Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02 12:47
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door Uniciteit op 06-12-2013 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-10 22:49
Paulus07 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:06:
zit hier ook nog steeds te kijken of ik nu wel of niet mijn ps3 ga verkopen met een hele berg aan games van 8 jaar sparen :P
Dat heb ik dus ook haha, of sommige games los

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ryderb schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:13:
Waar is het PS4 LEVERTIJDEN TOPIC. WAT is dit. Zijn de xbox fanboy mdos MAD JELLY omdat de PS4 al uit is en de xBONE nog niet?!?!? :? 8)7 :9

yolo
Nee..... omdat het topic vol wordt gespamt met precies zulke comments ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
*knip*

[ Voor 184% gewijzigd door Uniciteit op 06-12-2013 23:01 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 94% gewijzigd door Uniciteit op 06-12-2013 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02 12:47
*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door Uniciteit op 06-12-2013 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-10 23:54
botech schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:01:
Mijn PS4 maakt enorm lawaai, vooral de fan, niet zozeer de drive. Soms denk ik dat ie gaat opstijgen :+
Nu ben ik gisteren bij een vriend geweest die ook een PS4 heeft en die is aanmerkelijk stiller, die hoor je bijna niet. Zou dat lawaai een reden zijn om 'm om te wisslen? Iemand daar ervaring mee? Mijn PS4 is gekocht bij Saturn.
heeft die van mij ook bij sommige games. Niets om je zorgen over te maken. Bijvoorbeeld bij FIFA en Cod hoor je de fan bijna niet. Bij Battlefield 4 begint die na een tijdje harder te blazen. Bij killzone wisselt het regelmatig afhankelijk van waar je loopt.

Prima dus, als die warm wordt dan moet die die lucht afvoeren. Ik zou me meer zorgen maken als je de fan nooit hoort in die games :D

Dus ik denk dat het heel erg afhankelijk is van het spel en welke processen die nog meer uitvoert, bijvoorbeeld bij streaming op Best quality in die shooters gaat de fan van mij eerder harder draaien dan als ik niet stream. Dat doet die het uiteindelijk ook wel maar dan duurt het wat langer (wordt die langzamer warm). Omgevings temperatuur heeft natuurlijk ook nog invloed. Als de verwarming aanstaat en de lucht wat warmer is gaat die ook eerder aan.

Dus als je echt wilt vergelijken moet je dezelfde game en hetzelfde level spelen op de console van je vriend en dan ook nog bij jouw thuis op dezelfde plek die ps4 neerzetten, anders kun je dat niet vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:38
Ik vind het wel jammer. Iedere dag las ik even of er al nieuws was mbt de levering van de ps4.

Komt er helemaal geen topic meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand waar je toevallig nog Assasins Creed "Black Flag" direct kan kopen voor de PS4?
Saturn is/was geen succes (vanaf 17 dec pas weer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

*knip*

[ Voor 92% gewijzigd door Uniciteit op 06-12-2013 23:02 ]

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Hoe zijn jullie bevindingen een week na release, nogsteeds zo blij met de console? Ik wel in elk geval :) Tot nu toe heb ik vooral AC:BF gespeeld, een beetje Killzone en een beetje Warthunder. Op een paar incidentjes na, heb ik geen problemen gehad met de PS4. Ik moet helaas alleen wel een nieuwe headset kopen. Op dit moment gebruik ik de Steelseries Siberia V2 multiplatform en die werkt wel als ik de USB en audiojack inplug, maar het geluid is niet hard genoeg. Daarbij zitten de kabels wel echt in de weg. Tijd voor een headset die specifiek voor de PS4 is ontworpen dus.

Verder lukt het me niet om YouTube normaal te gebruiken. Bij de meeste video's krijg ik de melding dat flash niet wordt ondersteund. Ook niet na html5 binnen youtube aan te zetten. Hebben jullie hier ook last van en is hier iets aan te doen? Er worden sowieso maar weinig video formaten ondersteund in de browser. Gamekings kijken bijvoorbeeld is er ook niet bij.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voxxel schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:31:
Hoe zijn jullie bevindingen een week na release, nogsteeds zo blij met de console? Ik wel in elk geval :) Tot nu toe heb ik vooral AC:BF gespeeld, een beetje Killzone en een beetje Warthunder. Op een paar incidentjes na, heb ik geen problemen gehad met de PS4. Ik moet helaas alleen wel een nieuwe headset kopen. Op dit moment gebruik ik de Steelseries Siberia V2 multiplatform en die werkt wel als ik de USB en audiojack inplug, maar het geluid is niet hard genoeg. Daarbij zitten de kabels wel echt in de weg. Tijd voor een headset die specifiek voor de PS4 is ontworpen dus.

Verder lukt het me niet om YouTube normaal te gebruiken. Bij de meeste video's krijg ik de melding dat flash niet wordt ondersteund. Ook niet na html5 binnen youtube aan te zetten. Hebben jullie hier ook last van en is hier iets aan te doen? Er worden sowieso maar weinig video formaten ondersteund in de browser. Gamekings kijken bijvoorbeeld is er ook niet bij.
Je krijgt toch een headset bij je ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0utje89
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-07 15:29

Ik heb één keer een crash gehad tijdens Killzone (gepauzeerd en met share-mogelijkheid spelen).
PS4 bleef hangen, echter na zo'n 20 seconden kreeg ik daarvan een melding, met error-code.
De PS4 herstelde vervolgens zichzelf en ik kon Killzone mooi verder spelen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:32:
[...]

Je krijgt toch een headset bij je ps4?
Euh.. dat kan je geen serieuze headset noemen ;) Ik heb dat ding nog niet eens uit het plastic gehaald.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dat is zo'n kansloos oortje dat in je oorschelp moet blijven hangen.
Heb hem nog niet geprobeerd (heb mijn BLOD ps4 nog niet terug),
maar ik weet nu al dat dat niet gaat werken bij mij.
Had er dan een in-ear van gemaakt. Die blijven tenminste zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Wat betreft de headsets, dringend tijd dat ze update uitbrengen dat je gewoon een bluetooth headset kan gebruiken, al die pauper oortjes krijg ik last van me oren van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Wehkamp staat de killzone bundel van 500 euro er niet meer. Kan ik alsnog de waardebonnen kopen en dan misschien in de toekomst weer bestellen ? Ik neem aan dat hij dan wel komt, heb op zich niet zo een haast en kan wachten tot de 3e levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Ik wil ook graag een nieuwe headset kopen, maar ik wordt er helemaal gek van dat je nu nergens kan vinden wat wel en niet werkt.

Ik heb al meerdere keren het officiele bericht van Sony voorbij zien komen met de officieel ondersteunde headsets, maar vervolgens lees je ook weer dat er NOG een firmware update moet komen (dus niet de 1.50 of de 1.51 die we al hebben).

Doe het voorlopig maar even met m'n iPhone oordopjes. Dat is al een kleine verbeter t.o.v. die waardeloze "headset" die je mee krijgt.

Afbeeldingslocatie: http://preview.images.memegenerator.net/Instance/Preview?imageID=4265606&generatorTypeID=&panels=&text0=Headset&text1=&text2=&text3=

[ Voor 13% gewijzigd door EricNL op 06-12-2013 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
EricNL schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:48:
Ik wil ook graag een nieuwe headset kopen, maar ik wordt er helemaal gek van dat je nu nergens kan vinden wat wel en niet werkt.

Ik heb al meerdere keren het officiele bericht van Sony voorbij zien komen met de officieel ondersteunde headsets, maar vervolgens lees je ook weer dat er NOG een firmware update moet komen (dus niet de 1.50 of de 1.51 die we al hebben).

Doe het voorlopig maar even met m'n iPhone oordopjes. Dat is al een kleine verbeter t.o.v. die waardeloze "headset" die je mee krijgt.
Ach ik wacht geduldig af tot een van de grote headset makers met een goede set komt.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
Hoe zijn jullie bevindingen een week na release, nogsteeds zo blij met de console? Ik wel in elk geval :)
Ik vind het een fantastische console en ben er erg blij mee en ik zou met gemak een A4 vol kunnen schrijven met alleen maar positieve kanten aan de console. Maar die zijn inmiddels allemaal wel bekend.

Veel interessanter zijn de 'kleine' minpuntjes die je eigenlijk nergens leest, maar die ik wel als voor verbetering vatbaar ervaar (kan voor iemand anders weer anders zijn natuurlijk):

- Framerate niet altijd stabiel in sommige games. Met name als de console het erg druk heeft met andere taken zoals downloads, installatie en streaming zie je af en toe wel dat dit effect heeft op de framerate in games als cod en BF4.
- Video editing mogelijkheden. Van de 15 minuten kun je in de video editor een montage maken van wat je gaat uploaden, echter op dit moment kun je alleen het beginpunt en het eindpunt van de montage aangeven, het is niet mogelijk om delen ertussen weg te snijden wat het best beperkt maakt. (bijvoorbeeld alle kills even uploaden tijdens een 15 minuten durend potje kan niet, dan moet je het hele potje uploaden).
- PSN Friends staan door elkaar, je kunt helaas niet zien in 1 oogopslag waar je friends op spelen, mooi zou het zijn als je bijvoorbeeld alleen de ps4 friends in beeld kon hebben zodat je weet welke friend je kan inviten. Nu moet je van een friend klikken op zijn profiel om te zien op welk platform die speelt. Zeker als je 100 friends in je lijst hebt staan is dat gewoon onhandig, het zou beter zijn als ze het hetzelfde zouden doen als de friendslijsten op de PS Vita waar je gewoon de console bij de naam ziet staan waar ze op dat moment op spelen.
- Ook zien mensen je niet online op de ps3 als jij op de ps4 speelt, dat is echt onhandig als je een berichtje wil sturen naar iemand op de ps4 om hem te inviten voor een gamesessie op de ps3. Dit is raar omdat je namelijk op de ps4 wel iedereen online ziet ongeacht of ze op de ps3, vita of ps4 spelen.
- MP3's worden niet ondersteund, als je muziek tijdens het gamen wilt kan dat op dit moment alleen via Music Unlimited (wat overigens perfect werkt, maar je hebt er wel een abonnement voor nodig die ik wel heb nog maar niet ga verlengen). (komt in een update, is aangekondigd)
- DLNA mist nog (komt in een update, is aangekondigd)
- de kleur bar op de controller kan niet uitgezet worden. Dat is met name onhandig voor mensen zoals ik die in een donkere kamer via een beamer spelen. Je ziet voor je altijd een gekleurde gloed in je blikveld en die ledjes zijn zo fel dat je kamer in een ambient achtige gloed gezet is. Heb hem nu maar afgeplakt met tape, maar dat zou eigenlijk niet de bedoeling moeten zijn.
- partychat is voor verbetering vatbaar. Nu is het zo dat als je met een paar man erin zit dat het nog wel lekker werkt, maar tot nu toe is het elke keer zo geweest dat als je met 4 man of meer erin gaat dat je jezelf na een halve seconde tot een seconde terughoort via je headset (even hard als dat je praat en even hard als de andere). Dit is enorm storend om je zinnen af te maken. Tot 4 man werkt het tot nu toe wel goed. Maar bij grotere parties dus niet bij ons.

Op zich zijn het allemaal kleine punten die ongetwijfeld nog wel opgelost gaan worden in volgende firmwares maar op dit moment zijn dit toch wel de aandachtspuntjes waar snel winst geboekt kan worden door sony.

[ Voor 7% gewijzigd door robinez op 06-12-2013 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al nieuws van bol.com betreft levertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

[afbeelding]
Headsets via USB werken gewoon. Daar is laatst al een update voor geweest, zie ook
http://www.computerandvid...sb-headset-compatibility/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

robinez schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:50:
[...]

Ik vind het een fantastische console en ben er erg blij mee en ik zou met gemak een A4 vol kunnen schrijven met alleen maar positieve kanten aan de console. Maar die zijn inmiddels allemaal wel bekend.

Veel interessanter zijn de 'kleine' minpuntjes die je eigenlijk nergens leest, maar die ik wel als voor verbetering vatbaar ervaar (kan voor iemand anders weer anders zijn natuurlijk):

- Framerate niet altijd stabiel in sommige games. Met name als de console het erg druk heeft met andere taken zoals downloads, installatie en streaming zie je af en toe wel dat dit effect heeft op de framerate in games als cod en BF4.
- Video editing mogelijkheden. Van de 15 minuten kun je in de video editor een montage maken van wat je gaat uploaden, echter op dit moment kun je alleen het beginpunt en het eindpunt van de montage aangeven, het is niet mogelijk om delen ertussen weg te snijden wat het best beperkt maakt. (bijvoorbeeld alle kills even uploaden tijdens een 15 minuten durend potje kan niet, dan moet je het hele potje uploaden).
- PSN Friends staan door elkaar, je kunt helaas niet zien in 1 oogopslag waar je friends op spelen, mooi zou het zijn als je bijvoorbeeld alleen de ps4 friends in beeld kon hebben zodat je weet welke friend je kan inviten. Nu moet je van een friend klikken op zijn profiel om te zien op welk platform die speelt. Zeker als je 100 friends in je lijst hebt staan is dat gewoon onhandig, het zou beter zijn als ze het hetzelfde zouden doen als de friendslijsten op de PS Vita waar je gewoon de console bij de naam ziet staan waar ze op dat moment op spelen.
- Ook zien mensen je niet online op de ps3 als jij op de ps4 speelt, dat is echt onhandig als je een berichtje wil sturen naar iemand op de ps4 om hem te inviten voor een gamesessie op de ps3. Dit is raar omdat je namelijk op de ps4 wel iedereen online ziet ongeacht of ze op de ps3, vita of ps4 spelen.
- MP3's worden niet ondersteund, als je muziek tijdens het gamen wilt kan dat op dit moment alleen via Music Unlimited (wat overigens perfect werkt, maar je hebt er wel een abonnement voor nodig die ik wel heb nog maar niet ga verlengen). (komt in een update, is aangekondigd)
- DLNA mist nog (komt in een update, is aangekondigd)
- de kleur bar op de controller kan niet uitgezet worden. Dat is met name onhandig voor mensen zoals ik die in een donkere kamer via een beamer spelen. Je ziet voor je altijd een gekleurde gloed in je blikveld en die ledjes zijn zo fel dat je kamer in een ambient achtige gloed gezet is. Heb hem nu maar afgeplakt met tape, maar dat zou eigenlijk niet de bedoeling moeten zijn.

Op zich zijn het allemaal kleine punten die ongetwijfeld nog wel opgelost gaan worden in volgende firmwares maar op dit moment zijn dit toch wel de aandachtspuntjes waar snel winst geboekt kan worden door sony.
Maar die framerate heeft toch niks met de console te maken, eerder met het spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
robinez schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:50:
[...]

Deze 2! Ik, en mijn vrienden, delen graag mooie doelpunten van Fifa met elkaar, maar ik heb geen zin om 1 wedstrijd 3 keer opnieuw te moeten knippen als ik toevallig 3 mooie goals maak.

Daarnaast zou een sorteerfunctie in het Trophie menu ook erg fijn zijn, zoals:
- Sorteren op Datum Behaald
- Sorteren op wel/niet behaald
- Sorteren op moeilijkheidsgraag (brons, zilver, gold)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
*knip*

[ Voor 175% gewijzigd door Uniciteit op 06-12-2013 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
Bellerophon schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:52:
[...]
Maar die framerate heeft toch niks met de console te maken, eerder met het spel...
jawel, want als je die dingen op de achtergrond niet doet is de framerate wel hoger in de genoemde games.

je hebt wel gelijk overigens dat cod en bf4 kwa framerate ook problemen hebben bij heel veel drukke acties zonder achtergrond processen, maar het effect wordt wel verergerd als je de ps4 veel andere taken op de achtergrond laat uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Ga even lekker ergens anders zoeken naar de levertijden
robinez schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:56:
[...]

jawel, want als je die dingen op de achtergrond niet doet is de framerate wel hoger in de genoemde games.

je hebt wel gelijk overigens dat cod en bf4 kwa framerate ook problemen hebben bij heel veel drukke acties zonder achtergrond processen, maar het effect wordt wel verergerd als je de ps4 veel andere taken op de achtergrond laat uitvoeren.
Op die manier heb je natuurlijk gelijk. Ik bekeek het even alleen van het spel. En bij totale chaos wilt BF4 het soms wel even wat moeilijker hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
Bellerophon schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:00:
[...]

Ga even lekker ergens anders zoeken naar de levertijden

[...]
Waar slaat dit op? Omdat het jou niet aanstaat? 8)7

Als je het antwoord niet weet dan reageer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Vibravis schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:03:
[...]

Waar slaat dit op? Omdat het jou niet aanstaat? 8)7

Als je het antwoord niet weet dan reageer niet.
Omdat dit topique grandioos werd verziekt door het gezever over beschikbaarheid e.d.

Volgens mij ook meerdere keren door modjes aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Bellerophon schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:05:
[...]

Omdat dit topique grandioos werd verziekt door het gezever over beschikbaarheid e.d.

Ben het hier mee eens. Ook wordt dit topic redelijk verziekt door mensen die alleen maar brutaal zijn tegen elkaar en niet normaal kunnen communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Heb gister nog Killzone aangeschaft omdat ik eens iets anders wou dan CoD. Nu wordt het spel helaas weinig online gespeeld en wat ik ervan gezien heb is ook best apart.
Een mooie grote map maar iedereen blijft in hetzelfde hokje op elkaar schieten en dat wordt best snel saai. Ik hoop dat ik het een en ander niet goed doorheb want het schieten is wel erg fijn. Iemand nog tips om de ervaring wat beter te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
Bellerophon schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:05:
[...]

Dat klopt helemaal. Het was totaal offtopic.
Maar moet iedereen bloeden voor die paar eikels?

Er zijn genoeg tweakers die wel op een fatsoenlijke manier met elkaar kunnen omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:49
Eduardboon schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:07:
Heb gister nog Killzone aangeschaft omdat ik eens iets anders wou dan CoD. Nu wordt het spel helaas weinig online gespeeld en wat ik ervan gezien heb is ook best apart.
Een mooie grote map maar iedereen blijft in hetzelfde hokje op elkaar schieten en dat wordt best snel saai. Ik hoop dat ik het een en ander niet goed doorheb want het schieten is wel erg fijn. Iemand nog tips om de ervaring wat beter te maken?
Dat viel mij ook op inderdaad, terwijl Killzone 3 wel veel online gespeeld werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:06
Ik vind de multiplayer van Killzone apart, en daardoor heeft een wat hogere learning curve, maar welke mode speel je? Het beste vind ik Classic Warzone, die 24 spelers versie is me wat te druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tripwire999 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:10:
[...]

Dat viel mij ook op inderdaad, terwijl Killzone 3 wel veel online gespeeld werd.
Als ik me PS4 heb zal ik zeker Killzone Online gaan spelen. En ik denk dat het blijven in die kleine hokjes een beetje van CoD afkomt..(Niets tegen CoD hierbij bedoeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Volgens mij had dat ook met de spawn points te maken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Vibravis schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:09:
[...]
Dat klopt helemaal. Het was totaal offtopic.
Maar moet iedereen bloeden voor die paar eikels?
Het levertijden topic is tijdelijk dicht tot een mod klaar is met opruimen, en gezien de enorme puinzooi in dat topic gaat dat nog wel even duren.
Uniciteit in "[NextGen] [PS4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:12:
[...]

Als ik me PS4 heb zal ik zeker Killzone Online gaan spelen. En ik denk dat het blijven in die kleine hokjes een beetje van CoD afkomt..(Niets tegen CoD hierbij bedoeld)
Ach ja, blijven in kleine hokjes = campen. Campen komt voor in elke online shooter. Niets ten nadele van CoD of Killzone. In Counter-Strike werd het ook al aan de lopende band gedaan.

Er zijn helaas mensen die er plezier aan beleven om in een hoekje te campen en wachten tot er iemand langs komt lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EricNL schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:15:
[...]

Ach ja, blijven in kleine hokjes = campen. Campen komt voor in elke online shooter. Niets ten nadele van CoD of Killzone. In Counter-Strike werd het ook al aan de lopende band gedaan.

Er zijn helaas mensen die er plezier aan beleven om in een hoekje te campen en wachten tot er iemand langs komt lopen.
Klopt helemaal. En dat haalt de "Fun" factor vaak van die games af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike7990
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-02 00:51
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:16:
[...]

Klopt helemaal. En dat haalt de "Fun" factor vaak van die games af..
Een beetje pro gamer wint het op reactietijd en aim.

Ik heb Battlefield 3 nu 2 jaar competitive gespeeld, voor top teams gespeeld en ook voor Team Netherlands.
In wedstrijden heb je daar geen last van gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mike7990 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:18:
[...]

Ik heb Battlefield 3 nu 2 jaar competitive gespeeld, voor top teams gespeeld en ook voor Team Netherlands.
Hahah. Ben het zeker met je eens hoor. Maar nog steeds. Ik vind persoonlijk dat ik best goed ben in FPS. Maar ik ben geen pro:p. En niet iedereen is zo goed;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:39
mike7990 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:18:
[...]

Battlelog linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Nou gaat dit topic zo snel dat deze post vast alweer vergeten is :P maar hoe gebruik je YouTube op de PS4? Ga je naar youtube.com of naar youtube.com/tv? Ik gebruik die laatste namelijk en daar ben ik nog geen enkele video tegengekomen die ik niet kan afspelen. Daarnaast geeft die pagina je ook de mogelijkheid om je telefoon als afstandsbediening te gebruiken wat alles een stuk makkelijk maakt.

Ik hoef zo eigenlijk haast geen speciale app meer voor de PS4, alleen moet er dan wel een optie zijn dat de browser altijd in fullscreen kan, aangezien de terugknop nu steeds de browser uit fullscreen haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
TrekDude101 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:24:
[...]

Nou gaat dit topic zo snel dat deze post vast alweer vergeten is :P maar hoe gebruik je YouTube op de PS4? Ga je naar youtube.com of naar youtube.com/tv? Ik gebruik die laatste namelijk en daar ben ik nog geen enkele video tegengekomen die ik niet kan afspelen. Daarnaast geeft die pagina je ook de mogelijkheid om je telefoon als afstandsbediening te gebruiken wat alles een stuk makkelijk maakt.

Ik hoef zo eigenlijk haast geen speciale app meer voor de PS4, alleen moet er dan wel een optie zijn dat de browser altijd in fullscreen kan, aangezien de terugknop nu steeds de browser uit fullscreen haalt.
Thanks! Nee dit gebruikte ik nog niet, maar dat ga ik vanavond zeker doen!

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:24
robinez schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:27:
[...]

heeft die van mij ook bij sommige games. Niets om je zorgen over te maken. Bijvoorbeeld bij FIFA en Cod hoor je de fan bijna niet. Bij Battlefield 4 begint die na een tijdje harder te blazen. Bij killzone wisselt het regelmatig afhankelijk van waar je loopt.

Prima dus, als die warm wordt dan moet die die lucht afvoeren. Ik zou me meer zorgen maken als je de fan nooit hoort in die games :D

Dus ik denk dat het heel erg afhankelijk is van het spel en welke processen die nog meer uitvoert, bijvoorbeeld bij streaming op Best quality in die shooters gaat de fan van mij eerder harder draaien dan als ik niet stream. Dat doet die het uiteindelijk ook wel maar dan duurt het wat langer (wordt die langzamer warm). Omgevings temperatuur heeft natuurlijk ook nog invloed. Als de verwarming aanstaat en de lucht wat warmer is gaat die ook eerder aan.

Dus als je echt wilt vergelijken moet je dezelfde game en hetzelfde level spelen op de console van je vriend en dan ook nog bij jouw thuis op dezelfde plek die ps4 neerzetten, anders kun je dat niet vergelijken.
Ja, ik weet wel dat het van veel factoren afhankelijk is, maar toch geloof ik dat er veel verschil zit tussen de toestellen: dat er toch zijn die gewoon wat stiller zijn /meer lawaai maken dan andere. Die van mij staat dan nog los op de kast en bij mijn vriend in de kast, raar :?
Phydomir schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:03:
[...]

Heb je met exact dezelfde game en punt in de game getest? Ik heb bij zowel Killzone en NBA2K14 gemerkt dat hij soms meer lawaai maakt dan normaal. Ligt denk ik aan het level of situatie. Als je fans continu vol blijven draaien dan is dit een defect. Als ze na een tijdje beginnen te werken dan is er niets aan de hand en doen de fans gewoon waar ze voor bedoeld zijn.
Nee, dat niet. Was gewoon een algemene indruk dat die PS4 stiller was. Bij mij is het wel vooral bij Killzone dat die fan veel lawaai maakt, maar soms toch ook bij games die op de harde schijf staan.
Er is misschien niks aan de hand maar het is toch storend, vooral als je dan ziet dat ze het niet allemaal hebben.
Is moeilijk om zo te vergelijken natuurlijk, deze in dat filmpje doet wel heel raar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen, help ff. Shadow Fall uitgespeeld. Online is niks voor mij zolang er geen fatsoenlijke muis controller beschikbaar is. Ik ben sowieso meer van de single players.

Nu is het SP aanbod vrij karig zoals we wel weten. De enige grote SP game is Black Flag. Hoewel de setting en de graphics me zeker wel aanspreken, word ik toch weerhouden door bepaalde zaken:

- Ik heb de vorige delen vrijwel niet (uitgebreid) gespeeld m.u.v. Liberation (Vita) en AC3.
- AC3 heb ik via Plus gedownload. Die game begon in de tegenwoordige tijd en via voor mij onverklaarbare redenen veranderde de wereld om mij heen ineens en reisde ik terug in de tijd naar het verleden ofzo? Zit dit weer in AC4 of is het een heel nieuw verhaal zonder deze ongein? Betreft het verder gewoon een nieuw verhaal te volgen door een AC n00b?
- Liberation heb ik niet verder gespeeld omdat ik totaal de immersie miste en de wereld saai en dood aanvoelde. Hoe is dit in AC4?
- Hoe voelt de wereld in 4 verder aan? Beetje hetzelfde verhaal als in GTA V waarbij je binnen een minuut of 20 een rondje rond de hele map hebt gevaren/gereden, of wordt dit subtiel gemaskeerd?
- Draagt die hoofdgast serieus de hele game die noordpool outfit in een tropisch gebied?
- Hoe is de verhouding varen/te voet? Dat varen lijkt me echt een noodzakelijk kwaad. Komt dit vaak voor? Is er ook fast travel?
- Vinden jullie de game grafisch next gen aanvoelen op de PS4?

Ik ben een groot liefhebber van 3rd person games als Batman, Uncharted, Last of Us etc. Ter info.

Ik denk zodoende dat ik Killzone te koop ga zetten (of wil er iemand ruilen voor AC4?) en wellicht een poging AC4 ga wagen.

Alvast bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:50:
Mensen, help ff. Shadow Fall uitgespeeld. Online is niks voor mij zolang er geen fatsoenlijke muis controller beschikbaar is. Ik ben sowieso meer van de single players.

Nu is het SP aanbod vrij karig zoals we wel weten. De enige grote SP game is Black Flag. Hoewel de setting en de graphics me zeker wel aanspreken, word ik toch weerhouden door bepaalde zaken:

- Ik heb de vorige delen vrijwel niet (uitgebreid) gespeeld m.u.v. Liberation (Vita) en AC3.
- AC3 heb ik via Plus gedownload. Die game begon in de tegenwoordige tijd en via voor mij onverklaarbare redenen veranderde de wereld om mij heen ineens en reisde ik terug in de tijd naar het verleden ofzo? Zit dit weer in AC4 of is het een heel nieuw verhaal zonder deze ongein? Betreft het verder gewoon een nieuw verhaal te volgen door een AC n00b?
- Liberation heb ik niet verder gespeeld omdat ik totaal de immersie miste en de wereld saai en dood aanvoelde. Hoe is dit in AC4?
- Hoe voelt de wereld in 4 verder aan? Beetje hetzelfde verhaal als in GTA V waarbij je binnen een minuut of 20 een rondje rond de hele map hebt gevaren/gereden, of wordt dit subtiel gemaskeerd?
- Draagt die hoofdgast serieus de hele game die noordpool outfit in een tropisch gebied?
- Hoe is de verhouding varen/te voet? Dat varen lijkt me echt een noodzakelijk kwaad. Komt dit vaak voor? Is er ook fast travel?

Ik ben een groot liefhebber van 3rd person games als Batman, Uncharted, Last of Us etc. Ter info.

Ik denk zodoende dat ik Killzone te koop ga zetten (of wil er iemand ruilen voor AC4?) en wellicht een poging AC4 ga wagen.

Ziet ernaaruit dat iemand hier assassins creed Black flag reviews moet gaan bekijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:52
Die game begon in de tegenwoordige tijd en via voor mij onverklaarbare redenen veranderde de wereld om mij heen ineens en reisde ik terug in de tijd naar het verleden ofzo? Zit dit weer in AC4 of is het een heel nieuw verhaal zonder deze ongein? Betreft het verder gewoon een nieuw verhaal te volgen door een AC n00b?
Ik heb zelf AC4 nog niet gespeeld, dus de rest kan ik niet beantwoorden.

Maar voor wat dit betreft. Het terug reizen in de tijd zoals je het noemt is juist een essentieel onderdeel van AC. En dit zit ook wederom in AC4.

Lees ook kort:
http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Genetic_memory

Hoewel het eigenlijk het best duidelijk wordt door de originele AC gespeeld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenj
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-04-2023
Ik moest net opeens een nieuw wachtwoord aanmaken. Zijn ze weer gehackt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
ikbenj schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:08:
Ik moest net opeens een nieuw wachtwoord aanmaken. Zijn ze weer gehackt....
Hier ook :S

http://www.computerandvid...owing-irregular-activity/

[ Voor 21% gewijzigd door Paulus07 op 06-12-2013 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel

Ik heb AC: BF wel en vind het echt een topgame. De vorige delen die ik heb gespeeld zijn deel 1 en de eerste paar uur van AC3. Ik ken het verhaal dus nauwelijks, maar dat is echt geen probleem. Deel 3 vond ik overigens echt verschikkelijk om te spelen.

In deel 4 maak je heel veel gebruik van je boot om naar andere eilanden te komen, als je ergens geweest bent kan je ook fasttravelen. De wereld is vrij groot, maar je vaart heel snel van eiland naar eiland.

In elk geval hoef je de vorige delen dus niet gespeeld te hebben om te genieten van deel 4. En als je zoals ik deel 3 niet leuk vond, dan kan deel 4 nogsteeds de moeite waard zijn.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik ben gisteren in hoofdstuk 8 aangekomen bij Killzone. Het spel heeft zijn mindere momenten, maar op zich bevalt die tot nu toe wel goed. Ik geef persoonlijk wel de voorkeur aan de levels die zich buiten afspelen, de donkere levels vind ik een stuk minder. Het level waar ik nu in zit vind ik grafisch wel weer behoorlijk indrukwekkend moet ik zeggen, op grafisch gebied is Killzone echt wel een topper.
En ik kan niet verklaren waarom, maar gek genoeg doet dit spel me af en toe denken aan Halo. Zal wel door de setting komen ofzo.

[ Voor 17% gewijzigd door SToRM666 op 06-12-2013 12:44 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
SToRM666 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:42:
Ik ben gisteren in hoofdstuk 8 aangekomen bij Killzone. Het spel heeft zijn mindere momenten, maar op zich bevalt die tot nu toe wel goed. Ik geef persoonlijk wel de voorkeur aan de levels die zich buiten afspelen, de donkere levels vind ik een stuk minder. Het level waar ik nu in zit vind ik grafisch wel weer behoorlijk indrukwekkend moet ik zeggen, op grafisch gebied is Killzone echt wel een topper.
Ik kan niet verklaren waarom, maar gek genoeg geeft dit spel me af en toe een 'Halo' gevoel. Zal wel door de setting komen ofzo.
Precies, dat gevoel krijg ik er dus ook bij, Halo... Wat niet erg is want ik vond Halo toffe games!

En idd, kan me ook vinden in het feit dat de levels buiten het leukste zijn.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Halo is voor mij ook wel een van de leukste en beste shooters die ik al gespeeld heb. Qua verhaal kan Killzone zich hier ook niet mee meten, maar ik hoop dat ze bij een volgend deel meer tijd investeren in een betere verhaallijn, want grafisch is het al dik in orde.
Wat ik ook goed vind aan Killzone is het feit dat ze regelmatig de actie onderbreken met een ander type gameplay, alleen is de uitwerking hiervan niet altijd even goed.

[ Voor 31% gewijzigd door SToRM666 op 06-12-2013 12:49 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Zelf erg benieuwd naar Destiny, qua besturing lijkt het veel op Halo volgens Bungie.

Nieuwe setting van dezelfde maker, kan heel erg goed worden!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:58:
[...]

Ziet ernaaruit dat iemand hier assassins creed Black flag reviews moet gaan bekijken...
Ik weet dat de reviews goed zijn, maar dat zijn ze bij GTA ook, en die game vind ik ook bout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:12

Phydomir

Dennis

Ik vind het verhaal juist heel erg sterk. Het gaat namelijk niet zozeer om wat erg om jou heen gebeurd, maar wat er met je gebeurd.

spoiler:
In het begin ben je eigenlijk gewoon een schietmachine waarbij iedere Helghast een bad-guy is. Op het einde zie je in dat het allemaal niet zo zwart-wit is en dat er twee kanten aan het verhaal zitten. Het einde (chpt 10) bezorgde mij ook kippenvel op het einde

Zelf vind ik juist de wat donkere levels leuker. Misschien komt het ook wel omdat ik die iets makkelijker vind. Bij die open delen heb ik heel vaak gehad dat ik al dood was voor ik überhaupt door had waar de kogels vandaan kwamen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:15:
Wanneer is een sub volgens jou slecht geplaatst of afgesteld (er zit alleen een volumeknop op), afgezien van de onbenullen die 'm in een afgesloten kast plaatsen?
Ga hier toch even op reageren (na de discussie van headset of hometheater).
Allereerst;
http://www.digitaltrends....ubwoofer-you-just-bought/

Check dat eens, want 'alleen een volumeknop' en 'afgezien van in een kast plaatsen' komt er wel iets meer bij kijken zeg maar. :)

Ik wil niet dat dit als een persoonlijke aanval overkomt, echter lijken je argumenten van een headset boven een hometheater vooral op aannames gedaan te zijn.
Ikzelf ben een gelukkige eigenaar van een 5000+ euro hometheater (niet om op te scheppen, maar ik praat dus niet over een logitech setje) en heb er ongeveer een jaar over gedaan om de set samen te stellen, dwz informatie vergaren en veel..., erg veel verschillende setups beluisterd.
De receiver uitkiezen is een ding, maar dat verschillende merken van speakers op dezelfde receiver een hele andere werking hebben is gewoon een feit.
Als je het dan eenmaal hebt begint het afstellen om het thuis zo goed mogelijk te laten klinken (wat een eeuwigheid kan duren btw). Deze afstellingen zijn bij mij in ieder geval (qua basis) in drievoud. Gaming, Movie, Music. Dit zijn 3 zeer uitwijkende setups en hebben veel tijd gekost om te perfectioneren. (totdat mn vriendin besloot om een kast te verplaatsen en kan je weer overnieuw beginnen :+ )

Je aanname dat 'geluiden gewoon verloren gaan' als speakers een aantal meter verder van je oren vandaan staan is simpelweg niet waar.
Ja dit kan gebeuren, maar hoeft zeker niet.
Ook dat een headset realistischer zou zijn, ben ik het niet mee eens. Sommige 'effecten' hebben juist een bepaalde afstand nodig om je oren te bereiken om een zo realistisch mogelijke weergave te produceren. Het 'erboven opzitten' kan prima bereikt worden; je zit met een goed afgesteld systeem letterlijk in het midden van alle golven.

This said; voor wat een headset kost en hoeveel tijd je bespaart met een studie erop loslaten om een goede set te kopen (en afstellen!), is het misschien beter om als princess Leia te gamen trouwens. :P
En dan is er altijd de kwestie van smaak en eigen mening. Ieder zn ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:46
Helemaal mee eens :)

[ Voor 88% gewijzigd door exi22 op 06-12-2013 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Misschien vraag ik mijzelf dit compleet onterecht af hoor, maar afgezien van de graphics vind ik de single player mode van de CoD's altijd erg sterk. Ik vind daarom de SP van Ghosts ook weer erg sterk en heel fijn spelen. Het komt voor mij niet in de buurt van Black Ops 1 qua verhaal, maar vermaak me prima.

Zijn er meer mensen die dit ook vinden, of wind vrijwel iedereen zich eigenlijk alleen maar op vanwege de mindere graphics :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EricNL schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:23:
Misschien vraag ik mijzelf dit compleet onterecht af hoor, maar afgezien van de graphics vind ik de single player mode van de CoD's altijd erg sterk. Ik vind daarom de SP van Ghosts ook weer erg sterk en heel fijn spelen. Het komt voor mij niet in de buurt van Black Ops 1 qua verhaal, maar vermaak me prima.

Zijn er meer mensen die dit ook vinden, of wind vrijwel iedereen zich eigenlijk alleen maar op vanwege de mindere graphics :P ?
COD is een prima spel, ik heb hem ook gekocht, vaste serie in mijn verzameling, niks mis mee! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Wat nieuwe informatie van Destiny.
Ik denk dat deze game als eerste het echte next-gen gevoel gaat geven. Als je meedoet met de beta tenminste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kbloem schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:29:
Wat nieuwe informatie van Destiny.
Ik denk dat deze game als eerste het echte next-gen gevoel gaat geven. Als je meedoet met de beta tenminste :)
Wanneer is die beta en hoe doe ne daar aan mee?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
dutchgio schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:31:
[...]

Wanneer is die beta en hoe doe ne daar aan mee?!
Pre order bij Gamemania plaatsen en dan krijg je een kaartje met de code. Volgens de laatste nieuwtjes start de beta in januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Misschien interessant om in dit topic ook een keer te vermelden.
Sony heeft zijn belofte waargemaakt om mijn PS4 met BLOD binnen 1 week te vervangen. _/-\o_

Vorige week vrijdag de RMA aangemeld, zaterdag bij een kiala punt afgeleverd, en net bericht gehad dat ik vanmiddag mijn vervangende PS4 kan ophalen bij het kiala punt.

Sony heeft uiteindelijk maar 1 dag nodig gehad voor ontvangst en omruilen. De rest van de tijd is verstreken door de werkwijze van Kiala.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
M a r c o schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:45:
Misschien interessant om in dit topic ook een keer te vermelden.
Sony heeft zijn belofte waargemaakt om mijn PS4 met BLOD binnen 1 week te vervangen. _/-\o_

Vorige week vrijdag de RMA aangemeld, zaterdag bij een kiala punt afgeleverd, en net bericht gehad dat ik vanmiddag mijn vervangende PS4 kan ophalen bij het kiala punt.

Sony heeft uiteindelijk maar 1 dag nodig gehad voor ontvangst en omruilen. De rest van de tijd is verstreken door de werkwijze van Kiala.
Toch een erg nette service van Sony! Een hoop mensen liepen al te klagen van "Ja als mijn PS4 kapot is moet ik zeker maanden wachten", maar dit siert ze toch wel.

Nou, hop naar het Kiala punt een aanslingeren die handel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:29

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

1: Vorige delen heb ik ook niet gepeeld, jah deel 1 een uur of 10 op de pc maar dat werd al snel saai, ik heb nu niet het gevoel dat ik echt iets mis met AC:BF

2:Het verhaal is inderdaad dat je eigenlijk in de tegenwoordige tijd (of nabije toekomst?) zit en dat je dmv herinneringen/flashbacks de geschiedenis van je accassins voorouders herbeleeft... beetje vaag verhaal en het kan mij ook niet echt boeien maar die piraten wereld is echt nice!

3:De wereld is sowieso lekker divers omdat je steden, dorpjes, zee, en (onbewoonde) eilanden hebt, overal lopen mensen en dieren, ook in het water kom je dieren tegen, de beplanting beweegt lekker de hele wereld voelt lekker levendig aan.

4:De wereld is erg groot, ik ben gister zo'n 5-6 uren aan het spelen geweest en ik ben nog in de eerste stad. als ik dan uitzoom op de map denk ik echt wtf dit is groot :P

5:Het varen is noodzakelijk maar geen kwaad... dat varen en de zeeslagen maken juist een vrij groot onderdeel uit van de game, ik heb nog maar 1x een stuk gevaren en dat was toch wel een gaaf gevoel... lange termijn kan ik niet sover zeggen natuurlijk.

6: voelt zeker nextgen, het water is prachtig! maar overall vindt ik het grafisch gezien zeker nextgen, ik was bang dat het na de grafische pracht van Killzone tegen ging vallen maar dat is alles behalve zo! de viewing distance is ook next-gen op de PS3 is die veel minder, maar ook de physics van bv het water zijn op de PS4 beter, de bepalting si gedetaileerder, mooiere regen/weersomstandigheden.

Ik ben na Killzone ook verder gegaan met AC, en grafisch is AC me ook heel erg meevallen _/-\o_ echt een mooie game die mij voldoende kan boeien en waar zeker veeeeel meer SP plezier in dan Kilzone.

[ Voor 19% gewijzigd door Chaoss op 06-12-2013 14:06 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Helemaal mee eens. Volgens mijn was echter het punt van de ander dat een goede headset je een voordeel kan geven t.o.v. speaker gebruikers en daar kan ik het toch wel grotendeels mee eens zijn. Ik heb een vrij behoorlijke HT set maar met een headset op vind ik het veel makkelijker om richting te bepalen. Ik kan met een headset makkelijker horen waar bijvoorbeeld voetstappen vandaan komen dan over mijn HT set.
Dat dit wellicht niet de optimale geluidsbeleving is ben ik het ook mee eens, maar daar zit hem ook het verschil in.
Ik game op de PC ook het liefst met alle GFX en poespas op high. Ik kan mij echter goed voorstellen dat iemand die bv een CoD of BF in competitie verband speelt hier helemaal niet op zit te wachten omdat je daar andere optimale setting voor hebt.
EricNL schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:23:
Ik geef niet af op CoD maar na BO1 had ik het er wel mee gehad. Dit is echter wel puur op MP gericht want SP heb ik bij geen enkele CoD gespeeld.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kbloem schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:32:
[...]

Pre order bij Gamemania plaatsen en dan krijg je een kaartje met de code. Volgens de laatste nieuwtjes start de beta in januari.
Zojuist bij de bart smit een reservering geplaats, just in case, en tot mijn verbazing nog een code voor de beta gekregen ook _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-10 22:49
dutchgio schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:57:
[...]

Zojuist bij de bart smit een reservering geplaats, just in case, en tot mijn verbazing nog een code voor de beta gekregen ook _/-\o_
Ik ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Laatst online: 12-10 16:23

[afbeelding]
Gast 1 oortje? Kan ik niks eens een headset noemen. Gelukkig heb ik mijn astro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:50:
[...]

1: Vorige delen heb ik ook niet gepeeld, jah deel 1 een uur of 10 op de pc maar dat werd al snel saai, ik heb nu niet het gevoel dat ik echt iets mis met AC:BF

2:Het verhaal is inderdaad dat je eigenlijk in de tegenwoordige tijd (of nabije toekomst?) zit en dat je dmv herinneringen/flashbacks de geschiedenis van je accassins voorouders herbeleeft... beetje vaag verhaal en het kan mij ook niet echt boeien maar die piraten wereld is echt nice!

3:De wereld is sowieso lekker divers omdat je steden, dorpjes, zee, en (onbewoonde) eilanden hebt, overal lopen mensen en dieren, ook in het water kom je dieren tegen, de beplanting beweegt lekker de hele wereld voelt lekker levendig aan.

4:De wereld is erg groot, ik ben gister zo'n 5-6 uren aan het spelen geweest en ik ben nog in de eerste stad. als ik dan uitzoom op de map denk ik echt wtf dit is groot :P

5:Het varen is noodzakelijk maar geen kwaad... dat varen en de zeeslagen maken juist een vrij groot onderdeel uit van de game, ik heb nog maar 1x een stuk gevaren en dat was toch wel een gaaf gevoel... lange termijn kan ik niet sover zeggen natuurlijk.

6: voelt zeker nextgen, het water is prachtig! maar overall vindt ik het grafisch gezien zeker nextgen, ik was bang dat het na de grafische pracht van Killzone tegen ging vallen maar dat is alles behalve zo! de viewing distance is ook next-gen op de PS3 is die veel minder, maar ook de physics van bv het water zijn op de PS4 beter, de bepalting si gedetaileerder, mooiere regen/weersomstandigheden.

Ik ben na Killzone ook verder gegaan met AC, en grafisch is AC me ook heel erg meevallen _/-\o_ echt een mooie game die mij voldoende kan boeien en waar zeker veeeeel meer SP plezier in dan Kilzone.
Heb 'm net al besteld, maar bedankt voor je geruststellende post. :)

Als het niks is, zet ik 'm gewoon voor € 45,- / € 50,- direct weer te koop. Ga ik ook met Killzone doen. MP vind ik niet echt veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
rolandos582 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:05:
[...]

Gast 1 oortje? Kan ik niks eens een headset noemen. Gelukkig heb ik mijn astro's.
Dat zeg ik toch ook. Ik vind die van Sony ook waardeloos, dus gebruik ik in ieder geval maar m'n iphone oortjes omdat dat al ietsje beter is.

Welke Astro gebruik je als ik vragen mag? Ik ben benieuwd of je die ook alleen voor de voice-chat kan gebruiken, of hoor je gelijk alle audio er over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

EricNL schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:12:

Welke Astro gebruik je als ik vragen mag? Ik ben benieuwd of je die ook alleen voor de voice-chat kan gebruiken, of hoor je gelijk alle audio er over?
Dat kun je sowieso bij iedere ondersteunde headset instellen in de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Phydomir schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:13:
[...]

Ik weet dat het een instelling is, maar ik heb al meerdere keren gehoord en gelezen dat er eerst nog een firware update moet komen om andere headsets te ondersteunen. Sony heeft namelijk als ik me niet vergis ook een bericht gegeven dat de Pulse headset etc. wel gaat werken, maar pa na een volgende firmware update.

En aangezien ik graag een Astro A40 wil kopen, ben ik wel benieuwd naar de ervaring van iemand die deze headset al gebruikt.

[ Voor 16% gewijzigd door EricNL op 06-12-2013 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike7990
Phydomir schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:13:
[...]

Ikzelf gebruik de Tritton 720+, werkt perfect op de PS4.

Wellicht is alleen de Astro A50 nog beter, maar dan betaal je ook 100euro meer voor.
Tritton kost al 159,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike7990
EricNL schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:15:
[...]

Ik weet dat het een instelling is, maar ik heb al meerdere keren gehoord en gelezen dat er eerst nog een firware update moet komen om andere headsets te ondersteunen. Sony heeft namelijk als ik me niet vergis ook een bericht gegeven dat de Pulse headset etc. wel gaat werken, maar pa na een volgende firmware update.

En aangezien ik graag een Astro A40 wil kopen, ben ik wel benieuwd naar de ervaring van iemand die deze headset al gebruikt.
Als je een nieuwe Astron koopt, koop dan de A50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
mike7990 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:16:
[...]

Als je een nieuwe Astron koopt, koop dan de A50
En waarom dan juist de A50? In eerdere reviews las ik dat de A40 toch wat beter was dan de A50, maar ik begreep ook dat er nu inmiddels "2013 modellen" uit zijn.

Het enige wat ik echt graag wil weten: zijn de Astro's (A40 en A50) nu volledig te gebruiken op de PS4. Oftewel: heb je hier ook de optie bij welke audio je allemaal over de headset wil.

PS: Ik ben niet van plan om een Astro te kopen alleen maar voor de voice-chat hoor, zal hem ook op PC gaan gebruiken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Hmm... ik had van de week iets raars met mijn PS-camera.
Deze deed het ineens niet meer, terwijl ik vorig weekend nog met playroom ben bezig geweest.

Dinsdag wat pogingen gedaan om de camera weer te laten werken; aantal keer in en uitpluggen, (je zag wel even het laadicoontje, maar daarna alsnog geen connectie), playstation helemaal uit...
Helaas geen resultaat, en had eigenlijk gepland om morgen naar de winkel te gaan om hem daar aan te melden voor garantie.
Ook gisteren nog even geprobeerd om de camera weer te laten werken, maar helaas geen resultaat... terwijl ik aan het gamen ben, komt later een vriend even langs, en wil ik hem even laten zien dat die cam het niet meer doet... en ineens weer beeld?? (terwijl ik niks herstart of in/uitgeplugd had)

Iemand dit vaker meegemaakt?

Ik ben tevens nog wel benieuwd of ze nog wat gaan doen aan die microfoon, het is ronduit irritant (voor mijn medespelers waarschijnlijk) dat ie standaard de mic van de cam aanzet als ik online ga spelen. Aangezien mijn volume altijd aardig openstaat, vangt ie continu mijn gamegeluid op...
Ik ben blijkbaar niet de enige met dit probleem, laatst tijdens een potje NFS hoort ik een jochie ruzie maken met zijn vader, omdat hij tv wilde kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Laatst online: 08-10 15:51
Weet jij misschien of de vijanden in AC respawnen? of kan je bijvoorbeeld een eiland ook ''vrij maken'' van engelse soldaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

RonnieB82 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:20:

Ik ben tevens nog wel benieuwd of ze nog wat gaan doen aan die microfoon, het is ronduit irritant (voor mijn medespelers waarschijnlijk) dat ie standaard de mic van de cam aanzet als ik online ga spelen. Aangezien mijn volume altijd aardig openstaat, vangt ie continu mijn gamegeluid op...
Ik ben blijkbaar niet de enige met dit probleem, laatst tijdens een potje NFS hoort ik een jochie ruzie maken met zijn vader, omdat hij tv wilde kijken :P
Wat ik doe is een Party Chat starten. Dan komt het geluid van je mic niet in de game terecht maar in je eigen party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:55:
[...]

Helemaal mee eens. Volgens mijn was echter het punt van de ander dat een goede headset je een voordeel kan geven t.o.v. speaker gebruikers en daar kan ik het toch wel grotendeels mee eens zijn. Ik heb een vrij behoorlijke HT set maar met een headset op vind ik het veel makkelijker om richting te bepalen. Ik kan met een headset makkelijker horen waar bijvoorbeeld voetstappen vandaan komen dan over mijn HT set.
Dat dit wellicht niet de optimale geluidsbeleving is ben ik het ook mee eens, maar daar zit hem ook het verschil in.
Ik game op de PC ook het liefst met alle GFX en poespas op high. Ik kan mij echter goed voorstellen dat iemand die bv een CoD of BF in competitie verband speelt hier helemaal niet op zit te wachten omdat je daar andere optimale setting voor hebt.
Ok, dat klinkt aannemelijk. Ik heb er persoonlijk niet zoveel voordeel mee als ik een headset op heb (ik hoor de richting van voetstappen dus niet veel beter) en daar komen dan de smaken en meningen om de hoek kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike7990
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:39:
[...]

Ok, dat klinkt aannemelijk. Ik heb er persoonlijk niet zoveel voordeel mee als ik een headset op heb (ik hoor de richting van voetstappen dus niet veel beter) en daar komen dan de smaken en meningen om de hoek kijken ;)
Ik ben sinds 2 weken geleden overgestapt van 5.1 Home Cinema Set naar een Tritton 7.1 headset.
Wat een wereld van verschil zeg.

Het grootste voordeel van een headset is dat je wordt afgeleid van geluiden om je heen.
Zo kun je je beter om geluiden in de game concentreren, zoals voetstappen.
Deze zijn nu veel beter te horen en zo weet je ook van welke kant ze komen.

Andere voordelen zijn, de buren hebben minder last van je, je vriendin kan rustig slapen 's nachts en de hond schrikt niet telkens wakker van de subwoofer als er een granaat ontploft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:55
Weet iemand hoe het zit met PS3 stuurtjes op de PS4?

Zit namelijk te kijken om een logitech driving force GT aan te schaffen voor GT6, en stel dat ik over een tijd over ga naar de PS4 zou ik toch wel willen weten of dat gaat werken.

Heb zelf al het e.e.a. gezocht, maar volgens mij is er nog niets over bekend. Heb wel gelezen dat alleen een stuurtje van thrustmaster officieel word ondersteund, maar misschien werkt het gewoon out of the box!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:37
R0y. schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:07:
Weet iemand hoe het zit met PS3 stuurtjes op de PS4?

Zit namelijk te kijken om een logitech driving force GT aan te schaffen voor GT6, en stel dat ik over een tijd over ga naar de PS4 zou ik toch wel willen weten of dat gaat werken.

Heb zelf al het e.e.a. gezocht, maar volgens mij is er nog niets over bekend. Heb wel gelezen dat alleen een stuurtje van thrustmaster officieel word ondersteund, maar misschien werkt het gewoon out of the box!
Volgens mij ligt het ook aan de ontwikkelaar of er ondersteuning is.. maar ik had begrepen dat dit er voorlopig (nog) niet is. In ieder geval niet voor N4S Rivals. Het is wel een fijn stuurtje die Driving force GT en goede verhouding in prijs/kwaliteit. Heb m destijds gekocht voor GT5.

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 13:42
RonnieB82 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:20:
Hmm... ik had van de week iets raars met mijn PS-camera.
Deze deed het ineens niet meer, terwijl ik vorig weekend nog met playroom ben bezig geweest.

Dinsdag wat pogingen gedaan om de camera weer te laten werken; aantal keer in en uitpluggen, (je zag wel even het laadicoontje, maar daarna alsnog geen connectie), playstation helemaal uit...
Helaas geen resultaat, en had eigenlijk gepland om morgen naar de winkel te gaan om hem daar aan te melden voor garantie.
Ook gisteren nog even geprobeerd om de camera weer te laten werken, maar helaas geen resultaat... terwijl ik aan het gamen ben, komt later een vriend even langs, en wil ik hem even laten zien dat die cam het niet meer doet... en ineens weer beeld?? (terwijl ik niks herstart of in/uitgeplugd had)

Iemand dit vaker meegemaakt?

Klinkt als brakke SW ? Zet je de PS4 in standby or power-down ?

Ik kreeg hem vandaag binnen en vanavond maar eens spelen. Wat zijn de ervaringen met de face recognition and spraak herkenning trouwens ? Ik zag een demo op Youtube en het lijkt "redelijk" te werken.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styx_
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-08-2022
Hebben jullie ook problemen met inloggen op PSN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Zijn wat berichten voorbij gekomen over password resets. Misschien hier ook het geval.

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-10 07:09

MeNTaL_TO

The future is not set

Een vraagje voor de Belgische PS4 BF4 spelers.
Is BF4 alleen in het Frans te spelen of is deze net als in Canada omschakelbaar naar beide?
Net een bod gedaan op Ebay op bf4, alleen staat er als omschrijving bij (in het Frans, dat zowel de game als doosje in het Frans zijn) Laatste boeit me niet , het eerst gaat wel lastig worden.

[edit] Verkoper heeft al gereageert, zit ook Engels bij.

[ Voor 8% gewijzigd door MeNTaL_TO op 06-12-2013 16:15 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styx_
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-08-2022
Ja dat bericht kreeg ik ook te zien. Daarna de melding dat psn momenteel niet beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
kazuka schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:33:
[...]

Wat ik doe is een Party Chat starten. Dan komt het geluid van je mic niet in de game terecht maar in je eigen party.
Ideaal in Ghosts in Search en destroy. Is je maat dood, kan hij gewoon met je blijven communiceren.

Tevens werkt mijn pricewatch: Logitech G35 gaming headset
ook op de PS4. Getest en werkt uitstekend. Ook goed in prijs gedaald zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-10 17:09
Weten jullie welke DLC je krijgt bij aankoop van Need for speed rivals? een Ultimate cop pack(DLC)?

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
EricNL schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:48:
[...]
Toch een erg nette service van Sony! Een hoop mensen liepen al te klagen van "Ja als mijn PS4 kapot is moet ik zeker maanden wachten", maar dit siert ze toch wel.

Nou, hop naar het Kiala punt een aanslingeren die handel!
Nou, net afgehaald, en heb nu (voorlopig) wel een werkende PS4 _/-\o_

Bovendien moest ik alleen de console maar retour sturen, en heb ik een volledige nieuwe doos terug gekregen, Dus gratis extra controller, kabels etc. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oggy schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:44:
Weten jullie welke DLC je krijgt bij aankoop van Need for speed rivals? een Ultimate cop pack(DLC)?
Mijn weten is dit alleen bij de limited edition.
Je kan dan met de Nissan GTR gaan coppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
M a r c o schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:45:
[...]

Bovendien moest ik alleen de console maar retour sturen, en heb ik een volledige nieuwe doos terug gekregen, Dus gratis extra controller, kabels etc. :D
En pro headset.
Controller is wel leuk natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Laatst online: 17:06
Ik heb in oktober die China Rising DLC van BF4 geactiveerd op m'n PS3. Gaat deze mee naar de PS4 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M a r c o schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:45:
[...]

Relaxed toch. Ik moest een maandje geleden mijn lease iPhone terug sturen. Earpods en lightning kabel mocht ik ook houden. Altijd handig. Shit is duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:29

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

rolandos582 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:49:
[...]

En pro headset.
Controller is wel leuk natuurlijk.
ik ga mijn PS4 ook kapot maken voor een gratis controller , 5 dagen zonder PS4 lukt wel :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Chaoss schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:27:
[...]

ik ga mijn PS4 ook kapot maken voor een gratis controller , 5 dagen zonder PS4 lukt wel :P
5 dagen? Nee dat ga ik niet halen helaas.
Pagina: 1 ... 45 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan