Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-10 16:55
ASNNetworks schreef op zondag 08 december 2013 @ 19:04:
[...]

Hij heeft het over de iPad oplader. Hij vraagt waarom het niet werkt met de iPad adapter, niet via de PS4.

Het werkt bij mij ook niet, denk dat het komt omdat de iPad lader te krachtig is (12W), maar durft dat niet zeker te zeggen.

Ik heb de Charging Station gehaald (de originele van Sony zelf) en ben er heel blij mee, kan je 2 tegelijk mee opladen. Je krijgt daar een voeding bij, dus kan je hem gewoon ergens anders neerzetten, en hoef je ook iet zo'n lelijke kabel te zien uit de voorkant van de PS4.
Na elke sessie simpel de DS4 erop leggen en hij laadt op, gaat via de poort aan de onderkant naast de 3,5mm jack. Los van het feit dat ik nu altijd 2 volle controllers heb, staat het ook gewoon erg strak in mn kamer :) :P
iPad en iphone lader werkt dus niet, maar kwam er net achter dat de lader van mijn Android tablet wel werkt.
Denk dat ik ook maar zon charging station koop, lijkt me een stuk beter en handiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op zondag 08 december 2013 @ 19:00:
[...]

Het ging mij slechts om mijn remote play post en mensen die dit de PS3,5 noemen. Beide line-ups zijn niet overigens noemenswaardig, maar op de X1 vind ik het echt zware middelmaat. Helemaal als je net als ik niet van racen houdt.
Voor mij is de launch op de PS4 zware middelmaat want ik hou niet zo van shooters en speel liever racers en RPG's. Is dus geheel persoonlijk en er zijn er genoeg die de launch line up van de X1 veel beter vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Gaat er iets mis met PSN? Kan ineens geen party meer maken nadat ik er net uit werd gegooid met de melding "Er is een fout opgetreden".

Rebooten van PS4 hielp niet.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-10 20:14
Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 19:28:
[...]

Voor mij is de launch op de PS4 zware middelmaat want ik hou niet zo van shooters en speel liever racers en RPG's. Is dus geheel persoonlijk en er zijn er genoeg die de launch line up van de X1 veel beter vinden.
Genoeg over de xbone, als jullie willen discussieren doe je het maar via dm. :-(

ontopic: die companion app van AC:BF zit goed in elkaar vind ik, best geinig om je fleet te managen door ze te laten strijden met andere boten of ze op een handelsmissie sturen waarna je af en toe nog treasure maps krijgt ook. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 16:23
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2zi6cfo.jpg

Meer mensen met dit probleem? Ik wou net gaan prestigen. Krijg ik dit 8)7

Google geeft een aantal artikelen op de foutmeldingscode. Maar een oplossing kan ik nog niet echt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
rolandos582 schreef op zondag 08 december 2013 @ 20:44:
[afbeelding]

Meer mensen met dit probleem? Ik wou net gaan prestigen. Krijg ik dit 8)7

Google geeft een aantal artikelen op de foutmeldingscode. Maar een oplossing kan ik nog niet echt vinden.
No worrie's, ik en een maat van me worden ook overladen met errors nu. Kan geen party's meer maken en vrienden lijst is ook niet meer te laden.

Zal wel PSN storing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer geen succes met de Saturn actie. Dan maar NFS Rivals en BF4 importeren. Zal wel precies tussen de kerst vallen nu :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Hmm, mooi. Ik las inderdaad ook al dat het op 17 November lastig ging. Toen was er ook onderhoud. Hopelijk is het snel verholpen want hier word ik niet blij van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op zondag 08 december 2013 @ 19:00:
[...]

Tja, en nog hoor ik veel mensen klagen dat het gewoon 4,5 is. Zo te zien biedt GT6 een stuk meer op dat oude beestje.

Ik heb zo het idee dat je Killzone helemaal niet gespeeld hebt. Cover is namelijk exact hetzelfde als in de vorige delen, prima dus. Of je bent er gewoon totaal niet goed in. ;)

Resogun is inderdaad een PSN titel, gratis te downloaden met erg hoge scores. Maakt het verder uit dat het een PSN titel is? Wat krijg je van MS cadeau?

Het ging mij slechts om mijn remote play post en mensen die dit de PS3,5 noemen. Beide line-ups zijn niet overigens noemenswaardig, maar op de X1 vind ik het echt zware middelmaat. Helemaal als je net als ik niet van racen houdt.

En om om de minpunten op te noemen: de sticks hadden iets hoger en minder "scherp" gemogen, de touch pad voegt vooralsnog weinig toe, Contrast zuigt en de F2P titels ook.

Verder zeer tevreden en blij om een game als AC4 op 1080p te kunnen spelen. 8)
Triest dat je met zinnen als "Ik heb zo het idee dat je Killzone helemaal niet gespeeld hebt. Cover is namelijk exact hetzelfde als in de vorige delen, prima dus. Of je bent er gewoon totaal niet goed in. ;) "
je gelijk probeert te halen. Met mensen zoals jij valt niet te discussieren die zien alles eenzijdig. Je trekt alles in vergelijking met de Xbox One terwijl ik het over KZ en Resogun had. Dat jij niet kan accepteren dat ik KZ gewoon een matig spel vind en Resogun zie als een goede tussendoor game is jouw probleem, dus probeer niet mijn mening als ongeldig neer te zetten. Nogmaals ik heb beide consoles en mij kan het echt allemaal geen reet schelen wat fanboys zeggen over elkaars consoles, ik game voor de games niet voor het merkje wat er op staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op zondag 08 december 2013 @ 20:52:
Hmm, mooi. Ik las inderdaad ook al dat het op 17 November lastig ging. Toen was er ook onderhoud. Hopelijk is het snel verholpen want hier word ik niet blij van.
Morgenmiddag is er pas onderhoud |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischa2011
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-03 18:41
Zeer bedankt voor de tip van Saturn nog.
Toch nog maar even Killzone Shadowfall besteld voor 42 euro! :)

Nu Battlefield 4, Fifa 14 en dus van de week KZ.

Lijstje games voor 2014 begint ook aardig groot te worden:

The Witcher 3
Watch dogs
The division
Destiny
The elders scroll online
Driveclub
Infamous second son
Diablo 3 met reaper of souls
Fifa 15

Aardig wat topgames om naar uit te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:08
Ja en nu Fifa manager is opgeheven hopelijk een uitgebreide manager versie in FIFA 15 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op zondag 08 december 2013 @ 21:24:
Ja en nu Fifa manager is opgeheven hopelijk een uitgebreide manager versie in FIFA 15 :)
Zolang ze het huidige transfersysteem weer weghalen is het al een hele verbetering.. ;)

Maar het gerucht ging al dat voordat men zelf aankondigde te stoppen met Fifa manager dat EA features van Fifa manager in de carriere modus van FIFA zou steken, en daarmee te stoppen met fifa manager.

Dat laatste is uitgekomen, dus verwacht ik ook een flink onder de hand genomen fifa 15 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Zojuist mijn clan opgericht op Call of Duty Ghosts :
Aanmelden kan, en alle tweakers zullen worden geaccepteerd.

Naam : TheWorldConquer (De wereldverovering)

Hoe meer leden, hoe beter. Zo kunnen we sneller hogere levels bereiken. En voor geïnteresseerden clan wars spelen.

Het lijkt me leuk om een clan te hebben met meerdere Tweakers, ik heb genoeg ervaring om een clan succesvol te laten worden. Dus wacht niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
rolandos582 schreef op zondag 08 december 2013 @ 21:42:

Hoe meer leden, hoe beter. Zo kunnen we sneller hogere levels bereiken. En voor geïnteresseerden clan wars spelen.

Het lijkt me leuk om een clan te hebben met meerdere Tweakers, ik heb genoeg ervaring om een clan succesvol te laten worden. Dus wacht niet!
Leuk! Zal straks een request sturen (als dat kan :P). Ben nog niet in het Clan gedeelte geweest op CoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
EricNL schreef op zondag 08 december 2013 @ 21:50:
[...]

Leuk! Zal straks een request sturen (als dat kan :P). Ben nog niet in het Clan gedeelte geweest op CoD.
Enorm lachen. Het gedeelte van Elite werkt volgens mij nog niet op de computer.
Via mijn smartphone / iPad werkt het allemaal prima.
En natuurlijk op de PS4 zelf.

Je levelt overigens gewoon door te spelen, dus dat is wel prima. Gewoon kwestie van leden halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)

Dit is toch wel het mooiste wat ik tot nu toe gezien heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:11

muhda

Time & Space traveler

mischa2011 schreef op zondag 08 december 2013 @ 21:21:
Lijstje games voor 2014 begint ook aardig groot te worden:

The Witcher 3
Watch dogs
The division
Destiny
The elders scroll online
Driveclub
Infamous second son
Diablo 3 met reaper of souls
Fifa 15
Jammer dat bijna alle games, waar ik naar uitkijk. Nog lang niet uitkomen.
Bijvoorbeeld:

TitelPlatformTypePublisherRelease Date
Watch DogsPS4ActionUbisoftQ2 2014
Infamous: Second SonPS4RPGSonyMarch 21 2014
Metal Gear Solid: Ground ZeroesPS4ActionKonamiQ2 2014
The DivisionPS4Schooter/RPGUbisoftQ4? 2014
The CrewPS4RaceUbisoftQ3 2014
Mad MaxPS4RPGWarner BrosQ4? 2014

Destiny, plaats ik maar in een hoekje. Weet nog niet of het wat voor mij is.

DestinyPS4Schooter?ActivisionSeptember 9 2014

Ik hoop dat we nog een port krijgen van GTA5 en dat we paar oude games zoals "Last of us" via PSN+ kunnen downloaden. Misschien nog dat paar Indie / 3th party Games ons flink plezier opleveren.

[ Voor 19% gewijzigd door muhda op 10-12-2013 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
muhda schreef op zondag 08 december 2013 @ 22:19:
[...]

Jammer dat bijna alle games, waar ik naar uitkijk. Nog lang niet uitkomen.
Bijvoorbeeld:

TitelPlatformTypePublisherRelease Date
Watch DogsPS4ActionUbisoftQ2 2014
Infamous: Second SonPS4RPGSonyMarch 21 2014
Metal Gear Solid: Ground ZeroesPS4ActionKonamiQ2 2014
The DivisionPS4Schooter/RPGUbisoftQ4? 2014
The CrewPS4RaceUbisoftQ3 2014
Mad MaxPS4RPGWarner BrosQ4? 2014

Ik hoop dat we nog een port krijgen van GTA5 en dat we paar oude games zoals "Last of us" via PSN+ kunnen downloaden. Misschien nog dat paar Indie / 3th party Games ons flink plezier opleveren.
Schande dat je destiny er niet tussen hebt staan ;)

Gezien je keuzes had ik die er wel tussen verwacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Voor de mensen met BF4 even een vraag. Is het bij jullie ook soms dat het beeld soms blurry lijkt? lastig uit te leggen. beetje het beeld als er een explosie naast je gebeurd in bf4. Is dit iets wat de ps4 doet of bf4? want het is niet altijd namelijk. En ook soms als ik op een rustige plek sta in de map zonder chaos en explosies :P

edit: hmmm dat blurry kan dus een EMP zijn lees ik net :P http://battlelog.battlefi...view/2955064768779092767/
Nu even geen tijd om het te testen :( maarja een EMP heeft toch geen invloed op een persoon zijn ogen alleen electronica? :P

[ Voor 28% gewijzigd door Paulus07 op 08-12-2013 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

kbloem schreef op zondag 08 december 2013 @ 22:41:
[...]

Schande dat je destiny er niet tussen hebt staan ;)

Gezien je keuzes had ik die er wel tussen verwacht...
Toegevoegd :+ , alleen moet ik eerlijk zeggen dat het me nog niet echt warm maakt. Ik had een game play video gezien, maar het zag er niet echt interessant uit. Maar wat er niet is, kan nog komen.

Ze hebben dacht ik ook de game uitgesteld naar September klopt dit? Oorspronkelijke release was Q1 2014.

[Wordt het gemaakt door de COD developers of Bungie?] : Heb het nog even opgezocht:
Het is dus van de makers van HALO en het wordt uitgegeven door Activision.[?]

[ Voor 9% gewijzigd door muhda op 08-12-2013 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
muhda schreef op zondag 08 december 2013 @ 22:50:
[...]

Toegevoegd :+ , alleen moet ik eerlijk zeggen dat het me nog niet echt warm maakt. Ik had een game play video gezien, maar het zag er niet echt interessant uit. Maar wat er niet is, kan nog komen.

Ze hebben dacht ik ook de game uitgesteld naar September klopt dit? Oorspronkelijke release was Q1 2014.

[Wordt het gemaakt door de COD developers of Bungie?] : Heb het nog even opgezocht:
Het is dus van de makers van HALO en het wordt uitgegeven door Activision.[?]
Door activision en bungie. Ik geloof dat ze eerder zeiden dat de game spring 2014 uit zouden brengen. Dat kan inderdaad Q1 zijn maar nu is dat dus begin Q3 geworden en de beta komt in juni of juli.

Ik zou echt effe 10 minuten de tijd nemen voor dit filmpje

http://youtu.be/BTfhrONAp-c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
Destiny ziet er goed uit! Helaas is het niet mijn genre, maar ik snap dat er veel gamers naar uitkijken.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-11-2020

Nice, ga me zo even aanmelden. Als je Tristank93 ziet, ben ik het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Paulus07 schreef op zondag 08 december 2013 @ 22:47:
Voor de mensen met BF4 even een vraag. Is het bij jullie ook soms dat het beeld soms blurry lijkt? lastig uit te leggen. beetje het beeld als er een explosie naast je gebeurd in bf4. Is dit iets wat de ps4 doet of bf4? want het is niet altijd namelijk. En ook soms als ik op een rustige plek sta in de map zonder chaos en explosies :P

edit: hmmm dat blurry kan dus een EMP zijn lees ik net :P http://battlelog.battlefi...view/2955064768779092767/
Nu even geen tijd om het te testen :( maarja een EMP heeft toch geen invloed op een persoon zijn ogen alleen electronica? :P
Is een EMP aanval als ik het goed heb, zie ook deze topic.
Fatal Mind in "[Console] Battlefield 4"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansie_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:02
tristan93 schreef op zondag 08 december 2013 @ 23:18:
[...]

Nice, ga me zo even aanmelden. Als je Tristank93 ziet, ben ik het!
Heb me ook net aangemeld (Hansiee88)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:44
Hansie_P schreef op zondag 08 december 2013 @ 23:19:
[...]

Ik ook : cardwizard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
Hansie_P schreef op zondag 08 december 2013 @ 23:19:
[...]

Ik ben me toch rot aan het zoeken, maar hoe kan je op een clan naam zoeken dan? Want ik zoek hem maar kan hem nergens vinden..

Edit: nevermind heb hem al :D

[ Voor 5% gewijzigd door tristan93 op 08-12-2013 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Alle 3 de aanmeldingen aangenomen. Hoe meer hoe beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
kbloem schreef op zondag 08 december 2013 @ 22:10:
[video]

Dit is toch wel het mooiste wat ik tot nu toe gezien heb...
The Division wordt echt vet, althans wat ik er nu van zie doet dat vermoeden.
Dit was tijdens de laatste E3 een van de weinige Games die echt Next-Gen aanvoelde.

De game is misschien niet verbluffend mooi hij is wel verbluffend in detail. Iets wat dit filmpje ook weer prachtig laat zien.

Ik kijk er enorm naar uit, weg met die Multi-Platform titels en op naar het Echte Next-Gen gevoel.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die hier die ook artifacts heeft in de background van NFS Rivals?

De bergen worden regelmatig paars en flickeren even en dan krijgen ze hun normale texture weer terug.

Zal dit een Game probleem zijn of een Hardware probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 08 december 2013 @ 23:50:
[...]

Dit was tijdens de laatste E3 een van de weinige Games die echt Next-Gen aanvoelde.

De game is misschien niet verbluffend mooi hij is wel verbluffend in detail. Iets wat dit filmpje ook weer prachtig laat zien.

Ik kijk er enorm naar uit, weg met die Multi-Platform titels en op naar het Echte Next-Gen gevoel.
Van the division verwacht ik erg veel, ook al weten we er nog niet veel van. Het sfeertje is in ieder geval helemaal mijn ding. Nu nog hopen op de (voor mij) eerste echte meesterlijke co-op game.
Destiny kan ook wel wat worden maar ben alleen nooit fan geweest van de halo-games.

Inmiddels een week de ps4 in huis en heb er hartstikke veel plezier mee. Ik heb hem gekocht met killzone shadow fall en fifa 14.

Killzone is vermakelijk, ziet er tof uit maar is verder een enorm standaard shooter. Het doet niks wat ik nog nooit gedaan heb. Daarnaast ben ik het wel eens met het punt in de tweakers-review dat het af en toe grafisch wat steekjes laat vallen. Maar al om al een prima launchgame waar genoeg rek in zit dankzij de multiplayer.

Fifa 14 is natuurlijk ook gewoon fifa. Het is scherper, maar grafisch weinig verschillend met de current-gens. Je merkt wel dat het ineens een stuk soepeler loopt allemaal. Op de current gens had je nog weleens haperingen in de framerate maar die zijn verdwenen en dat is toch wel een lekkere verbetering voor een footie-game.

Over de hardware heb ik weinig te klagen, sommige vinden de interface onoverzichtelijk maar dit vind ik reuze meevallen. Je hebt toch gewoon een duidelijke main-balk waarin je games staan?

Met games als BF4, AC:BF, Driveclub en Infamous nog op de wanted-list hoef ik mij de komende tijd niet te vervelen. Ik ben dan ook zeer te spreken over de launchgames, want er is genoeg keuze uit prima games. Het enige minpunt is dat het nu nog geen echte nieuwe ervaringen bied en dat het vaak ook grafisch nog geen hele bijzonder dingen doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Ik hoor niemand over Deep Down? Dat zag er toch ook wel erg mooi uit op die gamescom(?) trailer, ben ik ook wel erg benieuwd naar

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik hoop trouwens dat the witcher 3 gebruik gaat maken van remote play. Inventory op je vita scherm. :9 Zou voor mij een grote ergernis wegnemen van dit genre op de consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:39
Sinds de launch een Ps4.
Geweldig apparaat en eigenlijk niet meer de current Gen aangeraakt. Overnieuw begonnen met AC4 en eind vorige week Need for Speed erbij gehaald.

Alles games een enorme meerwaarde en grafisch een mooie stap voorruit.
Binnenkort maar eens wat GoT'ers toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Donstil schreef op zondag 08 december 2013 @ 23:50:
[...]

Ik snap wat je bedoelt met niet verbluffend mooi al denk ik daar anders over. Ik vind het juist supervet uitzien ondanks dat het toch niet voor fotorealisme gaat. Maar als je het mij vraagt is dit DE stijl die ze met dit soort open world games moeten gaan gebruiken. GTA en Uncharted zouden bijvoorbeeld perfect gebruik van deze engine kunnen gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-10 15:18
Fatal Mind schreef op zondag 08 december 2013 @ 23:18:
[...]

Klopt, dit wordt veroorzaakt door een EMP van de commander. Op de pc schijnt dit al gepatched te zijn. Nu is het wachten op de next-gen consoles.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Ik ben ook erg blij met m'n PS4. Ben inmiddels bij de laatste missie van CoD: Ghosts op Veteran (eerst even op recruit uitgespeeld voor alle Rorke Files en non-story line trophies). Dit is overigens veruit de makkelijkste CoD die ik ook heb gespeeld, maar dat terzijde.

Vond het wederom een erg leuk verhaal. Online vind ik Ghosts overigens wel één van de minste CoD's so far. Ondertussen heb ik ook al enkele Extinction trophie's, maar de moeilijkste moet nog: Escape met 4 players. Eerst maar eens een beetje ranken in Extinction.

spoiler:
Ik kijk nu al weer uit naar CoD: Ghosts 2 :)

[ Voor 7% gewijzigd door EricNL op 09-12-2013 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:01
Tot nu toe heel blij met mijn PS4. Heb Battlefield 4, vind ik online awesome! Nog niet zoveel tijd gehad om te gamen, paar potjes online en ging soepel zonder lag. Gisteren COD Ghosts en FIFA gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:33
Dying Light resolutie bevestigd voor PS4.

http://www.ign.com/articl...-runs-at-1080p-on-the-ps4? :)

En nieuwe gameplay

http://www.pushsquare.com...eous_in_this_ps4_gameplay?

[ Voor 33% gewijzigd door zwembroek op 09-12-2013 09:47 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 11:32

Bosmonster

*zucht*

kbloem schreef op maandag 09 december 2013 @ 08:03:
[...]

Ik snap wat je bedoelt met niet verbluffend mooi al denk ik daar anders over. Ik vind het juist supervet uitzien ondanks dat het toch niet voor fotorealisme gaat. Maar als je het mij vraagt is dit DE stijl die ze met dit soort open world games moeten gaan gebruiken. GTA en Uncharted zouden bijvoorbeeld perfect gebruik van deze engine kunnen gebruiken...
Alles beter dan Thief.. elke keer dat ik die zie wordt ie lelijker lijkt het wel... Als dat er zo uit gaat zien op next gen val ik echt van mn stoel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Nu een weekend kunnen spelen met de PS4, nadat ik een nieuwe heb ontvangen ivm BLOD.
Mijn eerste indrukken zijn erg goed.
Controller is super. Resogun is erg verslavend. Contrast heb ik nog niet eens opgestart.
Verder de meeste tijd gespendeerd aan AC:BF. Battlefield 4 heb ik enkel een klein stukje campaign gespeeld tot nu toe.

Ook de remote play werkt goed moet ik zeggen. AC:BF is erg goed te spelen vanaf de Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:42

Oxigeon

En zo is dat!

Heb 1 week geleden AC:BF ook besteld. Helaas nog niet binnen maar komt als het goed is as vrijdag. Kan eigenlijk niet wachten. Want de verhalen wat ik zo lees zijn super. Verder wel veel fifa gespeeld. Moet eens proberen om een coop seizoen te spelen. Dat vanavond denk ik maar eens proberen met mijn broertje.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:51
Oxigeon schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:02:
Heb 1 week geleden AC:BF ook besteld. Helaas nog niet binnen maar komt als het goed is as vrijdag. Kan eigenlijk niet wachten.
Zelfde hier, volgens saturn wordt mijn bestelling van 4-12 binnen 1-2 werkdagen geleverd. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-04-2020

djordyy

PSN: Djordyy

frank131331 schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:08:
[...]

Zelfde hier, volgens saturn wordt mijn bestelling van 4-12 binnen 1-2 werkdagen geleverd. Ben benieuwd.
Ja saturn draait overuren hahah, wacht ook al een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Bosmonster schreef op maandag 09 december 2013 @ 09:49:
[...]

Alles beter dan Thief.. elke keer dat ik die zie wordt ie lelijker lijkt het wel... Als dat er zo uit gaat zien op next gen val ik echt van mn stoel..
Echt hoor, liet toevallig een trailer aan iemand zien en het eerste wat zijn reactie was, was 'Een PS3 game ziet er nog beter uit'

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

[...]

Klopt maar die werkdagen geeft hij al aan vanaf het begin. Ik heb 1x mailtje gestuurd... en de medewerkers konden die melding niet wijzigen. Donderdag of vrijdagen zouden weer nieuwe exemplaren komen bij saturn. Maarja... voor deze onzin is eigenlijk een ander topic.

Zit in Black Flag trouwens ook weer een online functie? Heb die bij 3 eigenlijk nooit gespeeld omdat me die niet echt aansprak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:30
[...]

Ik kreeg juist een mailtje met uiterlijk 17 december. Ik wacht t af iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wachten wachten en wachten.... :p

Ik heb de Playstation 4 Killzone bundel met korting kunnen krijgen.
Call of duty Ghost met korting
Playstation plus met korting.

en alle 3 hebebn ze iets gemeen, ze moeten nog aankomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Laatst online: 19:31
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 00:47:
Iemand die hier die ook artifacts heeft in de background van NFS Rivals?

De bergen worden regelmatig paars en flickeren even en dan krijgen ze hun normale texture weer terug.

Zal dit een Game probleem zijn of een Hardware probleem?
Heb hier hetzelfde. Is game gerelateerd, kwam het ook in een review tegen van NFS Rivals. Niks om je zorgen om te maken dus :)

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, wanneer ik een tweede controller aansluit krijg ik telkens de vraag voor wie? Wat zijn de voordelen hiervan, is het slim om bv bij een vriend onder je eigen PSN in te loggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:29:
Hoi, wanneer ik een tweede controller aansluit krijg ik telkens de vraag voor wie? Wat zijn de voordelen hiervan, is het slim om bv bij een vriend onder je eigen PSN in te loggen?
Ben ik ook wel benieuwd naar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik denk dat het voordeel hiervan is dat als je online zou spelen. Je ipv (1) en (2). Nu je eigen naam ziet en die van je vriend/ander account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:59
Wil nu cod online spelen zegt hij dat ik geen ps plus heb?? Heb 3 maand gekocht!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

nickdew schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:04:
Wil nu cod online spelen zegt hij dat ik geen ps plus heb?? Heb 3 maand gekocht!!
Wanneer heb je plus gekocht? Misschien even opnieuw inloggen? Anders eventjes contact opnemen met Sony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:14
Er is momenteel psn onderhoud... Ik denk dat het daarmee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:06

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 01:11:
Killzone is vermakelijk, ziet er tof uit maar is verder een enorm standaard shooter. Het doet niks wat ik nog nooit gedaan heb. Daarnaast ben ik het wel eens met het punt in de tweakers-review dat het af en toe grafisch wat steekjes laat vallen. Maar al om al een prima launchgame waar genoeg rek in zit dankzij de multiplayer.
Dat is het juist niet!

Een standaard shooter tegenwoordig is zoals BF of CoD, een singleplayer campaign die van cutscene naar cutscene gaat en waar je tussendoor vooral wave na wave enemies kapot moet schieten, in KZ moet je meer zoeken naar waar je heen moet, is er meer downtime en heb je mede door de OWL meerdere opties om vijanden dood te maken.

Ik vind het qua SP met afstand de beste shooter launchgame.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:59
exi22 schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:07:
Er is momenteel psn onderhoud... Ik denk dat het daarmee te maken heeft.
5 uur toch pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Had ik gister ook. Elke keer ging controller 1 uit als ik 2 aan deed en m'n hoofd account koos :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Dacht in een bericht van Sony gelezen te hebben dat de PS4 geen problemen zou hebben. Dacht dat hij alleen eruit ging voor VITA en PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj-sannieboy schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:08:
[...]

Had ik gister ook. Elke keer ging controller 1 uit als ik 2 aan deed en m'n hoofd account koos :+
Ja, idd daarom stel ik de vraag ook hier omdat ik er niets van snapte. Maar het staat nergens duidelijk uitgelegd wat het nou precies doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeSkills
  • Laatst online: 17-11-2024
NBA 2K14 en COD in V&A geplaatst...
Beide games helaas niet wat ik er van verwacht had...

FFXIV: Brawny Brawler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-10 15:12

WiXX

Kijk uit malloot een...

Oxigeon schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:08:
[...]

Dacht in een bericht van Sony gelezen te hebben dat de PS4 geen problemen zou hebben. Dacht dat hij alleen eruit ging voor VITA en PS3
Hij ligt er anders aardig uit voor de ps4 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Paulus07 schreef op zondag 08 december 2013 @ 22:47:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
On_E schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:07:
[...]

Dat is het juist niet!

Een standaard shooter tegenwoordig is zoals BF of CoD, een singleplayer campaign die van cutscene naar cutscene gaat en waar je tussendoor vooral wave na wave enemies kapot moet schieten, in KZ moet je meer zoeken naar waar je heen moet, is er meer downtime en heb je mede door de OWL meerdere opties om vijanden dood te maken.

Ik vind het qua SP met afstand de beste shooter launchgame.
Ik vind de SP ook varierend. Niet zo chaotisch en huge als mss BF4 en CoD maar dat vind ik ook niet erg. Ieder chapter heeft toch zijn eigen element wat je moet doen, je kunt het op meerdere manieren doen, en de OWL is een erg leuke toevoeging!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:09:
[...]

Ja, idd daarom stel ik de vraag ook hier omdat ik er niets van snapte. Maar het staat nergens duidelijk uitgelegd wat het nou precies doet!
Je gebruikt gewoon 1 controller per speler.. Als je remote play inschakelt, gaat je controller ook uit. Dan is immers je VITA de controller.
Verder kan je 2de persoontje dan kiezen om een bestaande user te kiezen, een account aan te maken (je ziet dan geen "Player 2" in beeld staan zoals voorheen bij PS3, maar de naam die je kiest.) of als gast te spelen. (na het spelen wordt alle data verwijderd voor die gast speler)

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Oxigeon schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:15:
[...]
Zit in Black Flag trouwens ook weer een online functie? Heb die bij 3 eigenlijk nooit gespeeld omdat me die niet echt aansprak
In het game menu zie ik "multiplayer" staan, dus ik neem aan van wel.
Heb deze alleen nog niet geprobeerd, en verwacht deze ook niet te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de zoekfunctie van het forum reeds gebruikt maar kan niet echt iets vinden of ik heb iets over het hoofd gezien... Maaarrr, gezien ik in de woonkamer op men PS4 game heeft men vriendin vaak last van het geluid gezien zij voor school bezig is... Welke headset raden jullie aan? Prijs liefst rond de 70 euro...

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alionfire
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-08 08:33
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:54:
Heb de zoekfunctie van het forum reeds gebruikt maar kan niet echt iets vinden of ik heb iets over het hoofd gezien... Maaarrr, gezien ik in de woonkamer op men PS4 game heeft men vriendin vaak last van het geluid gezien zij voor school bezig is... Welke headset raden jullie aan? Prijs liefst rond de 70 euro...

Groeten
Deze gebruik ik op dit moment voor de PS4: http://www.trittonaudio.com/prod/kunai_ps.asp#!prettyPhoto

Geweldig geluid en voor een redelijk mooi prijsje.

Ze hebben ook andere modellen: http://www.trittonaudio.com/prod/ps4.asp

Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:54:

Groeten
http://tweakers.net/categ...MTvVNrFCyMjfSgfIy85SsDGoB

Alsjeblieft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
nickdew schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:04:
Krijg ik net ook, terwijl ik allang een jaar heb. Zal het onderhoud wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Laatst online: 18-10 10:44
Playstation heeft op Twitter bevestigt dat er problemen zijn met PS Plus. Dus het probleem ligt bij Sony zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-10 13:19
Net Knack uitgespeeld, prachtig spel. _/-\o_ Ik snap niet dat het spel zulke negatieve reviews heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Oxigeon schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:31:
[...]

Ik denk dat het voordeel hiervan is dat als je online zou spelen. Je ipv (1) en (2). Nu je eigen naam ziet en die van je vriend/ander account.
En je vriend krijgt de trophies op zijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

RonnieB82 schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:58:
[...]

En je vriend krijgt de trophies op zijn account.
Serieus? Dan deel je dus de trophies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Bellerophon schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:00:
[...]

Serieus? Dan deel je dus de trophies?
Als je multiplayer games speelt, en daar trophies haalt wel ja...

Zo had hij eerder een aantal playroom trophies dan ik, terwijl hij dus geen ps4 heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

RonnieB82 schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:08:
[...]

Als je multiplayer games speelt, en daar trophies haalt wel ja...

Zo had hij eerder een aantal playroom trophies dan ik, terwijl hij dus geen ps4 heeft ;)
geniaal :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piqueno11
  • Laatst online: 11-10 19:17
Hey, ik had een vraagje,

1 jaar terug had ik een Headphone gekocht van Monster voor 200euro, namelijk Monster DNA. (zie afbeelding 1.)

Daarbij is er ook een kabel om het te verbinden met je telefoone etc, daar zit ook een controltallk bij.(afbeelding 2.)

Ik heb deze headphone gister aangelosten in mijn ds4 controller en daarmee even ge-livestreamed.

Ik dacht even praten mischien hoor ik mezelf ( ik keek mee via m'n telefoon..yolo.) en ik hoorde wat ik zei!!

Dus volgens mij werkt microfoon in de control talk van de monster dna..kan dit kloppen??

Geluid is helder en mooi van de microfoon en de geluidkwaliteit van de DNA is zowiezo SUPER GOED met Ghost Etc als je online speelt.

Als dit echt klopt ben ik super blij want dan hoef ik geen andere headset te halen...

(Afbeelding 1.)
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2vb7z2e.png
(Afbeelding 2.)
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/1zn7ds3.jpg

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
piqueno11 schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:18:
Hey, ik had een vraagje,

1 jaar terug had ik een Headphone gekocht van Monster voor 200euro, namelijk Monster DNA. (zie afbeelding 1.)

Daarbij is er ook een kabel om het te verbinden met je telefoone etc, daar zit ook een controltallk bij.(afbeelding 2.)

Ik heb deze headphone gister aangelosten in mijn ds4 controller en daarmee even ge-livestreamed.

Ik dacht even praten mischien hoor ik mezelf ( ik keek mee via m'n telefoon..yolo.) en ik hoorde wat ik zei!!

Dus volgens mij werkt microfoon in de control talk van de monster dna..kan dit kloppen??

Geluid is helder en mooi van de microfoon en de geluidkwaliteit van de DNA is zowiezo SUPER GOED met Ghost Etc als je online speelt.

Als dit echt klopt ben ik super blij want dan hoef ik geen andere headset te halen...

(Afbeelding 1.)
[afbeelding]
(Afbeelding 2.)
[afbeelding]
Wat wil je hier nu mee dan? Opscheppen ofzo?
Ik bedoel ik citeer ; ''Als dit echt klopt'' , waarom zou dit niet kloppen? Je hebt hem immers zelf getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Zo te zien heeft Gamegear weer voorraad van de A50's.
Wellicht mijn order bij bol.com weer annuleren.

pricewatch: Astro A50 Wireless

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piqueno11
rolandos582 schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:20:
[...]

Wat wil je hier nu mee dan? Opscheppen ofzo?
Ik bedoel ik citeer ; ''Als dit echt klopt'' , waarom zou dit niet kloppen? Je hebt hem immers zelf getest.
Ik weet het niet zeker mischien was er wat anders die als microfoon diende..daarom vraag ik het even. O-)

Mischien dat meer mensen met een soortgelijke iets dit hebben geprobeerd en het inderdaad werkt.

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
piqueno11 schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:21:
[...]

Ik weet het niet zeker mischien was er wat anders die als microfoon diende..waarom vraag ik het even. O-)

Mischien dat meer mensen met een soortgelijke iets dit hebben geprobeerd en het inderdaad werkt.
Maar wat moet er dan als microfoon dienen? Bovendien zoals jij het omschrijft. Lijkt het me allemaal prima, al zou het iets anders zijn. Het werkt, en dat is toch prima?

Lijkt me niet dat mensen die headset hebben. heb er zelf nog nooit van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:43
Ik weet niet of je ook de camera van de PS4 hebt aangesloten, want hier zit ook een mic in. En met streamen (en je specifiek mic aanzet in de instellingen van de stream) werkt het in ieder geval bij mij via de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:20:
Zo te zien heeft Gamegear weer voorraad van de A50's.
Wellicht mijn order bij bol.com weer annuleren.

pricewatch: Astro A50 Wireless
Voor 100 euro meer heb je een PS4. Als ie ergens op voorraad is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
dutchgio schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:23:
[...]

Voor 100 euro meer heb je een PS4. Als ie ergens op voorraad is. :+
Ja maar die heb ik dus al 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb overwogen een a50 te kopen.
Vervolgens wist een maat van me die een wireless headset op de PS3 had te vertellen dat wireless compleet kut is.
Om die reden dus voor een Sennheiser HD 555 gegaan (lag nog bij mn pa, gratis gekregen :P ).
Denk dus goed na voordat je voor een wireless gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:26:
[...]

Ik bedoelde te zeggen dat dat veel geld is voor een accesoire voor je PS4. |:(
Eens, € 300 is verrekte veel geld voor een koptelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
dutchgio schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:26:
[...]

Ik bedoelde te zeggen dat dat veel geld is voor een accesoire voor je PS4. |:(
Het is maar net wat je eraan uitgeeft. Bovendien kun je er gewoon rete lang mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piqueno11
ChuckyDevil schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:23:
Ik weet niet of je ook de camera van de PS4 hebt aangesloten, want hier zit ook een mic in. En met streamen (en je specifiek mic aanzet in de instellingen van de stream) werkt het in ieder geval bij mij via de camera.
Ik heb die camera niet dus hopelijk werkt het gewoon echt , nu even online testen in ghost, want heb het tot nu toe alleen gebruikt bij fifa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rolandos582 schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:30:
[...]

Het is maar net wat je eraan uitgeeft. Bovendien kun je er gewoon rete lang mee doen.
Dat is geen argument 8)
Maar het is net wat je wilt.
Ik heb het zelf ook overwogen, in plaats daarvan doe ik het niet en koop ik van die € 300 lekker wat spellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-09 11:52
Ik heb zelf de XP500 headset van Turtle Beach.
Deze heeft wel goed geluid op de Ps4 maar mic werkt niet hier heb ik de onderstaande kabel voor nodig:

http://shop.turtlebeach.c...-Chat-Cable/dp/B00GFT53U2

Deze kan ik alleen niet bestellen omdat deze niet geleverd kan worden naar Nederland :(
Weet iemand misschien een oplossing?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-10 07:09

MeNTaL_TO

The future is not set

Bosmonster schreef op maandag 09 december 2013 @ 09:49:
[...]

Dat had ik bij Gran Turismo 6 ook al. Geen idee of ik nu verwend ben raakt, maar vind het er niet meer uitzien.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Het zal allemaal best met die Turtle Beach en Astro headsets maar ik zou gewoon voor 100-125€ een pulse elite van Sony Playstation zelf halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mvandenberg91 schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:41:
Deze heeft wel goed geluid op de Ps4 maar mic werkt niet hier heb ik de onderstaande kabel voor nodig:

Deze kan ik alleen niet bestellen omdat deze niet geleverd kan worden naar Nederland :(

Thanks
Mailtje sturen met het verzoek of ze het in een envelop op kunnen sturen nadat jij het geld hebt overgemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online

Sorbo

Uw hulp in huis!

Thanks
Ik weet niet hoeveel haast je hebt, maar de kabel is vanaf volgende maand ook verkrijgbaar bij GameMania: http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=29786

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb eergister de sony pulse gekocht. moet zeggen super ding !! weet iemand wanneer de update uitkomt dat deze ook wireless bruikbaar is op de PS4? thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1mark
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-10 14:45

me1mark

Shoo-rah!

Thanks
Is dat niet gewoon een 2.5 naar 3.5 mm jack kabel?

SUZ-SWM40 VA2 + ERST20D-VM2D

Pagina: 1 ... 48 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan