Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-10 17:48
Hoe zit het eigenlijk met War Thunder hoe kunnen we dat spelen hier of moet je dan een US account aanmaken ? (heb net alles braaf in het nederlands..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-10 14:17
Gandalf68 schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:12:
Hoe zit het eigenlijk met War Thunder hoe kunnen we dat spelen hier of moet je dan een US account aanmaken ? (heb net alles braaf in het nederlands..)
Ik heb het gisteren gewoon lekker kunnen spelen. Best vet spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
mathijs55 schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:14:
[...]

Ik heb het gisteren gewoon lekker kunnen spelen. Best vet spel!
Ik wacht nog op de tank update deze maand. Eens kijken of die me van World of Tanks kan afhouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Geen Trophies in War Thunder volgens mij, klopt dat? Heb het 5 minuten gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-10 17:09
Kan mijn PSN id ingevuld worden? mindire Oggy ps4 killzone day one 25jr

Welke game zou ik naast killzone kopen?

[ Voor 32% gewijzigd door Oggy op 01-12-2013 19:41 ]

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-10 23:37
Frank J. schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:01:
Hoe ervaren jullie Battlefield 4?

[list]
• Joinen met een party, dus direct met je squad of party naar een multiplayer game.... Geeeen idee hoe je dit kan doen.
Zover ik weet is dat niet meer ingebouwd, dit gezien het feit dat het moeilijk te integreren was en ook niet tot nauwelijks goed werkte in Battlefield 3. (Comments van Dice zelf).

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-10 12:35
Geen idee, Battlefield 4 voor de multiplayer, en sowieso Resogun downloaden! _O_

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Call Of Duty Ghosts inmiddels aan het downloaden.
Later vanavond nog even spelen, ben benieuwd.

De volgende game die op me lijstje staat is Knack. De prijs van $59.96 (digital version) vind ik voor deze game net iets te duur.
Was Knack met Black Friday niet goedkoper? Of ik ben in de war met een andere game.
Ik wacht rustig af totdat de prijs zakt naar $40 a$45. Dat vind ik een mooie prijs voor deze game :).

Iemand enig idee wanneer er een digitale versie van Fifa14 beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:34

Edd

Hendrikje1 schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:29:
Call Of Duty Ghosts inmiddels aan het downloaden.
Later vanavond nog even spelen, ben benieuwd.

De volgende game die op me lijstje staat is Knack. De prijs van $59.96 (digital version) vind ik voor deze game net iets te duur.
Was Knack met Black Friday niet goedkoper? Of ik ben in de war met een andere game.
Ik wacht rustig af totdat de prijs zakt naar $40 a$45. Dat vind ik een mooie prijs voor deze game :).

Iemand enig idee wanneer er een digitale versie van Fifa14 beschikbaar is?
Die is al beschikbaar? Althans ik zie hem al in de store staan.. Maarja, je zit waarschijnlijk in de US Store te kijken? Die zijn niet zo van het soccer natuurlijk ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
Edd schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:32:
[...]

Die is al beschikbaar? Althans ik zie hem al in de store staan.. Maarja, je zit waarschijnlijk in de US Store te kijken? Die zijn niet zo van het soccer natuurlijk ;)
Ik kijk op Amazon.com. Daar ook Call Of Duty gekocht. Daar zie ik (nog) geen digitale versie van Fifa14 staan.

Edit:
In de US Store zie ik hem inderdaad ook staan voor $59.99. Vandaar dat ik ook op Amazon keek. Zo nu en dan toch goedkoper dan in de US Store.

[ Voor 16% gewijzigd door Hendrikje1 op 01-12-2013 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

En wat voor een account heb je? EU of US?
Neemt niet weg dat Amazon.com Amerikaans gefocused is, vandaar waarschijnlijk geen Fifa 14..

Edit: Even gekeken, ze hebben m wel normaal, dus zal de digitale code ook wel komen. Maar wanneer geen idee. In de PSN store is ie namelijk al te koop/downloaden.

[ Voor 38% gewijzigd door Edd op 01-12-2013 20:39 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
Edd schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:36:
En wat voor een account heb je? EU of US?
Neemt niet weg dat Amazon.com Amerikaans gefocused is, vandaar waarschijnlijk geen Fifa 14..

Edit: Even gekeken, ze hebben m wel normaal, dus zal de digitale code ook wel komen. Maar wanneer geen idee. In de PSN store is ie namelijk al te koop/downloaden.
Ik heb zowel een EU als US account. De normale versie zag ik inderdaad ook, dus zal de digitale versie ook nog wel komen. Heeft verder geen haast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07:54
Kan je alweer psn codes redeemen? Of is dat nog steeds uitgeschakeld?

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
HertogJack schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:42:
Kan je alweer psn codes redeemen? Of is dat nog steeds uitgeschakeld?
Werkt hier sinds gisteren weer zoals het hoort :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
AC: black vlag een tijd gespeeld en ik moet zeggen dat hij leuk is. Er is veel variatie in de game wat je kan doen zoals schepen bombarderen, moordcontracten, mensen beroven en ga zo maar door. Grafische is het een stuk mooier dan de ps3 (duh) Alleen kwa animaties van de gezichten is iets minder.

Killzone: Een ware pracht op je tv. Animaties zijn erg mooi en helemaal de gezichten. Soms irriteer ik me wel aan de ogen van sommige personages ze kijken dan echt scheel. Game is vrij pittig in het begin, maar als je eenmaal gewend ben aan de game, gaat het vrij vlot en kill je de gasten zo. De opdrachten die je moet doen zijn vaak niet duidelijk en loop je een aantal keer rond om te zoeken waar je moet zijn. Toch mis ik iets aan de game, waarschijnlijk is het meer de snelheid die de game heeft.

Resogun: Een verslaafde game! Heb er niets over te melden, zou zeggen speel het maar!

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:01
Nou die video's uploaden is ook geen reclame voor de PS4. Net een stukje AC4 voor een selectie vrienden geupload , maar in de preview zag het er al minder uit en nu het op Facebook staat ziet het er helemaal niet meer uit. Details kan je nog wel zien, maar de brightness en resolutie zijn echt 3 x niks.

Iemand nog tips of is dit gewoon wat het is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Exorcist schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:27:
Geen Trophies in War Thunder volgens mij, klopt dat? Heb het 5 minuten gespeeld.
Zover ik weet heeft geen enkele F2P game Trophies. Hoe bevalt War Thunder? Hoor er positieve verhalen over v.w.b. de PC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-10 14:37

TRK

Resogun is zo een simpele spel maar ó wat is het verslavend naast fifa en killzone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-10 10:16

CR1691

Hero of Time

Nog meer mensen last van een enorm trage PSN Store? Als ik op dat icoontje klik gebeurd er helemaal niks..

EDIT: oh well, het duurt even maar dan laad hij. Beetje jammer dat dat zo lang moet duren.

[ Voor 30% gewijzigd door CR1691 op 01-12-2013 21:32 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-10 10:52
Hendrikje1 schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:43:
[...]

Werkt hier sinds gisteren weer zoals het hoort :).
Ik snap niet waarom ik dan niet in kan loggen op het Playstation Network :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-11-2020
Heeft hier ook niet iemand toevallig na een uurtje of 3/4 Call of Duty oid dat ie het voelt aan z'n duimen? (vooral links) Had ik met de dualshock 3 niet, denk dat het door dat 'uitgeholde' stukje komt. Maargoed zal wennen zijn. Wel een ontzettend fijn ding die playstation :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Weet iemand wanneer de sales bekend worden gemaakt van de PS4 in Europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:24
UPDATE 3 (9.09pm GMT, 1st December): We have been working on the PSN service roll-out throughout the weekend and are continually increasing the availability of the voucher redemption functionality. The next phase of the roll out is to introduce the What’s New Activity Feed and Live Item in the Content Information Screen, which we will be able to update you on tomorrow. Thank you for your continued patience as we manage PSN to restore full service.

BRON
tristan93 schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:09:
Heeft hier ook niet iemand toevallig na een uurtje of 3/4 Call of Duty oid dat ie het voelt aan z'n duimen? (vooral links) Had ik met de dualshock 3 niet, denk dat het door dat 'uitgeholde' stukje komt. Maargoed zal wennen zijn. Wel een ontzettend fijn ding die playstation :)
Ik moet wel enorm wennen aan de controller. De pookjes zijn echt geniaal, aimen gaat ook super amper een dood punt. Ik kan me deels wel vinden in je opmerking. Volgens mij is het voornamelijk gewenning. Verder is het verre van een goede controller imo

[ Voor 36% gewijzigd door Falcon Heavy op 01-12-2013 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Langzaam maaar zeker komt alles op gang dus,
Is bij jullie tijdens killzone ook zo een herrie? Ps4 ventilator draait als een gek, wat een herrie
En warm zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind controller ook erug fijn, zeker koptelefoon aansluiten in de avond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik deed net met vrienden nog wat potjes BF4 en merkte toch wel een aanzienlijke lag zo nu en dan.
PSN heeft nog wel wat werk nodig in de komende weken, niet alles gaat even vloeiend.

Ook merkte ik dat het geluid van motoren en vliegtuigen zo nu en dan uitviel maar dat kan natuurlijk ook een bug van het spel zelf zijn.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:26

Phydomir

Dennis

Donstil schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:29:
Ook merkte ik dat het geluid van motoren en vliegtuigen zo nu en dan uitviel maar dat kan natuurlijk ook een bug van het spel zelf zijn.
Bekende bug. Zit ook in de pc versie.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 27-10 14:13
Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:25:
Langzaam maaar zeker komt alles op gang dus,
Is bij jullie tijdens killzone ook zo een herrie? Ps4 ventilator draait als een gek, wat een herrie
En warm zeg
Ik lees hier meer berichten over maar bij mij is de Ps4 bij het spelen van Killzone echt fluister stil en wordt ook niet super warm. Met al het geluid uit hoor je hem heel zachtjes zoemen, laate staan met geluid aan, dan hoor ik hem dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow de Bluray drive maakt ook een herrie zeg
Plus herrie van ventilator :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar games als resogun is hij wel stil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:39:
Ow de Bluray drive maakt ook een herrie zeg
Plus herrie van ventilator :(
Kan het zijn dat hij dus nog aan het installeren is terwijl je speelt. Dat scheelt een hoop hdd schrijf akties en zoals je opmerkt disc spinning.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:53

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Mijn BR drive maakt minder herrie dan die van mijn PS4, ook maakt de fan in mijn beleving niet veel herrie, ik heb de tv op een normaal volume maar het is nooit storend, eigenlijk hoor ik hem pas als ik er op ga letten.

Net Killzone uitgespeeld... Wel lol dat einde zonder te gaan spoileren maar daar zat wel een origineel stukje in ik was echt ff verbaasd.

Verder een bug in de record functie ondekt, ik wou het laatste chapter uploaden naar youtube, in het plaatje van het filmpje zie ik de aftiteling en hij is bijna 15 min lang. Maar als ik het filmpje ga afspelen of editten dan zijn het niet de laatste 15min, maar eerder iets van een uur geleden, erg vreemd.

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 01-12-2013 22:47 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Retro PS4:

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/bazimngccaalgea.jpglaeyj41.jpg
Heel apart, is een photoshop trouwens.
De PS4 leent zich door de basic vorm met rechte vlakken sowieso erg goed voor bestickering en mods.

[ Voor 9% gewijzigd door SToRM666 op 01-12-2013 22:57 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:53

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Zo dat is echt iets voor mensen zonder smaak... damn wat lelijk :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
The fuck, ik hou van retro, maar niet op deze manier. Damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
The Division samen met Destiny de games voor next gen consoles waar ik naar uitkijk

Interview:

Companion app

Gameplay trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Is niet echt hoor, maar ik ben wel erg benieuwd watvoor designs we nog voorbij gaan zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-10 10:16

CR1691

Hero of Time

Kun je ergens achterhalen tot wanneer je ps+ loopt? Ik weet nou niet of die 14 dagen proef geactiveerd zijn.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Frank J. schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:58:
The Division samen met Destiny de games voor next gen consoles waar ik naar uitkijk

Interview:
[video]
Companion app
[video]
Gameplay trailer
[video]
The Division kijk ik ook naar uit ja, gameplay is dezelfde als de E3 trouwens, verder is er nog niet zoveel dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-10 08:47
Ik had de PS4 eerst rechtop staan zonder de los te kopen stand. Hierbij merkte ik ook dat hij erg hard begon te blazen tijdens het spelen van games. Nu heb ik hem liggend en is hij erg stil, zelfs beter dan de PS3. Er zitten air intakes aan de rechterkant die niet genoeg lucht kunnen happen als je hem recht op zet zonder de stand.

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Donstil schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:29:
Ik deed net met vrienden nog wat potjes BF4 en merkte toch wel een aanzienlijke lag zo nu en dan.
PSN heeft nog wel wat werk nodig in de komende weken, niet alles gaat even vloeiend.

BF4/EA maakt toch gewoon gebruik van eigen dedicated servers? Dan ligt het dus niet aan psn (alhoewel psn uiteraard zijn eigen problemen kent :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Laatst online: 06:12

Niku

Alagaesii

SToRM666 schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:52:
Retro PS4:

[afbeelding]
Heel apart, is een photoshop trouwens.
De PS4 leent zich door de basic vorm met rechte vlakken sowieso erg goed voor bestickering en mods.
De PS4 is naturel toch echt het mooist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Mooi dat je nu met meerdere PSN accounts actief kan zijn per controller op de PS4, wat naar mijn weten niet kan en kon op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:07
Na een weekendje wat spelen (8 uur), heb ik één groot gemis. Dat is dat ik mijn Sony Wireless 7.1 Headset niet kan gebruiken. Ik heb een degelijke audio setup (5.1 Harman Kardon), maar wat mis ik deze headset. Ik hoop echt dat Sony snel een firmware uitbrengt met ondersteuning voor deze en de Pulse headset, zoals is toegezegd.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-10 10:55
Jumpman schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:40:
Na een weekendje wat spelen (8 uur), heb ik één groot gemis. Dat is dat ik mijn Sony Wireless 7.1 Headset niet kan gebruiken. Ik heb een degelijke audio setup (5.1 Harman Kardon), maar wat mis ik deze headset. Ik hoop echt dat Sony snel een firmware uitbrengt met ondersteuning voor deze en de Pulse headset, zoals is toegezegd.
Same here. En helaas is de output op de controller vanwege (waarschijnlijk) allerlei regelgevingen niet sterk genoeg om m'n M-Audio Q40 op een acceptabel volume te laten draaien :/

Je hebt gewoon een headset nodig om het koelgeluid niet meer te horen. Zowel bij de PS3 als ook bij de PS4 lijdt dat gigantisch af (PS4 klinkt als mijn oude Toshiba laptop waarvan de koeler vol stof zat). Gelukkig ruikt ie nog niet verbrand :+.

[ Voor 10% gewijzigd door ksborg op 01-12-2013 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
hmmm contrast. niet echt mijn type game. Maarja bf4 online was net wel lache. wel weer wennen die nieuwe maps. heb nog niet echt een favoriet gevonden. jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Nota bene m'n eigen post bracht me op een geniaal idee! Hoezo draadloos? :+

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/0d9565099a069c3e196204b32e67e910.jpg

Volume is prima te regelen zo. Output uit PS4 op max en dan met de pocket amp verder regelen. De externe lader hangt eraan omdat de accuduur er vast niet langer van zal worden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Als je morgen gestikt bent, weten wij hoe dat komt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Exorcist schreef op maandag 02 december 2013 @ 00:03:
Als je morgen gestikt bent, weten wij hoe dat komt. :P
Verre van praktisch natuurlijk, maar het geluid is nog redelijk acceptabel :). Ik vraag me trouwens af of Sony er ook voor gaat zorgen dat hun eerste headset wordt ondersteund en niet alleen de Pulse. Ga d'r eigenlijk wel vanuit. Niet dat ik nou zo tevreden ben over die Sony, maar het is beter dan niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-10 09:52

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Tiwazz schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:21:
Kan je je DS4 nog gebruiken als je remote play doet op je Vita?
Dus eigenlijk gebruik je dan je PSVita puur alleen als beeldscherm en bedien je de game met een losse controller?
http://youtu.be/nBXdspljkno Ja dus!! Vraag is wel hoe lang dit blijft werken, lijkt me een gebruik wat Sonu niet zo bedoeld heeft ;) Alhoewel het mij echt te gek lijkt als het ook met primair account gaat werken, dan is het probleem met de back touchscreen en missende knoppen ook direct opgelost.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
CR1691 schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:06:
Kun je ergens achterhalen tot wanneer je ps+ loopt? Ik weet nou niet of die 14 dagen proef geactiveerd zijn.
Bij het overzicht van je services? Of anders eens kijken bij de info van een gedownload PS+ spel. Bij de PS3 kun je dan een datum zien tot wanneer je het spel kunt spelen, dus misschien dat dit bij de PS4 ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudemir
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-06 16:54
Exorcist schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:33:
Mooi dat je nu met meerdere PSN accounts actief kan zijn per controller op de PS4, wat naar mijn weten niet kan en kon op de PS3.
Dit kon wel ;) LittleBigPlanet 2 was één van de weinige games geloof ik die het ondersteunde. Op de Xbox werd het vele breder ingezet zoals bij CoD games maar de mogelijkheid was er wel de laatste jaren op de PlayStation 3. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Paulus07 schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:52:
hmmm contrast. niet echt mijn type game. Maarja bf4 online was net wel lache. wel weer wennen die nieuwe maps. heb nog niet echt een favoriet gevonden. jullie?
Ik ook nog niet echt, die met die spoorbaan is wel het fijnst tot nu toe.
Die met al dat water vind ik het minst.

Ik heb er trouwens pas 4 gezien, geen idee of het er meer zijn en ik steeds dezelfde heb verder.
(Iets met veel water, met die grote schotel, ding met die spoorbaan en eentje met sneeuw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-10 16:55
Hoe kan ik users van mijn ps4 af gooien, die op het inlogscherm staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
SmooK schreef op maandag 02 december 2013 @ 00:23:
Hoe kan ik users van mijn ps4 af gooien, die op het inlogscherm staan?
Settings -> Initialisation -> Delete User.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparrow86
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-03-2024
Wel n beetje jammer dat ik mn Tritton AX Pro niet zo kan gebruiken op de PS4. het kabeltje wat normaal naar de xbox360 controller liep heeft twee verschillende pluggen, de dikkere moet in het kastje van de headset, maar er moet ook zo'n dikke in de controller van de PS4, dus moet ff ander kabeltje regelen en dan werkt ie hopelijk goed. Hij is volgens mij wel compatible met de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-10 14:13

ScreamGT

joejoe

Finnaly!!! Let it begin! :D
Afbeeldingslocatie: http://i77.photobucket.com/albums/j65/Prismacollege/IMG-20131201-WA0005_zpsc815b587.jpg
And:
Afbeeldingslocatie: http://i77.photobucket.com/albums/j65/Prismacollege/IMG-20131202-WA0000_zpsf3275b31.jpg

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 00:54
Ik heb de PS4 hier liggen alleen spreken de huidige titels me niet genoeg aan ... Behalve BF4 maar die heb ik al op me "Game" PC. Ben mischien in de markt voor NFS Rivals maar ben bang dat die game snel saai gaat worden. Best jammer dat GT6 niet een PS4 titel is geworden daar zou ik me zeker mee kunnen vermaken. Die free PSN+ games zijn vrij waardeloos vind ik persoonlijk. Althans ze zijn het niet echt waard er meer dan 30 min aan te besteden.

[ Voor 16% gewijzigd door JT888 op 02-12-2013 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
:X

[ Voor 99% gewijzigd door JT888 op 02-12-2013 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:16
JT888 schreef op maandag 02 december 2013 @ 01:24:
Ik heb de PS4 hier liggen alleen spreken de huidige titels me niet genoeg aan ... Behalve BF4 maar die heb ik al op me "Game" PC. Ben mischien in de markt voor NFS Rivals maar ben bang dat die game snel saai gaat worden. Best jammer dat GT6 niet een PS4 titel is geworden daar zou ik me zeker mee kunnen vermaken. Die free PSN+ games zijn vrij waardeloos vind ik persoonlijk. Althans ze zijn het niet echt waard er meer dan 30 min aan te besteden.
Ik heb Need for Speed teruggebracht en er Assassins Creed voor genomen. NFS was voor mij gewoon veel te veel van hetzelfde en kwam me na een paar uurtjes spelen al volledig de keel uit. Daarnaast had ik af en toe gewoon framerate problemen, ik denk dat dit komt omdat de multiplayer geïntegreerd zit in de singleplayer. Op bepaalde momenten, begon ie gewoon echt te hakkelen... De game draait al maar op een schandalige 30 fps, als je dan ook nog framerate drops hebt dan kan je je wel voorstellen wat van elende dit geeft.

Een kleine kanttekening, ik heb voorheen voornamelijk op m'n game-pc gespeeld, met crossfire AMD 7950's en een 5.0ghz i5 2500k, dus ben ik misschien wat verwend w.b.t framerates. Maar ik stoorde me er bij NFS in ieder geval behoorlijk aan en kan me slecht voorstellen dat niemand anders er last van heeft?

Ik zou NFS lekker in de winkel laten :)

Daarnaast vind ik dat je Resogun wel wat te kort doet met je laatste zin :P natuurlijk, smaken verschillen maar voor een gratis game is Resogun gewoon te gek! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Bedankt voor het delen van je ervaring ik was daar ook al bang voor. Ik laat NFS Rivals wel liggen en ga ook AC proberen ;). Ja Resogun is de enigste free game die ik wel leuk vond om te spelen, maar denk niet dat ik daar veel tijd aan ga besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 02:01
Toch vreemd dat NFS Rivals hoge cijfers scoort terwijl bijna elke reviewer opmerkt dat het al snel saai wordt :/ Kan je AC4 van harte aanraden. Vond deeltje 2 tot nu toe het beste en deel 3 te slecht voor woorden , maar de combi assassin en pirates is top :)

Resogun is op de juiste moeilijkheidsgraad lekker voor tussendoor en i love it , maar zie me dat geen hele avonden doen. KZ en FiFa zijn hier ff opzij geschoven , want AC4 en BF4 zijn DE games voor mij op dit moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-10 15:52

Bosmonster

*zucht*

Ik heb NFS erbij gehaald juist omdat de rest me niet zo boeide en heb er geen moment spijt van gehad. Het is een van de beste Arcade racers ooit gemaakt mijns inziens.

Overigens totaal geen last van frame drops hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Stel ik heb maar 1 DS4-controller en 1 Vita.

Kan ik dan vanaf de WC/tuin/zolder op mijn Vita met remoteplay (dus met beeld en al) een potje Fifa opstarten (dus ik via remote play als Player 1) , en dat mijn broertje dan in de woonkamer de DS4-controller instelt als 2e controller?

Of moeten er dan ook daadwerkelijk 2 controllers aangesloten zijn? En kan je überhaupt wel zelf je controllers handmatig toewijzen? (sorry heb geen ervaring met PS2/3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:51

Oxigeon

En zo is dat!

Nu na het vele gamen van het weekend weer aan het werk. Wat is het toch een mooi ding. Veel fifa gespeeld. Resogun kan ik me ook wel mee amuseren. Contrast vind ik persoonlijk minder en Warframe is niet mijn game.

Hoe zit het eigenlijk met de oude Move controller (die stok met dat gekleurd bolletje op). Werkt die nog op de PS4? Of had ik die ook moeten verkopen?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:14
Zaterdag gebeld door MM dat er een PS4 pre order voor mij klaar was, die ik nooit had aanbetaald en geen bon. Moest hem voor 6 uur halen en heb dat gedaan. Was een PS4 + Killzone bundel, 2e controller en docking station erbij. Mooi apparaat, ben er blij mee. Heb alleen nog PS PLUS nodig. Vind Killzone maar een vreselijk spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-10 19:12
COD en Battlefield 'discount' voor ieder 9,99 ? Hoe krijg ik dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ja ik wil Battlefield 4 ook wel voor een tientje :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Jasikevicius3 schreef op maandag 02 december 2013 @ 08:11:
[...]

COD en Battlefield 'discount' voor ieder 9,99 ? Hoe krijg ik dat? :)
Dat zal waarschijnlijk de update code zijn van PS3--->PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-10 20:48
1e avond ervaring
Gister voor het eerst er mee aan de slag kunnen gaan. PS 4 met COD Ghost en FIFA 14, NFS is helaas nog onderweg. Hoop stiekem dat die vanmiddag binnen is.

Aansluiten ging erg makkelijk, de PS4 is lekker klein. De 1e update ging ook snel naar binnen. Kon zo aan de slag. PS+ code ingevoerd en we zijn klaar om te spelen.

De controller
Controller ligt erg fijn in de hand, voelt als een Xbox 360 controller wat voor mij perfect is. Meer ruimte overal tussen, en gewoon erg fijn. Lijkt wel of het touchpad erg los er in ligt. Is dit bij meer mensen zo?

COD Ghost
1 potje online gespeeld, was weer een heerlijk COD gevoel. En ik vind het er bovenverwachting mooi (scherp) uitzien op de PS4.

Ik ben tevreden voor mijn keuze van het spel op de PS4.

FIFA 14
Wow, ben onder de indruk van FIFA 14 @Ps4.
Grafisch erg mooi met de standaard camera, herhalingen en andere scenes tijdens de wedstrijd krijg ik zelfs kippenvel van.

Het speelt ook lekker, fijner als op de Xbox 360.

Online 4 gespeeld, 3 gewonnen 1 gelijk :)
Voeg me toe MarsGameEvents voor een potje :)

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/9rnh3c.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2e3vmyo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/24eq0r9.jpg

In het echt is het nog mooier.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Die wedstrijd werd mij ook voorgeschoteld toen ik de game de eerste maal erin duwde. Ik dacht wtf, dit wil ik niet. In de 2e helft de wedstrijd ook maar afgebroken. Blijkt die wedstrijd er te zijn dat hij ondertussen de game kan instaleren op de HD.

Heb trouwens al een pot of 10 gespeeld online. Maar mijn ratio zit op iets van 3-1-6. Ik verlies meer dan ik win haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Waar had je hem besteld en heb je een China/Japan model? (achterop de ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-10 20:48
DarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 08:24:
Waar had je hem besteld en heb je een China/Japan model? (achterop de ps4)
Wie? :)
Oxigeon schreef op maandag 02 december 2013 @ 08:23:
Die wedstrijd werd mij ook voorgeschoteld toen ik de game de eerste maal erin duwde. Ik dacht wtf, dit wil ik niet. In de 2e helft de wedstrijd ook maar afgebroken. Blijkt die wedstrijd er te zijn dat hij ondertussen de game kan instaleren op de HD.

Heb trouwens al een pot of 10 gespeeld online. Maar mijn ratio zit op iets van 3-1-6. Ik verlies meer dan ik win haha.
Haha, ik vond het wel mooi om even te spelen. De camera tele is zonde, daar zie je de pracht niet.
Komt goed online met je

[ Voor 60% gewijzigd door Mars18 op 02-12-2013 08:32 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Laatst online: 26-10 08:31
Begin een beetje gestoord te worden van die Batllefield.
Hij is nog steeds aan het installeren,terwijl ie aangeeft dat ik de campagne voor 100% heb ,stopt ie elke keer na die helicopter aanval 8)7
En zegt dan dat ie aan het installeren is,gister stond ie op 25% nu op 40%
Heb die discount versie.

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Bosmonster schreef op maandag 02 december 2013 @ 06:43:
Ik heb NFS erbij gehaald juist omdat de rest me niet zo boeide en heb er geen moment spijt van gehad. Het is een van de beste Arcade racers ooit gemaakt mijns inziens.

Overigens totaal geen last van frame drops hier.
Same here.. Ik vermaak me prima met NFS Rivals! Doet me weer een beetje het gevoel geven van de allereerste NFS Hot Pursuit met een vleugje Burnout.

Verder ook wat Killzone gespeeld, maar vind het toch een vrij lastige game. Ook dat je een hoofdstuk opnieuw moet beginnen als je halverwege stopt helpt niet mee.

Gisterenavond nog even de PS4 horizontaal neergezet (ipv verticaal). Eens even kijken of ie dan minder herrie maakt. Want ik heb het idee dat dat inderdaad het geval zal zijn.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-10 11:39
Mijn eerste indrukken zijn alleen maar positief. Wat een verademing is het hele menu ook, makkelijk en snel te bedienen.

Killzone ziet er zo mooi uit, niet normaal. BF4 online ook erg leuk, had dit niet verwacht na al die negatieve berichten op diverse fora. Fifa 14 vind ik grafisch ook een stuk beter dan de Xbox 360/PS3 versie en speelt daarnaast ook een stuk beter.

Wat mij vooral opvalt is de scherpte van alles, wat ik toch wel misde bij de xbox 360 en PS3, dit komt nu echt goed tot zijn recht op grotere tv schermen (55" +).

Heb trouwens een china model, maar gelukkig geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Volgens mij hebben we allemaal een chinees apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Heb al een paar Tweakers gezien met een Japan-model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:46
Is het iemand opgevallen dat er nu ineens wat extra opties in het PS4 menu zijn gekomen? Als je op een game gaat staan dan klapt er nu het een en ander uit met wat social opties en linked stuff. Ik kon alleen geen melding vinden van een tussentijdse update, dus het lijkt erop dat dit ook via PSN loopt en ze deze functie weer aan hebben gezet.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Sluuz schreef op maandag 02 december 2013 @ 08:40:
Is het iemand opgevallen dat er nu ineens wat extra opties in het PS4 menu zijn gekomen? Als je op een game gaat staan dan klapt er nu het een en ander uit met wat social opties en linked stuff. Ik kon alleen geen melding vinden van een tussentijdse update, dus het lijkt erop dat dit ook via PSN loopt en ze deze functie weer aan hebben gezet.
Klopt, dit zag ik zelf zaterdag avond al. WErd ook hier op het forum al gemeld dat er een update is geweest. Nu is het nog wachten tot je de activiteiten kan zien van een vriend. Lijkt me trouwens wel gaaf dat als een vriend aan het streamen is je hier dan via zijn profiel naar kan kijken.

Afgelopen vrijdag en zaterdag zelf eens een stream opgezet via twitch. Ondertussen fifa spelen. je begint met 2 kijkers. Dit worden er 10. En voor jet het weet heb je er 75 te pakken. Ik speel dan zonder de rand (zodat ik op groot scherm fifa heb) en kijk zelf mee in de chat via mijn laptop. Moet zeggen dat als je voor staat met fifa je geen commentaar krijgt en iedereen zegt dat je geweldig speelt. En als je eens een game met 4-0 om de oren krijgt iedereen zegt dat je een grote noob bent haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT888 schreef op maandag 02 december 2013 @ 01:24:
Hier idem. Ben nu Ni no Kuni op de PS3 aan het spelen :) De titels die ik wil komen volgend jaar pas maar ik had mijn preorder al staan toen er een paar games uitgesteld werden. Wilde daar echter mijn PS4 niet voor cancellen. Ik hoop dat er inderdaad een stroom indies op gang gaat komen zoals vorige week iemand van Sony zei en anders vermaak ik me tot die tijd met de PS3. Wil Tales of Xillia en FF XIII-2 ook nog doen en in februari komt er nog een Tales uit waarvan ik het erg jammer vind dat die niet ook meteen voor de PS4 uitgebracht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Kan het trouwens kwaad dat als ik mijn PS4 heb straks er gewoon een 7200 RPM 1TB hd in te bouwen? Ik ben op de hoogte van de firmware update voor nieuwe installaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raishel70
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-10 10:42
Frank J. schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:01:
Hoe ervaren jullie Battlefield 4?
  • Hier regelmatig dat de controller bij het starten van een multiplayer level ingame niet meer reageert. PS knop en share werken wel.
  • Joinen met een party, dus direct met je squad of party naar een multiplayer game.... Geeeen idee hoe je dit kan doen.
  • Friend joinen via battlelog. Krijg nooit de optie driehoekje server joinen? Behalve als hij de server verlaat dan komt opeens driekhoek join in beeld.
  • Friend joinen via party chat. Joined maar vaak dan de controller die het niet doet. Tevens indien game vol zit totaal geen melding.
  • Friend uitnodigen via battlelog. Game freezed. Request gaat wel de deur uit en als de ander hem accepteerd game freezed.
  • Lijst in eerste tab battlelog waar je ziet welke maps je vrienden zitten, totaal geen idee wie in welke server daar zit. Via battlelog friends kun je dat wel zien en dan via eerste tab joinen werkt wel.
  • Server list en dan fliteren werkt volgens mij ook amper, krijg soms maar een hele kleine lijst te zien en soms zelfs geen lijst.
Ook mis ik de optie om direct vanuit je vriendenlijst de game te starten en/of de optie om die betreffende game sessie te joinen

Het is echt huilen met de pet op, we hebben met 4 man nog geen 1 normaal potje samen kunnen spelen alleen maar geklooi met het proberen te joinen.
Bij mij idem dito. Wat is dit slecht geregeld zeg, hoop dat ze de game snel patchen om dit wel mogelijk te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel ik koop bij zavvi BF4, krijg uk versie
Kan ik dan alsnog upgraden met een nl account? Of moet je een uk account hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Gisteravond voor het eerst de Killzone MP in gedoken. Classic warzones. Wat mij gelijk opviel was dat sommige mappen nogal spawn camp gevoelig zijn. Er zijn maar enkele wegen uit de basis die redelijk makkelijk gedekt worden. Dit is vrij makkelijk op te lossen door een spawn beacon maar dan moet er wel iemand in je team zijn die dat neer zet.

Na deze wat mindere ervaring een paar potjes wel leuk kunnen spelen en dan is de actie lekker en intens. Warzones zijn potjes waarbij je 5 speel modes in één warzone hebt die ieder zo'n 5 minuten duren. Zo heb je Capture & Hold, TDM, Search & Destroy (1x aanvallen, 1x verdedigen) en Beacon capture (CTF). Doordat dit zo snel afwisselt en naadloos in elkaar overloopt blijft de actie vers. Ik vind het een mooie manier van MP games opzetten.
Het map design is vrij goed (op de spawn camp dingetjes na, wat zeker niet op iedere map is). Veel hoogte verschillen en in de meeste mappen goed de mogelijkheid om te flanken en zo tactisch voordeel te halen.
Merkte hier ook direct dat de SP gewoon moeilijk is want het schieten ging mij hier een stuk beter af. Al met al een zeer welkome afwisseling van BF4 (wat ik op de pc speel). Beide games kunnen prima naast elkaar bestaan omdat ze behoorlijk verschillend zijn.
Ik zal kijken of ik vanavond wat potjes kan streamen zodat mensen kunnen kijken of het wat voor hun is.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Laatst online: 10:21
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 08:55:
Kan ik dan alsnog upgraden met een nl account? Of moet je een uk account hebben?
Ik kocht cod ghost bij zavvi en kon upgraden met nl account, dus euro.

Er staat op die stikker, lokale equivalent.

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

raishel70 schreef op maandag 02 december 2013 @ 08:53:
[...]

Bij mij idem dito. Wat is dit slecht geregeld zeg, hoop dat ze de game snel patchen om dit wel mogelijk te maken!
Dit zijn wel echt BF4 problemen. Ik hoor dezelfde verhalen op de PS3 en XBone. Daarnaast zijn crashes ook erg irritant en die heb ik zelfs op de PC regelmatig. Gelukkig werkt daar de server browser wel goed.
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 08:55:
Games zijn regiovrij. Die kun je dus gewoon onder je NL account installeren en spelen
Edit: Zie net dat hem om het upgraden ging, maar dat is inmiddels beantwoord.

[ Voor 4% gewijzigd door Phydomir op 02-12-2013 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-10 13:38
DarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 08:36:
Heb al een paar Tweakers gezien met een Japan-model.
Hier ook Japans model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
En waar heb jij hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dankje, bij zavvi is nu mega monday actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 08:52:
Kan het trouwens kwaad dat als ik mijn PS4 heb straks er gewoon een 7200 RPM 1TB hd in te bouwen? Ik ben op de hoogte van de firmware update voor nieuwe installaties.
Ik heb voordat ik mijn PS4 aansloot er meteen een 1TB hybride ingezet en dat levert geen problemen op. Weet alleen niet of die 7200 rpm een probleem is vanwege de warmte. De meningen zijn daarover verdeeld.

Off topic. Mijn 60GB Phat was erg blij met de 500 GB HDD van zijn opvolger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Ik heb deze via de Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:06:
[...]

Ik heb voordat ik mijn PS4 aansloot er meteen een 1TB hybride ingezet en dat levert geen problemen op. Weet alleen niet of die 7200 rpm een probleem is vanwege de warmte. De meningen zijn daarover verdeeld.

Off topic. Mijn 60GB Phat was erg blij met de 500 GB HDD van zijn opvolger :)
pricewatch: Seagate Momentus ST1000LM014, 1TB

Dit is toch zo'n hybrid geval? Is dit wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Die Zavvi heeft wel erg reële prijzen ......

http://www.zavvi.nl/ps4-h...-controller/10857756.html

€ 1.239,99

The fuck?
Wel lekker, 740 euro winst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:15
CRXDelSol schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:16:
Die Zavvi heeft wel erg reële prijzen ......

http://www.zavvi.nl/ps4-h...-controller/10857756.html

€ 1.239,99

The fuck?
Wel lekker, 740 euro winst!
het verzenden is wel gratis in ieder geval :+

Beschikbaarheid: Uitverkocht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Resogun is echt een zeer vermakelijk spel :Y

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Bellerophon schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:21:
Resogun is echt een zeer vermakelijk spel :Y
Kun je dan ook uitleggen wanneer die mannetjes vrijkomen? Want dat begrijp ik nog niet helemaal ;)
Af en toe komen ze niet uit het doosje en gaan ze dood :?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Laatst online: 06:12

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 08:50:
[...]

Hier idem. Ben nu Ni no Kuni op de PS3 aan het spelen :) De titels die ik wil komen volgend jaar pas maar ik had mijn preorder al staan toen er een paar games uitgesteld werden. Wilde daar echter mijn PS4 niet voor cancellen. Ik hoop dat er inderdaad een stroom indies op gang gaat komen zoals vorige week iemand van Sony zei en anders vermaak ik me tot die tijd met de PS3. Wil Tales of Xillia en FF XIII-2 ook nog doen en in februari komt er nog een Tales uit waarvan ik het erg jammer vind dat die niet ook meteen voor de PS4 uitgebracht wordt.
Ni No Kuni O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehawk86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-09 21:17
Edd schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:24:
[...]

Kun je dan ook uitleggen wanneer die mannetjes vrijkomen? Want dat begrijp ik nog niet helemaal ;)
Af en toe komen ze niet uit het doosje en gaan ze dood :?
Ja de uitleg is minimaal in het spel, ben soms ook de weg kwijt in het spel.
Al kun je alleen maar naar links en naar rechts. :D
Pagina: 1 ... 33 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan