Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Oxigeon schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:13:
[...]

Ik heb dus een Cisco EPC3925 modem. Ik zie hier wel ergens het DMZ gedeelte staan. Maar helaas vind ik nergens iets waar ik het mac-adres aan een ip kan koppelen.
Die heb ik ook..
Het is misschien zelfs nog wel makkelijker om je ps4 zelf handmatig een ip-adres te laten kiezen, waar je dan de DMZ aan linkt. Zo doe ik het iig wel ;)

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:17

Oxigeon

En zo is dat!

dutchgio schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:25:
[...]

Die heb ik ook..
Het is misschien zelfs nog wel makkelijker om je ps4 zelf handmatig een ip-adres te laten kiezen, waar je dan de DMZ aan linkt. Zo doe ik het iig wel ;)
en dit moet ik instellen op de PS4? als ik dan gewoon de laatste in de ip range pak moet dat goed zijn toch?

EDIT: heb hem automatisch dus nu een ip gegeven. Echter zonder DMZ is hij NAT3. Dan zet ik DMZ op enable en dan staat hij weer op NAT2. Ik krijg dus geen OPEN NAT

[ Voor 16% gewijzigd door Oxigeon op 16-12-2013 17:46 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:43
Remmetje schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:57:
[...]

Wat hadden ze in jouw ogen moeten doen dan?
Defecte controller ophalen en tegelijk een nieuwe leveren natuurlijk. Laat Sony zelf maar uitzoeken wat ze met die defecte controllers doen. Er zijn teveel controllers die niet goed werken, dus kan dit niet als een op zichzelf staand probleem worden behandeld. Ze mogen wel wat extra moeite doen voor early adopters.

Hoe dan ook, eerst natuurlijk even zelf proberen te fixen. :)

Verwijderd

KlaasjeNL schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:47:
[...]

Defecte controller ophalen en tegelijk een nieuwe leveren natuurlijk. Laat Sony zelf maar uitzoeken wat ze met die defecte controllers doen. Er zijn teveel controllers die niet goed werken, dus kan dit niet als een op zichzelf staand probleem worden behandeld. Ze mogen wel wat extra moeite doen voor early adopters.

Hoe dan ook, eerst natuurlijk even zelf proberen te fixen. :)
Hier kan sony nooit aan beginnen. Wat ik wel vreemd vind is dat de controller niet in de winkel waar de ps4 gekocht is (intertoys, bart smit oid) kan worden geruild. Dit kan normaal altijd (binnen 2 weken) met spullen in een winkel gekocht.
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:07:
[...]

Grappig man. Ik typ met mijn s4. Erg irritant om alles goed te typen. Maar een applaus voor jou reactie. . Erg grappig.
Met alle respect, ik typ veelal op mijn iPhone met een kleiner scherm dan jouw S4. Ik vind het echter wel zo netjes overkomen om alles goed te schrijven. Ik bedoel; "waardeloose" komt niet door je S4 hoor. ;)

On-topic: hebben de AC4 spelers ook dat de textures van bomen een soort van knipperen als je de camera draait? Het is niet echt storend en het lijkt verder normaal, maar het is wel te zien.

[ Voor 17% gewijzigd door bram1984 op 16-12-2013 18:18 ]

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-11 22:09
Ik heb gisteren twee controllers gerepareerd met hetzelfde probleem.
De vasthangende R1 knop. Op youtube een filmpje gevonden wat hier op Tweakers ook was gegeven.

Enkel zegt het filmpje dat het door plakresten komt van lijm. Zelf heb ik gewoon het idee dat die case van de controller te strak gebouwd is. Zodra deze uit elkaar wordt gehaald en weer terug geschroefd is, is het al een stuk soepeler en merk je dat de knop ook niet meer blijft hangen.

Maargoed bij mij is het probleem opgelost. Heb het direct ook schoongemaakt :)

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 15:12
Iemand al issues met de DS4 sticks? Steeds meer mensen merken dat 't rubber er héél snel vanaf slijt en soms zelfs afbrokkelt... Zijn letterlijk al tientallen threads over en aardig wat responses...

EDIT: ik wil dit graag voorkomen (ben nogal lomp soms met m'n sticks) en zou eigenlijk wat van die custom grips willen kopen... Iemand enig idee waar je die kan bestellen buiten USA? Alvast bedankt! :D _/-\o_

Ben namelijk nu al gehecht aan deze controllertjes en hun fijne, precieze sticks...

[ Voor 43% gewijzigd door Brutal1ty op 16-12-2013 18:44 ]

Oxigeon schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:29:
[...]

en dit moet ik instellen op de PS4? als ik dan gewoon de laatste in de ip range pak moet dat goed zijn toch?

EDIT: heb hem automatisch dus nu een ip gegeven. Echter zonder DMZ is hij NAT3. Dan zet ik DMZ op enable en dan staat hij weer op NAT2. Ik krijg dus geen OPEN NAT
De melding NAT OPEN is voorbehouden aan games als call of duty etc, bij de netwerkinstellingen van de PS4 zal er nooit OPEN of CLOSED staan maar het volgende:

NAT 2 = open.
bij NAT 3 heb je problemen.
NAT 1 krijg je alleen als je direct op de modem aangesloten zit met een LAN-kabel dacht ik, bedraad dus.

Je kunt trouwens het beste een ip pakken buiten de DHCP range.

[ Voor 11% gewijzigd door dutchgio op 16-12-2013 18:39 ]

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-11 15:14

TRK

Wow vanmiddag te horen gekregen van een collega van mij, dat bij bol.com iets mis is gegaan met zijn PS4 levering. Iets van dat deze aan iemand anders is doorgegeven, hij heeft hiervoor een waardebon van 25 euro gekregen... :/

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-11 21:57
Poulske schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:02:
Ik wil AC4 via Amazon US bestellen, maar als ik hier dan later DLC voor wil kopen moet ik dit dan in de Amerikaanse PS Store doen?
inderdaad.
Ik heb in de US store ook AC gekocht, kreeg van de week een mail dat ik 10$ tegoed kreeg omdat er een actie was bij 60$ besteden, 10$ tegoed gratisch :)
Leuke meevaller :P

Verwijderd

TRK schreef op maandag 16 december 2013 @ 18:57:
Wow vanmiddag te horen gekregen van een collega van mij, dat bij bol.com iets mis is gegaan met zijn PS4 levering. Iets van dat deze aan iemand anders is doorgegeven, hij heeft hiervoor een waardebon van 25 euro gekregen... :/
Oud nieuws - Maar inderdaad een enorme blunder van Bol.com
Overigens voor mensen die op de wachtlijst bij Bol staan na 20 oktober, jullie schuiven allemaal weer een plekje naar voren. Ik heb de mijne geannuleerd en wil Bartje Smit hier wel voor bedanken ;)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb mijn buitenlandse ACBF vandaag gekregen maar klopt het dat je ook je uPlay code miet kunt gebruiken? Wist wel dat het gelimiteerd was op DLC maar over uPlay wist ik dat niet.

Best wel jammer want nu mis ik de second screen optie.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Vrij nieuwe infamous offscreen beelden... Ziet er goed en herkenbaar wanneer je de eerste delen hebt gespeeld.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:05
Kom van een Xbox en tevreden over bijna alles. Partychat op de ps4 is gewoon te slecht voor woorden. Kwaliteit is ruk en werkt allemaal half! Invites met cod bijv was op de Xbox gewoon invite en klaar. Hier opent die een menu en moet je iets verzenden wat in totaal 20 sec duurt! Waar slaat dit op? Beter fixen ze deze dingen. Betalen ook voor online

• Vinnocchio
Donstil schreef op maandag 16 december 2013 @ 20:00:
Ik heb mijn buitenlandse ACBF vandaag gekregen maar klopt het dat je ook je uPlay code miet kunt gebruiken? Wist wel dat het gelimiteerd was op DLC maar over uPlay wist ik dat niet.

Best wel jammer want nu mis ik de second screen optie.
Kan je die niet in je us account invoeren dan?

• Donstil
  • Niet online
Vinnocchio schreef op maandag 16 december 2013 @ 20:34:
[...]

Kan je die niet in je us account invoeren dan?
Ja dat moet ik zo even proberen.

Uplay Kopen via de game gaat in ieder geval niet (geen idee wat dat kost verder).
Heb het liever op een account namelijk, mocht dit het zijn dan koop ik ze in de toekomst maar weer in NL de games.

[ Voor 32% gewijzigd door Donstil op 16-12-2013 20:38 ]

• Vinnocchio
Donstil schreef op maandag 16 december 2013 @ 20:36:
[...]

Uplay Kopen via de game gaat in ieder geval niet (geen idee wat dat kost verder).
Heb het liever op een account namelijk, mocht dit het zijn dan koop ik ze in de toekomst maar weer in NL de games.
Ik heb er nooit problemen mee gehad om shit uit de us te halen. Voor dat geld laat ik het niet liggen en er zijn gewoon geen restricties dus gaan met die banaan :)

• Donstil
  • Niet online
Vinnocchio schreef op maandag 16 december 2013 @ 20:45:
[...]

Ik heb er nooit problemen mee gehad om shit uit de us te halen. Voor dat geld laat ik het niet liggen en er zijn gewoon geen restricties dus gaan met die banaan :)
Ik vroeger ook nooit, DLC koop ik nooit dus dacht dat ik nu ook niets zou missen.
Had alleen ff niet aan uPlay gedacht ivm second screen.

Verwijderd

dutchgio schreef op maandag 16 december 2013 @ 18:38:
[...]

De melding NAT OPEN is voorbehouden aan games als call of duty etc, bij de netwerkinstellingen van de PS4 zal er nooit OPEN of CLOSED staan maar het volgende:

NAT 2 = open.
bij NAT 3 heb je problemen.
NAT 1 krijg je alleen als je direct op de modem aangesloten zit met een LAN-kabel dacht ik, bedraad dus.

Je kunt trouwens het beste een ip pakken buiten de DHCP range.
Nee, heb de eerste week met WIFI en toen gaf die NAT2 type.. Sinds vandaag bedraad en nog steeds NAT2 type.. Weet zelf ook niet goed wat die NAT types willen zeggen..
gr
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 20:51:
[...]

Nee, heb de eerste week met WIFI en toen gaf die NAT2 type.. Sinds vandaag bedraad en nog steeds NAT2 type.. Weet zelf ook niet goed wat die NAT types willen zeggen..
gr
als ie in DMZ staat en je nat type 2 hebt moet je er niets meer aan doen.
Pas als je nat type 3 hebt heb je een probleem.

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-11 11:39
dutchgio schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:04:
[...]

als ie in DMZ staat en je nat type 2 hebt moet je er niets meer aan doen.
Pas als je nat type 3 hebt heb je een probleem.
Dat had ik tot gisteren en ik kon dus niet voicechatten of gebruik maken van Remote Play buitenshuis.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Donstil schreef op maandag 16 december 2013 @ 20:36:
[...]

Uplay passport is helemaal gratis in de psn store. Ze schaffen het af omdat SP en MP steeds meer door elkaar lopen in toekomstige games. Het was alleen wat lastig om uit ac4 te slopen dus heeft men het gratis gemaakt.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

DarkElement schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:07:
[...]

Dat had ik tot gisteren en ik kon dus niet voicechatten of gebruik maken van Remote Play buitenshuis.
Maar wel in DMZ?
En nu portforwarding neem ik aan?!
DMZ zet namelijk alle poorten al open, dus dan zou de DMZ niet goed gewerkt hebben.

Ik ondervindt nog steeds sporadisch lagg met BF4. Fifa gaat wel gewoon prima.
Maar geen idee of het nou aan mijn verbinding of aan de brakke EA servers/battlefield ligt..

Verwijderd

zijn er mensen die avonds geregeld/veel fifa 14 online spelen? ik wel iig en zou het leuk vinden om te kunnen spelen tegen een twieker

• Donstil
  • Niet online
AtlAntA schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:07:
[...]

Uplay passport is helemaal gratis in de psn store. Ze schaffen het af omdat SP en MP steeds meer door elkaar lopen in toekomstige games. Het was alleen wat lastig om uit ac4 te slopen dus heeft men het gratis gemaakt.
Ooh keurig! Straks nog eens proberen dan, als ik hem nu probeer te "kopen" geeft de store aan dat er onderhoud is.

Verwijderd

Weet iemand een goede oplossing voor alle crashes in BF4 Singleplayer campaign.
Ben al 3x opnieuw moeten beginnen en telkens krijg ik na een tijd wel ergens in het spel een foutmelding en klapt de hele boel eruit, of krijg ik dat de gamesave corrupt is.

Dit spel had zo nooit op de markt mogen komen en vraag me dan af of die betatesters alleen multiplayer hebben gespeeld, zonder ook maar ooit om te kijken naar het singleplayer verhaal?

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:05
Deze punten vallen mij op na 2 weken PS4, hoe denken jullie hierover?

- Geen melding als er iemand online komt?
- Playstation store is zo slecht als maar kan, de helft van de tijd connect hij niet naar de store of krijg je foutmelding
- Partychat veelte ingewikkeld en kwaliteit is om te huilen.
- Inviten met bijv Call of Duty Ghost gaat niet zoals bij de xbox ff op X drukken. Nee hier opent die een menu na 20 sec waarin je een bericht moet verzenden. Lijkt net of de PS4 vastloopt!
- Ondersteund bijna geen headsets(wss patchen ze dit maar nog niets officieels?)

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:41
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:17:
zijn er mensen die avonds geregeld/veel fifa 14 online spelen? ik wel iig en zou het leuk vinden om te kunnen spelen tegen een twieker
speel het af en toe maar tot nu toe alleen nog offline.
je mag me wel toevoegen als je wilt Renaldo_N

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 18:15
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:27:
Weet iemand een goede oplossing voor alle crashes in BF4 Singleplayer campaign.
Ben al 3x opnieuw moeten beginnen en telkens krijg ik na een tijd wel ergens in het spel een foutmelding en klapt de hele boel eruit, of krijg ik dat de gamesave corrupt is.

Dit spel had zo nooit op de markt mogen komen en vraag me dan af of die betatesters alleen multiplayer hebben gespeeld, zonder ook maar ooit om te kijken naar het singleplayer verhaal?
Hmm maar 1 keer een crash gehad. En gespeeld omdat je dan de P90 in de multiplayer krijgt. Dat was de hoofdrede om te spelen voor mij. Verder niet echt.
Misschien jouw HDD niet goed ofzo?

• Oscarozzy
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-11 14:47
Hmm ik wil woensdag een nieuwe game gaan halen, heb nu Ghost en KZ wat raad iedereen hier aan ? in BF4 heb ik geen interesse zit een beetje te twijfelen tussen AC4 en Fifa 14 (om met vrienden te spelen). Als iemand trouwens zin heeft om een keer extinction te spelen met zn alle, stuur even je PSN in een PM :)

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:29
Tja ik heb Fifa en AC4 allebei en met allebei is weinig tot niks mis. Heb zelf iig veel meer uren ik AC4 gestopt terwijl ik het spel eerst niet wilde kopen. Vond deel 3 nogal klote zeg maar. Dit is nu mijn favo deel geworden ( was eerst deel 2 )

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
Beakzz schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:45:
Tja ik heb Fifa en AC4 allebei en met allebei is weinig tot niks mis. Heb zelf iig veel meer uren ik AC4 gestopt terwijl ik het spel eerst niet wilde kopen. Vond deel 3 nogal klote zeg maar. Dit is nu mijn favo deel geworden ( was eerst deel 2 )
Deel 4 is inderdaad erg goed. Over AC3 heb ik het maar even niet want dat was een draak van een misbaksel. Maar AC4 is inderdaad erg tof en ziet er puik uit op de ps4. Speelt lekker en is de eerste AC die geen last heeft van screentearing op een console en de gameplay voelt weer een stuk vertrouwder aan.

• Oscarozzy
Kaasje123 schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:48:
[...]

Deel 4 is inderdaad erg goed. Over AC3 heb ik het maar even niet want dat was een draak van een misbaksel. Maar AC4 is inderdaad erg tof en ziet er puik uit op de ps4. Speelt lekker en is de eerste AC die geen last heeft van screentearing op een console en de gameplay voelt weer een stuk vertrouwder aan.
Hoe bevalt bij jullie de multiplayer van de game mits je die al geprobeert hebt natuurlijk? Ik heb zelf 1 en 2 voornamelijk gespeelt daarna heeft de serie mij niet zoveel meer gedaan om eerlijk te zijn. Echter nu ik de trailers en gameplay beelden van 4 zie doet hij mij denken aan de pirates of the caribbean game op de PC jaren geleden en wat heb ik me daarmee vermaakt zeg. _/-\o_ Fifa zou meer bedoeld zijn om met vrienden een potje te spelen aangezien ik alleen Fifa niet zoveel aan vind 8)7

Verwijderd

Oscarozzy schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:51:
[...]

Hoe bevalt bij jullie de multiplayer van de game mits je die al geprobeert hebt natuurlijk? Ik heb zelf 1 en 2 voornamelijk gespeelt daarna heeft de serie mij niet zoveel meer gedaan om eerlijk te zijn. Echter nu ik de trailers en gameplay beelden van 4 zie doet hij mij denken aan de pirates of the caribbean game op de PC jaren geleden en wat heb ik me daarmee vermaakt zeg. _/-\o_ Fifa zou meer bedoeld zijn om met vrienden een potje te spelen aangezien ik alleen Fifa niet zoveel aan vind 8)7
IMO moet je van fifa echt houden.

Ik ben een huge FIFA fan en heb op mijn ps3 alleen fifa (en 2 maanden gta V) gespeeld :p

Ik heb nu ook Fifa 14 op de PS4 samen met killzone (en AC4 en NFS R zijn onderweg) en ik speel hem helemaal grijs.

Als je er niet weg van bent kun je imo het geld beter uitsparen, vooral omdat het pas leuk word als je echt skilled word erin.

• Kaasje123
Oscarozzy schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:51:
[...]

Daar moet ik je perssonlijk het antwoord op schuldig blijven. Ik heb de multiplayer in de vorige delen geprobeerd maar die kon me persoonlijk gestolen worden en maar heel kort boeien. Ik heb het daarom in dit deel nog niet eens geprobeerd :P :+
Kaasje123 schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:48:
[...]

Is het ook te spelen als je nog nooit AC hebt gespeeld of is het dan verstandig om je eerst even goed in te lezen op een wiki of iets dergelijks?
Ik verwacht m deze week dan eindelijk binnen te krijgen, mooi voor de vakantie aan. O+

Verwijderd

dutchgio schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:56:
[...]

Is het ook te spelen als je nog nooit AC hebt gespeeld of is het dan verstandig om je eerst even goed in te lezen op een wiki of iets dergelijks?
Ik verwacht m deze week dan eindelijk binnen te krijgen, mooi voor de vakantie aan. O+
het wordt ook mijn eerste AC :p (behalve 2 heb ik heel even gespeeld maar vond ik een beetje te sekte achtig en ben ik na 2 dagen mee gekapt)

• Oscarozzy
haha ja bij mij waren de multiplayer ervaringen ook niet heel denderend van AC :P Heb ook zitten kijken naar Knack maarja dat lijkt me meer een spel wat je 1 keer uitspeelt en daarna in de kast legt om vervolgens nooit meer aan te raken.

En inderdaad wat je zegt TheRaven Fifa is echt iets waar je van moet houden, dus ik denk dat ik die optie maar achterwegen laat. Denk dat het dan AC4 of Knack word waarbij mijn keuze erg naar AC4 neigt te gaan.

Verder komen er dit jaar geen/weinig non-indie games meer voor de PS4 of wel ?

• Kaasje123
dutchgio schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:56:
[...]

Kan wel op zich prima. Dit is een losstaand deel in vergelijking met de vorige delen. De hoofd protagonist die je in de huidige tijd speelt is een nieuw gezichtsloos personage. En je kan het deel wat zich in het verleden (het piratendeel) afspeelt gewoon spelen zonder missende verhaal consequenties. :) Ik heb het zelf nog niet uitgespeeld, maar ik heb nog niks gezien waarvan ik zeg ohja dat kan je alleen snappen als je de vorige delen gespeeld hebt.

[ Voor 10% gewijzigd door Kaasje123 op 16-12-2013 22:05 ]

• Donstil
  • Niet online
Is er hier iemand met ACBF die voor mij kan kijken of een uPlay code downloaden via de PSN store lukt?
Ik krijg een foutmelding maar weet niet of het nou door mij komt of door PSN

Verwijderd

weet iemand of je bij fifa 14 het geluid van de tegenstander kan uitzetten? ik hoor de hele tijd een verkouden albanees die het journaal zit te luisteren onder het fifa spelen

• Vinnocchio
Donstil schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:20:
Is er hier iemand met ACBF die voor mij kan kijken of een uPlay code downloaden via de PSN store lukt?
Ik krijg een foutmelding maar weet niet of het nou door mij komt of door PSN
Ik hoefde niks te downloaden, staat rechtsonder in het hoofdmenu van AC

• Donstil
  • Niet online
Vinnocchio schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:45:
[...]

Ik hoefde niks te downloaden, staat rechtsonder in het hoofdmenu van AC
Ja klopt maar als je die code niet activeerd of download uit de store werkt de Second screen koppeling niet.

• Vinnocchio
Donstil schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:51:
[...]

Ja klopt maar als je die code niet activeerd of download uit de store werkt de Second screen koppeling niet.
Je hoeft je toch alleen maar te registreren?

• Donstil
  • Niet online
Vinnocchio schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:57:
[...]

Je hoeft je toch alleen maar te registreren?
Nope.

• Vinnocchio
Bijzonder, ik hoefde echt niks te downloaden en heb ook gewoon koppeling met de game via mn iphone
How do I start using the Assassin's Creed 4 companion app?
Before you do anything else, you're going to need to either log-in with your Ubisoft Uplay account or create a new one. Simply following the account creation steps outlined in the app to get started. If you've forgotten your password, you can retrieve it through the app too.
How do I sync my Assassin's Creed 4 progress to the companion app?
If you've logged in to both services using the same Uplay account, they'll be automatically synced together. Note that you must start playing the console game on your chosen platform before any meaningful data will appear in the app.
Kijk maar

[ Voor 58% gewijzigd door Vinnocchio op 16-12-2013 23:08 ]

Als je kenways Fleet wilt beheren via de app heb je wel een uplay passport nodig afaik. Aanrader trouwens die companion app! Binnen 3 dagen kan je wel 100k reaal verdienen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Donstil
  • Niet online
Als ik de Ac4 BlackFlag app open op mijn ipad logt deze keurig in en gaat hij de PS4 zoeken.

Dan krijg ik op mijn ipad een melding dat de PS4 niet reageert. Op dat moment komt er op de Ps4 een melding dat de uPlay code moet worden geactiveerd.

• Vinnocchio
En als je eerst op je ps4 inlogt?

Ik heb geen enkel probleem gehad, werkte meteen. Digital download uit de US store, speel het op mn EU account en op mijn NL iphone

• DarkElement
Brutal1ty schreef op maandag 16 december 2013 @ 18:28:
Iemand al issues met de DS4 sticks? Steeds meer mensen merken dat 't rubber er héél snel vanaf slijt en soms zelfs afbrokkelt... Zijn letterlijk al tientallen threads over en aardig wat responses...

EDIT: ik wil dit graag voorkomen (ben nogal lomp soms met m'n sticks) en zou eigenlijk wat van die custom grips willen kopen... Iemand enig idee waar je die kan bestellen buiten USA? Alvast bedankt! :D _/-\o_

Ben namelijk nu al gehecht aan deze controllertjes en hun fijne, precieze sticks...
Ja op Bol.com: http://www.bol.com/nl/p/o...ips-ps4/9200000021764880/

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:56
Ik heb nu een paar keer zien langskomen dat mensen nfs rivals in 3d spelen. Hoe dan, ik vind de optie nergens terug in het menu? Dacht überhaupt dat 3d support pas later zou komen...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Verwijderd

Ik zag ze ook gewoon in mijn mediamarkt liggen voor een paar euro minder ;) ik weet dat er gevraagd werd voor bestelling, maar dat is ook een optie, gewoon bij de mediamarkt langs ;)

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:42:
weet iemand of je bij fifa 14 het geluid van de tegenstander kan uitzetten? ik hoor de hele tijd een verkouden albanees die het journaal zit te luisteren onder het fifa spelen
Irritant is dat ja, ik plug in dat geval zelf de headset ook in en leg de mic bij mijn hond die nogal snurkt..
Probleem opgelost.

PSN: fonsmeister

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-11 18:26
Zelf heb ik kwaliteit spul van : Kontrol Freek.
Een bekend merk dat erg veel doet in custom thumb grips.

Kan ze zeker aanbevelen.

• DarkElement
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 23:44:
[...]

Ik zag ze ook gewoon in mijn mediamarkt liggen voor een paar euro minder ;) ik weet dat er gevraagd werd voor bestelling, maar dat is ook een optie, gewoon bij de mediamarkt langs ;)
Hier in de buurt is geen Mediamarkt.

Verwijderd

fonsmeister schreef op maandag 16 december 2013 @ 23:53:
[...]

Irritant is dat ja, ik plug in dat geval zelf de headset ook in en leg de mic bij mijn hond die nogal snurkt..
Probleem opgelost.
_/-\o_

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 16 december 2013 @ 18:15:
[...]

Met alle respect, ik typ veelal op mijn iPhone met een kleiner scherm dan jouw S4. Ik vind het echter wel zo netjes overkomen om alles goed te schrijven. Ik bedoel; "waardeloose" komt niet door je S4 hoor. ;)

On-topic: hebben de AC4 spelers ook dat de textures van bomen een soort van knipperen als je de camera draait? Het is niet echt storend en het lijkt verder normaal, maar het is wel te zien.
hhh ik heb echt medelijden met jou. Jij hebt echt een verotte leven. Docent nederlands

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-11 23:00
nickdew schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:28:

- Playstation store is zo slecht als maar kan, de helft van de tijd connect hij niet naar de store of krijg je foutmelding
- Inviten met bijv Call of Duty Ghost gaat niet zoals bij de xbox ff op X drukken. Nee hier opent die een menu na 20 sec waarin je een bericht moet verzenden. Lijkt net of de PS4 vastloopt!
- Ondersteund bijna geen headsets(wss patchen ze dit maar nog niets officieels?)
ben het helemaal met je eens, dit zijn ook de punten wat ik echt slecht vindt en ook niet bepaald next gen console waardig.
Geen idee of dit wel op de ps3 zo was, kom van de xbox360 af.

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:28

Ja ben ik het wel gedeeltelijk mee eens. Dat je geen melding krijgt is enerzijds heel prettig, maar het zou fijn zijn als je van bepaalde personen wel een melding zou krijgen, een soort favorieten maken of iets dergelijks. De store, geen idee, ik kom daar nooit eigenlijk. Party chat is niet zo ingewikkeld als het lijkt, maar je moet het even doorkrijgen. Vind alleen daarin het gebruik van het woord 'toetreden' wat vreemd, hadden ze beter kunnen vertalen denk ik. En de chat kwaliteit is niet zozeer slecht, maar de headsets die ze standaard mee hebben geleverd zijn gewoonweg dramatisch. Had dan niks meegeleverd. Mijn vrienden en ik gebruiken allemaal andere oortjes nu en dan is de kwaliteit prima. Dus het ligt niet echt aan de software, maar puur aan die brakke oortjes die meegeleverd zijn, en die dus 80% van de mensen gebruikt op dit moment.

Ik heb zelf ook nog wel een lijstje met dingen die ze aan mogen passen en toe mogen voegen aan het OS, maar ik vind het voor een launch versie echt niet verkeerd.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 15:12

- Geen melding als er iemand online komt? (nog niet op gelet)
- Playstation store is zo slecht als maar kan, de helft van de tijd connect hij niet naar de store of krijg je foutmelding (werkt altijd perfect hier... geen uitzonderingen meegemaakt)
- Partychat veelte ingewikkeld en kwaliteit is om te huilen. (nog niet gecheckt)
- Inviten met bijv Call of Duty Ghost gaat niet zoals bij de xbox ff op X drukken. Nee hier opent die een menu na 20 sec waarin je een bericht moet verzenden. Lijkt net of de PS4 vastloopt! (dit moet idd gepatcht worden)
- Ondersteund bijna geen headsets(wss patchen ze dit maar nog niets officieels?) (mijn oudje werkt. toen ik er achter kwam dat je wel degelijk in moet stellen dat hij dan audio via de controller geeft en niet via HDMI :+ )
Zie tussen aanhalingstekens boven. Maar er moet zeker nog veel gedaan worden. Er is een solide basis, maar is nog lang niet perfect.

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11 20:00
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 01:08:
[...]

hhh ik heb echt medelijden met jou. Jij hebt echt een verotte leven. Docent nederlands
'verrot' en 'Nederlands' met een hoofdletter.

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

ChrisLNFF schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 07:59:
[...]

'verrot' en 'Nederlands' met een hoofdletter.
Held. :D

PSN: Bellerophon-

• Swaxie
  • Laatst online: 19-11 13:04
Ik vind het wel meevallen. Grammarnazi's altijd:P 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Nu toch al 2.5 week aan het gamen met de PS4 en ik amuseer me er nog altijd mee:)
Vooral met Fifa:)

• Vinnocchio
Swaxie schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 08:44:
[...]

Nu toch al 2.5 week aan het gamen met de PS4 en ik amuseer me er nog altijd mee:)
Vooral met Fifa:)
Ik vind het ronduit irritant. Zeker als mensen er totáál geen moeite voor doen.
Het leest gewoon niet fijn, klaar.

• jnk1986
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
Iemand die mij een goede 5.1 headset kan aanraden voor de PS4? Met goede bass etc.

Ik heb nu een headset die alleen stereo geluid weergeeft en ook nog eens niet de beste audio kwaliteit, maar als ik bv muziek luister op mijn pc doet de bass etc het wel gewoon. maar bij de PS4 heb ik alle audio settings geprobeerd, maar niks lijkt te werken.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Gister Contrast uitgespeeld. Erg leuk concept maar spel verder nogal kort. Het is dat het gratis was...
Grappige was, keek later naar mijn trophys, had ik bij Contrast 100% staan! Nog nooit zo makkelijk geweest om bij een game alles te halen want had het niet eens door :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:26

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Werkt dat überhaupt een beetje dat virtueele surround 4.1/5.1 geluid via een koptelefoon? Het is toch anders dan echt surround geluid, wat emuleerd dat surround wordt softwarematig op de PS4 gedaan of regelt die headset dat zelf?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Chaoss schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:36:
Werkt dat überhaupt een beetje dat virtueele surround 4.1/5.1 geluid via een koptelefoon? Het is toch anders dan echt surround geluid, wat emuleerd dat surround wordt softwarematig op de PS4 gedaan of regelt die headset dat zelf?
Ik heb de Astro A50 (virtueel 7.1), en geloof me: je "voelt" echt de surround wel :)!

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• jnk1986
EricNL schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:38:
[...]

Ik heb de Astro A50 (virtueel 7.1), en geloof me: je "voelt" echt de surround wel :)!
Hmm, net een beetje te duur voor mijn smaak. :P

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:19
Ik zou graag mijn PS+ gratis 14 dagen willen activeren, maar zodra ik in de store ben, vliegt hij zomaar uit het niks naar de Playroom. Ik heb eigenlijk de controller nog niet aangeraakt (en de PS4 ook niet), maar zou dit te maken hebben met een plaktoets oid?

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:26

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Werkt dat surround ook als je zo'n headset bedraad via de controller aansluit?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• EricNL
jnk1986 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:41:
[...]

Hmm, net een beetje te duur voor mijn smaak. :P
Kan ik me ook helemaal in vinden. Ik vond het eigenlijk ook veel te duur, maar na lang twijfelen toch overstag gegaan omdat:
- Ik heel graag Wireless wilde
- Ik heel veel game, zowel PS4 als PC4
- Een keer topkwaliteit wilde, zodat ik er langere tijd mee kan doen.

Het is een flinke smak geld, maar ik ben er wel ontzettend blij mee.

[ Voor 4% gewijzigd door EricNL op 17-12-2013 09:52 ]

• jnk1986
EricNL schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:49:
[...]

Kan ik me ook helemaal in vinden. Ik vond het eigenlijk ook veel te duur, maar na lang twijfelen toch overstag gegaan omdat:
- Ik heel graag Wireless wilde
- Ik heel veel game, zowel PS4 als PC4
- Een keer topkwaliteit wilde, zodat ik er langere tijd mee kan doen.

Het is een flinke smak geld, maar ik ben er wel ontzettend blij mee.
Ja ik zal er aan denken als ik volgende week mijn keuze maak. In iedergeval bedankt. 8)

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11 10:46

Denko

|{ing Øf ßlitz

Swaxie schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 08:44:
[...]

Kijk, ik snap dat sommige mensen (waaronder ik) moeite hebben met dt's enzo. Maar sommige posts zijn gewoon amper te lezen. Vind het ook niet erg dat er wat van gezegd wordt; en grammernazi kan je zeggen wat je wil, maar als de meeste mensen na 4 woorden al afhaken met lezen heb je er ook niks aan toch?

PSN & XBL: Denkoyugo

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:32
Owwwww wat moet ik nou met die PS3 :(
Aan de ene kant denk ik hup verkopen die hap, alle spellen erbij.
Maar aan de andere kant, dan sta ik voor m'n kast, dan zie ik God of War, Far Cry 3, Skyrim, GTA 5, Batman en al die andere heerlijke spellen en dan baal ik dat ik die niet meer kan spelen op de PS4...
Als die spellen beschikbaar zouden zijn op de PS4 zou dat het besluit een stuk makkelijker maken..

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 22:28
Ik heb de PS3 nog gewoon naast de PS4 staan en dat blijft ook nog wel even zo.
Moet wel zeggen dat de PS3 er specifiek voor 1 spel staat (Rocksmith).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• EricNL
Jackal131 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:26:
Ik heb de PS3 nog gewoon naast de PS4 staan en dat blijft ook nog wel even zo.
Moet wel zeggen dat de PS3 er specifiek voor 1 spel staat (Rocksmith).
Vond je dat echt een leuk spel, Rocksmith? Ik heb dat ook gekocht (ik ben was/ben een beginnende gitarist). Satisfaction vond ik leuk, maar daarna gaat het echt te hard naar mijn idee.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
HansAnders07 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:23:
Maar aan de andere kant, dan sta ik voor m'n kast, dan zie ik God of War, Far Cry 3, Skyrim, GTA 5, Batman en al die andere heerlijke spellen en dan baal ik dat ik die niet meer kan spelen op de PS4...
Als die spellen beschikbaar zouden zijn op de PS4 zou dat het besluit een stuk makkelijker maken..
Ik zit met hetzelfde. Ben echt aan het twijfelen om de 3 te verkopen. Heb inderdaad heel goeie herinneringen aan de spellen die erbij liggen maar aan de andere kant hoop ik dat weer op te bouwen met de ps4 :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

je kunt wachten totdat de backlog van de ps4 groter is, en de ps3 geen toegevoegde waarde meer is omdat er genoeg leuke games voor de ps4 zijn, maar de waarde waarvoor je de ps3 kunt verkopen neemt dan wel af.
tot mijn verbazing was er nog genoeg vraag naar de ps3 toen ik m op marktplaats zette, dat was een maand voor ps4 launch.
ik heb m uiteindelijk verkocht voor 275,- inclusief 10 games, en 3 controlers waarvan 1 originele.
daar financieer ik dan weer gedeektelijk de dure decembermaand mee voor de ps4, games etc. :*)

Ik hoop zelf op een release van GTA V next gen edition in de maart ergens, want dat is toch wel de game die ik het meeste mis nu en vrij kort gespeeld heb door de vroege verkoop van mn ps3.
The last of us had ik al uitgespeeld, skyrim was ook erg mooi. Mijn eerste game met 100% troffee completion _/-\o_
Daarnaast speelde ik fifa en cod, die zijn nu vervangen voor fifa 14 next-gen en bf4 :9~

[ Voor 15% gewijzigd door dutchgio op 17-12-2013 10:39 ]

• gajus26
  • Laatst online: 21-10 12:18
dutchgio schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:32:
[...]

je kunt wachten totdat de backlog van de ps4 groter is, en de ps3 geen toegevoegde waarde meer is omdat er genoeg leuke games voor de ps4 zijn, maar de waarde waarvoor je de ps3 kunt verkopen neemt dan wel af.
tot mijn verbazing was er nog genoeg vraag naar de ps3 toen ik m op marktplaats zette, dat was een maand voor ps4 launch.
ik heb m uiteindelijk verkocht voor 275,- inclusief 10 games, en 3 controlers waarvan 1 originele.
daar financieer ik dan weer gedeektelijk de dure decembermaand mee voor de ps4, games etc. :*)
Mijn PS3 na de aankoop van de PS4 op marktplaats gezet. Kreeg 200 euro voor de console plus 2 controllers en één spel 8)7 . Ik zou adviseren om vóór de kerst nog proberen te verkopen. Er zijn veel geïnteresseerden die iets leuks voor onder de kerstboom willen :).
De waarde van de PS3 daalt straks snel doordat de PS3 aan zijn max is, er zullen steeds minder games volgen en de wow factor verdwijnt,

• iRobert
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21:11
Ik heb ook mijn PS3 250GB met 1 controller weten te verkopen inclusief GTA V , nog 165 euro voor gekregen.

Weet van mijzelf dat ik de PS3 toch niet meer aanraak.

• HansAnders07
gajus26 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:40:
[...]

Mijn PS3 na de aankoop van de PS4 op marktplaats gezet. Kreeg 200 euro voor de console plus 2 controllers en één spel 8)7 . Ik zou adviseren om vóór de kerst nog proberen te verkopen. Er zijn veel geïnteresseerden die iets leuks voor onder de kerstboom willen :).
De waarde van de PS3 daalt straks snel doordat de PS3 aan zijn max is, er zullen steeds minder games volgen en de wow factor verdwijnt,
Ik heb hem ook op marktplaats gezet :) wil toch ook wel minimaal 250 euro voor m'n slim 250gb met 1 controller en 25 games, anders hou ik hem lekker. Maar het zou mooi zijn om hem inderdaad voro de kerst nog te verkopen!

Sorry voor de offtopic trouwens, maar hier zat ik even mee :X

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11 20:00
Ik wacht nog met aanschaf van een PS4 tot er echt goede games op verschijnen. Af en toe speel ik nog een potje CoD op mijn 360 maar verder staat het gamen op een laag pitje. Ligt het aan mij, of kwamen er in deze fase van het jaar altijd meer AAA titles uit? Ik vind het maar magertjes dit jaar, zal ook wel met de nieuwe consoles te maken hebben maar toch....

• gajus26
  • Laatst online: 21-10 12:18
HansAnders07 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:55:
[...]

Ik heb hem ook op marktplaats gezet :) wil toch ook wel minimaal 250 euro voor m'n slim 250gb met 1 controller en 25 games, anders hou ik hem lekker. Maar het zou mooi zijn om hem inderdaad voro de kerst nog te verkopen!

Sorry voor de offtopic trouwens, maar hier zat ik even mee :X
Het werkt soms beter om de console los aan te bieden met de lijst met spellen erbij. Hierdoor beperk je mensen niet tot de verplichting om alles in een keer te kopen. Niet iedereen hoeft al die 25 spellen. Beetje meer werk om alles verkocht te krijgen, maar je raakt je console sneller kwijt.

• Ithariuz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-11 12:53
Net met Saturn gebeld, omdat ik na 2 weken nog geen AC:BF binnen heb en nog steeds niets gehoord heb en mijn mails niet worden beantwoord. Het verhaal was dat het product een ander ordernummer ofzo heeft gekregen en dat moet nu worden omgezet. Door de kerstdrukte heb ik hem niet morgen maar overmorgen in huis. Hij zei dat ze het product ruim op voorraad hebben.

Wat een schijt service. Dit is echt de eerste winkel die het voor elkaar krijgt om haat bij mij te ontwikkelen. En ik ben de moeilijkste niet.

• HansAnders07
Ithariuz schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:06:
Net met Saturn gebeld, omdat ik na 2 weken nog geen AC:BF binnen heb en nog steeds niets gehoord heb en mijn mails niet worden beantwoord. Het verhaal was dat het product een ander ordernummer ofzo heeft gekregen en dat moet nu worden omgezet. Door de kerstdrukte heb ik hem niet morgen maar overmorgen in huis. Hij zei dat ze het product ruim op voorraad hebben.

Wat een schijt service. Dit is echt de eerste winkel die het voor elkaar krijgt om haat bij mij te ontwikkelen. En ik ben de moeilijkste niet.
Dat is gewoon een trucje hoor, ze hopen dat een hoop mensen hun bestellingen annuleren van die games voor 42 euro omdat ze hier weinig tot geen winst op maken, zelfs verlies mogelijk.
Dus lekker je bestelling aanhouden, vooral niet annuleren, als je annuleert is Saturn alleen maar blij met je!
ChrisLNFF schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:02:
Ik wacht nog met aanschaf van een PS4 tot er echt goede games op verschijnen. Af en toe speel ik nog een potje CoD op mijn 360 maar verder staat het gamen op een laag pitje. Ligt het aan mij, of kwamen er in deze fase van het jaar altijd meer AAA titles uit? Ik vind het maar magertjes dit jaar, zal ook wel met de nieuwe consoles te maken hebben maar toch....
De bekende jaarlijks terugkerende titels zijn Fifa, COD, Battlefield, AC, etc. En die kun je nu ook allemaal op de PS4 spelen, waarvan ze ook gewoonweg mooier(bf4, AC) en fijner spelen(Fifa) dan de ps3/x360 versies.
Het zijn meer de exclusievelingen zoals the last of us, GTA V, skyrim; games die niet jaarlijks uitkomen die er nu niet zijn voor de PS4. Alleen killzone... Maarja dat is ook niet alles O+

@saturn-gedoe:
De marge op games is klein, ik denk inderdaad dat ze eerder verlies dan winst maken op een prijs van 42 euro op next-gen console games ;)
De actie om 3 te halen en 2 te betalen levert ze per klant wel een leuke duit met geld op, maar bij die 42 euro op de site hebben ze gewoon een fout gemaakt, en nu hopen ze dat iedereen annuleert doordat het zo lang duurt..

[ Voor 17% gewijzigd door dutchgio op 17-12-2013 11:13 ]

• Ithariuz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-11 12:53
HansAnders07 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:07:
[...]

Dat is gewoon een trucje hoor, ze hopen dat een hoop mensen hun bestellingen annuleren van die games voor 42 euro omdat ze hier weinig tot geen winst op maken, zelfs verlies mogelijk.
Dus lekker je bestelling aanhouden, vooral niet annuleren, als je annuleert is Saturn alleen maar blij met je!
Ja daar ben ik ook van overtuigd. De meneer bracht het ook erg snel en erg slap. Omdat ik nu zo'n schijthekel heb aan de winkel ga ik hem zeker niet annuleren.

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 22:28
EricNL schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:28:
[...]
Vond je dat echt een leuk spel, Rocksmith? Ik heb dat ook gekocht (ik ben was/ben een beginnende gitarist). Satisfaction vond ik leuk, maar daarna gaat het echt te hard naar mijn idee.
Ik vermaak me er prima mee. Ben verder geen gitarist, maar met sommige nummers kan ik aardig meekomen. Als er echt lastige akkoorden komen, dan haak ik af. Hopenlijk komt daar in de toekomst verandering in 8)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:06
Ik laat mijn ps3 staan totdat de X1 wordt uitgeleverd door Neckermann. Dan doe ik em weg voor een kleine vergoeding aan een maat van me.

Wat betreft headsets, ik ga voor een pulse elite onder de kerstboom.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:29
dutchgio schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:10:
[...]

@saturn-gedoe:
De marge op games is klein, ik denk inderdaad dat ze eerder verlies dan winst maken op een prijs van 42 euro op next-gen console games ;)
De actie om 3 te halen en 2 te betalen levert ze per klant wel een leuke duit met geld op, maar bij die 42 euro op de site hebben ze gewoon een fout gemaakt, en nu hopen ze dat iedereen annuleert doordat het zo lang duurt..
Hoezo was €42,67 een fout? Het heeft dagen erop gestaan en ze leverden gewoon. Het is ook 3 halen 2 betalen met een prijs van bijna €65 per game (iets minder). Het stond ook in alle krantjes van Saturn dus dit was volgens mij absoluut geen fout.

Of ze er veel aan verdienen kunnen wij niet weten. Ze kunnen ook afspraken hebben gemaakt met Sony dat zij bijvoorbeeld een deel voor hun rekening nemen om de PS4 extra te promoten. Voor zover dat nodig is. :+

Wat misschien wel een 'foutje' is, is dat mensen ook besteld hebben met de cadeaukaarten-actie (€50 tegoed voor €40). Ik kom uiteindelijk op €36 per game (3 games besteld) omdat ik twee cadeaukaarten in de dinsdagdeal had gescoord. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:34

Vanochtend toevallig ook nog een mailtje gestuurd gezien het inderdaad al weer 2 weken is. Wacht nog even tot morgen, indien dan niets gehoord ga ik ze ook maar bellen.

Inderdaad valt het qua service bij Saturn bijzonder tegen. Totaal geen berichtgeving vanuit hun kant wat betreft de orderstatus.

[ Voor 3% gewijzigd door psychodude op 17-12-2013 11:32 ]

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:29

Toevallig heb ik vanochtend om 09:00 uur ook gebeld. AC:BF (PS4) staat inderdaad weer op de website onder een ander artikelnummer. Dus het verhaal klonk plausibel. Ze vertelde mij ook dat ik mijn bestelling uiterlijk donderdag binnen heb. Ze hadden iedereen e-mails verstuurd maar veel mensen hebben die niet ontvangen (waaronder ik). Ze gaf aan dat ze problemen hadden met het e-mailsysteem.

Voor €36 per game ga ik niet moeilijk doen. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:29
Het niet leveren lijkt me in the long run niet in het voordeel van Saturn te werken. In plaats van tevreden klanten creeren sta je nu bekend als bedrijf wat zich niet aan afspraken houdt en smoesjes toepast (de winkel ligt vol met de spellen die niet geleverd kunnen worden)
gajus26 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:40:
[...]

De verkoopwaarde mag snel dalen , maar de waarde voor mij iig niet :+ Heb mijn PS4 netjes naast de PS3 en Xbox 360 gezet. De Wii heb ik maar naar zolder verhuist, want die raak ik toch niet aan. Vermaak me goed met de PS4 , maar als ik AC4 uit heb gespeeld ga ik toch weer heel retro aan Red Dead Redemption beginnen en daarna Mass Effect 3 en nogmaals The Last of us. Verder wil ik ook GTA nog kunnen spelen zolang hij niet op next gen uit is. En zo heb ik waarschijnlijk nog 30 spellen (exl. indies) liggen waar ik nog aan moet beginnen :o

Spijt gehad van de Snes, Megadrive en Dreamcast die ik ooit verkocht heb dus hier wordt niks meer verkocht. Alles is lang geleden betaald en voel er nu toch niks meer van :)

[ Voor 69% gewijzigd door Beakzz op 17-12-2013 11:45 ]

Verwijderd

Weet niet of dit het gepaste topic is, maar net killzone proberen spelen en vind geen "volle servers", speel 24 player classic warzone en kom in een server terecht met maar 6 anderen.. Gaan ze misschien updaten?

• EricNL
Zijn er hier toevallig nog Trophy-hunters die eerdaags een rondje Ghosts: Extinction met z'n 4en willen doen (i.v.m. de Escape met 4 man Trophy). PM me even je PSN ID als je graag mee wilt :) Zal op z'n vroegst pas morgen worden.

Verwijderd

LuPo schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:35:
[...]

Toevallig heb ik vanochtend om 09:00 uur ook gebeld. AC:BF (PS4) staat inderdaad weer op de website onder een ander artikelnummer. Dus het verhaal klonk plausibel. Ze vertelde mij ook dat ik mijn bestelling uiterlijk donderdag binnen heb. Ze hadden iedereen e-mails verstuurd maar veel mensen hebben die niet ontvangen (waaronder ik). Ze gaf aan dat ze problemen hadden met het e-mailsysteem.

Voor €36 per game ga ik niet moeilijk doen. :)
wanneer had je hem besteld?

• DarkElement
Ik heb nog altijd problemen met synchroniseren van troffeeën. (zit op NAT-type 2) ben ik nou echt de enige hier

• Niku
  • Laatst online: 21-11 20:54

Niku

Alagaesii

EricNL schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:48:
Zijn er hier toevallig nog Trophy-hunters die eerdaags een rondje Ghosts: Extinction met z'n 4en willen doen (i.v.m. de Escape met 4 man Trophy). PM me even je PSN ID als je graag mee wilt :) Zal op z'n vroegst pas morgen worden.
Check PSN Trophy topic, daar zitten vaak mensen die willen trophy hunten (samen).

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-11 12:20
Mijn ''saturn gedoe'':

De status van COD is nu veranderd van in behandeling naar ''verzonden naar magazijn'' goed nieuws (denk ik?)

mijn ACBF is nog steeds in behandeling..
Pagina: 1 ... 57 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan