Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:09

Oxigeon

En zo is dat!

Bosmonster schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:53:
Die voorwaarden zijn wel voor offline (in de winkel) en niet online. Daar gelden andere voorwaarden en is altijd vermeld dat prijzen onder voorbehoud zijn.
Dit zijn de AV van Algemene Voorwaarden Nederlandse Thuiswinkel Organisatie van de website van Saturn

EDIT: Als ik de AV van de offline winkel bekijk staat er duidelijk dat eventuele prijzen gewijzigd worden als de prijs totaal niet klopt

[ Voor 15% gewijzigd door Oxigeon op 03-12-2013 14:56 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Modbreak:[NextGen] [PS4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen

Praten over levertijden, winkels, prijzen etc. kan in bovenstaand topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:55
Gisteravond na 3 dagen eindelijk ff kunnen zitten voor Killzone. Werd nog net niet weggeblazen door de graphics (ben een pc gamer dus wel wat gewend), maar dit ziet er echt wel prima uit :) PS3 vond ik kwa graphics niet meer houdbaar. Vind vooral de OWL die je bedient met het touchpad echt vet :D Heb daarnaast ook NFS rivals en die ziet er erg goed uit. Verder nog niet veel gespeeld, maar ik ben in positieve zin verrast over de PS4 wat betreft de laad-en starttijden.

*knip* Is het zo moeilijk om gewoon te doen wat in de modbreak staat? Levertijden discussie kan in het levertijden topic.

[ Voor 22% gewijzigd door Uniciteit op 03-12-2013 15:01 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Boobybandit schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:00:
Gisteravond na 3 dagen eindelijk ff kunnen zitten voor Killzone. Werd nog net niet weggeblazen door de graphics (ben een pc gamer dus wel wat gewend), maar dit ziet er echt wel prima uit :) PS3 vond ik kwa graphics niet meer houdbaar. Vind vooral de OWL die je bedient met het touchpad echt vet :D Heb daarnaast ook NFS rivals en die ziet er erg goed uit. Verder nog niet veel gespeeld, maar ik ben in positieve zin verrast over de PS4 wat betreft de laad-en starttijden.

*knip*
Denk dat je daar een goed punt benoemd... ikzelf ben geen pc-gamer, dus het verschil tussen bijvoorbeeld Killzone 3 en Killzone: Shadow Fall is voor mij extreem groot

[ Voor 17% gewijzigd door Uniciteit op 03-12-2013 15:03 ]

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Dat ze maar snel die audio bug fixen in BF4. Toch gek die stille tanks etc :P en wat een lag server net :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-10 21:54
klopt het dat je in BF4 niet zelf de toetsen kunt bepalen? er zijn enkele profielen waarmee je wel iets kunt veranderen. Het liefste heb ik zoom op L1 en schieten op R1 maar dit lukt mij niet. Als het niet kan dan hoor ik het graag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:55
Bellerophon schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:02:
[...]

Denk dat je daar een goed punt benoemd... ikzelf ben geen pc-gamer, dus het verschil tussen bijvoorbeeld Killzone 3 en Killzone: Shadow Fall is voor mij extreem groot
Nou zeker, ik heb dit jaar nog KZ3 uitgespeeld, en het zag er goed uit, maar dit is wel een flinke stap vooruit hoor. Maar de graphics zijn nu gewoon weer houdbaar en ik hoop zelf dat wij de meeste innovaties nu ook gaan zien in meer vernietigbare omgeving en collision detection. Maar ook het touchpad biedt wel leuke mogelijkheden voor besturing. Daarnaast gisteren de camera aangesloten en ff gespeeld, ga vanavond even testen hoe dat headtracking werkt in warthunder!

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:40
Hoe krijg je de volume van je chat hoger?
Hoor de ander bijna niet.

Zag het niet staan in de opties

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:04

PBP

Mars18 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:08:

Instellinge>Apparaten en dan iets van audio/headset oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Mars18 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:08:

PlayStation-knop (middelste onder touchpad) ingedrukt houden > Apparaten aanpassen > Volumebediening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter informatie; Mediamarkt geeft de games voor exact dezelfde prijs als Saturn mee. (€42,67)
Indien het nog niet gemeld was.

Geachte meneer ****,

Bedankt voor uw bericht. Bij ons krijgt u deze inderdaad ook voor de prijs €42,67 mee.

Wij helpen u graag verder in onze winkel.

Met vriendelijke groet,

Informatiebalie

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:16:
Ter informatie; Mediamarkt geeft de games voor exact dezelfde prijs als Saturn mee. (€42,67)

Geachte meneer ****,

Bedankt voor uw bericht. Bij ons krijgt u deze inderdaad ook voor de prijs €42,67 mee.

Met vriendelijke groet,

//
Informatiebalie
Ik denk dat de werknemers het op prijs stellen als je niet zomaar hun naam het internet op slingert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProfoundValue schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:19:
[...]

Ik denk dat de werknemers het op prijs stellen als je niet zomaar hun naam het internet op slingert ;)
Eens. Dacht ik niet bij na, excuses. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, dan had ik Mario 3D World beter bij de lokale MM kunnen halen ipv 2-3 weken wachten, haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Bij Saturn.nl is battlefield 4 nu ineens uitverkocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senaxx schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:21:
Bij Saturn.nl is battlefield 4 nu ineens uitverkocht :+
Dat is die al ruim een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Denken jullie dat de kwaliteit van de upload filmpjes nog omhoog zal gaan?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Ah sorry niet helemaal opgelet, meegekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Yep, had 'm zelf al vorige week op de 28e of 27e besteld en al de hele week geen voorraad. Het is dus niet een 'trucje' om uit te sluiten van de korting :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Mars18 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:23:
Denken jullie dat de kwaliteit van de upload filmpjes nog omhoog zal gaan?
Ik denk niet dat Facebook dat zal waarderen. Als de kwaliteit al omhoog gaat, dan zullen ze dat alleen doen voor op de lokale harde schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
kan je bij BF4 niet specifieke chapters terugspelen ipv een complete missie? :S niet dat er echt leuke missies inzaten maar ja. Kan ze me nu al niet meer herinneren tenminste. Veel te veel vliegdekschip rommel. Was BF3 toch beter moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:36

Satom

Verzamel ervaringen

Paulus07 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:02:
Dat ze maar snel die audio bug fixen in BF4. Toch gek die stille tanks etc :P en wat een lag server net :S
Helaas niet vandaag in ieder geval, zag dat de patch uitgesteld was naar een noch onbekend tijdstip/dag :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:37

MeNTaL_TO

The future is not set

JimmyJoness schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:34:
[...]

maar je hebt wel een verzendbevestiging gekregen toch?
Ja die heb ik wel gekregen, daarna een opdrachtbevestiging en daarna een track & trace.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-10 19:29
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:16:

Geachte meneer ****,

Met vriendelijke groet,

Informatiebalie
bij mediamarkt staat netjes : in bestelling , 7-9 werkdagen levertijd.

dan weet ik tenminste dat ik ze bij videogamesplus.ca moet kopen ipv daar.

maar bij saturn staat nogsteeds op voorraad morgen in huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandevijverke
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-12-2021
Iemand al ervaringen met remoteplay? Werkt dit vlot als je op een netwerk zit dat niet je thuisnetwerk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunke7
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-12-2024
GranCanaria schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:27:
Ik vind het erg gaaf dat er dit soort free to play games zijn. Warframe is dan ook mijn meest gespeelde spel op de ps4 op het moment. Blacklight waarschijnlijk zijn plaats innemen.
[...]
warthunder is mijn favoriet heb al 2x botsing gehad met mijn vliegtuigje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Er was een topic voor aangemaakt, maar die is volgens mij gesloten wegens angst voor wildgroei van PS4 topics. Als er dus een andere plaats hiervoor is hoor ik het graag, maar mensen die online FIFA 14, Killzone, COD (en hopelijk straks battlefield) willen spelen mogen mij toevoegen! PSN naam: jägermeistertim

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

TTHEEBO1 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:54:
Er was een topic voor aangemaakt, maar die is volgens mij gesloten wegens angst voor wildgroei van PS4 topics. Als er dus een andere plaats hiervoor is hoor ik het graag, maar mensen die online FIFA 14, Killzone, COD (en hopelijk straks battlefield) willen spelen mogen mij toevoegen! PSN naam: jägermeistertim
Voeg jezelf anders even toe in de lijst

https://docs.google.com/s...NRVHA2aDRkbHc&usp=sharing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Thanks, ik zal even een berichtje sturen.

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-10 10:34
Ik heb de hele PS3 generatie gemist en het leek me leuk om misschien weer af en toe een beetje te beginnen met gamen met de PS4. Ik snap dat ik een boel leuke games van de PS3 niet gespeeld en sinds de PS4 niet backwards compatible is, zijn de games van de PS3 wel als digitale editie te downloaden oid? Want ik zou de toppers nog wel willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 15:51
Belecthor schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:24:
Ik heb de hele PS3 generatie gemist en het leek me leuk om misschien weer af en toe een beetje te beginnen met gamen met de PS4. Ik snap dat ik een boel leuke games van de PS3 niet gespeeld en sinds de PS4 niet backwards compatible is, zijn de games van de PS3 wel als digitale editie te downloaden oid? Want ik zou de toppers nog wel willen spelen.
Vanaf 2015 kan je via gaikai de ps3 games streamen. En sony kennende zullen de ps3 toppers (zeker de laatste generatie die grafisch nog mee kunnen met de ps4 starter games) spoedig op de ps4 komen als HD remake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:27
Word jullie playstation als hij horizontaal ligt ook aan de bovenkant warm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Laatst online: 21-10 10:34
AlphaWierie schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:26:
[...]

Vanaf 2015 kan je via gaikai de ps3 games streamen. En sony kennende zullen de ps3 toppers (zeker de laatste generatie die grafisch nog mee kunnen met de ps4 starter games) spoedig op de ps4 komen als HD remake.
Oke, nice! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnapCase
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-12-2024
Ik snap niet zoveel van de share-functionaliteit van de video.
Probeerde het gisteren even met BF4 Campaign, dan heb ik 3 uur gespeeld en dan zie ik alleen de eerste 15 minuten staan. Ten eerste helemaal niet interessant, want je shared wat je net hebt meegemaakt, maar ten tweede wil ik mensen ook niet vermoeien met 15 minuten aan footage. Als je dan wil editten (ik neem aan dat je dan de clip korter kunt maken) moet je de game afsluiten?

Daarnaast heb je de optie om een opname te 'starten' door twee keer op de share-knop van je DS4 te drukken. Er verschijnt dan wel een icoontje in beeld onder het spelen, maar vervolgens zie ik als ik naar het share-menu ga geen nieuwe video staan.
Als het al zou werken kun je dan ook de video-opname stoppen door nogmaals 2 keer op de share-knop te drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Als iemand lekker wil knallen voeg me toe Nickdw. Speel bf4 FIFA en cod. Ben 24 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
nickdew schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:53:
Als iemand lekker wil knallen voeg me toe Nickdw. Speel bf4 FIFA en cod. Ben 24 :-)
Is dit ook je persoonlijke info op relatieplanet?

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-10 09:02

Denko

|{ing Øf ßlitz

kaos- schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:57:
[...]

Is dit ook je persoonlijke info op relatieplanet?
ba dum, tssss

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Zijn er mensen die Knack spelen en mij toe willen voegen?

Qtiamo is mijn ps naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD
  • Laatst online: 29-11-2023
Topic - [PlayStation 4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen is verwijderd?
[NextGen] [PS4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-10 16:13
RemyWD schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 18:03:
Even geduld, zullen waarschijnlijk een nieuw deel aan het openen zijn. ;)

* of niet * :/

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-10 09:02

Denko

|{ing Øf ßlitz

RemyWD schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 18:03:
Was een beetje wildgroei daar idd :(

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
en uiteraard geen games ontvangen.

nou, hier stresste ik dus over :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Mauz1978

Console War Veteran

Stress nou maar eerst over je scriptie ipv een computerspelletje :p... dan speel je het een dag later, of een week... de wereld draait door...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Laatst online: 17:45

kaanmijo

Picobello B.V.

Vanmiddag Killzone gehaald bij de Saturn, wat een vette game is dat zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:08
Mauz1978 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 18:19:
Stress nou maar eerst over je scriptie ipv een computerspelletje :p... dan speel je het een dag later, of een week... de wereld draait door...
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:27
Yonix schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 06:35:
Gisteravond wederom de Remote Play-functie geprobeerd en het viel mij op dat het dit keer een beetje laggy was. Ik had wel het idee dat het steeds beter speelde naar mate ik langer gebruik maakte van de Remote Play-functie, maar het is nooit helemaal vloeiend geweest. Ligt dit aan mijn internetverbinding? Router settings? Het feit dat ik via Wi-Fi verbinding maak?

Daarnaast probeerde ik gisteren tevens verbinding te maken met mijn PS4 via het netwerk van een vriend van mij en dat werkte dus niet. Ik dacht heel stoer bij hem thuis de Remote Play-functie te kunnen laten zien, maar die vlieger ging dus niet op. Mijn PlayStation stond in stand-by en de optie dat hij 'wakker gemaakt' kan worden staat gewoon aan. Wat is hier het probleem, want via mijn HTC Wi-Fi hotspot ging het thuis wel en dan zit ik ook niet op mijn eigen netwerk.
DarkElement schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:00:
[...]

Zou even een speedteste doen op beide apparaten (speedtest.net) boven de 10mb zit je vast goed.
Eerder vanavond een speedtest gedaan en de PS4 haalde zo'n 7,5MB (download) en 1,0MB (upload). :X
Echter, dat was op Wi-Fi. Nu hangt de PS4 aan een kabel en haalt hij zo'n 16-17MB (download) en 1,5MB (upload). Tevens heb ik de PS4 een statisch IP-adres gegeven en in een DMZ geplaatst. Naar mijn idee is de Remote Play-functie daar wel op vooruit gegaan. In het begin heb ik het idee nog een beetje lag te ervaren, maar die lijkt na enkele momenten te verdwijnen; het speelt dan stukken beter. Zo heb ik net nog een half uur Resogun gespeeld op de Vita. _/-\o_

Klein minpuntje: de afstand die de Remote Play-functie ondersteunt. In de slaapkamer kan ik de functie niet gebruiken en dat is zo'n 7 meter van de PS4 vandaan en zo'n 3 meter van het modem.

Is het trouwens aan te raden om de Vita ook een statisch IP-adres te geven en in een DMZ te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand anders problemen met inloggen van origin @ Fifa 14? Helpdesk net gesproken, blijkt een grootschalig probleem te zijn (verificatie mails voor je PS4 vertrouwen aan je account komen nooit aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EpicPuma
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-01-2022
nog meer mensen die er in BF4 last van hebben dat geluid wegvalt bij het instappen van voertuigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:33

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Gister even een Netflix account aangemaakt om een maand gratis Netflix te gebruiken.

de App werkt wel super op de PS4 lekker soepele interface en nauwelijks buffer tijden, interface zit ook wel goed in elkaar. d:)b

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:35

Phydomir

Dennis

EpicPuma schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:20:
nog meer mensen die er in BF4 last van hebben dat geluid wegvalt bij het instappen van voertuigen?
Dat is een bekende bug. Zou moeten worden opgelost in de komende patch.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-10 21:54
kun je ook origin koppelen aan bf op de ps4? op de pc ben ik al level 30 namelijk in bf4. Zou fijn zijn als ik dat dan ook op de ps4 kan hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:18

Niku

Alagaesii

nickdew schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:53:
Doe je ook aan speed dates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunke7
Chaoss schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:21:
Gister even een Netflix account aangemaakt om een maand gratis Netflix te gebruiken.

de App werkt wel super op de PS4 lekker soepele interface en nauwelijks buffer tijden, interface zit ook wel goed in elkaar. d:)b
Je moet het wel opzeggen als je er genoeg van hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:12

ScreamGT

joejoe

jakz schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:52:
kun je ook origin koppelen aan bf op de ps4? op de pc ben ik al level 30 namelijk in bf4. Zou fijn zijn als ik dat dan ook op de ps4 kan hebben
Geen idee of dit ook vanaf de PC word geupdate. Bij mij werden de stats van BF4 op de PSe wel gesynchroniseerd met mijn PS4 BF4.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Teunke7 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:01:
[...]

Je moet het wel opzeggen als je er genoeg van hebt
Ben ik van op de hoogte, maar het is per maand opzegbaar en voor 7,99 loop je niet echt een groot risico :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-10 13:38
Denko schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 18:04:
[...]

Was een beetje wildgroei daar idd :(
In dat topic ben ik ook al weggegaan .. Zeiken ze alleen maar over de bekende webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CRXDelSol schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:32:
[...]

In dat topic ben ik ook al weggegaan .. Zeiken ze alleen maar over de bekende webshops.
Gelukkig is Saturn geen bekende webshop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
dutchgio schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:34:
[...]

begin me niet over saturn ;) *grapje, ik kan inmiddels weer ademhalen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:31

Edd

dutchgio schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:34:
[...]

Ik heb anders vanavond nog een leuke deal met Saturn kunnen sluiten.. Ik ben benieuwd wanneer ze gaan leveren ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
Edd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:43:
[...]

Ik heb anders vanavond nog een leuke deal met Saturn kunnen sluiten.. Ik ben benieuwd wanneer ze gaan leveren ;)
niet7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunke7
Chaoss schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:10:
[...]

Ben ik van op de hoogte, maar het is per maand opzegbaar en voor 7,99 loop je niet echt een groot risico :+
klopt maar ik als werkloos iemand die geen startersfunctie kan vinden, vind dat best veel geld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
Ik heb toch maar toegeslagen. AC blackflag en COD gekocht. BF was helaas al uitverkocht. en Killzone haal ik wel een keer als platinum.. Als het wordt geleverd lijkt me het een puike deal , 84 euro voor 2 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:38
jakz schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:52:
Je PSN ID kun je koppelen aan je Origin ID. Maar je neemt stats van de PC versie niet over naar de PS4 of Xbox One versie. Wanneer je de PS3 / Xbox360 versie hebt, dan worden de stats wel meegenomen naar de PS4 / Xbox One versie.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:31

Edd

Ik had deze nog niet voorbij zien komen, maar wel viel me op dat de What´s new het deed.
UPDATE 5 (10.28pm GMT, 3rd December): We are pleased to announce that Live Item in the Content Information Screen is now live on PSN on PS4. We will continue to update you as we bring new features to PSN.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Waar kan ik de gebruikers op de PS4 beheren? Dus een gebruiker verwijderen? Heb op het inlog scherm nog een user1 staan die ik weg wil hebben.

Ben de settings al 3x doorgeweest maar zie nergens iets staan waar ik de users/accounts kan beheren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Ernstig gewoon... ik krijg de PS4 maar niet in Nat Type 2, het is of Type 3 of helemaal niks :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:53:
Waar kan ik de gebruikers op de PS4 beheren? Dus een gebruiker verwijderen? Heb op het inlog scherm nog een user1 staan die ik weg wil hebben.

Ben de settings al 3x doorgeweest maar zie nergens iets staan waar ik de users/accounts kan beheren.
hier heb je wel wat aan: YouTube: How To Delete User - PS4 Menu Interface Tips & Tricks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellerophon schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:54:
Ernstig gewoon... ik krijg de PS4 maar niet in Nat Type 2, het is of Type 3 of helemaal niks :')
kan je niet de instellingen op je router wijzigen via je computer? ik hoor dat het op die manier vaak opgelost word, google het anders even, er vast wel iemand die het al eerder gedaan heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar vast Fifa 14 besteld op Saturn! Ook al heb ik me PS4 nog niet binnen.xD Toch leuk meegenomen die kortingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:57:
[...]

kan je niet de instellingen op je router wijzigen via je computer? ik hoor dat het op die manier vaak opgelost word, google het anders even, er vast wel iemand die het al eerder gedaan heeft
Dat is het vreemde... dat heb ik gedaan. Toch maar weer eens bij KPN webcare aan de bel trekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellerophon schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:04:
[...]

Dat is het vreemde... dat heb ik gedaan. Toch maar weer eens bij KPN webcare aan de bel trekken
hmm, dan zou ik het eerlijk gezegd niet weten. Toevallig misschien laatst een storing gehad?
Wij hebben UPC en hadden ook een storing. nat type was ook op eens veranderd(PS3) terwijl het bij de instellingen niet zo was. Dus toen had ik het even opgegeven. Volgende dag zette ik me PS3 aan en was alles weer goed. Misschien heb jij het zelfde geluk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
ik heb 3 gratis games in de dload gezet, dat gaat nog 3 uur duren staat er.

als ik hem in stand-by zet, gaat het dloaden dan verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
JimmyJoness schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:34:

Ja dan download ie gewoon verder zolang er maar verbinding is met het internet. Althans dat deed ie bij mij wel gewoon dus denk dat het bij iedereen zelfde is.

Ik ben ook over naar PS4 gestapt altijd 360 gehad en een PS3, maar ze goed nu dus PS4 en moet zeggen bevalt me echt uitstekend. Ziet er allemaal gelikt uit en speelt lekker weg vooral NFS vind ik echt heel erg tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
JimmyJoness schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:34:

Bij instellingen moet je bij standby instellen dat je dataverbinding in stand blijft. dan blijft hij doorgaan.
Dit heb je als het goed is ook moeten instellen bij de eerste keer dat je het systeem aanzette

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13:57
Bellerophon schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:04:
[...]

Heeft met bepaalde poorten te maken die dicht staan.. Die kan je handmatig via je routerconfiguratie open zetten.

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Niet online
Ps3gamer91 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:53:
[...]

Heeft met bepaalde poorten te maken die dicht staan.. Die kan je handmatig via je routerconfiguratie open zetten.
Niet op experiaboxen, dat zijn echt dichtgetimmerde routers. Zoek maar eens op experiabox en PS3 of PSN via google, daar kom je echt veel klachten tegen. Je moet bij kpn gewoon om een ander type experiabox vragen. Ze hebben namelijk versies waarbij de poorten wel open staan/of open gezet kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 10:18
Zo, de Google Doc is weer bijgewerkt en telt nu bijna 140 tweakers. Leuk!

De mensen die er nog graag op willen kunnen mij even een PM sturen met daarin 1 van de volgende dingen.

1. Je e-mailadres

Andere mogelijkheid

2. De gegevens die je op de lijst wilt hebben.

PSN ID:
Tweakers ID:
Games:
Day 1: ja/nee?
Winkel:
Leeftijd:

Google doc is HIER te vinden :)

Veel speelplezier mannen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chickpoint
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-10 23:15
BoomTree schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:01:
[...]

Niet op experiaboxen, dat zijn echt dichtgetimmerde routers. Zoek maar eens op experiabox en PS3 of PSN via google, daar kom je echt veel klachten tegen. Je moet bij kpn gewoon om een ander type experiabox vragen. Ze hebben namelijk versies waarbij de poorten wel open staan/of open gezet kunnen worden.
Heb de PS4 van mijn broer gewoon in DMZ gezet van een experiaboxv8 (KPN glas) en krijgt zonder problemen gewoon NAT type 2

Ik heb echt geen 9 tot 5 mentaliteit! Eerder 10 tot 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:43
Iemand een idee wat een wit knipperend licht van de dualshock 4 inhoudt, als je op de PS-knop drukt? Ik was net Killzone aan het spelen, kreeg een freeze (character bleef rondjes draaien in beeld en ik kon niks anders meer doen dan de PS uitzetten) en sinds dien doet mijn controller 't niet meer en knippert ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 10:18
Spud82 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 00:09:
Iemand een idee wat een wit knipperend licht van de dualshock 4 inhoudt, als je op de PS-knop drukt? Ik was net Killzone aan het spelen, kreeg een freeze (character bleef rondjes draaien in beeld en ik kon niks anders meer doen dan de PS uitzetten) en sinds dien doet mijn controller 't niet meer en knippert ie.
Volgens mij is hij dan opnieuw een PS4 aan het zoeken, waarschijn is de connectie tussen de controller en je PS4 verloren gegaan. Kan je hem eens aansluiten op de kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Heb ik gedaan. Dan wordt het licht oranje (inactieve controller), maar kan ik hem nog altijd niet werkend krijgen door op de PS-knop te drukken. Hij hing ook aan de kabel tijdens het spelen toen ik de freeze kreeg, ik was de controller aan het laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spud82 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 00:14:
Heb ik gedaan. Dan wordt het licht oranje (inactieve controller), maar kan ik hem nog altijd niet werkend krijgen door op de PS-knop te drukken. Hij hing ook aan de kabel tijdens het spelen toen ik de freeze kreeg, ik was de controller aan het laden.
Je ps4 systeem al herstart? Misschien dat er iets mis is met het bluetooth systeem of de drivers.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Ja al paar keer de console herstart, zelfs de resetknop van de controller al geprobeerd.. Niks lijkt te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunke7
Spud82 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 00:19:
Ja al paar keer de console herstart, zelfs de resetknop van de controller al geprobeerd.. Niks lijkt te werken.
PS4 van het stroom halen door de kabel los te trekken wanneer deze uitstaat. Alles weer aansluiten en dan opnieuw proberen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-10 15:36
wrong topic :)

[ Voor 92% gewijzigd door Beatz op 04-12-2013 03:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spud82 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 00:19:
Andere controller proberen? Als die het wel doet is je eigen defect.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de mensen die lag ervaren tijdens remote play:

In de remote play settings op de PS4 staat een optie aangevinkt die ervoor zorgt dat je Vita rechtstreeks verbinding maakt. Dit werkt echter maar lekker tot een meter of 5, en daarna gaat het laggen als een jekko.

Als je deze optie uitzet, dan connect je Vita gewoon via internet en kun je overal vloeiend spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Heerlijk verslavend die PS4, controller vind ik ook zo fijn.
Slecht voor me nachtrust dit ;)

Vanavond komen maten langs om FIFA te spelen, daarna hopelijk NFS en Killzone eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Laatst online: 21-10 21:21
bram1984 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 07:31:
Voor de mensen die lag ervaren tijdens remote play:

In de remote play settings op de PS4 staat een optie aangevinkt die ervoor zorgt dat je Vita rechtstreeks verbinding maakt. Dit werkt echter maar lekker tot een meter of 5, en daarna gaat het laggen als een jekko.

Als je deze optie uitzet, dan connect je Vita gewoon via internet en kun je overal vloeiend spelen.
Yup, dat was mij ook al opgevallen. Dit weekend had ik mijn PS4 aan een Wifi verbinding zitten, toen was remote play bijna niet te gebruiken. Nu (thuis) gewoon aan ethernet, en de 'directe verbinding' uitgezet en is het zo vloeiend als ik zou hopen.

Remote play NFS Rivals is wel erg cool. Moet alleen die HDMI link functie van de PS4 nog even uitzetten. Die wil de TV nog wel eens switchen naar het kanaal van de PS4 terwijl ik dat op dat moment eigenlijk niet wil.

Het scherm van de Vita is ook erg mooi, de games zien er fantastisch uit via Remote Play moet ik zeggen.

Nu ben ik nog even op zoek naar een "jack-splitter" die geschikt is voor microfoons. Ik heb namelijk een goede koptelefoon, maar deze heeft geen microfoon. Dus nu wil ik eigenlijk mijn koptelefoon met een microfoon samen aansluiten op de controller. Zou dit mogelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Laatst online: 21-10 21:21
Rivanov schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:37:
[...]

Je PSN ID kun je koppelen aan je Origin ID. Maar je neemt stats van de PC versie niet over naar de PS4 of Xbox One versie. Wanneer je de PS3 / Xbox360 versie hebt, dan worden de stats wel meegenomen naar de PS4 / Xbox One versie.
Stats van de Xbox 360 worden niet meegenomen naar de PS4, en ik gok die van de PS3 niet naar de Xbox One. Ik geloof dat het alleen PS3 -> PS4 en Xbox 360 -> Xbox One is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:07:
[...]

hmm, dan zou ik het eerlijk gezegd niet weten. Toevallig misschien laatst een storing gehad?
Wij hebben UPC en hadden ook een storing. nat type was ook op eens veranderd(PS3) terwijl het bij de instellingen niet zo was. Dus toen had ik het even opgegeven. Volgende dag zette ik me PS3 aan en was alles weer goed. Misschien heb jij het zelfde geluk. :)
Schiet mij maar lek maar gisteravond laat... niks veranderd aan de instellingen zoals ze waren... en ineens heb ik NAT Type 2 :')
chickpoint schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:49:
[...]

Heb de PS4 van mijn broer gewoon in DMZ gezet van een experiaboxv8 (KPN glas) en krijgt zonder problemen gewoon NAT type 2
Ik heb ook KPN Glas en met die DMZ-functie had ik dus al tijden liggen stoeien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:08
Gisteravond vielen mij een tweetal zaken op;
Als ik de DS controller insteek via de kabel (dus oplaadt), dan kan ik dit nergens aan zien; de gekleurde LED bleef blauw (werd alleen oranje in stand-by modus) waardoor ik niet kon zien of hij was aan het opladen tijdens het gamen.

Daarnaast kreeg ik de status van de batterij in de DS niet te zien als ik in het menu op de PS-knop drukte. Hij versprong dan in het menu gewoon naar een game ipv even te tonen of de batterij vol was.

Meerdere die dit hebben ondervonden?
Vind ik toch wel vervelend, vooral dat eerste. Bij de DS3 zag je wel duidelijk dat knipperen van het opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10 22:40
Bellerophon schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:54:
Dit heb ik in het verleden met de PS3 gehad. Ik heb toen de PS3 een vast IP-adres gegeven en een aantal poorten (standaard PS3 poort, wat COD poort en FIFA poorten open gezet (deze poortnummers heb ik niet bij de hand nu, maar die zijn te vinden met Google) en gekoppeld aan het vaste IP-adres. Na deze stappen had ik geen problemen meer.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sorted.bits schreef op woensdag 04 december 2013 @ 08:07:
[...]

Nu ben ik nog even op zoek naar een "jack-splitter" die geschikt is voor microfoons. Ik heb namelijk een goede koptelefoon, maar deze heeft geen microfoon. Dus nu wil ik eigenlijk mijn koptelefoon met een microfoon samen aansluiten op de controller. Zou dit mogelijk zijn?
Lijkt me niet. Is een output, maar wellicht heb ik het mis.
Jasikevicius3 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 08:17:
Gisteravond vielen mij een tweetal zaken op;
Als ik de DS controller insteek via de kabel (dus oplaadt), dan kan ik dit nergens aan zien; de gekleurde LED bleef blauw (werd alleen oranje in stand-by modus) waardoor ik niet kon zien of hij was aan het opladen tijdens het gamen.

Daarnaast kreeg ik de status van de batterij in de DS niet te zien als ik in het menu op de PS-knop drukte. Hij versprong dan in het menu gewoon naar een game ipv even te tonen of de batterij vol was.

Meerdere die dit hebben ondervonden?
Vind ik toch wel vervelend, vooral dat eerste. Bij de DS3 zag je wel duidelijk dat knipperen van het opladen.
Je moet de PS knop ingedrukt houden om de batterij status te zien. Verder ga ik er gewoon vanuit dat hij oplaadt als de PS4 aan of stand by staat. Niet iets waar ik mee verder druk om
maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik plug de controller altijd in de tv als ik niet aan het gamen ben. Dan laad hij ook gewoon op. Ledje wordt dan oranje op de controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:46
Oxigeon schreef op woensdag 04 december 2013 @ 08:30:
Ik plug de controller altijd in de tv als ik niet aan het gamen ben. Dan laad hij ook gewoon op. Ledje wordt dan oranje op de controller.
Thanks voor de tip, had ik nog niet eens aan gedacht haha!

Is er al wat meer bekend over de 3d support van blu-rays? Wilde gisteravond The Hobbit kijken, maar dat feest ging niet door :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-10 20:37
Zijn er meer mensen waarbij de Trophy's niet gesynchroniseerd worden? Geeft hier sinds gisteravond een foutmelding :(

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
AtlAntA schreef op woensdag 04 december 2013 @ 01:27:
[...]

Andere controller proberen? Als die het wel doet is je eigen defect.
Die mogelijkheid heb ik niet zo maar, aangezien ik er maar 1 heb. Nee dit ziet er niet best uit, zo maar belletje richting Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-10 13:38
kwdtjuh schreef op woensdag 04 december 2013 @ 08:53:
[...]

Thanks voor de tip, had ik nog niet eens aan gedacht haha!

Is er al wat meer bekend over de 3d support van blu-rays? Wilde gisteravond The Hobbit kijken, maar dat feest ging niet door :(
Komt in de volgende update samen met DLNA en MP3 support, dus nog even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

KeaveXL schreef op woensdag 04 december 2013 @ 08:56:
Zijn er meer mensen waarbij de Trophy's niet gesynchroniseerd worden? Geeft hier sinds gisteravond een foutmelding :(
Gisteravond rond 18.00 ging dit zonder problemen. Heb toevallig eens gekeken welke trophies ik nog moest bij fifa. Leuk om te zien dat sommige trophies die makkelijk te halen zijn door 0.8% is gehaald. En dat moeilijke trophies bv voor 10% is behaald haha.

Pagina: 1 ... 40 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan