Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:23
Mijn amazon fr geeft aan

Uw zending wordt voorbereid. Dit proces kan enige tijd duren, maar niet de datum van levering te wijzigen. Wij sturen je een e-mail wanneer uw bestelling is verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
technoaddict schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 11:09:
Mijn amazon fr geeft aan

Uw zending wordt voorbereid. Dit proces kan enige tijd duren, maar niet de datum van levering te wijzigen. Wij sturen je een e-mail wanneer uw bestelling is verzonden
ja de mijne zegt hetzelfde
maarja bij datum staat ook VOOR 24 februari :)

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Hoe verleidelijk 't ook is om 't hier over de levertijden te hebben...
Amazon levert gewoon conform verwachting. Het is niet voor niets 's werelds grootste en meest succesvolle webstore.

Dit is een topic waarbij het niet over de levertijden hoort te gaan.. ;)

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-10 13:04

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-10 19:15

Mauz1978

Console War Veteran

Zojuist eindelijk van Saturn de AC:BF bezorgd gekregen... Ik was helaas niet thuis :(, en nu maar kijken of die 20 euro nog teugzie...maar ik bestel er iig nooit meer.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Niet online
Mauz1978 schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 13:02:
Zojuist eindelijk van Saturn de AC:BF bezorgd gekregen... Ik was helaas niet thuis :(, en nu maar kijken of die 20 euro nog teugzie...maar ik bestel er iig nooit meer.
Wat een gezeur zeg.. die 20 euro krijg je zo terug. Heb ik ook gehad. Toevallig 1 artikel waar iets fout mee is gegaan... normaal leveren ze prima hoor. :)
Dat je niet thuis was is je eigen schuld. Saturn levert via TNT en die geeft een tijd waarbinnen je pakketje binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy
  • Laatst online: 06-04-2020

djordyy

PSN: Djordyy

ReVolpe schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 13:05:
[...]

Wat een gezeur zeg.. die 20 euro krijg je zo terug. Heb ik ook gehad. Toevallig 1 artikel waar iets fout mee is gegaan... normaal leveren ze prima hoor. :)
Dat je niet thuis was is je eigen schuld. Saturn levert via TNT en die geeft een tijd waarbinnen je pakketje binnenkomt.
Gezeur?

Ten eerste wacht je 2 weken zonder enige mail van wat er aan de hand is.
Dan bel je op om meer informatie te krijgen en word je 10 x beloofd dat je de bestellingen deze week nog zou krijgen. Later nogmaals contact gehad en toen was de enigste optie annuleren..
De zelfde optie als jullie eerst betalen en dan 20 euro terug. Waarom vraag ik me af ik heb toch al 42 euro overgemaakt?

Hoe moeilijk is het als de spellen er gewoon liggen om deze op te sturen inplaats van nog een keer geld over te maken.

Reuze slecht geregeld ze maken er een potje van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-10 19:15

Mauz1978

Console War Veteran

djordyy schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 13:34:
[...]

Gezeur?

Ten eerste wacht je 2 weken zonder enige mail van wat er aan de hand is.
Dan bel je op om meer informatie te krijgen en word je 10 x beloofd dat de bestellingen deze week nog zou krijgen. Later nogmaals contact gehad en toen was de enigste optie annuleren..
De zelfde optie als jullie eerst betalen en dan 20 euro terug. Waarom vraag ik me af ik heb toch al 42 euro overgemaakt?

Hoe moeilijk is het als de spellen er gewoon liggen om deze op te sturen inplaats van nog een keer geld over te maken.

Reuze slecht geregeld ze maken er een potje van.
Ik wilde geeneens reageren op de post hierboven, maar jij hebt het zojuist prima verwoord...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:01
Mochten er nog mensen zijn die fifa online spelen Renaldo_n voeg me maar toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Edit: ik dacht even dat ik in het levertijden topic zat :p

[ Voor 102% gewijzigd door SToRM666 op 21-12-2013 13:55 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indien er mensen zijn die killzone online met voice chat willen spelen, addme, ik speel tot 17u vandaag.. eXp3rIeNz

PS nu al 3 potjes online geknald en nog geen enkele tammate die zijn voice chat gebruikt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 14:46:
Indien er mensen zijn die killzone online met voice chat willen spelen, addme, ik speel tot 17u vandaag.. eXp3rIeNz

PS nu al 3 potjes online geknald en nog geen enkele tammate die zijn voice chat gebruikt??
Ga je ook niet tegenkomen :P Geen idee waarom, maar na de originele Xbox amper meer voice-chat meegemaakt. Schijnbaar gebruikt iedereen nu party-chat of niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Brutal1ty schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 14:48:
[...]

Ga je ook niet tegenkomen :P Geen idee waarom, maar na de originele Xbox amper meer voice-chat meegemaakt. Schijnbaar gebruikt iedereen nu party-chat of niets?
Wat mij betreft zoals het hoort, niks vervelenders dan een of ander ventje wat een beetje loopt te bleren door z'n microfoon, of slechte muziek terwijl de rest probeert te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik was gisteren aan 't racen, hoor ik opeens een baby huilen. Maar snel die ellende uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aangezien het off topic levertijden /saturn gebash hier gewoon toegestaan :
http://www.psx-sense.nl/1...d-voor-next-gen-consoles/

Wat denken jullie? Instabuy?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Fatal Mind schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 14:54:
[...]

Wat mij betreft zoals het hoort, niks vervelenders dan een of ander ventje wat een beetje loopt te bleren door z'n microfoon, of slechte muziek terwijl de rest probeert te gamen.
Muten moet gewoon makkelijk zijn in online games (ook mute all) maar soms mis ik de communicatie wel hoor. Conquest BF4 of KZ met objectives is een clusterfuck als iedereen als kip zonder kop overal heen rent of zich blind op objectives gooit (wat meestal niet eens gebeurd haha).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens TNT.nl zou ac4 afgeleverd moetrn zijn:p ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:52
AtlAntA schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 15:18:
Aangezien het off topic levertijden /saturn gebash hier gewoon toegestaan :

Wat denken jullie? Instabuy?
Nope,denk dat de meeste al op de ps3 uitgespeeld hebben.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 10:21
Klopt niets van hoor. Ik heb hem daar 30 juli besteld en nog niet binnen, hopelijk krijg ik hem volgende week binnen maar het zou ook zomaar januari kunnen worden. Dus als je hem nu daar besteld kan je hem nooit nog in december krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amaze86 schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 15:26:
[...]

Nope,denk dat de meeste al op de ps3 uitgespeeld hebben.
ik heb zo het gevoel dat er nog veel mensen zijn die hem nogmaals willen halen voor nextgen puur voor de betere graphics en omdat Online nogal sick is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy

djordyy

Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 15:30:
[...]

ik heb zo het gevoel dat er nog veel mensen zijn die hem nogmaals willen halen voor nextgen puur voor de betere graphics en omdat Online nogal sick is!
Zijn er inmiddels al bankheists missies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainalyser1st schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 15:29:
[...]

Klopt niets van hoor. Ik heb hem daar 30 juli besteld en nog niet binnen, hopelijk krijg ik hem volgende week binnen maar het zou ook zomaar januari kunnen worden. Dus als je hem nu daar besteld kan je hem nooit nog in december krijgen.
Ik heb Hun twitter nagekeken, blijkt te zijn dat hun via de leverancier hebben gehoord dat ze voor kerst nog een levering binnen zullen krijgen...

Ziet er dus uit dat jij hem begin of eind volgende week zult mogen ontvangen ;-)

ik ga zo nog even bartsmit bellen en navragen of ze al enige lading binnen hebben, kan zomaar zijn dat ze al lading aan het verzenden zijn naar lokale shops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djordyy schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 15:32:
[...]

Zijn er inmiddels al bankheists missies?
Ik weet niet man, ik heb mijn Xdoos verkocht zodat ik fresh aan de start kon met de ps4 ;) daarbij dus ook gta verkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 15:30:
[...]

Inderdaad dat zou voor mij de hoofdreden zijn. Alhoewel een grotere draw distance + geen pop in voor mij ook al voldoende zou zijn om de SP met veel plezier nogmaals te doorlopen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als ze nou slim gaan doen en De oude disc van bijvoorbeeld De x360 en ps3 van gta 5 net als nu dat je de game terug kunt krijgen op next gen voor 10 euro.. als ze dat gaan doen met gta voor next gen gaan mensen er zeker wel de 10 euro aan uitgeven.

Zelf al maken ze de game 30 euro met een Specialedition voor Next gen verkopen ze het vast nog als warme broodjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy

djordyy

Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 15:33:
[...]

Ik weet niet man, ik heb mijn Xdoos verkocht zodat ik fresh aan de start kon met de ps4 ;) daarbij dus ook gta verkocht...
Ja same here ook me ps3 verkocht met gta hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischa2011
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-03 18:41
Kan iemand ook mij aan de PSN ID's lijst toevoegen van Google Docs?

PSN ID: Redpumpfer
Tweakers: mischa2011
Games: AC BF Killzone Fifa 14 BF4
Day one: Ja
Store: Gamemania
Leeftijd: 24

Voeg me maar toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Zojuist bij de mediamarkt in zoetermeer de Pulse headset besteld. Komen helaas de eerste week van januari pas weer binnen maar dan heb je ook wat :) .

[ Voor 4% gewijzigd door CR1691 op 21-12-2013 16:55 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Laatst online: 03-12-2020
État d'avancement : En cours de préparation
Status: In voorbereiding

Yeah! Eindelijk zie ik verandering, dat wat ik bij bol 3 maanden niet heb gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-10 10:43
StaafM schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 17:08:
État d'avancement : En cours de préparation
Status: In voorbereiding

Yeah! Eindelijk zie ik verandering, dat wat ik bij bol 3 maanden niet heb gezien!
Hij zal maandag verstuurd worden, dat gaf amazon gisteren aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Niet online
Als GTA uitkomt voor de PS4 betekent dat een insta-buy voor mij iig.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wehkamp geeft ook aan maandag te bezorgen inverband met drukte feestdagen!
Zal dit betekenen dat ze maandag ook gelijk gaan verzenden? (zoals bartsmit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-10 13:54
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 17:22:
En wehkamp geeft ook aan maandag te bezorgen inverband met drukte feestdagen!
Zal dit betekenen dat ze maandag ook gelijk gaan verzenden? (zoals bartsmit)
Hoe weet je dat BS gelijk gaat verzenden maandag? (Ik hoop uiteraard van wel :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeKoetsier schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 17:30:
[...]

Hoe weet je dat BS gelijk gaat verzenden maandag? (Ik hoop uiteraard van wel :D)
Ze hebben maandag Bij de lokale bartsmit bundels en kale playstations achter liggen... dit werd gezegd op hun twitter. heb je een resevering is de kans groot dat je er een kunt bemachtigen.

Ik sta 5de op de lijst en ga maandag dus gewoon leuk en netjes naar de Bartsmit, en als bartsmit nog niks heeft ga ik naar de intertoys, hier sta ik ook nog op de lijst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
Er was toch alleen bekend dat ze maandag een 'vette levering' binnen zouden krijgen? Is het bekend dat dat bij de lokale BS is of bij de distributeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze trekken eerst de lokale BS in, omdat mensen al vanaf lange tijd bij bepaalde zijn ingeschreven... de Pre-orders die via het internet liepen van BS zijn al niet meer mogelijk doordat ze vroegtijdig het van de site hadden gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
Ik vind het mooie theorie, maar heb je hier ook enige bronnen van? Of staat dit allemaal op twitter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:25
En zo is het weer een leveringtopic geworden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
Ja mijn excuses, maar waar kunnen we dit anders bespreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
DeKoetsier schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 17:41:
Ja mijn excuses, maar waar kunnen we dit anders bespreken?
Kijk onderaan het topic, of als je wil antwoorden. Het staat er in het roze duidelijk bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
Vinnocchio schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 17:44:
[...]

Kijk onderaan het topic, of als je wil antwoorden. Het staat er in het roze duidelijk bij
Het was niet mijn bedoeling bijdehand te zijn. :+ Daarmee zeggende, topic is gesloten omdat er over vergaderd moet worden. Helaas is het wel de tijd van hoge verwachting en moet er toch ergens op GoT een plek zijn waar dit besproken mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:32
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 10:08:
[...]

Zoals ik al zei haal ik de meeste games ook met het oogpunt om er verder voornamelijk multiplayer op te doen. Heb nu Battlefield 4 voor €42 euro gehaald en ACBF voor €37 euro. Lijkt me sterk dat jij ze goedkoper hebt weten te bemachtigen ;).
BF4 voor 26 euro, wel via US psn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat allemaal op twitter, check die van bartsmit en die van wehkamp...

voorderest voor alle mensen die geintereseerd zijn, Bigu! zal ook begin aanstaande week leveren volgens hun leverancier. Intertoys zal leveren...

Bron? : Twitter :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en het is jammer dat de levertijden topic gesloten is, het is ten eerste weekend en ten 2de volgende week gaan ze hoogstwaarschijnlijk leveren, tjah wij mensen willen dit kwijt kunnen...

Niks voor niks is Facebook, twitter en al die andere socialmedia gebeuren zo beroemd. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het leverings topic moet gewoon weer open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
DeKoetsier schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 17:46:
[...]

Het was niet mijn bedoeling bijdehand te zijn. :+ Daarmee zeggende, topic is gesloten omdat er over vergaderd moet worden. Helaas is het wel de tijd van hoge verwachting en moet er toch ergens op GoT een plek zijn waar dit besproken mag worden.
Ik verwoordde het een beetje slecht. Het staat er ook als je gaat antwoorden boven het antwoordveld bedoelde ik.
Ik wist niet dat het topic dicht was, ben met je eens dat je dat ergens wil bespreken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 17:55:
Het leverings topic moet gewoon weer open.
Precies, en vanaf maandag weten we denk ik pas echt meer!
Helaas word er hoogstwaarschijnlijk morgen niks bekend gemaakt, van zowel sony niet als retailers...

Maar maandag knallen we de week weer in met allemaal nieuwtjes, en iets zegt me dat ik volgende week een playstation 4 in mijn kamertje zal hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 17:57:
[...]

Precies, en vanaf maandag weten we denk ik pas echt meer!
Helaas word er hoogstwaarschijnlijk morgen niks bekend gemaakt, van zowel sony niet als retailers...

Maar maandag knallen we de week weer in met allemaal nieuwtjes, en iets zegt me dat ik volgende week een playstation 4 in mijn kamertje zal hebben :)
Ik heb mijn gamekamer al helemaal klaar voor de PS4.

Netwerkkabel en optischekabel liggen ook al klaar.

PS4 inpluggen en gaan.

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 17:59:
[...]

PS4 inpluggen en gaan.

Zelfde geld voor mij, al licht CoD Ghost hier al stof te happen, en mijn 365 dagen Plus.
Zelf zo netjes gebleven dat ik ze nog niet open heb gemaakt! O-) seal en alles er nog omheen! zodra de ps4 ook binnen is scheur ik ze open en knal ik dat spul op me playstation 4 :*)

Het enige wat nu nog ontbreekt is Battlefield 4 voor een leuk prijsje :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 18:02:
[...]

Zelfde geld voor mij, al licht CoD Ghost hier al stof te happen, en mijn 365 dagen Plus.
Zelf zo netjes gebleven dat ik ze nog niet open heb gemaakt! O-) seal en alles er nog omheen! zodra de ps4 ook binnen is scheur ik ze open en knal ik dat spul op me playstation 4 :*)

Het enige wat nu nog ontbreekt is Battlefield 4 voor een leuk prijsje :-(
Ghost heb ik ook al als hoesje en disc liggen.

Battlefield 4 en Killzone + Seasonpass heb ik al in de store gekocht.

Nu Bol.com met de ps4 nog.

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Nieuwe status Amazone fr.

Your shipment is being processed. We will send you an email when it is shipped. You can always request cancellation if you have changed your mind.

Die van mij lijkt in ieder geval dit jaar geleverd te worden, en wel in een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yub
  • Niet online

Yub

Ik had geen pre-order gedaan maar en hield al een tijd lang saturn.de in de gaten. Met gedachte dat hun meer krijgen geleverd dan piepklein landje Nederland. Niet leverbaar stond er steeds op de website. Nu liep ik gisteren bij toeval de Saturn binnen in Aken. En tot mijn verbazing PS4's en Xbox One's in overvloed, stuk of 20 van elk? Er waren wel alleen uitgebreide pakketten beschikbaar met 3 spellen. Deze zijn natuurlijk iets duurder, tussen de 600 en 720 euro. Maar goed, ik vroeg aan de medewerker of hij nog andere pakketten had liggen. En ja hoor, kreeg een totaal pakketje met need for speed erbij voor 520 euro totaal. Goed, misschien wel 50 euro extra betaald. Maar ben nu wel voorzien. Ik krijg het vermoeden dat ze de pre-orders aan het lijntje houden en ze in de winkels verkopen met een iets hogere prijs. Makkelijk geld verdienen op die manier, toch? Hoe dan ook, het laatste pre-order verhaal is gebaseerd op een onderbuik gevoel, dat even terzijde.

[ Voor 0% gewijzigd door Yub op 21-12-2013 18:30 . Reden: Tikfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Dus er lagen 20 van elk, en in het magazijn lagen er nog meer (andere bundels). Heb je mss wel gelijk met dat de pre orders genaaid worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yub
  • Niet online

Yub

Jup, maar er stonden genoeg mensen om het spul heen op dat moment. Dus zal nu wel iets minder zijn qua aantallen nu. Wel heeft de beste medewerker het volgens mij slim gespeeld. Hij zei dat hij nog maar 1 bundel achter had liggen met NFS spel erbij. Toevallig blijft de beste man wel +- 10 minuten weg en komt met pakket aanzetten, maar wel al met een kassa bon inclusief NFS vermeld met totaal prijs erop. Zou mij niet verwonderen dat hij het snel bij elkaar heeft gezocht in het magazijn en verpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ac bf eindelijk binnen;) iets met een exclusieve editie met 60 minuten exclusieve gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Yub schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 18:11:
Ik had geen pre-order gedaan maar en hield al een tijd lang saturn.de in de gaten. Met gedachte dat hun meer krijgen geleverd dan piepklein landje Nederland. Niet leverbaar stond er steeds op de website. Nu liep ik gisteren bij toeval de Saturn binnen in Aken. En tot mijn verbazing PS4's en Xbox One's in overvloed, stuk of 20 van elk? Er waren wel alleen uitgebreide pakketten beschikbaar met 3 spellen. Deze zijn natuurlijk iets duurder, tussen de 600 en 720 euro. Maar goed, ik vroeg aan de medewerker of hij nog andere pakketten had liggen. En ja hoor, kreeg een totaal pakketje met need for speed erbij voor 520 euro totaal. Goed, misschien wel 50 euro extra betaald. Maar ben nu wel voorzien. Ik krijg het vermoeden dat ze de pre-orders aan het lijntje houden en ze in de winkels verkopen met een iets hogere prijs. Makkelijk geld verdienen op die manier, toch? Hoe dan ook, het laatste pre-order verhaal is gebaseerd op een onderbuik gevoel, dat even terzijde.
Dan heb je erg veel geluk gehad.. ik was gister in Dortmund bij de Saturn en daar was gewoon helemaal niks meer.. XBOX One overigens wel in overvloed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 17:59:
[...]

PS4 inpluggen en gaan.

Merk je nou echt zoveel verschil in geluid over een optische kabel ten opzichte van een hdmi kabel? Ik luister btw gewoon naar het geluid uit m'n tv, ik heb geen audio set staan of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Laatst online: 08-08-2022
technoaddict schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 18:07:
Nieuwe status Amazone fr.

Your shipment is being processed. We will send you an email when it is shipped. You can always request cancellation if you have changed your mind.

Die van mij lijkt in ieder geval dit jaar geleverd te worden, en wel in een paar dagen.
Hoelaat had jij hem besteld die dag?

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik kom net dit tegen: http://www.mediamarkt.de/...36,1052236.html?langId=-3

8 in 1 setje opzet stukjes voor de thumbsticks van de Dualshock 4. Hama is een heel degelijk merk, ik ken het van de opschroeffilters voor spiegelreflex camera's en die zijn altijd super.

Denk dat ik dit maar eens ga bestellen, leek me wel een leuke tip voor iedereen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Niet online
Ik vind 't geluid uit m'n tv ook meestal goed genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Modbreak:Levertijden houd je uit dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
*knip* Of het topic opnieuw opengaat wordt nu intern besproken. Er zijn voorstanders, er zijn tegenstanders... er is nog geen keuze gemaakt.

Het komt er op dit moment op neer dat moderators, op dit moment, simpelweg niet kunnen modereren in het Levertijden-topic vanwege de enorme hoeveelheid posts.

[ Voor 84% gewijzigd door Uniciteit op 21-12-2013 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
*knip* Of het topic opnieuw opengaat wordt nu intern besproken. Er zijn voorstanders, er zijn tegenstanders... er is nog geen keuze gemaakt.

Het komt er op dit moment op neer dat moderators, op dit moment, simpelweg niet kunnen modereren in het Levertijden-topic vanwege de enorme hoeveelheid posts.

Levertijden topic deel 2 is hier te vinden: [PS4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen - Deel 2 (let op, op dit moment GESLOTEN).

[ Voor 71% gewijzigd door Uniciteit op 21-12-2013 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343

[ Voor 79% gewijzigd door Uniciteit op 21-12-2013 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Shadow343 schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 20:10:
[...]

Hij wordt continue gesloten door offtopic gek*t etc.. vandaar dat je hem op dit moment niet kan vinden.
De irc chat is heel levendig hoor... ;) Yep - Uniciteit

[ Voor 4% gewijzigd door Uniciteit op 21-12-2013 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio

Levertijden topic deel 2 is hier te vinden: [PS4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen - Deel 2 (let op, op dit moment GESLOTEN).

[ Voor 75% gewijzigd door Uniciteit op 21-12-2013 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 10:21

[ Voor 83% gewijzigd door Uniciteit op 21-12-2013 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Vinnocchio schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 20:09:
[mbr]*knip* Of het topic opnieuw opengaat wordt nu intern besproken. Er zijn voorstanders, er zijn tegenstanders... er is nog geen keuze gemaakt.

Het komt er op dit moment op neer dat moderators, op dit moment, simpelweg niet kunnen modereren in het Levertijden-topic vanwege de enorme hoeveelheid posts.[/mbr]

[mbr]Levertijden topic deel 2 is hier te vinden: [PS4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen - Deel 2 (let op, op dit moment GESLOTEN).[/mbr]
Hier is IRC nu voor en er is vanaf 12 december gewoon continu een deel 2 geweest hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 16:23
DarkElement schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 19:51:
Ik kom net dit tegen: http://www.mediamarkt.de/...36,1052236.html?langId=-3

8 in 1 setje opzet stukjes voor de thumbsticks van de Dualshock 4. Hama is een heel degelijk merk, ik ken het van de opschroeffilters voor spiegelreflex camera's en die zijn altijd super.

Denk dat ik dit maar eens ga bestellen, leek me wel een leuke tip voor iedereen hier.
Zelf heb ik kontrol freeks. En die zijn geweldig. Staan bekend om hun geweldige kwaliteit. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* Zie een aantal posts boven je.

[ Voor 79% gewijzigd door Uniciteit op 21-12-2013 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRobert
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13:10

[ Voor 76% gewijzigd door Uniciteit op 21-12-2013 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 16:23

[ Voor 90% gewijzigd door Uniciteit op 21-12-2013 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masioni
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-09 13:09
Zojuist een geweldige manier gevonden om youtube via je PS4 te bekijken:

http://www.playstationeup...watch-youtube-videos.html

Via je computer zoek je wat op op youtube, en dan kan je het gelijk door zetten naar je PS4 die het dan fullscreen in fullhd afspeelt. Handig voor als je graag documentaires via youtube kijkt.

De link heeft het alleen over youtube.com/tv, maar je moet daarna nog even de computer aan je PS4 pairen om het doorzetten mogelijk te maken. Is in 10 tellen gedaan.

[ Voor 19% gewijzigd door Masioni op 21-12-2013 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
jurgenb1990 schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 19:42:
[...]

Hoelaat had jij hem besteld die dag?
2:09 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Masioni schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 20:45:

Via je computer zoek je wat op op youtube, en dan kan je het gelijk door zetten naar je PS4 die het dan fullscreen in fullhd afspeelt. Handig voor als je graag documentaires via youtube kijkt.

De link heeft het alleen over youtube.com/tv, maar je moet daarna nog even de computer aan je PS4 pairen om het doorzetten mogelijk te maken. Is in 10 tellen gedaan.
Dat werkt wel fijn ja. Ik heb hem aan mijn mobiel gekoppeld maar pc kan natuurlijk ook. Gebruikte al zoiets op mijn WDTV live maar super handig dat het nu ook op de ps4 kan.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2013 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DarkElement schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 19:42:
[...]

Merk je nou echt zoveel verschil in geluid over een optische kabel ten opzichte van een hdmi kabel?
Niets.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
Waarom kan er niet gewoon een nieuw topic aangemaakt worden waarin leveringen besproken worden en tegelijkertijd ook gewoon offtopic gepost kan worden?
Wellicht ben ik hier niet zo bekend, maar ik snap niet dat dit zo'n drama moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapyo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08-2024
skdevil schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 21:53:
Waarom kan er niet gewoon een nieuw topic aangemaakt worden waarin leveringen besproken worden en tegelijkertijd ook gewoon offtopic gepost kan worden?
Wellicht ben ik hier niet zo bekend, maar ik snap niet dat dit zo'n drama moet zijn.
Blijkbaar te moeilijk in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
Schaapyo schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 21:56:
[...]

Blijkbaar te moeilijk in de gaten te houden.
Ok. Dan nog snap ik niet waarom alles zo goed in de gaten gehouden moet worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Masioni schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 20:45:

Gebruik dit al sinds de release en heb youtube als bookmark in de webbrowser. Mijn telefoon is gekoppeld en het werkt inderdaad perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat mij trouwens nu pas opvalt; een gruwelijke spelfout:
"PS4 uitschakelen
.... Voordat je het netsnoer eruit halt. "

Maar nog altijd beter dan een console die is uitgesteld vanwege lokalisatieproblemen :+

[ Voor 26% gewijzigd door dutchgio op 21-12-2013 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:40
dat denk ik wel , HDMI is "beter" hogere bandbreedte en bv Dolby True HD en DTS Master HD tov optische aansluiting

[ Voor 10% gewijzigd door Cardwizard op 21-12-2013 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
cardwizard schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 22:01:
[...]

dat denk ik wel , HDMI is "beter" hogere bandbreedte en bv Dolby True HD en DTS Master HD tov optische aansluiting
Dit ging over optisch over HDMI, niet HDMI over optisch.

Absoluut dat HDMI het wint van Optisch o.a. door de redenen die jij aanhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:40
Donstil schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 22:19:
[...]

Dit ging over optisch over HDMI, niet HDMI over optisch.

Absoluut dat HDMI het wint van Optisch o.a. door de redenen die jij aanhaalt.
lol wut ? dat bestaat dus niet . zijn 2 heel verschillende aansluitingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Ik heb de Turtle Beach PX4 net binnen (lag bij de buren). Wat een mooi geluid zeg! Ik heb inmiddels ervaring met de Logitech G930, Turtle Beach PX5 en de Steelseries Siberia V2, maar deze maakt echt een goede indruk! Aansluiten is heel simpel en hij is draadloos zolang je niet wil chatten. Anders kan je heel makkelijk een kabeltje aansluiten van de headset naar de controller. AC:BF heb ik net uit, morgen beginnen aan de Killzone single player :)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
cardwizard schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 22:38:
[...]

lol wut ? dat bestaat dus niet . zijn 2 heel verschillende aansluitingen
Niet over als "de data over de kabel" maar over als boven.
Dus HDMI boven Optisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
dutchgio schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 22:01:
Wat mij trouwens nu pas opvalt; een gruwelijke spelfout:
"PS4 uitschakelen
.... Voordat je het netsnoer eruit halt. "

Maar nog altijd beter dan een console die is uitgesteld vanwege lokalisatieproblemen :+
Hebben ze vaker last van. Bij je friends staat ook: ontmoete spelers. Net zo fout, net zo irritant.
Vorig jaar was er in de store sprake van 'Herst Aanbiedingen'...
Ach maar overheen proberen te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:53

kaanmijo

Picobello B.V.

Hoera, GTA V voor de next-gen lijkt aanstaande

[ Voor 19% gewijzigd door kaanmijo op 21-12-2013 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 17:32

zAo

GPLv2 Fanboy

Zijn er meer mensen die problemen hebben met het volume van chat party's? Ik heb met meerdere mensen in een party gezeten, waarbij men een Turtle Beach P11, de PS4 mic en een Logitech gebruikte, maar bij allemaal is het volume van de chat veel te zacht op mijn Turtle Beache P11.

Ik heb de priority op 'Party' staan en, bij 'Adjust devices', staat het volume op maximaal. Net als op de mixer van mijn P11 overigens.

Iemand tips? Ik moet mijn game volume nu zo zacht zetten dat ik de helft van de game mis/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Toen ik midden in GTA zat op de PS3 was ik er van overtuigd dat ik hem voor de Ps4 ook zou halen. Nu dat allemaal uitgespeeld is kan ik er eigenlijk niet meer zo warm van worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
De single player was erg tof en veel plezier mee gehad l, online heb ik het ook altijd leuk gevonden mede door de Tweakers crew. Tot level 68 online gekomen en gisteren mijn ps3 verkocht omdat ik nu eindelijk de ps4 hen. Maar toch mis ik los Santos!
Donstil schreef op zondag 22 december 2013 @ 00:02:
[...]

Toen ik midden in GTA zat op de PS3 was ik er van overtuigd dat ik hem voor de Ps4 ook zou halen. Nu dat allemaal uitgespeeld is kan ik er eigenlijk niet meer zo warm van worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:33
Ik heb geen ps3 of xbox360 gehad dus heb hem nog niet gespeeld, zit dan ook met smart te wachten op een next gen release! hoewel ik ook flink in m'n nopjes ben met ACIV nu :D

[ Voor 20% gewijzigd door Bartske op 22-12-2013 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:29
Als hij voor de PS4 uitkomt, koop ik hem weer. Of dat voor de 'full price' is, weet ik nog niet.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik vraag me af of GTA V voor de PS4 op dit moment significant mooier zou zijn dan op de PS3. Ik moet zeggen dat de versie op de PS3 me echt "blown away" heeft. Vooral de momenten dat ik op m'n full HD tv met een helicopter of vliegtuig boven Los Santos zweefde dacht ik echt: Wow... dit ziet er best netjes uit. Ik heb (helaas) nog geen PS4, maar als ik zo de eerste reacties mag geloven zijn de graphics van de eerste games wel goed, maar nog geen "wow". Logischerwijs zal dit pas later komen wanneer developers de krachten van het systeem beter kunnen benutten.

Nogmaals... ik ben best jaloers op de huidige PS4 bezitters aangezien ik een redelijke console junkie ben, maar ik sluit begin volgend jaar graag aan :P

[ Voor 14% gewijzigd door Gropah op 23-12-2013 00:25 ]

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:29
Ik ben er vrij zeker van dat GTA V zonder al teveel aanpassingen enorm veel mooier en vooral scherper kan zijn op de PS4. De hele boel kan echt op 1920 x 1080 pixels gerendered worden, dit gaat het gevoel voor detail nog meer versterken. Ook de draw distance zal beter worden (en ja ik was en ben nog steeds erg onder de indruk dat dit uit de PS3 geperst is ('draw distance' in de helicopter ziet er zeker goed uit).

Ik heb wel een PS4 en de twee echt mooie games die wel een 'Wow-effect' geven op dit moment zijn in mijn ogen Battlefield 4 en Killzone: Shadow Fall. Tevens vindt ik Resogun ook echt een 'next gen' must have, omdat deze game vooral gebruik maakt van de enorme vele uiteenspattende details en hij gebruikt leuk de nieuwe mogelijkheden (o.a. de speaker in de controller) van de PS4.

[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 22-12-2013 01:07 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denman schreef op zondag 22 december 2013 @ 00:43:
Ik vraag me af of GTA V voor de PS4 op dit moment significant mooier zou zijn dan op de PS3. Ik moet zeggen dat de versie op de PS3 me echt "blown away" heeft. Vooral de momenten dat ik op m'n full HD tv met een helicopter of vliegtuig boven Los Santos zweefde dacht ik echt: Wow... dit ziet er best netjes uit. Ik heb (helaas) nog geen PS4, maar als ik zo de eerste reacties mag geloven zijn de graphics van de eerste games wel goed, maar nog geen "wow". Logischerwijs zal dit pas later komen wanneer developers de krachten van het systeem beter kunnen benutten.

Nogmaals... ik ben best jaloers op de huidige PS4 bezitters aangezien ik een redelijke console junkie ben, maar ik sluit begin volgend jaar graag aan :P
Minder popup (vooral het verkeer is echt tenenkrommend), hogere fps, meer peds en verkeer en wellicht meer toegankelijke gebouwen. En ook de animaties kunnen echt stukken beter (zie Naughty Dog games).

[ Voor 1% gewijzigd door Gropah op 23-12-2013 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Denman schreef op zondag 22 december 2013 @ 00:43:

Geloof me maar: GTA5 is ongeveer 3\10 vergeleken met launch titeltje Killzone qua graphics en zeker qua detail. Als iemand anders beweert is hij\zei een enorme leugenaar en heeft niet beiden titels zelf gespeeld.

Zelfde geld voor Battlefield 4 Ps3 vs Ps4: Amper wat kunnen zien met enorme fps drops vs kilometers ver kunnen kijken met scherp beeld en vloeiende gameplay en mooie lichteffecten en zowaar gedtailleerde textures.

Dat mensen via YouTube (waar men altijd graphics gaat vergelijken met hun domme hoofden) weinig verschil zien wil niet zeggen dat het geen enorm verschil is ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Gropah op 23-12-2013 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
GTAO komt sowieso op next gen.
Pagina: 1 ... 62 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan