• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 16:31
DGonlag2 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:34:
[...]

Als het inderdaad aan de kwaliteit van het product ligt, en dat is in dit geval zo, dan krijg je er gewoon garantie op ja.

Maar dan mag je hem opsturen en wordt de controller gerepareerd of vervangen. Vervolgens kun je 2+ weken niets doen met je PS4, tenzij je een 2e controller of Vita hebt, maar dat laatste is ook niet ideaal.
Naja dat je hem moet opsturen en dat je hem kwijt ben begrijp ik maar ik heb een tweede controller én een Vita dus ik kan het missen mocht het zo zijn. Neemt niet weg dat als je er één hebt dat het enorm vervelend is.

En het rubber gedeelte is één geheel met de stick of? Is het niet mogelijk om zelf de stick te vervangen..

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:06
Iemand al z'n order van PS4 spellen bij Saturn binnen?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• djordyy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-04-2020

djordyy

PSN: Djordyy

LuPo schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:03:
Nee mij is belooft vandaag de mail te ontvangen dat ze verzonden zijn.

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:52
Tiwazz schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:52:
[...]

En het rubber gedeelte is één geheel met de stick of? Is het niet mogelijk om zelf de stick te vervangen..
Volgens mij is het maar een coating, en dat is dan ook de reden dat die los laat. Een laagje rubber over een plastic stick, dan vraag je er natuurlijk om dat dat problemen op gaat leveren.

Verwijderd

DGonlag2 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:18:
[...]

Volgens mij is het maar een coating, en dat is dan ook de reden dat die los laat. Een laagje rubber over een plastic stick, dan vraag je er natuurlijk om dat dat problemen op gaat leveren.
Volgens mij ook idd, terwijl het bij de ds3 echt rubberen pootjes of hoesjes waren

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

FIFA 14 op zondag (laatste dag van de actie) besteld en had hem vrijdag binnen.

Verwijderd

Leuke actie bij Dixons, Killzone shadowfall voor 35 euro :) nergens zal ik dat goedkoper vinden i geuss :s tenminste nieuw!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:32:
Leuke actie bij Dixons, Killzone shadowfall voor 35 euro :) nergens zal ik dat goedkoper vinden i geuss :s tenminste nieuw!
Tsja, ik heb hem hier nog ingepakt in de doos zitten.
Geloof niet dat dit mijn shooter is, maar het was de enige manier om tegen een redelijke prijs snel een PS4 te bemachtigen. :o

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
Nee, nog niet binnen. Ook nog geen wijziging in status van de bestelling.

Ga vanavond iig weer even bellen indien daar vanmiddag geen verandering in komt.

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Hoewel ik BF en Fifa wel zal blijven spelen vind ik het best jammer dat er geen enkele goede SP game is op dit moment (alhoewel contrast en Trine 2 ook absoluut aanraders zijn in mijn ogen). Ik zit zelf dus erg te wachten op bijvoorbeeld Rayman legends, The Witcher 3 en Dragon Age Ben wel benieuwd, op welke games zitten jullie het meest te wachten?

psn: jagermeistertim

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:28
GTA & Gran Turismo 6 :P Zouden die ooit nog uitkomen voor de PS4?

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
TTHEEBO1 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:41:
Hoewel ik BF en Fifa wel zal blijven spelen vind ik het best jammer dat er geen enkele goede SP game is op dit moment (alhoewel contrast en Trine 2 ook absoluut aanraders zijn in mijn ogen). Ik zit zelf dus erg te wachten op bijvoorbeeld Rayman legends, The Witcher 3 en Dragon Age Ben wel benieuwd, op welke games zitten jullie het meest te wachten?
1. Kingdom Hearts 3 by far.
2. En hopelijk een nieuwe Star Ocean maar daar is (nog) niks over bekend.

Ik vond overigens de SP van Ghosts erg goed. Wel aan de korte kand, maar leuk verhaal.
En tjah, je moet er wel van houden, maar Fifa 14 is gewoon een fantastisch spel

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Verwijderd

Uncharted 4

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:37
Wat betreft Saturn bestellingen zie ook wat ik in het topic van assasins creed blackflag had gepost:
Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar mensen die nog steeds wachten op hun Saturn Ps4 Blackflag bestelling kunnen het beste even contact opnemen met de support van de webshop.
Ik heb gisteren namelijk 20 euro korting gekregen op de game omdat ik al 3 weken aan het wachten was door een fout in hun systeem.

Er werd op de webshop een verkeerd artikelnummer gebruikt tijdens de initiële verkoop waardoor de game dus niet geleverd kan worden.

Ik heb de eerste aankoop van 42 euro moeten annuleren. Dit geld krijg ik netjes teruggestort. Vervolgens moest ik een nieuwe bestelling doen van 59 euro. Over dit bedrag krijg ik dan 20 euro korting en de game word vandaag geleverd!

Verwijderd

Kingdom hearts 3
Uncharted 4
Crash bandicoot (man mag hopen)
Dark cloud 3 (van level5, en weer: een man mag hopen)
TLoU 2
Destiny
Watch dogs
Een nieuwe Tales game
Andere JRPG's (ni no kuni misschien :P)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2013 14:50 ]

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-10 11:30
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:32:
Tis gratis in de playstation store! Mits je een ps abbonement hebt. Downloaden guys :D

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:11
Canerooo schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:53:
[...]

Tis gratis in de playstation store! Mits je een ps abbonement hebt. Downloaden guys :D
dat is alleen de multi player en voor 4 dagen

• Kupauw
[...]

:? 8)7

• Canerooo
  • Laatst online: 10-10 11:30
cardwizard schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:00:
[...]

dat is alleen de multi player en voor 4 dagen
Tis volledige game hoor. onder playstation plus en dan exclusieve kortingen :D kijk zelf even dan.

edit: ik ben vergeten om op het knopje meer lezen te drukken. Daar staat idd dat het voor 4 dagen is :S Tis een instinkertje :(

[ Voor 19% gewijzigd door Canerooo op 19-12-2013 15:04 ]

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 15:51
Vandaag Call of Duty binnen gekregen :D

AC BF nog niet.. de 3de week gaat nu al in.

• Kupauw
Canerooo schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:03:
[...]

Tis volledige game hoor. onder playstation plus en dan exclusieve kortingen :D kijk zelf even dan.
Er staat onder "OPEN WEEKEND"
• Het KILLZONE™ SHADOW FALL open weekend loopt van 00:00 uur (CET) op 28 december tot 00:00 uur (CET) op 1 januari.
En alleen multiplayer.
https://store.sonyenterta...00002_00-KZ4RELEASEOPENWE

[ Voor 16% gewijzigd door Kupauw op 19-12-2013 15:05 ]

Verwijderd

Als je psplus hebt, kan je voor 27 eurie de ps3 versie van Ac:Bf kopen en voor 10 eurie opwaarderen naar de ps4 versie...

• AlphaWierie
  • Laatst online: 08-10 15:51
[...]

Ik heb hem al gedownload. Gratis voor 4 dagen daarna niet meer. Wie weet komt het als kado voor de nieuwe ps plus leden :z

• tristan93
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-11-2020
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:06:
Als je psplus hebt, kan je voor 27 eurie de ps3 versie van Ac:Bf kopen en voor 10 eurie opwaarderen naar de ps4 versie...
Hoe werkt dit dan? Want ik de ps store zie ik alleen de PS4 versie.. Lijkt me een goeie deal :)

Edit:
Heb hem al, bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door tristan93 op 19-12-2013 15:59 ]

• Alpha89
  • Laatst online: 20:32
Ik heb mijn bestelling bij Saturn geannuleerd. Had daar AC BF besteld voor 42,60.

Nu met kerst deal 10 AC gekocht voor 26 euro (10% extra korting voor PS+ users). Daarna kon ik gewoon de upgrade kopen voor PS4 voor 9,99 euro.

Toch weer wat euro's bespaard :P én hoef niet meer te wachten...

Kerst deal 10 rocks! http://blog.eu.playstatio...als-of-christmas-deal-10/

Dus eerst PS3 versie kopen, dan komt de upgrade vrij!

[ Voor 13% gewijzigd door Alpha89 op 19-12-2013 15:32 ]

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:58
Kan je gewoon zonder disc spelen dan?

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:29
Alpha89 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:30:
Ik heb mijn bestelling bij Saturn geannuleerd. Had daar AC BF besteld voor 42,60.

Nu met kerst deal 10 AC gekocht voor 26 euro (10% extra korting voor PS+ users). Daarna kon ik gewoon de upgrade kopen voor PS4 voor 9,99 euro.

Thanks voor de tip, en jammer voor saturn want ik ga m'n order daar ook annuleren

• Falco91Bones
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-01-2018

Falco91Bones

Monkey King

HansAnders07 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:42:
Ja, dat kan als je hem vanaf de PSN store koopt. Ze weten dat je de PS3 versie hebt gekocht en je kan dus voor 10 euro upgraden!

Sony had dat ook al op de Facebook gezegd toen BF4 in de aanbieding was.

PS4: Falco91Bones [Destiny Clan: DuRP | Vieze-President | http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/317154] Stream: http://www.twitch.tv/falco91bones

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:58
Top! Geregeld :D

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:25
TTHEEBO1 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:41:
Hoewel ik BF en Fifa wel zal blijven spelen vind ik het best jammer dat er geen enkele goede SP game is op dit moment
Assassin's Creed 4!! _O_

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Alpha89 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:30:

Hiervoor heb je geen PS3 nodig die ook geregistreerd is? Want ik heb deze namelijk niet. Ik kan het ook niet controleren want ik zit momenteel op mijn werk.

PSN: Alvanosa

• Bartske
Alvanosa schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:01:
[...]

Hiervoor heb je geen PS3 nodig die ook geregistreerd is? Want ik heb deze namelijk niet. Ik kan het ook niet controleren want ik zit momenteel op mijn werk.
Nee, die heb je niet nodig. Ik heb het nml net ook gedaan en ik heb m'n psn account alleen voor de ps4 aangemaakt.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Bartske schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:05:
[...]

Nee, die heb je niet nodig. Ik heb het nml net ook gedaan en ik heb m'n psn account alleen voor de ps4 aangemaakt.
Je kunt toch gewoon via de site die game en upgrade kopen en dan downloaden op je ps4?

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Falco91Bones
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-01-2018

Falco91Bones

Monkey King

Heb ze net hier gekocht -> https://store.sonyenterta...k.com/#!/nl-nl/home/games
Eerst de Ps3 versie kopen en daarna weer even zoeken naar de discount versie en dan kan je hem downloaden op je PS4! Succes :)

PS4: Falco91Bones [Destiny Clan: DuRP | Vieze-President | http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/317154] Stream: http://www.twitch.tv/falco91bones

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Duidelijk bedankt zodra ik thuiskom meteen doen! 8)

PSN: Alvanosa

• Bartske
Scrisissszzz schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:08:
[...]

Je kunt toch gewoon via de site die game en upgrade kopen en dan downloaden op je ps4?
Ja dit kan, heb ik net gedaan en je kan zelfs al aanvinken dat je ps4 de game gaat downloaden :)

• Beakzz
  • Laatst online: 13-10 21:59
Precies :) en nog lekker lang ook.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Bartske schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:13:
[...]

Ja dit kan, heb ik net gedaan en je kan zelfs al aanvinken dat je ps4 de game gaat downloaden :)
Heb het gedaan alleen dat vinkje gemist. Thuis gewoon even de downloadlijst checken lijkt me :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Bartske
Scrisissszzz schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:20:
[...]

Heb het gedaan alleen dat vinkje gemist. Thuis gewoon even de downloadlijst checken lijkt me :)
Ja of je moet hem in de ps store nog even handmatig aanzetten
Als Saturn ooit gaat leveren kun je de fysieke disc ook ooit weer doorverkopen, dus of je echt goedkoper uit bent (op langere termijn) is maar de vraag... ;)
Ondertussen wacht ik inmiddels bijna 3 weken met smart op dat ene mailtje... :+

• Laike
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 31-08 17:01
Killzone van Dixons ontvangen.. is dus de bundel-versie die ze verkopen 8)7

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-10 13:04
Alvanosa schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:01:
[...]

Niet nodig :) heb ook geen ps3 en heb ook de ps3 versie aangeschaft, van Bf4 dat dan wel, maar de upgrade voor PS4 werkt gewoon, staat in hun faq ook dat digitale aankopen die je ook digitaal upgrade met zogenaamde tokens werken.
HansAnders07 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:42:
Als je van digitaal naar digitaal upgrade wel :-)
van disc naar digitaal dan heb je de originele ps3-disc nodig inderdaad.

[ Voor 22% gewijzigd door DarkElement op 19-12-2013 17:40 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

• EricNL
Opzich wel een leuk spel dat Need For Speed Rivals, maar wat zijn die framedrops dramatisch zeg. Aan de lopende band framedrops. Iemand anders dit ook?

Verwijderd

Weet iemand toevallig of er bij Battlefield 4 een soort van activatie code (zoals bij fifa voor multiplayer) nodig is, of er standaard een code is bijgevoegd voor DLC.

Ik wil er namelijk een 2e hands kopen, maar als de code al gebruikt is schiet het natuurlijk niet op?

Verwijderd

Laike schreef op donderdag 19 december 2013 @ 17:26:
Dat bewijst ook waarom de witte doos variant verkocht werd bij Dixons en zowel bij mycom...

Ziet er naaruit dat de kleine killzone bundel toch het meeste voorkomt bij retailers. Ach, nu maar hopen dat wehkamp mij een zeer mooie Playstation 4 gaat leveren ;-)
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 18:08:
Weet iemand toevallig of er bij Battlefield 4 een soort van activatie code (zoals bij fifa voor multiplayer) nodig is, of er standaard een code is bijgevoegd voor DLC.

Ik wil er namelijk een 2e hands kopen, maar als de code al gebruikt is schiet het natuurlijk niet op?
Sommige versies hadden een china rising dlc code, maar die zat er bij mij niet eens bij :'(

Verwijderd

dutchgio schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:33:
Als Saturn ooit gaat leveren kun je de fysieke disc ook ooit weer doorverkopen, dus of je echt goedkoper uit bent (op langere termijn) is maar de vraag... ;)
Ondertussen wacht ik inmiddels bijna 3 weken met smart op dat ene mailtje... :+
Ik heb m daar al 2,5 weken in bestelling dtaan, en hier op het forum werd deze week nog beweerd dat saturn had beloofd dat iedereen ze vandaag zou ontvangen. Weer niet dus, ik ga m daar annuleren. Wat betreft doorverkopen klopt het obv wel, vraag is alleen hoeveel je er nog voor gaat krijgen over een tijdje EN ik begin het irritant te vinden om steeds cd te wisselen dus een directe dload is wel fijn:) (maar dat is persoonlijk)

• EricNL
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 18:28:
[...]

Ik heb m daar al 2,5 weken in bestelling dtaan, en hier op het forum werd deze week nog beweerd dat saturn had beloofd dat iedereen ze vandaag zou ontvangen. Weer niet dus, ik ga m daar annuleren. Wat betreft doorverkopen klopt het obv wel, vraag is alleen hoeveel je er nog voor gaat krijgen over een tijdje EN ik begin het irritant te vinden om steeds cd te wisselen dus een directe dload is wel fijn:) (maar dat is persoonlijk)
Net (5 minuten geleden) voor de zekerheid nog even gebeld waar mijn AC:BF blijft (besteld op 3 december).
Blijkbaar zou er gister vanuit Saturn een mail gestuurd zijn (die ik niet heb ontvangen), waarin ze mijn huidige bestelling willen annuleren omdat er wat fout was gegaan.

Ik zou dan het aankoopbedrag terug krijgen en AC:BF opnieuw moeten bestellen voor 59,99. Nadat ik deze heb besteld zou ik dan op die mail moeten reageren en krijg ik daar nog 20 euro van terug.

Heb besloten om het toch maar te doen, maar wat een waardeloze service zeg.
Ik heb die mail dus nooit ontvangen. Als ik nu geen contact met ze had opgenomen had ik hem waarschijnlijk nooit ontvangen. Lol

Dan ga ik ook maar even contact opnemen, heb niks geen mail gehad.
Waardeloos dit..

Verwijderd

Wat een k*t winkel, dit is echt niet meer normaal

D
*edit: dus dan kost hij uiteindelijk 39,99?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2013 18:57 ]

• psychodude
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 18:56:
Wat een k*t winkel, dit is echt niet meer normaal

D
*edit: dus dan kost hij uiteindelijk 39,99?
Ik heb net zelf ook gebeld, en ja. Dat is wat mij verteld werd in ieder geval. De medewerker welk ik aan de lijn had stuurt me zo de instructies toe per mail voor wat betreft hoe en wat verder. Blijkbaar kunnen zij het nieuwe artikel nummer niet automatisch koppelen aan de bestelling.

Edit:
Geachte meneer XXXXX,

Hartelijk dank voor uw contactopname met Saturn.

Helaas hebben wij uw bestelling van Assassin’s-Creed-IV-Black-Flag moeten annuleren. Met deze reden bieden wij onderstaande oplossing.

Binnen 5 werkdagen ontvangt u het aankoopbedrag retour op uw rekening. U kunt dan een nieuwe bestelling plaatsen voor Assassin’s Creed IV Black Flag (artikelnummer 1289500) voor €59,99. Zodra u de bestelling heeft geplaatst, kunt u uw nieuwe bestelnummer doorgeven via dit ticket. Wij zullen dan het bedrag van €20,- aan uw restitueren voor het prijsverschil en als tegemoetkoming voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,

Uw Saturn team

[ Voor 41% gewijzigd door psychodude op 19-12-2013 19:15 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:49
Weet je waarom jullie een nieuw nummer krijgen? De versie die ze nu binnen krijgen, is zonder de (pre-order) extra's (gokje). Gezien dit waarschijnlijk de tweede batch is.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• psychodude
  • Nu online
Jumpman schreef op donderdag 19 december 2013 @ 19:18:
Weet je waarom jullie een nieuw nummer krijgen? De versie die ze nu binnen krijgen, is zonder de (pre-order) extra's (gokje). Gezien dit waarschijnlijk de tweede batch is.
Yep, daar ga ik vanuit ja. Maar doet me eigenlijk niet zoveel. Had ik eventuele extra's gewild, dan had ik gepreordered :).

• djordyy

djordyy

psychodude schreef op donderdag 19 december 2013 @ 19:26:
[...]

Yep, daar ga ik vanuit ja. Maar doet me eigenlijk niet zoveel. Had ik eventuele extra's gewild, dan had ik gepreordered :).
Heb ac:bf lekker geannuleerd me fifa is overigens verzonden. Wat een service.

Verwijderd

Wat een smerige naaiers zijn ze bij de Saturn zeg. Eerst twee weken wachten op een bericht dat ACBF verzonden wordt om dan te moeten lezen dat ze de order annuleren, nadat ze het geld al een geruime tijd in bezit hadden.

Zo even ACBF online bestellen en gebruik maken van de PS4 upgrade.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2013 19:31 ]

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:51

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Wat een ongelofelijk slechte winkel dat Saturn... iets foutief in de webshop zetten en vervolgens er met allerlei smerige trucjes onderuit proberen te kopen. Ik ben blij dat ik 2 dagen na het bestellen mijn order al geannuleerd heb nu al bijna 2 weken van AC:BF geniet.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Wat een naaistreek idd.. Daar koop ik dus nooit meer wat.

psn: HertogJack

• djordyy

djordyy

Ik ook niet meer leuke aktie mega slechte service.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ze hebben dit geintje overigens eerder deze maand al geflikt met een Xbox One controller die de volgende dag geleverd zou worden.. mooi niet dus. Ik zou echt nooit meer wat bij deze toko bestellen.

Verwijderd

Tot wanneer is die actie trouwens geldig voor ACBF op de psn netwerk waarbij het dus in totaal €39.99,- kost.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2013 19:41 ]

Dus, ik ga denk ook maar annuleren...
Ze houden je wel aan t lijntje zo, wat een k*t winkel die saturn..

• LuPo
Laike schreef op donderdag 19 december 2013 @ 17:26:
Maken ze daar winst op dan? €399 voor de PS4 en €39,99 voor KZ. Dat is hetzelfde als de kleine bundel kost.
Het blijft wel lelijk dat ze het zo doen. :P

[ Voor 5% gewijzigd door LuPo op 19-12-2013 19:46 ]

• psychodude
  • Nu online
Mijn AC IV is op die bestelling nu verwijderd. Mijn Killzone bestelling wordt nu eindelijk de deur uit gestuurd. Verwacht morgen te ontvangen.

En nu kijken hoe lang het duurt eer ik op mijn AC bestelling het originele aankoop bedrag terug kan verwachten, ze stellen 5 dagen. En hoe lang het duurt eer ik die 20 euro terug krijg :p.

Verwijderd

Je krijgt alleen 20 euro korting op een nieuwe bestelling. Opzich goedkoper dan het aangekochte bedrag. Maar behoorlijk omslachtig.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2013 20:11 ]

Verwijderd

psychodude schreef op donderdag 19 december 2013 @ 19:51:
Mijn AC IV is op die bestelling nu verwijderd. Mijn Killzone bestelling wordt nu eindelijk de deur uit gestuurd. Verwacht morgen te ontvangen.

En nu kijken hoe lang het duurt eer ik op mijn AC bestelling het originele aankoop bedrag terug kan verwachten, ze stellen 5 dagen. En hoe lang het duurt eer ik die 20 euro terug krijg :p.
Dat is het volgende natuurlijk, dat gaat ook weer allemaal problemen opleveren. Dus als ik het goed
Begrijp is hun grote gebaar voor het ongemak 3 euro?

• psychodude
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 20:12:
[...]

Dat is het volgende natuurlijk, dat gaat ook weer allemaal problemen opleveren. Dus als ik het goed
Bovenop de korting ja. Het blijft uiteraard nog steeds een goedkope prijs voor een nieuw product. 40 Eur.

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Assassin's Creed 4!!
Had ik erbij gekocht, maar vond er echt geen zak aan. Ligt aan mij, want ik heb de AC games altijd saai gevonden.

psn: jagermeistertim

Verwijderd

psychodude schreef op donderdag 19 december 2013 @ 19:13:
[...]

Ik heb net zelf ook gebeld, en ja. Dat is wat mij verteld werd in ieder geval. De medewerker welk ik aan de lijn had stuurt me zo de instructies toe per mail voor wat betreft hoe en wat verder. Blijkbaar kunnen zij het nieuwe artikel nummer niet automatisch koppelen aan de bestelling.

Edit:

[...]
Moeten we 5 dagen wachten voordat we de nieuwe ac kunnen bestellen? Of kunnen we hem nu bestelen, zodat we hem morgen in huis hebben en wanneer de email komt de 20 euro terugvragen?

Verwijderd

psychodude schreef op donderdag 19 december 2013 @ 20:21:
[...]

Bovenop de korting ja. Het blijft uiteraard nog steeds een goedkope prijs voor een nieuw product. 40 Eur.
Jij had hem ook bij saturn besteld en wacht er al 2+ weken op?:)

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Het word tijd voor een tweakers PSN club jongens... Ik ben gek op BF4, maar zonder teamplay en voicechat word het wel érg lastig om iets nuttigs te doen behalve lone-wolven de hele tijd :D

Verwijderd

Heb mijn twee spellen (Ghosts en FIFA 14) op mijn V&A staan.
Heb nog geen PS4, ik ga de X1 halen, dus bij deze verkoop ik ze.

Neem een kijkje als je interesse hebt :).

• psychodude
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 20:23:
[...]

Moeten we 5 dagen wachten voordat we de nieuwe ac kunnen bestellen? Of kunnen we hem nu bestelen, zodat we hem morgen in huis hebben en wanneer de email komt de 20 euro terugvragen?
Nee, kan direct opnieuw bestellen. Ik kreeg een mail met ticket link toegestuurd. In de ticket kon ik nieuwe bestelnummer invoeren, daarop zal ik als alles goed verloopt de 20 retour moeten ontvangen.
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 20:25:
[...]
Jij had hem ook bij saturn besteld en wacht er al 2+ weken op?:)
Yeh :)

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:31
Ik ben geinteresseerd in Assassin's Creed Black Flag. Was op Budgetgaming aan het kijken wat de meest interessante aanbieding was. Ik kwam daar de volgende comment tegen:
€39,98 (€36,98 voor PS+ members) wanneer je deze koopt i.c.m. deze.

e26,99 voor de PS3 download als Plus member https://store.sonyenterta...00243_00-B000000000000769

En dan deze https://store.sonyenterta...00009_00-PS3UPGREXXXXXXXX.

Lijkt mij niet te werken omdat er vermeld wordt dat je de disc versie nodig hebt?
Staat echter bij de PS3 versie vermeld: Je ontvangt het recht om de digitale PS4™-versie te kopen met korting.

[ Voor 8% gewijzigd door Millert op 19-12-2013 20:39 ]

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Verwijderd

Ik koop liever een digitaal exemplaar voor €37 euro. Nu nog wachten op het moment dat de betaling, die ik via Paypal gedaan heb teruggestort word.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2013 20:42 ]

• Brutal1ty
Millert schreef op donderdag 19 december 2013 @ 20:38:
Ik ben geinteresseerd in Assassin's Creed Black Flag. Was op Budgetgaming aan het kijken wat de meest interessante aanbieding was. Ik kwam daar de volgende comment tegen:

e26,99 voor de PS3 download als Plus member https://store.sonyenterta...00243_00-B000000000000769

Lijkt mij niet te werken omdat er vermeld wordt dat je de disc versie nodig hebt?
Staat echter bij de PS3 versie vermeld: Je ontvangt het recht om de digitale PS4™-versie te kopen met korting.
Ik heb dit gedaan met Battlefield 4. Werkte gewoon prima. Gekocht op Ps3, niet eens geïnstalleerd. Daarna ingelogd op de Ps4 met zelfde account, naar game-upgrades gaan in Ps+ store -> upgrade voor 9 euro 90 cent :9

• aidahmic
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09-2023
Heren, gratis te downloaden Killzone in de store open weekend. Zie Ps4 store 40gig download data..

Verwijderd

Kun je nu in standby mode ook gewoon games op de achtergrond downloaden of is dit alleen voor patches bedoelt.

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Brutal1ty schreef op donderdag 19 december 2013 @ 20:26:
Het word tijd voor een tweakers PSN club jongens... Ik ben gek op BF4, maar zonder teamplay en voicechat word het wel érg lastig om iets nuttigs te doen behalve lone-wolven de hele tijd :D
Ehhh, Battlefield topic

• Brutal1ty
Geld ook voor andere games. Nu is de post wel geldig voor dit topic. ;) Xbox One, Ps3, Xbox 360 versies interesseren me trouwens ook nogal weinig :D

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Brutal1ty schreef op donderdag 19 december 2013 @ 20:57:
[...]

Geld ook voor andere games. Nu is de post wel geldig voor dit topic. ;) Xbox One, Ps3, Xbox 360 versies interesseren me trouwens ook nogal weinig :D
Mij intresseren die consoles ook geen niks aangezien ik ook op PS4 game, maar als je mensen zoekt om BF4 mee te spelen kan je ze daar vinden.

Verwijderd

weet iemand of je de melding aan kunt zetten wanneer een vriend van je online komt op de ps4. Of is dit niet mogelijk ( behoorlijk irritant ).

• Vinnocchio
Ik zet deze post uit het aanbiedingentopic even hier neer met dank aan axel23 die het daar postte:
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 18:31:
Playstation Vita 3G met Vodafone Simcard, 109 Euro.
opwaardeer deze met 20 Euro en je krijgt het spel Wipeout gratis.

Nu met Gull Gift Code bij Dixons 99 Euro

Gulle Gift Code:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Met wipeout gratis als je 1x je prepaidkaartje opwaardeert met 20euro!
Dus als je nog een vita wilt om je ps4 games op te spelen... :)

• Brutal1ty
Fatal Mind schreef op donderdag 19 december 2013 @ 20:59:
[...]

Mij intresseren die consoles ook geen niks aangezien ik ook op PS4 game, maar als je mensen zoekt om BF4 mee te spelen kan je ze daar vinden.
Das waar! ;) Ik dacht ik gooi 't er hier even in om alle Ps4 spelers bij elkaar te hebben zo'n beetje :9

Verwijderd

Iemand een idee hoe je kunt zien of je DS4 helemaal opgeladen is in stand-by? en hoe kun je dit zin als je ingelogd bent?

Ik heb namelijk geen idee!

Thx!

• Vinnocchio
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 21:33:
Iemand een idee hoe je kunt zien of je DS4 helemaal opgeladen is in stand-by? en hoe kun je dit zin als je ingelogd bent?

Thx!
Als ie niet meer oranje knippert issie vol.
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 21:08:
weet iemand of je de melding aan kunt zetten wanneer een vriend van je online komt op de ps4. Of is dit niet mogelijk ( behoorlijk irritant ).
Kan nog niet, die optie zijn ze vergeten :+

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 21:33:

Thx!
als je ps4 aanstaat, de playstation knop inhouden. Je ziet dan onderin een batterij :)

Verwijderd

dutchgio schreef op donderdag 19 december 2013 @ 21:38:
[...]

Kan nog niet, die optie zijn ze vergeten :+
Kun je gewoon aan zien dat die Japanners niet zoveel hebben met sociale media.
T'is hier misschien vloeken in de kerk, maar dat heeft Microsoft echt veel beter voor elkaar.

• LuPo
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 20:12:
[...]

Klopt. Maar veel meer marge zal er wel niet overblijven. :P

Ik vind dat ze het wel wat sneller hadden kunnen oplossen dan twee weken wachten en dan pas beginnen met een manier om het op te lossen.

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Vinnocchio schreef op donderdag 19 december 2013 @ 21:17:
Ik zet deze post uit het aanbiedingentopic even hier neer met dank aan axel23 die het daar postte:

[...]

Met wipeout gratis als je 1x je prepaidkaartje opwaardeert met 20euro!
Dus als je nog een vita wilt om je ps4 games op te spelen... :)
zit daar ook een memory kaart bij?

Ps4/switch gamer

Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 21:55:
[...]

T'is hier misschien vloeken in de kerk, maar dat heeft Microsoft echt veel beter voor elkaar.
Tja, de dingen die er echt toe doen en niet met een software update verholpen kunnen worden, heeft Sony gelukkig beter voor elkaar. :)
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 21:55:
[...]

Ja, daarom kun je ook je PSN account linken aan Twitter en Facebook.
Livestreamen naar Ustream of Twitch, inclusief je eigen commentaar en beeld via de PS camera.
Screenshots of videoclips delen, het kan allemaal.
Trofee behaald? Deel het via Facebook of Twitter.
En dan de 'wat is er nieuw' feed bevat ook totaal geen sociale features waarin je kunt zien wat je vrienden hebben gespeeld en behaald etc.

Nee, totaal geen sociale opties op de PS4 want die Japanners hebben daar niet zo veel mee. :o
Dus ik weer niet in hoeverre jij nog kunt zien, maar op dit punt heb je duidelijk een bril nodig, of kijk je met een roze bril naar de concurrentie. :+

• RenaldoN
  • Laatst online: 18:05
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 19 december 2013 @ 22:25:
[...]

zit daar ook een memory kaart bij?
Nee kale vita

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:31

Kan bevestigen dat bovenstaande werkt :) , e37 voor Black Flag.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

• Bartske
Millert schreef op donderdag 19 december 2013 @ 22:59:
[...]

Kan bevestigen dat bovenstaande werkt :) , e37 voor Black Flag.
Dat is vandaag al meerdere malen bevestigd in dit topic (onder andere door mij).
Voor iedereen die graag een Vita wil voor remoteplay;
De dixons verkoopt de Vita nu voor slechts 109 euro!!

https://www.dixons.nl/gam...affid=103495#.UrNuQX-9KSM

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
vandaag eindelijk AC IV op de mat. en damn wat bruut. Eindelijk weer steden als in AC2. Vechtsysteem werkt ook fijner dan in 3. Nu al goede indruk :)

Verwijderd

Paulus07 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 23:21:
vandaag eindelijk AC IV op de mat. en damn wat bruut. Eindelijk weer steden als in AC2. Vechtsysteem werkt ook fijner dan in 3. Nu al goede indruk :)
Van saturn?

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
nope. uit hong kong :)

Verwijderd

helaas zie ik dat het via een CC moet die ik niet heb, of ik kan geld in mijn wallet zetten met payapl of ideal maar dat kan alleen per 10 20 30 40 50 of 150 euro. Dan kan ik net zogoed die van saturn pakken aangezien ik dan 40 euro moet uploaden en niets kan terugstorten:(

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2013 00:38 ]

Pagina: 1 ... 60 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan