• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

ik heb battlefield vanaf dag één en hoewel de game af en toe naar het PS4 OS klapt is het puur genieten! Laat je niet tegenhouden door de veelal overdreven verhalen over onspeelbare onzin. De game heeft het op ieder platform lastig zo blijkt want ook pc en xbone lopen soms vast. Ik denk dat ik op een avondje gamen (uurtje of 3) één keer een vastloper heb. zonder helaas jammer de bammer maar krap een minuut later zit je weer in een game te knallen. Heerlijk spel en soepele framerate en een wat dom squad systeem maar uiteindelijk kom je gewoon met elkaar in een game. je kan heel makkelijk vanuit het PS4 os of vanuit de game zelf op de game van een vriend joinen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Zo, eindelijk is mijn PS+ abonnement binnen. Gelijk Contrast binnengehaald. Lijkt mij een erg leuke game. Ook de trailer van The Walking Dead Season 2: All that remains gezien. Mag toch hopen dat hij heel snel ook naar de PS4 komt, inclusief 400 days en seizoen 1. Blijft toch een hele bijzondere game om te spelen.

[ Voor 50% gewijzigd door CR1691 op 12-12-2013 22:00 ]

PSN: Finally_Chris

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 10:18
Yonix schreef op donderdag 12 december 2013 @ 19:16:
Vanmiddag mijzelf goed kunnen vermaken met de skill challenges van FIFA 14. Zo is hier te zien hoe ik mathijs55 van de troon stoot bij het onderdeel 'Advanced Shooting'. ;)

Tevens de Turtle Beach P11 uitgeprobeerd en ik ben nog niet helemaal te spreken over de headset. Al die kabels en dat alleen om te kunnen chatten tijdens het gamen. Misschien dat ik het budget een beetje aanpas en op zoek ga naar een wireless headset.
Haha leuk ;) Moet ik maar weer eens aan de bak. Heb van de week NBA 2K14 gekocht, erg mooi spel! Helaas nog niet veel kunnen spelen, komende dinsdag moet m'n scriptie ingeleverd zijn. Daarna ga ik wel flink wat uurtjes maken, ook met FIFA 14 dus maak je borst maar nat 8)

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:28

Satom

Verzamel ervaringen

CR1691 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:57:
Zo, eindelijk is mijn PS+ abonnement binnen. Gelijk Contrast binnengehaald. Lijkt mij een erg leuke game. Ook de trailer van The Walking Dead Season 2: All that remains gezien. Mag toch hopen dat hij heel snel ook naar de PS4 komt, inclusief 400 days en seizoen 1. Blijft toch een hele bijzondere game om te spelen.
Bol.com? Kom net thuis van school (her tentamens zijn fijn gepland) en vind hem hier ook!

Battlefield 4 is een geweldige game! Maar zit met de vraag, de singleplayer wapens (die je behaald als je een medialle), worden dan geunlocked voor multiplayer?

• CR1691
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Satom schreef op donderdag 12 december 2013 @ 22:15:
[...]
Bol.com? Kom net thuis van school (her tentamens zijn fijn gepland) en vind hem hier ook!
Jep bij Bol.

PSN: Finally_Chris

Is al bekend wanneer Saturn eiindelijijijiijijkkkkkkk gaat leveren van games die tijdens die kortingsactie maar 42 euro waren?!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
dutchgio schreef op donderdag 12 december 2013 @ 22:17:
Is al bekend wanneer Saturn eiindelijijijiijijkkkkkkk gaat leveren van games die tijdens die kortingsactie maar 42 euro waren?!
niet voor 20 dec begreep ik van saturn. ik heb ondertussen geannuleerd dan maar 20e meer

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-10 09:13
Lunaticc schreef op donderdag 12 december 2013 @ 19:15:
Heb hem sinda vanmiddag binnen. Dat glimmende deel bekrast wel snel zeg, zit al helemaal vol! En dat terwijl ik hem amper aan heb geraakt.

Maakt verder ook niet uit maar viel me op :P
Ik ken het van de PS3. Iets te hard op poetsen en hij zit al vol.
Op de PS4 nog geen krassen, maar ook nog niet afgestoft :+.

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 16:31
Jeuhhjj, sinds vandaag eigenaar van de PS4 :).
Gamemania belde onverwachts dat mijn mega bundel op voorraad was :).

Tot nog toe bevalt het goed, morgen battlefield 4 en dan gaan we er tegen aan! De PS4 is gestationeerd in mijn TV Meubel maar het hokje waar de PS4 in staat wordt wel erg warm. Ben bang datie z'n hitte niet goed kwijt kan terwijl het wel open is..

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 16:31
ksborg schreef op donderdag 12 december 2013 @ 22:36:
[...]

Ik ken het van de PS3. Iets te hard op poetsen en hij zit al vol.
Op de PS4 nog geen krassen, maar ook nog niet afgestoft :+.
Pff vertel mij wat. Er zat wat stof op, ga er een keer mer mijn mauw overheen, vol met krassen...

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• ksborg
  • Laatst online: 17-10 09:13
Tiwazz schreef op donderdag 12 december 2013 @ 22:37:
Jeuhhjj, sinds vandaag eigenaar van de PS4 :).
Gamemania belde onverwachts dat mijn mega bundel op voorraad was :).

Tot nog toe bevalt het goed, morgen battlefield 4 en dan gaan we er tegen aan! De PS4 is gestationeerd in mijn TV Meubel maar het hokje waar de PS4 in staat wordt wel erg warm. Ben bang datie z'n hitte niet goed kwijt kan terwijl het wel open is..
Mwoch het ding moet het maar gewoon doen vind ik. Bij Killzone wordt die van mij ook wel erg heet, maar loopt ook als een gek te blazen dus zal wel goed wezen.

Kan me er niet zo druk om maken zolang er nog garantie op zit ;).

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 15:51
Ik heb Contrast nu helemaal uitgespeeld en resogun ken ik onderhand wel. Ik wacht nogsteeds op AC BF en COD.. Saturn wil maar niet opschieten om de games te leveren (voor 42 ps) en hebben het nu uitgesteld tot de 17de.. ik ga iig niet annuleren (iets wat ze me nu al 3x hebben aangeraden)

Momenteel speel ik de gratis games. Vooral warthunder is een erg leuk spelletje! grafisch ziet het er best mooi uit (zeker dat level met die bergen en water) en geen lagg. best verslavend.

Verwijderd

Ik heb 9 december cod bij saturn besteld maar heb nog niks binnen.. ik weet ook niet hoe k hun kan bereike

nog meer mensen die dit hebbe

• AlphaWierie
  • Laatst online: 08-10 15:51
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 22:50:
Ik heb 9 december cod bij saturn besteld maar heb nog niks binnen.. ik weet ook niet hoe k hun kan bereike

Volgens de webshop komt de 17de een nieuwe lichting. Het bericht gaat ook rond dat ze willen dat zoveel mogelijk mensen de game annuleren omdat ze het niet voor 42 willen verkopen. (niet doen dus!)
Wat ik wel erg vaag vindt is dat is zowel de saturn utrecht als saturn nieuwegein er meer dan genoeg exemplaren zijn van COD en AC. Het is echter niet ''mogelijk om met mijn betaal bewijs een exemplaar bij hun op te halen volgens hun''

Ik wacht wel rustig af.

• djordyy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-04-2020

djordyy

PSN: Djordyy

Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 22:50:

Wacht het nog even een week af. De levering van de games is tussen 15 en 22 december geloof ik.

Had even contact gehaf met ze.

Verwijderd

AlphaWierie schreef op donderdag 12 december 2013 @ 22:52:
[...]

Volgens de webshop komt de 17de een nieuwe lichting. Het bericht gaat ook rond dat ze willen dat zoveel mogelijk mensen de game annuleren omdat ze het niet voor 42 willen verkopen. (niet doen dus!)
Wat ik wel erg vaag vindt is dat is zowel de saturn utrecht als saturn nieuwegein er meer dan genoeg exemplaren zijn van COD en AC. Het is echter niet ''mogelijk om met mijn betaal bewijs een exemplaar bij hun op te halen volgens hun''

Ik wacht wel rustig af.
Ik w8 ook wel. Thnx mn

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:28

Satom

Verzamel ervaringen

Dus ze zijn nu leverbaar :)
Tiwazz schreef op donderdag 12 december 2013 @ 22:38:
[...]

Pff vertel mij wat. Er zat wat stof op, ga er een keer mer mijn mauw overheen, vol met krassen...
Dat wordt dus keihard met de stofzuiger erboven hangen om het stof weg te halen :+
AlphaWierie schreef op donderdag 12 december 2013 @ 22:52:
[...]

Ik wacht wel rustig af.
Nog maar even afwachten dan ;)
Ze creëren waarschijnlijk zelf die schaarste inderdaad expres en hebben gewoon alles naar de winkels gestuurd, zodat deze niet meer kunnen worden gebruikt voor de online handel, en stellen nu zonder enige mededeling alles zo lang mogelijk uit, om zo veel mogelijk annuleringen te ontvangen :(
De prijs van AC:BF die ik heb besteld bijvoorbeeld was vlak daarna alweer gewoon 65 euro...

Zolang ze geen mail gaan sturen met: we kunnen helaas niet leveren etc... Komt het wel goed, het duurt alleen heeeeel lang. Hopelijk voor de 22 dan.. :9

• MJHH93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:02
Ik heb een lange tijd met ze aan de telefoon gehangen dinsdag en woensdag waarom het nou niet mogelijk was om in het filiaal van Venlo mijn COD op te halen (Die hadden er genoeg op voorraad). Saturn Webshop was iets anders als Saturn Venlo werd mij wel 34 x verteld. Als ik het spel zo graag wilde hebben kon ik het ophalen maar dan niet voor de actie prijs.

Mijn reactie: Maar dan komt het er op neer dat ik het annuleer en dan in de winkel koop?

Saturn: Uhh ja als u het zo bekijkt komt het daar op neer ja :+

Mij is toen verteld dat ze vrijdag de 13de een lading binnen zouden krijgen. Mocht er morgen avond nog steeds niks zijn verzonden dan ga ik ze maar weer eens bellen ;(

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:41

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Heb mijn AC:BF bij Saturn geannuleerd omdat ik een gesealde versie van iemand kon overnemen voor 42,50 en blij toe! Wat is black vlag een ontzettend vette game! _/-\o_ heb er volgens mij al 20+ uren inzitten en zit nog maar op 25% van de totale voortgang, echt veel game voor je geld.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:12
AC:BF is meest teleurstellende AC tot nu toe. Ik vind hem 10x niks.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:41

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Vind het al briljant om een beetje rond te varen, wat scheepjes overvallen, wat kistjes oppakken... Beetje genieten van het uitzicht. Het enige mindere aan de game vindt ik de korte stukjes die in de "tegenwoordige tijd" spelen... Maar dat had ik in AC1 al.

Verder terecht dat de game zulke goede reviews krijgt, het is gewoon een goed uitgedacht spel met voldoende afwisseling.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-10 15:18
Appleman schreef op donderdag 12 december 2013 @ 23:42:
AC:BF is meest teleurstellende AC tot nu toe. Ik vind hem 10x niks.
Tja, duidelijk dat smaken verschillen.

Ik heb er nu zo'n 50 tot 60 uur in zitten. Dat was niet gebeurd als ik de game niks zou hebben gevonden.
Wat mij betreft kan Black Flag zich prima meten met AC 2 en AC:Brotherhood.
Heb de mail story inmiddels uitgespeeld, net als de Assassination missies en heb nog genoeg te doen en te zien.

Zoals Chaoss al zei: top game.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
zwembroek schreef op donderdag 12 december 2013 @ 20:10:
[...]

LOL Heb je de kat erop laten zitten ofzo? ;)
Haha mijn kat zit er toevallig regelmatig op.
Maar hier geen krasjes verder.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op donderdag 12 december 2013 @ 22:17:
gister killzone in een veel te grote doos ontvangen van ze. 2dec besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op donderdag 12 december 2013 @ 20:45:
[...]

Het is wel een stofhapper..
0 krasjes maar wel een flinke stoflaag, en dat terwijl ik m toch dagelijks gebruik :*)
dat glimmende is altijd statisch van de fabriek af:p een paar keer met een microvezeldoek erover doet meestal wonderen (ook voor het stof aantrekken in de toekomst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-10 19:21
Wie heeft er een goede tip voor een PS4 headset die enkel met USB verbonden kan worden?

De headsets die ik vind hebben ook een optical of RCA aansluiting nodig en daar zit ik niet op te wachten.
Heb de PS4 met HDMI via m'n home cinema set gekoppeld en daarna HDMI vanuit de home cinema set naar de tv. Ik zou dus graag een gemakkelijke oplossing hebben met enkel USB vanuit de PS4 met een draad (4m lang)

Zijn er mensen die de Sony 7.1 Wireless Headset werkend hebben met de PS4? Zo ja, werken alle functies?

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-10 21:25
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 20:14:
[...]

Zal wel een troll zijn? Ik heb hem al 2 weken en 0 krasjes...
Wat een fantastische troll zeg! :+
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 00:28:
[...]

dat glimmende is altijd statisch van de fabriek af:p een paar keer met een microvezeldoek erover doet meestal wonderen (ook voor het stof aantrekken in de toekomst)
Nou, wonderen.. :P

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/1zcpwco.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:21

Wildfire

Joy to the world!

Vandaag op m'n werk weer een paar PS4's binnen gekregen. Wat me opviel is dat deze niet de verpakking hadden van de launch: enkel de doos met de PS4 en dus niet nog een doos er omheen met daarop de PS4 afgebeeld. Niet dat het verder veel uitmaakt, enkel geen flashy verpakking dus.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 11:46

Odieus

Onuitstaanbaar

Als er nog mensen zijn die bij AC:BF last hebben van stotterend beeld elke 2-5 min en niet weten waar het door komt, ik ben er eindelijk achter wat het bij mij veroorzaakte. Ik had namelijk alle notificaties uitgezet (Uplay updates enzo), deze heb ik gisteren weer aangezet en toen bleek dat AC:BF elke 2-5 min verbinding wilde maken met de Ubisoft servers, wat niet lukt door een bug (bekend bij Ubisoft, nog geen fix beschikbaar). Wat ik nu doe is zorgen dat ik niet ingelogd ben op PSN wanneer ik AC:BF speel zodat hij geen verbinding meer probeert te maken met de Ubisoft servers.

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-10 11:00
Sinds gisteren mijn PS4 en speel dat spel kapot, geen last van :o

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Schizo007nl schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 01:04:
Wie heeft er een goede tip voor een PS4 headset die enkel met USB verbonden kan worden?

De headsets die ik vind hebben ook een optical of RCA aansluiting nodig en daar zit ik niet op te wachten.
Heb de PS4 met HDMI via m'n home cinema set gekoppeld en daarna HDMI vanuit de home cinema set naar de tv. Ik zou dus graag een gemakkelijke oplossing hebben met enkel USB vanuit de PS4 met een draad (4m lang)

Zijn er mensen die de Sony 7.1 Wireless Headset werkend hebben met de PS4? Zo ja, werken alle functies?
Laatste berichten van sony zeggen begin januari voor een update die dat ondersteund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-10 23:54
Wildfire schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 02:00:
Vandaag op m'n werk weer een paar PS4's binnen gekregen. Wat me opviel is dat deze niet de verpakking hadden van de launch: enkel de doos met de PS4 en dus niet nog een doos er omheen met daarop de PS4 afgebeeld. Niet dat het verder veel uitmaakt, enkel geen flashy verpakking dus.
Vreemd inderdaad, Het lijkt wel of er een serie zonder verpakking eromheen zijn geleverd.

Op Marktplaats ook mensen zonder verpakking er omheen: http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:31:
[...]

Vreemd inderdaad, Het lijkt wel of er een serie zonder verpakking eromheen zijn geleverd.

Op Marktplaats ook mensen zonder verpakking er omheen: http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr.
Zijn dat niet gewoon gestripte bundels? Waar ze dus killzone uit hebben gehaald?
Ik weet het eigenlijk wel zeker.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2013 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Gisteren mijn PS4 ontvangen, maar nog niet veel kunnen gamen.
Zijn er nog speciale/leuke functies die ik zou moeten proberen op de PS4? Ik zal vandaag eens kijken welke Free To Play games er te downloaden zijn. :)

[ Voor 4% gewijzigd door JackL89 op 13-12-2013 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:55
Ik heb sinds gisteren pas een PS4, maar begrijp niet al die berichten van mensen die wachten op hun PS+ 365 dagen pas. Is daar wat speciaals mee aan de hand? Of hebben al deze personen geen creditcard waardoor ze PS+ niet gewoon via de PS4 zelf kunnen bestellen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KlaasjeNL schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:57:
[...]

Ik heb sinds gisteren pas een PS4, maar begrijp niet al die berichten van mensen die wachten op hun PS+ 365 dagen pas. Is daar wat speciaals mee aan de hand? Of hebben al deze personen geen creditcard waardoor ze PS+ niet gewoon via de PS4 zelf kunnen bestellen? :?
Er was of is een aanbieding bij bol voor iets van € 37,- ofzo. Die van mij is gisteren ook binnen gekomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
JackL89 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:57:
Zijn er nog speciale/leuke functies die ik zou moeten proberen op de PS4? Ik zal vandaag eens kijken welke Free To Play games er te downloaden zijn. :)
Warframe en Contrast zijn beiden erg tof (laatste is wel alleen voor PS Plujs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
bram1984 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:01:
[...]

Er was of is een aanbieding bij bol voor iets van € 37,- ofzo. Die van mij is gisteren ook binnen gekomen. :)
Thnx, voor die 13 euro korting bestel ik hem wel gewoon voor CC. :)

Kan iemand overigens uitleggen hoe je PS+ 14 dagen gratis activeert? Heb op mijn PS3 nooit een PS+ account gehad, dus zou volgens de Store gewoon 14 dagen gratis op proef moeten kunnen activeren. Maar als ik dit selecteer in de Store krijg ik een leeg scherm of gebeurt er niets. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Laatst online: 08:13
KlaasjeNL schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:06:
[...]

Kan iemand overigens uitleggen hoe je PS+ 14 dagen gratis activeert? Heb op mijn PS3 nooit een PS+ account gehad, dus zou volgens de Store gewoon 14 dagen gratis op proef moeten kunnen activeren. Maar als ik dit selecteer in de Store krijg ik een leeg scherm of gebeurt er niets. :/
Geldt denk ik alleen voor nieuwe accounts? Of waar iig nog nooit een CC aan gekoppeld heeft gezeten.[/message]

[ Voor 4% gewijzigd door HertogJack op 13-12-2013 09:07 ]

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
Denken jullie trouwens dat het in de toekomst mogelijk is om een soort 'Skype' functie te integreren tijdens het gamen?
Voorbeeld: Ik speel online een potje FIFA 14 tegen een vriend van mij. Ik zie rechtsboven in het klein zijn gezicht, dankzij de eye camera. Vroeger hoorde ik hem via de headset, maar nu kan ik hem ook nog eens zien. Het mooiste komt nog. Messi heeft het weer eens op zijn heupen, speelt 3/4 spelers uit en schiet de bal stijf in de kruising! Op dat moment verschijnt mijn gezicht fullscreen in beeld bij mijn vriend en andersom ook. Ik zie mijn vriend balen, waardoor ik nog harder ga juichen. 'WAT een goal, je kan er helemaal niks van man, hahahah!' Een extra dimensie aan een potje FIFA 14 op de PS4.

Is dit realistisch voor de (nabije) toekomst? Je zou het ook prima in een shooter kunnen implementeren. Dat je je tegenstander die je net hebt gekilled kan zien balen. Hij baalt nog harder, omdat hij die grijns op jouw gezicht vol in beeld ziet. Allemaal optioneel natuurlijk. En je hebt een eye camera nodig. Het lijkt mij wel tof! Wat jullie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
KlaasjeNL schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:06:
[...]

Zoekfunctie in de store kan je hem ook vinden :-) en dan staat er 'Niet beschikbaar voor aankoop'

[ Voor 4% gewijzigd door DarkElement op 13-12-2013 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
DarkElement schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:02:
[...]

Warframe en Contrast zijn beiden erg tof (laatste is wel alleen voor PS Plujs)
Ik zal het onthouden, bedankt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
HertogJack schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:07:
[...]

Geldt denk ik alleen voor nieuwe accounts? Of waar iig nog nooit een CC aan gekoppeld heeft gezeten.[/message]
Er staat dat het niet geldt voor accounts die al eerder PS+ hebben gehad. Ik heb al weleens aankopen gedaan met m'n CC, maar nooit PS+ gehad. Dus volgens mij zou het gewoon moeten werken.
DarkElement schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:08:
[...]

Zoekfunctie in de store kan je hem ook vinden :-) en dan staat er 'Niet beschikbaar voor aankoop'
Vaag. Er wordt in het hoofdscherm namelijk geadverteerd met 14 dagen PS+ op proef en je wordt dan doorverwezen naar de Store. Maar eenmaal daar is het onmogelijk om het te activeren. Tijdelijk probleempje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
KlaasjeNL schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:12:
[...]

Vaag. Er wordt in het hoofdscherm namelijk geadverteerd met 14 dagen PS+ op proef en je wordt dan doorverwezen naar de Store. Maar eenmaal daar is het onmogelijk om het te activeren. Tijdelijk probleempje?
Dat vermoed ik :o anders even contact met Playstation Nederland op FB/Twitter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

JackL89 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:57:
Resogun O+

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-10 06:41
En Blacklight Retribution, kan je tenminste online schieten haha :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
KlaasjeNL schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:12:
[...]

Er staat dat het niet geldt voor accounts die al eerder PS+ hebben gehad. Ik heb al weleens aankopen gedaan met m'n CC, maar nooit PS+ gehad. Dus volgens mij zou het gewoon moeten werken.

[...]

En toen PS+ er net was, toen hadden ze ook een trial, toen ook geen + gehad? Ik kreeg ook niks, en herinnerde me dat heel vaagjes uit het verleden. Dus deze actie is eigelijk meer gericht op nieuwe gamers die echt nooit plus hebben gehad.

Vergeet niet dat toen de servers van Sony gehackt waren, en er een week eruit lagen, iedereen gratis PS+ kreeg hé.

[ Voor 7% gewijzigd door xoniq op 13-12-2013 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
  • Laatst online: 20:02
Net nog maar even met Saturn gebeld en de meneer vertelde dat COD staat ingeboekt voor vandaag, hij wordt dus vandaag verzonden. Laten we het hopen.. Mocht ik na 5 uur nog geen mail hebben gehad dan annuleer ik de bestelling ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
CRXDelSol schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:18:
[...]

En Blacklight Retribution, kan je tenminste online schieten haha :-P
Kan met Warframe ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:01
wat een pauper prijzen op marktplaats etc. Dat mensen het daar voor over hebben! ik wacht gewoon 1 a 2 maanden dan kun je de ps4 vast kopen in de winkel

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook zo'n 4pins jack splitter gekocht, om zo mijn PC headset aan te sluiten, maar zijn er dan nog speciale instellingen die ik moet doen? Want mijn zwager heeft alle precies het zelfde, maar soms hoorde ik hem wel, maar dan hij mij weer niet. Vaak een duidelijk echo.
Welke instellingen moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:21
Ik heb Fifa en AC:BF besteld bij Saturn. Tot nu toe nog steeds in behandeling. Gelukkig heb ik de PS4 toch nog niet. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
LuPo schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:39:
Ik heb Fifa en AC:BF besteld bij Saturn. Tot nu toe nog steeds in behandeling. Gelukkig heb ik de PS4 toch nog niet. :P
Bol.com is sneller! Redelijk veel op voorraad, volgende dag in huis. Coolblue net zo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
JackL89 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:40:
[...]

Bol.com is sneller! Redelijk veel op voorraad, volgende dag in huis. Coolblue net zo. ;)
Maar bij saturn was die 42e.
Makkelijke aanbieding als je toch niet uitleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXDelSol schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:19:
[...]

En toen PS+ er net was, toen hadden ze ook een trial, toen ook geen + gehad? Ik kreeg ook niks, en herinnerde me dat heel vaagjes uit het verleden. Dus deze actie is eigelijk meer gericht op nieuwe gamers die echt nooit plus hebben gehad.

Vergeet niet dat toen de servers van Sony gehackt waren, en er een week eruit lagen, iedereen gratis PS+ kreeg hé.
Volgens mij kreeg iedereen na de playstationhack een maand ofzo gratis playstation+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Laatst online: 08:13
Kol Nedra schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:30:
wat een pauper prijzen op marktplaats etc. Dat mensen het daar voor over hebben! ik wacht gewoon 1 a 2 maanden dan kun je de ps4 vast kopen in de winkel
Easy money he! Zijn gekken die het betalen.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:05:
[...]

Volgens mij kreeg iedereen na de playstationhack een maand ofzo gratis playstation+
En 2 digitale games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:37

Pubbert

random gestoord

Sinds gisteren ook een PS4, vind vooral de controller een echte vooruitgang. Heb in september voor GTA5 een 2e hands PS3 gehaald (en inmiddels weer verkocht na het uitgespeeld te hebben) en was, na jaren Xbox 360 gehad te hebben, toch niet erg blij met de PS3 controller, maar de nieuwe PS4 controller is echt 200% verbeterd :)

Jammer dat er geen mediaplayer functie in de PS4 zit, zou dit er misschien in de toekomst wel komen? Netflix werkt trouwens wel prima.

Weet er tevens iemand of er binnenkort nog een splitscreen racegame uitkomt? Erg jammer dat NFS:Rivals dit niet heeft ;( Had de game bijna gekocht maar toen ik de 1 Player achterop zou staan me bij de kassa maar omgedraaid en Fifa 14 gekocht.

Verder helemaal tevreden met mn aankoop, vanavond eens in de piratenwereld van AC:BF duiken :Y)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Gezien de prijs van de PS Plus 365 dagen abonnementen weer op 40 euro staat leek het mij een leuk idee om nog mensen hier blij te kunnen maken met een 2,50 euro kortingscode van bol.com:

AHAIR-X9NL4-JW2BJ-A7

Kan meerdere keren gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapyo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08-2024
Vanochtend mail gekregen van Saturn dat Fifa verzonden wordt (€42, anderhalve week geleden besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Nu de PS4 thuis werkloos staat te wachten tot ik klaar ben met werken, ben ik hier van alles aan het lezen over de PS4 en eventuele problemen ermee. Ik kom ook het 'wiebelprobleem' tegen. Verschillende fora waarop te lezen is dat de PS4 (allemaal of enkelen?) wiebelt als je op de glimmende kant drukt.

Nou viel mij dat gisteren ook al op toen ik de PS4 plaatste, maar dit hoort toch gewoon? Althans, ik keek even op de onderkant en zag dat er een rubberen voet aan de rechter kant zit en in links van het midden, op dezelfde hoogte waarop het matte plastic overgaat in het glimmende. Omdat er helemaal links onder het glimmende deel geen voet zit, 'zweeft' dit gedeelte en is het logisch dat je de PS4 hier naar beneden kunt drukken.

Of gaat het hier om andere problemen met kromme PS4's? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:53
Schaapyo schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:07:
Vanochtend mail gekregen van Saturn dat Fifa verzonden wordt (€42, anderhalve week geleden besteld)
Ik heb AC: Black Flag(PS4) besteld bij Saturn, heb nog geen verzendbevestiging ontvangen maar zie wel dat mijn bestellingsstatus is wel ge-update naar "bezorging 1-2 dagen; in behandeling" geen idee of dit er al een tijdje staat maar ik hoop de game toch volgende week in de brievenbus te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapyo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08-2024
KlaasjeNL schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:24:
Nu de PS4 thuis werkloos staat te wachten tot ik klaar ben met werken, ben ik hier van alles aan het lezen over de PS4 en eventuele problemen ermee. Ik kom ook het 'wiebelprobleem' tegen. Verschillende fora waarop te lezen is dat de PS4 (allemaal of enkelen?) wiebelt als je op de glimmende kant drukt.
Nou viel mij dat gisteren ook al op toen ik de PS4 plaatste, maar dit hoort toch gewoon?
Volgens mij is dit bij elke PS4 zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schaapyo schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:52:
[...]

Inderdaad, en welke ... gaat tijdens het spelen op de glimmende kant drukken? :O
Is net als dat als je in de tepel van je vriendin knijpt er een geluid uit haar komt :z

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2013 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Zo mijn PS4 is ook binnen. Mooi spul zeg!
Ik heb inderdaad ook het probleem dat ik die 14-dagen PSN+ niet kan activeren.
Maar goed f*ck it, ik betaal wel voor een maandje totdat mijn jaar card er is dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:14
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:22:
[...]

Inderdaad, en welke ... gaat tijdens het spelen op de glimmende kant drukken? :O
Is net als dat als je in de tepel van je vriendin knijpt er een geluid uit haar komt :z
_O-
Dit dus. Staat gewoon perfect stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:53
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:22:
[...]
Hahaha held! Heb hier ook geen last van het gewiebel. Als een apparaat staat hoef je er in principe niet meer aan te zitten, kan me niet voorstellen dat iemand zich hieraan kan ergeren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:58

Phydomir

Dennis

Vanaf 8 januari gaat Contrast uit het PS+ aanbod en komt Don't Starve erin.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 16:01
KlaasjeNL schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:24:

Nou viel mij dat gisteren ook al op toen ik de PS4 plaatste, maar dit hoort toch gewoon? Althans, ik keek even op de onderkant en zag dat er een rubberen voet aan de rechter kant zit en in links van het midden, op dezelfde hoogte waarop het matte plastic overgaat in het glimmende. Omdat er helemaal links onder het glimmende deel geen voet zit, 'zweeft' dit gedeelte en is het logisch dat je de PS4 hier naar beneden kunt drukken.

Of gaat het hier om andere problemen met kromme PS4's? 8)7
Nee, zoals je schrijft er zit aan de linker kant geen rubber voetje, alleen iets links uit het midden, waar de eject en aan/uit schakelaar overgaat in een soort rubberen stripje aan de onderkant en rechts.

Ik heb er aan zitten te denken om maar gewoon dopjes aan de onderkant te plakken, ook beter voor de air flow. Vind hem niet al stabiel staan.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:58

Phydomir

Dennis

loekf2 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:06:
Ik heb er aan zitten te denken om maar gewoon dopjes aan de onderkant te plakken, ook beter voor de air flow. Vind hem niet al stabiel staan.
En je hebt hem gewoon horizontaal staan? Ik kan me echt niet voorstellen dat je hem dan niet stabiel vind staan. Ik heb eens gekeken waar het nou precies om gaat en als je links of rechts achter drukt komt de andere kant nog geen centimeter omhoog. Als je gewoon normaal met je PS om gaat zul je daar echt nooit in de buurt komen.

Ik vind het echt zeuren om het zeuren.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

loekf2 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:06:
[...]

Nee, zoals je schrijft er zit aan de linker kant geen rubber voetje, alleen iets links uit het midden, waar de eject en aan/uit schakelaar overgaat in een soort rubberen stripje aan de onderkant en rechts.

Shit, ik heb hem horizontaal neer gezet en heb hem verder nog niet hoeven verschuiven. Hij staat trouwens echt perfect.

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Schaapyo schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:52:
[...]

Dit komt door de plaatsing van de rubbertjes aan de onderkant, maar waarom zou je op het glimmende deel gaan drukken? Je gaat toch ook niet aan je TV hangen als deze aan de muur bevestigd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Laatst online: 10:32
Tweakers, ik weet dat dit geen Vraag en aanbod is maar kan nergens iets vinden.
Mijn vraag is; iemand die Knack weg doet voor een leuk prijsje? Of Eventueel wilt ruilen tegen een ander PS4 spel? >:)

Gr. Eli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:00

alwinus

Tweaked

Sanny_83 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:26:
Zo mijn PS4 is ook binnen. Mooi spul zeg!
Ik heb inderdaad ook het probleem dat ik die 14-dagen PSN+ niet kan activeren.
Maar goed f*ck it, ik betaal wel voor een maandje totdat mijn jaar card er is dan.
Nieuw account aanmaken. Daa kan je dan wel 14 dagen activeren. Contrast en Resogun downloaden. Die zijn dan ook speelbaar in je main account ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillco
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:51
DarkElement schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:05:
Gezien de prijs van de PS Plus 365 dagen abonnementen weer op 40 euro staat leek het mij een leuk idee om nog mensen hier blij te kunnen maken met een 2,50 euro kortingscode van bol.com:

AHAIR-X9NL4-JW2BJ-A7

Kan meerdere keren gebruikt worden.
Gebruikt om een nieuw jaarabonnement te bestellen. Bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
Ik heb net ook even die rubbertjes aan de onderkant eraf gehaald. nu staat mijn ps4 gewoon helemaal stabiel. (rubbers zorgen er alleen voor dat het apparaat niet al teveel schuift).

Heb nu de ps4 twee weken in bezit een enkele keer hoorde ik de disc drive wat meer dan de andere keer.
Dit kwam ook mede doordat deze niet helemaal stabiel stond. Nu is hij helemaal stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Laatst online: 19:11
bram1984 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:37:
Heeft iemand toevallig The Last of Us al uitgeprobeerd met de DS4 controller?
Die is helaas nog niet beschikbaar voor PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
Bobo221 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:50:
[...]

Die is helaas nog niet beschikbaar voor PS4
Hij bedoeld of je de DS4 aan een PS3 hebt gekoppeld en daarmee The Last Of Us gespeeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Laatst online: 19:11
epamel schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:51:
[...]

Hij bedoeld of je de DS4 aan een PS3 hebt gekoppeld en daarmee The Last Of Us gespeeld hebt.
Dan heb ik niks gezegd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 19:48
Iemand problemen met PSN op dit moment? Ik kan geen screenshots maken in NFS: Rivals ('Cannot take screenshots here') en krijg net tijdens het spelen een error (CE-34878-0).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Wie weet of het volgende mogelijk is:

Ik heb geen PS3, nooit gehad en er staat ook geen PS3 geregistreerd op mijn PSN. Ik had het idee om de digitale PS3 versie van Battlefield 4 (35 euro @ webstore van Sony op de pc) aan te schaffen (te downloaden dus!) en vervolgens te upgraden naar de PS4 versie, echter vraag ik me af of hij dan niet gaat zeuren dat ik geen ps3 heb geregistreerd, iemand hier ervaring mee want dit kan me wat geld schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
DarkElement schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:18:
Wie weet of het volgende mogelijk is:

Ik heb geen PS3, nooit gehad en er staat ook geen PS3 geregistreerd op mijn PSN. Ik had het idee om de digitale PS3 versie van Battlefield 4 (35 euro @ webstore van Sony op de pc) aan te schaffen en vervolgens te upgraden naar de PS4 versie, echter vraag ik me af of hij dan niet gaat zeuren dat ik geen ps3 heb geregistreerd, iemand hier ervaring mee want dit kan me wat geld schelen.
Kan gewoon.
Game kopen, op de PS4 voucher verzilveren en 10 euro betalen, dan kan je met de PS3 disc de PS4 versie spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
CRXDelSol schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:20:
[...]

Kan gewoon.
Game kopen, op de PS4 voucher verzilveren en 10 euro betalen, dan kan je met de PS3 disc de PS4 versie spelen.
Ik heb het dus niet over de DISC versie, maar de digitale ps3 versie uit de store. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TajTaj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-10 02:49
Die upgrade werkt toch alleen als je een KEY hebt die ingesloten zit bij het doosje van de PS3 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
TajTaj schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:21:
Die upgrade werkt toch alleen als je een KEY hebt die ingesloten zit bij het doosje van de PS3 versie?
Het kan ook met digitale versies van de game, maar mijn vraag is dan of er geen soort van beveiliging op deze upgrade-versie (ps4) zit? (dat hij bijvoorbeeld in je account kijkt of er een ps3 geregistreerd is)

Het moet namelijk ook werken met digitale versies lees ik hier, maar mijn vraag word niet beantwoord:

http://nl.playstation.com...raden-naar-de-PS4-versie/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-10 16:37
Phydomir schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:06:
Vanaf 8 januari gaat Contrast uit het PS+ aanbod en komt Don't Starve erin.

[video]
Kan ik Contrast (en resogun) na deze datum dan helemaal niet meer spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TajTaj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-10 02:49
Er staat toch bij:

Selecteer 'Codes inlossen' en voer de voucher met code van 12 tekens in

Dus zonder die key (voucher in doosje van PS3 versie) kan het toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Neem me niet kwalijk dit is de goede link http://nl.playstation.com/ps4upgrade/ je kan namelijk ook de ps3 versie volledig digitaal aanschaffen met recht op de ps4 upgrade.

Omdat dit goedkoper is dan fysiek de ps4 versie kopen vroeg ik me dit af.

[ Voor 82% gewijzigd door DarkElement op 13-12-2013 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Kupauw schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:24:
[...]

Kan ik Contrast (en resogun) na deze datum dan helemaal niet meer spelen?
Jawel, maar niet meer "kopen".
Je kan deze spelen zolang je PS+ hebt.

[ Voor 8% gewijzigd door xoniq op 13-12-2013 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Vraagje,

Mij lijkt de Tritton 720+ wel leuk als headset. Werkt deze ook goed met de chat functies enzo?

op de site van hun zie ik dat de kabel 3,6 meter is, dat is net genoeg om de bank te halen denk ik :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
  • Laatst online: 05-04-2021
DarkElement schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:26:
Neem me niet kwalijk dit is de goede link http://nl.playstation.com/ps4upgrade/ je kan namelijk ook de ps3 versie volledig digitaal aanschaffen met recht op de ps4 upgrade.

Omdat dit goedkoper is dan fysiek de ps4 versie kopen vroeg ik me dit af.
Zo heb ik het net gedaan. Playstation 3 versie gekocht in de playstation store voor 35 euro. Daarna de playstation 4 versie gekocht voor 10 euro. Nu zie ik beide versies staan in mijn download lijst. Dit heb ik gedaan vanaf de PC. Ik beschik niet over een playstation 3, en mijn playstation 4 moet ik nog op wachten. Ik heb ook geen consoles geregistreerd staan in mijn playstation account. Ik kan dus nog niet testen of het werkt, maar ik denk haast van wel omdat hij gewoon in mijn download lijst staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Topskilled schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:52:
[...]

Zo heb ik het net gedaan. Playstation 3 versie gekocht in de playstation store voor 35 euro. Daarna de playstation 4 versie gekocht voor 10 euro. Nu zie ik beide versies staan in mijn download lijst. Dit heb ik gedaan vanaf de PC. Ik beschik niet over een playstation 3, en mijn playstation 4 moet ik nog op wachten. Ik heb ook geen consoles geregistreerd staan in mijn playstation account. Ik kan dus nog niet testen of het werkt, maar ik denk haast van wel omdat hij gewoon in mijn download lijst staat.
Oke dat kan dus wel, maar mijn vraag is eigenlijk of er geen "PS3"-check op die digitale upgrade versie zit :p aangezien je geen schijfje hebt gekocht kan hij daar ook niet om vragen dus misschien dat hij dan kijkt of je account wel eigenaar is van de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
DarkElement schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:54:
[...]

Oke dat kan dus wel, maar mijn vraag is eigenlijk of er geen "PS3"-check op die digitale upgrade versie zit :p aangezien je geen schijfje hebt gekocht kan hij daar ook niet om vragen dus misschien dat hij dan kijkt of je account wel eigenaar is van de PS3.
Zal hij dat dan niet aangegeven moetten hebben op het moment dat ik de ps4 versie af wou rekenen? Lijkt me beetje krom als hij achteraf gaat lopen zeuren dat je geen ps3 hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Topskilled schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:56:
[...]

Zal hij dat dan niet aangegeven moetten hebben op het moment dat ik de ps4 versie af wou rekenen? Lijkt me beetje krom als hij achteraf gaat lopen zeuren dat je geen ps3 hebt :P
Stond er (Discount) achter de ps4-versie die je hebt gedownload? Want volgens de beschrijving van die download heb je de disc nodig, maar dit is dus het rare omdat je vanaf een digitale versie upgrade. Ik heb het Playstation Nederland ook maar gevraagd en hoop vandaag antwoord te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
DarkElement schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:58:
[...]

Stond er (Discount) achter de ps4-versie die je hebt gedownload? Want volgens de beschrijving van die download heb je de disc nodig, maar dit is dus het rare omdat je vanaf een digitale versie upgrade. Ik heb het Playstation Nederland ook maar gevraagd en hoop vandaag antwoord te krijgen.
Jup, stond Discount bij idd :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Topskilled schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:59:
[...]

Jup, stond Discount bij idd :Y
Kijk: https://store.sonyenterta...00049_00-PS3UPGREXXXXXXXX
AANBIEDING IS GELDIG TOT 28/03/2014
ALS JE DE PS3 DISC VERSIE VAN DEZE GAME BEZIT
Controleer voordat je gaat downloaden of de PS3™-schijf niet in het PS4™-systeem is geplaatst, want dan bestaat de kans dat de game niet goed werkt.
Download en installeer de game op je PS4™-systeem.
Steek de PS3™-schijf in het PS4™-systeem om de game te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:15
Iemand heeft hier geld weggegooid :+

Mij staat namelijk ook bij dat Sony eerder dit jaar bij informatie omtrent de upgrade van ps3 naar ps4, expliciet heeft aangegeven dat dit alleen mogelijk was met een disc-versie van de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik heb net dit gekregen, het kan dus!
De PS3-games die je koopt in de PlayStation Store zijn voorzien van een token waarmee je de PS4-versie met korting kunt kopen. In dit geval hoeft er voor de digitale PS4-versie geen PS3-disc geplaatst te zijn in de PS4 om te kunnen spelen. Maar als je oorspronkelijk de PS3-versie op Blu-ray Disc hebt aangeschaft maar de disc niet meer hebt, kom je niet in aanmerking voor de upgrade met korting.

Pagina: 1 ... 52 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan