Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-10 22:49
Oxigeon schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:38:
[...]

Ik heb geen last van het geluid. Wat ik de eerste keer wel dacht was dat mijn controller geen ondersteuning had van de trilfunctie. Voorheen als je op de paal of lat knalde begon dat ding te trillen. Dat doet hij nu dus niet meer, en heb dat ff moeten testen in de game resogun
Hmm vanavond maar eens testen dan hoe het op mijn Home Cinema set klinkt, had daarin met Killzone een vertraging van een paar miliseconden met m'n geluid, is dat ook een instelling die ik dan niet goed heb? Of moet ik m'n DTS kabel van PS4 naar Home Cinema plaatsen ipv Home Cinema naar TV?

Nu je het zegt, inderdaad, hij trilt niet meer dan. Heb gister heel wat op de paal en lat geschoten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

renzo4000 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:13:
[...]

Que? Ik gebruik de camera anders gewoon als mic voor de party en game chats hoor? Ik ben aangenaam verrast dat de kwaliteit ervan zo goed is. Ze kunnen mij goed horen en ik hoor hen gewoon over de speakers!
Kijk, goed om te weten. Vanavond eens uitproberen. Heeft de andere partij geen last van jouw game audio over de speakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:58
Oxigeon schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:26:
[...]

Ik neem aan dat je eerst op de PS4 naar de trophies moet gaan. Zodat hij kan synchroniseren met de server.
Was het niet altijd zo dat ie dit automatisch doet als je PS+ hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Jasikevicius3 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:52:
[...]

Was het niet altijd zo dat ie dit automatisch doet als je PS+ hebt?
Allereerst gefeliciteerd, ik weet het niet. Ik heb de meeste opties bij PS+ uitstaan waarvan mijn console automatisch aangaat.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-10 19:29
zijn er belger (of nederlanders ;) onder ons die weten of saturn belgie ook de 3 voor 2 games actie doet? ik ben strax in luik en dat zou wel ideaal zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JimmyJoness schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:02:
zijn er belger (of nederlanders ;) onder ons die weten of saturn belgie ook de 3 voor 2 games actie doet? ik ben strax in luik en dat zou wel ideaal zijn..
je kan ze ook even opbellen ? weet je het gelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-10 09:13
HansAnders07 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:36:
Ligt het aan mij of klinkt het geluid in Fifa als je schiet een beetje verkracht?
Gister een paar uurtjes gespeeld, (wat speelt het fantastisch O+ ) maar schoten (gewoon met rondje) klinken alsof je op een vuilcontainer slaat ofzo.

Gister eindelijk wat updates kunnen downloaden en Ghosts! Op de een of andere manier downloadt mijn PS4 ze niet op de achtergrond, dus gister maar gewoon even aan gezet, open laten staan en toen had ik een hoop binnen. Dus vanavond maar even PS+ voor 3 maanden kopen aangezien dat van bol.com nog wel een eeuwigheid lijkte te gaan duren..!
Maar ja, je hebt van Bol.com nu wél een mooi excuusgedicht gekregen, om sint toch niet met lege handen te laten staan. Geniaal!

http://www.bol.com/nl/upl...cuusgedicht-sint-2013.pdf

[ Voor 4% gewijzigd door ksborg op 05-12-2013 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
HansAnders07 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:41:
[...]

Hmm vanavond maar eens testen dan hoe het op mijn Home Cinema set klinkt, had daarin met Killzone een vertraging van een paar miliseconden met m'n geluid, is dat ook een instelling die ik dan niet goed heb? Of moet ik m'n DTS kabel van PS4 naar Home Cinema plaatsen ipv Home Cinema naar TV?

Nu je het zegt, inderdaad, hij trilt niet meer dan. Heb gister heel wat op de paal en lat geschoten :p
geen last van het geluid! hij trilt idd niet meer helaas. waar ik wel last van heb is dat ze mn favoriete cluppie (real madrid) hebben verkracht.

Als ik hem op ultra aanvallend zet dan blijft iedereen achterin hangen, ronaldo is niet over de helft vd tegenstander te krijgen en khedira duikt de hele tijd falend op in de spits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:19
ksborg schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:54:
[...]

11:28u... Zat ik er dus net naast :P
11.33 hier, ook niks gehad maar nu wel een cadeaubon van 10 euro en een excuusgedicht om te geven als het voor sinterklaas was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dio22
  • Laatst online: 10-09-2024
JimmyJoness schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:14:
[...]

ik heb mijn games maandag al besteld, maar volgens velen hier in dit topic is het normaal dat je dan nix geleverd krijgt en moet je niet zeuren.

Ik heb saturn iig gemailed met een klacht, ik stel voor dat jij dat ook doet. Misschien passen ze het dan eindelijk aan (2 misklikjes door de websitebeheerder)
Of gewoon een Saturn winkel in lopen mocht er een bij je in de buurt zijn. Gisteren nog AC3 gekocht tegen de online prijs in de winkel, waren er minimaal 10 op voorraad samen met Ghosts en Killzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
dio22 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:19:
[...]

Of gewoon een Saturn winkel in lopen mocht er een bij je in de buurt zijn. Gisteren nog AC3 gekocht tegen de online prijs in de winkel, waren er minimaal 10 op voorraad samen met Ghosts en Killzone.
joh... we wonen natuurlijk niet allemaal bij een Saturn in de buurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Bartske schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:18:
[...]

11.33 hier, ook niks gehad maar nu wel een cadeaubon van 10 euro en een excuusgedicht om te geven als het voor sinterklaas was!

Cadeaubon? Wtf? Ok die heb ik dus niet :/

Edit: never mind, naar onder scrollen...

[ Voor 5% gewijzigd door ksborg op 05-12-2013 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 14:18
Zijn er mensen die CoD bij Saturn besteld hebben en al die al ontvangen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Bij Saturn mooi paar games voor 42euro meegepakt. Alleen beetje jammer dat er dan staat voor 22:00 besteld morgen in huis. Geeneens een verzendbevestiging gehad :(

@hierboven: ik heb hem besteld bij Saturn. Alleen wachten ze blijkbaar met leveren of zo.

[ Voor 22% gewijzigd door steffex op 05-12-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• germanaaizer
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-10 08:13
Ik heb niet alle pagina's helemaal doorgenomen, maar heeft er nog iemand last van een luide klik bij aan- en uizetten van de ps4? Mss focus ik me er wat te hard op maar toch... :p

Don't walk on the grass, smoke it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:24
Versteegrob schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:31:
Zijn er mensen die CoD bij Saturn besteld hebben en al die al ontvangen hebben?
Ja, ik heb de PS4 versie van CoD binnen gekregen. Nu even voor je in mijn bestellingen op Saturn, staat er dit:
"Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending." Terwijl het spel al is afgeleverd.

Nja, en CoD voor de PS3 besteld, werd gisteren bezorgd, maar niemand was op dat moment thuis. Proberen ze vandaag weer.

PS4 versie voor zo'n 43 euro. PS3 voor 34-35 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunke7
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-12-2024
germanaaizer schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:36:
Ik heb niet alle pagina's helemaal doorgenomen, maar heeft er nog iemand last van een luide klik bij aan- en uizetten van de ps4? Mss focus ik mer wat te hard op maar toch... :p
:) Ik heb dat ook en ook ratels van de fan, echter geen andere problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

germanaaizer schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:36:
Ik heb niet alle pagina's helemaal doorgenomen, maar heeft er nog iemand last van een luide klik bij aan- en uizetten van de ps4? Mss focus ik me er wat te hard op maar toch... :p
*Klonk* Dat hebben moderne pc voedingen ook. Niks om je zorgen over te maken.
YouTube: What PS4 boot up sounds likes.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2013 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
BlackthunderAwf schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:37:
[...]

Ja, ik heb de PS4 versie van CoD binnen gekregen. Nu even voor je in mijn bestellingen op Saturn, staat er dit:
"Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending." Terwijl het spel al is afgeleverd.

Nja, en CoD voor de PS3 besteld, werd gisteren bezorgd, maar niemand was op dat moment thuis. Proberen ze vandaag weer.

PS4 versie voor zo'n 43 euro. PS3 voor 34-35 dacht ik.
Goed om te horen, nu nog een PS4 regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:24
Versteegrob schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:39:
[...]

Goed om te horen, nu nog een PS4 regelen.
Ja, die laat helaas wat op zich wachten. 3 games en een dual charger klaar liggen, maar ik kan er niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunke7
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:37:
[...]

Ik heb bij de sony receiver ook een klik, dus ben het wel gewend. Alleen die ratelende fans... ik denk van de nieuwigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venomenal
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-10 00:12
ik heb ook cod besteld bij saturn, heb de klantenservice al gebeld maar die gaven toe dat ondanks dat er op de website staat dat ze volgende dag leveren, ze geen voorraad hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:53

Pykow

Angelo OTR

Bij een intertoys waar mijn vriendin werkt is het weer goed geregeld door sony.
ze krijgen maar 5 exemplaren, terwijl ze in totaal nog 7 pre-orders hebben liggen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Pykow schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:43:
Bij een intertoys waar mijn vriendin werkt is het weer goed geregeld door sony.
ze krijgen maar 5 exemplaren, terwijl ze in totaal nog 7 pre-orders hebben liggen.
En jij hoort bij 6/7? Andere vestiging krijgen ze er maar 4 binnen gelukkig zit ik bij de eerste twee reserveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
venomenal schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:41:
ik heb ook cod besteld bij saturn, heb de klantenservice al gebeld maar die gaven toe dat ondanks dat er op de website staat dat ze volgende dag leveren, ze geen voorraad hebben
Dat gaat dus nog wel even duren voordat mijn games er zijn. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alionfire
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-08 08:33
Apart, ik heb mijn games van Saturn een dag later gekregen.

Netflix is trouwens wel nice zeg :9 .

Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alionfire schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:59:
Apart, ik heb mijn games van Saturn een dag later gekregen.

Netflix is trouwens wel nice zeg :9 .
Nieuwsgroepen zijn chiller 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Heeft er iemand ervaring met PSN plus aanbiedingen uit het verleden met de PS3?
Ik heb nu een jaar genomen voor 32,50 en twijfel om er nog een jaar aan vast te plakken voor 35 euro.
Maar als er volgend jaar rond deze tijd weer aanbiedingen komen dan wacht ik er liever mee.

En zijn er hier mensen die goed online multiplayer spelen over wifi? Ik heb opzich een redelijke verbinding van 120 Mb/ sec maar zit er aan te denken om een kabeltje te trekken.

[ Voor 24% gewijzigd door zwembroek op 05-12-2013 12:31 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• germanaaizer
  • Laatst online: 20-10 08:13
Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:37:
[...]

Allright, rustig verdergamen dus! niet dat ik me echt zorgen maakte, maar normaal vond ik het toch niet klinken.

Don't walk on the grass, smoke it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:08

FeaR

In GoT we trust

Paulus07 schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:22:
Flower op de PS4 gespeeld. Blijft nice. Nu nog Journey graag. Die was echt vet en mis ik nu wel in de avonden :) Demo van Trine2 zag er ook nice uit in 3D :)
Het zal wel tussen mijn oren zitten maar ik heb het idee dat Flower op de PS4 er veel scherper uit ziet dan op de PS3. Al ga ik Flower op de PS4 zeker niet uitspelen, dat had ik op de PS3 al gedaan en zo interessant was die game nu ook weer niet.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

FeaR schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:27:
[...]

Het zal wel tussen mijn oren zitten maar ik heb het idee dat Flower op de PS4 er veel scherper uit ziet dan op de PS3. Al ga ik Flower op de PS4 zeker niet uitspelen, dat had ik op de PS3 al gedaan en zo interessant was die game nu ook weer niet.
Dat doet het ook :) Grafische update heeft het spel gekregen

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Helaas ben ik vanaf AC: Revelations een beetje afgehaakt met de serie, maar is het lastig inhaken op het verhaal van Black Flag als je AC3 niet hebt gespeeld?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
FeaR schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:27:
[...]

Fear, hoe vind je het geluid op de PS4. Jij hebt een dikke set dus ben erg benieuwd naar je mening. Heb gisteren mijn set perfect afgesteld dus ben heel benieuwd of het geluid goed is. Vooral met een 5.1 set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EricNL schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:36:
Helaas ben ik vanaf AC: Revelations een beetje afgehaakt met de serie, maar is het lastig inhaken op het verhaal van Black Flag als je AC3 niet hebt gespeeld?
Ik heb na deel 2 geen AC meer gespeeld. :) Maak me niet druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:37:
[...]

Ik heb na deel 2 geen AC meer gespeeld. :) Maak me niet druk.
Het spel zal ook wel leuk spelen, maar juist het verhaal vond ik goed van AC. Dus vandaar dat ik het toch even vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EricNL schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:38:
[...]

Het spel zal ook wel leuk spelen, maar juist het verhaal vond ik goed van AC. Dus vandaar dat ik het toch even vraag :)
Ik heb nog nooit AC gespeeld, nu black flag in preorder staan bij saturn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb deel 3 een minuut of 10 op de PS3 gespeeld (gratis bij Plus), en Liberation net zo lang op de Vita. Ik vind er geen reet aan eigenlijk.
Versteegrob schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:36:
[...]

Fear, hoe vind je het geluid op de PS4. Jij hebt een dikke set dus ben erg benieuwd naar je mening. Heb gisteren mijn set perfect afgesteld dus ben heel benieuwd of het geluid goed is. Vooral met een 5.1 set.
Er zit gewoon ondersteuning voor digitale formats op, dus zoveel zal het niet verschillen met de PS3. Ik hoorde in ieder geval weinig verschil toen ik 'm beneden even over de 5.1 H/K setup had lopen. Dit zal meer afhankelijk zijn van de game.

Als je de echte beleving wilt meemaken, ben je in mijn optiek sowieso veel beter af met een goede surround headset. Dan hoor je echt veel meer detail dan over speakers.

[ Voor 73% gewijzigd door bram1984 op 05-12-2013 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:31
Ik heb nog geen spellen voor de Playstation 4 behalve Killzone, wat voel ik me slecht. Denk dat ik straks maar even FIFA, Ghosts en BF4 haal als ik die ergens kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
bram1984 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:53:
Ik heb deel 3 een minuut of 10 op de PS3 gespeeld (gratis bij Plus), en Liberation net zo lang op de Vita. Ik vind er geen reet aan eigenlijk.

[...]

Er zit gewoon ondersteuning voor digitale formats op, dus zoveel zal het niet verschillen met de PS3. Ik hoorde in ieder geval weinig verschil toen ik 'm beneden even over de 5.1 H/K setup had lopen. Dit zal meer afhankelijk zijn van de game.

Als je de echte beleving wilt meemaken, ben je in mijn optiek sowieso veel beter af met een goede surround headset. Dan hoor je echt veel meer detail dan over speakers.
8)7 Serieus? Lijkt me dat een volwaardige set inclusief decent subwoofer wel iets meer toevoegt dan een headset maar we zullen het zien. Twijfel erg om BF4 ook voor de PS4 te kopen aangezien ik ook al speel op de PC. CoD lijkt me vet op de PS4 alleen het geluid is altijd drama bij deze game vooral als je het vergelijkt met BF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna killzone uitgespeeld. Chapter 8 was een hel, de rest was te doen en het verhaal is in mijn ogen echt vele malen beter dan bf4 en COD: ghosts. De moeilijkheidsgraad is af en toe wel vervelend. Soms ben ik ook gewoon de weg volledig kwijt. Dat zijn mindere dingetjes, maar al met al goede game. Een 8tje als je het mij vraagt.

Nu alleen chapter 9 en 10 nog. Ben benieuwd naar de climax

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2013 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Versteegrob schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:59:
[...]

8)7 Serieus? Lijkt me dat een volwaardige set inclusief decent subwoofer wel iets meer toevoegt dan een headset maar we zullen het zien. Twijfel erg om BF4 ook voor de PS4 te kopen aangezien ik ook al speel op de PC. CoD lijkt me vet op de PS4 alleen het geluid is altijd drama bij deze game vooral als je het vergelijkt met BF.
Eh nee dus. Met een headset zit je direct op de bron en heb je geen last van omgevingsgeluiden (mits deze goed afsluit). Met een headsetje van een euro of 80 hoor je al bepaalde geluiden waarvan je met een audioset van € 1000,- niet eens weet dat ze in het spel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TajTaj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-10 02:49
Is er al een lijst met headsets die volledig (geluid & mic) compatibel zijn met de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
TajTaj schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:04:
Is er al een lijst met headsets die volledig (geluid & mic) compatibel zijn met de PS4?
In dit topic is al eens verwezen naar een dergelijke lijst.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
bram1984 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:03:
[...]

Eh nee dus. Met een headset zit je direct op de bron en heb je geen last van omgevingsgeluiden (mits deze goed afsluit). Met een headsetje van een euro of 80 hoor je al bepaalde geluiden waarvan je met een audioset van € 1000,- niet eens weet dat ze in het spel zitten.
Heb thuis nog een goede headset (usb) liggen, zal is kijken wat beter is. Voor de buren is een headset sowieso beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TajTaj
renzo4000 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:06:
[...]

In dit topic is al eens verwezen naar een dergelijke lijst.
Dit is een topic van 170 pagina's. Kan er iemand die link nog eens plaatsen aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Caneezy schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:57:
Ik heb nog geen spellen voor de Playstation 4 behalve Killzone, wat voel ik me slecht. Denk dat ik straks maar even FIFA, Ghosts en BF4 haal als ik die ergens kan vinden
Saturn > online 3 voor 42,- per stuk
In de winkel zelf 3 halen 2 betalen, komt op hetzelfde neer..

[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 05-12-2013 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TajTaj schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:10:
[...]

Dit is een topic van 170 pagina's. Kan er iemand die link nog eens plaatsen aub?
Zoeken nog niet ontdekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Versteegrob schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:08:
[...]

Heb thuis nog een goede headset (usb) liggen, zal is kijken wat beter is. Voor de buren is een headset sowieso beter.
Ja serieus hoor. Goedkoper maar echt beter. Speel BF of Killzone maar eens en luister hoe vadsig lekker de wapens kletteren ten opzichten van een speaker. Voetstappen en omgevingsgeluiden zijn ook veel beter hoorbaar. Met een headset heb je online sowieso een significant voordeel t.o.v. iemand zonder.
Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:00:
Bijna killzone uitgespeeld. Chapter 8 was een hel, de rest was te doen en het verhaal is in mijn ogen echt vele malen beter dan bf4 en COD: ghosts. De moeilijkheidsgraad is af en toe wel vervelend. Soms ben ik ook gewoon de weg volledig kwijt. Dat zijn mindere dingetjes, maar al met al goede game. Een 8tje als je het mij vraagt.

Nu alleen chapter 9 en 10 nog. Ben benieuwd naar de climax
Chapter 8 is met die beveiligingsbots toch? Is wel pittig inderdaad, maar ik hou ervan.
Edit knop nog niet ontdekt? ;)
TajTaj schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:10:
[...]

Als je even zoekt op HEADSET, krijg je maar 4 pagina's. Daar staat vast wel iets tussen.

[ Voor 17% gewijzigd door bram1984 op 05-12-2013 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Bellerophon schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:28:
[...]
Dat doet het ook :) Grafische update heeft het spel gekregen
Gelukkig, ben ik toch nog iets normaler dan ik dacht :P
Had met de PS3 soms echt dat ik de bloemen tussen het gras moest zoeken, op de PS4 zijn ze veel duidelijker. Aan rotsen en bomen is wel te zien dat het niet next-gen is maar gelukkig zijn die veel minder aanwezig in het spel.
EricNL schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:36:
Ik heb Assassin's Creed III wel gespeeld, maar na een uur of tien afgehaakt qua spelen. Puur omdat het verhaal me niet aanstond. Ik heb Assassin's Creed IV wel gekocht (Bucanneer Edition) en speel met alle plezier deze game. Verhaal borduurt wel een beetje verder maar het is zeker niet dat je er niets van zal snappen. Grootste pluspunt van IV vind ik dat de vibe er veel meer is dan in deel III, het is niet zoals Rome in deel II maar het is er zeker weer.
Versteegrob schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:36:
[...]
Tot op heden ben ik niet flabergasted. Leuk dat je DTS als voorkeur op kan geven (en waar Killzone dan in het beginfilmpje meteen op hapert), maar ik wacht met spanning op Uncharted. Hopelijk heeft deze weer 7.1 LPCM net als zijn voorgangers. Stap van de PS2 naar de PS3 was een grote, maar PS3 naar PS4 doet me niet zo veel. Maar goed, de stap van Dolby Digital naar Dolby TrueHD vind ik ook veel meer overrated dan velen over doen komen.

Maar geluid is met gamen en films toch anders dan als je puur muziek luistert. Met films en games heb je visueel ook stimuli en met muziek luisteren ontbreken die. Films kijken en gamen kan naar mijn inziens al leuk zijn op een simpele set waar je met muziek veel meer hebt aan een goede set.
[...]
Klopt qua geluiden, maar aan de andere kant zijn die geluiden wellicht niet zo extreem belangrijk. Als dat zo was geweest waren ze wel harder weergegeven. Dingen als voetstappen hoor ik op mijn speakers ook gewoon goed, idem met kletterende wapens. Als ik met mijn simpele HD595 van Sennheiser een film kijk hoor ik inderdaad andere geluiden dan over mijn 5.1 set, maar het is niet dat ik de film anders niet kan volgen zonder die geluiden. De algehele ervaring is toch heel anders met headset of speakers. Sowieso zal je met een headset iets als sublaag nooit voelen en dat is iets wat voor mij zeker onderdeel uitmaakt van de beleving. Ik tril liever semi van de bank in een passende scene dan dat ik een ander geluidje opvang wat ik mis met mijn speakers. Waarbij je daarnaast nog de discussie kan voeren over hoe nodig en bruikbaar 7.1 is als de speakers zo dicht op je oren zitten.

Maar op dat vlak ben ik een casual gamer en geen hardcore gamer, ook niet online.

[ Voor 9% gewijzigd door FeaR op 05-12-2013 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
bram1984 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:14:
[...]

Ja serieus hoor. Goedkoper maar echt beter. Speel BF of Killzone maar eens en luister hoe vadsig lekker de wapens kletteren ten opzichten van een speaker. Voetstappen en omgevingsgeluiden zijn ook veel beter hoorbaar. Met een headset heb je sowieso een significant voordeel t.o.v. iemand zonder.

[...]

Chapter 8 is met die beveiligingsbots toch? Is wel pittig inderdaad, maar ik hou ervan.

[...]

Edit knop nog niet ontdekt? ;)

[...]

Als je even zoekt op HEADSET, krijg je maar 4 pagina's. Daar staat vast wel iets tussen.
Klinkt goed, nu nog een PS4 regelen, volgende week waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

FeaR schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:15:
[...]

Gelukkig, ben ik toch nog iets normaler dan ik dacht :P
Had met de PS3 soms echt dat ik de bloemen tussen het gras moest zoeken, op de PS4 zijn ze veel duidelijker. Aan rotsen en bomen is wel te zien dat het niet next-gen is maar gelukkig zijn die veel minder aanwezig in het spel.
Wat alleen wel zuur is... Ik heb het spel al vroeger op de PS3 gekocht... Nu moet ik het dus weer opnieuw gaan kopen? :-( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TajTaj
Het is idd beter om hier te posten "ik heb black flag in preorder staan" ipv het vragen naar een lijst met compatible headsets voor de PS4. Jouw input hier in deze topic is overduidelijk een meerwaarde ipv mijn vraag. Iedereen wacht op info omtrent jouw preorders. Hou ons zeker op de hoogte aub. Vergeet je facebookvrienden ook niet mee te sleuren in al je preorder avonturen btw.

Met al de shit die hier gepost is de laatste dagen rond de release mag heel de thread opgeruimd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Bellerophon schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:18:
[...]

Wat alleen wel zuur is... Ik heb het spel al vroeger op de PS3 gekocht... Nu moet ik het dus weer opnieuw gaan kopen? :-( ;(
nope. gratis in de store voor je. :)

Heb je destijds ook Flow gekocht dan is die ook gratis uit de store te vissen nu.

[ Voor 12% gewijzigd door Paulus07 op 05-12-2013 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Paulus07 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:24:
[...]
Heb je destijds ook Flow gekocht dan is die ook gratis uit de store te vissen nu.
Ik hoop dat Limbo ook nog komt. Die had ik al tijden op de PS3 maar nooit meer gespeeld sinds ik mijn nieuwe TV heb. En zo'n game moet er op een plasma met goede zwartwaardes toch beter uit zien dan ik gewend ben van mijn Philips LCD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Fear; ik hoor genoeg sub over mijn headset, maar het is maar net wat je vetter vindt dan. Als ik met The Last of Us in dat regenachtige stuk richting dat omgevallen gebouw loop, dan vind ik persoonlijk de immersie met een headset echt vele malen groter. Alsof ik echt zelf in die regen loop, en dan het dreigende geluid van clickers soms zachtjes op de achtergrond. Heel wreed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
FeaR schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:15:
[...]

Ik heb Assassin's Creed III wel gespeeld, maar na een uur of tien afgehaakt qua spelen. Puur omdat het verhaal me niet aanstond. Ik heb Assassin's Creed IV wel gekocht (Bucanneer Edition) en speel met alle plezier deze game. Verhaal borduurt wel een beetje verder maar het is zeker niet dat je er niets van zal snappen. Grootste pluspunt van IV vind ik dat de vibe er veel meer is dan in deel III, het is niet zoals Rome in deel II maar het is er zeker weer.
Ah gelukkig, dan zal ik zeker niet teleurgesteld worden. Assassin's Creed 2 was voor mij ver uit de beste. Het verhaal, de momenten, de (toen nog) nieuwe en mooie omgeving _/-\o_
Zonder twijfel ook één van de leukste/beste spellen die ik gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
FeaR schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:28:
[...]

Ik hoop dat Limbo ook nog komt. Die had ik al tijden op de PS3 maar nooit meer gespeeld sinds ik mijn nieuwe TV heb. En zo'n game moet er op een plasma met goede zwartwaardes toch beter uit zien dan ik gewend ben van mijn Philips LCD.
Ik hoop dat ze journey ook nog naar de PS4 brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 16:31
Paulus07 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:31:
[...]

Ik hoop dat ze journey ook nog naar de PS4 brengen :)
Ik heb geen PS3 gejad maar journey zou ik ook wel willen spelen ja :).

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Paulus07 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:24:
[...]

nope. gratis in de store voor je. :)

Ik zie gewoon hardcore 7,99 euro in de store staan bij Flower :') Wazig

[ Voor 8% gewijzigd door Bellerophon op 05-12-2013 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat jullie het over Journey hebben wil even zeggen dat ik echt niet kan wachten op Uncharted en The Last Of Us voor de PS4 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:33:
Omdat jullie het over Journey hebben wil even zeggen dat ik echt niet kan wachten op Uncharted en The Last Of Us voor de PS4 _/-\o_
Maar dan een The Last of Us deel 2 en geen poort :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellerophon schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:34:
[...]

Maar dan een The Last of Us deel 2 en geen poort :9
Dat bedoel ik inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Bellerophon schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:32:
[...]

Ik zie gewoon hardcore 7,99 euro in de store staan bij Flower :') Wazig
Huh ik heb destijds flower met de release gekocht en nu weer gratis op de ps4. Maar had je flower destijds gekocht op disc of uit de store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TajTaj schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:22:
[...]

Het is idd beter om hier te posten "ik heb black flag in preorder staan" ipv het vragen naar een lijst met compatible headsets voor de PS4. Jouw input hier in deze topic is overduidelijk een meerwaarde ipv mijn vraag. Iedereen wacht op info omtrent jouw preorders. Hou ons zeker op de hoogte aub. Vergeet je facebookvrienden ook niet mee te sleuren in al je preorder avonturen btw.

Met al de shit die hier gepost is de laatste dagen rond de release mag heel de thread opgeruimd worden.
gellukig is een flamewars starten van nog grotere meerwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Not sure if "gehad" of "gejat"
Afbeeldingslocatie: http://img1.rnkr-static.com/list_img/19540/339540/C250/the-very-best-of-the-futurama-fry-meme.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door FeaR op 05-12-2013 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
bram1984 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:29:
@ Fear; ik hoor genoeg sub over mijn headset, maar het is maar net wat je vetter vindt dan. Als ik met The Last of Us in dat regenachtige stuk richting dat omgevallen gebouw loop, dan vind ik persoonlijk de immersie met een headset echt vele malen groter. Alsof ik echt zelf in die regen loop, en dan het dreigende geluid van clickers soms zachtjes op de achtergrond. Heel wreed.
Als je dit zegt heb je volgens mij nog nooit een echte sub gehoord/gevoeld. Een echte sub kan overweldigd zijn wat Fear al aangeeft. Verder eens met je betoog Fear, goeie teksten weer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TajTaj
dutchgio schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:37:
[...]

gellukig is een flamewars starten van nog grotere meerwaarde.
Als je zelf weet dat het een gevolg kan zijn dan moet je niet snugger posten "zoeken nog niet ontdekt?". Je lokt het praktisch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
Zat ik nu maar lekker thuis achter m'n PS4.
Moet straks lekker door die storm naar huis haha.
Wordt top want het treinverkeer hier ligt er al totaal uit!

[ Voor 96% gewijzigd door HansAnders07 op 05-12-2013 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Ik ga vanavond met gepaste snelheid naar huis om de PS3 weer gewoon aan te zetten (GT6).

M'n Need for Speed Rivals gisteren direct weer te koop gezet... Sjonge wat vond ik dát tegenvallen. Most Wanted speelde echt een stuk lekkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Dit topic mag gewoon opgeruimd worden.. ongeduldige kinders die zeiken over game levertijden hebben hier gewoon totaal geen plek. Slaat echt nergens op wat hier soms toegelaten wordt zeg...

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:32

Satom

Verzamel ervaringen

HansAnders07 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 14:22:
Ik wens je al veel succes, zat in de laatste trein van Groningen :+
lanerios schreef op donderdag 05 december 2013 @ 14:29:
Dit topic mag gewoon opgeruimd worden.. ongeduldige kinders die zeiken over game levertijden hebben hier gewoon totaal geen plek. Slaat echt nergens op wat hier soms toegelaten wordt zeg...
Dit is toch ook geen [NextGen] [PS4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen of mis ik iets?

Trouwens, gisteren bezig geweest met Twitch en dat werkt wel fijn! Alleen heb ik de archive functie aangezet (binnen Twitch), maar ik kan helemaal geen video materiaal vinden? De PS4 slaat het toevallig ook niet op? :9

[ Voor 21% gewijzigd door Satom op 05-12-2013 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HansAnders07 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 14:22:
Daar heb je de NFS Network app voor op je telefoon! :D Kun je mij in overdrive helpen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo doe jij zeker ook op je werk als die leuke secretaresse even een pleziertje heeft met de postbezorger?
:'( :z :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 14:42:
[...]

Zo doe jij zeker ook op je werk als die leuke secretaresse even een pleziertje heeft met de postbezorger?
:'( :z :+
Want dat heeft er iets mee te maken? 8)7

En nu weer on topic:

Ik verwacht dat ze voor de kerst serie 2 wel releasen en zorgen dat er een zooi in de winkels liggen. Anders laat Sony toch een gigantische kans schieten qua sales.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Tussen horen en beleven zit een enorm verschil.
De beleving bij een fatsoenlijke set (welke wat harder staat) is natuurlijk veel groter, zeker als je het gaat vergelijken met een prut koptelefoon van € 80,- . Dat je dan bepaalde geluiden hoort die eigenlijk niet van belang zijn maakt het niet beter.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Deze post voegt ook helemaal niets toe aan dit topic..

Morgen maar een keer geen nieuwe console halen na afgelopen 2 weken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de belgische gamer hier.

Ik heb een verkeerde playstation plus code voor 90 dagen besteld. Deze heb ik al geopend en kan ik dus niks mee. Iemand hier die hem wil overnemen voor 12,50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist Killzone: Shadow Fall uitgespeeld. Vind toch echt dat die game betere reviews verdient. Heb me er echt prima mee vermaakt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
[...]

Wat beweer je eigenlijk want ik snap het niet. Beweer je dat een headsetje van 80 euro beter is dan een degelijke 5.1/7.1 set (ik praat mid-range tot high-end) of dat je alleen bepaalde geluidjes anders hoort dan op een degelijke set. Met oordopjes van mijn samsung telefoon hoor ik andere geluiden dan mijn mid-range H/K setje van een kleine 1000 Euris. Ik gebruik bij de meeste shooters ook mijn Astro A40 omdat ik de voetstappen dan beter hoor en zo voordeel kan behalen maar dit betekend niet dat de geluidskwaliteit en beleving van een headset daarom beter zijn. Met een headset ga je nimmer nooit niet 5.1/7.1 surround horen dat is onmogelijk met een headset omdat deze alleen stereo zijn ook al staat er zo mooi DTS en 7.1 op de doos het is allemaal gesimuleerd. Voor een echte goede filmische audio beleving heeft de degelijke set in mijn ogen echt wel de voorkeur, je voelt de geluidstrillingen op je lichaam en oren, je merkt de sound travel als je goed in het midden zit en natuurlijk de kwaliteit van het geluid zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Versteegrob schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:47:
[...]

Als je dit zegt heb je volgens mij nog nooit een echte sub gehoord/gevoeld. Een echte sub kan overweldigd zijn wat Fear al aangeeft. Verder eens met je betoog Fear, goeie teksten weer 8)
Ik heb een sub die ik op 15% volume moet zetten, anders maakt hij van ons rijtjeshuis een vrijstaand huis. :+
Donstil schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:01:
[...]

Tussen horen en beleven zit een enorm verschil.
De beleving bij een fatsoenlijke set (welke wat harder staat) is natuurlijk veel groter, zeker als je het gaat vergelijken met een prut koptelefoon van € 80,- . Dat je dan bepaalde geluiden hoort die eigenlijk niet van belang zijn maakt het niet beter.
Dan verschillen we daarover van mening. Ik heb de 7.1 headset van Sony zelf en die levert in mijn optiek een veel gedetailleerder geluid dan een home cinema opstelling met speakers. Als je in een game in de verte bijvoorbeeld vogels hoort fluiten die je over een speaker setup vrijwel niet (goed) hoort, dan draagt dat in mijn optiek wel degelijk bij aan de beleving. Wat ik al zei: bij een headset zit je boven op de bron (net als in het echt eigenlijk). Bij een home cinema zit je vaak enkele meters van de speaker af en gaan er gewoon bepaalde zaken verloren tussen het moment dat het geluid de speaker verlaat en je oren bereikt. Kun je verder niet zo heel veel aan doen.
BoomTree schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:10:
[...]

Wat beweer je eigenlijk want ik snap het niet. Beweer je dat een headsetje van 80 euro beter is dan een degelijke 5.1/7.1 set (ik praat mid-range tot high-end) of dat je alleen bepaalde geluidjes anders hoort dan op een degelijke set. Met oordopjes van mijn samsung telefoon hoor ik andere geluiden dan mijn mid-range H/K setje van een kleine 1000 Euris. Ik gebruik bij de meeste shooters ook mijn Astro A40 omdat ik de voetstappen dan beter hoor en zo voordeel kan behalen maar dit betekend niet dat de geluidskwaliteit en beleving van een headset daarom beter zijn. Met een headset ga je nimmer nooit niet 5.1/7.1 surround horen dat is onmogelijk met een headset omdat deze alleen stereo zijn ook al staat er zo mooi DTS en 7.1 op de doos het is allemaal gesimuleerd. Voor een echte goede filmische audio beleving heeft de degelijke set in mijn ogen echt wel de voorkeur, je voelt de geluidstrillingen op je lichaam en oren, je merkt de sound travel als je goed in het midden zit en natuurlijk de kwaliteit van het geluid zelf.
Nee, niet andere geluiden, maar meer geluiden. Zie mijn voorbeeld hierboven. Je hoort gewoon meer detail. Vogels, ongedierte dat over de grond om je heen rent, vage achtergrondgeluidjes etc. Ik weet dat de meeste headsets niet echt surround zijn, maar een goede set geeft je gewoon een prima surround beleving waarbij prima te horen is uit welke richting het geluid komt. Je zegt zelf al dat je voetstappen beter hoort. Dat komt omdat het geluid gedetailleerder is en dus beter door je oren (of eigenlijk hersenen) te onderscheiden valt, in plaats van dat het gebulder van je sub eroverheen knalt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
BF4, wat een drolle bak :S BF3 was vet deeltje 4 is een puinhoop. wth hebben ze er mee gedaan? save games weg, online nog steeds slecht. bahbah :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Paulus07 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:27:
BF4, wat een drolle bak :S BF3 was vet deeltje 4 is een puinhoop. wth hebben ze er mee gedaan? save games weg, online nog steeds slecht. bahbah :(
BF3 was alles behalve geweldig toen de game net uit was.
En dat die problemen er zijn weet iedereen inmiddels, ook dat DICE hard bezig is deze problemen op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Bellerophon schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:29:
[...]

En dat die problemen er zijn weet iedereen inmiddels, ook dat DICE hard bezig is deze problemen op te lossen.
Het is niet alleen BF. Het komt denk ik ook gewoon omdat de PS4 een nieuw apparaat is. CoD is grafisch ook waardeloos, en zelfs in CoD heb ik regelmatig framedrops. Is misschien wel iets minder irritant dan een compleet spel wat bijna uit elkaar valt, maar ik had eigenlijk niet anders verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
EricNL schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:31:
[...]

Het is niet alleen BF. Het komt denk ik ook gewoon omdat de PS4 een nieuw apparaat is. CoD is grafisch ook waardeloos, en zelfs in CoD heb ik regelmatig framedrops. Is misschien wel iets minder irritant dan een compleet spel wat bijna uit elkaar valt, maar ik had eigenlijk niet anders verwacht.
Mwoa, ik vind het behouden blijven van save games toch écht wel een basisfunctionaliteit... Eigenlijk wel heel ernstig dat zoiets niet werkt. Tuurlijk zullen er met nieuwe consoles heel veel uitdagingen zijn, maar zorg dan dat de basis in elk geval goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

ksborg schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:33:
[...]

Mwoa, ik vind het behouden blijven van save games toch écht wel een basisfunctionaliteit... Eigenlijk wel heel ernstig dat zoiets niet werkt. Tuurlijk zullen er met nieuwe consoles heel veel uitdagingen zijn, maar zorg dan dat de basis in elk geval goed is.
Heeft naar mijn mening ook niets met de console te maken maar eerder met het feit dat ze een spel te snel hebben willen uitbrengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-10 23:54
ksborg schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:33:
[...]

mee eens, gisteren was ik mijn save game ook weer kwijt in BF4 op de ps4. Kon ik de single player weer opnieuw beginnen. Ik heb het maar opgegeven, ik wacht wel tot er ooit een patch komt die het wel mogelijk maakt om de single player van BF4 in meerdere sessies uit te spelen in plaats van 1 run van start to finish.

Die framedrops zie ik overigens ook in cod en bf4. Het gebeurt alleen als er heel veel actie op het scherm is maar dan is die echt niet meer 60 FPS stabiel dat dropt behoorlijk. Met name in bf4 conquest large met 64 man waarbij veel lucht geschut en tanks aanwezig zijn merk je het toch wel op sommige momenten. In Killzone heb ik het nog niet gezien, daar lijkt de framerate tot nu toe wel stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
robinez schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:38:
[...]

mee eens, gisteren was ik mijn save game ook weer kwijt in BF4 op de ps4. Kon ik de single player weer opnieuw beginnen. Ik heb het maar opgegeven, ik wacht wel tot er ooit een patch komt die het wel mogelijk maakt om de single player van BF4 in meerdere sessies uit te spelen in plaats van 1 run van start to finish.

Die framedrops zie ik overigens ook in cod en bf4. Het gebeurt alleen als er heel veel actie op het scherm is maar dan is die echt niet meer 60 FPS stabiel dat dropt behoorlijk. Met name in bf4 conquest large met 64 man waarbij veel lucht geschut en tanks aanwezig zijn merk je het toch wel op sommige momenten. In Killzone heb ik het nog niet gezien, daar lijkt de framerate tot nu toe wel stabiel.
Fifa 14 heeft voor zo ver ik heb gezien/ervaren ook 0,0 framedrops. Nog wel steeds een menu wat bijzonder traag is voor een next-gen game, maar over de menu's van EA is denk ik wel genoeg gezegd toch :P

Maar ik ben het er helemaal mee eens. Save-games die gewoon verdwijnen is echt not-done. Release het spel dan een maand, of zelfs 2 maanden later, maar dat is mijn mening. Liever een perfecte game waar wat langer op gewacht moet worden, dan een afgeraffeld spel wat voor geen meter speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
EricNL schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:42:
[...]

Fifa 14 heeft voor zo ver ik heb gezien/ervaren ook 0,0 framedrops. Nog wel steeds een menu wat bijzonder traag is voor een next-gen game, maar over de menu's van EA is denk ik wel genoeg gezegd toch :P
Klopt, die game loopt fantastisch. Eerlijk gezegd vind ik FIFA 14 het beste spel wat ik op dit moment op de ps4 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

[...]

Maar ik ben het er helemaal mee eens. Save-games die gewoon verdwijnen is echt not-done. Release het spel dan een maand, of zelfs 2 maanden later, maar dat is mijn mening. Liever een perfecte game waar wat langer op gewacht moet worden, dan een afgeraffeld spel wat voor geen meter speelt.
Gisteren wel een klein foutje gehad. Net in de 2e helft wilde ik wisselen. Ga je terug van het wisselscherm naar de game. Moest de keeper uittrappen maar dat deed hij dus niet. Heb een halve minuut gewacht. Toen maar op de options knop gedrukt, en weer wedstrijd hervatten en toen trapte hij wel uit...

Nog steeds raar waarom ze de start knop vernoemd hebben naar de options knop. Start klinkt toch leuker :P

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
[...]

Ik vind het menu en de laadtijden van Fifa 14 op de PS4 al een hele verademing met wat het was bij Fifa 13 op de PS3. Ik vind het laden in bijvoorbeeld carriere modus al prima. Maar inderdaad het menu is nog niet optimaal zo. Maar alsnog ben ik wel tevreden.

@robinez Ja inderdaad, Fifa en Killzone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
HansAnders07 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:47:
[...]

Ik vind het menu en de laadtijden van Fifa 14 op de PS4 al een hele verademing met wat het was bij Fifa 13 op de PS3. Ik vind het laden in bijvoorbeeld carriere modus al prima. Maar inderdaad het menu is nog niet optimaal zo. Maar alsnog ben ik wel tevreden.

Oh nee absoluut, het menu is zeker verbeterd. De laadtijden zijn ook erg netjes. Op de PS3/X360 kon je tijdens het laden van een wedstrijd gerust een dikke minuut in de Arena rond lopen met je skill games. Nu is het met 3 á 4 seconden geladen.

Maar het menu voelt gewoon "stroperig" aan. Het is zeker een verbetering met de vorige gen, maar een beetje soepel menu maken kan tegenwoordig toch niet al te lastig meer zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:46:
[...]

Gisteren wel een klein foutje gehad. Net in de 2e helft wilde ik wisselen. Ga je terug van het wisselscherm naar de game. Moest de keeper uittrappen maar dat deed hij dus niet. Heb een halve minuut gewacht. Toen maar op de options knop gedrukt, en weer wedstrijd hervatten en toen trapte hij wel uit...

Nog steeds raar waarom ze de start knop vernoemd hebben naar de options knop. Start klinkt toch leuker :P
Omdat je er de options in een game mee oproept. Eerder logisch dan raar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
HansAnders07 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:47:
[...]
killzone vind ik inderdaad ook een topper voor met name de single player, die is zwaar indrukwekkend. Multiplayer ben ik nog niet helemaal overtuigd, daar waar killzone 2 en 3 echt geweldig waren kwa multiplayer vind ik deze nieuwe multiplayer nog niet helemaal geweldig.

Dit komt voornamelijk door het geluid, ik vind het simpelweg veel te stil in die multiplayer levels waardoor je niet echt betrokken wordt in de actie. In de oudere killzones was het een bombarie aan omgevingsgeluid, dat mist echt in shadowfall vind ik.

Dat is overigens wel het enige minpuntje dat de multiplayer heeft, want de besturing, de perks, de wapens en het level design (kwa graphics die vele malen scherper en beter zijn dan die van BF4 en de map layouts) zijn echt heel goed gedaan.

Als ze die ambience geluiden nog weten te verbeteren dan zou ik helemaal blij zijn. Nu moet ik er dus nog aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Laatst online: 13:49

Niku

Alagaesii

Bellerophon schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:29:
[...]

Beste Battlefield online is voor mij absoluut Bad Company 2. Dat speelde als een trein, zijn onmogelijk veel uren in verloren gegaan. BF3 benaderde dit bij lange na niet. Ga dan ook pas weer aan de BF bij BC3 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Niku schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:59:
[...]

Beste Battlefield online is voor mij absoluut Bad Company 2. Dat speelde als een trein, zijn onmogelijk veel uren in verloren gegaan. BF3 benaderde dit bij lange na niet. Ga dan ook pas weer aan de BF bij BC3 denk ik.
Waarbij het nog maar de vraag is of die ooit zal gaan verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:54:
[...]

Omdat je er de options in een game mee oproept. Eerder logisch dan raar dus.
De ironie waarbij de 'start' button op de ps3 eerder je game pauzeerde dan zou starten.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Niku schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:59:
[...]

Ja en dan vooral de Vietnam uitbreiding! :*) Hopen dat ze BC serie weer oppakken voor next-gen. Zijn altijd leuke spellen geweest.

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

bram1984 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:27:
[...]
Ik heb een sub die ik op 15% volume moet zetten, anders maakt hij van ons rijtjeshuis een vrijstaand huis. :+
Een slecht geplaatste of niet goed af gestelde (of af te stellen) subwoofer is niet het perfecte argument :>
Mijn vorige Magnat kon ook alleen op lage volumes spelen omdat het anders niet meer aan te horen was en het één groot bonk-bonk werd. Mijn Velodyne kan veel harder zonder dat te gaan doen.

[ Voor 21% gewijzigd door FeaR op 05-12-2013 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
dutchgio schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:06:
[...]

De ironie waarbij de 'start' button op de ps3 eerder je game pauzeerde dan zou starten.. :+
En ik maar denken dat we nu ook van die Press start tussenschermen af zouden zijn. Nu is het press options -_- :P terwijl X ook werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wanneer is een sub volgens jou slecht geplaatst of afgesteld (er zit alleen een volumeknop op), afgezien van de onbenullen die 'm in een afgesloten kast plaatsen?
Pagina: 1 ... 43 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan