Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-10 19:29
Ziet jullie blu ray er ook zo uit? Dacht dat het hoorde maar op forum praten ze over defectie?

http://www.psx-sense.nl/f...aystation-defect&p=223273

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-10 13:38
nickdew schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:11:
Ziet jullie blu ray er ook zo uit? Dacht dat het hoorde maar op forum praten ze over defectie?

Hier niet meegemaakt ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er niet goed uit. Als je dit hebt zou ik hem terug sturen of anders eerst even naar ze bellen bij sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:12:
[...]

ziet er niet goed uit. Als je dit hebt zou ik hem terug sturen of anders eerst even naar ze bellen bij sony.
Tering heb echt veel problemen met de ps4! Wat een echt apparaat. Controller ook al stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
nickdew schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:17:
[...]

Tering heb echt veel problemen met de ps4! Wat een echt apparaat. Controller ook al stuk
Hoe vervelend het misschien ook is, maar gewoon terugsturen/terugbrengen dat ding. Nieuwe PS4, nieuwe controller: klaar.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
Bekijk net de blu Rays nog er en het is weg? Mss was hij ingesmeerd in het begin?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:27
nickdew schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:17:
[...]

Elk nieuwe systeem heeft zijn problemen, kan straks ook gebeuren met de XBox one. Zelf heb ik mijn PS4 weinig gebruikt omdat ik nog geen games heb en ps plus, maar straks heb ik ook pech. Gewoon playstation bellen en laat hun het maar fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:38

Edd

nickdew schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:31:
Bekijk net de blu Rays nog er en het is weg? Mss was hij ingesmeerd in het begin?!
Schijfje wordt warm waardoor die dat doet. Even een vraagje: Hoe heb je PS4 staan? Ligt ie horizontaal of staat ie verticaal? Zou je het kunnen testen met een ander schijfje? Heeft die er ook last van?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:32:
[...]

Schijfje wordt warm waardoor die dat doet. Even een vraagje: Hoe heb je PS4 staan? Ligt ie horizontaal of staat ie verticaal? Zou je het kunnen testen met een ander schijfje? Heeft die er ook last van?
zou in principe niet uit hoeven te maken volgens mij.. Maar ik denk wel dat het beter is als die horizontaal ligt zodat de disc ook recht zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
Ja horizontaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar hebben jullie de sensitivity op staan in Killzone? Ik op 40%. Als ik 'm hoger zet, zwaai ik echt alle kanten op. Wat dat betreft hoop ik snel op een FragFX PS4 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-10 22:49
Ik speel op 70% :P, COD ook altijd heel erg hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:35

MonkeySleeve

It's just Monkey business

bram1984 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:59:
Maar dan is het toch schier onmogelijk om bewegende targets te raken?
oefening baart kunst ;)

Speelde eerst altijd op 5 in COD. 3 games later speelde ik op 9.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnapCase
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-12-2024
Kan me voorstellen dat mijn vraag van inmiddels een paar pagina's terug over het hoofd is gezien door de meesten door het geouwehoer / slowchat in dit topic, waarvan 90% niet over de PS4 zelf gaat.

Anyhow, zijn er meer mensen waarbij niet de laatste 15 minuten wordt opgenomen maar de eerste 15 minuten van je speeltijd. Of kijk ik / doe ik iets verkeerd? En kun je door te dubbelklikken op de share-knop een opname starten en op de zelfde wijze weer stoppen zodat je een 'clip' maakt?

Kan er niet zoveel over vinden op the mighty internets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
bram1984 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:59:
Maar dan is het toch schier onmogelijk om bewegende targets te raken?
Nee hoor, is gewoon een kwestie van wennen. Ik had voor COD Ghosts een hele tijd geen COD of wat voor shooter dan ook gespeeld. Toen begon ik op de standaard sensitivity maar toen merkte ik dat ik gewoon niet snel genoeg om me heen kon kijken bewoog, dus toen ben ik hem gaan verhogen..

Zelfde dus met KZ, ik vind een hogere sensitivity prettiger spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

SnapCase schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:07:
Anyhow, zijn er meer mensen waarbij niet de laatste 15 minuten wordt opgenomen maar de eerste 15 minuten van je speeltijd. Of kijk ik / doe ik iets verkeerd? En kun je door te dubbelklikken op de share-knop een opname starten en op de zelfde wijze weer stoppen zodat je een 'clip' maakt?
Ik zat hier gisteren even naar te kijken en bij mij lijkt hij inderdaad ook de eerste 15 minuten te pakken. Daarnaast neemt hij ook niet van alle speelsessies op.
Wat ik in de options vond kun je door 2x drukken op de share-knop de recording starten. Dat kun je vinden door in het share-menu op de options knop te drukken.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-10 09:13

Mijn Battlefield 4 cd ziet er precies zo uit en die is gister uit de verpakking gehaald en nog niet gespeeld...

Gister wel zonder problemen geïnstalleerd. Maar daarvoor zaten die vlekken er ook al in.

[ Voor 10% gewijzigd door ksborg op 04-12-2013 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnapCase
Klopt, Edd. Dat idee had ik dus ook, maar is dat dan nog een bug in het systeem? Dat is toch niet de manier waarop het zou moeten werken?
Zoals ik het las heb je altijd je laatste 15 minuten aan gameplay op je HDD staan per spel, maar bij mij is dat ook niet zo.

Dat van die twee keer snel drukken op de share-knop zag ik ook staan inderdaad. Je ziet wel een record icoontje als je dat doet, maar ik vraag me af of je door nogmaals dubbel te drukken ook de opname eindigt. Ik heb dat geprobeerd, maar zie mijn hele record niet staan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Ik denk dat het idd een bug is in het systeem. Het was gisterenavond al een beetje laat toen ik er naar ging kijken, maar zal vanavond er eens dieper induiken. Ik had ook vernomen dat hij altijd de laatste 15 minuten zou moeten bewaren, maar mijn sessie met NFS gisteren kon ik niet terugvinden. Wel die van zondag.

Zal eens kijken of ik op andere forums hier iets over kan vinden.

EDIT: Wat ik zo even snel kan vinden is dat je op de Share-knop moet drukken en dat hij dan de laatste 15 minuten bewaard. Dus hij bewaard niet alles automatisch..

[ Voor 17% gewijzigd door Edd op 04-12-2013 10:21 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Edd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:18:
Ik denk dat het idd een bug is in het systeem. Het was gisterenavond al een beetje laat toen ik er naar ging kijken, maar zal vanavond er eens dieper induiken. Ik had ook vernomen dat hij altijd de laatste 15 minuten zou moeten bewaren, maar mijn sessie met NFS gisteren kon ik niet terugvinden. Wel die van zondag.

Zal eens kijken of ik op andere forums hier iets over kan vinden.
Heb dit erover gevonden, zo zou het moeten werken.

http://www.tomsguide.com/...video-ps4,news-17900.html

Echter zie ik dat editing gebeuren op dit moment ook nog niet bij míj, vreemd. Zie ook alleen de eerste 15 minuten

Edit: las ook dat je in het share menu nog op de optieknop kan klikken voor meer settings, wellicht moet je daar eerst het e.e.a aanvinken/veranderen?

[ Voor 14% gewijzigd door fonsmeister op 04-12-2013 10:27 ]

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnapCase
Ik heb wel een edit knop, waarmee ik de video kan editten, maar dan moet ik wel de game afsluiten. Dat doe je ook niet graag natuurlijk. Ik heb dus alleen niet de laatste 15 minuten, maar m'n eerste 15 minuten. Vreemd dat we daar zo weinig over kunnen vinden. Zouden toch meer mensen moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

SnapCase schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:27:
Ik heb wel een edit knop, waarmee ik de video kan editten, maar dan moet ik wel de game afsluiten. Dat doe je ook niet graag natuurlijk. Ik heb dus alleen niet de laatste 15 minuten, maar m'n eerste 15 minuten. Vreemd dat we daar zo weinig over kunnen vinden. Zouden toch meer mensen moeten hebben.
Als ik die guide van Tom bekijk zou dat allemaal gewoon ingame moeten kunnen, lukt mij nu dus ook nog niet. Zal vanmiddag nog even kijken.

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

http://www.tomsguide.com/...video-ps4,news-17900.html

Het punt is dus dat de PS4 wel de laatste 15 minuten behoudt, maar waarschijnlijk alleen maar tijdelijk. Zolang je niet op de Share-knop drukt zal dit niet worden bewaard op de HDD.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-10 16:43
Weet iemand hoe je de voorwerpen die je in Knack's Quest vrij speelt naar de PS4 kan krijgen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dit ook bij bepaalde blu-ray schijfjes tot nu toe geen problemen hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
Gisteren contrast uitgespeeld. Moet zeggen, een spel met veel potentie qua setting en verhaal. Ook qua tijdsduur tot het einde prima (ca. 3 uurtjes). De puzzels waarbij een combinatie van spel met schaduwen wordt gebruikt is leuk uitgewerkt, hoewel met name in de laatste act sommige puzzels nabij irritant overdone zijn :p.

Jammerlijk genoeg wordt de ervaring wel veelvuldig verhindert door frustrerende bugs en glitches. Een slechte respons op het shiften in je schaduw, het blijven hangen van je character in neutrale positie, tijdelijk vast komen te zitten tussen objecten, etc. Dit soort foutjes bederven met name de immersion in het verhaal, terwijl dat nu juist de sterke kant van een spel als dit had moeten zijn.

Enkel nog een paar trophies te gaan, en ik heb hem er de volle 100% opzitten. Prima als gratis PSN+ game, maar daar blijft het dan ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
psychodude schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:59:
Gisteren contrast uitgespeeld. Moet zeggen, een spel met veel potentie qua setting en verhaal. Ook qua tijdsduur tot het einde prima (ca. 3 uurtjes). De puzzels waarbij een combinatie van spel met schaduwen wordt gebruikt is leuk uitgewerkt, hoewel met name in de laatste act sommige puzzels nabij irritant overdone zijn :p.

Jammerlijk genoeg wordt de ervaring wel veelvuldig verhindert door frustrerende bugs en glitches. Een slechte respons op het shiften in je schaduw, het blijven hangen van je character in neutrale positie, tijdelijk vast komen te zitten tussen objecten, etc. Dit soort foutjes bederven met name de immersion in het verhaal, terwijl dat nu juist de sterke kant van een spel als dit had moeten zijn.

Enkel nog een paar trophies te gaan, en ik heb hem er de volle 100% opzitten. Prima als gratis PSN+ game, maar daar blijft het dan ook bij.
Ik vond vooral die korte laadtijden steeds tussendoor irritant. Dat speelt niet lekker door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunke7
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-12-2024
bram1984 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:05:
Jij hebt liever lange laadtijden? :?
liever geen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:05:
Jij hebt liever lange laadtijden? :?
gewoon geen. Als ze dat bij uncharted etc goed en netjes kunnen oplossen moet dat bij zo'n kleinere puzzel game ook te doen zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:21

Oxigeon

En zo is dat!

Paulus07 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:17:
[...]

gewoon geen. Als ze dat bij uncharted etc goed en netjes kunnen oplossen moet dat bij zo'n kleinere puzzel game ook te doen zijn. :)
Moet je er wel ff bij zeggen dat er bij Uncharted een fatsoenlijk team achter de game zit met 100en personen. En een indie door een paar/een persoonen gemaakt worden. En deze misschien niet de mogelijkheden heeft om dit zo te maken.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Heb dat spel 5 minuten maar ben afgehaakt wegens onnozel.
Je moet in de schaduw van een fiets ergens opklimmen en de schaduw van de fiets zorgt ervoor dat je wat moet platformen. Ik dacht laat ik het me makkelijk maken en ik verplaats die fiets: niet mogelijk..
Dat is in mijn ogen gimmick om de gimmick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Moet toch mogelijk zijn om dat spel volledig in het ram te knallen.
Oxigeon schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:19:
[...]

Moet je er wel ff bij zeggen dat er bij Uncharted een fatsoenlijk team achter de game zit met 100en personen. En een indie door een paar/een persoonen gemaakt worden. En deze misschien niet de mogelijkheden heeft om dit zo te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunke7
Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:58:
[...]

Heb dit ook bij bepaalde blu-ray schijfjes tot nu toe geen problemen hoor. :)
Ik heb een film bluray disc die dit heeft. Ook killzone heeft het. Lijkt me een speciale brand-methode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:21

Oxigeon

En zo is dat!

Teunke7 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:30:
[...]

Ik heb een film bluray disc die dit heeft. Ook killzone heeft het. Lijkt me een speciale brand-methode.
Ik vind het een beetje op een soort van olie lijken die ze als bescherming op de disc hebben gedaan. Zal vanmiddag mijn schijf er eens uithalen en kijken hoe die eruit ziet.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Paulus07 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:17:
[...]

Wat een argument zeg..
Ga eens kijken naar de budgetten en manuren van Uncharted, dat kun je niet eens een vergelijking noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
Al die schijfjes zijn gewoon net vers van de pers ;)

Het is mij nog niet opgevallen bij Killzone en Fifa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Niku schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:39:
[...]

Wat een argument zeg..
Ga eens kijken naar de budgetten en manuren van Uncharted, dat kun je niet eens een vergelijking noemen.
Maar bij uncharted zitten de laadtijden in de cutscenes. In deze game zitten ook cutscenes. dat bedoel ik meer. Nu haalt het de vaart uit de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-10 18:51
Assasins Creed: Black Flag en Killzone: Shadow Fall voor 70 euro gezamenlijk op de kop kunnen tikken :D
Leuke aanbiedingen op Saturn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:48

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Nog even een waarschuwing voor mensen die overwegen AC:BF bij Saturn te bestelen ivm de aanbieding van 43 euro, ik heb maandag avond om 22:30 besteld en kreeg zojuist deze reactie op de mail:
Het artikel dat u heeft besteld is tijdelijk niet op voorraad en staat in bestelling bij de leverancier.
Uw artikel wordt 13 december bij ons in het magazijn verwacht.
beetje lullig dat er in de webshop nog steeds staat "vandaag voor 22.00 besteld morgen in huis. Ik heb dus hier een reactie op verstuurd dat ik het vreemd vindt dat er een onjuiste levertijd in de shop staat.

Bij andere versie van AC:BF staat wel netjes vermeld levering 7-9dagen of 1-2 weken.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-10 18:51
Chaoss schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:53:
Nog even een waarschuwing voor mensen die overwegen AC:BF bij Saturn te bestelen ivm de aanbieding van 43 euro, ik heb maandag avond om 22:30 besteld en kreeg zojuist deze reactie op de mail.
Oh lol 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Nog even een waarschuwing voor mensen die overwegen AC:BF bij Saturn te bestelen ivm de aanbieding van 43 euro, ik heb maandag avond om 22:30 besteld en kreeg zojuist deze reactie op de mail:

[...]

beetje lullig dat er in de webshop nog steeds staat "vandaag voor 22.00 besteld morgen in huis. Ik heb dus hier een reactie op verstuurd dat ik het vreemd vindt dat er een onjuiste levertijd in de shop staat.

Bij andere versie van AC:BF staat wel netjes vermeld levering 7-9dagen of 1-2 weken.
Ik heb gister ook AC:BF besteld. Beetje jammer dat het nu ineens 7-9 dagen is maar goed, ik vermaak me nog wel even met Fifa 14 en Ghosts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
strekie schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:20:
Heb dat spel 5 minuten maar ben afgehaakt wegens onnozel.
Je moet in de schaduw van een fiets ergens opklimmen en de schaduw van de fiets zorgt ervoor dat je wat moet platformen. Ik dacht laat ik het me makkelijk maken en ik verplaats die fiets: niet mogelijk..
Dat is in mijn ogen gimmick om de gimmick.

[...]
Zou je onder de quote willen reageren in plaats van erboven? Dat leest iets duidelijker.

Dank je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik zit natuurlijk weer met een dubbele killzone en AC black Flag, had die al voor release besteld, maar ontving precies op release de press kit. Staan in V&A.

Black Flag is wel by far mijn favoriete game tot noch toe.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Dat is inderdaad niet zo netjes...
Maar voor 42 euro vind ik dat wel het wachten waard, ik ga m niet annuleren en er een voor 55 kopen die wel morgen op de deurmat valt.
Dus nog maar afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:14:
Ik zit natuurlijk weer met een dubbele killzone en AC black Flag, had die al voor release besteld, maar ontving precies op release de press kit. Staan in V&A.

Black Flag is wel by far mijn favoriete game tot noch toe.
Press kit?!
Gekocht of echt 'gekregen'?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Gekocht helaas ^^

Deze dus (mijn foto)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CKie99Ol.jpg

En mijn Black Flag collectie (vergat alleen weer de CE guide en CE artbook er op te zetten)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/O06ok1Zl.jpg

[ Voor 89% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 04-12-2013 12:25 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:37

[...]

Ik heb gisteren Fifa 14 besteld bij Saturn voor 43 euro en heb gekozen voor afhalen in de winkel afgelopen nacht een bevestiging gekregen dat Fifa 14 was verzonden (Was niet op voorraad bij mijn saturn). Zou ik deze vanavond wel gewoon kunnen ophalen denken jullie? Die belofte van voor 22:00 besteld volgende dag in huis kunnen we nu al met een korreltje zout nemen.. Prijs is wel zeker de moeite daarom zou ik ook nog wel 1 of 2 dagen kunnen wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:21
What's new lijkt nu ook aangezet bij mijn PS4. Grappig om te zien, aangezien ik van de Xbox 360 kom heb ik nog wel wat weinig vrienden in mijn lijst staan, maar dat zal later wel wat beter worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

sorted.bits schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:56:
What's new lijkt nu ook aangezet bij mijn PS4. Grappig om te zien, aangezien ik van de Xbox 360 kom heb ik nog wel wat weinig vrienden in mijn lijst staan, maar dat zal later wel wat beter worden :)
Gewoon wat mensen toevoegen uit de PSN lijst.. Dan gaat het rap ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb via Ebay een engelse versie van een ps4 voor een redelijke prijs.
Is dit heel anders dan de nederlandse versie van een PS4?
Of werkt alles gewoon goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Whats New is een soort van Facebook achtige tijdlijn. Wanneer iemand van je vrienden aan het broadcasten is, dan kan je dat daar ook zien en meekijken. Ook wat mensen aan trophies hebben, en geupload aan foto's/video's. die je ook weer kan liken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dio22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09-2024

[...]

Je kunt betere even naar de winkel.. Ik ben net de lokale Saturn ingelopen, daar hadden ze nog een aantal CoD Ghosts, Killzone en AC3 liggen. De medewerker vertelde me dat ze online de 3 halen 2 betalen kortingen op 1 stuk verrekenen. Dit is waarschijnlijk onterecht, maar de medewerker was het met me eens dat ik niet online hoefde te bestellen bij hetzelfde winkelketen om een veel goedkopere prijs te krijgen. Bon aangepast, AC3 meegekregen voor 42 euro en een beetje. Hele nette service! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 19:32
Recon24 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:07:
Whats New is een soort van Facebook achtige tijdlijn. Wanneer iemand van je vrienden aan het broadcasten is, dan kan je dat daar ook zien en meekijken. Ook wat mensen aan trophies hebben, en geupload aan foto's/video's. die je ook weer kan liken.
Het is alleen jammer dat je niet alleen naar 'Whats new' kan uploaden... Ik hoef mijn filmpjes en screenshots niet op Facebook te hebben, maar op Whats New zou het wel leuk zijn, dus zegmaar gebruiken als mijn 'Social Game Netwerk'. Ik dacht eerst ook dat dat mogelijk zou zijn, maar blijkbaar (nog) niet.

Dat alleen naar Facebook uploaden vind ik wel een flinke beperking van de Share feature. Hopelijk voegen ze snel Youtube toe, en ook iets zodat je ze op je PC kan krijgen, een export functie of Dropbox integratie oid.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Wel lekker, lees nu op de bungie forums dat de beta van Destiny in januari al live gaat voor de PS4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Mr Ton schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:09:
[...]

Het is alleen jammer dat je niet alleen naar 'Whats new' kan uploaden... Ik hoef mijn filmpjes en screenshots niet op Facebook te hebben, maar op Whats New zou het wel leuk zijn, dus zegmaar gebruiken als mijn 'Social Game Netwerk'. Ik dacht eerst ook dat dat mogelijk zou zijn, maar blijkbaar (nog) niet.

Dat alleen naar Facebook uploaden vind ik wel een flinke beperking van de Share feature. Hopelijk voegen ze snel Youtube toe, en ook iets zodat je ze op je PC kan krijgen, een export functie of Dropbox integratie oid.
kan het momenteel niet controleren, maar kun je ook uploaden naar facebook met beperkte zichtbaarheid? Dan zou je het alleen zichtbaar voor jezelf kunnen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het voor een next-gen apparaat wel lang duren voor hij in de stand-by modus gaat of uitschakelt. Het witte licht blijft een tijdje pulseren. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Snap niet dat ik gewoon een filmpje kan uploaden naar YouTube of zonder Facebook koppeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:40
02-12-13 COD:G besteld voor € 42,67;
03-12-13 COD:G geleverd (in een doosje overigens, waar een handtekening voor vereist is).

AC:BF ga ik dus niet bestellen als hij pas 13-12-13 geleverd kan worden, kan ik beter even wachten. Ik verwacht dat hij begin 2014 voor € 30,00 wel van Amazon,couk of www.zavvi.com te halen is.

Ik vermaak me wel met BF4,COD:G, FIFA14, te weinig tijd om veel te gamen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:44
shoombak schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:11:
[...]

kan het momenteel niet controleren, maar kun je ook uploaden naar facebook met beperkte zichtbaarheid? Dan zou je het alleen zichtbaar voor jezelf kunnen maken :)
ja dat kan, ik heb zelf een nieuwe groep gamefriends op Facebook aangemaakt en daar de Facebook friends die gamen in gezet. Op de ps4 kun je bij de Facebook integratie dan je lijst kiezen waar die default in post. De rest van je Facebook friends ziet dan al die posts niet. Erg handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-10 17:02
Jumpman schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:41:
02-12-13 COD:G besteld voor € 42,67;
03-12-13 COD:G geleverd (in een doosje overigens, waar een handtekening voor vereist is).

AC:BF ga ik dus niet bestellen als hij pas 13-12-13 geleverd kan worden, kan ik beter even wachten. Ik verwacht dat hij begin 2014 voor € 30,00 wel van Amazon,couk of www.zavvi.com te halen is.

Ik vermaak me wel met BF4,COD:G, FIFA14, te weinig tijd om veel te gamen.
Killzone gisteren middag besteld maar nog niet verzonden. :'(
Dan maar morgen hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:36:
Ik vind het voor een next-gen apparaat wel lang duren voor hij in de stand-by modus gaat of uitschakelt. Het witte licht blijft een tijdje pulseren. Is dit normaal?
Klopt.

Het OS sluit op de achtergrond af, dus ook al zie je niks meer, hij is nog bezig met afsluiten.

Is dus volkomen normaal. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2013 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
robinez schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:43:
[...]

ja dat kan, ik heb zelf een nieuwe groep gamefriends op Facebook aangemaakt en daar de Facebook friends die gamen in gezet. Op de ps4 kun je bij de Facebook integratie dan je lijst kiezen waar die default in post. De rest van je Facebook friends ziet dan al die posts niet. Erg handig!
Nice!!! Dat wist ik nog niet. Ik postte gewoon alleen voor mezelf, en via Facebook in de browser selecteerde ik custom en koos ik de mensen die ik het wilde laten zien :P

Goede tip! Straks gelijk even proberen als ik thuis ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een UK versie op Ebay gezien voor een leuk bedrag.
Kan ik hiermee alle functies gebruiken in NL?
Wat is er ander aan?
Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:07:
Wat is er ander aan?
Weet iemand dit?
Ja werkt gewoon hoor, alleen de stekker is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:07:
Wat is er ander aan?
Weet iemand dit?
Dat is geen probleem. Je moet alleen ff een euro stekkertje halen bij de action voor paar euro. ;)

Zoiets: http://www.allekabels.nl/...646/apparaatsnoer-c7.html

[ Voor 9% gewijzigd door zwembroek op 04-12-2013 14:14 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Laatst online: 17-10 09:13
Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:47:
[...]

Klopt.

Het OS sluit op de achtergrond af, dus ook al zie je niks meer, hij is nog bezig met afsluiten.

Is dus volkomen normaal. :)
De eerste keer stond ie aan op m'n verjaardag... Ding afgesloten, scherm was uit. Plop, stekker eruit...

De melding dat het apparaat niet correct is afgesloten bestaat nog steeds :+. Gelukkig hoeft er geen schijfcontrole meer plaats te vinden en krijg je slechts een hint dat je dat niet weer moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:29
Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:36:
Ik heb gemerkt dat de PS4 bij mij op dat moment bezig is de gamesaves te uploaden naar de cloud storage. En dan is de PS4 ook bezig met afsluiten en voorbereiden op stand-by modus. Had verwacht dat de PS4 dit zou doen in stand-by modus, maar goed, is niet erg. Hoe ik erachter ben gekomen is door te kijken naar het tijdstip van uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ksborg schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:13:
[...]

De eerste keer stond ie aan op m'n verjaardag... Ding afgesloten, scherm was uit. Plop, stekker eruit...

De melding dat het apparaat niet correct is afgesloten bestaat nog steeds :+. Gelukkig hoeft er geen schijfcontrole meer plaats te vinden en krijg je slechts een hint dat je dat niet weer moet doen.
Ach ja, men kan wel zeggen dat apparaten beter en sneller zijn geworden, maar mijn SNES had geen bootup, shutdown en laadtijden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
wth, waar zijn mijn BF4 sp missies gebleven. Dacht speel er ff 1 opnieuw, kan ik alleen nieuwe SP starten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag komt als het goed is Blacklight Retribution in de store te staan. Mooi moment om de PS app even aan een test te onderwerpen. En flOw komt ook deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:27:
Vandaag komt als het goed is Blacklight Retribution in de store te staan. Mooi moment om de PS app even aan een test te onderwerpen. En flOw komt ook deze week.
Blacklight stond er Maandag avond al tussen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:08

On_E

Housemusic

Paulus07 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:26:
wth, waar zijn mijn BF4 sp missies gebleven. Dacht speel er ff 1 opnieuw, kan ik alleen nieuwe SP starten :S
Die ben je kwijt nu, is een bekende bug.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Paulus07 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:26:
Jep dit had ik gisteren ook, wilde verder gaan met mijn save game, maar kon alleen opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

bram1984 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:41:
[...]

US store zeker dan? Ik zie hem in de EU store in staan. Of kijk ik verkeerd?
Hij staat er in, maar komt bij de PS4 niet naar voren :S
Wel als je hem zoekt..
https://store.sonyenterta...00253_00-BLACKLIGHT2ORBIS

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Laatst online: 19-10 19:29
Edd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:42:
[...]

Hij staat er in, maar komt bij de PS4 niet naar voren :S
Wel als je hem zoekt..
https://store.sonyenterta...00253_00-BLACKLIGHT2ORBIS
is die gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
is klikken nu al te moeilijk? :P

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/5BRa3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Nee, hij is 0 Euro :+

--------------------------------------------

Even een vraagje.. Heeft er iemand al gestreamd naar twitch? Ik heb dat van het weekend gedaan met NFS en had verwacht dat deze als video bewaard zou blijven. Maar nu ik inlog zie ik geen videos staan. Klopt dat?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:55
Is het mogelijk voor de PS4 om updates binnen te halen wanneer deze uitgeschakeld staat, of op een ingesteld tijdstip in te schakelen om dit te doen? Dit is een mogelijkheid van de PS3 waar je in combinatie met een Plus abonnement ervoor kan kiezen om bijvoorbeeld te controleren op updates en deze binnen te halen elke nacht om vier uur.
Gezien het energieverbruik van de PS4 in standby wat 70W bedraagt (Tweakers review). Wat grofweg neer komt op 100-150 euro op jaarbasis wanneer deze altijd in standby zou staan.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
staan die bij de games die je bij PSN krijgt? of gweoon in de store => filteren op gratis.

ik heb er geen ervaring mee namelijk.

en toen ik erop klikte kreeg ik een foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Millert schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:55:
Is het mogelijk voor de PS4 om updates binnen te halen wanneer deze uitgeschakeld staat, of op een ingesteld tijdstip in te schakelen om dit te doen? Dit is een mogelijkheid van de PS3 waar je in combinatie met een Plus abonnement ervoor kan kiezen om bijvoorbeeld te controleren op updates en deze binnen te halen elke nacht om vier uur.
Gezien het energieverbruik van de PS4 in standby wat 70W bedraagt (Tweakers review). Wat grofweg neer komt op 100-150 euro op jaarbasis wanneer deze altijd in standby zou staan.
Nee, daarvoor moet ie in Stand-by. Maar ik heb het idee dat de meting van Tweakers niet echt klopt. Die 70W wordt alleen verbruikt tijdens het downloaden. Anders verbruikt ie 10W.
Zie: http://arstechnica.com/ga...iew-off-to-a-mixed-start/

Vanavond ga ik zelf maar even meten. Ben wel benieuwd wie er gelijk heeft ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
On_E schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:33:
[...]

Die ben je kwijt nu, is een bekende bug.
hmm oke. nouja nog een bf4 SP minpunt dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kzsf, cod, bf4, nfsr, fifa14.. Ik kom de kerstdagen zo wel door.
Valt me trouwens alles mee qua schijfruimte! Nog 300 gig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-10 07:09

MeNTaL_TO

The future is not set

Edd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:53:
[...]

Nee, hij is 0 Euro :+

--------------------------------------------

Even een vraagje.. Heeft er iemand al gestreamd naar twitch? Ik heb dat van het weekend gedaan met NFS en had verwacht dat deze als video bewaard zou blijven. Maar nu ik inlog zie ik geen videos staan. Klopt dat?
Moet je de archive functie aanzetten op Twitch zelf.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

MeNTaL_TO schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:41:
[...]
Aha, thanks! Gevonden! Vanavond maar weer even wat uitproberen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunke7
blacklight retribution super game :)

Ben net eerste geworden haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:48

Phydomir

Dennis

MeNTaL_TO schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:41:
[...]
Werkt helaas niet. Mijn pc broadcasts worden wel op geslagen. PS4 niet.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 15:51
Gisteren om 16:00 2 games bij saturn besteld. (voor de 42 euro actie) vandaag helaas nog niks binnen. Ook geen status update of email. andere mensen meer geluk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AlphaWierie schreef op woensdag 04 december 2013 @ 17:11:
Gisteren om 16:00 2 games bij saturn besteld. (voor de 42 euro actie) vandaag helaas nog niks binnen. Ook geen status update of email. andere mensen meer geluk?
ik heb gister ook 1 game besteld, ook nog niet binnen, je bent niet de enige..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blacklight retrobution maar eens downloaden...
Als een echte nederlander is 'gratis' nooit verkeerd natuurlijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 11:46

Odieus

Onuitstaanbaar

AlphaWierie schreef op woensdag 04 december 2013 @ 17:11:
Gisteren ochtend Fifa14 besteld, vandaag binnen gekregen (volgens track&trace ;)) Ook gewoon bevestigingen ontvangen...

[ Voor 6% gewijzigd door Odieus op 04-12-2013 17:15 ]

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunke7
dutchgio schreef op woensdag 04 december 2013 @ 17:13:
Blacklight retrobution maar eens downloaden...
Als een echte nederlander is 'gratis' nooit verkeerd natuurlijk >:)
Leuke game, is net zoals quake unreal tournament :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-10 11:32

Satom

Verzamel ervaringen

Phydomir schreef op woensdag 04 december 2013 @ 17:09:
[...]

Werkt helaas niet. Mijn pc broadcasts worden wel op geslagen. PS4 niet.
Heb de archive functie niet gevonden op twitch, maar volgens een YouTube video moet je een account koppelen aan twitch en dan worden je filmpjes automatisch op YouTube geplaatst en omdat jij de uploader ben van de video's kan je deze gratis/mag je ze downloaden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, Battlefield 4 staat nu helemaal niet meer op de website. Dus in het filiaal ophalen zal moeilijk worden als ik niet kan laten zien dat hij er voor die prijs opstaat. Al zal ik toch zeker de eerste niet zijn die er naar vraagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 21-10 14:33

Inderdaad mooie game, en helaas wat bugs en glitches. Maar erg origineel bedacht. En kudos dat een maker dit dan toch gratis uitbrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Het lukt mij nog niet om de PS4 via een ander netwerk te benaderen om de Remote Play-functie te benaderen. Binnen mijn eigen netwerk gaat alles perfect. Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
waarom is deze game nou niet te vinden bij store => games => gratis?
Pagina: 1 ... 41 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan