Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
nickdew schreef op woensdag 11 december 2013 @ 20:46:
Heb ps4 al vanaf release maar bekenden nu vandaag pas. Eerste keer in party chat gezeten vandaag. Kol van Xbox en vind de kwaliteit best slecht eerlijk gezegd. Headset wat erbij zit zal ook niet alles zijn. Had bij de Xbox de officiële draadloze headset waar ik alleen geluid van party uit hoor. Kan mij herinneren dat de ps3 deze ook had! Werkt deze ook op de ps4 of wat is een goed alternatief
Waar de xbox erg goed mee is/was is het feit dat je de ander z'n herrie niet hoort in jouw oor, bij de ps4 is dit nog wel het geval helaas, maar wat bacardicoconut is waarschijnlijk wel waar, word vanzelf beter.

Wat ook nog is, is dat je nog geen bluetooth headset kan gebruiken, als dit het geval word word het vast ook nog wel weer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 14:47
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:34:
Heeft iemand al een andere drive in zijn PS4 gezet? Greetz
ja een seagate 1 TB sdd/hdd (hybride). echt 1 minuut werk, en t werkt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:11
Als een friend online komt krijg ik hier geen melding van zoals op de Xbox? Kan ik dit aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
nickdew schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:46:
Als een friend online komt krijg ik hier geen melding van zoals op de Xbox? Kan ik dit aanzetten?
Is te vinden in de instellingen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakehh
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-10 13:16
Vraagje: Kan ik de microfoon gebruiken die in de ps4 camera zit en het geluid uit mijn koptelefoon die ik aansluit via mijn controller om zo te kunnen praten met vrienden? Heb namelijk een koptelefoon zonder microfoon.. dus hoop dat ik dan de microfoon uit de camera kan gebruiken.

Hoop dat iemand het antwoord hierop weet, alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trissiev
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09-10 10:17
hully schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:18:
[...]

ja een seagate 1 TB sdd/hdd (hybride). echt 1 minuut werk, en t werkt super.
Nice, ik krijg mijn ps4 morgen binnen en zet er ook een seagate 1TB sshd in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
trissiev schreef op woensdag 11 december 2013 @ 23:15:
[...]

Nice, ik krijg mijn ps4 morgen binnen en zet er ook een seagate 1TB sshd in :)
Als ik zie dat ik nu nog maar 200gb van de standaard 500gb vrij heb zit 1TB ook naar een vrij korte verloop van tijd vol.. |:(

Is 2TB SSHDD voor een schappelijk prijsje al beschikbaar? :9~

• nickdew
  • Laatst online: 22:11
Kan je met bf4 niet samen server joinen? Of zie ik dit helemaal over het hoofd

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:39
Jakehh schreef op woensdag 11 december 2013 @ 23:07:
Vraagje: Kan ik de microfoon gebruiken die in de ps4 camera zit en het geluid uit mijn koptelefoon die ik aansluit via mijn controller om zo te kunnen praten met vrienden? Heb namelijk een koptelefoon zonder microfoon.. dus hoop dat ik dan de microfoon uit de camera kan gebruiken.

Jep werkt perfect, sterker nog de mic van camera staat altijd aan als er geen andere microfoon wordt gebruikt ... wees je daarvan bewust :+ (the NSA is listening :D)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• fitness82
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 19:55
Yonix schreef op woensdag 11 december 2013 @ 17:44:
Ik ben eigenlijk opzoek naar een headset voor multiplayer. Echter, het budget is beperkt (max. € 80,-). Het hoeft geen 7.1 headset te zijn, want daar heb ik al een Sennheiser voor. Het gaat mij erom dat ik uiteindelijk een headset heb met een microfoon die een degelijk geluid produceert.

Iemand een idee?
Ik heb dit ding al 2 of 3jaar voor de Playstation 3 en hij werkt ook op de 4

http://www.redcoon.nl/B25...PGS9ZeKqrsCFWTnwgodAWoAxQ

draadloos, top geluid, geluid+stem appart in volume te regelen en goede batterylife

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-10 02:07
nickdew schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:46:
Heeft de ps4 niet of nog niet, heb me daar ook al rot naar lopen zoeken.!!!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
harryvos schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:01:
[...]

Heeft de ps4 niet of nog niet, heb me daar ook al rot naar lopen zoeken.!!!
Idem!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-10 15:18
nickdew schreef op donderdag 12 december 2013 @ 00:15:
Kan je met bf4 niet samen server joinen? Of zie ik dit helemaal over het hoofd
Je ziet niets over het hoofd.

Dice heeft een half bakken game opgeleverd, waarin van alles ontbreekt of nauwelijks werkt.
- Een game die 60fps zou moeten draaien, maar op sommige momenten amper 20fps haalt.
- Ook de vele crashes (zelfs na de patch).
- Squad systeem wat niet aanwezig is.

Op zich mogen ze het squad systeem in de game zelf achterwege laten zal dat teveel werk is. Geef me dan deze optie vanuit battlelog. Servers joinen, vrienden joinen enz, doe ik nu toch al vanuit battlelog.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Jackal131 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:57:
[...]

Je ziet niets over het hoofd.

Dice heeft een half bakken game opgeleverd, waarin van alles ontbreekt of nauwelijks werkt.
- Een game die 60fps zou moeten draaien, maar op sommige momenten amper 20fps haalt.
- Ook de vele crashes (zelfs na de patch).
- Squad systeem wat niet aanwezig is.

Op zich mogen ze het squad systeem in de game zelf achterwege laten zal dat teveel werk is. Geef me dan deze optie vanuit battlelog. Servers joinen, vrienden joinen enz, doe ik nu toch al vanuit battlelog.
Ja zo balen dat BF4 eigenlijk nog ''unfinished'' is... Want let's face it: als het wel allemaal werkt, de bugs weggewerkt worden etc, dan is het een fantastische game. _/-\o_

PS: mijn Ps4 komt ook vanmiddag aan als het goed is zie ik op track 'n trace :o

[ Voor 4% gewijzigd door Brutal1ty op 12-12-2013 09:07 ]

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-10 15:18
Eens

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Brutal1ty schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:07:
[...]
PS: mijn Ps4 komt ook vanmiddag aan als het goed is zie ik op track 'n trace :o
Veel plezier man ;)

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
dutchgio schreef op woensdag 11 december 2013 @ 17:27:
Wel raar want mijn ps4 stond toch echt de hele dag al in standby met internettoegang(wake on lan in de ps app werkt ook).... |:(
De PS4 gaat alleen rond 4 uur snachts alle updates en DLC downloadden. Dus ook al heb je hem in stand by mode en auto update aan. Bij mij had hij hem ook niet automatisch gedownload. Maar als je een dag niet had gespeeld had hij er wel op gestaan.

BFV: SuperflipNL [PS4]

Is bf4 al iets verbeterd na die patch van gisteren?
Men beweerd zelf onder andere het missende geluid opgelost te hebben en een aantal crashes in bepaalde situaties.
Maar niets over betere servers die er niet contstant uitvliegen en lagg...

• gajus26
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 08:03
dutchgio schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:10:
Is bf4 al iets verbeterd na die patch van gisteren?
Men beweerd zelf onder andere het missende geluid opgelost te hebben en een aantal crashes in bepaalde situaties.
Maar niets over betere servers die er niet contstant uitvliegen en lagg...
Gisteravond na de patch even gespeeld, maar daar waar het spel altijd soepel verliep bij mij, daar had ik plots last van gigantische lagg. Dit probleem deed zich keer op keer voor gisteravond.
Hoop dat het snel opgelost wordt

Verwijderd

hmmzz dus de enige game die mij boeit mocht ik een PS4 kunnen krijgen, is gewoon onstabiel op het moment. Denk dat ik het hele PS4 momentum maar lekker voorbij laat gaan en wacht op de echte goede games, of gewoon als "impuls"aankoop. ;)

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:33:
hmmzz dus de enige game die mij boeit mocht ik een PS4 kunnen krijgen, is gewoon onstabiel op het moment. Denk dat ik het hele PS4 momentum maar lekker voorbij laat gaan en wacht op de echte goede games, of gewoon als "impuls"aankoop. ;)
Valt reuze mee hoor... Ik ben nog tegen geen enkel probleem aangelopen tijdens de multi player

PSN: Bellerophon-

Bellerophon schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:37:
[...]

Valt reuze mee hoor... Ik ben nog tegen geen enkel probleem aangelopen tijdens de multi player
Dat vind ik knap want het is algemeen bekend dat bf4 op de ps4 nogal brak is.

• Fatal Mind
  • Niet online
Misschien is dit handiger in het Battlefield 4 topic

• Ithariuz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-01 13:56
BF4 is een hele vette game, maar het is ECHT heel slecht afgeleverd. Dice laat de gamers hun game betatesten. Bijna elke keer dat ik na een potje een server verlaat, crasht de game. Er zijn bepaalde maps waar ik precies weet wanneer ik de 'sound glitch' ga krijgen en dit gebeurt ook altijd. De textures zijn af en toe gebugged waardoor je door een knipperend/flitsend level heen loopt. Lag valt redelijk mee, af en toe teleporteer je een paar seconden, maar heb nooit aanhoudende lag gehad, dan leave ik gewoon de server en join een andere en heb ik nergens last meer van.

Ik heb op reddit wel is gelezen over slechte 'hit registratie' van kogels in BF4. Heeft iemand dit ook wel is gemerkt? Ik moet zeggen dat ik het met rifles niet opgemerkt had, maar toen ik ging snipen vond ik het echt mega frustrerend. Ik heb meerdere keren meegemaakt dat iemand stil staat en midden in m'n crosshair zit en ik hem op de 1 of andere manier toch mis. Vervolgens draait hij zich om en schiet hij je dood. Hier kan ik echt zo over ragen... :( :( Ook gebeurt het regelmatig dat ik nadat ik een hoekje om gerend ben om te schuilen ik alsnog dood neerval. Of dit de hitregistratie is of een klein beetje lag dat weet ik niet, ik moet zeggen dat ik dit in andere shooters (op pc) ook wel meemaak.

Verder vind ik BF4 een hele vette game, alleen de meeste maps vind ik echt kut, Zavod 311 is echt mijn absolute favoriet. Ben benieuwd hoe de maps uit China Rising zijn!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

dutchgio schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:49:
[...]

Dat vind ik knap want het is algemeen bekend dat bf4 op de ps4 nogal brak is.
Kan wel zo zijn, ikzelf heb met multi player nog geen problemen mogen ervaren, wil ik natuurlijk ook graag houden zo. Maar vastlopers of wat dan ook heb ik nog niet gehad.

Verwijderd

kan de dualshock 4 geladen worden met een andere micro usb kabel? bijv van een samsung telefoon oid?

ik heb nog geen kabel daarvoor, maar als het kan koop ik er 1!

* dus ook met stekkertje in het stopcontact ipv in de ps4 die in standby moet staan dan (of aan uiteraard)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2013 10:57 ]

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:56:
kan de dualshock 4 geladen worden met een andere micro usb kabel? bijv van een samsung telefoon oid?

* dus ook met stekkertje in het stopcontact ipv in de ps4 die in standby moet staan dan (of aan uiteraard)
Ja, als het maar een micro usb kabel is.

Of je de DS4 ook met een adapter via het stopcontact kunt opladen weet ik niet, nog niet getest.

[ Voor 10% gewijzigd door Dj-sannieboy op 12-12-2013 10:58 ]

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:56:

Dr zat toch een kabel bij in de doos ?

Lijkt me dat je em gewoon aan de '' muur '' kan opladen ja. zie niet in waarom niet.

Verwijderd

Fatal Mind schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:58:
[...]

Dr zat toch een kabel bij in de doos ?

Lijkt me dat je em gewoon aan de '' muur '' kan opladen ja. zie niet in waarom niet.
ja idd, maar het "probleem" wat ik misschien kon bedenken is dat het via stroom meer power krijgt dan via de ps4, waardoor de ds 4 kapot kan gaan oid

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-10 14:25

Denko

|{ing Øf ßlitz

Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:59:
[...]

ja idd, maar het "probleem" wat ik misschien kon bedenken is dat het via stroom meer power krijgt dan via de ps4, waardoor de ds 4 kapot kan gaan oid
Apparaten trekken stroom, krijgen het niet opgeduwd. Als dat logisch klinkt ;)

PSN & XBL: Denkoyugo

• Fatal Mind
  • Niet online
[...]

Geen probleem, ik laad alles hier op met een iPad lader, geen enkel probleem.

Wat de persoon boven mij zegt dus.

[ Voor 5% gewijzigd door Fatal Mind op 12-12-2013 11:01 ]

• ndonkersloot
  • Laatst online: 09-10 16:31
[...]

5v is 5v, de ampèrage zal wel verschillen maar dat is niet schadelijk.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Verwijderd

chill! thx allen! :D

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 10:18
Jakehh schreef op woensdag 11 december 2013 @ 23:07:

Naar mijn weten moet dit gewoon kunnen. Ik heb zelf ook al enkele keren de koptelefoon aangesloten op m'n controller en toen zag ik tijdens fifa nog wel steeds zo'n microfoontje online.

Ik zou het gewoon ff proberen, kan toch geen kwaad :)

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Fatal Mind schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:00:
[...]
Geen probleem, ik laad alles hier op met een iPad lader, geen enkel probleem.
ik meende ergens gelezen te hebben dat het met een ipad of iphone lader niet werkte?
Ik laad hem op met mijn HTC lader. Dat werkt prima.

Verwijderd

weten de heren (of dames) killzone spelers wanneer de game saved?

ik heb hem sinds een half uurtje geleden en ik zie nooit een "save" logo oid en ik moet zo gaan.

saved ie alleen na een chapter? of heeft hij ook nog "checkpoints"

en als ik hem nu in standby zet onder het spelen, blijft killzone dan openstaan voor als ik strax verder wil? of moet ik killzone dan weer opnieuw opstarten.

*edit : ik heb mijn ds4 net met mijn originele iphone lader met de usb kabel die bij de ps4 in het stopcontact gestoken, en er komt een geel "pulserend" licht uit de controller.

het zal wel goed zijn dan:)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2013 11:24 ]

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:40
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:11:
weten de heren (of dames) killzone spelers wanneer de game saved?

ik heb hem sinds een half uurtje geleden en ik zie nooit een "save" logo oid en ik moet zo gaan.

saved ie alleen na een chapter? of heeft hij ook nog "checkpoints"
Ik begrijp het save system van Killzone niet helemaal. Volgens mij zijn er namelijk wel bepaalde checkpoints, maar liggen die in een level best ver uit elkaar. Bijvoorbeeld: gisteren een half uur level 2 gespeeld en toen ik hem vanochtend weer wilde spelen kon ik mooi weer vooraan beginnen ...

Anyhow, ik heb voor mijzelf vandaag de Turtle Beach P11 besteld. Niet de meest spraakmakende headset, maar wel ruim binnen budget. Thanks for the input guys!

Oh, en is zo een BF4 Premium abonnement de aanschaf waard?

• Scrisissszzz
Yonix schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:15:
[...]

Ik begrijp het save system van Killzone niet helemaal. Volgens mij zijn er namelijk wel bepaalde checkpoints, maar liggen die in een level best ver uit elkaar. Bijvoorbeeld: gisteren een half uur level 2 gespeeld en toen ik hem vanochtend weer wilde spelen kon ik mooi weer vooraan beginnen ...

Anyhow, ik heb voor mijzelf vandaag de Turtle Beach P11 besteld. Niet de meest spraakmakende headset, maar wel ruim binnen budget. Thanks for the input guys!

Volgens mij saved Killzone bij ieder 'onderdeel' van een chapter. Een chapter bestaat uit meerdere stukken. Als je doodgaat heb je meer 'respawnpunten' lijkt het. maar als je de game afsluit springt hij naar het laatste stuk van het chapter.

Deze kun je ook uit kiezen als je in het hoofdmenu select chapter kiest. Zo ervaarde ik het iig..

Laat even weten hoe de headset bevalt. ben ook opzoek naar eentje met een gematigd budget.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Fatal Mind
  • Niet online
M a r c o schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:08:
[...]

ik meende ergens gelezen te hebben dat het met een ipad of iphone lader niet werkte?
Ik laad hem op met mijn HTC lader. Dat werkt prima.
Je heb gelijk. Werkt inderdaad niet, vreemd.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Yonix schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:15:
[...]

Het is je season pass eigenlijk he... dus ik ben er tevreden mee

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:33:
Voor mij was het zelfs de enige reden om een ps4 te halen op launch.
Toch is het prima speelbaar, soms idd wat buggy maar over het algemeen dikke pret.

Zeker de commander mode via de iPad is erg verslavend.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Donstil schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:56:
[...]

Voor mij was het zelfs de enige reden om een ps4 te halen op launch.
Toch is het prima speelbaar, soms idd wat buggy maar over het algemeen dikke pret.

Is die modus nou alleen via de ipad/galaxy tablet te doen?

Verwijderd

Lekker, gisteravond cola over mijn DS4 geknoeid. Heb nu een plakkerige knop. Iemand tips hoe ik dit het best kan schoonmaken? 8)7

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-10 16:12

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:15:
Lekker, gisteravond cola over mijn DS4 geknoeid. Heb nu een plakkerige knop. Iemand tips hoe ik dit het best kan schoonmaken? 8)7
Ik weet het natuurlijk niet. Maar ik heb thuis keyboard reiniger. Een goedje wat je over je toetsenbord moet sprayen. Lijkt me dat die niet "geleid". en je die eventueel ook kan gebruiken. Heb ik toen meegenomen bij een kruidvat

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of ik deze : http://www.conrad.nl/ce/n...MB-12-ms?ref=searchDetail

kan gebruiken om te wisselen in mijn PS4 ?

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-10 12:39
Beetje jammer dat je die 14 dagen gratis PS+ alleen krijgt wanneer je een CC hebt. En wie heeft die niet? Moi.

Zijn er andere manieren of heb ik gewoon pech?

• loekf2
  • Laatst online: 18-10 16:01
Dj-sannieboy schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:58:
[...]

Ja, als het maar een micro usb kabel is.

Of je de DS4 ook met een adapter via het stopcontact kunt opladen weet ik niet, nog niet getest.
Ik heb alleen gelezen dat bv. de iPad USB charger (12 W) het niet doet. Lijkt erop dat je een USB charger met een standaard USB2 rating moet hebben (0.5 A @ 5 V tot max. ~3 W ?).

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Verwijderd

Oxigeon schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:16:
[...]

Ik weet het natuurlijk niet. Maar ik heb thuis keyboard reiniger. Een goedje wat je over je toetsenbord moet sprayen. Lijkt me dat die niet "geleid". en je die eventueel ook kan gebruiken. Heb ik toen meegenomen bij een kruidvat
Ik heb met een vochtig doekje rond de knop gewreven en hij doet het nu weer goed.
Gelukkig maar, het was de square-button, al die hoge ballen over de achterlijn bij Fifa. :9

• Donstil
  • Niet online
Bellerophon schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:59:
[...]

Is die modus nou alleen via de ipad/galaxy tablet te doen?
Ooh dat weet ik eigenlijk niet, er is een iPad app en aan Android tablet app maar ik dacht dat het ook via Chrome kon of komt.

• loekf2
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:25:
Kan iemand mij vertellen of ik deze : http://www.conrad.nl/ce/n...MB-12-ms?ref=searchDetail

kan gebruiken om te wisselen in mijn PS4 ?
Ja, waarom niet ? De originele HDD is een Hitachi (HGST) 500 GB drive, 5400 rpm, SATA-II.

Ik heb er nu een 1.5 TB HGST inzitten, SATA-III, 5400 rpm. Geloof alleen dat het een "enhanced" editie, eentje die durability (24/7) als extra feature had. Te koop bij Alternate, deze was op voorraad. Deze dus:

http://www.alternate.nl/H...uct/1092909/?tk=7&lk=9564

Zag het nut van SDD of een hybrid niet zo. Benchmarks overtuigden mij niet echt.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Donstil schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:38:
[...]

Ooh dat weet ik eigenlijk niet, er is een iPad app en aan Android tablet app maar ik dacht dat het ook via Chrome kon of komt.
Heb de battlefield app op mijn S3, maar daar zie ik geen commander functies

Edit: Crap... dat is dus een aparte app :')

[ Voor 7% gewijzigd door Bellerophon op 12-12-2013 12:41 ]

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:16
Donstil schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:56:
[...]
Lol meen je dit serieus? Daar is dus werkelijk echt NIETS aan :P

psn: HertogJack

• HertogJack
  • Laatst online: 23:16
BlackthunderAwf schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:26:
Beetje jammer dat je die 14 dagen gratis PS+ alleen krijgt wanneer je een CC hebt. En wie heeft die niet? Moi.

Zijn er andere manieren of heb ik gewoon pech?
Je hebt pech vrees ik, moet echt met een CC.

psn: HertogJack

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-10 12:39
HertogJack schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:42:
[...]

Je hebt pech vrees ik, moet echt met een CC.
Beetje jammer. Misschien dat ik mijn zus haar CC gegevens even in mag voeren en daarna meteen verwijderen. In kleine lettertjes neerzetten dat er 7 euro pm wordt afgeschreven als je het niet stop zet is een beetje flauw. Maar that's how it goes.

• Donstil
  • Niet online
HertogJack schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:41:
[...]

Haha dat is je goed recht natuurlijk.

Moet er wel even bij zeggen dat het alleen leuk is als ze ook naar je luisteren, gister zat ik bv op een server waar 4 vrienden in 1 squad zaten. Die luisterde naar me en hadden er ook wat aan. Dan maakt de teamplay het toch wel erg leuk.

Vooral voor van die momenten dat je even niet echt kunt gamen maar wel wat vertier zoekt.

Edit: Zie nu pas dat er staat "Daar is dus werkelijk echt niets aan", ipv "Daar vind ik dus werkelijk echt niets aan", jouw mening is natuurlijk niet bindend voor de rest.

[ Voor 39% gewijzigd door Donstil op 12-12-2013 14:24 ]

HertogJack schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:41:
[...]

ik heb het 1 keer geprobeerd, was niet in staat om thuis BF4 te spelen dus gooide ik die iPad app aan om wat XP te earnen, maar dat schiet niet op,,

• Donstil
  • Niet online
dutchgio schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:31:
[...]

ik heb het 1 keer geprobeerd, was niet in staat om thuis BF4 te spelen dus gooide ik die iPad app aan om wat XP te earnen, maar dat schiet niet op,,
Schiet niet op?

Ik haal toch al snel 5000 a 7500 XP met een rondje Commander.

/me Donstil gaat straks naar de Kapper en moet daar altijd wel even wachten, iPad mee en commanderen dus

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 19:32
Horen jullie jezelf of dubbel in party's? Ik heb wel een camera aangesloten, weet niet of dat de oorzaak is..?

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Mr Ton schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:12:
Horen jullie jezelf of dubbel in party's? Ik heb wel een camera aangesloten, weet niet of dat de oorzaak is..?
Komt door die brakke headsets die je van Sony er bij krijgt. Een maat van me gebruikt nog dat meegeleverde mono-ding, en ik hoor mezelf continu dubbel. Ik gebruik m'n iPhone oordopjes (tot vandaag, als het goed is komt m'n A50 vandaag binnen :D) en hij hoort zichzelf niet dubbel.
Donstil schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:44:
[...]

/me Donstil gaat straks naar de Kapper en moet daar altijd wel even wachten, iPad mee en commanderen dus
offtopic:
Wauw, echt waar... iPad mee naar de kapper? Smartphone kan ik me nog in vinden, maar iPad?

[ Voor 41% gewijzigd door EricNL op 12-12-2013 14:27 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
EricNL schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:26:
Komt door die brakke headsets die je van Sony er bij krijgt. Een maat van me gebruikt nog dat meegeleverde mono-ding, en ik hoor mezelf continu dubbel. Ik gebruik m'n iPhone oordopjes (tot vandaag, als het goed is komt m'n A50 vandaag binnen :D) en hij hoort zichzelf niet dubbel.
Dan heeft hij de chat over zijn tv speakers of surround. Pas dan gaat het rond suisen...

BFV: SuperflipNL [PS4]

• EricNL
SuperflipNL schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:34:
[...]

Dan heeft hij de chat over zijn tv speakers of surround. Pas dan gaat het rond suisen...
Nope. Chat alleen over die gare mono-headset van Sony. Ik gebruikte datzelfde ding de 1e dagen ook en toen was exact hetzelfde.

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 16:23
EricNL schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:46:
[...]

Nope. Chat alleen over die gare mono-headset van Sony. Ik gebruikte datzelfde ding de 1e dagen ook en toen was exact hetzelfde.
Had er gisteren ook 1 in mijn Playstation Party zitten. En die had een Turtle Beach. Ook drama die dingen.

• Donstil
  • Niet online
EricNL schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:26:
offtopic:
Wauw, echt waar... iPad mee naar de kapper? Smartphone kan ik me nog in vinden, maar iPad?

Nou dat komt voornamelijk omdat ik in de buurt van de kapper werk, mijn auto staat geparkeerd op het parkeer plein waar de kapper aan zit. Omdat ik de iPad op de zaak ook gebruik heb ik die dus bij me
;)

Normaal zou ik de iPad ook wel thuis laten ja :)

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 12-12-2013 14:57 ]

Donstil schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:44:
[...]

Schiet niet op?

Ik haal toch al snel 5000 a 7500 XP met een rondje Commander.

Zal wel aan mij liggen dan, ik kreef maar 1500 en zat toch nonstop te spelen :+

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-10 11:00
Ook hier issie net bezorgd, zo'n 1,5 uur vroeger dan verwacht! :D

Afbeeldingslocatie: http://oi42.tinypic.com/9u59x3.jpg

http://oi42.tinypic.com/9u59x3.jpg

Gear | Last.fm | twitch.tv

Verwijderd

Haha, zonder foto en briefje geloven we je ook wel hoor ;)

• Donstil
  • Niet online
dutchgio schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:13:
[...]

Zal wel aan mij liggen dan, ik kreef maar 1500 en zat toch nonstop te spelen :+
Ja die kans is goed aanwezig idd ;)

• loekf2
DarkElement schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:16:
Ook hier issie net bezorgd, zo'n 1,5 uur vroeger dan verwacht! :D

[afbeelding]

http://oi42.tinypic.com/9u59x3.jpg
Toch blijft het vaag. Apple produceert (schijnt) bij bv. Foxconn meer dan 500K iPhones per maand. De 500GB harddisk in m'n PS4 was van September 2013. Toont denk ik aan dat Sony met de productie niet eerder dan zeg October begon. We zijn nu 1.5 maand verder en ze hebben er krap 2 miljoen verkocht. Bewijst dat voor Microsoft en Sony de productie ramp-up echt krap tegen de launch datum aan zat. Of men durfde het risico niet te nemen om productie eerder te starten. Qua pre-orders had men de vraag kunnen inschatten.

• EricNL
Donstil schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:56:
[...]

Nou dat komt voornamelijk omdat ik in de buurt van de kapper werk, mijn auto staat geparkeerd op het parkeer plein waar de kapper aan zit. Omdat ik de iPad op de zaak ook gebruik heb ik die dus bij me
;)

Normaal zou ik de iPad ook wel thuis laten ja :)
Hahaha ik snap hem. Ik krijg altijd alleen een beetje dit gevoel als ik mensen hoor zeggen dat ze hun iPad meenemen maar openbare plekken:

Afbeeldingslocatie: http://www.havesnarkwilltravel.com/hswt/wp-content/uploads/2012/03/ipad-photo-taking-guy-at-the-grand-canyon.jpg

EricNL schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:28:
[...]

Hahaha ik snap hem. Ik krijg altijd alleen een beetje dit gevoel als ik mensen hoor zeggen dat ze hun iPad meenemen maar openbare plekken:

[afbeelding]
De Air is een stuk kleiner hoor :*)
En dan is er ook nog de Mini :9~

Maar klopt inderdaad wel, al helemaal als van die stumperds hem gebruiken als fotocamera |:(

• EricNL
dutchgio schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:30:
[...]

De Air is een stuk kleiner hoor :*)
En dan is er ook nog de Mini :9~

Maar klopt inderdaad wel, al helemaal als van die stumperds hem gebruiken als fotocamera |:(
Ja dat bedoel ik juist. Ik heb ook op festivals mensen zien staan met een iPad.
Het is misschien mijn mening, maar: DAT KAN ECHT NIET!!

• Scrisissszzz
8)7
EricNL schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:32:
[...]

Ja dat bedoel ik juist. Ik heb ook op festivals mensen zien staan met een iPad.
Het is misschien mijn mening, maar: DAT KAN ECHT NIET!!

• Donstil
  • Niet online
EricNL schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:28:
[...]

[afbeelding]
Haha ja dat is knullig ja.
Ik maak er verder geen foto's mee gelukkig.

Donstil schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:37:
[...]

Haha ja dat is knullig ja.
Ik maak er verder geen foto's mee gelukkig.
Ook geen selfies als je bij de kapper zit? :+

• Donstil
  • Niet online
dutchgio schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:45:
[...]

Ook geen selfies als je bij de kapper zit? :+
Ja he dat doe ik natuurlijk met Instagram op de Smartphone :)

Edit: En volgend jaar vraag ik dan "Kunt u een beetje om de GoogleGlass heen knippen" :)

[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 12-12-2013 15:58 ]

Donstil schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:57:
[...]

Ja he dat doe ik natuurlijk met Instagram op de Smartphone :)

Edit: En volgend jaar vraag ik dan "Kunt u een beetje om de GoogleGlass heen knippen" :)
GoogleGlass antwoord: maar natuurlijk. :+

• MJHH93
  • Laatst online: 23:45
Waarom nog naar de kapper als we de Sony pruik hebben? :+

http://www.nu.nl/tech/363...imme-pruik-met-laser.html

• Donstil
  • Niet online
Haha de Sony pruik. Ik zie mezelf daar al mee zitten 8)7

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:15
Net de 1.52 update geïnstalleerd.

Weer lekker summier de omschrijving wat ze allemaal gefixed hebben.

Sharing onder Sub Accounts is in ieder geval nog niet gefixed ;w

Verwijderd

Fatal Mind schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:46:
[...]

Je heb gelijk. Werkt inderdaad niet, vreemd.
met mijn iphone lader wel:S

Verwijderd

Net de politie carriere (enforcer) van nfs r uitgespeeld.
Al met al best gaaf, laatste missie was pittig! Nu de patrouille en undercover variant ook maar eens doen en daarna als rival door het leven gaan. Lachen dat je zo eigenlijk 6 carriere modes hebt!

Verwijderd

Scrisissszzz schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:46:
[...]

Volgens mij saved Killzone bij ieder 'onderdeel' van een chapter. Een chapter bestaat uit meerdere stukken. Als je doodgaat heb je meer 'respawnpunten' lijkt het. maar als je de game afsluit springt hij naar het laatste stuk van het chapter.

Deze kun je ook uit kiezen als je in het hoofdmenu select chapter kiest. Zo ervaarde ik het iig..

Laat even weten hoe de headset bevalt. ben ook opzoek naar eentje met een gematigd budget.
hij zegt wel de hele tijd "controlepunt" , maar verder gebeurt er niets. ik vind dit serieus echt wack:S heb het beginstuk nu al 7x moeten doen

• Bosmonster
  • Laatst online: 13-10 11:32

Bosmonster

*zucht*

loekf2 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:21:
[...]

Toch blijft het vaag. Apple produceert (schijnt) bij bv. Foxconn meer dan 500K iPhones per maand. De 500GB harddisk in m'n PS4 was van September 2013. Toont denk ik aan dat Sony met de productie niet eerder dan zeg October begon. We zijn nu 1.5 maand verder en ze hebben er krap 2 miljoen verkocht. Bewijst dat voor Microsoft en Sony de productie ramp-up echt krap tegen de launch datum aan zat. Of men durfde het risico niet te nemen om productie eerder te starten. Qua pre-orders had men de vraag kunnen inschatten.
500K PER DAG, niet per maand overigens :P Maar daar worden er dan in een maand net zoveel van verkocht als waarschijnlijk van de PS4 de eerste paar jaar bij elkaar (tientallen miljoenen).

Dergelijke capaciteit inkopen kost heel veel geld en is voor de consoles gewoon niet nodig. Ja, dan is er wat krapte in het begin, maar dat kost uiteindelijk waarschijnlijk minder dan voor korte tijd de productie enorm verhogen.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 12-12-2013 17:09 ]

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Mocht er iemand battlefield, fifa of need for speed beu zijn, ik heb killzone liggen om te ruilen.

Ps4/switch gamer

Verwijderd

Mensen vandaag dan eindelijk de ps4! Voeg me maar toe Nymfetamine

:D

Verwijderd

Meer mensen die de PS4 bij de Saturn of de Mediamarkt gehaald hebben en waarbij zijn doos ook geen officiële Playstation seal heeft? Ik heb mijn PS4 net opgehaald en deze heeft gewone plakband erop. Betekent dit dat ik een "refurbished" PS4 heb of kan het zo zijn dat de winkel of de leverancier deze even open heeft gemaakt om te controleren of het product er wel in zit. Zou je theoretisch nu al een refurbished exemplaar kunnen ontvangen die als nieuw verkocht wordt in de winkel of is dat veel te vroeg voor.

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Volgens mij was die van mij ook niet goed gesealed (launch day bol.com) maar weet niet meer 100% zeker.

Ps4/switch gamer

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:07
Die ik van BS kreeg was ook niet geseald. Alleen een 'plakbandje' over het lipje waar de doos open gaat.. :D

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Hier ook geen officiele seal oid, gewoon ouderwets plakband. :+
Launchday bart smit

Dus lijkt me wel goed zitten, en niet dat je een refurbished hebt..

Hoezo zou je m zoiezo terugbrengen; op marktplaats maak je er zo 100 euro winst op..

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-10 21:25
Heb hem sinda vanmiddag binnen. Dat glimmende deel bekrast wel snel zeg, zit al helemaal vol! En dat terwijl ik hem amper aan heb geraakt.

Maakt verder ook niet uit maar viel me op :P

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:40
Vanmiddag mijzelf goed kunnen vermaken met de skill challenges van FIFA 14. Zo is hier te zien hoe ik mathijs55 van de troon stoot bij het onderdeel 'Advanced Shooting'. ;)

Tevens de Turtle Beach P11 uitgeprobeerd en ik ben nog niet helemaal te spreken over de headset. Al die kabels en dat alleen om te kunnen chatten tijdens het gamen. Misschien dat ik het budget een beetje aanpas en op zoek ga naar een wireless headset.

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 19:32
Heeft iemand al uitgevonden hoe dat precies werkt met uploaden naar Facebook groepen? Ik dacht dat dat kon, maar nu hebben we met vrienden een groep gemaakt maar zie ik geen groepen op de PS4 zelf, alleen maar 'lijsten'. Maar dan komen je video's gewoon op je eigen tijdlijn te staan, alleen kunnen maar een paar mensen het zien. Ik wil ze graag in die groep hebben. ;)

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:15
Lunaticc schreef op donderdag 12 december 2013 @ 19:15:
Heb hem sinda vanmiddag binnen. Dat glimmende deel bekrast wel snel zeg, zit al helemaal vol! En dat terwijl ik hem amper aan heb geraakt.

Maakt verder ook niet uit maar viel me op :P
LOL Heb je de kat erop laten zitten ofzo? ;)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Verwijderd

zwembroek schreef op donderdag 12 december 2013 @ 20:10:
[...]

LOL Heb je de kat erop laten zitten ofzo? ;)
Zal wel een troll zijn? Ik heb hem al 2 weken en 0 krasjes...
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 20:14:
[...]

Zal wel een troll zijn? Ik heb hem al 2 weken en 0 krasjes...
Het is wel een stofhapper..
0 krasjes maar wel een flinke stoflaag, en dat terwijl ik m toch dagelijks gebruik :*)

• renzo4000
  • Laatst online: 22:39
renzo4000 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 08:02:
Ik heb de volgende jack splitter gekocht:

[afbeelding]

Zodat ik mijn steelseries 5xb aan te kunnen sluiten (aparte 3.5mm mic en audio jack).
[afbeelding]

In theorie zou de 4 pins constructie moeten werken, aangezien de "gewone" 4 pins headsets met mics nu ook werken. Ik kan dan alleen geen gebruik maken van de afzonderinglijke audio en chat volumes die ook via de headset geregeld kunnen worden, maar dit kan je ook soortgelijk aanpassen in het ps menu. Ik ben benieuwd!
Helaas, zojuist ontvangen maar werkt niet. Geluid gaat goed maar de mic is disabled... Als ik hem er deels uithaalt werkt de mic wel maar ik klink heel ver weg. :(

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• angerblub
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-10 10:49
heeft iemand de oplossing voor de voglende foutcode die zich voordoet met downloaden?

NW-31456-9

• rolandos582
angerblub schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:14:
heeft iemand de oplossing voor de voglende foutcode die zich voordoet met downloaden?

NW-31456-9
Error code NW-31456-9
This is related to PS4 features like sending messages or instances where the background gets stuck and does not load. Although not a proven method, the best way to fix is to restart your internet and try again.

Read more at http://gamingbolt.com/ps4...ssues#pMDmd2V62vyy6hu6.99

• angerblub
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-10 10:49
rolandos582 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:18:
[...]

Error code NW-31456-9
This is related to PS4 features like sending messages or instances where the background gets stuck and does not load. Although not a proven method, the best way to fix is to restart your internet and try again.

Read more at http://gamingbolt.com/ps4...ssues#pMDmd2V62vyy6hu6.99
dat heb ik helaas al gedaan zonder succes :(

• rolandos582
angerblub schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:20:
[...]

dat heb ik helaas al gedaan zonder succes :(
Hmm, NW staat voor NetWork.
Oftewel een netwerk error.

Er zijn meerdere mensen die hier last van hebben, komt zsm een fix gok ik zo.
http://community.eu.plays...-NW-31456-9/td-p/20338933
Pagina: 1 ... 51 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan