Sony heeft een centrale reset gedaan op accounts ofzo, zijn aardig wat accounts die fout zijn gegaan. Iedereen die dat heeft moet sony gaan bellen
Belde net, heb ze keihard uitgelachen en zei dat ze een fatsoenlijk single sign-on systeem moeten implementeren. een ter info mailtje krijgen dat je account buttfucked is voldoet niet. 
zou bijna op een XBOX overstappen hierdoor, wat ben ik blij dat ik mijn CC gegevens niet aan sony heb gegeven zeg.
(ter info: ik kom dagelijks bij grote bedrijven over de vloer waar ik ze adviseer over toegangsbeveiliging, het feit dat sony dit zo heeft ingeregeld is hilarisch, ik hoop dat ze weer een keer zo hard gehackt worden als 3 jaar en 3 maanden terug).

zou bijna op een XBOX overstappen hierdoor, wat ben ik blij dat ik mijn CC gegevens niet aan sony heb gegeven zeg.
(ter info: ik kom dagelijks bij grote bedrijven over de vloer waar ik ze adviseer over toegangsbeveiliging, het feit dat sony dit zo heeft ingeregeld is hilarisch, ik hoop dat ze weer een keer zo hard gehackt worden als 3 jaar en 3 maanden terug).
[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2013 16:05 ]