Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-10 19:03
Tweakers,

Zelf heb ik de PS4 met release. Dus nu zo ongeveer 2 weken. Ik heb een probleem met mijn controller.
Nu is mijn vraag meer mensen die dit misschien hebben. De R1 Trigger/Knop (voorste) blijft vaak hangen als je hem indrukt. Dit is heel vervelend met shooters en andere games. De controller van een maat van mij heeft dit probleem ook..

Komt dit vaker voor? En bij wie moet ik dan wezen de winkel waar ik mijn PS4 gekocht heb of bij Sony zelf?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iedereen trouwens dat je ook zonder de camera tekst kan invoeren met het bewegen van de controller? Even op L- of R3 drukken, weet even niet meer welke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-10 15:22
@ apamel, zoek eens op trigger hier in het topic :)

Nou vooruit maar: YouTube: PS4 Controller - Sticking Trigger Fix

[ Voor 55% gewijzigd door ChuckyDevil op 14-12-2013 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Misschien een vraag die al tig keer voorbij is gekomen maar ik kom er op google ook niet achter. Ik weet dat de PS4 (nog) geen Bluetooth headset ondersteunt. Maar komt er ooit wel een update voor? Ik heb namelijk zo'n leuk dingetje van sony die alleen werkt via Bluetooth.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weszz schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 11:45:
Misschien een vraag die al tig keer voorbij is gekomen maar ik kom er op google ook niet achter. Ik weet dat de PS4 (nog) geen Bluetooth headset ondersteunt. Maar komt er ooit wel een update voor? Ik heb namelijk zo'n leuk dingetje van sony die alleen werkt via Bluetooth.
Dit gaan ze verhelpen in een update. Ik dacht in januari dat ze die zouden uitbrengen.. Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-10 19:03
ChuckyDevil schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 11:41:
@ apamel, zoek eens op trigger hier in het topic :)

Nou vooruit maar: YouTube: PS4 Controller - Sticking Trigger Fix
Thanks, ga het proberen!
Is dus gewoon beetje een fabrieksfout.. van die controller..
Heb het al bij 2 joysticks gehad.. je kunt er dus op wachten gewoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansie_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:10
JorisTheWise schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 00:09:
[...]

Ja, de PS4 is regio vrij (tenzij een Publisher besluit om een restrictie daar op te zetten maar tot nu toe is dat niet het geval geweest). Houd alleen rekening met DLC, de kans is groot dat een Amerikaanse game alleen maar DLC accepteert uit de Amerikaanse store.
Op al mijn games staat anders wel het wereldbol-icoontje met nr 2 erbij. Wat betekent dit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Dat het gewoon een game uit de regio 2 is. Net zoals op de PS3. Vooral op de PS3 had ik een hoop import en nooit issues mee gehad. De Sony policy betreft import is best vrij en hoef je eigenlijk niet echt zorgen bij te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Mogelijk is dit ook al vaker behandeld, maar ik zit met het volgende:

Gisteren mijn PS4 gekregen met BF4. Nou wil ik online, maar dan moet ik imho Playstation+ gebruiken. Dit kost een x bedrag per jaar.

Heb ik dit correct? Dan het volgende:

De verkoper zei dat de PS+ kaarten momenteel op sommige plaatsen in de aanbieding zijn. Weet iemand hier meer van?

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-10 15:31
Dlc is vaak wel regio gebonden.
Dus als je veel dlc aanschaft dan kan het vor situatie uitmaken

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapyo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08-2024
50Miles schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 12:35:

Gisteren mijn PS4 gekregen met BF4. Nou wil ik online, maar dan moet ik imho Playstation+ gebruiken. Dit kost een x bedrag per jaar.

De verkoper zei dat de PS+ kaarten momenteel op sommige plaatsen in de aanbieding zijn. Weet iemand hier meer van?
- Ja
- De meeste halen van Bol volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-10 11:00

bol.com en gebruik kortingscode "AHAIR-X9NL4-JW2BJ-A7" voor 2,50 korting ;)

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Als je niet kan/wil wachten op bol.com kan je ook naar de mediamarkt, zag de kaarten net liggen voor €37,99

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JF88
  • Laatst online: 30-07-2021
Weet iemand of ze bij de MediaMarkt ook de charger station hebben voor de dual shock 4 controllers? Dan heb ik het over deze:

http://www.bol.com/nl/p/s...ion-ps4/9200000020109727/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
JF88 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:06:
Weet iemand of ze bij de MediaMarkt ook de charger station hebben voor de dual shock 4 controllers? Dan heb ik het over deze:

Bij de MM in eindhoven zag ik ze laatst wel liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:15
Bartske schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 20:49:
[...]

Toch juist mooi dat ze het voor zo'n prijs aanbieden, dat je dan 2 weken moet wachten op je game is dan jammer, maar ik heb dat er wel voor over. Ik heb keurig een mailtje gehad dat de levering vertraagd is en dat de games uiterlijk 17 december verzonden worden, met de mogelijkheid tot annuleren. Ik snap niet wat je nu aan het zeuren bent om niets?
Zeuren om niets? ;(

Ze hebben mij Vorige week zaterdag telefonisch verteld dat ze maandag verzonden werden. Dinsdag werd mij verteld morgen worden ze verzonden en woensdag was het ineens vrijdag worden ze verzonden. Gister vertelde ze mij dat ze vrijdag of zaterdag worden verzonden. Heb geen mail of niks gekregen. Dit vind ik gewoon slechte service. Ik moet er zelf 5 keer voor bellen en het wordt iedere keer maar uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-10 13:51

Halfkakkende

Vandring

JF88 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:06:

Zojuist in Almere ook zien liggen.

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:51
De Logitech Wireless Headset F540 is binnen! :*)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7acNVVT0dU2yjJtEQTCcqBVR/full.jpg
Hier even op de foto met de laatste twee games die ik voor de PS4 heb gekocht.

Anyhow, de headset is nu aan het opladen en ik zal hem later vanmiddag uitvoerig gaan testen. ;) Het enige minpuntje vind ik het feit dat de PS4 aan de achterzijde geen usb-aansluiting heeft. Nu zie je dus aan de voorkant de usb kabel lopen.

[ Voor 5% gewijzigd door Yonix op 14-12-2013 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Yonix schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:45:

[afbeelding]

Anyhow, de headset is nu aan het opladen en ik zal hem later vanmiddag uitvoerig gaan testen. ;) Het enige minpuntje vind ik het feit dat de PS4 aan de achterzijde geen usb-aansluiting heeft. Nu zie je dus aan de voorkant de usb kabel lopen.
En anders komt er vanaf de achterkant een kabel naar voren ? Ik zie het verschil niet tbh, je blijft een kabel houden daar, en precies daarom wacht ik met een headset totdat er bluetooth ondersteuning is gekomen in een update, geen zin in kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 16:31
Sanny_83 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 11:17:
Ik kwam er net achter dat je ook met voice commands die playstation kan aansturen.
Wist niet dat ze dat er ook in hadden gestopt. Verder nu een paar uurtjes op gespeeld, heerlijk apparaat.
Hopelijk komen de echte next-gen games snel.
En waar kan je dat dan activeren?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Tiwazz schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:52:
[...]

En waar kan je dat dan activeren?
Instellingen -> systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscarozzy
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-10 16:21
Paar dagen geleden met saturn gebeld over mijn CoD: Ghost die ik 5 december had besteld. had 10 december gebeld en toen werd mij verteld dat ik de volgende dag terug moest bellen maar dat er een nieuwe voorraad zou komen op 13 december.

De volgende dag gebeld en toen werd mij bot verteld nee meneer deze heeft u niet voor 2014, waarschijnlijk januari/februari kunt u de game verwachten. Ik gevraagd of ik dan niet een ander spel mocht hebben die ook in de aanbieding was toen der tijd maar dat ging absoluut niet want dat zou hun teveel kosten (onzin want hij werd ook verkocht tijdens de korting voor die prijs) maar bestelling geannuleerd en toen bij mycom besteld en die werd uiteraard gewoon de volgende dag bezorgt.

Ik bestel nooit, maar dan ook nooit meer iets bij saturn wat een ballentent is dat zeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 15:51
Oscarozzy schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 15:07:
Paar dagen geleden met saturn gebeld over mijn CoD: Ghost die ik 5 december had besteld. had 10 december gebeld en toen werd mij verteld dat ik de volgende dag terug moest bellen maar dat er een nieuwe voorraad zou komen op 13 december.

De volgende dag gebeld en toen werd mij bot verteld nee meneer deze heeft u niet voor 2014, waarschijnlijk januari/februari kunt u de game verwachten. Ik gevraagd of ik dan niet een ander spel mocht hebben die ook in de aanbieding was toen der tijd maar dat ging absoluut niet want dat zou hun teveel kosten (onzin want hij werd ook verkocht tijdens de korting voor die prijs) maar bestelling geannuleerd en toen bij mycom besteld en die werd uiteraard gewoon de volgende dag bezorgt.

Ik bestel nooit, maar dan ook nooit meer iets bij saturn wat een ballentent is dat zeg !
Ik heb het zelfde met cod en Assasins. Ook mij hebben ze 3x aangeboden om te annuleren..
Ze verkopen de spellen met verlies voor dat bedrag vandaar. Ik wacht gewoon netjes af. Ik ga niet annuleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Laatst online: 12-10 16:02
Vraagje over de HDMI aansluiting voor de PS4. Ik wel deze op mijn tv gaan aansluiten wanneer hij binnenkomt maar ook standaard op mijn monitor die 4 meter daar vanaf staat. Zonder dat ik telkens HDMI kabels moet gaan in en uit pluggen.
Er bestaan natuurlijk HDMI splitters, alleen begreep ik dat de PS4 vrij snel 'moeilijk' doet met andere HDMI kabels anders dan die zijn meegeleverd met de PS4. Weet iemand uit ervaring of een HDMI splitter werkt en of ik nog ergens op moet letten bij het kopen daarvan? Bij sommige varianten zie je met ingebouwde versterker en sommige juist weer zonder....

ps; ben overgeswitcht naar de playstation, zodoende is mijn PSN lijst erg leeg met fragvoer, ik zoek dus vrienden :). PSN nick; iron_pino

[ Voor 24% gewijzigd door KookSpook op 14-12-2013 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:50

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ja.

Of je bent blij omdat je zo goedkoop aan de game kunt komen en wacht af tot het spel er is.
Of je annuleert het spel bij de Saturn, loopt nu naar de media markt en betaalt het volle pond.

Dat gezeur hier over de saturn bij zo'n goede aanbieding slaat echt nergens op. Annuleer hem dan gewoon en betaal 65 euro als je hem zo graag nu wilt hebben.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sandyman538 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 17:12:
[...]

Ja.

Of je bent blij omdat je zo goedkoop aan de game kunt komen en wacht af tot het spel er is.
Of je annuleert het spel bij de Saturn, loopt nu naar de media markt en betaalt het volle pond.

Dat gezeur hier over de saturn bij zo'n goede aanbieding slaat echt nergens op. Annuleer hem dan gewoon en betaal 65 euro als je hem zo graag nu wilt hebben.
Prima als men niet snel kan leveren, maar geef dat dan in ieder geval aan, en adverteer niet met: "voor 22.00 besteld, morgen in huis"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karimpie99
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-10 20:38
Niet echt over de ps4 maar er is geen topic over nfs rivals. Wil iemand vanavond/morgen met mij de trophies halen: arresteer een vriend, win een race van een vriend, 10 racers in mustangs arresteren. Dit zijn buiten de 500k en de level trophies de enige die ik nog moet voor platinum. Anders moet ik nog een maand wachten tot mijn vriend z'n ps4 heeft.

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is PSN ook zo traag bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 19:20

Bullet NL

Eigen Wijs

Yup, kan ook zeer slecht game servers joinen

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-10 07:42
Draait de fan bij iemand ook op hoge toeren in de SP van Killzone ?
MP hoor ik haast niks en bij Black Flag hoor ik ook haast niet.

Enige game die af en toe hard gaat draaien is Resogun maar niet zo hard als Killzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karimpie99
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-10 20:38
Slash500 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 18:07:
Draait de fan bij iemand ook op hoge toeren in de SP van Killzone ?
MP hoor ik haast niks en bij Black Flag hoor ik ook haast niet.

Enige game die af en toe hard gaat draaien is Resogun maar niet zo hard als Killzone.
Hier hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JF88
  • Laatst online: 30-07-2021
Paulus07 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:07:
[...]

Bij de MM in eindhoven zag ik ze laatst wel liggen
Halfkakkende schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:43:
[...]

Zojuist in Almere ook zien liggen.
Helaas had MediaMarkt Eindhoven ze niet liggen. Ze kregen ze ook pas na kerst weer binnen zeiden ze. Ze hadden alleen de chargers van third party developers zoals Big Ben in voorraad.

Toys XL had ze wel liggen gelukkig :)

Kan de officiële charger van Sony overigens ten zeerste aanraden. Het voordeel van de officiële charger is dat de controllers via de aansluiting aan de onderkant van de controller worden opgeladen. Maakt het een stuk eenvoudiger om de controllers aan te sluiten in vergelijking tot de usb mini aansluiting die veel third party chargers gebruiken.

Video van deze charger op youtube:
YouTube: Dualshock 4 Charging Station Official Sony - Dutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-10 07:46
Yonix schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:45:

[afbeelding]

Naar aanleiding van jouw post ook deze aangeschaft; degelijk ding, goed geluid en voor dat geld echt een goeie koop! En die usb aan de voorkant is wel jammer maarja, niets te klagen :P
Thnx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe activeer je de 14 dagen playstation plus eigenlijks?
Net een nieuwe playstation 4 alleen moet me creditkaart invullen? Wat als je dat nou niet hebt...

Is er een andere manier om toch het te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 18:26:
Hoe activeer je de 14 dagen playstation plus eigenlijks?
Net een nieuwe playstation 4 alleen moet me creditkaart invullen? Wat als je dat nou niet hebt...

Is er een andere manier om toch het te krijgen?
nee, PSN jaarabbo is 37,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Vinnocchio schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 18:21:
[...]

Naar aanleiding van jouw post ook deze aangeschaft; degelijk ding, goed geluid en voor dat geld echt een goeie koop! En die usb aan de voorkant is wel jammer maarja, niets te klagen :P
Geen dank! Ik heb hem vanmiddag al even gebruikt en hij zit als gegoten. De headset voelt, zoals jij al aangeeft, degelijk aan en geeft een goed geluid. Voor dat geld zeker geen miskoop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:09
Heb veel moeite gedaan om het Killzone pakket te scoren , maar nu merk ik dat ik het spel niet speel en het me ook niet trekt. Dus als iemand zin heeft om te ruilen tegen NFS pm me dan even.

Aan BF4 heb ik meer dan genoeg als shooter en AC4, Fifa en Resogun zorgen voor de rest. Mis alleen een lekkere racegame voor tussendoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik speel hem ook verdacht weinig. maar ik ga er morgen nog een poging aan wagen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:54
Ligt bij jullie het PSN er ook uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
Zijn er ergens nog games in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus die 14 dagen plus kun je eigenlijks niet eens claimen... -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
bartburg schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 18:43:
Zijn er ergens nog games in de aanbieding?
Christmasdeals! Battlefield 4 @ PSN voor 35 euro! (PS3) maar kan je gewoon upgraden naar de ps4-versie. (ook zonder ps3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:22
Vinnocchio schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 18:21:
[...]

Kan je die headset ook gewoon aansluiten op de tv en dan gebruiken icm de ps4 dus enkel en alleen geluid en geen mic ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
RenaldoN schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 18:59:
[...]

Kan je die headset ook gewoon aansluiten op de tv en dan gebruiken icm de ps4 dus enkel en alleen geluid en geen mic ?
Ja hoor, die mic kan je omhoogklappen en dan staat ie uit. (of je sluit de mic niet aan, werkt ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeRtjh
  • Laatst online: 16-07-2023
Ik heb een vreemd probleem waar ik eigenlijk niet veel over kan vinden. Ik heb mijn PS4 aangesloten op een receiver (HDMI) en tevens aangesloten op een Tritton versterker via SPDIF. Nu stel ik op de PS4 in dat het primaire audiokanaal SPDIF moet zijn. Maar in plaats van het verwachte effect - alléén audio via SPDIF - zend de PS4 óók nog steeds audio uit via HDMI. Nu moet ik telkens - op zich niet erg - mijn versterker muten. Dit hoort toch niet? Of hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Laatst online: 16-10 21:52
Ik heb ook de f540 headset gekocht. Ik krijg er alleen geen geluid uit. Ps4 zegt headset verbonden, volume op de ps4 open gezet, iemand enig idee? Het kastje is met de usb op de ps4 aangesloten.
Als ik de voice chat wil gebruiken dan heb ik een 2,5 naar 3,5 Jack nodig volgens mij, klopt dit?

Edit: niet goed gekeken uitvoer naar hoofdtelefoon stond op chat only 8)7
Rest alleen de chat vraag nog.

[ Voor 15% gewijzigd door bukkum op 14-12-2013 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
bukkum schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 19:17:
Ik heb ook de f540 headset gekocht. Ik krijg er alleen geen geluid uit. Ps4 zegt headset verbonden, volume op de ps4 open gezet, iemand enig idee? Het kastje is met de usb op de ps4 aangesloten.
Als ik de voice chat wil gebruiken dan heb ik een 2,5 naar 3,5 Jack nodig volgens mij, klopt dit?

Edit: niet goed gekeken uitvoer naar hoofdtelefoon stond op chat only 8)7
Rest alleen de chat vraag nog.
Koptelefoon aangezet? Volume op de koptelefoon harder gezet? (die rolknop op je linkerschelp)
Chat is dmv de usb aansluiting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
  • Laatst online: 00:15
Sandyman538 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 17:12:
[...]

Ja.

Het gaat mij gewoon om de service, waarom moet ik als klant 5 x gaan bellen over de status? Zij kunnen de klant toch informeren en niet bot te woord staan iedere keer? Voor de grap heb ik dezelfde dag 2 keer gebeld (binnen 15 minuten). De een zei ja vrijdag worden ze geleverd en de andere zei het wordt morgen geleverd. Volgens mij doen ze dan daar toch echt iets fout. Maar oke ik zal wel zeuren. Op het moment van bestellen stond er gewoon voor 22.00 besteld morgen in huis, dan vind ik dat ze mij best mogen mailen of bellen met uitleg en dat niet ik als klant 5 keer moet bellen voor de status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
[b]Koptelefoon aangezet? Volume op de koptelefoon harder gezet? (die rolknop op je linkerschelp)
Chat is dmv de usb aansluiting
Heb geluid alleen harder en zachter zetten heeft geen effect, volume blijft hetzelfde. Moet trouwens elke x de usb uit de ps4 als ik geluid via tv wil ipv headset of is dat ook ergens in te stellen?

Chat via usb? Ik moet toch mijn controller aan de headset verbinden via een kabel of begrijp ik het nu verkeerd? Ik kom van de xbox 360 en daar zat de koptelefoon via een kabeltje aan de controller, rest draadloos.

[ Voor 23% gewijzigd door bukkum op 14-12-2013 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:13

kaanmijo

Picobello B.V.

De grote baas wist verder te vertellen dat Amazon vorige week hun volledige voorraad PS4′s in 27 minuten verkocht had. Deze voorraad bestond uit ongeveer 12.000 PlayStation 4-systemen.
8)7

http://www.psx-sense.nl/1...rraad-ps4s-in-27-minuten/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-10 07:42
Gelukkig dus geen faulty PS4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:09
bukkum schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 19:29:
[...]

Heb geluid alleen harder en zachter zetten heeft geen effect, volume blijft hetzelfde. Moet trouwens elke x de usb uit de ps4 als ik geluid via tv wil ipv headset of is dat ook ergens in te stellen?
Bij USB devices kan je de headset selecteren en de chat harder zetten. Als ik het headset uitzet gaat het geluid bij mij weer gewoon over de boxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Laatst online: 18-09 10:18
Heb afgelopen dinsdag NBA 2K14 gekocht. Erg vet spel, vind hem er persoonlijk nog beter uitzien dat FIFA14. Heb helaas nog niet heel veel kunnen spelen vanwege de laatste loodjes aan m'n scriptie.

Zijn er Tweakers die NBA 2K14 al online hebben gespeeld? Zo ja, wat zijn je ervaringen daarmee.. Ik vind FIFA en BF4 persoonlijk erg makkelijk werken online maar heb in het verleden met andere spellen wel eens moeite gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonJonBovi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Heeft iemand een idee wat de impedantie van de hoofdtelefoon moet zijn die je op je dualshock 4 controller wilt aansluiten?
Kan hij alleen die aan die een lagere impedantie hebben, of ook de hogere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-10 10:14
Michiel1231 schreef op zondag 15 december 2013 @ 00:19:
Heeft iemand een idee wat de impedantie van de hoofdtelefoon moet zijn die je op je dualshock 4 controller wilt aansluiten?
Kan hij alleen die aan die een lagere impedantie hebben, of ook de hogere?
Ik heb zowel een 32 Ohm als een 38 Ohm gebruikt zonder enige problemen. Ik denk dat 42 Ohm ook wel moet lukken, maar nog niet getest (zo even geen koptelefoon met die impedantie hier liggen). Zou niet hoger gaan dan dat.

EDIT: en dan staat het volume pas net over de helft heen van de max.

[ Voor 6% gewijzigd door Goudstalen op 15-12-2013 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
bukkum schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 19:29:
[...]

Chat via usb? Ik moet toch mijn controller aan de headset verbinden via een kabel of begrijp ik het nu verkeerd? Ik kom van de xbox 360 en daar zat de koptelefoon via een kabeltje aan de controller, rest draadloos.
Dat moest bij de xbox wel ja maar bij de ps3/ps4 gelukkig niet.
Check even de handleiding; usb van ps4 naar kastje f540, de andere kabel (rood/wit) sluit je aan op de tv of versterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonJonBovi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
DGonlag2 schreef op zondag 15 december 2013 @ 00:41:
[...]

Ik heb zowel een 32 Ohm als een 38 Ohm gebruikt zonder enige problemen. Ik denk dat 42 Ohm ook wel moet lukken, maar nog niet getest (zo even geen koptelefoon met die impedantie hier liggen). Zou niet hoger gaan dan dat.

EDIT: en dan staat het volume pas net over de helft heen van de max.
Oke, thanks voor de info. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
Horen jullie bij het uitzetten van de ps4 ook de disc wat draaien en dan een zachte tik vlak voor hij echt uit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
bartburg schreef op zondag 15 december 2013 @ 09:38:
Horen jullie bij het uitzetten van de ps4 ook de disc wat draaien en dan een zachte tik vlak voor hij echt uit is?
Disc draaien is me niet opgevallen maar een goed hoorbare tik heb ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
bartburg schreef op zondag 15 december 2013 @ 09:38:
Dat is de fan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeRtjh
  • Laatst online: 16-07-2023
Anyone? :'(
BeRtjh schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 19:13:
Ik heb een vreemd probleem waar ik eigenlijk niet veel over kan vinden. Ik heb mijn PS4 aangesloten op een receiver (HDMI) en tevens aangesloten op een Tritton versterker via SPDIF. Nu stel ik op de PS4 in dat het primaire audiokanaal SPDIF moet zijn. Maar in plaats van het verwachte effect - alléén audio via SPDIF - zend de PS4 óók nog steeds audio uit via HDMI. Nu moet ik telkens - op zich niet erg - mijn versterker muten. Dit hoort toch niet? Of hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-10 14:07

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

BeRtjh schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 19:13:
Op de PS3 kan je meerdere outputs tegelijk gebruiken. Mss dat dat ook t geval is met de PS4?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Gamekings: XO ontroller VS DS4 controller

Zowel Dennis als Boris hebben persoonlijk de DS4 liever, geeft toch wel aan dat die echt een stap voorwaards heeft gemaakt.

En die functie om je koptelefoon/headset erin te pluggen is inderdaad briljant, gewoon elke bedraade headset gebruiken die je wilt. Met de PS3 heb ik letterlijk nooit een headset gebruikt en nu met de PS4 al een aantal keer omdat het zo goed en gemakkelijk werkt.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Ik had echt altijd een hekel aan de DS3 kreeg na een uurtje gamen kramp in mijn handen. Mijn voorkeur ging dan ook uit naar de xbox360 controller. Maar man wat is de DS4 fijn! Had nooit verwacht dat ik de DS4 zo goed in de hand zou vinden liggen.

Het meegeleverde oortje is echt enorm waardeloos, dat had wel wat beter gemogen naar mijn mening. Gisteren met een tweaker ge-voice chat maar hoorde mijzelf gewoon terug door dat de tweaker dat oortje gebruikte. Moet je na gaan als je met 5 man in een party zit met dat oortje :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Jah ik heb hem tot nu toe gebruikt met mijn HTC headset en die is echt 100x beter dan die van Sony, Ik speelde toen met de game audio over de headset end at klonk gewoon OK. Als je een echte headset neemt zal het helemaal goed klinken.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:30

PBP

Ik gebruik ook gewoon de oordoppen van mijn smartphone. Samen met een vriend FIFA gespeeld en het klinkt meer dan prima. Vind het niet eens nodig om nog extra geld uit te geven aan een headset :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Chaoss schreef op zondag 15 december 2013 @ 10:58:

Zowel Dennis als Boris hebben persoonlijk de DS4 liever, geeft toch wel aan dat die echt een stap voorwaards heeft gemaakt.
Ik heb dat filmpje gisteren ook gegeken. De DS4 is inderdaad een grote stap vooruit tov de DS3. Voelt ook veel robuuster aan.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 19:32

En die functie om je koptelefoon/headset erin te pluggen is inderdaad briljant, gewoon elke bedraade headset gebruiken die je wilt. Met de PS3 heb ik letterlijk nooit een headset gebruikt en nu met de PS4 al een aantal keer omdat het zo goed en gemakkelijk werkt.
Filmpje net ook gezien en ik kan me ook helemaal vinden in hun verhaal. Ook ik was een groot fan van de 360 controller en vond de DS3 niet veel, maar de DS4 is echt perfect. Die headset functie is geniaal, de touchpad werkt goed, sticks zijn inderdaad heel accuraat. En ook ik pakte, toch met een beetje twijfel, de DS4 vast toen hij uit de doos kwam en dacht van 'Yes, dit is goeeed!'. Over wat ze over de X1 controller zeggen waar is weet ik niet, maar dat maakt voor mij toch niet meer uit.

[ Voor 4% gewijzigd door Mr Ton op 15-12-2013 11:40 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inderdaad, bij de ps3/xbox360 werd de controller van de x360 vaak 'de betere' genoemd, en was de DS3 te klein, te licht, en waren de triggers verkeerd geplaatst.

Sony heeft niet stilgezeten en de DS4 is dan ook perfect, op een klein productiefoutje met de L1 knop die blijft plakken na als je veel Fifa speelt.... :+
Op youtube halen ze de hele achterkant van de controller los, maar dat hoeft helemaal niet.
Maar dat is vrij eenvoudig op te lossen door even met een mesje de R1/L1 knop van de controller af te halen en die 2 puntjes die er achter verschuild staan schoon te vegen en wat te blazen >:)

Het touchpad moet zich nog wel even bewijzen; bij killzone wordt er goed gebruik van gemaakt, maar bij Fifa en Battlefield neemt het gewoon de functie van de select knoo over, en maakt het ook niet uit hoe je op het touchpad drukt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-10 13:51

Halfkakkende

Vandring

Ik heb hetzelfde alleen dan met mijn TV.

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was net met mijn Vita naar wifi aan het zoeken en zag dat mijn ps4 terug komen als access point. Toen ik de ps4 koos als access point vroeg deze om een wachtwoord maar ik kan deze eigenlijk nergens terug vinden.

Weet iemand waar deze te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Ik heb zojuist een PSN account aangemaakt voor mijn vriendin op de PS4. Nou kan deze geen gebruik maken van PS Plus op mijn account, iemand enig idee hoe je dit kan laten werken?

Ik had dit filmpje gezien maar dat lijkt niet te werken. Het account van mijn vriendin blijft een blauw bolletje hebben.
YouTube: Quick Tip: Sharing Playstation Plus on PS4 with Multiple Users

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Je reciever stuurt het beeld door naar je tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 14:26
Zijn er mensen die knack hebben en wat vinden jullie ervan? Reviews zijn niet echt positief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-10-2024
Heb ook de Killzone bundel via BS gekregen. Zie trouwens op de doos made in China en Importado para Espana por Sony Computer Entertainment Espana.. Is dat bij de andere PS4 eigenaren ook het geval? Of zou BS ook "grijs" importeren om aan de vraag te kunnen voldoen?

K8N Neo2-54G, 2 x CMX512 3200XL, XFX 6800GT, Antec Sonata met 380 True Power Voeding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRobert
  • Registratie: Augustus 2012
BS valt onder blokker holding en deze hebben winkels over geheel EU waaronder Spanje, wellicht dat ze centraal inkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 19:20

Bullet NL

Eigen Wijs

bacardicoconut schreef op zondag 15 december 2013 @ 13:12:
BS valt onder blokker holding en deze hebben winkels over geheel EU waaronder Spanje, wellicht dat ze centraal inkopen.
Klopt deels,

Wikipedia: Blokker Holding

Blokker heeft zeker winkels in Spanje, maar geen speelgoed winkels. Bart Smit en Intertoys (beide van Blokker) zitten vooral in de landen om Nederland heen.

Het lijkt mij meer op een import keuze van één van de distributeurs c.q. verschuiving van Sony zelf. Kan maar zo zijn dat de PS4 in Spanje minder goed verkoopt, er wat meer voorraad is, waardoor Sony voor dat land bedoelde exemplaren richting ons land stuurt.

Alles om de pre-order wachtlijsten te verkorten als ware.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
Bullet NL schreef op zondag 15 december 2013 @ 13:20:
[...]

Klopt deels,

Blokker heeft zeker winkels in Spanje, maar geen speelgoed winkels. Bart Smit en Intertoys (beide van Blokker) zitten vooral in de landen om Nederland heen.

Het lijkt mij meer op een import keuze van één van de distributeurs c.q. verschuiving van Sony zelf. Kan maar zo zijn dat de PS4 in Spanje minder goed verkoopt, er wat meer voorraad is, waardoor Sony voor dat land bedoelde exemplaren richting ons land stuurt.

En dan als bedrijf niet eens beursgenoteerd zijn. Netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:50
Bullet NL schreef op zondag 15 december 2013 @ 13:20:
[...]

Klopt deels,

Dat denk ik niet de PS4 verkoopt heel goed in Spanje 80.000 in twee weken. 3,5x zoveel als de Xbox One. Plus er staan er nog 12 tot 15.000 in de preorder

http://proletador.quazen....elling-xbox-one-by-3-5-1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 19:32
kimiferrari schreef op zondag 15 december 2013 @ 13:27:
[...]

Dat denk ik niet de PS4 verkoopt heel goed in Spanje 80.000 in twee weken. 3,5x zoveel als de Xbox One. Plus er staan er nog 12 tot 15.000 in de preorder

http://proletador.quazen....elling-xbox-one-by-3-5-1/
Volgens mij is Spanje ook een traditioneel Playstation land, dus dat was wel te verwachten. Maar aangezien het een game is die in de bundel zit is het misschien een productie foutje ofzo. Wat staat er op je bundel zelf?

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
Vinnocchio schreef op zondag 15 december 2013 @ 02:20:
[...]

Dat moest bij de xbox wel ja maar bij de ps3/ps4 gelukkig niet.
Check even de handleiding; usb van ps4 naar kastje f540, de andere kabel (rood/wit) sluit je aan op de tv of versterker.
Dit heb ik dus precies zo gedaan maar ik kan toch echt geen volume regelen op de koptelefoon. Iemand die kan bevestigen dat het volume regelen op de koptelefoon wel werkt? Geluid kan ik wel harder en zachter zetten via ps4 maar dat is niet echt handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:50
Mr Ton schreef op zondag 15 december 2013 @ 13:37:
[...]

Volgens mij is Spanje ook een traditioneel Playstation land, dus dat was wel te verwachten. Maar aangezien het een game is die in de bundel zit is het misschien een productie foutje ofzo. Wat staat er op je bundel zelf?
Ik zal het niet weten, ik heb nog geen PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-X
@ MR Ton: Het is gewoon de kleine bundel uitvoering. Zelfde doos als overal (met Killzone warrior ogen en owl). Enige Nederlands wat ik kan terugvinden op de PS4 doos heeft betrekking tot het Killzone spel.." In de schaduw van de muur etc.". Uitleg over de inhoud van de doos in UK, Frans, Duits, Spaans en Italiaans.. Heb hem nog niet verder uitgepakt.. Is een kadootje voor de Kerst ;-)

K8N Neo2-54G, 2 x CMX512 3200XL, XFX 6800GT, Antec Sonata met 380 True Power Voeding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand zin om met een mede tweaker killzone te doen, ben nieuw op playstation 4 ( kom van de x360 )

Mijn psn is LwDx voeg maar toe als je wilt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-X
Heb trouwens een losse camera en extra dualshock bij een andere BS erbij gezocht en op deze artikelen staat geimporteerd voor Europa door Sony Computer entertainment Europe Ltd in de United Kingdom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
bukkum schreef op zondag 15 december 2013 @ 13:41:
[...]

Dit heb ik dus precies zo gedaan maar ik kan toch echt geen volume regelen op de koptelefoon. Iemand die kan bevestigen dat het volume regelen op de koptelefoon wel werkt? Geluid kan ik wel harder en zachter zetten via ps4 maar dat is niet echt handig.
*bevestig*
Dat werkt wel degelijk alleen moet je flink draaien om effect te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
Nou kan idd het volume regelen, is alleen wel het wieltje van de voice chat waarmee de game audio harder en zachter gaat.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik word ZO gek van die saving failure van killzone he..... hoe kunnen ze nou checkpoints maken en de game niet laten saven.

Op deze manier ben je verplicht om 2+ uur achter elkaar te gamen om niet weer helemaal overnieuw te moeten beginnen elke x.

just omg....

Gelukkig ben ik niet de enige : https://feedback.killzone...ons-and-ideas/filters/top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:27:
ik word ZO gek van die saving failure van killzone he..... hoe kunnen ze nou checkpoints maken en de game niet laten saven.

Op deze manier ben je verplicht om 2+ uur achter elkaar te gamen om niet weer helemaal overnieuw te moeten beginnen elke x.

just omg....

Gelukkig ben ik niet de enige : https://feedback.killzone...ons-and-ideas/filters/top
Ik moet zeggen dat het ontbreken van een degelijke save-optie mij er op dit moment van weerhoudt om Killzone te spelen. Ik vind het namelijk fijn als ik een game ook even snel kan spelen, zonder dat ik daarbij dan de volgende keer helemaal opnieuw te moeten beginnen. Dat neemt het plezier er wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2024
Erik-1980 schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:58:
Zijn er mensen die knack hebben en wat vinden jullie ervan? Reviews zijn niet echt positief...
Heb Knack sinds de release en heb nog niets anders gespeeld. Vind de game echt goed in elkaar zitten.
Speel nu op medium en dan is hij net moeilijk genoeg voor mij. :)

Het nadeel is wel dat hij enkel per chapter saved waardoor je elke keer een chapter moet uitspelen voor je kan stoppen.

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
bukkum schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:23:
Nou kan idd het volume regelen, is alleen wel het wieltje van de voice chat waarmee de game audio harder en zachter gaat.... :?
Maw je kan dus de voicechat en de game audio niet afzonderlijk bedienen is mijn bevinding.... Tja that sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:39
Werewolf_789 schreef op zondag 15 december 2013 @ 15:03:
[...]

Heb Knack sinds de release en heb nog niets anders gespeeld. Vind de game echt goed in elkaar zitten.
Speel nu op medium en dan is hij net moeilijk genoeg voor mij. :)

Het nadeel is wel dat hij enkel per chapter saved waardoor je elke keer een chapter moet uitspelen voor je kan stoppen.
Is dus niet alleen bij Killzone een "probleem"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:46:
[...]

Ik moet zeggen dat het ontbreken van een degelijke save-optie mij er op dit moment van weerhoudt om Killzone te spelen. Ik vind het namelijk fijn als ik een game ook even snel kan spelen, zonder dat ik daarbij dan de volgende keer helemaal opnieuw te moeten beginnen. Dat neemt het plezier er wel uit.
ik vind de game echt super awesome en heb echt heel veel plezier als ik speel, maar ik heb gewoon spijt van de aanschaf...

ik durf nu niet aan een volgend chapter te beginnen omdat ik waarschijnlijk rond half 5 wegmoet thuis :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je de microfoon van je iPhone headset ook gebruiken? Of is het alleen geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 15:08:
[...]

ik vind de game echt super awesome en heb echt heel veel plezier als ik speel, maar ik heb gewoon spijt van de aanschaf...

ik durf nu niet aan een volgend chapter te beginnen omdat ik waarschijnlijk rond half 5 wegmoet thuis :S
Totaal geen last van gehad en dus niks van gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bukkum schreef op zondag 15 december 2013 @ 15:06:
[...]

Maw je kan dus de voicechat en de game audio niet afzonderlijk bedienen is mijn bevinding.... Tja that sucks.
Ik weet niet in hoeverre je er over nagedacht hebt, maar ooit aan gedacht om de audio in de game ZELF aan te passen? Elke game heeft audio settings, die verlagen en je hebt luidere/verstaanbare chat en zachter game audio.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
ASNNetworks schreef op zondag 15 december 2013 @ 15:17:
[...]

Ik weet niet in hoeverre je er over nagedacht hebt, maar ooit aan gedacht om de audio in de game ZELF aan te passen? Elke game heeft audio settings, die verlagen en je hebt luidere/verstaanbare chat en zachter game audio.
Snap ik maar dan moet ik elke x naar het game menu om dit te veranderen. Is gewoon erg handig als je dit op de headset afzonderlijk kan aanpassen. Hoopte eigenlijk dat ik toch ergens iets fout deed met aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Erik-1980 schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:58:
Ik denk dat als je naar de grotere gamesites kijkt er meerdere reviewers zijn. Als zon game dan door de review moet zal hij ongetwijfeld gelecteerd worden door een reviewer die gek is van platformers en dus in het verleden ook ratchet & clank en andere tripple A platformers gereviewed en gespeeld heeft. Voor die groep mensen zal het ern teleurstellig zijn omdat het niets nieuws brengt. Als jij af en toe eens een platform speelt zoals ik bijvoorbeeld dan kun je er maar zo een hele leuke game aan hebben. Alleen zou ik wel op hard spelen. Op medium ging ik er te snel doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:28:
Ik was net met mijn Vita naar wifi aan het zoeken en zag mijn ps4 terug komen als access point. Toen ik de ps4 koos als access point vroeg deze om een wachtwoord maar ik kan deze eigenlijk nergens terug vinden.

Weet iemand waar deze te vinden is?
Iemand die mij hier mee kan helpen? :)
Pagina: 1 ... 54 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan