4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Verwijderd
dan hoop ik dat iedereen hem uiterlijk donderdag ontvangt, en dat we nooit meer iets met saturn te maken hoeven hebben
Ik heb geen idee. Kan zijn dat er meer mensen net als ik vrijwel niks om trophies geven. Hoe moet ik dat zien?DarkElement schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:36:
Ik heb nog altijd problemen met synchroniseren van troffeeën. (zit op NAT-type 2) ben ik nou echt de enige hier
Ik zie trouwens veel mensen die hun PS3 verkocht hebben, inclusief The Last of Us. Zijn jullie dan werkelijk niet geïnteresseerd in de DLC die binnenkort gaat komen, of vinden jullie de game gewoon niet boeiend? Ik peins er zelf niet over om 'm te verkopen. Die DLC moet ik spelen.
[ Voor 29% gewijzigd door bram1984 op 17-12-2013 13:16 ]
Lol, ik heb afgelopen zaterdag nog een IPS monitor voor mijn ouders besteld. Werd op zondag ingepakt en maandag al bezorgdVerwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:47:
[...]
dan hoop ik dat iedereen hem uiterlijk donderdag ontvangt, en dat we nooit meer iets met saturn te maken hoeven hebben
Ik hoop op een ps4 release, met betere gfx en inclusief alle DLC. Ps3 zelf verkocht omdat ik er een heel mooi bedrag voor kon krijgen.bram1984 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:13:
[...]
Ik heb geen idee. Kan zijn dat er meer mensen net als ik vrijwel niks om trophies geven. Hoe moet ik dat zien?
Ik zie trouwens veel mensen die hun PS3 verkocht hebben, inclusief The Last of Us. Zijn jullie dan werkelijk niet geïnteresseerd in de DLC die binnenkort gaat komen, of vinden jullie de game gewoon niet boeiend? Ik peins er zelf niet over om 'm te verkopen. Die DLC moet ik spelen.
Ik zoek er eentje met microfoon en dolby digital en dan nog het liefst draadloos natuurlijk, maar dit is niet noodzakelijk als kwaliteit en of prijs in het geding komt (weet dat de ps4 op dit moment moeite heeft met bluetooth) maar wil me toch alvast kunnen orienteren.
Nu zag ik die van turtle beach en die zitten goed aan de prijs (250 euro ofzo). Weet iemand een andere optie die iets minder kost met goede kwaliteit. Ook die van Triton audio kwam ik tegen en daar heeft er eentje true dolby digital 5.1 (aparte speakers in een headset inplaats van simulatie).
Iemand die iets meer weet over gaming headsets?
Ik denk dat de Turtle Beach PX4 heel goede reviews krijgt.WiXX schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:47:
Weet iemand toevallig wat op dit moment wordt gezien als de beste, of dan wel een hele goede gaming headset voor de ps4?
Ik zoek er eentje met microfoon en dolby digital en dan nog het liefst draadloos natuurlijk, maar dit is niet noodzakelijk als kwaliteit en of prijs in het geding komt (weet dat de ps4 op dit moment moeite heeft met bluetooth) maar wil me toch alvast kunnen orienteren.
Nu zag ik die van turtle beach en die zitten goed aan de prijs (250 euro ofzo). Weet iemand een andere optie die iets minder kost met goede kwaliteit. Ook die van Triton audio kwam ik tegen en daar heeft er eentje true dolby digital 5.1 (aparte speakers in een headset inplaats van simulatie).
Als zo'n hoog prijskaartje geen probleem voor je is, dan zou ik je de Astro A50 adviseren. Wat een geweldig ding is dat zeg.WiXX schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:47:
Weet iemand toevallig wat op dit moment wordt gezien als de beste, of dan wel een hele goede gaming headset voor de ps4?
- Draadloos
- 7.1 (virtueel)
- Bediening is echt top
- Comfort is top. Ik heb zelf ook een Turtle Beach Earforce Z6A. De A50 is zwaarder en zit toch 10x lekkerder en voelt "lichter"
- Bouwkwaliteit erg goed.
Ik heb er nog geen minpunten aan kunnen ontdekken. De ondersteuning vanuit Astro is ook erg goed.
Als je besteld, bestel dan bij Gamegear. Een maatje van me had bij Bol.com besteld en dat werd 3 keer uitgesteld, en vervolgens het bericht dat er iets fout was gegaan en dat die niet geleverd kon worden. Ik zou het "risico" bij Bol dus niet nemen.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ik hoop op een PS4 release van the Last of Usbram1984 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:13:
[...]
Ik heb geen idee. Kan zijn dat er meer mensen net als ik vrijwel niks om trophies geven. Hoe moet ik dat zien?
Haha die heb ik ook nog open staan.zwembroek schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:18:
[...]
Ik laat mijn ps3 staan totdat de X1 wordt uitgeleverd door Neckermann. Dan doe ik em weg voor een kleine vergoeding aan een maat van me.
Wat betreft headsets, ik ga voor een pulse elite onder de kerstboom.
Ben benieuwd wat dat gaat worden.
Nee die DLC kan me eigenlijk jeuken. Daar gaat echt geen bijzondere nieuwe Gameplay in zitten.bram1984 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:13:
[...]
Vond de Last of US zowieso wel klaar na die game. Kwam een behoorlijke herhaling in richting het einde.
[ Voor 50% gewijzigd door Donstil op 17-12-2013 14:11 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Crashes zijn een bekend probleem. Er wordt aan gewerkt. Ik heb de single player inmiddels uitgespeeld. Wel een paar crashes gehad, maar ik kon elke keer gewoon verder waar ik was gebleven.Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:27:
Weet iemand een goede oplossing voor alle crashes in BF4 Singleplayer campaign.
Ben al 3x opnieuw moeten beginnen en telkens krijg ik na een tijd wel ergens in het spel een foutmelding en klapt de hele boel eruit, of krijg ik dat de gamesave corrupt is.
Dit spel had zo nooit op de markt mogen komen en vraag me dan af of die betatesters alleen multiplayer hebben gespeeld, zonder ook maar ooit om te kijken naar het singleplayer verhaal?
Verwijderd
jij hebt natuurlijk nooit slechte ervaringen met een (web) winkel gehadLuPo schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:16:
[...]
Lol, ik heb afgelopen zaterdag nog een IPS monitor voor mijn ouders besteld. Werd op zondag ingepakt en maandag al bezorgd, dus zo slecht zijn ze ook niet. Toevallig hebben gewoon erg veel mensen PS4 spellen besteld. En hun website is een beetje slecht volgens mij. De voorraad was allang op en nog stond er "voor 22:00 uur besteld morgen in huis". Dat moeten ze gewoon verbeteren. Verder een prima winkel met regelmatig zeer mooie aanbiedingen.
Note: Bestelling geplaatst op 4 december 2013
Reactie Saturn:
Maandag 16 december door Saturn Online
Geachte meneer,
Hartelijk dank voor uw contactopname met Saturn.
Het artikel dat u heeft besteld is tijdelijk niet op voorraad en staat in bestelling bij de leverancier.
Uw artikel wordt rond 22 december bij ons in het magazijn verwacht.
Uw bestelling wordt vervolgens klaargezet in ons magazijn om afgehaald te worden door PostNL. Zij leveren het artikel binnen een tot twee werkdagen bij u af. Hierover ontvangt u bevestiging per mail.
Mocht u er voor kiezen om uw bestelling te annuleren, vernemen wij dat graag middels een reactie op dit ticket.
Onze excuses voor de vertraging.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Uw Saturn team
Verwijderd
en de winkels liggen er zeker vol meeJariLiti schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:20:
Voor de mensen die, net als ik, ook op COD wachten. Hier een update via Saturn Klantenservice.
Note: Bestelling geplaatst op 4 december 2013
Reactie Saturn:
Maandag 16 december door Saturn Online
Geachte meneer,
Hartelijk dank voor uw contactopname met Saturn.
Het artikel dat u heeft besteld is tijdelijk niet op voorraad en staat in bestelling bij de leverancier.
Uw artikel wordt rond 22 december bij ons in het magazijn verwacht.
Uw bestelling wordt vervolgens klaargezet in ons magazijn om afgehaald te worden door PostNL. Zij leveren het artikel binnen een tot twee werkdagen bij u af. Hierover ontvangt u bevestiging per mail.
Mocht u er voor kiezen om uw bestelling te annuleren, vernemen wij dat graag middels een reactie op dit ticket.
Onze excuses voor de vertraging.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Uw Saturn team

-edit-
Ik zie net dit
https://twitter.com/Battlefield/status/412932773234475008
Onderhoud dus, zal de update ook wel bijhoren dan.
[ Voor 33% gewijzigd door DarkElement op 17-12-2013 14:38 ]
Werd steeds verschoven terwijl hij overal gewoon uit voorraad leverbaar was. Zelfs de leverancier van Saturn had hem gewoon liggen had iemand voor me nagekeken.
Als ik de klantenservice mailde werd ik steeds wijs gemaakt dat hij toch nu echt wel snel zou komen maar dat annuleren ook mocht.
Annuleren had wel de voorkeur voor Saturn (gek he) en daar stuurde ze dan ook continu op aan.
Die Ps4 games gaan echt niet meer komen hoor voor dat geld. Misschien in 2014 oid maar voor de kerst kan je toch wel vergeten ben ik bang.
Wel meteen the last of us 2 danHansAnders07 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:03:
[...]
Ik hoop op een PS4 release van the Last of Us
Einde was zo .... , daar moet wel een vervolg op komen,,
Bijzondere gameplay? Je had The Last of Us Kart verwacht ofzo?Donstil schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:07:
[...]
Haha die heb ik ook nog open staan.
Ben benieuwd wat dat gaat worden.
[...]
Nee die DLC kan me eigenlijk jeuken. Daar gaat echt geen bijzondere nieuwe Gameplay in zitten.
Vond de Last of US zowieso wel klaar na die game. Kwam een behoorlijke herhaling in richting het einde.
Ik vind de gameplay van deze game sowieso de sterkste die ik ooit gespeeld heb. Met ND aan het roer kan ik alleen maar uitkijken naar een nieuw verhaal.
Juist niet imo. Het einde was ijzersterk zoals het was, dat kan alleen maar kracht verliezen bij een eventueel vervolg.dutchgio schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:03:
[...]
Wel meteen the last of us 2 dan![]()
Einde was zo .... , daar moet wel een vervolg op komen,,
Verwijderd
Om een antwoord op mijn eigen vraag te geven omtrent crashes in BF4.riotrick schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:15:
[...]
Crashes zijn een bekend probleem. Er wordt aan gewerkt. Ik heb de single player inmiddels uitgespeeld. Wel een paar crashes gehad, maar ik kon elke keer gewoon verder waar ik was gebleven.
Sla de 'gamesave' van BF4 op naar online, (via Instellingen -> Systeemopslagbeheer -> Opgeslagen applicatiedata). Mocht de boel dan crashen (of zoals ik had gamesave corrupt), dan kun je de laatste versie downloaden uit de cloud en hoef je niet helemaal opnieuw te beginnen.
Heeft als bijkomend voordeel ook dat je gewoon per scene verder kunt gaan en niet het hele hoofdstuk opnieuw hoeft te beginnen bij een 'normale' crash.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2013 15:14 ]
Wat was nou de moraal van het einde dan??Beempje schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:09:
[...]
Juist niet imo. Het einde was ijzersterk zoals het was, dat kan alleen maar kracht verliezen bij een eventueel vervolg.
Volgens mij was het vrij open en te interpreteren als dat er een vervolg komt.
Wellicht meer een open wereld in plaats van een lijn naar lijn met extra gebouwen, keuzes die gevolgen hebben in het verloop van het verhaal(a la black ops 2) etc.
Verwijderd
Bij de ps4 geleverd werd? Of een Andere? En waarom?
Ik gebruik de meegeleverde. Zonder reden.Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:45:
Gebruiken jullie allemaal de HDMI kabel die
Bij de ps4 geleverd werd? Of een Andere? En waarom?
Om eerlijk te zijn merk ik nooit veel verschil tussen de ene kabel en de andere kabel wat betreft dit soort korte HDMI kabeltjes qua beeldkwaliteit of geluidkwaliteit.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Een andere, omdat die al in mijn TV zat.psychodude schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:49:
[...]
Ik gebruik de meegeleverde. Zonder reden.
Om eerlijk te zijn merk ik nooit veel verschil tussen de ene kabel en de andere kabel wat betreft dit soort korte HDMI kabeltjes qua beeldkwaliteit of geluidkwaliteit.
Ik weet het ben lui...

Computer says no
Ik denk dat wanneer je het eenmaal gekocht heb voordat de actie verloopt, dat je dan altijd toegang zal hebben tot het downloaden van de upgrade. Correct me if i am wrongDarkElement schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:55:
Hoe zit dat met discount (upgrade) games? Die zijn na een bepaalde tijd toch niet meer te downloaden? Wat nou als ik hem reeds heb gedownload en over een half jaar mn hdd wil vervangen, geldt dan dezelfde regel?
Als je een game hebt gekocht, met welke actie dan ook, dan is die van jou. De enige uitzondering is ps+. Die games zijn alleen beschikbaar zolang je abonnement loopt.DarkElement schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:55:
Hoe zit dat met discount (upgrade) games? Die zijn na een bepaalde tijd toch niet meer te downloaden? Wat nou als ik hem reeds heb gedownload en over een half jaar mn hdd wil vervangen, geldt dan dezelfde regel?
Wat vond je er precies zo fantastisch aan dan? Natuurlijk was het een leuke spel ervaring maar ik ben van mening dat hij overal wel wat wordt overgewaardeerd.bram1984 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:06:
[...]
Bijzondere gameplay? Je had The Last of Us Kart verwacht ofzo?
Ik vind de gameplay van deze game sowieso de sterkste die ik ooit gespeeld heb. Met ND aan het roer kan ik alleen maar uitkijken naar een nieuw verhaal.
Vooral de gameplay vond ik niet baanbrekend en ging vaak in herhaling.

WTF! wat een wereld
Jochie rookt, drinkt en zijn pilletjes voor z'n adhd verpatst ie aan de junks op straat, 2x op school geweest waarvan 1x voor dit briefje en die moeder vind alles best want de electriciteit doet het toch niet.
[ Voor 10% gewijzigd door DarkElement op 17-12-2013 16:10 ]
Aan de gameplay zelf bedoel je?Donstil schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:00:
[...]
Wat vond je er precies zo fantastisch aan dan? Natuurlijk was het een leuke spel ervaring maar ik ben van mening dat hij overal wel wat wordt overgewaardeerd.
Vooral de gameplay vond ik niet baanbrekend en ging vaak in herhaling.
@Hierboven: je gelooft dit toch hoop ik niet hè?
[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 17-12-2013 16:13 ]
Is fake, zoek maar op redditDarkElement schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:09:
http://www.psx-sense.nl/1...en-ps4-krijgt-voor-kerst/
[afbeelding]
WTF! wat een wereld
Jochie rookt, drinkt en zijn pilletjes voor z'n adhd verpatst ie aan de junks op straat, 2x op school geweest waarvan 1x voor dit briefje en die moeder vind alles best want de electriciteit doet het toch niet.
Jep.
Heb me eens verder in deze headset verdiept en moet zeggen dat de prijs/kwaliteit er goed uit ziet.TajTaj schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:49:
[...]
Ik denk dat de Turtle Beach PX4 heel goede reviews krijgt.
Alleen heb ik nog een vraag voor degene die deze headset hebben in combo met een ps4. Op dit moment ondersteund de ps4 nog geen draadloze chat via deze headset. Je moet dan je kabeltje in je controller duwen. Als de ps4 een update krijgt voor bluetooth, kan ik bij deze headset dan chatten(praten) via dat ding zonder enige kabel?
Ook zag ik dat je een stationnetje erbij krijgt. Deze sluit je aan via een optische kabel van de ps4 en via een usb poort. Waarom moet dat ding ook aangesloten worden via een usb poort? Kan ik dan die usb poort ook aansluiten op een andere usb poort van een ander apparaat (m.a.w, voed die alleen stroom?). Ik vind het namelijk heel lelijk uitzien als ik constant een apparaat in de voorkant van mijn ps4 heb zitten. Ik wil het liefst zo min mogelijk kabels zien aan de voorkant en apparaten die er in de buurt staan hebben mooi een usb poort aan de achterkant.
Dat station is denk ik alleen voor het opladen, dus een andere stroombron dan de aansluiting van de ps4 zou niet uit moeten maken
Waarom dan via usb? Stroomkabeltje werkt dan toch beter?dutchgio schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:46:
In januari komt de bluetooth update waarschijnlijk uit, dan zou het dus draadloos moeten werken...
Dat station is denk ik alleen voor het opladen, dus een andere stroombron dan de aansluiting van de ps4 zou niet uit moeten maken
Verwijderd
Ik heb deze headset nu bijna een week in mijn bezit en ongeveer 8 uur mee gegamed. Van de geluidskwaliteit kan ik je zeggen dat dit echt uitstekend is, Dolby Surround is echt prachtig in combinatie met Killzone :-)WiXX schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:33:
[...]
Heb me eens verder in deze headset verdiept en moet zeggen dat de prijs/kwaliteit er goed uit ziet.
Alleen heb ik nog een vraag voor degene die deze headset hebben in combo met een ps4. Op dit moment ondersteund de ps4 nog geen draadloze chat via deze headset. Je moet dan je kabeltje in je controller duwen. Als de ps4 een update krijgt voor bluetooth, kan ik bij deze headset dan chatten(praten) via dat ding zonder enige kabel?
Ook zag ik dat je een stationnetje erbij krijgt. Deze sluit je aan via een optische kabel van de ps4 en via een usb poort. Waarom moet dat ding ook aangesloten worden via een usb poort? Kan ik dan die usb poort ook aansluiten op een andere usb poort van een ander apparaat (m.a.w, voed die alleen stroom?). Ik vind het namelijk heel lelijk uitzien als ik constant een apparaat in de voorkant van mijn ps4 heb zitten. Ik wil het liefst zo min mogelijk kabels zien aan de voorkant en apparaten die er in de buurt staan hebben mooi een usb poort aan de achterkant.
Ook de kwaliteit van het materiaal vind ik hoog, het instellen is in het begin beetje chaotisch omdat je veel geleverd krijgt, maar je moet de online user guide raadplegen en eens doornemen, dan wordt alles zo klaar als een klontje,, ik kan je alleen maar aanraden deze te kopen (heb er 149 voor betaald bij coolblue. Besteld 's avonds om 20u00, geleverd de volgende dag om 09u00
Omdat je dan de optie niet hebt om m op te laden via de ps4 en stroomnet via een adapter, anders heb je weer verplicht een extra stopcontact nodig.WiXX schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:48:
[...]
Waarom dan via usb? Stroomkabeltje werkt dan toch beter?
En kan je die usb ook in een andere usb poort stoppen dan die van de ps4 zonder dat er functionaliteiten het niet doen zoals bv chat via mic?Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 18:03:
[...]
Ik heb deze headset nu bijna een week in mijn bezit en ongeveer 8 uur mee gegamed. Van de geluidskwaliteit kan ik je zeggen dat dit echt uitstekend is, Dolby Surround is echt prachtig in combinatie met Killzone :-)
Ook de kwaliteit van het materiaal vind ik hoog, het instellen is in het begin beetje chaotisch omdat je veel geleverd krijgt, maar je moet de online user guide raadplegen en eens doornemen, dan wordt alles zo klaar als een klontje,, ik kan je alleen maar aanraden deze te kopen (heb er 149 voor betaald bij coolblue. Besteld 's avonds om 20u00, geleverd de volgende dag om 09u00
Verwijderd
Ik denk dat dat wel moet lukken gezien je in de PS4 een optische kabel steekt die naar uw "receiver" (kastje meegeleverd bij headset) gaat en die signalen doorstuurt via Wifi... Nog niet geprobeerd eigenlijk en ben vandaag niet thuis dus kan het ook niet even proberen.WiXX schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 18:19:
[...]
En kan je die usb ook in een andere usb poort stoppen dan die van de ps4 zonder dat er functionaliteiten het niet doen zoals bv chat via mic?
En hoe lang duurt het laden als de controller leeg is?
Bij Lord of the rings fellowship extended edition was de audio sync regelmatig verkeerd. Nu had ik hier zelf nog niks over gelezen, kon wel dit vinden via google http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=231845
Meer mensen hier last van of die het willen proberen?
Bij mijn ps3 geen problemen, en bij games ook niet. Het lijkt dus blu-ray gerelateerd. ps4 optisch aangesloten op logitech z5500.
Ps4/switch gamer
Ik wist niet eens dat het al kon, ik dacht dat het later later pas toegevoegd zou worden de bluray optie...NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 18:29:
Al meer mensen die blu rays hebben gekeken op hun ps4?
Bij Lord of the rings fellowship extended edition was de audio sync regelmatig verkeerd. Nu had ik hier zelf nog niks over gelezen, kon wel dit vinden via google http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=231845
Bij mijn ps3 geen problemen, en bij games ook niet. Het lijkt dus blu-ray gerelateerd. ps4 optisch aangesloten op logitech z5500.
Echter, dus nog niet geprobeerd, maar als ik jouw verhaal zo lees blij dat mn PS3 er ook nog staat.
Verwijderd
Nevermind, gevonden!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2013 18:38 ]
Blu-ray kan, maar niet 3d blu ray. (voor blu-ray was wel de day one patch nodig iirc)Fatal Mind schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 18:32:
[...]
Ik wist niet eens dat het al kon, ik dacht dat het later later pas toegevoegd zou worden de bluray optie...
Echter, dus nog niet geprobeerd, maar als ik jouw verhaal zo lees blij dat mn PS3 er ook nog staat.
[ Voor 6% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 17-12-2013 18:40 ]
Ps4/switch gamer
Verwijderd
Ja, als de geel/oranje lamp uit is, dan is hij volledig opgeladen. Hoe lang het duurt voordat hij helemaal leeg of vol is kan ik niet zeggen. Ik leg de controller na het gamen altijd terug aan een USB lader.yorroy schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 18:29:
Hoe kun je eigenlijk zien wanneer de controller vol zit, is dat wanneer de gele lamp in de controller uit is?
yorroy schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 18:29:
Hoe kun je eigenlijk zien wanneer de controller vol zit, is dat wanneer de gele lamp in de controller uit is?
http://manuals.playstatio.../basic/usecontroller.htmlCharging
When you connect the PS4™ system and the controller with a USB cable, the controller's battery is charged. The PS4™ system must be turned on or in standby mode. You can check the charge level of the battery on the screen that is displayed when you press and hold the PS button for at least 1 second.
While in standby mode, the light bar slowly blinks in orange. When charging is complete, the light bar turns off.
[ Voor 26% gewijzigd door DarkElement op 17-12-2013 18:46 ]
Ik wil er graag een aanschaffen maar vraag me af wat nu een redelijke headset is.
ik heb de Turtle Beach PX22 Pro gezien en die leek me wel wat, vorige headset was ook een Turtle Beach en is me super bevallen.
Echter vraag ik me af of deze wel gaat werken aangezien er alleen over PS3,PC wordt gesproken bij ondersteuning.
Iemand ervaring met deze headset?
Tips voor een andere zijn ook altid welkom
Ah, dat was het ja!NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 18:40:
[...]
Blu-ray kan, maar niet 3d blu ray. (voor blu-ray was wel de day one patch nodig iirc)
Scheelt, heb geen 3D tv, dus voor mij geen gemiste optie
Voor wat betreft headsets: de Astro A50 werkt geweldig met de PS4, maar hangt wel een zeer naar prijskaartje aan...
Something under the bed is drooling
Het begint allemaal bij de besturing en de animaties, en waar ik Uncharted 3 al echt next level vind op dat gebied, gaat TLOU nog een stapje verder. Het voelt allemaal zo smooth aan en het ziet er ontzettend realistisch uit. Alleen door een omgeving wandelen vind ik al een genot. Verder is de AI briljant in mijn optiek. Je moet echt ploeteren tijdens een gevecht met meerdere tegenstanders, al helpt het uiteraard ook niet mee dat je weinig ammo hebt. Dan de afwisseling tussen puzzels, horror achtige stukken en actie stukken, precies goed. Ook voelt het fijn als je weer eens wat van de schaarse supplies vindt. Lekker op je gemak de omgeving uitkammen, waarbij ik weer bij punt 1 uitkom.
Doe mij hier inderdaad maar meer van.
Yes, ik herken dit ook, maar dan met Dark Knight Rises, maar dacht dat het wellicht aan mijn versterker lag (wat verouderd ding, wel optisch aangesloten). Hoop dat dit nog geupdate kan worden.NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 18:29:
Al meer mensen die blu rays hebben gekeken op hun ps4?
Die heb ik gisteren nog gekekenHalfkakkende schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 19:29:
[...]
Yes, ik herken dit ook, maar dan met Dark Knight Rises, maar dacht dat het wellicht aan mijn versterker lag (wat verouderd ding, wel optisch aangesloten). Hoop dat dit nog geupdate kan worden.
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:16:
[...]
jij hebt natuurlijk nooit slechte ervaringen met een (web) winkel gehad
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2013 20:29 ]
Verwijderd
Heb je wel s 2 uur gekillzoned?:pVerwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 20:27:
De interface van de PS4 is echt tof. Persoonlijk vind ik het een stuk mooier dan die van de Xbox One. Hopelijk voegen ze snel de optie toe dat je je eigen achtergrond mag gebruiken. Ik heb een super stille PS4 trouwensje hoort dat ding amper.
Verwijderd
Heb geen Killzone, maar wel BF4 waarbij ik amper de fan hoor. Dus dat zou voor Killzone weinig moeten verschillen.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2013 20:49 ]
Echter als ik een internet test doe dan staat er nog steeds nat3. Ook na een harde reboot. Geeft de ps4 mij nu foutieve informatie of zie ik iets over het hoofd?
Alle gerelateerde poorten heb (mits correct uitgevoerd..) ik gedaan zonder enig resultaat.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Dat doet het dus wel.Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 20:45:
[...]
Heb geen Killzone, maar wel BF4 waarbij ik amper de fan hoor. Dus dat zou voor Killzone weinig moeten verschillen.

Killzone is by far de game waar de fan het meeste lawaai maakt, duidelijk meer dan bij BF4.
Even 30 seconden stroom van de router eraf en PS4 ook helemaal uit zodat ze ook echt herstart worden.AtlAntA schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 20:57:
Vanmiddag liep mijn playstation vast na een 1e poging dc universe te starten. Na een reset stond de ps4 ineens op nat3. Na een restart van mijn Cisco w120n router kon ik wel weer met de ps4 op psn, multiplayer (ac4, warthunder) en alles wat internet gerelateerd is lijkt gewoon te werken.
Echter als ik een internet test doe dan staat er nog steeds nat3. Ook na een harde reboot. Geeft de ps4 mij nu foutieve informatie of zie ik iets over het hoofd?
Alle gerelateerde poorten heb (mits correct uitgevoerd..) ik gedaan zonder enig resultaat.
Bedankt voor de tip. Zal het zsm proberen. Als ik het goed begrepen heb dan heb je bij nat3 toch geen of nauwelijks internet toegang? Echt alles werkt wel gewoon en het downloaden in de store gaat ook gewoon met de max van mijn verbinding.dutchgio schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 21:00:
[...]
Even 30 seconden stroom van de router eraf en PS4 ook helemaal uit zodat ze ook echt herstart worden.
Verwijderd
aanname van het jaar;)Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 20:45:
[...]

na 2 uur killzone stijgt je ps4 op:p
hier nog niet binnen gekregenMauz1978 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 18:49:
Heeft er al iemand zijn bij Saturn bestelde AC:BF binnen? Volgens de mail 2 weken geleden zouden ze de 17e binnenkrijgen, maar de bestelstatus is niet veranderd...
Voor wat betreft headsets: de Astro A50 werkt geweldig met de PS4, maar hangt wel een zeer naar prijskaartje aan...
Als het goed is deze week heb vandaag contact gehad.
Verwijderd
Wat een domme reactie plaats jij daar zeg. Net of het gebruikelijk is dat een fan qua geluid zoveel meer geluid produceert aan de hand van een game dat je speelt. Meestal blijven die marges hetzelfde. Of te wel de meest nietszeggende reactie van het jaarVerwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 22:13:
[...]
aanname van het jaar;)![]()

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2013 22:40 ]
Dat klopt niet helemaal want als je had opgelet in dit topic staat meermaals genoemd dat de PS4 bij killzone toch wel wat meer DBtjes produceerd dan elke andere game tot nu toe.Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 22:39:
[...]
Wat een domme reactie plaats jij daar zeg. Net of het gebruikelijk is dat een fan qua geluid zoveel meer geluid produceert aan de hand van een game dat je speelt. Meestal blijven die marges hetzelfde. Of te wel de meest nietszeggende reactie van het jaar.
Verwijderd
Jij moet eens leren lezen. Aangezien je de essentie van het bericht niet begrijpt. Natuurlijk bestaan er uitzonderingen op de regel echter gaf ik mijn bericht een persoonlijke constatering aan, waarbij het spel Killzone niet benoemt is.dutchgio schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 22:46:
[...]
Dat klopt niet helemaal want als je had opgelet in dit topic staat meermaals genoemd dat de PS4 bij killzone toch wel wat meer DBtjes produceerd dan elke andere game tot nu toe.
Ook zijn er consoles in de omloop die wel veel geluid produceren wanneer je bijvoorbeeld Battlefield 4 speelt. Of te wel de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet doormiddel van het plaatsen van een kortzichtige reactie.
Hetzelfde geldt voor Killzone op sommige consoles is deze wel bijna geruisloos af te spelen. Elk console verschilt individueel van elkaar. Ook al zijn het exact dezelfde modellen.
Battlefield is wel te doen toch? Ga gewoon lekker de multiplayer spelen. Na een paar avonden krijg je de smaak zeker te pakken. Probeer ook de gevoeligheid van je controller wat op te voeren.blueface schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 22:12:
Ligt het nou aan mij, want ik vind de spellen killzone en battlefield 4 veel te moeilijk! Met killzone zit ik vast in hoofdstuk 6 waarbij ik de brug moet openen. Ik speel op easy en ik krijg gelijk hordes vijanden in mijn nek en ben binnen 2 schoten dood. Bij battlefield ervaar ik hetzelfde. Ik heb de ps4 en de games sinds 29 november, maar kan hier echt niet van genieten. Killzone 3 op de ps3 was makkelijker, dat weet ik zeker. Zijn er makkelijker spellen op de ps4 te krijgen? Zo ja, welke?
Het laatste level van Killzone vindt ik nog het meest pittig, voor mijn gevoel heb ik die wel 50x gedaan
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Chapter 6 is dus zonder owl. Daarom heb ik er waarschijnlijk ook zo'n moeite mee. Je moet ook dingen hacken in dat level. Als ik op zoek wil gaan naar zo'n spin, wordt ik dus van alle kanten belaagd. Blijf er bij dat je snel dood bent als je geraakt wordt. Had wel wat minder gekund. het kan natuurlijk ook nog liggen aan de input lag. Heb het idee dat die best wel fors is.Chaoss schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 23:28:
En Killzone is op easy ook wel te doen, ik ben een redelijke n00b met shooters op de console maar killzone heb ik niet ontzettend veel moeite mee gehad maar een hele gegemakkelijke game.is het ook weer niet, sommige stukjes idd wel tig keer moeten doen maar dat hoort er bij. Ik kan me chapter 6 zo niet herinneren maar voor bepaalde gedeeltes.heb je gewoon een bepaalde tactiek nodig, gebruik je owl iig goed.
Het laatste level van Killzone vindt ik nog het meest pittig, voor mijn gevoel heb ik die wel 50x gedaan
39
Input lag is juist erg laag, veel beter dan bij killzone 3. Dit is ook bevestigd door Digital Foundry. Ik speel de game op normal, en vind m goed te doen. Alleen aan het einde van chapter 7, als je zo'n ship moet verdedigen tegen letterlijk tientallen Helghast, ben ik meerdere keren dood gegaan.blueface schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 23:43:
[...]
Chapter 6 is dus zonder owl. Daarom heb ik er waarschijnlijk ook zo'n moeite mee. Je moet ook dingen hacken in dat level. Als ik op zoek wil gaan naar zo'n spin, wordt ik dus van alle kanten belaagd. Blijf er bij dat je snel dood bent als je geraakt wordt. Had wel wat minder gekund. het kan natuurlijk ook nog liggen aan de input lag. Heb het idee dat die best wel fors is.
Online werkt het trouwens erg top allemaal. Vandaag zette ik m'n PS4 aan en in 1 minuut zat ik al online te knallen.
Als je sommigen in het Xbox One topic mag geloven dan is de PS4 maar niks en saai, want we zitten hier op het forum er maar over te praten in plaats van te spelen.Fietsbel schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 23:49:
Vandaag voor het eerst met een PS4 kunnen spelen en ik ben er erg van onder de indruk. De console is nog kleiner dan verwacht en de controller ligt heerlijk in de hand. Resogun is betoverend en ook killzone is indrukwekkend gemaakt. Ik kan niet wachten op de spellen zoals uncharted, destiny etc. ... en nu wil ik ook graag een ps4damn you!

Verwijderd
gooeeeeeeeed....Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 22:51:
[...]
Jij moet eens leren lezen. Aangezien je de essentie van het bericht niet begrijpt. Natuurlijk bestaan er uitzonderingen op de regel echter gaf ik mijn bericht een persoonlijke constatering aan, waarbij het spel Killzone niet benoemt is.
Ook zijn er consoles in de omloop die wel veel geluid produceren wanneer je bijvoorbeeld Battlefield 4 speelt. Of te wel de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet doormiddel van het plaatsen van een kortzichtige reactie.
Hetzelfde geldt voor Killzone op sommige consoles is deze wel bijna geruisloos af te spelen. Elk console verschilt individueel van elkaar. Ook al zijn het exact dezelfde modellen.
veel plezier met je geruisloze ps4!

Na 2 uur killzone is m'n ps4 goed warm, maar nog altijd zga stil (ik vergelijk alleen met de Ps3, die hoorde ik altijd maar nooit echt storend). Hoogstens luider dan in het menu, maar alleen tijdens het installeren steeg hij op... Ben ik wel blij mee, want bij het installeren en het eerste uur spelen (nog steeds installeren?) dacht ik even dat m'n Ps4 niet helemaal lekker was, want het was écht een stofzuiger en fluitketelVerwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 22:13:
[...]
aanname van het jaar;)![]()
[ Voor 29% gewijzigd door Brutal1ty op 18-12-2013 00:16 ]
Verwijderd
PS4 in DMZ gooien.AtlAntA schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 20:57:
Vanmiddag liep mijn playstation vast na een 1e poging dc universe te starten. Na een reset stond de ps4 ineens op nat3. Na een restart van mijn Cisco w120n router kon ik wel weer met de ps4 op psn, multiplayer (ac4, warthunder) en alles wat internet gerelateerd is lijkt gewoon te werken.

Bevestiging PSN down: https://twitter.com/PlayStation/status/413089371634417665
[ Voor 28% gewijzigd door RemyWD op 18-12-2013 00:33 ]
Verwijderd
Pfff oke ja dan zal dat t wel Zijn en ook nog als je alleen maar bf4 hebt had ik maar AC voor diegene die m hebben is t waar om m op te pikken zo ja waarom ????RemyWD schreef op woensdag 18 december 2013 @ 00:26:
PSN ligt eruit schijnbaar. Althans, hier wel. Altijd fijn als je nog ff wat potjes BF4 wilt doen
Dat doe ik liever (nog) niet. Dmz is meer een work around dan een oplossing. Tenminste voor zover ik nu weet. In ieder geval bedankt voor het meedenken.
Verwijderd
Klopt, vind het ook heerlijk dat alles zo snel werkt,, geen gezeik meer met lang wachten vooraleer je kunt beginnen!Trishul schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 23:49:
[...]
Input lag is juist erg laag, veel beter dan bij killzone 3. Dit is ook bevestigd door Digital Foundry. Ik speel de game op normal, en vind m goed te doen. Alleen aan het einde van chapter 7, als je zo'n ship moet verdedigen tegen letterlijk tientallen Helghast, ben ik meerdere keren dood gegaan.
Online werkt het trouwens erg top allemaal. Vandaag zette ik m'n PS4 aan en in 1 minuut zat ik al online te knallen.
Tja, daar zitten er een aantal die zogenaamd beide consoles en de PS4 helemaal niks vinden. Je leest er zaken als trage menu's enzo.Sovereign schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 23:53:
[...]
Als je sommigen in het Xbox One topic mag geloven dan is de PS4 maar niks en saai, want we zitten hier op het forum er maar over te praten in plaats van te spelen.![]()

Je moet toch je aankoop goed praten hè. Als je er dan op reageert heb je gelijk 5 man in je nek en moet je opzouten omdat je niet in het vs. topic zit. Iets met een pot en een ketel, alleen als het hen uitkomt.
Extra grappig om dan te zien dat Boris en Dennis van GK (als ik het goed heb beide van origine 360 spelers) de voorkeur aan zowel de PS4 interface als controller geven.
Chapter 6 heb ik vooral gehaald door die chick zoveel mogelijk vijanden te laten schieten. Je kunt ze op redelijke afstand al marken.blueface schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 23:43:
[...]
Chapter 6 is dus zonder owl. Daarom heb ik er waarschijnlijk ook zo'n moeite mee. Je moet ook dingen hacken in dat level. Als ik op zoek wil gaan naar zo'n spin, wordt ik dus van alle kanten belaagd. Blijf er bij dat je snel dood bent als je geraakt wordt. Had wel wat minder gekund. het kan natuurlijk ook nog liggen aan de input lag. Heb het idee dat die best wel fors is.
En in het laatste stuk meteen zo'n ding oprapen en naar rechts rennen om in te pluggen
Sorry weet de benamingen niet meer van alles, 2 weken geleden ofzo gedaan.
Heb de game op normal redelijk goed kunnen doorlopen. Als ik moeite had met stukken was het meestal omdat ik gewoon iets niet meteen goed deed, of dat er ook een andere manier/weg was om te doen die beter werkte..
[ Voor 11% gewijzigd door Scrisissszzz op 18-12-2013 08:59 ]
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
heb gister eindelijk de game voor een goede prijs weten te verkopen maar als je ziet hoeveel KillZones te koop staan ben ik blij dat ik hem nog kwijt ben geraakt...
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Dit topic is gesloten.
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan