Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Even iets anders. Een ongelofelijk fijne functie van de nieuwe controller is natuurlijk de mogelijkheid om je headset direct aan te sluiten op de controller. Nu is de bijgeleverde headset bar slecht en ik ben opzoek naar een wat beter alternatief. Ik heb wel wat headsetjes liggen hier maar die hebben of geen mute mogelijkheid of ze zijn niet in-ear. Na wat gezocht te hebben kwam ik deze tegen voor de playstation vita.

Afbeeldingslocatie: http://pics.redblue.de/doi/pixelboxx-mss-48795994/mcs_product_png
Zijn slechte 19,99 en hebben dus de mute mogelijkheid en ze zijn in-ear. Heeft iemand toevallig ervaring met deze headset? :)

[ Voor 2% gewijzigd door Gropah op 23-12-2013 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-10 21:12

Don Quijote

El Magnifico

Brutal1ty schreef op zondag 22 december 2013 @ 08:10:
[...]

Geloof me maar: GTA5 is ongeveer 3\10 vergeleken met launch titeltje Killzone qua graphics en zeker qua detail. Als iemand anders beweert is hij\zei een enorme leugenaar en heeft niet beiden titels zelf gespeeld.
Eerste "enorme leugenaar" meldt zich. Misschien ben ik nog niet ver genoeg in Killzone, maar ik kan niet zeggen dat GTAV in vergelijking met Killzone een 3 is qua graphics. Ik vind de vergezichten in Killzone niet veel mooier dan wat ik in GTAV heb gezien, sterker nog vooralsnog heb ik vaker in GTAV even stil gestaan om van het uitzicht te genieten dan in Killzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Ravnoss schreef op zondag 22 december 2013 @ 10:24:
[...]

Eerste "enorme leugenaar" meldt zich. Misschien ben ik nog niet ver genoeg in Killzone, maar ik kan niet zeggen dat GTAV in vergelijking met Killzone een 3 is qua graphics. Ik vind de vergezichten in Killzone niet veel mooier dan wat ik in GTAV heb gezien, sterker nog vooralsnog heb ik vaker in GTAV even stil gestaan om van het uitzicht te genieten dan in Killzone.
Het verschil is echter best enorm. Ten eerste de resolutie: tenzij je op 10 meter van je TV zit moet je toch echt wel opvallen dat Killzone haarscherp is waar GTAV dit absoluut niet is. Lichteffecten zijn véle malen beter. En ga voor de grap maar eens zo dicht mogelijk tegen een rotsformatie aan zitten in KZ: de textures blijven haarscherp, en dit is een zeldzaam fenomeen. Textures in GTAV zijn 'degelijk' maar niets meer en niets minder.

Begrijp me niet verkeerd GTAV ziet er fantastisch uit en doet natuurlijk ook véél meer ''open world'' dan KZ en is op dat gebied dan ook niet echt te vergelijken want dit vreet resources, zeker op last-gen consoles. Maar als we puur naar effecten, resolutie, texture quality, framerate, animatie etc gaan kijken zitten ze niet eens in dezelfde league. Technisch gezien ook niet.

Wat mij dan wel weer 'stoort' aan KZ als we dan toch ff goed gaan kijken is dat bv GTAV overal dezelfde kwaliteit bied, terwijl dit bij Kz niet zo is. Ik heb vaak gehad dat ik bij het ene gebied dacht ''damn! Dit ziet er écht ziek uit'' terwijl 10 minuten later in het volgende gebied het er gewoon uit ziet als een 'gemiddelde' shooter met leuke lichteffecten en een hogere resolutie. Of dat bovengenoemde rotsformaties echt extreem hoge resolutie textures gebruiken terwijl sommige guns dan ineens weer textures van 4 jaar geleden lijken te gebruiken en dat soort eigenaardigheden.

Maar dit is allemaal mierenneukerij van mijn kant natuurlijk. Normaal gesproken zien eind-games van de vorige generatie er net zo goed uit als launch-window games op de nieuwe generatie op een resolutie verschil na bijvoorbeeld. Denk bv aan Halo 2 en andere games op de XBox versus Call of Duty 2 (launchgame) op de Xbox 360.

Graphics kunnen naar mijn mening héél veel toevoegen aan bepaalde games, maar high end realistische graphics zijn dan ook weer geen must. Skyrim 2 (bij wijze van) wil ik graag zien op high end pc's en de next gen consoles, maar een Borderlands 3 met cartoony stijl word ik net zo vrolijk van _/-\o_ Daar interesesren de graphics me minder en is het meer de artstyle die me aanspreekt.

[ Voor 9% gewijzigd door Brutal1ty op 22-12-2013 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote

Don Quijote

El Magnifico

Brutal1ty schreef op zondag 22 december 2013 @ 10:56:
[...]

Het verschil is echter best enorm. Ten eerste de resolutie: tenzij je op 10 meter van je TV zit moet je toch echt wel opvallen dat Killzone haarscherp is waar GTAV dit absoluut niet is. Lichteffecten zijn véle malen beter. En ga voor de grap maar eens zo dicht mogelijk tegen een rotsformatie aan zitten in KZ: de textures blijven haarscherp, en dit is een zeldzaam fenomeen. Textures in GTAV zijn 'degelijk' maar niets meer en niets minder.

Begrijp me niet verkeerd GTAV ziet er fantastisch uit en doet natuurlijk ook véél meer ''open world'' dan KZ en is op dat gebied dan ook niet echt te vergelijken want dit vreet resources, zeker op last-gen consoles. Maar als we puur naar effecten, resolutie, texture quality, framerate, animatie etc gaan kijken zitten ze niet eens in dezelfde league. Technisch gezien ook niet.

Wat mij dan wel weer 'stoort' aan KZ als we dan toch ff goed gaan kijken is dat bv GTAV overal dezelfde kwaliteit bied, terwijl dit bij Kz niet zo is. Ik heb vaak gehad dat ik bij het ene gebied dacht ''damn! Dit ziet er écht ziek uit'' terwijl 10 minuten later in het volgende gebied het er gewoon uit ziet als een 'gemiddelde' shooter met leuke lichteffecten en een hogere resolutie. Of dat bovengenoemde rotsformaties echt extreem hoge resolutie textures gebruiken terwijl sommige guns dan ineens weer textures van 4 jaar geleden lijken te gebruiken en dat soort eigenaardigheden.

Maar dit is allemaal mierenneukerij van mijn kant natuurlijk. Normaal gesproken zien eind-games van de vorige generatie er net zo goed uit als launch-window games op de nieuwe generatie op een resolutie verschil na bijvoorbeeld. Denk bv aan Halo 2 en andere games op de XBox versus Call of Duty 2 (launchgame) op de Xbox 360.

Graphics kunnen naar mijn mening héél veel toevoegen aan bepaalde games, maar high end realistische graphics zijn dan ook weer geen must. Skyrim 2 (bij wijze van) wil ik graag zien op high end pc's en de next gen consoles, maar een Borderlands 3 met cartoony stijl word ik net zo vrolijk van _/-\o_ Daar interesesren de graphics me minder en is het meer de artstyle die me aanspreekt.
Het stuk wat je hier typt is een stuk genuanceerder en hier kan ik me wel in vinden. Vooral ook omdat je aan het einde aangeeft dat mooie graphics ook zonder fotorealisme en hoge resoluties kan worden gehaald door een prachtige artsyle. Dat is dan ook mijn insteek, natuurlijk zie ik het resolutieverschil tussen Killzone en GTAV (Ik speel op een 100" scherm (beamer)), maar ik vind resolutie/ant-aliasing/particles etc. etc. maar een klein deel van het geheel. Concreet, ik vind Super Mario 3D World het mooiste spel wat ik dit jaar heb gespeeld. En Ja ik heb dus Killzone en ook Ryse thuis liggen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op zondag 22 december 2013 @ 01:05:
Ik ben er vrij zeker van dat GTA V zonder al teveel aanpassingen enorm veel mooier en vooral scherper kan zijn op de PS4. De hele boel kan echt op 1920 x 1080 pixels gerendered worden, dit gaat het gevoel voor detail nog meer versterken. Ook de draw distance zal beter worden (en ja ik was en ben nog steeds erg onder de indruk dat dit uit de PS3 geperst is ('draw distance' in de helicopter ziet er zeker goed uit).

Ik heb wel een PS4 en de twee echt mooie games die wel een 'Wow-effect' geven op dit moment zijn in mijn ogen Battlefield 4 en Killzone: Shadow Fall. Tevens vindt ik Resogun ook echt een 'next gen' must have, omdat deze game vooral gebruik maakt van de enorme vele uiteenspattende details en hij gebruikt leuk de nieuwe mogelijkheden (o.a. de speaker in de controller) van de PS4.
Op de PS3 had je bij vlagen een frame-drop, en ook last van te weinig anti-aliasing waardoor af en toe er wat witte strepen zichtbaar zijn.
Op 1080p is het zoiezo al mooier, en inderdaad kan de draw distance hoger, maar dat was op de PS3 ook al een stuk beter dan bij bijvoorbeeld gta iv.

Gta v next-gen komt er wel, waarschijnlijk tegelijk met de pc versie. Mogelijk in de lente met optie tot uitstel naar de herfst, net zoals men deed bij de ps3 launch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-10 13:04
Jumpman schreef op zondag 22 december 2013 @ 01:05:
Tevens vindt ik Resogun ook echt een 'next gen' must have, omdat deze game vooral gebruik maakt van de enorme vele uiteenspattende details en hij gebruikt leuk de nieuwe mogelijkheden (o.a. de speaker in de controller) van de PS4.
Resogun was voor mij de grote verrassing van de PS4, speel hem echt dood :)

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 13:28
Brutal1ty schreef op zondag 22 december 2013 @ 10:56:
[...]
Absoluut mee eens, wat zien de regeneffecten op Killzone er slecht uit (kijk maar eens naar het opspattend water. Anderzijds kan ik Ravnoss volledig volgen. Ook ik vind GTAV gewoon mooier dan Killzone ondanks de lagere resolutie. En dan zeg ik dat net nadat ik van een uitgespeelde Killzone overstap naar GTAV. Ik heb bij de laatste gewoonweg het gevoel dat er meer tijd in de details is gestoken terwijl KZ als een rushed product aanvoelt. Het is niet consistent, ook de reden waarom ik het niet eens ben met de review in PU. Eergevoel is op zich niet erg, maar je mag natuurlijk niet te veel overdrijven :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:57

Phydomir

Dennis

Ekfad schreef op zondag 22 december 2013 @ 12:19:
Ik heb bij de laatste gewoonweg het gevoel dat er meer tijd in de details is gestoken terwijl KZ als een rushed product aanvoelt.
Tov GTA V voelt dan alles als een rushed product. Het oog voor detail van Rockstar heeft is zo ontzettend hoog dat het bijna eng is. Alles klopt aan die game.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ik volgende week met jullie mee kan praten :P. Ik wil gta wel weer kopen voor de ps4 maar inderdaad niet voor de volle prijs. Gewoon omdat ik hem toch al uitgespeeld heb en ik het online gebeuren geen €60 waard vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
weet iemand waar je die automatische screenshots kan uitschakelen? hoop overbodige screens nu steeds die random worden genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Paulus07 schreef op zondag 22 december 2013 @ 13:00:
weet iemand waar je die automatische screenshots kan uitschakelen? hoop overbodige screens nu steeds die random worden genomen.
Waarschijnlijk heb je screenshots ingesteld op het kort indrukken van de shareknop, dan moet je gewoon ff naar het Share-menu, dan Options en dan de 'Werking van de SHARE-toets' (menu) aanpassen ;)

Je kan de overbodige screenshots gewoon wissen bij Instellingen -> Systeemopslagbeheer -> Captures

[ Voor 10% gewijzigd door DarkElement op 22-12-2013 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Zojuist heb ik nog even de Aveline bonus content uitgespeeld, ligt het aan mij of was dat een veel beter stuk spel dan de rest van de game? Jammer dat het vrij kort was alleen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah kom er net achter dat er op mijn behuizing van de PS4 een klein witte streep zit wat ik nu pas opgemerkt heb. Net de Mediamarkt gebeld. Mag het omruilen alleen dan krijg ik wel pas de PS4 in januari. Zit nu te twijfelen. Maar aan de andere kant verwacht je wel voor zo'n prijs een PS4 zonder mankementen aan de behuizing. Of Sony bellen maar vraag me af of ze het wel omruilen aangezien ik een koopovereenkomst met een winkel afgesloten heb.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote

Don Quijote

El Magnifico

zojuist een tweede controller gehaald en Lego Marvel. Meestal kan ik wel lachen om de legogames, en Marvel lijkt zich er uitstekend voor te lenen.Het zal me benieuwen

[ Voor 14% gewijzigd door Gropah op 23-12-2013 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-11-2020
Net Beats Studio bij V&D besteld. Alleen vandaag 20%korting. Actiecode: kerstwens. Best goeie deal nu €230, scheelt toch 70 euro op de gemiddelde verkoopprijs. De executive werkte altijd prima ook als gaming headset. Misschien als iemand nog iets zoekt qua elektronice/headset.

[ Voor 5% gewijzigd door tristan93 op 22-12-2013 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben een racefanaat maar ik zit te twijfelen tussen 2 games voor ps 4

1. need for speed rivals

2. need for speed hot pursuit 2

en ja mijn budget is niet zo hoog dat ik ze allebij kan kopen

[ Voor 45% gewijzigd door Gropah op 23-12-2013 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tristan93 schreef op zondag 22 december 2013 @ 14:14:
Net Beats Studio bij V&D besteld. Alleen vandaag 20%korting. Actiecode: kerstwens. Best goeie deal nu €230, scheelt toch 70 euro op de gemiddelde verkoopprijs. De executive werkte altijd prima ook als gaming headset. Misschien als iemand nog iets zoekt qua elektronice/headset.
is dat die nieuwste Dre Beats ? die van tv reclame bedoel ik haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:50
Verwijderd schreef op zondag 22 december 2013 @ 14:16:
[...]

Hot pursuit 2 is er (nog) niet. Dus lijkt me de keus makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Verwijderd schreef op zondag 22 december 2013 @ 14:16:
[...]

als je status wilt weten moet je ff amazon mailen!! En daarbij zit je in de verkeerde topic :D

ontopic:

ik ben een racefanaat maar ik zit te twijfelen tussen 2 games voor ps 4

1. need for speed rivals

en ja mijn budget is niet zo hoog dat ik ze allebij kan kopen
Hot Pursuit 2 voor de PS4???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:00

Satom

Verzamel ervaringen

Via de PSN store eerst AC:BF voor PS3 gekocht en vervolgens vanaf de PS4 de upgrade gekocht. Vier tientjes verder en ik had het spel (werkend). Super gaaf spel! Boten laten zinken vind ik nog wel lastig..

Is het niet mogelijk dat er een melding komt als een vriend online komt..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Satom schreef op zondag 22 december 2013 @ 16:08:

Is het niet mogelijk dat er een melding komt als een vriend online komt..?
Nee, nu nog niet. Komt waarschijnlijk in een toekomstige update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Vinnocchio schreef op zondag 22 december 2013 @ 16:12:
[...]

Nee, nu nog niet. Komt waarschijnlijk in een toekomstige update.
Oké, vandaar!

Tevens kunnen PS3 gebruikers mij ook niet online zien, kan dit kloppen? Kreeg dit namelijk te horen van een vriendin.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
Satom schreef op zondag 22 december 2013 @ 16:16:
[...]
Oké, vandaar!

Tevens kunnen PS3 gebruikers mij ook niet online zien, kan dit kloppen? Kreeg dit namelijk te horen van een vriendin.. :X
Klopt, ps4 kan wel ps3 vrienden online zien maar andersom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Murcielago schreef op zondag 22 december 2013 @ 15:38:
Ik ben nu aan het kijken op amazon.fr
Mijn Frans is niet goed genoeg, gelukkig helpt google translate met het ontcijferen van de diverse bundels. Ik kan echt niet wachten op PS4 console 500GB Zwart + Horloge Honden
Haha ik had hem even niet door :)
(Watch dogs is natuurlijk waakhonden dus had er ff overheen gelezen)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
Verwijderd schreef op zondag 22 december 2013 @ 14:21:
[...]

is dat die nieuwste Dre Beats ? die van tv reclame bedoel ik haha
Ja! Versie 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Twitch had zo mooi kunnen zijn maar helaas:
In another startlingly anti-consumer decision Twitch.tv has implemented staggering delays in all of its streams as it pushed out what it called a, "Major Video System Update." The update, which Twitch says improves the video system's stability and scalability, adds a delay that can stretch up to 60 seconds. That's a minute between what's broadcast and said by the streamer is received and shown to a viewer -- severely impacting stream interaction.

Let's start at the beginning. Twitch states that they are experiencing explosive growth which has been compounded by the service's release on Xbox 360 and Xbox One, as well as its impending release on PlayStation 4. In order to provide the "best quality video to as many users on as many platforms as possible" this new system has been implemented. Twitch says that the new system allows them to serve 15% more traffic than the old system with the same hardware.

This new system has been at work on mobile platforms and consoles since May earlier this year. They then stepped up and used the system for all viewers for the DreamHack Winter 2013 event to what they call "great success." Earlier this week the system went live full-time for all viewers.

Now for the effects. For large, commentary-based streams like eSports and large sponsored show there will be no immediate effect. Since there's no direct interaction between the broadcaster and the Twitch chat there's no need to worry about delay. However, for streams where gamers are directly interacting with their audience, the new system nigh on ruins communication. Imagine having a conversation where 10-60 seconds fell between each message, on top of dozens if not hundreds of other messages were also intermingled between. Consider streamer to viewer conversation absolutely destroyed.

That's not the only effect, however. Despite Twitch's insistence that the changes have had a positive effect on video quality, many gamers (myself included) believe the opposite is true. Not only does quality fluctuate often and for what seems to be no reason at all, but many viewers claim there are glitches that can make viewing streams a frustrating and low-quality experience.

The simple fact is that Twitch has implemented a system that allows them to buffer streams, catch brief quality fluctuations and alter the overall stream quality (ie lower the quality) to account for said fluctuations, and save bandwidth in the process. As such, Twitch itself is likely saving huge amounts of money on bandwidth at the expense of overall viewer experience. This is, of course, just an educated assumption based on the details provided by Twitch. However, it accounts for Twitch's inability to simply turn off the delay.
Jammer hoor. Merkte het al aan de kwaliteit die ineens waardeloos was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Wie weet hoe het met die uplay-unlockables zit in AC Black Flag, ik heb het 'Edward de legende-kostuum' unlocked in uplay en er staat nu BESCHIKBAAR IN GAME, echter als ik naar de kapiteinshut ga en ik wil mijn kostuum wisselen voor dit epische kostuum staat er 'Inlossen op Uplay', en de knop is verder grijs (inactief), ook als ik terug ga draagt hij nog steeds zijn oude kloffie, hoe unlock ik hem nou echt ;(?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-10 07:05
Ik had gisteren dat mijn PS4 bij het opstarten blauw bleef branden. Ik schrok me de pleuris :P
Uiteindelijk power knop ingehouden zodat PS4 geforceerd uit gaat. Even gewacht, aangezet en kreeg de melding rebuilding database. Werkt weer nu maar arghhh wtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

DarkElement schreef op zondag 22 december 2013 @ 18:25:
Wie weet hoe het met die uplay-unlockables zit in AC Black Flag, ik heb het 'Edward de legende-kostuum' unlocked in uplay en er staat nu BESCHIKBAAR IN GAME, echter als ik naar de kapiteinshut ga en ik wil mijn kostuum wisselen voor dit epische kostuum staat er 'Inlossen op Uplay', en de knop is verder grijs (inactief), ook als ik terug ga draagt hij nog steeds zijn oude kloffie, hoe unlock ik hem nou echt ;(?
Als je het spel opnieuw start?
0xrubennft schreef op zondag 22 december 2013 @ 16:17:
[...]

Klopt, ps4 kan wel ps3 vrienden online zien maar andersom niet.
Oké! Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Satom schreef op zondag 22 december 2013 @ 19:01:
[...]
Als je het spel opnieuw start?

[...]
Oké! Bedankt :)
Neuh. Werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Zijn er meer mensen die (deze avond) ineens geen pop-ups meer krijgen van Trophies? Zojuist heb ik 2 trophies gehaald maar geen pop-up gekregen. De trophies zijn echter wel unlocked...

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ah dus elke keer als je de share button indrukt krijg je automatisch een screenshot. Achja, sommige zijn wel nice :)

Afbeeldingslocatie: http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/1540385_645917482113902_416940845_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Paulus07 schreef op zondag 22 december 2013 @ 21:04:
Ah dus elke keer als je de share button indrukt krijg je automatisch een screenshot. Achja, sommige zijn wel nice :)

[afbeelding]
Ik heb gewoon de standaard (lang indrukken) instelling voor screenshots, dus ik heb alleen shots die ik zelf bewust heb gemaakt:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1538904_589014211171545_971497034_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
ja ik heb ook de standaard ingesteld. maar ik zag een sterretje bij de uitleg staan die zegt dat er bij het openen van het menu een screenshot wordt gemaakt etc. Dus elke keer als ik het share menu open krijg ik ook een blije screenshot erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Iemand anders die AC:BF al heeft gespeeld met alle audio over zijn headset? Bij mij stottert het geluid dan als een idioot...

Update: Nevermind. Na een reboot van PS4 is alles weer back to perfect :D

[ Voor 23% gewijzigd door EricNL op 22-12-2013 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:14
Heb een sennheiser pc headset met groene en roze kabel( voor geluid en microfoon). Als ik hier een tussenstuk voor koop van 2 naar 1 werkt fit dan op ps4? Zo ja hoe heet zoon kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
Werkt elke USB headset op ps4? Ik heb namelijk een steelsound 5hv2 met externe usb geluidskaart

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Het is niet de bedoeling, dat nu het [PS4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen topic dicht is, dat nu hier besproken gaat worden. Ook is het niet de bedoeling om hier je ongenoegen te uiten over het feit dat het topic dicht is, daarvoor hebben we Feedback op moderatie binnen Spielerij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-10 11:53
De antonio banderas meme speelfilm! YouTube: AntonioBanderas.gif - The NeoGAF Collection

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yub
  • Registratie: December 2013
  • Niet online

Yub

Ik zie nu dat je Killzone Shadow Fall gratis kunt downloaden en spelen zolang je PSN plus hebt. Toch netjes van Sony!

edit 2: Helaas klopt het niet, alleen volgend weekend gratis te spelen. Is al de tweede keer dat ik misleidende info tegen kom. Ergens anders zag ik ook staan, download gratis. Volgende pagina 14.99 Betalen. Lijkt een beetje op een' teleurstelling marketing '. Eerst lekker maken en vervolgens teleurstellen in de hoop dat je het vervolgens toch maar aanschaft.

[ Voor 61% gewijzigd door Yub op 23-12-2013 03:56 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yub schreef op maandag 23 december 2013 @ 03:11:
Ik zie nu dat je Killzone Shadow Fall gratis kunt downloaden en spelen zolang je PSN plus hebt. Toch netjes van Sony!

edit 2: Helaas klopt het niet, alleen volgend weekend gratis te spelen. Is al de tweede keer dat ik misleidende info tegen kom. Ergens anders zag ik ook staan, download gratis. Volgende pagina 14.99 Betalen. Lijkt een beetje op een' teleurstelling marketing '. Eerst lekker maken en vervolgens teleurstellen in de hoop dat je het vervolgens toch maar aanschaft.
Dat is puur nu al te downloaden zodat je niet hoeft te wachten tot hij binnen is op de 28e, dan is het namelijk de trial weekend ;)
Sony heeft ook nooit aangegeven dat je de game gratis krijgt, er staat zelfs met koeienletters bij TRIAL OPEN WEEKEND. Daarnaast heeft Guerrilla Games *dev van Killzone* aangegeven dat dit enkel de download betreft voor de multiplayer de 28e. Dat je de volle 40Gb binnen kan halen heeft puur te maken met hoe PlayGo werkt. Handig om alvast te downloaden dus zodat je niet hoeft te wachten de 28e.

Het is goede info, maar jouw interpretatie is fout.

P.S.
Yub schreef op maandag 23 december 2013 @ 03:11:
Als dit echt zou zijn geweest dan leek het mij juist niet echt netjes van Sony. De game is net 3 weken uit in NL. Daarmee naai je alle mensen die de PS4 nog geeneens een maand in huis hebben en speciaal daarvoor de Killzone bundel hebben gehaald (of los gekocht), of zelfs nog moeten wachten op de bundel ivm schaarste 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door ASNNetworks op 23-12-2013 06:51 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Gister maar eens begonnen met AC:BF, en dat is het eerste spel waarbij ik echt een beetje het Next-Gen gevoel krijg.

- Fifa 14: speelt heerlijk, maar is qua graphics en verbeteringen t.o.v. current gen niet gigantisch vernieuwend
- COD Ghosts: leuke singleplayer, maar graphics verre van geweldig en online absoluut de slechtste/saaiste CoD die ik gespeeld heb.
- Need for Speed Rivals: die moet ik misschien nog eens een kans geven. Heb het nu ongeveer 2 uurtjes gespeeld, maar ben er al wel op uitgekeken. De framedrops in dit spel zijn echt strontvervelend.
- RESOGUN: Niks te maken met Next-Gen, maar wat een verslavend spelletje was dat zeg! Inmiddels deze al platinum behaald, maar vond ik erg leuk.

Voorlopig maar even door met AC:BF en Fifa 14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-10 21:59
EricNL schreef op maandag 23 december 2013 @ 07:51:

Met AC kan je gelukkig wel een tijdje vooruit (als je niet alleen maar het hoofdverhaal volgt). Vind het jammer dat er nergens staat hoelang ik al bezig ben ,maar naar mijn gevoel erg lang. Ik val dan ook wel veel schepen aan en probeer de eilanden op 100 % te krijgen wat betreft items.

Vergeet de companion app niet te gebruiken ,want daar kan je goed geld mee verdienen als je een aardige vloot hebt ;)

Fifa 14 heb ik ook en inderdaad naast minder next gen zijn helaas ook alle irritaties nog aanwezig. Heb al een paar keer op het punt gestaan de disc in 2-en te breken voor ik het met een controller doe :+

Voor mij zijn BF4 (mp) , AC4 en Resogun DE games die me volop laten genieten van de PS4. Killzone moet ik nog induiken , maar trekt me niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
nickdew schreef op maandag 23 december 2013 @ 00:17:
Heb een sennheiser pc headset met groene en roze kabel( voor geluid en microfoon). Als ik hier een tussenstuk voor koop van 2 naar 1 werkt fit dan op ps4? Zo ja hoe heet zoon kabel
??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
is er een hdmi splitter waarmee ik de ps4 kan splitten naar een 2de tv dus beeld op beide tv's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 22:20
nickdew schreef op maandag 23 december 2013 @ 00:17:
Ik denk dat je dit bedoeld:

Afbeeldingslocatie: http://image.allekabels.nl/image/1193206-0/jack-splitter-naar-microfoon-en-audio-niet-geschikt-voor-apple-iphone.jpg

Bij werkte het niet helaas, zie: renzo4000 in "[PS4] PlayStation 4 - Deel 2"

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
Headsets die 1 kabel hebben werken dus wel allemaal? Zowel kop als microfoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bartburg schreef op maandag 23 december 2013 @ 09:08:
is er een hdmi splitter waarmee ik de ps4 kan splitten naar een 2de tv dus beeld op beide tv's?
Ja... dat noemen ze dus een hdmi splitter.... :/

Snap niet echt wat je nou precies wil weten. Vraag je nou serieus of er zoiets bestaat als een hdmi splitter...?

Zo ja: grappig dat je niet 'hdmi splitter' via google hebt gezocht.
Zo nee: wat bedoel je dan?

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
ASNNetworks schreef op maandag 23 december 2013 @ 09:36:
[...]

Ja... dat noemen ze dus een hdmi splitter.... :/

Snap niet echt wat je nou precies wil weten. Vraag je nou serieus of er zoiets bestaat als een hdmi splitter...?

Zo ja: grappig dat je niet 'hdmi splitter' via google hebt gezocht.
Zo nee: wat bedoel je dan?
moet even wat duidelijker zijn ik heb al een hdmi splitter die ik voor de playstation 3 ging gebruiken maar deze werkte niet!
wel met andere apparaten maar niet met de ps3.
wat ik wil is zowel op me tv als op mijn computer monitor kunnen gamen zodra de tv bezet is... lees vrouw
dan wil ik gewoon kunnen gamen op mijn monitor dat doe ik nu met een lange hdmi kabel maar ik heb geen zin om de elke x de hdmi kabel eruit en andere erin te prikken dat moet ook gewoon met een splitter kunnen toch?
zo ja welke want die ik nu heb werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister maar eens begonnen met AC:BF, en dat is het eerste spel waarbij ik echt een beetje het Next-Gen gevoel krijg.

- Fifa 14: speelt heerlijk, maar is qua graphics en verbeteringen t.o.v. current gen niet gigantisch vernieuwend
- COD Ghosts: leuke singleplayer, maar graphics verre van geweldig en online absoluut de slechtste/saaiste CoD die ik gespeeld heb.
- Need for Speed Rivals: die moet ik misschien nog eens een kans geven. Heb het nu ongeveer 2 uurtjes gespeeld, maar ben er al wel op uitgekeken. De framedrops in dit spel zijn echt strontvervelend.
- RESOGUN: Niks te maken met Next-Gen, maar wat een verslavend spelletje was dat zeg! Inmiddels deze al platinum behaald, maar vond ik erg leuk.

Ik vind de particles van Resogun juist next gen. Dat is op de PS3 sowieso niet mogelijk, die explosies.
Beakzz schreef op maandag 23 december 2013 @ 08:45:
[...]

Met AC kan je gelukkig wel een tijdje vooruit (als je niet alleen maar het hoofdverhaal volgt). Vind het jammer dat er nergens staat hoelang ik al bezig ben ,maar naar mijn gevoel erg lang. Ik val dan ook wel veel schepen aan en probeer de eilanden op 100 % te krijgen wat betreft items.

Vergeet de companion app niet te gebruiken ,want daar kan je goed geld mee verdienen als je een aardige vloot hebt ;)

Fifa 14 heb ik ook en inderdaad naast minder next gen zijn helaas ook alle irritaties nog aanwezig. Heb al een paar keer op het punt gestaan de disc in 2-en te breken voor ik het met een controller doe :+

Voor mij zijn BF4 (mp) , AC4 en Resogun DE games die me volop laten genieten van de PS4. Killzone moet ik nog induiken , maar trekt me niet echt.
Staat er dus wel. Een van de menu opties en dan kun je de statistieken openen. Daar staat vrijwel alles wat je tot nu toe gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-10 15:34

Denko

|{ing Øf ßlitz

Feedback op moderatie mag besproken worden, maar niet in het topi zelf. Daarvoor is het volgende topic: Feedback op moderatie binnen Spielerij.

Om hier nog even kort op te reageren: De reden waarom je berichten weg zijn gegaan is omdat ze over leveringen gingen terwijl dat duidelijk niet de bedoeling was, daarvoor is het levertijden topic. Dat deze dicht is betekend nog niet dat die discussie hier gevoerd mag/moet worden. Integendeel.

[ Voor 75% gewijzigd door Gropah op 24-12-2013 12:22 ]

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 16:39
Iemand hier die het signaal van de PS4 via DVI op een schermpje hoger dan 480p krijgt? Ik heb een Samsung 940BW. Oud maar prima ding en HDCP compliant. Heeft met de PS3 altijd 720p getoond op dezelfde manier zonder problemen. Lukt alleen niet met de PS4. Maximaal 480p en hoger kan ik niet selecteren. Ook niet na herstarten via safe mode.

[ Voor 54% gewijzigd door Gropah op 24-12-2013 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piqueno11
  • Laatst online: 11-10 19:17
Hmm wat vinden jullie? Zal ik NFS Rivals kopen voor 40 euro?

Of is dat teveel :o

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
piqueno11 schreef op maandag 23 december 2013 @ 10:47:
Hmm wat vinden jullie? Zal ik NFS Rivals kopen voor 40 euro?

Of is dat teveel :o
Doen! Leuk spel en ik heb hem voor de volle mep gekocht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
Heb nfs verkocht na 3 uur spelen ofzo. Vind het echt een slechte nfs. Online gedeelte door de sp werkt gewoon niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Waarom vergeet iedereen NBA 2k14? Daar is meer aangepast dan alle andere titels bij elkaar voor next gen.
Resogun is wel degelijk nextgen, Denk niet dat de ps3 gpu al die particals kan uitrekenen, zeker niet aan het einde van een level als alles opblaast.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 13:14

TRK

Heeft iemand wel eens het probleem dat als je je PS4 aanzet dat er geen geluid uit je tv komt. En als je de PS4 herstart dat er weer wel geluid komt. Ik heb dit tot nu toe 3 keer gehad met mijn PS4... Voor de rest een topding! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:11
TRK schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:04:
Heeft iemand wel eens het probleem dat als je je PS4 aanzet dat er geen geluid uit je tv komt. En als je de PS4 herstart dat er weer wel geluid komt. Ik heb dit tot nu toe 3 keer gehad met mijn PS4... Voor de rest een topding! :)
1 keer, starte hem op en ging BF4 spelen en hoorde niks. Opnieuw opgestart en probleem opgelost. Very weird!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-10 19:50

Pubbert

random gestoord

Ja heb ik ook gehad:

Geluid in PS4-menu:
1e keer AC:BF opstarten, geen geluid in AC:BF menu en ingame.
Herstart van PS4 en wel geluid. Daarna met opstarten van AC:BF ook geluid.

Fifa 14 en CoD Ghosts kon ik wel meteen met geluid opstarten.

Nu dit weekend Killzone voor 35 euro gekocht (Dixons!) en zelfde "issue" als AC:BF, 1e keer game opstarten, geen geluid, terwijl ik dit in het menu van de PS4 wel had.
PS4 herstart, en wel geluid, daarna blijft het ook.

Geen groot probleem, maar wel opmerkelijk. Ik heb het via een receiver optisch aangesloten met DTS.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 13:14

TRK

Thund3r schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:17:
[...]

Ja heb ik ook gehad:

Geluid in PS4-menu:
1e keer AC:BF opstarten, geen geluid in AC:BF menu en ingame.
Herstart van PS4 en wel geluid. Daarna met opstarten van AC:BF ook geluid.

Fifa 14 en CoD Ghosts kon ik wel meteen met geluid opstarten.

Nu dit weekend Killzone voor 35 euro gekocht (Dixons!) en zelfde "issue" als AC:BF, 1e keer game opstarten, geen geluid, terwijl ik dit in het menu van de PS4 wel had.
PS4 herstart, en wel geluid, daarna blijft het ook.

Geen groot probleem, maar wel opmerkelijk. Ik heb het via een receiver optisch aangesloten met DTS.
Is inderdaad geen groot probleem, maar wel iets wat niet hoort. Ik hoop dat hier een patch of iets dergelijks voor uitkomt. Naarmate het steeds meer gebeurd zullen mensen zich er wel aan irriteren denk ik. Maar tot op heden idd nog niet echt ergerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
Ja klopt! Ik dacht dat zal wel aan mij liggen. Al wel keer of 3/4 gehad ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bartburg schreef op maandag 23 december 2013 @ 09:50:
[...]

moet even wat duidelijker zijn ik heb al een hdmi splitter die ik voor de playstation 3 ging gebruiken maar deze werkte niet!
wel met andere apparaten maar niet met de ps3.
wat ik wil is zowel op me tv als op mijn computer monitor kunnen gamen zodra de tv bezet is... lees vrouw
dan wil ik gewoon kunnen gamen op mijn monitor dat doe ik nu met een lange hdmi kabel maar ik heb geen zin om de elke x de hdmi kabel eruit en andere erin te prikken dat moet ook gewoon met een splitter kunnen toch?
zo ja welke want die ik nu heb werkt niet
Ik heb er een tijdje een gebruikt toen ik een TV en iMac gebruikte als scherm en daartussen wilde wisselen. Zelfde situatie als jij dus, deze werkte bij mij probleemloos. Ik gebruikte het met een PS3, X360 en een Ziggo TV ontvanger (Cisco)

http://www.allekabels.nl/...hdmi-splitter-met-3d.html

Ondersteunt ook 3D zelfs, ik had er ook nog eens een hdmi switch op aangesloten waardoor ik al mn apparaten kon splitten. Let wel: je beeld wordt echt gesplit, dus als je een tv hebt met max 720p, dan zal de monitor ook op 720p werken, hetzelfde geld voor 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
ASNNetworks schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:39:
[...]

Ik heb er een tijdje een gebruikt toen ik een TV en iMac gebruikte als scherm en daartussen wilde wisselen. Zelfde situatie als jij dus, deze werkte bij mij probleemloos. Ik gebruikte het met een PS3, X360 en een Ziggo TV ontvanger (Cisco)

http://www.allekabels.nl/...hdmi-splitter-met-3d.html

Ondersteunt ook 3D zelfs, ik had er ook nog eens een hdmi switch op aangesloten waardoor ik al mn apparaten kon splitten. Let wel: je beeld wordt echt gesplit, dus als je een tv hebt met max 720p, dan zal de monitor ook op 720p werken, hetzelfde geld voor 1080p.
top heb je hem ook al geprobeerd in combinatie met de ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bartburg schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:42:
[...]

top heb je hem ook al geprobeerd in combinatie met de ps4?
Nee, sinds ik mn iMac de deur uit heb gedaan een een macbook heb, heb ik de splitter er ook weer tussenuit gehaald.
Maar het zou gewoon moeten werken. De reden dat degene die jij hebt gehaald niet werkte heeft zeer waarschijnlijk te maken met het gebrek aan HDCP (beveiliging) op die jij hebt gekocht. Die ik heb gehaald heeft ondersteuning voor HDCP 1.2 en werkt daarom dus ook met de PS3, en zou dus ook met de PS4 moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
ASNNetworks schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:46:
[...]

Nee, sinds ik mn iMac de deur uit heb gedaan een een macbook heb, heb ik de splitter er ook weer tussenuit gehaald.
Maar het zou gewoon moeten werken. De reden dat degene die jij hebt gehaald niet werkte heeft zeer waarschijnlijk te maken met het gebrek aan HDCP (beveiliging) op die jij hebt gekocht. Die ik heb gehaald heeft ondersteuning voor HDCP 1.2 en werkt daarom dus ook met de PS3, en zou dus ook met de PS4 moeten werken.
heb je de splitter nog en je doet er niets meer mee ;) hmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-10 11:05
kan je bij die switch ook 1 uitgaand signaal uitzetten ofzo?

Ik wil namelijk graag mijn pc aansluiten op zowel mijn scherm als op mijn tv. maar ik wil dan niet als ik mijn tv aanzet hij dit alleen maar ziet als 2e scherm. Maar gewoon als hoofdscherm.

En is er geen delay op die adapter? Denk aan ghosting bij snel bewegende beelden etc.

[ Voor 14% gewijzigd door FrankoNL op 23-12-2013 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco-ruijter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 14:45
Ik heb niet echt vrienden die een PS4 hebben. Maar zou graag wat tweakers in mijn lijst willen hebben. Dus als mensen me willen toevoegen! GRAAG!!!! lekker knallen!

MrStief_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
marco-ruijter schreef op maandag 23 december 2013 @ 12:05:
Ik heb niet echt vrienden die een PS4 hebben. Maar zou graag wat tweakers in mijn lijst willen hebben. Dus als mensen me willen toevoegen! GRAAG!!!! lekker knallen!

MrStief_NL
Of zelf mensen toevoegen.
Tweakers lijst:
https://docs.google.com/s...NRVHA2aDRkbHc&usp=sharing

[ Voor 5% gewijzigd door SuperflipNL op 23-12-2013 12:09 ]

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bartburg schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:49:
[...]

heb je de splitter nog en je doet er niets meer mee ;) hmmm
heb em helaas niet meer, tijd geleden aan iemand gegeven die em goed kon gebruiken.
FrankoNL schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:52:
kan je bij die switch ook 1 uitgaand signaal uitzetten ofzo?

Ik wil namelijk graag mijn pc aansluiten op zowel mijn scherm als op mijn tv. maar ik wil dan niet als ik mijn tv aanzet hij dit alleen maar ziet als 2e scherm. Maar gewoon als hoofdscherm.

En is er geen delay op die adapter? Denk aan ghosting bij snel bewegende beelden etc.
het is geen adapter om 2 hdmi poorten te creëren ofzo he, je split je signaal in 2 videosignalen. Dus jouw monitor en TV 'zien' elkaar ook niet. Je hebt 2x een hoofdscherm, niet een hoofdscherm en 2e scherm. En nergens last van, zolang je een goede splitter haalt in ieder geval. Die ik haalde werkte perfect en heeft ook een versterker ingebouwd, dus geen kwaliteit verlies! (je gebruikt 'switch', maar ik ga er vanuit dat je de splitter bedoelt waar ik het net over had)

Even ter verduidelijking:

Switch: meerdere apparaten naar 1 ontvanger
Splitter: 1 apparaat naar meerdere ontvangers

[ Voor 9% gewijzigd door ASNNetworks op 23-12-2013 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heel herkenbaar :9
En ik maar denken dat het aan mijn tv lag. |:(
Probeer dan te switchen tussen lineair PCM en dolby, maar dat mag niet baten. Soms werkt switchen van hdmi kanaal heen en terug, of de headset erin en eruit, tv aan/uit of de ps4 helemaal opnieuw opstarten inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 22:20
nickdew schreef op maandag 23 december 2013 @ 09:27:
Headsets die 1 kabel hebben werken dus wel allemaal? Zowel kop als microfoon
Zie mijn eerder genoemde post:

In theorie zou de 4 pins constructie moeten werken, aangezien de "gewone" 4 pins headsets met mics nu ook werken. Ik kan dan alleen geen gebruik maken van de afzonderinglijke audio en chat volumes die ook via de headset geregeld kunnen worden, maar dit kan je ook soortgelijk aanpassen in het ps menu. Ik ben benieuwd!

Mijn oordopjes van de HTC one werken ook (geluid en mic) als maar aan bovenstaande voorwaarde wordt voldaan. Ik kan het je echter niet garanderen.

Ik heb nu toch maar een headset van 4gamers besteld: http://www.4gamers.net/pr...887-stereo-gaming-headset

Afbeeldingslocatie: http://www.4gamers.net/images/sized/uploads/downloads/4G-4887_Stereo_Gaming_Headset_PRO1_thumb-350x350.png

Afbeeldingslocatie: http://www.4gamers.net/images/sized/uploads/downloads/4G-4887_Stereo_Gaming_Headset_CONTROL1_thumb-350x350.png

Ik heb dit puur op de gok gekocht aangezien er geen reviews van zijn (althans ik kan ze niet vinden). En voor €34,95 kan je ook niet echt een buil aan vallen. Belangrijkste vind ik dat je alle chatfunctionaliteiten kan gebruiken zonder veel poespas met losse kabeltjes ed. Deze gaat gewoon direct in je DS4 met een enkele jackplug en kan je zowel de chat en game audio regelen op de remote. Als blijkt dat het niks is, stuur ik hem wel terug.

[ Voor 4% gewijzigd door renzo4000 op 23-12-2013 13:21 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithariuz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-01 13:56
Iemand AC:BF al binnen van Saturn? Ik wacht nu 3 weken, en niets gehoord. Ik heb ze gemaild en vorige week gebeld. Hij zei aan de telefoon dat hij het artikelnummer zou aanpassen en ik hem 1/2 dagen later binnen zou krijgen.

Niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:38
Ithariuz schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:27:
Iemand AC:BF al binnen van Saturn? Ik wacht nu 3 weken, en niets gehoord. Ik heb ze gemaild en vorige week gebeld. Hij zei aan de telefoon dat hij het artikelnummer zou aanpassen en ik hem 1/2 dagen later binnen zou krijgen.

Niet dus.
Je moet even opnieuw bellen. Eerst dachten ze dat ze het artikel(nummer) zelf konden wijzigen. Dat lukt niet. Nu zijn ze over gegaan op de klant het artikel laten annuleren (dat mogen ze niet eenzijdig doen) en vervolgens 20 euro korting geven op een nieuwe aanschaf. Onder de streep ben je dus nog €2,68 goedkoper uit. Je betaalt nu namelijk €39,99 ipv €42,67.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ithariuz schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:27:

Niet dus.
Mijne is nu net geannuleerd, als het goed is kan ik m nu weer bestellen met 20 euro korting achteraf.
Ze konden het artikelnummer zelf niet aanpassen, daarvoor is een nieuwe bestelling vereist.
Het is dat ik er hier van gehoord heb, want berichtgeving vanuit saturn is 0,0.
Als je er zelf niet achter aan gaat hoor je ook niets, en betaal je 42 euro voor een nooit-geleverd product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:38
dutchgio schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:47:
[...]

Mijne is nu net geannuleerd, als het goed is kan ik m nu weer bestellen met 20 euro korting achteraf.
Ze konden het artikelnummer zelf niet aanpassen, daarvoor is een nieuwe bestelling vereist.
Het is dat ik er hier van gehoord heb, want berichtgeving vanuit saturn is 0,0.
Als je er zelf niet achter aan gaat hoor je ook niets, en betaal je 42 euro voor een nooit-geleverd product.
Hun systeem (zowel webshop als e-mail) is inderdaad een zooitje op het moment. De door hun verzonden aanvullende e-mails komen niet aan. Dat is toch wel essentieel als (internet)bedrijf.

Ik heb AC:BF al een dag of 4 binnen. Maar ik ga overal altijd gelijk achteraan als het te lang duurt. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
HaskoF schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:32:

iemand zin om KZ online co op campaign te spelen?:P
Killzone campaign co-op? Heb jij een speciale editie? ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-10 14:33
Scrisissszzz schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:34:
[...]

Killzone campaign co-op? Heb jij een speciale editie? ;)
Ik heb de normale versie..? Is het niet mogelijk dan om online co op te spelen ..?:p

[ Voor 6% gewijzigd door HaskoF op 23-12-2013 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
HaskoF schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:34:
[...]

Ik heb de normale versie..? Is het niet mogelijk dan om online co op te spelen ..?:p
Nope, campaign alleen solo.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-10 14:33
Dan maar Resogun co op ?:P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuPo schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:21:
[...]

Hun systeem (zowel webshop als e-mail) is inderdaad een zooitje op het moment. De door hun verzonden aanvullende e-mails komen niet aan. Dat is toch wel essentieel als (internet)bedrijf.

Ik heb AC:BF al een dag of 4 binnen. Maar ik ga overal altijd gelijk achteraan als het te lang duurt. :)
Ja en die klantenservice tickets zijn ook maar gelimiteerd tot 1 reactie per werkdag lijkt het.
Kreeg vanmiddag een mailtje dat ze een reactie hadden toegevoegd, dus ik meteen weer reageren en nu is het weer stil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
Ik wou de playstation 4 camera nog even voor kerst in huis halen voor het gezin maar deze is nergens te verkrijgen hier =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
Heb net de seasonpass gekocht van cod ghosts. Kon gelijk de freefall bonus map downloaden. Als vervolgens het level gekozen wordt gooit ie me er uit met de melding: content package is no longer available. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Sinds ik een ps4 heb ben ik gebruik gaan maken van de meegeleverde headset.
Ik gebruik het voornamelijk bij Fifa 14 omdat het me leuk zou lijken om met de tegenstander te praten.
Wat mij opvalt:

- Minder dan 10% gebruikt een headset
- bij 90% hapert het geluid een beetje.
- 80% daarvan praat spaans/russisch oid.
- 99% praat met hun vriendin
- 0% heeft ook maar iets tegen mij gezegd. (mijn mic werkt wel en staat aan)

Heeft iemand betere ervaring met dit soort spellen of is het gewoon niet beter dan dit.
Ik heb het gevoel dat ik 99% van de keren naar een spaanse dude luister die ruzie heeft met zijn vriendin.
Het lijkt alsof niemand door heeft dat hun mic aanstaat kan zijn dat ze (zonder te weten) de camera aan hebben staan want het geluid is ook erg slecht.

