Fifa vind ik trouwens echt veel beter als ik had verwacht op de ps4! Ziet er echt een heel stuk beter (vooral scherper) uit als op de ps3 en speelt ook net iets beter.Swaxie schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:08:
[...]
Ik ga mee in bovestaand verhaal. Gisteren de SP uitgespeeld en voor het eerst online gespeeld.
Ben er zeer blij mee. wel toe aan Fifa nu:)
Ik heb Killzone ook te koop omdat ik Assassins Creed wil haha.
Liefst ruilen ofzo.
Liefst ruilen ofzo.
same hereCRXDelSol schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:12:
Ik heb Killzone ook te koop omdat ik Assassins Creed wil haha.
Liefst ruilen ofzo.
HetSwaxie schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:08:
[...]
Ik ga mee in bovestaand verhaal. Gisteren de SP uitgespeeld en voor het eerst online gespeeld.
Hier hetzelfde probleem. Krijg je eigenlijk een kabeltje erbij van 1-1.5m. Liefst had ik er een van een meter of 3. Voor mijn tablet maak ik gebruik van een usb verlengsnoer. Maar dit werkt ook niet lekker, plugt zich steeds uit als je net iets te hard trekt. En heb het idee dat hier stroomverlies mee optreedt. Moet er ook eens een langere voor halen dat ik lekker vanuit de bank kan gamen. Anders moet ik vanaf de tafel gamen, en dat ziet een beetje lomp uit als iemand langs komtJasikevicius3 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:47:
Ik wil een andere kabel gebruiken voor de controller, omdat de standaard meegeleverde kabel net iets te kort is (om vanaf de bank bekabeld) te kunnen gamen.
Maakt het uit welke kabel ik koop? (zolang ie maar past) Lijkt me niet he?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Is er al een app of zo voor de xperiaz telfoons die je deze linkt aan je PS4?
Voor IOS en Android is er een app. Ik weet natuurlijk niet waar je xperia gebruikt van maakt.MAGDATTT schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:25:
AndroidOxigeon schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:26:
[...]
Voor IOS en Android is er een app. Ik weet natuurlijk niet waar je xperia gebruikt van maakt.
Nee. Wel eentje voor alle Android en iOS apparaten.MAGDATTT schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:25:
SUZ-SWM40 VA2 + ERST20D-VM2D
Xperia is Android toch?MAGDATTT schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:25:
Google Play: PlayStation®App
-
Misschien iets heel stoms hoor, maar tijdens de E3 werden mooie filmpjes gemaakt hoe je vanuit je start-menu zou in kon stappen bij een vriend die bijvoorbeeld Killzone aan het spelen was. Blijft die functie beperkt tot USA, of gaat dat allemaal nog komen bij ons
?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Volgens mij is deze functie nog uitgeschakeld.EricNL schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:26:
Misschien iets heel stoms hoor, maar tijdens de E3 werden mooie filmpjes gemaakt hoe je vanuit je start-menu zou in kon stappen bij een vriend die bijvoorbeeld Killzone aan het spelen was. Blijft die functie beperkt tot USA, of gaat dat allemaal nog komen bij ons?
Killzone is gewoon onder gewaardeerd en dat komt vooral door de Amerikaanse reviews waarbij de game maar gemiddeld heeft gescoord (meeste cijfers 7-7,5 ofzo). Volgens mij snappen dei Amerikanen Killzone gewoon niet.
Had je ook zo'n wtf moment tussen chapter 9 en 10?Swaxie schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:08:
[...]
spoiler:
toen die eerste aftiteling kwam
[ Voor 46% gewijzigd door Chaoss op 03-12-2013 11:30 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
die gebruik ik ook.Edd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:26:
[...]
Xperia is Android toch?
Google Play: PlayStation®App
zodra je je PS4 linkt aan de app gaat deze blijkbaar elke keer automatisch aan waneer je die app opent..
zal wel nodig zijn om downloads etc. in de wachtrij te zetten. wel weer jammer dat dat via de webbrowser moet en niet in de app zelf kan,..
je kunt zelfs je telefoon/tablet via die app ''als 2e scherm'' gebruiken, ermee navigeren, of als tekstinvoer gebruiken. en zien wie van je vrienden online zijn, en berichten sturen. als het meekijken met je vrienden op je PS4 mogelijk is, verwacht ik dat men dit ook wel via die app mogelijk kan maken. hoef je je eigen game niet even stop te zetten
dus een echte ''must-have'' voor elke PS4 bezitter
Ik heb gewoon een goedkope USB verlengkabel gekocht bij de action. Werkt perfect en is 3 meterOxigeon schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:17:
[...]
Hier hetzelfde probleem. Krijg je eigenlijk een kabeltje erbij van 1-1.5m. Liefst had ik er een van een meter of 3. Voor mijn tablet maak ik gebruik van een usb verlengsnoer. Maar dit werkt ook niet lekker, plugt zich steeds uit als je net iets te hard trekt. En heb het idee dat hier stroomverlies mee optreedt. Moet er ook eens een langere voor halen dat ik lekker vanuit de bank kan gamen. Anders moet ik vanaf de tafel gamen, en dat ziet een beetje lomp uit als iemand langs komt
Same game hier met een verlengkabel nog op PS3 met DS4
(heerlijke controller)
Of je snapt dat reviews een MENING zijn.. en dat mensen dus andere MENINGEN hebben. Ik vind zelf Killzone ook zeer middelmatig. Storyline is zo flinterdun als maar kan, multiplayer is leuk, maar nogal one trick pony. Woopie... Je merkt te duidelijk dat ze mee wilden doen met de "grote jongens". En dat is niet helemaal gelukt.Chaoss schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:28:
Killzone is gewoon onder gewaardeerd en dat komt vooral door de Amerikaanse reviews waarbij de game maar gemiddeld heeft gescoord (meeste cijfers 7-7,5 ofzo). Volgens mij snappen dei Amerikanen Killzone gewoon niet.
[...]
Had je ook zo'n wtf moment tussen chapter 9 en 10?
spoiler:toen die eerste aftiteling kwam
Let op. Dit is een MENING.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Iemand enig idee of PS+ ook direct online verkrijgbaar is zonder dat ik hem moet laten leveren?
Dat ie automatisch aan gaat vind ik zelfs behoorlijk irritant ..dutchgio schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:30:
[...]
die gebruik ik ook.
zodra je je PS4 linkt aan de app gaat deze blijkbaar elke keer automatisch aan waneer je die app opent..![]()
zal wel nodig zijn om downloads etc. in de wachtrij te zetten. wel weer jammer dat dat via de webbrowser moet en niet in de app zelf kan,..
je kunt zelfs je telefoon/tablet via die app ''als 2e scherm'' gebruiken, ermee navigeren, of als tekstinvoer gebruiken. en zien wie van je vrienden online zijn, en berichten sturen. als het meekijken met je vrienden op je PS4 mogelijk is, verwacht ik dat men dit ook wel via die app mogelijk kan maken. hoef je je eigen game niet even stop te zetten![]()
dus een echte ''must-have'' voor elke PS4 bezitter
Liever dat ie gewoon een knopje op die PS4 tab heeft met "Aanzetten".
Via de PS Store wel.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:41:
Iemand enig idee of PS+ ook direct online verkrijgbaar is zonder dat ik hem moet laten leveren?
Niet zo schreeuwen.lanerios schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:40:
[...]
Of je snapt dat reviews een MENING zijn.. en dat mensen dus andere MENINGEN hebben. Ik vind zelf Killzone ook zeer middelmatig. Storyline is zo flinterdun als maar kan, multiplayer is leuk, maar nogal one trick pony. Woopie... Je merkt te duidelijk dat ze mee wilden doen met de "grote jongens". En dat is niet helemaal gelukt.
Let op. Dit is een MENING.
klopt, dat had van mij ook niet gehoeven.CRXDelSol schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:41:
[...]
Dat ie automatisch aan gaat vind ik zelfs behoorlijk irritant ..
Liever dat ie gewoon een knopje op die PS4 tab heeft met "Aanzetten".
hoor je ook meteen dat irritante pieptoontje weer zodra je je ps4 aandoet.
alsof dat licht niet duidelijk genoeg is
bij mij staat ie verticaal met stand, en in mn slaapkamer... ik heb dus maar een constructie bedacht met het opstapelen van PS4 hoesjes om deze voor het rode licht te zetten.
Waar is het rode licht voor?dutchgio schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:47:
[...]
klopt, dat had van mij ook niet gehoeven.
hoor je ook meteen dat irritante pieptoontje weer zodra je je ps4 aandoet.
alsof dat licht niet duidelijk genoeg is![]()
bij mij staat ie verticaal met stand, en in mn slaapkamer... ik heb dus maar een constructie bedacht met het opstapelen van PS4 hoesjes om deze voor het rode licht te zetten.
SUZ-SWM40 VA2 + ERST20D-VM2D
Verwijderd
EricNL schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:26:
Misschien iets heel stoms hoor, maar tijdens de E3 werden mooie filmpjes gemaakt hoe je vanuit je start-menu zou in kon stappen bij een vriend die bijvoorbeeld Killzone aan het spelen was. Blijft die functie beperkt tot USA, of gaat dat allemaal nog komen bij ons?
De optie om direct uit je vriendelijkst iemand te joinen is gewoon aanwezig.. Als je naar je friends gaat dan vervolgens op iemand klikt zie je in een vakje rechts welke game hij/zij speelt. Selecteer vervolgens dat vakje. Stel het is battlefield en hij zit in een potje online dan zie je vervolgens de optie staan inspringen in sessie. Klik daarop en hij start automatisch de game (als je al niet gedaan hebt) en je joint zijn sessie. Werkt super overigens.Oxigeon schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:27:
[...]
Volgens mij is deze functie nog uitgeschakeld.
Kan alleen van PS4 naar PS4 toch?Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:52:
[...]
[...]
De optie om direct uit je vriendelijkst iemand te joinen is gewoon aanwezig.. Als je naar je friends gaat dan vervolgens op iemand klikt zie je in een vakje rechts welke game hij/zij speelt. Selecteer vervolgens dat vakje. Stel het is battlefield en hij zit in een potje online dan zie je vervolgens de optie staan inspringen in sessie. Klik daarop en hij start automatisch de game (als je al niet gedaan hebt) en je joint zijn sessie. Werkt super overigens.
PSN: Bellerophon-
Dat is wel mooi. Stel je vriend is aan het streamen. Dan zou het mooi zijn dat je de stream kon bijwonen door naar zijn profiel te gaan. Via twitch lopen zoeken is vaak ook veel werkVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:52:
[...]
[...]
De optie om direct uit je vriendelijkst iemand te joinen is gewoon aanwezig.. Als je naar je friends gaat dan vervolgens op iemand klikt zie je in een vakje rechts welke game hij/zij speelt. Selecteer vervolgens dat vakje. Stel het is battlefield en hij zit in een potje online dan zie je vervolgens de optie staan inspringen in sessie. Klik daarop en hij start automatisch de game (als je al niet gedaan hebt) en je joint zijn sessie. Werkt super overigens.
Over killzone:
het is duidelijk niet van hetzelfde kaliber als de ''grote twee'' van Activision/IW en Dice/EA. die hebben waarschijnlijk veel grotere teams, meer budget, en 1 daarvan maakt jaarlijks (bijna) dezelfde game, en weet door goede marketing toch elk jaar weer een leuk zakcentje te verdienen.
zo kun je van EA ook vinden dat FIFA elk jaar hetzelfde is maar de echte jebber weet wel beter..
ik heb zelf ook jaren achter elkaar COD gehaald, maar bij BO2 was de lol er voor mij wel af. bij de next-gen ben ik overgestapt op Battlefield en dat bevalt nu prima.
mischien zou men nog wel wat van Guerella en dus van KIllzone kunnen leren en dat is om niet jaarlijks een game uit te brengen, zeker als die routine de kwaliteit van de reeks onderuit haalt.
kijk eens naar de medal of honor serie; gebaseerd op de vernieuwing van battlefield, maar dan minder goed.
en bij Activision was voor BO2 bij Infinityward hetzelfde verhaal; de modern warfare reeks bracht ''vernieuwing'' met hele hoge aanhalingstekens, terwijl de games van Treyarch dat jaar daarna die wijzigingen meenamen, en verder niet heel veel toevoegden. over het algemeen vond ik de COD games
van IW toch beter dan die van Treyarch, net als Battlefield ook beter is dan MOH.
het zou mijn inziens veel leuker zijn om BF4/Cod ghosts 2 jaar lang te ondersteunen dan een jaar later eenzelfde versie uit te brengen, maar uitgevonden door een andere ontwikkelaar
het is duidelijk niet van hetzelfde kaliber als de ''grote twee'' van Activision/IW en Dice/EA. die hebben waarschijnlijk veel grotere teams, meer budget, en 1 daarvan maakt jaarlijks (bijna) dezelfde game, en weet door goede marketing toch elk jaar weer een leuk zakcentje te verdienen.
zo kun je van EA ook vinden dat FIFA elk jaar hetzelfde is maar de echte jebber weet wel beter..
ik heb zelf ook jaren achter elkaar COD gehaald, maar bij BO2 was de lol er voor mij wel af. bij de next-gen ben ik overgestapt op Battlefield en dat bevalt nu prima.
mischien zou men nog wel wat van Guerella en dus van KIllzone kunnen leren en dat is om niet jaarlijks een game uit te brengen, zeker als die routine de kwaliteit van de reeks onderuit haalt.
kijk eens naar de medal of honor serie; gebaseerd op de vernieuwing van battlefield, maar dan minder goed.
en bij Activision was voor BO2 bij Infinityward hetzelfde verhaal; de modern warfare reeks bracht ''vernieuwing'' met hele hoge aanhalingstekens, terwijl de games van Treyarch dat jaar daarna die wijzigingen meenamen, en verder niet heel veel toevoegden. over het algemeen vond ik de COD games
van IW toch beter dan die van Treyarch, net als Battlefield ook beter is dan MOH.
het zou mijn inziens veel leuker zijn om BF4/Cod ghosts 2 jaar lang te ondersteunen dan een jaar later eenzelfde versie uit te brengen, maar uitgevonden door een andere ontwikkelaar
Verwijderd
Kan ook alleen nu nog niet, ze zijn er mee bezig om dat weer online te zetten. Komt als het goed is te staan bij recente activiteiten. Ik heb ook een us account en daar staat het er allemaal al wel. En kwa direct vrienden joinen in een online game kon al sinds de release voor de eu. Gewoon profiel pagina's checken!Oxigeon schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:54:
[...]
Dat is wel mooi. Stel je vriend is aan het streamen. Dan zou het mooi zijn dat je de stream kon bijwonen door naar zijn profiel te gaan. Via twitch lopen zoeken is vaak ook veel werk
Ik heb zeer veel respect voor de makers van killzone. Ik heb killzone 3 grijs gespeeld (mp)
Helaas was ik nog een van de weinige na een jaar want een game joinen lukte simpelweg niet omdat er bijna geen spelers meer online waren.
Met de nieuwe zal het weer hetzelfde liedje zijn. Voelt voor mij weer lekker vertrouwd aan maar dat betekend ook dat er over een jaar niemand meer is die online speelt. Jammer
Helaas was ik nog een van de weinige na een jaar want een game joinen lukte simpelweg niet omdat er bijna geen spelers meer online waren.
Met de nieuwe zal het weer hetzelfde liedje zijn. Voelt voor mij weer lekker vertrouwd aan maar dat betekend ook dat er over een jaar niemand meer is die online speelt. Jammer
Nog wat te melden? Caps is niet schreeuwen, of je moet nog in een MSN/Runescape wereldje leven. Caps for emphasis. Ooit van gehoord?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Gewoon online aanschaffen: http://nl.playstation.com.../#select-tab-subscriptionVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:41:
Verwijderd
Bij de Toychamp, PS+ jaar abbo voor €35,-
Link
Link
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2013 12:13 ]
In het bedrijfsleven en andere fora (zoals hier) is caps gewoon nog steeds 'schreeuwen'. De nadruk leggen kun je met een nadruktekenlanerios schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:59:
[...]
Nog wat te melden? Caps is niet schreeuwen, of je moet nog in een MSN/Runescape wereldje leven. Caps for emphasis. Ooit van gehoord?
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
In de titel staat NL, in de tekst Belgisch. Wat is het nou?Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:11:
Bij de Toychamp, PS+ jaar abbo voor €35,-
Link
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
''Let op: Deze tegoedkaart is alleen geschikt voor Belgische PSN Accounts!''LuPo schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:16:
[...]
In de titel staat NL, in de tekst Belgisch. Wat is het nou?
Als je fulltime bezig bent met je scriptie heb je verdomde veel tijd om je druk te maken over een zendingJimmyJoness schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:31:
[...]
gast, ik ben bezig met mijn afstudeerscriptie waar ik fulltime aanwezig ben.
Als ze op de site zetten dat ze hem vandaag bezorgen moeten ze dat ook doen
Bron PSX-sense
Het is de achilleshiel van een next-gen console launch. Gamers kunnen het missen als kiespijn en toch is het voor ontwikkelaars en hun projecten vaak het verschil tussen leven en dood. Waar heb ik het over? Wie de titel van dit bericht gelezen heeft, weet het: uitstel! Ook de release van de PlayStation 4 werd geplaagd met het onfortuinlijke uitstel van enkele games. Toch is er een keerzijde aan de medaille: het aankondigen van een nieuwe releasedatum heeft namelijk ook zo zijn charmes.
Vandaag heb ik de eer om jullie mee te delen dat Escape Plan, flOw en Blacklight Retribution – drie PS4-games die eigenlijk op dag één hadden moeten verschijnen – op het punt staan om uit te komen. Escape Plan ontsnapt (haha) aan de klauwen van zijn ontwikkelaar op 3 december, terwijl flOw in Europa een dag later in de virtuele winkelrekken van de PlayStation Store gedropt wordt. Blacklight: Retribution zal volgens een tweet van zijn ontwikkelaar eveneens op 4 december verschijnen.
Het is de achilleshiel van een next-gen console launch. Gamers kunnen het missen als kiespijn en toch is het voor ontwikkelaars en hun projecten vaak het verschil tussen leven en dood. Waar heb ik het over? Wie de titel van dit bericht gelezen heeft, weet het: uitstel! Ook de release van de PlayStation 4 werd geplaagd met het onfortuinlijke uitstel van enkele games. Toch is er een keerzijde aan de medaille: het aankondigen van een nieuwe releasedatum heeft namelijk ook zo zijn charmes.
Vandaag heb ik de eer om jullie mee te delen dat Escape Plan, flOw en Blacklight Retribution – drie PS4-games die eigenlijk op dag één hadden moeten verschijnen – op het punt staan om uit te komen. Escape Plan ontsnapt (haha) aan de klauwen van zijn ontwikkelaar op 3 december, terwijl flOw in Europa een dag later in de virtuele winkelrekken van de PlayStation Store gedropt wordt. Blacklight: Retribution zal volgens een tweet van zijn ontwikkelaar eveneens op 4 december verschijnen.
Als je in de titel kijkt staat daar NL. Dus spreekt elkaar tegen.dutchgio schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:18:
[...]
''Let op: Deze tegoedkaart is alleen geschikt voor Belgische PSN Accounts!''
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
flOw is helaas een oude PS3 titel, en Escape Plan een vita game. Blacklight is een Free 2 Play game die ook al tijdje op PC draait. Blacklight is wel erg vermakelijk moet ik zeggen. En het kopen van digital currency zoals bij Warframe ligt er niet zo dik op.Oxigeon schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:19:
Bron PSX-sense
Ik weet niet echt wat Blacklight is. heb op dit moment alleen fifa maar een shooter erbij lijkt me wel leuk. Deze zal ik dan ook meteen downloaden zodra hij er is (morgen dus).
[ Voor 3% gewijzigd door Oxigeon op 03-12-2013 12:23 ]
Er zitten nog wel echt wat bugs in de settings app, lege blokken met je services en er staat afentoe null tussen..
Verwijderd
Fout op de website!! Heb er zelf 1 gekocht, en het gaat gewoon om een NL versie. Vorige week donderdag besteld en vrijdag ingevoerd op mijn PS4! Als je het niet vertrouwd even mailen of bellen met de klantenservice.dutchgio schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:18:
[...]
''Let op: Deze tegoedkaart is alleen geschikt voor Belgische PSN Accounts!''
Naar mijn idee hebben ze die informatie gewoon gekopieerd en geplakt ergens vandaan.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2013 12:27 ]
Ik vind het erg gaaf dat er dit soort free to play games zijn. Warframe is dan ook mijn meest gespeelde spel op de ps4 op het moment. Blacklight waarschijnlijk zijn plaats innemen.
Senaxx schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:22:
[...]
flOw is helaas een oude PS3 titel, en Escape Plan een vita game. Blacklight is een Free 2 Play game die ook al tijdje op PC draait. Blacklight is wel erg vermakelijk moet ik zeggen. En het kopen van digital currency zoals bij Warframe ligt er niet zo dik op.
hmm, wel slim dat ze die zin die ik quote hebben laten staan dan...Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:24:
[...]
Fout op de website!! Heb er zelf 1 gekocht, en het gaat gewoon om een NL versie. Vorige week donderdag besteld en vrijdag ingevoerd op mijn PS4! Als je het niet vertrouwd even mailen of bellen met de klantenservice.
Naar mijn idee hebben ze die informatie gewoon gekopieerd en geplakt ergens vandaan.
ik heb hier al een jaar psn van Bol liggen, voor 37,50 gehaald dus ik laat deze aan me voorbijgaan.
volgend jaar september heeft Sony zelf weer een actie toch??
Ik kom zojuist bij de Saturn in hoofddorp vandaan. Hier hadden ze alle spellen nog op voorraad en de verkoper gaf me aan dat ze af zijn gestapt van de 3 halen 2 betalen actie voor PS4 spellen omdat het simpelweg te veel geld kost (inkoop zijn ze duurder). Na veel zeuren heb ik alsnog 3 spellen voor de prijs voor 2 mee kunnen nemen, maar de actie zal niet lang meer duren denk ik! Als jullie er nog gebruik van willen maken zal ik snel zijn.
Teveel geld kost? Lijkt me niet dat ze dat zomaar kunnen terug draaien lijkt me?
Ik heb al redelijk moeilijk moeten doen om het nog mee te krijgen, maar het is wel gelukt. Dit zegt natuurlijk dat ze het niet zomaar terug kunnen draaien. Maar ik kan me wel voorstellen dat ze maatregelen gaan proberen te nemen zelfs al is het moeilijk. Het gaat om geld he.michaeltjeh1 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:04:
Teveel geld kost? Lijkt me niet dat ze dat zomaar kunnen terug draaien lijkt me?
Erg jammer van Saturn dan.. Ik heb net Fifa 14 bij Saturn besteld voor 42,67 ook een mooie deal vind ik
Het pakketje van Amazon met daarin Battlefield 4 en killzone lag zojuist op de mat.
Naast een invoice die voor mij bestemd is, zat er ook een invoice bij van iemand uit de UK
.
Zometeen maar eens Kilzone gaan spelen
.
Naast een invoice die voor mij bestemd is, zat er ook een invoice bij van iemand uit de UK
Zometeen maar eens Kilzone gaan spelen
wat een briljante winkel blijft het toch ook heNipje schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:06:
[...]
Ik heb al redelijk moeilijk moeten doen om het nog mee te krijgen, maar het is wel gelukt. Dit zegt natuurlijk dat ze het niet zomaar terug kunnen draaien. Maar ik kan me wel voorstellen dat ze maatregelen gaan proberen te nemen zelfs al is het moeilijk. Het gaat om geld he.
AC IV en Killzone besteld bij Saturn. Goede prijs
.
Overigens voor diegene welk AC IV tegen een nog iets scherpere prijs willen verkrijgen en ING gebruiken; in de rentepuntenwinkel kun je AC IV voor de PS4 scoren voor 39.95 Eur + 2000 rentepunten.
Overigens voor diegene welk AC IV tegen een nog iets scherpere prijs willen verkrijgen en ING gebruiken; in de rentepuntenwinkel kun je AC IV voor de PS4 scoren voor 39.95 Eur + 2000 rentepunten.
Dit WTF momentje had ik.. Was al een beetje op de laptop aan het klote en opeens allemaal geluiden links en rechts hahaChaoss schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:28:
[...]
Had je ook zo'n wtf moment tussen chapter 9 en 10?
spoiler:toen die eerste aftiteling kwam
Same here , echter is de status nog steeds in behandeling , ben benieuwd of we ze daadwerkelijk krijgen aangezien ze nu terug komen op die actie ?psychodude schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:19:
AC IV en Killzone besteld bij Saturn. Goede prijs.
Naja jullie hebben al een koop overeenkomst gesloten toch? Neem aan dat je daar niet meer van terug kan krabbelen..
kunnen ze daar nog vanaf dan?cardwizard schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:21:
[...]
Same here , echter is de status nog steeds in behandeling , ben benieuwd of we ze daadwerkelijk krijgen aangezien ze nu terug komen op die actie ?
alleen als het product nooit meer leverbaar is misschien, maar die kans acht ik niet zo groot..
ik ga iniedergeval niet zelf vrijwillig annuleren, ik wacht het wel even af..
alleen kan ik m nu niet meer inpakken en aan mezelf aan sinterklaascadeau geven..
Ik vind ze sowieso altijd al moeilijk doen bij de Saturn in Hoofddorp.. En als ik denk dat ik weet wie je gesproken hebt, dan is dat ook best wel een eigenwijs baasje..Nipje schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:02:
Ik kom zojuist bij de Saturn in hoofddorp vandaan. Hier hadden ze alle spellen nog op voorraad en de verkoper gaf me aan dat ze af zijn gestapt van de 3 halen 2 betalen actie voor PS4 spellen omdat het simpelweg te veel geld kost (inkoop zijn ze duurder). Na veel zeuren heb ik alsnog 3 spellen voor de prijs voor 2 mee kunnen nemen, maar de actie zal niet lang meer duren denk ik! Als jullie er nog gebruik van willen maken zal ik snel zijn.
In mijn optiek hebben ze zich er gewoon aan te houden. Er staat nergens in de voorwaarden dat de PS4-games zijn uitgesloten. Hadden ze zich dat maar eerder moeten bedenken.
-
Helemaal mee eens hoor. Hadden ze vooraf maar wat beter na moeten denken. Het lijkt wel of het management van Saturn de acties voor een heel jaar alvast vooruit plant en niet denkt aan zaken zoals de release van een nieuwe console en dus ook gamesEdd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:27:
[...]
Ik vind ze sowieso altijd al moeilijk doen bij de Saturn in Hoofddorp.. En als ik denk dat ik weet wie je gesproken hebt, dan is dat ook best wel een eigenwijs baasje..
In mijn optiek hebben ze zich er gewoon aan te houden. Er staat nergens in de voorwaarden dat de PS4-games zijn uitgesloten. Hadden ze zich dat maar eerder moeten bedenken.
Had je trouwens ook gezien of ze daar toevallig nog wat van accessoires hadden? En dan voornamelijk de camera. Toen ik er van het weekend was viel het me tegen. Lag amper wat, ook wat games betreft.Nipje schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:29:
[...]
Helemaal mee eens hoor. Hadden ze vooraf maar wat beter na moeten denken. Het lijkt wel of het management van Saturn de acties voor een heel jaar alvast vooruit plant en niet denkt aan zaken zoals de release van een nieuwe console en dus ook games
-
Tuurlijk kunnen ze de order terug draaien. Gebeurd zeer vaak dat bijvoorbeeld een Bol.com iets op de site plaatst voor €100 wat eigenlijk €950 kost. Mensen krijgen dan gewoon het geld terug. Of het product wordt gewoon voor de prijs uitgeleverd als ze er niet achter komen.
Daar heb ik eerlijk gezegd niet op gelet. Wel heb ik gisteren in de Saturn in Tilburg gezien dat ze verschillende kleuren controllers hadden etc. Er lijkt dus meer binnen gekomen te zijn, maar of dat in Hoofddorp ook zo is durf ik niet te zeggen.Edd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:31:
[...]
Had je trouwens ook gezien of ze daar toevallig nog wat van accessoires hadden? En dan voornamelijk de camera. Toen ik er van het weekend was viel het me tegen. Lag amper wat, ook wat games betreft.
Je kan altijd bellen naar de filiaal en vragen of ze voorraad hebben.Nipje schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:35:
[...]
Daar heb ik eerlijk gezegd niet op gelet. Wel heb ik gisteren in de Saturn in Tilburg gezien dat ze verschillende kleuren controllers hadden etc. Er lijkt dus meer binnen gekomen te zijn, maar of dat in Hoofddorp ook zo is durf ik niet te zeggen.
Ik had de bestelling vanochtend geplaatst, zojuist de opdrachtbevestiging van saturn ontvangen, zodra bestelling gereerd voor transport ontvangt u meer info, etc.cardwizard schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:21:
[...]
Same here , echter is de status nog steeds in behandeling , ben benieuwd of we ze daadwerkelijk krijgen aangezien ze nu terug komen op die actie ?
Wat dat betreft is er geen terugkomen op de actie. Ik denk ook niet dat de webshop dat zal doen. Maar kleinere filialen welk nog wel eens dit soort acties niet zozeer in de schijnwerpers willen zetten.
Ik kan hem niet vindenpsychodude schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:19:
AC IV en Killzone besteld bij Saturn. Goede prijs.
Ok, ik heb hem, de ps3 versie aanklikken en dan kiezen voor ps4
[ Voor 7% gewijzigd door Denko op 03-12-2013 13:47 . Reden: Gevonden ]
PSN & XBL: Denkoyugo
Ik was zondag in de Media Markt Cruqius en daar lagen wel veel assecoires, ik was opzoek naar Fifa maar er waren echt maar heel weinig spellen. Achteraf dankbaar want nu heb ik Fifa voor bijna 25 euro minder bij SaturnEdd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:31:
[...]
Had je trouwens ook gezien of ze daar toevallig nog wat van accessoires hadden? En dan voornamelijk de camera. Toen ik er van het weekend was viel het me tegen. Lag amper wat, ook wat games betreft.
Verwijderd
Kun je op de PS4 met dit soort accessoires spelen?
http://www.saturn.nl/mcs/...73,397651.html?langId=-11
Lijkt me opzich best relaxed, maar betwijfel dat het kan? Zou ietwat oneerlijk zijn
Lijkt me opzich best relaxed, maar betwijfel dat het kan? Zou ietwat oneerlijk zijn
Je was me al net voor zie ik. Inderdaad, qua games is de rentepuntenwinkel niet altijd even logisch. Dropdown menu voor multiplatform titels.Denko schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:41:
[...]
Ik kan hem niet vinden
Ok, ik heb hem, de ps3 versie aanklikken en dan kiezen voor ps4
Dat is een andere situatie. De consument kan zelf ook wel bedenken dat iets van 900euro niet ineens voor 100 euro weg gaat. 42,50 euro is echter geen vreemd bedrag voor een game in de aanbieding. Hier gaan ze niet zomaar onderuit komen.Oxigeon schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:34:
Tuurlijk kunnen ze de order terug draaien. Gebeurd zeer vaak dat bijvoorbeeld een Bol.com iets op de site plaatst voor €100 wat eigenlijk €950 kost. Mensen krijgen dan gewoon het geld terug. Of het product wordt gewoon voor de prijs uitgeleverd als ze er niet achter komen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Waarschijnlijk werkt deze niet. Het is namelijk eigenlijk gewoon een dualshock 3 controller, maar dan "iets" anders in elkaar gezet. Waarschijnlijk zullen we soortgelijke controllers echter wel terugzien voor de PS4.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:46:
Kun je op de PS4 met dit soort accessoires spelen?
Waarschijnlijk kunnen ze dit met druk op een knop zo'n beetje terug draaienmichaeltjeh1 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:04:
Schrijf en typfouten voorbehouden zal vast wel ergens staan;)Phydomir schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:50:
[...]
Dat is een andere situatie. De consument kan zelf ook wel bedenken dat iets van 900euro niet ineens voor 100 euro weg gaat. 42,50 euro is echter geen vreemd bedrag voor een game in de aanbieding. Hier gaan ze niet zomaar onderuit komen.
Verwijderd
Ik vermoed dat er wel een mogelijkheid is om de eventuele korting terug te draaien, maar vooralsnog worden Fifa 14, AC IV, Killzone en CoD Ghosts nog steeds voor het actiebedrag aangeboden in de online store. Je zou toch zeggen dat ze die online store éérst aanpassen voordat ze eventueel iets gaan doen met de reeds aangekochte games.
over saturn, ik had vorige week zondag een xbox one controller besteld, toen direct volgende dag leverbaar, op maandag werd de levertijd aangepast naar "onbekend" en moest ik achter mijn geld aan..
Verwijderd
Ja, dat had ik ook. Saturn Webshop is echt constant gekloot. Maar ik heb er ook maar weer 1 in de bestelling gezet, en hoop dat ze eindelijk eens wat gaan leveren.
Ik twijfel nu heel erg om FIFA 14 te bestellen, maar ik ga eerst maar eens de demo bekijken vanavond.
Mocht ik m dan niet meer kunnen bestellen, dan wacht ik nog wel even met de aankoop.
Ik heb sowieso nog zoveel spellen te spelen (vooral voor de PS3) dat ik voorlopig nog wel vooruit kan.
Mocht ik m dan niet meer kunnen bestellen, dan wacht ik nog wel even met de aankoop.
Ik heb sowieso nog zoveel spellen te spelen (vooral voor de PS3) dat ik voorlopig nog wel vooruit kan.
[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 03-12-2013 14:23 ]
PSN id: NL_SToRM
FIFA binnen van de Saturn. Voor die prijs kon ik em niet laten liggen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik heb mijn gisteren bestelde Fifa14 voor 42 euro net binnen gekregen. Geduld!cardwizard schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:21:
[...]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
ik weet niet of je het serieus meent, maar dat heet "gezond verstand" (dat noemen ze ook echt zo).Oxigeon schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:34:
als jij iets van 950 ziet wat voor 100 aanboden wordt, moet je in staat zijn te kunnen bedenken dat dit nooit kan. dit draaien ze dan ook zonder pardon terug.
aangeven dat je 3 voor de prijs van 2 krijgt, en prijzen in de webshop gaan aanpassen en terugdraaien, dat kun je niet zomaar doen.
maar je hebt wel een verzendbevestiging gekregen toch?MeNTaL_TO schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:32:
[...]
Ik heb mijn gisteren bestelde Fifa14 voor 42 euro net binnen gekregen. Geduld!
Tuurlijk wel kun je de prijzen in de webshop weer gewoon aanpassen. Eventuele orders die al betaald zijn gewoon netjes terugbetalen en vermelden dat er een fout op de site stond. Geloof mij, geen een bedrijf maakt een fout wat ze 100% zeker weten dat een fout is als ze er dan ook nog eens verlies op maken. Je gaat toch niets verkopen als je ook nog verlies maakt?JimmyJoness schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:32:
[...]
ik weet niet of je het serieus meent, maar dat heet "gezond verstand" (dat noemen ze ook echt zo).
als jij iets van 950 ziet wat voor 100 aanboden wordt, moet je in staat zijn te kunnen bedenken dat dit nooit kan. dit draaien ze dan ook zonder pardon terug.
aangeven dat je 3 voor de prijs van 2 krijgt, en prijzen in de webshop gaan aanpassen en terugdraaien, dat kun je niet zomaar doen.
En tuurlijk kun je dit wel gewoon doen. En tuurlijk mag dit ook gewoon van de nederlandse wet. Als je uiteraard maar netjes de centjes teruggeeft.
EDIT: Ik bedoel met bovenstaande dus te zeggen, egaal of het nou om 10 euro of om 300 euro gaat. Als bedrijf sta je in je recht om de prijs te wijzigen. Wel uiteraard geld terug geven of een andere passende tegenprestatie aanbieden.
[ Voor 10% gewijzigd door Oxigeon op 03-12-2013 14:38 ]
Mijn AC:BF is nog niet binnen maar de bezorger komt hier altijd pas laat in de middag. Ben benieuwd, besteld zonder account dus kan ook geen status of wat dan ook zien. Ik zou ook nog graag BF4 bestellen maar die is momenteel niet leverbaar, weet iemand of ze tijdens zo'n actie tussendoor ook nog aanvullen?
ik heb jarenlang bij BCC gewerkt en als er een afwijkende prijs staat die betaald is, dan moet je dat leveren.Oxigeon schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:37:
[...]
Tuurlijk wel kun je de prijzen in de webshop weer gewoon aanpassen. Eventuele orders die al betaald zijn gewoon netjes terugbetalen en vermelden dat er een fout op de site stond. Geloof mij, geen een bedrijf maakt een fout wat ze 100% zeker weten dat een fout is als ze er dan ook nog eens verlies op maken. Je gaat toch niets verkopen als je ook nog verlies maakt?
En tuurlijk kun je dit wel gewoon doen. En tuurlijk mag dit ook gewoon van de nederlandse wet. Als je uiteraard maar netjes de centjes teruggeeft.
EDIT: Ik bedoel met bovenstaande dus te zeggen, egaal of het nou om 10 euro of om 300 euro gaat. Als bedrijf sta je in je recht om de prijs te wijzigen. Wel uiteraard geld terug geven of een andere passende tegenprestatie aanbieden.
zelfde met een artikel wat in de winkel te laag geprijsd is, dan moet je het ook voor die prijs krijgen.
Toch nog even snel AC4 Black Flag gekocht
Ja tenzij je als klant zelf kan bedenken dat dit geen realistische prijs is en dat het te mooi om waar te zijn is.JimmyJoness schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:39:
[...]
ik heb jarenlang bij BCC gewerkt en als er een afwijkende prijs staat die betaald is, dan moet je dat leveren.
zelfde met een artikel wat in de winkel te laag geprijsd is, dan moet je het ook voor die prijs krijgen.
Mijn CoD Ghost ook binnen gekregen voor €42,67..verzendbevestiging pas heel laat gekregen maar wel snel geleverd gehad..zoals gezegd,geduld!!!
jep, dat gaf ik een paar posts hierboven ook al aan.HansAnders07 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:41:
[...]
Ja tenzij je als klant zelf kan bedenken dat dit geen realistische prijs is en dat het te mooi om waar te zijn is.
maar een game voor 42,50 valt hier niet onder
kun je vertellen wanneer je hem besteld hebt, wanneer je de verzendbevestiging hebt gekregen en wanneer je hem in huis had?DirtyDutch schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:41:
Mijn CoD Ghost ook binnen gekregen voor €42,67..verzendbevestiging pas heel laat gekregen maar wel snel geleverd gehad..zoals gezegd,geduld!!!
ik hoop zo dat ik mijn games strax in huis heb!
Hangt nogal af van de schaal denk ik. Als het gaat om een enkele gebruiker en je kunt het direct aanpassen, dan is er geen reden die klant niet gewoon dat te leveren voor die prijs.JimmyJoness schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:39:
[...]
ik heb jarenlang bij BCC gewerkt en als er een afwijkende prijs staat die betaald is, dan moet je dat leveren.
Als er duizenden mensen ineens iets bestellen voor 10 euro wat eigenlijk 1000 euro moest zijn, dan kun je er vanuit gaan dat zelfs de BCC de algemene voorwaarden gaat laten spreken
En was dat het beleid van de BBC of van de Nederlandse wet?JimmyJoness schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:39:
[...]
Gisteren rond 18:00 ofso besteld en verzendbevestiging pas s'ochtends gevonden in mijn mailbox dus komt helemaal goed hoor...
hetzeflde in de albert heijn, als de skittles 0,60 geprijsd zijn en ze eigenlijk 1,10 zijn, dan kun je de juffrouw erbij roepen en dan passen ze de prijs aan. De aangegeven prijs(kaart) is altijd leidend.Oxigeon schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:43:
[...]
En was dat het beleid van de BBC of van de Nederlandse wet?
Uhuh, maar als de appie er dan op staat dat je de skittles niet meekrijgt voor die prijs heb je gewoon pech en heb je de keuze om 1,10€ te betalen of zonder de skittles naar huis te gaan.JimmyJoness schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:46:
[...]
hetzeflde in de albert heijn, als de skittles 0,60 geprijsd zijn en ze eigenlijk 1,10 zijn, dan kun je de juffrouw erbij roepen en dan passen ze de prijs aan. De aangegeven prijs(kaart) is altijd leidend.
Bij de folders staat altijd iets van "onder voorbehoud van zet en druk fouten". dus Saturn kan zich altijd verschuilen achter deze disclaimer.
Ik heb AC:BF besteld en staat nog op in behandeling (logisch was gister na 10 uur). Hoop wel dat ik hem krijg lijkt mij een erg vette PS4 game.
Ik heb AC:BF besteld en staat nog op in behandeling (logisch was gister na 10 uur). Hoop wel dat ik hem krijg lijkt mij een erg vette PS4 game.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
nee dit is echt niet waarOxigeon schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:48:
[...]
Uhuh, maar als de appie er dan op staat dat je de skittles niet meekrijgt voor die prijs heb je gewoon pech en heb je de keuze om 1,10€ te betalen of zonder de skittles naar huis te gaan.
*edit : dit staat ook gewoon in wetboeken beschreven hoor
[ Voor 8% gewijzigd door JimmyJoness op 03-12-2013 14:51 ]
Kan er geen Saturn / winkelbeleid topic geopend worden ofzo ? Wat heeft dit nou met de PS4 te maken ? Snap de stres ook niet , want 2 weken geleden hebben ze dezelfde actie gehad en nu is het dus ook met Ps4 games.
Om even alles uit de wereld te helpen maar even de Algemene voorwaarden erbij gepakt. Ik moet dus zeggen dat ik fout zat.
Artikel 9 - De prijs
1. Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de
aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als
gevolg van veranderingen in btw-tarieven.
2. In afwijking van het vorige lid kan de ondernemer producten of diensten waarvan de
prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar de
ondernemer geen invloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze
gebondenheid aan schommelingen en het feit dat eventueel vermelde prijzen
richtprijzen zijn, worden bij het aanbod vermeld.
3. Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn
alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen.
4. Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn
alleen toegestaan indien de ondernemer dit bedongen heeft en:
1. deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen; of
2. de consument de bevoegdheid heeft de overeenkomst op te zeggen met
ingang van de dag waarop de prijsverhoging ingaat.
5. De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief btw.
Artikel 9 - De prijs
1. Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de
aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als
gevolg van veranderingen in btw-tarieven.
2. In afwijking van het vorige lid kan de ondernemer producten of diensten waarvan de
prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar de
ondernemer geen invloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze
gebondenheid aan schommelingen en het feit dat eventueel vermelde prijzen
richtprijzen zijn, worden bij het aanbod vermeld.
3. Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn
alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen.
4. Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn
alleen toegestaan indien de ondernemer dit bedongen heeft en:
1. deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen; of
2. de consument de bevoegdheid heeft de overeenkomst op te zeggen met
ingang van de dag waarop de prijsverhoging ingaat.
5. De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief btw.
Ik heb het ook geprobeerd. AC en COD gekocht
Same!DirtyDutch schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:41:
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Die voorwaarden zijn wel voor offline (in de winkel) en niet online. Daar gelden andere voorwaarden en is altijd vermeld dat prijzen onder voorbehoud zijn.
Jullie hebben allebei gelijk. En daarnaast is er ook nog een verschil tussen voorwaarden en beleid.
Jullie hebben allebei gelijk. En daarnaast is er ook nog een verschil tussen voorwaarden en beleid.
[ Voor 30% gewijzigd door Bosmonster op 03-12-2013 14:53 ]
Zoals ik dus al zei een paar posts eerder:PBosmonster schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:53:
Die voorwaarden zijn wel voor offline, niet online. Daar gelden andere voorwaarden en is altijd vermeld dat prijzen onder voorbehoud zijn.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan