Waarschijnlijk geeft je PS4 de code op je TV weer.
Verwijderd
Net viel mijn PS4 van de tv kast. Gelukkig stond mijn bed er precies onder (studentenkamer) waardoor de val van de PS4 opgevangen werd. Blij dat er geen krasjes of dergelijks opzitten.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2013 15:56 ]
Ik kreeg bijna een hartaanval toen ik dit lasVerwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 15:54:
Net viel mijn PS4 van de tv kast. Gelukkig stond mijn bed er precies onder (studentenkamer) waardoor de val van de PS4 opgevangen werd. Blij dit er geen krasjes of dergelijks opzitten.
Gelukkig geen krasjes
just curious: hoe krijg je dit in hemelsnaam voor elkaar...?Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 15:54:
Net viel mijn PS4 van de tv kast. Gelukkig stond mijn bed er precies onder (studentenkamer) waardoor de val van de PS4 opgevangen werd. Blij dat er geen krasjes of dergelijks opzitten.
Verwijderd
Ja ben er blij mee dat er niks mee gebeurd is, aangezien ik een perfecte exemplaar heb dat muisstil is.gajus26 schreef op zondag 15 december 2013 @ 15:56:
[...]
Ik kreeg bijna een hartaanval toen ik dit las.
Gelukkig geen krasjes
Verwijderd
Er staat niet direct een antwoord op mijn vraag. Als ik de ps4 selecteer als wifi access point moet ik nog altijd een wachtwoord invullen. Niet te verwarren met de code om de link te leggen tussen ps4 en vita btw.Vinnocchio schreef op zondag 15 december 2013 @ 15:48:
[...]
https://support.us.playst.../answers/detail/a_id/5065
Gevonden met google, amazing!!
Ik ga nog even verder speuren.
Verwijderd
Weet iemand overigens hoe ik alleen de voice chat door de headset kan krijgen en het geluid via de tv. Nu loopt beide gewoon via mijn hdtv.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2013 16:05 ]
Heb je mijn reactie gelezen?Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:00:
[...]
Er staat niet direct een antwoord op mijn vraag. Als ik de ps4 selecteer als wifi access point moet ik nog altijd een wachtwoord invullen. Niet te verwarren met de code om de link te leggen tussen ps4 en vita btw.
Ik ga nog even verder speuren.
Verwijderd
druk op de PSknop tijdens het spelen, daar kun je het instellenVerwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:05:
Weet iemand overigens hoe ik alleen de voice chat door de headset kan krijgen en het geluid via de tv. Nu loopt beide gewoon via mijn hdtv.
Verwijderd
ik kreeg echt even geen lucht:pgajus26 schreef op zondag 15 december 2013 @ 15:56:
[...]
Ik kreeg bijna een hartaanval toen ik dit las.
Gelukkig geen krasjes
Verwijderd
Het is inmiddels gelukt om remote play direct via de ps4 te laten lopen. Ik was alleen in de veronderstelling dat je de ps4 ook als wifi access point kon gebruiken buiten remote play om. Via je algemene vita instellingen zie je de ps4 terug komen als access point maar dan vraagt hij dus om een wachtwoord.
Laat je de vita zoeken naar remote play dan maakt die automatisch verbinding met dit access point zonder wachtwoord. Beetje vreemd, maar goed, het werkt nu.
Ik ben op dit moment op zoek naar een redelijk goede headset, alleen weet ik niet exact welke er wel werken en welke niet. Zag die van Turtle Beach de PX4, maar vroeg me af of er nog goede alternatieven zijn. Iemand enig advies? Liefstt zonder teveel bekabeling dus wireless.
Dan zou ik zeggen wacht tot de patch met bluetooth uitkomt, een haal daar een goeie headset mee, anders houd je dus dat je losse kastjes krijgt die van usb een draadloos signaal moeten maken.TRK schreef op zondag 15 december 2013 @ 17:31:
Ik ben op dit moment op zoek naar een redelijk goede headset, alleen weet ik niet exact welke er wel werken en welke niet. Zag die van Turtle Beach de PX4, maar vroeg me af of er nog goede alternatieven zijn. Iemand enig advies? Liefstt zonder teveel bekabeling dus wireless.
Verwijderd
Tritton KunaiTRK schreef op zondag 15 december 2013 @ 17:31:
Is bij de tritton kunai draadje in de controller enige kabel? Werkt de game audio en voice chat wel qua apart volume?
Verwijderd
weet iemand hoe je volume zachter zet bij bf4 als je bijv dre beats in de controller hebt geplugd want ik zet de tv zachter maar dan gaat de volume niet zachter op mn koptelefoon mn oren knallen eraf ?
Gebruik de zoekfunctie of google is!
Te lui om te zoeken hier allemaal

[ Voor 38% gewijzigd door iRobert op 15-12-2013 18:33 ]
Er komt binnenkort een update dat het allemaal werkt zoals jij wilt, relax gastbukkum schreef op zondag 15 december 2013 @ 17:55:
Is bij de tritton kunai draadje in de controller enige kabel? Werkt de game audio en voice chat wel qua apart volume?
Inderdaad, bah!bacardicoconut schreef op zondag 15 december 2013 @ 18:32:
Gebruik de zoekfunctie of google is!
Btw leer eens Nederlands: het is eens, niet is
[ Voor 30% gewijzigd door Vinnocchio op 15-12-2013 19:03 ]
Advies, Begin niet aan de rommel van Tritton. Dat is gewoon een bende plastic, dat vrij snel kapot gaat. Turtle beach is in mijn ogen ook troep. Maar daar hoor ik verschillende meningen over.TRK schreef op zondag 15 december 2013 @ 17:31:
Ik zou gaan voor Astro,
pricewatch: Astro Astro A40 System (2013) Black
pricewatch: Astro A50 Wireless
Heb zelf de A50, top ding. Werkelijk briljant.
Je beseft dat er niet voor niks een groot prijsverschil zit met de tritton / turtle beach en waar jij mee aankomt kakken. Dat is hetzeflde als een fiat chinqecento vergelijken met een maserati.rolandos582 schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:07:
[...]
Advies, Begin niet aan de rommel van Tritton. Dat is gewoon een bende plastic, dat vrij snel kapot gaat. Turtle beach is in mijn ogen ook troep. Maar daar hoor ik verschillende meningen over.
Ik zou gaan voor Astro,
[ Voor 3% gewijzigd door Fatal Mind op 15-12-2013 19:22 ]
De A40 kost bij 12game via bol.com 209 euro, scheelt weer paar tientjesrolandos582 schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:07:
[...]
Advies, Begin niet aan de rommel van Tritton. Dat is gewoon een bende plastic, dat vrij snel kapot gaat. Turtle beach is in mijn ogen ook troep. Maar daar hoor ik verschillende meningen over.
Ik zou gaan voor Astro,
Persoonlijk vind ik de Sony PlayStation 3 Wireless Stereo Headset 7.1 een top ding.
Zeker prijs-kwaliteit gezien een aanrader. Wel even wachten totdat bluetooth ondersteund wordt
Zeker prijs-kwaliteit gezien een aanrader. Wel even wachten totdat bluetooth ondersteund wordt

Ik zou lekker een koptelefoon halen waar je ook muziek mee kan luisteren, dus die goed bij je muziek smaak past. Die hebben toch bijna allemaal een microfoontje in de draad zitten, gewoon aansluiten op je controller en klaar!
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Ja een beetje overkill voor een PS4 van 400 euro...rolandos582 schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:07:
[...]
Ik zou gaan voor Astro,
Ik snap je vergelijk maar een Astro koptelefoon is bij langena geen Meserati hoor.Fatal Mind schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:21:
[...]
Je beseft dat er niet voor niks een groot prijsverschil zit met de tritton / turtle beach en waar jij mee aankomt kakken. Dat is hetzeflde als een fiat chinqecento vergelijken met een maserati.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik heb een vraagje aan de gelukkige PS4 eigenaren die al het één-en-ander via PSN hebben gedownload.
Hoe zit het met de snelheid waarmee je kunt downloaden (bedraad en wireless)?
Mijn grootste ergenis van PSN op de PS3 waren de verschrikkelijk @%(*@# downloads. Soms kon ik binnen het uur 3GB binnen trekken, en soms zat ik gerust een avond - ruim 3 uur - op 1GB te wachten. Het feit dat de PS4 anno 2013 geen 5GHz ondersteunt is wel een domper van jewelste. Je koopt tegenwoordig toch ook geen auto meer zonder airbag?
Op dat puntje heeft de XBOX toch wel een kleine voorkeur, op mijn 360 kon ik altijd retesnel dingen downloaden en was de integratie van XBL subliem, daar konden ze bij Sony wel een puntje aan zuigen.
Wat zijn jullie bevindingen? Ik heb maar zéér weinig posts kunnen vinden die het hebben over de downloadsnelheid. Ik heb geen zin om met 200kb/s een 40GB spel naar binnen te trekken terwijl ik hier met een 100Mb/s lijn zit.
Mijn grootste ergenis van PSN op de PS3 waren de verschrikkelijk @%(*@# downloads. Soms kon ik binnen het uur 3GB binnen trekken, en soms zat ik gerust een avond - ruim 3 uur - op 1GB te wachten. Het feit dat de PS4 anno 2013 geen 5GHz ondersteunt is wel een domper van jewelste. Je koopt tegenwoordig toch ook geen auto meer zonder airbag?
Op dat puntje heeft de XBOX toch wel een kleine voorkeur, op mijn 360 kon ik altijd retesnel dingen downloaden en was de integratie van XBL subliem, daar konden ze bij Sony wel een puntje aan zuigen.
Wat zijn jullie bevindingen? Ik heb maar zéér weinig posts kunnen vinden die het hebben over de downloadsnelheid. Ik heb geen zin om met 200kb/s een 40GB spel naar binnen te trekken terwijl ik hier met een 100Mb/s lijn zit.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Ik heb nog geen games gekocht via PSN dus nog geen 40GB achtige groottes hoeven binnen te halen. Maar enkele games zoals Resogun en Contrast en enkele updates van zo'n 600mb kwamen echt zo binnen.SacreBleu schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:48:
Ik heb een vraagje aan de gelukkige PS4 eigenaren die al het één-en-ander via PSN hebben gedownload.
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Ik heb net BF4 gedownload en geinstalleerd (gisteren) en dat ging razendsnel. Ik praat letterlijk over 10-20x sneller dan de PS3. Ik heb nooit begrepen waarom dat ding zo traag was... De Ps4 download even snel als mijn PC. Hij installeert ook razendsnel, behalve bij BF4, maar dat schijnt op beide consoles een vreemde eend in de bijt te zijn wat dat betreft. Bij sommigen installeert die zeer snel maar ik heb ook mensen horen zeggen dat 't uren duurde (dat was dan toevallig een XbOne eigenaar, maar ik twijfel er niet aan dat dat soort ongein ook op de Ps4 gebeurt bij BF).SacreBleu schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:48:
Dus daar hoef je je niet druk om te maken
Dus het hele 5GHZ gebeuren kan me gestolen worden eerlijk gezegd. Merk ik niks van.
[ Voor 12% gewijzigd door Brutal1ty op 15-12-2013 19:56 ]
Battlefield 4 was hier binnen 15 minuten binnen (38 gig)SacreBleu schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:48:
Ik gebuik altijd deze link: https://store.sonyenterta...k.com/#!/nl-nl/home/games
@Vinnocchio
Ik vraag gewoon of het bij die tritton wel zo werkt als ik graag zou willen en aangezien hij er eentje heeft mag dat al niet meer?
Ik vraag gewoon of het bij die tritton wel zo werkt als ik graag zou willen en aangezien hij er eentje heeft mag dat al niet meer?
[ Voor 25% gewijzigd door bukkum op 15-12-2013 20:04 ]
Daar wordt ik gelukkig vanBrutal1ty schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:54:
[...]
Ik heb net BF4 gedownload en geinstalleerd (gisteren) en dat ging razendsnel...
Dus daar hoef je je niet druk om te maken![]()
Dus het hele 5GHZ gebeuren kan me gestolen worden eerlijk gezegd. Merk ik niks van.
Ook voor de andere tweakers die hun ervaring even wilde delen, bedankt!
[ Voor 4% gewijzigd door SacreBleu op 15-12-2013 20:05 ]
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Ugh mijn excuses, ik moet mezelf even verbeteren hier: ik game nu met wifi, máár die downloads gisteren waren gedaan met ethernet kabel aansluiting... Echter waren de langzame downloads op m'n ps3 ook gewoon met ethernet kabel gedaan dus dat verschil blijft staan. Even om de duidelijkheid van m'n vorige post te verhogenSacreBleu schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:05:
[...]
Daar wordt ik gelukkig van. Dat 5GHz gebeuren is meer een ergenis dan dat het ook daadwerkelijk een invloed heeft. De router staat dichtbij genoeg, en ik heb altijd de mogelijkheid hem met de draad aan te sluiten. Maar dit doet me goed om te weten, dát was de enige reden waarom ik toen niet direct een pre-order heb geplaatst, dat PSN gebeuren zat me écht in de maag.
Ook voor de andere tweakers die hun ervaring even wilde delen, bedankt!
PS: goed punt in het XbOne topic waar je net op me gereageerd had
[ Voor 3% gewijzigd door Brutal1ty op 15-12-2013 20:07 ]
Gast, dit is het ps4 topic, je bent al 2 dagen bezig met gelul over je koptelefoon wat hier gewoon niet thuis hoort. Ik wil best helpen maar gezeur en gezanik en shit die je zelf kan opzoeken in google irriteert mij en andere users enorm.bukkum schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:03:
@Vinnocchio

Dat geeft niet, de PS3 had het probleem met of zonder bedraad internet, dus ook al zou het op de PS4 op WiFi wél hetzelfde zijn maar op bedraad beter, dan was ik al uit de brand geholpenBrutal1ty schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:06:
[...]
Ugh mijn excuses, ik moet mezelf even verbeteren hier: ik game nu met wifi, máár die downloads gisteren waren gedaan met ethernet kabel aansluiting... Echter waren de langzame downloads op m'n ps3 ook gewoon met ethernet kabel gedaan dus dat verschil blijft staan. Even om de duidelijkheid van m'n vorige post te verhogen
PS: goed punt in het XbOne topic waar je net op me gereageerd had
Je zette me anders wel even aan het denken toen je neerzette dat de PS3 eigenlijk sterker was
Verwijderd
ej ga huilen vent mensen kunnen hier heus wel over koptelefoons vragen stellen als je geen zin hebt om te antwoorden praat dan helemaal niet zit egt niet op nutteloze mensen als jij te wachten so quit the bitching;)Vinnocchio schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:09:
[...]
Gast, dit is het ps4 topic, je bent al 2 dagen bezig met gelul over je koptelefoon wat hier gewoon niet thuis hoort. Ik wil best helpen maar gezeur en gezanik en shit die je zelf kan opzoeken in google irriteert mij en andere users enorm.
Wat jij nu doet, is appels met peren vergelijken. Maar goed, iedereen zijn eigen mening natuurlijk. En die respecteer ik.Fatal Mind schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:21:
[...]
Je beseft dat er niet voor niks een groot prijsverschil zit met de tritton / turtle beach en waar jij mee aankomt kakken. Dat is hetzeflde als een fiat chinqecento vergelijken met een maserati.
Slim inderdaad.mikkelnl schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:29:
[...]
De A40 kost bij 12game via bol.com 209 euro, scheelt weer paar tientjes
Het is maar net hoe je het ziet natuurlijk. Je kunt met een A50 prima 3 jaar doen. Betaal je 100 euro per jaar. Of te wel 8,33 per maand. Dat heb ik zeker over voor een uitstekende headset.harrytasker schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:41:
[...]
Ja een beetje overkill voor een PS4 van 400 euro...
Sluit jij je consoles ook nog met scart aan? Nee, want dat zit er niet meer op. Maar ff zonder dollen: ik mag hopen dat elke zichzelf serieus nemende online speler zijn console toch wel bedraad aansluit? En ja ik zit op zolder en mij router staat beneden, dus ik heb flink wat meters afgelegd.SacreBleu schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:48:
Een controller op AA batterijen vind ik eerlijk gezegd kwalijker.
Enfin, wat ik tot nu toe heb gedownload ging echt vele malen sneller dan op de PS3. Ik zou me er dus geen zorgen om maken.
Kerel ik beantwoord ook zn vragen maar op een gegeven moment is het gewoon fakking irritant dat mensen zelf niet even op zoek gaan en als een klein kind maar blijven zeuren. En nutteloos is jouw post dus:Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:21:
[...]
ej ga huilen vent mensen kunnen hier heus wel over koptelefoons vragen stellen als je geen zin hebt om te antwoorden praat dan helemaal niet zit egt niet op nutteloze mensen als jij te wachten so quit the bitching;)

Jup geen 5ghz is beetje domme beslissing geweest van Sony maar dan nog heeft bedraad nog altijd de voorkeur. Je hebt tegenwoordig ook van die Powerline adapters waarmee je prima bedraad netwerk door je huis kan leggen.
Verwijderd
als je geen zin hebt om nogmaals zijn vraag te beantwoorden omdat hij t mss niet begrijpt kun je beter je nutteloze mond houden in plaats van lopen bitchen ben mensne zoals jij meer dan zat als je geen zin hebt om te praten of vragen te beantwoorden zeg dan beter niks.Niet iedereen begrijpt dingen gelijk of meteen zoals jij slimme jongenVinnocchio schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:28:
[...]
Kerel ik beantwoord ook zn vragen maar op een gegeven moment is het gewoon fakking irritant dat mensen zelf niet even op zoek gaan en als een klein kind maar blijven zeuren. En nutteloos is jouw post dus:
Euh, welk punt je hiermee ook wilde maken, het komt niet over.bram1984 schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:24:
[...]
Sluit jij je consoles ook nog met scart aan? Nee, want dat zit er niet meer op. Maar ff zonder dollen: ik mag hopen dat elke zichzelf serieus nemende online speler zijn console toch wel bedraad aansluit? En ja ik zit op zolder en mij router staat beneden, dus ik heb flink wat meters afgelegd.
Bedankt voor het compliment!Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:35:
[...]
Niet iedereen begrijpt dingen gelijk of meteen zoals jij slimme jongen

[ Voor 37% gewijzigd door Vinnocchio op 15-12-2013 20:43 ]
Ik heb de PS4 de eerste 2 weken op WIFI gehad, eerst was hij aangesloten bij de router(tv meubel) maar heb hem toch maar (tijdelijk) aan mijn PC scherm aangesloten aangezien mijn vriendin de tv in de avond vaak hijacked. Mijn ervaringen:
1. WIFI + router binnen 1 meter
Uitstekende snelheden, binnen enkele minuten had ik de PS4 patch, Resogun en die andere free game binnen (Launch day!).
2. WIFI + meter of 6 van de router
Dramatisch, falende downloads, snelheden van < 1Mbs.
3. Bedraad op 6 meter van de router
Uitstekend, Fifa, en de 2e PS4 patch binnen in no time.
Kortom, erg tevreden ben ik niet over de stabiliteit van WIFI maar mijn PS4 zal toch net als de PS3 en Xbox 360 bedraad aangesloten worden. Alleen mn Wii U is op WIFI aangezien ik daar toch niet online mee game.
1. WIFI + router binnen 1 meter
Uitstekende snelheden, binnen enkele minuten had ik de PS4 patch, Resogun en die andere free game binnen (Launch day!).
2. WIFI + meter of 6 van de router
Dramatisch, falende downloads, snelheden van < 1Mbs.
3. Bedraad op 6 meter van de router
Uitstekend, Fifa, en de 2e PS4 patch binnen in no time.
Kortom, erg tevreden ben ik niet over de stabiliteit van WIFI maar mijn PS4 zal toch net als de PS3 en Xbox 360 bedraad aangesloten worden. Alleen mn Wii U is op WIFI aangezien ik daar toch niet online mee game.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Thanks! Hier wordt deze headset aanbevolen en deze werkt ( misschien door mijn onkunde hoor) niet zoals ik dat wil. Misschien behoed ik andere hiermee een aankoop die net zoals bij mij niet helemaal naar verwachting is.Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:21:
[...]
ej ga huilen vent mensen kunnen hier heus wel over koptelefoons vragen stellen als je geen zin hebt om te antwoorden praat dan helemaal niet zit egt niet op nutteloze mensen als jij te wachten so quit the bitching;)
Voor mij is het niet hebben van 5Ghz echt een domper van jewelste, en werkelijk onbegrijpbaar. Het verschil tussen 2,4 en 5, is voor mij het verschil tussen perfect online kunnen gamen en niet online kunnen gamen (woon in het centrum van Den Haag dus veel netwerken). Hopelijk komt er nog een compatibel dongle, want op dit moment is de PS4 voor mij alleen een singleplayer apparaat, en doe ik het multiplayer maar op de One.
Kun je nu ook een keer op een normale manier reageren?Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:35:
[...]
als je geen zin hebt om nogmaals zijn vraag te beantwoorden omdat hij t mss niet begrijpt kun je beter je nutteloze mond houden in plaats van lopen bitchen ben mensne zoals jij meer dan zat als je geen zin hebt om te praten of vragen te beantwoorden zeg dan beter niks.Niet iedereen begrijpt dingen gelijk of meteen zoals jij slimme jongen
Het idee van Tweakers is dat mensen vooraf al zelf zaken nagekeken hebben en zelf gezocht hebben. Kom je er echt niet uit dan kun je zeker vragen stellen. Probleem is alleen dat mensen niet zoeken, althans niet goed genoeg, omdat deze vragen al tig keer gesteld zijn.
Dus de volgende keer dat je iemand gaat afkraken dan bedenk je nog een keer en tel tot 10
Mede-tweakers helpen graag, maar enige inzet is wel nodig!
Ik stel hier misschien een paar vragen over een headset, als je geen zin hebt om als een normaal persoon te reageren houd gewoon je mond.Vinnocchio schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:28:
[...]
Kerel ik beantwoord ook zn vragen maar op een gegeven moment is het gewoon fakking irritant dat mensen zelf niet even op zoek gaan en als een klein kind maar blijven zeuren. En nutteloos is jouw post dus:
Ik stel ze echt niet voordat ik zelf gegoogeld heb hoor. Sorry maar gastjes zoals jij die lekker populair gelijk iedereen betitelen en afzeiken als iemand die niks opzoekt daar irriteer ik me nu aan. Ik zal de verstandige zijn en het bij deze reactie laten.
En over een paar jaar als iedereen 5 Ghz gebruikt heb je weer hetzelfde probleem. Leg nu gewoon een kabeltje of desnoods een powerline adapter en je zal er nooit problemen met WIFI hebben. Het is leuk maar niet betrouwbaar en dat zal het ook nooit worden.Ravnoss schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:52:
Voor mij is het niet hebben van 5Ghz echt een domper van jewelste, en werkelijk onbegrijpbaar. Het verschil tussen 2,4 en 5, is voor mij het verschil tussen perfect online kunnen gamen en niet online kunnen gamen (woon in het centrum van Den Haag dus veel netwerken). Hopelijk komt er nog een compatibel dongle, want op dit moment is de PS4 voor mij alleen een singleplayer apparaat, en doe ik het multiplayer maar op de One.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Mijn PS4 staat op zo'n 1 meter van men modem, signaalsterkte=100%... Dus als ik bedraad ga lijkt het me toch geen snelheidswinst op te leveren, of ben ik mis?bram1984 schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:24:
[...]
Sluit jij je consoles ook nog met scart aan? Nee, want dat zit er niet meer op. Maar ff zonder dollen: ik mag hopen dat elke zichzelf serieus nemende online speler zijn console toch wel bedraad aansluit? En ja ik zit op zolder en mij router staat beneden, dus ik heb flink wat meters afgelegd.
Een controller op AA batterijen vind ik eerlijk gezegd kwalijker.
Enfin, wat ik tot nu toe heb gedownload ging echt vele malen sneller dan op de PS3. Ik zou me er dus geen zorgen om maken.
Idee is dat wanneer je met veel vragen zit, je er een apart topic over opent.bukkum schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:56:
[...]
Ik stel hier misschien een paar vragen over een headset, als je geen zin hebt om als een normaal persoon te reageren houd gewoon je mond.
Ik stel ze echt niet voordat ik zelf gegoogeld heb hoor. Sorry maar gastjes zoals jij die lekker populair gelijk iedereen betitelen en afzeiken als iemand die niks opzoekt daar irriteer ik me nu aan. Ik zal de verstandige zijn en het bij deze reactie laten.
Dit zorgt ervoor dat mensen in de toekomst, die het zelfde probleem hebben/de zelfde vragen hebben, snel op het juiste topic terecht komen.
Zo nu en dan een vraag die enigszins aan een PS4 gerelateerd is, is prima. Maar wanneer blijkt dat je met een groot aantal vragen zit over een specifiek onderwerp dan is een apart topic beter. Zo bereik je een groter publiek en dus waarschijnlijk ook eerder iemand die het antwoord weer
Niemand?DarkElement schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:42:
Meer mensen last van dat je geen trophys kan syncen? Ik krijg error: NP-32091-5
Ik hou ook van joubukkum schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:56:
[...]
Ik stel hier misschien een paar vragen over een headset, als je geen zin hebt om als een normaal persoon te reageren houd gewoon je mond.

Ik zal je nog even quoten wat ik eerder heb geantwoord op 1 van je vele vragen:
En mag ik je er even aan herinneren dat de ik de enige ben die jouw vragen beantwoord heb, totdat ik er een beetje genoeg van kreeg? Met je 'problemen' die je makkelijk zelf kon oplossen als je de handleiding gelezen had of als je voordat je een impulsaankoop deed eerst even jezelf geinformeerd had welke headset wel en niet werkt voordat Sony dit heeft gepatched? En dat is 39Vinnocchio schreef op zondag 15 december 2013 @ 18:51:
[...]
Er komt binnenkort een update dat het allemaal werkt zoals jij wilt, relax gast
En nou weer ontopic graag, PS4
Tritton vind ik zelf ook niks, maar een goede Turtle Beach kan ik zeker wel aanraden. Ik had de px5 bij de ps3, maar die heb ik verkocht. Daar heb ik nu echt spijt van. Binnenkort ga ik de px4 in huis halen, die is gek genoeg beter dan de px5. Dat astro bovenaan staat in de ranking, daar is iedereen het wel over eens, maar daar betaal je dan ook behoorlijk veel geld voor. Dat vind ik het net niet waard.rolandos582 schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:07:
[...]
Ik zou gaan voor Astro,
Dat heb je mis.Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:58:
[...]
Mijn PS4 staat op zo'n 1 meter van men modem, signaalsterkte=100%... Dus als ik bedraad ga lijkt het me toch geen snelheidswinst op te leveren, of ben ik mis?
Ook 100% dekking wint het niet van een bekabelde aansluiting. Zeker niet als het gaat over latecy enz.
^ Ja behoorlijk, minder lag, timeouts etc.
PSN: fonsmeister
Jazeker. Met een Ethernet kabel heb je een veel stabielere verbinding en is er over het algemeen een hogere snelheid. Wat er ook voor zorgt dat de boel vloeiender overkomt.Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:22:
Maar zou het verschil echt merkbaar zijn tijdens het gamen, wifi of draadje?
Verwijderd
Merk er met Diablo in ieder geval niets van of ik met wifi op mijn laptop speel of met de kabel aan de PC speel.
Ik heb nooit een verschil gemerkt, Ik speelde veel CoD op de laptop en heb nooit last gehad van veel lag of andere verbindingsgerelateerde dingen. Theoretisch is bedraad beter, in de praktijk vaak ook, maar ik heb toch het idee dat het in dit topic meer wordt opgehemeld.Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:22:
Nou het is natuurlijk enorm afhankelijk van de hardware verder.Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:22:
Veel mensen hebben een brakke router met goedkope hardware erin en dan is vaak een draad stronings vrijer. Zeker als je dan in je pc ook nog goedkopere hardware hebt.
WiFi is niet zomaar WiFi, heb je degelijke hardware in je machine en een degelijke router dan is het verschil al een stuk kleiner.
grrrr als nu eens AC4 op de maat gaat vallen komende week. Duurt veel te lang
steeds BF4 spelen is ook maar saai
In dit verhaal kan ik me veel beter vinden. Het maakt degelijk verschil of je thuis met je Xperiabox aan het prutsen bent of dat je een degelijke router hebt staan van merk x. Ook ligt het aan je omgeving, woon je in een een complex waar de buren onder, boven en naast je allemaal een draadloos netwerk hebben, zul je een verminderde ervaring hebben.Donstil schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:37:
[...]
Nou het is natuurlijk enorm afhankelijk van de hardware verder.
Veel mensen hebben een brakke router met goedkope hardware erin en dan is vaak een draad stronings vrijer. Zeker als je dan in je pc ook nog goedkopere hardware hebt.
WiFi is niet zomaar WiFi, heb je degelijke hardware in je machine en een degelijke router dan is het verschil al een stuk kleiner.
Ook speelt natuurlijk mee 'waar' de router en console/pc in verhouding van elkaar staan. Staat je (degelijke)router in de woonkamer en je console ook, dan zal het verschil alleen waarneembaar zijn als je benchmarks gaat draaien. In de praktijk zal het wel loslopen.
Same, AC4 en Killzone verwacht ik snel via Saturn te kunnen ontvangen. Zou mooi zijn ergens deze week, leuk voor de vrije dagen rondom kerst!Paulus07 schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:40:
grrrr als nu eens AC4 op de maat gaat vallen komende week. Duurt veel te langsteeds BF4 spelen is ook maar saai
Verwijderd
BF4 is killer waar heb je t over en ja speel m de hele tijd naar mijn mening beste launchgamePaulus07 schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:40:
grrrr als nu eens AC4 op de maat gaat vallen komende week. Duurt veel te langsteeds BF4 spelen is ook maar saai
Niemand ervaringen met bovenstaand? Twee PSN accounts waarvan 1 met PS Plus welke ik wil delen naar de andere.Tiwazz schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:49:
Ik heb zojuist een PSN account aangemaakt voor mijn vriendin op de PS4. Nou kan deze geen gebruik maken van PS Plus op mijn account, iemand enig idee hoe je dit kan laten werken?
Ik had dit filmpje gezien maar dat lijkt niet te werken. Het account van mijn vriendin blijft een blauw bolletje hebben.
YouTube: Quick Tip: Sharing Playstation Plus on PS4 with Multiple Users
Ik heb overigens snelle downloads, resogun en contrast waren echt binnen een minuut binnen of zo. Bekabeld aangesloten.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Dat bedraad altijd beter is dan draadloos en dat ik überhaupt niet snap dat mensen draadloos online gamen. Wi-Fi is daar gewoon niet betrouwbaar genoeg voor.SacreBleu schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:38:
[...]
Euh, welk punt je hiermee ook wilde maken, het komt niet over.
En dat is dan ook weer erg overdreven. Als jij goede Wi-Fi apparatuur hebt kan jij een prima betrouwbaar signaal creëeren. Uiteraard als je ergens in de randstad zit met 15+ 2.4Ghz Wi-Fi signalen om je heen en een cheapo sitecom router gebruikt die op de 1ste verdieping staat en zelf gamed om de 3de, dat gaat hem natuurlijk niet worden.bram1984 schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:51:
[...]
Dat bedraad altijd beter is dan draadloos en dat ik überhaupt niet snap dat mensen draadloos online gamen. Wi-Fi is daar gewoon niet betrouwbaar genoeg voor.
Overigens ben ik van mening dat bekabeld altijd beter is en mijn hele huis is dan ook voorzien van een CAT6 contactdoos in iedere ruimte.
Is je TV niet ook nog erg van invloed op je wifi signaal? Gezien je console er doorgaans recht onder staat
PSN: fonsmeister
Maak het account van je vriendin eens het primary account, kijk eens of zowel jij als zij nu toegang hebben?Tiwazz schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:51:
[...]
Niemand ervaringen met bovenstaand? Twee PSN accounts waarvan 1 met PS Plus welke ik wil delen naar de andere.
Ik heb overigens snelle downloads, resogun en contrast waren echt binnen een minuut binnen of zo. Bekabeld aangesloten.
Goed idee, alleen hoe kan ik dat doen? Ik heb al wel op dat account de PS4 ingesteld als primair PS4 systeem maar dat maakte niets uit..Vinnocchio schreef op zondag 15 december 2013 @ 22:04:
[...]
Maak het account van je vriendin eens het primary account, kijk eens of zowel jij als zij nu toegang hebben?
@fonsmeister
Je televisie zend geen signaal in de 2.4GHz band uit (tenzij de TV voorzien is van Wi-Fi) en IR signalen storen niet met de 2.4GHz band.
Dus nope, maakt niets uit
[ Voor 20% gewijzigd door ndonkersloot op 15-12-2013 22:08 ]
Verwijderd
Hoe is BF4 er aan toe op dit moment? Wil hem erg graag kopen maar weinig trek in al die bugs & server problemen.Paulus07 schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:40:
Settings->psnTiwazz schreef op zondag 15 december 2013 @ 22:06:
[...]
Goed idee, alleen hoe kan ik dat doen? Ik heb al wel op dat account de PS4 ingesteld als primair PS4 systeem maar dat maakte niets uit..
@fonsmeister
Je televisie zend geen signaal in de 2.4GHz band uit (tenzij de TV voorzien is van Wi-Fi) en IR signalen storen niet met de 2.4GHz band.
Dus nope, maakt niets uit.
Change master account
Waar zet ik mijn automatische PSN+ verlenging uit? Kan het onder Settings>Psn niet vinden.
To cancel automatic renewal of your PlayStation®Plus subscription, select the service under (Settings) > [PSNSM] > [Account Information] > [Services List], and then select [Cancel Automatic Renewal].Donstil schreef op zondag 15 december 2013 @ 22:16:
Waar zet ik mijn automatische PSN+ verlenging uit? Kan het onder Settings>Psn niet vinden.
Verwijderd
k heb bij mijn ps4 besteld online bij mm een kapotte headset gekregen en een joystick.met een r1die ingedrukt blijft... wat te doen??
je kan hem verloten op tweakers en zelf een nieuwe kopen.Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 22:29:
k heb bij mijn ps4 besteld online bij mm een kapotte headset gekregen en een joystick.met een r1die ingedrukt blijft... wat te doen??
Retour wat dacht je anders. Je hebt kapot spul gekregen. Gaat de ps4 nog aan?Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 22:29:
Verwijderd
ps4 doet t gwn.. moet ik dn in tussentijd zonder joystick zitten?DarkElement schreef op zondag 15 december 2013 @ 22:33:
[...]
Retour wat dacht je anders. Je hebt kapot spul gekregen. Gaat de ps4 nog aan?
Met wie kan k contact opzoeken over dit
Ik zou eens bij 'mm' gaan kijken.Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 22:37:
[...]
ps4 doet t gwn.. moet ik dn in tussentijd zonder joystick zitten?
Met wie kan k contact opzoeken over dit
Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.
Verwijderd
Met xbox deden ze gwn je moet bellen en dan sturen ze een nieuwe op. Had gehoopt dat ze dit ook dede bij sony
Je hoeft het niet te pikken dat je een controller krijgt met een R1 die niet goed werkt, maar je schijnt het zelf te kunnen fixen. 4 schroefjes van controller eruit en de R1 eraf klikken, dan over het gedeelte eronder een doekje halen.Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 22:29:
Controller hoeft niet los!!!! Je kan de r2 er zo uitwippen en met wattenstaafje de binnenkant schoonmaken. Serieus rcht makkelijk. Niet opsturen kan niets aan mis gaan! Heb het al met 3 controllers gehad met de L1
Verwijderd
Hoe wip je m eruitnickdew schreef op zondag 15 december 2013 @ 22:48:
Controller hoeft niet los!!!! Je kan de r2 er zo uitwippen en met wattenstaafje de binnenkant schoonmaken. Serieus rcht makkelijk. Niet opsturen kan niets aan mis gaan! Heb het al met 3 controllers gehad met de L1
Pinnetje er aan de voorkant ingedrukt en omhoog wippen. Kan niet knappen ofzo. Gaat makkelijk. Heb het zelf met het pinnetje van de iPhone simkaart houder gedaan. Wattenstaafje over de 2 kanten onder het knopje halen en klaar!
Holy shit wat een brute achtervolgingen vanavond in NFS zeg! Die laatste missie is wel enorm intens. 45 kilometer door de wereld scheuren met enorm veel politie achter je aan. Na veel vloeken en tieren toch eindelijk gelukt. Nu de overgebleven racemissies uitspelen en gaan voor level 60. Daarna is de cop career aan de beurt.
PSN: Finally_Chris
Mijne moet van WOWHD komen. Maar is al op 30-11 verzonden. dus schiet niet op -_-psychodude schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:42:
[...]
Same, AC4 en Killzone verwacht ik snel via Saturn te kunnen ontvangen. Zou mooi zijn ergens deze week, leuk voor de vrije dagen rondom kerst!
Ja maar een keer een SP verhaal is ook wel weer niceVerwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:42:
[...]
BF4 is killer waar heb je t over en ja speel m de hele tijd naar mijn mening beste launchgame
Geen problemen sinds de update.Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 22:10:
[...]
Hoe is BF4 er aan toe op dit moment? Wil hem erg graag kopen maar weinig trek in al die bugs & server problemen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Die missie is inderdaad erg vet!CR1691 schreef op zondag 15 december 2013 @ 23:32:
Holy shit wat een brute achtervolgingen vanavond in NFS zeg! Die laatste missie is wel enorm intens. 45 kilometer door de wereld scheuren met enorm veel politie achter je aan. Na veel vloeken en tieren toch eindelijk gelukt. Nu de overgebleven racemissies uitspelen en gaan voor level 60. Daarna is de cop career aan de beurt.
Ik had hem in 2x gehaald, de truc was om zo snel mogelijk op kop te komen, zodat je in ieder geval geen last meer hebt van je mederacers... dan zo veel mogelijk schadevrij blijven, en door de repair shops blijven scheuren
Cop career heb ik ook al uitgespeeld, daar vond ik de laatste missie minder spannend.
Nu nog alle andere missies doen, daar ben ik nog wel even mee bezig!
Toch vind ik de racer career wel moeilijker, omdat je je geld kwijtraakt als je gebust word... hoevaak ik al niet meer dan 200.000 aan mn neus voorbij heb zien gaan
Verwijderd
Ja man. Ik w8 ook op cod levertijd 2 dagen maak er 2 weken van waardeloose servicepsychodude schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:42:
[...]
Same, AC4 en Killzone verwacht ik snel via Saturn te kunnen ontvangen. Zou mooi zijn ergens deze week, leuk voor de vrije dagen rondom kerst!
Ikzelf heb alleen nog maar fifa
Beide psplus spellen en killzone spreken mij totaal niet aan. Zit te denken aan nfs maar hoor er niet zulke goede verhalen over
Beide psplus spellen en killzone spreken mij totaal niet aan. Zit te denken aan nfs maar hoor er niet zulke goede verhalen over
Ik had trouwens wel graag een optie van Sony gezien dat als je een fysiek spel koopt je met de disc in de store een update of iets kan binnenhalen zodat je daarna zonder disc kan spelen. Merkte gisteren dat ik met moeite uit bed kon komen om Killzone voor Fifa te wisselen
Dan was het wel erg makkelijk geweest om een spel eenmaal in de winkel te kopen en die daarna te delen met al je vrienden, denk je ook niet?AMARONE schreef op maandag 16 december 2013 @ 00:19:
Ik had trouwens wel graag een optie van Sony gezien dat als je een fysiek spel koopt je met de disc in de store een update of iets kan binnenhalen zodat je daarna zonder disc kan spelen. Merkte gisteren dat ik met moeite uit bed kon komen om Killzone voor Fifa te wisselen
Verwijderd
Ik ga zoveel mogelijk downloaden, spellen als Fifa en BF4 speel ik over een langere periode als bijvoorbeeld een assasins creed. Assasins creed wil ik dan nog wel op disc kopen maar telkens BF of Fifa terug in mijn ps4 stoppen heb ik weinig trek in.
Ik vind het wel sneu dat ze nu voor de meeste games 70 euro vragen. Dit was voor de ontwikkelkosten niet nodig geweest en volgens mij was het ook al half om half beloofd dat dit niet zou gebeuren.
Ik vind het wel sneu dat ze nu voor de meeste games 70 euro vragen. Dit was voor de ontwikkelkosten niet nodig geweest en volgens mij was het ook al half om half beloofd dat dit niet zou gebeuren.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2013 00:28 ]
Hebben al meer mensen DLC codes van Call of Duty Ghosts ontvangen? (de Freefall map)
Vriend van me heeft hem later besteld bij de Mediamarkt dan ik en heeft al wel een code. Terwijl de klantenservice er voor mij nog achteraan is.., al 2 weken
Vriend van me heeft hem later besteld bij de Mediamarkt dan ik en heeft al wel een code. Terwijl de klantenservice er voor mij nog achteraan is.., al 2 weken
Ja met die "tactiek"'wist ik hem ook te winnen. Nadat het een aantal maal mislukte in de laatste 5 kilometer besloot ik voor een sterke auto te gaan. In de laatste kilometers wordt alles een stuk smaller en als je dan eenmaal een politie of 5 achter je aan hebt dan wordt het een lastig verhaal. Helaas faalde die tactiek ook omdat ik te weinig snelheid kon maken. Dus toch maar weer besloten voor een racemonster te gaan en viola, missie geslaagd.RonnieB82 schreef op zondag 15 december 2013 @ 23:56:
[...]
Die missie is inderdaad erg vet!
Ik had hem in 2x gehaald, de truc was om zo snel mogelijk op kop te komen, zodat je in ieder geval geen last meer hebt van je mederacers... dan zo veel mogelijk schadevrij blijven, en door de repair shops blijven scheuren
Cop career heb ik ook al uitgespeeld, daar vond ik de laatste missie minder spannend.
Nu nog alle andere missies doen, daar ben ik nog wel even mee bezig!
Toch vind ik de racer career wel moeilijker, omdat je je geld kwijtraakt als je gebust word... hoevaak ik al niet meer dan 200.000 aan mn neus voorbij heb zien gaan
Ben wel benieuwd naar de cop missies maar ik wil eerst de level 60 als racer aantikken. Dat blijft toch wel het leukste imo.
PSN: Finally_Chris
Dit topic is gesloten.
Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan