Moet je deactiveren als je de console reset of een nieuwe schijf inbouwt? Dat ga ik uit voorzorg dan maar doen, morgen namelijk een nieuwe schijf inbouwen.
Chaoss schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 19:48:
Mensen die klagen dat er geen games zijn moeten gewoon AC:BF gaan halen die game heeft mij echt positief verrast! De game ziet er echt heel erg goed uit op de PS4 en bied gewoon heel veel afwisselende gameplay. En als je alles in de game wilt doen/halen gaan er ook nog eens ontzettend veel uren inzitten.
Tja zit er een beetje over te twijfelen. AC2 was geweldig, de AC2 delen daarna werden erg saai (tergend was het), AC3 helemaal niet aantrekkelijk en dus ook nooit gehaald.
AC4 ziet er dan weer leuk uit, maar weet niet of ik het aan durf. Is toch veel geld, ik haal hem wel eens als die 30 euro is en alle DLC er bij zit.
Dat er weinig games zijn;
Wat is er nou eigenlijk te vinden? 1 race spel, 3 shooters, nog wat andere dingen.
Ik houd niet van sport games. Wel van shooters maar geen CoD. Ook racen boeit me niet zo.
Wat blijft er over?
Battlefield (heb ik), Killzone (binnenkort) en dat was het dan wel een beetje. Leuke games, en multiplayer kun je lang mee doen, maar wordt ook eens saai. ik heb nu toch al 90+ uur in BF4 zitten, en dan heb je toch veel wel gezien. In principe kan ik er zo nog 200 uur in stoppen, maar dan moet het wel afgewisseld kunnen worden met andere games (die er voor mij in ieder geval vrij weinig zijn atm)
[
Voor 61% gewijzigd door
Goudstalen op 24-12-2013 20:18
]