Ziet jullie blu ray er ook zo uit? Dacht dat het hoorde maar op forum praten ze over defectie?
http://www.psx-sense.nl/f...aystation-defect&p=223273
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hier niet meegemaakt ..nickdew schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:11:
Ziet jullie blu ray er ook zo uit? Dacht dat het hoorde maar op forum praten ze over defectie?
Verwijderd
ziet er niet goed uit. Als je dit hebt zou ik hem terug sturen of anders eerst even naar ze bellen bij sony.nickdew schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:11:
Tering heb echt veel problemen met de ps4! Wat een echt apparaat. Controller ook al stukVerwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:12:
[...]
ziet er niet goed uit. Als je dit hebt zou ik hem terug sturen of anders eerst even naar ze bellen bij sony.
Hoe vervelend het misschien ook is, maar gewoon terugsturen/terugbrengen dat ding. Nieuwe PS4, nieuwe controller: klaar.nickdew schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:17:
[...]
Tering heb echt veel problemen met de ps4! Wat een echt apparaat. Controller ook al stuk
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Elk nieuwe systeem heeft zijn problemen, kan straks ook gebeuren met de XBox one. Zelf heb ik mijn PS4 weinig gebruikt omdat ik nog geen games heb en ps plus, maar straks heb ik ook pech. Gewoon playstation bellen en laat hun het maar fixen.nickdew schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:17:
[...]
Tering heb echt veel problemen met de ps4! Wat een echt apparaat. Controller ook al stuk
Schijfje wordt warm waardoor die dat doet. Even een vraagje: Hoe heb je PS4 staan? Ligt ie horizontaal of staat ie verticaal? Zou je het kunnen testen met een ander schijfje? Heeft die er ook last van?nickdew schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:31:
Bekijk net de blu Rays nog er en het is weg? Mss was hij ingesmeerd in het begin?!
-
Verwijderd
zou in principe niet uit hoeven te maken volgens mij.. Maar ik denk wel dat het beter is als die horizontaal ligt zodat de disc ook recht zit.Edd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:32:
[...]
Schijfje wordt warm waardoor die dat doet. Even een vraagje: Hoe heb je PS4 staan? Ligt ie horizontaal of staat ie verticaal? Zou je het kunnen testen met een ander schijfje? Heeft die er ook last van?
oefening baart kunstbram1984 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:59:
Maar dan is het toch schier onmogelijk om bewegende targets te raken?
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Nee hoor, is gewoon een kwestie van wennen. Ik had voor COD Ghosts een hele tijd geen COD of wat voor shooter dan ook gespeeld. Toen begon ik op de standaard sensitivity maar toen merkte ik dat ik gewoon niet snel genoeg om me heen kon kijken bewoog, dus toen ben ik hem gaan verhogen..bram1984 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:59:
Maar dan is het toch schier onmogelijk om bewegende targets te raken?
Ik zat hier gisteren even naar te kijken en bij mij lijkt hij inderdaad ook de eerste 15 minuten te pakken. Daarnaast neemt hij ook niet van alle speelsessies op.SnapCase schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:07:
Anyhow, zijn er meer mensen waarbij niet de laatste 15 minuten wordt opgenomen maar de eerste 15 minuten van je speeltijd. Of kijk ik / doe ik iets verkeerd? En kun je door te dubbelklikken op de share-knop een opname starten en op de zelfde wijze weer stoppen zodat je een 'clip' maakt?
-
Mijn Battlefield 4 cd ziet er precies zo uit en die is gister uit de verpakking gehaald en nog niet gespeeld...nickdew schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:11:
[ Voor 10% gewijzigd door ksborg op 04-12-2013 10:18 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Edd op 04-12-2013 10:21 ]
-
Heb dit erover gevonden, zo zou het moeten werken.Edd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:18:
Ik denk dat het idd een bug is in het systeem. Het was gisterenavond al een beetje laat toen ik er naar ging kijken, maar zal vanavond er eens dieper induiken. Ik had ook vernomen dat hij altijd de laatste 15 minuten zou moeten bewaren, maar mijn sessie met NFS gisteren kon ik niet terugvinden. Wel die van zondag.
Zal eens kijken of ik op andere forums hier iets over kan vinden.
[ Voor 14% gewijzigd door fonsmeister op 04-12-2013 10:27 ]
PSN: fonsmeister
Als ik die guide van Tom bekijk zou dat allemaal gewoon ingame moeten kunnen, lukt mij nu dus ook nog niet. Zal vanmiddag nog even kijken.SnapCase schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:27:
Ik heb wel een edit knop, waarmee ik de video kan editten, maar dan moet ik wel de game afsluiten. Dat doe je ook niet graag natuurlijk. Ik heb dus alleen niet de laatste 15 minuten, maar m'n eerste 15 minuten. Vreemd dat we daar zo weinig over kunnen vinden. Zouden toch meer mensen moeten hebben.
PSN: fonsmeister
-
Verwijderd
Heb dit ook bij bepaalde blu-ray schijfjes tot nu toe geen problemen hoor.nickdew schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:11:
Ik vond vooral die korte laadtijden steeds tussendoor irritant. Dat speelt niet lekker door.psychodude schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:59:
Gisteren contrast uitgespeeld. Moet zeggen, een spel met veel potentie qua setting en verhaal. Ook qua tijdsduur tot het einde prima (ca. 3 uurtjes). De puzzels waarbij een combinatie van spel met schaduwen wordt gebruikt is leuk uitgewerkt, hoewel met name in de laatste act sommige puzzels nabij irritant overdone zijn.
Jammerlijk genoeg wordt de ervaring wel veelvuldig verhindert door frustrerende bugs en glitches. Een slechte respons op het shiften in je schaduw, het blijven hangen van je character in neutrale positie, tijdelijk vast komen te zitten tussen objecten, etc. Dit soort foutjes bederven met name de immersion in het verhaal, terwijl dat nu juist de sterke kant van een spel als dit had moeten zijn.
Enkel nog een paar trophies te gaan, en ik heb hem er de volle 100% opzitten. Prima als gratis PSN+ game, maar daar blijft het dan ook bij.
gewoon geen. Als ze dat bij uncharted etc goed en netjes kunnen oplossen moet dat bij zo'n kleinere puzzel game ook te doen zijn.
Moet je er wel ff bij zeggen dat er bij Uncharted een fatsoenlijk team achter de game zit met 100en personen. En een indie door een paar/een persoonen gemaakt worden. En deze misschien niet de mogelijkheden heeft om dit zo te maken.Paulus07 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:17:
[...]
gewoon geen. Als ze dat bij uncharted etc goed en netjes kunnen oplossen moet dat bij zo'n kleinere puzzel game ook te doen zijn.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
psychodude schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:59:
Gisteren contrast uitgespeeld. Moet zeggen, een spel met veel potentie qua setting en verhaal. Ook qua tijdsduur tot het einde prima (ca. 3 uurtjes). De puzzels waarbij een combinatie van spel met schaduwen wordt gebruikt is leuk uitgewerkt, hoewel met name in de laatste act sommige puzzels nabij irritant overdone zijn.
Jammerlijk genoeg wordt de ervaring wel veelvuldig verhindert door frustrerende bugs en glitches. Een slechte respons op het shiften in je schaduw, het blijven hangen van je character in neutrale positie, tijdelijk vast komen te zitten tussen objecten, etc. Dit soort foutjes bederven met name de immersion in het verhaal, terwijl dat nu juist de sterke kant van een spel als dit had moeten zijn.
Enkel nog een paar trophies te gaan, en ik heb hem er de volle 100% opzitten. Prima als gratis PSN+ game, maar daar blijft het dan ook bij.
Oxigeon schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:19:
[...]
Moet je er wel ff bij zeggen dat er bij Uncharted een fatsoenlijk team achter de game zit met 100en personen. En een indie door een paar/een persoonen gemaakt worden. En deze misschien niet de mogelijkheden heeft om dit zo te maken.
Ik heb een film bluray disc die dit heeft. Ook killzone heeft het. Lijkt me een speciale brand-methode.Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:58:
[...]
Heb dit ook bij bepaalde blu-ray schijfjes tot nu toe geen problemen hoor.
Ik vind het een beetje op een soort van olie lijken die ze als bescherming op de disc hebben gedaan. Zal vanmiddag mijn schijf er eens uithalen en kijken hoe die eruit ziet.Teunke7 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:30:
[...]
Ik heb een film bluray disc die dit heeft. Ook killzone heeft het. Lijkt me een speciale brand-methode.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Wat een argument zeg..Paulus07 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:17:
[...]
Maar bij uncharted zitten de laadtijden in de cutscenes. In deze game zitten ook cutscenes. dat bedoel ik meer. Nu haalt het de vaart uit de game.Niku schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:39:
[...]
Wat een argument zeg..
Ga eens kijken naar de budgetten en manuren van Uncharted, dat kun je niet eens een vergelijking noemen.
beetje lullig dat er in de webshop nog steeds staat "vandaag voor 22.00 besteld morgen in huis. Ik heb dus hier een reactie op verstuurd dat ik het vreemd vindt dat er een onjuiste levertijd in de shop staat.Het artikel dat u heeft besteld is tijdelijk niet op voorraad en staat in bestelling bij de leverancier.
Uw artikel wordt 13 december bij ons in het magazijn verwacht.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Oh lolChaoss schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:53:
Nog even een waarschuwing voor mensen die overwegen AC:BF bij Saturn te bestelen ivm de aanbieding van 43 euro, ik heb maandag avond om 22:30 besteld en kreeg zojuist deze reactie op de mail.
Ik heb gister ook AC:BF besteld. Beetje jammer dat het nu ineens 7-9 dagen is maar goed, ik vermaak me nog wel even met Fifa 14 en Ghosts.Chaoss schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:53:
Nog even een waarschuwing voor mensen die overwegen AC:BF bij Saturn te bestelen ivm de aanbieding van 43 euro, ik heb maandag avond om 22:30 besteld en kreeg zojuist deze reactie op de mail:
[...]
beetje lullig dat er in de webshop nog steeds staat "vandaag voor 22.00 besteld morgen in huis. Ik heb dus hier een reactie op verstuurd dat ik het vreemd vindt dat er een onjuiste levertijd in de shop staat.
Bij andere versie van AC:BF staat wel netjes vermeld levering 7-9dagen of 1-2 weken.
Zou je onder de quote willen reageren in plaats van erboven? Dat leest iets duidelijker.strekie schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:20:
Heb dat spel 5 minuten maar ben afgehaakt wegens onnozel.
Je moet in de schaduw van een fiets ergens opklimmen en de schaduw van de fiets zorgt ervoor dat je wat moet platformen. Ik dacht laat ik het me makkelijk maken en ik verplaats die fiets: niet mogelijk..
Dat is in mijn ogen gimmick om de gimmick.
[...]
Ps4/switch gamer
Dat is inderdaad niet zo netjes...Chaoss schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:53:
Nog even een waarschuwing voor mensen die overwegen AC:BF bij Saturn te bestelen ivm de aanbieding van 43 euro, ik heb maandag avond om 22:30 besteld en kreeg zojuist deze reactie op de mail:
[...]
beetje lullig dat er in de webshop nog steeds staat "vandaag voor 22.00 besteld morgen in huis. Ik heb dus hier een reactie op verstuurd dat ik het vreemd vindt dat er een onjuiste levertijd in de shop staat.
Bij andere versie van AC:BF staat wel netjes vermeld levering 7-9dagen of 1-2 weken.
Press kit?!NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:14:
Ik zit natuurlijk weer met een dubbele killzone en AC black Flag, had die al voor release besteld, maar ontving precies op release de press kit. Staan in V&A.
Black Flag is wel by far mijn favoriete game tot noch toe.
[ Voor 89% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 04-12-2013 12:25 ]
Ps4/switch gamer
Ik heb gisteren Fifa 14 besteld bij Saturn voor 43 euro en heb gekozen voor afhalen in de winkel afgelopen nacht een bevestiging gekregen dat Fifa 14 was verzonden (Was niet op voorraad bij mijn saturn). Zou ik deze vanavond wel gewoon kunnen ophalen denken jullie? Die belofte van voor 22:00 besteld volgende dag in huis kunnen we nu al met een korreltje zout nemen.. Prijs is wel zeker de moeite daarom zou ik ook nog wel 1 of 2 dagen kunnen wachtenChaoss schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:53:
[...]
Gewoon wat mensen toevoegen uit de PSN lijst.. Dan gaat het rapsorted.bits schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:56:
What's new lijkt nu ook aangezet bij mijn PS4. Grappig om te zien, aangezien ik van de Xbox 360 kom heb ik nog wel wat weinig vrienden in mijn lijst staan, maar dat zal later wel wat beter worden
-
Verwijderd
Je kunt betere even naar de winkel.. Ik ben net de lokale Saturn ingelopen, daar hadden ze nog een aantal CoD Ghosts, Killzone en AC3 liggen. De medewerker vertelde me dat ze online de 3 halen 2 betalen kortingen op 1 stuk verrekenen. Dit is waarschijnlijk onterecht, maar de medewerker was het met me eens dat ik niet online hoefde te bestellen bij hetzelfde winkelketen om een veel goedkopere prijs te krijgen. Bon aangepast, AC3 meegekregen voor 42 euro en een beetje. Hele nette service!Chaoss schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:53:
[...]
Het is alleen jammer dat je niet alleen naar 'Whats new' kan uploaden... Ik hoef mijn filmpjes en screenshots niet op Facebook te hebben, maar op Whats New zou het wel leuk zijn, dus zegmaar gebruiken als mijn 'Social Game Netwerk'. Ik dacht eerst ook dat dat mogelijk zou zijn, maar blijkbaar (nog) niet.Recon24 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:07:
Whats New is een soort van Facebook achtige tijdlijn. Wanneer iemand van je vrienden aan het broadcasten is, dan kan je dat daar ook zien en meekijken. Ook wat mensen aan trophies hebben, en geupload aan foto's/video's. die je ook weer kan liken.
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
kan het momenteel niet controleren, maar kun je ook uploaden naar facebook met beperkte zichtbaarheid? Dan zou je het alleen zichtbaar voor jezelf kunnen makenMr Ton schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:09:
[...]
Het is alleen jammer dat je niet alleen naar 'Whats new' kan uploaden... Ik hoef mijn filmpjes en screenshots niet op Facebook te hebben, maar op Whats New zou het wel leuk zijn, dus zegmaar gebruiken als mijn 'Social Game Netwerk'. Ik dacht eerst ook dat dat mogelijk zou zijn, maar blijkbaar (nog) niet.
Dat alleen naar Facebook uploaden vind ik wel een flinke beperking van de Share feature. Hopelijk voegen ze snel Youtube toe, en ook iets zodat je ze op je PC kan krijgen, een export functie of Dropbox integratie oid.
Verwijderd
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
ja dat kan, ik heb zelf een nieuwe groep gamefriends op Facebook aangemaakt en daar de Facebook friends die gamen in gezet. Op de ps4 kun je bij de Facebook integratie dan je lijst kiezen waar die default in post. De rest van je Facebook friends ziet dan al die posts niet. Erg handig!shoombak schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:11:
[...]
kan het momenteel niet controleren, maar kun je ook uploaden naar facebook met beperkte zichtbaarheid? Dan zou je het alleen zichtbaar voor jezelf kunnen maken
Killzone gisteren middag besteld maar nog niet verzonden.Jumpman schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:41:
02-12-13 COD:G besteld voor € 42,67;
03-12-13 COD:G geleverd (in een doosje overigens, waar een handtekening voor vereist is).
AC:BF ga ik dus niet bestellen als hij pas 13-12-13 geleverd kan worden, kan ik beter even wachten. Ik verwacht dat hij begin 2014 voor € 30,00 wel van Amazon,couk of www.zavvi.com te halen is.
Ik vermaak me wel met BF4,COD:G, FIFA14, te weinig tijd om veel te gamen.
Verwijderd
Klopt.Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:36:
Ik vind het voor een next-gen apparaat wel lang duren voor hij in de stand-by modus gaat of uitschakelt. Het witte licht blijft een tijdje pulseren. Is dit normaal?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2013 13:52 ]
Nice!!! Dat wist ik nog niet. Ik postte gewoon alleen voor mezelf, en via Facebook in de browser selecteerde ik custom en koos ik de mensen die ik het wilde laten zienrobinez schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:43:
[...]
ja dat kan, ik heb zelf een nieuwe groep gamefriends op Facebook aangemaakt en daar de Facebook friends die gamen in gezet. Op de ps4 kun je bij de Facebook integratie dan je lijst kiezen waar die default in post. De rest van je Facebook friends ziet dan al die posts niet. Erg handig!
Verwijderd
Ja werkt gewoon hoor, alleen de stekker is anders.Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:07:
Ik heb een UK versie op Ebay gezien voor een leuk bedrag.
Kan ik hiermee alle functies gebruiken in NL?
Wat is er ander aan?
Weet iemand dit?
Dat is geen probleem. Je moet alleen ff een euro stekkertje halen bij de action voor paar euro.Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:07:
Ik heb een UK versie op Ebay gezien voor een leuk bedrag.
Kan ik hiermee alle functies gebruiken in NL?
Wat is er ander aan?
Weet iemand dit?
[ Voor 9% gewijzigd door zwembroek op 04-12-2013 14:14 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
De eerste keer stond ie aan op m'n verjaardag... Ding afgesloten, scherm was uit. Plop, stekker eruit...Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:47:
[...]
Klopt.
Het OS sluit op de achtergrond af, dus ook al zie je niks meer, hij is nog bezig met afsluiten.
Is dus volkomen normaal.
Ik heb gemerkt dat de PS4 bij mij op dat moment bezig is de gamesaves te uploaden naar de cloud storage. En dan is de PS4 ook bezig met afsluiten en voorbereiden op stand-by modus. Had verwacht dat de PS4 dit zou doen in stand-by modus, maar goed, is niet erg. Hoe ik erachter ben gekomen is door te kijken naar het tijdstip van uploaden.Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:36:
Ik vind het voor een next-gen apparaat wel lang duren voor hij in de stand-by modus gaat of uitschakelt. Het witte licht blijft een tijdje pulseren. Is dit normaal?
Verwijderd
Ach ja, men kan wel zeggen dat apparaten beter en sneller zijn geworden, maar mijn SNES had geen bootup, shutdown en laadtijden.ksborg schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:13:
[...]
De eerste keer stond ie aan op m'n verjaardag... Ding afgesloten, scherm was uit. Plop, stekker eruit...
De melding dat het apparaat niet correct is afgesloten bestaat nog steeds. Gelukkig hoeft er geen schijfcontrole meer plaats te vinden en krijg je slechts een hint dat je dat niet weer moet doen.
Verwijderd
Blacklight stond er Maandag avond al tussen.bram1984 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:27:
Vandaag komt als het goed is Blacklight Retribution in de store te staan. Mooi moment om de PS app even aan een test te onderwerpen. En flOw komt ook deze week.
Die ben je kwijt nu, is een bekende bug.Paulus07 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:26:
wth, waar zijn mijn BF4 sp missies gebleven. Dacht speel er ff 1 opnieuw, kan ik alleen nieuwe SP starten
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Jep dit had ik gisteren ook, wilde verder gaan met mijn save game, maar kon alleen opnieuw beginnen.Paulus07 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:26:
wth, waar zijn mijn BF4 sp missies gebleven. Dacht speel er ff 1 opnieuw, kan ik alleen nieuwe SP starten
US store zeker dan? Ik zie hem in de EU store in staan. Of kijk ik verkeerd?Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:29:
[...]
Blacklight stond er Maandag avond al tussen.
Hij staat er in, maar komt bij de PS4 niet naar vorenbram1984 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:41:
[...]
US store zeker dan? Ik zie hem in de EU store in staan. Of kijk ik verkeerd?
-
is die gratis?Edd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:42:
[...]
Hij staat er in, maar komt bij de PS4 niet naar voren
Wel als je hem zoekt..
https://store.sonyenterta...00253_00-BLACKLIGHT2ORBIS
Nee, hij is 0 Euro
-
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
staan die bij de games die je bij PSN krijgt? of gweoon in de store => filteren op gratis.shoombak schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:52:
[...]
is klikken nu al te moeilijk?
[afbeelding]
Nee, daarvoor moet ie in Stand-by. Maar ik heb het idee dat de meting van Tweakers niet echt klopt. Die 70W wordt alleen verbruikt tijdens het downloaden. Anders verbruikt ie 10W.Millert schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:55:
Is het mogelijk voor de PS4 om updates binnen te halen wanneer deze uitgeschakeld staat, of op een ingesteld tijdstip in te schakelen om dit te doen? Dit is een mogelijkheid van de PS3 waar je in combinatie met een Plus abonnement ervoor kan kiezen om bijvoorbeeld te controleren op updates en deze binnen te halen elke nacht om vier uur.
Gezien het energieverbruik van de PS4 in standby wat 70W bedraagt (Tweakers review). Wat grofweg neer komt op 100-150 euro op jaarbasis wanneer deze altijd in standby zou staan.
-
Verwijderd
Moet je de archive functie aanzetten op Twitch zelf.Edd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:53:
[...]
Nee, hij is 0 Euro
--------------------------------------------
Even een vraagje.. Heeft er iemand al gestreamd naar twitch? Ik heb dat van het weekend gedaan met NFS en had verwacht dat deze als video bewaard zou blijven. Maar nu ik inlog zie ik geen videos staan. Klopt dat?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Aha, thanks! Gevonden! Vanavond maar weer even wat uitproberen.MeNTaL_TO schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:41:
[...]
Moet je de archive functie aanzetten op Twitch zelf.
-
Werkt helaas niet. Mijn pc broadcasts worden wel op geslagen. PS4 niet.MeNTaL_TO schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:41:
[...]
Moet je de archive functie aanzetten op Twitch zelf.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
ik heb gister ook 1 game besteld, ook nog niet binnen, je bent niet de enige..AlphaWierie schreef op woensdag 04 december 2013 @ 17:11:
Gisteren om 16:00 2 games bij saturn besteld. (voor de 42 euro actie) vandaag helaas nog niks binnen. Ook geen status update of email. andere mensen meer geluk?
Gisteren ochtend Fifa14 besteld, vandaag binnen gekregen (volgens track&traceAlphaWierie schreef op woensdag 04 december 2013 @ 17:11:
Gisteren om 16:00 2 games bij saturn besteld. (voor de 42 euro actie) vandaag helaas nog niks binnen. Ook geen status update of email. andere mensen meer geluk?
[ Voor 6% gewijzigd door Odieus op 04-12-2013 17:15 ]
PSN: LinQ-NL
Leuke game, is net zoals quake unreal tournamentdutchgio schreef op woensdag 04 december 2013 @ 17:13:
Blacklight retrobution maar eens downloaden...
Als een echte nederlander is 'gratis' nooit verkeerd natuurlijk
Heb de archive functie niet gevonden op twitch, maar volgens een YouTube video moet je een account koppelen aan twitch en dan worden je filmpjes automatisch op YouTube geplaatst en omdat jij de uploader ben van de video's kan je deze gratis/mag je ze downloadenPhydomir schreef op woensdag 04 december 2013 @ 17:09:
[...]
Werkt helaas niet. Mijn pc broadcasts worden wel op geslagen. PS4 niet.
Verwijderd
Inderdaad mooie game, en helaas wat bugs en glitches. Maar erg origineel bedacht. En kudos dat een maker dit dan toch gratis uitbrengt.psychodude schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:59:
waarom is deze game nou niet te vinden bij store => games => gratis?shoombak schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:52:
[...]
is klikken nu al te moeilijk?
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq