Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuz schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:40:
Zou iemand mijn gegevens aan het docje willen toevoegen:

code:
1
Sluuz   Sluuz   Fifa 14, NBA2K14 Ja 1x Intertoys (Online) 1x Amazon.de (Online) 29
Docje? wat voor docje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:03
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:06:
Ik snap niet dat mensen luidruchtige ps4's hebben. Heb daadwerkelijk nergens last van, hij is muisstil. Enige moment wanneer hij een beetje geluid maakt is wanneer hij de disc inleest. Verder hoor ik hem vrijwel nooit!
nou maar hopen dan dat je fan niet stuk is :)
misschien heb je een ander model (japan)?

Mijne begon overigens pas echt met blazen na de twitch koppelen met uitzending kwaliteit op BEST terwijl ik aan het streamen was. Daarvoor was de mijne ook zo stil. Nu blaast die af en toe op een wat hardere stand, maar het is nu ook weer niet zo dat die echt super luid zijn werk doet, maar muisstil is die absoluut niet tijdens het gamen bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-10 15:03

Satom

Verzamel ervaringen

Check modbreak onderaan de pagina ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
AMARONE schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:50:
Iemand die online is via een Powerline?
Ja, hier ook online met een powerline. Werkt prima :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuz schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:40:
Zou iemand mijn gegevens aan het docje willen toevoegen:

code:
1
Sluuz   Sluuz   Fifa 14, NBA2K14 Ja 1x Intertoys (Online) 1x Amazon.de (Online) 29
Kan iemand mij ook toevoegen?

code:
1
JiggyMF JiggyMF KZ Shadow fall, BF4, COD Ghosts, Resogun, AC4 BF Ja 1x Intertoys (Online) 1x Bol.com (Online), 1 x Wehkamp (Online) 34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-10 21:17
Hendrikje1 schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:14:
[...]

Dank je. Hopelijk is dat de oplossing voor mijn problemen hier en voor 30 euro is het al te koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:16
shoombak schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:13:
ik heb in NFS best veel framerate drops, meer mensen last van?
Jup, ik had ook last van framerate drops. Heb ik van meerdere gelezen, ook op internationale fora.
Voor mij was dat spel de 70 euro nie waard, omgeruild voor AC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1mark
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:35

me1mark

Shoo-rah!

AMARONE schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:17:
[...]

Dank je. Hopelijk is dat de oplossing voor mijn problemen hier en voor 30 euro is het al te koop :)
Werkt perfect. _O_

SUZ-SWM40 VA2 + ERST20D-VM2D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-10 13:38
Wii4all schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:01:
[...]

lol....eigenlijk wel triest (ik heb zelf een ps3 dus ik wil sony niet bashen)

Als je een device van 400 euro koopt mag het toch wel uitzichtzelf stabiel staan.
Eerder triest dat jij vind dat ie niet uit zichzelf stabiel staat ..
Uit zichzelf is ie prima stabiel, en beweegt ie niet, pas als je op hoekjes gaat drukken dan wordt ie instabiel ..
Als je er gewoon vanaf blijft, en dat ding met rust laat gebeurt er niks mee, zelfs een stootje er tegenaan geven kantelt ie niet, dus waar heb je het over ..

Als ik een degelijke kast eenmaal staat, staat ie, zolang je niet bovenin tegen een hoek aan gaat staan duwen gebeurt er niks mee .. Is het dan ineens stabiel als je er tegenaan gaat staan duren dat ie dan omvalt? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
AMARONE schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:17:
[...]

Zelf heb ik een aantal maanden geleden een setje Fritz powerline 500E adapters gekocht bij amazon.de.
Was toen zo'n 50 euro als ik me niet vergis.

Werkte prima op me PS3 en nu ook op me PS4.

Binnenkort nog een losse adapter erbij kopen voor de iMac (draadloos momenteel) die bovenstaat. _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Hendrikje1 op 02-12-2013 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:34

Phydomir

Dennis

exi22 schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:05:
[...]

Precies, daarom vraag ik mij ook af of elke ps4 hier last van heeft? Want als het bij een enkele gevallen voorkomt dan kan je nog aan de bel trekken. Ik vind het echt apart en nu ik het weet stoor ik mij er wel aan.
Ik heb een heel eenvoudige oplossing voor het probleem. Niet op de achterkant drukken. Waar tegenwoordig al een probleem van wordt gemaakt zeg. Ding staat prima op zijn pootjes als je hem neer zet.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:48

Oxigeon

En zo is dat!

Ik snap ook niet dat mensen zich er druk om maken. Je gaat toch niet op de PS4 drukken als je aan het gamen bent? Dat ding staat in de kast en kom er alleen aan als ik van game wissel :S

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robinez schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:12:
[...]

nou maar hopen dan dat je fan niet stuk is :)
misschien heb je een ander model (japan)?

Mijne begon overigens pas echt met blazen na de twitch koppelen met uitzending kwaliteit op BEST terwijl ik aan het streamen was. Daarvoor was de mijne ook zo stil. Nu blaast die af en toe op een wat hardere stand, maar het is nu ook weer niet zo dat die echt super luid zijn werk doet, maar muisstil is die absoluut niet tijdens het gamen bij mij.
Muisstil moet je maar met een korrel zout nemen. Maar ik hoor hem vrij weinig tenzij ik er zowat naast ga zitten en er op ga letten. Maar heb verder geen irritatie factor ondervonden. Fan is zeker niet stuk, anders zou mijn ps4 ook erg warm moeten worden en heb daar geen last van. Hij koelt dus goed, wat betreft model ik zou het niet weten of ik een China of Japan model heb. Maar zal het zometeen even checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehawk86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-09 21:17
F1r3h4wk86 Firehawk86 Killzone Shadow fall ja Gamemania 27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:16
Ik wel soms dat ie een trillend geluid maakt bij het lezen van een disc, als ik dan m'n hand op de console legt is het weg. Dat kan er door komen dat de PS4 linksachter niet helemaal het oppervlakte raakt (vreemd, maar dat terzijde) Ik heb nog van die zwarte rubber matjes liggen hier, ik denk dat ik die fatsoenlijk op maat snij en onder m'n PS4 leg, dat zal de trillingen weg moeten nemen.

Verder heb ik nergens last van, geen extreem blazende fans of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
Heb een PS4 made in China en staat gewoon stabiel en is gewoon stil..alleen inderdaad als tie een spel inleest fftjes daarna ook niet meer..al met al tevreden(tot nu toe😉)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
DirtyDutch schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:37:
Heb een PS4 made in China en staat gewoon stabiel en is gewoon stil..alleen inderdaad als tie een spel inleest fftjes daarna ook niet meer..al met al tevreden(tot nu toe😉)
Staat dat achter op je console?
Oxigeon schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:28:
Ik snap ook niet dat mensen zich er druk om maken. Je gaat toch niet op de PS4 drukken als je aan het gamen bent? Dat ding staat in de kast en kom er alleen aan als ik van game wissel :S
Inderdaad .. En als je game wisselt druk je ook niet achter op het hoekje van de console ..
Wat zijn er toch een azijnpissers die gewoon een reden zoeken om iets te klagen te hebben ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:26

Edd

Rck010 schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:36:
Verder heb ik nergens last van, geen extreem blazende fans of iets dergelijks.
Dat gebeurd volgens mij voornamelijk als je hem verticaal zet zonder de standaard. Dan mis je aan die kant de ingaande luchtstroom (ja er zitten gaten). Ik heb hem gisterenavond weer horizontaal gezet, maar nog niet echt goed getest. Vanavond maar even Killzone spelen ,dan zal ik het wel merken.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
CRXDelSol schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:39:
[...]

Staat dat achter op je console?

[...]

Inderdaad .. En als je game wisselt druk je ook niet achter op het hoekje van de console ..
Wat zijn er toch een azijnpissers die gewoon een reden zoeken om iets te klagen te hebben ..
Nee volgens mij onderop me console...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Edd schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:40:
[...]

Dat gebeurd volgens mij voornamelijk als je hem verticaal zet zonder de standaard. Dan mis je aan die kant de ingaande luchtstroom (ja er zitten gaten). Ik heb hem gisterenavond weer horizontaal gezet, maar nog niet echt goed getest. Vanavond maar even Killzone spelen ,dan zal ik het wel merken.
Mijne staat verticaal en hij heeft nog nooit heel hard geblazen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Satom schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:43:
[...]
Mijne staat verticaal en hij heeft nog nooit heel hard geblazen :X
Al eens Killzone gespeeld?? :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Edd schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:44:
[...]

Al eens Killzone gespeeld?? :+
Haha, nee heb ik geen eens.. Ik zie het spel voor mij als een soort Crysis en nu was Crysis wel leuk, nouja deel 2 boeide mij enorm. Maar dit was meer om het verhaal (en stiekem de graphics :+ ), of is het onterecht dat ik er zo over denk? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-10 13:09
Blijkbaar is de PS4 250k verkocht in de UK tegen de 150K van de Xbox.

http://purenews.net/plays...250k-ps4s-united-kingdom/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Satom schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:46:
[...]
Haha, nee heb ik geen eens.. Ik zie het spel voor mij als een soort Crysis en nu was Crysis wel leuk, nouja deel 2 boeide mij enorm. Maar dit was meer om het verhaal (en stiekem de graphics :+ ), of is het onterecht dat ik er zo over denk? :9
Dat weet ik niet, mijn eerste echte Killzone ervaring :+
Maar het valt mij op dat bij Killzone mijn PS4 hard begon te blazen. Bij bijvoorbeeld NFS Rivals of de demo van Fifa 14 had ik geen last, vandaar mijn vraag.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:50

alwinus

Tweaked

Killzone laat je PS4 wel blazen jah. Ik zat ook even te kijken. Het werd later even wat minder. Dat hoorde ik niet bij AC: Black Flag. Vond hem al zo lekker stil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:45
Ik heb net eergisteren via de store ps+ voor een jaar gekocht. Daarna zag ik de aanbieding van 37,50 via bol.com Als ik deze code nu invoer wordt mijn PS+ abonnement dan gewoon geldig tot t/m december 2015? Of moet ik deze tegen het einde van mijn huidige abonnement invoeren?
(Ben totaal nieuw met PS+ dus dit mag klinken als een domme vraag, ga ervan uit dat als ik die code straks invoer ik gewoon 2 jaar PS+ heb?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnapCase
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-12-2024
Kan iemand mij ook toevoegen?
code:
1
Kevinius84 SnapCase BF4 FIFA14 ja Bol.com 29

Kansloze actie van Sony trouwens: bij de installatiewizard een PSN abonnement af kunnen sluiten om er vervolgens achter te komen, na de volledige installatie, dat je het eerst twee weken gratis kunt proberen.
Heb dat even aangegeven bij Sony, krijg je zo'n reactie over de mail:
Geachte,

Bedankt voor uw e-mail.

Wij begrijpen dat u een aankoop heeft gedaan, waarvan u achteraf een gratis proefperiode af kon sluiten. Helaas kunnen wij hierin niets voor u betekenen.

Vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:18
Phydomir schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 10:21:
[...]

Volgens mij ligt dit meer aan het PS+ model. Als je geen PS+ meer hebt kun je ook die games die je via de ICC hebt gedownload niet spelen. Heb je geen internet of is PSN down kan het systeem dus niet zien of je PS+ hebt of niet. Daardoor zullen deze games dus gelocked zijn.
Nog steeds wel een slechte zaak. Je zou zeggen dat het makkelijk zo te maken is dat je console onthoudt tot wanneer jij op je account PS+ hebt en tot die tijd je met rust laat ook als PSN wegvalt. Ik zie tijdens het gamen ook regelmatig (lees elke uur a 2 uur) 'license for BF4 has been verified'. Dat vind ik prima omdat ik toch connected ben. Maar zou ruk zijn als mijn online gekochte game (BF4) het niet zou doen als PSN eruit lag.
Azqi schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 10:40:
[...]

Ik kon Resogun op mijn primary console gewoon spelen, toen PSN down was. Maar bv War Thunder niet.
Daar heb ik dus inderdaad nog geen duidelijkheid over kunnen krijgen. Misschien dat dat de reden is dat mijn console mijn secondary console is (m'n broertje speelt op zijn account op mijn primary bij hem thuis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
DirtyDutch schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:42:
[...]

Nee volgens mij onderop me console...
Sorry, dat bedoel ik ook.
Daar staat bij mij "Japan".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

frank131331 schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:55:
Ik heb net eergisteren via de store ps+ voor een jaar gekocht. Daarna zag ik de aanbieding van 37,50 via bol.com Als ik deze code nu invoer wordt mijn PS+ abonnement dan gewoon geldig tot t/m december 2015? Of moet ik deze tegen het einde van mijn huidige abonnement invoeren?
(Ben totaal nieuw met PS+ dus dit mag klinken als een domme vraag, ga ervan uit dat als ik die code straks invoer ik gewoon 2 jaar PS+ heb?)
Je abbonnement stapelt, dus als je de code nu invoert heb je voor 2 jaar PS+. Dus t/m dec 2015 zit je goed ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
Edd schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:59:
[...]
Je abbonnement stapelt, dus als je de code nu invoert heb je voor 2 jaar PS+. Dus t/m dec 2015 zit je goed ;)
Top :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Killzone Shadow Fall voor 42,67

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-10 16:37
Ik kom niet uit een setting van de PS4. Het gaat om de display area setting. Hier kan je het scherm uitrekken naar het formaat van je scherm. Maar standaard staat deze niet in het midden en kan je hem ook niet verplaatsen. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Kupauw schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:13:
Ik kom niet uit een setting van de PS4. Het gaat om de display area setting. Hier kan je het scherm uitrekken naar het formaat van je scherm. Maar standaard staat deze niet in het midden en kan je hem ook niet verplaatsen. Is dit normaal?
Bij mij stond hij al direct maximaal en in het midden. Snap dit soort opties eigenlijk ook niet. Via HMDI wordt dit sort informatie toch gewoon gecommuniceerd tussen console en TV?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 23:18
Over screensettings gesproken. Mn broertje speelt op een LCD scherm (HDMI naar DVI, scherm ondersteunt HDCP), de PS3 kon hier zonder problemen 720p naar outputten op deze wijze. Echter op de PS4 krijg ik dit niet voor elkaar. Na opstarten in safe modus staat de setting op 480p. Ik kan verder alleen maar automatisch selecteren, echter dan springt de resolutie schijnbaar naar een modus die de scherm niet ondersteunt. Maar zelf handmatig 720p of 1080p selecteren kan niet omdat deze niet selecteerbaar zijn. Iemand tips hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-10 13:27

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Besteld! :)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hendrikje1 schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:14:
[...]

Om daar nog even op terug te komen:
Gebruik je dan ook een router/accespoint via die 2e powerline?
Dus:
router/modem > powerline > powerline 2 > bedraad naar ps4 ?!
Of
Router/modem > powerline > powerline 2 > accespoint/router > wireless naar ps4

Dat laatste zou ik willen gebruiken om zo het wifi netwerk uit te breiden, en boven een accespoint te plaatsen met dezelfde naam en encryptie en DHCP uit, zodat je een groter wifi netwerk hebt.
Ook in die situatie zou je nog de ps4 bedraad kunnen verbinden.

Maar haal je hoge snelheden met powerlines?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

dutchgio schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:29:
[...]

Dus:
router/modem > powerline > powerline 2 > bedraad naar ps4 ?!
Of
Router/modem > powerline > powerline 2 > accespoint/router > wireless naar ps4

Dat laatste zou ik willen gebruiken om zo het wifi netwerk uit te breiden, en boven een accespoint te plaatsen met dezelfde naam en encryptie en DHCP uit, zodat je een groter wifi netwerk hebt.
Ook in die situatie zou je nog de ps4 bedraad kunnen verbinden.

Dat doe ik dus ook thuis. Alleen gebruik ik het accespoint boven voor telefoon/laptop en computer boven. Voorheen had ik flinke snelheden hiermee. Maar sinds kort is hij iets langzamer geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
[...]

Hangt volledig af van je stroomnet, afstand, en type powerline.
Ik heb bij een vriend van me ook powerline geprobeerd en daar bleef van de 60mbit ongeveer 8mbit over.

Collega van me is er echter weer razend enthousiast over en haalt behoorlijke snelheden.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 10:18
Voor de mensen die toegevoegd willen worden aan de Google Doc, stuur me even een PM. Ik lees dit topic niet de hele dag door en 10 pagina's terugkijken oid doe ik niet aan ;)

In de PM moet je 1 van de 2 dingen vermelden.

1. Je emailadres (dan geef ik je rechten om jezelf toe te voegen).
2. PSN ID, Tweakers ID, Games, Winkel, Day One, Leeftijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-10 08:42
mathijs55 schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:43:
Voor de mensen die toegevoegd willen worden aan de Google Doc, stuur me even een PM. Ik lees dit topic niet de hele dag door en 10 pagina's terugkijken oid doe ik niet aan ;)

Done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
[...]

Dus:

Op deze manier maak ik er gebruik van.
Zojuist even getest door een powerline adapter boven te verbinden met me iMac.
Ik haal een prima snelheid.
Als is je verbindingssnelheid wel afhankelijk van de kwaliteit van je lichtnet in huis.

Een derde adapter heb ik zojuist besteld:).

[ Voor 5% gewijzigd door Hendrikje1 op 02-12-2013 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:10
mathijs55 schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:43:

Pm ;)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Vraagje (omdat dit topic iets meer leeft).

Hebben jullie de BF4 versie met gratis China rising DLC?
Die DLC is nl. vanaf morgen te downloaden.

Ik heb het spel in juni bij bol.com besteld toen ik de dlc er nog gratis bij zou moeten krijgen.
Echter zie ik dat nergens aan terug, geen mailtje, niks op de game hoes/foldertjes. Dus waarsch. de 'normale' versie ontvangen.

Heeft iemand van jullie wel die versie en waar valt dat aan te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

G4mert schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:54:

Ik heb het spel in juni bij bol.com besteld toen ik de dlc er nog gratis bij zou moeten krijgen.
Echter zie ik dat nergens aan terug, geen mailtje, niks op de game hoes/foldertjes. Dus waarsch. de 'normale' versie ontvangen.

Ben ik dus ook benieuwd naar :/

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-10 11:28
Hele mooie prijs.
Zit te twijfelen, heb nu al 3 games. |:(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:23
TheDukemaster schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:17:
[...]

Heb je een Japans model toevallig? Heb er zelf eentje die gemaakt is in China en die blaast ook als een gek bij Killzone. Bij andere games is die wel stil.
Nope, heb een model uit China. Moet wel zeggen dat mijn Ps4 helemaal vrij staat zodat er genoeg 'schone' lucht bij kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Laatst online: 24-10 10:55
G4mert schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:54:

Heb hem besteld met DLC en krijg hem als het goed is morgen binnen. Dan zal ik laten weten in welke vorm de DLC erbij zit. Denk gewoon een briefje eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
Bellerophon schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:55:
[...]
Ben ik dus ook benieuwd naar :/
Bij Amazon staat dat de code op/in de verpakking moet staan (zie laatste twee zinnen). Wat ik dus niet heb. Bol.com heeft dus de verkeerde versie gestuurd.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4UqF6B8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunterrnl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-10 13:52
Ik vraag me af wat geld voor de mensen die de PS3 -> PS4 upgrade doen. Heb namelijk de DLC wel voor de PS3 versie :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Code zal echt niet achterop staan. :D

Anders loop ik straks even een winkel binnen, foto maken van de hoes en PRESTO! Free DLC.

Er moet gewoon een voucher bijzitten. EN includes China Rising text volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:59:
Code zal echt niet achterop staan. :D

Anders loop ik straks even een winkel binnen, foto maken van de hoes en PRESTO! Free DLC.

Er moet gewoon een voucher bijzitten. EN includes China Rising text volgens mij.
Ja natuurlijk zit het IN de verpakking. :P Het zal op een voucher staan idd. Maar deze heb ik dus niet.
Iemand dit wel ontvangen? Ik ga bol.com eens bellen voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://assets2.ignimgs.com/2013/10/28/battlefield4ps41jpg-884a01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

G4mert schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:57:
[...]

Bij Amazon staat dat de code op/in de verpakking moet staan (zie laatste twee zinnen). Wat ik dus niet heb. Bol.com heeft dus de verkeerde versie gestuurd.

[afbeelding]
Dan heeft Nedgame mij ook de verkeerde gegeven... Fak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Laatst online: 24-10 10:55
In mijn bestelling staat heel specifiek dit:

1 x Battlefield 4 (+ China Rising Expansion Pack DLC) (PS4)

Als ie er niet bij zit dan gaat ie zo weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Laatst online: 08-10 14:20
Een vraagje van een playstation leek (PS4 is onze eerste console na de WII). Die PS3 PS+ aanbieding bij bol.com voor 365 dagen. Geld deze ook voor PS4? Ik neem aan van wel. Maar krijg liever hier even bevestiging dat dit zo is voordat ik zometeen aan een PS3 abbo vastzit.

Allen hieronder, dank voor jullie antwoord!! ;)

[ Voor 8% gewijzigd door MAGDATTT op 02-12-2013 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

MAGDATTT schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:06:
Een vraagje van een playstation leek (PS4 is onze eerste console na de WII). Die PS3 PS+ aanbieding bij bol.com voor 365 dagen. Geld deze ook voor PS4? Ik neem aan van wel. Maar krijg liever hier even bevestiging dat dit zo is voordat ik zometeen aan een PS3 abbo vastzit.
Dat is inderdaad hetzelfde. Die PS+ kaarten zijn voor de PS3, PS4 en PS Vita

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-10 08:28
Deze werkt inderdaad ook op de PS4, zelf ook toegepast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

PSN+ = PSN+
Gaat over naar je PS4 (als je het al had op de PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
Net bol.com aan de telefoon gehad over het niet onvangen van de China rising DLC voor BF4. Ze gaan nu uitzoeken hoe het zit met de DLC. Ik krijg daar een mail over. Zit er dik in dat niemand de DLC heeft gekregen. Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. :/

[ Voor 13% gewijzigd door G4mert op 02-12-2013 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-10 11:28
Feralio schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:07:
[...]

Deze werkt inderdaad ook op de PS4, zelf ook toegepast. :)
Vrijdag voor 50 besteld nog ergens anders :( :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunke7
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-12-2024
baoh schrok me dood had zwart beeld bij alle games, xmbc deed t wel. ps4 opnieuw opgestart en hij doet het pheeew. zal vast wel een bug zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G4mert schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:12:
Net bol.com aan de telefoon gehad over het niet onvangen van de China rising DLC voor BF4. Ze gaan nu uitzoeken hoe het zit met de DLC. Ik krijg daar een mail over. Zit er dik in dat niemand de DLC heeft gekregen. Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. :/
Die code krijg je per mail, zodra die beschikbaar is. Net als bij killzone en de DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Teunke7 schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:15:
baoh schrok me dood had zwart beeld bij alle games, xmbc deed t wel. ps4 opnieuw opgestart en hij doet het pheeew. zal vast wel een bug zijn.
Ik heb dat ook al een keer gehad, geluid werkt wel, maar het beeld blijft in games zwart. Als je terug gaat naar het menu dan krijg je wel weer beeld. Ik heb ook al een paar keer gehad dat apps/games gewoon niet opstarten. Het beeld blijft dan blauw en er gebeurd niets. De PS button werkt dan wel gewoon. Even opnieuw opstarten en dan werkt alles weer.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:18:
[...]

Die code krijg je per mail, zodra die beschikbaar is. Net als bij killzone en de DLC.
Ik hoop het. Ze wisten dit zelf dus blijkbaar niet (net gesproken). En op amazon staat dat de code in de verpakking zit. Maar het zou fijn zijn als ik de code morgen toch ontvang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunke7
voxxel schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:19:
[...]

Ik heb dat ook al een keer gehad, geluid werkt wel, maar het beeld blijft in games zwart. Als je terug gaat naar het menu dan krijg je wel weer beeld. Ik heb ook al een paar keer gehad dat apps/games gewoon niet opstarten. Het beeld blijft dan blauw en er gebeurd niets. De PS button werkt dan wel gewoon. Even opnieuw opstarten en dan werkt alles weer.
Zal wel instabiele firmware zijn. :+ Is wel even schrikken dacht even in de shit te zitten haha :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teunke7 schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:21:
[...]

Zal wel instabiele firmware zijn. :+ Is wel even schrikken dacht even in de shit te zitten haha :X
Als het aan de firmware ligt, zou iedereen het een keer moeten hebben. ;)
Denk eerder dat het door die el cheapo HDMI kabel komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunke7
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:24:
[...]

Als het aan de firmware ligt, zou iedereen het een keer moeten hebben. ;)
Denk eerder dat het door die el cheapo HDMI kabel komt. :)
Heb een ander HDMI kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ok vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

alwinus schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:51:
Killzone laat je PS4 wel blazen jah. Ik zat ook even te kijken. Het werd later even wat minder. Dat hoorde ik niet bij AC: Black Flag. Vond hem al zo lekker stil
Edd schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:48:
[...]

Dat weet ik niet, mijn eerste echte Killzone ervaring :+
Maar het valt mij op dat bij Killzone mijn PS4 hard begon te blazen. Bij bijvoorbeeld NFS Rivals of de demo van Fifa 14 had ik geen last, vandaar mijn vraag.
Weet je in ieder geval zeker dat de fan het ook doet :9

Anyway, PSN+ besteld bij Bol vorige week, stond voor het bestellen op "vandaag besteld, morgen in huis" en na het bestellen op "3-5 werkdagen", waarschijnlijk is er iemand sneller geweest dan mij met bestellen.. Dus zojuist even een 3 maanden PSN+ besteld (kostte 14,99 en kon 15 op PSN account zetten _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 19:08
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:18:
[...]

Check.. zeker bij Amazon.co.uk. Al diverse keren gebeurd, DLC codes worden per e-mail na gestuurd.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
De problemen zijn juist met de HDMI connector in de PS4 niet zozeer de kabel.

http://www.vg247.com/2013...-in-port-not-being-flush/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb NBA 2k14 gehaald maar hij wilt niet installeren. Hij blijft steeds op 60% hangen en doet dan niks meer. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
Eerste spel lag op de mat: Need for speed rivals.
Nu de rest nog :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
Tip voor mensen met een 3d tv. Download de Trine 2 demo deze heeft prachtige 3d ondersteuning!
Ziet er heel gelikt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-10 13:39
G4mert schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:36:
Tip voor mensen met een 3d tv. Download de Trine 2 demo deze heeft prachtige 3d ondersteuning!
Ziet er heel gelikt uit.
Cool vanavond eens proberen

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G4mert schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:36:
Ziet er heel gelikt uit.
Nevermind al gevonden, zal hem ff downloaden!

Hoe kun je trouwens via paypal/ideal geld aan je wallet toevoegen?
https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/
ligt er bij mij uit... |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2013 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:40:
[...]

Ik zie alleen FIFA 14 als demo in de PSN store?
Op de ps3 was het gewoon je winkelmandje vullen. En dan gaan afrekenen. Het bedrag dat je miste kon je gewoon via de playstation afrekenen dmv ideal. Je playstation opende gewoon de pagina van de bank. En kon dan via de raboreader overmaken in mijn geval. Beetje lomp uitleggen, maar zo werkt het ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:33:
Ik heb NBA 2k14 gehaald maar hij wilt niet installeren. Hij blijft steeds op 60% hangen en doet dan niks meer. Hebben meer mensen hier last van?
Nee, installeerde normaal. Duurde wel behoorlijk lang.
Even de installatie verwijderen en opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:40:
[...]

Ik zie alleen FIFA 14 als demo in de PSN store?
Klopt de demo is verborgen. Maar als je naar Trine 2 gaat in de store staat er een optie om de demo te installeren. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-10 21:39
Satom schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:29:
[...]

[...]
Weet je in ieder geval zeker dat de fan het ook doet :9

Anyway, PSN+ besteld bij Bol vorige week, stond voor het bestellen op "vandaag besteld, morgen in huis" en na het bestellen op "3-5 werkdagen", waarschijnlijk is er iemand sneller geweest dan mij met bestellen.. Dus zojuist even een 3 maanden PSN+ besteld (kostte 14,99 en kon 15 op PSN account zetten _/-\o_ )
Je hebt twee weken gratis toch, die heb ik iig geactiveerd (moest wel CC gegevens ingeven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Ik heb toevallig ook vrijdag BOL gemailt over de Battlefield4 China Rising DLC. Ik kreeg te horen dat ik deze week antwoord krijg op mijn mail omdat ze die vraag nu niet konden beantwoorden. Had hem ook vroeg gepreorderd en hun toonde zelf die DLC versie als je preorderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Teunke7 schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:15:
Xbmc op de ps4, kan dat ja?

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Hij bedoeld de XMB denk ik ;)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Ah ok

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
PBP schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:43:
Ik heb toevallig ook vrijdag BOL gemailt over de Battlefield4 China Rising DLC. Ik kreeg te horen dat ik deze week antwoord krijg op mijn mail omdat ze die vraag nu niet konden beantwoorden. Had hem ook vroeg gepreorderd en hun toonde zelf die DLC versie als je preorderd.
Goed dat je ze ook gemaild hebt! Ze moeten nu wel met een oplossing komen.
Hopelijk krijgen de we code morgen gemaild maar ik denk het niet... bij mij wisten ze het niet (ook na overleg met collega's) en bij jou ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trine 1+2 kost op steam trouwens € 4,29...
http://store.steampowered.com/app/35720/
Beetje jammer dat de PS4 versie zo pokke duur is!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2013 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:45:
Trine 1+2 kost op steam trouwens € 4,29...
http://store.steampowered.com/app/35720/
Beetje jammer dat de PS4 versie zo pokke duur is!
pff wat een verschil. Vond de demo zeker leuk. Vooral omdat je local co-op kunt doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:28
Map stoneheAven met ghost lagged online erg hard! Net of de ps het niet aan kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Heb net vanaf m'n werk via de PSN App op m'n iPhone de download van Resogun gestart. Kan verder geen voortgang of iets zien. Ben benieuwd of die straks ook netjes voor me klaar staat als ik thuis kom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Had je je PS in standby modus staan? Met de juiste opties aan? ;)

Ik heb het gisterenavond even gedaan voor de leuk.
Via de website de demo van Fifa 14 'gekocht' en laten downloaden naar de PS. Het oranje balkje knipperde een keer en hij ging blijkbaar downloaden. Na een tijdje knipperde de oranje balk weer en toen was die klaar.. Niks geen voortgang verder, alleen in de downloadwachtrij via de site was te zien dat ie aan het downloaden was.

[ Voor 74% gewijzigd door Edd op 02-12-2013 14:50 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Edd schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:48:
Had je je PS in standby modus staan? Met de juiste opties aan? ;)
Ik heb op m'n PS4 al die standby vakjes aan staan (Controller opladen, netwerkverbinding, en die andere). Ik heb echter wel m'n PS4 uitgeschakeld (PS knop op controller ingedrukt houden -> onderste optie). Denk niet dat die er dan op komt, of wel :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

EricNL schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:50:
[...]

Ik heb op m'n PS4 al die standby vakjes aan staan (Controller opladen, netwerkverbinding, en die andere). Ik heb echter wel m'n PS4 uitgeschakeld (PS knop op controller ingedrukt houden -> onderste optie). Denk niet dat die er dan op komt, of wel :P?
Nee... Dan komt ie er niet automatisch op volgens mij.. Daarvoor moest je hem in standby-modus zetten.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:47
EricNL schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:48:
Heb net vanaf m'n werk via de PSN App op m'n iPhone de download van Resogun gestart. Kan verder geen voortgang of iets zien. Ben benieuwd of die straks ook netjes voor me klaar staat als ik thuis kom :D
Hoeft je app hiervoor dus geen verbinding te hebben met de PS4?
Want ik heb alleen ''verbonden met PS4'' wanneer ik met beiden op zelfde wifi zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

G4mert schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:45:
[...]

Goed dat je ze ook gemaild hebt! Ze moeten nu wel met een oplossing komen.
Hopelijk krijgen de we code morgen gemaild maar ik denk het niet... bij mij wisten ze het niet (ook na overleg met collega's) en bij jou ook niet.
Ja ze maken reclame ermee, heb ruim op tijd order geplaatst om juist china rising te krijgen. Dus ze komen maar met een oplossing. Heb wel een DLC pack gehad een tijd terug voor BF3 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Jasikevicius3 schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:57:
[...]

Hoeft je app hiervoor dus geen verbinding te hebben met de PS4?
Want ik heb alleen ''verbonden met PS4'' wanneer ik met beiden op zelfde wifi zit.
Om eerlijk te zijn: ik heb geen idee. Ik heb gewoon maar wat gedaan.
Gister heb ik die App geinstalleerd en toen maakte die ook verbinding met me PS4. En daarnet via de App de Store geopend, en gewoon die gratis download gestart voor Resogun. Hij zei toen ook: In download-wachtrij geplaatst. Maar aangezien ik m'n PS4 heb uitgeschakeld en niet in Standby heb gezet zal die niet geinstalleerd.

Ik denk dat de App weet welke PS4 de mijne is, aangezien ik deze heb aangegeven als Primair (via de PS4 zelf).

[ Voor 7% gewijzigd door EricNL op 02-12-2013 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-10 13:12
Hier ook een PS4 waar je de fan goed van hoort, gisteren twee uur BF4 gespeeld (nooit langer achter elkaar gespeeld), en hij begon behoorlijk hard te blazen (vergelijkbaar met de PS3 40GB). De PS4 is gemaakt in China.

Nu is het kastje aan de achterkant gesloten, maar hij zou ademruimte genoeg moeten hebben (hoogte 20 cm x lengte 120 cm x 60 cm breedte, met over de hele voorkant een opening). De PS3 heeft hier 6 jaar zonder problemen ingestaan.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die companion app van ac4, is dat wat? 179mb groot maar nog niet de kans gehad om te testen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Laatst online: 08-10 14:20
Nog een vraagje van de leek. Sluiten jullie de HDMI op jullie TV aan, of sluiten jullie deze aan op een receiver die vervolgens beeld door paast naar TV?

Vertraagd dat als je speelt?

Het geluid lijkt me beter dan de stereo die ik krijg op mijn receiver als ik PS4 op de tv aansluit welke weer communiceert met receiver.

1) PS4 -->> TV-->>receiver (pioneer lx83 voor de volledigheid)
2) PS4 -->> receiver -->> TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunke7
MAGDATTT schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:06:
Nog een vraagje van de leek. Sluiten jullie de HDMI op jullie TV aan, of sluiten jullie deze aan op een receiver die vervolgens beeld door paast naar TV?

Vertraagd dat als je speelt?

Het geluid lijkt me beter dan de stereo die ik krijg op mijn receiver als ik PS4 op de tv aansluit welke weer communiceert met receiver.

1) PS4 -->> TV-->>receiver (pioneer lx83 voor de volledigheid)
2) PS4 -->> receiver -->> TV
hdmi naar tv met receiver krijg ik een lag :P
Pagina: 1 ... 35 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan