Als het goed is komt vandaag Killzone binnen van Saturn.
Stond er wel van te kijken dat er door PostNL op maandag word geleverd.
Stond er wel van te kijken dat er door PostNL op maandag word geleverd.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
3 december AC BF besteld bij Saturn. Als ik de mail en telefoonmedewerker mag geloven komt hij morgen bij me in de bus. Ze zouden daar gisteren in voorraad komen en zou vandaag worden verstuurd.EricNL schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:08:
Nog 1 trophy en dan heb ik Call of Duty: Ghosts op platinum!
Single Player was erg leuk, maar ik heb me zeker de nodige uurtjes vermaakt met Extinction.
Wat een ontlading zeg toen ik gister samen met een maatje de "Completionist" Trophy haalde. Nu alleen nog de Trophy dat je met z'n 4en moet escapen in Extinction, maar dat kan niet al te lastig zijn als iedereen met 2 Sentry's speelt, toch.
Need for Speed Rivals ligt al op me te wachten, en dan verwacht ik binnen nu en 2 weken toch hopelijk eindelijk AC: BF binnen van de Saturn Webshop.
Afgezien van de waardeloze levertijd, is de service nog slechter. Ik heb ze netjes een mail gestuurd met alle benodigde gegevens, na zeker 3 dagen kreeg ik toch eindelijk een antwoord: een geautomatiseerd bericht met het vriendelijke verzoek of ik een vragen-formulier in wilde vullen op hun website.
F YOU Saturn
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Oh dat zou fijn zijn. Ik heb AC:BF ook op 03-12-2013 besteld. Daarnaast vermaak ik me ook nog steeds elke dag met Fifa 14. Fantastisch spel. Ik speel voornamelijk Carriere modus, of een beetje Online Seizoenen. Eerdaags ga ik ook weer eens beginnen met FUT.Oxigeon schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:24:
[...]
3 december AC BF besteld bij Saturn. Als ik de mail en telefoonmedewerker mag geloven komt hij morgen bij me in de bus. Ze zouden daar gisteren in voorraad komen en zou vandaag worden verstuurd.
Ik kan me nog steeds goed amuseren met FIFA14. Ik doe voornamelijk samen met mijn broertje 2VS2. Jammer alleen dat de partychat niet werkt. Hij geeft de hele tijd een error omdat we via NAT2 verbonden zijn. Vind ik persoonlijk zeer raar. Op dag 1 werkte het namelijk wel perfect.
02-12-13 besteld, dus ik ben benieuwd...EricNL schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:29:
[...]
Oh dat zou fijn zijn. Ik heb AC:BF ook op 03-12-2013 besteld. Daarnaast vermaak ik me ook nog steeds elke dag met Fifa 14. Fantastisch spel. Ik speel voornamelijk Carriere modus, of een beetje Online Seizoenen. Eerdaags ga ik ook weer eens beginnen met FUT.
[ Voor 18% gewijzigd door dutchgio op 16-12-2013 08:48 ]
Verwijderd
Met mijn NAT type heb ik ook veel problemen gehad. Vooral met COD is het heel onhandig omdat je niet in een party kan vrienden. Een verkeerd NAT type beperkt namelijk je communicatie met anderen.Oxigeon schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:24:
[...]
3 december AC BF besteld bij Saturn. Als ik de mail en telefoonmedewerker mag geloven komt hij morgen bij me in de bus. Ze zouden daar gisteren in voorraad komen en zou vandaag worden verstuurd.
Ik kan me nog steeds goed amuseren met FIFA14. Ik doe voornamelijk samen met mijn broertje 2VS2. Jammer alleen dat de partychat niet werkt. Hij geeft de hele tijd een error omdat we via NAT2 verbonden zijn. Vind ik persoonlijk zeer raar. Op dag 1 werkte het namelijk wel perfect.
Met KPN en de infameuze Experia router was het even knutselen maar ik heb nu eindelijk NAT-type 2Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:52:
[...]
Met mijn NAT type heb ik ook veel problemen gehad. Vooral met COD is het heel onhandig omdat je niet in een party kan vrienden. Een verkeerd NAT type beperkt namelijk je communicatie met anderen.
Weet niet wat voor provider je hebt, maar je moet het MAC adres van je PS4 in de router zetten en een static ip geven. Hoe je dit precies moet doen voor jou bepaalde modem moet je op internet opzoeken. Heeft voor mij in ieder geval geholpen
PSN: Bellerophon-
Dan moet ik eens gaan kijken hoe ik dat precies moet doen. Als ik het niet probeer kom ik er ook niet achter. Ik maak zelf gebruik van Ziggo.Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:52:
[...]
Met mijn NAT type heb ik ook veel problemen gehad. Vooral met COD is het heel onhandig omdat je niet in een party kan vrienden. Een verkeerd NAT type beperkt namelijk je communicatie met anderen.
Weet niet wat voor provider je hebt, maar je moet het MAC adres van je PS4 in de router zetten en een static ip geven. Hoe je dit precies moet doen voor jou bepaalde modem moet je op internet opzoeken. Heeft voor mij in ieder geval geholpen
kbloem schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:52:
[...]
Je reciever stuurt het beeld door naar je tv?
Het instellen van een statisch IP adres zal niet direct de oplossing bieden. Je hebt het echter wel nodig als je poorten gaat forwarden of DMZ in wilt stellen. Eventueel kun je UPnP gebruiken, maar dit zal niet altijd 100% een oplossing bieden.Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:52:
[...]
Verwijderd
Klopt, dit gedeelte was ik even vergeten te melden. Ik moest inderdaad (Bij KPN Xperiabox v9) DMZ en UPnP instellen.EricNL schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:09:
[...]
Het instellen van een statisch IP adres zal niet direct de oplossing bieden. Je hebt het echter wel nodig als je poorten gaat forwarden of DMZ in wilt stellen. Eventueel kun je UPnP gebruiken, maar dit zal niet altijd 100% een oplossing bieden.
Wat ik zelf doe:
- PS4 statisch IP adres geven
- Statische IP adres van de PS4 in DMZ zetten
Resultaat: Open NAT
Hoe heb je die DMZ ingesteld? Ik kan dat niet vinden. Ik heb ook een Xperiabox (ik dacht een v8/arcadyan).EricNL schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:09:
[...]
Het instellen van een statisch IP adres zal niet direct de oplossing bieden. Je hebt het echter wel nodig als je poorten gaat forwarden of DMZ in wilt stellen. Eventueel kun je UPnP gebruiken, maar dit zal niet altijd 100% een oplossing bieden.
Wat ik zelf doe:
Verwijderd
Jup is het ookVerwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:35:
Bij de Xperia v9 is het: Data, Firewall en vervolgens DMZ aanvinken. Geloof dat dit bij de v8 vrijwel hetzelfde is.
Gehaald. Probeer in het begin links te blijven. Daarna vroeg insturen. Zo moeilijk is het toch niet? Ik in 2x gehaald ofzoDarkElement schreef op zondag 15 december 2013 @ 23:48:
Man man wat een frustratie hier, ben met contrast bij de missie belandt waar je de prinses moet spelen en moet vliegen met je parapluutje, 100+ pogingen gedaan en ga er denk ik maar mee kappenmensen hier hem wel gehaald?
Als ik het laatste bochtje wil sturen, vlakbij dat spinnenweb dan klapt dat parapluutje altijd in en ben ik weer 'Impaled'AlphaWierie schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:45:
[...]
Gehaald. Probeer in het begin links te blijven. Daarna vroeg insturen. Zo moeilijk is het toch niet? Ik in 2x gehaald ofzo
Is er iemand aanwezig die dit ooit heeft gedaan met een Ziggo modem? Zou dit graag willen doen maar heb geen idee hoe of wat... Kan het geven van een statisch IP problemen opleveren bij andere computers/telefoons in het netwerk?EricNL schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:09:
[...]
Wat ik zelf doe:
Welk modem heb je?Oxigeon schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:09:
[...]
Is er iemand aanwezig die dit ooit heeft gedaan met een Ziggo modem? Zou dit graag willen doen maar heb geen idee hoe of wat... Kan het geven van een statisch IP problemen opleveren bij andere computers/telefoons in het netwerk?
Verwijderd
Nope, dit zal geen problemen opleveren mits je het juist doet. Er zijn 2 manieren om een client een statisch IP te geven:Oxigeon schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:09:
[...]
Is er iemand aanwezig die dit ooit heeft gedaan met een Ziggo modem? Zou dit graag willen doen maar heb geen idee hoe of wat... Kan het geven van een statisch IP problemen opleveren bij andere computers/telefoons in het netwerk?
Dit lijk erop dat ik dat wel zou moeten kunnen doen. Het mac adres van de PS4 kan ik gewoon bekijken als ik de PS4 heb aanstaan toch? Dan geeft hij deze weer in het lijstje van het modem met apparaten die verbonden zijn met de router/modemEricNL schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:35:
[...]
Nope, dit zal geen problemen opleveren mits je het juist doet. Er zijn 2 manieren om een client een statisch IP te geven:
- Statisch IP adres instellen op je client, BUITEN jouw DHCP Scope
- Een DHCP reservering instellen.
DHCP Scope en Statisch IP
Op jouw router/modem is een DHCP scope ingesteld. Deze geeft dat, bijvoorbeeld, de IP adressen 192.168.1.50 t/m 192.168.1.100 automatisch uitgegeven mogen worden. Oftewel: als jij een apparaat opstart welke is ingesteld met DHCP (standaard vrijwel elk apparaat tegenwoordig), dan zal jouw router/modem automatisch een adres tussen de .50 en de .100 uitgeven.
Als je een apparaat een statisch IP adres wilt toewijzen, dan doe je dit buiten jouw DHCP scope. Als jij jouw PS4 een statisch IP adres geeft wat binnen deze Scope valt (in dit voorbeeld .50 t/m .100), dan kan het zijn dat een ander apparaat ditzelfde IP krijgt toegewezen. Je krijgt vervolgens een IP conflict. Gevolg is: je port forwards zullen niet werken, en netwerkverkeer loopt in de soep.
DHCP Reservering:
Op de gemiddelde router/modem tegenwoordig kun je ook een DHCP reservering instellen. Dit is iets makkelijker als een statisch IP instellen, aangezien je met een DHCP reservering niets hoeft te doen op je client (in dit geval PS4). In de webinterface van je router kun je bijvoorbeeld aangeven dat een client met Mac Adres X altijd DHCP Adres X toegewezen krijgt.
Als je één van deze 2 hebt gedaan kun je vervolgens het betreffende IP adres instellen bij DMZ. Dat houdt in: ga naar het stukje DMZ op jouw router, plak het IP adres er in, druk op Enable en vervolgens op Save.
Herstart je router/modem, en herstart daarna je client.
Het MAC adres van je PS4 kun je vinden onder de Netwerkinstellingen van je PS4. Hier zit geloof ik een knopje "Netwerkinformatie".Oxigeon schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:38:
[...]
Dit lijk erop dat ik dat wel zou moeten kunnen doen. Het mac adres van de PS4 kan ik gewoon bekijken als ik de PS4 heb aanstaan toch? Dan geeft hij deze weer in het lijstje van het modem met apparaten die verbonden zijn met de router/modem
Heb 'm ook gehaald. Was inderdaad best lastig. Je mag helemaal niets met de paraplu raken. Probleem is dat de paraplu af en toe lijkt te verdwijn, waardoor je denkt niets te raken en je alsnog neer gaat.DarkElement schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:09:
[...]
Als ik het laatste bochtje wil sturen, vlakbij dat spinnenweb dan klapt dat parapluutje altijd in en ben ik weer 'Impaled'
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Lekker boeiend, iedereen hier heeft er al 1.skdevil schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:49:
Is mij verteld dat er morgen een nieuwe levering van PS4 plaats vind.
QFTdutchgio schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:52:
[...]
Lekker boeiend, iedereen hier heeft er al 1.![]()
Ga maar hypen in het levertijden topic
Beste voorraad. Dan kan je weer 3 jaar vooruit. Of verkoop je ze door met 2.50 winst per kaart?Fatal Mind schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:41:
whehe, net de gehele voorraad psn+ jaarkaarten bij Intertoys Oostvoorne opgekocht, ze hadden net 3 binnen gekregen, en die zijn nu dus weer weg.
43% of all statistics are worthless.
Heb 2 maten die ook nodig hadden, nu gelijk opgelost.Nowa schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:49:
[...]
Beste voorraad. Dan kan je weer 3 jaar vooruit. Of verkoop je ze door met 2.50 winst per kaart?
Wachten totdat de actie voorbij is en voor 50 per kaart verkopen.Nowa schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:49:
[...]
Beste voorraad. Dan kan je weer 3 jaar vooruit. Of verkoop je ze door met 2.50 winst per kaart?
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Gamemania 37,5050Miles schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:18:
Kan iemand mij vertellen waar ik een PS+ kaart kan halen? Ik wil graag BF4 online gaan spelen (heb de PS sinds dit weekend), maar dan moet ik eerst een PS+ kaart hebben
bartburg schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:19:
[...]
Gamemania 37,50
of anders bol.com 40 (2,50 korting: AHAIR-X9NL4-JW2BJ-A7)
De store betaal je de jackpot maar kan je je 14 dagen free niet gebruiken dan ?50Miles schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:23:
Mee eens, maar Bol.com geeft als levertijd 5 - 7 dagen.
Kan dit ook via de PS-store o.i.d.? Of via een fysieke winkel die ze wel op voorraad heeft?
Geen idee, hoe kom ik daar achter? heb vlak voor het weekend nog wat besteld en toen deed hij het nog.
Gen idee, had wat besteld zonder de code dus wou nu opnieuw bestellen met code hebben ze de prijs met 2,50 verhoogdDarkElement schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:31:
[...]
Geen idee, hoe kom ik daar achter? heb vlak voor het weekend nog wat besteld en toen deed hij het nog.
Verwijderd
blijven mailen, ik wacht ook al 2 weken op AcBF, terwijl er stond voor 22:00 besteld, morgen in huis. (en ik kreeg net de bevestiging dat ze mijn email in behandeling hebben genomen, na 2 wekenVerwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 00:05:
[...]
Ja man. Ik w8 ook op cod levertijd 2 dagen maak er 2 weken van waardeloose service
mijn theorie op Saturn:Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:05:
[...]
blijven mailen, ik wacht ook al 2 weken op AcBF, terwijl er stond voor 22:00 besteld, morgen in huis. (en ik kreeg net de bevestiging dat ze mijn email in behandeling hebben genomen, na 2 weken
misschien dat ze er eindelijk wat aan gaan doen als ze genoeg klachten binnenkrijgen
[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 16-12-2013 13:09 ]
Vandaag killzone binnengekregen wacht nog op fifa 14 en ac:bf.dutchgio schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:09:
[...]
mijn theorie op Saturn:
ze hebben een fout gemaakt en de vraag naar ps4 games voor 42 euro waarschijnlijk nogal onderschat..
nu heeft men zelf schaarste gecreëerd door alle exemplaren te leveren aan de fysieke winkels, en zo alle internetbestellingen te vertragen en laat uit te leveren, waardoor er vanzelf annuleringen komen, en om de schade te beperken..
de prijs van AC:BF was bijvoorbeeld vrij snel alweer op 65,- teruggezet.
het schijnt overigens dat ze deze week dan eindelijk gaan leveren
Verwijderd
ik hoop het. ik koop iig nooit meer iets bij zedutchgio schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:09:
[...]
mijn theorie op Saturn:
ze hebben een fout gemaakt en de vraag naar ps4 games voor 42 euro waarschijnlijk nogal onderschat..
nu heeft men zelf schaarste gecreëerd door alle exemplaren te leveren aan de fysieke winkels, en zo alle internetbestellingen te vertragen en laat uit te leveren, waardoor er vanzelf annuleringen komen, en om de schade te beperken..
de prijs van AC:BF was bijvoorbeeld vrij snel alweer op 65,- teruggezet.
het schijnt overigens dat ze deze week dan eindelijk gaan leveren
Ik ook niet, dit was de eerste en ook meteen de laatste keerVerwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:25:
[...]
ik hoop het. ik koop iig nooit meer iets bij ze
bij de MM in de winkel verkopen ze PS+ ook voor 37,50.
PSN Headless_Pumpkin
Verwijderd
Verwijderd
in je psn account, even googlen op " psn account ", en dan de eerste link. dan moet je inloggen en kun je het zienVerwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:47:
Vraagje, hoe kun je zien hoeveel resterende tijd je nog hebt met je PSN+ account? Al gezocht maar kan dit nergens vinden..
Gr
Krijg je het in een envelop of pakket? Lijkt me ook weer iets voor mij. Dat ik al 2-3 weken wacht en ook nog de bezorger misdjordyy schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:21:
[...]
Vandaag killzone binnengekregen wacht nog op fifa 14 en ac:bf.
Verwijderd
een huge doos waar voor getekend moet wordenAlphaWierie schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:59:
[...]
Krijg je het in een envelop of pakket? Lijkt me ook weer iets voor mij. Dat ik al 2-3 weken wacht en ook nog de bezorger mis
Als ze het op sturen kring je sowieso een mail. En de postnl code dat je het kan volgen. Het zat btw netjes verpakt in een doosje.AlphaWierie schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:59:
[...]
Krijg je het in een envelop of pakket? Lijkt me ook weer iets voor mij. Dat ik al 2-3 weken wacht en ook nog de bezorger mis
Verwijderd
Ik vind het eigenlijk helemaal niet erg om te wachten (Zeker niet voor 42 euro) Alleen wat ik wel erg vind is dat ik moet wachten terwijl het niet nodig is.djordyy schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:04:
[...]
Als ze het op sturen kring je sowieso een mail. En de postnl code dat je het kan volgen. Het zat btw netjes verpakt in een doosje.
Geduld hebben man 42 euro voor nieuwe games prima toch!
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:06:
hoe werkt het aanzetten van je ps4 met de iphone app eigenlijk? ik heb " aanzetten via extern apparaat in zelfde netwerk" (oid) aangezet op mijn ps4, maar als ik de app opstart staat er : "geen ps4 gevonden" en op die knop kan ik dan niet duwen.
BFV: SuperflipNL [PS4]
Dat is zeker waar. Neem aan dat ze nooit hadden verwacht dat er zoveel bestellingen binnen kwamen. Maarja geduld loont zullen we maar zeggen.AlphaWierie schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:07:
[...]
Ik vind het eigenlijk helemaal niet erg om te wachten (Zeker niet voor 42 euro) Alleen wat ik wel erg vind is dat ik moet wachten terwijl het niet nodig is.
Ik ben naar saturn utrecht, nieuwegein en amsterdam geweest. En daar stonden STAPELS! van die games. alleen kan je het niet ophalen met je betaalbewijs blabla. Beetje jammer dat ze een spelletje spelen en dus hopen dat men gaat annuleren.
Activeren via creditcard.50Miles schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:10:
Zit er voor het 14-dagen gratis PS+ een voucher in de doos, of kun je gewoon je PS4 opstarten en naar PS+ gaan o.i.d.?
Verwijderd
oke dan is dat het probleem, ik dacht dat de app dan een soort afstandsbediening was die de ps4 in uitstaande modus aan kon zetten.SuperflipNL schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:09:
[...]
- Heb je de telefoon met je PS4 gekoppeld?
[*] Staat je PS4 in stand by mode? =>nee- Is je telefoon verbonden binnen hetzelfde netwerk als je PS4?
Verwijderd
kreeg net bericht van ze (via dat klote ticketsysteem van ze) dat ik killzone ontvangen heb (joh, sinds donderdag, maar ze reageren pas na 2 weken) en dat AC-BF nog niet heb ontvangen , maar dat ze deze kwestie naar de desbetreffende afdeling hebben verzondendutchgio schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:29:
[...]
Ik ook niet, dit was de eerste en ook meteen de laatste keer
Sony heeft er goed aan gedaan om 2 verschillende opties te implementeren (Standby en Power off), imho.Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:14:
[...]
oke dan is dat het probleem, ik dacht dat de app dan een soort afstandsbediening was die de ps4 in uitstaande modus aan kon zetten.
helaas!
Verwijderd
ok thx! ik las dat hij in stand-by heel veel stroom trekt, en het oranje lichtje irriteert me snachtsSuperflipNL schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:26:
[...]
Sony heeft er goed aan gedaan om 2 verschillende opties te implementeren (Standby en Power off), imho.
Dan weet de gebruiker tenminste dat er een optie is waarbij de console 'echt' uit staat (ivm camera + NSA achtige uitspraken van mensen).
Ik zet mijn PS4 standaard in standby, is een gewenning. Maar ik kan hem nu wel gewoon benaderen en aanzetten.
Verwijderd
10W in standby mode, 70W als hij een update binnen haald. En volgens mij haalt de PS4 alleen 's nachts een update binnen als hij in standby mode staat, niet in 'Power Off' modus. Maar ik kan het mis hebben.Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:27:
[...]
ok thx! ik las dat hij in stand-by heel veel stroom trekt, en het oranje lichtje irriteert me snachts
Verwijderd
https://www.videogamesplu...nfo.php?products_id=21117Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:31:
Iemand nog enig idee waar ik het goedkoopst NBA 2k14 kan halen op een betrouwbare website?
Is de pagina https://www.videogamesplus.ca betrouwbaar? Ik zie namelijk dat alle games op deze pagina wel een stuk goedkoper zijn dan NL site's.Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:44:
[...]
https://www.videogamesplu...nfo.php?products_id=21117
met verzending €46,24
Verwijderd
hmm ik lees het idd! 10/1000 = 0,01 kWh. 0,01 x 24 uur per dag = 0,24 kWh per dag.SuperflipNL schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:32:
[...]
10W in standby mode, 70W als hij een update binnen haald. En volgens mij haalt de PS4 alleen 's nachts een update binnen als hij in standby mode staat, niet in 'Power Off' modus. Maar ik kan het mis hebben.
Tja ook ik vind het raar dat de PS4 niet een optie heeft dat je het oranje licht kan uitzetten als hij in stanby staat.
Verwijderd
ik heb er zelf al 10+ games besteld (met goede ervaringen) en met mij nog meer tweakers. ik denk dat je op google ook wel wat erover vind.micmulder schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:08:
[...]
Is de pagina https://www.videogamesplus.ca betrouwbaar? Ik zie namelijk dat alle games op deze pagina wel een stuk goedkoper zijn dan NL site's.
Verwijderd
was net wat reviews aan het bekijken op youtubeharryvos schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:03:
zo mijn turtle beach x12 werkt nu ook perfect op de ps4.
Heb onderstaand kabeltje gekocht op ebay.
[afbeelding]
Bedankt voor de tip, zal hier ook maar eens wat bestellenVerwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:10:
[...]
ik heb er zelf al 10+ games besteld (met goede ervaringen) en met mij nog meer tweakers. ik denk dat je op google ook wel wat erover vind.
gelukkig zijn de games goedkoper dan in NL, anders zou ik er niets meer hoeven kopen
Verwijderd
ATM zijn NFS en Killzone (die heb ik dan wel dubbel want saturn leverde wonder boven wonder eerder) onderweg, verwacht ze 1 deze dagen hier;)micmulder schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:11:
[...]
Bedankt voor de tip, zal hier ook maar eens wat bestellen
Voor mij voldoet hij prima, maar ik ben dan ook geen audiofiel.Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:11:
[...]
was net wat reviews aan het bekijken op youtubehoe bevalt hij?
Verwijderd
Die heb ik ook niet gezien, misschien alleen voor modellen in een bepaald land?Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:19:
ik hoor nu net in een one vs ps4 comparison vid op youtube dat er een €10 voucher bij de ps4 zit, wat gebruikt zou kunnen worden om een ps3 naar ps4 upgrade te kunnen doen van een game. Wat weer zou betekenen dat de bf4 van de ps3 kan worden aangeschaft voor €35 (via manier hier paar pagina's terug), en dan de voucher kan worden gebruikt voor de upgrade naar ps4, wat betekent dat bf4 voor de ps4 voor €35 te krijgen is.
ik zie nergens een voucher, weet iemand waar deze is?
Verwijderd
Verwijderd
Ook niet gezien in de doos.Bartske schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:22:
[...]
Die heb ik ook niet gezien, misschien alleen voor modellen in een bepaald land?
Wat hadden ze in jouw ogen moeten doen dan?Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:50:
Sony gebeld ivm een stukke r1 ik moet t opsturen en zit dan in dr tussen tijd zonder controller wat een waardeloose service
was het een knop die bleef hangen?Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:50:
Sony gebeld ivm een stukke r1 ik moet t opsturen en zit dan in dr tussen tijd zonder controller wat een waardeloose service
Dat kan je ook gewoon zelf verhelpen.Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:50:
Verwijderd
paar pagina's terug is de tip ook al gegeven..dutchgio schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:06:
[...]
Dat kan je ook gewoon zelf verhelpen.
Een beetje eigen inzet en het is zo opgelost..
Toveren! Je weet toch...Remmetje schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:57:
[...]
Wat hadden ze in jouw ogen moeten doen dan?
hier staat uitleg over dit gebeurenVerwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:19:
ik hoor nu net in een one vs ps4 comparison vid op youtube dat er een €10 voucher bij de ps4 zit, wat gebruikt zou kunnen worden om een ps3 naar ps4 upgrade te kunnen doen van een game. Wat weer zou betekenen dat de bf4 van de ps3 kan worden aangeschaft voor €35 (via manier hier paar pagina's terug), en dan de voucher kan worden gebruikt voor de upgrade naar ps4, wat betekent dat bf4 voor de ps4 voor €35 te krijgen is.
Weet je zeker dat het om euro's ging? Want volgens mij kregen alleen Amerikanen een $10 voucher bij hun PlayStation 4.Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:19:
Verwijderd
hier was ik van op de hoogtecORT3X schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:16:
[...]
hier staat uitleg over dit gebeuren
denk dat je daar wel wat mee kan![]()
http://nl.playstation.com...-4-volledige-instructies/
Dat klopt inderdaad.. Alleen in Amerika zat er een voucher bij voor 10 dollar PSN tegoed.Muffinn schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:24:
[...]
Weet je zeker dat het om euro's ging? Want volgens mij kregen alleen Amerikanen een $10 voucher bij hun PlayStation 4.
-
Misschien kunnen ze ook gelijk je toetsenbord repareren. Lijken nogal wat toetsen niet te werken.Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:50:
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Beperk die slowchat nou.Phydomir schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:57:
[...]
Misschien kunnen ze ook gelijk je toetsenbord repareren. Lijken nogal wat toetsen niet te werken.
Verwijderd
Toen ik een xbox had stuurde ze gewoon een nieuwe op of ze lieten ups t bij je ophalenRemmetje schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:57:
[...]
Wat hadden ze in jouw ogen moeten doen dan?
Verwijderd
Grappig man. Ik typ met mijn s4. Erg irritant om alles goed te typen. Maar een applaus voor jou reactie. . Erg grappig.Phydomir schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:57:
[...]
Misschien kunnen ze ook gelijk je toetsenbord repareren. Lijken nogal wat toetsen niet te werken.
Verwijderd
vind je het gek, die toetsenborden zijn gemaakt om met je vingers te typen, niet met een s4Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:07:
[...]
Grappig man. Ik typ met mijn s4. Erg irritant om alles goed te typen. Maar een applaus voor jou reactie. . Erg grappig.
Verwijderd
Nee, ik vind het niet gek. Ik vind het irritant.Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:09:
[...]
vind je het gek, die toetsenborden zijn gemaakt om met je vingers te typen, niet met een s4
Ik heb dus een Cisco EPC3925 modem. Ik zie hier wel ergens het DMZ gedeelte staan. Maar helaas vind ik nergens iets waar ik het mac-adres aan een ip kan koppelen..EricNL schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:35:
[...]
Nope, dit zal geen problemen opleveren mits je het juist doet. Er zijn 2 manieren om een client een statisch IP te geven:
- Statisch IP adres instellen op je client, BUITEN jouw DHCP Scope
- Een DHCP reservering instellen.
DHCP Scope en Statisch IP
Op jouw router/modem is een DHCP scope ingesteld. Deze geeft dat, bijvoorbeeld, de IP adressen 192.168.1.50 t/m 192.168.1.100 automatisch uitgegeven mogen worden. Oftewel: als jij een apparaat opstart welke is ingesteld met DHCP (standaard vrijwel elk apparaat tegenwoordig), dan zal jouw router/modem automatisch een adres tussen de .50 en de .100 uitgeven.
Als je een apparaat een statisch IP adres wilt toewijzen, dan doe je dit buiten jouw DHCP scope. Als jij jouw PS4 een statisch IP adres geeft wat binnen deze Scope valt (in dit voorbeeld .50 t/m .100), dan kan het zijn dat een ander apparaat ditzelfde IP krijgt toegewezen. Je krijgt vervolgens een IP conflict. Gevolg is: je port forwards zullen niet werken, en netwerkverkeer loopt in de soep.
DHCP Reservering:
Op de gemiddelde router/modem tegenwoordig kun je ook een DHCP reservering instellen. Dit is iets makkelijker als een statisch IP instellen, aangezien je met een DHCP reservering niets hoeft te doen op je client (in dit geval PS4). In de webinterface van je router kun je bijvoorbeeld aangeven dat een client met Mac Adres X altijd DHCP Adres X toegewezen krijgt.
Als je één van deze 2 hebt gedaan kun je vervolgens het betreffende IP adres instellen bij DMZ. Dat houdt in: ga naar het stukje DMZ op jouw router, plak het IP adres er in, druk op Enable en vervolgens op Save.
Herstart je router/modem, en herstart daarna je client.
[ Voor 4% gewijzigd door Oxigeon op 16-12-2013 17:42 ]
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:09:
[...]
vind je het gek, die toetsenborden zijn gemaakt om met je vingers te typen, niet met een s4
Dan nog mag je best wel een beetje moeite doen om er een leesbaar verhaal van te maken.Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:07:
[...]
Grappig man. Ik typ met mijn s4. Erg irritant om alles goed te typen. Maar een applaus voor jou reactie. . Erg grappig.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq