Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:33:
[...]

Dat is puur persoonlijk dan, want ik lees ook altijd de boekjes van alle spellen die ik koop.
Vind ik leuk, daarom :P

Vanmiddag mijn PS4 thuis gekregen :)
Eerst nog even Far Cry 3 beginnen/uitspelen, daarna sluit ik 'm eens aan.
Battlefield 4 en 50 euro psn tegoed voor premium liggen al klaar :)
persoonlijk vind ik het altijd een bevestiging dat ze moeite hebben gestoken in het geheel en de klant waarderen :) ook is het leuk om een beetje te kunnen bladeren etc. Dat heb ik ook met seals, een product/game die in seal folie zit waardeer ik toch meer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Heeft iemand betere ervaring met dit soort spellen of is het gewoon niet beter dan dit.
Ik heb het gevoel dat ik 99% van de keren naar een spaanse dude luister die ruzie heeft met zijn vriendin.
Het lijkt alsof niemand door heeft dat hun mic aanstaat kan zijn dat ze (zonder te weten) de camera aan hebben staan want het geluid is ook erg slecht.

(PS iemand zin om FIFA 14 online co-op seasons te spelen? :)
Ik heb precies dezelfde ervaring. Vaak ook nog jengelende kids op de achtergrond, dan ben ik er snel klaar mee. Bij battlefield zet ik m nog wel eens op, maar vaak wordt ook daar helemaal niet overlegd. Meer random gechat met veel gescheld.

Fifa coop, leuk, voeg me maar toe: jagermeistertim :-)

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-10 11:17

Melkaz

Melkazar

Interessante link 'geleaked' op psn :)

https://store.sonyenterta...00189_00-DISCONLYPARENT00

The Last Gardian..

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:45
CR1691 schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 16:55:
Zojuist bij de mediamarkt in zoetermeer de Pulse headset besteld. Komen helaas de eerste week van januari pas weer binnen maar dan heb je ook wat :) .
Wat kost ie daar?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-10 17:38
Modbreak:Dit is niet het levertijden topic ;)
Ga daarvoor naar het betreffende IRC kanaal.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Wou dit net gaan posten...

Sony please.... I beg you...

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Een discussie hierover kan hier gevoerd worden: Feedback op moderatie binnen Spielerij

[ Voor 85% gewijzigd door iisschots op 23-12-2013 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-04-2020

djordyy

PSN: Djordyy

Een discussie hierover kan hier gevoerd worden: Feedback op moderatie binnen Spielerij

[ Voor 87% gewijzigd door iisschots op 23-12-2013 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
StaafM schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:41:
Dernier événement: ROISSY, PARIS
Scan de départ - 23 décembre 2013 17:48:00

Hij gaat de verkeerde kant op :'( :'( :+

;) ;)
dat is die 18 € extra. Extra benzine voor een omweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:20
Zo, Contrast uitgespeeld en alle Trophies behaald. Ik vond het een erg leuke game, wel behoorlijk makkelijk als je het eenmaal goed door hebt. De audio is erg goed, verhoogt echt de sfeer!

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Jumpman schreef op maandag 23 december 2013 @ 23:38:
Zo, Contrast uitgespeeld en alle Trophies behaald. Ik vond het een erg leuke game, wel behoorlijk makkelijk als je het eenmaal goed door hebt. De audio is erg goed, verhoogt echt de sfeer!
Vind Contrast persoonlijk niet veel aan. Ben nu ergens halverwege/driekwart, maar echt bekoren kan het spel me niet. Had er iig meer van verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Het was een leuk tussendoortje, meer niet. Een grappig concept, dat nooit helemaal goed uit de verf komt. Vooral het laatste level, waarbij je zelf met een lamp moet gaan schuiven (met dat tandwiel). Leuk bedacht, maar het werkt gewoon net niet goed.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-10 13:04
voxxel schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 00:55:
Het was een leuk tussendoortje, meer niet. Een grappig concept, dat nooit helemaal goed uit de verf komt. Vooral het laatste level, waarbij je zelf met een lamp moet gaan schuiven (met dat tandwiel). Leuk bedacht, maar het werkt gewoon net niet goed.
Vetel anders ook even hoe het spel eindigt dan kan ik hem weer wissen.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
DarkElement schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 01:06:
[...]

Vetel anders ook even hoe het spel eindigt dan kan ik hem weer wissen.
Ik hou het expres vaag zodat het geen spoiler is ;)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:12

Phydomir

Dennis

Vanmiddag moet hier ook AC:BF op de mat vallen. Maar met de steam sale die aan de gang is wordt het backlog aan te spelen games alleen maar groter. Gelukkig sinds gisteren twee weken vrij :D

[ Voor 39% gewijzigd door Gropah op 24-12-2013 12:16 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:53
Ook begint bij mijn DS4 de linker stick wat glad te worden best vervelend tijdens Fifa spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
michaeltjeh1 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 09:06:
Ook begint bij mijn DS4 de linker stick wat glad te worden best vervelend tijdens Fifa spelen...
Ja dit probleem lijkt heel veel mensen op een bepaald moment te bereiken. Zelfs mensen die een heel topic hierover lang zeiden ''allemaal trolls dit, rot een end op, heb nergens last van en sinds launch al 100 uur er op zitten'' krijgen ineens toch scheuren, afbladerend rubber of gewoonweg gladde sticks.

Dat hier nog niets over op de gamemedia is verschenen is wonderbaarlijk. Het kost Sony namelijk aardig wat controllers als ze zo doorgaan... ''niet zo hard drukken'' was hun enige reactie tot nu toe.

Ik had 't zeker voor 't onzekere genomen en de (te dure) ORB gripjes erop gegooid, maar ik zag dat je toch ook in NL KontrolFreeks kan kopen voor Ps4 nu\binnekort. Die wil ik nog wel eens proberen. De ORBS maakten de sticks ook al langer en alhoewel t ff wennen is kan je wel precieser spelen met een hogere sensitivity in shooters. >:) Had in BF4 zonder de grips op 30\35, met die dingen op 60 en was net zo precies maar kon wel instant omdraaien wanneer nodig.

[ Voor 23% gewijzigd door Brutal1ty op 24-12-2013 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:48
Ik zag recent deze link ook voorbij komen wat betreft slijtende control sticks

http://www.mediamarkt.de/...36,1052236.html?langId=-3

[ Voor 24% gewijzigd door supercop7373 op 24-12-2013 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ik denk dat de reden is dat sommige mensen last hebben van slijtende sticks en andere niet vooral komt door hun huid. De ene heeft bijvoorbeeld ene wat vettere huid dan de ander. Het lijkt wel alsof die sticks daar niet zo goed op reageren.

Bij mijn eigen controller zijn ze nog wel heel maar ik vind ze sowieso al te glad. Vooral als ik een beetje zweet handjes krijg schieten mijn duimen nogal snel van de sticks. Ook direct het enige wat beter was aan de DS3 wat mij betreft.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:38
Phydomir schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 10:29:
Ik denk dat de reden is dat sommige mensen last hebben van slijtende sticks en andere niet vooral komt door hun huid. De ene heeft bijvoorbeeld ene wat vettere huid dan de ander. Het lijkt wel alsof die sticks daar niet zo goed op reageren.

Bij mijn eigen controller zijn ze nog wel heel maar ik vind ze sowieso al te glad. Vooral als ik een beetje zweet handjes krijg schieten mijn duimen nogal snel van de sticks. Ook direct het enige wat beter was aan de DS3 wat mij betreft.
Heb tot nu toe weinig gespeeld op mijn controllers., heb er 2, waarop ik speel en de ander die nog niet is gebruikt. Hoop niet dat dit ook bij mij gaat gebeuren, zou het zonde vinden. Ik merk wel als ik een tijdje speel dat me handen gaan zweten, misschien dat dat invloed heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand welke headset goed is voor ps4?? kheb zelf de sony headset 7.1 ma die schijnt weer niet te werken op de ps4 en niet bekend of die überhaupt nog gaat werken erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-10 11:17

Melkaz

Melkazar

Mijn sticks zijn gelukkig nog prima, maar behalve 1 a 2 Fifa potjes per avond speel ik er nog niet zoveel op.
Enige wat mij wel irriteert, de linker trigger (L2?) maakt een behoorlijk tik geluid af en toe terwijl de rechter nergens last van heeft.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 10:48:
Weet er iemand welke headset goed is voor ps4?? kheb zelf de sony headset 7.1 ma die schijnt weer niet te werken op de ps4 en niet bekend of die überhaupt nog gaat werken erop
Ik heb zelf net de px4 gekocht. Die geeft echt fantastisch geluid en is bijna draadloos. Als je wil chatten verbind je de headset met de controller via een kabeltje.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:56

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 10:48:
Alles met een 3.5mm plug werkt toch?

[ Voor 33% gewijzigd door Gropah op 24-12-2013 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke thnx! is er ook eentje die "betaalbaar" is _/-\o_ gebruik hem denk amper , vooral savonds/snachts vanwege dak dan me reviever setje niet aan ken knallen O-)
voxxel schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:03:
[...]

Ik heb zelf net de px4 gekocht. Die geeft echt fantastisch geluid en is bijna draadloos. Als je wil chatten verbind je de headset met de controller via een kabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Ik heb gisteren de Playstation vita oordopjes gehaald in-ear met microfoon met mute knopje. Werkt heel fijn!

Verder gisteren wat telefoontjes gepleegd voor de camera van de playstation 4.
Mijn zoontje is nog steeds gek op de wii en dacht dat hij dit ook leuk zou vinden.

Helaas nergens te verkijgen, alleen zag zojuist via pricewatch dat 'ie op 1 site op voorraad was. Helaas niet onder de kerstboom vanavond maar ben er heel benieuwd naar. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Iedereen hier heeft het over een externe headset, is die bijgeleverde zo slecht dan of? Btw de officiele ps3 headset werkt niet op de ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb zelf de camera en dacht dat die bij coolblue gewoon op voorraad is! :P overigens ken je er nog weinig mee. playroom is leuk geinig hoor ma nog niet erg uitgebreid ;)
0xrubennft schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:09:
Ik heb gisteren de Playstation vita oordopjes gehaald in-ear met microfoon met mute knopje. Werkt heel fijn!

Verder gisteren wat telefoontjes gepleegd voor de camera van de playstation 4.
Mijn zoontje is nog steeds gek op de wii en dacht dat hij dit ook leuk zou vinden.

Helaas nergens te verkijgen, alleen zag zojuist via pricewatch dat 'ie op 1 site op voorraad was. Helaas niet onder de kerstboom vanavond maar ben er heel benieuwd naar. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06:46
bij bijgeleverde headset is te slecht voor woorden ja! je hoort alles bij iedereen! Hij neemt alle geluid op in de omgeving, dus ook van je eigen tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelfde probleem |:( nou opzoek na een andere goeie headset , oortjes nog geen eens geprobeerd!! ;w
Shadow343 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:10:
Iedereen hier heeft het over een externe headset, is die bijgeleverde zo slecht dan of? Btw de officiele ps3 headset werkt niet op de ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:56

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:11:
Kheb zelf de camera en dacht dat die bij coolblue gewoon op voorraad is! :P overigens ken je er nog weinig mee. playroom is leuk geinig hoor ma nog niet erg uitgebreid ;)
[...]
Kun je de quote even boven je reactie zetten als je iets quote? Dat leest veel fijner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
heb zelf gewoon standaard microfoontje gekocht van 12 euro zodat de kwaliteit iig stukken beter is. Zodra ze blue tooth ondersteunen koop ik wel een betere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Heb AC:BF aangeschaft met de kerst deals en vind het echt een super spel :)

Waarvoor dient die seasonpass eigenlijk?

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapyo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08-2024
Steevo_S schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:16:

Dan krijg je alle DLC denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53

Er zitten een aantal DLC's in de pijplijn waarschijnlijk waarvoor je afzonderlijk betaalt. Met een season pass heb je dat soort dlc's allemaal met wat korting.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343

Voor DLC's etc die uit gaan komen..

Ik heb ac en ghosts via saturn gehaald voor 80e samen.. liggen alleen te stofhappen omdat ik nog wacht op mn ps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Scrisissszzz schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:17:
[...]

Er zitten een aantal DLC's in de pijplijn waarschijnlijk waarvoor je afzonderlijk betaalt. Met een season pass heb je dat soort dlc's allemaal met wat korting.
Seasonpass krijg je ze zelfs gratis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Shadow343 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:18:
[...]

Seasonpass krijg je ze zelfs gratis..
Ja klopt maar bedoelde met korting tegenover de dlc's los kopen.. misschien niet zo handig verwoord.. 8)7

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kahraman11
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-10 19:03
Is er eigenlijk al wat meer bekend over de specifieke releasedatum van DriveClub? Ik verheug me zo op dat spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

kahraman11 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:19:
Is er eigenlijk al wat meer bekend over de specifieke releasedatum van DriveClub? Ik verheug me zo op dat spel.
Helaas niets specifieks. Wel dook hij een tijd geleden op als Japanse release game. Dat is geloof ik half februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphoman
  • Laatst online: 28-07-2023
ON TOPIC:
Ook ik zoek een goede headset, iemand een leuke budgetpakker als advies?

[ Voor 67% gewijzigd door Gropah op 24-12-2013 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 22:20
Ralphoman schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:32:
[...]
.

ON TOPIC:
Sure ... kiek es: renzo4000 in "[PS4] PlayStation 4 - Deel 2"

Ik krijg hem vandaag binnen, dus weet nog niet of het wat is :P

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
renzo4000 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:34:
[...]

Ben benieuwd laat maar weten hoe of wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renzo4000 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:34:
[...]

Dan horen we graag jou uitbundige bevindingen van deze headset _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik begin me een langzaam aan een beetje te vervelen met m'n PS4, ik wil games om te spelen, en die zijn er niet, heb nu Killzone en BF4, maar BF4 is niet leuk om hele dag te spelen en Killzone is ook al uitgespeeld, en nog een keer binnen 2 weken vind ik wat kort.

Waarom zijn er zo weinig games gereleased ? Beetje jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Fatal Mind schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:37:
Ik begin me een langzaam aan een beetje te vervelen met m'n PS4, ik wil games om te spelen, en die zijn er niet, heb nu Killzone en BF4, maar BF4 is niet leuk om hele dag te spelen en Killzone is ook al uitgespeeld, en nog een keer binnen 2 weken vind ik wat kort.

Ik neem hem dan hierbij graag van je over! Dan wacht je tot er meer games uitkomen en dan is de ps ook wel in de vrije verkoop.. Deal? haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Shadow343 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:38:
[...]

Ik neem hem dan hierbij graag van je over! Dan wacht je tot er meer games uitkomen en dan is de ps ook wel in de vrije verkoop.. Deal? haha
Hahaha, nee

Maar ben ik dan de enige die zich afvraagt waar de rest van de games blijft ? Ik weet dat er volgend jaar richting maart een hoop uitkomt, maar dan ga ik me nu dus nog 3 maanden moeten vervelen ofzo ?

Vind dat ze dat nite zo slim hebben aangepakt tbh. Te weinig games op release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy

djordyy

Fatal Mind schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:40:
[...]

Hahaha, nee

Maar ben ik dan de enige die zich afvraagt waar de rest van de games blijft ? Ik weet dat er volgend jaar richting maart een hoop uitkomt, maar dan ga ik me nu dus nog 3 maanden moeten vervelen ofzo ?

Ac:bf , nfs, cod, fifa14 ?

Nog een hoop wat je niet geprobeerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel

Heb je AC:BF al gespeeld? Dat is echt een aanrader wat mij betreft.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je maar 2 games hebt die allebei shooters zijn heb je niet echt recht van spreken en ligt dat ook gedeeltelijk aan jezelf.
Wijk dan uit naar fifa 14, ac black flag, nfs rivals.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
djordyy schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:42:
[...]

Ac:bf , nfs, cod, fifa14 ?

Nog een hoop wat je niet geprobeerd hebt.
AC al op PS3 uitgespeeld, NFS boeit me niet, Cod al helemaal niet, en Fifa zeker niet.

Knack ziet er leuk uit, maar vind ik geen 60 euro waard, en ik heb hetzelfde met de Lego game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voxxel schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:42:
[...]

Heb je AC:BF al gespeeld? Dat is echt een aanraden wat mij betreft.
Twijfel nog steeds zo enorm voor die game!! deel 3 wel gespeeld ma (knetter)gek van dat geklauter en geklim |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassiuskleij
  • Laatst online: 29-05 11:06
Ralphoman schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:32:
ON TOPIC:
http://www.alternate.nl/L...t/694804/?tk=6980&lk=7063

Deze heb ik aangeschaft. Mooi ding voor een leuke prijs!

[ Voor 16% gewijzigd door Gropah op 24-12-2013 12:12 ]

psn id: cassiuskleij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
[...]

Hahaha, nee

Tja dit is een beetje wat je kan verwachten met een console release. De console komt uit met een paar (matige) games en daarna is het een tijdje wachten tot de eerste echt goede games uitkomen. De PS4 en X1 hebben zelfs nog een behoorlijke line-up vergeleken met eerdere console launches.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy

djordyy

Fatal Mind schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:43:
[...]

AC al op PS3 uitgespeeld, NFS boeit me niet, Cod al helemaal niet, en Fifa zeker niet.

Knack ziet er leuk uit, maar vind ik geen 60 euro waard, en ik heb hetzelfde met de Lego game.
Tjaa dan blijft er weinig over.
Online modus killzone al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

[...]

Hahaha, nee

Je bent hier toch niet serieus verbaasd over? Het is niet alsof dit niet al lang bekend was. Zowel de PS4 als XB1 hebben hetzelfde probleem. Er zijn maar weinig exclusieve games, een hand vol goede 3rd party games maar lang niet genoeg diversiteit om je met de release line-up maanden te kunnen vermaken.

Tevens is dit gewoon een van de dingen waar je als early adopter gewoon mee moet leren leven. Als je dit niet wilt had je niet direct een nieuwe console bij launch moeten kopen.

Ik vermaak me nog steeds opperbest met NBA 2K14, MP Killzone en AC:BF die er vandaag aankomt. daarnaast heb ik wel het geluk ook een goede game PC te hebben waarop ik onder andere BF4 speel en nog een stapel games in de backlog heb staan dankzij de Steam sales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:36
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:43:
[...]

Twijfel nog steeds zo enorm voor die game!! deel 3 wel gespeeld ma (knetter)gek van dat geklauter en geklim |:(
Ik heb deel 3 niet gespeeld maar dat wordt wel gezien als het slechtste deel van AC tot nu toe. Het is wel klimmen maar niet zoveel als de vorige delen voor mijn gevoel. Je hebt niet meer van die speciale klimuitdagingen zoals in vorige delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:43:
[...]

Ik heb AC4 gekocht via die kerstdeal na heeeel veel twijfelen, omdat ik deel 1 zoo saai vond en deel 2 na een half uur mee gestopt ben, en daarna nooit maar AC heb aangeraakt.

Maar ik vind deze game echt tof! Controls zijn gelukkig stuk "normaler" dan bij de eerste delen. Het is allemaal wat gevarieerder, niet zozeer dat je niet meer assassin bent, maar de setting is veel gevarieerder.

Plus de piratenwereld trekt mij meer dan de vorige delen. Het varen is wennen maar niet echt storend. Het spel ziet er gelikt uit en het hoofdpersonage is lekker cocky!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Phydomir schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:45:
[...]

Je bent hier toch niet serieus verbaasd over? Het is niet alsof dit niet al lang bekend was. Zowel de PS4 als XB1 hebben hetzelfde probleem. Er zijn maar weinig exclusieve games, een hand vol goede 3rd party games maar lang niet genoeg diversiteit om je met de release line-up maanden te kunnen vermaken.

Tevens is dit gewoon een van de dingen waar je als early adopter gewoon mee moet leren leven. Als je dit niet wilt had je niet direct een nieuwe console bij launch moeten kopen.
Ondanks dat je allemaal goede, reële punten maakt, blijf ik het toch storend vinden.

Staat er hier een prachtig apparaat, de helft van de tijd niks te doen, omdat er geen games voor zijn. En ja dat wist ik van te voren, wist echter niet dat het me zo tegen zou vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Fatal Mind schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:48:
[...]

Ondanks dat je allemaal goede, reële punten maakt, blijf ik het toch storend vinden.

Staat er hier een prachtig apparaat, de helft van de tijd niks te doen, omdat er geen games voor zijn. En ja dat wist ik van te voren, wist echter niet dat het me zo tegen zou vallen.
Ach ik begrijp het wel, maar je doet er weinig aan. Over een paar maanden heb je het tegenovergestelde probleem. Dan moet je goede games laten liggen omdat je geen tijd hebt om alles te spelen :+

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrisissszzz schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:46:
[...]

Ik heb AC4 gekocht via die kerstdeal na heeeel veel twijfelen, omdat ik deel 1 zoo saai vond en deel 2 na een half uur mee gestopt ben, en daarna nooit maar AC heb aangeraakt.

Maar ik vind deze game echt tof! Controls zijn gelukkig stuk "normaler" dan bij de eerste delen. Het is allemaal wat gevarieerder, niet zozeer dat je niet meer assassin bent, maar de setting is veel gevarieerder.

Plus de piratenwereld trekt mij meer dan de vorige delen. Het varen is wennen maar niet echt storend. Het spel ziet er gelikt uit en het hoofdpersonage is lekker cocky!
Ja dat moet ik wel toegeven , die gevechten op de boot in 3 waren wel gruwelijk!! kheb nog genoeg te spelen (BF,Killzone en net FIFA binnen dus verveel me nog niet O-) ) ma tog mis ik een openwereld game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

[...]

Ik vrees dat er toch echt maar één ding op zit. Het accepteren. Het wat dat betreft erg jammer dat hij niet direct een soort PS3 emulator aanboort heeft. Vooral met de PS+ aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
voxxel schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:50:
[...]

Ach ik begrijp het wel, maar je doet er weinig aan. Over een paar maanden heb je het tegenovergestelde probleem. Dan moet je goede games laten liggen omdat je geen tijd hebt om alles te spelen :+
:9 Op de een of andere manier is dat nooit een probleem. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou wel mooi zijn als GTA V al voor de PS4 beschikbaar was, daar ben je in ieder geval een tijdje zoet mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:52:
Het zou wel mooi zijn als GTA V al voor de PS4 beschikbaar was, daar ben je in ieder geval een tijdje zoet mee :)
En heel slecht voor je 'social life" zijn haha _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy

djordyy

Nou de verhaallijn op de ps3 was ik erg snel mee klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Scrisissszzz schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:46:
[...]

Mm vind je het dan niet zonder dat je bijna compleet alles van de verhaallijn hebt overgeslagen? Ik speel ac namelijk juist om de verhaallijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphoman
[...]

Niet verkeerd bedoeld, maar dat je de huidige games niks vindt, valt natuurlijk niet volledig aan de PS4 of de games te verwijten.
Je kan voor Trofeeën gaan en hogere moelijkheidsgraden.
Online is er ook zat te doen.
Een spel als NFS brengt ook wat uren aan scheurplezier met zich mee.

Er is niet veel variatie, maar als je je maar open stelt en niet bij voorbaat als nors je PS4 opstart ;) , kan je alsnog een flink aantal uren los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ik heb GTA V al op de 360 uitgespeeld en zo'n 30 uur in GTA:O gestopt maar weet niet of ik hem nog op de PS4 zou spelen. Als het een release titel was geweest had ik hem niet op de 360 gekocht dus dan was het een ander verhaal. Ik weet niet op ik nog eens 60 euro neer zou leggen voor alleen een mooiere game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Fatal Mind schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:51:
[...]

:9 Op de een of andere manier is dat nooit een probleem. :P
Bij mij wel, ik ben stiekem juist wel een beetje blij dat ik nu rustig de tijd kan nemen om wat games uit te spelen zonder me opgejaagd te voelen door de volgende release. Ik zie dat volgend jaar wel weer gebeuren met Thief, Tomb Raider, Destiny, Watch Dogs, The Division, Witcher 3 en dan vergeet ik er vast nog wel een paar.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:54:
[...]

Ik heb GTA V al op de 360 uitgespeeld en zo'n 30 uur in GTA:O gestopt maar weet niet of ik hem nog op de PS4 zou spelen. Als het een release titel was geweest had ik hem niet op de 360 gekocht dus dan was het een ander verhaal. Ik weet niet op ik nog eens 60 euro neer zou leggen voor alleen een mooiere game
Dat zou ik idd ook niet doen, ik heb echter geen 360 of PS3 gehad dus zit nog met smart op GTA V te wachten. En dan nog maar hopen dat die wel voor de PS4 uitkomt, maar daar ga ik wel van uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Shadow343 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:53:
[...]

Mm vind je het dan niet zonder dat je bijna compleet alles van de verhaallijn hebt overgeslagen? Ik speel ac namelijk juist om de verhaallijn
Een vriend van me heeft me de verhaallijn wel uitgelegd tot het eind van 3 laatst, dus weet er redelijk wat van.
Hij heeft ze wel allemaal gespeeld. Dus val er gelukkig niet compleet midden in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Ralphoman schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:54:
[...]

Niet verkeerd bedoeld, maar dat je de huidige games niks vindt, valt natuurlijk niet volledig aan de PS4 of de games te verwijten.
Je kan voor Trofeeën gaan en hogere moelijkheidsgraden.
Online is er ook zat te doen.
Een spel als NFS brengt ook wat uren aan scheurplezier met zich mee.

Er is niet veel variatie, maar als je je maar open stelt en niet bij voorbaat als nors je PS4 opstart ;) , kan je alsnog een flink aantal uren los.
Allicht, ik heb gewoon geen interesse in de 5 andere games ofzo die er zijn, tis gewoon allemaal heel beperkt, het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piqueno11
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-10 19:17
Shadow343 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:02:
[...]

Oke dat is idd beter! Wil mijn PS4 nuuuuu!! wil spelen man wordt jaloers van jullie haha
Ah joh heb al bijna 1 maand de ps4... O+

Is niks aan joh geloof me:P :9

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-10 03:04
piqueno11 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:04:
[...]

Ah joh heb al bijna 1 maand de ps4... O+

Is niks aan joh geloof me:P :9
Heb mijn PS4 sinds 29 nov, tot nu toe maar 1 uurtje gespeeld :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:29
Jij hebt de rest van de tijd aan een cursus grammatica gespendeerd?
"me ps4" :F

:P

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 24-12-2013 12:16 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-10 03:04
dvdkiwi schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:16:
Jij hebt de rest van de tijd aan een cursus grammatica gespendeerd?
"me ps4" :F

:P
Haha typo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
I don't blame you, iedereen doet het tegenwoordig...
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphoman
Jay47 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:53:
[...]

Ik heb 2 dec besteld.
Jay47 schreef op [b]dinsdag 24 december 2013 [/b]@ 12:12:
[...]

Heb mijn PS4 sinds 29 nov, tot nu toe maar 1 uurtje gespeeld :X
Dude, dit is al het 2e forum waarop je jezelf enorm tegenspreekt.
- Je gaf in het andere topic op de 18e aan nog niks te hebben

[ Voor 46% gewijzigd door Ralphoman op 24-12-2013 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Oke even offtopic maar is een algemeen bericht... Bart Smit elk filiaal krijgt 2 ps4's vandaag binnen voor de pre order dus als je daarbij zit krijg je als t goed is bericht hierover.

Bol.com gaat iedereen vandaag mailen(bevestigd door klanten service) en ze zeggen dat mensen tot 27nov(pre order) hem gaan krijgen maar dat is nog afwachten

Intertoys krijgt Januari pas weer geleverd

en de rest is onbekend. Zo iedereen in 1 bericht weer op de hoogte

Bron: Playstation4club.nl (Verschillende reacties) en klantenservice bol.com,bartsmit,intertoys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:20
Shadow343 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:21:
Oke even offtopic maar is een algemeen bericht... Bart Smit elk filiaal krijgt 2 ps4's vandaag binnen voor de pre order dus als je daarbij zit krijg je als t goed is bericht hierover.

Bol.com gaat iedereen vandaag mailen(bevestigd door klanten service) en ze zeggen dat mensen tot 27nov(pre order) hem gaan krijgen maar dat is nog afwachten

Intertoys krijgt Januari pas weer geleverd

en de rest is onbekend. Zo iedereen in 1 bericht weer op de hoogte

Bron: Playstation4club.nl (Verschillende reacties) en klantenservice bol.com,bartsmit,intertoys
Dit hoort thuis in het Levertijden topic. Mensen die al een PS4 hebben, interesseert dit weinig.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Jumpman schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:25:
[...]

Dit hoort thuis in het Levertijden topic. Mensen die al een PS4 hebben, interesseert dit weinig.
Levertijden topic is dicht en het IRC wordt teveel geouwhoert.. nogmaals dit is 1 algemeen bericht omdat ik weet dat veel mensen hierin kijken, het is natuurlijk niet de bedoeling dat er nu gediscusseert over gaat worden etc snap je gewoon algemeen en dan kunnen we weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:59
Fatal Mind schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:02:
[...]

Allicht, ik heb gewoon geen interesse in de 5 andere games ofzo die er zijn, tis gewoon allemaal heel beperkt, het is niet anders.
Of je smaak is beperkt :p Heb ik helaas geen last van , want AC4 , BF4 , Resogun en Fifa 14 (in die volgorde) geven me meer te spelen dan ik tijd heb. Gelukkig (voor mij) komt er de komende tijd niks bijzonders aan (op Planetside 2 na) en kan ik nog even wat games op de PS3 en Xbox 360 aanpakken die ik graag nog even meeneem. Mass effect 3 , Mafia 2, Red dead (2e run), Blacklist, enz , enz :+

En dan al die uren die de Vita nog opslokt...word al overspannen als ik er aan denk :o Zit er in de free to play games ook niks bij voor je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Ik probeer nu zelf hier in Barcelona een 2de controller te bemachtigen... overal uitverkocht terwijl er met bosjes PS4 te vinden zijn.

Gran Turismo 6 staat in de pricewatch is die al officieel aangekondigd?

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piqueno11
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-10 19:17
Gister op kontrolfreek 2 paar grips bestelt voor de ps4 controller omdat ik bang ben om de zelfde problemen tegen te komen :'( , er staat al shipped :>

In hoeveel dagen/weken kan het hier in Nederland zijn vanuit de US?

[ Voor 16% gewijzigd door piqueno11 op 24-12-2013 12:39 ]

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueEx
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-10 21:19
[...]

Heb je de free2play titels in de store ook al geprobeerd?

DC Universe: https://store.sonyenterta...00249_00-DCUOLPS4LIVE0001
Warframe: https://store.sonyenterta...00106_00-0000000000000000
Blacklight Retribution (beta): https://store.sonyenterta...00253_00-BLACKLIGHT2ORBIS
War Thunder: https://store.sonyenterta...00182_00-WARTHUNDER000000
Zen Pinball 2: https://store.sonyenterta...00186_00-ZP2PS40000000001
Pnball Arcade: https://store.sonyenterta...00105_00-HDDBOOTPBA000001

Misschien geeft dat een beetje afleiding. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Lol dat plaatje staat al op mijn facebook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Zijn dit allemaal kleinere games? Of echt volwaardige? Want sommigen zien er echt prachtig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voxxel schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:03:
[...]

Heb deze ook sinds 2 weken in mijn bezit, TOPDING!! Goede prijs/kwaliteitverhouding (149 euro) en ben er echt heeeeel blij mee,
In januari zou er een update komen waardoor men het kabeltje tussen controller/headset niet meer nodig zou hebben om te chatten...

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-10 16:20
technoaddict schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:02:
[...]

Zijn dit allemaal kleinere games? Of echt volwaardige? Want sommigen zien er echt prachtig uit.
Allemaal volwaardige games behalve eigenlijk de 2 pinball games waarbij je extra kasten kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flam
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-10 14:41
technoaddict schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:02:
[...]

De 2 pinball games zijn demo's, je krijgt 1 of 2 tables om te spelen, voor de rest betaal je 9,99 per table-pack (Zen Pinball 2, de ander weet ik niet precies). Zen Pinball is ook in 3d te spelen.

DC Universe, Warframe en War Thunder zijn free-to-play MMO's. DC Universe en Warframe vindt ik tegenvallen, War Thunder is een leuk vlieg MMO met vliegtuigen uit WO2. Besturing is een beetje lastig maar het went, heb al een paar mooie dogfights uitgevochten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilex
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:41
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:02:
[...]

Heb deze ook sinds 2 weken in mijn bezit, TOPDING!! Goede prijs/kwaliteitverhouding (149 euro) en ben er echt heeeeel blij mee,
In januari zou er een update komen waardoor men het kabeltje tussen controller/headset niet meer nodig zou hebben om te chatten...

Gr
Is er een specifieke reden dat je voor de px4 gekoxen hebt en niet voor de px5? Ik zie in de pricewatch dat ze even duur zijn ondertussen. Ik ben namelijk ook nog op zoek naar een headset maar twijfel nog welke ik moet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 12:50
Vinnocchio schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:03:
[...]

Allemaal volwaardige games behalve eigenlijk de 2 pinball games waarbij je extra kasten kan kopen.
Zen pinball 2 is wel erg leuk moet ik zeggen. Speelde al Pinball FX2 op de 360, wat verder dezelfde game is. Nu ook op de ps4 dus.
Pinball arcade ziet er ook mooi uit, maar het geluid daarin is wel erg slecht.

PA is meer een simulatie van echte flipperkasten, terwijl zen pinball echt een computer game is. Zo vliegen er bv tie fighters boven je kast in een star wars kast e.d. Terwijl je in PA bv zelfs het operator menu hebt, waarmee je bv de hoek van de kast kan aanpassen e.d.
Vind zelf de physics in zen wat lekkerder spelen.

Maar goed je kunt zo de games beide gratis downloaden en uitproberen met de gratis tafel die je in beide games krijgt.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 12:50
Ilex schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:09:
[...]

Is er een specifieke reden dat je voor de px4 gekoxen hebt en niet voor de px5? Ik zie in de pricewatch dat ze even duur zijn ondertussen. Ik ben namelijk ook nog op zoek naar een headset maar twijfel nog welke ik moet nemen.
De PX4 is in principe de enige headset die speciaal voor de ps4 gemaakt is. Zou ik zelf ook voor kiezen.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:38
[...]

Hahaha, nee

Vind ik nou ook, ik speel af en toe maar ik kan er niet uren mee spelen. Verheug me meer op games zoals The Division of Watch Dogs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
Heb bf cod en FIFA en kan niet aan andere games denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-10 14:33
nickdew schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:25:
Heb bf cod en FIFA en kan niet aan andere games denken?
Ik heb alleen KZ,

maar de spellen waarnaar ik uitkijk zijn:
Farcry 4
Watchdogs
The Division <<<!!!!

En als ie ooit nog komt een vervolg op Fight night op de NExt GEN !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
HaskoF schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:27:
[...]

Ik heb alleen KZ,

maar de spellen waarnaar ik uitkijk zijn:
Farcry 4
Watchdogs
The Division <<<!!!!

En als ie ooit nog komt een vervolg op Fight night op de NExt GEN !!!
Heb killzone naar een half uur terug gebracht!:p
Pagina: 1 ... 64 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan