Het maakt toch niet uit dat er 8x zoveel bij komen en het totaal 4x zo hoog zal zijn dan btc's? Zolang mensen er vertrouwen in hebben kan het nog sterk groeien ten opzichte van btc denk ik. Tevens, wat als die phyche er voor zorgt dat er juist heel veel geïnvesteerd gaat worden in ltc? Psyche of niet, het resultaat is hetzelfde. Mensen hopen er gewoon op dat ltc net zo absurd gaat groeien als btc.frennek schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:07:
[...]
Dat baseer ik op het feit dat er per dag 8x meer ltc bijkomen dan btc en het totaal aantal ltc ook 4x zo hoog zal zijn als btc. Als je de huidige prijs dan vergelijkt met de bitcoin en ook bekijkt wat de implementatie is van btc en de verwachting van ltc (ltc voegt niks extra's toe), zeg ik dat de huidige prijs van LTC te hoog is. Ik denk niet dat het een verstandige lange termijn investering is.
Echter werkt de psyche van de mens anders en die ziet alleen maar dat een LTC goedkoper is dan een BTC, dus als snelle winstpakker is het een prima munt.
Maar gebruiksvriendelijk is het NIET. En dat is het nadeel van dit systeem.sheepsonn schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:44:
[...]
Het minen is natuurlijk niet bedoeld voor iedereen, om de 'munt' te gebruiken hoef je helemaal niet te gaan stunten met 'command-line' tools etc.
Het is ook al in heel veel berichten aangegeven dat het het nog in de kinderschoenen staat. Is ook nergens gezegd dat het allemaal makkelijk gaat. Komt nog wel.majic schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:39:
Ik merk dat het hele cryptocurrency wereldje iig te leiden heeft aan één groot, uniform probleem :
Ondanks de wil en noodzaak om een groot aantal mensen aan te trekken is de gebruikersvriendelijkheid 0,0.
Ik ben nu al 2 dagen bezig met zaken die zó enorm simpel zouden moeten zijn. Coins minen? Een wirwar van programma's, instructies, commandline-based appends, websites, ditjes en datjes. LTC kopen? Uitverkocht, kan niet met EU creditcard, kan niet met paypal, kan alleen met bank overmaken (duurt lang), moet via BTC (wat zn eigen gedonder weer meebrengt) enz enz enz.
Hoe kan de cryptocurrency als medium zichzelf serieus nemen als er niet eens in den beginne wordt nagedacht over usability, gebruikersvriendelijkheid, 'access for all' etc? Ik ben geen domme user, maar de zin om een cent te investeren in iets wat alleen toegankelijk is voor mensen die blijkbaar véél te veel vrije tijd over hebben is vrij laag op dit moment.
Uiteindelijk maar gepoogd om via een GUI programma zoals multiminer aan de slag te gaan..maar zelfs daar na uren aanrommelen, guides volgen....niks dan problemen. Nou kunnen we natuurlijk stellen dat ik geen hele heldere dodo ben (prima:). Maar ik ben toch gemiddeld genomen een stuk meer bekend met tooltjes, dos command lines, netwerk-zaken e.d. dan de doorsnee persoon met een computer. Hoe denken cryptocurrencies díe aan te spreken?
Cryptocurrency is dus helemaal niet 'vrij en toegankelijk' maar in mijn optiek vooral bedoeld voor een eliteclubje - dit keer niet bankiers, maar nerds.
My $0.02
Vooralsnog vind ik het gebruik van de coins met de wallets (adressen e.d.) en transacties (bevestigingen) en saldo beheer niet iets wat bijvoorbeeld mijn ouders ooit zullen snappen.sheepsonn schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:44:
[...]
Het minen is natuurlijk niet bedoeld voor iedereen, om de 'munt' te gebruiken hoef je helemaal niet te gaan stunten met 'command-line' tools etc.
De walletdienst van blockchain vind ik dan wel weer iets wat erg netjes werkt en erg gebruiksvriendelijk is.majic schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:39:
Ik merk dat het hele cryptocurrency wereldje iig te leiden heeft aan één groot, uniform probleem :
Ondanks de wil en noodzaak om een groot aantal mensen aan te trekken is de gebruikersvriendelijkheid 0,0.
Ik ben nu al 2 dagen bezig met zaken die zó enorm simpel zouden moeten zijn. Coins minen? Een wirwar van programma's, instructies, commandline-based appends, websites, ditjes en datjes. LTC kopen? Uitverkocht, kan niet met EU creditcard, kan niet met paypal, kan alleen met bank overmaken (duurt lang), moet via BTC (wat zn eigen gedonder weer meebrengt) enz enz enz.
Hoe kan de cryptocurrency als medium zichzelf serieus nemen als er niet eens in den beginne wordt nagedacht over usability, gebruikersvriendelijkheid, 'access for all' etc? Ik ben geen domme user, maar de zin om een cent te investeren in iets wat alleen toegankelijk is voor mensen die blijkbaar véél te veel vrije tijd over hebben is vrij laag op dit moment.
Uiteindelijk maar gepoogd om via een GUI programma zoals multiminer aan de slag te gaan..maar zelfs daar na uren aanrommelen, guides volgen....niks dan problemen. Nou kunnen we natuurlijk stellen dat ik geen hele heldere dodo ben (prima:). Maar ik ben toch gemiddeld genomen een stuk meer bekend met tooltjes, dos command lines, netwerk-zaken e.d. dan de doorsnee persoon met een computer. Hoe denken cryptocurrencies díe aan te spreken?
Cryptocurrency is dus helemaal niet 'vrij en toegankelijk' maar in mijn optiek vooral bedoeld voor een eliteclubje - dit keer niet bankiers, maar nerds.
My $0.02
Moet je bij kraken als je tier 1 verificatie kiest, nog docs submitten? Of is alleen het formuliertje voldoende?
Weet iemand waar ik voordelig met Bitcoin een R9 290X kan kopen?
Dus ongeveer evenduur als hier: http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=R290
Al weer ik even niet welke ik exchange rate ik moet gebruiken.
Ik ga maar even uit van Bitonic - alsof ik daar bitcoins zou kopen om het product mee te betalen.
De Bitonic rate is op dit moment €0,78 / mBTC
Dus als ik een Sapphire R9 290 4GB GDDR5 ergens kan kopen voor 445mBTC of een Asus R9 290X 4GB voor 629mBTC dan ben ik blij
Dus ongeveer evenduur als hier: http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=R290
Al weer ik even niet welke ik exchange rate ik moet gebruiken.
Ik ga maar even uit van Bitonic - alsof ik daar bitcoins zou kopen om het product mee te betalen.
De Bitonic rate is op dit moment €0,78 / mBTC
Dus als ik een Sapphire R9 290 4GB GDDR5 ergens kan kopen voor 445mBTC of een Asus R9 290X 4GB voor 629mBTC dan ben ik blij
[ Voor 95% gewijzigd door rickiii op 28-11-2013 11:56 ]
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
En door de 1100 heen op mt gox, meteen een shitload aan bestellingen
Nee, ook voor tier 2 hoef je niks te uploaden.onox schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:48:
Moet je bij kraken als je tier 1 verificatie kiest, nog docs submitten? Of is alleen het formuliertje voldoende?
ThanksSuperSjoerd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:42:
[...]
Voor een game pc kun je beter net dat beetje meer betalen en voor een HD7970 of een HD7990 gaan.
Heb je gelezen of niet? Staat gewoon op de site.onox schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:48:
Zolang iemand met een smartphone kan omgaan valt dat volgens mij reuze mee, je koopt met iDeal wat munten, die stuur je naar je smartphone wallet en je kunt ermee betalen, dat kan ik m'n moeder nog leren (ok, zal me een weekje kosten en ze vertrouwt het nietHortz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:45:
[...]
Maar gebruiksvriendelijk is het NIET. En dat is het nadeel van dit systeem.
Wat mij betreft is het grootste probleem de betalingsmogelijkheden, iedereen ziet het als een leuk (risicovol) beleggingsdingetje, en, o ja, als leuke gimmick kun je er ook nog ergens iets mee kopen
Maar je hebt gelijk: Voor hetzelfde geld komt het nooit verder dan de nerds en stort de markt in zodra men zich dat realiseert. Tot die tijd is het gewoon leuk spelen!
OC / CM - Begint eer ge Bezint
fixed.Hortz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:45:
[...]
Maar gebruiksvriendelijk is het NOG niet. En dat is het nadeel van dit systeem.
Vraagje, ik heb net 1 bitcoin onvermaakt naar mijn local wallet, alleen zit ik blijkbaar op een beperkte internet verbinding hier waardoor mijn wallet niet "online" komt. Is dat een probleem of krijg ik hem de volgende keer datt ik online kom gewoon?
Heb net account gemaakt bij Kraken en litecoins gestuurd naar het adres dat ik aan moest maken in het Kraken account, ben nu tier1. Hoe lang duurt het voor het bij Kraken staat? Ik had gedacht dat het supersnel ging maar na 10 minuten staat er nog niks op?
Kan tot wel 15 minuten duren.Arsenius schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:59:
Heb net account gemaakt bij Kraken en litecoins gestuurd naar het adres dat ik aan moest maken in het Kraken account, ben nu tier1. Hoe lang duurt het voor het bij Kraken staat? Ik had gedacht dat het supersnel ging maar na 10 minuten staat er nog niks op?
Zojuist nieuwe all time high BTC 1114.87 dollar
en 800e gepasseerd dus
)
DBreda schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:01:
Verwijderd
mijn boeren verstand vraagt zich werkelijk af tot wanneer dit doorgaat, en wat er gebeurd als het instort ?? valt het dan 100 $ naar beneden of meteen met een paar honderd.DBreda schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:01:
Duurt niet lang meer of ik heb mijn inzet veilig gespeeld. From then on it's all profit 

#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
F* it.. ik ga vanavond een R9 280X halen
als ik dat wist, dan wisten het er hier meerVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:02:
[...]
mijn boeren verstand vraagt zich werkelijk af tot wanneer dit doorgaat, en wat er gebeurd als het instort ?? valt het dan 100 $ naar beneden of meteen met een paar honderd.
Awesome!MPAnnihilator schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:43:
Besteld op 15 mei , gisteren eindelijk gearriveerd , na lang prutsen met com to serial drivers en source code compileren , eindelijk aan't minen @ 8.3GH/s![]()
En nu ik weet dat ze niet fake zijn , volgende bestelling alvast geplaatst
Miner : 5 GH/s Bitcoin Miner aka "Jalapeno"
De doos :
[afbeelding]
Geopend :
[afbeelding]
Na een uurtje 68°C bij een kamertemperatuur van 23 graden , extra koeling voorzien , nu @ 50-54°C
[afbeelding]
[afbeelding]
Ondertussen al enkele uren aan het minen tegen 8.3 GH/s , een puike prestatie tov de specs
Is het nu nog rendabel? En hoeveel btc/uur krijg je daar ongeveer mee?
Haha naar dat moment ben ik nu ook aan het uitkijken, maar dat duurt nog wel even. Hoeveel heb je erin gestoken?Ethirty schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:02:
Duurt niet lang meer of ik heb mijn inzet veilig gespeeld. From then on it's all profit
[afbeelding]
Verwijderd
ja mijn verstand zegt dat dit niet door blijven gaan totdat ie op 100.000 staat.... theoretisch mogelijk, maar wat bepaald dat er een stop komt op de groei, en de BTC stabiel blijft. ?snoekds20 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:03:
[...]
als ik dat wist, dan wisten het er hier meer
Het gaat lekker... ik zelf heb 15 litecoins a 65 eu ofzo gekochtDBreda schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:04:
[...]
Haha naar dat moment ben ik nu ook aan het uitkijken, maar dat duurt nog wel even. Hoeveel heb je erin gestoken?
Als er evenveel vraag als aanbod van de BTC is blijft de koerst stabiel, nu zie je dat steeds meer mensen instappen en bitcoins gaan kopen, meer vraag dan aanbod --> koerst stijgt.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:06:
[...]
ja mijn verstand zegt dat dit niet door blijven gaan totdat ie op 100.000 staat.... theoretisch mogelijk, maar wat bepaald dat er een stop komt op de groei, en de BTC stabiel blijft. ?
Wat betekent dit eigenlijk, staat bij LTC sectie op Kraken.
Wat bedoelen ze met confirmations?•12 confirmations are required before the funds are available for trading.
Oh, een paar honderd maar. Ik zal er geen miljonair van wordenDBreda schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:04:
[...]
Haha naar dat moment ben ik nu ook aan het uitkijken, maar dat duurt nog wel even. Hoeveel heb je erin gestoken?
De meeste coins zitten nu in een wallet en wat ik nog op Kraken heb staan ben ik mee aan het speculeren met als doel mijn inzet terug te verdienen. Tikte net de 50% aan, maar gelijk weer gekocht
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Eigenlijk zijn de huidige speculanten van de bitcoin geen haar beter dan de normale banken met betrekking tot de graai cultuur.
Maar goed.. pakken wat je pakken kan
Zet je dan om van LTC naar BTC en terug?Ethirty schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:09:
De meeste coins zitten nu in een wallet en wat ik nog op Kraken heb staan ben ik mee aan het speculeren met als doel mijn inzet terug te verdienen. Tikte net de 50% aan, maar gelijk weer gekocht. Duurt ook nog wel even voor ik alles terugverdiend heb, ik heb geen tijd om de hele dag de koers te volgen.
Ik denk dat hier minder mensen zitten te graaien met andermans centen...ÜberWicked schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:10:
Eigenlijk zijn de huidige speculanten van de bitcoin geen haar beter dan de normale banken met betrekking tot de graai cultuur.
Agree to disagree... | Sort that one out!
heren ben vandaag begonnen met litecoin minen maar mijn snelheid is 28KH/s en dat is volgens mij wat te laag..
kunnen jullie mij hierbij helpen? hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de optimale snelheid haal.
om te kunnen beginnen heb ik de volgende handleiding gevolgd. ik maak gebruik van CGI miner 3.7.2
http://forum.give-me-coin...tcltc-miner-setup-windows
specs: i7 2600k 4.5ghz
16 gb ram
HD7870
kunnen jullie mij hierbij helpen? hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de optimale snelheid haal.
om te kunnen beginnen heb ik de volgende handleiding gevolgd. ik maak gebruik van CGI miner 3.7.2
16 gb ram
HD7870
De tering, dacht dat ltc 15 euro was maar ze staan op 35 ofzo...
Houden of verkopen... dat blijft de vraag natuurlijk
Houden of verkopen... dat blijft de vraag natuurlijk
Gisteren voor 10 euro erin gegaan, nu al op 16. Gaat lekker zo!
Ik baal er wel van dat de transactie naar kraken zolang duurt, gisteren nog 50 euro overgemaakt die ik graag wil omzetten naar LTC, maar nog steeds niks binnen helaas.
Bitonic is ook de hele tijd uitverkocht, of je moet heel snel zijn. Wel ziek trouwens, gisteren werden er nog LTC aangeboden op litecoins.nl voor zo'n 15 euro, nu staat de teller op 43 euro
Ik baal er wel van dat de transactie naar kraken zolang duurt, gisteren nog 50 euro overgemaakt die ik graag wil omzetten naar LTC, maar nog steeds niks binnen helaas.
Bitonic is ook de hele tijd uitverkocht, of je moet heel snel zijn. Wel ziek trouwens, gisteren werden er nog LTC aangeboden op litecoins.nl voor zo'n 15 euro, nu staat de teller op 43 euro

Euhmm is dit niet een beetje duur? LTC gaat hard maar zo hard?ls789 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:06:
[...]
Het gaat lekker... ik zelf heb 15 litecoins a 65 eu ofzo gekocht![]()
![]()
![]()
![]()
Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD
Met het verschil dat jij nu met je eigen geld gokt. Banken doen dat ook met jouw geld, kan je er beter zelf aan verdienenÜberWicked schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:10:
Overigens zou speculatie wel eens de doodsteek kunnen zijn als de bruikbaarheid en besteedbaarheid niet snel groeien.
#team_UTC+1
Meteen stoppen. Je gebruikt meer stroom dan het je oplevert. een videokaartje levert niet genoeg op.sanane schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:11:
heren ben vandaag begonnen met litecoin minen maar mijn snelheid is 28KH/s en dat is volgens mij wat te laag..
16 gb ram
HD7870
Verwijderd
ik zie de Bitcoin nu alleen nog maar als een soort van "aandeel", en heb daarom mijn twijfels of er kans is dat ie naar 100.000 gaat. ? is die kans reëel ?Bartske schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:08:
[...]
Als er evenveel vraag als aanbod van de BTC is blijft de koerst stabiel, nu zie je dat steeds meer mensen instappen en bitcoins gaan kopen, meer vraag dan aanbod --> koerst stijgt.
Voor litecoin kan het tegen de huidige koers wel degelijk rendabel zijn, voor bitcoin is het niet meer rendabel.Basekid schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:12:
[...]
Meteen stoppen. Je gebruikt meer stroom dan het je oplevert. een videokaartje levert niet genoeg op.
@sanane: welke settings gebruik je voor cgminer?
Arsenius schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:09:
[...]
Wat bedoelen ze met confirmations?
Dat is 4,33 euro per stuk, valt best mee als je het mij vraagt. Ik heb er 3,3 gekocht voor 25 euro (0.05 btc toen), dat is nu ook wel flink wat meer waard gewordenMevius schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:12:
[...]
Euhmm is dit niet een beetje duur? LTC gaat hard maar zo hard?
edit: is nu 125 euro waard omg
[ Voor 4% gewijzigd door Bartske op 28-11-2013 12:16 ]
Nee, ik handel voornamelijk in EUR/LTC, is makkelijker rekenen voor me en eventuele winst is gelijk verzilverd
#team_UTC+1
uhh waar kan ik dat zien ? ik heb geen instellingen aangepast. enige wat ik heb gedaan is een start.bat config file aanmaken.Stef42 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:13:
[...]
Voor litecoin kan het tegen de huidige koers wel degelijk rendabel zijn, voor bitcoin is het niet meer rendabel.
@sanane: welke settings gebruik je voor cgminer?
Je hebt de post 5 minuten geleden gemaakt. Het antwoord is trouwens binnen een minuut te vinden op google, succes
Verwijderd
dat is nu net hoe ik het ook zie.. ik zie het steeds meer als een soort van "aandeel"..Ethirty schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:12:
[...]
Met het verschil dat jij nu met je eigen geld gokt. Banken doen dat ook met jouw geld, kan je er beter zelf aan verdienen
Overigens zou speculatie wel eens de doodsteek kunnen zijn als de bruikbaarheid en besteedbaarheid niet snel groeien.
Weer een afwijzing van bitstamp.oisyn schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:44:
Stuur trouwens wel een ingescand document. Als je ze alleen digitaal hebt print ze dan eerst uit. Sommige exchanges zijn hier heel anal over. Slaat nergens op, maar goed
Hoezo mijn ID heeft geen foto, het was m'n fucking paspoortID document does not meet our verification standards - your ID document has no image.
Please submit a high quality (300dpi) color image of your other valid ID document where all the required information is clearly visible. Please submit an image of your international passport.
Proof of residence document does not meet our verification standards as we are unable to determine the validity of the document - additional verification required.
Please submit a high quality (300dpi) image of a different document in your name. Make sure that the address of residency and date of issue are clearly visible. The document must not be older than 3 months from the day of its issue.
NOTE: We are unable to accept electronic bills/statements, online screenshots, or mobile phone bills.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ok bedanktAwsom schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:16:
[...]
Je hebt de post 5 minuten geleden gemaakt. Het antwoord is trouwens binnen een minuut te vinden op google, succes

Iemand nog bezig met namecoins op dit moment? Op Kraken doen ze het de laatste uren best goed. Het zijn de nieuwe litecoins. All aboard!
Je mag je wel een beetje verdiepen in het principe. Lees de topicstart ook even.Arsenius schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:09:
[...]
Wat bedoelen ze met confirmations?
Komt er er op naar dat als je een transactie doet, die geverifieerd moet worden door 12 anderen in dit geval. Gaat automatisch.
Misschien bedoelen ze met image niet een foto, maar kunnen ze het formaat van je scan niet lezen..oisyn schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:17:
[...]
Weer een afwijzing van bitstamp
[...]
Hoezo mijn ID heeft geen foto, het was m'n fucking paspoort. En m'n proof of residence was een m'n energierekening. Ik weet het niet meer hoor...
Zal ik doen, bedankt!Lifelogger schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:21:
[...]
Je mag je wel een beetje verdiepen in het principe. Lees de topicstart ook even.
Komt er er op naar dat als je een transactie doet, die geverifieerd moet worden door 12 anderen in dit geval. Gaat automatisch.
Zo, totaal at random maar liefst een hele euro geïnvesteerd in Quarkcoins om Cryptsy eens uit te proberen
. Wat mij betreft mag die markt nu ontploffen 
Ondertussen zit ik me te vergapen aan de NMC en LTC-koersen... Ik heb wel het vertrouwen dat elke nieuwe oelewapper die met bitcoins wil spelen dat ook met alt-coins gaat doen (zoals ik), dus dat er na een mogelijke 'correctie' toch wel groei zal blijven voorlopig. Even daargelaten dat het 1 grote criminele bende zou blijken te zijn of zo

Ondertussen zit ik me te vergapen aan de NMC en LTC-koersen... Ik heb wel het vertrouwen dat elke nieuwe oelewapper die met bitcoins wil spelen dat ook met alt-coins gaat doen (zoals ik), dus dat er na een mogelijke 'correctie' toch wel groei zal blijven voorlopig. Even daargelaten dat het 1 grote criminele bende zou blijken te zijn of zo
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Net een paar gekocht van een medetweakerAdagio schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:20:
Iemand nog bezig met namecoins op dit moment? Op Kraken doen ze het de laatste uren best goed. Het zijn de nieuwe litecoins. All aboard!
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Verwijderd
Zijn er meer mensen die een grote crash verwachten rond de feestdagen, omdat mensen uitcashen om hun kinderen iPads etc. te kunnen geven?
Ik ben maar voorzichtig ingestapt met 3 coins voor 14 euroAdagio schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:20:
Zijn er al sites waar je met iDeal kunt betalen voor LTC? bitonic en btcnext zitten zonder muntjes
Verwijderd
nee verwacht ik niet, ik denk de mensen die er serieus mee bezig zijn, en het verloop hebben gevold, nog wel effe wachten met cashen...Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:29:
Zijn er meer mensen die een grote crash verwachten rond de feestdagen, omdat mensen uitcashen om hun kinderen iPads etc. te kunnen geven?
Verwijderd
Bitstamp registreren heeft geen nut meer.
Beter naar btc-e of een ander.
Ze wijzen alles af lijkt het, ik heb een super hoge resolutie opgestuurd van alles inmiddels.
Alles wordt denied..
Beter naar btc-e of een ander.
Ze wijzen alles af lijkt het, ik heb een super hoge resolutie opgestuurd van alles inmiddels.
Alles wordt denied..
http://www.litecoins.nl/onox schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:30:
Zijn er al sites waar je met iDeal kunt betalen voor LTC? bitonic en btcnext zitten zonder muntjes
Al zitten deze op dit moment ook zonder voorraad..
ik koop altijd via bitmymoney.nl - die gast erachter is erg betrouwbaar met zijn KNMP-verleden.onox schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:30:
Daarna overboeken naar cryptsy en LTC kopen. Vaak verkopen zij het tegen een net iets lagere prijs omdat ze een beetje achterlopen op de markt.
Ja, had gister om te beginnen 0.1 btc getransferd naar cryptsy en vanochtend ruim 8 namecoins gekocht. Zit nu te wachten op confirmation van 1 btc om eens leuk te gaan speculeren met wat altcoins, maar cryptsy is vreselijk traag met het finalizen van de bitcoin transactieAdagio schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:20:
Die zit al dagen zonder voorraad volgens mij.dv2 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:33:
[...]
http://www.litecoins.nl/
Al zitten deze op dit moment ook zonder voorraad..
Nee, gisteren ochtend waren er een paar honderd op voorraad voor zo'n 15 euro, die waren letterlijk binnen een paar minuten weg. Had ik ze toen maar gekocht..Arsenius schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:35:
[...]
Die zit al dagen zonder voorraad volgens mij.
Bitstamp zit bijna op de 1000!
Alleen nog een wall van 3,3 miljoen dollar
Sommigen denken dat MegaCoin toch een goede kans heeft zich te ontpoppen tot tweede valuta op den duur, aangezien de overboekingen veel sneller geschieden en het programma de miningsoftware heeft ingebouwd in de wallet.
Wat denken jullie?
Wat denken jullie?
Kan ook zomaar zijn dat de wall opeens weg gehaald wordt.joost18 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:37:
Bitstamp zit bijna op de 1000!
MrGox ook weer hard aan het stijgen. 1135 nu.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
haha. Ik dacht dat ik vanochtend mijn namecoins had ingewisseld voor bitcoins.
Had iets verkeerd gedaan dus ik heb juist namecoins gekocht met bitcoins. Gelukkig heeft het goed uitgepakt. Op kraken zijn de bitcoins redelijk stabiel (voor zover je dat kan zeggen) en gaan de namecoins door het plafond
Had iets verkeerd gedaan dus ik heb juist namecoins gekocht met bitcoins. Gelukkig heeft het goed uitgepakt. Op kraken zijn de bitcoins redelijk stabiel (voor zover je dat kan zeggen) en gaan de namecoins door het plafond
Niet per stuk, denk ikMevius schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:12:
[...]
Mijn gevoel: als er één munt is die is opgezet om simpelweg mee te kunnen cashen als oprichter, dan is het de megacoin wel. "Sommigen denken". Heb je een bron?MSI2 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:38:
Sommigen denken dat MegaCoin toch een goede kans heeft zich te ontpoppen tot tweede valuta op den duur, aangezien de overboekingen veel sneller geschieden en het programma de miningsoftware heeft ingebouwd in de wallet.
Wat denken jullie?
Zijn er hier misschien enkele miljonairs die LTC/BTC willen doneren aan de starters hier? Alles ligt plat lijkt het
Verwijderd
doneren in de zin van ????onox schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:46:
Zijn er hier misschien enkele miljonairs die LTC/BTC willen doneren aan de starters hier? Alles ligt plat lijkt het
Als in 0.10 euro aan BTC of LTC ofzo. Dan kan ik daarna zelf gaan speculeren (hopelijk)
Ja, ik ben nogal actief in de chat van Cryptsy. D'r zijn daar een paar erg grote handelaren in actief, die ook direct doorgeven as de WSJ of NYT over digitale currencies rapporteren. Megacoin wordt toch best vaak erbijgenoemd.Adagio schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:45:
[...]
Mijn gevoel: als er één munt is die is opgezet om simpelweg mee te kunnen cashen als oprichter, dan is het de megacoin wel. "Sommigen denken". Heb je een bron?
Daarnaast heb ik dit stuk nog gevonden, maar het is slechts een blog:
http://tradecoin.blogspot...e-digicoin-die-er-is.html
Verwijderd
bidplaats.nl heeft nog wel geloof ik..onox schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:49:
[...]
Als in 0.10 euro aan BTC of LTC ofzo. Dan kan ik daarna zelf gaan speculeren (hopelijk)
Wat let je om zelf LTC te kopen?onox schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:49:
[...]
By the way:
Zal dus nog wel even duren voor ik verified ben voor tier 2 dan.LTC/EUR orders are not available for tier 1 users.

Tier 2 is genoeg of moet het tier 3 zijn voor LTC/EUR orders?
[ Voor 7% gewijzigd door Arsenius op 28-11-2013 12:55 ]
Waar/hoe koop je nu het makkelijkst namecoins?
edit: en waar kun je de waarde goed volgen? Kan zo snel geen site vinden waar t netjes staat....
edit: en waar kun je de waarde goed volgen? Kan zo snel geen site vinden waar t netjes staat....
[ Voor 52% gewijzigd door FireSonus op 28-11-2013 12:56 ]
Zo, ben ook maar in de namecoin trein gestapt.
Bij een exchange die ze verhandeld (mits je er mee wil speculeren) zoals krakenFireSonus schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:54:
Waar/hoe koop je nu het makkelijkst namecoins?
Ja ik zit nu op kraken te kijken, maar als ik ze daar wil kopen dan kost dat (als ik de switch op "market" zet) 120 dollar per namecoin?EJPostema schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:56:
[...]
Bij een exchange die ze verhandeld (mits je er mee wil speculeren) zoals kraken
65 euro totaalMevius schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:12:
[...]
Dat lijkt me niet...FireSonus schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:57:
[...]
Ja ik zit nu op kraken te kijken, maar als ik ze daar wil kopen dan kost dat (als ik de switch op "market" zet) 120 dollar per namecoin?
Maar verhandel sowieso altijd met limieten. één namecoin kost nu 11e. Dus doe dan een limit order van 11e (of iets minder)
Bitstamp op 1000 dollar!
alles gaat hard maar btc-e blijft nog een beetje achter, nu al 220 dollar verschil met mtgox
alles gaat hard maar btc-e blijft nog een beetje achter, nu al 220 dollar verschil met mtgox
[ Voor 66% gewijzigd door joost18 op 28-11-2013 13:10 ]
Ik draai nu nog geen 24u om mijn effectieve opbrengst te weten , maar volgens de eerste berekening zou ik mijn investering ( met de Bitcoin koers van gisteren ) na 3 maand terugverdienen.Jesserr schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:04:
[...]
Awesome!
Is het nu nog rendabel? En hoeveel btc/uur krijg je daar ongeveer mee?
Tuurlijk erg koffiedik kijken...
Mensen, ik probeer op kraken.com geld (euro's) op mn account te krijgen. Via ABN AMRO internet bankieren probeer ik geld over te boeken. Hoe gaat dit precies in z'n werk? Waar vul ik bijv. de reference code in? En wat kies ik bij kosten? Zijn alle kosten voor mij, voor kraken of gedeeld?
Gewoon buitenlandse overboeking kiezen. Refenence code kan je invullen bij opmerkingen.FireSonus schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:12:
Mensen, ik probeer op kraken.com geld (euro's) op mn account te krijgen. Via ABN AMRO internet bankieren probeer ik geld over te boeken. Hoe gaat dit precies in z'n werk? Waar vul ik bijv. de reference code in? En wat kies ik bij kosten? Zijn alle kosten voor mij, voor kraken of gedeeld?
En wat bedoel je met wat kies ik bij kosten? Je moet toch zelf bepalen wat je op je kraken account zet?
Aan geld op kraken zetten zijn geen kosten verbonden, handelen en geld terug halen wel
bitmymoney.com werkt ook niet: als ik een bedrag euro in euro's in tik, dan klaagt ie dat BTC > 0 moet zijn (veld is leeg), tik ik vervolgens in het BTC veld iets, dan verdwijnt het getal bij euro's
Let wel; dit kan ff duren voordat het op je kraken account staat. Ik ben ook nog steeds aan het wachten en die prijs van de LTC blijft maar stijgen, dayum!FireSonus schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:12:

Bij kosten bedoel ik deze optie:EJPostema schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:14:
[...]
Gewoon buitenlandse overboeking kiezen. Refenence code kan je invullen bij opmerkingen.
En wat bedoel je met wat kies ik bij kosten? Je moet toch zelf bepalen wat je op je kraken account zet?
Aan geld op kraken zetten zijn geen kosten verbonden, handelen en geld terug halen wel
Je moet een SEPA overboeking doen, dan hoef je deze keuze niet te maken.FireSonus schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:20:
[...]
Bij kosten bedoel ik deze optie:
[afbeelding]
oh, ik heb die op gedeelt gehouden. Je boekt je geld naar een bankrekening in de EC, dus is dat verplichtFireSonus schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:20:
[...]
Bij kosten bedoel ik deze optie:
[afbeelding]
nevermind, idd een sepa overboeking doen
[ Voor 6% gewijzigd door EJPostema op 28-11-2013 13:22 ]
Nachtje geslapen en m'n litecoin is 11 euro meer waard!
Studiegenoot heeft trouwens even deze website in elkaar gezet: http://www.litecoin-koers.nl/
Update elke minuut met de koers van BTC-E. Handig om even de stand te kijken op je mobiel.
Studiegenoot heeft trouwens even deze website in elkaar gezet: http://www.litecoin-koers.nl/
Update elke minuut met de koers van BTC-E. Handig om even de stand te kijken op je mobiel.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Laten we er met zijn allen voor zorgen dat dit topic schoon blijft. Geen referals naar eigen accounts of sites. Spam of vraag en aanbod hoort evenmin in een forumdraadje. Discussies over koers en handelen mogen in Cryptocurrency - handel en koers. Slowchatten niet hier maar bijv. in het Bitcoin IRC-Kanaal!
Vergeet ook vooral niet te zoeken in dit topic voordat je een vraag plaatst.
Elke pagina dezelfde vragen komt het topic niet ten goede.
Laten we er met zijn allen voor zorgen dat dit topic schoon blijft. Geen referals naar eigen accounts of sites. Spam of vraag en aanbod hoort evenmin in een forumdraadje. Discussies over koers en handelen mogen in Cryptocurrency - handel en koers. Slowchatten niet hier maar bijv. in het Bitcoin IRC-Kanaal!
Vergeet ook vooral niet te zoeken in dit topic voordat je een vraag plaatst.
Elke pagina dezelfde vragen komt het topic niet ten goede.