(PS iemand zin om FIFA 14 online co-op seasons te spelen? :) )

[ Voor 6% gewijzigd door G4mert op 23-12-2013 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat er geen boekjes meer bij de ps4 spellen zit?ik heb FIFA en battlefield maar bij beide kreeg ik er geen boekje bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-10 15:58
erg fijn dit nu is mijn order van Assassins Creed 4 ps4 bij saturn zonder enige mailverkeer geannuleerd -_- rare winkel dat saturn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:22:
Klopt het dat er geen boekjes meer bij de ps4 spellen zit?ik heb FIFA en battlefield maar bij beide kreeg ik er geen boekje bij?
Bij mijn Fifa 14 zat ook geen boekje. Black Flag wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
G4mert schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:17:

Het lijkt alsof niemand door heeft dat hun mic aanstaat kan zijn dat ze (zonder te weten) de camera aan hebben staan want het geluid is ook erg slecht.

Je vergeet de irritantjes die keihard slechte muziek aanhebben ;)

Online co-op seasons. Praat me even bij ... Speel je dan samen in 1 team of speel je dan allebei met een eigen team in dezelfde competitie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapyo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08-2024
technoaddict schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:12:
[...]

Tot nu toe is de status balk op amazon fr groen. De locatie waar de PS nu is zou Lesquin moeten zijn, en dat is bij de grens van Belgie. Een levering morgen is dus heel waarschijnlijk.
Idem hier, maar heeft Lesquin inmiddels al verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
Beakzz schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:35:
[...]

Je vergeet de irritantjes die keihard slechte muziek aanhebben ;)

Online co-op seasons. Praat me even bij ... Speel je dan samen in 1 team of speel je dan allebei met een eigen team in dezelfde competitie ?
haha die was ik idd vergeten. Heb ook veel Russische radio geluisterd.

Online co-op seasons is met zn 2e in 1 team tegen 2 andere online spelers. Bij elke winst krijg je punten en kan je promoveren naar een hogere divisie. En je speelt gewoon wanneer het uitkomt je zit niet aan tijden vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:15
Was mij ook al opgevallen... Betaal je 60 Euro voor een game, en dan zit er geeneens een fatsoenlijke handleiding bij. Natuurlijk kan ik die wel via het internet vinden, maar toch.... |:(

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
A3-D schreef op maandag 23 december 2013 @ 16:13:
[...]

Was mij ook al opgevallen... Betaal je 60 Euro voor een game, en dan zit er geeneens een fatsoenlijke handleiding bij. Natuurlijk kan ik die wel via het internet vinden, maar toch.... |:(
Wat moet je in vredes naam met een boekje ? Van de denk 150 games die ik de laatste jaren gekocht heb voor zowel PS3, xbox360 en PS4 heb ik nog nooit in een boekje gekeken, compleet nutteloos, er staat toch geen informatie in, en een layout overzicht van de knoppen is ingame ook te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A3-D schreef op maandag 23 december 2013 @ 16:13:
[...]

Een handleiding? Lezen mensen die dingen nog? Je hebt toch een tutorial en een in-game control scheme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:54
Het is meer een principe kwestie. Als je het dan in de winkel koopt, moet het "compleet" zijn, denk ik.
Het maakt mij verder ook niet uit :)

Wordt tijd dat de PSN store de winkelier prijzen gaat hanteren. Ja ik begrijp dat ze dat niet doen, juist voor de winkeliers. Maar in deze tijd is 70 euro voor een digitaal gekocht spel niet normaal.

[ Voor 42% gewijzigd door ChuckyDevil op 23-12-2013 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
bram1984 schreef op maandag 23 december 2013 @ 16:54:
[...]

Een handleiding? Lezen mensen die dingen nog? Je hebt toch een tutorial en een in-game control scheme?
Nu niet meer nee , maar vroeger maakte ze er nog echt wat van. Als ze nu zoiets erbij doen dan is het een special / limited edition met een beetje achtergrondverhaal in stripvorm. Vroeger was dat gewoon een leuke handleiding :+

Maarja ben al zo oud dat je toen nog moest inbellen met internet en dat het wel fijn was om wat info in een boekje te hebben. Mis het nu ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
G4mert schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:17:
Sinds ik een ps4 heb ben ik gebruik gaan maken van de meegeleverde headset.
Ik gebruik het voornamelijk bij Fifa 14 omdat het me leuk zou lijken om met de tegenstander te praten.
Wat mij opvalt:

- Minder dan 10% gebruikt een headset
- bij 90% hapert het geluid een beetje.
- 80% daarvan praat spaans/russisch oid.
- 99% praat met hun vriendin
- 0% heeft ook maar iets tegen mij gezegd. (mijn mic werkt wel en staat aan)

Heeft iemand betere ervaring met dit soort spellen of is het gewoon niet beter dan dit.
Ik heb het gevoel dat ik 99% van de keren naar een spaanse dude luister die ruzie heeft met zijn vriendin.

nog nooit online co-op gedaan maar je mag me toevoegen hoor Renaldo_N lijk me wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Laatst online: 00:53
Is niet alleen bij ps4 spellen, EA is hier al een tijdje terug mee gestart om geen handleidingen mee te leveren onder het mom van het is beter voor het milieu. Het is echter waarschijnlijker dat het een ordinaire kosten besparing was van EA dat ze nu geen boekjes meer hoeven te laten drukken.

Je kan de handleiding van fifa 14 wel downloaden:

https://help.ea.com/article/fifa-14-manuals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 15:51
Tripwire999 schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:32:
erg fijn dit nu is mijn order van Assassins Creed 4 ps4 bij saturn zonder enige mailverkeer geannuleerd -_- rare winkel dat saturn.
Bij mij precies het zelfde. De game is geannuleerd zonder overleg oid.

Morgen ALWEER contact leggen.. pff Hierna echt nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
ADDG schreef op maandag 23 december 2013 @ 17:21:
[...]

Is niet alleen bij ps4 spellen, EA is hier al een tijdje terug mee gestart om geen handleidingen mee te leveren onder het mom van het is beter voor het milieu. Het is echter waarschijnlijker dat het een ordinaire kosten besparing was van EA dat ze nu geen boekjes meer hoeven te laten drukken.

Je kan de handleiding van fifa 14 wel downloaden:

https://help.ea.com/article/fifa-14-manuals
Ja is inderdaad gewoon om kosten te drukken. Vroegah kreeg je nog een fullcolor boekje erbij, daarna werd het zwart-wit en nu gewoon niks. Jammer -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:25
Fatal Mind schreef op maandag 23 december 2013 @ 16:18:
[...]Wat moet je in vredes naam met een boekje ?
............ compleet nutteloos, er staat toch geen informatie in, en een layout overzicht van de knoppen is ingame ook te vinden.
Dat is puur persoonlijk dan, want ik lees ook altijd de boekjes van alle spellen die ik koop.
Vind ik leuk, daarom :P

Vanmiddag mijn PS4 thuis gekregen :)
Eerst nog even Far Cry 3 beginnen/uitspelen, daarna sluit ik 'm eens aan.
Battlefield 4 en 50 euro psn tegoed voor premium liggen al klaar :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
RenaldoN schreef op maandag 23 december 2013 @ 17:12:
[...]

nog nooit online co-op gedaan maar je mag me toevoegen hoor Renaldo_N lijk me wel leuk
cool ik heb je een uitnodiging gestuurd. :)
Pagina: 1 ... 63 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan