Acties:
  • 0 Henk 'm!
JimmyJoness schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:18:
[...]

waarom is deze game nou niet te vinden bij store => games => gratis?
Omdat zoeken > b > l > a> selecteren van blacklight retrubution > download
Te moeilijk is? :+

Ik heb trouwens de singleplayer van BF4 uitgespeeld..
Los van enkele mooie momenten stelt het niet heel veel voor.
Op multiplayer vlak zijn ze beter.. (Na wat patches die uitgesteld worden... >:) )

Ze willen je af en toe de mogelijkheid geven om via stealth een bepaald gebied door te komen, alleen is het zo gemaakt dat dit gewoonweg niet mogelijk is. Of ik ben gewoon meer het run-and-gun-type en speelde nier stealthy genoeg ;)
Wel opmerkelijk dat men de tekst uit de marketingreclame van COD:Ghosts gebruikt; Do or Die! (Die trailer die ook op nederlandse TV is uitgezonden met een nummer van Eminem op de achtergrond) ;)

[ Voor 52% gewijzigd door dutchgio op 04-12-2013 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-10 19:29
dutchgio schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:26:
[...]

Omdat zoeken > b > l > a> selecteren van blacklight retrubution > download
Te moeilijk is? :+
nee, omdat ik anders nooit die games ga vinden als ik ze niet hier toevallig lees :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
Nipje schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:07:
[...]

Je hebt toch ook een bevestiging dat je hebt betaald voor je artikel. Ze moeten het alleen nog pakken, inpakken en opsturen.
even ter info, nogsteeds geen game in huis, en ze verwachten is 15-12 een levering, de levertijden op de site zijn nogsteeds 1 dag.

dus je comments hebben 0,0 toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yonix schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:13:
Het lukt mij nog niet om de PS4 via een ander netwerk te benaderen om de Remote Play-functie te benaderen. Binnen mijn eigen netwerk gaat alles perfect. Wat doe ik verkeerd?
Vinkje in je PS4 opties uitzetten. Je Vita zoekt anders naar het signaal dat je PS4 uitzendt, terwijl deze niet beschikbaar is.

@ Dutchgio: daar vond ik 'm anders ook niet op hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:57
bram1984 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:49:
[...]

Vinkje in je PS4 opties uitzetten. Je Vita zoekt anders naar het signaal dat je PS4 uitzendt, terwijl deze niet beschikbaar is.

Welk vinkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

bram1984 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:49:
[...]

Dat las ik vanochtend ook hier, echter net geprobeerd via hotspot op mijn mobiel maar het werkte niet.
Vinkje weer aangezet en toen werkte het wel

Edit: lag aan iets anders, moest upnp inschakelen op de router, nu werkt het wel en kan het onderste vinkje inderdaad uit

[ Voor 11% gewijzigd door fonsmeister op 04-12-2013 21:35 ]

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:51

CR1691

Hero of Time

Nog meer mensen die last hebben van freezes in het laadscherm als je NFSR opstart? Bij Killzone heb ik hier totaal geen last van.

[ Voor 6% gewijzigd door CR1691 op 04-12-2013 19:42 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-10 19:21
Zojuist terug van saturn hoofddorp. Overal briefjes dat de actie niet geld op ps4 games maar na het aanspreken van een verkoper was het geen probleem. Nu dus bf4 ac4 en nfs voor 128 euro. Nu dus mijn webbestelling van ac4 wegdoen tenzij er iemand interesse heeft. Nfs rivals mag van mij eventueel ook weg. Zet deze zo in de v&a

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op je PS4. Naar settings gaan en dan naar je remote play settings. Staan 2 vinkjes, onderste uitzetten. Hielp bij mij in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:46
Is er trouwens iets bekend over eventuele odersteuning voor RTL XL? Het is een console maar dat soort apps mogen er best voor uitkomen :)

Store kan qua duidelijkheid ook wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunke7
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-12-2024
AMARONE schreef op woensdag 04 december 2013 @ 20:05:
Is er trouwens iets bekend over eventuele odersteuning voor RTL XL? Het is een console maar dat soort apps mogen er best voor uitkomen :)

Store kan qua duidelijkheid ook wel beter.
idd. die mis ik echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillco
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-10 21:36
Begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken over mijn PS4. Zodra ik een game ga spelen gaat dat apparaat keihard blazen, terwijl ik veel verhalen hoor/lees over hoe de PS4 vrijwel stil zou moeten zijn. Hoe ervaren anderen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:31
De mijne is over het algemeen vrij stil maar met killzone blaast ie soms behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:07

Edd

Nadat ik hem horizontaal heb gelegd, vind ik hem ook weer behoorlijk stil. Natuurlijk hoor je hem wel een beetje, maar ik vind het niet storend.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:44
Heb van die opzetdingetjes gekocht omdat ik het toch wat prettiger vond om me niet druk te hoeven maken om slijtage oid. Zijn 2 setjes van verschillende vorm.
De ene lijkt de analog sticks wat te verlengen, ik vond het niet echt fijn op eerste gevoel.
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2ibyc1u.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2hnx9he.jpg

Ik heb die convexe erop gelaten, die lijkt het meest op de ps3 vorm (behalve de ribbels)
Gekocht bij die internetwinkel met die man met die zware stem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:53
Werken bij jullie de apps ook? als ik bijv. op "nos" klik, eindig ik met een leeg blauw scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:29
hoppa! 2de controller ook kapot! wat is dit toch slecht... hoezo hebben ze dit niet getest? krijg het probleem met fifa! l1 blijft hier ook vast zitten. Zal iedereen wel last van krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

De games van EA zitten wat dat betreft weer lekker in elkaar dit jaar :') . En dan ook eerst Sony de schuld durven geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
nickdew schreef op woensdag 04 december 2013 @ 20:43:
hoppa! 2de controller ook kapot! wat is dit toch slecht... hoezo hebben ze dit niet getest? krijg het probleem met fifa! l1 blijft hier ook vast zitten. Zal iedereen wel last van krijgen
Doe jij niet gewoon wat fout ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
Fatal Mind schreef op woensdag 04 december 2013 @ 20:46:
[...]

Doe jij niet gewoon wat fout ?
ja ik doe wat fout en vele andere ook.. kijk het problemen topic... zijn er vet veel die er problemen mee hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CR1691 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 20:44:
De games van EA zitten wat dat betreft weer lekker in elkaar dit jaar :') . En dan ook eerst Sony de schuld durven geven.
Ja want EA maakt je controller kapot.. :+

Dat Battlefield misschien wat knulligheden en schoonheidsfoutjes heeft, neemt niet weg dat Fifa echt een pareltje is. Los van enkele modi die ze zonder reden hebben verwijderd... (Toernooi en aangepaste matches)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Rowwan schreef op woensdag 04 december 2013 @ 20:28:
Werken bij jullie de apps ook? als ik bijv. op "nos" klik, eindig ik met een leeg blauw scherm...
Heb dat 1x gehad en toen gewoon de PS4 opnieuw gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net bij Saturn Hoofddorp geweest geweest voor Battlefield 4. Er hingen bij entree al witte A4'tjes over hoe de Playstation 4 games niet meedoen. Dus dat was al leuk.

Toen vroegen we of we Battlefield 4 voor de webshop prijs konden krijgen, dat mocht (Waarom weet ik niet, 3 voor 2 niet, en deze korting wel) maar alleen bij games die nog niet uitverkocht waren. "Helaas" viel BF4 hier uiteraard onder, dus dat viel tegen. Wel kon hij hem aanbieden voor 55,-. Beetje vreemd, moet je gaan onderhandelen over een prijsvergelijk actie, werk er dan wel of niet aan mee. Waarom het relevant was of hij uitverkocht was op de website weet ik soieso niet.

Ook was hadden ze een headset die ik graag wou hebben, voor 169. Een belachelijke prijs dus ook hiervoor een prijs vergelijk gevraagd. Bij Gamediscounter kost hij 125,- en dit is gewoon een fysieke winkel dus ik dacht dat ze daar in mee gaan. Dus toen ging de verkoper een andere kerel halen en die ging zitten praten over duistere webshops, en artikelen uit Oost-Europa en weet ik weel wat allemaal.

Wel mocht hij hem aanbieden voor een "bodemprijs" van 146,-. Vind ik nog steeds veel te duur. Maar wel heel raar hoe die man Gamediscounter de grond in stond te stampen. Ze lijken met in ieder geval een stuk klandvriendelijker.

Toen door naar de MM Cruqius voor BF4. Die wouden helemaal niet mee in de kortingsactie van Saturn (Die 33%) omdat ze er dan niet genoeg op verdienen ofzo.

Ik snap het laagste prijs verhaal niet, als ze er de ene keer aan meewerken, en de andere keer een probleem van gaan maken. Ik ben er in ieder geval voorlopig klaar mee. Hopelijk kan ik hem op Marktplaats vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
Saturn is ook niet erg consistent in zijn beleid. gisteren bij saturn in Venlo geweest. 3 voor de prijs van 2. Hele rek vol ps4 games, allemaal fifa was uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
dubbelpost

[ Voor 93% gewijzigd door Rowwan op 04-12-2013 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-10 07:30
Thanks voor de tip allemaal.

Net ACIV besteld bij Saturn. Scheelt best wel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje,

Ik ga normaal morgen men PS4 bundel halen, zou ik al meteen een PS+ voor een jaar erbij kopen?
Wil eigenlijk enkel de PS4 halen, hopen dat ik 14 dagen trial krijg en dan online een goedkoop jaarabo'tje scoren... levert BOL ook voor Belgische PS4 accounts? Of enkel naar Nederland? En is het zeker dat ik een 14 dagen trial heb of niet?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik elke keer maar weer zeuren dat ik NBA 2k14 niet kon redeemen op mijn US account...

Bleek het dat Amazon door een fout PS3 edities heeft geleverd inplaats van PS4....

Redeemen blijkt dus wel te werken maar door een foute code leekt het bij mij alsof het niet zo was.

3 Dollar store credit gekregen en ze gaan eraan werken om het probleem op te lossen! Good Job Amazon hier kan bol.com nog wat van leren :) Had binnen 12 minuten een response op mijn mail bij Bol duurt het al snel een dag voor je een reactie krijgt. 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2013 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Laatst online: 18-09 10:18
Wat ben jij een ongelooflijke zeurpiet zeg. Kijk eens dit topic door en je zult zien dat er een hele simpele fix is voor het blijven hangen van L1/R1. Je weet nou eenmaal dat als je een console bij de first release dag koopt dat er nog wat kinderziektes in zullen zitten en wat betreft de L1/R1 kwestie is dat wel duidelijk een kinderziekte aangezien het bij lang niet alle controllers gebeurd.

Je moet even met een Naald/dunne spijker de trigger eruit wippen om vervolgens de zwarte pinnetjes waarop de trigger geleid wordt af te vegen met een doekje. Hier blijft in sommige gevallen een beetje wit slijpsel zitten waardoor de trigger kan blijven hangen. Had het probleem zelf ook maar was binnen een minuutje verholpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:56
Is er nog iemand anders die de store op de playstation echt onoverzichtelijke toei vind? ik vond het op xbox live echt allemaal een stuk makkelijker zoeken. Hier heb je games en extra's en dan kun je filters toevoegen. Waarbij hij de helft niet eens vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-10 14:17
Hoe kan ik playstation plus aanvragen? Dat ding eist een creditcard maar die heb ik niet (meer) en als ik online zoek naar prepaid kaarten kom ik alleen maar pagina's tegen met uitverkocht en niet op voorraad. :r

Hier laat Sony echt steken vallen daar Microsoft dit gewoon op orde heeft met meerdere betalingsmogelijkheden naast de creditcard idioterie. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
mathijs55 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:31:
[...]

Wat ben jij een ongelooflijke zeurpiet zeg. Kijk eens dit topic door en je zult zien dat er een hele simpele fix is voor het blijven hangen van L1/R1. Je weet nou eenmaal dat als je een console bij de first release dag koopt dat er nog wat kinderziektes in zullen zitten en wat betreft de L1/R1 kwestie is dat wel duidelijk een kinderziekte aangezien het bij lang niet alle controllers gebeurd.

Je moet even met een Naald/dunne spijker de trigger eruit wippen om vervolgens de zwarte pinnetjes waarop de trigger geleid wordt af te vegen met een doekje. Hier blijft in sommige gevallen een beetje wit slijpsel zitten waardoor de trigger kan blijven hangen. Had het probleem zelf ook maar was binnen een minuutje verholpen...
jij snapt het volgens mij niet helemaal? Een controller hoort gewoon goed te zijn voor 60 euro! Ga niet heletijd het knopje eraf klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:14

kaanmijo

Picobello B.V.

Kaasje123 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:42:
Hoe kan ik playstation plus aanvragen? Dat ding eist een creditcard maar die heb ik niet (meer) en als ik online zoek naar prepaid kaarten kom ik alleen maar pagina's tegen met uitverkocht en niet op voorraad. :r

Hier laat Sony echt steken vallen daar Microsoft dit gewoon op orde heeft met meerdere betalingsmogelijkheden naast de creditcard idioterie. |:(
Je kunt hier via je PC geld toevoegen aan je portemonnee via iDEAL, en vervolgens het abbo kopen in de store:

https://account.sonyenter...payment-instrument.action

[ Voor 4% gewijzigd door kaanmijo op 04-12-2013 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunke7
nickdew schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:43:
[...]
jij snapt het volgens mij niet helemaal? Een controller hoort gewoon goed te zijn voor 60 euro! Ga niet heletijd het knopje eraf klikken
J :+ ong dat hoef je maar 1 keer te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
nickdew schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:43:
[...]
Is eenmalig. Volgens mij snap jij het concept van massaproductie van een nieuw product niet helemaal maargoed. Leuk dat je over alles van de PS4 loopt te bitchen maar eerlijk gezegd hoef ik dat niet om de pagina hier terug te zien komen. Daarvoor kan je beter naar dit topic gaan: [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

[ Voor 10% gewijzigd door Mathijs14 op 04-12-2013 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-10 14:17
kaanmijo schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:43:
[...]

Je kunt hier via je PC geld toevoegen aan je portemonnee via iDEAL, en vervolgens het abbo kopen in de store:

https://account.sonyenter...payment-instrument.action
Nee dat werkt niet volgens mij want je portemonee gebruik je voor aanschaf van losse games. Als je PSN+ wil aanvragen moet je of een psn+ prepaid code invoeren of je creditcard opgeven. Ik heb namelijk al genoeg geld in mijn wallet voor PSN+ maar die accepteert hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:04:
Net bij Saturn Hoofddorp geweest geweest voor Battlefield 4. Er hingen bij entree al witte A4'tjes over hoe de Playstation 4 games niet meedoen. Dus dat was al leuk.

Toen vroegen we of we Battlefield 4 voor de webshop prijs konden krijgen, dat mocht (Waarom weet ik niet, 3 voor 2 niet, en deze korting wel) maar alleen bij games die nog niet uitverkocht waren. "Helaas" viel BF4 hier uiteraard onder, dus dat viel tegen. Wel kon hij hem aanbieden voor 55,-. Beetje vreemd, moet je gaan onderhandelen over een prijsvergelijk actie, werk er dan wel of niet aan mee. Waarom het relevant was of hij uitverkocht was op de website weet ik sowieso niet
Heel raar dit. Ik was om 8 uur bij die zelfde saturn en heb nu 3 games thuis liggen

[ Voor 37% gewijzigd door RaijRaij op 04-12-2013 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de PS3 vind ik het maar bagger hoe je kunt zien welke games je wel en niet hebt geactiveerd via PS+ instant games collection. (was de naam toch?) Ik miste echt een optie om duidelijk te zien welke games ik kan spelen/(her)installeren. Een lijst met alle game titels die je "bezit" er in.

Is dit bij de PS4 wel duidelijk te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Kaasje123 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:48:
[...]

Nee dat werkt niet volgens mij want je portemonee gebruik je voor aanschaf van losse games. Als je PSN+ wil aanvragen moet je of een psn+ prepaid code invoeren of je creditcard opgeven. Ik heb namelijk al genoeg geld in mijn wallet voor PSN+ maar die accepteert hij niet.
even aanklikken welke je wil en dan inloggen met je psn account en afrekenen met iDeal:

http://nl.playstation.com.../#select-tab-subscription

(zo heb ik het destijds tenminste gedaan met de ps3 :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:49:
Op de PS3 vind ik het maar bagger hoe je kunt zien welke games je wel en niet hebt geactiveerd via PS+ instant games collection. (was de naam toch?) Ik miste echt een optie om duidelijk te zien welke games ik kan spelen/(her)installeren. Een lijst met alle game titels die je "bezit" er in.

Is dit bij de PS4 wel duidelijk te zien?
Je kan in de store volgens mij (uit me hoofd) de lijst ophalen met alle aangeschafte downloads etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mathijs55 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:45:
[...]

Is eenmalig. Volgens mij snap jij het concept van massaproductie van een nieuw product niet helemaal maargoed. Leuk dat je over alles van de PS4 loopt te bitchen maar eerlijk gezegd hoef ik dat niet om de pagina hier terug te zien komen. Daarvoor kan je beter naar dit topic gaan: [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Als ik het probleem met die controller zou hebben, zou ik waarschijnlijk ook zelf even schoonmaken. Neemt niet weg dat het belachelijk is, je kan niet alles maar onder de noemer van kinderziektes gooien en dat dat er maar bij hoort bij een launch. Ik begrijp dan ook goed dat mensen denken: wtf die zooi gaat terug.
Hoe dan ook ik kan dat geen, bitchen, noemen. :)
Paulus07 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:50:
[...]

Je kan in de store volgens mij (uit me hoofd) de lijst ophalen met alle aangeschafte downloads etc.
Nice :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2013 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Voor fix zie: Paulus07 in "[NextGen] PlayStation 4"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaasje123 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:48:
[...]

Je kunt ook PS plus kopen met tegoed in je portemonnee.

Bij het aanvragen van die 2 weken 'gratis' ps plus is de voorwaarde dat je je creditcardgegevens invoert..
Het idee erachter is dat je automatisch hernieuwen aan laat staan, waardoor men na die 2 weken maandelijks 7 euro kan innen.

Je kunt wel 2 dagen gratis krijgen door battlefield of killone op te starten en het multiplayergedeelte op te starten. Een creditcard is dan niet nodig.

Het kopen ps plus met tegoed uit je portemonnee kan ook, dan waardeer je eerst je tegoed op via de PC store en daarna kies je voor de optie van 7, 15 of 50?! Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmooK schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:49:
[...]

Heel raar dit. Ik was om 8 uur bij die zelfde saturn en heb nu 3 games thuis liggen
Klopt, ik las je bericht. Half 8 was ik er denk ik. Maarja die A4tjes wezen er dus al op dat ze maar een beetje aankloten. Toch mooi dat je hebt gekregen waar je voor kwam.

Belachelijk dat gedoe met prijs vergelijken en hun eigen twists aan kortingsacties (Geen PS4 A4tjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:53:
Als ik het probleem met die controller zou hebben, zou ik waarschijnlijk ook zelf even schoonmaken. Neemt niet weg dat het belachelijk is, je kan niet alles maar onder de noemer van kinderziektes gooien en dat dat er maar bij hoort bij een launch. Ik begrijp dan ook goed dat mensen denken: wtf die zooi gaat terug.
Hoe dan ook ik kan dat geen, bitchen, noemen. :)
Wel als je zijn post-geschiedenis bekijkt.. en kleine restant slijpsel wat aan die pinnetjes gaat zitten, die waarschijnlijk dus aan de andere kant er nog in heeft gezeten als restant van het productieproces, zou bij mij wel onder de noemer kinderziektes vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:59:
[...]

Klopt, ik las je bericht. Half 8 was ik er denk ik. Maarja die A4tjes wezen er dus al op dat ze maar een beetje aankloten. Toch mooi dat je hebt gekregen waar je voor kwam.

Belachelijk dat gedoe met prijs vergelijken en hun eigen twists aan kortingsacties (Geen PS4 A4tjes)
Ja ik dacht ook al toen ik die briefjes zag, shit helemaal voor niks naar hoofddorp. Was je op de entertainment afdeling want die gast achter de balie zei wel dat zijn collega een andere gedachte had over deze actie. Heel vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:16
Zojuist Battlefield 4 en Need for Speed Rivals besteld voor 5 euro samen. Ik heb een Zweedse vriendin, ze heeft tijdens haar media-opleiding stage gelopen bij DICE in hartje Stockholm. Ik heb daar voorheen, via haar ook wel eens spellen moeten testen en trailers moeten maken, geweldig werk maar dat terzijde.

Nu even afwachten wanneer ik m'n game redeemcodes ga ontvangen, maar voor 5 euro mag je niet klagen denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:56
Rck010 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 22:13:
Zojuist Battlefield 4 en Need for Speed Rivals besteld voor 5 euro samen. Ik heb een Zweedse vriendin, ze heeft tijdens haar media-opleiding stage gelopen bij DICE in hartje Stockholm. Ik heb daar voorheen, via haar ook wel eens spellen moeten testen en trailers moeten maken, geweldig werk maar dat terzijde.

Nu even afwachten wanneer ik m'n game redeemcodes ga ontvangen, maar voor 5 euro mag je niet klagen denk ik zo :)
fix voor mij ook maar nfs rivals :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
swoutr schreef op woensdag 04 december 2013 @ 22:15:
[...]

Ik heb rivaal voor 45 te koop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:16
swoutr schreef op woensdag 04 december 2013 @ 22:15:
[...]

Je begrijpt natuurlijk wel dat dat helaas niet mogelijk is. Deze vraag heb ik uiteraard al meerdere malen gekregen. We mogen alleen bestellen voor eigen gebruik, zou ook niet goed zijn als ik voor Jan en alleman zou kunnen bestellen. Zou ik m'n eigen winkeltje kunnen beginnen hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Laatst online: 19-10 17:48
om maar even terug te komen op de toestanden rond Saturn..

De ps4 is nieuw , dus liggen prijzen van games hoger... nee daar kunnen ze op verdienen dus sluiten ze / of proberen die uit te sluiten...

Een beetje flauw... als winkel moet je soms geven (lees , publiciteit, met gedachte dat men nog meer koopt ) en soms ook je verlies nemen...

Typisch gevalletje van wel de lusten maar niet de lasten willen nemen ... en beetje onsportief van ze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Daarnaast wordt er paginagroot geadverteerd met 3 halen is 2 betalen op alle games en alle combinaties mogelijk. Volgens mij is die advertentietekst vrij duidelijk over de inhoud van de actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Kennelijk is er iets misgegaan met het activeren van mijn 14 dagen proef ps+. Beetje jammer want nu kan ik niet online gamen. Heb dus maar gebruik gemaakt van de korting van bol op ps+ maar die ontvang ik pas over 5-7 (werk)dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunke7
CR1691 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 22:37:
Kennelijk is er iets misgegaan met het activeren van mijn 14 dagen proef ps+. Beetje jammer want nu kan ik niet online gamen. Heb dus maar gebruik gemaakt van de korting van bol op ps+ maar die ontvang ik pas over 5-7 (werk)dagen.
Je kunt de licenties herstellen in de instellingen misschien helpt dat? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Laatst online: 17-10 09:13
Ben ik de enige die niet kan wachten op aftermarket controllers die kleiner zijn? 20 minuten Need for Speed gespeeld net (staat te koop, wat een rukspel), maar krijg echt pijn in m'n handen. Daarna ff GT5 gedaan op de PS3. Wat was die DS3 controller toch fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
ksborg schreef op woensdag 04 december 2013 @ 22:54:
Ben ik de enige die niet kan wachten op aftermarket controllers die kleiner zijn? 20 minuten Need for Speed gespeeld net (staat te koop, wat een rukspel), maar krijg echt pijn in m'n handen. Daarna ff GT5 gedaan op de PS3. Wat was die DS3 controller toch fijn!
Afbeeldingslocatie: http://img213.imageshack.us/img213/6344/originalby.jpg

Van mij mag de DS 4 nog iets groter eigenlijk maar verder ligt die echt perfect in de handen en werken de knoppen ook veel beter, een DS3 kan ik never nooit meer vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CR1691 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 22:37:
ik heb maandag in de plaatslijke Bart Smit(Putten) nog gewoon een PS Plus abbonoment van een jaar kunnen kopen voor een mooi bedrag van €37,50! Lagen er nog zat.Zelf niet de tijd genomen om m in een normale winkel te halen? Ik heb helaas alleen nog niet me PS4 binnen 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2013 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
AMARONE schreef op woensdag 04 december 2013 @ 22:58:
[...]

[afbeelding]

Van mij mag de DS 4 nog iets groter eigenlijk maar verder ligt die echt perfect in de handen en werken de knoppen ook veel beter, een DS3 kan ik never nooit meer vasthouden.
Hmm duidelijk andere smaak. Groter, ja dat wel. Maar de sticks zijn gewoon niet fijn geplaatst en heb echt last van de scherpe randjes langs de triggers... De PS3 controller is zo lekker afgerond aan alle kanten. Ik droom van een Ouya controller van betere kwaliteit en dan voor de PS4. Da's qua vasthouden echt de beste controller die ik ooit heb vastgehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 22:58:
[...]

ik heb maandag in de plaatslijke Bart Smit(Putten) nog gewoon een PS Plus abbonoment van een jaar kunnen kopen voor een mooi bedrag van €37,50! Lagen er nog zat.Zelf niet de tijd genomen om m in een normale winkel te halen? Ik heb helaas alleen nog niet me PS4 binnen 8)7
Bol.com waren ze met kortingsbon nog goedkoper (35 Euro). Maar die van mij zou binnen 24 uur geleverd worden. Een dag later zou het ineens maandag zijn en vandaag kreeg ik een berichtje dat ze niet weten wanneer ze kunnen leveren :+. Dan kan je misschien toch beter 2,50 meer betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 22:58:
[...]

Nou er zit helaas geen Bart Smit bij mij om de hoek (lees ik woon in een gat :+ ) en mijn werk en studie laten dat helaas niet echt toe om er langs te rijden. Naja die week zit ik wel uit dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Tjonge, ik heb een serieus probleem. Mijn robot uit Playroom is depressief. Uren lang zit hij maar in het zelfde hoekje: rechts onderin. Hij komt er ook maar niet uit. Minuten lang op hem inpraten en als een bezetene lopen zwaaien helpen niet. Ik weet geen raad meer. Hoe kan ik mijn robot opvrolijken zodat hij eindelijk uit zijn hoekje kruipt? Ik heb talloze rare filmpjes op Twitch gezien waar de robot als een vrolijke rond suist over het scherm, waarom die van mij dan niet??? -O-

Is mijn PS4 kapot? Of hebben de bijgeleverde robots een fetish karakter van aard en komen ze tijdens een Twitch broadcast pas tot leven? })

Help!

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Ik krijg maar geen online game met Blacklight?? Hij blijftt zoeken naar een spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Arx schreef op woensdag 04 december 2013 @ 23:54:
Tjonge, ik heb een serieus probleem. Mijn robot uit Playroom is depressief. Uren lang zit hij maar in het zelfde hoekje: rechts onderin. Hij komt er ook maar niet uit. Minuten lang op hem inpraten en als een bezetene lopen zwaaien helpen niet. Ik weet geen raad meer. Hoe kan ik mijn robot opvrolijken zodat hij eindelijk uit zijn hoekje kruipt? Ik heb talloze rare filmpjes op Twitch gezien waar de robot als een vrolijke rond suist over het scherm, waarom die van mij dan niet??? -O-

Is mijn PS4 kapot? Of hebben de bijgeleverde robots een fetish karakter van aard en komen ze tijdens een Twitch broadcast pas tot leven? })

Help!
Misschien imiteert hij de paperclip uit Word '97? Die zat ook maar een beetje in een hoekje nutteloos te wezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arx schreef op woensdag 04 december 2013 @ 23:54:

Help!
Heb je je camera goed ingesteld? De instructies gevolgd? Heb je een controller in je hand die aanstaat en waarvan het licht op je scherm te zien is?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:21
Ach je mist niks aan die playroom :+ Het leukste vond ik nog om die hele groep robotjes met een getekend geslachtsdeel te zien voetballen ;) Als iemand nog ! flauwere ideeën heeft hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op donderdag 05 december 2013 @ 00:50:
Ach je mist niks aan die playroom :+ Het leukste vond ik nog om die hele groep robotjes met een getekend geslachtsdeel te zien voetballen ;) Als iemand nog ! flauwere ideeën heeft hoor ik het graag :)
Hahaha wat toevallig dat was ook 1 van de eerste dingen die ik deed. ;) De champagne fles die je leeg mag spuiten na een potje air hockey werd hier ook al gauw op een onconventionele manier vast gehouden.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-10 07:30
Heey dat is mooi!

Flow is nu ook op PS4 uit. En volgens mij kost mij dit nu niks omdat ik die op PS3 gekocht heb toen!

Dus dat Cross-platform werkt wel degelijk! MOOOI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:57

Oxigeon

En zo is dat!

AMARONE schreef op donderdag 05 december 2013 @ 00:01:
Ik krijg maar geen online game met Blacklight?? Hij blijftt zoeken naar een spel?
Hier hetzelfde gisteravond rond 18.00. Heb daarna niet meer geprobeerd.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-10 14:20
Gisteren voor het eerst uitgezonden via Twitch, Leuk om je zelf dan te zien op je mobiel :)

Need For Speed Rivals vind ik erg fijn spelen, mooi spel ook :)

NFS
COD
FIFA 14
Killzone

We gaan de december maand goed doorkomen :) :) En daarna ook :P

Controller vind ik zo fijn 8)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Mars18 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 08:43:
Gisteren voor het eerst uitgezonden via Twitch, Leuk om je zelf dan te zien op je mobiel :)

Need For Speed Rivals vind ik erg fijn spelen, mooi spel ook :)

NFS
COD
FIFA 14
Killzone

Misschien moet ik NFS nog een tweede kans geven dan. Ik ga sowieso niet als cop spelen en vond het racen zelf héél erg saai. Gewoon een truucje uithalen en weer terug naar je "basis". Most Wanted speelde een stuk lekkerder weg en die kon ook gewoon op pauze :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Mars18 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 08:43:

En dan moet je nagaan dat dit pas het begin is. Watch_Dogs, Infamous, Kingdom Hearts, noem het maar op komen allemaal nog. Ondanks de bugs etc ben ik absoluut niet teleurgesteld.

Ik heb op dit moment alleen Fifa 14 en CoD (Black Flag is besteld bij Saturn), maar ik vind Fifa echt geweldig!

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Het valt mij op dat de geluidskwaliteit van de party chat een stuk lager is als op mijn oude 360. Dat kan liggen aan de wel erg el cheapo headset die erbij zit, wellicht dat het met een goede headset beter klinkt.

Ik meen dat de PS Camera ook als Mic dienst kan doen? Ik krijg alleen de chat audio niet over de normale speakers, enkel uit de headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:38
kazuka schreef op donderdag 05 december 2013 @ 08:54:
Het valt mij op dat de geluidskwaliteit van de party chat een stuk lager is als op mijn oude 360. Dat kan liggen aan de wel erg el cheapo headset die erbij zit, wellicht dat het met een goede headset beter klinkt.

Ik meen dat de PS Camera ook als Mic dienst kan doen? Ik krijg alleen de chat audio niet over de normale speakers, enkel uit de headset.
Die camera mic kan je alleen voor dingen als Skype achtige diensten in de toekomst en voor voice commands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:02
Ook vandaag is Killzone shadow fall weer niet verstuurd door Saturn. 8)7 . Dinsdag in de ochtend besteld. Zet er dan niet op dat je de volgende dag kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-10 14:20
EricNL schreef op donderdag 05 december 2013 @ 08:53:
[...]

En dan moet je nagaan dat dit pas het begin is. Watch_Dogs, Infamous, Kingdom Hearts, noem het maar op komen allemaal nog. Ondanks de bugs etc ben ik absoluut niet teleurgesteld.

Ik heb op dit moment alleen Fifa 14 en CoD (Black Flag is besteld bij Saturn), maar ik vind Fifa echt geweldig!
Ja, Watch Dogs ben ik erg benieuwd naar.
Ik moet wel wennen aan de PS4, ik mis de achivements van de 360.
Trophys is toch anders ;)

Denk dat ik spellen die op beide consoles komen, wel voor de Xbox one blijf halen :+

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Mars18 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 08:58:
[...]

Ja, Watch Dogs ben ik erg benieuwd naar.
Ik moet wel wennen aan de PS4, ik mis de achivements van de 360.
Trophys is toch anders ;)

Denk dat ik spellen die op beide consoles komen, wel voor de Xbox one blijf halen :+
Ik ben ook een echte achievement/trophy hunter. De optie's in het Trophies menu zijn (nog) erg beperkt. Ik hoop dat daar in ieder geval iets van een sorteerfunctie in komt, maar ik beleef op de PS4 net zoveel plezier met het behalen van trophies als met het behalven van Achievements op de X360.

Ik zit zelf erg te wachten op Kingdom Hearts 3 en Final Fantasy XV. Afgezien van die games hoop ik zo ontzettend op een nieuwe Star Ocean voor de PS4, dat zou echt fantastisch zijn.

Metal Gear Solid lijkt me overigens ook erg vet.

Pffff, teveel leuke games die nog gaan komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Matedeor schreef op donderdag 05 december 2013 @ 08:57:
Ook vandaag is Killzone shadow fall weer niet verstuurd door Saturn. 8)7 . Dinsdag in de ochtend besteld. Zet er dan niet op dat je de volgende dag kan leveren.
Ach m'n Playstation + kaart van Bol ook nog niet... Vrijdag besteld met levertijd "volgende dag". Nu berichtje dat ze een andere leverancier gaan zoeken omdat het slecht leverbaar is en dat als het binnen 3 maanden niet binnen is, m'n order wordt geannuleerd :+.

Gelukkig heb ik nog PS+ tot 02-2015, dus ze hebben nog ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
EricNL schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:01:
[...]

Ik ben ook een echte achievement/trophy hunter. De optie's in het Trophies menu zijn (nog) erg beperkt. Ik hoop dat daar in ieder geval iets van een sorteerfunctie in komt, maar ik beleef op de PS4 net zoveel plezier met het behalen van trophies als met het behalven van Achievements op de X360.

Ik zit zelf erg te wachten op Kingdom Hearts 3 en Final Fantasy XV. Afgezien van die games hoop ik zo ontzettend op een nieuwe Star Ocean voor de PS4, dat zou echt fantastisch zijn.

Metal Gear Solid lijkt me overigens ook erg vet.

Pffff, teveel leuke games die nog gaan komen!
Veel speculaties over de FF XV release... Je hoort her en der 2015 of zelfs 2016.

http://n4g.com/news/13769...ion-4-sells-well-in-japan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
ksborg schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:06:
[...]

Veel speculaties over de FF XV release... Je hoort her en der 2015 of zelfs 2016.

http://n4g.com/news/13769...ion-4-sells-well-in-japan
Over Kingdom Hearts 3 wordt ook nog gespeculeerd. Hoor ook regelmatig 2015. Laten we hopen dat BOL.com de release date juist heeft 8)7

http://www.bol.com/nl/p/kingdom-hearts-iii/9200000014979771/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:35
CRXDelSol schreef op donderdag 05 december 2013 @ 08:57:
[...]

Die camera mic kan je alleen voor dingen als Skype achtige diensten in de toekomst en voor voice commands.
Que? Ik gebruik de camera anders gewoon als mic voor de party en game chats hoor? Ik ben aangenaam verrast dat de kwaliteit ervan zo goed is. Ze kunnen mij goed horen en ik hoor hen gewoon over de speakers!

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
Matedeor schreef op donderdag 05 december 2013 @ 08:57:
ik heb mijn games maandag al besteld, maar volgens velen hier in dit topic is het normaal dat je dan nix geleverd krijgt en moet je niet zeuren.

Ik heb saturn iig gemailed met een klacht, ik stel voor dat jij dat ook doet. Misschien passen ze het dan eindelijk aan (2 misklikjes door de websitebeheerder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
JimmyJoness schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:14:
[...]

ik heb mijn games maandag al besteld, maar volgens velen hier in dit topic is het normaal dat je dan nix geleverd krijgt en moet je niet zeuren.

Ik heb saturn iig gemailed met een klacht, ik stel voor dat jij dat ook doet. Misschien passen ze het dan eindelijk aan (2 misklikjes door de websitebeheerder)
Het probleem is niet dat je niet mag zeuren, het probleem is dat over het algemeen niemand 2 posts terug kan lezen want het is nu ongeveer al 40 keer voorbij gekomen. Er zijn al meerdere Tweakers die hebben gemaild naar Saturn.

Conclusie:
  1. Sommige games zijn gewoonweg uitverkocht. Assassin's Creed bijvoorbeeld wordt (volgens mij) op 15-12-2013 weer verwacht
  2. Ja, iedereen is het met elkaar eens dat de communicatie van Saturn ruk is, maar daar is niet zo veel aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb enige tijd geleden ergens een bericht gezien dat je bepaalde trophies van games kan uitschakelen zodat deze niet zichtbaar zijn voor anderen. Hoe moet dit? Deze optie zie ik namelijk nergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een site waar je alleen de code van de game kunt kopen en dloaden via je playstation?

zoals g2play.net bijvoorbeeld steam keys verkoopt voor vaak 50 of 60% van de "normale" prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Toch jammer dat de PS4 App op m'n iPhone de trophies niet meer bijwerkt. Iemand anders met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

EricNL schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:23:
Toch jammer dat de PS4 App op m'n iPhone de trophies niet meer bijwerkt. Iemand anders met hetzelfde probleem?
Ik neem aan dat je eerst op de PS4 naar de trophies moet gaan. Zodat hij kan synchroniseren met de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 14:18
Kan je alle games downloaden in de PS4 store? Lijkt me een stuk makkelijker dan wachten op een winkel die langzaam levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:27
Versteegrob schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:34:
Kan je alle games downloaden in de PS4 store? Lijkt me een stuk makkelijker dan wachten op een winkel die langzaam levert.
Ben je wel duurder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:32

Satom

Verzamel ervaringen

ksborg schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:02:
[...]

Ach m'n Playstation + kaart van Bol ook nog niet... Vrijdag besteld met levertijd "volgende dag". Nu berichtje dat ze een andere leverancier gaan zoeken omdat het slecht leverbaar is en dat als het binnen 3 maanden niet binnen is, m'n order wordt geannuleerd :+.

Gelukkig heb ik nog PS+ tot 02-2015, dus ze hebben nog ff.
Hmm.. Nog niets van gehoord. Ook vrijdag (29ste) besteld! Vond het wel al lang duren, dus heb maar even voor 3 maanden gekocht :+ Ben benieuwd of ze het überhaupt gaan leveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-10 17:09
Ik heb mijn PS+ kaart van bol.com wel geleverd gekregen. Direct de volgende dag.
Besteld 29 nov, 11:06. en de 30ste geleverd via de post in dvd box.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:32

Satom

Verzamel ervaringen

Oggy schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:48:
Ik heb mijn PS+ kaart van bol.com wel geleverd gekregen. Direct de volgende dag.
Dat geloof ik graag, toen ik bestelde stond er: vandaag besteld morgen geleverd. Na mijn bestelling stond er: 3-5 werkdagen, dus waarschijnlijk heeft iemand net voor mij de laatste gekocht :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Versteegrob schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:34:
Als je zin hebt om € 70,- te betalen voor een game die je niet kunt doorverkopen, moet je dat vooral doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-10 17:09
Is het jullie gelukt de Dualshock 4 controller via BT te koppelen aan je pc?
Heb NFSR voor de pc en zou graag de controller er voor gebruiken.

---------
Al gevonden
Hier linkje

[ Voor 33% gewijzigd door Oggy op 05-12-2013 09:54 ]

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Oggy schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:48:
11:28u... Zat ik er dus net naast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ksborg schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:54:
[...]

11:28u... Zat ik er dus net naast :P
Volgens mij heb ik m later besteld...
Had m wel zaterdag in huis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
dutchgio schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:15:
[...]

Volgens mij heb ik m later besteld...
Had m wel zaterdag in huis :+
Bol.com haat mij geloof ik... Er gaan weinig bestellingen goed die ik daar plaats, ondanks dat ik altijd wel direct betaal... Het is ook dat dit extreem goedkoop was, want in de regel bestel ik er niks meer. Genoeg andere betrouwbare winkels.

Anyway, back on topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:42
Oxigeon schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:18:
Ik heb enige tijd geleden ergens een bericht gezien dat je bepaalde trophies van games kan uitschakelen zodat deze niet zichtbaar zijn voor anderen. Hoe moet dit? Deze optie zie ik namelijk nergens
volgens mij is dat een privacy instelling o.i.d., ja kan namelijk aangeven of je wel of niet 'deelt' en hoe je dat doet.. niemand, iedereen, vrienden en vrienden van vrienden zijn de opties geloof ik..

[ Voor 10% gewijzigd door mr_zippey op 05-12-2013 10:22 ]

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-10 22:49
Ligt het aan mij of klinkt het geluid in Fifa als je schiet een beetje verkracht?
Gister een paar uurtjes gespeeld, (wat speelt het fantastisch O+ ) maar schoten (gewoon met rondje) klinken alsof je op een vuilcontainer slaat ofzo.

Gister eindelijk wat updates kunnen downloaden en Ghosts! Op de een of andere manier downloadt mijn PS4 ze niet op de achtergrond, dus gister maar gewoon even aan gezet, open laten staan en toen had ik een hoop binnen. Dus vanavond maar even PS+ voor 3 maanden kopen aangezien dat van bol.com nog wel een eeuwigheid lijkte te gaan duren..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

HansAnders07 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:36:
Ligt het aan mij of klinkt het geluid in Fifa als je schiet een beetje verkracht?
Gister een paar uurtjes gespeeld, (wat speelt het fantastisch O+ ) maar schoten (gewoon met rondje) klinken alsof je op een vuilcontainer slaat ofzo.

Gister eindelijk wat updates kunnen downloaden en Ghosts! Op de een of andere manier downloadt mijn PS4 ze niet op de achtergrond, dus gister maar gewoon even aan gezet, open laten staan en toen had ik een hoop binnen. Dus vanavond maar even PS+ voor 3 maanden kopen aangezien dat van bol.com nog wel een eeuwigheid lijkte te gaan duren..!
Ik heb geen last van het geluid. Wat ik de eerste keer wel dacht was dat mijn controller geen ondersteuning had van de trilfunctie. Voorheen als je op de paal of lat knalde begon dat ding te trillen. Dat doet hij nu dus niet meer, en heb dat ff moeten testen in de game resogun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-10 07:09

MeNTaL_TO

The future is not set

Voor de mensen die net als ik aan het zoeken zijn hoe je moet archiven op Twitch, dit werkt blijkbaar nog niet: http://www.joystiq.com/20...-considered-for-xbox-one/

Ook zie ik mijn clip niet terug komen komen op youtube hoewel ik die wel aan Twitch gekoppeld heb, is iemand dan wel gelukt (en zo ja, iets bijzonders voor gedaan?)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Pagina: 1 ... 42 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan