Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:27:
[...]

ik ga mijn PS4 ook kapot maken voor een gratis controller , 5 dagen zonder PS4 lukt wel :P
Je zou het bijna doen inderdaad. Lukt mij ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
bram1984 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:40:
[...]

Je zou het bijna doen inderdaad. Lukt mij ook wel.
Foutje of strakke service?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:07
Mocht er nog iemand op zoek zijn naar een PlayStation Camera: Tweakers.net - Vraag & Aanbod. Ik wil de mijne verkopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 16:23
Yonix schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:55:
Mocht er nog iemand op zoek zijn naar een PlayStation Camera: Tweakers.net - Vraag & Aanbod. Ik wil de mijne verkopen. :)
Niemand wil zo'n bagger ding sinds de features niet werken. Succes met de verkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gajus26
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 08:03
rolandos582 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:56:
[...]

Niemand wil zo'n bagger ding sinds de features niet werken. Succes met de verkoop!
Wat niet is kan nog altijd komen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
gajus26 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:59:
[...]

Wat niet is kan nog altijd komen ;).
Geef ik je gelijk in. Wat voor features verwacht je van zo'n camera dan? Ik heb er niet echt hoop in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gajus26
  • Laatst online: 14-09 08:03
rolandos582 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:00:
[...]

Geef ik je gelijk in. Wat voor features verwacht je van zo'n camera dan? Ik heb er niet echt hoop in.
Ik zie mijn eigen hoofd best graag op mijn BF4 character :p.
Maar goed, dat is allemaal aan de dev's.
Wat ik maar wil zeggen is dat ik je reactie iet wat overdreven vindt. Er zullen genoeg mensen zijn die zo'n ding willen uitproberen en kijken hoe dit zich ontwikkeld :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
EricNL schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:19:
[...]

En waarom dan juist de A50? In eerdere reviews las ik dat de A40 toch wat beter was dan de A50, maar ik begreep ook dat er nu inmiddels "2013 modellen" uit zijn.

Het enige wat ik echt graag wil weten: zijn de Astro's (A40 en A50) nu volledig te gebruiken op de PS4. Oftewel: heb je hier ook de optie bij welke audio je allemaal over de headset wil.

PS: Ik ben niet van plan om een Astro te kopen alleen maar voor de voice-chat hoor, zal hem ook op PC gaan gebruiken :).
Ik heb de A40 en die word gewoon ondersteund door de PS4. Als je op het forum van Astro zelf kijkt zie je hoe je hem moet conifgureren op de PS4, is heel simpel. Heb zelf de 2013 versie van de A40 en die komt wel als beste uit de test. De Trittons zijn over het algemeen een stukje minder in vergelijking tot de A40. De Turtle beach XP-seven is een goede tweede alleen het draag comfort is echt slecht, gaat na een half uur flink vervelend zitten. Ik raad daarom ook gewoon de A40 aan, top headset alleen wel vrij prijzig en in Nederland niet echt makkelijk verkrijgbaar. Bol.com heeft ze geloof ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:02

PBP

Ik heb inmiddels reactie gehad van BOL over de China Rising DLC die niet bij Battlefield4 zat. Het komt er op neer dat ik mijn game moet opsturen en ik de nieuwe (inc DLC) toegezonden krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo Knack is uit! Nog maar een rondje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinity88
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-07 22:48
Vandaag BF4 aangekregen van 12game.com. Toen ik dit spel bestelde was er een actie dat het maar 42€ ongeveer kostte. Ik meen mij te herinneren dat het om een premium edition ging, maar ik zie hier niets van terug op het hoesje. Ik heb het voor de zekerheid nog niet uit de verpakking genomen. Iemand enig idee hoe het zit met de DLC enzo? Het lijkt alsof ik de gewone versie heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel NFS:R spelers hier?
Vraagje mbt de overwatch app:
ik ben nu level 50, maar heb nog geen auto skins unlocked.
Weet iemand hoe je dat kunt doen?

Thanks alvast! 8) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:17

Satom

Verzamel ervaringen

Modbreak:Omdat het levertijden topic op slot zit, betekend dat nog niet dat je die posts hier kunt neerzetten

[ Voor 75% gewijzigd door Gropah op 07-12-2013 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tijd voor wat NFS:R, geniaal concept, vooral lachen met je iphone naast je. De copper die je achtervolgd even dwarsbomen met een EMP muhuhaha :*) :9~

[ Voor 46% gewijzigd door Gropah op 07-12-2013 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:37:
tijd voor wat NFS:R, geniaal concept, vooral lachen met je iphone naast je. De copper die je achtervolgd even dwarsbomen met een EMP muhuhaha :*) :9~
Absoluut. NFS is de game die ik op dit moment het vaakst speel. Heerlijk die achtervolgingen.

[ Voor 11% gewijzigd door Gropah op 07-12-2013 19:31 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:42
gajus26 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:02:
[...]

Ik zie mijn eigen hoofd best graag op mijn BF4 character :p.
Maar goed, dat is allemaal aan de dev's.
Wat ik maar wil zeggen is dat ik je reactie iet wat overdreven vindt. Er zullen genoeg mensen zijn die zo'n ding willen uitproberen en kijken hoe dit zich ontwikkeld :).
Ik heb zo'n ding sinds vandaag in huis. Beetje verbaasd over de simpelheid van het initaliseren. Playroom (met die robotjes) werkt best goed.

Spraak herkenning werkt best aardig. Calibreren is blijkbaar niet nodig. Je moet wel een beetje met een "twang" praten als ie op engels staat (heb het niet zo op NL als interface taal).

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02 12:47
Heuj heb mail van Wehkamp dat ik bij de 2e levering zit! Bij coolblue waarschijnlijk ook, dus zit volgende week misschien met 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PBP schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:16:
Ik heb inmiddels reactie gehad van BOL over de China Rising DLC die niet bij Battlefield4 zat. Het komt er op neer dat ik mijn game moet opsturen en ik de nieuwe (inc DLC) toegezonden krijg.
Bij Dixons zelfde verhaal, ik heb het maar voor lief gelaten en gewoon BF4 gaan spelen... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryderb
Tannay60 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:20:
[...]

Heb je wehkamp gemaild om te vragen, of kreeg je gewoon mail?
Gevraagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:30
Zonet stukje Killzone gespeeld. Game laat wel zien waar de ps4 op grafisch gebied toe in staat is zeg _/-\o_ . Mooiste game die ik in ieder geval ooit heb gespeeld en echt een heel stuk mooier als battlefield 4 op de ps4. Intro leek net op een film. Wat wel gelijk opvalt is dat het echt een heel stuk moeilijker is als de meeste andere huidige games. Doet mij weer een beetje denken aan games van 10 jaar geleden (staat op normaal). Met dit tempo van 'vermoord' worden doe ik er nog wel even mee :P . Terwijl de ps4 bij fifa 14 nog vrijwel geheel stil was, begint nu toch wat te blazen, maar gelukkig niet storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrso
  • Laatst online: 20-09-2022
Ter informatie, weer een nieuwe face-off van Eurogamer/Digital Foundry, van Assassin's Creed IV: Black Flag.

http://www.eurogamer.net/...creed-4-next-gen-face-off

Rollen lijken dus wel degelijk omgedraaid te worden deze generatie.

Zelf heb ik trouwens nog geen PS4, de PS3 houdt me nog wel even zoet. En ik dat dat ik eerst nog een PSVita zal halen en een PS4 koop ik rond de tijd dat inFamous: Second Son uitkomt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:29
Cyrso schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 21:09:
Ter informatie, weer een nieuwe face-off van Eurogamer/Digital Foundry, van Assassin's Creed IV: Black Flag.

http://www.eurogamer.net/...creed-4-next-gen-face-off

Rollen lijken dus wel degelijk omgedraaid te worden deze generatie.

Zelf heb ik trouwens nog geen PS4, de PS3 houdt me nog wel even zoet. En ik dat dat ik eerst nog een PSVita zal halen en een PS4 koop ik rond de tijd dat inFamous: Second Son uitkomt. :)
Grote verschillen! Ik zie vooral veel mooiere en strakkere lijnen bij de ps4 maar daar zie ik ook een vage filter overheen waardoor de xbone wat kleurrijker lijkt. Ook zijn de textures van regen (of rum) tonnen mooier/duidelijker op de xbone.
Maar er is ook een groot verschil tussen de models die er hier en daar gebruikt worden zoals op 5:30.
Daar heeft het slachtoffer op de ps4 een hele mooie geborduurde jas aan en heeft ie een heel ander model hoofd (veel natuurlijker, ronder).
Leuk om te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Vraaf: zit nu met iemand Fifa 14 te spelen, local, beiden aangemeld met ons eigen (PSN(+)) profiel. Hij krijgt echter geen trophies die hij wel zou moeten halen imho. Ik las dat het wel mogelijk moest zijn, net als op de 360...wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 21:40:
Vraaf: zit nu met iemand Fifa 14 te spelen, local, beiden aangemeld met ons eigen (PSN(+)) profiel. Hij krijgt echter geen trophies die hij wel zou moeten halen imho. Ik las dat het wel mogelijk moest zijn, net als op de 360...wie?
Gaat vanzelf, maar dan moet je wel aan de eiste voor de trofee voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrso
  • Laatst online: 20-09-2022
Knack's Quest nu trouwens ook beschikbaar op Android, er was hier iemand die hier al een tijdje op zat te wachten dacht ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Modbreak:Subtiele hint:

Voor wie het nog niet doorheeft... dit topic kan, net zoals het levertijden-topic, ook op slot - en dan is er helemaal geen PS4 topic meer waarin je kunt discussïeren.

- Geen off-topic posts
- Geen persoonlijke aanvallen
- Geen slowchat
- Geen levertijden/webwinkel spul

[ Voor 20% gewijzigd door Uniciteit op 06-12-2013 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uniciteit schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 23:03:

Voor wie hetn nog niet doorheeft... dit topic kan, net zoals het levertijden-topic, ook op slot - en dan is er helemaal geen PS4 topic meer waarin je kunt discussïeren.
*knip* + notitie (voor moderators) voor toekomstige referentie aangemaakt bij dit account

[ Voor 13% gewijzigd door Uniciteit op 06-12-2013 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryderb
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door Uniciteit op 06-12-2013 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryderb
Uniciteit schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 23:03:

Voor wie het nog niet doorheeft... dit topic kan, net zoals het levertijden-topic, ook op slot - en dan is er helemaal geen PS4 topic meer waarin je kunt discussïeren.

- Geen off-topic posts
- Geen persoonlijke aanvallen
- Geen slowchat
- Geen levertijden/webwinkel spul
In welk topic kunnen we levertijden/webwinkel spul kwijt? Want het enige centrale topic waar dat soort dingen gepost konden worden is gelocked op dit moment. Of is het de bedoeling dat iedereen elke keer een nieuw topic opent zodra er iets nieuws te melden is wat betreft de levertijden?

[ Voor 32% gewijzigd door Uniciteit op 06-12-2013 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Voor de mensen die de oplaad kabel van de DS4 te kort vinden, ik heb er een goedkope Chinese USB verlengkabel van dx.com ertussen geplaatst en het werkt prima. Krijg na een tijdje wel in het controller menu (lang de PS knop indrukken) een vraagteken bij de batterij indicator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door Uniciteit op 06-12-2013 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door Uniciteit op 06-12-2013 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
ryderb schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 23:14:
[...]

In welk topic kunnen we levertijden/webwinkel spul kwijt? Want het enige centrale topic waar dat soort dingen gepost konden worden is gelocked op dit moment. Of is het de bedoeling dat iedereen elke keer een nieuw topic opent zodra er iets nieuws te melden is wat betreft de levertijden?
Modbreak:Totdat dat andere topic is opgeschoond (nog ruwweg 1000 posts te gaan), kun je dit nergens doen.
Dan had er maar niet troll posts, off-topic posts, aanvallende posts, etc. geplaatst moeten worden.

Het is namelijk belachelijk dat er letterlijk duizenden posts off-topic/ongewenst zijn en we krijgen hier dan ook massaal topic reports over binnen. Er zijn namelijk genoeg gebruikers die er wél last van hebben.

Niet mee eens? Feedback kan in dit topic: Feedback op moderatie binnen Spielerij

Nu terug on-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:56
Heb momenteel mijn 2e ps4 binnen, eerste was doa. Wat me bij deze opvalt is de WIFI snelheid, deze ligt gemiddeld rond de 12Mbps. De ps4 staat op 5 meter afstand van de asus rt-66 router, provider snelheis is UPC 200 MB/s. Als ik een snelheid meting doe via de iPad op de plek van de ps4 komt deze uit op een goede 80 mbps. Heb ik nu problemen met de WIFi adapter van de ps4 of kan deze niet veel hoger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edebee schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 23:35:
Heb momenteel mijn 2e ps4 binnen, eerste was doa. Wat me bij deze opvalt is de WIFI snelheid, deze ligt gemiddeld rond de 12Mbps. De ps4 staat op 5 meter afstand van de asus rt-66 router, provider snelheis is UPC 200 MB/s. Als ik een snelheid meting doe via de iPad op de plek van de ps4 komt deze uit op een goede 80 mbps. Heb ik nu problemen met de WIFi adapter van de ps4 of kan deze niet veel hoger?
Lijkt me iets met je router, heb hetzelfde probleem met mijn Asus RT-ac66 Krijg met telefoon maar de helft van de snelheid die hij hoort te leveren. tevens geld dit voor andere producten niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"In terms of communication, the PS4 has an Ethernet connection, Wi-Fi b/g/n and Bluetooth 2.1 on the wireless front and HDMI, analogue AV out and an optical digital output. There are also USB 3.0 connections."

Wi-FI b/g/n betekent voor zover ik weet dat de Playstation in staat moet zijn om de snelheden van 80 mb/s, die jij aangeeft, te halen.

bron: http://www.pocket-lint.co...erything-you-need-to-know

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:13
Heel leuk dat via de google docs veel mensen me hebben toegevoegd , maar daar blijft het ook wel een beetje bij.. Zijn er nog spelers die met elkaar partychatten en echt met elkaar of tegen elkaar spelen of is het gewoon een lijst geworden om elkaars scores te zien ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:18

Don Quijote

El Magnifico

Ze hebben het voor elkaar gekregen om in de PS4 een WiFI module te plaatsen die geen 5Ghz ondersteunt. Een standaard die al een jaar of vijf normaal is in alle electronica. Daarom haal ik ook lage snelheden, omdat alles over 2.4Ghz moet. Wat mij betreft een flater van jewelste van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 13:46
Ravnoss schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 00:36:
[...]

Ze hebben het voor elkaar gekregen om in de PS4 een WiFI module te plaatsen die geen 5Ghz ondersteunt. Een standaard die al een jaar of vijf normaal is in alle electronica. Daarom haal ik ook lage snelheden, omdat alles over 2.4Ghz moet. Wat mij betreft een flater van jewelste van Sony.
Probeer eens een app zoals wifi analyzer (android). Dan kun je naar de verschillende wifi kanalen kijken. En probeer dan een zo rustig mogelijk kanaal te vinden en stel dat in in je router/modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
PS3 deed al Gigabit, PS4 ook; waarom niet zo aansluiten? Wireless blijft behelpen imho, zeker op de PS4 (deze lijkt minder gecapped dan de PS3!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien wil ik een nieuwe HDD met meer geheugen in mijn ps4 doen, die ik volgende week hoop te ontvangen..
Welke zullen jullie mij aanbevelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 01:11:
Misschien wil ik een nieuwe HDD met meer geheugen in mijn ps4 doen, die ik volgende week hoop te ontvangen..
Welke zullen jullie mij aanbevelen?
Bedoel je HDD's met meer of minder cache geheugen of bedoel je sshd's of bedoel je gewone HDD 's met meer opslagcapaciteit?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 01:35:
[...]

Bedoel je HDD's met meer of minder cache geheugen of bedoel je sshd's of bedoel je gewone HDD 's met meer opslagcapaciteit?
Opslag, aangezien veel games nog al aardig wat geheugen in beslag nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:28
Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 01:37:
[...]

Opslag, aangezien veel games nog al aardig wat geheugen in beslag nemen..
Ik denk dat je eigenlijk voorlopig wel genoeg hebt aan 500gb die er al bij zit. Dit is echt veel en valt best mee als je rond de 4 a 5 spellen hebt die er met gemak op kunnen.
Laten we zeggen dat de spellen tussen de 8gb en 16gb per spel zouden zijn (correct me if im wrong) is tussen de 40gb en 80gb voor alle 5. (5x8gb of 5x16gb)
Volgens mij kun je beter nog even wachten en bespaart jouw zo weer een paar euries die je aan een game kan besteden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beatz schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 04:12:
[...]

Ik denk dat je eigenlijk voorlopig wel genoeg hebt aan 500gb die er al bij zit. Dit is echt veel en valt best mee als je rond de 4 a 5 spellen hebt die er met gemak op kunnen.
Laten we zeggen dat de spellen tussen de 8gb en 16gb per spel zouden zijn (correct me if im wrong) is tussen de 40gb en 80gb voor alle 5. (5x8gb of 5x16gb)
Volgens mij kun je beter nog even wachten en bespaart jouw zo weer een paar euries die je aan een game kan besteden :)
Well then... You are wrong :)

Battlefield 4 neemt 36GB in, Killzone 38GB, COD Ghosts 32GB, AC IV 21GB, en NBA 2K14 maar liefst 41GB. Dit zijn maar 5 van de launch games. Zullen genoeg mensen zijn die een paar van deze games, of allemaal hebben. En dan hebben we nog een aantal games zoals FIFA en NFS, en niet te vergeten de free2play games die ook snel rond de 10-15GB kunnen zijn. Vergeet ook niet dat de PS4 de mogelijkheid heeft om gameplay op te nemen. Een video van 15 minuten is rond de 700MB groot. Naarmate je meer games speelt, ga je ook steeds meer opnemen. Zullen genoeg mensen zijn die de opnames graag op de PS4 willen bewaren.

Een HDD van 500GB is voor nu wellicht genoeg voor de meeste mensen, maar na een aantal titels zal het echt te weinig zijn voor veel mensen. Alleen 2 groepen mensen zullen geen grotere HDD nodig hebben. Degene die sowieso al niet veel games zullen aanschaffen, laten we zeggen de mensen die genoeg hebben aan een fifa en een cod en daarmee een jaar vooruit kunnen tot de nieuwe versies. En de mensen die het niet erg vinden om games die ze niet vaak spelen van de HDD te verwijderen en later weer opnieuw installeren.

Ik ga zeer zeker een grotere HDD halen, alleen niet nu nog. Voor nu heb ik het niet nodig, en ik wacht even een jaartje tot 1) de prijzen verder zakken. Of 2) er 2,5" drives met nog meer capaciteit komen. En dan in een keer goed doen ;)

Misschien handig eerst even onderzoek te doen naar de feiten voordat je een advies geeft? (Niet als een sneer bedoeld, opbouwend kritiek)

[ Voor 13% gewijzigd door ASNNetworks op 07-12-2013 05:44 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
ASNNetworks schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 05:37:
[...]

Battlefield 4 neemt 36GB in, Killzone 38GB, COD Ghosts 32GB, AC IV 21GB, en NBA 2K14 maar liefst 41GB. Dit zijn maar 5 van de launch games. Zullen genoeg mensen zijn die een paar van deze games, of allemaal hebben. En dan hebben we nog een aantal games zoals FIFA en NFS, en niet te vergeten de free2play games die ook snel rond de 10-15GB kunnen zijn. Vergeet ook niet dat de PS4 de mogelijkheid heeft om gameplay op te nemen. Een video van 15 minuten is rond de 700MB groot. Naarmate je meer games speelt, ga je ook steeds meer opnemen. Zullen genoeg mensen zijn die de opnames graag op de PS4 willen bewaren.

Een HDD van 500GB is voor nu wellicht genoeg voor de meeste mensen, maar na een aantal titels zal het echt te weinig zijn voor veel mensen. Alleen 2 groepen mensen zullen geen grotere HDD nodig hebben. Degene die sowieso al niet veel games zullen aanschaffen, laten we zeggen de mensen die genoeg hebben aan een fifa en een cod en daarmee een jaar vooruit kunnen tot de nieuwe versies. En de mensen die het niet erg vinden om games die ze niet vaak spelen van de HDD te verwijderen en later weer opnieuw installeren.

Ik ga zeer zeker een grotere HDD halen, alleen niet nu nog. Voor nu heb ik het niet nodig, en ik wacht even een jaartje tot 1) de prijzen verder zakken. Of 2) er 2,5" drives met nog meer capaciteit komen. En dan in een keer goed doen ;)

Misschien handig eerst even onderzoek te doen naar de feiten voordat je een advies geeft? (Niet als een sneer bedoeld, opbouwend kritiek)
Iemand merkte hier laatst terecht op dat het downloaden / installeren van games nu natuurlijk ook is veranderd. Waar je voorheen het gehele proces moest uitzitten kun je nu al eerder aan de slag. Verzacht de pijn natuurlijk om een game te verwijderen en er later eventueel weer plaats voor te maken.

Natuurlijk; continu direct toegang tot je games is fijn, maarja, daar moet je dan ook wat extra voor over hebben :)

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Tripps__
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-04 22:02
ASNNetworks schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 05:37:
[...]

[snip]

Volgens mij zegt hij hetzelfde als jij....voorlopig heb je geen grotere HDD nodig, wellicht over een tijdje wel.
Misschien voortaan eerst even lezen voordat je reageert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom zou je op die afstand niet gewoon een kabeltje gebruiken? Of ben je puur aan het testen? Ik heb helemaal een kabel naar de zolder getrokken. Wi-Fi is nooit optimaal voor online gaming.

@ Hierboven; dat wrong slaat denk ik op de grootte van de games. Dat klopt inderdaad niet.

[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 07-12-2013 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:52

Phydomir

Dennis

WiFi is altijd verre van ideaal. Veel te veel factoren die van invloed zijn en ik zou zelf altijd de extra moeite doen om te zorgen dat je bekabeld zit aangesloten.

Wat betreft de HDD vind ik het nu nog niet zinnig om aan te passen. Ik weet van mijn eigen game gedrag dat games na een tijdje gewoon in de kast verdwijnen. Dan kunnen ze ook van de HDD. Je save games worden apart opgeslagen en dus mocht er een game ineens weer interessant worden kan je hem altijd opnieuw installeren.
Op mijn PC SSD van 160GB zit ik ook al snel aan de max. Staan maar een spel of 3/4 op geïnstalleerd en wat ik niet meer speel wordt verwijderd. Saves staan in de Origin/Steam cloud dus die zal je niet kwijt raken.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-10 20:10

amaterasu

In memory of Cj

Hier ook de PS4 sinds release in bezit. Kom van een 360 af en moet zeggen ik ben zeer tevreden! Was een beetje bang voor zaken als de BLOD en een lawaai makende ps4. Maar nergens last van! Mijn bevindingen.

1. Wifi werkt hier goed. Al enkele potjes BF4 en Shadowfall online gedaan (combinatie met Cisco ea6500)
2. Killzone Shadow fall. Geweldige game! Eerste halfuur een beetje onduidelijk en vrij moeilijk (kan aan mij liggen natuurlijk) maar uiteindelijk een topper! Grafische gaf het mij een echt wow moment. Online valt hij helaas tegen voor mij.
2. Battlefield 4. Vond hem op de 360 al tof maar het is alleen maar beter geworden! Grafische net wat meer details en licht effecten. De 64 man battles zijn geweldig! Puur CHAOS!
3. Assassin's Creed Black Flag. Heel lang getwijfeld deze te halen (Had een enorme hekel aan het varen in de vorige AC's). Maar tot nu toe geen spijt! Grafische ook echt top en de piraten setting is echt super tof uitgewerkt.
4. Knack. Sinds de eerste video van Knack had ik al zoiets van deze ga ik zeker halen. Tot er hier en daar wat middelmatige tot slechte reviews werden geschreven. Uiteindelijk toch aangeschaft en ik ben het dus niet eens met de reviewers! Zit nu in level 6 en ik vind het nog net zo tof als de eerste levels. Co-op ook zeer vermakelijk.
5.Resogun. Simpel maar extreem verslavend spel!

Ben dus super tevreden met mijn aankoop en kan niet wachten op games als Infamous Second Son en hopelijk over niet al te lang ook een nieuwe Uncharted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Fallout4 teaser site. Die dus fake is helaas.
Uiteindelijk zal ie wel uitkomen voor de nextgen, alleen duurt het nu alleen maar langer. Jammer -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Release voor Destiny is volgend jaar 9 september, beta in de zomer.

Of iemand er een grotere HDD in wil zetten is persoonlijk. Ik heb het meteen gedaan toen ik mijn PS4 kreeg, die 10 minuten extra maakt dan ook niet uit. Op deze manier hoef ik later niet zo snel games van de HDD af te gooien die ik later weer moet installeren. En nu zijn er nog niet veel games maar over 2 a 3 jaar is dat al anders. En omdat ik niet iemand ben die dagen achter elkaar dezelfde game speel heb ik de games liever allemaal op mijn HDD staan. En die 6 tientjes voor een 1TB HDD zijn ook niet de kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel max 2 games tegelijk. SP games speel ik zelden opnieuw en verkoop ik meestal door. Voor mij is 500 GB meer dan zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt toch zoals bij ps3 backup en restore van het complete systeem?
Dat was ik van plan als de 500gb vol is, tegen die tijd zijn de schijven ook weer goedkoper / groter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-10 11:00
Volgens mij kon dat niet bij de PS4.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Alleen de savegames, spellen e.d. moet je opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 10:11:
Bron?

Edit: never mind... http://destinynews.net/destiny-release-date-09-09-14/

Toch jammer aangezien ze het vorige week nog over early 2014 hadden...

[ Voor 28% gewijzigd door Kenny_026 op 07-12-2013 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
DarkElement schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 10:32:
[...]

Alleen de savegames, spellen e.d. moet je opnieuw installeren.
Och, ook niet zo spannend natuurlijk de games, duurt welgeteld 3 minuten voordat een game geïnstalleerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
https://twitter.com/Bungie/status/409114458972102657
http://www.bungie.net/7_D...te/en/News/News?aid=11318
Today, in partnership with Activision, we are proud to announce that the worldwide launch of Destiny will happen on September 9th. Accordingly, the Destiny Beta will kick off in the summer of 2014, available first on PlayStation 4 and PlayStation 3.

[ Voor 49% gewijzigd door DarkElement op 07-12-2013 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 10:11:

Of iemand er een grotere HDD in wil zetten is persoonlijk. Ik heb het meteen gedaan toen ik mijn PS4 kreeg, die 10 minuten extra maakt dan ook niet uit. Op deze manier hoef ik later niet zo snel games van de HDD af te gooien die ik later weer moet installeren. En nu zijn er nog niet veel games maar over 2 a 3 jaar is dat al anders. En omdat ik niet iemand ben die dagen achter elkaar dezelfde game speel heb ik de games liever allemaal op mijn HDD staan. En die 6 tientjes voor een 1TB HDD zijn ook niet de kosten.
Eerst was het januari, toen april, nu september.

Kortom: :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben s wat aant spelen met de internet connectie op mijn ps4, en op wifi haal ik snelheden tussen de 3,1 mbs down en 4,2 mbs up tot 16,1 mbs down en 33,1 up.

bekabeld is het 6,4 mbs down en 13,1 mbs up tot 16 mbs down en 36 mbs up.

is dit normaal? doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:52

Phydomir

Dennis

Die downloads speeds zijn estimates he. Ik zit ook ruim 100mbps onder mijn UPC snelheid. Echter aan de snelheid waarmee games binnen komen kan ik wel zien dat hij gewoon zijn volledige snelheid benut.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 10:38:
[...]

Och, ook niet zo spannend natuurlijk de games, duurt welgeteld 3 minuten voordat een game geïnstalleerd is.
Ook als je games digitaal aanschaft? Ik neem aan dat je eerst opnieuw zult moeten downloaden of kun je bv BF4 al zo snel spelen na aanvang van de download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 10:59:
Die downloads speeds zijn estimates he. Ik zit ook ruim 100mbps onder mijn UPC snelheid. Echter aan de snelheid waarmee games binnen komen kan ik wel zien dat hij gewoon zijn volledige snelheid benut.
thx ;) gewoon met kabel verbinden en niet meer op letten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:08
Dat Blacklight is best vermakelijk tot ik Killzone ontvang uit Canada maar ik krijg bij het spelen telkens maar 6 man max in 1 map met moeite,spelen zo weinig mensen dat spel? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-10 22:05
Dat blacklight is echt een gedrocht van een game, echt zo verschrikkelijk slecht. Ik heb 1 potje van 5 min gespeeld en heb de game er direct weer vanaf gegooid. Dus er zouden meer mensen kunnen zijn die hetzelfde denken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 10:58:
ik ben s wat aant spelen met de internet connectie op mijn ps4, en op wifi haal ik snelheden tussen de 3,1 mbs down en 4,2 mbs up tot 16,1 mbs down en 33,1 up.

bekabeld is het 6,4 mbs down en 13,1 mbs up tot 16 mbs down en 36 mbs up.

is dit normaal? doe ik iets fout?
Op zolder haal ik via wifi max 6 mb en soms ruim onder een mb. Nu wil hij niet eens op het netwerk terwijl al mijn andere apparatuur "gewoon" werkt". Vreemd en frustrerend. Wat te doen?

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:07
Toch heb ik het idee dat ik tijdens 'online play' last heb van lag, met name tijdens NFS: Rivals. En dat is jammer, want dat haalt wel de fun uit een achtervoling o.i.d.

De PS4 is met een netwerkkabel aangesloten op het netwerk en heeft een statisch IP-adres. Daarnaast een NAT-type 2 en hij trekt zo'n 16-18MB. Nu is het wel zo dat ik geen bijster snelle internetverbinding heb. Volgens mij een Online abonnement van 20-30MB. Maar in maart ga ik overstappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunke7
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-12-2024
swoutr schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 11:33:
Dat blacklight is echt een gedrocht van een game, echt zo verschrikkelijk slecht. Ik heb 1 potje van 5 min gespeeld en heb de game er direct weer vanaf gegooid. Dus er zouden meer mensen kunnen zijn die hetzelfde denken :P
Ik vind het wel lijken op killzone alleen der perks en soepele game zijn weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansie_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:12
Ik heb het nog niet eens 5 minuten volgehouden... Hou t wel bij call of duty :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 11:50:
Toch heb ik het idee dat ik tijdens 'online play' last heb van lag, met name tijdens NFS: Rivals. En dat is jammer, want dat haalt wel de fun uit een achtervoling o.i.d.

De PS4 is met een netwerkkabel aangesloten op het netwerk en heeft een statisch IP-adres. Daarnaast een NAT-type 2 en hij trekt zo'n 16-18MB. Nu is het wel zo dat ik geen bijster snelle internetverbinding heb. Volgens mij een Online abonnement van 20-30MB. Maar in maart ga ik overstappen!
ik heb glasvezel 50/50 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag 1 : Hoeveel mensen spelen gemiddeld Ghosts op de ps4?

Vraag 2 : Hoeveel mensen spelen gemiddeld Battlefield 4 op de ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:08
Kan best maar ik heb Killzone nog niet ontvangen dus tot die tijd moet ik het met dit spel doen. Dat War Thunder vind ik touwens het slechtste spel wat ik in jaren gespeeld heb :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 12:34:

Ik zou eerst even aangeven wat jij speelt. Dan kunnen mensen weloverwogen de andere game kiezen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Maandag krijgt iedereen bericht van wehkamp. Ben benieuwd of ik bij de 2de levering zit :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 12:45:
[...]

Ik zou eerst even aangeven wat jij speelt. Dan kunnen mensen weloverwogen de andere game kiezen. :+
Ik bedoel meer hoeveel mensen het online aan het spelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Technisch vraagje, iemand hier ervaring mee?
Mijn NAT-type staat op strict.
Om dit te verhelpen heb ik het volgende gelezen:
Je moet de volgende ports 'forwarden':
TCP Ports: 80, 443, 465, 983, 5223, and 10070 - 10080
UDP Ports: 3478, 3479, 3658, and 10070
(bron: https://support.us.playst...d/241/kw/port%20fowarding )

Nu heb ik een poging gedaan, kan iemand mij vertellen of dit goed zal gaan? Ik begrijp die router eerlijk gezegd niet echt. Met name 'omzetten naar', 'triggerprotocol' en 'triggerpoort' zijn mij onduidelijk. Iemand met tips? Onderstaand mijn invoer:
Afbeeldingslocatie: http://img39.imageshack.us/img39/9325/6dgm.png

Super bedankt alvast! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Ik denk dat dat goed is. Alleen weet ik niet of je poort 80 en 443 wel moet openzetten. Zijn dat geen standaard poorten die al open staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fleximex schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 13:04:
Ik denk dat dat goed is. Alleen weet ik niet of je poort 80 en 443 wel moet openzetten. Zijn dat geen standaard poorten die al open staan?
Geen idee, maar ik wijs hem toe aan de PS4, dus dan zou dat wel goed moeten gaan toch? :) Thanks voor je reactionez! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Hoewel ik er geen voorstander van ben, in verband met veiligheid, kun je ook UPnP aanzetten. Als er een poort nodig is wordt die automatisch opengezet en ook weer dichtgezet.

Welke router heb je eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:13
AMARONE schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 12:36:
[...]

Kan best maar ik heb Killzone nog niet ontvangen dus tot die tijd moet ik het met dit spel doen. Dat War Thunder vind ik touwens het slechtste spel wat ik in jaren gespeeld heb :')
Lol , ik heb juist Blacklight na 15 minuten verwijderd. Dat je door muren kan kijken enz. Wat een bagger. War Thunder daarintegen is nog echt leuk (en moeilijk) ook. Wel ff van de zogenaamde easy besturing afhalen , maar al heel wat mooie dogfights gehad :)

Iedereen zijn eigen mening dus en dat is maar goed ook voor de ontwikkelaars :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 13:01:

Nu heb ik een poging gedaan, kan iemand mij vertellen of dit goed zal gaan? Ik begrijp die router eerlijk gezegd niet echt. Met name 'omzetten naar', 'triggerprotocol' en 'triggerpoort' zijn mij onduidelijk. Iemand met tips? Onderstaand mijn invoer:
[afbeelding]

vraagje, heb je helemaal geen internet op je ps4? of te langzaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RudyBre schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 13:09:
Update 7 december
Aanstaande maandag 9 december wordt er meer bekend gemaakt over de eerst volgende levering van de Playstation 4. Klanten die wel/niet aanspraak maken op deze levering worden hier maandag 9 december over ingelicht.

Staat op de site van Wehkamp.
Ik heb net op de site van Wehkamp gekeken en zag niets staan. Waar precies moet ik kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trissiev
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09-10 10:17
Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 13:01:

[afbeelding]

Is dat een experiabox van KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 13:46
Beakzz schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 13:15:
[...]

Lol , ik heb juist Blacklight na 15 minuten verwijderd. Dat je door muren kan kijken enz. Wat een bagger. War Thunder daarintegen is nog echt leuk (en moeilijk) ook. Wel ff van de zogenaamde easy besturing afhalen , maar al heel wat mooie dogfights gehad :)

Iedereen zijn eigen mening dus en dat is maar goed ook voor de ontwikkelaars :)
Je kunt War Thunder ook met muis en toetsenbord spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Wat me opvalt is dat veel mensen die problemen hebben met psn wireless werken. De allereerste test die je moet doen is gewoon kijken of je met een kabel ook die problemen hebt.

Vaak vergeten mensen dat er telefoontjes en tablets en hier en daar een laptop ook een wireless signaal vragen. Tegenwoordig is een dualband router eigenlijk al een absolute must. En dat is iets wat de meeste routers van providers al niet ondersteunen.

Dus de info die relevant is om hier een vraag neer te zetten...

1. Werkt het met een kabel goed
2. Type en merk router
3. Eventueel de dual band instellingen. Alleen 2,4 of ook 5 ghz?
4. Hoeveel devices hebben wireless verbinding in huis? Zet ze bijvoorbeeld eens uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-10 16:43
Mijn wifi was ook dramatisch, maar sinds ik het kanaal gewijzigd heb, is het echt veel beter. Ik zit ook in een appartementen complex, dus dat helpt dan ook niet met alle signalen. Dus dat kan men ook nog proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk is jongens, Need For Speed - Rivals voor 26,99

https://store.sonyenterta...01412_00-NFS14000PS3000EU

Had ik nu maar me Playstation 4 :(

***Foutje dit is de versie voor de Playstation 3*** 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2013 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kbloem schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 13:56:
Wat me opvalt is dat veel mensen die problemen hebben met psn wireless werken. De allereerste test die je moet doen is gewoon kijken of je met een kabel ook die problemen hebt.

Vaak vergeten mensen dat er telefoontjes en tablets en hier en daar een laptop ook een wireless signaal vragen. Tegenwoordig is een dualband router eigenlijk al een absolute must. En dat is iets wat de meeste routers van providers al niet ondersteunen.

Dus de info die relevant is om hier een vraag neer te zetten...

1. Werkt het met een kabel goed
2. Type en merk router
3. Eventueel de dual band instellingen. Alleen 2,4 of ook 5 ghz?
4. Hoeveel devices hebben wireless verbinding in huis? Zet ze bijvoorbeeld eens uit...
Wifi wordt juist gebruikt omdat een kabel trekken vaak geen optie is. Via powerlines zou dat wel kunnen maar ee vraag is of dat de situatie daadwerkelijk gaat verbeteren..
En de PS4 ondersteunt zoiezo geen 5Ghz, dus dat maakt niet uit. Wanneer je geen dual-band hebt maar wel 5Ghz kun je het AP niet eens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:10

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 14:29:

PS3 game?

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:03
Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 14:29:

jep ps3 versie,en die kan je niet upgraden naar de ps4 versie voor 10 euro.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-10 19:57

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Lars;
Modbreak:

Subtiele hint:

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Dit is raar. Ik was gister bij een maat van me. Ik heb daar ingelogd met mijn eigen PSN account. Vervolgens hebben we allebei een trophy gehaald (haal round 20 in Safeguard in Ghosts). We kregen allebei een eigen pop-up en nu ik op mijn eigen PS4 kijk staat er dat ik deze trophy niet heb gehaald.

Ja, ik heb gewacht tot die was gesynchroniseerd.

Is andere dit ook al opgevallen?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 12:34:

Genoeg mensen spelen Ghosts, ik heb altijd prima potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf, ik krijg net een mailtje:
Deze e-mail bevestigt dat uw Sony Entertainment Network aanmeldings-ID (e-mailadres) is gewijzigd.

Als u uw aanmeldings-ID niet hebt gewijzigd...

Deze e-mail is naar u verzonden omdat de aanmeldings-ID (e-mailadres) voor de relevante Sony Entertainment Network-account is gewijzigd. Als u uw aanmeldings-ID niet hebt gewijzigd, neem dan a.u.b. contact op met de klantendienst via het volgende adres:
http://sonyentertainmentnetwork.com/support

wat is dat voor een onzin? zou denken dat je dit eerst moet bevestigen via je eigen mail?
lekker makkelijk te hacken zo.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
dutchgio schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 14:34:
[...]

Wifi wordt juist gebruikt omdat een kabel trekken vaak geen optie is. Via powerlines zou dat wel kunnen maar ee vraag is of dat de situatie daadwerkelijk gaat verbeteren..
En de PS4 ondersteunt zoiezo geen 5Ghz, dus dat maakt niet uit. Wanneer je geen dual-band hebt maar wel 5Ghz kun je het AP niet eens vinden.
Daarom is het belangrijk om te weten of mensen een dual band hebben. Heb je dat dan kun je beide beter op 2.4Ghz zetten in plaats van er eentje op 5ghz te laten staan anders is de kans groot dat de helft van je router niets staat te doen en je dus een enkel kanaal moet delen met veel devices
Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 15:35:
wtf, ik krijg net een mailtje:
Deze e-mail bevestigt dat uw Sony Entertainment Network aanmeldings-ID (e-mailadres) is gewijzigd.

Als u uw aanmeldings-ID niet hebt gewijzigd...

Deze e-mail is naar u verzonden omdat de aanmeldings-ID (e-mailadres) voor de relevante Sony Entertainment Network-account is gewijzigd. Als u uw aanmeldings-ID niet hebt gewijzigd, neem dan a.u.b. contact op met de klantendienst via het volgende adres:
http://sonyentertainmentnetwork.com/support

wat is dat voor een onzin? zou denken dat je dit eerst moet bevestigen via je eigen mail?
lekker makkelijk te hacken zo.. |:(
Want? Als iemand je account gehackt heeft er er zijn wijzigingen dan word je daar op deze manier over op de hoogte gebracht.

Maar Sony doet momenteel gekke dingen. Gisteren bij een mate zagen we van het ene op het andere moment dat de verbinding met PSN verbroken werd en dat zijn wachtwoord niet meer klopte.

Later klopte het ineens wel weer.

[ Voor 51% gewijzigd door Kenny_026 op 07-12-2013 15:44 ]

Pagina: 1 ... 46 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan