Ik hoefde bij bitonic voor aanschaf van 0.1 BTC geen telefoonnummer in te voeren. Gewoon direct iDeal en klaar; zat binnen 20 minuten in m'n wallet. SMS-verificatie is misschien alleen voor grotere bedragen?Wouter schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 00:20:
[...]
Het wordt pas vastgehouden na bevestigen van de SMS-code.
Is een post of wat geleden nog uitgelegd. De knop fund is ook vrij zichtbaar als je ingelogd bent...sanane schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 00:45:
[...]
hoe neem je die geld op van kraken? ik zit er al 2 uur naar te zoeken maar kan het niet vinden..
Had je verkeerd begrepen
[ Voor 56% gewijzigd door Ethirty op 19-11-2013 00:48 ]
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
bijna 600 euro?
[ Voor 9% gewijzigd door fynrd1 op 19-11-2013 00:46 ]
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Verwijderd
Het is idd wat verstopt, maar je moet op Intermediate drukken na New Ordersanane schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 00:45:
[...]
hoe neem je die geld op van kraken? ik zit er al 2 uur naar te zoeken maar kan het niet vinden..
En we zitten al bijna op $800 met Mt Gox
De groei lijkt alleen maar exponentieel toe te nemen:

Er is geen plafond hoog genoeg!

Er is geen plafond hoog genoeg!
Zijn er betrouwbare alternatieven voor Bitonic? In Belgie hebben we enkel maestro, geen iDeal
Die MtGox prijzen.... Zelf kijk ik alleen maar naar Bitstamp, maar dit is wel heel crazy.
Ja dit is gewoon bizarAdanteh schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 00:48:
Die MtGox prijzen.... Zelf kijk ik alleen maar naar Bitstamp, maar dit is wel heel crazy.
Laat hem nou eerst maar eens de 1000 aantikken zonder crash.Wouter schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 00:49:
Wacht maar tot het straks op 100 miljoen per bitcoin staat. Dat is pas veel.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Ach, morgen koop je 1 mBTC voor $1. Koopje!
Groetjes, FaceDown.
Hij crasht niet. Ik heb net m'n spaargeld erin gestoken.DeMoN schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 00:51:
[...]
Laat hem nou eerst maar eens de 1000 aantikken zonder crash.

Zeg... Hoe gaan we al dat geld eigenlijk spenderen als we de nieuwe GoT-miljonairsclub hebben opgericht?
ik begin poortscan meldingen te krijgen van mijn firewall... ip vanuit hong kong...
proberen ze nu al mijn bitcoins te nakken ;p
proberen ze nu al mijn bitcoins te nakken ;p
BERNANKE: Bitcoin 'May Hold Long-Term Promise'
http://www.businessinside...rnanke-on-bitcoin-2013-11
We zijn in de Twilight zone beland
http://www.businessinside...rnanke-on-bitcoin-2013-11
We zijn in de Twilight zone beland
[ Voor 77% gewijzigd door rickiii op 19-11-2013 00:56 ]
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Nou, misschien kunnen we dan eindelijk eens wat vrouwen deze kant op krijgen.Avalaxy schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 00:53:
Zeg... Hoe gaan we al dat geld eigenlijk spenderen als we de nieuwe GoT-miljonairsclub hebben opgericht?
http://bitcoinity.org/markets/mtgox/USD?theme=light
het gaat heerlijk, mijn 100 euro nu 180 euro waard. Nu cashen of wachten tot morgen.. ?
het gaat heerlijk, mijn 100 euro nu 180 euro waard. Nu cashen of wachten tot morgen.. ?
LOLWouter schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 00:53:
[...]
Nou, misschien kunnen we dan eindelijk eens wat vrouwen deze kant op krijgen.
Nu cashenTheJoe schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 00:54:
http://bitcoinity.org/markets/mtgox/USD?theme=light
De chinese firewall.floesh schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 00:54:
Welke firewall raden jullie aan?
[ Voor 21% gewijzigd door Avalaxy op 19-11-2013 00:55 ]
Hoe snel zijn de verschillende exchanges eigenlijk met validatie?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Het kan ook gewoon elk moment instorten he
10 jaar gratis eten op thuisbezorgd.nl, dan heb je die zorgen in iedergeval niet meer
[ Voor 3% gewijzigd door fynrd1 op 19-11-2013 00:56 ]
Ik wil dus coins kopen zonder al die paspoortverificatiefilenox schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 00:48:
Zijn er betrouwbare alternatieven voor Bitonic? In Belgie hebben we enkel maestro, geen iDeal

oisyn, probeer je op kraken te valideren? Normaal is die retesnel (binnen een paar minuten of uur), maar door de grote drukte kan het nu 2 businessdagen duren (aldus een andere tweaker). Dus...
@.oisyn; je mag mijn bitcoins overkopen voor 20.000 euro per stuk.
Gezien de verwachte waarde (100 miljoen) is dat natuurlijk geen geld.
Boven de 604 gaan we hopelijk een andere conclusie trekken
Bitstamp duurde bij mij ongeveer 24 uur, circa 2 weken geleden. Maar ik kan me voorstellen dat dat nu ook een paar dagen duurt.
Mijn validatie was anders na ruwweg 10 minuten voltooid op Kraken. Tier 1 & 2.Avalaxy schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 00:56:
oisyn, probeer je op kraken te valideren? Normaal is die retesnel (binnen een paar minuten of uur), maar door de grote drukte kan het nu 2 businessdagen duren (aldus een andere tweaker). Dus...
Tier 2? Of 3?Pimorez schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 00:57:
[...]
Mijn validatie was anders na ruwweg 10 minuten voltooid op Kraken.
Verwijderd
20k weet je wel dat je daar volgend jaar je haren van uit je hoofd trekt!Wouter schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 00:56:
@.oisyn; je mag mijn bitcoins overkopen voor 20.000 euro per stuk.
Hoe lang duurde een wiretransfer naar Kraken bij jullie?
Als de waarde op $1000 komt is Bitcoin eigenlijk $10,000,000,000 waard. Nog peanuts vergeleken bij een Apple, 1 lullig bedrijfje wat het 50-voudige waard zou zijn.
Groetjes, FaceDown.
Ik heb validaties lopen op MtGox, Kraken en Bitstamp.Avalaxy schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 00:56:
Zit nu op BTC-e te kijken, heeft die geen validatie? Kan er niets over vinden.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
enige nadeel van BTC-e is dat je minimaal 500 euro moet storten. en ze houden 100 euro van je winst voor zich. maar validatie is niet nodig.oisyn schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 01:02:
[...]
Ik heb validaties lopen op MtGox, Kraken en Bitstamp.
[ Voor 3% gewijzigd door sanane op 19-11-2013 01:03 ]
Ze boeken een paar cent op je bankrekening met een code. Duurt ongeveer een dag..oisyn schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 01:02:
[...]
Ik heb validaties lopen op MtGox, Kraken en Bitstamp.
Groetjes, FaceDown.
Hoe moet ik dat zien? Stel ik koop voor 10k aan bitcoins, en die transfer ik dan naar mijn eigen wallet. Krijg ik dan eigenlijk maar voor 9900 eur aan bitcoins in mijn wallet?sanane schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 01:03:
[...]
enige nadeel van BTC-e is dat je minimaal 500 euro moet storten. en ze houden 100 euro van je winst voor zich. maar validatie is niet nodig
Hoezo €100 van je winst?.oisyn schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 01:05:
[...]
Hoe moet ik dat zien? Stel ik koop voor 10k aan bitcoins, en die transfer ik dan naar mijn eigen wallet. Krijg ik dan eigenlijk maar voor 9900 eur aan bitcoins in mijn wallet?
Stortingfee is €15 en minimumbedrag om te storten is €500
Je bitcoin wallet zit niet in de cloud maar lokaal toch? Op OSX kan ik hem alleen niet vinden met multibit.
The max profit per bet is currently 312.99 BTC (this depends on the size of the site's bankroll)DeMoN schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 00:21:
OMG zit op sites zoals http://www.just-dice.com te kijken.. wel verleidelijk, maar beter begin je er niet aan. Of je moet je kunnen beheersen mocht je een 'kleine' winst boeken en stoppen. In die chat komen regelmatig zinnen als:
[...]
Voorbij.. WTF! Dat is serieus geld. Hier zitten een partij gokverslaafden met BTC's...
Met een pay-out van 990000x
Een snelle rekensom levert op dat zij in het bezit zouden zijn dan een kleine 310 miljoen bitcoins, lijkt mij niet helemaal correct.
Wie is "ze", ik noemde daar 4 exchangesFaceDown schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 01:03:
[...]
Ze boeken een paar cent op je bankrekening met een code. Duurt ongeveer een dag.
.edit: uit de BTC-e voorwaarden:
Identity verification
Required in case you choose to load your account by wire transfer.To comply with AML/CTF recommendations, we require our clients to verify identity by providing scanned copy of ID and scanned copy of utility bill or a bank statement which should not be older then 6 month. Copy should be in good resolution and colored.
Please note the funds will be on hold untill the identity is verified.
[ Voor 48% gewijzigd door .oisyn op 19-11-2013 01:08 ]
Heb je ze zo voor me neus weggekaapt,
[ Voor 4% gewijzigd door TheJoe op 19-11-2013 01:12 ]
En die van mij...
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
En die van mij
Mooi, weet ik ook weer dat ik iets scherper moet zijn met zoveel concurentie, even de huisgenoten inschakelen
Verwijderd
Wouter heeft al zn spaargeld geïnvesteerd.. 
Laten we alvast een bitcoin troostprijs voor hem maken mocht de koers toch crashen vannacht
Laten we alvast een bitcoin troostprijs voor hem maken mocht de koers toch crashen vannacht
Hoe zitten andere exchanges met hun BTC voorraad? Als die ook alsmaar slinken dan wordt de prijs nog harder opgedreven
Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/
Gaaay scam
Cheapppp
10 stuks 1 bitcoin. Levert je met de huidige koers 1700 dollar per maand op. Wat klopt er niet
Cheapppp
10 stuks 1 bitcoin. Levert je met de huidige koers 1700 dollar per maand op. Wat klopt er niet
[ Voor 19% gewijzigd door green-tea op 19-11-2013 01:20 ]
Een exchange heeft geen voorraad
Die site is gewoon een scam. Ga er maar eens op zoeken op bitcointalk.orggreen-tea schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 01:16:
Scam site
Cheapppp
[ Voor 8% gewijzigd door gws24 op 19-11-2013 01:20 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Please verwijder die link. (en de quote).. wss scamgreen-tea schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 01:16:
www.asic-scam-website.com
Cheapppp
[ Voor 76% gewijzigd door SmiGueL op 19-11-2013 01:21 ]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Klote, op https://just-dice.com/ voor 5 dollar BTC vergokt 
edit: wat doe ik ik zou in bed liggen, zonde zonde
edit: wat doe ik ik zou in bed liggen, zonde zonde

[ Voor 32% gewijzigd door DeMoN op 19-11-2013 01:24 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Joepie, net weer 0.4 btc erbij gekocht op Bitonic, maar wat moet je snel zijn zeg..
kladblokjes om snel mijn tel. nr. te kunnen knippen en de bevestigingscode, die krijg je één keer, maar ik was te langzaam, na ook deze in een kladblokje te hebben gezet bleek ik pas snel genoeg.
kladblokjes om snel mijn tel. nr. te kunnen knippen en de bevestigingscode, die krijg je één keer, maar ik was te langzaam, na ook deze in een kladblokje te hebben gezet bleek ik pas snel genoeg.
AARG GODVERDE
Ik had 3 bitcoins, blijkt het authorisatiemiddel van mijn ING inactief te zijn en moet ik bellen met de helpdesk. WTF @%#%@#@# @#$@#
Ik had 3 bitcoins, blijkt het authorisatiemiddel van mijn ING inactief te zijn en moet ik bellen met de helpdesk. WTF @%#%@#@# @#$@#
ook al zijn het chinezen je zou toch denken dat ook zij dit niet kunnen volhouden:

18 november, de dag dat bitcoin in China 82,52% in waarde steeg en het gaat lekker verder.

18 november, de dag dat bitcoin in China 82,52% in waarde steeg en het gaat lekker verder.
[ Voor 6% gewijzigd door gws24 op 19-11-2013 01:29 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Eh, ik bedoel zoiets als bitonic.nl
Tussen persone direct is er her en der wat handel, maar het gros lijkt me via zulke partijen te gaan of niet?
Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/
Als 1% van de Chinezen 1 BTC wil....gws24 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 01:28:
ook al zijn het chinezen je zou toch denken dat ook zij dit niet kunnen volhouden:
[afbeelding]
Dat was abnormaal ja. Ik had er 0,5, daarna timeout bij de IDeal redirect..TheJoe schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 01:27:
Jezus 14 bitcoins in een minuut weg.
Net nog 0,3 gepakt...
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
BTCChina: 1010.20$
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Lol, twee weken terug ook twee keer gehad nadat ik nogal veel aan en verkoop deed. Blijkbaar triggerde het aantal transacties een veiligheidsmechanisme..oisyn schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 01:28:
AARG GODVERDE
Wisselkantoor
Ik had er ook nog 0.5 voor die transactie met mijn eigen rekening. Die andere was met de zakelijke rekening, dus die gebruik ik amper voor iDeal betalingen. Zuur om daar net nu achter te komen zegKlippy schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 01:30:
[...]
Dat was abnormaal ja. Ik had er 0,5, daarna timeout bij de IDeal redirect..
Net nog 0,3 gepakt...

Heb maar even 20k van m'n spaarrekening afgehaald
[ Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 19-11-2013 01:38 ]
Ja, miners kunnen deze nu zelf configureren..oisyn schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 01:37:
Als de waarde van bitcoins ontzettend blijft stijgen, is dan de verwachting dat de minimale fee ook omlaag gaat?
Dat is dus een van de vragen die ik heb over Bitcoin.... gaan de miners dat ook daadwerkelijk doen?
Ik heb er uit gekkigheid maar 25 euro tegenaan gegooid. Kan ik misschien nog eens een pizza kopen 
-edit-
Ik zou haast zeggen dat mijn bitcoin client met die van bitonic gepeered is. Transactie was gelijk zichtbaar, terwijl hij nog niet door blockchain.info gezien is.
-edit-
Ik zou haast zeggen dat mijn bitcoin client met die van bitonic gepeered is. Transactie was gelijk zichtbaar, terwijl hij nog niet door blockchain.info gezien is.
[ Voor 46% gewijzigd door Keiichi op 19-11-2013 01:45 ]
Whaha, ik zei een uur of 3 geleden tegen die freundin dat hij in dit tempo de $800 wel aan het einde van de week zou gaan halen
Even benieuwd, wat is jullie projectie voor de prijs van Bitcoin per 1-1-2014 en 1-1-2015 en 1-1-2016
Die van mij: €1000, € 15.000 en €100.000
Hoe is dit in te stellen dan?rickiii schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 01:39:
[...]
Ja, miners kunnen deze nu zelf configureren.
Dat is dus een van de vragen die ik heb over Bitcoin.... gaan de miners dat ook daadwerkelijk doen?
Ik denk dat we in 2016 geeneens meer Bitcoins hebben. Laten we de grip op de realiteit niet verliezen, het gaat lekker maar zodra amerika het niet meer leuk vind word de nek wel omgedraaid.floesh schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 01:46:
Even benieuwd, wat is jullie projectie voor de prijs van Bitcoin per 1-1-2014 en 1-1-2015 en 1-1-2016
Bron: https://bitcointalk.org/index.php?topic=219504.0The default fee policy can be overridden using the -mintxfee and -minrelaytxfee
command-line options, but note that we intend to replace the hard-coded fees
with code that automatically calculates and suggests appropriate fees in the
0.9 release and note that if you set a fee policy significantly different from
the rest of the network your transactions may never confirm.
[ Voor 4% gewijzigd door rickiii op 19-11-2013 01:49 ]
Zoals het nu gaat klopt dat, echter zijn er mensen met duizenden bitcoins, ik zie het niet gebeuren dat iemand in één klap de rijkste persoon op aarde kan worden vanwege wat bitcoins. Deze mensen hebben een veel te groot effect in één keer op de economie daardoor. Zolang er nog individuen zijn met zoveel bitcoins zullen er nog grote crashes zijn en zal de prijs niet doorstoten naar een ton per bitcoin denk ik. Ik hoop het wel uiteraard.floesh schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 01:46:
Ik denk dat we op een gegeven moment alleen maar in milli of micro bitcoin spreken. Dan lijkt de koers weer mee te vallen
Het is net als de beurskoers van Twitter, waarbij alleen de early adopters de echte winst maken (ingeval van Twitter zijn dat de banken die de IPO hebben geleid). De rest volgt als een mak schaap. Zodra de grote spelers alles incashen, dan stort alles in elkaar. Ik hoop niet dat dat gebeurd en dat BTC en andere crypto's een echte behoefte aanwakkeren. En niet zoals nu een bepaalde goudkoorts...
Ach, zolang de Chinezen het leuk blijven vinden heeft het echt wel bestaansrecht zonder de VS en dat de Chinese overheid de Bitcoin wel geinig vinden, getuige publicaties in de staats-courant, wil ook wat zeggen.TheJoe schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 01:47:
[...]
Ik denk dat we in 2016 geeneens meer Bitcoins hebben. Laten we de grip op de realiteit niet verliezen, het gaat lekker maar zodra amerika het niet meer leuk vind word de nek wel omgedraaid.
Maar maakt het sense om als groot btc bezitter alles inéén te cashen? Als ik erover nadenk zou ik in die positie dat verkopen volgens mij geleidelijk aan doen, een te grote koersval ben je zelf immers ook niet bij gebaat.dbzdragon schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 01:54:
Het is net als de beurskoers van Twitter, waarbij alleen de early adopters de echte winst maken (ingeval van Twitter zijn dat de banken die de IPO hebben geleid). De rest volgt als een mak schaap. Zodra de grote spelers alles incashen, dan stort alles in elkaar. Ik hoop niet dat dat gebeurd en dat BTC en andere crypto's een echte behoefte aanwakkeren. En niet zoals nu een bepaalde goudkoorts...
Mijn god wat maken we mee zeg!
China is wakker en gaat losfynrd1 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 02:06:
Mijn god wat maken we mee zeg!
Waarom zou Bitcoin een uitzondering vormen op de koers van een aandeel van een bedrijf?verzenden schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 01:57:
[...]
Maar maakt het sense om als groot btc bezitter alles inéén te cashen? Als ik erover nadenk zou ik in die positie dat verkopen volgens mij geleidelijk aan doen, een te grote koersval ben je zelf immers ook niet bij gebaat.
Heb nooit de werking van Bitcoins, exchanges, brokers onder de loep genomen, volgde ook wat het nieuws in april bij de vorige bel. Ik heb graag volledige controle en een goed routingsysteem. Het speculeren is één zaak, maar het moet dan wel een beetje op een betrouwbaar platform kunnen gebeuren. My loss, wellicht.
Ik zie dit alles met lede ogen aan. Er lijkt inderdaad geen einde aan te komen. Vandaag valt er leuk centen te verdienen, maar ik weet niet of ik zou willen m'n bed in kruipen als ik nu in het bezit was van coins.
China is weer wakker, oh wow.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
een oprechte OH MY GOD is hier wel op zijn plaats mij dunkt....
Mooi om dit eens een keer mee te maken. €657 voor wat gebakken lucht die een paar weken geleden €140 kostte

Niet normaal dit. Durf echt niet te gaan slapen nu haha
Momenteel toch een flinke correctie op Mt.Gox
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Heb me zojuist ook maar weer voor 0.19 BTC ingekocht met de ~116 euro die ik nog op MtGox had staan. Ben benieuwd
Het raakte de 900 en daarna snel naar 800 en nu schommelt het heel snel..
"This is it. Jump off, suckers."
prachtig dit
Nou ik ga pitten. Ik merk het wel of ik morgen miljonair of straatarm ben
Dit topic is gesloten.
Let op:
Laten we er met zijn allen voor zorgen dat dit topic schoon blijft. Geen referals naar eigen accounts of sites. Spam of vraag en aanbod hoort evenmin in een forumdraadje. Discussies over koers en handelen mogen in Cryptocurrency - handel en koers. Slowchatten niet hier maar bijv. in het Bitcoin IRC-Kanaal!
Vergeet ook vooral niet te zoeken in dit topic voordat je een vraag plaatst.
Elke pagina dezelfde vragen komt het topic niet ten goede.
Laten we er met zijn allen voor zorgen dat dit topic schoon blijft. Geen referals naar eigen accounts of sites. Spam of vraag en aanbod hoort evenmin in een forumdraadje. Discussies over koers en handelen mogen in Cryptocurrency - handel en koers. Slowchatten niet hier maar bijv. in het Bitcoin IRC-Kanaal!
Vergeet ook vooral niet te zoeken in dit topic voordat je een vraag plaatst.
Elke pagina dezelfde vragen komt het topic niet ten goede.