Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:14

Oxigeon

En zo is dat!

Edd schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:24:
[...]

Kun je dan ook uitleggen wanneer die mannetjes vrijkomen? Want dat begrijp ik nog niet helemaal ;)
Af en toe komen ze niet uit het doosje en gaan ze dood :?
Dat mokkeltje roept iets van een Keeper. Op dat moment is een mannetje ontsnapt. Voor jou de bedoeling dat je dat mannetje oppikt en naar zoon station brengt. Daar krijg je dan extra punten, wapen, of schild. Ik zoek me af en toe rot naar die mannetjes. Waarom geven ze niet aan waar die lopen.

De game wordt pas vet als er 100en enemy's op je scherm komen, gewoon geweldig

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-10 15:38
Je moet als ze idd roept keepers detected de vijanden die groen licht geven dood maken
Dan komt er een groen stofje vrij , dit verzamelt en schiet dan naar 1 van de gevangen mannetjes, deze komt dan vrij

Je hoort human lost als je niet op tijd de keepers vernietigd

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:43
Oxigeon schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:26:
[...]

Dat mokkeltje roept iets van een Keeper. Op dat moment is een mannetje ontsnapt. Voor jou de bedoeling dat je dat mannetje oppikt en naar zoon station brengt. Daar krijg je dan extra punten, wapen, of schild. Ik zoek me af en toe rot naar die mannetjes. Waarom geven ze niet aan waar die lopen.

Zodra er keeper geroepen wordt dan verschijnt er een treintje van mobs met groene gloed eromheen. Zodra je deze trein aan mobs hebt gedood, dan "straalt" daaruit een wit lijntje omhoog, en vervolgens de verte in richting een cage. Uit deze cage ontsnapt de human.

Het wordt dus wel deels aangegeven waar humans ontsnappen, je moet echter wel scherp blijven.

Hoewel keepers niet de enige methode zijn voor humans om vrij te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:34

Edd

Firehawk86 schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:26:
[...]

Ja de uitleg is minimaal in het spel, ben soms ook de weg kwijt in het spel.
Al kun je alleen maar naar links en naar rechts. :D
Naar links, rechts en schieten.. Dat doe ik al ;)
Af en toe boosten of de bom.. maarja, dan nog het eerste level had ik al niet in 1x gehaald.. :S
Maar gelukkig ziet het er wel mooi uit en speelt vloeiend :*)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehawk86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-09 21:17
Er komt ook een soort van groene cirkel om je heen waar een pijl instaat die de richting naar het poppetje wijst.

[ Voor 4% gewijzigd door Firehawk86 op 02-12-2013 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Nu nog een stardust 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Firehawk86 schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:26:
[...]

Ja de uitleg is minimaal in het spel, ben soms ook de weg kwijt in het spel.
Al kun je alleen maar naar links en naar rechts. :D
Ik hou daar juist van, gewoon minimale uitleg en succes ermee _/-\o_

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Firehawk86 schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:31:
Er komt ook een soort van groene cirkel om je heen waar een pijl instaat die de richting naar het poppetje wijst.
Ja, nadat het poppetje uit die doos is. Daarvoor knippert die doos en moet je wat doen, volgens mij een bepaalde vijand afknallen. Maar hoe dat wordt aangegeven?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
wordt uitgelegd boven je :)

De keepers kapot schieten, units met een groene glow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-10 16:31
Edd schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:32:
[...]

Ja, nadat het poppetje uit die doos is. Daarvoor knippert die doos en moet je wat doen, volgens mij een bepaalde vijand afknallen. Maar hoe dat wordt aangegeven?
Je hoort via de speaker "Keepers Detected" als je dan goed rondkijkt zijn er vijanden die een groene glow hebben. Deze moet je dan neerknallen. Maar je hebt hier maar een beperkte tijd voor, dus zodra je dit hoort moet je zo snel mogelijk op zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehawk86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-09 21:17
Gister met pijn en moeite 1e level gehaald, 2e nog niet geprobeerd. Wel lekker pittig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-10 10:55
Firehawk86 schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:35:
Gister met pijn en moeite 1e level gehaald, 2e nog niet geprobeerd. Wel lekker pittig.
Op Rookie ben ik al door Resogun heen. Niet heel erg moeilijk. Alle humans redden is me alleen in de eerste en tweede gelukt.

Op de volgende moeilijkheid faal ik nog redelijk hard zeg maar ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Ik had niet verwacht dat ik Resogun zo gaaf zou vinden. Erg verslavend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Njay schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:34:
wordt uitgelegd boven je :)

De keepers kapot schieten, units met een groene glow
Njay schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:27:
Je moet als ze idd roept keepers detected de vijanden die groen licht geven dood maken
Dan komt er een groen stofje vrij , dit verzamelt en schiet dan naar 1 van de gevangen mannetjes, deze komt dan vrij

Je hoort human lost als je niet op tijd de keepers vernietigd
Thanks! Vanavond maar even kijken..
Oxigeon schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:26:
[...]

Dat wordt aangegeven met een groene pijl om je cirkel.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 17:32

zAo

GPLv2 Fanboy

Tot wanneer kun je als PSN+ member Resogun downloaden? Ik krijg -als het goed is- vrijdag mijn PS4 en wilde dan pas mijn PSN+ kaart gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-10 16:31
Ik heb nu met alle 3 schepen alle 5 de levels al een keer uitgespeeld. Het wordt tijd voor een hogere moelijkheidsgraad :+. Voor beginners is het eerste schip denk ik wel het makkelijkst, die heeft homing missiles na een paar upgrades.

1e schip: 3 x recht vooruit schieten en homing missiles
2e schip: alleen maar recht vooruit met iets meer power
3e schip: shortrange maar wel erg veel vuurpower.

Als je een human wegbrengt krijg je ook tijdelijk een multiplier van je fire power :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V9 Ghost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-10 13:40
zAo schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:37:
Tot wanneer kun je als PSN+ member Resogun downloaden? Ik krijg -als het goed is- vrijdag mijn PS4 en wilde dan pas mijn PSN+ kaart gebruiken.
Ik denk tenminste heel december, het zijn de ps plus games van deze maand.
Maar sinds dit pas de eerste ps plus gratis games zijn denk ik dat ze veel langer beschikbaar zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-10 12:35
LOL, wololo@twitter:
Wow, I hacked the PS4 too! I was able to play Resogun and Contrast for free, all I needed was a ham&cheese sandwich and a PS+ subscription

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

:') Briljant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-10 13:38
Heb ik ook gedaan!
Killzone SF gestart, multiplayer gestart om via een dikke vette hack 48 uur PLUS te krijgen, en daarmee die games gedownload! Hackz0zzzzz!!

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

V9 Ghost schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:43:
[...]

Ik denk tenminste heel december, het zijn de ps plus games van deze maand.
Maar sinds dit pas de eerste ps plus gratis games zijn denk ik dat ze veel langer beschikbaar zullen zijn.
Dat denk ik dus ook. Ben nu al benieuwd wat de volgende games gaan zijn. Ik gok persoonlijk op 2 indie titels. Neem niet aan dat ze een launchtitel meteen in de + gooien. Of voor wanneer stond Driveclub in de planning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Resogun is inderdaad echt heerlijk.

Heb nog het meeste moeite met het in stand houden van je multiplier. Doel van dit soort games is niet het uitspelen, maar het zoveel mogelijk punten halen. De leaderboards staan al weer vol met megascores waar ik alleen nog van kan dromen. Dit was ook zo bij Super Stardust.

Truc is om veel te boosten om bij vijanden in de buurt te blijven. Zo lang je vijanden raakt of humans oppikt/wegbrengt blijft je multiplier in leven. Je kan humans trouwens jugglen door op ze te schieten (daar gaan ze blijkbaar niet dood van). Als je ze echter omhoog jugglet en laat vallen, splatten ze dood :)

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-10 14:19

MeNTaL_TO

The future is not set

Chaoss schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:45:

Net Killzone uitgespeeld... Wel lol dat einde zonder te gaan spoileren maar daar zat wel een origineel stukje in ik was echt ff verbaasd.
Holy fuck, dat is rap of is SP kort? Ik ben denk ik nog steeds aan het begin (crashsite opblazen), mede omdat ik echt geen shooters met een console kan spelen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:40
Hoe kun je zien of je een chinees of japans model hebt? Op de doos staat made in china. Klopt het wat er op de doos staat of staat dit er standaard op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:14
MeNTaL_TO schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:04:
[...]
Holy fuck, dat is rap of is SP kort? Ik ben denk ik nog steeds aan het begin (crashsite opblazen), mede omdat ik echt geen shooters met een console kan spelen.
Ik hou van shooters maar vind KIllzone totaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
blueface schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:04:
Hoe kun je zien of je een chinees of japans model hebt? Op de doos staat made in china. Klopt het wat er op de doos staat of staat dit er standaard op?
Staat geloof ik onder/achterop je PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-10 07:43

RMX

Caneezy schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:04:
[...]

Wat bevalt je dan niet tov de andere shooter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V9 Ghost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-10 13:40
Oxigeon schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:54:
[...]

Dat denk ik dus ook. Ben nu al benieuwd wat de volgende games gaan zijn. Ik gok persoonlijk op 2 indie titels. Neem niet aan dat ze een launchtitel meteen in de + gooien. Of voor wanneer stond Driveclub in de planning?
Ik denk dat we meer indie games in het begin krijgen.

En driveclub staat alleen bekend als early 2014, kan januari zijn, maar ik heb liever dat de game af is dan dat ze die perse voor een bepaalde datum moeten uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
RMX schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:06:
[...]

Wat bevalt je dan niet tov de andere shooter?
Durf ik niet te zeggen, het hele spel trekt me gewoon niet aan. Als ik aan het spelen ben heb ik niet iets van wauw ik wil verder spelen. De eerste level, de begin, vond ik al rete saai, werd beetje spannend bij de crash site, verder ben ik nog niet gegaan. Misschien is me conclusie te voorbarig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
ik heb in NFS best veel framerate drops, meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:28

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Caneezy schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:10:
[...]

Durf ik niet te zeggen, het hele spel trekt me gewoon niet aan. Als ik aan het spelen ben heb ik niet iets van wauw ik wil verder spelen. De eerste level, de begin, vond ik al rete saai, werd beetje spannend bij de crash site, verder ben ik nog niet gegaan. Misschien is me conclusie te voorbarig.
nee je conclusie klopt. killzone is een mooie tech demo maar meer ook niet. inhoudelijk erg slecht afgewerkt. ai van niks. waves van vijanden en erg repetitief. ergo niet de 70 euro waard imho.
maar goed aan de ander kant was de single player van 3 ook al zo. dus je kan zeggen dat dat killzone is.. je houd er van of niet..

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caneezy schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:10:
[...]

Eerste 2-3 chapters zijn appertisers zogezegd. :) Je bent te vroeg gestopt met spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-10 02:55
giganielsie schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:37:
[...]

Ik lees hier meer berichten over maar bij mij is de Ps4 bij het spelen van Killzone echt fluister stil en wordt ook niet super warm. Met al het geluid uit hoor je hem heel zachtjes zoemen, laate staan met geluid aan, dan hoor ik hem dus niet.
Heb je een Japans model toevallig? Heb er zelf eentje die gemaakt is in China en die blaast ook als een gek bij Killzone. Bij andere games is die wel stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-10 10:52
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:17:
[...]

Eerste 2-3 chapters zijn appertisers zogezegd. :) Je bent te vroeg gestopt met spelen. ;)
Ik zit nu geloof ik in Chapter 2 dat je in dat ruimteschip bent.
Vind het ook niet heel boeiend, heb geen flauw idee waar ik heen moet de meeste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheDukemaster schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:17:
[...]

Heb je een Japans model toevallig? Heb er zelf eentje die gemaakt is in China en die blaast ook als een gek bij Killzone. Bij andere games is die wel stil.
Mijne begint ook te blazen als killzone erin zit, is normaal.

Zou me juist zorgen gaan maken als hij dit niet doet eerlijk gezegd. sensor ziet temps omhoog gaan van de GPU en de fan gaat harder draaien. Simpel.

Als hij stil blijft, dan lijkt het me dat de fan niet meegaat om de stijgende temp te compenseren.

Maar ach, zolang hij niet vastloopt/ smelt/ in brand vliegt, vind ik het prima.

Je hoort het ook erger als dat ding in een meubel staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
HansAnders07 schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:20:
[...]

Vind het ook niet heel boeiend, heb geen flauw idee waar ik heen moet de meeste tijd.
één keer kort op pijltje omhoog drukken, dan zie je waar je naartoe moet. Lang erop drukken geeft je objectives weer :).

Het is daar inderdaad nogal lastig soms. Zit een bepaald puzzel element in ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Hubert schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:17:
[...]

nee je conclusie klopt. killzone is een mooie tech demo maar meer ook niet. inhoudelijk erg slecht afgewerkt. ai van niks. waves van vijanden en erg repetitief. ergo niet de 70 euro waard imho.
maar goed aan de ander kant was de single player van 3 ook al zo. dus je kan zeggen dat dat killzone is.. je houd er van of niet..
Het is maar dat ik hem erbij kreeg, want ik vind het niks.... En dat er geen andere games waren, ik wou 3 halen 2 betalen (FIFA, Ghosts, BF4, alleen BF4 was er niet meer en had geen zin in NFS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HansAnders07 schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:20:
[...]

Dat is 2 ja, maar zelfs daar word het vanzelf wat hectischer als je de AA guns moet voorzien van een plakkie C4. Daarvoor is het redelijk rustig (dat je die squad moet vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:20:
[...]

Zou me juist zorgen gaan maken als hij dit niet doet eerlijk gezegd. sensor ziet temps omhoog gaan van de GPU en de fan gaat harder draaien. Simpel.

Als hij stil blijft, dan lijkt het me dat de fan niet meegaat om de stijgende temp te compenseren.

Mijne zit ook in een meubel, met geluid aan hoor ik niks, geluid uit hoor ik hem heel zachtjes, maarja, zolang het maar geen irriterende geluid is, of dat hij in de fik vliegt of weet ik het.

Als hij standby gaat blijft hij minimaal geluid maken, hebben jullie dit ook? Brandt dan ook een oranje licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Ik heb tot nu toe heel veel plezier van de PS4, maar ik moet toch wel zeggen dat het creëren van party's en het versturen van game-invites erg lang duurt. Als je vanuit CoD een game-invite wilt sturen dan zit er een delay van ongeveer 4-5 seconden in voor uberhaupt het scherm begint te laden, en dan ben je nog eens een paar seconden kwijt voor je de invite daadwerkelijk kunt versturen.

Noem het misschien mierenneuken, maar op de Xbox 360 was dit echt een heel stuk sneller en soepeler...

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Laatst online: 06:33
Vandaag even mijn controller omgeruild. Er kwam geen geluid uit, nieuwe controller en het werkt nu allemaal! :)

Yay, nu ga ik op zoek naar een splittertje zodat ik mijn eigen koptelefoon kan gebruiken, samen met een microfoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:38
Chapter 3 van killzone is juist erg goed gedaan. Vooral als je met een leuke 5.1 setup met dikke receiver speelt, is het echt genieten van de hele beleving; de superdikke soundtrack, lighting effects, vijanden die je kogelregen proberen te ontwijken... En natuurlijk de setting; een verlaten quarantaine spaceship. Ook mooi zijn die audiologs die je gegarandeerd oppikt, zorgt voor een verassing in een verlaten, donkere spaceship :P

Bij momenten kan het moeilijk zijn, maar dat komt dan omdat je het niet tactisch genoeg aanpakt. Op normal heb ik gisteren geen enkele adrenaline pack gebruikt tijdens chapter 3. Chapter 2 is ook goed te doen, mits je het tactisch aanpakt. Je kan het beste eerst die alarm towers hacken met je owl voordat je verder gaat, want anders breekt de pleuris uit. Kilzone SF is zo'n typische shooter waarbij je met hersenloos knallen zoals in cod niet erg ver komt. Ik ben juist blij met zo'n pittige shooter, die ook nog eens erg goed uitgewerkt is en erg divers is met omgevingen.

[ Voor 6% gewijzigd door Trishul op 02-12-2013 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Vrijdag en zaterdag zelf een flinke tijd fifa gespeeld. Mijn duimen vliegen nu niet meer van de stick af. Maar moet wel zeggen dat mijn duimpje "pijn" begint te doen na een aantal uren gamen. Dit komt denk ik door de inkeping op de stick.

Moet zeggen dat mijn PS4 zeer weinig geluid maakt. Ook bij het opstarten van FIFA. Je hoort wel dat de game aangeslingert wordt. Maar daarna hoor je hem eigenlijk niet meer. Al denk ik wel dat een game als fifa minder geheugen etc verbruikt dan een killzone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Laatst online: 23-10 10:52
ksborg schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:21:
[...]

één keer kort op pijltje omhoog drukken, dan zie je waar je naartoe moet. Lang erop drukken geeft je objectives weer :).

Het is daar inderdaad nogal lastig soms. Zit een bepaald puzzel element in ook.
Ja klopt maar ik vind het irritant dat ik de heletijd op dat pijltje moet drukken.

spoiler:
Ja dat met die reactor met die dingen die je moet koppelen? Zodat de reactor weer actief wordt?

Ik vind het soms maar een doolhof :p met killzone 3 had ik dit niet, daar heb ik 2x de single player helemaal gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-10 14:46
HansAnders07 schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:29:
[...]

Ja klopt maar ik vind het irritant dat ik de heletijd op dat pijltje moet drukken.

spoiler:
Ja dat met die reactor met die dingen die je moet koppelen? Zodat de reactor weer actief wordt?

Ik vind het soms maar een doolhof :p met killzone 3 had ik dit niet, daar heb ik 2x de single player helemaal gespeeld.
spoiler:
ja die reactor was even puzzlen zo om 12 uur afgelopen vrijdagnacht, met half dichte ogen:P

Ik moet zeggen dat ik me met Killzone en Resogun aardig goed kan amuseren:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Laatst online: 06:12

Niku

Alagaesii

Hoe is het met de PS4 trophy hunters gesteld tot nu toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
Niku schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:36:
Eerst killzone een keer op hard uitspelen en dan ga ik voor de platinum :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:38
http://www.eurogamer.net/...ing-console-in-uk-history

Nu nog ff afwachten hoeveel er precies zijn verkocht in heel europa. Die youtube filmpjes van de duitse mediamarkten maken me toch echt nieuwsgierig...

Wel triest dat knack meer verkocht heeft als super mario 3d world...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Mars18 schreef op maandag 02 december 2013 @ 08:20:
FIFA 14
Wow, ben onder de indruk van FIFA 14 @Ps4.
Grafisch erg mooi met de standaard camera, herhalingen en andere scenes tijdens de wedstrijd krijg ik zelfs kippenvel van.

Het speelt ook lekker, fijner als op de Xbox 360.
Hmmm... Misschien ook maar eens overwegen om FIFA 14 te kopen. Ik koop elke generatie eigenlijk maar 1 of 2 voetbalspellen, dus misschien dat ik FIFA 14 over een tijd dan maar eens ga bestellen :)
Oxigeon schreef op maandag 02 december 2013 @ 08:45:
Afgelopen vrijdag en zaterdag zelf eens een stream opgezet via twitch. Ondertussen fifa spelen. je begint met 2 kijkers. Dit worden er 10. En voor jet het weet heb je er 75 te pakken. Ik speel dan zonder de rand (zodat ik op groot scherm fifa heb) en kijk zelf mee in de chat via mijn laptop. Moet zeggen dat als je voor staat met fifa je geen commentaar krijgt en iedereen zegt dat je geweldig speelt. En als je eens een game met 4-0 om de oren krijgt iedereen zegt dat je een grote noob bent haha.
En heb je veel lag? Als de lag niet al te groot is kun je twitch in principe dus ook gebruiken voor remote play :D

[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 02-12-2013 10:40 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:16
Ik heb vaak problemen met fifa 14 online. Als ik een tegenstander heb dan dropt de connectie vaak of tijdens de aftrap krijg ik het bericht dat de spelgegevens niet gelijk zijn en dat de sessie wordt beëindigd.. Het duurt ook wel lang voordat ik een tegenstander heb gevonden. Hebben meer mensen hier last van?

Ik twijfel of het nou ligt aan PSN of aan de fifa servers of aan mijn internet etc.

[ Voor 12% gewijzigd door exi22 op 02-12-2013 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-10 02:55
[...]

Daar heb je wel gelijk in, zou het misschien helpen als er iets onder zet zodat de onderkant niet direct plat ligt op de ondergrond?(zitten wel rubberen pootjes in het midden maar die zijn er klein).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
exi22 schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:40:
Ik heb vaak problemen met fifa 14 online. Als ik een tegenstander heb dan dropt de connectie vaak of tijdens de aftrap krijg ik het bericht dat de spelgegevens niet gelijk zijn en dat de sessie wordt beëindigd.. Het duurt ook wel lang voordat ik een tegenstander heb gevonden. Hebben meer mensen hier last van?
Klinkt als een gevalletje "Strict NAT". Heb zelf nog niet online gespeeld met Fifa, maar wel met CoD. Ik heb zelf Open NAT op m'n PS4 en echt 0,0 problemen met game creation.

Of je moet wat poortjes openen in je router (stel je PS4 dan wel ff in met een statisch IP adres buiten je DHCP scope)
Of je gooit je PS4 gewoon in DMZ en je bent klaar met het gezeur :) (nog steeds wel ff statisch IP adres buiten je DHCP scope instellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Trishul schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:37:

Nu nog ff afwachten hoeveel er precies zijn verkocht in heel europa. Die youtube filmpjes van de duitse mediamarkten maken me toch echt nieuwsgierig...

Jammer genoeg geen cijfers inderdaad. En dat van de verkoopcijfers voor Mario vind ik ook wel redelijk triest om te lezen. Ach, misschien dat Nintendo dan eens gaat beseffen dat ze qua hardware flink aan de bak moeten voor hun volgende console.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
EricNL schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:42:
[...]

Klinkt als een gevalletje "Strict NAT". Heb zelf nog niet online gespeeld met Fifa, maar wel met CoD. Ik heb zelf Open NAT op m'n PS4 en echt 0,0 problemen met game creation.

Of je moet wat poortjes openen in je router (stel je PS4 dan wel ff in met een statisch IP adres buiten je DHCP scope)
Of je gooit je PS4 gewoon in DMZ en je bent klaar met het gezeur :) (nog steeds wel ff statisch IP adres buiten je DHCP scope instellen)
Thx. Geen idee wat het betekent maar ik ga googlen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Weet iemand het antwoord op het volgende?

Ik gebruik nu iPhone oordopjes voor alleen de Voice-chat, maar je hoort het maar over 1 oortje. Als je een beetje redelijke headset aanschaft (ik hoor veel positieve reacties over de Pulse Headset), hoor je de voice chat dan wel over allebei de oren?
exi22 schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:46:
[...]

Thx. Geen idee wat het betekent maar ik ga googlen :)
Zoek ff op wat voor router je heb en DM me even of post het hier. Als je goed bent in het opvolgen van instructie's is het zo gepiept :)!

[ Voor 35% gewijzigd door EricNL op 02-12-2013 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

EricNL schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:42:
[...]

Hoe doe je dat laatste? (Lees, ik heb wel een KPN Experia Router :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is iemand al bezig geweest met dat Music Unlimited?
Ik heb de 30 dagen trial geactiveerd, lijstje gemaakt met nummers, en afspelen op repeat. Werkt op zich prima.
Alleen als je een game start, maakt hij het nummer af wat hij speelt, en dan stopt hij ermee (Music Playback stopped). Vervolgens moet je helemaal terug naar Music Unlimited om heel je lijst opnieuw te starten e.d., niet te doen tijdens multiplayer, en je krijgt na 1 of 2 nummers hetzelfde.

Wat doe ik fout, ik wil dat die meuk gewoon blijft spelen op repeat tijdens m'n game. Knallen in BF4 met Wonderfull Days of Have you ever been Mellow lijkt me Godlike ^^

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2013 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Bellerophon schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:48:
[...]
Hoe doe je dat laatste? (Lees, ik heb wel een KPN Experia Router :'( )
Ik zal gewoon even in het algemeen de stappen beschrijven. Dit komt op veel routers overeen, maar hoe het er uit ziet, en welk knopje je moet hebben verschilt.
  • Begin met je PS4 een static IP adres te geven. Makkelijkst is gewoon om in je router op basis van MAC adres je PS4 een statische DHCP reservering te geven. Hier een stukje hoe je dat dat doet op de KPN Experia Box:
    1. Open uw browser (Internet Explorer, Google Chrome of een andere browser). Vul op de adresbalk het
    adres 192.168.2.254 in en druk op Enter.
    2. Vul het wachtwoord in wat u eerder heeft aangemaakt en klik op Login
    3. Klik op START
    4. Klik op LAN
    5. Vul in het kader Static DHCP het gewenste IP-adres in.
    Let op! Het IP-adres begint met 192.168.2 alleen het laatste veld kunt u vrij kiezen. Neem een waarde
    tussen 200 en 250 om conflicten met al uitgegeven IP-adressen te voorkomen.
    6. Vul het MAC adres van de X-Box in
    7. Klik op Apply
    8. Herstart nu de X-Box zodat deze het ingestelde IP-adres kan ophalen
  • Zoek nu in de router-interface naar DMZ en stel het hierboven ingestelde IP adres in.
  • Reboot de PS4. Deze moet nu het statische IP adres krijgen en problemen met NAT zouden opgelost moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

SToRM666 schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:38:
[...]

Hmmm... Misschien ook maar eens overwegen om FIFA 14 te kopen. Ik koop elke generatie eigenlijk maar 1 of 2 voetbalspellen, dus misschien dat ik FIFA 14 over een tijd dan maar eens ga bestellen :)

[...]

En heb je veel lag? Als de lag niet al te groot is kun je twitch in principe dus ook gebruiken voor remote play :D
Lag? Totaal geen last van onder het streamen. Je merkt wel bij sommige matches als je tegen een oostblokker ofzo speelt dat je lag krijgt. Maar dat is vaak maar 1 helft. Lijkt wel bij fifa of je 1 helft zelf host bent en de 2e helft de andere persoon. Maar meestal geen last van lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

EricNL schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:54:
[...]

Ik zal gewoon even in het algemeen de stappen beschrijven. Dit komt op veel routers overeen, maar hoe het er uit ziet, en welk knopje je moet hebben verschilt.
  • Begin met je PS4 een static IP adres te geven. Makkelijkst is gewoon om in je router op basis van MAC adres je PS4 een statische DHCP reservering te geven. Hier een stukje hoe je dat dat doet op de KPN Experia Box:
    1. Open uw browser (Internet Explorer, Google Chrome of een andere browser). Vul op de adresbalk het
    adres 192.168.2.254 in en druk op Enter.
    2. Vul het wachtwoord in wat u eerder heeft aangemaakt en klik op Login
    3. Klik op START
    4. Klik op LAN
    5. Vul in het kader Static DHCP het gewenste IP-adres in.
    Let op! Het IP-adres begint met 192.168.2 alleen het laatste veld kunt u vrij kiezen. Neem een waarde
    tussen 200 en 250 om conflicten met al uitgegeven IP-adressen te voorkomen.
    6. Vul het MAC adres van de X-Box in
    7. Klik op Apply
    8. Herstart nu de X-Box zodat deze het ingestelde IP-adres kan ophalen
  • Zoek nu in de router-interface naar DMZ en stel het hierboven ingestelde IP adres in.
  • Reboot de PS4. Deze moet nu het statische IP adres krijgen en problemen met NAT zouden opgelost moeten zijn.
Vanavond eens meteen proberen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Hoe zijn de ervaringen met Black Flag op de PS4 hier onder de mede-tweakers? Beetje aardige graphics?

[ Voor 14% gewijzigd door DarkElement op 02-12-2013 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Nieuws van 11 uur geleden:

"UPDATE 3 (9.09pm GMT, 1st December): We have been working on the PSN service roll-out throughout the weekend and are continually increasing the availability of the voucher redemption functionality. The next phase of the roll out is to introduce the What’s New Activity Feed and Live Item in the Content Information Screen, which we will be able to update you on tomorrow. Thank you for your continued patience as we manage PSN to restore full service."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Had er misschien nog iemand een antwoord op mijn vraag? Zijn er mensen die betere headsets (Pulse/Turtle Beach/Astro/Triton) hebben gebruikt voor "alleen" de Voice-chat? Ik benieuwd of de voice-chat dan wel in stereo is, want met de bijgeleverde PS4-headset of iPhone oortjes krijg je het maar over 1 oortje te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-10 17:24
[...]Mijne begint ook te blazen als killzone erin zit, is normaal.

helemaal mee eens, ik zou me meer zorgen maken als die fan niet automatisch harder gaat draaien na een tijdje. Bij mij was het zo dat die vrijdag en zaterdag niet echt hoorbaar was. Op zondag was dat echter voorbij en nu gaat die sneller een standje harder blazen in games als BF4 en COD. Enige verschil zondag was dat ik twitch en Facebook gekoppeld had overigens. Nu is het in mijn kamer ook wel aardig warm dus dat kan ook best een oorzaak zijn. Maar zelfs op een hardere stand is die altijd nog stiller dan mijn PS3 en tijdens het gamen hoor je het toch niet door het geluid van de game.

De warmte die erachter uitkomt valt me eelijk gezegd nog best mee, ik voel wel dat die behoorlijk warm wordt aan de onderkant maar echt superheet is het allemaal niet.

Bij standby (gele mode) blijft bij mij ook de fan zachtjes doordraaien, zal wel zo horen lijkt me. Bij een volledige shutdown (witte mode naar uit) blijft de fan eerst doordraaien om de grootste warmte eerst af te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank J. schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:01:
Hoe ervaren jullie Battlefield 4?
  • Hier regelmatig dat de controller bij het starten van een multiplayer level ingame niet meer reageert. PS knop en share werken wel.
  • Joinen met een party, dus direct met je squad of party naar een multiplayer game.... Geeeen idee hoe je dit kan doen.
  • Friend joinen via battlelog. Krijg nooit de optie driehoekje server joinen? Behalve als hij de server verlaat dan komt opeens driekhoek join in beeld.
  • Friend joinen via party chat. Joined maar vaak dan de controller die het niet doet. Tevens indien game vol zit totaal geen melding.
  • Friend uitnodigen via battlelog. Game freezed. Request gaat wel de deur uit en als de ander hem accepteerd game freezed.
  • Lijst in eerste tab battlelog waar je ziet welke maps je vrienden zitten, totaal geen idee wie in welke server daar zit. Via battlelog friends kun je dat wel zien en dan via eerste tab joinen werkt wel.
  • Server list en dan fliteren werkt volgens mij ook amper, krijg soms maar een hele kleine lijst te zien en soms zelfs geen lijst.
Ook mis ik de optie om direct vanuit je vriendenlijst de game te starten en/of de optie om die betreffende game sessie te joinen

Het is echt huilen met de pet op, we hebben met 4 man nog geen 1 normaal potje samen kunnen spelen alleen maar geklooi met het proberen te joinen.
De optie om direct uit je vriendelijkst iemand te joinen is gewoon aanwezig.. Als je naar je friends gaat dan vervolgens op iemand klikt zie je in een vakje rechts welke game hij/zij speelt. Selecteer vervolgens dat vakje. Stel het is battlefield en hij zit in een potje online dan zie je vervolgens de optie staan inspringen in sessie. Klik daarop en hij start automatisch de game (als je al niet gedaan hebt) en je joint zijn sessie. Werkt super overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Kom maar op met die software update Sony. Kan momenteel m'n Pulse headset niet gebruiken en heb het idee dat de PS4 geen UPnP ondersteunt. Daarnaast kun je geen video's naar YouTube uploaden en is er ook nog geen YouTube app. Laatste puntje is het verwijderen van berichten, dat moet nu een voor een.

[ Voor 37% gewijzigd door Dj-sannieboy op 02-12-2013 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een mogelijheid om nu ergens al de PS4 camera te kopen? Zo ja waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:22:
Is er al een mogelijheid om nu ergens al de PS4 camera te kopen? Zo ja waar?
http://www.saturn.nl/mcs/...78,817069.html?langId=-11

[ Voor 17% gewijzigd door DarkElement op 02-12-2013 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:43
Trishul schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:37:

Nintendo heeft vrijwel geen Wii U consoles verkocht in de UK. De cijfers van games als Mario 3D World zullen dan ook automatisch als zeer laag uitvallen.

Zet je de verkochte exemplaren uit tegen het aantal consoles welk mensen hebben, dan denk ik dat Mario 3D World wel één van de hoogste dekkingen zal hebben. Het probleem voor Nintendo is en blijft echter, dat soort enkele titels worden niet snel als system seller gezien. En de gemiddelde consument is al snel ook te weinig op de hoogte van de Wii U, de verschillen met de Wii, etc.
Niku schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:36:
Ben nu bezig met de ghosts campaign trophies. Daarna de safeguard en extinction trophies nog zien te behalen. En zodra 100% rond dan zal ik mijn contrast trophies kunnen afronden (met gewoon playthrough al zo'n 70% unlocked).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
EricNL schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:08:
Had er misschien nog iemand een antwoord op mijn vraag? Zijn er mensen die betere headsets (Pulse/Turtle Beach/Astro/Triton) hebben gebruikt voor "alleen" de Voice-chat? Ik benieuwd of de voice-chat dan wel in stereo is, want met de bijgeleverde PS4-headset of iPhone oortjes krijg je het maar over 1 oortje te horen.
Geen idee welke headsets momenteel werken met de PS4. De eigen headsets van Sony in elk geval niet, ook de Pulse niet... Is dus ook moeilijk om te zeggen hoe dat met voice zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
iemand al een logitech G27 op de ps4 aangesloten met bv NFS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Laatst online: 06:12

Niku

Alagaesii

psychodude schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:24:

Ben nu bezig met de ghosts campaign trophies. Daarna de safeguard en extinction trophies nog zien te behalen. En zodra 100% rond dan zal ik mijn contrast trophies kunnen afronden (met gewoon playthrough al zo'n 70% unlocked).
Deel het hier, is veel te stil in dit topique.
[PS] Het Playstation Trophy Topic - Top 50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 26-10 14:19

MeNTaL_TO

The future is not set

[...]

Want? Ik hou wel van shooters, maar vind Killzone nogal onduidelijk, wat ik precies moet doen en vooral, wie de fuck schiet waar vandaan? Heb een aantal keer gehad dat er iemand een verdieping onder me stond, die ik niet kon raken, maar hij mij duidelijk wel.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:27

PBP

Paulus07 schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:25:
iemand al een logitech G27 op de ps4 aangesloten met bv NFS?
Volgens mij is logitech gekapt met die dingen dus is er geen ondersteuning voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
DarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:04:
Hoe zijn de ervaringen met Black Flag op de PS4 hier onder de mede-tweakers? Beetje aardige graphics?
Hele toffe game! Ik heb met AC4 geen vergelijking met de PC, maar het ziet er echt fantasisch uit. Vooral op zee tijdens een storm is het genieten.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Zou iemand mijn gegevens aan het docje willen toevoegen:

code:
1
Sluuz   Sluuz   Fifa 14, NBA2K14 Ja 1x Intertoys (Online) 1x Amazon.de (Online) 29

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:35

On_E

Housemusic

[...]

Ik vind de singleplayer campaign tot nu toe de leukste shooter campaign in jaren!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-10 11:39
Iemand een link waar je goedkoop een Playstation plus abbo kan afsluiten? Zit nu te zoeken maar bijna overal uitverkocht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-10 17:24
Frank J. schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:01:
Hoe ervaren jullie Battlefield 4?
  • Hier regelmatig dat de controller bij het starten van een multiplayer level ingame niet meer reageert. PS knop en share werken wel.
  • Joinen met een party, dus direct met je squad of party naar een multiplayer game.... Geeeen idee hoe je dit kan doen.
  • Friend joinen via battlelog. Krijg nooit de optie driehoekje server joinen? Behalve als hij de server verlaat dan komt opeens driekhoek join in beeld.
  • Friend joinen via party chat. Joined maar vaak dan de controller die het niet doet. Tevens indien game vol zit totaal geen melding.
  • Friend uitnodigen via battlelog. Game freezed. Request gaat wel de deur uit en als de ander hem accepteerd game freezed.
  • Lijst in eerste tab battlelog waar je ziet welke maps je vrienden zitten, totaal geen idee wie in welke server daar zit. Via battlelog friends kun je dat wel zien en dan via eerste tab joinen werkt wel.
  • Server list en dan fliteren werkt volgens mij ook amper, krijg soms maar een hele kleine lijst te zien en soms zelfs geen lijst.
Ook mis ik de optie om direct vanuit je vriendenlijst de game te starten en/of de optie om die betreffende game sessie te joinen

Het is echt huilen met de pet op, we hebben met 4 man nog geen 1 normaal potje samen kunnen spelen alleen maar geklooi met het proberen te joinen.
die game freezes had ik vrijdag en zaterdag ook, maar zondag zijn er volgens mij de nodige dingen gepatched (Dat schijnt tegenwoordig te kunnen zonder dat je het doorhebt) want toen waren de freezes in friendslijsten voorbij.

Samenspelen werkt overigens super eenvoudig als je de truuk eenmaal weet. 1 persoon gaat in een server die nog genoeg vrij slots heeft. De rest moet in het multiplayer menu staan (dus echt de optie multiplayer geactiveerd). Zodra die eerste persoon in de game zit krijgen alle andere automatisch rechtsonderin een venster waarin je kunt zien waar die speelt en hoeveel slots er nog vrij zijn. Dan kun je dit venster selecteren en je drukt op join.
Als de squad nog niet vol is van de eerste persoon join je automatisch in die squad. In het andere geval als er al wel mensen in die squad zitten dan leave je de squad en maak je een nieuwe aan, de rest kan dan gewoon handmatig joinen in die squad. Als je eenmaal bij elkaar zit in een game in een squad dan blijf je elke game gewoon bij elkaar in dezelfde squad, dus kun je de hele dag met elkaar BF4-en. Het lijkt wat omslachtig maar het is echt heel simpel wij hebben dit het hele weekend zo gedaan en het was geen enkel probleem om zo samen te spelen in een squad.

Het filter systeem werkt inderdaad nog maar half. Het beste resultaat kreeg ik als ik gewoon geen filter instelde (alleen de game mode wel). Dan zie je welke kamer nog hoeveel slots vrij heeft. ik nam dan een kamer waarin nog zo'n 15 slots over waren van de 64, dan kwam je eigenlijk altijd wel bij elkaar in een team. Soms moest iemand even een potje met de tegenstanders meespelen in verband met de drukte maar die kon dan wisselen van team na het potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dio22
  • Laatst online: 10-09-2024
kwdtjuh schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:43:
Iemand een link waar je goedkoop een Playstation plus abbo kan afsluiten? Zit nu te zoeken maar bijna overal uitverkocht ?
Ik zat ook al te zoeken, vind het erg vreemd.. Het zijn codes, geen fysieke goederen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:08
kwdtjuh schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:43:
Mij is ten horen gekomen dat Sony Nederland niet heeft uitgeleverd aan de verschillende winkelketens.
De winkels willen graag verkopen maar hebben simpelweg geen voorraad.

Succes met zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:22
SoulWar1 schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:07:
Ik had de PS4 eerst rechtop staan zonder de los te kopen stand. Hierbij merkte ik ook dat hij erg hard begon te blazen tijdens het spelen van games. Nu heb ik hem liggend en is hij erg stil, zelfs beter dan de PS3. Er zitten air intakes aan de rechterkant die niet genoeg lucht kunnen happen als je hem recht op zet zonder de stand.
Daar zeg je me wat. Ik heb hem ook zo staan en ik vind em ook behoorlijk blazen zo nu en dan. Maar zou die vertical stand dat probleem oplossen? Is de airflow dan wel genoeg?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:14:
[...]

De optie om direct uit je vriendelijkst iemand te joinen is gewoon aanwezig.. Als je naar je friends gaat dan vervolgens op iemand klikt zie je in een vakje rechts welke game hij/zij speelt. Selecteer vervolgens dat vakje. Stel het is battlefield en hij zit in een potje online dan zie je vervolgens de optie staan inspringen in sessie. Klik daarop en hij start automatisch de game (als je al niet gedaan hebt) en je joint zijn sessie. Werkt super overigens.
robinez schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:44:
[...]

die game freezes had ik vrijdag en zaterdag ook, maar zondag zijn er volgens mij de nodige dingen gepatched (Dat schijnt tegenwoordig te kunnen zonder dat je het doorhebt) want toen waren de freezes in friendslijsten voorbij.

Samenspelen werkt overigens super eenvoudig als je de truuk eenmaal weet. 1 persoon gaat in een server die nog genoeg vrij slots heeft. De rest moet in het multiplayer menu staan (dus echt de optie multiplayer geactiveerd). Zodra die eerste persoon in de game zit krijgen alle andere automatisch rechtsonderin een venster waarin je kunt zien waar die speelt en hoeveel slots er nog vrij zijn. Dan kun je dit venster selecteren en je drukt op join.
Als de squad nog niet vol is van de eerste persoon join je automatisch in die squad. In het andere geval als er al wel mensen in die squad zitten dan leave je de squad en maak je een nieuwe aan, de rest kan dan gewoon handmatig joinen in die squad. Als je eenmaal bij elkaar zit in een game in een squad dan blijf je elke game gewoon bij elkaar in dezelfde squad, dus kun je de hele dag met elkaar BF4-en. Het lijkt wat omslachtig maar het is echt heel simpel wij hebben dit het hele weekend zo gedaan en het was geen enkel probleem om zo samen te spelen in een squad.

Het filter systeem werkt inderdaad nog maar half. Het beste resultaat kreeg ik als ik gewoon geen filter instelde (alleen de game mode wel). Dan zie je welke kamer nog hoeveel slots vrij heeft. ik nam dan een kamer waarin nog zo'n 15 slots over waren van de 64, dan kwam je eigenlijk altijd wel bij elkaar in een team. Soms moest iemand even een potje met de tegenstanders meespelen in verband met de drukte maar die kon dan wisselen van team na het potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-10 11:39
zwembroek schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:46:
[...]

Daar zeg je me wat. Ik heb hem ook zo staan en ik vind em ook behoorlijk blazen zo nu en dan. Maar zou die vertical stand dat probleem oplossen? Is de airflow dan wel genoeg?
Ik heb een vertical stand en ik merk niks van blazen oid, ook een erg stevig ding trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
Gek als mijn ps4 plat ligt dan staat hij onstabiel.... als ik links achter druk dan gaat ie schommelen. Is dit bij elke ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beempje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-10 21:33
Caneezy schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:22:
[...]
Als hij standby gaat blijft hij minimaal geluid maken, hebben jullie dit ook? Brandt dan ook een oranje licht
Bij mij bleef de fan nog een paar minuten doorblazen na het zetten op standby stand. Om nog even goed af te koelen, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-10 19:29

MonkeySleeve

It's just Monkey business

exi22 schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:48:
Gek als mijn ps4 plat ligt dan staat hij onstabiel.... als ik links achter druk dan gaat ie schommelen. Is dit bij elke ps4?
Bekend probleem ja. Gewoon papiertje eronder doen.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:57
Iemand die online is via een Powerline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1mark
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-10 20:09

me1mark

Shoo-rah!

AMARONE schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:50:
Iemand die online is via een Powerline?
Ja, ik. Met de PS3 ook al trouwens.

SUZ-SWM40 VA2 + ERST20D-VM2D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-10 11:08
exi22 schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:48:
heb je al eens naar de onderkant en de positie van de rubbers gekeken?
Gewoon niet raar op hoeken gaan drukken, staat hij mooi stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Uit zichzelf is hij niet onstabiel, zou veel vervelender zijn als hij kan "schommelen". Zolang hij gewoon op/in je tv meubel staat, is het geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
me1mark schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:52:
[...]

Ja, ik. Met de PS3 ook al trouwens.
Dus dat werkt soepel? Ik zit nu op Wifi maar die knalt eruit als ik een bestand van 500mb of hoger download in de store en ik heb veel lag.

Welk merk zou jij aanraden voor niet al te veel geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
rjvisje schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:56:
[...]

Jep, maar ik zie veel klachten op internet. Als ik er niet aan zit dan gebeurt er idd niks maar toch vind ik het apart... Overigens heb ik de Chinese versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
rjvisje schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:56:
[...]

Die rubbers moeten toch een reden hebben? Misschien zodat de Blu ray schijf en HDD geen trillingen op het oppervlak kunnen veroorzaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
MonkeySleeve schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:49:
[...]

Bekend probleem ja. Gewoon papiertje eronder doen.
lol....eigenlijk wel triest (ik heb zelf een ps3 dus ik wil sony niet bashen)

Als je een device van 400 euro koopt mag het toch wel uitzichtzelf stabiel staan.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
AMARONE schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:59:
[...]

Die rubbers moeten toch een reden hebben? Misschien zodat de Blu ray schijf en HDD geen trillingen op het oppervlak kunnen veroorzaken?
Precies, daarom vraag ik mij ook af of elke ps4 hier last van heeft? Want als het bij een enkele gevallen voorkomt dan kan je nog aan de bel trekken. Ik vind het echt apart en nu ik het weet stoor ik mij er wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1mark
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-10 20:09

me1mark

Shoo-rah!

AMARONE schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:58:
[...]

Dus dat werkt soepel? Ik zit nu op Wifi maar die knalt eruit als ik een bestand van 500mb of hoger download in de store en ik heb veel lag.

Welk merk zou jij aanraden voor niet al te veel geld?
Ja, als ik de verbinding met PSN test is het resultaat circa 40 Mbit.

http://nl.hardware.info/p...2599/tp-link-tl-pa251-kit

Die gebruik ik.

pricewatch: TP-Link TL-PA551KIT

Deze is nog te koop.

[ Voor 12% gewijzigd door me1mark op 02-12-2013 12:07 ]

SUZ-SWM40 VA2 + ERST20D-VM2D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet dat mensen luidruchtige ps4's hebben. Heb daadwerkelijk nergens last van, hij is muisstil. Enige moment wanneer hij een beetje geluid maakt is wanneer hij de disc inleest. Verder hoor ik hem vrijwel nooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Een aantal uurtjes COD Ghost gespeeld. Wat een gave game is dit :). Ziet er prachtig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die het onduidelijk vinden betreft de wehkamp ''bestelnummer'', als je 304 aan het eind hebt met je aankoop zit je in de 2de levering... dit geld voor de losse ps4

Heb je de bundel van 499,00 euro dan zit je bij de eerst volgende levering met bestelnummer aan het het eind 945.

Bestellen bij wehkamp kan dus nog voor de 2de levering, echter lijkt het mij dat momenteel het wel het beste is om bij een mediamarkt te pre-orderen. (dit wegens de 5 weken levertijd)
Pagina: 1 ... 34 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan