Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:17
MrMistral schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:21:
Iemand ook last van het wegglijden van je linkerduim tijdens het spelen van Fifa? :P Bij mij glijdt m'n duim weg als ik een lange tijd speel. Is wel heel erg irritant Ook duwt het randje in m'n duim wat niet een heel prettig gevoel is, maar misschien is dat laatste gewenning :)
Toevallig had ik het het net met een intensieve stealth sessie bij AC4. Freakin irritant idd en nog nooit eerder gehad bij welke controller dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:22
Gisteravond wederom de Remote Play-functie geprobeerd en het viel mij op dat het dit keer een beetje laggy was. Ik had wel het idee dat het steeds beter speelde naar mate ik langer gebruik maakte van de Remote Play-functie, maar het is nooit helemaal vloeiend geweest. Ligt dit aan mijn internetverbinding? Router settings? Het feit dat ik via Wi-Fi verbinding maak?

Daarnaast probeerde ik gisteren tevens verbinding te maken met mijn PS4 via het netwerk van een vriend van mij en dat werkte dus niet. Ik dacht heel stoer bij hem thuis de Remote Play-functie te kunnen laten zien, maar die vlieger ging dus niet op. Mijn PlayStation stond in stand-by en de optie dat hij 'wakker gemaakt' kan worden staat gewoon aan. Wat is hier het probleem, want via mijn HTC Wi-Fi hotspot ging het thuis wel en dan zit ik ook niet op mijn eigen netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
Eindelijk mailtje gehad van Saturn,Game is onderweg :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 08:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Gandalf68 schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:36:
[...]

dat is toch vreemd van Sony... geneens een fatsoenlijke Blu Ray remmote... en ja kan via de controller maar dat systeem hadden ze al op de ps2 en ook toen had ik er een hekel aan ....
Met remote gaat het wel beter dan met de ps2, maar ik neem aan dat bij de BT fix, de zapper het ook gaat doen. En anders blijven we gewoon de ps3 ervoor gebruiken.

Vind het sowieso jammer dat de ps4 in standby moet staan voor updates, al mijn apparaten zitten achter een verlengsnoer me schakelaar. Bij de ps3 zette ik eens in de zoveel tijd de schakelaar om en dan ging ie die dag updaten, bij de ps4 moet ik hem eerst aanzetten, standby zetten om hem te laten updaten.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-10 11:00
Yonix schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 06:35:
Gisteravond wederom de Remote Play-functie geprobeerd en het viel mij op dat het dit keer een beetje laggy was. Ik had wel het idee dat het steeds beter speelde naar mate ik langer gebruik maakte van de Remote Play-functie, maar het is nooit helemaal vloeiend geweest. Ligt dit aan mijn internetverbinding? Router settings? Het feit dat ik via Wi-Fi verbinding maak?

Daarnaast probeerde ik gisteren tevens verbinding te maken met mijn PS4 via het netwerk van een vriend van mij en dat werkte dus niet. Ik dacht heel stoer bij hem thuis de Remote Play-functie te kunnen laten zien, maar die vlieger ging dus niet op. Mijn PlayStation stond in stand-by en de optie dat hij 'wakker gemaakt' kan worden staat gewoon aan. Wat is hier het probleem, want via mijn HTC Wi-Fi hotspot ging het thuis wel en dan zit ik ook niet op mijn eigen netwerk.
Zou even een speedteste doen op beide apparaten (speedtest.net) boven de 10mb zit je vast goed.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DirtyDutch schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 07:06:
Ik heb nog niks, en er dus een hard hoofd in dat dit nog goed komt en ze vandaag leveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-10 19:29
DirtyDutch schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 07:06:
Welke? En wNneer besteld enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Gisteren nog niet aan de netwerk instellingen kunnen sleutelen op mijn router. Weet wel dat de PS4 in NAT Type 3 zit... en ik heb het idee dat daardoor mijn Battlefield 4 verbinding continu eruit klapt... best hinderlijk :'(

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
dutchgio schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:18:
[...]

Ik heb nog niks, en er dus een hard hoofd in dat dit nog goed komt en ze vandaag leveren..
Ik heb inderdaad ook nog niets ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
JimmyJoness schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:19:
[...]

Welke? En wNneer besteld enzo?
Er bestaat ook een zoekfunctie hoor? Je kunt zo alle posts van een gebruiker in dit topic zoeken. Hij heeft gisteren COD: Ghosts besteld.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
COD Ghosts single player inmiddels uitgespeeld :).
Prima spel moet ik zeggen :D.

Straks aan de slag met NFS Rivals, ben ik ook wel benieuwd naar.
Verder hoop ik dat Battlefield 4 en Killzone ook op de mat zullen belanden vandaag :).

[ Voor 74% gewijzigd door Hendrikje1 op 03-12-2013 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

MrMistral schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:21:
Iemand ook last van het wegglijden van je linkerduim tijdens het spelen van Fifa? :P Bij mij glijdt m'n duim weg als ik een lange tijd speel. Is wel heel erg irritant Ook duwt het randje in m'n duim wat niet een heel prettig gevoel is, maar misschien is dat laatste gewenning :)
Wegglijden heb ik geen last van. Wel begin ik mijn duim te voelen na een uurtje of 3-4 gamen. Nu kun je je natuurlijk ook afvragen is 3-4uur achter elkaar gamen wel gezond. Misschien als ik een half uurtje "rust"had gepakt had ik niets gevoeld

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-10 13:38
Versteegrob schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:44:
[...]

Bedankt voor de tip alleen vinden jullie het niet naar om zo'n bril op te hebben met gamen?
Bij mij niet, ik heb passief 3D, dus met zo'n heel dun licht zonnebril achtig ding die ik ook meeneem naar de bios enzo.
Werkt perfect, 3D is mooi uitgewerkt bij die game.
De PS3 doet 3D een heeeeeeel stuk minder goed, grafisch daalt de boel heel erg grafisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
" zodra uw bestelling klaar is voor verzending ontvangt u een bericht hierover " . nogsteeds geen bericht gekregen hierover. wat een gefaal van saturn.

als je niet de volgende dag kunt leveren moet je het niet op je website zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-10 10:52
Ik heb van mijn Fifa 14 van Saturn de mail ontvangen dat mijn verzending is verzonden.
Is nu in het sorteercentrum van PostNL.

Gister rond half 8 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

HansAnders07 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:57:
Ik heb van mijn Fifa 14 van Saturn de mail ontvangen dat mijn verzending is verzonden.

Dan komt hij dus vandaag

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:06
42 euro voor Fifa 14? Is best goedkoop dacht ik zo? Hoelang blijft de actie geldig weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
Yep, bezorging staat tussen 16:00 - 18:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:15
michaeltjeh1 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:10:
42 euro voor Fifa 14? Is best goedkoop dacht ik zo? Hoelang blijft de actie geldig weet iemand dat?
denk tot 8 september? ze hebben weekdeals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
Caneezy schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:11:
[...]

denk tot 8 september? ze hebben weekdeals.
Oh dan kan ik nog wel ff wachten :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
michaeltjeh1 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:10:
Tot ze uitverkocht zijn op de website. BF4 was gisteren al binnen 5 minuten verdwenen. Dan kun je het nog in de winkel proberen..

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
HansAnders07 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:57:

ik had mijn killzone om half 4 besteld, en nog geen verzending :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:09
Ik weet niet of dit al eerder is verteld maar ik deel het maar hier: Voor degene die net zoals ik de YouTube app mist op de PS4, deze kan je terug vinden door naar de webbrowser te gaan en naar youtube.com/tv te gaan. De controls zijn hetzelfde als de PS3, om terug te gaan en te zoeken moet je wel de cursor gebruiken.

Het werkt perfect! Heb het gisteren gebruikt, eindelijk kan ik YouTube in 1080P bekijken.

[ Voor 16% gewijzigd door polopolo150 op 03-12-2013 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
LuPo schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:14:
[...]

Tot ze uitverkocht zijn op de website. BF4 was gisteren al binnen 5 minuten verdwenen. Dan kun je het nog in de winkel proberen..
Jammer, wou ook BF4! En moet nog ergens tPS Plus zien te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Gisteravond COD:G besteld bij Saturn, vannacht al een e-mail dat deze vanmiddag afgeleverd wordt.

Killzone: Shadow Fall stond er ook al vanaf de ochtend op, wellicht dat deze uitverkocht is en later in de week wel weer aangevuld wordt, en verzonden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Ik heb toch maar een e-mail gestuurd naar Saturn met de vraag of er met de AC4 bestellingen dan misschien iets mis gaat. Mensen die AC4 hebben besteld hebben allemaal nog geen bevestiging he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
Caneezy schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:20:
[...]

Jammer, wou ook BF4! En moet nog ergens tPS Plus zien te kopen.
Mijn PS+ staat bij bol.com in bestelling, wordt verwacht op 6-12.

Ik kon gister eindelijk wat dingen doen in de Playstation store.
Maar een update van Killzone en COD Ghosts van PS3 naar PS4 updaten zat er nog niet in. Kon wel alles afhandelen, zelfs al betaald maar met downloaden start ie niet.. Vanavond nog maar eens proberen!
Nipje schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:22:
Ik heb toch maar een e-mail gestuurd naar Saturn met de vraag of er met de AC4 bestellingen dan misschien iets mis gaat. Mensen die AC4 hebben besteld hebben allemaal nog geen bevestiging he?
Misschien gewoon een voorraad probleem?

[ Voor 24% gewijzigd door HansAnders07 op 03-12-2013 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:26

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Wat was de prijs van BF4 bij Saturn gisteren?

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
HansAnders07 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:22:
[...]

Maar een update van Killzone en COD Ghosts van PS3 naar PS4 updaten zat er nog niet in. Kon wel alles afhandelen, zelfs al betaald maar met downloaden start ie niet.. Vanavond nog maar eens proberen!
Ik wil het liefst per direct PS Plus uit een winkel, maar misschien doe ik het wel bij bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
master_viper schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:23:
€ 42,67 (inclusief verzenden).

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 03-12-2013 09:25 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

master_viper schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:23:
€42,67 euro

@nipje: Ik heb AC IV vannacht om 0.15 uur besteld en kreeg rond 04.00 uur een bevestiging per mail. In eerste instantie kreeg ik nadat ik via iDeal had betaald ook een 'error-pagina' te zien. Echter is de betaling gewoon aangekomen en is de bestelling ook terug te vinden in mijn Saturn-account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
http://blog.us.playstatio.../ps4-global-sales-update/

2.1 miljoen PS4's verkocht wereldwijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alionfire
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-08 08:33
Is FIFA 14 er nog voor 42EU?

[ Voor 11% gewijzigd door alionfire op 03-12-2013 09:28 ]

Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:25:
[...]

€42,67 euro

@nipje: Ik heb AC IV vannacht om 0.15 uur besteld en kreeg rond 04.00 uur een bevestiging per mail. In eerste instantie kreeg ik nadat ik via iDeal had betaald ook een 'error-pagina' te zien. Echter is de betaling gewoon aangekomen en is de bestelling ook terug te vinden in mijn Saturn-account.
Ja mijn bestelling is inderdaad ook terug te zien bij mijn bestellingen. Maar heb je ook al een bevestiging van verzending gehad? Want die lijkt er bij mensen met een AC4 bestelling nog niet te zijn.
Je kan toch naar de website gaan :/

[ Voor 12% gewijzigd door Nipje op 03-12-2013 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
HansAnders07 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:22:
[...]

[...]

Misschien gewoon een voorraad probleem?
dan moet je niet op je site zetten dat je ze de dag erna zeker aflevert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nipje schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:28:
[...]

Ja mijn bestelling is inderdaad ook terug te zien bij mijn bestellingen. Maar heb je ook al een bevestiging van verzending gehad? Want die lijkt er bij mensen met een AC4 bestelling nog niet te zijn.
Oh, op die manier. Ik heb de game allereerst pas om 0.15 uur besteld dus die van mij gaat hopelijk vandaag op de post. Wel heb ik gistermiddag (rond 17.30 uur) Fifa 14 en BF4 besteld, maar hier heb ik ook nog geen verzendbevestiging van mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
JimmyJoness schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:31:
[...]

Nee dat is niet handig, met zo'n actie kan je natuurlijk verwachten dat je veel gaat verkopen.
Dan zou je daar rekening mee moeten houden in je levertijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Iemand anders problemen met het NAT Type en een verbinding die daardoor weg valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Bellerophon schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:34:
Iemand anders problemen met het NAT Type en een verbinding die daardoor weg valt?
Als je in deze topic zoekt naar NAT krijg je veel berichten hierover en ook een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Nipje schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:36:
[...]

Als je in deze topic zoekt naar NAT krijg je veel berichten hierover en ook een oplossing.
Een oplossing die tot op heden niet heeft gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Bellerophon schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:37:
[...]

Sorry maar je vroeg of er mensen zijn met het probleem. Die zijn er ja. Ook is het dan verstandig om even aan te geven dat de oplossing niet heeft gewerkt bij jou en of er een andere oplossing is! Dan kunnen mensen je ook beter helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:26

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:25:
[...]

€42,67 euro

En jullie denken dat ik in de winkel nog kans maak op deze?

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:03

Satom

Verzamel ervaringen

Bellerophon schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:34:
Nee, maar een standaard router blokkeert je PS toch niet, mag ik vanuit gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
master_viper schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:42:
[...]

En jullie denken dat ik in de winkel nog kans maak op deze?
Ik ben gisteren in de winkel geweest en daar stond alleen NBA en Killzone nog. Verder was alles uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Nipje schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:39:
[...]

Sorry maar je vroeg of er mensen zijn met het probleem. Die zijn er ja. Ook is het dan verstandig om even aan te geven dat de oplossing niet heeft gewerkt bij jou en of er een andere oplossing is! Dan kunnen mensen je ook beter helpen.
Ik weet dat die er zijn :) Inmiddels heb ik alles al gewijzigd qua netwerk instellingen (ook bij de PS3) maar hij blijft problemen geven met het NAT-type, dergelijke problemen zijn gekomen sinds ik de Experia Box heb. En daar begin ik toch echt helemaal simpel van te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:06
Ook maar even Fifa 14 besteld bij Saturn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Satom schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:44:
[...]
Nee, maar een standaard router blokkeert je PS toch niet, mag ik vanuit gaan?
Nee volgens mij ook niet, maar die Experia box doet iets met mijn netwerkverbinding. Die problemen heb ik nooit gehad met UPC (en de daarbij behorende router)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-10 13:48
Zijn er mensen hier die Knack hebben?? Hoe bevalt ie? De reviews zijn gematigd positief en negatief.
Toch ben ik opzoek naar een leuke platformen..

Iemand die mij er iets over kan vertellen..?
Thnxx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Denk dat het er veel meer hadden geweest hadden ze hun productie degelijk op orde. Want nu waren het er maar 700k in Europa, wat ik wel weinig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Nu online
Vinden jullie ook dat vergeleken met de ds3 de ds4 veel sneller leeq is en weer opgeladen moet worden. Met de ds3 kon ik met mijn game sessies makkelijk een week doen. Nu kan dat ding na 2 dagen weer aan de lader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 11:46

Odieus

Onuitstaanbaar

dangerpaki schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:48:
Vinden jullie ook dat vergeleken met de ds3 de ds4 veel sneller leeq is en weer opgeladen moet worden. Met de ds3 kon ik met mijn game sessies makkelijk een week doen. Nu kan dat ding na 2 dagen weer aan de lader
Ook niet zo raar met de lamp voorop en ingebouwde speaker...

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
epamel schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:46:
Zijn er mensen hier die Knack hebben?? Hoe bevalt ie? De reviews zijn gematigd positief en negatief.
Toch ben ik opzoek naar een leuke platformen..

Iemand die mij er iets over kan vertellen..?
Thnxx!
Ik heb hem dit weekend uit gespeeld het is een mooi spel, maar er zit niet echt variatie in, de vijanden blijven redelijk hetzelfde en dus ook de manier om ze te verslaan. Maar ik heb me wel goed vermaakt met de game. Ik heb hem vooral gekocht omdat het tot nu toe eigenlijk het enige spel is wat je samen op de bank kan spelen. Dus heb dat dit weekend met een vriend gedaan en we hebbebn ons toen wel goed vermaakt. Maar of het het volledige bedrag waard is... dat denk ik zelf niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
dangerpaki schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:48:
Yep, in de reviews lees je overal ook dat de DS4 na ongeveer 8 uur weer aan de lader mag.. Stuk minder dan de 3. Maar de DS4 heeft aardig wat meer functies (lichtbalk en touch veld) en ik gok dat de accu ong net zo groot is...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Laatst online: 17-10 14:49
omdat we nu ps+ hebben zou die ook automatisch updaten enzo. Is dit alleen als je hem in stanby zet of maakt dat niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
HansAnders07 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:34:
[...]

Nee dat is niet handig, met zo'n actie kan je natuurlijk verwachten dat je veel gaat verkopen.
Dan zou je daar rekening mee moeten houden in je levertijden
jep, en ze staat nu nogsteeds op de site ,met erbij morgen in huis. :? 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
X-Fighter schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:47:
[...]

Denk dat het er veel meer hadden geweest hadden ze hun productie degelijk op orde. Want nu waren het er maar 700k in Europa, wat ik wel weinig vind.
Die komen er wel, geen zorgen de rest van europa zal ook een PS4 krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:08
Yerap schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:50:
[...]

Ik heb hem dit weekend uit gespeeld het is een mooi spel, maar er zit niet echt variatie in, de vijanden blijven redelijk hetzelfde en dus ook de manier om ze te verslaan. Maar ik heb me wel goed vermaakt met de game. Ik heb hem vooral gekocht omdat het tot nu toe eigenlijk het enige spel is wat je samen op de bank kan spelen. Dus heb dat dit weekend met een vriend gedaan en we hebbebn ons toen wel goed vermaakt. Maar of het het volledige bedrag waard is... dat denk ik zelf niet.
Probeer Lego Marvel Super Heroes eens. Veel betere game!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:02
X-Fighter schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:47:
[...]

Nou het zijn er toch best veel hoor. Ook is de PS4 in de meeste landen in Europa de snelst verkopende console ooit. Dus dan doen ze het toch goed. De PS4 is in Australië ook heel populair:

http://www.roymorgan.com/...-playstation-201310150254

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Laatst online: 10:55
Bellerophon schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:37:
[...]

Sja, mijn PS3 heb ik inmiddels 4,5 jaar en hij is één keer online geweest met een ander nat type dan type 3... Daarna direct weer weg, ondanks zelfde modeminstellingen.

Zelfs in DMZ zetten en rechtstreeks aansluiten op m'n Speedtouch 546 gaf geen enkel resultaat. Heel herkenbaar dus. Ik heb de moed maar opgegeven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Bellerophon schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:45:
[...]

Ik weet dat die er zijn :) Inmiddels heb ik alles al gewijzigd qua netwerk instellingen (ook bij de PS3) maar hij blijft problemen geven met het NAT-type, dergelijke problemen zijn gekomen sinds ik de Experia Box heb. En daar begin ik toch echt helemaal simpel van te worden
Dit misschien een oplossing? : YouTube: ps3 Nat type veranderen naar 1, met kpn experia box

Ik heb er allemaal geen verstand van dus vergeef me als het niks is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Laatst online: 14:31
Is nat type 2 slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 21:16
Had ook ineens NAT type 3 in me PS4 staan,

heb eerst PS4 handmatig ingesteld en vast IP gegeven, daarna DMZ in KPN experiabox aangezet IP adres van PS4 erbij gezet, en hoppaa NAT type 2.

Dit lost echter niet mijn verbindingsproblemen op die ik ook ervaar met BF4...
Killzone multiplay werkt feilloos dus probleem zit niet in mijn verbinding...

PSN-ID: ThaDwizzle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 21:16
had op me PS3 altijd NAT type 2 werkte online prima ! :-)
NAT 3 dan heb je waarschijnlijk problemen...

PSN-ID: ThaDwizzle

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nat 1 is bedraad
Nat 2 is wifi zonder problemen
Nat 3 is wifi met problemen; mogelijke verbindingsissues etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Laatst online: 14:31
dutchgio schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:05:
[...]

Nat 1 is bedraad
Maar ik zit op lan en ik heb dus nat 2.... Maar komt dat misschien doordat er een router tussen zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
[...]

Nat 1 is bedraad
Ik denk niet dat dat klopt, aangezien ik altijd al NAT 2 heb gehad met een bedraade verbinding. Ik heb verder ook nergens last van, dus NAT 2 lijkt mij ook geen probleem te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnapCase
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-12-2024
Ik zat gewoon op de bank te wachten en had 'm afgelopen vrijdag om 10.30u.
YouTube: PS4 Launch MEDIAMARKT - Massenschlacht!!

Weet iemand of er al een mogelijkheid is om je PS4 te koppelen met je mediaplayer in het netwerk (bijv. Popcorn)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-10 21:24
[...]

Nat 1 is bedraad
Dat is niet waar;

NAT1 is apparaat direct een WAN Adres
NAT2 is apparaat met een LAN adres (dus achter een router aangesloten)
NAT3 is apparaat met een LAN adres waarbij poorten geblokeerd zijn.

NAT2 is dus prima, tenzij je een ipv4 blokje hebt en je apparaat een extern adres kan geven.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Nipje schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:58:
[...]

Dit misschien een oplossing? : YouTube: ps3 Nat type veranderen naar 1, met kpn experia box

Ik heb er allemaal geen verstand van dus vergeef me als het niks is.
Vanavond eens kijken, thanks!
[...]

Nat 1 is bedraad
Ik heb draad en directe verbinding met de experia box. En toch NAT Type 3 :') Kan een router echt zoveel verschil uitmaken?

[ Voor 3% gewijzigd door Bellerophon op 03-12-2013 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-10 16:37
SnapCase schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:07:

Weet iemand of er al een mogelijkheid is om je PS4 te koppelen met je mediaplayer in het netwerk (bijv. Popcorn)?
Nee voorlopig nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Sluuz schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:55:
[...]

Probeer Lego Marvel Super Heroes eens. Veel betere game!
Ja klopt die speelt een stuk leuker weg, alleen zit daar weer iets minder actie in en wat meer puzellen. Had eigenlijk gehoopt dat NFS in splitscreen kon... maar dat gaat jammer genoeg niet. Hopelijk komen er nog wel meer games die je met z'n tween op de bank kan spelen (behalve de sport spellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

JimmyJoness schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:23:
ik voel een faal van saturn aankomen.

vanmiddag killzone besteld ( op voorraad, voor 22:00 besteld morgen in huis) en heb nogsteeds geen bevestiging dat hij "in hun systeem verwerkt is"
JimmyJoness schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:03:
en ook bij assasins creed dat mailtje dat het nog moet worden verwerkt.

what da f?
JimmyJoness schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:06:
normaal gesproken krijg je direct een bevestiging als je geld betaald voor een artikel ja.

dit klinkt meer naar dat ze nix meer laten horen en dat het dan niet doorgaat, als de prijs weer omhoog gaat dan opeens wel
JimmyJoness schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:00:
ik durf het bijna niet meer te zeggen omdat het normaal schijnt te zijn, maar ik heb ook nog geen definitieve bevestiging, laat staan iets van een indicatie wanneer ik hem ontvang. (wat ik bij alle andere webshops wel krijg)
JimmyJoness schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:09:
nou, net een mailtje gekregen van saturn dat mijn bestelling door hun systeem is (nou-nou). Verder staat er niet bij hoe, wat, en wanneer, dus ik ga ervanuit dat ik mijn games morgen gewoon netjes niet krijg :)
JimmyJoness schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:53:
" zodra uw bestelling klaar is voor verzending ontvangt u een bericht hierover " . nogsteeds geen bericht gekregen hierover. wat een gefaal van saturn.

als je niet de volgende dag kunt leveren moet je het niet op je website zetten.
JimmyJoness schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:16:
[...]

ik had mijn killzone om half 4 besteld, en nog geen verzending :o
JimmyJoness schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:31:
[...]

JimmyJoness schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:51:
[...]

Gast, serieus. 8)7 Je hebt een aabieding gescoord bij de saturn, wees daar nou eens blij om. Het enige wat je kunt is zeuren terwijl je nog helemaal niet weet of het vandaag niet bezorgd wordt. Kom dan van de bank af en ga naar de saturn om het spel te kopen. Die ongeduldigheid tegenwoordig, dat is echt niet normaal hoor :(

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 07:05
chimera2 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:51:
omdat we nu ps+ hebben zou die ook automatisch updaten enzo. Is dit alleen als je hem in stanby zet of maakt dat niet uit?
Alleen in standby mode, maar volgens:

http://www.anandtech.com/...eview-hardware-analysis/5

trekt de PS4 in standby zo'n 9 W. Ik zet hem tot nu toe gewoon "off" (power-down). Ik weet niet hoe ze dat met de EU regels doen, maar dacht dat de EU max. 2 W verlangt.

Zowiezo moeten Sony en de "conculega's" nog eens naar de power kijken. Beetje vaag dat in idle mode het ding nog steeds 80W trekt. Of er kan gewoon minder qua power management vergeleken met de AMD normale PC APUs.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Sandyman538 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:12:
[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

Gast, serieus. 8)7 Je hebt een aabieding gescoord bij de saturn, wees daar nou eens blij om. Het enige wat je kunt is zeuren terwijl je nog helemaal niet weet of het vandaag niet bezorgd wordt. Kom dan van de bank af en ga naar de saturn om het spel te kopen. Die ongeduldigheid tegenwoordig, dat is echt niet normaal hoor :(
+1

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:20
JimmyJoness schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:51:
[...]

echt ongeduldig jij :D Ik heb killzone gistermiddag besteld bij de saturn en heb de verzend bevestiging vannacht gekregen en hij wordt vandaag bezorgd, wel raar dat die met pakketpost verstuurd is inclusief track en trace code, dat had ik niet verwacht voor 1 game. Maar serieus zeg, voor 20 euro korting had ik wel een week willen wachten, dat is het toch wel waard lijkt me.

die van jou komt vast morgen wel.

[ Voor 9% gewijzigd door robinez op 03-12-2013 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-10 20:41

ScreamGT

joejoe

Saturn zojuist gebeld over mijn bestelling, blijkbaar is AC black flag niet geleverd, dus niet op voorraad bij de webshop. Je kan het proberen bij een vestiging. Lekker snugger.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robinez schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:17:
[...]

echt ongeduldig jij :D Ik heb killzone gistermiddag besteld bij de saturn en heb de verzend bevestiging vannacht gekregen en hij wordt vandaag bezorgd, wel raar dat die met pakketpost verstuurd is inclusief track en trace code, dat had ik niet verwacht voor 1 game.

die van jou komt vast morgen wel.
saturn stuurt het in een klein doosje (15cm bij 15cm ofzo) dus daarmee is het een pakketje, inderdaad erg raar vanwege kosten pakket, maar ja, het werkt .....als iemand pakketje aanneemt;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
ScreamGT schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:18:
Saturn zojuist gebeld over mijn bestelling, blijkbaar is AC black flag niet geleverd, dus niet op voorraad bij de webshop. Je kan het proberen bij een vestiging. Lekker snugger.
Ik heb betaald dus ze zorgen maar dat ie er komt =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
SnapCase schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:07:
Wat een idioten zeg, ik zou daar niet aan meedoen, mijn god..!
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:19:
[...]
saturn stuurt het in een klein doosje (15cm bij 15cm ofzo) dus daarmee is het een pakketje, inderdaad erg raar vanwege kosten pakket, maar ja, het werkt .....als iemand pakketje aanneemt;)
Waarom niet zoals Amazon, mooie kleine pakketjes altijd, passen gewoon door de brievenbus!

[ Voor 36% gewijzigd door HansAnders07 op 03-12-2013 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-10 20:41

ScreamGT

joejoe

Nipje schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:23:
[...]

Ik heb betaald dus ze zorgen maar dat ie er komt =)
Ik ook, maar met een levertijd van 1 tot 2 weken hoop ik meer geluk te hebben bij het ophalen in een vestiging :+ Bestelling is geannuleerd, geld is retour.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
HansAnders07 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:23:
[...]

Wat een idioten zeg, ik zou daar niet aan meedoen, mijn god..!

[...]

Waarom niet zoals Amazon, mooie kleine pakketjes altijd, passen gewoon door de brievenbus!
Hahaha! En ik dacht dat vrouwen in de Primark erg waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
Sandyman538 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:12:
[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

gast, ik ben bezig met mijn afstudeerscriptie waar ik fulltime aanwezig ben.

Als ze op de site zetten dat ze hem vandaag bezorgen moeten ze dat ook doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
JimmyJoness schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:31:
[...]

Doe eens even rustig joh.
ScreamGT schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:28:
[...]

Ik ook, maar met een levertijd van 1 tot 2 weken hoop ik meer geluk te hebben bij het ophalen in een vestiging :+ Bestelling is geannuleerd, geld is retour.
Ik heb net ook even telefonisch contact gehad en ze geven aan dat hij gewoon nog geleverd gaat worden alleen met een aantal dagen vertraging. In de vestiging is het spel ook uitverkocht dus ik laat het maar lopen zo.

[ Voor 44% gewijzigd door Nipje op 03-12-2013 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:10

MonkeySleeve

It's just Monkey business

[...]

Oh boehoe, ik ben ook bezig met mijn afstudeerscriptie op stage waar ik ook fulltime aanwezig ben.

WTF maakt het dan uit of hoe laat je dat mailtje krijgt. Je hebt hem toch gewoon gekregen? Hij wordt gewoon vandaag verzonden en aangezien je toch niet thuis bent proppen ze hem gewoon in je brievenbus.

Als je hem op je stage laat bezorgen is gewoon jou fout want je kunt niet van te voren weten hoelaat ze hem gaan brengen.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

[...]

Je zit op die scriptie in kwestie? Ik zoek wel de brug tussen jouw scriptie en Saturn die wel/niet op tijd gaat leveren.

Ze zullen hem heus wel gaan leveren hoor. Gewoon rustig wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
Bellerophon schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:35:
[...]

Je zit op die scriptie in kwestie? Ik zoek wel de brug tussen jouw scriptie en Saturn die wel/niet op tijd gaat leveren.

Ze zullen hem heus wel gaan leveren hoor. Gewoon rustig wachten :)
oké zoek maar even ! je zal het snel vinden als je paar reacties omhoog leest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

JimmyJoness schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:36:
[...]

oké zoek maar even ! je zal het snel vinden als je paar reacties omhoog leest!
Gedaan en nog steeds snap ik jouw reactie niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Iemand die hier een docking station heeft voor het opladen van zijn controllers? Ik heb 2 controllers, en een dockingstation. Ik laat ze er heletijd in (omdat ik niet speel). Volgens mij laadt hij niet meer als ze eenmaal opgeladen zijn. Als ik ze erop laat, gaat de accu dan stuk? of is het veilig om ze er op te laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:05
Caneezy schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:37:
Iemand die hier een docking station heeft voor het opladen van zijn controllers? Ik heb 2 controllers, en een dockingstation. Ik laat ze er heletijd in (omdat ik niet speel). Volgens mij laadt hij niet meer als ze eenmaal opgeladen zijn. Als ik ze erop laat, gaat de accu dan stuk? of is het veilig om ze er op te laten?
Dat lijkt me geen probleem, ik neem aan dat er een beveiliging in de controller zelf zit die dit tegengaat. Dit kan je toch ook gewoon doen met een willekeurige tablet of mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:43
[...]

Gast, studeer je nu al af van de kleuterschool? :')
Doe eens relaxed en ga klagen bij Saturn ipv hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:57
Ik wil een andere kabel gebruiken voor de controller, omdat de standaard meegeleverde kabel net iets te kort is (om vanaf de bank bekabeld) te kunnen gamen.
Maakt het uit welke kabel ik koop? (zolang ie maar past :P) Lijkt me niet he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 14:18
Vinnocchio schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:44:
[...]

Gast, studeer je nu al af van de kleuterschool? :')
Doe eens relaxed en ga klagen bij Saturn ipv hier.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 16:34

Hokkie

Hello

Jasikevicius3 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:47:
Ik wil een andere kabel gebruiken voor de controller, omdat de standaard meegeleverde kabel net iets te kort is (om vanaf de bank bekabeld) te kunnen gamen.
Maakt het uit welke kabel ik koop? (zolang ie maar past :P) Lijkt me niet he?
Nee hoor, meerdere mensen hebben een goedkoop alternatief gekocht

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:35

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

PS4 is 2,1 miljoen keer verkocht
In what is shaping up to be a historic year for gamers, I’m delighted to share an important new milestone with you. PS4′s North American debut on 15th November was PlayStation’s largest ever, with more than one million gamers picking up a PS4 in just 24 hours. Now, with PS4′s global launch expanding to a total of 32 countries worldwide, including Europe and Latin America, I’m proud to announce that more than 2.1 million PS4s have been sold.
goed nieuws! :)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:35
Zit nog te twijfelen tussen Assassin's creed 4 of Killzone Shadow fall? Is de singleplayer van killzone echt zo saai als vele zeggen? Eigenlijk wil ik grafisch wel gewoon één top titel bij een nieuwe console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Matedeor schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:52:
Zit nog te twijfelen tussen Assassin's creed 4 of Killzone Shadow fall? Is de singleplayer van killzone echt zo saai als vele zeggen? Eigenlijk wil ik grafisch wel gewoon één top titel bij een nieuwe console.
Zie het als een Hollywood actiefilm, prachtige graphics en een wat minder verhaal met plot holes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 08:54

MeNTaL_TO

The future is not set

chimera2 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:51:
Zoals ik de tekst bij uitzetten lees, doet ie dat alleen in standby, je kan ook geen tijd meer invullen zoals bij de ps3.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:35

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Matedeor schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:52:
Nee man die SP is vet, en op normal best pittig. is juist veel uitgebreider dan een standaard shooter zoals COD. omdat je wat tactischer te werk moet gaan met je Owl enzo. Daarnaast kun je sommige stukken op een verschillende manieren aanpakken door bv voor stealth te gaan of er juist doorheen te knallen.Verder zijn sommige delen meer open en moet je zoeken naar je objectives.

Dat sommige mensen daar niet mee om kunnen gaan en liever een gangetje gangetje shooter hebben maakt Killzone niet saaier.

Daarnaast is Killzone grafisch echt super indrukwekkend... voor 40 euro een prima game!

[ Voor 21% gewijzigd door Chaoss op 03-12-2013 11:16 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:35
Chaoss schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:58:
[...]

Nee man die SP is vet, en op normal best pittig. is juist veel uitgebreider dan een standaard shooter zoals COD. omdat je wat tactischer te werk moet gaan met je Owl enzo. Daarnaast kun je sommige stukken op een verschillende manieren aanpakken door bv voor stealth te gaan of juist je er doorheen te knallen.Verder zijn sommige delen meer open en moet je zoeken naar je objectives.

Dat sommige mensen daar niet mee om kunnen gaan ne liever een gangetje gangetje shooter hebben maakt Killzone niet saaier.

Daarnaast is Killzone grafisch echt super indrukwekkend... voor 40 euro een prima game!
Overtuigd ;)
Heb een ps4 eigenlijk ook niet gekocht om een verbeterde versie van een current-gen game te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-10 12:48
Chaoss schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:58:
[...]

Nee man die SP is vet, en op normal best pittig. is juist veel uitgebreider dan een standaard shooter zoals COD. omdat je wat tactischer te werk moet gaan met je Owl enzo. Daarnaast kun je sommige stukken op een verschillende manieren aanpakken door bv voor stealth te gaan of juist je er doorheen te knallen.Verder zijn sommige delen meer open en moet je zoeken naar je objectives.

Dat sommige mensen daar niet mee om kunnen gaan ne liever een gangetje gangetje shooter hebben maakt Killzone niet saaier.

Ik ga mee in bovestaand verhaal. Gisteren de SP uitgespeeld en voor het eerst online gespeeld.
Ben er zeer blij mee. wel toe aan Fifa nu:)
Pagina: 1 ... 38 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan