#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Verwijderd
btcdirect.nl is soms goedkoper, met verkopen sowieso beter... die kopen nu al boven de 800DBreda schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:24:
Bitonic nu over de 800 euro voor 1 BTC.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 13:26 ]
Persoonlijk heb ik toch meer vertrouwen in BTC, omdat ik het idee heb dat er met alts meer gespeculeerd wordt.
Zijn ook genoeg apps hoor, maar is wel even handig om er naast te houden. Lekker overzichtelijkRemz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:24:
Nachtje geslapen en m'n litecoin is 11 euro meer waard!
Studiegenoot heeft trouwens even deze website in elkaar gezet: http://www.litecoin-koers.nl/
Update elke minuut met de koers van BTC-E. Handig om even de stand te kijken op je mobiel.
Voor iPhone heb ik nog geen fijne app kunnen vinden? Heb je een aanrader?Celluiar schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:26:
[...]
Zijn ook genoeg apps hoor, maar is wel even handig om er naast te houden. Lekker overzichtelijk
Vertrouwen is meer voor de langer termijn toch? Voor de korte termijn blijft LTC wel leuk. Dus wacht gewoon het goede moment af (zie dat moment maar eens te pakkenMlchel schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:26:
Heb nu een halve bitcoin en 10 litecoins. Zit te twijfelen of ik deze litecoins omzet naar bitcoin zodat ik uiteindelijk een hele bitcoin heb. Echter, de koers van LTC stijgt zo hard, dat overstappen nu erg onaantrekkelijk is.
Persoonlijk heb ik toch meer vertrouwen in BTC, omdat ik het idee heb dat er met alts meer gespeculeerd wordt.
ziet er geweldig uit, zou nog mooier zijn als hij wat knopjes bijmaakt om te kunnen switchen tussen bitecoin en litecoin en extra knopjes voor de verschillende beurzen plus euro/dollar.Remz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:24:
Nachtje geslapen en m'n litecoin is 11 euro meer waard!
Studiegenoot heeft trouwens even deze website in elkaar gezet: http://www.litecoin-koers.nl/
Update elke minuut met de koers van BTC-E. Handig om even de stand te kijken op je mobiel.
Jezus, 850 voor verkoop. Bij Kraken koop je ze voor 750.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:26:
[...]
btcdirect.nl is soms goedkoper, met verkopen sowieso beter... die kopen nu al boven de 800
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Bij bitonic kopen (800) en dan verkopen aan btcdirect (850).oisyn schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:35:
[...]
Jezus, 850 voor verkoop. Bij Kraken koop je ze voor 750.
Verwijderd
btc loopt alleen wel erg uit de pas vandaag met de prijzen... ze kopen gewoon duur, omdat ze waarschijnlijk zoveel kunnen verkopen..... en dan pakken ze hoe dan ook winst...oisyn schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:35:
[...]
Jezus, 850 voor verkoop. Bij Kraken koop je ze voor 750.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
betalen ze slecht uit dan ? of niet ?.oisyn schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:40:
Ze hanteren MtGox prijzen, die liggen sowieso veel hoger dan Kraken. Maar dan doe ik de arbitrage toch liever direct bij btcnext want dan heb ik morgen mijn geld ipv over 2 maanden
Gaat dat zo snel dan? Ik wacht al meerdere dagen op mijn geld van Kraken..oisyn schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:40:
Ze hanteren MtGox prijzen, die liggen sowieso veel hoger dan Kraken. Maar dan doe ik de arbitrage toch liever direct bij btcnext want dan heb ik morgen mijn geld ipv over 2 maanden
Het duurt gewoon lang. Van horen zeggen, want ik wacht al 2 weken op verificatie.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:42:
[...]
betalen ze slecht uit dan ? of niet ?
Ik heb het over inkopen bij Kraken en verkopen bij btcnext.nl. Die laatste is een Nederlands bedrijf dat gewoon een bankoverschrijving doet.Zenomyscus schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:43:
[...]
Gaat dat zo snel dan? Ik wacht al meerdere dagen op mijn geld van Kraken.
[ Voor 76% gewijzigd door .oisyn op 28-11-2013 13:45 ]
Gezien een van de gedachte achter bitcoin goedkope en vooral snelle transacties doen is.
Kan het niet vinden.
Of kan iemand de link van de chat geven?
Psychologische grenzen

Je de mens zit eigenlijk apart in elkaar. Maar geld krijgen vanaf Kraken kan dus een paar weken duren?.oisyn schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:47:
LTE blijft de hele tijd net onder de €40 hangen bij Kraken. Ik denk dat zodra ze er doorheen gaan dat het dan ook ineens naar de €50 stijgt.
Psychologische grenzen
Het is nu erg druk daar, dus denk dat ze niet genoeg capaciteit hebben. Je hebt even geduld nodig, maar voorheen was Kraken altijd vrij vlot en altijd sneller dan de meeste exchangesZenomyscus schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:48:
[...]
Je de mens zit eigenlijk apart in elkaar. Maar geld krijgen vanaf Kraken kan dus een paar weken duren?
Paar dagen denk ik eerder. Geen ervaring, gewoon op basis van berichtgeving hier.Zenomyscus schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:48:
[...]
Je de mens zit eigenlijk apart in elkaar. Maar geld krijgen vanaf Kraken kan dus een paar weken duren?
.edit: yup daar gaat ie. €40.6 nu
[ Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 28-11-2013 13:51 ]
Verwijderd
en van btcdirect en bitonic enzo dan ?.oisyn schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:50:
[...]
Paar dagen denk ik eerder. Geen ervaring, gewoon op basis van berichtgeving hier.
Kom op mensen, le-zen. Is trouwens ook gewoon te vinden op de betreffende sites, en het is hier al 100x gemeld. Beetje moeite doen kan geen kwaad..oisyn schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:45:
Ik heb het over inkopen bij Kraken en verkopen bij btcnext.nl. Die laatste is een Nederlands bedrijf dat gewoon een bankoverschrijving doet.
[ Voor 18% gewijzigd door .oisyn op 28-11-2013 13:52 ]
Dat zou vanaf 12.00 uur tot einde van de dag overgeboekt worden volgens hen.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:51:
[...]
en van btcdirect en bitonic enzo dan ?
Had wel gisteren nog 75 euro extra overgemaakt naar Kraken. Die staat helaas nog niet op mijn account.

Voor iedereen die het niet begrijpt, 5 dagen geleden wist ik er ook niks van maar een paar uurtjes lezen doen wonderen!
www.bitminter.com voor starten met BTC, wemineltc.com voor LTC. Misschien niet de beste, wel de makkelijkste!
Hoe bevalt die pool jou? Ik zit nu bij Hashfaster, een kleine pool met vriendelijke staff, maar ik vraag me af of dat wel slim is. Is een grotere pool niet beter qua wat het oplevert?Electromonkey schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:59:
Ik mine nu LTC met 950 Kh/s. 7950 en 5850 met een kleine overclock.
Voor iedereen die het niet begrijpt, 5 dagen geleden wist ik er ook niks van maar een paar uurtjes lezen doen wonderen!
www.bitminter.com voor starten met BTC, wemineltc.com voor LTC. Misschien niet de beste, wel de makkelijkste!
Grotere pool betekend meer kans maar ook minder opbrengst voor je inzetkthxbye schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:01:
[...]
Hoe bevalt die pool jou? Ik zit nu bij Hashfaster, een kleine pool met vriendelijke staff, maar ik vraag me af of dat wel slim is. Is een grotere pool niet beter qua wat het oplevert?
Verwijderd
Ik heb net een coinotron account aangemaakt. Ik vraag me echter af hoe ik nu mijn shares koppel aan mijn account. Ik ben aan het minen en heb een aantal shares maar op coinotron.com verandert nog niets? Ik heb een werker aangemaakt, dus zou toch moeten werken dacht ik zo?TheUninvited schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:02:
[...]
Grotere pool betekend meer kans maar ook minder opbrengst voor je inzet
Thanks! In dat opzicht, wat zou jij aanraden aan een beginnende miner met rond de 600 kHash?TheUninvited schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:02:
[...]
Grotere pool betekend meer kans maar ook minder opbrengst voor je inzet

Verwijderd
ik zou gewoon grote pool doen..kthxbye schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:04:
[...]
Thanks! In dat opzicht, wat zou jij aanraden aan een beginnende miner met rond de 600 kHash?
Wil je zeggen dat Kraken geen nieuwe leden meer accepteert?MSI2 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:04:
dikke kak.. ik denk ik ga ff arbitragen... op BTC-e voor 0.012 NMC's kopen om ze vervolgens op Kraken voor 0.018 te verkopen... helaas... 3 dagen wachten voor nieuwe accounthounders
nee je kan geen geld-coins weghalen als je nieuw bent, je moet 3 dagen wachten. Dit is ook met BTC-E.comZenomyscus schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:05:
[...]
Wil je zeggen dat Kraken geen nieuwe leden meer accepteert?
Persoonlijk vind ik de site van wemineltc.com retetraag en af en toe was hij ook niet beschikbaar. Wij zijn over gegaan naar give-me-coins.com. 2 Mining rigs. Doen in totaal 1.6/1.7 megahash/seconde en dus iets meer dan 1 LTC per dag. We hebben 1x een 7950 en een 6950 in 1 systeem en in het andere systeem een 5770 en 6950). We gaan nog een 5770 bijprikken in een derde systeem. Met de huidige koers kan die de hele dag draaien. Levert 200 kilohash/seconde op maar zelfs dat is profitable.Electromonkey schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:59:
All-Round nerd | iRacing Profiel
Ik hoop dat het geen voorbode gaat zijn om permanent offline te gaan.
Sowieso als ze weer online komen gaan m'n coins daar weg naar lokale wallet.
Vervelend hoor.
https://www.minepc.nl/cat/Bitcoin-*-Litecoin-Miners.html
Met name de duurste. Ik lees nu overal dat het stroomverbruik niet opweegt tegen de mining, maar of dat nog steeds zo is met de huidige koersen van BTC en LTC vraag ik me af. Wát als ik het geld heb om deze investering te maken a E1.750 en de stroom zakelijk af kan schrijven?
sowieso niet kant en klaar. En gamebak met extra graka is hetzelfde.Vermaeson schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:09:
Zit er uberhaupt value in om dit soort apparaten aan te schaffen?
https://www.minepc.nl/cat/Bitcoin-*-Litecoin-Miners.html
Met name de duurste. Ik lees nu overal dat het stroomverbruik niet opweegt tegen de mining, maar of dat nog steeds zo is met de huidige koersen van BTC en LTC vraag ik me af. Wát als ik het geld heb om deze investering te maken a E1.750 en de stroom zakelijk af kan schrijven?
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Mijn vermoeden zegt me dat hij op de 50 euro even blijft hangen. Als je naar de dollarkoers keek bleef hij ook een tijdje tegen de 10 dollar aan hikken. Daar is ie nu in één keer los van gekomen. Het kan natuurlijk ook doorslaan en verder gaan. Mij hoor je niet klagen. Zolang hij boven de 3.5 euro per coin blijft staan maak ik winstfrankpaul1 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:09:
Wat te doen? LTC gaat richting de 50 op Kraken.com. Verkopen en hopen op een correctie en dan weer goedkoop inkopen of volhouden?
Heb 250% rendement in 2 dagen
You only live once, so enjoy the ride.
Ik ben op zich wel te spreken over wemineltc. Zat eerst bij een andere site, maar die hadden een crash en waren de database kwijt incl alle accounts en nog niet uitbetaalde litecoinsw4rguy schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:07:
[...]
Persoonlijk vind ik de site van wemineltc.com retetraag en af en toe was hij ook niet beschikbaar. Wij zijn over gegaan naar give-me-coins.com. 2 Mining rigs. Doen in totaal 1.6/1.7 megahash/seconde en dus iets meer dan 1 LTC per dag. We hebben 1x een 7950 en een 6950 in 1 systeem en in het andere systeem een 5770 en 6950). We gaan nog een 5770 bijprikken in een derde systeem. Met de huidige koers kan die de hele dag draaien. Levert 200 kilohash/seconde op maar zelfs dat is profitable.
Wat ik handig vind van wemineltc is hun Android app. Kan ik mijn miners en saldo altijd checken waar ik ook ben. Ben overigens maar een kleine jongen met mijn 180kHash
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
frankpaul1 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:09:
Wat te doen? LTC gaat richting de 50 op Kraken.com. Verkopen en hopen op een correctie en dan weer goedkoop inkopen of volhouden?
.oisyn schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:47:
LTE blijft de hele tijd net onder de €40 hangen bij Kraken. Ik denk dat zodra ze er doorheen gaan dat het dan ook ineens naar de €50 stijgt.
Psychologische grenzen
give-me-coins heeft ook een app. Uiteindelijk is het ook een stukje persoonlijke voorkeur. Mijn dag wordt goed van dit soort koersdagenEthirty schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:12:
[...]
Ik ben op zich wel te spreken over wemineltc. Zat eerst bij een andere site, maar die hadden een crash en waren de database kwijt incl alle accounts en nog niet uitbetaalde litecoinsDaar kom ik dus niet meer terug.
Wat ik handig vind van wemineltc is hun Android app. Kan ik mijn miners en saldo altijd checken waar ik ook ben. Ben overigens maar een kleine jongen met mijn 180kHash
#team_UTC+1
.edit: mooi BTE tikt nu ook net de €750 aan op Kraken, daar gaan we dan.
.edit2: en hoppa, €759
[ Voor 43% gewijzigd door .oisyn op 28-11-2013 14:22 ]
LTC?.oisyn schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:15:
Wat een feest, paar dagen geleden 50 LTE gekocht voor €10 per stuk.
Leuke 1500 euro winst

Wilde even kijken of dit werkt, en ja dus. In een aantal seconden 40 euro winst, + mijn afgelopen opgebouwde winst word op mijn bankrekening gestort.
Nu had ik al een aantal BTC op mijn account staan, maar weet iemand of Kraken bijvoorbeeld een zekerheid heeft ingebouwd dat als ik er geen had, en er 1 koop, ik deze niet meteen kan transferen naar een andere wallet?
Staat me iets van bij namelijk...
Verwijderd
had je beter op btcdirect kunnen verkopen.. had je nog meer gehadRMX schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:23:
Heb zojuist 1 BTC gekocht op Kraken, om hem meteen weer te verkopen op Bitonic.
Wilde even kijken of dit werkt, en ja dus. In een aantal seconden 40 euro winst, + mijn afgelopen opgebouwde winst word op mijn bankrekening gestort.
Nu had ik al een aantal BTC op mijn account staan, maar weet iemand of Kraken bijvoorbeeld een zekerheid heeft ingebouwd dat als ik er geen had, en er 1 koop, ik deze niet meteen kan transferen naar een andere wallet?
Staat me iets van bij namelijk...
Waar is dat op BTC-E blijft hij hangen op €36?
Daar staat nuVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:25:
[...]
had je beter op btcdirect kunnen verkopen.. had je nog meer gehad
En met dit nieuws verwacht ik dat Kraken straks snel op de prijs van Bitonic zit.Wegens onderhoudswerkzaamheden kunt u momenteel geeen bitcoins aan ons verkopen.
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Twee weken geleden 800 litecoins gekocht voor €3,- (ergens anders) en account aangemaakt bij kraken.com
Heb ik 300 litecoins overgemaakt naar kraken.com maar niet goed gekeken, had eerst tier 3 moeten aanvragen.
Inmiddels, dik twee weken verder heb ik alles klaar en tier 3, ja dik 2 weken moeten wachten!!
En nu,.......staan mijn 300 litercoins nog steeds niet op mijn kraken.com account!
Ik baal want deze wil ik uitbetalen.
Ik ben achteraf blij dat het zo lang geduurd heeft omdat hij zo is gestegen.
Iemand enig idee hoelang het kan duren voordat mijn litecoins zijn bijgeschreven? Ik heb wel gewoon bevestigingen dat het goed is gegaan....
Ik kan geen getallen invullen in de invul velden om bitcoins aan te kopen, de getallen ergens typen en dan copy/paste in het veld lukt wel..

Helpdesk van Kraken mailenlitecoins schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:27:
Ik baal van kraken.com![]()
Twee weken geleden 800 litecoins gekocht voor €3,- (ergens anders) en account aangemaakt bij kraken.com
Heb ik 300 litecoins overgemaakt naar kraken.com maar niet goed gekeken, had eerst tier 3 moeten aanvragen.
Inmiddels, dik twee weken verder heb ik alles klaar en tier 3, ja dik 2 weken moeten wachten!!
En nu,.......staan mijn 300 litercoins nog steeds niet op mijn kraken.com account!
Ik baal want deze wil ik uitbetalen.
Ik ben achteraf blij dat het zo lang geduurd heeft omdat hij zo is gestegen.
Iemand enig idee hoelang het kan duren voordat mijn litecoins zijn bijgeschreven? Ik heb wel gewoon bevestigingen dat het goed is gegaan....
#team_UTC+1
Alles neemt minimaal 2 dagen in beslag voordat je een reactie ontvangt.
Geef die lui een break. Je hebt zelf een fout gemaakt en ze zullen het echt wel herstellen.litecoins schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:31:
Je wil niet weten hoeveel ik al met de helpdesk heb gemaild!
Kraken groeit nogal explosief, dus iedereen moet even wat geduld hebben
Just sit back relax and enjoy the ride (die hard omhoog gaat)
klopt wel. Ik sta momenteel ook al twee en een halve dag te wachten op tier 2 verificatie. Maar heb gelezen dat ze het erg druk hebben omdat er nu opeens heel veel mensen een account aanmaken.litecoins schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:31:
Je wil niet weten hoeveel ik al met de helpdesk heb gemaild!
Dus ik wacht nog wel even af. Jammer dat ik zo wel de boot mis van LTC

Hoeveel mine je dan gemiddeld per dag aan LTC?Electromonkey schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:59:
You only live once, so enjoy the ride.
Uhuh, 250 euro winst in 2 uur tijdFastclaimer schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:34:
Ach de NMC boot staat klaar om te vertrekken
[ Voor 69% gewijzigd door .oisyn op 28-11-2013 14:35 ]
Litecoin was $2 tot $4 per stuk enkele weken geleden!
met papier mache kun je alles maken!!
Dan mag ik toch wel een keer verwachten dat het overgemaakt kan worden?
Lekker, ik ben er weer veel te laat ingestapt as usual
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ben pas net ingestapt met een klein bedragje: 5 stuks. Maarja als student
Ja, logisch.Die liep €80 achter op Mt. Gox..oisyn schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:36:
Jezus BTW op Kraken gaat hard nu.
Lees de topic start en kijken eens op http://www.litecoin.org/.gentlemen schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:40:
Hoe maak je eigenlijk een wallet? Ik snap niet hoe je een wallet adres kan krijgen. Zou iemand dit kunnen uitleggen of een link kunnen posten? Wil namelijk heel graag ltc kopen.
Verwijderd
Precies.Lifelogger schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:40:
[...]
Lees de topic start en kijken eens op http://www.litecoin.org/.
Verwijderd
Natuurlijk nietEmilioFLR schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:42:
Gaat LTC crashen?
Dat heeft er niets mee te maken. Er staat nergens duidelijk aangegeven hoe je een adres aan kan maken. No offense..oisyn schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:41:
Ja maar hij wilt liever dat wij die moeite voor hem doen omdat hij anders te lang moet wachten en hij de winst uit koersstijging mist, snap dat dan.
Ooit, maar ik denk nog niet. Er staat een hele dikke sell order rond de 60e klaar. Ik wacht dus een koers van 55 af ofzoEmilioFLR schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:42:
Gaat LTC crashen?
Verwijderd
dat snappen we helemaal... :-) maar wij hebben het wiel ook een keer moeten uitvinden...oisyn schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:41:
Ja maar hij wilt liever dat wij die moeite voor hem doen omdat hij anders te lang moet wachten en hij de winst uit koersstijging mist, snap dat dan.
net wat eerder genoemd is. ik heb me ook 2 dagen ingelezen, en wat gespeeld, en dan is het allemaal goed te doen...owkee: mijn moeder zou het niet kunnen, maar met lezen en proberen zal ook haar het nog lukken.
En waar kan je het beste nmc kopen dan?Fastclaimer schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:34:
Ach de NMC boot staat klaar om te vertrekken
"21 jaar DSL!"
Pas daar wel mee op. Als je een dipje hebt van 39 en daarna weer stijgt ben je je LTC kwijt en kun je niet goedkoop inkopen. Dat heeft mij ook al een keer gebeten (had een trailing stop van -40 op BTC ingebouwd, hij zakte even 45 om daarna weer keihard omhoog te schieten)frankpaul1 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:22:
Hmm, misschien een stop-loss inbouwen op 40. Dan heb ik iig die winst en dan kan ik daarna hopelijk weer goedkoper inkopen. Wist niet dat dit mogelijk was bij Kraken, maar kan blijkbaar toch via advanced orders.
Bron: https://www.mtgox.com/press_release_20131120.html
Dear MtGox Customers,
Thank you for your patience during an incredible year for Bitcoin and MtGox. We’ve not been able to communicate as we may have wanted, but we’ve been working tirelessly in the background and we’re looking forward to even more progress in the coming weeks, which we’ll be announcing soon.
We have four developments that we are proud to announce today:1) Introducing the MtGox OTP (One-Time Password) Card:
- Introduction of the MtGox OTP Card
- Increased limit for SEPA withdrawals from Poland
- A modified trading interface
- Trade with no fees from Bitcoin Black Friday through Cyber Monday
With Bitcoin prices at record highs you can never be too careful with maintaining account security. Malicious parties can compromise your login information if you aren’t careful, but by using a one-time password (OTP) you can prevent anyone from being able to use that information to access your account.
To have secure OTP on all devices, we have now released the MtGox OTP Card, a physical one-time password solution that can be used for your MtGox account, and is shipping immediately. Used on its own, or combined with other solutions such as the MtGox Yubikey, you can rest assured that MtGox provides you with the most secure account protection in the Bitcoin world.
To find out more, click here : OTP Card User Guide
2) Increased SEPA withdrawal limits
You’ve been asking for it, and now we’ve managed to negotiate with our bank in Poland to better facilitate SEPA withdrawals. In fact, they’ve doubled our limit. This is great news, and we’re trying to get more all the time to increase the speed of withdrawals.
3) Modified trading interface released
While not exactly a site overhaul, we’ve changed the MtGox experience by making the trading interface cleaner and easier to use. This includes color-coding based on trading activity, a new confirmation step before trade finalization, and a display highlighting applicable fees for the trade so you know exactly how much you’re spending per transaction.
4) Bitcoin Black Friday through Cyber Monday – Trade with Zero Fees!
To celebrate Bitcoin Black Friday and encourage adoption of Bitcoin by merchants and consumers, MtGox is cutting trading fees to 0% for four full days starting Friday morning through midnight on Cyber Monday (Tokyo Time). Since your trading is free, get out there and support merchants that accept Bitcoin!
Additional Points:
1) To increase the speed of Bitcoin transactions, we will now require all Bitcoin transfers to pay the standard 0.001 BTC network fee. The fee will be charged separately from your balance.
2) We’ve recently released the launch version of bitcoins.com, an information site for all things Bitcoin. The site is not centered on MtGox specifically and we've tried to keep it as neutral as possible in order to promote Bitcoin. Please visit and share with anyone who needs an introduction to the economic future we’re building together.
Thank you again for your support,
Regards
Mt.Gox Co. Ltd Team.
Mt.Gox Contact press@mtgox.com
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Ja, ik mine LTC bij Coinotron. als ik een accepted share heb dan duurt het meestal paar seconden voordat hij bijgeschreven wordt. Je moet niet letten op de getallen bij je workers, dat is volgens mij alleen van de laatste 10 minuten.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:42:
Iemand ervaring met coinotron? Mijn shares worden namelijk niet geregistreerd op de website.Hoe lang is die vertraging normaal gesproken?
Je moet dus alleen kijken of het getal bij confirmed rewards stijgt bij een F5
Verwijderd
Tuurlijk, hij is nu 35 op Kraken ;PMasvic schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:46:
Iemand die mij litecoin wil verkopen voor 45eu/stuk?
Welke bank en hoeveel? Ik wil wel tussenpersoon spelen bij Kraken, laat ik het op jouw adres uit betalenMasvic schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:46:
Iemand die mij litecoin wil verkopen voor 45eu/stuk?
Echt paniekverkoop en koop constant, dat vind de koers niet zo leuk...
Goede tip. Het is natuurlijk een behoorlijke fluctuerende mart. Ik haal hem weg. Maar blijf het idee van een crash rottig vinden zonder zekerheidje....oisyn schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:44:
[...]
Pas daar wel mee op. Als je een dipje hebt van 39 en daarna weer stijgt ben je je LTC kwijt en kun je niet goedkoop inkopen. Dat heeft mij ook al een keer gebeten (had een trailing stop van -40 op BTC ingebouwd, hij zakte even 45 om daarna weer keihard omhoog te schieten)
Dit topic is gesloten.
Laten we er met zijn allen voor zorgen dat dit topic schoon blijft. Geen referals naar eigen accounts of sites. Spam of vraag en aanbod hoort evenmin in een forumdraadje. Discussies over koers en handelen mogen in Cryptocurrency - handel en koers. Slowchatten niet hier maar bijv. in het Bitcoin IRC-Kanaal!
Vergeet ook vooral niet te zoeken in dit topic voordat je een vraag plaatst.
Elke pagina dezelfde vragen komt het topic niet ten goede.