PSN nu al down?
Bedankt ik ga denk zelf even kijken heb een link gevonden met hoe je het zelf kan maken.Sorbo schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:46:
[...]
Ik weet niet hoeveel haast je hebt, maar de kabel is vanaf volgende maand ook verkrijgbaar bij GameMania: http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=29786
http://www.flickr.com/photos/110403893@N05/11199627645/
Al een tijdje, update enzo.PBP schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:55:
PSN nu al down?
Je kan verloopstukken van 3.5 naar 2.5mm toch ook kopen?Mvandenberg91 schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:56:
[...]
Bedankt ik ga denk zelf even kijken heb een link gevonden met hoe je het zelf kan maken.![]()
http://www.flickr.com/photos/110403893@N05/11199627645/
SUZ-SWM40 VA2 + ERST20D-VM2D
Ah kijk aan... Had al een idee, kon al niet online komen
Cogitationis poenam nemo patitur
Dat weet ik niet of dat werkt kan daar niks over vinden op internet.me1mark schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:59:
[...]
Je kan verloopstukken van 3.5 naar 2.5mm toch ook kopen?
Precies, ondertussen lekker met kinderen praten op IRC.Bullet NL schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:00:
[...]
Ah kijk aan... Had al een idee, kon al niet online komen
Ik heb vorig jaar via Ebay een Talkback cable gekocht. Dit was via Turtle Beach UK, die hem voor 2 pond aan verzendkosten naar mij toestuurde. Misschien dat zo'n kabel daar ook tussen staat? http://www.ebay.co.uk/usr/officialturtlebeachMvandenberg91 schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:41:
Ik heb zelf de XP500 headset van Turtle Beach.
Deze heeft wel goed geluid op de Ps4 maar mic werkt niet hier heb ik de onderstaande kabel voor nodig:
http://shop.turtlebeach.c...-Chat-Cable/dp/B00GFT53U2
Deze kan ik alleen niet bestellen omdat deze niet geleverd kan worden naar Nederland![]()
Weet iemand misschien een oplossing?
Thanks
Verwijderd
Hallo Tweakers!
Ik had een vraag betreft Call of duty ghost en kreeg het antwoord nergens anders gevonden.
Wanneer ik Call of duty ghost online speel komt er geen geluid uit de speaker die in de DS4 zit.
Klopt dit? Of heb ik weer dat mn DS4 defect is (wanneer ik volume aanpas van de speaker in de controller maakt hij wel geluid).
Alvast bedankt voor het verlossende antwoord!
Ik had een vraag betreft Call of duty ghost en kreeg het antwoord nergens anders gevonden.
Wanneer ik Call of duty ghost online speel komt er geen geluid uit de speaker die in de DS4 zit.
Klopt dit? Of heb ik weer dat mn DS4 defect is (wanneer ik volume aanpas van de speaker in de controller maakt hij wel geluid).
Dat durf ik zo niet te zeggen. Weet niet of je Resogun al hebt gedownload. Maar ik zou die game ff opstarten. Een potje beginnen... Het eerste wat dan gebeurd is dat iemand door die speaker tegen je begint te praten. Zo kun je horen of hij werktVerwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:19:
Hallo Tweakers!
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Beetje raar dat die kabel pas over een maand bij ons te koop is.
turtle beach amerika en engeland leveren beide niet naar Nederland
Ben benieuwd wanneer de update er is zodat het ook zonder kabel werkt.
Ja daar ben ik het compleet mee eens nou is de support van Turtle beach al om te laggen.chimera2 schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:25:
Beetje raar dat die kabel pas over een maand bij ons te koop is.

Ja dat zou om 18:00 uur beginnen. Maar sinds gisteravond heb ik al problemen met trophies en friendlist. Maar nu ligt het helemaal plat, dus vandaar 'nu al down'
Verwijderd
foutcode:
mw-31201-7
Kan mezelf niet aanmelden op het psn netwerk, dat ligt aan sony neem ik aan en niet aan mij? Meer mensen last van?
Heb vandaag me ps4 binnen gekregen, maar mezelf aanmelden lukt nog niet..
Of zie ik iets over het hoofd?
mw-31201-7
Kan mezelf niet aanmelden op het psn netwerk, dat ligt aan sony neem ik aan en niet aan mij? Meer mensen last van?
Ja, de vorige 10 personen die hierover melding maakte.Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:36:
foutcode:
mw-31201-7
Lees vooral even enkele posts terug voordat je iets zelf postVerwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:36:
foutcode:
mw-31201-7
Het aparte is dat ik wel gewoon kan inloggen op de PS4, alleen niet online kan gamen. Maar op de Vita kan ik zowel inloggen als online gamen (Sega All-Stars Racing).
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
ah lees het idd. Sorry, wou ook iets te graag ook zeggen dat ik me ps4 binnen heb gekregen vandaaggajus26 schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:37:
[...]
Lees vooral even enkele posts terug voordat je iets zelf post
Tweakers,
Ik heb nu de ps4 sinds de release (Dixons) alleen sinds een week als ik zegmaar links/rechts van de controller naar elkaar druk kraakt hij. Is dit normaal? Had het ook met de dualshock 3 en toen hadden vrienden er geen last van.
Ik heb nu de ps4 sinds de release (Dixons) alleen sinds een week als ik zegmaar links/rechts van de controller naar elkaar druk kraakt hij. Is dit normaal? Had het ook met de dualshock 3 en toen hadden vrienden er geen last van.
Verwijderd
Wat een naaierij.. Ik kan NBA 2k14 na de laatste patch niet meer spelen als ik offline ben. DRM lijkt dus nu met patches doorgevoerd te gaan worden.
Verwijderd
elk uur checktie je license, is idd vies.Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:22:
Wat een naaierij.. Ik kan NBA 2k14 na de laatste patch niet meer spelen als ik offline ben. DRM lijkt dus nu met patches doorgevoerd te gaan worden.
Minder agressief spelen is de oplossingKarimpie99 schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:55:
Tweakers,

Ik heb hier zelf geen last van. zolang het bij kraken blijft is er geen probleem toch?
Is er toevallig ook een verwachte "down-time" aangegeven door Sony?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
http://nl.playstation.com...f-1800/?site_locale=nl_NLEricNL schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:34:
Is er toevallig ook een verwachte "down-time" aangegeven door Sony?
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus, dat ze dat niet even lekker snachts doen. Nou bedankt Sony, dat wordt niet online gamen vanaovnd.
Even je PS4 via de app opstarten en aan laten. 
NB: Indien je na 5 december 2013 nog gebruik hebt gemaakt van PSN, zul je zeer waarschijnlijk ook na 18:00 nog gewoon kunnen inloggen op PSN. Ook als je voor de start van het onderhoud via je PS3 of PS Vita bent aangemeld op PSN (en aangemeld blijft tijdens de start van het onderhoud), kun je doorgaans ook online blijven gamen gedurende het onderhoud.
Ik ga het toch echt gewoon proberen, aangezien ik onderstaand lijstje toch niet ga gebruiken.EricNL schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:02:
[...]
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus, dat ze dat niet even lekker snachts doen. Nou bedankt Sony, dat wordt niet online gamen vanaovnd.
PlayStation Store op je PS4, PS3, PS Vita, PSP en PC
Sony Entertainment Network Accountbeheer
Sony Entertainment Network Account registreren
PlayStation Home
Dat gezegd * vast aanmelden
De vraag is, ligt dat aan 2K games of aan Sony? Als geen ander enkel spel het heeft....Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:22:
Hoe denk je dat 2K aan de statistieken komt die je ziet voor je een spel start?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Voor een ander werelddeel kan het wel 's nachts zijnEricNL schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:02:
[...]
Verwijderd
volgens mij hebben alle EA games het.MeNTaL_TO schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:13:
[...]
De vraag is, ligt dat aan 2K games of aan Sony? Als geen ander enkel spel het heeft....
Hoe denk je dat 2K aan de statistieken komt die je ziet voor je een spel start?
Ja, ik heb weer eens niet gelezenBlackthunderAwf schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:14:
[...]
Voor een ander werelddeel kan het wel 's nachts zijn. Maar het schijnt dat als je eerder ingelogd bent, dat je wel gewoon online kan.

Thanks
Ik zie natuurlijk alleen staan: *blablablabla* tot dinsdag 01:00 *blablabla*
[ Voor 11% gewijzigd door EricNL op 09-12-2013 17:33 ]
Ik start Ghosts op, je bent playstation plus nodig om online te kunnen.
Hoe heb ik de afgelopen dagen dan gespeeld stom ding.

Je kreeg bij aankoop van de PS4 een coupon om PSN+ uit te proberen. En ook bij enkele games kreeg je wat PS+ cadeau.rolandos582 schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:33:
Ik start Ghosts op, je bent playstation plus nodig om online te kunnen.
Ik gok dat hij bedoelde dat hij al wel playstation plus heeft.BlackthunderAwf schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:36:
[...]
Je kreeg bij aankoop van de PS4 een coupon om PSN+ uit te proberen. En ook bij enkele games kreeg je wat PS+ cadeau.
Overigens krijg ik precies dezelfde melding.
BlackthunderAwf schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:36:
[...]
Je kreeg bij aankoop van de PS4 een coupon om PSN+ uit te proberen. En ook bij enkele games kreeg je wat PS+ cadeau.
Precies, lijkt me weer iets met dat onderhoud. Lekker dan...tristan93 schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:41:
[...]
Ik gok dat hij bedoelde dat hij al wel playstation plus heeft.
Overigens krijg ik precies dezelfde melding.
Ik heb gewoon een jaar abonnement dus daar ligt het niet aan.
Oke, jammer maar helaas, geen verbinding met EA te krijgen, party chat werkt ook niet, snap de volgende dingen niet:Fatal Mind schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:04:
[...]
Ik ga het toch echt gewoon proberen, aangezien ik onderstaand lijstje toch niet ga gebruiken.
PlayStation Store op je PS4, PS3, PS Vita, PSP en PC
Sony Entertainment Network Accountbeheer
Sony Entertainment Network Account registreren
PlayStation Home
Dat gezegd * vast aanmelden
1. waarom duurt het zo enorm lang ?
2. waarom op dit tijdstip ? Ik bedoel, 1800 uur + 8 uur tijdverschil maakt et midden in de nacht in japan, erg mooi, maar je maakt mij niet wijs dat we met ze alle verbinding maken naar een of ander japans datacenter.
Verwijderd
Beste tweakers,
ik heb een gaming headset voor de PS4 op het oog, namelijk de LOGITECH G430.
Ik heb zojuist i net even afgezocht, maar kan netgens vinden of deze compatibel is op de PS4 of niet...
Heeft iemand deze headset en gebruikt die deze op de PS4? Zou het graag weten dan bestel ik ook eentje :-)
Groeten
Ik heb zojuist i net even afgezocht, maar kan netgens vinden of deze compatibel is op de PS4 of niet...
Heeft iemand deze headset en gebruikt die deze op de PS4? Zou het graag weten dan bestel ik ook eentje :-)
Groeten
Verwijderd
Is er een verschil tussen de Nederlandse ps4 en een ps4 uit spanje of italie bijvoorbeeld? Ik kan er 1 uit Italie overkopen van iemand maar moet wel zeker weten dat ik daar verder geen problemen mee heb doordat het niet compatible is.
Garantie?Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:15:
Is er een verschil tussen de Nederlandse ps4 en een ps4 uit spanje of italie bijvoorbeeld? Ik kan er 1 uit Italie overkopen van iemand maar moet wel zeker weten dat ik daar verder geen problemen mee heb doordat het niet compatible is.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Wat een gemiep omdat psn down is.
Mensen ga buiten spelen ofzo
Volgens mij zit jij in het verkeerde topic ? Om de hoek is het buitenspeelclubje te vinden dacht ik.Vinnocchio schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:16:
Wat een gemiep omdat psn down is.Mensen ga buiten spelen ofzo

Verwijderd
Als de ps4 nog nieuw in de doos is en ik de bon erbij heb, maakt het voor de garantie toch niet uit, uit welk land ie komt?
mocht ie DOA zijn, vervangt sony hem neem ik aan gewoon?
mocht ie DOA zijn, vervangt sony hem neem ik aan gewoon?
Hahaha nee ik speel gewoon singleplayer AC:BF (binnen!)Fatal Mind schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:16:
[...]
Volgens mij zit jij in het verkeerde topic ? Om de hoek is het buitenspeelclubje te vinden dacht ik.
Hehehe, dat kan ook. die heb ik echter al uitgespeeld op de ps3, en bf en killzone heb ik laatst al singleplayer van uitgespeeld, dus daar wacht ik nu maar liever even mee.Vinnocchio schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:18:
[...]
Hahaha nee ik speel gewoon singleplayer AC:BF (binnen!)
Google, 1e hit: https://www.facebook.com/...g/posts/10151987852654871Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:06:
Beste tweakers,
Groeten
Inmiddels werkt online weer zoals het hoort.rolandos582 schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:48:
[...]
[...]
Precies, lijkt me weer iets met dat onderhoud. Lekker dan...
Ik heb gewoon een jaar abonnement dus daar ligt het niet aan.
Heb zelf de s7, en die werkt gewoon.Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:53:
Iemand die weet of de Sharkoon x-tatic pro compatibel is met de PS4?
Gr
Dinsdag 10-12-2013 01:00Stancke schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:15:
Tot hoe laat is PSN offline?
Bij mij doet Call of Duty het al weer zo'n 2 uur:)
Op marktplaats staan nu veel mensen die een killzone bundel gekocht hebben maar niks doen met killzone. Op marktplaats staan er sommige al op voor 35 euro. Nu wil ik killzone halen maar op het doosje van de versie uit de bundel staat: Not to be sold seperately. Kan ik hem dan wel op mijn ps4 gebruiken?
Ja dat maakt niet uit.destroye schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:22:
Op marktplaats staan nu veel mensen die een killzone bundel gekocht hebben maar niks doen met killzone. Op marktplaats staan er sommige al op voor 35 euro. Nu wil ik killzone halen maar op het doosje van de versie uit de bundel staat: Not to be sold seperately. Kan ik hem dan wel op mijn ps4 gebruiken?
Ik zou overigens wat langer wachten.
Killzone zat in de standaard bundel voor 40 euro, en bij die mega bundel is de marge nog kleiner.
Kortom: men probeerd er zoveel mogelijk voor terug te krijgen.
Ik zou killzone ook wel van de hand willen doen, maar niet voor 35 euro
Het is kei koud buiten man.Vinnocchio schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:16:
Wat een gemiep omdat psn down is.Mensen ga buiten spelen ofzo
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zag die van de week ook bij Game Mania staan.. Kerel zei dat die er al vanaf vorige week zaterdag stond. meegenomen en kreeg nog DLC bij ookdestroye schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:22:
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
En voor hoeveel lag hij daar bij de gamemania?mr_zippey schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:40:
[...]
Zag die van de week ook bij Game Mania staan.. Kerel zei dat die er al vanaf vorige week zaterdag stond. meegenomen en kreeg nog DLC bij ook
Vanavond even wat Battlefield 4 kunnen spelen (SP) en wat een gaaf spel! Toffe scènes boordevol met actie. I like!
Daarnaast een deel van de tweede missie gespeeld op de Vita en dat speelt net zo fijn en het ziet er net zo mooi ui!
De laatste avonden heb ik sowieso geen last van lag op de Vita, dus dat is prettig.
De laatste avonden heb ik sowieso geen last van lag op de Vita, dus dat is prettig.
Gister zoiets vaags met mijn controller. Ik speelde Cod ghost. En de controller ingame voelde lomp aan. alsof mijn geweer 3 meter was
Met een soort vertraging als ik schoot
Met een soort vertraging als ik schoot
Echt? Killzone is echt niet te doen op de Vita. Veel te onnauwkeurig met die kleine sticks.Yonix schreef op maandag 09 december 2013 @ 23:17:
Vanavond even wat Battlefield 4 kunnen spelen (SP) en wat een gaaf spel! Toffe scènes boordevol met actie. I like!Daarnaast een deel van de tweede missie gespeeld op de Vita en dat speelt net zo fijn en het ziet er net zo mooi ui!
![]()
Waar zie jij het woord killzone in zijn reactie staan dan??bram1984 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:24:
[...]
Echt? Killzone is echt niet te doen op de Vita. Veel te onnauwkeurig met die kleine sticks.
Echt waar.bram1984 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:24:
[...]
Echt? Killzone is echt niet te doen op de Vita. Veel te onnauwkeurig met die kleine sticks.
Maar goed, het tweede deel van level twee heb ik dus zonder problemen uit kunnen spelen.
Gisteren Killzone uitgespeeld. Op zich wel een goed spel maar geen topper. Ik vond de laatste stukken behoorlijk pittig op medium.
Dit gaat volgens mij ook nog wel een leuke exclusive worden: Everybody's Gone to the Rapture
Als ik het goed lees begint het spel kort voor het einde van de wereld en moet je op onderzoek uit gaan.
Naast Rime en The Witness zijn dat al 3 van die aparte games waar ik Sony altijd wel erg sterk in vind en waar ik heel erg naar uit kijk.
Dit gaat volgens mij ook nog wel een leuke exclusive worden: Everybody's Gone to the Rapture
Als ik het goed lees begint het spel kort voor het einde van de wereld en moet je op onderzoek uit gaan.
Naast Rime en The Witness zijn dat al 3 van die aparte games waar ik Sony altijd wel erg sterk in vind en waar ik heel erg naar uit kijk.
[ Voor 19% gewijzigd door SToRM666 op 10-12-2013 11:35 ]
PSN id: NL_SToRM
Oeps foutje!.
[ Voor 86% gewijzigd door michaeltjeh1 op 10-12-2013 11:41 ]
Nergens? Misschien even begrijpend lezen? Hij zegt dat BF goed te doen is met de Vita, waarop ik aangeef dat Killzone (ook een shooter, zoals je wellicht weet), erg lastig spelen is.Bartske schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:39:
[...]
Waar zie jij het woord killzone in zijn reactie staan dan??
Rime lijkt me sowieso heel vet. Erg mooi stijltje.SToRM666 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:31:
Is niet zo moeilijk te achterhalen lijkt mij: http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=28502destroye schreef op maandag 09 december 2013 @ 23:15:
[...]
En voor hoeveel lag hij daar bij de gamemania?
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Verwijderd
ja voor 70 euromr_zippey schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:50:
[...]
Is niet zo moeilijk te achterhalen lijkt mij: http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=28502

Zijn er al mensen die deze week een order van Saturn hebben binnen gekregen? Zit al een weekje op Call of Duty te wachten.
Nog niets ook. Wacht op AC IV en Killzone. Heb van AC IV een bevestiging gekregen dat deze niet langer op voorraad was en het langer ging duren. Over Killzone geen verder bericht.Versteegrob schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:49:
Zijn er al mensen die deze week een order van Saturn hebben binnen gekregen? Zit al een weekje op Call of Duty te wachten.
Zit zelf te wachten op AC: BF. Gewoon omdat het kan heb ik nog even een bericht gestuurd naar Saturn met de vraag wanneer ik hem kan verwachtenVersteegrob schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:49:

Verwijderd
Socom 2 remake moeten ze uitbrengen op playstation 4. Alleen daarvoor zou ik al deze console kopen.
Iedereen is inmiddels wel cod/bf4 beu. Ik merk zelf dat ik weer iets nieuws verlang op het gebied van multiplayer gameplay. Ghosts staat mij nu al tegen. Bf4 ziet er leuk uit maar kan mezelf er simpelweg niet lang mee vermaken.
Socom 2 daarentegen ik krijg zin in gamen als ik aan die tijd terug denk... Iemand hetzelfde?
Iedereen is inmiddels wel cod/bf4 beu. Ik merk zelf dat ik weer iets nieuws verlang op het gebied van multiplayer gameplay. Ghosts staat mij nu al tegen. Bf4 ziet er leuk uit maar kan mezelf er simpelweg niet lang mee vermaken.
Socom 2 daarentegen ik krijg zin in gamen als ik aan die tijd terug denk... Iemand hetzelfde?
3-4 weken staat de levertijd op het moment op.EricNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:04:
[...]
Zit zelf te wachten op AC: BF. Gewoon omdat het kan heb ik nog even een bericht gestuurd naar Saturn met de vraag wanneer ik hem kan verwachten
Ik zou zeggen 2-3 weekjes.
http://www.saturn.nl/mcs/...65,817078.html?langId=-11
In de mail die ik van Saturn kreeg hadden ze het over de 17e. Wat mij eigenlijk prima uitkomt. Vermaak me nog prima met vooral NBA2K14 en zo nu en dan Killzone MP.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Zal ik jou eens even blij maken dan?Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:07:
Socom 2 remake moeten ze uitbrengen op playstation 4. Alleen daarvoor zou ik al deze console kopen.
Wikipedia: H-Hour: World's Elite
Het is nog niet 100% zeker dat het volledig rond komt, maar met de gang van zaken nu gaat dit geen probleem worden.
Kort gesproken: H-Hour is geen remake van Socom. Het is geen prequel, het is geen sequel, maar het wordt wel ontwikkeld door de "maker" van SOCOM 1 en SOCOM 2, oftewel: de succesvolle SOCOM's.
Het wordt dus wel een nieuw spel, met uiteraard de "next-gen-graphics", maar er is duidelijk gezegd: ze willen het spel maken zodat het 100% aanvoelt als een mix tussen SOCOM 1 en SOCOM 2.
[ Voor 19% gewijzigd door EricNL op 10-12-2013 15:12 ]
Verwijderd
Aaaight klinkt goed!EricNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:09:
[...]
Zal ik jou eens even blij maken dan?
Wikipedia: H-Hour: World's Elite
Het is nog niet 100% zeker dat het volledig rond komt, maar met de gang van zaken nu gaat dit geen probleem worden.
Wanneer kan ik hem verwachten? Staat in je linkje alleen iets van eerst op pc dan ported naar ps4? Dat is dan weer jammer maar zal geen probleem moeten zijn als ik het goed begrepen heb op de ps4
Als dit ook maar een fractie is van wat socom 2 was... Damn dan heb je goud in handen hoor als sony. Wat een community was dat ook zeg en wat een rivaliteit MOOI MAN
Het zal nog wel even duren. Ik heb er vol bovenop gezeten met de Kickstarter, en daar hebben "we" (de backers) ook meerdere malen contact gehad met David Sears (lead producer). De planning is wel om in 2014 nog een Demo/Beta te starten. Als het allemaal goed gaat, dan zal de release van de volledige game in 2015 komen.Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:11:
[...]
Aaaight klinkt goed!
Wanneer kan ik hem verwachten? Staat in je linkje alleen iets van eerst op pc dan ported naar ps4? Dat is dan weer jammer maar zal geen probleem moeten zijn als ik het goed begrepen heb op de ps4
Als dit ook maar een fractie is van wat socom 2 was... Damn dan heb je goud in handen hoor als sony. Wat een community was dat ook zeg en wat een rivaliteit MOOI MAN
Overigens denk ik dat Wiki in dit geval mis zit, want ik dacht dat ze het spel niet van PC naar PS4 gaan porten. Het spel zal echt volledig ontwikkeld worden voor PS4.
Socom 2 ken ik niet. Maar niet iedereen is CoD/BF inmiddels beu, ik kan toch elke wel weer genieten als ik het spel start(!) Ik denk dat dit toch meer een persoonlijke mening is (dat iedereen het beu is)..Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:07:
[ Voor 5% gewijzigd door Satom op 10-12-2013 15:16 ]
Verwijderd
nope, en op mijn mail wat de levertijden is krijg ik ook niets.Versteegrob schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:49:
ik ben bang dat het "niet meer te krijgen is en ze de orders annuleren"
Onzin, denk jij echt dat ze 2 weken na de launch geen PS4 ghosts meer kunnen krijgen? Met al die mensen die op dit moment nog geen PS4 hebben en nog geen/enkele spellen?Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:17:
[...]
nope, en op mijn mail wat de levertijden is krijg ik ook niets.
ik ben bang dat het "niet meer te krijgen is en ze de orders annuleren"
Die krijgen ze echt wel weer zsm binnen.
Verwijderd
Dan ben jij van een andere generatie hoogstwaarschijnlijk. Als je socom 2 in clanverband heb ervaren kun je die slappe zooi die call of duty heet echt niet verdragen hoor...Satom schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:16:
[...]
Socom 2 ken ik niet. Maar niet iedereen is CoD/BF inmiddels beu, ik kan toch elke wel weer genieten als ik het spel start(!) Ik denk dat dit toch meer een persoonlijke mening is (dat iedereen het beu is)..
Jij bent goed bezig. Via kickstarter zeg je? Als ik het goed begrijp heb je een donatie gedaan? Groot Socom fan zo te horen? Wat was je naam/clan op ps2?EricNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:16:
[...]
Het zal nog wel even duren. Ik heb er vol bovenop gezeten met de Kickstarter, en daar hebben "we" (de backers) ook meerdere malen contact gehad met David Sears (lead producer). De planning is wel om in 2014 nog een Demo/Beta te starten. Als het allemaal goed gaat, dan zal de release van de volledige game in 2015 komen.
Overigens denk ik dat Wiki in dit geval mis zit, want ik dacht dat ze het spel niet van PC naar PS4 gaan porten. Het spel zal echt volledig ontwikkeld worden voor PS4.
DIt bedoel ik.. Een community als op socom als die ooit terug komt zou echt geweldig zijn.
Verwijderd
ze hebben een dikke week gewoon "volgende dag leverbaar" naast de games gehad en niet gereageerd op de mails.rolandos582 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:20:
[...]
Onzin, denk jij echt dat ze 2 weken na de launch geen PS4 ghosts meer kunnen krijgen? Met al die mensen die op dit moment nog geen PS4 hebben en nog geen/enkele spellen?
Die krijgen ze echt wel weer zsm binnen.
das echt geen onzin hoor:)
Er word niet voor niets gezegd : Een beller is sneller.Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:20:
[...]
ze hebben een dikke week gewoon "volgende dag leverbaar" naast de games gehad en niet gereageerd op de mails.
das echt geen onzin hoor:)
Emailen heeft tegenwoordig weinig zin, die lui worden overspoeld met emails. En dan vallen er wel eens wat weg ja.
Verwijderd
oke dan maar, succes!rolandos582 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:21:
[...]
Er word niet voor niets gezegd : Een beller is sneller.
Emailen heeft tegenwoordig weinig zin, die lui worden overspoeld met emails. En dan vallen er wel eens wat weg ja.
Waamee? Ik heb allang een origineel PS4 ghosts thuis liggen. Ik heb hem er net weer ingestopt en ga weer knallen. Ciao!

Ja absoluut een groot fan. Er is voor mij sinds Socom 2 geen shooter meer die mij zoveel plezier kon bieden. Natuurlijk heb ik mij vermaakt met overige shooters, maar SOCOM 2 spant echt de kroon voor mij.Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:20:
[...]
Dan ben jij van een andere generatie hoogstwaarschijnlijk. Als je socom 2 in clanverband heb ervaren kun je die slappe zooi die call of duty heet echt niet verdragen hoor...
[...]
Jij bent goed bezig. Via kickstarter zeg je? Als ik het goed begrijp heb je een donatie gedaan? Groot Socom fan zo te horen? Wat was je naam/clan op ps2?
DIt bedoel ik.. Een community als op socom als die ooit terug komt zou echt geweldig zijn.
Ik was geen wereld-beroemde SOCOM pro of iets hoor
Ik heb een tijdje meegedraait met Born to Kill [BTK] en ook nog even met Virus [-V-], maar dat was eigenlijk toen Virus een beetje in verval raakte. M'n nickname was het grootste gedeelte van de tijd "StingRayNL".
Ik heb ze inderdaad ook gebacked, en best behoorlijk. Mijn H-Hour voor de PS4 is dus als het ware al besteld. Ik heb al tijden geroepen: Als er een keer een SOCOM 2 remake komt voor de next-gen, dan zal ik daar zonder pardon €100,- voor betalen. Ik heb in ieder geval m'n woord bij de daad gevoegd
[ Voor 7% gewijzigd door EricNL op 10-12-2013 15:25 ]
Verwijderd
Haha pik serieus ja? BORN TO KILL met de subscorpio alles? Defqon etc. haha ik was schumbabeertje man ik zat ook in die clan lol..EricNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:24:
[...]
Ja absoluut een groot fan. Er is voor mij sinds Socom 2 geen shooter meer die mij zoveel plezier kon bieden. Natuurlijk heb ik mij vermaakt met overige shooters, maar SOCOM 2 spant echt de kroon voor mij.
Ik was geen wereld-beroemde SOCOM pro of iets hoor. Ik durf best te zeggen dat ik behoorlijk kon schieten, maar ik hoorde niet bij de "world's elite" om maar even met gepaste taal te spreken
Ik heb een tijdje meegedraait met Born to Kill [BTK] en ook nog even met Virus [-V-], maar dat was eigenlijk toen Virus een beetje in verval raakte. M'n nickname was het grootste gedeelte van de tijd "StingRayNL".
Ik heb ze inderdaad ook gebacked, en best behoorlijk. Mijn H-Hour voor de PS4 is dus als het ware al besteld. Ik heb al tijden geroepen: Als er een keer een SOCOM 2 remake komt voor de next-gen, dan zal ik daar zonder pardon €100,- voor betalen. Ik heb in ieder geval m'n woord bij de daad gevoegd
Wie was jij dan?
Overigens zijn er net H-Hour screens en 1 video gelekt die het SOCOM gevoel wel weer een beetje terug brengt 

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_0QQPa6GkuU]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_0QQPa6GkuU]
Jazeker met Subscorpio! Ik ben heel slecht in namen onthouden, maar jouw Tweakers-naam kwam me al erg bekend voor. Als ik me niet vergis was m'n nickname toen ook StingRayNL, maar het kan zijn dat die anders was want ik switchte nog wel eens. Ik heb overigens niet heel lang in BTK gezeten, ik denk 2-3 maandjes. Wel bizar dat je iemand dan na zo lange tijd weer tegen komt :)!Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:32:
[...]
Haha pik serieus ja? BORN TO KILL met de subscorpio alles? Defqon etc. haha ik was schumbabeertje man ik zat ook in die clan lol..
Wie was jij dan?Mooie tijden e haha kan ik ook nog bijdragen ergens? Moet terug komen die socom feeling onbeschrijfelijk. En idd ik heb me ook een tijdje kunnen vermaken met cod en bf games maar voor mij is het nu echt op hoor..
Je kan nog steeds doneren. Ik weet echter niet of je dan ook nog in aanmerking komt voor de Kickstarter rewards, maar het kan niet missen: https://www.sofstudios.com/index.php?/page/updates.html
Ik stuur je even een PM met m'n PSN-id! Man man man wat zou het vet zijn om de Socom 2 tijden te kunnen herleven. De dag dat H-Hour uit komt zul je mij zeker online vinden!
Het gelekte filmpje heeft overigens wel wat weg van Vigilag a.k.a. Vigilance.
Ninja-jump, anyone
[ Voor 4% gewijzigd door EricNL op 10-12-2013 15:40 ]
Verwijderd
Haha vet of niet:P ik heb echter momenteel geen PSN mijn playstation moet nog binnen komen maar dat gaat zeer binnenkort zijn.EricNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:39:
[...]
Jazeker met Subscorpio! Ik ben heel slecht in namen onthouden, maar jouw Tweakers-naam kwam me al erg bekend voor. Als ik me niet vergis was m'n nickname toen ook StingRayNL, maar het kan zijn dat die anders was want ik switchte nog wel eens. Ik heb overigens niet heel lang in BTK gezeten, ik denk 2-3 maandjes. Wel bizar dat je iemand dan na zo lange tijd weer tegen komt :)!
Je kan nog steeds doneren. Ik weet echter niet of je dan ook nog in aanmerking komt voor de Kickstarter rewards, maar het kan niet missen: https://www.sofstudios.com/index.php?/page/updates.html
Ik stuur je even een PM met m'n PSN-id! Man man man wat zou het vet zijn om de Socom 2 tijden te kunnen herleven. De dag dat H-Hour uit komt zul je mij zeker online vinden!
Het gelekte filmpje heeft overigens wel wat weg van Vigilag a.k.a. Vigilance.
Ninja-jump, anyone?
Dan add ik je zeker.. En socom tijden herleven zoals hierboven de screens weergeven het lijkt er idd heel erg veel op. Hopen dat het ook zo'n zelfde community krijgt en rivaliteit tussen clans etc. Was echt epic!
Maar deze shit moet zeker doorgaan man. Sony zou dit gewoon volle bak moeten sponseren. Tenslotte naast hun final fantasy games het bestaansrecht van de playstation. Gewoon al het geld richting die kant op!
Nah, 1992, is dat een andere generatie? Heb me trouwens nooit echt actief bezig gehouden met schietspellen, ging ook vrij lastig. Slechte PC en geen consoleVerwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:20:
[...]
Dan ben jij van een andere generatie hoogstwaarschijnlijk. Als je socom 2 in clanverband heb ervaren kun je die slappe zooi die call of duty heet echt niet verdragen hoor...
[ Voor 5% gewijzigd door Satom op 10-12-2013 15:43 ]
Dan ben je wel van de "Socom" generatie. Maar als je shooters niet kan verdragen verklaard dat allesSatom schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:43:
[...]
Nah, 1992, is dat een andere generatie? Heb me trouwens nooit echt actief bezig gehouden met schietspellen, ging ook vrij lastig. Slechte PC en geen consoleEn CoD kan ik ook niet verdragen, don't worry
Heilige poep! Wat zie die screens er goed uit
Yes please, doe mij een tactische shooter

Yes please, doe mij een tactische shooter
PSN: Bellerophon-
Verwijderd
Dan ben je "net" van de socom generatie haha. Herriner me nog goed ik als 12 jarig ventje altijd zolang rekken en iedereen rekening houdend met mijn bedtijd. Speelde je samen met kerels van 32 haha die super fanatiek waren en die clanwar wilde winnen. Echt supervet die tijd
Ik heb even gezocht maar ik kan niet vinden of het spel: The Devision. Puur een MP is, of dat er ook een offline gedeelte bevat. Ik had, dacht ik een keer iets gelezen over "missies"? In plaats van SP?
Ben er nooit goed in geweest, dat zal het ook wel zijn. Battlefield op mijn PS4 vind ik wel goedEricNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:45:
[...]
Dan ben je wel van de "Socom" generatie. Maar als je shooters niet kan verdragen verklaard dat alles
http://thedivision.wikia....Tom_Clancy's_The_Divisionmuhda schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:55:
Ik heb even gezocht maar ik kan niet vinden of het spel: The Devision. Puur een MP is, of dat er ook een offline gedeelte bevat. Ik had, dacht ik een keer iets gelezen over "missies"? In plaats van SP?
http://www.flesheatingzip...o-if-you-have-no-friends/
Alstu
PSN: Bellerophon-
Ja erg leuk inderdaad. Ik had precies hetzelfde. Altijd bij mijn ouders zeuren dat ik echt nog niet naar bed kon gaan want de Clanwar was nog bezig.Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:46:
Dan ben je "net" van de socom generatie haha. Herriner me nog goed ik als 12 jarig ventje altijd zolang rekken en iedereen rekening houdend met mijn bedtijd. Speelde je samen met kerels van 32 haha die super fanatiek waren en die clanwar wilde winnen. Echt supervet die tijd
Ik ben even de naam van de map kwijt, maar met z'n allen in die kelder campen met die automatische (overpowerde shotgun) -> lichten uitschiet -> mijnen bij de ingangen leggen. Des te langer je in het donker zat in die kelder, des te meer ging je zien. Als je er over na denkt was dat voor de PS2 eigenlijk nog best een knap staaltje programmeer werk.
Danke, ik had eigenlijk deze link nodig.
Goed om te weten dat er dus ook een Solo Mode in the Devision zal zitten.
Verwijderd
Shadow Falls? Of bedoel je die favela achtige map? waar je die mijnen ook net in het water kon leggen en waar die hostages in die cel zaten en dat het één groot sproeifestijn werd hopend dat de tegenstander die hostage raakte haha.. Ik weet denk ik welke map je bedoeld xDEricNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:02:
[...]
Ja erg leuk inderdaad. Ik had precies hetzelfde. Altijd bij mijn ouders zeuren dat ik echt nog niet naar bed kon gaan want de Clanwar was nog bezig.
Ik ben even de naam van de map kwijt, maar met z'n allen in die kelder campen met die automatische (overpowerde shotgun) -> lichten uitschiet -> mijnen bij de ingangen leggen. Des te langer je in het donker zat in die kelder, des te meer ging je zien. Als je er over na denkt was dat voor de PS2 eigenlijk nog best een knap staaltje programmeer werk.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan