Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ilex schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:09:
[...]

Is er een specifieke reden dat je voor de px4 gekoxen hebt en niet voor de px5? Ik zie in de pricewatch dat ze even duur zijn ondertussen. Ik ben namelijk ook nog op zoek naar een headset maar twijfel nog welke ik moet nemen.
Wist niet zeker of de PX5 ook werkzaam zou izjn op de PS4. Bij de PX4 wist ik dit zeker gezien dit bij de omschrijving stond..

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Ilex schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:09:
[...]

Is er een specifieke reden dat je voor de px4 gekoxen hebt en niet voor de px5? Ik zie in de pricewatch dat ze even duur zijn ondertussen. Ik ben namelijk ook nog op zoek naar een headset maar twijfel nog welke ik moet nemen.
De px5 is een prima headset, maar het signaal met de ontvanger stoort nog wel eens, dus dan hoor je gekraak. Daar ergerde ik me wel vaak aan. Met de px4 heb ik daar veel minder last van.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilex
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-10 17:48
voxxel schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:36:
[...]

De px5 is een prima headset, maar het signaal met de ontvanger stoort nog wel eens, dus dan hoor je gekraak. Daar ergerde ik me wel vaak aan. Met de px4 heb ik daar veel minder last van.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:36:
[...]

Wist niet zeker of de PX5 ook werkzaam zou izjn op de PS4. Bij de PX4 wist ik dit zeker gezien dit bij de omschrijving stond..

Gr
Oke dan lijkt de PX4 me inderdaad de betere keus. Thanks!

Edit: ik zie net dat de PX5 ook met kabel aan de controller kan worden gesloten zodat de chat functie ook werkt. Brengt me toch weer een beetje in dubio omdat de PX5 wel meer functies heeft. Ik sla er nog eens wat reviews op na, in ieder geval bedankt voor de feedback!

[ Voor 17% gewijzigd door Ilex op 24-12-2013 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:47
ik heb bij mijn PS4 dat bij het installeren van Fifa14 de console iedere paar seconden een opstarten geluid maakt van de dvd speler. Lijkt wel een opstijgend vliegtuigje.
Tevens duurt het ook vele uren voordat FIFA volledig is geinstalleerd. Hoort dit zo?

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
damn wat is AC4 vet :D Deel 3 viel erg tegen maar dit deel maakt het weer goed. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-04-2020

djordyy

PSN: Djordyy

Krijg steeds geen verbinding met me internetkabel. .
Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 10:21
Heb net eindelijk een ps4 binnen maar kan niet updaten, hij zegt steeds cannot connect within the time limit? Ligt psn eruit ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:43:
[...]

Twijfel nog steeds zo enorm voor die game!! deel 3 wel gespeeld ma (knetter)gek van dat geklauter en geklim |:(
Dit vind ik zo herkenbaar. Na deel 1 was ik er al helemaal klaar mee.
Op een gegeven moment voelt AC een beetje doelloos aan.

Wel zouden er wat mij betreft meer spelletjes in het genre Resogun / Arcade achtig uit mogen komen.
Hopenlijk komen er dan ook nog wat leuke indies uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg, omging vandaag nog een ac bf. Denk dat het annuleren niet goed is gegaan bij saturn :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 19:20

Bullet NL

Eigen Wijs

Hoppa, PSN ligt er uit.... De kids kunnen niet online, gaat weer lekker zo vlak voor kerst, ik hou mijn hart vast voor morgen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djordyy schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 16:44:
Krijg steeds geen verbinding met me internetkabel. .
Iemand enig idee?
Mijn! - 'me' is geen bezittelijk voornaamwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin9
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-03 10:29
Bullet NL schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 17:18:
Hoppa, PSN ligt er uit.... De kids kunnen niet online, gaat weer lekker zo vlak voor kerst, ik hou mijn hart vast voor morgen.
Ik heb nog nergens last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 17:20:
[...]

Mijn! - 'me' is geen bezittelijk voornaamwoord.
Ja en p0pster spel je als popster, waar doe je moeilijk over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:04
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 17:15:
Omg, omging vandaag nog een ac bf.
Wat zeg je?

Ik las ergens dat het bijvullen van je portemonnee alleen via creditcard of paypal gaat.
Nu heb ik hier een 50 euro psn kaart liggen, die code kan ik in de store toch wel gewoon invoeren zeker?
Misschien heb ik het verkeerd gelezen dus ik denk ik vraag het maar even ;)

@rubenk84: :F

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 24-12-2013 17:25 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 17:24:
[...]

Wat zeg je?

Ik las ergens dat het bijvullen van je portemonnee alleen via creditcard of paypal gaat.
Nu heb ik hier een 50 euro psn kaart liggen, die code kan ik in de store toch wel gewoon invoeren zeker?

In het kort, 3 weken geleden AC BF besteld op saturn site, niet geleverd gekregen en niets over gehoord 2 weken lang. Daarna een boze mail gestuurd en hier kreeg ik reactie op : we kunnen je bestelling annuleren en dan moet je ene nieuwe bestelling plaatsen (iets met andere typenummers) waarop je het geld van de eerste bestelling terug krijgt gestort, en nog 20 euro terug van de tweede bestelling (dan zou ik eenmalig 40 euro betalen voor de game).

Ik dit gedaan en netjes het bestelnummer doorgemailed naar hun(wat ze vroegen) en hier weer niets op gehoord, nu ontving ik opeens een email van ze, want ze hebben AC BF perongeluk nog een keer naar me gestuurd. Nu mailden ze op hoge poten dat ik de game ongeopend moet terugsturen en dan mijn geld pas terugkrijg!

Hun fout, geven mij de schuld : 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[...]

Wat zeg je?

Of gewoon iDeal, zo heb ik wat geld op m'n wallet gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Laatst online: 09-10 19:32
Ik ben gewoon online? Net nog een potje Fifa gespeeld.

[ Voor 5% gewijzigd door Mr Ton op 24-12-2013 17:50 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-10 16:51
Ik heb het nu net even getest, PSN doet het gewoon. Kan de store op, online gamen, vrienden online zien. Niets aan de hand.
[...]

Wat zeg je?

Ja die kaart kun je gewoon in de PS Store invullen.

Via je browser (op je PC/Mac) kun je ook inloggen op PSN store en daar je account opladen via Ideal, Credticard en Paypal als ik me niet vergis. Handig als je geen zin hebt om het huis uit te gaan of te moeten wachten tot je kaart binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 17:36:
[...]

In het kort, 3 weken geleden AC BF besteld op saturn site, niet geleverd gekregen en niets over gehoord 2 weken lang. Daarna een boze mail gestuurd en hier kreeg ik reactie op : we kunnen je bestelling annuleren en dan moet je ene nieuwe bestelling plaatsen (iets met andere typenummers) waarop je het geld van de eerste bestelling terug krijgt gestort, en nog 20 euro terug van de tweede bestelling (dan zou ik eenmalig 40 euro betalen voor de game).

Ik dit gedaan en netjes het bestelnummer doorgemailed naar hun(wat ze vroegen) en hier weer niets op gehoord, nu ontving ik opeens een email van ze, want ze hebben AC BF perongeluk nog een keer naar me gestuurd. Nu mailden ze op hoge poten dat ik de game ongeopend moet terugsturen en dan mijn geld pas terugkrijg!

Hun fout, geven mij de schuld : 8)7
Doen alsof je die mail nooit hebt ontvangen, en nergens vanaf weet, gewoon uit onvrede tegen Saturn en omdat het kan :+

Ps: de AC:BF van mij is ook nog steeds niet verstuurd, dus ik kan wel een exemplaar gebruiken O+

[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 24-12-2013 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PSN doet het echt prima, zoals meerdere mensen al aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Laatst online: 13-05 19:52
Wat vinden jullie van Killzone? Ik ben nu in de 5e missie, maar ik ben eigenlijk best wel onder de indruk. Ik vind vooral de sfeer heel erg tof. Het spel voelt ook niet echt lineair, omdat je vaak meerdere routes kan nemen. Verder vind ik het wel relaxed dat je zelf je tempo kan bepalen in de shootouts. Ik ben heel benieuwd hoe dat in de 2e helft van de game gaat zijn!

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Hier ook geen enkel probleem met PSN.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 15:51
Na COD, Vandaag dan EINDELIJK AC BF gekregen van Saturn (4de week).. Raar genoeg omdat mijn bestelling eerste geannuleerd was door hun (ook op mijn saturn account) en vandaag is het dan toch een bezorger voor de deur..

Terwijl ik ook een mail heb gekregen dat wegens omstandig heden mijn bestelling is geannuleerd en dat ik het bedrag zsm terug gestort krijgt..

Missch krijg ik dan 2 games voor 40 euro?? :o

[ Voor 6% gewijzigd door AlphaWierie op 24-12-2013 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Sinds een half uurtje werkt alles weer, kon niet inloggen op gameservers nu wel weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
Vandaag nog ff Battlefield 4 van MP afgehaald voor weinig,ik ben nu wel ff zoet mee tot volgend jaar ergens:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prima service net een nieuwe PS4 meegekregen van de Media Markt nadat mijn oude op de matte behuizing een afwijking had. Echter werd mij verteld dat dat ding meteen de verkoop weer in gaat en dat ze het niet terugsturen naar Sony omdat het ding (op de behuizing na) perfect werkt. Best naaierig voor diegene die mijn PS4 koopt, tenzij het hem of haar niet opvalt.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2013 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 19:19:
Prima service net een nieuwe PS4 meegekregen van de Media Markt nadat mijn oude op de matte behuizing een afwijking had.
Netjes. Is de PS4 weer zo voorradig dat ze hem zo om kunnen ruilen overigens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DGonlag2 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 19:20:
[...]

Netjes. Is de PS4 weer zo voorradig dat ze hem zo om kunnen ruilen overigens?
Blijkbaar vandaag binnengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:07
Heb zoon Jack splitter binnen gekregen voor mijn headset. Hij pakte eerst mijn mic niet nu wel maar hij doet niet? Wel als ik d'r kabel eruit en erin doe! Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen heb ik het volgende probleem, ben vergeten om de PS4 te deactiveren als primary console (wel de hardeschijf gereset). Kan ik dit online ergens deactiveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Mensen die klagen dat er geen games zijn moeten gewoon AC:BF gaan halen die game heeft mij echt positief verrast! De game ziet er echt heel erg goed uit op de PS4 en bied gewoon heel veel afwisselende gameplay. En als je alles in de game wilt doen/halen gaan er ook nog eens ontzettend veel uren inzitten.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 19:23:
Alleen heb ik het volgende probleem, ben vergeten om de PS4 te deactiveren als primary console (wel de hardeschijf gereset). Kan ik dit online ergens deactiveren?
Moet je deactiveren als je de console reset of een nieuwe schijf inbouwt? Dat ga ik uit voorzorg dan maar doen, morgen namelijk een nieuwe schijf inbouwen.
Chaoss schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 19:48:
Mensen die klagen dat er geen games zijn moeten gewoon AC:BF gaan halen die game heeft mij echt positief verrast! De game ziet er echt heel erg goed uit op de PS4 en bied gewoon heel veel afwisselende gameplay. En als je alles in de game wilt doen/halen gaan er ook nog eens ontzettend veel uren inzitten.
Tja zit er een beetje over te twijfelen. AC2 was geweldig, de AC2 delen daarna werden erg saai (tergend was het), AC3 helemaal niet aantrekkelijk en dus ook nooit gehaald.
AC4 ziet er dan weer leuk uit, maar weet niet of ik het aan durf. Is toch veel geld, ik haal hem wel eens als die 30 euro is en alle DLC er bij zit.

Dat er weinig games zijn;

Wat is er nou eigenlijk te vinden? 1 race spel, 3 shooters, nog wat andere dingen.
Ik houd niet van sport games. Wel van shooters maar geen CoD. Ook racen boeit me niet zo.
Wat blijft er over?
Battlefield (heb ik), Killzone (binnenkort) en dat was het dan wel een beetje. Leuke games, en multiplayer kun je lang mee doen, maar wordt ook eens saai. ik heb nu toch al 90+ uur in BF4 zitten, en dan heb je toch veel wel gezien. In principe kan ik er zo nog 200 uur in stoppen, maar dan moet het wel afgewisseld kunnen worden met andere games (die er voor mij in ieder geval vrij weinig zijn atm)

[ Voor 61% gewijzigd door Goudstalen op 24-12-2013 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
DGonlag2 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 20:13:
Tja zit er een beetje over te twijfelen. AC2 was geweldig, de AC2 delen daarna werden erg saai (tergend was het), AC3 helemaal niet aantrekkelijk en dus ook nooit gehaald.
AC4 ziet er dan weer leuk uit, maar weet niet of ik het aan durf. Is toch veel geld, ik haal hem wel eens als die 30 euro is en alle DLC er bij zit.
Ik was ook best wel klaar met AC na deel 2, maar speel nu met plezier Black Flag. Heb deel 3 nooit gespeeld, maar vind het wel een compleet ander spel dan deel 2 en dat is positief. Al moet ik zeggen dat ik de randzaken en openwereld dingen tot nu toe leuker vind dan de main story missies, die vaak wat irritant en saai zijn.
En op de PS4 ziet het er sowieso superscherp uit, dat waterrr :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
DGonlag2 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 20:13:
[...]

Moet je deactiveren als je de console reset of een nieuwe schijf inbouwt? Dat ga ik uit voorzorg dan maar doen, morgen namelijk een nieuwe schijf inbouwen.

[...]

Dat er weinig games zijn;

Wat is er nou eigenlijk te vinden? 1 race spel, 3 shooters, nog wat andere dingen.
Ik houd niet van sport games. Wel van shooters maar geen CoD. Ook racen boeit me niet zo.
Wat blijft er over?
Battlefield (heb ik), Killzone (binnenkort) en dat was het dan wel een beetje. Leuke games, en multiplayer kun je lang mee doen, maar wordt ook eens saai. ik heb nu toch al 90+ uur in BF4 zitten, en dan heb je toch veel wel gezien. In principe kan ik er zo nog 200 uur in stoppen, maar dan moet het wel afgewisseld kunnen worden met andere games (die er voor mij in ieder geval vrij weinig zijn atm)
Yay, een lotgenoot.

Enige wat we kunnen doen blijkbaar, is wachten tot er weer eens wat uitkomt...

Misschien dat ik in de tussen tijd toch nog maar Lego Marvel Superheroes ga kopen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:55
PSN ligt er hier toch echt uit hoor. Of ben ik echt de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Trishul schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 22:33:
PSN ligt er hier toch echt uit hoor. Of ben ik echt de enige?
Niet er uit hier, maar had net wel problemen op de PS Store op de PS Vita. Ging erg sloom om de store en content te laden, maar het downloaden ging wel erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
DGonlag2 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 22:35:
[...]

Niet er uit hier, maar had net wel problemen op de PS Store op de PS Vita. Ging erg sloom om de store en content te laden, maar het downloaden ging wel erg snel.
Net een melding dat de ps store in onderhoud is. Online killzone spelen zit er dus niet in helaas :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapyo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08-2024
Hier ook wat netwerkproblemen. De store geeft onderhoud aan en Fifa kan geen verbinding maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Zijn ze soms al die kerstaanbiedingen gereed aan het zetten en de instant game collection voor plus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:04
Ik hoop dat ze wat PS4 titels in de aanbieding gaan doen voor de mensen die de PS4 vanaf launch supporten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevel
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ps4 psn ligt eruit.. Geeft aan dat ik psn plus nodig heb, zal eens testen met ps3

Edit: ps3 werkt wel prima.

[ Voor 15% gewijzigd door Cevel op 24-12-2013 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
Psn ligt er inderdaad uit, zag het ook op Twitter voorbij komen door PlayStation ='(

[ Voor 8% gewijzigd door 0xrubennft op 24-12-2013 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
RedHat schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 23:13:
Ik hoop dat ze wat PS4 titels in de aanbieding gaan doen voor de mensen die de PS4 vanaf launch supporten :)
Waarom? Omdat je hem een paar weken eerder had? Serieus? Nou.. Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:47
Zucht het is wel weer een lekkere faaldienst aan het worden op de PS4 dat PSN. Ik startte net de PS4 op, redeem een 90 dagen PS Plus kaart in de store en krijg een melding dat er onderhoud is aan de dienst. Affijn, ik probeer het later nog een keertje en krijg de melding dat de code al een keer gebruikt is.

Nu zie ik op het ene scherm dat ik PS Plus heb en op het andere scherm weer niet, de PS Plus titels kan ik niet spelen, moet ik nu vrijdag bellen naar Sony (want ze zijn zeker morgen en overmorgen niet bereikbaar)?

Ik snap niet dat na al die jaren die dienst nog steeds niet berekend is op drukte bij bepaalde dagen... Haal dan voor de zekerheid de dienst gedeeltelijk offline en meld het aan je klanten dat bijvoorbeeld de store niet online is of dat andere bepaalde diensten niet zullen werken om zo de load van het netwerk te beperken waardoor zoveel mogelijk mensen wel kunnen gamen (wat ze ook bij de PS4 launch hebben gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
Is het mogelijk om games, in dit geval AC:BF, volledig op de ps4 te installeren zodat de disc drive niet de heletijd rond tolt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-10 21:08

PBP

Brainalyser1st schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 23:38:
Is het mogelijk om games, in dit geval AC:BF, volledig op de ps4 te installeren zodat de disc drive niet de heletijd rond tolt?
Nee. Al lijkt hij bij FIFA en BF4 alleen op het begin te lezen, tijdens gamen is hij stil en hoor ik de bluray drive niet 'tikken' zoals bij de PS3 wel het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
PBP schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 23:42:
[...]

Nee. Al lijkt hij bij FIFA en BF4 alleen op het begin te lezen, tijdens gamen is hij stil en hoor ik de bluray drive niet 'tikken' zoals bij de PS3 wel het geval was.
Hmm, zonde, dat mogen ze van mij wel snel toevoegen. Hoorde hem opeens tollen nadat ik 2+ uur aan het gamen was, en ik heb me geluid echt niet zacht staan. Heb hem wel staand ipv liggend, wellicht dat dat verschil maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Brainalyser1st schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 23:47:
[...]

Hmm, zonde, dat mogen ze van mij wel snel toevoegen. Hoorde hem opeens tollen nadat ik 2+ uur aan het gamen was, en ik heb me geluid echt niet zacht staan. Heb hem wel staand ipv liggend, wellicht dat dat verschil maakt?
Heb eerder gelezen dat dit wel verschil maakt ja, bij mij ligt hij gewoon plat. Ik hoor hem af en toe een klein beetje maar niet echt storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischa2011
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-03 18:41
Zo vanavond AC: BF uitgespeeld. Wat een game zeg! Na de eerste 2 Ac's te hebben gespeeld en teleurgesteld te zijn is dit even andere koek. Veel diverser dan voorheen en heb me uitstekend vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Brainalyser1st schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 23:38:
Jep, game installeert zich op de HDD, schijfje moet er altijd wel in zitten maar wordt alleen bij het booten gecontroleerd.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 16:39
Iemand die dit begrijpt of kan uitleggen:
Vandaag voor het eerst een video geshared. Kan alleen via Facebook. Aangezien in m'n hele Facebook vriendenlijst niet wil spammen heb ik gekozen om de video op Facebook alleen voor mij Zichtbaar te maken. Ook mede gezien je bij het sharen te zien krijgt dan je PSN vriendenlijst de share sowieso te zien krijgen.

Het gaat goed op Facebook. Ik ben de enige die de share ziet. Alleen op PSN ben ik ook de enige die het ziet. Terwijl volgens het uitleg mijn vrienden in de PSN de video zouden moeten kunnen zien.

Nog een Side note. Die ios playstation app kan de gesharde video's niet in app bekijken. Gemiste kans wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 16:16
Wat mij bevreemd is dat PSN eruit ligt (kan geen enkele multiplayer game starten), maar ik kan wel mensen online zien. Ik kan zelfs mensen berichten sturen en berichten ontvangen. Zullen ze daar 2 onafhankelijke netwerken van gemaakt hebben?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Jackal131 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 01:02:
Wat mij bevreemd is dat PSN eruit ligt (kan geen enkele multiplayer game starten), maar ik kan wel mensen online zien. Ik kan zelfs mensen berichten sturen en berichten ontvangen. Zullen ze daar 2 onafhankelijke netwerken van gemaakt hebben?
Het draait allemaal op meerder servers/netwerken. Ik begon vanmiddag al over uitval, dat kon niet en alles was gewoon online, dus niet!

Het is niet de eerste keer dan ik niet op PSN kom sinds, beetje jammer. Maar goed, wie weet dat het nu definitief opgelost wordt. Ik zou me voorkunnen stellen dat groepen accounts naar een specifieke server gerouteerd worden. Als deze offline gaat, tja.....
Maar goed, er was vanavond duidelijk meer aan de hand, vanmiddag na mijn melding konden de kids weer even inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
Donstil schreef op woensdag 25 december 2013 @ 00:20:
[...]

Jep, game installeert zich op de HDD, schijfje moet er altijd wel in zitten maar wordt alleen bij het booten gecontroleerd.
Bij nader inzien denk ik ook dat het de fan is en niet de disc tray. Speelde net even een psn game en daarbij maakte die ook geluid, had gedacht dat ie daarbij stil zou zijn, maar dat valt tegen. Maar het was niet storend ongeveer hetzelfde als de PS3, misschien iets minder. Maar daarna ging ik naar het item live on PS4 of iets dat erop lijkt, en toen begon die me toch een partij te blazen dat vond ik wel wat veel van het goede. Morgen maar even liggend neerzetten kijken of dat helpt. Anderen die de PS4 ook best luidruchtig vinden op bepaalde momenten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yub
  • Registratie: December 2013
  • Niet online

Yub

Brainalyser1st schreef op woensdag 25 december 2013 @ 01:34:
[...]

Bij nader inzien denk ik ook dat het de fan is en niet de disc tray. Speelde net even een psn game en daarbij maakte die ook geluid, had gedacht dat ie daarbij stil zou zijn, maar dat valt tegen. Maar het was niet storend ongeveer hetzelfde als de PS3, misschien iets minder. Maar daarna ging ik naar het item live on PS4 of iets dat erop lijkt, en toen begon die me toch een partij te blazen dat vond ik wel wat veel van het goede. Morgen maar even liggend neerzetten kijken of dat helpt. Anderen die de PS4 ook best luidruchtig vinden op bepaalde momenten?
Geen last van. Ik zag wel op youtube filmpjes met het zelfde probleem.

Vandaag schrok ik overigens van de PS4 controller. Ik had Warframe gedownload, begon er luid een stemmetje te spreken in de game via de controller. Wist niet dat dit kon.. techniek staat niet stil, mijn hart bijna wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
I see what you did there :D

Bevalt uwe nieuwe console een beetje? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Over het gebrek aan games: welkom bij een launchconsole :)
In het voorjaar komen nog wat goede games. Daarna wordt het een lange rustige zomer ben ik bang en kunnen we vanaf september weer wat fatsoenlijke games verwachten. Althans, dat is in grote lijnen de planning in gameland.

Ik heb zelf nog wel een probleempje. Als ik via mijn mobiel games naar de ps4-download, is de licentie niet goed en kan ik de games niet starten. Via de instellingen is het mogelijk om licenties te herstellen. Dan werkt het wel, maar heel handig is dat niet.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
Mijn zoontje heeft voor de kerst Lego Marvel Super Heroes voor de PS3 gekregen omdat ie op de PS4 de demo had gespeeld maar zie zeer zekers verschil tussen de 2 versies,de PS4 veel helderder en strakker allemaal..Gameplay wel hetzefde natuurlijk en me zoontje speelt er niet minder om maar het verschil tussen PS3 en PS4 is er zeer zekers wel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graphics van KZ zijn echt tof :D was even schrikken toen het CD'tje bleef tikken en ineens op het scherm verscheen dat de harde schijf beschadigd was...bleek er een vette vinger op de cd te zitten...pfew..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Is psn, inclusief online gaming, inmiddels weer online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:04
Ik wou Fifa 14 kopen, alleen bedacht me net: Ik heb Fifa 14 nog liggen voor de PS3.

Alleen ik heb 2 PS3's waarvan één uitgeleend met fifa 14. Als ik fifa 14 ophaal, die in m'n ps4 doe en upgrade koop voor de ps4, kan mijn schoonzus dan nog de disc versie spelen op de ps3? Ze speelt iig niet online.

Of moet de PS3 disc in de PS4 zitten om te kunnen spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door RedHat op 25-12-2013 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Haha wat is dat voor een onzin, de meeste mensen hebben er nog geen 1 door Sony zelf dus gaan ze mensen belonen die hem al hebben en de mensen die hem al graag zouden willen hebben maar niet kunnen krijgen niet? Nooit marketeer worden haha

Snap je punt verder wel maar niet helemaal doordacht iig veel game plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
RedHat schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:21:

Volgens mij dat laatste inderdaad.

Ander ding:

Heb zelf wat problemen met remote play op de PSVita. Heb Direct Play aangevinkt op de PS4 en hij maakt ook steeds vrij snel connectie met PS4, maar soms begint het beeld te haperen en krijg ik een icoontje te zien dat de connectie slecht is. Het duurt dan meestal niet lang voordat de connectie er helemaal uit ligt.

Na wat zoeken op internet naar mogelijke oorzaken was er een site die vertelde dat als je PSVita al een WIFI connectie heeft met je router het Remote Play gebeuren ook altijd via die router gaat. Nu heb ik inderdaad een WIFI open staan met mijn router en de Vita wil nog wel eens de connectie verliezen hiermee (misschien dat ik dit nog beter in moet stellen oid), dus nu heb ik die connectie verwijderd op de Vita en Remote Play werkt opeens als een zonnetje.

Het irritante hieraan is dat als ik een normale internet verbinding wil op de Vita, steeds weer mijn WIFI moet instellen en als ik wil connecten met de PS4 moet ik juist die verbinding weer verwijderen (er is ook geen optie die simpelweg 'disconnect' blijkbaar, 'delete' is de enige optie).

Heeft iemand hier misschien dezelfde ervaring hiermee of beter nog een workaround die wat minder omslachtig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 12-10 16:39
dangerpaki schreef op woensdag 25 december 2013 @ 00:25:
Iemand die dit begrijpt of kan uitleggen:
Vandaag voor het eerst een video geshared. Kan alleen via Facebook. Aangezien in m'n hele Facebook vriendenlijst niet wil spammen heb ik gekozen om de video op Facebook alleen voor mij Zichtbaar te maken. Ook mede gezien je bij het sharen te zien krijgt dan je PSN vriendenlijst de share sowieso te zien krijgen.

Het gaat goed op Facebook. Ik ben de enige die de share ziet. Alleen op PSN ben ik ook de enige die het ziet. Terwijl volgens het uitleg mijn vrienden in de PSN de video zouden moeten kunnen zien.

Nog een Side note. Die ios playstation app kan de gesharde video's niet in app bekijken. Gemiste kans wat mij betreft.
Niemand die ditzelfde probleem heeft? Het zou gewoon moeten werken. Maar alles wat ik aan videos deel komt niet bij vrienden onder recent activities te staan op de PS4. Ik zie de videos zelf wel op facebook (heb aanstaan dat ze alleen gedeeld worden met mezelf op facebook).

EDIT: zoals ik het begrijp tijdens het uploaden zou de facebook setting niets te maken hebben met het delen van activiteiten met PSN en zou iedereen het op PSN moeten kunnen zien (tenzij ik zoals vermeld in de privacy settings heb geselecteerd dat ik dit niet wil).
In mijn privacy settings kan ik twee dingen selecteren namelijk 'updates (incl trofies)' van mijn games en 'videos die ik bekeken heb'. Maar niets te vinden over met wie de content die ik share gedeeld wordt.

Afbeeldingslocatie: http://oi42.tinypic.com/fl91dd.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door dangerpaki op 25-12-2013 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Laatst online: 09:47
zijn er hier nog meer mensen die als ze de ps4 uitzetten altijd 3 of 4 keer piept voordat hij uitgaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:21:
Ik wou Fifa 14 kopen, alleen bedacht me net: Ik heb Fifa 14 nog liggen voor de PS3.

Alleen ik heb 2 PS3's waarvan één uitgeleend met fifa 14. Als ik fifa 14 ophaal, die in m'n ps4 doe en upgrade koop voor de ps4, kan mijn schoonzus dan nog de disc versie spelen op de ps3? Ze speelt iig niet online.

Fifa 14 maakt geen gebruik van de upgrade actie. Je kan wel nij de GameMania de game inwisselen voor de PS4 versie voor €20 heb ik gehoord.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:24
RenaldoN schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:43:
zijn er hier nog meer mensen die als ze de ps4 uitzetten altijd 3 of 4 keer piept voordat hij uitgaat ?
Zowel als ik de ps4 in standby zet of helemaal uit piept hij niet. Hoor wel een stevige klik als ik hem helemaal uit zet. Heb je er verder problemen mee, buiten het piepen om als je de console uit zet? Misschien keertje helemaal resetten en alle instellingen nog eens doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:05
Rivandu schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:35:
[...]

Het irritante hieraan is dat als ik een normale internet verbinding wil op de Vita, steeds weer mijn WIFI moet instellen en als ik wil connecten met de PS4 moet ik juist die verbinding weer verwijderen (er is ook geen optie die simpelweg 'disconnect' blijkbaar, 'delete' is de enige optie).

Heeft iemand hier misschien dezelfde ervaring hiermee of beter nog een workaround die wat minder omslachtig is?
Je kan per wifi netwerk instellen op de Vita om niet automatisch te connecten. Zou dit het probleem niet oplossen? Hoef je nadien alleen handmatig het wifi netwerk weer te selecteren.

[ Voor 36% gewijzigd door Millert op 25-12-2013 12:51 ]

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivandu schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:35:
[...]

Volgens mij dat laatste inderdaad.

Ander ding:

Heb zelf wat problemen met remote play op de PSVita. Heb Direct Play aangevinkt op de PS4 en hij maakt ook steeds vrij snel connectie met PS4, maar soms begint het beeld te haperen en krijg ik een icoontje te zien dat de connectie slecht is. Het duurt dan meestal niet lang voordat de connectie er helemaal uit ligt.

Na wat zoeken op internet naar mogelijke oorzaken was er een site die vertelde dat als je PSVita al een WIFI connectie heeft met je router het Remote Play gebeuren ook altijd via die router gaat. Nu heb ik inderdaad een WIFI open staan met mijn router en de Vita wil nog wel eens de connectie verliezen hiermee (misschien dat ik dit nog beter in moet stellen oid), dus nu heb ik die connectie verwijderd op de Vita en Remote Play werkt opeens als een zonnetje.

Apart, bij mij werkt het zoals bedoeld. Als ik Direct Connection aan heb en ik verbind de Vita met Remote Play, dan zie ik ook dat hij switcht van mn router naar de PS4 (wifi verbinding valt weg, en nieuwe wifi verbinding met PS4 komt tot stand). Zodra ik disconnect, dan verbreekt hij de wifi met de PS4 en verbind zich weer met de router.

Overigens heb ik Direct Connection uitgezet. Direct Connection raden ze alleen aan als de PS4 dichter in de buurt is dan de router. Echter heb ik 2m van mn PS4 een router staan (slaapkamer) en een in de woonkamer. Bij mij werkt beneden verbinding via de router dus ook beter, en in de slaapkamer merk ik geen verschil omdat ze maar 2m van elkaar af zitten.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Laatst online: 09:47
blueface schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:19:
[...]

Zowel als ik de ps4 in standby zet of helemaal uit piept hij niet. Hoor wel een stevige klik als ik hem helemaal uit zet. Heb je er verder problemen mee, buiten het piepen om als je de console uit zet? Misschien keertje helemaal resetten en alle instellingen nog eens doorlopen.
Verder geen problemen met de ps4. Alleen 3/4 tikjes die je zeg maar ook hoor als je geen dvd erin heb je klikt op uitwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet hier iemand hoe het zit met de BF4 deluxe edition voor de PS4? Dus de game inclusief de china rising map pack.

Voor de PC en volgens mij ook PS3 is de deluxe edition gewoon verkrijgbaar, maar hoe zit het als ik op de PS4 het map pack china rising wil spelen? Ik heb verder nooit een playstation gehad dus misschien werkt het dan via de playstation store o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 13:21:
Weet hier iemand hoe het zit met de BF4 deluxe edition voor de PS4? Dus de game inclusief de china rising map pack.

Voor de PC en volgens mij ook PS3 is de deluxe edition gewoon verkrijgbaar, maar hoe zit het als ik op de PS4 het map pack china rising wil spelen? Ik heb verder nooit een playstation gehad dus misschien werkt het dan via de playstation store o.i.d.?
Volgens mij is er geen deluxe edition voor PS4. Je hebt alleen een soort preorder editie met de game + China Rising DLC. In sommige winkels nog te verkrijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door PBP op 25-12-2013 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit de serie nummer van je PS4 ook op de witte doos of is dit alleen op de console te vinden?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2013 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PersianBoy
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-01-2022
Heeft er iemand hier een PS4 exemplaar die in Japan is gemaakt?
ik lees nu dat Europa de Japanse modellen zou moeten krijgen?

zelf heb ik mijn PS4 nog niet.. dus kan het niet zelf nakijken

Bedankt

[ Voor 23% gewijzigd door PersianBoy op 25-12-2013 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V9 Ghost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-10 13:40
Voor de geïnteresseerde die thumb grips willen kopen voor hun ds4.
Hier is mijn ervaring met een paar verschillende sets.

Ik heb twee sets gekocht via miniinthebox.com namelijk
deze
http://www.miniinthebox.c...4-controller_p884102.html

en deze
http://www.miniinthebox.c...ntroller-wit_p929653.html

En de ORB Analog Thumb Grips PS4 via bol.com
http://www.bol.com/nl/p/o...ips-ps4/9200000021764880/

De twee van miniinthebox.com zijn echt waardeloos voor dat geld, (ik had ze voor halve prijs) ze zijn gemaakt van hard plastic en voelen veel te ruw aan. De doorzichtige zijn ietsjes zachter maar niet veel en zeker niet comfortabel.

Als je net als ik vindt dat de (zacht) rubberen analoge sticks van de ds4 geweldig zijn, dan zijn de ORB grips zeker een aanrader.

Deze zijn wel van rubber gemaakt en voelen echt heel goed aan, zelfs na uren spelen.
Ik moet zeggen dat ze zelfs meer grip geven dan de originele sticks.

Wat misschien even wennen is, is dat de sticks er hoger door worden zo'n 4 a 5 mm.

Het is jammer dat ze überhaupt nodig zijn en ik ga er van uit dat sony het rubberen gedeelte van de sticks zal verbeteren.
Tot die tijd is dit een prima oplossing, en misschien wil ik na een tijdje niet eens meer zonder deze thumb stick grips spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bezig met een 2de psn account aan maken en het duurt superlang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Laatst online: 11-10 12:35
Goed om te horen deze heb ik ook besteld. Hopelijk "verschuiven" ze niet op de originele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V9 Ghost
bukkum schreef op woensdag 25 december 2013 @ 16:51:
[...]

Goed om te horen deze heb ik ook besteld. Hopelijk "verschuiven" ze niet op de originele.
Denk niet dat je last zal hebben van ''verschuiven'' ze zitten er goed op.

OP geen enkel moment heb ik het gevoel gehad van deze dingen zitten in de weg of waren verantwoordelijk voor slechte besturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 15:05:
Zit de serie nummer van je PS4 ook op de witte doos of is dit alleen op de console te vinden?
Kan iemand hier nog antwoord opgeven. Ik ben nu namelijk niet in de gelegenheid om het even na te gaan wellicht dat iemand zijn doos in de buurt heeft liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Laatst online: 26-09 06:17
V9 Ghost schreef op woensdag 25 december 2013 @ 17:04:
[...]

Denk niet dat je last zal hebben van ''verschuiven'' ze zitten er goed op.

OP geen enkel moment heb ik het gevoel gehad van deze dingen zitten in de weg of waren verantwoordelijk voor slechte besturing.
Gripjes werken prima, maar ik denk dat ik over een paar maanden Kontrol Freeks een kans ga geven _/-\o_ De hogere sticks geven trouwens weldegelijk meer precisie als je er aan gewend bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V9 Ghost
Brutal1ty schreef op woensdag 25 december 2013 @ 17:08:
[...]

Gripjes werken prima, maar ik denk dat ik over een paar maanden Kontrol Freeks een kans ga geven _/-\o_ De hogere sticks geven trouwens weldegelijk meer precisie als je er aan gewend bent!
Kende kontrol freeks niet tot sinds kort, dit is pas ook de eerste keer dat ik grips gebruik op mijn controller.
Misschien ook een keer die van kontrol freeks proberen, deze bevallen in ieder geval prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Laatst online: 11-10 12:35
Kontrol Freeks ga ik ook zeker nog is proberen hoor daar goede dingen over qua precisie. Vind dat ik toch al van de linker stick afglij tijdens rennen ( ingedrukt houden). Hopelijk is dat met de orbs ook beter.

[ Voor 40% gewijzigd door bukkum op 25-12-2013 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij Sony vond men het wel een goed idee om tijdens de kerstdagen onderhoud van PSN in te plannen, waardoor online ook niet beschikbaar is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:26
Damm alweer onderhoud pff sony is gek aan het worden.Dit komt nu om de dag lijkt het.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:07
Kom van Xbox rn heb ps4 sinds dag 1 maar heb dit op Xbox nooit meegemaakt. Wat is psn slecht. Echt niet tr geloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
Update rondom de berichten van gister over lawaaierige PS4: ik heb hem nu liggend buiten mijn tv-kast gezet en hij maakt na uren gamen bijna geen geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 16:16
dutchgio schreef op woensdag 25 december 2013 @ 19:18:
Bij Sony vond men het wel een goed idee om tijdens de kerstdagen onderhoud van PSN in te plannen, waardoor online ook niet beschikbaar is. :+
Tja, niet te geloven. Wilde BF4 opstarten en kreeg de melding "SEN is bezig". Bezig met wat..??
Doe dat ff midden in de nacht ofzo.

Beetje jammer zo.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 17:08:
[...]

Kan iemand hier nog antwoord opgeven. Ik ben nu namelijk niet in de gelegenheid om het even na te gaan wellicht dat iemand zijn doos in de buurt heeft liggen.
Meende dat het alleen op de console zelf was. Kan het nu niet controleren, want ik ben niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
persianboy schreef op woensdag 25 december 2013 @ 15:54:
Heeft er iemand hier een PS4 exemplaar die in Japan is gemaakt?
ik lees nu dat Europa de Japanse modellen zou moeten krijgen?

zelf heb ik mijn PS4 nog niet.. dus kan het niet zelf nakijken

Bedankt
Heb zelf de grote killzone bundel en die komt uit china. Volgens mij hebben veel mensen een china model. Heb maar van een paar mensen gelezen hier die een japans model hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
Die van mij ismade in china was killzone bundel is dat goed of slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:26
bartburg schreef op woensdag 25 december 2013 @ 20:08:
Die van mij ismade in china was killzone bundel is dat goed of slecht?
Waren maar een paar duizend die defect waren uit china (hdmi ingang werkte niet)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verdomme weer geen online gamen door PSN onderhoud, ik word hier wat moe van. Ga ze die gekke japanners maar eens een mail sturen over het wanbeleid betreffende onderhoud, en waarom dan het gehele PSN netwerk down is. En dan de concurrentie hier toch beduidend beter in is.

Edit: Mail gestuurd, nu eens kijken wat voor antwoord ik krijg.

Edit 2: Krijg mail terug dat mijn email adres niet overeen komt met een PSN account, en dat kan best kloppen, rukkers, dan ga ik ze maar bellen binnenkort.

[ Voor 28% gewijzigd door Fatal Mind op 25-12-2013 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 19:56:
[...]

Tja, niet te geloven. Wilde BF4 opstarten en kreeg de melding "SEN is bezig". Bezig met wat..??
Doe dat ff midden in de nacht ofzo.

Beetje jammer zo.
Het is natuurlijk altijd wel ergens midden in de nacht op deze aardbol, en bovendien kun je jezelf afvragen hoeveel mensen er op 1e kerstdag aan het gamen zijn. Ben het op zich wel met je eens dat Sony er een potje van maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Tomb Raider heb ik nog niet gespeeld dus die heb ik maar gepreorderd voor de ps4. Lekker singleplayeren in januari :).

[ Voor 5% gewijzigd door CR1691 op 25-12-2013 21:55 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jnk1986
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
[...]

Ik gebruik ze zelf ook, best goede ervaring tot dusver.
Ze klikken netjes om de originele heen en verschuiven totaal niet.

Wel jammer inderdaad dat dit moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
V9 Ghost schreef op woensdag 25 december 2013 @ 15:59:
Voor de geïnteresseerde die thumb grips willen kopen voor hun ds4.
Hier is mijn ervaring met een paar verschillende sets.

Ik heb twee sets gekocht via miniinthebox.com namelijk
deze
http://www.miniinthebox.c...4-controller_p884102.html

en deze
http://www.miniinthebox.c...ntroller-wit_p929653.html

En de ORB Analog Thumb Grips PS4 via bol.com
http://www.bol.com/nl/p/o...ips-ps4/9200000021764880/

De twee van miniinthebox.com zijn echt waardeloos voor dat geld, (ik had ze voor halve prijs) ze zijn gemaakt van hard plastic en voelen veel te ruw aan. De doorzichtige zijn ietsjes zachter maar niet veel en zeker niet comfortabel.

Als je net als ik vindt dat de (zacht) rubberen analoge sticks van de ds4 geweldig zijn, dan zijn de ORB grips zeker een aanrader.

Deze zijn wel van rubber gemaakt en voelen echt heel goed aan, zelfs na uren spelen.
Ik moet zeggen dat ze zelfs meer grip geven dan de originele sticks.

Wat misschien even wennen is, is dat de sticks er hoger door worden zo'n 4 a 5 mm.

Het is jammer dat ze überhaupt nodig zijn en ik ga er van uit dat sony het rubberen gedeelte van de sticks zal verbeteren.
Tot die tijd is dit een prima oplossing, en misschien wil ik na een tijdje niet eens meer zonder deze thumb stick grips spelen. :)
Heb geen ervaring met de sets maar wel met de desbetreffende site en moest zeker 7 weken wachten totdat mijn ipadhoes binnen was omdat ik niet zag dat het uit China moest komen:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
Hebben er hier meer moeite met het connecten met de Uplay servers? Hier lukt dat niet en kan hierdoor de app niet gebruiken, die ik toch wel even wil proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Laatst online: 14:40
[...]

Dit zijn dezelfde als die Gameshop Twente had. Heb ze al een paar weken en ze zitten perfect :Y
Pagina: 1 ... 65 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan