HansAnders07 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:23:
Owwwww wat moet ik nou met die PS3

Aan de ene kant denk ik hup verkopen die hap, alle spellen erbij.
Maar aan de andere kant, dan sta ik voor m'n kast, dan zie ik God of War, Far Cry 3, Skyrim, GTA 5, Batman en al die andere heerlijke spellen en dan baal ik dat ik die niet meer kan spelen op de PS4...
Als die spellen beschikbaar zouden zijn op de PS4 zou dat het besluit een stuk makkelijker maken..
je kunt wachten totdat de backlog van de ps4 groter is, en de ps3 geen toegevoegde waarde meer is omdat er genoeg leuke games voor de ps4 zijn, maar de waarde waarvoor je de ps3 kunt verkopen neemt dan wel af.
tot mijn verbazing was er nog genoeg vraag naar de ps3 toen ik m op marktplaats zette, dat was een maand voor ps4 launch.
ik heb m uiteindelijk verkocht voor 275,- inclusief 10 games, en 3 controlers waarvan 1 originele.
daar financieer ik dan weer gedeektelijk de dure decembermaand mee voor de ps4, games etc.
Ik hoop zelf op een release van GTA V next gen edition in de maart ergens, want dat is toch wel de game die ik het meeste mis nu en vrij kort gespeeld heb door de vroege verkoop van mn ps3.
The last of us had ik al uitgespeeld, skyrim was ook erg mooi. Mijn eerste game met 100% troffee completion
Daarnaast speelde ik fifa en cod, die zijn nu vervangen voor fifa 14 next-gen en bf4
[
Voor 15% gewijzigd door
dutchgio op 17-12-2013 10:39
]