Lijkt me dat het alleen is als je upgrade vanaf de fysieke versie. Bij een digitale versie heb je toch nooit een disk? En volgens die link die je eerder poste was het ook mogelijk om vanaf de digitale versie te upgraden. Hoop nu wel dat ze mijn ps4 snel leveren want je brengt me aan het twijfelen
Yeaaah!!!DarkElement schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:06:
Ik heb net dit gekregen, het kan dus!
[...]
Het staat ook @ hun FAQ zie ik net:
http://nl.playstation.com...igitale-upgradeprogramma/De PS3-games die je koopt in de PlayStation Store zijn voorzien van een token waarmee je de PS4-versie met korting kunt kopen. In dit geval hoeft er voor de digitale PS4-versie geen PS3-disc geplaatst te zijn in de PS4 om te kunnen spelen. Maar als je oorspronkelijk de PS3-versie op Blu-ray Disc hebt aangeschaft maar de disc niet meer hebt, kom je niet in aanmerking voor de upgrade met korting.
[ Voor 12% gewijzigd door DarkElement op 13-12-2013 15:10 ]
Verwijderd
Ik heb net de truk toegepast en de ps4 is nu bezig met het complete spel te downloaden.
Het werkt dus wel (hoop ik)
Het werkt dus wel (hoop ik)
Verwijderd
De bf4 digitale versie is gewoon te gebruiken. Ik ben de upgrade nu aan het installeren op mijn ps4.
Zonder PS3-disc neem ik aan?Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:14:
De bf4 digitale versie is gewoon te gebruiken. Ik ben de upgrade nu aan het installeren op mijn ps4.
Verwijderd
Ja, zonder ps3. Net opgestart....het werkt!!!! Je hebt wel een origin id nodig.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2013 15:17 ]
never mind. las verkeerd.
[ Voor 199% gewijzigd door M a r c o op 13-12-2013 15:30 ]
Verwijderd
Hier werkt ie ook!
Eerst ps3 versie gekocht maar niet gedownload, daarna de ps4 discount gekocht voor 9,99.
Ps4 aangezet en ging automatisch het spel downloaden.
Ongeveer 7GB qua grootte en is nu aan het installeren.
Bedankt voor de tip jongens !
Eerst ps3 versie gekocht maar niet gedownload, daarna de ps4 discount gekocht voor 9,99.
Ps4 aangezet en ging automatisch het spel downloaden.
Ongeveer 7GB qua grootte en is nu aan het installeren.
Bedankt voor de tip jongens !
Verwijderd
Bf4 is best wel een goede deal op deze manier. Ik heb alleen even de intro bekeken met muziek van Bonnie Tyler.
Wat betreft die origin id, hij maakt een nieuwe id aan. Zelfs al heb je er al 1. Misschien heeft dat iets te maken met sony. Of misschien geldt dat alleen voor mij.
Wat betreft die origin id, hij maakt een nieuwe id aan. Zelfs al heb je er al 1. Misschien heeft dat iets te maken met sony. Of misschien geldt dat alleen voor mij.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2013 15:35 ]
Volgens het antwoord wat ik kreeg (trouwens de zelfde tekst als in bovenstaande FAQ) staat dat het met een volledige digitale aanschaf+upgrade niet hoeft maar werkt het met een token.M a r c o schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:29:
never mind. las verkeerd.
Echter wat ik me nu nog afvraag, aangezien de discount-download geldig is tot maart 2014, is dat dat STEL dat ik hem rond die tijd verwijder, ik hem later nog gratis kan downloaden of niet.
[ Voor 22% gewijzigd door DarkElement op 13-12-2013 15:35 ]
Verwijderd
Even een heel andere vraag: waar zijn jullie ps4's gemaakt? Die van mij, jammer genoeg in China.
Hier ook China, maar geen problemen ondervonden nogVerwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:38:
Even een heel andere vraag: waar zijn jullie ps4's gemaakt? Die van mij, jammer genoeg in China.
en dat is jammer omdat ....?Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:38:
hier ook in china en ook nog op de maandagochtend ook, gaat zo RMA retour.
denk je echt dat een PS4 uit China uit andere onderdelen/materialen gemaakt isVerwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:42:
[...]
Spullen uit China staan niet bekend als kwalitatief goed vergeleken met Japan.

Verwijderd
Hier is geen apart topic van, maar ik dacht kvraag het hier even.
Weten jullie of je bij killzone online een server kan joinen waarmee je kan communiceren via headset? Ben er zo nog geen tegengekomen...
Gr
Weten jullie of je bij killzone online een server kan joinen waarmee je kan communiceren via headset? Ben er zo nog geen tegengekomen...
Gr
Verwijderd
Nee, maar ik verwacht wel dat de controle en assemblage van een hoger niveau is.cardwizard schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:44:
[...]
denk je echt dat een PS4 uit China uit andere onderdelen/materialen gemaakt is
Niet dar ik mij echt druk erover maak.
Bestel de PS4 niet bij Bol.com, ben zojuist flink genaaid geweest.
Ik heb me PS4 op 3 september pre-orderred, en kreeg maandag een mailtje dat hij vandaag eindelijk zou komen.
Ik ontving maar geen track&trace code, dus ik heb ze vanmorgen maar opgebeld, en ze zouden het me even laten weten via mail.
Zojuist een mailtje van ze gekregen dat ze een fout hebben gemaakt, en dat ze de extra Playstations die ze binnen hadden gekregen aan een groep mensen hebben gedaan die achter mij in de rij stonden.
Betekend dat ik nog eens 7 week extra kan wachten...
Ik heb me PS4 op 3 september pre-orderred, en kreeg maandag een mailtje dat hij vandaag eindelijk zou komen.
Ik ontving maar geen track&trace code, dus ik heb ze vanmorgen maar opgebeld, en ze zouden het me even laten weten via mail.
Zojuist een mailtje van ze gekregen dat ze een fout hebben gemaakt, en dat ze de extra Playstations die ze binnen hadden gekregen aan een groep mensen hebben gedaan die achter mij in de rij stonden.
Afgezien van dat ontevreden studentenverhaal in China, kan ik me niet voorstellen dat de kwaliteit van Chinese PS4s slechter is dan Japanse. Je kijkt bij je iPhone toch ook niet waar ie gemaakt is?
Mijn iPhone komt ook uit dezelfde fabriek, die valt ook van ellende uit elkaarVerwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:45:
[...]
Nee, maar ik verwacht wel dat de controle en assemblage van een hoger niveau is.
Niet dar ik mij echt druk erover maak.
Verwijderd
Mijn laatste woord over China vs Japan is, als ik mag kiezen zal ik altijd kiezen voor made in Japan. Je kan een hele discussie erover voeren maar dit is gewoon mijn persoonlijke voorkeur.
Tsja, roti haal ik ook niet bij de chinees..
PSN: Kjujay
90% van de electronica die je waarschijnlijk hebt komt uit China. Foxconn namelijkVerwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:51:
Mijn laatste woord over China vs Japan is, als ik mag kiezen zal ik altijd kiezen voor made in Japan. Je kan een hele discussie erover voeren maar dit is gewoon mijn persoonlijke voorkeur.
Missch kan je er wat uit halen ter compensatie? bol.com waardebon ofzo. gewoon proberen. Het is namelijk niet buiten hun macht om maar een fout die ze zelf hebben gemaakt.Joshoon schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:47:
Bestel de PS4 niet bij Bol.com, ben zojuist flink genaaid geweest.
Apple met zijn iPhones is daar de bekendste van, en komt ook vaak in het nieuws als er iets over Foxconn te melden is , maar menig elektronicaproduct heeft inderdaad de titel: 'made in china' op zn rug en die fabrieken ziin daar een pot nat.kimiferrari schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:52:
[...]
90% van de electronica die je waarschijnlijk hebt komt uit China. Foxconn namelijk
Klopt, ze hebben er een cadeaubon bij gedaan van €25,-.AlphaWierie schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:04:
[...]
Missch kan je er wat uit halen ter compensatie? bol.com waardebon ofzo. gewoon proberen. Het is namelijk niet buiten hun macht om maar een fout die ze zelf hebben gemaakt.
Daar heb ik toch helemaal niks aan? Ik wil gewoon me PS4. En daarmee verdienen ze juist weer geld mee zodra ik iets aanschaf bij hun, wat nu zeker niet meer gaat gebeuren, want dit is al de zoveelste keer dat ze hun beloftes niet nakomen.
Nou, niemand verdiend geld door jou geld te geven voor besteding bij hun; tenzij er een minimum bedrag van factor 5 er aan vast zit.Joshoon schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:08:
[...]
Klopt, ze hebben er een cadeaubon bij gedaan van €25,-.
Daar heb ik toch helemaal niks aan? Ik wil gewoon me PS4. En daarmee verdienen ze juist weer geld mee zodra ik iets aanschaf bij hun, wat nu zeker niet meer gaat gebeuren, want dit is al de zoveelste keer dat ze hun beloftes niet nakomen.
PSN & XBL: Denkoyugo
Mag ik die bon dan???...Joshoon schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:08:
[...]
Klopt, ze hebben er een cadeaubon bij gedaan van €25,-.
Klopt het nou werkelijk dat er geen Killzone Shadow Fall topic is? Online is best vermakelijk namelijk, je kunt zo aan de slag met alle wapens. En de singleplayer is lekker pittig.
Verwijderd
Niemand heeft zin/skills/tijd om de OP te maken.Trishul schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:39:
Klopt het nou werkelijk dat er geen Killzone Shadow Fall topic is? Online is best vermakelijk namelijk, je kunt zo aan de slag met alle wapens. En de singleplayer is lekker pittig.
Vandaag de Turtle Beach P11 teruggestuurd, omdat ik toch niet helemaal tevreden was over de headset. Het geluid had een laag volume en klonk vrij 'dof'. Daarnaast werd ik gek van alle kabels.
Uiteindelijk besloten een Logitech Wireless Headset F540 te kopen. En bij Alternate is deze nu € 49,99 - zonder verzendkosten! Dus nu heb ik voor een paar euro meer een goede wireless headset!

Uiteindelijk besloten een Logitech Wireless Headset F540 te kopen. En bij Alternate is deze nu € 49,99 - zonder verzendkosten! Dus nu heb ik voor een paar euro meer een goede wireless headset!
Chat is nog niet ondersteund. Dus je kan nu niks anders doen dan alleen een party chat met vrienden. Er is wel een update uitgekomen maar nog geen ingame chat, die komt blijkbaar volgende week.Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:44:
Hier is geen apart topic van, maar ik dacht kvraag het hier even.
Gr
Killzone: Shadow Fall PS4 Patch 1.06 Out Now, Color Blind & In-Game Voice Chat Patch Expected Next Week
BFV: SuperflipNL [PS4]
Verwijderd
Wat duurt het belachelijk lang om een PS3 versie van BF4 om te zetten naar PS4. Zit nu vanaf de disk 30 gb te downloaden maar het gaat traag. Anderen daar ook last van gehad?
even een vraagje. Ik weet niet of het al aan bod is geweest. Ik heb nog geen PS4 (Die komt er wel volgend jaar), maar wel een PS3 met PS+. Is het mogelijk om contrast gewoon te "kopen"(0 euro ivm PS+) en af te rekenen, zodat ik hem in de toekomst gewoon gratis kan downloaden?
Hoop het wel aangezien ik dat ook gedaan heb samen met Resogunkimiferrari schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 17:24:
even een vraagje. Ik weet niet of het al aan bod is geweest. Ik heb nog geen PS4 (Die komt er wel volgend jaar), maar wel een PS3 met PS+. Is het mogelijk om contrast gewoon te "kopen"(0 euro ivm PS+) en af te rekenen, zodat ik hem in de toekomst gewoon gratis kan downloaden?
Dat schijnt dus te kunnen, maar ik vind het eigenlijk maar raar. Ik 'koop' ook maar alle games van de ps3 en vita als ps4 bezitter, mocht ik ooit nog zo'n apparaat kopen (een vita komt er waarschijnlijk nog wel) dan heb ik iig alvast een shitload aan games strakskimiferrari schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 17:24:
Oke mooi, dan ga ik het ook maar doen. Is toch wel handig dan
Heeft iemand inmiddels al games binnen gehad van de Saturn?
Wat een tergend slechte service zeg. Eens maar nooit meer.
Wat een tergend slechte service zeg. Eens maar nooit meer.
De hele groep die vandaag zijn PS4 zou ontvangen van Bol.com krijgen hem niet.
Alle extra Playstations zijn naar een groep gegaan die achter ons in de rij stonden.
Bol.com geeft de fout toe, en sturen die mensen een cadeaubon van 25 euro.
Bericht over de nieuwe levering volgt nog.
Alle extra Playstations zijn naar een groep gegaan die achter ons in de rij stonden.
[ Voor 19% gewijzigd door Joshoon op 13-12-2013 18:04 ]
Verwijderd
Joshoon schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 17:55:
Bol.com geeft de fout toe.

Sucks for you guys!
waar kun je dit doen?Bartske schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 17:31:
[...]
Dat schijnt dus te kunnen, maar ik vind het eigenlijk maar raar. Ik 'koop' ook maar alle games van de ps3 en vita als ps4 bezitter, mocht ik ooit nog zo'n apparaat kopen (een vita komt er waarschijnlijk nog wel) dan heb ik iig alvast een shitload aan games straks
✌
Is dit het levertijden topic?Joshoon schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 17:55:
Wie goed doet, die goed ontmoet.
En weer een nieuw verhaal bij Saturn.. Vanmorgen werd nog verteld dat de nieuwe lading games vanmiddag zou binnen komen. Maar nu was er toch nog steeds niks binnen, het zou vanavond of morgen kunnen binnenkomen en anders maandag. Wat een slechte service.. Er is voldoende voorraad bij het Saturn filiaal in Venlo hier 8 km vandaan, maar het was toch echt niet mogelijk om mijn order om te zetten naar af te halen in de winkel
Volgende keer geen saturn meer

✌
je kan toch je bestelling gewoon annuleren en morgen langs Venlo gaan?MJHH93 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:17:
En weer een nieuw verhaal bij Saturn.. Vanmorgen werd nog verteld dat de nieuwe lading games vanmiddag zou binnen komen. Maar nu was er toch nog steeds niks binnen, het zou vanavond of morgen kunnen binnenkomen en anders maandag. Wat een slechte service.. Er is voldoende voorraad bij het Saturn filiaal in Venlo hier 8 km vandaan, maar het was toch echt niet mogelijk om mijn order om te zetten naar af te halen in de winkel![]()
PSN: Europhea
Dan heb je m niet voor de actieprijs die ze in de webshop haddenRazenko schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:19:
[...]
je kan toch je bestelling gewoon annuleren en morgen langs Venlo gaan?
Erg goede keuze gemaakt danYonix schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:54:
Vandaag de Turtle Beach P11 teruggestuurd, omdat ik toch niet helemaal tevreden was over de headset. Het geluid had een laag volume en klonk vrij 'dof'. Daarnaast werd ik gek van alle kabels.![]()
Goed geluid , accuduur en pasvorm. Met die prijs ga ik misschien wel een reservere exemplaar aanschaffen
Veel plezier er mee !
Lol wtf, ik gebruikte de F540 altijd op de PS3. Prima ding opzich, maar dat deze nu al zo goedkoop is. Nee dat had ik niet gedacht.Yonix schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:54:
Vandaag de Turtle Beach P11 teruggestuurd, omdat ik toch niet helemaal tevreden was over de headset. Het geluid had een laag volume en klonk vrij 'dof'. Daarnaast werd ik gek van alle kabels.![]()
Werkt voicechat dan ook?Yonix schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:54:
SUZ-SWM40 VA2 + ERST20D-VM2D
Actieprijs was 42 euro, kan hem alleen voor de normale prijs in Venlo halenRazenko schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:19:
[...]
✌
Verwijderd
He he eindelijk kan ik hier ook komen praten vandaag mn ps4 opgehaald bf4 al
In bezit gehad en wat een apparaat zeg niet normaal superblij
Waar heb je hem gehaald? Ik zoek nog ergens waar ik hem snel kan krijgen zonder lang te wachtenVerwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 19:00:
He he eindelijk kan ik hier ook komen praten vandaag mn ps4 opgehaald bf4 al
Verwijderd
Foregames breda maar op resevering ze hadden er maar 5 binnen te troest coor woordenJoshoon schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 19:03:
[...]
Waar heb je hem gehaald? Ik zoek nog ergens waar ik hem snel kan krijgen zonder lang te wachten
Bedankt voor de tip voor BF
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Mijn COD: Ghosts voor 42 piek heb ik deze week met de post gehad van Saturn.MJHH93 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:17:
En weer een nieuw verhaal bij Saturn.. Vanmorgen werd nog verteld dat de nieuwe lading games vanmiddag zou binnen komen. Maar nu was er toch nog steeds niks binnen, het zou vanavond of morgen kunnen binnenkomen en anders maandag. Wat een slechte service.. Er is voldoende voorraad bij het Saturn filiaal in Venlo hier 8 km vandaan, maar het was toch echt niet mogelijk om mijn order om te zetten naar af te halen in de winkel![]()
Verwijderd
Heb woensdagavond omstreeks 20u00 de Turtle Beach PX4 besteld bij Coolblue, 149€, redelijk prijzig, maar wel met dolby surroundYonix schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:54:
Net paar uurtjes killzone mee gespeeld, wat een geluid! echt prachtig. Je hoort werkelijk waar de vijand is, explosies met lekkere bass... Echt geen miskoop!
PS vind het wel jammer dat je bij killzone niet met de headset kan communiceren? Allee ik vind toch geen servers...
Toch juist mooi dat ze het voor zo'n prijs aanbieden, dat je dan 2 weken moet wachten op je game is dan jammer, maar ik heb dat er wel voor over. Ik heb keurig een mailtje gehad dat de levering vertraagd is en dat de games uiterlijk 17 december verzonden worden, met de mogelijkheid tot annuleren. Ik snap niet wat je nu aan het zeuren bent om niets?MJHH93 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:17:
Niet klagen!!!!Bartske schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 20:49:
[...]
Toch juist mooi dat ze het voor zo'n prijs aanbieden, dat je dan 2 weken moet wachten op je game is dan jammer, maar ik heb dat er wel voor over. Ik heb keurig een mailtje gehad dat de levering vertraagd is en dat de games uiterlijk 17 december verzonden worden, met de mogelijkheid tot annuleren. Ik snap niet wat je nu aan het zeuren bent om niets?
Nieuwste games voor 42 eurotjes.
You should be happy as f*ck.
Verwijderd
1 uurtje declarabel werken € 250djordyy schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 21:47:
[...]
Niet klagen!!!!
Nieuwste games voor 42 eurotjes.
You should be happy as f*ck.
2 weken wachten voor € 18 besparing:

Hmmm, ik voel je pijn.Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 21:52:
[...]
1 uurtje declarabel werken € 250
2 weken wachten voor € 18 besparing:
In de winkel kosten de spellen gewoon nog 60 euro. De games zijn in de webstore gekocht voor 42 euro (deze prijs hoort eigenlijk alleen te kunnen als je er 3 koopt voor 120.. maar door een fout van hun kan het ook per game)Razenko schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:19:
[...]
Ze proberen de leveringen zoveel mogelijk te vertragen zodat men de games annuleert (blijkbaar verkopen ze het met verlies voor 42 euro) Ik heb zelf namelijk al 3x een mail gehad waarin er onder best duidelijk staat dat ik de bestelling ook kan annuleren.. Dat ga ik mooi niet doen en wacht wel rustig af
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:42:
[...]
Spullen uit China staan niet bekend als kwalitatief goed vergeleken met Japan.
Ik ook niet bij de Jappanner
Roti is namelijk een surinaams/Hindi gerecht
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2013 22:22 ]
Volgens de pricewatch was ie ooit ongeveer 150,-rolandos582 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:28:
[...]
Lol wtf, ik gebruikte de F540 altijd op de PS3. Prima ding opzich, maar dat deze nu al zo goedkoop is. Nee dat had ik niet gedacht.
Maar is dat wat?
Werkt ook gewoon wireless met PS4 of 3.5mm jack kabel in je controller?!
Heeft er iemand ervaring met de pulse elite van Sony? Ik ben benieuwd naar de ingebouwde mic en het draag comfort aangezien dit in de meeste reviews als negatief punt naar voren komt. Over de "gewone" Wireless 7.1 headset met uitschuifbare mic van sony lees je over het algemeen positievere reviews. Maar dat kan ook door de lagere aanschaf prijs komen?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Sinds gisteren m'n PS4, eerste console. Sinds vandaag Battlefield 4 en morgen de hele dag vrij
.
Wie heeft zin om morgen in de middag flink wat potjes battlefield te doen met teamwork via voice chat.
PSN: ndonkersloot
Laat even weten als je me add.
Wie heeft zin om morgen in de middag flink wat potjes battlefield te doen met teamwork via voice chat.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ZpOeOA8ULPE]
[ Voor 49% gewijzigd door Edd op 13-12-2013 23:20 ]
-
Verwijderd
ik wel, al heb ik geen Battlefield 4Tiwazz schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 23:16:
Sinds gisteren m'n PS4, eerste console. Sinds vandaag Battlefield 4 en morgen de hele dag vrij.
Hahah, nice!
@lwdx
Tja, dan kan je niet mee doen tenzij je daar verandering in brengt door de game te kopen natuurlijk
[ Voor 23% gewijzigd door ndonkersloot op 13-12-2013 23:30 ]
Verwijderd
Hey zullen de amerikaanse games ook werken op de nederlandse PS4 ?
[ Voor 200% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2013 00:19 ]
Ja, de PS4 is regio vrij (tenzij een Publisher besluit om een restrictie daar op te zetten maar tot nu toe is dat niet het geval geweest). Houd alleen rekening met DLC, de kans is groot dat een Amerikaanse game alleen maar DLC accepteert uit de Amerikaanse store.Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 00:05:
Hey zullen de amerikaanse games ook werken op de nederlandse PS4 ?
Verwijderd
Aha thnx, jah ok...maar dat zou niet zo een grote probleem zijn toch. Ik ga het uit VS bestellen omdat iemand overkomt kost me 40 ipv 60 lol. Ik heb een amerikaanse account dan waarop ik ga spelen. Mijn nederlandse PS+ zal daarop niet werken dan he ? dus dan kan ik niet online spelen ?JorisTheWise schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 00:09:
[...]
Ja, de PS4 is regio vrij (tenzij een Publisher besluit om een restrictie daar op te zetten maar tot nu toe is dat niet het geval geweest). Houd alleen rekening met DLC, de kans is groot dat een Amerikaanse game alleen maar DLC accepteert uit de Amerikaanse store.
Want op de hoes van de hier gekochte PS+ abbo staat dat het regio gebonden is....dus indirect maakt het online spelen van buitenlandse games onmogelijk, of zie ik dat fout
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2013 00:20 ]
Volgens mij niet elke,nickdew schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 00:19:
Werkt elke USB headset wel op de ps4?
Ik heb de logitech G35 aangesloten gehad en die doet het. Weet alleen niet of de mic. Het deed.
komt een update voor, ik kan mijn ps wireless stereo headset ook nog niet aansluiten.Tiwazz schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 00:22:
[...]
Volgens mij niet elke,
Ik heb de logitech G35 aangesloten gehad en die doet het. Weet alleen niet of de mic. Het deed.
Ik heb de G35 geprobeerd maar de mic deed het bij mij niet. Laat ff weten als dat bij jou wel het geval is. Mijn Tritons doen het ook niet helemaal. Voorheen kon ik het game volume los van het voip volume instellen en met de PS4 is dat een en hetzelfde geworden helaas....Tiwazz schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 00:22:
[...]
Volgens mij niet elke,
Gebruik de G35 ook op de PS4. Werkt allemaal uitstekend.Unomomentodado schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 00:47:
[...]
Ik heb de G35 geprobeerd maar de mic deed het bij mij niet. Laat ff weten als dat bij jou wel het geval is. Mijn Tritons doen het ook niet helemaal. Voorheen kon ik het game volume los van het voip volume instellen en met de PS4 is dat een en hetzelfde geworden helaas....
Verwijderd
Gisteren even dre beats mixrs aangesloten sweet vette functie al met al zeer blij met de ps4 gisteren eideijk moge ophalen
Gebruik van interpunctie en een spellchecker zou je post een stuk beter leesbaar maken.Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 07:14:
Gisteren even dre beats mixrs aangesloten sweet vette functie al met al zeer blij met de ps4 gisteren eideijk moge ophalen
+3Vinnocchio schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 09:35:
[...]
Gebruik van interpunctie en een spellchecker zou je post een stuk beter leesbaar maken.
is er overigens iemand die wel een pre order heeft gehad maar nog geen levering?
Ben namelijk wel benieuwd wanneer de 3rde levering komt
PSN: Europhea
Ik heb de pulse en vind deze prima zitten, verder ook nooit klachten gehoord over de kwaliteit van de microfoon. Ik ben er erg tevreden mee.zwembroek schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 23:07:
Heeft er iemand ervaring met de pulse elite van Sony? Ik ben benieuwd naar de ingebouwde mic en het draag comfort aangezien dit in de meeste reviews als negatief punt naar voren komt. Over de "gewone" Wireless 7.1 headset met uitschuifbare mic van sony lees je over het algemeen positievere reviews. Maar dat kan ook door de lagere aanschaf prijs komen?
Verwijderd
Vind hier niet meteen een onderwerp van, maar als jullie je PS4 uitschakelen, doen jullie deze dan in standby of gewoon volledig uitschakelen? Ikzelf doe meestal standby maar wat is eigenlijk het beste voor de PS4?
Verwijderd
Ik schakel hem volledig uit. Geen idee wat beter is, maar dual shock hoef ik maar eens per 3-4 dagen op te laden, dus vind stand-by onnodig.Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 09:59:
Vind hier niet meteen een onderwerp van, maar als jullie je PS4 uitschakelen, doen jullie deze dan in standby of gewoon volledig uitschakelen? Ikzelf doe meestal standby maar wat is eigenlijk het beste voor de PS4?
Verwijderd
Ok,, indien er mensen zijn die killzone online willen spelen, en vanaf Kerstmis BF4 ;-) mogen me altijd toevoegen op psn: eXp3rIeNzVerwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 10:07:
[...]
Ik schakel hem volledig uit. Geen idee wat beter is, maar dual shock hoef ik maar eens per 3-4 dagen op te laden, dus vind stand-by onnodig.
Ik zet 'm altijd op stand-by. Dan doet 'ie auto downloads en kan ik 'm vanaf mijn Vita benaderen.
Met alle games, zolang je de ps3 versie ook digitaal aanschaft :-)
Kan iemand mij vertellen waarvoor de aansluiting dient die naast de koptelefoon aansluiting zit op de controller.??
Voor een oplaadstationharryvos schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 10:27:
Kan iemand mij vertellen waarvoor de aansluiting dient die naast de koptelefoon aansluiting zit op de controller.??
[ Voor 3% gewijzigd door DarkElement op 14-12-2013 10:57 ]
Ik kwam er net achter dat je ook met voice commands die playstation kan aansturen.
Wist niet dat ze dat er ook in hadden gestopt. Verder nu een paar uurtjes op gespeeld, heerlijk apparaat.
Hopelijk komen de echte next-gen games snel.
Wist niet dat ze dat er ook in hadden gestopt. Verder nu een paar uurtjes op gespeeld, heerlijk apparaat.
en je kan bijvoorbeeld vanaf je werk via de webbrouser zaken uit de store in je download lijst zetten, zodat het bij thuiskomst al binnen isbram1984 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 10:17:
Ik zet 'm altijd op stand-by. Dan doet 'ie auto downloads en kan ik 'm vanaf mijn Vita benaderen.
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
"Playstation! Home screen" haha leuke gimmick maar gebruik het in de toekomst zelden denk ik.Sanny_83 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 11:17:
Ik kwam er net achter dat je ook met voice commands die playstation kan aansturen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan