bram1984 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 07:31:
Voor de mensen die lag ervaren tijdens remote play:
In de remote play settings op de PS4 staat een optie aangevinkt die ervoor zorgt dat je Vita rechtstreeks verbinding maakt. Dit werkt echter maar lekker tot een meter of 5, en daarna gaat het laggen als een jekko.
Als je deze optie uitzet, dan connect je Vita gewoon via internet en kun je overal vloeiend spelen.
Yup, dat was mij ook al opgevallen. Dit weekend had ik mijn PS4 aan een Wifi verbinding zitten, toen was remote play bijna niet te gebruiken. Nu (thuis) gewoon aan ethernet, en de 'directe verbinding' uitgezet en is het zo vloeiend als ik zou hopen.
Remote play NFS Rivals is wel erg cool. Moet alleen die HDMI link functie van de PS4 nog even uitzetten. Die wil de TV nog wel eens switchen naar het kanaal van de PS4 terwijl ik dat op dat moment eigenlijk niet wil.
Het scherm van de Vita is ook erg mooi, de games zien er fantastisch uit via Remote Play moet ik zeggen.
Nu ben ik nog even op zoek naar een "jack-splitter" die geschikt is voor microfoons. Ik heb namelijk een goede koptelefoon, maar deze heeft geen microfoon. Dus nu wil ik eigenlijk mijn koptelefoon met een microfoon samen aansluiten op de controller. Zou dit mogelijk zijn?