Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-10 15:12

WiXX

Kijk uit malloot een...

Vandaag een Turtle Beach headset gehaald en moet zeggen wat een heerlijk dingetje met shooters. Killzone gaat ineens een stuk beter, ben minder in paniek omdat je meer overzicht hebt doordat je weet waar het geluid vandaan komt.

Viel mij trouwens wel op dat de PS4 bij Blu-Rays geen Dolby digital of DTS signaal afgeeft. Wou hem daarmee testen en heb alle instellingen geprobeerd maar het appraat wilt mijn headset (via optical) of mijn Pioneer (via HDMI) geen DD of DTS geven. Meer mensen hier last van?

Edit: Gevonden, blijkt dat je ook nog eens op de options knop mag duwen tijdens een Blu-Ray film. En dan bij settings de audio stream mag wijzigen naar Direct inplaats van Linear PCM. Beetje vreemd dat hij deze settings niet overneemt van het OS, maar hij doet het.

Met de PX4 kan ik hem ook nog op mixxed zetten waardoor ik van een DTS bron een DD signaal krijg.

[ Voor 26% gewijzigd door WiXX op 20-12-2013 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Paulus07 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 23:21:
vandaag eindelijk AC IV op de mat. en damn wat bruut. Eindelijk weer steden als in AC2. Vechtsysteem werkt ook fijner dan in 3. Nu al goede indruk :)
Vergis je niet dat die eerste stad wel gelijk de grootste in het spel is, als je daar eerst alles gaat doem ben je wel een paar uurtjes bezig. Daarna is het veel varen en eilandjes, dorpjes en kleine steden verkennen. Maar idd topspel.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01 05:12
Gasten. Hoe de PIEP voeg ik een CC toen aan mijn account. Op webversie alleen maar mogelijk om geld in me portmonee te gooien. Iemand een idee. Moet dat echt via PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:59

Satom

Verzamel ervaringen

Vinnocchio schreef op donderdag 19 december 2013 @ 21:17:
Ik zet deze post uit het aanbiedingentopic even hier neer met dank aan axel23 die het daar postte:

[...]

Met wipeout gratis als je 1x je prepaidkaartje opwaardeert met 20euro!
Dus als je nog een vita wilt om je ps4 games op te spelen... :)
Is hier nog een adder onder het gras aanwezig of is dit gewoon een super aanbieding? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:10

Phydomir

Dennis

dutchgio schreef op donderdag 19 december 2013 @ 23:08:
Voor iedereen die graag een Vita wil voor remoteplay;
De dixons verkoopt de Vita nu voor slechts 109 euro!!

https://www.dixons.nl/gam...affid=103495#.UrNuQX-9KSM
Via http://www.dixons.nl/gift nog eens 10 euro extra korting. Heel erg verleidelijk. Remote play en een via PS+ aardige games is wel cool.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Satom schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 03:25:
[...]
Is hier nog een adder onder het gras aanwezig of is dit gewoon een super aanbieding? :Y)
Je moet nog een memorycard. Dat is het enige eigenlijk ;) Als ja je al veel games hebt met PS+ en ergens goedkoop een 32gb/64gb kaartje kan scoren is het echt een superdeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 08:17:
[...]

Je moet nog een memorycard. Dat is het enige eigenlijk ;) Als ja je al veel games hebt met PS+ en ergens goedkoop een 32gb/64gb kaartje kan scoren is het echt een superdeal.
Ah, nu zie ik dat die dingen ook nog eens 60 euro mogen kosten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Gisteren heerlijk AC IV gespeeld, wat een verademing.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:35
AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 08:17:
[...]

Ik heb zelf de WiFi variant met 16GB kaartje nieuw gekocht voor €118,94. Ook geen slechte deal! :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Heb je tegenwoordig voor alle online zaken PS+ nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beempje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-07 17:12
Satom schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 03:25:
[...]
Zou kunnen dat ze voorraden gaan dumpen in voorbereiding op de nieuwe Vita PCH-2000 serie. Al is die officieel nog niet aangekondigd voor de US of Europa. Dus het zou ook gewoon een hele goede aanbieding kunnen zijn :) Heb zelf een paar weken geleden nog een Vita-bundel gekocht voor 199, wel met memcard en Killzone (waar ik overigens geen reet aan vind). Dus baal nu wel een beetje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

shoombak schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 08:51:
Ligt er aan wat je onder "alle" verstaat.

Voor niet Free2Play games heb je PS+ nodig om online te spelen. Voor alle apps is dit niet nodig.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Beempje schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 08:52:
[...]

Zou kunnen dat ze voorraden gaan dumpen in voorbereiding op de nieuwe Vita PCH-2000 serie. Al is die officieel nog niet aangekondigd voor de US of Europa. Dus het zou ook gewoon een hele goede aanbieding kunnen zijn :) Heb zelf een paar weken geleden nog een Vita-bundel gekocht voor 199, wel met memcard en Killzone (waar ik overigens geen reet aan vind). Dus baal nu wel een beetje :P
Dit kon je zien aankomen. ;)

Ik heb de Vita ook pas geleden gekocht met de 15% korting bij Wehkamp. Uiteindelijk leverde ze een andere versie dus kreeg ik nog 10% korting over mijn order. Vervolgens Killzone voucher gelijk verkocht en zodoende uiteindelijk maar €118,94 betaald voor PS Vita WiFi en 16GB geheugenkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beempje
LuPo schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 08:57:
[...]

Dit kon je zien aankomen. ;)
Klopt. Ik dacht eigenlijk ook dat die 199 al een goede deal was. Heb de Vita prijzen allemaal niet zo bijgehouden, dus het was een beetje een impulsaankoop. Oh well, maakt niet uit, ben er iig blij mee en Remote Play heeft zijn waarde inmiddels al flink bewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shoombak schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 08:51:
Uitsluitend MP games, m.u.v. F2P. Ook alle betaalde diensten kun je gewoon zonder PS+ gebruiken. Wel zo netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik heb mijn vita laatst ook gekocht met die Wehkamp actie en de voucher die erbij zat gewoon gehouden. Vind die Killzone nog vermakelijk ook :)

Remote play is wel erg leuk om te doen. Alleen bij sommige acties dat je daar het touch gedeelte aan de achterkant voor nodig hebt is best onhandig.. Maar evengoed erg leuk om te doen :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 16:31
Nu we het toch over remoteplay hebben;

Weet iemand van jullie of het mogelijk is om aan te geven dat de verbinding via Wi-Fi moet lopen ipv direct met de PS4? Als ik namelijk in mijn slaapkamer ben is er net wel net niet verbinding met de PS4 beneden. De verbinding hapert dan en verbreekt dan. Ik heb daar wel redelijke Wi-Fi connectie dus dat zal beter gaan.. Maar dan moet dat wel kunnen?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beempje
Tiwazz schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:58:
Nu we het toch over remoteplay hebben;

Weet iemand van jullie of het mogelijk is om aan te geven dat de verbinding via Wi-Fi moet lopen ipv direct met de PS4? Als ik namelijk in mijn slaapkamer ben is er net wel net niet verbinding met de PS4 beneden. De verbinding hapert dan en verbreekt dan. Ik heb daar wel redelijke Wi-Fi connectie dus dat zal beter gaan.. Maar dan moet dat wel kunnen?
Ja, je kunt in de instellingen in je PS4 aangeven of je direct verbinding moet maken of niet. Als je dat vinkje uitzet gaat hij altijd via je netwerk ipv direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Beempje schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:00:
[...]

Ja, je kunt in de instellingen in je PS4 aangeven of je direct verbinding moet maken of niet. Als je dat vinkje uitzet gaat hij altijd via je netwerk ipv direct.
Werkelijk, ik kon/kan dit namelijk niet vinden en met wat zoek werk via google vind ik het ook niet. Heb je enig idee waar deze setting (verstopt) staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beempje
Tiwazz schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:02:
[...]

Werkelijk, ik kon/kan dit namelijk niet vinden en met wat zoek werk via google vind ik het ook niet. Heb je enig idee waar deze setting (verstopt) staat?
Uit m'n hoofd:
In je PS4 settings, in het PS Vita Connection settings menu. Daar staat een vinkje "Use direct link" oid. Die moet je uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Beempje schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 08:52:
[...]

Dat is balen! Pff, heb op dit moment niet veel tijd (zelfs niet om de PS4 zelf aan te slingeren), Denk dat het dan ook jammer van het geld is,, desondanks zoet het er zeer interessant uit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Beempje schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:13:
[...]

Uit m'n hoofd:
In je PS4 settings, in het PS Vita Connection settings menu. Daar staat een vinkje "Use direct link" oid. Die moet je uitzetten.
Super bedankt :). Zal het vanavond nog eens proberen maar dan via het Wi-Fi netwerk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M a r c o schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:45:
Misschien interessant om in dit topic ook een keer te vermelden.
Sony heeft zijn belofte waargemaakt om mijn PS4 met BLOD binnen 1 week te vervangen. _/-\o_

Vorige week vrijdag de RMA aangemeld, zaterdag bij een kiala punt afgeleverd, en net bericht gehad dat ik vanmiddag mijn vervangende PS4 kan ophalen bij het kiala punt.

Sony heeft uiteindelijk maar 1 dag nodig gehad voor ontvangst en omruilen. De rest van de tijd is verstreken door de werkwijze van Kiala.
De andere kant...Ik wacht inmiddels al exact 3 weken op vervanging, geen bericht gekregen dat ze de console via Kiala uberhaupt ontvangen hebben, na 3 keer contact met Klantenservice nog geen enkele info mogen ontvangen, en de kans dat ik dit jaar nog een nieuwe ontvang acht ik gezien deze ervaring(en) erg klein.

Het is dat ik er meerdere had besteld voor collega's, en zelf wel een werkende heb, maar ik vind dit ronduit slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Scrisissszzz schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:44:
Ik heb mijn vita laatst ook gekocht met die Wehkamp actie en de voucher die erbij zat gewoon gehouden. Vind die Killzone nog vermakelijk ook :)

[...]
Moet deze spellen allemaal nog spelen: LuPo in "Het grote Playstation Vita-topic - Deel 3"

Dus kon er wel eentje missen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-10 13:04
Ik denk net even lekker Battlefield 4 te doen, is mijn save gewoon ineens verdwenen :( ik mijn save van gisteren uit de cloud downloaden, gewoon nog steeds hetzelfde probleem hè, kan k gewoon helemaal opnieuw beginnen.

Was bij Kunlun Mountains gebleven.

[ Voor 51% gewijzigd door DarkElement op 20-12-2013 11:48 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:41:
Ik denk net even lekker Battlefield 4 te doen, is mijn save gewoon ineens verdwenen :( ik mijn save van gisteren uit de cloud downloaden, gewoon nog steeds hetzelfde probleem hè, kan k gewoon helemaal opnieuw beginnen.

Heb ik ook gehad - nu doe ik na ieder hoofdstuk handmatig de laatste save uploaden naar de cloud, zodat minder risico hebt alles kwijt te zijn. Inderdaad heel erg balen dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik heb mijn save van gisteren uit de cloud gehaald en op usb gepleurd, geen idee of dat na een patch misschien nog werkt (vrees van niet) maar gewoon voor de zekerheid gedaan, ik baal hier echt van! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:52
DarkElement schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 12:04:
Ik heb mijn save van gisteren uit de cloud gehaald en op usb gepleurd, geen idee of dat na een patch misschien nog werkt (vrees van niet) maar gewoon voor de zekerheid gedaan, ik baal hier echt van! :(
Ja is echt balen. Bij de PS3 versie was ik ook bij de een na laatste missie en kon ik ook alles opnieuw doen. Toch maar gedaan om platina te halen, maar was wel klote zeg.

Op de PS4 wil ik hem in principe ook nog eens platina halen, maar met zulke berichten (dat het niet opgelost is) ben ik niet geneigd er nog eens aan te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Lekker wachten tot dit probleem verholpen is met een patch, ik knal voorlopig wel ff online.

[ Voor 21% gewijzigd door DarkElement op 20-12-2013 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Millert schreef op donderdag 19 december 2013 @ 20:38:
Ik ben geinteresseerd in Assassin's Creed Black Flag. Was op Budgetgaming aan het kijken wat de meest interessante aanbieding was. Ik kwam daar de volgende comment tegen:
€39,98 (€36,98 voor PS+ members) wanneer je deze koopt i.c.m. deze.

e26,99 voor de PS3 download als Plus member https://store.sonyenterta...00243_00-B000000000000769

En dan deze https://store.sonyenterta...00009_00-PS3UPGREXXXXXXXX.

Lijkt mij niet te werken omdat er vermeld wordt dat je de disc versie nodig hebt?
Staat echter bij de PS3 versie vermeld: Je ontvangt het recht om de digitale PS4™-versie te kopen met korting.
Iemand met de juiste link voor de Assasins Creed aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:40
Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 12:36:
[...]
PS3 versie *klik*

upgrade naar PS4 versie *klik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 12:36:
[...]
Als je van digitaal naar digitaal gaat upgraden heb je geen disc nodig.
Wat als ik de PS3-disc niet heb?

De PS3-games die je koopt in de PlayStation Store zijn voorzien van een token waarmee je de PS4-versie met korting kunt kopen. In dit geval hoeft er voor de digitale PS4-versie geen PS3-disc geplaatst te zijn in de PS4 om te kunnen spelen. Maar als je oorspronkelijk de PS3-versie op Blu-ray Disc hebt aangeschaft maar de disc niet meer hebt, kom je niet in aanmerking voor de upgrade met korting.
http://nl.playstation.com...igitale-upgradeprogramma/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks heb nu ACBF voor 37 euro gekocht.

[ Voor 177% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2013 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik had er geen probleem mee, na aanschaf van digitale versie van de ps3-game (via pc store) stond ie na reboot van mn ps4 automatisch in de store onder het kopje upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-10 05:46
rare club dat EA, koop je battlefield4 voor 59 euro, zijn er 2 versies 1 met incl china rising DLC en 1 zonder voor de zelfde prijs.
Ik heb uiteraard die zonder de DLC code gekocht,stom van me natuurlijk maar dat moet je dan ook allemaal maar weten.

Ook vreemd vind ik het dat je 3 wapens vrij kan spelen in de single player game, echter moet je dan wel 3 keer de laatste missie overnieuw spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren een boze mail naar saturn gestuurd en kreeg vanmorgen meteen terug met die 20 euro aktie. Hier maak ik gebruik van aangezien via psn ik alleen maar 40 euro kan storten en dan even duur uitben en hem dan liever op dvd heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot wanneer is die actie geldig om de PS3 versie ACBF digitaal te kopen en daarna te upgraden naar PS4? Staat bij Aanbieding is geldig van 19-12-2013 tot en met 12pm GMT 21-12-2013.. Wil dit zeggen vanavond 12uur? Of kan ik morgen ook nog downloaden en upgrade? Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:45
DarkElement schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:41:

in 1 keer uitspelen :9 heb ik van de week ook gedaan. Deed er 6 uurtjes over. En ben niet erg pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-10 16:02
Sorry verkeerde post

[ Voor 95% gewijzigd door KookSpook op 20-12-2013 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:52
DarkElement schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 12:10:
Lekker wachten tot dit probleem verholpen is met een patch, ik knal voorlopig wel ff online.
Tja, maar BF4 is het enige spel dat ik heb.

Ik ben nu rang 87 ofzo, dus nu heb ik het toch ook wel een beetje gezien voor nu. Het is wel vermakelijk om nog online te spelen, maar als ik het te veel doe dan gaat het tegenwerken.

Gelukkig komt kerst er aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-10 19:50

Pubbert

random gestoord

Net ook Killzone SF besteld bij Dixons, 39 euro en dan 5 euro korting claimen via dixons.nl/gift. Goede deal, wilde hem eigenlijk 2e hands oppikken maar iedereen vraagt 40+ ervoor.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
harryvos schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 12:56:
rare club dat EA, koop je battlefield4 voor 59 euro, zijn er 2 versies 1 met incl china rising DLC en 1 zonder voor de zelfde prijs.
Ik heb uiteraard die zonder de DLC code gekocht,stom van me natuurlijk maar dat moet je dan ook allemaal maar weten.

Ook vreemd vind ik het dat je 3 wapens vrij kan spelen in de single player game, echter moet je dan wel 3 keer de laatste missie overnieuw spelen.
Met China Rising DLC code is voor pre-orders (een soort van: aangezien je weken/maanden/jaren van te voren al het product bestelt en er dus in investeert, krijg je dit extratje gratis).

Editie met China Rising is trouwens nog wel op sommige plekken te vinden, maar dat heeft er meer te maken dat sommige winkels het aantal bestellingen hadden overschat.

[ Voor 10% gewijzigd door Uniciteit op 20-12-2013 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:56

Mauz1978

Console War Veteran

Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:25:
Ik heb gisteren een boze mail naar saturn gestuurd en kreeg vanmorgen meteen terug met die 20 euro aktie. Hier maak ik gebruik van aangezien via psn ik alleen maar 40 euro kan storten en dan even duur uitben en hem dan liever op dvd heb
Ik heb zojuist hetzelfde gedaan. Vind het maar een raar verhaal met die verschillende artikelnummers. Oude AC geannuleerd, nu de nieuwe besteld met nieuw artikelnummer en 20 euro korting. Nu hopen dat ie morgen binnenkomt... Ze hadden er 430 verzekerde de klantenservice me...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-10 15:34

Denko

|{ing Øf ßlitz

Mauz1978 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:05:
[...]

Ik heb zojuist hetzelfde gedaan. Vind het maar een raar verhaal met die verschillende artikelnummers. Oude AC geannuleerd, nu de nieuwe besteld met nieuw artikelnummer en 20 euro korting. Nu hopen dat ie morgen binnenkomt... Ze hadden er 430 verzekerde de klantenservice me...
Was het ook zat, heb net saturn gebeld. Kreeg idd dezelfde deal. Morgen binnen dus (al ben ik dan al op vakantie)

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mauz1978 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:05:
[...]

Het blijft raar... MAAR het ziet ernaar uit dat iedereen ze morgen danwel volgende week ontvangt;) dan kunnen we het hoofdstuk saturn afsluiten:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:52:
[...]

Het blijft raar... MAAR het ziet ernaar uit dat iedereen ze morgen danwel volgende week ontvangt;) dan kunnen we het hoofdstuk saturn afsluiten:p
Ik heb nu ook die optie gekregen...
Dus ene annuleren, opnieuw bestellen en 20 euro terugkrijgen dan maar...
Dus volgende week dan eindelijk binnen als die klantenservice een beetje meewerkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-10 06:03
Uniciteit schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:29:
[...]

Met China Rising DLC code is voor pre-orders (een soort van: aangezien je weken/maanden/jaren van te voren al het product bestelt en er dus in investeert, krijg je dit extratje gratis).

Editie met China Rising is trouwens nog wel op sommige plekken te vinden, maar dat heeft er meer te maken dat sommige winkels het aantal bestellingen hadden overschat.
Wat ik dan nu apart vind ik heb bf4 gekocht zonder dlc code maar kon m wel gratis downloaden in de store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:56

Mauz1978

Console War Veteran

Ik ben alleen weer een beetje bang dat we achter die 20 euro aanmoeten, want die zie ik nog niet ingenomen zijn...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-10 15:34

Denko

|{ing Øf ßlitz

Mauz1978 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:34:
Ik ben alleen weer een beetje bang dat we achter die 20 euro aanmoeten, want die zie ik nog niet ingenomen zijn...
Bij mij zeiden ze idd dat dat binnen 7 (werk)dagen teruggestuurd werd idd.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:05
Als je ac blag flag nu via de store koop (ps3 versie) en je koopt ook de ps4 upgrade raak je het spel dan kwijt voor de ps3 ? Of is die daar nog gewoon op te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-04-2020

djordyy

PSN: Djordyy

Ik heb ac:bf lekker geannuleerd en fifa 14 heb ik vandaag binnen gekregen. Koop ac:bf wel ergens anders. Tot nooit meer Saturn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Iemand al ervaring met de Pulse headset op de ps4? Zit er sterk aan te denken om hem aan te schaffen. En hoe loopt alle audio? Gewoon via de controller? Of zijn er betere opties?

[ Voor 16% gewijzigd door CR1691 op 20-12-2013 17:20 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Hoe werkt Need for Speed Rivals precies met het uitdagen van mede-online-spelers, voor zover ik zie kan ik ze niet echt uitdagen voor een race ofzo, help?

Ik zit wel in een session en zie andere mensen rijden, maar geen mogelijkheid tot tegen elkaar racen?

[ Voor 25% gewijzigd door DarkElement op 20-12-2013 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
CR1691 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 17:19:
Iemand al ervaring met de Pulse headset op de ps4? Zit er sterk aan te denken om hem aan te schaffen. En hoe loopt alle audio? Gewoon via de controller? Of zijn er betere opties?
Het is mogelijk om of alleen voice chat óf alle audio via de controller naar headset te laten verlopen. Geen enkel probleem mee ervaren tot nu toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rokz schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:34:
[...]

Wat ik dan nu apart vind ik heb bf4 gekocht zonder dlc code maar kon m wel gratis downloaden in de store?
Volgens mij niet hoor!
Er staat wel 'gratis' bij, maar dan moet je alsnog een code invoeren om hem gratis te krijgen, anders kost hij €14,99 ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:24
Uniciteit schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:29:
[...]

Bij BF3 was het zo dat de gehele 1e batch de Limited Edition was (Back To Kark Land DLC), bij BF4 was het echt een zooitje. Ik heb bij de mijn PS4 de eerste dag een versie opgehaald, hier zal geen China Rising DLC bij (in seal gelaten en verkocht voor dezelfde prijs), vervolgens ergens ander wel met China Rising DLC besteld (goedkoper). De MM en de Saturn hier hadden bijvoorbeeld helemaal geen BF4's met China Rising DLC, terwijl de gameshop weer twee versies had.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Brutal1ty schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 17:31:
[...]

Het is mogelijk om of alleen voice chat óf alle audio via de controller naar headset te laten verlopen. Geen enkel probleem mee ervaren tot nu toe ;)
Mooi dan kan ik hem gewoon halen.

[ Voor 6% gewijzigd door CR1691 op 20-12-2013 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
CR1691 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 17:19:
Iemand al ervaring met de Pulse headset op de ps4? Zit er sterk aan te denken om hem aan te schaffen.
De Pulse headset wordt helaas nog niet ondersteund, maar ondersteuning is door Sony wel toegezegd. Daarvoor moeten we wachten op een update die vermoedelijk in januari komt.
Er zit bij de Pulse wel een kabeltje om de headset direct aan te sluiten op de DS4. Niet het gemak van draadloos, maar beter dan niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Substance Engine benchmark implies PS4 CPU is faster than Xbox One's

Substance Engine is an algorithmic texture generation middleware and according to benchmarks published on GamingBolt the PS4 CPU is faster than the Xbox One:http://gamingbolt.com/substance-engi...s-respectively

Both systems have 8 core Jaguar based CPUs from AMD, but prior to release Microsoft was promoting the fact that their CPU was clocked higher at 1.75Ghz. The benchmarks here imply the PS4 CPU is actually running at 2Ghz in order to produce 14 MB/s versus 12 MB/s for the Xbox One. The other possibility is that these figures are for the whole CPU and not a single core as labelled. In that case it would imply PS4 is using 7 cores at 1.75Ghz versus 6 cores at the same frequency.

Since this tech is purely algorithmic on CPU and not boiund by bandwidth we can't look to the PS4's GPU or GDDR5 to explain the difference. The only logical conclusion is the PS4 has a faster CPU, despite Microsoft's protestations to the contrary.Sony has never officially disclosed the PS4's CPU clockspeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 17:20:
Hoe werkt Need for Speed Rivals precies met het uitdagen van mede-online-spelers, voor zover ik zie kan ik ze niet echt uitdagen voor een race ofzo, help?

Ik zit wel in een session en zie andere mensen rijden, maar geen mogelijkheid tot tegen elkaar racen?
ik heb need for speed rivals op de pc ik weet niet of hetzelfde werkt maar als ik achter iemand rij of iemand komt tegemoed rijden kan ik die uitdagen door op knop te drukken anders moet je ff bij instellingen kijken welke knop dat is bij jou ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-10 17:13
Kan iemand mij ook toevoegen aan de Google Doc lijst?

PSN: bryanvan
Leeftijd: 22
Winkel: Amazon.fr
Games: Killzone en BF4

Voeg mij toe!! Kunnen we samen BF4 spelen.

PSN: bryanlost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Flitzer schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 18:52:
[...]

De Pulse headset wordt helaas nog niet ondersteund, maar ondersteuning is door Sony wel toegezegd. Daarvoor moeten we wachten op een update die vermoedelijk in januari komt.
Er zit bij de Pulse wel een kabeltje om de headset direct aan te sluiten op de DS4. Niet het gemak van draadloos, maar beter dan niets...
Die update zou medio januari verschijnen las ik. Die paar weekjes kan ik wel bedraad spelen dan. Lijkt mij geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 16:23
bryanvan schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 22:20:
Kan iemand mij ook toevoegen aan de Google Doc lijst?

PSN: bryanvan
Leeftijd: 22
Winkel: Amazon.fr
Games: Killzone en BF4

Voeg mij toe!! Kunnen we samen BF4 spelen.
Geregeld. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-10 17:13
Thanks :) Heb dinsdag de PS4 dus ben benieuwd hoeveel mensen me toegevoegd hebben :D.

PSN: bryanlost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 16:23
bryanvan schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 23:01:
[...]

Thanks :) Heb dinsdag de PS4 dus ben benieuwd hoeveel mensen me toegevoegd hebben :D.
Ik zou niet teveel verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_Wouters
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 23:39
Zou iemand mij ook willen toevoegen?

Krijg hem volgende week binnen van Saturn (dag voor of na kerst)

PSN: Ickarus19
Te spelen games: Killzone, (Watch Dogs, Destiny en Infamous al in pre-order)
Leeftijd: 23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-07-2024
ik heb 2 vraagjes

1. Hoe start je de dlc "freedom cry" voor AC:BF, ik vind nergens in het menu hoe ik dit moet starten
2. Hoe start je "mijn alien buddy" voor the playroom? Ook hier vind ik nergens hoe ik het moet starten. (heb al 3x verwijderd + geïnstalleerd)

Bij meldingen --> downloads staat er wel degelijk bij beiden dat ze geïnstalleerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
ik heb 2 vraagjes

1. Hoe start je de dlc "freedom cry" voor AC:BF, ik vind nergens in het menu hoe ik dit moet starten
2. Hoe start je "mijn alien buddy" voor the playroom? Ook hier vind ik nergens hoe ik het moet starten. (heb al 3x verwijderd + geïnstalleerd)

Bij meldingen --> downloads staat er wel degelijk bij beiden dat ze geïnstalleerd zijn.

Sorry voor de 1ste vraag, hoort eigenlijk in het AC:BF-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maditude schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 23:54:
ik heb 2 vraagjes

Sorry voor de 1ste vraag, hoort eigenlijk in het AC:BF-topic.
Even je PS4 opnieuw opstarten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
@ JLLRoger: heb ik ook al geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik in mijn saturn account kijk zie ik dat mijn vandaag bestelde nieuwe ac bf al verzonden is en morgen in huis zou komen. Zou het ze dan toch lukken? Na bijna 3 weken proberen:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 20:51:
[...]

ik heb need for speed rivals op de pc ik weet niet of hetzelfde werkt maar als ik achter iemand rij of iemand komt tegemoed rijden kan ik die uitdagen door op knop te drukken anders moet je ff bij instellingen kijken welke knop dat is bij jou ?
Computer-tegenstanders kan ik uitdagen met L1, maar dit werkt niet bij 'echte mensen' helaas :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij kan je alleen tegen andere spelers racen als je tegelijk bij een race punt staat en dan L2/R2 drukt. En AllDrive, dus allebei gewoon racen, door elkaar heen, afzonderlijke race.
Weet je zeker dat je niet andere spelers kan uitdagen? Ik heb het op de X360 gespeeld, en daar kon ik gewoon anderen uitdagen via LB (L1), net als de AI spelers. Moet je natuurlijk wel zorgen dat je allebei niet in een race zit. Als jij achter iemand aan rijd die in een race zit dan werkt het natuurlijk niet.

Hele leuke concept, maar een lobby om gewoon races te doen was toch wel handig geweest.... Ik wacht wel op Burnout van Criterion....

[ Voor 56% gewijzigd door ASNNetworks op 21-12-2013 04:55 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1387527549.jpg

Eens kijken of de MP wat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die bij Amazon.fr hebben besteld en hun andere orders al geanulleerd hebben heb ik slecht nieuws: (Ja, ik was op tijd, ja ik heb netjes alles ingevuld en ja groooote kans dat je dat ding dus ook via amazon.fr niet gaat krijgen....)

Dear Customer,

Thank you for contacting Amazon.fr about your order #xxxxxxxx

We received your message and we thank you.

We are sorry to inform you that we cannot confirm you the delivery on the 24th of December as this item being temporarily out of stock.

We do not currently have any additional information concerning the date on which we receive the item. We will send you an email as soon as we have an estimate of that date.

Your order has not been canceled and we continue to pursue treatment. We will send you "Console PS4 500 Go Noire + Killzone : Shadow Fall" once we have received a copy of our suppliers and will confirm by e-mail the date and mode of delivery.

If you prefer, you can cancel "Console PS4 500 Go Noire + Killzone : Shadow Fall" in your order by following the instructions you find at the following address:
xxxxxx

Amazon debits your Credit Card on the day of dispatch; therefore, we haven't debited your card yet. As per ourstandard policy, we do not charge you for an order until the time of dispatch.

Please note that it is possible that this item is available in new condition, used or collection from a Marketplace seller. Please visit the detailed page of the article and check the box labeled "Plus de choix" to find these deals.

Do not hesitate to recontact us for any further information, our team is at your disposal.

Amazon debits your Credit Card on the day of dispatch; therefore, we haven't debited your card yet. As per ourstandard policy, we do not charge you for an order until the time of dispatch.

Thank you for your comprehension.

Thanks for choosing Amazon.fr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Nieuwe Killzone patch. Nu met team voice chat in MP. Nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 08:40:
Nieuwe Killzone patch. Nu met team voice chat in MP. Nice.
Hoe weet je wat de updates doen? Dat vind ik jammer van de ps4 tov vd 3, er staat niet meer
Bij waarvoor de update is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 01:58:
Als ik in mijn saturn account kijk zie ik dat mijn vandaag bestelde nieuwe ac bf al verzonden is en morgen in huis zou komen. Zou het ze dan toch lukken? Na bijna 3 weken proberen:p
Het lukt hoor. Ik heb hem gisteren al ontvangen na het plaatsen van mijn nieuwe order eergisteren. Nu alleen nog afwachten wanneer ze de €20 terugstorten.

Het is trouwens wel de day 1 AC:BF met de extra gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 08:43:
[...]

Hoe weet je wat de updates doen? Dat vind ik jammer van de ps4 tov vd 3, er staat niet meer
Bij waarvoor de update is
Als je in het hoofdmenu op Killzone staat druk je op de Options knop. Dan staat daar update history. Ik heb alleen al wel gemerkt dat de ontwikkelaar dat zelf moet bijwerken of meesturen. Bij NBA2K14 staat namelijk niets terwijl die vannacht ook een patch hebben gereleased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Laatst online: 08-08-2022
MissyLaLuna hoelaat heb je hem gister bestel?

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:52
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 08:36:
Voor de mensen die bij Amazon.fr hebben besteld en hun andere orders al geanulleerd hebben heb ik slecht nieuws: (Ja, ik was op tijd, ja ik heb netjes alles ingevuld en ja groooote kans dat je dat ding dus ook via amazon.fr niet gaat krijgen....)

Dear Customer,

Thank you for contacting Amazon.fr about your order #xxxxxxxx

We received your message and we thank you.

We are sorry to inform you that we cannot confirm you the delivery on the 24th of December as this item being temporarily out of stock.

We do not currently have any additional information concerning the date on which we receive the item. We will send you an email as soon as we have an estimate of that date.

Your order has not been canceled and we continue to pursue treatment. We will send you "Console PS4 500 Go Noire + Killzone : Shadow Fall" once we have received a copy of our suppliers and will confirm by e-mail the date and mode of delivery.

If you prefer, you can cancel "Console PS4 500 Go Noire + Killzone : Shadow Fall" in your order by following the instructions you find at the following address:
xxxxxx

Please note that it is possible that this item is available in new condition, used or collection from a Marketplace seller. Please visit the detailed page of the article and check the box labeled "Plus de choix" to find these deals.

Do not hesitate to recontact us for any further information, our team is at your disposal.

Thank you for your comprehension.

Thanks for choosing Amazon.fr
Ik heb die mail niet gehad, en ik was veel eerder dan jij :) dus misschien heb ik geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voortaan al mijn games uit de US store halen. Op dit moment de goedkoopste manier om PS4 games te bemachtigen. Daarnaast geniet mijn voorkeur meer naar een digitale "copy" in plaats van een fysieke bluray. Het is zoveel handiger namelijk wanneer het al op de hardeschijf van je PS4 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 09:31:
Voortaan al mijn games uit de US store halen. Op dit moment de goedkoopste manier om PS4 games te bemachtigen. Daarnaast geniet mijn voorkeur naar een digitale "copy" in plaats van een fysieke bluray. Het is zoveel handiger namelijk wanneer ie het al op de hardeschijf van je PS4 staat.
Behalve wanneer je een spel weer wilt verkopen. Digitaal is hij gelinkt aan je account, fysiek krijg je er nog best een leuk bedrag voor.

[ Voor 5% gewijzigd door LuPo op 21-12-2013 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 09:32:
[...]

Behalve wanneer je een spel weer wilt verkopen. Digitaal is hij gelinkt aan je account, fysiek krijg je er nog best een leuk bedrag voor.
Games verkopen doe ik niet aan. Ben altijd zeker van mijn aankoop lees vaak eerst de reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 09:34:
[...]
Games verkopen doe ik niet aan. Ben altijd zeker van mijn aankoop lees vaak eerst de reviews.
Ik ben ook zeer zeker van mijn aankoop daar gaat het niet om. Maar als ik een spel als AC:BF uitgespeeld heb dan hoef ik hem niet op de plank te laten liggen. Als ik hem dan voor €25 verkoop kun je al de helft van een nieuw spel betalen.

Een spel opnieuw spelen doe ik niet snel aangezien er meestal zoveel leuke games zijn dat je altijd weer een nieuwe pakt. Dat is tenminste mijn ervaring nadat ik eerst ook wat games verzamelde (en nog een tweede keer dacht te gaan spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan ik toegevoegd worden aan de PSN-lijst:

PSN:AlphaBlack_NL besteld: Wehkamp 2dec dus wss ~Jan 2014 , game: BF4, leeftijd: 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 09:35:
[...]

Ik ben ook zeer zeker van mijn aankoop daar gaat het niet om. Maar als ik een spel als AC:BF uitgespeeld heb dan hoef ik hem niet op de plank te laten liggen. Als ik hem dan voor €25 verkoop kun je al de helft van een nieuw spel betalen.

Een spel opnieuw spelen doe ik niet snel aangezien er meestal zoveel leuke games zijn dat je altijd weer een nieuwe pakt. Dat is tenminste mijn ervaring nadat ik eerst ook wat games verzamelde (en nog een tweede keer dacht te gaan spelen).
Ik bewaar ze gewoon. Aangezien de meeste games ook multiplayer opties hebben daarnaast is ACBF de uitzondering op de regel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

technoaddict schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 09:28:
[...]

Ik heb die mail niet gehad, en ik was veel eerder dan jij :) dus misschien heb ik geluk.
Ik heb deze mail gehad n.a.v. een mail die ik hen heb gestuurd waarin ik heb gevraagd of ze überhaupt wel ps4's hadden... dus ik hoop voor je dat je gelijk hebt, maar ik denk dat het lastig wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 09:38:
[...]
Ik bewaar ze gewoon. Aangezien de meeste games ook multiplayer opties hebben daarnaast is ACBF de uitzondering op de regel.
Er zijn veel spellen die gemaakt zijn als SP spel. Die hebben dan wel een MP (Uncharted, AC) maar dat is niet om over naar huis te schrijven. FIFA en Battlefield zijn voor mij 2 games die standaard in mijn collectie zitten. De eerste om met vrienden op de bank te doen en de tweede voor de MP. Andere spellen koop, speel en verkoop ik. :)

Ik gok trouwens dat jij je PS4 games niet goedkoper uit de US kunt downloaden dan ik ze hier in NL heb gekocht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 09:34:
[...]
Reviews zeggen mij niet zoveel... Alle reviews over gta5 waren goed, maar ik vond het zwaar tegenvallen.
Veels te makkelijk. Na 1 of 2 keer proberen haal je elke missie en dan heb ik het niet eens over het online gedeelte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapyo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 08:36:
debits your Credit Card on the day of dispatch; therefore, we haven't debited your card yet. As per ourstandard policy, we do not charge you for an order until the time of dispatch.
Dat is bij mij wel gebeurd, dus ze waren er echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Schaapyo schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 10:01:
[...]

bij mij staat ook klaar maken voor scheepsvracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 09:56:
[...]

Er zijn veel spellen die gemaakt zijn als SP spel. Die hebben dan wel een MP (Uncharted, AC) maar dat is niet om over naar huis te schrijven. FIFA en Battlefield zijn voor mij 2 games die standaard in mijn collectie zitten. De eerste om met vrienden op de bank te doen en de tweede voor de MP. Andere spellen koop, speel en verkoop ik. :)

Ik gok trouwens dat jij je PS4 games niet goedkoper uit de US kunt downloaden dan ik ze hier in NL heb gekocht. :P
Zoals ik al zei haal ik de meeste games ook met het oogpunt om er verder voornamelijk multiplayer op te doen. Heb nu Battlefield 4 voor €42 euro gehaald en ACBF voor €37 euro. Lijkt me sterk dat jij ze goedkoper hebt weten te bemachtigen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 09:59:
[...]

Reviews zeggen mij niet zoveel... Alle reviews over gta5 waren goed, maar ik vond het zwaar tegenvallen.
Veels te makkelijk. Na 1 of 2 keer proberen haal je elke missie en dan heb ik het niet eens over het online gedeelte...
Daar gaat het dan ook niet om. Daarnaast blijft een review een subjectieve opvatting. Uiteindelijk moet het je wel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Schaapyo schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 10:01:
[...]

de joue is ook al dispatched???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 10:08:
[...]

Zoals ik al zei haal ik de meeste games ook met het oogpunt om er verder voornamelijk multiplayer op te doen. Heb nu Battlefield 4 voor €42 euro gehaald en ACBF voor €37 euro. Lijkt me sterk dat jij ze goedkoper hebt weten te bemachtigen ;).
Ik heb FIFA 14 en Battlefield 4 bij Saturn gekocht, en ACIV:BF bij de ING. Deze drie games samen voor totaal €101,48. Dat is €33,83 per spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 16:39
Dus alleen MP. Ik had het net al opgestart maar kon niet veel doen. Dacht dat het dit weekend was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:25
AlphaBlack_NL schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 09:37:
Kan ik toegevoegd worden aan de PSN-lijst:

PSN:AlphaBlack_NL besteld: Wehkamp 2dec dus wss ~Jan 2014 , game: BF4, leeftijd: 20.
Is het niet handiger om gewoon te wachten tot je je ps4 hebt alvorens jezelf toe te voegen aan de lijst?
Ik kan toch niet met je gamen zonder ps4

[ Voor 5% gewijzigd door Vinnocchio op 21-12-2013 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapyo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08-2024
jurgenb1990 schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 10:16:
[...]

de joue is ook al dispatched???
Gereedmaken voor verzending ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mycom had er weer 1 in Leiden te koop, binnen 1 minuut 10 bestellingen erop :S
Pagina: 1 ... 61 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan