Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-10 02:07
Ik word ondertussen wel helemaal gestoord van die blauwe error schermen in BF4.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:58

Phydomir

Dennis

harryvos schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:08:
Ik word ondertussen wel helemaal gestoord van die blauwe error schermen in BF4.
:(
Helaas wel echt een BF4 probleem. Op de PC is het ook best dramatisch. Ik heb er gelukkig weinig last van maar andere waarmee ik speel hebben behoorlijk wat problemen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-10 12:39
pricewatch: Sony PlayStation 3 Wireless Stereo Headset 7.1

Ik had gelezen dat deze headset nog niet werkt op de PS4. Iemand ervaringen ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:05:
[...]

Shadow Falls? Of bedoel je die favela achtige map? waar je die mijnen ook net in het water kon leggen en waar die hostages in die cel zaten en dat het één groot sproeifestijn werd hopend dat de tegenstander die hostage raakte haha.. Ik weet denk ik welke map je bedoeld xD
Nee Enowapi bedoel ik. Daar heb je in het midden een kelder met lampen. Als je die lampen uitschiet en je blijft er een minuutje zitten dan zie je gewoon volledig. Vervolgens met die automatische shotgun campen en iedereen opwachten.

Dat was echt Campen op z'n top :P

Je beseft je pas echt dat Socom 2 "nostalgie" is als je op Youtube compilatie's gaat zoeken. Bijna alles is op 240p gefilmd _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door EricNL op 10-12-2013 16:41 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

BlackthunderAwf schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:37:
pricewatch: Sony PlayStation 3 Wireless Stereo Headset 7.1

Ik had gelezen dat deze headset nog niet werkt op de PS4. Iemand ervaringen ermee?
Geweldige headset, maar werkt momenteel dus nog niet.

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Bellerophon schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:47:
[...]

Geweldige headset, maar werkt momenteel dus nog niet.
Spijtig. Hebben ze ook een datum gegeven wanneer deze wel gaat werken? Want als dat nog een paar maand duurt moet ik eerst even een andere headset aanschaffen, ben ik bang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Komt waarschijnlijk in de eerst volgende update. Dan werkt de 7.1 headset weer.
Draadloos werkt hij nu nog niet. Ik heb niet getest aan de kabel.
Maar volgende update komt ergens in december/januari.... weet echt niet wanneer.

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
SuperflipNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 17:01:
Komt waarschijnlijk in de eerst volgende update. Dan werkt de 7.1 headset weer.
Draadloos werkt hij nu nog niet. Ik heb niet getest aan de kabel.
Maar volgende update komt ergens in december/januari.... weet echt niet wanneer.
Ik ben benieuwd. Thanks for the info tho'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:16
Balen :(

COD besteld vrijdag bij saturn voor de actieprijs, stond toen nog voor 22.00 besteld morgen in huis, staat nu nog steeds op in behandeling. Net even gebeld en werd verteld dat ze pas de 13de de spellen gaan leveren. Nu heeft het filiaal van Saturn hier in de buurt nog voldoende voorraad maar het was niet mogelijk om er daar een op te halen.. beetje jammer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Waarom is er in Fifa nog steeds geen optie om spelers met een ping van >100 te selecteren. Ik had Fifa 14 nog niet online gedaan op de PS4. Het allereerste potje online is gelijk een teleporteer-festijn van jewelste.

Ik vind het toch vrij knap dat voor een spel bij Fifa, waarbij het online alleen maar draait om het synchroon laten lopen van het spel aan 2 kanten, dat er nog steeds van die achterlijke lag-games tussen zitten.

Laat de laggers het onderling lekker uitvechten. Maak een >100ms Ladder en een <100ms Ladder.
Echt ronduit waardeloos. M'n motivatie om Fifa 14 weer eens wat meer online te gaan doen daalt vrij snel op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om de camera te kopen.

Maar weet iemand wat de toekomst gaat bieden (games e.d.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:23:

Mijn glazen bol staat boven op zolder, kijk straks wel even., :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:27:
[...]

Mijn glazen bol staat boven op zolder, kijk straks wel even., :+
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02:20

muhda

Time & Space traveler

Op dit moment is er nog weinig bekend. Misschien dat er vergelijkbaar games toegevoegd gaan worden aan de playroom of uitgebracht gaan worden. Het kan ook zijn dat de camera in Games een toevoeging word, net zoals bij kinect etc. Maar er zijn nog geen aankondigingen gedaan.

Als er moderatie nodig is, maar een topic report aan, ipv zelf te gaan modereren. Danku

[ Voor 38% gewijzigd door Gropah op 10-12-2013 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:02

Bespaar je dat geld.
Ik had hem in de bundel erbij, wat een waardeloze rommel is die camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-10 15:48
Mensen die killzone hebben: Word jullie ps4 ook warm als je killzone aan het spelen bent. Bij mij ligt hij horizontaal en op de bovenkant word het warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01:01
destroye schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:39:
Mensen die killzone hebben: Word jullie ps4 ook warm als je killzone aan het spelen bent. Bij mij ligt hij horizontaal en op de bovenkant word het warm.
Prima toch, dan weet je dat het goed gaat. Zolang de achterkant genoeg ruimte heeft en de inlaten aan de zijkanten de lucht kunnen aanzuigen is er niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-10 18:46
destroye schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:39:
Wat is warm? Elk apparaat dat warmte produceert zal warm worden. Zolang het maar niet bloedheet is. :P

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om in de kerst een PS4 te kopen. Ik ben nog opzoek naar een PS4 + BF4 bundel, maar omdat ik de PS samen met mijn broer gaan kopen willen we ook met z'n 2en te spelen, ik heb hier nog een ThrustMaster Dual analog 3 controller liggen zou deze kunnen werken met de PS4 via USB, is er anders nog een goedkoop alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Yup, Dualshock 4 is voorlopig je enige keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, dan maar even niet twee tegelijkertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-10 20:14
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 21:08:
Ik ben van plan om in de kerst een PS4 te kopen. Ik ben nog opzoek naar een PS4 + BF4 bundel, maar omdat ik de PS samen met mijn broer gaan kopen willen we ook met z'n 2en te spelen, ik heb hier nog een ThrustMaster Dual analog 3 controller liggen zou deze kunnen werken met de PS4 via USB, is er anders nog een goedkoop alternatief?
Als je toch de ps4 samen koopt, zou je ook een extra controller samen kunnen kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 21:08:
Bf4 kun je niet online met zn 2en tegelijk. Met cod splitscreen volgens mij wel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijne avond allemaal!

Hoogstwaarschijnlijk krijgen veel mensen morgen toch echt wel hun 2de levering Playstation 4 dus dit word weer veel mik mak van links en rechts!

Veel game plezier alvast toegewenst aan iedereen!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik inlog op PSN zie ik al me vrienden online staan die online zijn etc, maar ze zien mij niet meer online. Omdat hun op ps3 zitten en ik op ps4, maar nu hoor ik dat sommige ps3 bezitters het gewoon zien staan dat iemand in hun lijst op een ps4 online is?

Voel me zo alleen zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-10 11:00
Komt vast met een udpate goed, was eerst met Vita->PS3 en andersom ook zo.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:37
Is er een manier om de notificatielijst op te schonen? Ik heb drie notificaties staan die ik biet verwijderd krijg, zoals een friend request van 1 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Yonix schreef op woensdag 11 december 2013 @ 00:11:
Is er een manier om de notificatielijst op te schonen? Ik heb drie notificaties staan die ik biet verwijderd krijg, zoals een friend request van 1 december.
Voor zover ik weet kun je het meldingen scherm niet opschonen. Ben ik ook heel blij mij 8)7
Uploads, updates, etc kun je allemaal opschonen, maar bij mij blijven er ook 2 meldingen hangen (1 trophy melding + 1 friend request).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:42

Oxigeon

En zo is dat!

Uit mijn hoofd:
De friend request krijg je weg door er op te klikken. Dan klik je dacht ik op die bolletjes onder de profielfoto. En dan vriendschapverzoek verwijderen. (je moet er in elk geval zeker eerst op klikken)...

Verder kunt je de meldingen etc allemaal uitzetten in de instellingen van je PS4. Je kan hier bv de trophies melding uitschakelen, uploads, downloads, en alle andere meuk.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
EricNL schreef op woensdag 11 december 2013 @ 07:42:
[...]

Voor zover ik weet kun je het meldingen scherm niet opschonen. Ben ik ook heel blij mij 8)7
Uploads, updates, etc kun je allemaal opschonen, maar bij mij blijven er ook 2 meldingen hangen (1 trophy melding + 1 friend request).
Oxigeon schreef op woensdag 11 december 2013 @ 07:50:
Uit mijn hoofd:
De friend request krijg je weg door er op te klikken. Dan klik je dacht ik op die bolletjes onder de profielfoto. En dan vriendschapverzoek verwijderen. (je moet er in elk geval zeker eerst op klikken)...

Verder kunt je de meldingen etc allemaal uitzetten in de instellingen van je PS4. Je kan hier bv de trophies melding uitschakelen, uploads, downloads, en alle andere meuk.
Net als EricNL heb ik er last van dat bepaalde notificaties blijven hangen, zoals friends requests en trophies. Erop klikken helpt niet en bij mijn friends list staat er nergens meer een melding, alleen dus in het hoofdscherm van de notificaties en dat is best vervelend. Het zou toch handig zijn als een een notificatiescherm recente informatie weergeeft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:02
Ik heb de volgende jack splitter gekocht:

Afbeeldingslocatie: http://image.allekabels.nl/image/1193206-0/jack-splitter-naar-microfoon-en-audio-niet-geschikt-voor-apple-iphone.jpg

Zodat ik mijn steelseries 5xb aan te kunnen sluiten (aparte 3.5mm mic en audio jack).
Afbeeldingslocatie: http://www.shophive.com/shophive/product_web_images/9125/5xb_in_pieces.png

In theorie zou de 4 pins constructie moeten werken, aangezien de "gewone" 4 pins headsets met mics nu ook werken. Ik kan dan alleen geen gebruik maken van de afzonderinglijke audio en chat volumes die ook via de headset geregeld kunnen worden, maar dit kan je ook soortgelijk aanpassen in het ps menu. Ik ben benieuwd!

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-10 17:09
Waar heb je die splitter vandaan?
Zijn daar leuke goedkope adresjes voor met redelijke levertijd?

Mijn creative sigma 3D koptelefoon geeft het geluid gespiegeld weer wanneer aangesloten op de USB(usb geluidskaart van creative).

Andere vraag :P : Komt er nog voicechat en normale chat in KZ multiplayer?

Ik begin ook eindelijk wat kills te krijgen in KZ MP :) Laatst 32 in een map!
Scout is wel het fijnst met de random teleport, mooi behind enemy lines })

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:58

Phydomir

Dennis

Oggy schreef op woensdag 11 december 2013 @ 08:48:
Andere vraag :P : Komt er nog voicechat en normale chat in KZ multiplayer?
Daar zijn ze wel mee bezig. Er staat op het Killzone forum een topic waarin de 10 meest gevraagde features komen. Ik zou het zelf wat meer moeten spelen maar NBA2K14 MyCareer is zo verslavend.
Ik vind zelf de support class wel lekker. Spawn beacon neer zetten en laat die punten maar stromen. Ook zo veel mogelijk team-mates reviven. Helaas vind ik de wapens iets minder dan de assault class.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 10:02
Oggy schreef op woensdag 11 december 2013 @ 08:48:
Waar heb je die splitter vandaan?
Zijn daar leuke goedkope adresjes voor met redelijke levertijd?
Zie url van plaatje, http://www.allekabels.nl/...r-microfoon-en-audio.html €4.95. Op ebay kan je hem voor veel minder vinden, let wel op dat je een 4 pins jack pakt anders gaat het sowieso niet werken. Ik heb hem morgen in huis, ik laat het nog wel even weten of het werkt.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-10 14:20
Even een vraag van de leek. Is het mogelijk om FIFA 14 online te spelen tegen bv een maatje die Fifa 14 heeft op PS3?

Of moet het per sé PS4 vs PS4 zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 09:43

Satom

Verzamel ervaringen

MAGDATTT schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:59:
Even een vraag van de leek. Is het mogelijk om FIFA 14 online te spelen tegen bv een maatje die Fifa 14 heeft op PS3?

Of moet het per sé PS4 vs PS4 zijn?
Alleen PS4 tegen PS4.. Zover ik begrepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:44
Satom schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:01:
[...]
Alleen PS4 tegen PS4.. Zover ik begrepen!
Maar wat ik me dan wel af vraag is waarom zie je wel in je friendlist mensen die een PS3 hebben en fifa 14 spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-10 15:07
Omdat je gewoon op hetzelfde PSN zit ingelogd als PS3 gebruikers. Ben wel met je eens dat het niet erg duidelijk is op welk systeem iemand online is. Eigenlijk kan je dat helemaal niet zien als het een crossplatform game betreft.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Nog meer mensen last van een af en toe vast zittende L1 en R1 knop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
Tik het eens in de search :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Vandaag komen mijn laadstation en extra controller, eindelijk weer draadloos gamen zonder een kabel tussen mijn PS4 en de DS4.

Heb een rode DS4 besteld, ben benieuwd hoe de kleur in het echt is. Internet afbeeldingen en videos zijn niet echt conclusive. Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
:) en ik maar denken dat ik vaak genoeg in dit topic zat om dat niet te kunnen missen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
steffex schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:45:
Vandaag komen mijn laadstation en extra controller, eindelijk weer draadloos gamen zonder een kabel tussen mijn PS4 en de DS4.

Heb een rode DS4 besteld, ben benieuwd hoe de kleur in het echt is. Internet afbeeldingen en videos zijn niet echt conclusive. Iemand ervaring?
Ik heb de rode controller. Ik kan je één ding vertellen: hij is in ieder geval rood. 8)7

Ik weet niet zo goed hoe ik het anders moet verwoorden. De kleur rood is vrijwel hetzelfde als de rode (officiele) DS3. De DS4 is een iets lichtere kleur rood.

[ Voor 3% gewijzigd door EricNL op 11-12-2013 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
kbloem schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:40:
Nog meer mensen last van een af en toe vast zittende L1 en R1 knop?
Hier ook wat info:
[Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
EricNL schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:50:
[...]

Ik heb de rode controller. Ik kan je één ding vertellen: hij is in ieder geval rood. 8)7

Ik weet niet zo goed hoe ik het anders moet verwoorden. De kleur rood is vrijwel hetzelfde als de rode (officiele) DS3. De DS4 is een iets lichtere kleur rood.
Thanks, wat ik bedoel is dat op sommige foto's van de controller het lijkt alsof een licht rode kleur heeft ipv van "echt" rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
steffex schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:18:
[...]
Thanks, wat ik bedoel is dat op sommige foto's van de controller het lijkt alsof een licht rode kleur heeft ipv van "echt" rood.
Hij is echt rood-rood.
En bij geel lamplicht lijkt hij soms roze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Iemand al de nieuwe 1.52 firmware gedownload?

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G4mert schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:50:

bron
ja ik net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online

bron
Jup, net geïnstalleerd

Weinig interessants over te melden, hij doet het ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
Wat zijn de verbeteringen? (Zelf heb ik geen enkel probleem trouwens met de huidige firmware)

Edit: zie het al
De update (versie 1.52) brengt niet echt nieuwe dingen met zich mee, maar zorgt voor een verbeterde softwarestabiliteit waardoor de software minder snel zal vastlopen of crashen.

[ Voor 31% gewijzigd door G4mert op 11-12-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
G4mert schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:51:
[...]

Wat zijn de verbeteringen? (Zelf heb ik geen enkel probleem trouwens met de huidige firmware)
Wat ik begrijp van het almachtige internet is: Systeem stabiliteit, en software stabiliteit, niks meer, niks minder, oftewel, niet spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
Fatal Mind schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:52:
[...]

Wat ik begrijp van het almachtige internet is: Systeem stabiliteit, en software stabiliteit, niks meer, niks minder, oftewel, niet spannend.
idd geen grote verbeteringen of nieuwe features maar het is positief dat Sony op snel tempo nieuwe updates uitbrengt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Ik ben trouwens wel benieuwd naar jullie ervaringen over het volgende.

We zitten nu in de "next-gen" consoles. Ben ik dan de enige die het menu BIZAR traag vind als je vanuit een game iemand wilt inviten in je lobby/party?

Bij de Xbox 360 was dit: Xbox button > Friends > Invite. Als je een beetje handig was met de knoppen deed je dit in 5 seconden.

BIj de PS4: Druk op de "Friends" knop in Game (bijvoorbeeld driehoekje in Ghosts) > wacht nu eerst dik 10 seconden tot het scherm helemaal klaar is met laden > druk op verzenden > wacht nu nog 5-10 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 23:59

PBP

EricNL schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:55:

We zitten nu in de "next-gen" consoles. Ben ik dan de enige die het menu BIZAR traag vind als je vanuit een game iemand wilt inviten in je lobby/party?

Bij de Xbox 360 was dit: Xbox button > Friends > Invite. Als je een beetje handig was met de knoppen deed je dit in 5 seconden.

BIj de PS4: Druk op de "Friends" knop in Game (bijvoorbeeld driehoekje in Ghosts) > wacht nu eerst dik 10 seconden tot het scherm helemaal klaar is met laden > druk op verzenden > wacht nu nog 5-10 seconden.
Ligt misschien aan CoD? Op FIFA heb ik zo iemand geinvite/gejoined

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-10 23:45
Heeft iemand een weblink voor mij? Kan hem via de officiële PS site nog niet vinden, scheelt mij weer wachten(adsl 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frank131331 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:41:
[...]

Heeft iemand een weblink voor mij? Kan hem via de officiële PS site nog niet vinden, scheelt mij weer wachten(adsl 8)7 )
http://nl.playstation.com...ysteemsoftware-bijwerken/
152 is er nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 13-10 11:32

Bosmonster

*zucht*

EricNL schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:50:
[...]

Heb ook de rode en hij is inderdaad wat lichter dan de rode DS3. Ook istie natuurlijk niet helemaal rood meer, maar slechts gedeeltelijk.

Vind hem persoonlijk erg mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
frank131331 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:41:
[...]

Gewoon ps4 aanzetten en wachten tot ie zegt '' pling, ik heb een update '' ?

Update van 300 mb, was hier met een paar seconden binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
Fatal Mind schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:43:
[...]

Gewoon ps4 aanzetten en wachten tot ie zegt '' pling, ik heb een update '' ?

Update van 300 mb, was hier met een paar seconden binnen.
Dat zeg ik, ADSL.. hier duurt een 300mb update +-20 minuten. Als ik hem vanmiddag via een weblinkje kan binnen halen heb ik hem ook binnen een paar seconde. Het is geen ramp maar misschien had iemand hem al gespot op het web.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
Bosmonster schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:43:
[...]

Heb ook de rode en hij is inderdaad wat lichter dan de rode DS3. Ook istie natuurlijk niet helemaal rood meer, maar slechts gedeeltelijk.

Vind hem persoonlijk erg mooi!
ik vind de combi rood/zwart er ook erg smakelijk uit zien. Hopelijk is hij in het echt mooier dan op de foto :)
Daarnaast is de controller ook erg fijn moet ik zeggen. Ik kom van een xbox 360 af en was altijd erg blij met die controller.

[ Voor 13% gewijzigd door steffex op 11-12-2013 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
frank131331 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:45:
[...]

Dat zeg ik, ADSL.. hier duurt een 300mb update +-20 minuten. Als ik hem vanmiddag via een weblinkje kan binnen halen heb ik hem ook binnen een paar seconde. Het is geen ramp maar misschien had iemand hem al gespot op het web.
Ah, Excuus, ik had daar over heen gelezen, en me niet beseft dat het zo ontiegelijk langzaam was.

Heb hem nog niet online kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
Fatal Mind schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:47:
[...]

Ah, Excuus, ik had daar over heen gelezen, en me niet beseft dat het zo ontiegelijk langzaam was.

Heb hem nog niet online kunnen vinden.
Haha :) Ik wacht het even af. Het is geen ramp maar scheelt toch weer een half uurtje speeltijd. Half 9 is meestal voetbaltijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frank131331 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:49:
[...]

Haha :) Ik wacht het even af. Het is geen ramp maar scheelt toch weer een half uurtje speeltijd. Half 9 is meestal voetbaltijd :P
als je thuis komt meteen op die ps knop rammen:p dan krijg je meteen melding en dan kun jij rustig afkoelen/eten/omkleden/etc.:p

en voordat je het weet kun je beginnen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:50:
[...]

als je thuis komt meteen op die ps knop rammen:p dan krijg je meteen melding en dan kun jij rustig afkoelen/eten/omkleden/etc.:p

Of gewoon rustig iets eten/ drinken ? ;)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-10 06:41
Of gewoon op standby zetten en als je thuis komt is ie gewoon helemaal klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frank131331 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:49:
[...]

Kwarr voor 9 vanavond dus dat scheelt weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02

Ligt waarschijnlijk aan Ghost. Want wat ik zo hoor lijkt PS4 hetzelfde te hebben als de Xbox 360.
PS button > Omhoog > Chat Party > Uitnodigen

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:11

Ben de trage menu's ondertussen wel gewend geraakt dankzij de Wii U. Maar inderdaad, de PS4 is ook niet bijzonder snel daarin. Bovendien ook veelal omslachtig.

Zowel in ghosts als resogun bijv. inderdaad duurt het lang eer het friends scherm opent, het gaan naar senden van een invite request duurt ook nog eens een seconde of 5. Het inviten zelf gaat vlot tot 80%, maar blijft dan daar weer een enkele seconden hangen. En dan is de invite rond.

Om enkel een game invite te hebben. Wil je vervolgens met elkaar kunnen voice chatten moet je naar je PS home screen, opnieuw van daaruit de party interface laden, een party invite versturen, etc.

Om dan weer je spel te laden, wat eveneens niet instant is zoals bijv. een vlug alt+tabje in full-screen windowed mode op de PC.

Ik hoop dat Sony net als Nintendo dat soort laadtijden middels firmware upgrades de komende maanden flink weet te verbeteren. Het is namelijk zo jammerlijk onnodig om met dat soort laadtijden geconfronteerd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-10 11:56

bron
Is waarschijnlijk automatisch gebeurd terwijl ik zit te werken.. :P

Hopelijk gaat daarmee de Vidzone install niet meer verrot. Dat had ik van de week namelijk wel. Zaterdagavond zonder problemen op Vidzone, en zondag krijg ik een foutmelding en start vervolgens helemaal niet meer op.. Okay, oplossing was niet erg moeilijk, verwijderen en opnieuw installeren..

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiervoor is Vraag & Aanbod

[ Voor 91% gewijzigd door Gropah op 11-12-2013 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:42

Oxigeon

En zo is dat!

Op de eerste dag dat de ps4 uitkwam op de vrijdag heb ik een party chat gestart met mijn broertje. Geen problemen mee gehad.

Afgelopen dagen nogmaals geprobeerd een een partychat aan te maken. Maar ik hoor mijn broertje niet meer. Tevens krijg ik ietsjes later een melding dat met mijn NAT type (NAT2) het niet mogelijk is dat het werkt.

Wat ik dan weer raar vind is dat het op dag 1 wel gewerkt heeft. Meerdere van jullie hier problemen mee?

Of heeft de nieuwe firmware update van vandaag ervoor gezorgd dat dit probleem opgelost is?

EDIT: Veel mensen krijgen vandaag/morgen/vrijdag een nieuwe ps4... Zal het PSN er weer gedeeltelijk uitvliegen de komende dagen?

[ Voor 10% gewijzigd door Oxigeon op 11-12-2013 15:47 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:40
Weet iemand hoe je kan zien in welke maand je ps4 is gefabriceerd?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 11:46

Odieus

Onuitstaanbaar

zwembroek schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:49:
Weet iemand hoe je kan zien in welke maand je ps4 is gefabriceerd?
Doorzagen en de ringen tellen...

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 16:23
Odieus schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:53:
[...]

Ik heb er 2, en jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 11:46

Odieus

Onuitstaanbaar

Ik hoef het niet zo nodig te weten :$

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 13:14

TRK

CRXDelSol schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:02:
Of gewoon op standby zetten en als je thuis komt is ie gewoon helemaal klaar.
Als je PS4 op stanby staat, pakt die dan automatisch de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
TRK schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:59:
[...]

Als je PS4 op stanby staat, pakt die dan automatisch de update?
Als je de optie aanvinkt dat hij in standby modus een internet connectie mag maken wel.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
frank131331 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:45:
[...]

Kolere zeg, 300 mb in 20 minuten. Dat is echt niet meer van deze tijd.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:50:
[...]

Heb hem inmiddels al op mijn stick staan :) Dus niks rustig eten: naar binnen stampen dat voer en BF4 weer aanslingeren *O*
Donstil schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:03:
[...]

Jup kabel wordt hier overgeslagen in het buitengebied van Twente. Hopen dat ze een keer gaan beginnen met glasvezel uitrollen via de riolering :P

[ Voor 28% gewijzigd door frank131331 op 11-12-2013 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-10 17:09
Mensen die vanavond met partychat Killzone willen doen?
Heb het nog niet samen gespeeld met andere.

Heb nog niet erg veel mensen op PSN, aangezien dit mijn eerste console is.
PSN ID: Mindire

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Odieus schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:53:
[...]

Heren, bedankt voor jullie fantastische bijdrage! Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Laatst online: 17-10 09:13
Donstil schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:03:
[...]

Klopt, daar ben ik toch al enkele maanden af! Van 3,5mbit naar 30mbit is echt een verademing. Pas toen heb ik Playstation+ genomen. Eerder had dit totaal geen nut, want je was veel te lang bezig met downloaden en veel te weinig met spelen :+.

Killzone had ik nu met een uurtje binnen. Ideaal!
frank131331 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:05:
[...]

Jup kabel wordt hier overgeslagen in het buitengebied van Twente. Hopen dat ze een keer gaan beginnen met glasvezel uitrollen via de riolering :P
Ah, Lonneker? :+

Hier in 't dorp glas, daardoor buiten 't dorp VDSL!

[ Voor 26% gewijzigd door ksborg op 11-12-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-10 10:14
zwembroek schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:16:
[...]

[...]

Heren, bedankt voor jullie fantastische bijdrage! Top!
Waarom moet je dat weten, vanwege de vermoedelijke sabotage?

Anyways: als ik me niet vergis staat het op de sticker aan de achterkant van je PS4, met die kleine letters en zonder volledig licht niet af te lezen.

EDIT: staat op de onderkant van je PS4. (andere kant dan het glimmende stuk)

[ Voor 9% gewijzigd door Goudstalen op 11-12-2013 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
DGonlag2 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:43:
[...]

Waarom moet je dat weten, vanwege de vermoedelijke sabotage?

Anyways: als ik me niet vergis staat het op de sticker aan de achterkant van je PS4, met die kleine letters en zonder volledig licht niet af te lezen.

EDIT: staat op de onderkant van je PS4. (andere kant dan het glimmende stuk)
Bedankt, ik was hier inderdaad om bovenstaande reden benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Update is bezig, over de helft en is nu 5 minuten bezig..
Downloaden en op een stikkie zetten neemt meer tijd in beslag :+

Wel raar want mijn ps4 stond toch echt de hele dag al in standby met internettoegang(wake on lan in de ps app werkt ook).... |:(

Maar als je bijvoorbeeld fifa carriere gaat spelen, download die update dan gewoon door?! Dat zou wel schelen, kun je iniedergeval nog singleplayer tijdens het downloaden van die update...
Alleen naar je blauwe 'homescreen' kijken is ook niet alles. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ik ben eigenlijk opzoek naar een headset voor multiplayer. Echter, het budget is beperkt (max. € 80,-). Het hoeft geen 7.1 headset te zijn, want daar heb ik al een Sennheiser voor. Het gaat mij erom dat ik uiteindelijk een headset heb met een microfoon die een degelijk geluid produceert.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-10 02:07
Damn, was er al bang voor dat ik een kapotte ps4 zou krijgen.
Elke keer als ik aan het gamen ben gooit hij automatisch mijn disc's eruit.

morgen maar eens bellen met sony :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harryvos schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:10:
Damn, was er al bang voor dat ik een kapotte ps4 zou krijgen.
Elke keer als ik aan het gamen ben gooit hij automatisch mijn disc's eruit.

morgen maar eens bellen met sony :( :(
Balen, hoop dat het iets kleins is!

Iemand anders die grofweg elk uur rechtsbovenin een melding krijgt *uw XXX licentie wordt geverifieerd* waarbij XXX je spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
Dat niet gezien, ik moest wel al 1 keer alle licenties opnieuw syncen / herstellen. Best bijzonder na een week. Sony loopt sowieso wat te klieren met PSN accounts, zoals wachtwoord resets - zit daar vast aangekoppeld.

[ Voor 32% gewijzigd door ChuckyDevil op 11-12-2013 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-10 18:23
Yonix schreef op woensdag 11 december 2013 @ 17:44:
Ik ben eigenlijk opzoek naar een headset voor multiplayer. Echter, het budget is beperkt (max. € 80,-). Het hoeft geen 7.1 headset te zijn, want daar heb ik al een Sennheiser voor. Het gaat mij erom dat ik uiteindelijk een headset heb met een microfoon die een degelijk geluid produceert.

Iemand een idee?
Jazeker, ik zat in dezelfde situatie als jou en heb de turtle beach px22 gekocht. Werkt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op woensdag 11 december 2013 @ 17:44:

Iemand een idee?
Hoi Yonix,

ik heb zelf een HD 555 van Sennheiser.
Bijgaande de link van de HD 555 inclusief microfoon.
Deze heet de PC 360 G4M3: http://www.redcoon.nl/B228587-Sennheiser-PC-360_Headsets
Weet niet of je die headset kent, maar hij zit erg lekker en weegt niet zoveel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Om enkel een game invite te hebben. Wil je vervolgens met elkaar kunnen voice chatten moet je naar je PS home screen, opnieuw van daaruit de party interface laden, een party invite versturen, etc.
Ik denk dat heel veel mensen hier niet weten dat de PS4 gewoon kan multitasken. Als je in een spel zit, kan je gewoon 2x op de PS knop drukken, dan ga je terug naar waar je het laatst bent gebleven in het menu. Dus stel je bent in de webbrowser of party chat channel, dan kan je gewoon 2x PS knop indrukken en ga je direct terug het spel in. Je hoeft dus niet te doen alsof je een bepaalde game weer moet aanklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-10 20:14
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:29:
[...]

Balen, hoop dat het iets kleins is!

Iemand anders die grofweg elk uur rechtsbovenin een melding krijgt *uw XXX licentie wordt geverifieerd* waarbij XXX je spel is.
NBA2k14?
Recon24 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 20:04:
[...]

Ik denk dat heel veel mensen hier niet weten dat de PS4 gewoon kan multitasken. Als je in een spel zit, kan je gewoon 2x op de PS knop drukken, dan ga je terug naar waar je het laatst bent gebleven in het menu. Dus stel je bent in de webbrowser of party chat channel, dan kan je gewoon 2x PS knop indrukken en ga je direct terug het spel in. Je hoeft dus niet te doen alsof je een bepaalde game weer moet aanklikken.
:$ Dank je.. ik wist het inderdaad niet :)

[ Voor 49% gewijzigd door Vinnocchio op 11-12-2013 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinnocchio schreef op woensdag 11 december 2013 @ 20:10:
[...]

NBA2k14?

[...]

:$ Dank je.. ik wist het inderdaad niet :)
NFS:R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een tritton 720+ headset en nou wil ik hem aansluiten op mijn ps4 en nou zie ik dat er bij optical out geen 7.1 surround opties bijstaan.voor welke instelling moet ik dan kiezen?heb weinig verstand van zulke dingen vandaar de vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:59
Heb ps4 al vanaf release maar bekenden nu vandaag pas. Eerste keer in party chat gezeten vandaag. Kol van Xbox en vind de kwaliteit best slecht eerlijk gezegd. Headset wat erbij zit zal ook niet alles zijn. Had bij de Xbox de officiële draadloze headset waar ik alleen geluid van party uit hoor. Kan mij herinneren dat de ps3 deze ook had! Werkt deze ook op de ps4 of wat is een goed alternatief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRobert
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-10 22:51
nickdew schreef op woensdag 11 december 2013 @ 20:46:
Kan mij herinneren dat de ps3 deze ook had! Werkt deze ook op de ps4 of wat is een goed alternatief
Chat op ps3 was ook niet altijd alles. Wordt vast beter in de loop der weken c.q. maanden.
Maar ik kan me niet herinneren dat ik een headset bij de ps3 had gekregen.

Heb zelf een Turtle beach px21 en het geluid van chat is aardig goed op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een andere drive in zijn PS4 gezet? Greetz
Pagina: 1 ... 50 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan