Dat varen leek mij in 1e instantie ook helemaal niets, maar nu ik het heb gespeeld vind ik het juist leuk om te doen. De controls voelen erg goed. Je hebt echt het gevoel met een groot piratenschip te varen. En als je het uiteindelijk echt niets vindt kan je uiteindelijk ook fast travellen. Ik kan de game iig zeker aanraden. Er is zoveel meer te doen dan alleen varen. Er zit echt enorm veel content in.
Ik heb AC1 een stuk gedaan en 2 een uurtje, ik vond dat ik alleen maar iedere keer hetzelfde deed maar dan op een andere plek, verveelde te snel. Hopelijk is deze gevarieerder. Het varen leek mij ook niks maar als ik het zo hoor valt het wel mee.
Ik wacht rustig af tot hij ergens wat goedkoper te vinden is. Tot die tijd kan ik me richten op NFS.
Ik wacht rustig af tot hij ergens wat goedkoper te vinden is. Tot die tijd kan ik me richten op NFS.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Verwijderd
Mochten mensen nog games, een controller of camera zoeken:
http://forum.fok.nl/topic/2054523
http://forum.fok.nl/topic/2054523
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2013 10:20 ]
Ik zit vast bij Nothing is True (Locate james Kidd) in die jungle. Al enkele dagenVerwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:11:
Dat varen leek mij in 1e instantie ook helemaal niets, maar nu ik het heb gespeeld vind ik het juist leuk om te doen. De controls voelen erg goed. Je hebt echt het gevoel met een groot piratenschip te varen. En als je het uiteindelijk echt niets vindt kan je uiteindelijk ook fast travellen. Ik kan de game iig zeker aanraden. Er is zoveel meer te doen dan alleen varen. Er zit echt enorm veel content in.
Ah, kijk. Wist niet dat je die chick vijanden kon laten afknallen. Hoe kun je dan die opdracht aan haar geven? Dat heb ik dan gemist. Dat hacken snap ik ook niet helemaal moet ik zeggen. Zal er weer eens goed voor gaan zitten als ik tijd heb.Scrisissszzz schreef op woensdag 18 december 2013 @ 08:57:
[...]
Chapter 6 heb ik vooral gehaald door die chick zoveel mogelijk vijanden te laten schieten. Je kunt ze op redelijke afstand al marken.
En in het laatste stuk meteen zo'n ding oprapen en naar rechts rennen om in te pluggenDan komen die vliegtuigjes je helpen..
Sorry weet de benamingen niet meer van alles, 2 weken geleden ofzo gedaan.
Heb de game op normal redelijk goed kunnen doorlopen. Als ik moeite had met stukken was het meestal omdat ik gewoon iets niet meteen goed deed, of dat er ook een andere manier/weg was om te doen die beter werkte..
Ik bedoel met input lag de doorgifte van de ps4 naar de tv. Dit ligt eraan wat van tv je hebt. Heb het idee dat ie redelijk traag is, ondanks het een hi-end model is.Trishul schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 23:49:
[...]
Input lag is juist erg laag, veel beter dan bij killzone 3. Dit is ook bevestigd door Digital Foundry. Ik speel de game op normal, en vind m goed te doen. Alleen aan het einde van chapter 7, als je zo'n ship moet verdedigen tegen letterlijk tientallen Helghast, ben ik meerdere keren dood gegaan.
Online werkt het trouwens erg top allemaal. Vandaag zette ik m'n PS4 aan en in 1 minuut zat ik al online te knallen.
'Iets met tv in gamemodus' ??blueface schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:01:
[...]
Ik bedoel met input lag de doorgifte van de ps4 naar de tv. Dit ligt eraan wat van tv je hebt. Heb het idee dat ie redelijk traag is, ondanks het een hi-end model is.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Met L1 volgensmij? Dat verschijnt ook wel een aantal keer in beeld als ik het goed heb. Dingen hacken gaat ook met L1, handig om bijvoorbeeld alarmen uit te schakelen zodat er geen vijanden meer komen of van die spinnenbommengeneratoren (die komen vanaf chapter 7 denk ik) uit te schakelen.blueface schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:58:
[...]
Ah, kijk. Wist niet dat je die chick vijanden kon laten afknallen. Hoe kun je dan die opdracht aan haar geven? Dat heb ik dan gemist. Dat hacken snap ik ook niet helemaal moet ik zeggen. Zal er weer eens goed voor gaan zitten als ik tijd heb.
Anders die missie eens opnieuw beginnen, als ze je uitlegt hoe je met die robotjes camera's kunt kortsluiten, vlak daarna zegt ze dat ze je helpt en dat je ze kunt marken.blueface schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:58:
[...]
Ah, kijk. Wist niet dat je die chick vijanden kon laten afknallen. Hoe kun je dan die opdracht aan haar geven? Dat heb ik dan gemist. Dat hacken snap ik ook niet helemaal moet ik zeggen. Zal er weer eens goed voor gaan zitten als ik tijd heb.
Dit doe je net als je owl een opdracht geven. Als je een vijand kunt marken staat er een klein vizier in je scherm. The same voor het hacken, als je op een console richt die je kunt hacken, verandert het symbool van je owl in een klein monitor symbool...
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Idd die generatoren waren frustrerend tot ik ineens zag dat je ze kon hacken. Typisch weer zo'n geval van rushen en niet goed oplettenBartske schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:03:
[...]
Met L1 volgensmij? Dat verschijnt ook wel een aantal keer in beeld als ik het goed heb. Dingen hacken gaat ook met L1, handig om bijvoorbeeld alarmen uit te schakelen zodat er geen vijanden meer komen of van die spinnenbommengeneratoren (die komen vanaf chapter 7 denk ik) uit te schakelen.

Ze legt dit uitgebreid uit. Volgend keer even pauzeren als je naar het toilet gaat.blueface schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:58:
[...]
Ja hahaha wat waren die dingen irritant zeg. Als je dan weer dat getik hoorde van een horde spinnen die op je aan t afstormen was. Dat einde van chapter 6 en 7 is trouwens wel episch.. Vooral chapter 7, wanneer je voor het eerst met die voltage gun kan schietenScrisissszzz schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:05:
[...]
Idd die generatoren waren frustrerend tot ik ineens zag dat je ze kon hacken. Typisch weer zo'n geval van rushen en niet goed opletten
Als ik het zo hoor moet ik toch even doorspelen. Ben nu begonnen aan chapter 4 of 5, (dat je in de ruimte begint) maar vind het nog niet zo.
Er zijn twee missies in ruimteschepen, die vond ik ook niet zo. De rest van de missies, waaronder 6 en 7, zijn echt leuk!Poulske schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:28:
Als ik het zo hoor moet ik toch even doorspelen. Ben nu begonnen aan chapter 4 of 5, (dat je in de ruimte begint) maar vind het nog niet zo.
Verschillende chapters kun je ook of rushen, of sneaken. Dat maakt het wel leuk vind ik. Of je doet alles zelf, of je zet heel veel je owl in, of een combi. Ik vond de gameplay van killzone niet vernieuwend maar wel leuk om mee te spelen.
[ Voor 24% gewijzigd door Scrisissszzz op 18-12-2013 11:41 ]
Hier ook nog niet binnen. Gisteren gebeld en ik zou het vandaag of morgen ontvangen. Maar op de website is er nog niets veranderd aan mijn orderstatus.Mauz1978 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 18:49:
Heeft er al iemand zijn bij Saturn bestelde AC:BF binnen? Volgens de mail 2 weken geleden zouden ze de 17e binnenkrijgen, maar de bestelstatus is niet veranderd...
Voor wat betreft headsets: de Astro A50 werkt geweldig met de PS4, maar hangt wel een zeer naar prijskaartje aan...
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Hier dusver nog niets ontvangen. Ook mijn killzone bestelling nog niet binnen. Vooralsnog allebei op in behandeling. Een erbij bestelde Super Mario 3D World is wel afgeleverd.Mauz1978 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 18:49:
Heeft er al iemand zijn bij Saturn bestelde AC:BF binnen? Volgens de mail 2 weken geleden zouden ze de 17e binnenkrijgen, maar de bestelstatus is niet veranderd...
Voor wat betreft headsets: de Astro A50 werkt geweldig met de PS4, maar hangt wel een zeer naar prijskaartje aan...
Weet iemand hoe je bij (PS4) FIFA 14 je opponent in kan muten? Ik heb al met de PS knop ingedrukt gekeken, maar hier kan ik alleen aanpassen, of alleen chat audio over de headset of alle audio. Ik kan dit zo snel niet vinden op Google.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik heb de headset zojuist ook besteld bij gaminggear.be! ben benieuwd!Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 18:03:
[...]
Ik heb deze headset nu bijna een week in mijn bezit en ongeveer 8 uur mee gegamed. Van de geluidskwaliteit kan ik je zeggen dat dit echt uitstekend is, Dolby Surround is echt prachtig in combinatie met Killzone :-)
Ook de kwaliteit van het materiaal vind ik hoog, het instellen is in het begin beetje chaotisch omdat je veel geleverd krijgt, maar je moet de online user guide raadplegen en eens doornemen, dan wordt alles zo klaar als een klontje,, ik kan je alleen maar aanraden deze te kopen (heb er 149 voor betaald bij coolblue. Besteld 's avonds om 20u00, geleverd de volgende dag om 09u00
Verwijderd
ik heb ook geen flauw idee maar wil het wel graag weten!Jumpman schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:22:
Weet iemand hoe je bij (PS4) FIFA 14 je opponent in kan muten? Ik heb al met de PS knop ingedrukt gekeken, maar hier kan ik alleen aanpassen, of alleen chat audio over de headset of alle audio. Ik kan dit zo snel niet vinden op Google.
Even een vraagje aan jullie.
zou 1 game bijvoorbeeld assassins creed black flag op 2 ps4 kunnen spelen.
niet tegelijk natuurlijk maar gewoon om en om? kan dat ?
zou 1 game bijvoorbeeld assassins creed black flag op 2 ps4 kunnen spelen.
niet tegelijk natuurlijk maar gewoon om en om? kan dat ?
Ik heb het zelf niet, gebruik de joystick nu zo'n 3 weken, maar er waren wat controllers die er last van hadden idd.DarkElement schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:33:
Hebben meer mensen last van slijtend rubber aan de joystickjes? Ik heb ze amper 5 dagen gebruikt, gaat om het rechter pookje bij mij, hier is beginnend slijtage te zien, ik ben zeer voorzichtig en heb niet gepulkt aan het rubber:
[afbeelding]
[afbeelding]
PSN & XBL: Denkoyugo
Verwijderd
ik vind je echt niet zeuren, ik zou er alleen snel bij zijn als je dit wilt opgeven voor reparatie oid. Ik weet niet hoe moeilijk ze gaan doen na een tijdje met slijtage/gebruik/dat is normaal geneuzel etc.DarkElement schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:38:
Ik weet dat het een klein krasje is en ik nu vast een aansteller ben, maar als dit het resultaat is van 5 dagen normaal gamen, ben ik benieuwd hoe het zou zijn als ik 2 weken nachten door zou hebben getrokken.
Ik ook geen last maar denk als het echt zoveel slijt in zeer korte tijd dat je het misschien op garantie kan gooien en krijg je misschien uit coulance een nieuwe of gerefurbished....
Ik heb zelf van die rubberen opzet stukjes gekocht, werken goed en hebben stuk beter grip als je handen aan het zweten zijn. Of natuurlijk rma, maargoed dat kan even duren rond deze tijd van het jaar.DarkElement schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:38:
Ik weet dat het een klein krasje is en ik nu vast een aansteller ben, maar als dit het resultaat is van 5 dagen normaal gamen, ben ik benieuwd hoe het zou zijn als ik 2 weken nachten door zou hebben getrokken.
Is het normaal dat het rubber na minder dan een week al begint af te blakeren ja en rubberen opzet dopjes zijn geen oplossing van het probleem maar het bedekken ervan
[ Voor 36% gewijzigd door DarkElement op 18-12-2013 14:42 ]
Verwijderd
dat is een oplossing als het begint te slijten na een jaar of 4.jnk1986 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:41:
[...]
Ik heb zelf van die rubberen opzet stukjes gekocht, werken goed en hebben stuk beter grip als je handen aan het zweten zijn. Of natuurlijk rma, maargoed dat kan even duren rond deze tijd van het jaar.
toch niet na 5 dagen

Ja. Dit hebben honderden zo niet duizenden mensen. Zijn meerdere 30+ pagina threads over te vinden. Google maar eens op DS4 stick wear bijvoorbeeld... Daarom heb ik ook nu al (!!!!) grips er op gedaan. Speelt voor mij wat minder fijn, maar ik hou die controller liever nog even heel. Zeker met oog op eventueel doorverkopen later laat ik alles altijd in zo goed mogelijke staatDarkElement schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:33:
Hebben meer mensen last van slijtend rubber aan de joystickjes? Ik heb ze amper 5 dagen gebruikt, gaat om het rechter pookje bij mij, hier is beginnend slijtage te zien, ik ben zeer voorzichtig en heb niet gepulkt aan het rubber:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nope, had al meteen die rubberen dingetjes gekocht omdat ik al van het rubberslijtage probleem wist.Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:46:
[...]
dat is een oplossing als het begint te slijten na een jaar of 4.
toch niet na 5 dagen
Is natuurlijk slecht van Sony, maarja problemen komen altijd voor bij launches.
Ik herhaal me vraag gewoon nog een keer 
Weet iemand of het kan dat je 1 game op 2 verschillende ps4's kan spelen.?
Niet tegelijk natuurlijk.
Weet iemand of het kan dat je 1 game op 2 verschillende ps4's kan spelen.?
Niet tegelijk natuurlijk.
volgens mij kan dit nog niet. Ik heb ook erge medelijden met de mensen die tegen mij moeten spelen. De cam wordt bij mij (ongewenst) gebruikt voor chat audio en ik heb last van veel omgevingsruis. Dus iedere tegenstander hoort continu gezoem en zo.Jumpman schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:22:
En dan kan je niet bedenken dat je de cam uitzet of gewoon een stekker eruit trekt ? Persoonlijk vind ik et een beetje asociaal.Exact schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:14:
[...]
volgens mij kan dit nog niet. Ik heb ook erge medelijden met de mensen die tegen mij moeten spelen. De cam wordt bij mij (ongewenst) gebruikt voor chat audio en ik heb last van veel omgevingsruis. Dus iedere tegenstander hoort continu gezoem en zo.
Fysiek bedoel ik dan.JiBo schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:06:
Fysiek of digitaal? Je kan gewoon inloggen met je psn op een andere ps4. Fysiek kan je uitlenen
voorbeeld me broer heeft ac: bf en die wil ik wel spelen op mijn ps4.
dan kan hij hem gewoon uitlenen aan mij?
Cam kan je niet altijd uitzetten ingame. En elke keer als ik een potje ga spelen achter de kast moeten kruipen is ook zoietsFatal Mind schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:15:
[...]
En dan kan je niet bedenken dat je de cam uitzet of gewoon een stekker eruit trekt ? Persoonlijk vind ik et een beetje asociaal.
Alleen met NBA kan het niet die heeft sinds de laatste patch een uitleen (DRM) beveiliging.robero50 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:20:
[...]
Fysiek bedoel ik dan.
Oke bedankt! dan ga ik het binnenkort even proberenDarkElement schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:34:
[...]
Alleen met NBA kan het niet die heeft sinds de laatste patch een uitleen (DRM) beveiliging.
robero50 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:20:
[...]
Fysiek bedoel ik dan.

Ik heb precies hetzelfde maar dan op de L3 ipv R3 toets. Alsof het rubber begint af te bladderen. Ik voel ook steeds kleine stukjes op mijn duim zitten, knap vervelend. Toch maar even contact over opnemen want ik vind het ook niet normaal na zo'n korte periode (had het ook al na een dag of 3 na de launch).DarkElement schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:38:
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Open voordat je gaat spelen een party chat, dan horen ze je niet meer. (alleen evt. mensen in je party nog)Exact schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:14:
[...]
volgens mij kan dit nog niet. Ik heb ook erge medelijden met de mensen die tegen mij moeten spelen. De cam wordt bij mij (ongewenst) gebruikt voor chat audio en ik heb last van veel omgevingsruis. Dus iedere tegenstander hoort continu gezoem en zo.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Tsja, wat is "normaal". Zelf heb ik het niet. Maar met mijn Razer Lycosa keyboard, welk een soortgelijke rubber coating heeft had ik het wel.DarkElement schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:41:
Is het normaal dat het rubber na minder dan een week al begint af te blakeren ja en rubberen opzet dopjes zijn geen oplossing van het probleem maar het bedekken ervan
Deze heb ik toen teruggestuurd, een nieuw exemplaar verkregen en nogmaals hetzelfde probleem. Toetsen zijn ook door blijven slijten bij mijn gebruik. Op een gegeven moment heeft mijn vriendin hem overgenomen en totaal geen verdere slijtage meer.
Vervanging is het dan ook niet altijd waard bij dit soort producten, gezien het mogelijk deels door een reactie op je eigen zweet berust. En nieuwere versies waarbij dat probleem verholpen zijn door andere materiaalkeuze, vaak even op zich laten wachten.
Maar uiteraard altijd het proberen waard indien je je er aan stoort, en een andere controller hebt voor in de tussentijd
Kijk, dat is info waar je iets aan hebt, bedanktOn_E schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:10:
[...]
Open voordat je gaat spelen een party chat, dan horen ze je niet meer. (alleen evt. mensen in je party nog)
Same here. Heb al grips er op geplaatst... Echt balen dat ze zúlke bagger op die sticks gebruiken =\ Al zoveel topics over gelezen nou...Sandyman538 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:48:
[...]
Ik heb precies hetzelfde maar dan op de L3 ipv R3 toets. Alsof het rubber begint af te bladderen. Ik voel ook steeds kleine stukjes op mijn duim zitten, knap vervelend. Toch maar even contact over opnemen want ik vind het ook niet normaal na zo'n korte periode (had het ook al na een dag of 3 na de launch).
Ik ga er echt geen grips op plaatsen... dan claim ik t.z.t. liever nieuwe controller bij Sony.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Dan blijf je bezig ben ik bang.Chaoss schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:32:
Ik ga er echt geen grips op plaatsen... dan claim ik t.z.t. liever nieuwe controller bij Sony.
Ook op mijn DS4 , na 3 dagen al kleine krassen en een klein scheurtje, ik kan wel steeds die controller opsturen en een nieuwe ontvangen, maar als die van hetzelfde materiaal is gemaakt blijf je bezig....
Dus heb ik toch maar die stukjes bij bol.com gekocht, je krijg 2 paren, eentje is bol achter de ander heeft een kuil erin. Ik vind het wel lekker gamen zo, maargoed erg slecht van Sony inderdaad dat ze dit niet eerder hadden ondervonden tijdens het testen van DS4....
Heb hem sinds launch en er is nog niets mis met de controllers. Ik heb 2 jaar garantie en Sony moet mij een deugdelijk product leveren, als die sticks al na een paar weken (ipv een paar jaar) versleten zijn dan is er gewoon iets mis met het product.
Edit: Mijn vraag ging over streamen van PS3 games op PS4, maar ik heb het gevonden haha: http://www.psx-sense.nl/1...eeds-op-schema-voor-2014/.
In 2014 dus, nice! Voor een prikkie een PS3 toppers aanschaffen en spelen op PS4, als tussendoortje.
In 2014 dus, nice! Voor een prikkie een PS3 toppers aanschaffen en spelen op PS4, als tussendoortje.
[ Voor 47% gewijzigd door JackL89 op 18-12-2013 17:59 ]
Ja het is aan Sony om zo snel mogelijk een ander materiaal te gebruiken voor de DS4, ook dat de L1 bij veel mensen blijft vasthangen is erg slecht. Je zou toch verwachten dat dit soort producten goed getest worden voordat ze het de deur uit doen, maar helaas.Chaoss schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:41:
Heb hem sinds launch en er is nog niets mis met de controllers. Ik heb 2 jaar garantie en Sony moet mij een deugdelijk product leveren, als die sticks al na een paar weken (ipv een paar jaar) versleten zijn dan is er gewoon iets mis met het product.
Het is wachten op Sony dat ze die DS4 updaten, maarja hoelang dat gaat duren mag joost weten.
maargoed alles beter dan een console die uitgesteld is tot niet nader bekende datum
Sinds vandaag ook hier een DS4 controller met R1 die een fractie van een seconde blijft hangen. De PS4 is van 29 november 2013 en ik heb maximaal zo'n 20 uur gespeeld.
Maar eens bedenken wat ik ermee ga doen, de controller opsturen (ik zie mensen die al drie controllers hebben gehad, en het probleem steeds weer hebben), of zelf de controller fixen (het lijkt te kunnen zonder deze open te maken).
Hebben jullie dit ook gehad, en op welke manier hebben jullie het opgelost?
Maar eens bedenken wat ik ermee ga doen, de controller opsturen (ik zie mensen die al drie controllers hebben gehad, en het probleem steeds weer hebben), of zelf de controller fixen (het lijkt te kunnen zonder deze open te maken).
Hebben jullie dit ook gehad, en op welke manier hebben jullie het opgelost?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Gewoon zelf oplossen.
Piece of cake, ook voor de technisch minder aangelegde tweaker waar ik er ook 1 van ben.
Zakmes aan de bovenkant van de R1 knop en gedeeltelijk de ps4 in, en dan wat buigen zodat je op een hefboom-manier de R1 knop uit zn plaats haalt. Dan even die puntjes schoonvegen en wat blazen en de R1 knop weer terug op zn plek duwen. En dat alles zonder ook maar de controller te hebben losgehad, alleen de R1 knop even verwijderd.
Zoals ik al zei, piece of cake.
Piece of cake, ook voor de technisch minder aangelegde tweaker waar ik er ook 1 van ben.
Zakmes aan de bovenkant van de R1 knop en gedeeltelijk de ps4 in, en dan wat buigen zodat je op een hefboom-manier de R1 knop uit zn plaats haalt. Dan even die puntjes schoonvegen en wat blazen en de R1 knop weer terug op zn plek duwen. En dat alles zonder ook maar de controller te hebben losgehad, alleen de R1 knop even verwijderd.
Zoals ik al zei, piece of cake.
http://news.softpedia.com...cember-28-29-392570.shtml
Wat hierboven beschreven staat is nu al beschikbaar in de store "Open weekend" voor Killzone Shadow Fall, wat volgens mij inhoudt dat je dit weekend als PS Plus member gratis Killzone kan spelen, met play while download nog wel.
-edit-
Is nu al te downloaden en betreft het multiplayer-gedeelte van Killzone Shadowfall en is 4 dagen te gebruiken van 28 december 0:00 tot 1 januari 0:00 dus nu nog niet.
Wat hierboven beschreven staat is nu al beschikbaar in de store "Open weekend" voor Killzone Shadow Fall, wat volgens mij inhoudt dat je dit weekend als PS Plus member gratis Killzone kan spelen, met play while download nog wel.
-edit-
Is nu al te downloaden en betreft het multiplayer-gedeelte van Killzone Shadowfall en is 4 dagen te gebruiken van 28 december 0:00 tot 1 januari 0:00 dus nu nog niet.
[ Voor 20% gewijzigd door DarkElement op 18-12-2013 19:35 ]
Van een van onze medetweakers uit het aanbiedingentopic:
Killzone voor 39,95, eventueel met 5 euro retour via de gulle dagen bij dixons.
Mijn god wat een lagg zeg, na de bf4 patch van vandaag.
Verwijderd
gajus26 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 19:38:
Anderen ook opgevallen dat niemand maar dan ook NIEMAND hun mic gebruikt bij BF4 enzo? =\ Snap er niks van... lekker teamworken zo. Vroegah op m'n Xbox was iedereen in hun mic aan 't bleren (wat ook niet altijd prettig is, maar beter mute en nog wat teamplay over houden dan helemaal geen communicatie)?
Rare winkel staan 2 killzones 1 voor 39,99 en 1 voor 69,99gajus26 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 19:38:

Oww wat ben ik me aan het irriteren aan NFS! gewoon bij het halen van heat level 5 iedere keer busted worden!
Heb het idee dat ik foute keuzes met mijn auto's heb gemaakt... Ik kan nergens vinden hoe ik een nieuwe game kan starten?
Of maar proberen speed points te krijgen om deze auto beter te maken eerst?
Heb het idee dat ik foute keuzes met mijn auto's heb gemaakt... Ik kan nergens vinden hoe ik een nieuwe game kan starten?
Verwijderd
waar race je nu mee?Scrisissszzz schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:26:
Oww wat ben ik me aan het irriteren aan NFS! gewoon bij het halen van heat level 5 iedere keer busted worden!
Heb die Porsche, de GT van de update en de BMW M3 gekocht.. maar die komt niet echt vooruit..
Rare is dat ik van de week die speedlist gehaald had, terug kwam in mijn garage, ik dacht mooi. Volgende dag verder, was ik weer rank 9!! Hij had het dus niet gesaved.. maar de trophy voor halen level 10 heb ik wel...

Made it! Andere pursuit tech heeft geholpen 
hopelijk saved hij nu wel goed.
hopelijk saved hij nu wel goed.
[ Voor 27% gewijzigd door Scrisissszzz op 18-12-2013 20:54 ]
En Ik maar denken dat het aan mijn wifi lagharryvos schreef op woensdag 18 december 2013 @ 19:39:
Mijn god wat een lagg zeg, na de bf4 patch van vandaag.

Ik heb nergens last van?dutchgio schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:54:
[...]
En Ik maar denken dat het aan mijn wifi lag![]()

Het is zeer verdacht dat ze 2x kz in de shop hebben waarbij die van 39,99 veel lager is dan bij de concurrent.. Laten we bij optellen dat mensen die via dixons een ps4 hebben verkregen, deze ps4 in een witte blanco doos gekregen... Ik vermoedt dat dixons kz bundels hebben omgetoverd naar kale ps4 om vervolgens kz los te verkopen..harryvos schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:08:
[...]
Rare winkel staan 2 killzones 1 voor 39,99 en 1 voor 69,99![]()

Denk dat ik hem toch ga bestellen voor die prijs. Heb mijn ps4 nog niet binnen maar dan heb ik hem alvast.
Verwijderd
Gisteren deze thumbgrips besteld: http://xrl.us/bqbe9x
Vandaag al verzonden en dat voor nog geen €2,50.
Nu alleen maar hopen dat mijn controller het nog 20 dagen vol gaat houden zonder scheurtjes op de L3.
Nu alleen maar hopen dat mijn controller het nog 20 dagen vol gaat houden zonder scheurtjes op de L3.
Baal echt als een stekker van het controller gezeurVerwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:16:
Gisteren deze thumbgrips besteld: http://xrl.us/bqbe9x

[ Voor 18% gewijzigd door Brutal1ty op 18-12-2013 22:27 ]
Zen Pinball 2 en Pinball Arcade zijn sinds vandaag beschikbaar en... gratis! Als je wilt kun je het dus altijd even uitproberen.
Verwijderd
vandaag Rivals binnengekregen van videogamesplus en killzone van saturn. Killzone heb ik nu dubbel dus gaat de verkoop in:p
Verwijderd
Ben ik helemaal met je eens. De grip is echt fantastisch.Brutal1ty schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:27:
[...]
Baal echt als een stekker van het controller gezeurZo'n fijne controller en dan zo'n lullig, maar vrij groot, probleem
Ik heb die ORB grips van bol.com. Duurder maar had ze meteen de volgende ochtend. Er zijn veel betere opties qua prijs\kwaliteit, maar dan moet je uit Amerika halen denk ik... Zelfs precision height grips enzo.
Bij de PS3 kreeg ik altijd na een uurtje al kramp in mijn handen of een tintelend gevoel.
De controller van de PS4 kan ik uren achtereen vasthouden zonder problemen.
Erg jammer dat ze voor de thumbgrips dit zachte rubber hebben gekozen.
Je zou toch denken dat ze dit soort dingen uitgebreid testen.
Retour sturen ? die staat al zo vaak te koop en volgens mij heeft niemand interesse in deze (mijn mening: ondergewaardeerde game)Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:40:
Killzone heb ik nu dubbel dus gaat de verkoop in:p
Verwijderd
42 euro kan ik er nog wel voor krijgen lijkt mecardwizard schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:42:
[...]
Retour sturen ? die staat al zo vaak te koop en volgens mij heeft niemand interesse in deze (mijn mening: ondergewaardeerde game)
staat hier gesealed voor 32,50 te koop (al een tijdje) dus ik zou hem terug sturenVerwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:45:
[...]
42 euro kan ik er nog wel voor krijgen lijkt me(behalve als dixons ze gaat verkopen voor 40 obv:P) zit gewoon nog sealed enzo
Verwijderd
hmm, dan gaat ie retour saturn idd:pcardwizard schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:46:
[...]
staat hier gesealed voor 32,50 te koop (al een tijdje) dus ik zou hem terug sturen
ik hoopte iemand een plezier ermee te doen voor 42 euro.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2013 23:11 ]
Hier ook last van slijtage
Ben ik niet gewend van Sony dit. Lijkt wel alsof er een dun laagje rubber loslaat ofzo op de L3:

Ik huil van binnen

Ik huil van binnen
[ Voor 41% gewijzigd door MrMistral op 18-12-2013 23:20 ]
PSN: MrMistral
Kom net uit de mediamarkt en het is een soort rubberen hoesje, althans zo lijkt t. Ik kon het zo van het pookje los trekken (zat een scheurtje in vandaar) ben bang dat iedereen er op den duur last van zal krijgen.MrMistral schreef op woensdag 18 december 2013 @ 23:18:
Hier ook last van slijtageBen ik niet gewend van Sony dit. Lijkt wel alsof er een dun laagje rubber loslaat ofzo op de L3:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik huil van binnen
Verwijderd
sow dat ziet er klote uit!:(MrMistral schreef op woensdag 18 december 2013 @ 23:18:
Hier ook last van slijtageBen ik niet gewend van Sony dit. Lijkt wel alsof er een dun laagje rubber loslaat ofzo op de L3:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik huil van binnen
als je op een goed exemplaar goed voelt, voel je ook dat het een soort rubberen coating is, waar het op de ds3 nog rubberen "mutjes" waren.
De coating is zo te zien schaamteloos los aant laten:(
Ja, als ik een beetje ga pielen krijg ik inderdaad het gevoel dat ik het hele omhulsel eraf ga trekken. Terwijl bij de DS3 het geheel meer slijtte als een soort steen die van ruw naar glad gaat.bukkum schreef op woensdag 18 december 2013 @ 23:23:
[...]
Kom net uit de mediamarkt en het is een soort rubberen hoesje, althans zo lijkt t. Ik kon het zo van het pookje los trekken (zat een scheurtje in vandaar) ben bang dat iedereen er op den duur last van zal krijgen.
PSN: MrMistral
Vind het ook vreemd dat nog geen enkele ''gaming site'' dit nieuws heeft opgepikt. Zoveel forums posts, zoveel topics op zoveel sites en nog nergens een artikeltje er over
De controllers zijn namelijk al duur zat, en steeds je garantie gebruiken heeft ook weinig zin.
Ik neem aan dat als je sticks zo versleten zijn je gewoon aanspraak kan doen op de garantie? Lekker waardeloos die sticks.. Hebben al meerde tweakers dit ervaren?
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Verwijderd
Zijn er meer mensen die momenteel last hebben dat ze niet kunnen inloggen op het PSN netwerk?
Kan nergens bij op dit moment. Wil even uitsluiten dat het geen NAT issue is, ook al lijkt me dat sterk want er is in principe hier niets gewijzigd.
Kan nergens bij op dit moment. Wil even uitsluiten dat het geen NAT issue is, ook al lijkt me dat sterk want er is in principe hier niets gewijzigd.
Nope, ligt niet aan jou.... Kan hier ook niet inloggen op psn.
Edit: Hij is er weer.......
Edit: Hij is er weer.......
[ Voor 23% gewijzigd door ghoul op 19-12-2013 09:11 ]
Had ook even problemen inderdaad.Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 08:52:
Zijn er meer mensen die momenteel last hebben dat ze niet kunnen inloggen op het PSN netwerk?
Gewoon dit volgen :
http://downdetector.com/status/playstation-network
[ Voor 8% gewijzigd door rolandos582 op 19-12-2013 09:14 ]
ik heb nog steeds problemen. Kan dus voorlopig mijn sinds gisteren aangekomen PS4 nog niet gebruiken
I7-7700k - Radeon HD 7950 Crossfire - 16 GB Ram - 512 GB SSD - Antec Nine Hunderd
Dat psn netwerk heeft er de afgelopen 3 weken vaker uigelegen dan mijn 360 in 6 jaar.
Is inderdaad ook wel apart moet ik zeggen. Ik meteen al, nadat ik de controller voor het eerst in m'n handen gehad had bij een demopod, het idee dat dat schuim op de sticks het niet lang zou houden. Ik hoop dat Sony daarin wel met een oplossing komt of in ieder geval coulant is met inwisselen van controllers. Jammer, wat dat is wel een slecht puntje van een verder goede release.Brutal1ty schreef op donderdag 19 december 2013 @ 07:21:
Vind het ook vreemd dat nog geen enkele ''gaming site'' dit nieuws heeft opgepikt. Zoveel forums posts, zoveel topics op zoveel sites en nog nergens een artikeltje er overDe controllers zijn namelijk al duur zat, en steeds je garantie gebruiken heeft ook weinig zin.
Jammer ook dat de batterij overigens zo snel leeg is. De controller had van mij wel wat zwaarder gemogen als daar tegenover stond dat de batterij 2x zo lang mee ging.
Bekend probleem, inderdaad knap storend dat die gekke japanners PSN niet gewoon stabiel kunnen laten draaien... Hoe moeilijk kan het zijn, lukt ze bij Microsoft toch ook...harryvos schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:54:
Dat psn netwerk heeft er de afgelopen 3 weken vaker uigelegen dan mijn 360 in 6 jaar.
Een van de PS Officials. Nog geen ETA.Chris Owen @Envisager_ 51m
PSN is currently down and engineers are investigating
Signature
https://twitter.com/PlayStationNL/status/413611181350608896
Is even down inderdaad.
-edit-
En net nu ik dit plaats ben ik opeens ingelogd.
Is even down inderdaad.
-edit-
En net nu ik dit plaats ben ik opeens ingelogd.
[ Voor 27% gewijzigd door DarkElement op 19-12-2013 11:15 ]
Chris Owen @Envisager_ 1m
Looks like we're back up and running! Thanks for your patience! #PSN
Signature
Als het inderdaad aan de kwaliteit van het product ligt, en dat is in dit geval zo, dan krijg je er gewoon garantie op ja.Tiwazz schreef op donderdag 19 december 2013 @ 07:32:
Ik neem aan dat als je sticks zo versleten zijn je gewoon aanspraak kan doen op de garantie? Lekker waardeloos die sticks.. Hebben al meerde tweakers dit ervaren?
Maar dan mag je hem opsturen en wordt de controller gerepareerd of vervangen. Vervolgens kun je 2+ weken niets doen met je PS4, tenzij je een 2e controller of Vita hebt, maar dat laatste is ook niet ideaal.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan