Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paulus07 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:15:
[...]

En ik maar denken dat we nu ook van die Press start tussenschermen af zouden zijn. Nu is het press options -_- :P terwijl X ook werkt :P
Ik snap die logica ook niet; waarom zou je dat uberhaupt toevoegen?
Ik zie er de (meer)waarde niet van in..
Ik start een spel op, maar dan moet ik eerst weer bevestigen om toch echt naar het hoofmenu te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:02

FeaR

In GoT we trust

bram1984 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:15:
Wanneer is een sub volgens jou slecht geplaatst of afgesteld (er zit alleen een volumeknop op), afgezien van de onbenullen die 'm in een afgesloten kast plaatsen?
Slecht geplaatst is onderdeel van slecht afgesteld. Ik reken daar onder een subwoofer die bijvoorbeeld te actief is door een te hoge crossover. Al is dat laatste weer inherent aan bepaalde setjes met kleine speakers. Maar je hebt ook nog dingen als akoestiek, staande golven, et cetera. Speakers afstellen is nog wel te doen, maar een subwoofer goed afstellen is drama.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Daarnet Injustice: Gods Among Us - The Ultimate Edition (PS4) gekocht bij de Bart Smit in Rotterdam (Alexandrium) voor € 39,99! :*) En dan te denken dat ik hem gisteren bijna Foregames in Tilburg had gekocht voor € 59,99 ... Mooie deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 14:18
Yonix schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:32:
Daarnet Injustice: Gods Among Us - The Ultimate Edition (PS4) gekocht bij de Bart Smit in Rotterdam (Alexandrium) voor € 39,99! :*) En dan te denken dat ik hem gisteren bijna Foregames in Tilburg had gekocht voor € 59,99 ... Mooie deal!
Wil je vanavond even aangeven wat je ervan vind?

[ Voor 6% gewijzigd door Wackmack op 05-12-2013 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Ik had hem al voor de Xbox. Toen helemaal gijs gespeeld! Toffe game hoor. En nu met alle DLC! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 14:18
Duidelijk, die moet ik hebben straks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robinez schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:44:
[...]

Klopt, die game loopt fantastisch. Eerlijk gezegd vind ik FIFA 14 het beste spel wat ik op dit moment op de ps4 heb.
Zeker weten. Als ik eenmaal begonnen ben met fifa 14 op de PS4 kan ik niet meer stoppen. Ergens ook wel gevaarlijk haha. Het publiek, de replays, het gras, de details in de stadions, sfeer en de nieuwe engine in de gameplay maakt het echt een goed spel. De gameplay is naar mijn mening ook een duidelijk verschil met PS3. Ik ging voor de grap na een paar uur op PS4 terug naar fifa PS3 versie en wist niet wat ik zag. Wat een enorm verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor wie de DS4 (nu mijn favo controller :9 ) ook op PC wil gebruiken ipv 360 controller

Met deze tutorial:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=pNk36TOQfuk]

werkt het echt perfect _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:13
Welke geluid instelling op de PS4 is het best, PCM of bitstream? Kwestie van uitproberen?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

zwembroek schreef op donderdag 05 december 2013 @ 17:11:
Welke geluid instelling op de PS4 is het best, PCM of bitstream? Kwestie van uitproberen?
Maakt niets uit. Met LPCM zal de PS4 het geluid decoderen en naar de receiver sturen, met bitstream doet de receiver het. In het laatste geval zal je op de receiver wel DTS dan wel Dolby Digital zien, met LPCM herkent de receiver het formaat niet meer.

Ik weet alleen niet wat de PS4 doet als je er een Blu-ray in doet. Of je dan de HD-track als LPCM krijgt en met bitstream de core (dus gewoon DTS en Dolby Digital) of dat die instelling puur voor games is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niku schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:59:
[...]

Beste Battlefield online is voor mij absoluut Bad Company 2. Dat speelde als een trein, zijn onmogelijk veel uren in verloren gegaan. BF3 benaderde dit bij lange na niet. Ga dan ook pas weer aan de BF bij BC3 denk ik.
Zeker mee eens heb echt heel erg veel uren in die game gestopt.Na sommige potjes lag echt die hele map in puin inclusief de grond echt een vette game.

Dus hoop zeker op een BFBC 3 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Zijn er meer mensen waarvan de controller niet vibreert in Fifa? Zit dit er helemaal niet in of gaat er bij mij iets fout? :P Staat wel gewoon ingeschakeld dus daar zal het niet aan liggen.

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnzymeNL schreef op donderdag 05 december 2013 @ 17:49:
Zijn er meer mensen waarvan de controller niet vibreert in Fifa? Zit dit er helemaal niet in of gaat er bij mij iets fout? :P Staat wel gewoon ingeschakeld dus daar zal het niet aan liggen.
Bij mij vibreert hij alleen als de bal op de paal of lat komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Bij mij zelfs dat dus niet 8)7

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05:04
FeaR schreef op donderdag 05 december 2013 @ 17:18:
[...]

Maakt niets uit. Met LPCM zal de PS4 het geluid decoderen en naar de receiver sturen, met bitstream doet de receiver het. In het laatste geval zal je op de receiver wel DTS dan wel Dolby Digital zien, met LPCM herkent de receiver het formaat niet meer.

Ik weet alleen niet wat de PS4 doet als je er een Blu-ray in doet. Of je dan de HD-track als LPCM krijgt en met bitstream de core (dus gewoon DTS en Dolby Digital) of dat die instelling puur voor games is.
Bij blu-ray films kun je op de optie knop drukken en dan kiezen voor LPCM of bitstream (bij bitstream instelling krijgt je reciever dan dus ook DTS HD Master of Dolby True HD binnen als dit op de disc staat), dit werkt onafhankelijk van de instelling LPCM of bitstream in het hoofdmenu van de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn BF4 is aan t updaten...
Is dit dan de verwachte update die het een en ander oplost??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 15:51
Ik heb dinsdag 2 games via de saturn webshop gekocht (ac en cod) via de 42 euro actie. Nu 2 dagen later nog steeds niks binnen en mijn status is nog steeds in behandeling. (games zijn al afgeregeld via ideal)

Hoe lang hebben jullie moeten wachten op de games voordat ze geleverd werden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:04
AlphaWierie schreef op donderdag 05 december 2013 @ 18:26:
Ik heb dinsdag 2 games via de saturn webshop gekocht (ac en cod) via de 42 euro actie. Nu 2 dagen later nog steeds niks binnen en mijn status is nog steeds in behandeling. (games zijn al afgeregeld via ideal)

5 seconden, naar de kassa lopen en ik had hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:27

Phydomir

Dennis

AlphaWierie schreef op donderdag 05 december 2013 @ 18:26:

Ik kreeg vanmiddag een mailtje dat AC pas de 17e verwacht wordt. Met andere woorden, ze zijn gewoon op.
rolandos582 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 18:28:
[...]

5 seconden, naar de kassa lopen en ik had hem.
Reageer dan niet.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

StrayDog schreef op donderdag 05 december 2013 @ 18:15:
[...]
Bij blu-ray films kun je op de optie knop drukken en dan kiezen voor LPCM of bitstream (bij bitstream instelling krijgt je reciever dan dus ook DTS HD Master of Dolby True HD binnen als dit op de disc staat), dit werkt onafhankelijk van de instelling LPCM of bitstream in het hoofdmenu van de PS4.
Net als met de PS3 werkt het dus nog semi gescheiden voor games en films. Bedankt voor de informatie, weten we dat ook weer. Ik heb al jaren geen Blu-rayschijfje meer in de console gehad aangezien ik een Denon referentiespeler heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Phydomir schreef op donderdag 05 december 2013 @ 18:31:
[...]

Ik kreeg vanmiddag een mailtje dat AC pas de 17e verwacht wordt. Met andere woorden, ze zijn gewoon op.

[...]

Reageer dan niet.
Is niet aan jou om te bepalen, voorraad van AC is op. Al sinds maandagochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
Ik heb nog nooit een bluray/dvd via console gekeken, die dingen maakten me veel te veel herrie.
Nu met de PS4 vind ik het wel te doen, ik kijk sowieso nog maar zelden een bluray en aangezien mijn blurayspeler het een tijdje geleden begeven heeft kan hij die mooi vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
ksborg schreef op donderdag 05 december 2013 @ 14:28:
Ik ga vanavond met gepaste snelheid naar huis om de PS3 weer gewoon aan te zetten (GT6).

M'n Need for Speed Rivals gisteren direct weer te koop gezet... Sjonge wat vond ik dát tegenvallen. Most Wanted speelde echt een stuk lekkerder.
Ruilen? Ik heb nog een extra copy van killzone shadow fall (nieuw in seal, usa versie maar regio vrij of course). Of mag weg voor 40 incl.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

StrayDog schreef op donderdag 05 december 2013 @ 18:43:
Ik heb nog nooit een bluray/dvd via console gekeken, die dingen maakten me veel te veel herrie.
Nu met de PS4 vind ik het wel te doen, ik kijk sowieso nog maar zelden een bluray en aangezien mijn blurayspeler het een tijdje geleden begeven heeft kan hij die mooi vervangen.
Fannoise was ook het punt waarom ik mijn PS3 niet gebruikte voor films te kijken. Moet wel gezegd worden dat ik een FAT had en die werden sowieso warmer. Was ook mooi dat die versie gewoon 160 Watt uit het stopcontact trok voor een filmpje, mijn Denon pakt er max 25. Al is dat een non-argument aangezien er nog meer apparatuur stroom staat te verbruiken (65" plasma en twee eindversterkers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
dutchgio schreef op donderdag 05 december 2013 @ 18:15:
Mijn BF4 is aan t updaten...
Is dit dan de verwachte update die het een en ander oplost??
heb vanmiddag ook een update gehad maar merkte geen verschil helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:01
iemand al in een party chat gezeten? hoe is de kwaliteit? zelfde als xbox 360? of slechter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-10 16:50
nickdew schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:00:
iemand al in een party chat gezeten? hoe is de kwaliteit? zelfde als xbox 360? of slechter?
Naar mijn mening beter, ligt er natuurlijk wel aan wat voor headset je gebruikt...als je de mono headset gebruikt welke sony bij de ps4 leverd dan is het niet veel soeps. Maatjes van me gebruiken hun samsung headset *(gekregen bij de telefoon) en die versta ik zéér goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:27:
[...]

Ik heb een sub die ik op 15% volume moet zetten, anders maakt hij van ons rijtjeshuis een vrijstaand huis. :+

[...]

Dan verschillen we daarover van mening. Ik heb de 7.1 headset van Sony zelf en die levert in mijn optiek een veel gedetailleerder geluid dan een home cinema opstelling met speakers. Als je in een game in de verte bijvoorbeeld vogels hoort fluiten die je over een speaker setup vrijwel niet (goed) hoort, dan draagt dat in mijn optiek wel degelijk bij aan de beleving. Wat ik al zei: bij een headset zit je boven op de bron (net als in het echt eigenlijk). Bij een home cinema zit je vaak enkele meters van de speaker af en gaan er gewoon bepaalde zaken verloren tussen het moment dat het geluid de speaker verlaat en je oren bereikt. Kun je verder niet zo heel veel aan doen.

[...]

Nee, niet andere geluiden, maar meer geluiden. Zie mijn voorbeeld hierboven. Je hoort gewoon meer detail. Vogels, ongedierte dat over de grond om je heen rent, vage achtergrondgeluidjes etc. Ik weet dat de meeste headsets niet echt surround zijn, maar een goede set geeft je gewoon een prima surround beleving waarbij prima te horen is uit welke richting het geluid komt. Je zegt zelf al dat je voetstappen beter hoort. Dat komt omdat het geluid gedetailleerder is en dus beter door je oren (of eigenlijk hersenen) te onderscheiden valt, in plaats van dat het gebulder van je sub eroverheen knalt. ;)
Ik denk dat jij dan nog nooit een goed afgestelde en gepositioneerde setup hebt gehoord. Dat je meer geluiden hoort via je headset is daar een voorbeeld van. Je zegt dat je met een headset direct op de bron zit net zoals in het echt, nou in het echt zit je juist niet direct op de bron. Neem die vogeltjes als voorbeeld die kwetteren in de verte, niet direct in je oren. Ik gebruik de headset om bepaalde geluiden te versterken zodat ik precies weet waar de vijand vandaan komt, daarbij gaan er ook veel geluiden verloren of worden anders weergegeven dan op een echte surround set. Doordat de headset direct op je oren zit hoor je het geluid misschien wel eerder maar of dit nou realistischer is? ;)
Maargoed ieder zijn mening natuurlijk, ik game zelf merendeels met de A40 om diverse redenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paulus07 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 18:53:
[...]

heb vanmiddag ook een update gehad maar merkte geen verschil helaas.
Na even kort spelen blijft het inderdaad een drama...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BoomTree schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:12:
[...]

Ik denk dat jij dan nog nooit een goed afgestelde en gepositioneerde setup hebt gehoord. Dat je meer geluiden hoort via je headset is daar een voorbeeld van. Je zegt dat je met een headset direct op de bron zit net zoals in het echt, nou in het echt zit je juist niet direct op de bron. Neem die vogeltjes als voorbeeld die kwetteren in de verte, niet direct in je oren. Ik gebruik de headset om bepaalde geluiden te versterken zodat ik precies weet waar de vijand vandaan komt, daarbij gaan er ook veel geluiden verloren of worden anders weergegeven dan op een echte surround set. Doordat de headset direct op je oren zit hoor je het geluid misschien wel eerder maar of dit nou realistischer is? ;)
Maargoed ieder zijn mening natuurlijk, ik game zelf merendeels met de A40 om diverse redenen :)
Ik heb ze zelfs verkocht, in een auditorium. Met films vind ik het vet, maar voor game immersie prefereer ik altijd een headset. In het echt is alles de bron bedoel ik. Net als virtual reality er echter uitziet dan een beeldscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:11

PBP

dutchgio schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:15:
[...]

Na even kort spelen blijft het inderdaad een drama...
Dec 5 PS4 Game Update Notes
-Fixed the "one-hit kill" bug where damage from a single bullet sometimes was applied multiple times. This could lead to firefights where normal rifles sometimes dealt one-shot kills, which is not as designed.
-Fixed a crash that could occur when having a very large amounts of Friends
-Enabled audio in PS4 video captures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zin om morgenavond met een groepje BF4 te gaan spelen? Conquest lijkt me wel lachen, 4-5 mensen = :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:21
StefanKelevra schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:03:
[...]

Naar mijn mening beter, ligt er natuurlijk wel aan wat voor headset je gebruikt...als je de mono headset gebruikt welke sony bij de ps4 leverd dan is het niet veel soeps. Maatjes van me gebruiken hun samsung headset *(gekregen bij de telefoon) en die versta ik zéér goed.
Que? Ik kom zelf van een 360 af en ik moet toch echt constateren dat dit bij microsoft beter voor elkaar is zowel qua geluidskwaliteit als functionaliteit. Het werkt in de basis prima maar is zeker niet beter. Overigens wordt deze mening gedeeld met mijn vrienden die dezelfde stap hebben gemaakt.

Ook het verschil tussen de PS4 en XBOX one is erg groot (een beetje AM radio vs FM radio)

http://www.ign.com/videos...-headset-audio-comparison

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
De PS4 camera is ook echt troep, zowel qua beeld- als geluidskwaliteit.
Ik heb hem in die bundel gekregen maar na 1 keer testen weer in de doos gedaan.
Voor mensen die hem los willen kopen: is echt weggegooid geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-10 15:30
Net Saturn even gebeld over Killzone, komt pas de 13 de binnen zei Saturn.
Toen ik zei dat ik het niet echt netjes vond dat, dit nog niet op de site was aangepast kreeg ik een beetje gemompel: ''ja, heheh''. Ze liepen een beetje achter met het aanpassen werd er vervolgens gezegd. 8)7
Meteen maar geannuleerd, geen zin om aan zo'n bedrijf met zulke praktijken mijn geld uit te geven. Klantenservice trouwens voor de rest wel snel en netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
is trouwens ook de co-op eruit gehaald in BF4? Dacht dan ga ik dat wel ff doen online. maarja.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 26-09 15:57
Voor wie het wilt; ik heb een US playstation plus code van 1 jaar gekocht bij amazon en dacht die te gebruiken op mijn nl account. Dat gaat dus niet. Ik heb hem over. 25€ voor de liefhebber!
Wie t eerst komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 13:46
OcNewB schreef op donderdag 05 december 2013 @ 20:58:
Voor wie het wilt; ik heb een US playstation plus code van 1 jaar gekocht bij amazon en dacht die te gebruiken op mijn nl account. Dat gaat dus niet. Ik heb hem over. 25€ voor de liefhebber!
Wie t eerst komt!
maak een us accout aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 26-09 15:57
Wat moet ik met 2 ps+ accounts. Ik heb ook al een nederlandse gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Laatst online: 23:21
OcNewB schreef op donderdag 05 december 2013 @ 21:06:
[...]

Wat moet ik met 2 ps+ accounts. Ik heb ook al een nederlandse gekocht.
Ze schijnen daar soms wel mooie aanbiedingen te hebben ;)

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:13
FeaR schreef op donderdag 05 december 2013 @ 17:18:
[...]

StrayDog schreef op donderdag 05 december 2013 @ 18:15:
[...]

Heren bedankt!

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:46:
Iemand zin om morgenavond met een groepje BF4 te gaan spelen? Conquest lijkt me wel lachen, 4-5 mensen = :D
Zou heeeel graag meedoen maar krijg mn BF4 pas op kerstavond van men vriendin :-))
Zal je toevoegen op psn tot die tijd speel ik killzoneee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PBP schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:45:
[...]

Dec 5 PS4 Game Update Notes
-Fixed the "one-hit kill" bug where damage from a single bullet sometimes was applied multiple times. This could lead to firefights where normal rifles sometimes dealt one-shot kills, which is not as designed.
-Fixed a crash that could occur when having a very large amounts of Friends
-Enabled audio in PS4 video captures
Hm,, ik vond het niet echt een verbetering, maar dat zal wel aan mij liggen.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
dutchgio schreef op donderdag 05 december 2013 @ 21:26:
[...]

Hm,, ik vond het niet echt een verbetering, maar dat zal wel aan mij liggen.. :+
Net nog even 2 uurtjes lopen spelen, hier ook geen verbetering, een grote laggende pauper bende, random crashes naar PS hoofdmenu, en gewoon wazige bezigheden van de tegenstander.

Dus inderdaad, geen verbetering. en dat voor een update van 600 mb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:05

ikookhier

>hijdiehieris<

Heb mn aankoop van BF maar even uitgesteld tot de meeste problemen zijn verholpen :/
Vermaak me ondertussen prima met KZsf en NBA2K :9

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:48

Niku

Alagaesii

Bellerophon schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:02:
[...]

Waarbij het nog maar de vraag is of die ooit zal gaan verschijnen
Laatst ergens iets van Gamekings gezien, en zij dachten vrij zeker te weten dat er een aan komt. Gaat nog wel even duren, maar het is in ieder geval wat.

Edit: dit gaat over Bad Company 3.

[ Voor 5% gewijzigd door Niku op 05-12-2013 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Zijn hier mensen hun paswoord gereset?

http://www.theverge.com/2...ers-of-irregular-activity

Jammer dat dit zich weer voordoet... Of toch een gelijkaardig fenomeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niku schreef op donderdag 05 december 2013 @ 21:59:
[...]

Laatst ergens iets van Gamekings gezien, en zij dachten vrij zeker te weten dat er een aan komt. Gaat nog wel even duren, maar het is in ieder geval wat.

Over 2 jaar misschien.
Volgend jaar is medal of honor, gebaseerd op bf4, aan de beurt.
En het jaar daarop Dice weer, die normaal de battlefield reeks verzorgd.
Het opnieuw leven in blazen van een oud succes is met een beetje markering een instant verkoopsucces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Laatst online: 23:21
X-Fighter schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:00:

Was inderdaad paar dagen geleden in de US. Ik heb het zelf vorige week gehad..
Had support hierover gemaild en kreeg een zelfde soort bericht als dat er in het gelinkte artikel staat.

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
dutchgio schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:03:
[...]

Over 2 jaar misschien.
Volgend jaar is medal of honor, gebaseerd op bf4, aan de beurt.
En het jaar daarop Dice weer, die normaal de battlefield reeks verzorgd.
Het opnieuw leven in blazen van een oud succes is met een beetje markering een instant verkoopsucces.
+ nog eerst die star wars game op de frostbite engine toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
En andere topic is weer op slot, al die slowchat toch ook.
Iemand die hier interesse in heeft :

Iemand die hier ook interesse heeft in modded controllers?
Ben zelf erg mee bezig en heb interesse in bestellen. Maar ivb met hoge verzendkosten zou ik graag met 1/2 mensen bestellen ivb verzendkosten splitten?

Stuur me even een PB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:22:
En andere topic is weer op slot, al die slowchat toch ook.
Iemand die hier interesse in heeft :

Iemand die hier ook interesse heeft in modded controllers?
Ben zelf erg mee bezig en heb interesse in bestellen. Maar ivb met hoge verzendkosten zou ik graag met 1/2 mensen bestellen ivb verzendkosten splitten?

Stuur me even een PB.
Hoe duur zijn die controllers??
Als je er meerdere bestelt is de kans op extra btw en invoerrechten etc alleen maar hoger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
dutchgio schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:26:
[...]

Hoe duur zijn die controllers??
Als je er meerdere bestelt is de kans op extra btw en invoerrechten etc alleen maar hoger..
Wat ik wil zit een beetje in de $110-120 range.
Ze zijn er vanaf $69,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 21:52

Satom

Verzamel ervaringen

rolandos582 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:40:
[...]

Wat ik wil zit een beetje in de $110-120 range.
Ze zijn er vanaf $69,99
Wat mag er anders zijn aan de controller, aangezien de prijs bijna het dubbele is? Tevens is de 69 dollar Canadese dollars? O-)
ikookhier schreef op donderdag 05 december 2013 @ 21:54:
Heb mn aankoop van BF maar even uitgesteld tot de meeste problemen zijn verholpen :/
Vermaak me ondertussen prima met KZsf en NBA2K :9
Waarschijnlijk speel ik te weinig, maar ik heb geen problemen met BF4, nouja.. Het geluid probleem in die map met een trein. Verder vindt het een super spel :Y) Erger me meer aan FIFA kan online niet meer winnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Laatst online: 17-10 09:13
arnoutzw schreef op donderdag 05 december 2013 @ 17:02:
Voor wie de DS4 (nu mijn favo controller :9 ) ook op PC wil gebruiken ipv 360 controller

Met deze tutorial:

[video]

werkt het echt perfect _/-\o_
Ik wil m'n Xbox 360 controller op de PS4 gebruiken, maar dat kan vast weer niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Satom schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:48:
[...]
Wat mag er anders zijn aan de controller, aangezien de prijs bijna het dubbele is? Tevens is de 69 dollar Canadese dollars? O-)

[...]
Waarschijnlijk speel ik te weinig, maar ik heb geen problemen met BF4, nouja.. Het geluid probleem in die map met een trein. Verder vindt het een super spel :Y) Erger me meer aan FIFA kan online niet meer winnen :+
http://www.evilcontrollers.com/ps4-controller-creator.html

Kijk zelf maar, als je geinterreseerd bent. Let me know.
PayPal-wisselkoers vanaf 5 dec 2013: 1 euro = 1,32444 Amerikaanse dollars

Amerikaanse dollars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:55:
[...]

Amerikaanse dollars.
Mods Available for PlayStation 3

Shooter Mods

Rapid Fire
Adjustable Rapid Fire
Akimbo Rapid Fire
Easy Akimbo Rapid Fire
Auto Burst
Auto Scope
Drop Shot
Auto Aim
Quick Scope
Burst Fire
Quick Knife

Ofteel: cheats :'(
Dan baal je als een vriend jou mooie, gemodde controller wil proberen... 8)
Gelukkig vooralsnog alleen voor de current-gen(of is dat nu de old-gen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
dutchgio schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:59:
[...]

Mods Available for PlayStation 3

Shooter Mods

Rapid Fire
Adjustable Rapid Fire
Akimbo Rapid Fire
Easy Akimbo Rapid Fire
Auto Burst
Auto Scope
Drop Shot
Auto Aim
Quick Scope
Burst Fire
Quick Knife

Ofteel: cheats :'(
Dan baal je als een vriend jou mooie, gemodde controller wil proberen... 8)
Gelukkig vooralsnog alleen voor de current-gen(of is dat nu de old-gen ;) )
Old gen hé, dat is bij de PS4 niet van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:11
Lol al een tijd op zoek (in huis) naar een adapter om mijn wireless headset dan maar gewoon op de controller aan te sluiten blijkt de Ps4 nu ineens ook het geluid over Usb te kunnen sturen :+

Op de Ps3 moest ik bij dit headset (Logitech F540) de usb voor chat aansluiten en het normale geluid ging via een speciale stekker. Valt me weer mee met zo'n oud headset en nu kan ik weer lekker lullen op PSN.

Iemand de camera al gebruikt voor rondkijken in BF4 ? Bij mij lijkt het namelijk niet echt te werken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Beakzz schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:56:
Lol al een tijd op zoek (in huis) naar een adapter om mijn wireless headset dan maar gewoon op de controller aan te sluiten blijkt de Ps4 nu ineens ook het geluid over Usb te kunnen sturen :+

Op de Ps3 moest ik bij dit headset (Logitech F540) de usb voor chat aansluiten en het normale geluid ging via een speciale stekker. Valt me weer mee met zo'n oud headset en nu kan ik weer lekker lullen op PSN.

Iemand de camera al gebruikt voor rondkijken in BF4 ? Bij mij lijkt het namelijk niet echt te werken ?
Dat rondkijken zit niet in de PS4 versie van BF4. Trouwens wel on de F2P game War Thunder, waarin het echt perfect werkt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Uniciteit schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:58:
[...]

Dat rondkijken zit niet in de PS4 versie van BF4. Trouwens wel on de F2P game War Thunder, waarin het echt perfect werkt! :)
Het zit gewoon in de opties anders en het werkt wel maar niet echt lekker zeg maar. Dat kan ook aan de belichting van mijn kamer liggen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Beakzz schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 00:27:
[...]

Het zit gewoon in de opties anders en het werkt wel maar niet echt lekker zeg maar. Dat kan ook aan de belichting van mijn kamer liggen natuurlijk.
Bedoel je niet de motion control settings? Die gaan namelijk over de controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
X-Fighter schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:00:

Zojuist is mijn paswoord gereset door Sony.

Net nog even Contrast gespeeld, prima game zo voor het slapen gaan. Simpel, Jazzy sound en rustig. Verrassend leuke game voor mij.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Uniciteit schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 00:29:
[...]

Bedoel je niet de motion control settings? Die gaan namelijk over de controller.
Lol

Nou dat verklaart dan goed waarom ik het niet goed vind werken :+ Je hebt helemaal gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-10 11:01
€10 korting bij Otto.nl

- in het winkelwagentje geeft u code 92190 in en klikt u op 'toevoegen'
- de waardebon van € 10,- wordt direct verrekend
- de waardebon is geldig tot en met zondag 12 januari 2014
- de minimale bestelwaarde is €10,-

Zo heb je dan bijvoorbeeld een PSN Kaart van € 20 voor
€ 15,94 incl. bezorgkosten.

pricewatch: Sony PlayStation Network Voucher €20,- (Nederland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:26

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Vandaag begonnen aan AC:BF wat een vette game, valt me grafisch ook 100 punten mee ziet er echt veel beter uit dan de PS3 versie het spat gewoon van de scherm af en dat voor een open wereld game _/-\o_

Een nadeeltje companion app werken niet op mijn tablet en telefoon en mij telefoon is nog maar een jaar oud...

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:20

Oxigeon

En zo is dat!

Chaoss schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 01:01:
Vandaag begonnen aan AC:BF wat een vette game, valt me grafisch ook 100 punten mee ziet er echt veel beter uit dan de PS3 versie het spat gewoon van de scherm af en dat voor een open wereld game _/-\o_

Een nadeeltje companion app werken niet op mijn tablet en telefoon en mij telefoon is nog maar een jaar oud...
Hoe kom jij aan deze game? Dacht dat je die ook besteld had bij Saturn :P. Bevalt hij? Volgende week vrijdag valt hij bij mij op de mat

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog geen goede headset voor de playstation 4 en heb het dus gisteravond geprobeerd met het headsetje wat je erbij krijgt.maar tijdens het spelen van battlefield heb ik niemand iets horen zeggen.hoe werkt dat ding?heb gezien dat er een knopje hem aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-10 06:40
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 07:51:
Ik heb nog geen goede headset voor de playstation 4 en heb het dus gisteravond geprobeerd met het headsetje wat je erbij krijgt.maar tijdens het spelen van battlefield heb ik niemand iets horen zeggen.hoe werkt dat ding?heb gezien dat er een knopje hem aan te zetten.
Probeer eens al je geluid via de headset te laten lopen. Dit probleem had ik ook. Defecte controller.

Je kan ook gewoon een willekeurige koptelefoon op je controller aansluiten om te kijken of je dan iets hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Niku schreef op donderdag 05 december 2013 @ 21:59:
[...]

http://www.vg247.com/2013...t-too-niche-reckons-dice/

Bad Company is volgens DICE wel voor een niche-market. Juist omdat er teveel humor in zit.

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:31
Gisteren eindelijk Battlefield 4 gespeeld + PS Plus. Moet zeggen, ziet er wel oke uit, soms glitchy. Heb geen lag problemen gehad of disconnects, zeer tevreden tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwb
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-02 16:33
Nu "[NextGen] [PS4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen " gesloten is welk topic houd ik dan in de gaten of er nog stiekem snel ps4 kan scoren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

djwb schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:05:
Nu "[NextGen] [PS4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen " gesloten is welk topic houd ik dan in de gaten of er nog stiekem snel ps4 kan scoren O-)
Hier niet lijkt me

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gister men eerste probleempje gehad,

Bij het starten van Killzone kreeg ik geluid maar wou het beeld niet mee, mbv de PS knop applicatie gesloten en 3 x geprobeerd... Hierna de PS in standby gezet en toen ging die weer vlot, zijn er meerdere met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-10 22:49
Wat doet iedereen eigenlijk met zijn PS3?
Blijven natuurlijk een paar spellen die je voorlopig niet op je PS4 kan spelen (GTA V bijv..) maar in hoeverre is het het waard om voor die paar spellen je PS3 te bewaren. Die wordt natuurlijk steeds minder waard. En nu heeft nog niet iedereen een PS4 dus er zijn nog relatief weinig PS3's 2e hands te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:20

Oxigeon

En zo is dat!

HansAnders07 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:13:
Blijven natuurlijk een paar spellen die je voorlopig niet op je PS4 kan spelen (GTA V bijv..) maar in hoeverre is het het waard om voor die paar spellen je PS3 te bewaren. Die wordt natuurlijk steeds minder waard. En nu heeft nog niet iedereen een PS4 dus er zijn nog relatief weinig PS3's 2e hands te krijgen.
Ik heb hem verkocht. Mijn vriending zei je krijgt er €150 voor. Of je mag blij zijn als je €150 ervoor krijgt. Heb hem te koop gezet voor €250 incl 13 games (wel allemaal redelijk oude), 2 controllers, oplaadkabel etc.. Heb hem uiteindelijk verkocht via marktplaats voor €225,- Heb ik toch weer 2 kleine kindertjes blij gemaakt voor sinterklaas/kerst.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Laatst online: 20-10 17:06
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:08:
Heb gister men eerste probleempje gehad,

Bij het starten van Killzone kreeg ik geluid maar wou het beeld niet mee, mbv de PS knop applicatie gesloten en 3 x geprobeerd... Hierna de PS in standby gezet en toen ging die weer vlot, zijn er meerdere met dit probleem?
Ik heb wel een paar keer gehad dat de controller niet reageerde, terwijl ik wel naar het PS4 menu kon. Dit zijn dan ook de enige problemen die ik had met Killzone.

Wat ik wel onhandig vind is dat je tijdens een level stopt met spelen, ik de dag erna weer opnieuw met het level moet beginnen. Terwijl ik wel diverse checkpoints heb gehaald. Misschien dat ik Killzone verkeerd afsluit of zo :+ , of hebben jullie hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poulske schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:16:
[...]

Ik heb wel een paar keer gehad dat de controller niet reageerde, terwijl ik wel naar het PS4 menu kon. Dit zijn dan ook de enige problemen die ik had met Killzone.

Wat ik wel onhandig vind is dat je tijdens een level stopt met spelen, ik de dag erna weer opnieuw met het level moet beginnen. Terwijl ik wel diverse checkpoints heb gehaald. Misschien dat ik Killzone verkeerd afsluit of zo :+ , of hebben jullie hier ook last van?
Net hetzelfde hier! Je moet wel een redelijke voortgang hebben wil je je save game echt saven :-)
Ach ja,, des te meer speelplezier toch? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poulske schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:16:
[...]

hoe sluit je je ps4 af? onder het gamen of sluit je eerst de game af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Ik sluit de game eerst af, door op Options te klikken en dan af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poulske schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:20:
Ik sluit de game eerst af, door op Options te klikken en dan af te sluiten.
hmm.. ik denk dat de checkpoints dan er voor zijn dat als je dood gaat in een level. maar dat als je een "level"wil halen hem helemaal moet uitspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 21:52

Satom

Verzamel ervaringen

rolandos582 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:55:
[...]

Amerikaanse dollars.
Oké, dat is het principe. Sorry, geen interesse.
ksborg schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:53:
[...]

Ik wil m'n Xbox 360 controller op de PS4 gebruiken, maar dat kan vast weer niet :+
Nope, heb al geprobeerd om de USB versie van de 360-controller (voor de PC? aan te sluiten op de PS4. Er gebeurd dan bizar weinig, de lampjes op de controller blijven knipperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-10 10:30

Bosmonster

*zucht*

Oxigeon schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:15:
[...]

Ik heb hem verkocht. Mijn vriending zei je krijgt er €150 voor. Of je mag blij zijn als je €150 ervoor krijgt. Heb hem te koop gezet voor €250 incl 13 games (wel allemaal redelijk oude), 2 controllers, oplaadkabel etc.. Heb hem uiteindelijk verkocht via marktplaats voor €225,- Heb ik toch weer 2 kleine kindertjes blij gemaakt voor sinterklaas/kerst.
Same here, heb er nog 200 euro voor gekregen met een paar games via Marktplaats. Had veel van de games die ik had al eerder los verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
GT6 spelen. En vanaf maart Final Fantasy X en X-2 HD Remake. En binnenkort uiteraard nog Tales of Symphonia en Persona 5. Er komt nog zóveel goeds uit voor de PS3 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:22:
[...]

hmm.. ik denk dat de checkpoints dan er voor zijn dat als je dood gaat in een level. maar dat als je een "level"wil halen hem helemaal moet uitspelen
Dat is wel echt balen, aangezien de levels bij Kilzone best lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beempje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-10 21:33
Ik heb al mijn consoles nog, dus de PS3 krijgt over een tijd een mooi plekje bij de rest. Maar sowieso nog GTA V spelen, plus een zooi games die ik nog moet uitspelen. Voor de PS4 komt voorlopig toch weinig interessants uit, dus de PS3 zal de komende maanden nog gewoon aangesloten blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Poulske schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:40:
[...]

Dat is wel echt balen, aangezien de levels bij Kilzone best lang duren.
Jup, maar dit is wel zo ontworpen. Hij saved alleen na een chapter.

Mijn PS3 (die nu even uitgeleend is) zal gewoon naast mijn PS4 blijven staan. Nu ik voor de PS4 PS+ nodig heb blijft er genoeg te spelen op de PS3.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:22:
[...]

Nee hoor. Ik ben laatst in Chapter 6 gestopt en kon gewoon weer verder waar ik was gebleven. Gewoon de game afgesloten en de PS4 helemaal uitgezet (dus geen standby). Kon gewoon weer verder vanaf het laatste checkpoint. Je krijgt dan alleen een laadscherm te zien i.p.v. dat je begint met een filmpje.

Edit: weet trouwens niet of ik eerst terug ben gegaan naar het hoofdmenu van de game. Dat zou wel eens kunnen namelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door ksborg op 06-12-2013 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorted.bits schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 07:56:
[...]

Probeer eens al je geluid via de headset te laten lopen. Dit probleem had ik ook. Defecte controller.

Je kan ook gewoon een willekeurige koptelefoon op je controller aansluiten om te kijken of je dan iets hoort.
Zal het vanavond is uit proberen.toch wel lekker als je wat hoort bij battlefield :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:38
Lekker dan was ik gister super bezig met BF4 vervolgens zonder melding ineens DS4 leeg.. Geen melding met Battery low of iets gewoon bam disconnected ik als een malle het kabeltje zoeken van de PS4 naar de DS4 maar was alweer gekilled! :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:41
Phydomir schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:42:
[...]

Jup, maar dit is wel zo ontworpen. Hij saved alleen na een chapter.

Mijn PS3 (die nu even uitgeleend is) zal gewoon naast mijn PS4 blijven staan. Nu ik voor de PS4 PS+ nodig heb blijft er genoeg te spelen op de PS3.
Nee hoor bijvoorbeeld in chapter 3 ofzo met het ruimteschip moest je een generator aanzetten, toen ik die generator aangezet had was ik wel weer even klaar met spelen en heb ik het spel uitgezet, met opstarten startte ik toen gewoon weer na die generator.

Je moet alleen wel een 'groot checkpoint' in een chapter gehaald hebben, dat je bijvoorbeeld naar een ander deel van het level gaat ofzo maar dan kan je best afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-10 14:39
michaeltjeh1 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:49:
Lekker dan was ik gister super bezig met BF4 vervolgens zonder melding ineens DS4 leeg.. Geen melding met Battery low of iets gewoon bam disconnected ik als een malle het kabeltje zoeken van de PS4 naar de DS4 maar was alweer gekilled! :( :P
Scheelt dat er ergere dingen zijn... dat bf3 freezed op een 35 killstreak bijvoorbeeld...
of geen ps4 nog hebben kunnen bemachtigen...

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Bartske schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:52:
[...]

Nee hoor bijvoorbeeld in chapter 3 ofzo met het ruimteschip moest je een generator aanzetten, toen ik die generator aangezet had was ik wel weer even klaar met spelen en heb ik het spel uitgezet, met opstarten startte ik toen gewoon weer na die generator.

Je moet alleen wel een 'groot checkpoint' in een chapter gehaald hebben, dat je bijvoorbeeld naar een ander deel van het level gaat ofzo maar dan kan je best afsluiten.
Oh, op die fiets.
Na ja, het is in ieder geval niet zo dat hij bij ieder checkpoint saved zoals eigenlijk iedere andere game tegenwoordig doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Dat is wel lomp, dus ik kan niet zien wanneer de game gesaved wordt? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Mijn PS4 maakt enorm lawaai, vooral de fan, niet zozeer de drive. Soms denk ik dat ie gaat opstijgen :+
Nu ben ik gisteren bij een vriend geweest die ook een PS4 heeft en die is aanmerkelijk stiller, die hoor je bijna niet. Zou dat lawaai een reden zijn om 'm om te wisslen? Iemand daar ervaring mee? Mijn PS4 is gekocht bij Saturn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
botech schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:01:
Mijn PS4 maakt enorm lawaai, vooral de fan, niet zozeer de drive. Soms denk ik dat ie gaat opstijgen :+
Nu ben ik gisteren bij een vriend geweest die ook een PS4 heeft en die is aanmerkelijk stiller, die hoor je bijna niet. Zou dat lawaai een reden zijn om 'm om te wisslen? Iemand daar ervaring mee? Mijn PS4 is gekocht bij Saturn.
Net zoals deze aan het eind? 8)7 :

YouTube: Loud ps4 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Heb je met exact dezelfde game en punt in de game getest? Ik heb bij zowel Killzone en NBA2K14 gemerkt dat hij soms meer lawaai maakt dan normaal. Ligt denk ik aan het level of situatie. Als je fans continu vol blijven draaien dan is dit een defect. Als ze na een tijdje beginnen te werken dan is er niets aan de hand en doen de fans gewoon waar ze voor bedoeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
zit hier ook nog steeds te kijken of ik nu wel of niet mijn ps3 ga verkopen met een hele berg aan games van 8 jaar sparen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opstijgen :') :') daar kon ik wel om lachen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:26

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Oxigeon schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 07:45:
[...]

Hoe kom jij aan deze game? Dacht dat je die ook besteld had bij Saturn :P. Bevalt hij? Volgende week vrijdag valt hij bij mij op de mat
Kreeg een PM van een Tweaker die nog een nieuwe gesealde Black:Flag had liggen welke ik voor 42,50 mocht overnemen, gelijk betaald en volgende dag in huis.

Bedankt voor de reminder moet die bij Saturn nog annuleren. :+

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Pagina: 1 ... 44 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan