Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony heeft een centrale reset gedaan op accounts ofzo, zijn aardig wat accounts die fout zijn gegaan. Iedereen die dat heeft moet sony gaan bellen 8) Belde net, heb ze keihard uitgelachen en zei dat ze een fatsoenlijk single sign-on systeem moeten implementeren. een ter info mailtje krijgen dat je account buttfucked is voldoet niet. |:(

zou bijna op een XBOX overstappen hierdoor, wat ben ik blij dat ik mijn CC gegevens niet aan sony heb gegeven zeg.

(ter info: ik kom dagelijks bij grote bedrijven over de vloer waar ik ze adviseer over toegangsbeveiliging, het feit dat sony dit zo heeft ingeregeld is hilarisch, ik hoop dat ze weer een keer zo hard gehackt worden als 3 jaar en 3 maanden terug).

[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:08
Killzone net binnen gehad vanuit Canada en 10 minuten gespeeld maar ********* wat een mooi en tof spel al hoor. Heerlijk!

Merk ook dat in cutscenes je de PS4 wel goed hoort blazen maar het is niet irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alionfire
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-08 08:33
Kan de ps4 trouwens al movie files afspelen? Als ik nou bv. een film op usb zet, kan ik die afspelen op de PS4? En hoe zit het met subtitels? Iemand die het weet? :P

Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AMARONE schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 16:28:
Killzone net binnen gehad vanuit Canada en 10 minuten gespeeld maar ********* wat een mooi en tof spel al hoor. Heerlijk!

Merk ook dat in cutscenes je de PS4 wel goed hoort blazen maar het is niet irritant.
Je jut me helemaal op! kan niet wachten op me bundel :p heb die met 2 controllers, Killzone en de camera... heb je al met het touchpad kunnen werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alionfire schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 16:28:
Kan de ps4 trouwens al movie files afspelen? Als ik nou bv. een film op usb zet, kan ik die afspelen op de PS4? En hoe zit het met subtitels? Iemand die het weet? :P
Sorry, zou het niet weten... lijkt me sterk dat die via boot subtitels zou ondersteunen..

Misschien met een bootable Stick. en of de Codex ondersteund wordt is voor mij ook een vraag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:22
Hebben jullie wel is frame drops met cod ghost online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
nickdew schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 16:56:
Niet alleen online, ook single player.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:19
nickdew schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 16:56:
Nee wonderbaarlijk genoeg nog geen 1 gezien.
had zwaar mijn twijfels over deze game! maar het loopt gesmeerd.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 22:21
kbloem schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 15:40:
[...]

Daarom is het belangrijk om te weten of mensen een dual band hebben. Heb je dat dan kun je beide beter op 2.4Ghz zetten in plaats van er eentje op 5ghz te laten staan anders is de kans groot dat de helft van je router niets staat te doen en je dus een enkel kanaal moet delen met veel devices

[...]

Want? Als iemand je account gehackt heeft er er zijn wijzigingen dan word je daar op deze manier over op de hoogte gebracht.

Maar Sony doet momenteel gekke dingen. Gisteren bij een mate zagen we van het ene op het andere moment dat de verbinding met PSN verbroken werd en dat zijn wachtwoord niet meer klopte.

Later klopte het ineens wel weer.
Vind die WiFi support wel jammer inderdaad. AC zou ook leuk zijn geweest. Nu toch nog maar even draadjes trekken ;)

Over dat wachtwoord gebeuren: Ik kon ook niet meer inloggen, mijn wachtwoord was 'fout'. Na wachtwoord wijzigen deed alles het weer. Had dit een poosje geleden ook al bij Origin, knap vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
AMARONE schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 16:28:

Ben nu voorbij Chapter 5 en moet zeggen dat het echt een supervette game is,cutscenes inderdaad wat blowen van de PS4 maar zekers niet storend,storend vind ik wel het save gedeelte vaak heel stuk overnieuw spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag BF4 van videogamesplus.ca binnengekregen, maar hij is spaans. Kan dat ergens veranderd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:22
Snap er niets van dan.. Heb online als er veel gebeurt( vooral geluid ) lagged hij soms als de tering. Lijkt net of die van 60 fps naar 20 schiet voor 3 sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerd94
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-01-2023
Ik kan bevestigen dat videogamesplus.ca legit is! :*) 27 novemeber fifa 14 besteld en is vandaag aangekomen, 10 dagen maarjka dat wel voor plusminus 45 eurootjes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:20
sjoerd94 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 17:46:
Ik kan bevestigen dat videogamesplus.ca legit is! :*) 27 novemeber fifa 14 besteld en is vandaag aangekomen, 10 dagen maarjka dat wel voor plusminus 45 eurootjes _/-\o_
Heb hem zelf voor 42 euro bij saturn,binnen 1 dag :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:58
Heeft iemand iets gelezen over een definitieve release datum voor Drive Club? Ik heb de PS4 na een eerste installatie en de nodige update niet meer aangehad wegens gebrek aan games. Zou leuk zijn als ik binnenkort eens gebruik kan maken van het ding.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Phusebox schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 18:32:
Heeft iemand iets gelezen over een definitieve release datum voor Drive Club? Ik heb de PS4 na een eerste installatie en de nodige update niet meer aangehad wegens gebrek aan games. Zou leuk zijn als ik binnenkort eens gebruik kan maken van het ding.
Lol? Is dat niet een klein beetje je eigen fout dat je niet wist welke games er bij launch zouden zijn?

CoD: Ghosts - Single Player erg leuk zoals altijd / Multiplayer is "standaard CoD"
Fifa 14 - Fantastisch!
AC: BF - Hoor ik ontzettend goede reviews over. Over een weekje heb ik hem ook

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-10 16:43
Ik vermaak mij enorm met BF4 en Resogun. Maar ik ben geen racer :) Eens dat er wel erg veel shooters zijn, maar goed. We mogen nog zeker 5 jaar (tot misschien wel 8) met het ding spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door ChuckyDevil op 07-12-2013 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
EricNL schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 18:40:
[...]

Lol? Is dat niet een klein beetje je eigen fout dat je niet wist welke games er bij launch zouden zijn?

CoD: Ghosts - Single Player erg leuk zoals altijd / Multiplayer is "standaard CoD"
Fifa 14 - Fantastisch!
Ik klaag niet over het feit dat er geen games zijn, dat wist ik van tevoren. Als je hem dan hebt staan jeukt het toch wel een beetje om er eens mee aan de slag te gaan.

Toen ik de reservering plaatste was Drive Club nog een launch game, en toen ik hem vorige week op kon halen dacht ik, ach ja laten we het maar doen dan. Komt vast nog wel iets uit in december/januari dacht ik toen, maar dat valt vies tegen.

Ghosts, die heb ik op de 360 gespeeld, grafisch verschilt het weinig met next gen versies vond ik zelf van wat ik heb gezien, en gameplay was echt dramatisch slecht, vooral de single player.

Fifa 14 heb ik op de XBO gratis gekregen en AC:BF heb ik even op de PS3 gespeeld, niet mijn game. Zelfde geldt voor Killzone, benieuwd naar de graphics maar daar heb je het ook wel mee gehad. Ach na de feestdagen staat er genoeg op marktplaats om eens wat games uit te proberen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 18:43:
Net te horen gekregen bij de Saturn dat ik volgende week woensdag mijn PS4 mag ophalen. Mocht zelfs kiezen tussen de normale console of de Killzone bundel van €499. Mocht iemand nog interesse hebben in een camera plus een nieuwe DS4 controller dan kun je me pmen.
Heb je net ge-PM heb wel interesse...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 16:23
EricNL schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 18:40:
[...]

Fifa 14 - Fantastisch!
Ghosts is een prima game. Standaard CoD kan ik het niet noemen. Het is zeker wel een hele verbetering met nieuwe innovaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox, volgens mij is DC uitgesteld tot 1 april 2014.
Ik vind NFS:R best goed, die zou je mogelijk kunnen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Phusebox schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 18:32:
Driveclub staat gepland voor februari 2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Driveclub krijg je toch gratis bij Psplus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Laatst online: 26-09 13:14

TRK

Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 19:17:
Driveclub krijg je toch gratis bij Psplus?
Ja "gedeeltelijk". Je mist dan enkel wat auto's en circuits. Maar je zal waarschijnlijk vast kunnen upgraden. Weet alleen niet hoeveel dat gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:10
Ps: neem aan dat dit wel in dit draadje mag?
Modbreak:Nee, ruilhandel mag niet hier. Hiervoor is V&A

[ Voor 80% gewijzigd door Ultraman op 09-12-2013 17:53 ]

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-10 22:05
Ik had 2 pre orders voor de ps4 open staan waarbij ze beide op release aan kwamen, een daarvan was naar het postkantoor gestuurd omdat ik niet thuis was. Uiteindelijk ook maar opgehaald en via marktplaats verkocht voor 625 euro :D Haha echt gekkenwerk wat mensen ervoor over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-10 09:13
swoutr schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 20:38:
Ik had 2 pre orders voor de ps4 open staan waarbij ze beide op release aan kwamen, een daarvan was naar het postkantoor gestuurd omdat ik niet thuis was. Uiteindelijk ook maar opgehaald en via marktplaats verkocht voor 625 euro :D Haha echt gekkenwerk wat mensen ervoor over hebben.
Nog steeds ja? Damn... Ik snap het ook niet hoor. Wacht dan gewoon ff tot begin volgend jaar, dan is de kans groot dat je ze gewoon uit de winkel kunt halen.

Overigens ben ik erg blij. Liep vandaag Gameshop Twente binnen en zag daar van die rubberen doppies die je over de sticks kunt zetten. Krijg nogal last van de duimen, vooral tijdens Need for Speed en Resogun.

Rubbertjes zorgen ervoor dat ze weer wat boller worden (zoals de DS3) en een stuk prettiger speelbaar! Mijn grootste probleem met de controller is nu opgelost. Het lampje is al afgeplakt :+. Enige wat me nu nog irriteert zijn de scherpe randjes langs de R2 en L2 knoppen, maar dat is een kwestie van anders vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
ksborg schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 20:47:
[...]

Nog steeds ja? Damn... Ik snap het ook niet hoor. Wacht dan gewoon ff tot begin volgend jaar, dan is de kans groot dat je ze gewoon uit de winkel kunt halen.

Overigens ben ik erg blij. Liep vandaag Gameshop Twente binnen en zag daar van die rubberen doppies die je over de sticks kunt zetten. Krijg nogal last van de duimen, vooral tijdens Need for Speed en Resogun.

Rubbertjes zorgen ervoor dat ze weer wat boller worden (zoals de DS3) en een stuk prettiger speelbaar! Mijn grootste probleem met de controller is nu opgelost. Het lampje is al afgeplakt :+. Enige wat me nu nog irriteert zijn de scherpe randjes langs de R2 en L2 knoppen, maar dat is een kwestie van anders vasthouden.
Hmm rubberen dopjes, die moet ik ook hebben. Die stickjes zijn telaag waardoor ik ook last van mijn handen krijg. Waar haal je die rubbertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-10 18:46
swoutr schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 20:38:
Eergister voor 700,- 1 verkocht! :P

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
rolandos582 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 20:54:
[...]

Hmm rubberen dopjes, die moet ik ook hebben. Die stickjes zijn telaag waardoor ik ook last van mijn handen krijg. Waar haal je die rubbertjes.
Zelf bij Gameshop Twente in Hengelo gekocht. Ik had de laatste die ze op voorraad hadden. Ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/c4e86c8c51de9ca8f5be6626dda16a35.jpg

En speelt geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
ksborg schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 21:03:
[...]

Zelf bij Gameshop Twente in Hengelo gekocht. Ik had de laatste die ze op voorraad hadden. Ziet er zo uit:

[afbeelding]

En speelt geweldig!
Hmm inderdaad. Dat ziet er al een stuk hoger uit. Precies wat ik nodig heb. De sticks zijn te laag voor mij nu.

http://www.gameshoptwente...u=Genre_Accessoires&blz=1
Staat overigens niet op de site.

Hmm, zijn het deze?
http://www.gameshoptwente...8&&staat2ehands_id=175860

[ Voor 26% gewijzigd door rolandos582 op 07-12-2013 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:13
Ik wil ook dopjes op mijn controller. Vind de controller op zich helemaal goed , maar mijn duim glijdt nog weleens weg bij een potje Fifa. Een licht zwetende duim ofzo.

Heb alleen liever wel een holle dan een bolle stick. Zijn die opzetstukjes speciaal voor de Ds4 of is het een universeel iets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fifa 14 en Ghost besteld.
Nu nog op mijn PS4 mega killzone wachten.

Heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-10 19:21
Modbreak:Handel niet hier, maar http://tweakers.net/aanbod/

[ Voor 80% gewijzigd door Ultraman op 09-12-2013 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
rolandos582 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 21:24:
[...]

Hmm inderdaad. Dat ziet er al een stuk hoger uit. Precies wat ik nodig heb. De sticks zijn te laag voor mij nu.

http://www.gameshoptwente...u=Genre_Accessoires&blz=1
Staat overigens niet op de site.

Hmm, zijn het deze?
http://www.gameshoptwente...8&&staat2ehands_id=175860
Het zijn exact die, maar dan wel écht specifiek voor de PS4. Pasvorm is anders! Maar klopt, ze staan niet op de website. Ik vermoed ook dat ze door de voorraad heen zijn en hem er misschien wel af hebben gehaald.
SmooK schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 21:46:
Iemand die toevallig need for speed rivals(in seal) wil voor 45 euro ex. verzending? Had die als 3e game bij de MM maar heb eigenlijk geen interesse in de game. Mag ook ruilen tegen fifa eventueel.
Haha ik probeerde die van mij ook al te slijten, maar weinig animo.
Modbreak:Dat komt omdat het hier ook op de verkeerde plaats is, maar http://tweakers.net/aanbod/

[ Voor 39% gewijzigd door Ultraman op 09-12-2013 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
ksborg schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 21:47:
[...]

Het zijn exact die, maar dan wel écht specifiek voor de PS4. Pasvorm is anders! Maar klopt, ze staan niet op de website. Ik vermoed ook dat ze door de voorraad heen zijn en hem er misschien wel af hebben gehaald.

[...]

Haha ik probeerde die van mij ook al te slijten, maar weinig animo. Ben hem zelf gaan spelen en beleef er uiteindelijk best wel plezier aan. Het is alleen chaotisch en soms ben je ineens de verbinding kwijt met de server kwijt.

Wel makkelijk op te lossen. Gewoon internetverbinding van de PS4 uitschakelen :). Dan issie beter speelbaar.
Juist heb ze besteld, heb ze kunnen vinden voor de PS4. Krijg ze maandag thuis.

Bestelbedrag € 8,49
Verzendkosten € 1,99
Subtotaal € 10,48
Totaalbedrag € 10,48

Valt nog mee, hopelijk gaat het het probleem verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
ksborg schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 21:47:

Haha ik probeerde die van mij ook al te slijten, maar weinig animo. Ben hem zelf gaan spelen en beleef er uiteindelijk best wel plezier aan. Het is alleen chaotisch en soms ben je ineens de verbinding kwijt met de server kwijt.

Wel makkelijk op te lossen. Gewoon internetverbinding van de PS4 uitschakelen :). Dan issie beter speelbaar.
Ja ik dacht ook als niemand hem wil dan kan ik deze altijd zelf nog gaan spelen, vond need for speed altijd wel leuk dus vandaar dat ik die game als 3e heb genomen. Misschien dat ik de game volgende week nog kan retourneren, iemand enig idee hoe ze daarmee omgaan als het via zo'n 3 halen 2 betalen actie is gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-04-2020

djordyy

PSN: Djordyy

Meestal word een spel alleen teruggenomen als ie nog gesealed is toch?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
djordyy schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:09:
Meestal word een spel alleen teruggenomen als ie nog gesealed is toch?.
Yep, dat is nog steeds zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Hij is gesealed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Gewoon terugsturen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Ja ik heb deze gewoon uit de winkel, mochten alleen mee voor de actieprijs als ik er 3 nam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
SmooK schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:17:
[...]

Ja ik heb deze gewoon uit de winkel, mochten alleen mee voor de actieprijs als ik er 3 nam.
Oh stom,op hun site kon je ze voor de actieprijs bestellen ieder apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SmooK schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:01:
[...]

Ja ik dacht ook als niemand hem wil dan kan ik deze altijd zelf nog gaan spelen, vond need for speed altijd wel leuk dus vandaar dat ik die game als 3e heb genomen. Misschien dat ik de game volgende week nog kan retourneren, iemand enig idee hoe ze daarmee omgaan als het via zo'n 3 halen 2 betalen actie is gegaan?
Je hebt hem gratis gekregen en nu probeer je hem eerst hier te slijten en vervolgens denk je dat de winkel jou geld gaat geven voor iets dat je gratis hebt gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Amaze86 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:27:
[...]

Oh stom,op hun site kon je ze voor de actieprijs bestellen ieder apart.
klopt maar dan werden ze pas een halve maand later geleverd, kreeg vandaag een mail over ass creed 4 en bf4 stond niet eens op de pagina tijdens de actie dus vandaar dat ik uiteindelijk naar de winkel ben gegaan.
Phusebox schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:28:
[...]

Je hebt hem gratis gekregen en nu probeer je hem eerst hier te slijten en vervolgens denk je dat de winkel jou geld gaat geven voor iets dat je gratis hebt gekregen...
En ik heb deze niet gratis gehad, volgend de bon was battlefield 4 gratis >:) of anders heb ik er 42,33 per game voor betaald ergo lul niet

[ Voor 66% gewijzigd door RaijRaij op 07-12-2013 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje!

Komt er bij COD multiplayer geluid van de controller speaker?

Anders is er bij mij wat mis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 23:12:
Vraagje!

Komt er bij COD multiplayer geluid van de controller speaker?

Anders is er bij mij wat mis :+
Daar is wat mis dan. Dat klopt niet helemaal. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag dagje richting Oberhausen geweest, wilde naar de kerstmarkt gaan.

Nu zag ik daarnaast een winkelcentrum liggen waar een Saturn was gevestigd. Ik was hier nog nooit geweest en wist dus niet dat de Saturn zo een grote winkel was!!

Zie ik daar een televisie SAMSUNG F6500 voor 549 euro! Ik stond paf want heb 2 dagen geleden een SAMSUNG F6400 besteld voor 643 euro!!

Meteen gebeld naar winkel waar k had besteld om order te annuleren om vervolgens buiten te lopen met de F6500..

Wat een prachtige televisie!! Kom van een 8 jaar oud LCD schermpje van 27" en deze 40" is echt wel een ENORME vooruitgang!!

Net enkele missies killzone gespeeld, grafische pracht!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrso
  • Laatst online: 20-09-2022
Vreselijk trouwens die VGX awards show. Irritante presentatoren, ronduit amateurisme. (die guest presentator vooral..)

Vraag me niet waarom ik er nog naar zit te kijken, je mist niets. :P

Enige interessante tot nu toe is No Man's Sky en de nieuwe trailer van The Division, die laatste was wel indrukwekkend. (is trouwens een engine tech trailer, vraag me niet waarom ze het over 'gameplay trailer' hadden)

[ Voor 22% gewijzigd door Cyrso op 08-12-2013 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-11-2020
rolandos582 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 21:58:
[...]

Juist heb ze besteld, heb ze kunnen vinden voor de PS4. Krijg ze maandag thuis.

Bestelbedrag € 8,49
Verzendkosten € 1,99
Subtotaal € 10,48
Totaalbedrag € 10,48

Valt nog mee, hopelijk gaat het het probleem verhelpen.
Pfoe dat is een behoorlijke prijsverhoging. Had ze toevallig 3 dagen terug op de site van Gameshoptwente besteld. €5,00 inclusief verzending voor betaald, vandaag netjes binnen gekregen. Fijne dingen hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
tristan93 schreef op zondag 08 december 2013 @ 02:21:
[...]

Pfoe dat is een behoorlijke prijsverhoging. Had ze toevallig 3 dagen terug op de site van Gameshoptwente besteld. €5,00 inclusief verzending voor betaald, vandaag netjes binnen gekregen. Fijne dingen hoor. :)
Achja, ik wist dat niet. En daar zijn ze nu niet meer te krijgen. Dan maar een beetje extra betalen, want dit is ook geen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog meer mensen die af en toe de melding krijgen: Er is een ethernetkabel is niet goed aangesloten?

Ik heb net even met de kabel aansluiting achter op mijn console lopen wiebelen maar krijg de melding niet terug.
Verder al redelijk wat online gespeeld, ook wat uren achter elkaar zonder problemen. Ik heb NAT-type 2 na wat aanpassingen in mijn router instellingen.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2013 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Assassins Creed via Remote Play werkt wel heel dik zeg. Echt een prima game daarvoor.

Als ik daarop speel moet ik iedere keer weer denken aan mensen die de PS4 de PS3,5 noemen en de X1 echt next gen vinden, vanwege een overbodige camera. Remote Play voelt zoveel meer next gen dan dat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:31

Edd

bram1984 schreef op zondag 08 december 2013 @ 09:31:
Assassins Creed via Remote Play werkt wel heel dik zeg. Echt een prima game daarvoor.

Als ik daarop speel moet ik iedere keer weer denken aan mensen die de PS4 de PS3,5 noemen en de X1 echt next gen vinden, vanwege een overbodige camera. Remote Play voelt zoveel meer next gen dan dat. :)
Remote Play werkt echt heel goed. Gisteren even geprobeerd om via internet te remote playen. Geconnect met het WiFi aldaar en opstarten maar. Het opstarten duurde wel ietsje langer dan als je op je eigen netwerk zit, maar hij connecte wel direct. Ik heb uPnP aanstaan op mijn router, dus heb verder ook niets speciaals aan te hoeven passen.
Nadat de connectie was gelegd werkte alles vloeiend. Eventjes NFS Rivals gespeeld en dat ging ook verbazingwekkend goed. Geen last van lag en ook goed beeld, eigenlijk gewoon hetzelfde alsof je lokaal zit te spelen.
Dus ik weet wel wat dat ik met de kerstdagen mijn Vita meeneem en de PS4 in standby zet.. ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 08:02:
Zijn er nog meer mensen die af en toe de melding krijgen: Er is een ethernetkabel is niet goed aangesloten?

Ik heb net even met de kabel aansluiting achter op mijn console lopen wiebelen maar krijg de melding niet terug.
Verder al redelijk wat online gespeeld, ook wat uren achter elkaar zonder problemen. Ik heb NAT-type 2 na wat aanpassingen in mijn router instellingen.
Eerst een andere kabel proberen. Doet ie het daana nog dan is waarschijnlijk de poort van je ps niet goed. Zit er geen stof of vuil in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilex
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10 17:30
bram1984 schreef op zondag 08 december 2013 @ 09:31:

Heb je beide al kunnen gebruiken dan omdat je de remote play direct vergelijkt met Kinect? Ikzelf heb bijvoorbeeld weer helemaal niets met de Vita al zie ik het potentieel er wel van in maar zo heeft Kinect ook genoeg potentie denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ilex schreef op zondag 08 december 2013 @ 11:23:
[...]

Heb je beide al kunnen gebruiken dan omdat je de remote play direct vergelijkt met Kinect? Ikzelf heb bijvoorbeeld weer helemaal niets met de Vita al zie ik het potentieel er wel van in maar zo heeft Kinect ook genoeg potentie denk ik.
Nee maar de mensen die dat van tevoren riepen ook niet, destijds. Verder voegt Kinect op het gebied van gaming vooralsnog vrijwel niks toe (net als op de 360, die we wel hebben staan), daar waar de Vita het PS platform wat mij betreft echt naar the next level tilt. Het mooiste is dat het niet eens gimmicky is. Het is gewoon de echte ervaring, maar dan op een iets kleiner schermpje. Tel daarbij het feit op dat er vrijwel geen installatietijden meer zijn, en er is wat mij betreft maar één echte next gen console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-11-2020
rolandos582 schreef op zondag 08 december 2013 @ 02:37:
[...]

Achja, ik wist dat niet. En daar zijn ze nu niet meer te krijgen. Dan maar een beetje extra betalen, want dit is ook geen doen.
Nee klopt, groot gelijk. Ik kreeg eerlijk gezegt de eerste 5 uur dat ik COD speelde pijn aan mijn duim, op de DS3 nooit gehad. Maargoed zal wennen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilex
bram1984 schreef op zondag 08 december 2013 @ 11:43:
[...]

Nee maar de mensen die dat van tevoren riepen ook niet, destijds. Verder voegt Kinect op het gebied van gaming vooralsnog vrijwel niks toe (net als op de 360, die we wel hebben staan), daar waar de Vita het PS platform wat mij betreft echt naar the next level tilt. Het mooiste is dat het niet eens gimmicky is. Het is gewoon de echte ervaring, maar dan op een iets kleiner schermpje. Tel daarbij het feit op dat er vrijwel geen installatietijden meer zijn, en er is wat mij betreft maar één echte next gen console.
Dus voor de mensen zonder ps vita is de ervaring niet next gen? Ik kijk vooralsnog vooral naar de games, de rest vind ik meer 'Nice to haves'. Ik vind de lineup van de Xbox op dit moment sterker alleen ben ik benieuwd of de ps weer de langste adem gaat heb en net zoals op de huidige generatie.

Al met al ben ik er bang voor dat ik allebei de consoles aan moet gaan schaffen, ik ben vooral een single plager gamer en de Remedy en Naughty Dog games zijn wat mij betreft een must om te spelen. Ben alleen benieuwd welke console ik dan als eerste moet gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-10 02:07
Is er ook een plek waar je je downloads terug kan vinden, vind bv. Als er een update van een game is je het nergens terug kan vinden behoorlijk irritant. Popup als de update klaar is zou ook handig zijn.
Of moet ik dit ergens aan zetten.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:58
Ilex schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:15:
[...]

Dus voor de mensen zonder ps vita is de ervaring niet next gen? Ik kijk vooralsnog vooral naar de games, de rest vind ik meer 'Nice to haves'. Ik vind de lineup van de Xbox op dit moment sterker alleen ben ik benieuwd of de ps weer de langste adem gaat heb en net zoals op de huidige generatie.

Al met al ben ik er bang voor dat ik allebei de consoles aan moet gaan schaffen, ik ben vooral een single plager gamer en de Remedy en Naughty Dog games zijn wat mij betreft een must om te spelen. Ben alleen benieuwd welke console ik dan als eerste moet gaan halen.
Ik zie echt geen meerwaarde om te gamen op een PSVita, ik bedoel het scherm is echt veel te klein om lekker te kunnen gamen. waarom zou je gaan gamen als je het kan aansluiten op een goede HD tv van 40+ inch.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harryvos schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:27:
Is er ook een plek waar je je downloads terug kan vinden, vind bv. Als er een update van een game is je het nergens terug kan vinden behoorlijk irritant. Popup als de update klaar is zou ook handig zijn.
Of moet ik dit ergens aan zetten.?
Ik weet wel dat je via Playstation.com gewoon kunt inloggen en al je games enzovoort kunt terug zien.
Via de console weet ik dit nog niet aangezien ik deze nog niet in huis heb staan...

Enigzins kijken in de instellingen of daar iets staat van Downloads?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:29:
[...]

Ik zie echt geen meerwaarde om te gamen op een PSVita, ik bedoel het scherm is echt veel te klein om lekker te kunnen gamen. waarom zou je gaan gamen als je het kan aansluiten op een goede HD tv van 40+ inch.
Haha, gamen op de wc met goeie graphics is de meerwaarde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
[...]

Bij Playstation weet je dat je iig een mooie lijst aan exclusieve games gaat krijgen. Ben zelf een grote Xbox
fan geweest en heb nu al 2 x mee mogen maken dat Microsoft opent met mooie exclusives en het na 3/4 jaar op 2 of hoogstens 3 games laat aankomen (Forza , GOW en Fable)

Met die werkwijze heeft Microsoft me 1,5 jaar geleden naar het Playstation kamp "gedwongen" en dat bevalt me uitstekend tot nu. Ik kijk even aan wat MS nu gaat doen , want het liefst heb ik gewoon weer alles onder de TV staan natuurlijk.

[ Voor 40% gewijzigd door Beakzz op 08-12-2013 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 07:56
Modbreak:Handel niet hier, daarvoor is er http://tweakers.net/aanbod/

[ Voor 85% gewijzigd door Ultraman op 09-12-2013 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Kol Nedra schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:29:
[...]

Jij vind het scherm te klein , maar dat maakt het scherm nog niet te klein. Als ik lekker aan het gamen is en mijn vriendin even tv wilt kijken kan ik gewoon een beetje doorkloten. Zal er geen multiplayer games op spelen , maar een Fifa, Resogun en AC4 gaan best op het scherm.

Op groot beeld blijft natuurlijk de betere ervaring , maar het is ook niet flink aanpassen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilex
Beakzz schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:33:
[...]

Bij Playstation weet je dat je iig een mooie lijst aan exclusieve games gaat krijgen. Ben zelf een grote Xbox
fan geweest en heb nu al 2 x mee mogen maken dat Microsoft opent met mooie exclusives en het na 3/4 jaar op 2 of hoogstens 3 games laat aankomen (Forza , GOW en Fable)

Met die werkwijze heeft Microsoft me 1,5 jaar geleden naar het Playstation kamp "gedwongen" en dat bevalt me uitstekend tot nu. Ik kijk even aan wat MS nu gaat doen , want het liefst heb ik gewoon weer alles onder de TV staan natuurlijk.
Eens, ik heb 2 maanden terug ook een ps3 gehaald om de Naughty Dog games te kunnen spelen. Microsoft heeft wat dat betreft te weinig laten zien afgelopen jaar. Maar als ik de beelden van Quantum Break en Titanfall zie begint het toch weer te jeuken.
Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:30:
[...]

Haha, gamen op de wc met goeie graphics is de meerwaarde ;)
Haha, ik vind de momenten op de wc toch beter om te Facebooken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ilex schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:48:
[...]

Haha, ik vind de momenten op de wc toch beter om te Facebooken ;)
ik om te schijten :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Beakzz schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:45:
[...]

Jij vind het scherm te klein , maar dat maakt het scherm nog niet te klein. Als ik lekker aan het gamen is en mijn vriendin even tv wilt kijken kan ik gewoon een beetje doorkloten. Zal er geen multiplayer games op spelen , maar een Fifa, Resogun en AC4 gaan best op het scherm.

Op groot beeld blijft natuurlijk de betere ervaring , maar het is ook niet flink aanpassen ofzo.
Ik had de vita in eerste instantie als accesoire gekocht maar achteraf gebruik ik hem daar helemaal nog niet voor. Games als The Walking Dead van Telltale lijken wel gemaakt voor de Vita als je in bed ligt of in de trein zit. Broken Sword die als het goed is dit jaar ook nog naar de Vita komt is ook zo'n game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen zn eigen ding zal ik maar zeggen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 11:32

Bosmonster

*zucht*

bram1984 schreef op zondag 08 december 2013 @ 11:43:
[...]

XBox One mensen die roepen dat de PS4 niet next gen is omdat er geen Kinect is hebben gewoon niks anders om te roepen :P

De PS4 hardware is beter, de controller is beter, en hij is hier uberhaupt al uit. Wat moeten de XBox One mensen anders roepen om hun aankoop nog te verantwoorden?

Overigens heb ik de camera bij de PS4 en die is ook prima.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 08-12-2013 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op zondag 08 december 2013 @ 13:26:
[...]

XBox One mensen die roepen dat de PS4 niet next gen is omdat er geen Kinect is hebben gewoon niks anders om te roepen :P

De PS4 hardware is beter, de controller is beter, en hij is hier uberhaupt al uit. Wat moeten de XBox One mensen anders roepen om hun aankoop nog te verantwoorden?

Ik heb ook zo het gevoel dat de Playstation 4 kwa prijs daadwerkelijk maar na een paar jaar een aantal euro's in prijs zal dalen.... de Xbox one moeten ze zo duur houden door de kinect...

Voordeel voor Sony ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Nee dat zeg ik niet. Ik heb het over de toevoeging t.o.v. De PS3.

En vrijwel alle X1 launch exclusives zakken faliekant door het ijs en scoren extreem laag. Tel daarbij op dat de multi's betere graphics hebben op de PS4, en wat mij betreft wint de PS line-up met gemak. En dit is nog maar het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:19
Mijn killzone Shadow fall zit nog in de seal, bij de launch gekocht :o
schaam me een beetje eigenlijk. Assassins creed wel gespeeld. maar die laat een gemixxed gevoel achter tot op heden.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op zondag 08 december 2013 @ 14:03:
[...]

Nee dat zeg ik niet. Ik heb het over de toevoeging t.o.v. De PS3.

En vrijwel alle X1 launch exclusives zakken faliekant door het ijs en scoren extreem laag. Tel daarbij op dat de multi's betere graphics hebben op de PS4, en wat mij betreft wint de PS line-up met gemak. En dit is nog maar het begin.
De enige exclusive Killzone krijgt ook geen denderende cijfers en is in mijn ogen meer een tech demo, er schort zoveel aan de game play. Enige punt waar de PS4 nu in voorloopt zijn de multi platform games idd. Dus Sony schiet op met Drive club enz. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Bosmonster schreef op zondag 08 december 2013 @ 13:26:
[...]

Controler beter is een smaak dingetje natuurlijk.
Verder heeft het feit dat een console al uit is in een bepaald land niets met de kwaliteit oid te maken.

En ach ja die camera van de PS4, ik ben geen fan van kinect maar de PlayStation camera kan zich daar toch echt niet mee meten.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BoomTree schreef op zondag 08 december 2013 @ 14:22:
[...]

De enige exclusive Killzone krijgt ook geen denderende cijfers en is in mijn ogen meer een tech demo, er schort zoveel aan de game play. Enige punt waar de PS4 nu in voorloopt zijn de multi platform games idd. Dus Sony schiet op met Drive club enz. :9~
Hoger dan de gemiddelde X1 exclusives. KZ is gewoon een prima shooter met oogverblindende graphics.

En wat schort er precies aan de gameplay als ik vragen mag? Laten we niet vergeten dat veel van die lagere cijfers van de Amerikaanse media afkomstig is. Ik heb serieus het idee dat ze de game niet snappen.

Dan hebben we nog Resogun die dikke cijfers scoort. En de grote jongens CoD, BF en AC speel je beter op de PS4, prima.

[ Voor 10% gewijzigd door bram1984 op 08-12-2013 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:54
Na een halve week een PS4 te hebben is mijn eerste indruk erg positief. Kwam van de PS3 en de snelheid is heerlijk. PS knop en binnen een tel zit je in het menu en kun je andere dingen doen en weer terug naar de game waarmee je bezig bent, werkt heerlijk.

Games die ik tot nu toe speel FIFA14, Resogun en Killzone. Resogun is net als SuperStardust MEGA-verslavend en speelt heerlijk weg. Die highscores alleen, goeiendag.... :X

De PS4 lijkt beter over weg te kunnen met mijn internetverbinding of EA heeft z'n servers beter op orde voor FUT. FIFA speelt ook prima, stuk beter dan deel 13. Graphics ook wat mij betreft in orde.

Killzone 3 heb ik op de PS3 niet helemaal uitgespeeld. Verhaal pakte me wel, maar vanwege tijdgebrek nooit uitgespeeld. Bij Shadow Fall nu aangekomen bij chapter 4 denk ik en hou het nog wel even vol. Wat een graphics! Persoonlijk vind ik het een erg goede shooter, met fijne gameplay.

Hopelijk de komende tijd wat meer tijd om te gamen dan de afgelopen tijd met de PS3, want het nodigt wel uit :) Plus de titels die er nog aankomen... The Division ben ik erg benieuwd naar en uiteraard Driveclub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Weet niet of dit hier al eerder gepost is(is van 5 december) maar dit is een leuke morph :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wQi2FF9.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPodKiller schreef op zondag 08 december 2013 @ 14:47:
Weet niet of dit hier al eerder gepost is(is van 5 december) maar dit is een leuke morph :)

[afbeelding]
leuk gemaakt, best apart om te zien hoe zo'n ding evolueert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig om te zien dat de DS4 de grootste verandering sinds het begin. Wordt ook steeds een belangrijker aspect natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Zijn er nou gewoon serieus nog problemen met het inwisselen van code's? Ik probeerde zojuist mijn play passport voor AC4: Black Flag in te wisselen maar kreeg de melding dat er onderhoud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:39

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 15:11:
Grappig om te zien dat de DS4 de grootste verandering sinds het begin. Wordt ook steeds een belangrijker aspect natuurlijk.
Grootste verandering was DS2, de twee pookjes erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niku schreef op zondag 08 december 2013 @ 15:43:
[...]

Grootste verandering was DS2, de twee pookjes erbij.
Ja, ok. Dat was een groot verschil, maar nu heb je het touch pad, het formaat, de speaker, de mogelijkheid voor headset onderin en de share button.

Dat is echt wel een groter verschil. Deze verschillen hebben in praktijk misschien wel minder impact dan de pootjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-10 11:15
Ik heb sinds 30 augustus een PS4 in de pre-order staan bij bol.com . Deze pre-order zat niet bij de eerste levering maar zit zeer waarschijnlijk wel bij de tweede levering.
De pre-order is gedaan via een creditcard en tot het moment van levering staat er een reservering op die kaart.
Door omstandigheden zit ik eraan te denken deze preorder te annuleren.
Is er iemand die wellicht zo snel mogelijk een PS4 wil ontvangen, die ik er een plezier mee zou doen als hij of zij deze preorder zou overnemen? Het bezorgadres van de bestelling kan gewoon worden aangepast zodat bol.com rechtstreeks naar je verstuurt zodra de PS4 beschikbaar komt.
Stuur even een PM als je geinteresseerd bent.

[ Voor 11% gewijzigd door melk0r op 08-12-2013 15:54 ]

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op zondag 08 december 2013 @ 14:30:
[...]

Hoger dan de gemiddelde X1 exclusives. KZ is gewoon een prima shooter met oogverblindende graphics.

En wat schort er precies aan de gameplay als ik vragen mag? Laten we niet vergeten dat veel van die lagere cijfers van de Amerikaanse media afkomstig is. Ik heb serieus het idee dat ze de game niet snappen.

Dan hebben we nog Resogun die dikke cijfers scoort. En de grote jongens CoD, BF en AC speel je beter op de PS4, prima.
Forza 5 scoort anders erg goed hoor ;)

Ow ja en de minpunten bij KZ: Slechte AI, flinterdun verhaallijntje, geen cover systeem, lijkt wel of vijanden door objecten kunnen schieten, Multi player is onevenwichtig. Dit zijn even een aantal punten wat ik van de game vind, buiten dat zijn de graphics wel geweldig een mooie shwocase en is de owl een leuke toevoeging.

Resogun is geen volwaardige game, is leuk om even tussendoor te doen niet meer niet minder, ga nu niet doen alsof dat een dikke exclusive is :X De game word beoordeeld op wat het is namelijk een korte kleine game voor tussendoor en op dat punt doet hij het zeer goed voor wat het doet daarom de hoge cijfers.

Heb het idee dat jij nooit een minpunt van wat dan ook van het Playstation merk kan hebben, alles is beter op Playstation volgens jou maar dat is zeker niet zo. Ik heb beide systemen dus mij hoef je nergens van te overtuigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Yonix schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:35:
[...]

[...]

Verkocht. ;) En ook nog eens voor € 5,- boven de vraagprijs. Nu € 60,- in de pocket en de camera is weg. :D
Lucky basterd, waarschijnlijk niet dit topic gelezen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
tristan93 schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:04:
[...]

Nee klopt, groot gelijk. Ik kreeg eerlijk gezegt de eerste 5 uur dat ik COD speelde pijn aan mijn duim, op de DS3 nooit gehad. Maargoed zal wennen zijn.
Nooit op de DS3 gehad inderdaad, de sticks van de DS4 zijn telaag. Ik druk tegen de linkerzijkant aan ipv bovenop omdat hij er anders afglijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithariuz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-01 13:56
Wil iemand zijn COD ruilen tegen mijn Killzone? PM me maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even voor de mensen die er niet van weten...

Nog tot vandaag kun je bij Saturn voor 42,67 aan Playstation 4 games kopen. (Gratis verzending)

http://www.saturn.nl/mcs/...er=1531%3APlayStation%204

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 07:56
rolandos582 schreef op zondag 08 december 2013 @ 16:13:
[...]

Lucky basterd, waarschijnlijk niet dit topic gelezen. 8)7
Thanks. ;) Van die € 60,- heb ik mooi Battlefield 4 kunnen kopen. :*)
Nu bestaat mijn collectie PlayStation 4-games uit de volgende spellen:
• FIFA 14;
• Need For Speed: Rivals;
• Killzone: Shadowfall;
• LEGO Marvel Superheroes;
• Battlefield 4;
• Injustice: Gods Among Us - The Ultimate Edition.

Zo, ik ben voorlopig wel even zoet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-10 16:55
Ik probeerde net de controller op te laden via de bijgeleverde USB kabel in de netstroom adapter van mijn iPad, maar dit werkt tot mijn verbazing niet. Nu moet ik dus altijd mijn ps4 in stand-by laten om de controller op te laden.
Enig idee waarom dit niet werkt?
Als ik de USB in mijn tv steek laad hij wel op.. Maar die moet dan ook weer aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-10 21:42
yorroy schreef op zondag 08 december 2013 @ 18:21:
Ik probeerde net de controller op te laden via de bijgeleverde USB kabel in de netstroom adapter van mijn iPad, maar dit werkt tot mijn verbazing niet. Nu moet ik dus altijd mijn ps4 in stand-by laten om de controller op te laden.
Als ik de USB in mijn tv steek laad hij wel op.. Maar die moet dan ook weer aan staan.
Power down = alles uit, hoewel... hij kan nog wakker worden door de PS knop op de controller in te drukken.

Tja... by design. Ik zou persoonlijk nooit m'n controller opladen via de PS4 in standby. PS4 trekt ~10W in standby mode. Je kunt beter een willekeurige USB lader pakken voor paar honderd mA @ 5 V.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:18
yorroy schreef op zondag 08 december 2013 @ 18:21:
Waarschijnlijk iets met dat iPad ding?

http://www.gamefaqs.com/boards/691087-playstation-4/67867919
http://www.gamefaqs.com/boards/691087-playstation-4/67887641

Voor vele schijnt het namelijk te werken. Ik heb zelf geen bij de hand om ff te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Yonix schreef op zondag 08 december 2013 @ 17:33:
[...]

Thanks. ;) Van die € 60,- heb ik mooi Battlefield 4 kunnen kopen. :*)
Nu bestaat mijn collectie PlayStation 4-games uit de volgende spellen:
• FIFA 14;
• Need For Speed: Rivals;
• Killzone: Shadowfall;
• LEGO Marvel Superheroes;
• Battlefield 4;
• Injustice: Gods Among Us - The Ultimate Edition.

Zo, ik ben voorlopig wel even zoet. ;)
- Call of Duty Ghosts
- Destiny
- Watch Dogs
- Need for speed rivals.

Ik ben tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rolandos582 schreef op zondag 08 december 2013 @ 18:41:
[...]

- Call of Duty Ghosts
- Destiny
- Watch Dogs
- Need for speed rivals.

Ik ben tevreden.
Ik krijg zelf Killzone en Call of Duty Ghost, is zien of beiden games er wel mooi uit gaan zien, en natuurlijk het spelen waard zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BoomTree schreef op zondag 08 december 2013 @ 16:06:
[...]

Forza 5 scoort anders erg goed hoor ;)

Ow ja en de minpunten bij KZ: Slechte AI, flinterdun verhaallijntje, geen cover systeem, lijkt wel of vijanden door objecten kunnen schieten, Multi player is onevenwichtig. Dit zijn even een aantal punten wat ik van de game vind, buiten dat zijn de graphics wel geweldig een mooie shwocase en is de owl een leuke toevoeging.

Resogun is geen volwaardige game, is leuk om even tussendoor te doen niet meer niet minder, ga nu niet doen alsof dat een dikke exclusive is :X De game word beoordeeld op wat het is namelijk een korte kleine game voor tussendoor en op dat punt doet hij het zeer goed voor wat het doet daarom de hoge cijfers.

Heb het idee dat jij nooit een minpunt van wat dan ook van het Playstation merk kan hebben, alles is beter op Playstation volgens jou maar dat is zeker niet zo. Ik heb beide systemen dus mij hoef je nergens van te overtuigen ;)
Tja, en nog hoor ik veel mensen klagen dat het gewoon 4,5 is. Zo te zien biedt GT6 een stuk meer op dat oude beestje.

Ik heb zo het idee dat je Killzone helemaal niet gespeeld hebt. Cover is namelijk exact hetzelfde als in de vorige delen, prima dus. Of je bent er gewoon totaal niet goed in. ;)

Resogun is inderdaad een PSN titel, gratis te downloaden met erg hoge scores. Maakt het verder uit dat het een PSN titel is? Wat krijg je van MS cadeau?

Het ging mij slechts om mijn remote play post en mensen die dit de PS3,5 noemen. Beide line-ups zijn niet overigens noemenswaardig, maar op de X1 vind ik het echt zware middelmaat. Helemaal als je net als ik niet van racen houdt.

En om om de minpunten op te noemen: de sticks hadden iets hoger en minder "scherp" gemogen, de touch pad voegt vooralsnog weinig toe, Contrast zuigt en de F2P titels ook.

Verder zeer tevreden en blij om een game als AC4 op 1080p te kunnen spelen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
loekf2 schreef op zondag 08 december 2013 @ 18:27:
[...]

Power down = alles uit, hoewel... hij kan nog wakker worden door de PS knop op de controller in te drukken.

Tja... by design. Ik zou persoonlijk nooit m'n controller opladen via de PS4 in standby. PS4 trekt ~10W in standby mode. Je kunt beter een willekeurige USB lader pakken voor paar honderd mA @ 5 V.
Hij heeft het over de iPad oplader. Hij vraagt waarom het niet werkt met de iPad adapter, niet via de PS4.

Het werkt bij mij ook niet, denk dat het komt omdat de iPad lader te krachtig is (12W), maar durft dat niet zeker te zeggen.

Ik heb de Charging Station gehaald (de originele van Sony zelf) en ben er heel blij mee, kan je 2 tegelijk mee opladen. Je krijgt daar een voeding bij, dus kan je hem gewoon ergens anders neerzetten, en hoef je ook iet zo'n lelijke kabel te zien uit de voorkant van de PS4.
Na elke sessie simpel de DS4 erop leggen en hij laadt op, gaat via de poort aan de onderkant naast de 3,5mm jack. Los van het feit dat ik nu altijd 2 volle controllers heb, staat het ook gewoon erg strak in mn kamer :) :P

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Pagina: 1 ... 47 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan