PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Klinkt als een oude/goedkope receiver dan (niet om af te kraken). Receivers van nu zorgen er gewoon netjes voor dat Audio en Video beeld netjes gelijk loopt.Teunke7 schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:07:
[...]
hdmi naar tv met receiver krijg ik een lag
Kort: Ik zelf gebruik: PS4 -> RECEIVER -> TV: draait als een tiet
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Net een nieuwe onkyo 616 maar ik moet wel zelf de vertraging aanpassen via instellingen.EricNL schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:11:
[...]
Klinkt als een oude/goedkope receiver dan (niet om af te kraken). Receivers van nu zorgen er gewoon netjes voor dat Audio en Video beeld netjes gelijk loopt.
Kort: Ik zelf gebruik: PS4 -> RECEIVER -> TV: draait als een tiet
Op disc halen... Waarom? Omdat het 10-20 euro kan schelen. Kost in de store volgens mij iets van €70. In de winkel moet toch wel goedkoper kunnenNipje schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:11:
Ik ben van plan om AC4 te kopen, maar ik twijfel of ik het spel gewoon op disc zal halen of dat ik hem even in de PS store zal kopen. Iemand tips / ervaringen?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik niet snel een spel in de Store zal kopen, gezien je een disc uiteindelijk toch alweer sneller kunt doorverkopen.Nipje schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:11:
Ik ben van plan om AC4 te kopen, maar ik twijfel of ik het spel gewoon op disc zal halen of dat ik hem even in de PS store zal kopen. Iemand tips / ervaringen?
Op disc is vaak een stuk goedkoper. Dus discNipje schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:11:
Heb zelf Killzone wel via de store gekocht van Sony (60 Euro), maar kwam omdat ik 60 Euro tegoed had gekregen. Normaal is doorverkopen natuurlijk ook prima te doen als je een disc hebt. Met een digitale niet.
[ Voor 24% gewijzigd door ksborg op 02-12-2013 15:13 ]
Daarnaast is het ook wel zo fijn als je een game ooit wilt ruilen/verkopen.
[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 02-12-2013 15:13 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik heb hem gister in de store gekocht omdat het zondag was.Nipje schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:11:
Edit : iemand de companion app al geprobeert?
[ Voor 6% gewijzigd door AtlAntA op 02-12-2013 15:17 ]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ben ik blij dat ik ergens woon waar op zondag ook gewoon alles open isAtlAntA schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:14:
[...]
Ik heb hem gister in de store gekocht omdat het zondag was.
Heb je een linkje naar die test? Want daar ben ik wel benieuwd naar.zwembroek schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:13:
Ik heb zonet nog even een test gedaan en de ps4 gewoon horizontaal neergezet. Hij is echt beduidend stiller nu met Killzone en Batlefield 4. Alleen heb ik er niet echt ruimte voor om hem zo te plaatsen. Dus gaat ie gewoon weer verticaal. Ik heb ook besloten die stand toch niet te halen. Deze zorgt namelijk niet voor een betere luchtstroom zoals hier eerder werd aangegeven. Op Kohaku staat een test ivm stabiliteit en daar komt uit dat het geen fuck uit maakt.
-
Op disc, al is het alleen al omdat je digitale games niet kan doorverkopen.Nipje schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:11:
http://www.webbman-games....ducts.php?282&cPath=63_93Nipje schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:15:
Bedankt voor de info! Iemand dan misschien een tip van een webwinkel waar de spellen goedkoop zijn? Op pricewatch komt ik nog op 60 euro uit. Scheelt toch 10 euro, daar niet van.
is de goedkoopste die ik vind
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Bij de Saturn hebben ze weer de 3 halen 2 betalen actie, volgens de website dan iig. Alleen in de winkel zelf, niet online.Nipje schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:15:
Bedankt voor de info! Iemand dan misschien een tip van een webwinkel waar de spellen goedkoop zijn? Op pricewatch komt ik nog op 60 euro uit. Scheelt toch 10 euro, daar niet van.
http://folder.saturn.nl/wk49/page/6-7
Verwijderd
Ik heb hem al: YouTube: Using the PS4 VerticallyEdd schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:16:
[...]
Heb je een linkje naar die test? Want daar ben ik wel benieuwd naar.
Gaat puur over stabiliteit en niet over de airflow. De stand heeft namelijk sleuven in de voet voor extra airflow en ik was benieuwd of dat echt werkt. Dan toch maar eens de gok wagen en zo'n ding halen. Even kijken of ie dan nog steeds zo hard blaast in vergelijking zonder stand
-
http://kotaku.com/yes-the...y-without-help-1464567523Edd schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:16:
[...]
Heb je een linkje naar die test? Want daar ben ik wel benieuwd naar.
Ik las vorige week ergens dat iemand van Sony heeft gezegd dat ze de spellen in de Store expres duur houden (adviesprijs) om juist de retailers zoveel mogelijk hun business te laten houdenVerwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:21:
In de store betaal je haast alle games voor de volle mep. Eigenlijk zou Sony op een slimme manier daarmee om moeten gaan door het in de store goedkoper te maken dan in een gewone winkel waardoor de spellen niet geruild of doorverkocht kunnen worden. Maar kennelijk is dit geen mogelijkheid.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Klopt maar die sleuven zijn zo klein dat ik mij afvraag of het beter is dan die ruimte die er nu ook zonder de stand is. Maar ik ben benieuwd wat de uitkomst bij jou gaat zijn.Edd schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:21:
[...]
Ik heb hem al: YouTube: Using the PS4 Vertically
Gaat puur over stabiliteit en niet over de airflow. De stand heeft namelijk sleuven in de voet voor extra airflow en ik was benieuwd of dat echt werkt. Dan toch maar eens de gok wagen en zo'n ding halen. Even kijken of ie dan nog steeds zo hard blaast in vergelijking zonder stand
de US store is $60,- omgerekend €45,-, maar die kun je dan inderdaad niet doorverkopen.Oxigeon schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:18:
[...]
http://www.webbman-games....ducts.php?282&cPath=63_93
is de goedkoopste die ik vind
Verwijderd
Hebje linkje voor die US store dingen? Hoe/ wat dat moet?shoombak schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:32:
[...]
de US store is $60,- omgerekend €45,-, maar die kun je dan inderdaad niet doorverkopen.
US psn account aanmaken, dan via bijv offgamers.net US psn tegoed aanschaffen, vervolgens met je US account inloggen op je PS4 en in de store je game kopen. Als je daarna switcht naar je NL account kun je de game nog steeds spelen.Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:36:
[...]
Hebje linkje voor die US store dingen? Hoe/ wat dat moet?
Verwijderd
wauw nooit over nagedacht, thanksshoombak schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:50:
[...]
US psn account aanmaken, dan via bijv offgamers.net US psn tegoed aanschaffen, vervolgens met je US account inloggen op je PS4 en in de store je game kopen. Als je daarna switcht naar je NL account kun je de game nog steeds spelen.
Geen last van gehad, het installeren duurt wel erg lang. Maar goed, quickplay gestart, cpu vs cpu wedstrijd en stream aangezet om te kijken of dat ook werkt. Dus weet ook niet hoelang het in totaal geduurd heeft.Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:33:
Ik heb NBA 2k14 gehaald maar hij wilt niet installeren. Hij blijft steeds op 60% hangen en doet dan niks meer. Hebben meer mensen hier last van?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Alleen als ik 3 dingen heb in mijn winkelmandje, zie ik dat ik nog steeds voor 3 gamesm oet betalen
thxz gelijk besteld! best een grote pricedrop van 59 naar 42 in 1 week..kaanmijo schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:44:
Killzone is op dit moment 42 euro bij Saturn.
http://www.saturn.nl/mcs/...,95952,488165,817078.html
Verwijderd
Volgens mij zijn PS4-games uitgesloten.Caneezy schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:06:
Is de saturn deal ook online beschikbaar? Scheelt een ritje naar de winkel..http://www.saturn.nl/mcs/productlist/Gaming--Film-%26-Muziek,95952,488163.html?langId=-11
Alleen als ik 3 dingen heb in mijn winkelmandje, zie ik dat ik nog steeds voor 3 gamesm oet betalen
Althans daar is op budgetgaming een hele discussie over.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2013 16:11 ]
Hoe zit dit met online gamen, wordt je dan geplaatst in NA servers of maakt dit niks uit?shoombak schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:50:
[...]
US psn account aanmaken, dan via bijv offgamers.net US psn tegoed aanschaffen, vervolgens met je US account inloggen op je PS4 en in de store je game kopen. Als je daarna switcht naar je NL account kun je de game nog steeds spelen.
Welcome to the League of Draven
Verwijderd
Met deze vraag zit ik ook.. Iemand!?Euphanasia schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:20:
[...]
Hoe zit dit met online gamen, wordt je dan geplaatst in NA servers of maakt dit niks uit?
ik net ook meteen besteld!AlphaWierie schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:06:
[...]
thxz gelijk besteld! best een grote pricedrop van 59 naar 42 in 1 week..
kreeg alleen een mailtje dat hij nog door hun systeem moest oid.
ik ben er bang voor dat ze de keutel terugtrekken:(
Ik zie daarvan niets staan in de advertentie. Ook niet in de kleine lettertjes, alleen dat het goedkoopste product gratis is.Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:10:
[...]
Volgens mij zijn PS4-games uitgesloten.
Althans daar is op budgetgaming een hele discussie over.
-
Verwijderd
Klopt, ik zie het inderdaad ook nergens staan. Ik vind het alleen raar dat in de online store van Saturn de prijzen (nog) niet zijn aangepast. Er staat wel ''alle getoonde online prijzen zijn inclusief voordeel", maar de prijs van geen enkele game (op Killzone na) is lager dan 60 euro.Edd schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:43:
[...]
Ik zie daarvan niets staan in de advertentie. Ook niet in de kleine lettertjes, alleen dat het goedkoopste product gratis is.
Jawel, De Sony Wireless Headset 7.1 en de Sony Pulse Headsets sowieso.Stancke schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:47:
Nog altijd niet bekendgemaakt welke draadloze headsets zullen werken op de PS4?
Bron: http://blog.us.playstatio...timate-faq-north-america/.
[ Voor 14% gewijzigd door Jumpman op 02-12-2013 16:51 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Oh mooi, die heb ikJumpman schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:49:
[...]
Jawel, De Sony Wireless Headset 7.1 en de Sony Pulse Headsets sowieso.
Bron: http://blog.us.playstatio...timate-faq-north-america/.
PSN: Bellerophon-
Ik zie nergens specifiek staan dat die 7.1 headset van Sony ook wordt ondersteund.
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Ga het straks eens even proberenMonkeySleeve schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:57:
[...]
Ik zie nergens specifiek staan dat die 7.1 headset van Sony ook wordt ondersteund.
PSN: Bellerophon-
Graag, die is tenslotte stuk goedkoper dan die Pulse en vind hem eigelijk ook veel mooier
Verwijderd
Staat er gewoon, en was eerder ook al bevestigd:MonkeySleeve schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:57:
[...]
What PS4 software features have been announced, but won’t be available at launch in North America?
Below is an overview of certain features that have been announced that will not be available when PS4 launches in North America.
Share controller via the internet to assist a friend
Suspend/Resume mode
Wireless Stereo Headsets support
Wireless Stereo Headset
Pulse Wired Stereo Headset
Pulse Wireless Stereo Headset Elite Edition
Op dit moment wordt er nog geen ondersteund, dit wordt later toegevoegd. Dit komt in een nieuwe firmware.
[ Voor 60% gewijzigd door Jumpman op 02-12-2013 17:11 ]
https://docs.google.com/s...aGhUaHc&usp=sharing#gid=0
FIFA werkt prima bij mijVerwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:04:
Maar als ik in de US store dus een spel koop, kan ik deze op mijn EU account downloaden en spelen op EU servers?
Dus met Wireless Stereo Headsets support moet ik maar vanuit gaan dat het gaat om die 7.1 set?Jumpman schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:08:
[...]
Staat er gewoon, en was eerder ook al bevestigd:
What PS4 software features have been announced, but won’t be available at launch in North America?
Below is an overview of certain features that have been announced that will not be available when PS4 launches in North America.
Suspend/Resume mode
Wireless Stereo Headset
[...]
Op dit moment wordt er nog geen ondersteund, dit wordt later toegevoegd. Dit komt in een nieuwe firmware.
Edit: Het is nogal algemeen bedoel ik
De Headset heeft officieel zo.MonkeySleeve schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:14:
[...]
Dus met Wireless Stereo Headsets support moet ik maar vanuit gaan dat het gaat om die 7.1 set?
Omg dat wist ik nietJumpman schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:17:
[...]
De Headset heeft officieel zo.
[afbeelding]
Edit: Beetje reviews zitten lezen op headsetshop.nl, 91% score. Very nice, alleen wel jammer dat die mic niet verwijderbaar is.
[ Voor 17% gewijzigd door MonkeySleeve op 02-12-2013 17:20 ]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Deze kan je helemaal inklappen, en uitzetten.MonkeySleeve schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:18:
[...]
Omg dat wist ik nietmy bad
Edit: Beetje reviews zitten lezen op headsetshop.nl, 91% score. Very nice, alleen wel jammer dat die mic niet verwijderbaar is.
Naar mijn mening op prijs/kwaliteit de beste Playstation Headset die je kan kopen. Als je hem nu aanschaft zou ik toch echt wachten tot de PS4 support echt geregeld.
Mijn Turtle Beach gaat niet werken helaas.
Zag deze voor € 90,- bij Bart Smit
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Verwijderd
3 halen = 2 betalen actie. Daarmee o.a. FIFA 14, AC IV €42,67...
Wel lange levertijd bij Bol.com trouwensMAGDATTT schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:06:
Een vraagje van een playstation leek (PS4 is onze eerste console na de WII). Die PS3 PS+ aanbieding bij bol.com voor 365 dagen. Geld deze ook voor PS4? Ik neem aan van wel. Maar krijg liever hier even bevestiging dat dit zo is voordat ik zometeen aan een PS3 abbo vastzit.
Allen hieronder, dank voor jullie antwoord!!
Verwijderd
Onjuist, alle spellen zijn gewoon € 42 geworden! Net BF4 ff besteld.Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:31:
De prijzen in de Saturn-webshop zijn aangepast!
3 halen = 2 betalen actie. Daarmee o.a. FIFA 14, AC IV €42,67...
Verwijderd
Je hebt gelijk, in de online store zijn alle games gewoon aangepast naar de actieprijs. Excuus.Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:34:
[...]
Onjuist, alle spellen zijn gewoon € 42 geworden! Net BF4 ff besteld.
@nipje: bestel ze nu gewoon online!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2013 17:38 ]
Snel even online bestellen en laten afleveren bij je lokale saturn?Nipje schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:36:
Net even bij de Saturn geweest voor de 3 halen 2 betalen aanbieding. Helaas was AC en Fifa uitverkocht. Heb dus uiteindelijk niks gekocht.
-
Welke vestiging was dit?Nipje schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:36:
Net even bij de Saturn geweest voor de 3 halen 2 betalen aanbieding. Helaas was AC en Fifa uitverkocht. Heb dus uiteindelijk niks gekocht.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Edit: Nu toch gelukt
[ Voor 17% gewijzigd door giganielsie op 02-12-2013 17:55 ]
Meteen maar Ghosts gehaald voor 43 euro
Werkt de Blu Ray remote van de ps3 ook op de playstation 4 ?? Wil hem ook gaan gebruiken als Blu Ray speler vandaar en aangezien er nog geen officiële ps4 Blu Ray remote is ...
Zijn er btw al mensen die hun x12 draaiende hebben.
[ Voor 12% gewijzigd door harryvos op 02-12-2013 18:12 ]
http://www.videogamer.com...6_more_than_xbox_one.html
Hier ook een linkje:Nipje schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:25:
Wat informatie over de verkoopcijfers van de PS4:
http://www.insidegamer.nl...eest-tijdens-black-friday
Tomorrow is not today!
Spacey is er weer als de kippen bij mij om de Xbox te beschermen.Spacey23 schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:30:
[...]
Hier ook een linkje:
http://www.insidegamer.nl...eest-tijdens-black-friday
PSN: Finally_Chris
ik denk dat hun headset aanstaat, kan ik dit ook uitzetten? word er beetje gek van
Rime

[YouTube: http://youtu.be/bivYupQFXUA]
the Witness

Verwijderd
Ongelovelijk! 250k PS4 consoles wegzetten in een weekend. Wat betekend dat niet voor de rest van Europa? De voorsprong de PS4 nu maakt op de Xbone is waarschijnlijk nooit meer te achterhalen. De Xbone lanceerde daar met een schamele 150k.Nipje schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:25:
Wat informatie over de verkoopcijfers van de PS4:
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Hier ook net getest, mooi in 3D!Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:04:
Trine 2 in 3d net gespeeld (demo) prachtige side scroller, als je een 3d tv hebt inderdaad zeker de moeite, erg mooi zeg!
Nog een leuk weetje, als je iets invoert in een invoer veld, kan je op R3 drukken kan je met de motion control de boel invoeren door je controller bewegen in plaats van pijltjes knoppen gebruiken. Wel lastig eerst, maar kwam er bij toeval achter omdat R3 bij de PS3 shift was.
Btw iemand mij adden voor potje KZ? @ps4 Mindire
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
vanmiddag killzone besteld ( op voorraad, voor 22:00 besteld morgen in huis) en heb nogsteeds geen bevestiging dat hij "in hun systeem verwerkt is"
In de Saturn bij ons ligt niets meer (Totaal 30 PS4 games, en niet de top games). Tevens geldt in de winkel dat je 3 games moet kopen om de 2e gratis te krijgen, dus kan je beter online kopen.NikkiNailz schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:28:
Morgen maar even langs de Saturn crossen.
online verwerkt de site deze actie nietJumpman schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:29:
[...]
In de Saturn bij ons ligt niets meer (Totaal 30 PS4 games, en niet de top games). Tevens geldt in de winkel dat je 3 games moet kopen om de 2e gratis te krijgen, dus kan je beter online kopen.
Online krijg je gewoon 33% korting op 1 gameJimmyJoness schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:32:
[...]
online verwerkt de site deze actie niet
-
Nee, de prijzen zijn al 66% de adviesverkoopprijs.JimmyJoness schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:32:
[...]
online verwerkt de site deze actie niet
dus als ik 1 game los koop dan kost dze ook maar 66%?
[ Voor 79% gewijzigd door JimmyJoness op 02-12-2013 19:35 ]
Nee hoor.JimmyJoness schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:34:
nfs, ghosts etc zijn gewoon volle prijs
vanmiddag wel nog toen ik keek, nu niet meer!
€ 42,67 bij mij per game (inclusief verzenden).JimmyJoness schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:35:
[...]
vanmiddag wel nog toen ik keek, nu niet meer!
klopt! nu wel :dJumpman schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:36:
[...]
€ 42,67 bij mij per game (inclusief verzenden).
alleen verwerkt saturn de bestellingen nog niet op de 1 of andere manier.
tot wanneer is deze actie?
Zoek even in het topic, de headset wordt officieel nog niet ondersteund.Dj-sannieboy schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:36:
Ik heb de Sony Pulse headset, maar als ik de USB adapter in de USB poort doe dan zegt de PS4 dat dit apparaat niet ondersteund wordt.
Welke Saturn is dat?Jumpman schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:29:
[...]
In de Saturn bij ons ligt niets meer (Totaal 30 PS4 games, en niet de top games). Tevens geldt in de winkel dat je 3 games moet kopen om de 2e gratis te krijgen, dus kan je beter online kopen.
Ik heb er niet veel vertrouwen in dat Saturn de afgeprijsde online artikelen gaat leveren als er maar één besteld is.
Ja dat wist ik, maar had daarna de FAQ verkeerd gelezenvan de Sony blog.Jumpman schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:37:
[...]
Zoek even in het topic, de headset wordt officieel nog niet ondersteund.
http://blog.us.playstatio...timate-faq-north-america/
Suspend/Resume mode
Wireless Stereo Headset
Will Wireless Stereo Headset and PULSE wireless stereo headset – Elite Edition, which are currently sold for PS3, work on PS4 at launch in North America? What about other wireless headsets?
PS4 will support the Pulse Wireless Stereo Headset and Pulse Wireless Stereo Headset – Elite Edition following an upcoming PS4 system software update. Existing wireless headsets from third-party companies that use a Bluetooth connection will not be supported on PS4, though most USB headsets will be supported following PS4 system software update 1.50.
[ Voor 31% gewijzigd door Dj-sannieboy op 02-12-2013 19:42 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan