Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-10 17:34
Geen optische uitgang helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-10 23:33
ASNNetworks schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:58:
[...]

1. Ja, kan eenvoudig via de PS4 of via de website. Alles is in het Engels, ook de games.
2. Nee, je moet een credit card koppelen of PSN tegoed kopen met HKD valuta.
3. Ja, je kan alles wat je met je HK account aanschaft op alle accounts gebruiken op de PS4.

Ik heb zelf een US account, een HK account en een EU account. Ik speel al die games op mijn eigen EU account! Zorg ervoor dat je de PS4 activeert als primary met het account. Op dat moment hebben alle accounts toegang tot alle aankopen van dat account. Je kan één PS4 koppelen met meerdere accounts. Dus zo kan je games vanuit de US Store én HK Store (bijv) aanschaffen en spelen met je EU account :)
Ik probeer momenteel deze via de HK store te kopen. En ik heb een credit card gekoppeld met een HK adres. Maar blijkbaar komt dat dus weer niet overeen het met het adres van mijn creditcard. Hoe kan je met een EU creditcard toch HK games kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:01
CR1691 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 21:00:
Need for Speed krijgt een flinke update zie ik, ruim 1300 mb. Benieuwd wat voor fixes en dergelijke daar allemaal in zitten. Geen paarse bergen meer ;) ?
Zag t ja, kan nergens de patch notes vinden...

PSN-ID: ThaDwizzle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:29
djordyy schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 21:09:
http://ps4daily.com/2014/02/dualshock4-lightbar-decals/

Geinig dit. kon helaas geen site vinden waar ik met ideal ofzo kan betalen.
oh vet!!! Hier is denk best een markt voor :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-07 20:02
bukkum schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 21:45:
Ik weet dat er meerdere in dit forum een px4 headset hebben. Hopelijk kan iemand mij helpen met het volgende. Als ik surround sound wil dan moet ik bij mijn instellingen audio uitvoer -> primaire uitvoeraansluiting op optical zetten. Dan doet mijn headset het prima met surround.
Echter als ik geen headset wil gebruiken en het geluid via Hdmi over mijn versterker wil dan krijg ik geen Dts. Als ik dit wil moet ik weer naar de audio uitvoer -> primaire uitvoeraansluiting op Hdmi. Moet toch niet de bedoeling zijn....
Ik krijg hier altijd dubbel signaal dus en optisch en over HDMI, DTS dan weer niet omdat die afgevinkt moet zijn ivbm de PX4( overigens heb ik de mijne verkocht)

Ben zeer tevreden met mijn nieuwe aanwinst de mixamp pro 2013.
Hiermee hoor ik in combinatie met een Sennheiser pc160 vele malen beter waar andere spelers lopen en waar er geschoten word.

Morgen krijg ik een Samson SR850 koptelefoon en dat moet dan nog weer een klasse hoger zijn wat betreft 360 graden surround en afstandsbepaling.
En dat ding kost ook nog geen ene drol, voor maar 34 euro totaal heb ik hem in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Wat laat tweakers zich weer kennen zeg met het nieuwsbericht over de verkopen van de PS4 wereldwijd. Het lijkt wel alsof ze MS aandelen hebben. Gewoon glashard vasthouden dat ze gelijk liggen qua verkoop terwijl dit lang en breed bekend is niet zo te zijn.

Wat heeft de 1.61 update eigenlijk toegevoegd? Ik zag dezelfde patchnotes als 1.60 staan.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 08:25:
Wat laat tweakers zich weer kennen zeg met het nieuwsbericht over de verkopen van de PS4 wereldwijd. Het lijkt wel alsof ze MS aandelen hebben. Gewoon glashard vasthouden dat ze gelijk liggen qua verkoop terwijl dit lang en breed bekend is niet zo te zijn.

Wat heeft de 1.61 update eigenlijk toegevoegd? Ik zag dezelfde patchnotes als 1.60 staan.
Bugfixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De redacteur zal wel een Xbone hebben - lekker laten gaan, ze maken zich er alleen belachelijk mee want de cijfers zijn heel duidelijk in het voordeel van de PS4. Maar ach who cares - ik ben meer dan tevreden met mijn PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ach, net als Digital Foundry's Leadbetter, zullen ze aan het eind van het jaar toch wel bakzeil moeten halen, want veel heeft Microsoft niet meer achter de hand wat het tij zou kunnen keren, integendeel.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

EfBe schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 08:39:
[...]

Ach, net als Digital Foundry's Leadbetter, zullen ze aan het eind van het jaar toch wel bakzeil moeten halen, want veel heeft Microsoft niet meer achter de hand wat het tij zou kunnen keren, integendeel.
Inderdaad spijtig dat de artikels over XBox en PS4 altijd gekleurd zijn, blijven op hameren dat de XBone nog niet overal te koop is.. De PS4 ligt ook niet overal in de rekken hoor (al zij het doordat hij continu uitverkocht is :D)

Zou toch verwachten dat tweakers neutraal kan blijven in dit soort zaken, maarja dat krijg je als je met menselijke input te maken hebt...

Laten we gewoon hopen dat beide platformen het goed doen, zodat ze elkaar de volgende jaren naar een hoger niveau kunnen tillen.

PS: PLAYSTATION 4 FUCK YEAH!!!!1!1!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:32

On_E

Housemusic

Petaaaaah schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 23:33:
[...]

Zag t ja, kan nergens de patch notes vinden...
Volgens mij werken patches op de PS4 zo dat steeds ALLE eerdere patches ook gedownload worden.

Een patch voor een game wordt dus steeds groter. (eerst bv. alleen patch 1.1, volgende keer 1.1 + 1.2, volgende keer 1.1 + 1.2 + 1.3 etc)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat lijkt me dus juist niet het geval.
Dan zou het ook geen 'patch' meer zijn.
Je patched dan niet de bestaande firmware, maar vervangt die voor een nieuwe.

Ze hebben gewoon veel veranderingen 'onder de motorkap' doorgevoerd.
Zou wel heel onlogisch zijn als je bij elke update de gehele firmware opnieuw download..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 07:44
dutchgio schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 09:15:

Zou wel heel onlogisch zijn als je bij elke update de gehele firmware opnieuw download..
Volgens mij is tot nu toe elke systeemupdate nog identiek geweest qua formaat. Of vrijwel identiek... Ergens rond de 350MB. Ook de 1.61 minor update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

Vettigen_Dr33 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 08:56:
Zou toch verwachten dat tweakers neutraal kan blijven in dit soort zaken, maarja dat krijg je als je met menselijke input te maken hebt...
Ik heb toch wel het idee dat tweakers de laatste zal zijn om partijdig te zijn maar helaas heeft dit zich in het verleden ook al regelmatig afgespeeld. Voor een gerespecteerde techsite als tweakers vind ik het zeer onprofessioneel dat ze zich mengen in de consolewar en min of meer stiekem partij trekken. Informeer je lezers met juist info of informeer ze niet. Nu is het bericht gekleurd en niet serieus te nemen. Laat het verdedigen van de cijfers maar gebeuren in de comments. Daar doe ik zelf ook aan mee als ik zie dat mensen onzin posten.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:32

On_E

Housemusic

dutchgio schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 09:15:

Toch is bij mij een spel-update steeds wat groter dan de vorige, het leek mij weldegelijk de meest logische verklaring. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 PS4 Killzone bundel op voorraad MyCom Roosendaal! Wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 10:28
Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:17:
1 PS4 Killzone bundel op voorraad MyCom Roosendaal! Wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Ze mogen erin stikken van mij.

Langzaam reageren volk daaro.

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vettigen_Dr33 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 08:56:
[...]

Inderdaad spijtig dat de artikels over XBox en PS4 altijd gekleurd zijn, blijven op hameren dat de XBone nog niet overal te koop is.. De PS4 ligt ook niet overal in de rekken hoor (al zij het doordat hij continu uitverkocht is :D)
Precies alsof India zo'n grote markt is - Ja 1 miljard mensen, maar de gemiddelde Indiër heeft een jaarinkomen van 1000 Euro volgens Wikipedia. Alsof je dan een spelcomputer kunt kopen.
Man die lui zijn al blij met een boterham.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:02
Pfff, ik lees dit artikel nu nog eens terug: nieuws: Sony verkoopt 5,3 miljoen PS4's. Het lijkt er alle schijn van te hebben dat dit artikel op dienstorder aangepast moest worden. Waar zijn de harde cijfers van de Xbox One? Ik ben wel erg benieuwd naar een uiteenzetting van console verkopen per land.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:10

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ja erg raar artikel.

Ten eerste vergelijken ze met 3,9miljoen VERSCHEEPTE XBO's en niet verkochte units en iedereen weet dat als je een MM/Saturn in Duitlsand binnenloopt dat er dan een pallet vol met XBO's staat.

En als je het hebt over 3,9 vs 5,3 miljoen dan is dat een verschil van 35%, hoezo ze gaan gelijk op :?

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 19-02-2014 10:47 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die cijfers zullen hoogstwaarschijnlijk lager uitvallen, en dan gaat MS ze dus ook niet direct na Sony bekend maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:45:
Ja erg raar artikel.

Ten eerste vergelijken ze 3,9miljoen VERSCHEEPTE XBO's en niet verkochte units en iedereen weet dat als je een MM/Saturn in Duitlsand binnenloopt dat er dan een pallet vol met XBO's staat.

en als je het hebt over 3,9 vs 5,3 miljoen dan is dat een verschil van 35% hoezo ze gaan gelijk op :?
Dit zijn inderdaad wel de artikelen waardoor ik steeds minder op de frontpage kijk. Alhoewel ik een ps4 heb en geen xbox wil ik toch graag onafhankelijke journalistiek zien. Dit soort overduidelijke gekleurde journalistiek is dan ook erg zonde.

Edit: dit artikel lijkt wat meer gekleurd de andere kant op maar als je gaat fact checken klopt het gewoon in tegenstelling tot bovenstaand besproken artikel.

nieuws: Thief is 1080p op PS4 en 900p op Xbox One

[ Voor 18% gewijzigd door AtlAntA op 19-02-2014 11:12 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goede kans dat Microsoft hier en daar wat geld strooit nu om de Nederlanders zover te krijgen om online een Xbone te bestellen. Of het nu een test is of niet van MS om hier niet te releasen, mij zijn ze hoe dan ook kwijt als klant :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thief 1080p op de PS4 en 900p op de Xbox One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk eens 2 reacties boven je.

Het begint een beetje een treurig verhaal te worden, de Xbox. Ik mag toch hopen dat dit op de lange termijn niet zo blijft voor alle mensen die 500 eu hebbem neergeteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 11:54:
Kijk eens 2 reacties boven je.

Het begint een beetje een treurig verhaal te worden, de Xbox. Ik mag toch hopen dat dit op de lange termijn niet zo blijft voor alle mensen die 500 eu hebbem neergeteld.
Hoe zou dat aan te passen zijn dan? De hardware kun je niet upgraden met een patch en dat is waar het uiteindelijk toch wringt.

Misschien dat de Xbox nog wat klanten zou kunnen hebben als ze die doos flink goedkoper maken, maar volgens mij wordt het dan eenzelfde verhaal als de Wii (U).

Hoe dan ook is de aanwezigheid van Xbox goed voor een Playstation. Dat houdt ze tenminste scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Iemand hier al de nieuwe Sony Gold Headset in bezit? Hoe zijn de ervaringen?

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:17
Ik ga hem volgende week bestellen, heb nu de 4Gamers Stereo Gaming Headset, bevalt opzich prima maar wil graag een draadloze :) Zal het zsm posten als ik hem getest heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Wat aardig dat er in dit topic zo wordt meegeleefd met X1 owners :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
frank131331 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:19:
Ik ga hem volgende week bestellen, heb nu de 4Gamers Stereo Gaming Headset, bevalt opzich prima maar wil graag een draadloze :) Zal het zsm posten als ik hem getest heb.
Heb mijn huidige headset gister verkocht om dat ik hem toch niet zo fijn vond na aankoop. Nu wil ik deze ook wel, mits hij een beetje positief wordt ervaren door mede-tweakers :)

Volgens mij aardig wat waar voor je geld, alleen wat korte kabels die erbij zitten lees ik hier en daar..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:17
Scrisissszzz schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:22:
[...]

Heb mijn huidige headset gister verkocht om dat ik hem toch niet zo fijn vond na aankoop. Nu wil ik deze ook wel, mits hij een beetje positief wordt ervaren door mede-tweakers :)

Volgens mij aardig wat waar voor je geld, alleen wat korte kabels die erbij zitten lees ik hier en daar..
Denk er hetzelfde over. Bestel hem maandag, hoop dat ik je volgend weekend een beoordeling kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Knack is nu voor 36,17 euro te koop op psn voor ps plus members. Ik heb liever een boxed game, maar het is een mooie aanbieding.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop gewoon de Turtle Beach Black Ops Limited Edition headset. Die is compatibel met PC, Xbox 360, Xbox One, PS3 en PS4. Alles in een klap en dat voor 70 euro. Ik ben er zeer over te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De ps4 demo van strider is (nog?) niet te vinden in de store. Deze was toch wel aangekondigd voor vandaag? De ps3 versie vind ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
AtlAntA schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:54:
De ps4 demo van strider is (nog?) niet te vinden in de store. Deze was toch wel aangekondigd voor vandaag? De ps3 versie vind ik wel.
Ik heb hem uit de US store getrokken vanmorgen, samen met de FF Online beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:50

muhda

Time & Space traveler

Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:40:
Koop gewoon de Turtle Beach Black Ops Limited Edition headset. Die is compatibel met PC, Xbox 360, Xbox One, PS3 en PS4. Alles in een klap en dat voor 70 euro. Ik ben er zeer over te spreken.
€ 70 euro voor een headset vind ik te duur. Ik kijk meer naar de prijsrange € 30 - € 40.
Opties die ik wil zijn:
  • Minimaal 5.1
  • Microfoon
  • Met kabel op de controller aan te sluiten
Voor dat geld is er weinig te vinden of je moet opties laten liggen. Headsets die er al zijn, zijn naar mijn mening duur om functies die niet echt een must zijn. Bijvoorbeeld: Draadloos (accu's), opladers, adapters, 7.1 etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:20:
Wat er met de X1 gebeurt is ook belangrijk voor de PS4. Als X1 besluit dat games niet te sharen zijn, dan wordt bij de PS4 aangevoerd dat het gewoon heel simpel te doen is. Kunnen ze die keutel al niet meer terugtrekken. Hetzelfde geldt voor het 'altijd online' gedoe.

Dit soort concurrentie is voor de gamer alleen maar goed. Hopelijk blijft Sony ook op deze koers, het lijkt me verschrikkelijk om een Xbox te moeten gebruiken. :P

Ik heb een 360 gratis gehad bij m'n autoverzekering een paar jaar geleden. Wat een aanfluiting is dat spul! Alsof ik 12 jaar oud ben met teletubbies en poppetjes en kleurtjes. Niet online kunnen zonder abo, wat een zooi zeg... PS4 heeft dat nu ook trouwens, maar dat zie ik niet als drempel, want ik ben al PS+ lid op de PS3, omdat het echt waar voor je geld biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
uchiha tijntje schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:20:
Verstekbakker schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:23:
[...]

Wat er met de X1 gebeurt is ook belangrijk voor de PS4. Als X1 besluit dat games niet te sharen zijn, dan wordt bij de PS4 aangevoerd dat het gewoon heel simpel te doen is. Kunnen ze die keutel al niet meer terugtrekken. Hetzelfde geldt voor het 'altijd online' gedoe.

...
Ik denk dat iedereen uiteindelijk wil dat de consoles het gewoon goed doen. Concurrentie is goed voor de markt en voor ons. Dat gezeur op de frontpage is gewoon te zielig voor woorden. PS4 vs XB1 en die 2 vs de PC. Laat iedereen gewoon lekker tof vinden wat ze tof vinden. Veel PC only gamers zien de positieve kanten van de consoles niet, terwijl je ook gewoon allebei kan hebben en het beste van beide werelden. Mijn gtx670 heeft nauwelijks nog hoeven te werken sinds de komst van de PS4 (en nu net de vita).

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Het is inderdaad niet handig als er geen concurrentie meer is, dat elkaar scherp houdt. Daar zijn wij de straks de dupe van (op het gebied van ontwikkeling en financieel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
voxxel schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:28:
Knack is nu voor 36,17 euro te koop op psn voor ps plus members. Ik heb liever een boxed game, maar het is een mooie aanbieding.
Ik heb hem voor €25 gekocht op marktplaats.
Toen uitgespeeld en weer verkocht voor €25.

Nu speel ik Killzone gekocht voor €30, dit spel zal ik ook weer verkopen voor hetzelfde bedrag.

Ik zal niet zo snel een game online kopen omdat je hem niet kan verkopen erna nadat je hem uitgespeeld hebt.

Ieder zijn ding natuurlijk :-)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Scrisissszzz schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:16:
Iemand hier al de nieuwe Sony Gold Headset in bezit? Hoe zijn de ervaringen?
Ik haal 'm vanavond op, zodra ik 'm getest heb hoor je het hier. Collega van me heeft 'm al, en is er zeer over te spreken. Das ook de reden dat ik 'm besteld heb.

Leuke functie: Je kan uit de (amerikaanse) store de headset companion app downloaden, kan je de voorkeursknop instellen op een bepaald genre, bijv. game / movie / music, maar ook schijnen er game-specifieke profielen te komen...

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Murzeltje schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:13:
[...]

Ik haal 'm vanavond op, zodra ik 'm getest heb hoor je het hier. Collega van me heeft 'm al, en is er zeer over te spreken. Das ook de reden dat ik 'm besteld heb.

Leuke functie: Je kan uit de (amerikaanse) store de headset companion app downloaden, kan je de voorkeursknop instellen op een bepaald genre, bijv. game / movie / music, maar ook schijnen er game-specifieke profielen te komen...
Ik ben er ook erg over te spreken. Mooi helder geluid en naadloze samenwerking met de PS4. Zeker voor de prijsklasse kwalitatief erg goed!

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

voxxel schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:44:
[...]

[...]

Ik denk dat iedereen uiteindelijk wil dat de consoles het gewoon goed doen. Concurrentie is goed voor de markt en voor ons. Dat gezeur op de frontpage is gewoon te zielig voor woorden. PS4 vs XB1 en die 2 vs de PC. Laat iedereen gewoon lekker tof vinden wat ze tof vinden. Veel PC only gamers zien de positieve kanten van de consoles niet, terwijl je ook gewoon allebei kan hebben en het beste van beide werelden. Mijn gtx670 heeft nauwelijks nog hoeven te werken sinds de komst van de PS4 (en nu net de vita).
Exact. Juist sommige PC-only gamers vatten hem niet helemaal heb ik het idee. Goede next-gen consoles met krachtige hardware zorgt ook voor mooiere ports naar het PC platform. Ik denk dat ze daar ook liever games gaan zien met nieuwe engines dan de zoveelste UE3 game?

Maar goed, fan boy gedrag zul je altijd wel houden, ook een beetje kuddegedrag heb ik het idee. Vind het zonde van de tijd en energie om telkens die discussie weer aan te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 12:50
Kol Nedra schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:09:
[...]

Ik zal niet zo snel een game online kopen omdat je hem niet kan verkopen erna nadat je hem uitgespeeld hebt.

Ieder zijn ding natuurlijk :-)
Ligt er een beetje aan welke game het is. Bv battlefield speel ik heel veel. Dan vind ik het wel handig dat ik geen disc erin hoef te doen.Zelfde zou voor fifa gelden, maar die heb ik dan weer op disc.

Van die spellen die je één keer uitspeelt is het inderdaad wel handig als je ze weer kunt verkopen.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doom komt ook naar de ps4. Voor mij in ieder geval onbekend.

http://blog.eu.playstatio...e-date-confirmed-ps3-ps4/

Edit: dit kan ook de teaser zijn die deze maand in OPM stond. Plaatje daarvan hier ergens eerder gepost. Ook al hoop ik stiekem dat het een gta5 port wordt.

[ Voor 33% gewijzigd door AtlAntA op 19-02-2014 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:15:
Ikzelf heb deze op mijn DS4 controller zitten:
[afbeelding]

Ben er zeer blij mee, echt 10x beter dan de standaard DS4 analog sticks :)

gewoon te koop bij bol.com, en volgende dag in huis

http://www.bol.com/nl/p/o...ips-ps4/9200000021764880/
Wat is dan precies het verschil/wat is er mis met de standaard DS4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://i2.minus.com/irYBGhNNms78a.png

Zo te lezen krijgen we nogal wat "oude ps3" games voor de ps4. Persoonlijk vind ik dat een goeie zaak aangezien ik geen ps3 heb gehad. En het zal er nog beter uitzien en draaien ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuw wat de prijzen gaan zijn van deze games. Ik hoop niet dat ze Tomb Raider als voorbeeld nemen. 60 euro voor de Bioshock Collection zou een mooie prijs zijn. Maar ik heb echt geen 60 euro over voor een Full HD remake van Far Cry3 waar ik al een keer 60 euro voor heb gelapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb wel een ps3 gehad, maar bovenstaande games nooit gespeeld. ;)
Op Halo en The last of us na, maar daarvan kon hij niet zeggen of ze ook op de ps4 zouden komen.
Halo lijkt me niet :+ , en een vervolg op The Last Of Us is eigenlijk wel beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie Tomb Raider voor € 39,99 op de Saturn site staan. Denk dat ik 'm maar bestel. Black Flag is bijna klaar en dit is een mooie zoethouder tot Infamous. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou moet ik zeggen dat ik voor GTA5, en TLOU waarschijnlijk wel nog een keer het volle bedrag zou betalen. Maar dat zijn de enige games die ik zo kan bedenken. Het zou netjes zijn als ze een upgrade mogelijkheid bieden zoals dat bv bij NBA2k het geval is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-10 18:49
Zie graag nog wat last gen pareltjes op 1080p/60fps. Zolang ze niet volle prijzen vragen.
Had tomb raider op ps4 ook voor 40 euro ofzo. Vind dat wel netjes.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Laatst online: 05-10 21:02
Heb zelf ook Tomb Raider gehaald voor 39,99. Op de Xbox 360 heb ik hem niet gespeeld dus voor mij is het een gloednieuwe titel en ik moet zeggen dat de game het geld dubbel en dwars waard is.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is eigenlijk de 1e generatie is waar ik backward compatibility mis. Meestal ben ik wel klaar met de afgelopen generatie zodra ik een nieuwe console heb, maar ik heb nu nog een aardige todo lijst op de ps3. Komt met name door psn+. En volgende maand kan ik Dark Souls 2 & Southpark daar ook nog aan toevoegen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2014 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 06:37
Begrijp ik goed dat Assassin's Creed voor 15 euro te downloaden is in de store?
Is dat alleen vandaag nog of blijft ie nog even geldig?

Link:
http://blog.eu.playstatio...assins-creed-freedom-cry/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Dat is DLC.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-10 22:22
Maar wel stand alone te spelen.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Laatst online: 02-10 06:37
Ah dank.
Vond het al verdacht goedkoop :-)

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

voxxel schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:44:

Ik denk dat iedereen uiteindelijk wil dat de consoles het gewoon goed doen. Concurrentie is goed voor de markt en voor ons.
Ben ik met je eens. MS en Sony en Nintendo moeten elkaar fit houden. Wel zou het mooi zijn als een van de consoles een dikke 100mil+ aantal gaat halen. Deze aantallen hebben een zeer hoge aantrekkingskracht op ontwikkelaars uit alle hoeken en gaten wat ook veel shovelware gaat opleveren maar eigenlijk ook gewoon een absurd aanbod en diversitiet aan software. Kijk naar de PS2 en de backlog die die console had. Da's niet normaal. Wii trok ook heel veel shovelware maar hoe hoger je installed base hoe zekerder je als eigenaar van de console ervan bent dat er software voor ontwikkeld blijft worden.

• Jumpman
Zojuist Knack opgehaald voor € 20,00 nieuw in seal. Ik wil het toch een kans geven voor deze prijs.

• Vettigen_Dr33

Vettigen_Dr33

Jumpman schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 15:39:
Zojuist Knack opgehaald voor € 20,00 nieuw in seal. Ik wil het toch een kans geven voor deze prijs.
Waar heb je hem vandaan dan? 20 euro is niet veel :) Zou ik ook niet twijfelen
Ook al zou het zijn zodat de kleine (6jaar) ook naar iets kan meekijken :p

• Jumpman
Vettigen_Dr33 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 15:41:
[...]

Waar heb je hem vandaan dan? 20 euro is niet veel :) Zou ik ook niet twijfelen
Ook al zou het zijn zodat de kleine (6jaar) ook naar iets kan meekijken :p
Marktplaats.

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Satom

Verzamel ervaringen

Vandaag Rayman Legends binnengekregen! Zijn er nog meer mensen die het spelen/gaan halen? :9

Verwijderd

Satom schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 18:08:
Vandaag Rayman Legends binnengekregen! Zijn er nog meer mensen die het spelen/gaan halen? :9
Ik wacht wel tot ie gratis met PSplus komt.
Thief voor 43 euro bij Zavvi.nl met kortingscode 5KORTING
Ik heb m besteld ;)
Nog nooit een Thief game gespeeld, maar het ziet er wel leuk uit en de PS4 collectie is nog niet zo groot.. ;)
Ik wacht eerst even de reviews van Thief af.

Ik heb net even de eerste 10 minuten van Tomb Raider gecheckt. Ik heb de PS3 versie al gespeeld. Nu vind ik mooie graphics wel mooi meegenomen, maar heb me nooit echt druk gemaakt over resoluties en met name framerate, maar nu snap ik echt het verschil tussen 60- en 30fps. Man man, dit voelt zoveel smoother. Jammer dat dit niet de standaard is.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Satom schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 18:08:
Ik wist niet meer dat ik deze game had besteld maar gister mailde mijn game leverancier me ineens dat hij binnen was gekomen voor me :)

Dus vandaag kwam hij in de bus, is het een beetje wat? Ik vond die rayman game van 2 jaar geleden (oid) wel leuk, die speelde ik alleen op de Mac dus de ervaring was wat minder.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• crazman
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Weet iemand of infamous second son ook op de ps store als download gaat komen?
Op de US store staat die al op pre order.
We hebben hier 2 ps4 staan en en met download hoeven we hem maar een keer te kopen namelijk. Beetje zonde om 130 euro uit te geven.

[ Voor 0% gewijzigd door crazman op 20-02-2014 19:55 . Reden: Typo ]

bram1984 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 18:37:
Ik wacht eerst even de reviews van Thief af.

Ik heb net even de eerste 10 minuten van Tomb Raider gecheckt. Ik heb de PS3 versie al gespeeld. Nu vind ik mooie graphics wel mooi meegenomen, maar heb me nooit echt druk gemaakt over resoluties en met name framerate, maar nu snap ik echt het verschil tussen 60- en 30fps. Man man, dit voelt zoveel smoother. Jammer dat dit niet de standaard is.
Laten we hopen dat 60fps snel de standaard wordt dan. Toch heb ik het gevoel dat ze bij Tombraider nog wel een truukje toepassen om de framerate zo hoog te houden. In sommige gevallen draait de camera (die je zelf bestuurd) ineens veel langzamer. Dit is voor mijn gevoel compleet random en alleen bedoelt om de framerate omhoog te houden. Er zijn meer games geweest die dit gebruikt hebben.

edit:
Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/AtlAntA_Dark.png

[ Voor 6% gewijzigd door AtlAntA op 20-02-2014 21:09 ]

crazman schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:54:
Weet iemand of infamous second son ook op de ps store als download gaat komen?
Op de US store staat die al op pre order.
We hebben hier 2 ps4 staan en en met download hoeven we hem maar een keer te kopen namelijk. Beetje zonde om 130 euro uit te geven.
Sony maakte tijdens de E3/PS4 conferentie bekend dat alle PS4 games via de PS Store te koop zullen zijn. Tot nu toe is dat ook het geval geweest bij de PS4 games. Ik ga er vanuit dat ze niet aan het liegen waren ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-10 11:53
Meer mensen die denken dat op de OPM cover van volgende maand, Shenmue 3 zal staan?
Ik denk dat dit hun geheime wapen wordt van dit jaar. het is de meest gevraagde game samen met een final fantasy 7 remake ooit. En Sony heeft beiden al gespeculeerd vorig jaar maart.

Ik kan alleen maar hopen dat dit gebeurd :D

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Dutchzilla schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 22:51:
Meer mensen die denken dat op de OPM cover van volgende maand, Shenmue 3 zal staan?
Ik denk dat dit hun geheime wapen wordt van dit jaar. het is de meest gevraagde game samen met een final fantasy 7 remake ooit. En Sony heeft beiden al gespeculeerd vorig jaar maart.

Ik kan alleen maar hopen dat dit gebeurd :D
Eerlijk gezegd denk ik eerder dat ze de nieuwe doom bedoelen maar ik hoop dat het gta5 is inclusief een kick Ass single player dlc is.

Een echt super grote release oid zullen ze niet via een magazine doen dus dan lijkt doom en in mindere mate shenmeu af te vallen.

Er wordt ook nog gespeculeerd over een crash bandicoot game maar daar zouden ze mij niet blij mee maken.

Laten we maar onthouden dat veel (zo niet alle) van zulk soort aankondigingen bijna direct overhyped worden. So don't get youre hopes up! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[b]AtlAntA schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 23:08:[/

maar ik hoop dat het gta5 is inclusief een kick Ass single player dlc is.
Oeh ik hoop met je mee Atlanta, want dan gaan we weer ff flink racen ;)

Heb net pas ontdekt dat Trials Fusion ook naar de PS4 komt _/-\o_ Bij de vorige delen was dat altijd alleen Xbox en PC en was dus al bang dat ik hier alsnog een Xbone voor moest gaan halen.

Nu dus met stip op nummer 1 in mijn most wanted list van dit jaar 8) In Trials evolution heb ik meer uur zitten dan elke andere game van de laatste generatie. They better not screw this up ! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
dutchgio schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 18:33:
Thief voor 43 euro bij Zavvi.nl met kortingscode 5KORTING
Ik heb m besteld ;)
Nog nooit een Thief game gespeeld, maar het ziet er wel leuk uit en de PS4 collectie is nog niet zo groot.. ;)
Wat zijn de ervaringen met Zavvi als het om levertijden gaat?
En het valt me op dat dit niet de benelux versie is met de extra (gratis) content, voor die versie mag je bij Zavvi € 10 meer betalen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
M289 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:37:
[...]
in mijn ervaring wisselend van 1 tot 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
M a r c o schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:39:
[...]

in mijn ervaring wisselend van 1 tot 3 weken.
Jeetje, dat is aanzienlijk. Hoewel de prijs wel erg aantrekkelijk is.
Bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M289 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:37:
[...]

En het valt me op dat dit niet de benelux versie is met de extra (gratis) content, voor die versie mag je bij Zavvi € 10 meer betalen :-(
Levertijd is wel vrij lang dacht ik, maar Thief is nou niet zo'n game van "die moet ik op releasedag hebben", voor mij althans.
De duurdere versie bevat een "bank heist", maar dat vind ik niet te rechtvaardigen om voor 10 euro meer om die versie te kopen. Dan moet ik eerst een bank beroven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Satom

Verzamel ervaringen

Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 18:25:
[...]

Ik wacht wel tot ie gratis met PSplus komt.
Nee absoluut niet :9~ Maar goed, je moet het leuk vinden.. Ik heb hetzelfde gevoel bij Tom Raider, wacht wel tot het gratis is (met PS+) ;)
Donstil schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 18:53:
[...]

Ik wist niet meer dat ik deze game had besteld maar gister mailde mijn game leverancier me ineens dat hij binnen was gekomen voor me :)

Dus vandaag kwam hij in de bus, is het een beetje wat? Ik vond die rayman game van 2 jaar geleden (oid) wel leuk, die speelde ik alleen op de Mac dus de ervaring was wat minder.
Ik had het ook niet door, zat gisterochtend in de trein en zag ik een verzendbevestiging van Bol op de mail staan :*) Mijn laatste Rayman is deel 3, maar ik vond het allereerste deel van 1998(?) het leukst (lekker 2D). En ik heb gisteren niet veel gespeeld, wel even de Challenge of the Day gedaan en het ziet er allemaal zeer leuk uit en speelt lekker weg (voor mij in ieder geval) _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Satom op 21-02-2014 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
dutchgio schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:46:
[...]

Levertijd is wel vrij lang dacht ik, maar Thief is nou niet zo'n game van "die moet ik op releasedag hebben", voor mij althans.
De duurdere versie bevat een "bank heist", maar dat vind ik niet te rechtvaardigen om voor 10 euro meer om die versie te kopen. Dan moet ik eerst een bank beroven :+
Hier kun je ''Bank Heist edition goedkoop kopen:
http://www.simplygames.co...he-Bank-Heist-Edition-PS4

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Wil deze graag op de PS4 terug zien (of op de vita). Op de PS3 veel gespeeld :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=2_wkJ377LzU]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
M289 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:40:
Jeetje, dat is aanzienlijk. Hoewel de prijs wel erg aantrekkelijk is.
Bedankt voor je reactie.
Ik heb vroeger redelijk veel bij Zavvi besteld, maar aangezien de NL webshops tegenwoordig ook al redelijk goeie aanbiedingen hebben en je dan zeker geen problemen kan hebben met DLC en dergelijke bestel ik nu eigenlijk bijna nooit meer bij Zavvi.
Ook qua levertijden kan het inderdaad vrij lang duren voordat een spel binnen is.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-10 12:03
Al nieuws wanneer Titanfall naar de ps4 komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jQhnny
  • Laatst online: 13-02 15:15
Titanfall gaat denk ik nooit op de PS4 komen. Misschien dat het 2e deel op de PS komt maar dat weten we pas na jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik ben gisteren aan Knack begonnen, best nog een goed spel moet ik zeggen! De grafische stijl bevalt me wel en de omgevingen zien er strak uit. Ik heb gehoord dat het spel op den duur wat eentonig wordt, maar daar kan ik nu nog niet over oordelen.

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 21-02-2014 12:31 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04

Bullet NL

Eigen Wijs

jasper2603 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:06:
Al nieuws wanneer Titanfall naar de ps4 komt?
Op moment dat jij je in dit topic en of het Titanfall topic had verdiept had je kunnen lezen dat Titanfall exclusief voor Microsoft platformen is (PC en Xbox One, Xbox 360)

Het spel gaat zeker op korte termijn niet naar de PS4 komen, sterker bij een succes op de Xbox One is het nog maar de vraag als een deel 2 (waar nog helemaal niets over bekend is) überhaupt naar de PS4 komt. Ik zou me kunnen voorstellen dat er tussen EA en Microsoft wat kleine lettertjes zijn afgesproken betreffende het geval dat Titanfall een kaskraker gaat worden.

Resume, De huidige versie van Titanfall komt niet naar de PS4 en bij een vervolg is het nog maar zeer de vraag.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-10 10:18
Bullet NL schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:16:
[...]

Op moment dat jij je in dit topic en of het Titanfall topic had verdiept had je kunnen lezen dat Titanfall exclusief voor Microsoft platformen is (PC en Xbox One, Xbox 360)

Het spel gaat zeker op korte termijn niet naar de PS4 komen, sterker bij een succes op de Xbox One is het nog maar de vraag als een deel 2 (waar nog helemaal niets over bekend is) überhaupt naar de PS4 komt. Ik zou me kunnen voorstellen dat er tussen EA en Microsoft wat kleine lettertjes zijn afgesproken betreffende het geval dat Titanfall een kaskraker gaat worden.

Resume, De huidige versie van Titanfall komt niet naar de PS4 en bij een vervolg is het nog maar zeer de vraag.....
Titanfall is niet een IP van EA, maar van Respawn Entertainment. EA heeft een contract om deel 1 te publiceren. Dat Titanfall uiteindelijk helemaal niet meer op de PS3 en PS4 uitkomt is door EA en MS samen beklonken. Respawn Entertainment is daar helemaal buiten gelaten. Een vervolg zou wel voor de PS4 kunnen uitkomen.

http://www.vg247.com/2013...ossibly-even-titanfall-2/
Titanfall isn’t coming to PlayStation 4, but its sequels are likely to, and so are other games from Respawn Entertainment.

Responding to fans on Twitter today, Repawn co-founder Vince Zampella said “of course” the developer will make games for the PS4.

“Just not the first Titanfall,” he said, implying sequels are likely to come to Sony consoles.

In a separate tweet, Zampella said Titanfall had always been a Microsoft exclusive at launch, but that the lifetime exclusivity mentioned in EA’s financials today is a recent development.

“Always MS exclusive at launch, great partner and focus is good for a startup. EA made a deal for the rest, we only found out recently,” he said.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Ik heb iets vreemds. De PS4 controller ligt me totaal niet en was aan het wachten op een alternatief. Toen kreeg ik een mailing van Play-asia en daarin stond een controller die via USB zowel op de PS3 als de PS4 zou kunnen werken.

Hori Pad 4 FPS (Black)
Compatible with PlayStation 3, PlayStation 3 Slim, PlayStation 4 Japan

Ding direct besteld (hij ziet er super comfortabel uit). Afgelopen week beetje googlen, kom je tot de conclusie dat Hori in de VS helemaal niet wist dat dit apparaat uit zou komen. Daarnaast schijnt het ook nog de vraag te zijn of het apparaat wel werkt op de PS4.

Well anyway, ik heb de bestelling gewoon laten staan en krijg tot m'n verbazing vandaag een mail dat hij is verzonden! Als hij binnen is zal ik m'n ervaringen hier delen, want ik begin nu wel benieuwd te worden :+.

Voor de geïnteresseerden:

http://www.play-asia.com/...aOS-13-49-en-70-7dt1.html

Hij is er ook in het blauw. Inmiddels staat de packaging ook op de foto's en daarop staat ook PS4 :o.

[ Voor 11% gewijzigd door ksborg op 21-02-2014 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04

Bullet NL

Eigen Wijs

ymmv schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:28:
[...]

Titanfall is niet een IP van EA, maar van Respawn Entertainment. EA heeft een contract om deel 1 te publiceren. Dat Titanfall uiteindelijk helemaal niet meer op de PS3 en PS4 uitkomt is door EA en MS samen beklonken. Respawn Entertainment is daar helemaal buiten gelaten. Een vervolg zou wel voor de PS4 kunnen uitkomen.

http://www.vg247.com/2013...ossibly-even-titanfall-2/

[...]
Dit is ijdele hoop, dat besef je zelf toch ook wel?
Bij GoW was het ook de bedoeling om na deel 1 met een multiplatform versie te komen.
De diepe zakken vol met geld bij MS hebben dit voorkomen.
Wanneer Titanfall een succes blijft te zijn op de MS platformen dan begrijp je zelf toch wel dat MS er alles aan is gelegen om de IP bij haar platformen te houden.

De uitspraken van Vince Zampella kan je dan ook kwalificeren als damage control, om de Sony hoek niet te veel tegen haar hoofd te stoten.

Geloof mij maar, wanneer deel 1 van Titanfall een succes wordt dat blijft de IP exclusief voor MS.....
Andere titels die door Respwan worden ontwikkeld kunnen natuurlijk gewoon naar Sony of zelf Multiplatform komen. Maar reken er maar niet op dat dit met Titanfall ook het geval zal zijn, helemaal niet gezien de hoeveelheid marketing die MS gaat inzetten op Titanfall

Of te wel, MS het succes van Titanfall oplaten zetten om vervolgens na +/- 1.5 a 2 jaar Sony er van mee te laten profiteren? Dat gaat echt niet gebeuren, nogmaals...... Das is een verwachting voor je zelf kweken die verre van reëel is.
ksborg schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 12:15:
ik heb de bestelling gewoon laten staan en krijg tot m'n verbazing vandaag een mail dat hij is verzonden! Als hij binnen is zal ik m'n ervaringen hier delen, want ik begin nu wel benieuwd te worden :+.

Hij is er ook in het blauw. Inmiddels staat de packaging ook op de foto's en daarop staat ook PS4 :o.
Ik wens je veel succes, op basis van de foto's op Play-Asia kan ik nou niet zeggen dat ik heel veel vertrouwen in de controller heb. Op een of andere manier komt hij mij kwalitatief niet zo best over. Ben dan ook benieuwd naar je reacties, mijn zoon klaagt soms ook dat hij de DS4 soms wat groot vindt.

[ Voor 19% gewijzigd door Bullet NL op 21-02-2014 12:26 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 08:56

spaceboy

Op grote hoogte

idd offtopic :P (voordat we hier weer een discussie over een xbox game krijgen)

[ Voor 85% gewijzigd door Chaoss op 22-02-2014 00:41 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 09:41
Die PlayAsia controller is ook niet draadloos, dus dat vind ik maar niks. Bovendien is de DS4 wel ok, al zou ik liver de sticks hebbens zoals op de 360/one ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-10 10:18
Bullet NL schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 12:22:
[...]

Bij GoW was het ook de bedoeling om na deel 1 met een multiplatform versie te komen.
Wanneer Titanfall een succes blijft te zijn op de MS platformen dan begrijp je zelf toch wel dat MS er alles aan is gelegen om de IP bij haar platformen te houden.

De uitspraken van Vince Zampella kan je dan ook kwalificeren als damage control, om de Sony hoek niet te veel tegen haar hoofd te stoten.

Geloof mij maar, wanneer deel 1 van Titanfall een succes wordt dat blijft de IP exclusief voor MS.....
Andere titels die door Respwan worden ontwikkeld kunnen natuurlijk gewoon naar Sony of zelf Multiplatform komen. Maar reken er maar niet op dat dit met Titanfall ook het geval zal zijn, helemaal niet gezien de hoeveelheid marketing die MS gaat inzetten op Titanfall

Of te wel, MS het succes van Titanfall oplaten zetten om vervolgens na +/- 1.5 a 2 jaar Sony er van mee te laten profiteren? Dat gaat echt niet gebeuren, nogmaals...... Das is een verwachting voor je zelf kweken die verre van reëel is.
Het verschil met Gears of War en Titanfall is dat de Gears-serie door MS zelf werd uitgegeven. Titanfall is een IP van een onafhankelijke ontwikkelaar (Respawn Entertainment) die door EA is medegefinancierd als deel van het EA Partners-programma. Het is onduidelijk hoeveel beslissingsbevoegdheid EA heeft wat betreft de verdere toekomst van Titanfall. Ze zullen waarschijnlijk een "right of first refusal" hebben bedongen.

Ik denk dat EA een vervolg op Titanfall wel op de PS4 zal uitgeven. Dat was tenslotte wel oorspronkelijk het plan en het is ook iets dat de baas van Respawn Entertainment wil. Als de PS4 blijft uitlopen op de Xbox One schiet EA zich natuurlijk in zijn eigen been door een succesvolle IP niet op de populairste next gen gamesconsole uit te brengen, hoeveel geld MS ook wil betalen voor exclusieve rechten. EA hoopt met Titanfall de nieuwe Call of Duty te lanceren, een online shooter waarvan er jaarlijks miljoenen exemplaren zullen worden verkocht. Zo'n succes creëer je door de games op alle platformen onder de zon uit te brengen, maar niet door er een Xbox Only-shooter van te maken want dan profiteert Microsoft vele malen meer dan EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
-SaveMe- schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 12:46:
Die PlayAsia controller is ook niet draadloos, dus dat vind ik maar niks. Bovendien is de DS4 wel ok, al zou ik liver de sticks hebbens zoals op de 360/one ...
Klopt en de touchpad ontbreekt, maar ik hoop dat dat niet zo'n issue is (voor zover ik weet gebruikt nu alleen Killzone het van de games die ik heb gespeeld). Bovendien doe ik het liefst helemaal niks met touchbediening.

Persoonlijk prefereer ik altijd kabel. Vooral omdat de PS4 controller toch vaak aan de laadkabel hangt (3 meter Dealextreme gevalletje) vanwege de korte accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:09
Amazon.co.uk heeft de "heist" en "normale" editor voor dezelfde prijs, 48 GPB. Ik had het ook niet
gezien, maar zo te zien ook teveel betaald.

De mijne is al door Amazon verzonden trouwens. Verwacht hem mss morgen, anders begin volgende week. Gekke is dat ik nog geen reviews gezien heb.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:09
[b][message=41811070,noline]
Well anyway, ik heb de bestelling gewoon laten staan en krijg tot m'n verbazing vandaag een mail dat hij is verzonden! Als hij binnen is zal ik m'n ervaringen hier delen, want ik begin nu wel benieuwd te worden :+.

Volgens

http://www.xim3.com/commu...duvhvkac83&topic=30460.15

is het USB only, dus kabeltje permanent aan de controller vast.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
loekf2 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 13:09:
[...]

Amazon.co.uk heeft de "heist" en "normale" editor voor dezelfde prijs, 48 GPB. Ik had het ook niet
gezien, maar zo te zien ook teveel betaald.

De mijne is al door Amazon verzonden trouwens. Verwacht hem mss morgen, anders begin volgende week. Gekke is dat ik nog geen reviews gezien heb.
Er zijn wel al wat reviews en een heleboel previews. De PU geeft Thief bijv een 9.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:40
Beetje offtopic, maar mocht titanfall ooit uitkomen op de PS4 dan zal microsoft wel bedingen dat het niet in een hogere resolutie mag draaien op de ps4 :+

Verder ziet de game er goed uit. Alleen jammer dat er geen campaign bij zit.
Daarnaast zal het wel een DLC feest worden.

Eerst maar is afwachten of het na een half jaar nog veel wordt gespeeld. De verkoopaantallen zullen best hoog liggen verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33

Vettigen_Dr33

voxxel schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 13:18:
[...]

Er zijn wel al wat reviews en een heleboel previews. De PU geeft Thief bijv een 9.
Lijkt me er ook wel goed uitzien, zeker met de aanpasbare moelijkheidsgraad.. Lekker Hardcore gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 12:22:
[...]

ijdele hoop lijkt me sterk er is voor EA er alles aan gelegen om de IP net zo succesvol te laten worden als COD. En hoe het er nu naar uitziet is de PS4 het grootste marktaandeel van nextgen consoles aan het pakken, de verkoop loopt zo hard dat de PS4 vorige maand 2x veel verkocht dan de Xbone in het eigen thuisland!. Dus het lijkt me lastig voor MS om alle potentiele PS4 verkopen te moeten gaan compenseren met zakken geld naar EA . Een Xbone pricedrop lijkt me dan verstandiger.
Pagina: 1 ... 96 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan