In Australië verkoopt de PS4 ook goed. Is ook de snelst verkopende console. Ze verkochten meer dan 2x zoveel als de PS3's
http://oxcgn.com/2013/11/...-double-the-size-of-ps3s/
http://oxcgn.com/2013/11/...-double-the-size-of-ps3s/
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Thanks voor de tip; zojuist AC black flag voor 42,67 besteldJimmyJoness schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:34:
nu zijn de prijzen idd verwerkt op de site!
dus als ik 1 game los koop dan kost dze ook maar 66%?
Bij mij staat ie gewoon bij mijn bestellingen en kan ik zien dat de bestelling in behandeling is.SmooK schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:52:
Heb jij al wel een bevestiging gehad? Ik wel dat hij besteld is maar daarna niets meer
Instellingen -> PSN -> licenties herstellen. Hierna zouden ze het weer moeten doen!Poulske schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:55:
Bij mij is Resogun en Contrast gelocked. Blijkbaar ben ik niet bevoegd voor de licentie. Terwijl ik wel PS Plus heb.
Dan is het niet gek dat je nu niks ziet. Je zal dan ook pas iets horen als het product verzonden is. Als het goed is heb je wel een mail gehad na je betaling met een bestelnummer?SmooK schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:53:
Ja ik heb besteld zonder account aan te maken(omdat ik enigszins haast had)
Wat je kunt proberen is "Licenties herstellen". Dit vind je in "Instellingen" > "PSN"Poulske schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:55:
Bij mij is Resogun en Contrast gelocked. Blijkbaar ben ik niet bevoegd voor de licentie. Terwijl ik wel PS Plus heb.
-
*net ook besteld!:Ddutchgio schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:48:
[...]
Thanks voor de tip; zojuist AC black flag voor 42,67 besteld
[ Voor 22% gewijzigd door JimmyJoness op 02-12-2013 20:02 ]
Ik vermaak me nu al een hele tijd met de demo. Iedere keer als je een nieuwe match start krijg je ook weer eerst een andere oefen challenge. En voor een wedstrijd tegen een vriend op de bank heb je eigenlijk ook niet meer opties nodig.
het staat nergens dat het er 3 moeten zijn. de prijs is gewoon omlaag gezetNikkiNailz schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:39:
[...]
Welke Saturn is dat?
Ik heb er niet veel vertrouwen in dat Saturn de afgeprijsde online artikelen gaat leveren als er maar één besteld is.
Wat denk jij dan, dat wanneer je je bestelling plaatst het pakketje DIRECT de deur uitvliegt bij Saturn?JimmyJoness schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:03:
en ook bij assasins creed dat mailtje dat het nog moet worden verwerkt.
what da f?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Je hebt toch ook een bevestiging dat je hebt betaald voor je artikel. Ze moeten het alleen nog pakken, inpakken en opsturen.JimmyJoness schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:06:
normaal gesproken krijg je direct een bevestiging als je geld betaald voor een artikel ja.
dit klinkt meer naar dat ze nix meer laten horen en dat het dan niet doorgaat, als de prijs weer omhoog gaat dan opeens wel
Verwijderd
Ik ben er tevreden over maar of het een groot verschil maakt betwijfel ik. Dat is voor ieder persoonlijk of hij het er voor over heeft.DarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:14:
[...]
pricewatch: Seagate Momentus ST1000LM014, 1TB
Dit is toch zo'n hybrid geval? Is dit wat?
Nee werkt niet, of eerder, ik kan niet vinden hoe ik hem zou moeten aanmelden, via controllers lukt niet en via BT ook niet.Gandalf68 schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:01:
oke, nog maar eens vragen , (of ik moet over het antwoord heen hebben gekeken )
Werkt de Blu Ray remote van de ps3 ook op de playstation 4 ?? Wil hem ook gaan gebruiken als Blu Ray speler vandaar en aangezien er nog geen officiële ps4 Blu Ray remote is ...
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Als iets te mooi is om waar te zijn....... en zeker bij een 'mijn webwinkel'Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:58:
Wat denken jullie?
deze site net gezien op het internet, beweren een Playstation 4 Mega bundel weg te geven voor een bedrag van 430 euro....
Ophalen kan en word ook gezegd beste is om op te halen
Link: http://www.mijnwebwinkel....arch&search=playstation+4
Cons:::BB4E
Verwijderd
Wel erg veel moeite besteed aan het maken van die website..Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:58:
Wat denken jullie?
deze site net gezien op het internet, beweren een Playstation 4 Mega bundel weg te geven voor een bedrag van 430 euro....
Haha, deze doen minimaal € 650,00 op Markplaats en de prevert suppliers van Sony hebben geen voorraad. 1 + 1 = 3.Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:58:
Wat denken jullie?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Wacht... Simlockvrij?GSM SMILDE biedt aan:
Playstation 4 killzone bundel 500 GB
Nieuw in doos
Simlockvrij
2 jaar garantie
Vaste prijs: €429,-
Killzone bundle van de ps4 maandag leverbaar
2 controllers en de game killzone shadow falls
-
Ja gelijk bestellen! dan heb je voor de prijs van een ps4 een levensles te pakken, namelijk: Wees niet zo naïef om dit soort websites te geloven.Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:58:
Wat denken jullie?
39
Verwijderd
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Dat is op de PC een bekend probleem. Bij twee maps ontbreekt er vaak geluid, dat soms sporadisch eventjes terug komt en dan weer verdwijnt. Voor de PC zou de volgende patch dat fixen.Satom schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:32:
Weet niet of ik het hier mag melden/vragen, maar hebben jullie ook last van ontbrekend geluid bij Battlefield 4? Zo heb ik af en toe geen omgeving-geluid..
dat is toch vreemd van Sony... geneens een fatsoenlijke Blu Ray remmote... en ja kan via de controller maar dat systeem hadden ze al op de ps2 en ook toen had ik er een hekel aan ....MeNTaL_TO schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:48:
[...]
Nee werkt niet, of eerder, ik kan niet vinden hoe ik hem zou moeten aanmelden, via controllers lukt niet en via BT ook niet.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Morgen komt er weer een patch. Die o.a het geluid fixed die ontbreekt bij opname en streamen.Shiverzz schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:33:
same here, hopelijk doet DICE er snel wat aan.
Shiverzz schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:33:
same here, hopelijk doet DICE er snel wat aan.
We zullen zien, komt die patch al snel? Thanks PBP! Heb ook al 1x mee gemaakt dat het spel crasht, maar gewoon opnieuw gestart en gaan met die banaan!Fleximex schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:33:
[...]
Dat is op de PC een bekend probleem. Bij twee maps ontbreekt er vaak geluid, dat soms sporadisch eventjes terug komt en dan weer verdwijnt. Voor de PC zou de volgende patch dat fixen.
Bij de PS4 dan misschien ook binnenkort?
Klopt is tijdelijk uitgeschakeld voor europa. Zal in de komende dagen weer beschikbaar zijn.FerdiV schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:47:
Ik heb ook een vraag. Wat is de 'What's new?' eigenlijk? Ik kan daar niks mee, zie alleen een pijl.
Overigens zag ik bij video's een weergave in soort van krantenstijl met allemaal onderwerpen over vrienden. Is dat het misschien? Want ik mis dat ook.
Verwijderd
Verwijderd
Tijd niet echt bij gehouden maar ik denk dat ik snel 12 Uur besteed heb aan de SP van killzone, veel meer had ik ook niet verwacht.MeNTaL_TO schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:04:
[...]
Holy fuck, dat is rap of is SP kort? Ik ben denk ik nog steeds aan het begin (crashsite opblazen), mede omdat ik echt geen shooters met een console kan spelen.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Werkt nu opeens ook bij mij.Poulske schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:53:
Het what's new gedeelte functioneert nu bij mij.
PSN id: NL_SToRM
psn: t-zakje
Hier ook niet!Nipje schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:24:
Helaas nog geen verzendbevestiging van Saturn! Voor 22:00 besteld en morgen in huis valt dus mooi in het water vanavond
Is het niet een standaard micro USB aansluiting? Tenminste, dat vond ik het wel op lijken!TheDukemaster schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:30:
Iemand ook al een tweede controller gehaald? Ik pakte hem uit en tot mijn verbazing zat er niet eens een USB kabeltje bij... Nou geen ramp dacht ik heb nog wel wat kabeltjes liggen, blijkt dat het kabeltje die bij de PS4 tot nu toe de enige is waarmee de controllers daadwerkelijk opladen?? 60 euro betalen en dan geen eens een kabeltje erbij vindt ik echt heel karig.
Is ook bij fifa! Ik zoek ook een oplossingRonnieB82 schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:12:
Ik merk dat bij need for speed standaard de mic van de cam gebruikt word zodra ik een game join.
Kan ik dat ergens uitzetten?
Binnen NFS heb je wel de optie om voicechat helemaal uit te zetten, maar ik zou wel graag andere willen horen, en eventueel mijn mic inpluggen als ik zelf wat wil zeggen... Ik wil alleen niet dat ie de mic van de cam gelijk aanzet zodra ik een game join...
Wellicht is dit bij andere spellen ook zo.
We wachten rustig af!Sebastiaan92 schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:27:
Dat je kan bestellen tot 22:00 wil niet zeggen dat ze alles verwerken voor 22:00. Mailtje kan nog komen natuurlijk!
Net als bij Bol.com verwerken ze eerst alle bestellingen, dán gaat het pas met de post mee. Of denk je dat ze gelijk je bestelling inpakken na je bestellingNipje schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:24:
Helaas nog geen verzendbevestiging van Saturn! Voor 22:00 besteld en morgen in huis valt dus mooi in het water vanavond
Dacht ik dus ook, had er nog een paar liggen en die passen gewoon maar er wordt niets opgeladen.Satom schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:31:
[...]
Is het niet een standaard micro USB aansluiting? Tenminste, dat vond ik het wel op lijken!
Klopt, ik ergerde me dood aan het feit dat ze bij de PS3 mini usb gebruikten..Satom schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:31:
[...]
Is het niet een standaard micro USB aansluiting? Tenminste, dat vond ik het wel op lijken!
Maar het werkt ook? Want TheDukemaster geeft aan dat het niet werkt(?).. Heb zelf ook genoeg liggen!dutchgio schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:41:
[...]
Klopt, ik ergerde me dood aan het feit dat ze bij de PS3 mini usb gebruikten..
Mijn telefoonoplader werkt er ook mee; een extra kabeltje vinden is dus niet zo moeilijk
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Net even geprobeerd met een Micro-USB kabeltje van mij Logitech AB.Satom schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:43:
[...]
Maar het werkt ook? Want TheDukemaster geeft aan dat het niet werkt(?).. Heb zelf ook genoeg liggen!
-
Ben benieuwd! Lijkt mij eigelijk wel dat het gaat werken, maar goed je weet het tegenwoordig nietEdd schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:54:
[...]
Net even geprobeerd met een Micro-USB kabeltje van mij Logitech AB.
Bij deze en de originele gaat de oranje lamp branden bij van de DS4 en daarna weer uit (waarschijnlijk omdat ie vol is). Zal eens kijken als de DS4 iets leger is.
Natuurlijk verwacht ik dat niet. Maar een status update rond deze tijd zou niet gek zijnExorcist schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:34:
[...]
Net als bij Bol.com verwerken ze eerst alle bestellingen, dán gaat het pas met de post mee. Of denk je dat ze gelijk je bestelling inpakken na je bestelling?
Neen, heb gekozen voor een snelle bestelling zonder te hoeven registreren. Had haastChaoss schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:52:
zie jij wel wat staan onder mijn bestellingen?
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
[ Voor 108% gewijzigd door sparrow86 op 02-12-2013 23:04 ]
Bol.com stuurt mij meestal tussen 2 en 4 uur een mail (in de nacht)Nipje schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:58:
[...]
Natuurlijk verwacht ik dat niet. Maar een status update rond deze tijd zou niet gek zijn.
Verwijderd
Derde kabeltje geprobeerd(die van mij S3) en die werkt eindelijk wel. Toch gek dat de andere twee het niet doen.Satom schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:55:
[...]
Ben benieuwd! Lijkt mij eigelijk wel dat het gaat werken, maar goed je weet het tegenwoordig niet
Na nog wat verder zoeken op internet kwam ik dit bericht tegen:sparrow86 schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:04:
Ik krijg mijn Tritton AX Pro headset maar niet aan de praat. Dat wil zeggen, het geluid doet het wel, ik heb de instellingen zo veranderd dat de headset all audio krijgt en primary outpout port staat op digital out, optical, daar Dolby digital aangevinkt en linear PCM laten staan bij audio format (priority). Mss moet dat op Bitstream (dolby)?
Hij herkent de headset nu ook en ook de microfoon herkent hij, waar hij eerst zei bij het inspreken van een bericht dat de mic niet aangesloten was. Ik heb de headset en de ps4 controller aangesloten met een audiokabeltje met aan allebei de kanten een 3,5mm plug, die past ook,alhoewel je bij de controller nog een klein stukje metaal van de plug ziet. Heb die kabel los gekocht, want het standaard kabeltje is aan 1 kant 3,5 en de andere kant 2,5mm, en dat past niet. Maar ondanks de herkenning hoor ik niks wanneer ik een ingesproken berichtje terugluister.
Wie kan mij helpen? Want ik wil graag met mn medespelers communiceren! Hoe krijg ik de microfoon van mn Tritton AX Pro aan de praat op de ps4?
Dat is dan meteen mn grootste ergernis aan deze console, wat een slechte foute keus van Sony zeg. Je vette 5.1 headset kan je alleen gebruiken voor het gamegeluid, maar je kan niet chatten, belachelijk! Hopen dat die update snel komt dan anders kan ik mn headset net zo goed verkopen.Wanneer de PlayStation 4 uitkomt zal het apparaat geen bestaande headsets ondersteunen. We spreken hier over zowel de headsets die via bluetooth als via USB met je console in verbinding staan. Wanneer je een PULSE gaming headset van Sony zelf in je bezit hebt moet je wachten tot er een system update komt na de launch.
Heb je geen PULSE maar een headset die via bluetooth verbinding maakt, dan ben je finaal de lul. Headsets die met bluetooth werken zullen namelijk ook na de launch van de PS4 niet gaan werken. Als je apparaat via USB werkt zul je moeten wachten op een update, die op een onbepaalde tijd in de toekomst zal verschijnen. Gebruik je een koptelefoon met zowel digitaal als optisch signaal? Dan zal het geluid wel werken, maar de chat ook pas later.
Een schrale troost is de 'headset' van Sony zelf die je bij de aanschaf van elke PlayStation 4 zal krijgen. Maar zo’n mono-oortje in moeten doen terwijl je superstrakke headset naast je ligt die niet gebruikt kan worden is nogal een tantaluskwelling.
Ik heb sinds zondagmiddag geen problemen meer met PSN maar het verstandig de Playstation blog in de gaten te houden.Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:00:
Is het trouwens al mogelijk om codes te redeemen en games te kopen online? Ik wil deze week ook fifa digitaal aanschaffen. (Games die ik het hele jaar blijf spelen heb ik liever op mijn HD.)
Dit was al zo bij de ps3. USB kabels die ook kunnen laden en als het ware twee kanten opgaan zijn vaak ook wat dikker.TheDukemaster schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:10:
[...]
Derde kabeltje geprobeerd(die van mij S3) en die werkt eindelijk wel. Toch gek dat de andere twee het niet doen.
Net de demo uitgespeeld, zag er prachtig uit in 3D!G4mert schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:36:
Tip voor mensen met een 3d tv. Download de Trine 2 demo deze heeft prachtige 3d ondersteuning!
Ziet er heel gelikt uit.
Welcome to the League of Draven
Dat is apart... Ik kan sinds zaterdag avond al zonder problemen op psn.sparrow86 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:02:
Sjongejonge nog steeds werkt de PSN store niet. Als ik via mn laptop inlog en naar de store ga zit er 10 euro in mn portmenonnee, maar als ik psn+ van 6,99 wil kopen zegt ie nog steeds dat er niet voldoende saldo op mn account staat :S:S:S
PSN doet het wel en ik kan ook wel naar de store, maar ondanks dat ik 10 euro saldo heb blijft ie volhouden dat ik geen saldo heb.TRK schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:05:
[...]
Dat is apart... Ik kan sinds zaterdag avond al zonder problemen op psn.
black flag wel, killzone had ik zonder account te maken gekocht (haast enzoChaoss schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:18:
Zien jullie je bestellingen wel onder "mijn bestellingen" van je account staan?
yupChaoss schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:18:
Zien jullie je bestellingen wel onder "mijn bestellingen" van je account staan?
PSN: MrMistral
Hmm das ruk, hier niet
nee:p ik ben allang blij dat ze de sticks niet meer bol hebben gemaakt, dat was echt een major fail.MrMistral schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:21:
Iemand ook last van het wegglijden van je linkerduim tijdens het spelen van Fifa?Bij mij glijdt m'n duim weg als ik een lange tijd speel. Is wel heel erg irritant Ook duwt het randje in m'n duim wat niet een heel prettig gevoel is, maar misschien is dat laatste gewenning
JimmyJoness schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:34:
[...]
nee:p ik ben allang blij dat ze de sticks niet meer bol hebben gemaakt, dat was echt een major fail.
wel zit mijn l1 fulltime vast, hier heb ik intertoys over gemailed wat te doen.
Whaha! SuperspannendVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:22:
Zweet handen! Haha, zker spannende wedstrijd
PSN: MrMistral
Bedankt voor de tip alleen vinden jullie het niet naar om zo'n bril op te hebben met gamen?Euphanasia schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:46:
[...]
Net de demo uitgespeeld, zag er prachtig uit in 3D!
JimmyJoness schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:34:
[...]
nee:p ik ben allang blij dat ze de sticks niet meer bol hebben gemaakt, dat was echt een major fail.
wel zit mijn l1 fulltime vast, hier heb ik intertoys over gemailed wat te doen.
[ Voor 18% gewijzigd door Paulus07 op 03-12-2013 01:24 ]
Slecht leverbaar bij mm en saturn..Uniciteit schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 01:21:
Saturn Battlefield 4 pre-order nog steeds niet geleverd (nog steeds "In behandeling"). Morgen maar opbellen om te annuleren en bij een andere winkel bestellen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq