Donstil schreef op zondag 08 december 2013 @ 23:50:
[...]
The Division wordt echt vet, althans wat ik er nu van zie doet dat vermoeden.
Dit was tijdens de laatste E3 een van de weinige Games die echt Next-Gen aanvoelde.
De game is misschien niet verbluffend mooi hij is wel verbluffend in detail. Iets wat dit filmpje ook weer prachtig laat zien.
Ik kijk er enorm naar uit, weg met die Multi-Platform titels en op naar het Echte Next-Gen gevoel.
Van the division verwacht ik erg veel, ook al weten we er nog niet veel van. Het sfeertje is in ieder geval helemaal mijn ding. Nu nog hopen op de (voor mij) eerste echte meesterlijke co-op game.
Destiny kan ook wel wat worden maar ben alleen nooit fan geweest van de halo-games.
Inmiddels een week de ps4 in huis en heb er hartstikke veel plezier mee. Ik heb hem gekocht met killzone shadow fall en fifa 14.
Killzone is vermakelijk, ziet er tof uit maar is verder een enorm standaard shooter. Het doet niks wat ik nog nooit gedaan heb. Daarnaast ben ik het wel eens met het punt in de tweakers-review dat het af en toe grafisch wat steekjes laat vallen. Maar al om al een prima launchgame waar genoeg rek in zit dankzij de multiplayer.
Fifa 14 is natuurlijk ook gewoon fifa. Het is scherper, maar grafisch weinig verschillend met de current-gens. Je merkt wel dat het ineens een stuk soepeler loopt allemaal. Op de current gens had je nog weleens haperingen in de framerate maar die zijn verdwenen en dat is toch wel een lekkere verbetering voor een footie-game.
Over de hardware heb ik weinig te klagen, sommige vinden de interface onoverzichtelijk maar dit vind ik reuze meevallen. Je hebt toch gewoon een duidelijke main-balk waarin je games staan?
Met games als BF4, AC:BF, Driveclub en Infamous nog op de wanted-list hoef ik mij de komende tijd niet te vervelen. Ik ben dan ook zeer te spreken over de launchgames, want er is genoeg keuze uit prima games. Het enige minpunt is dat het nu nog geen echte nieuwe ervaringen bied en dat het vaak ook grafisch nog geen hele bijzonder dingen doet.