Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 100 Laatste
Acties:
  • 580.835 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:54
Ik heb zojuist een KNC Jupiter miner gekocht :) Ik ben benieuwd of dat ding doet wat ze zeggen dat het doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:48

gws24

Thinking is hard!

W3ird_N3rd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 17:32:
[...]

Is dat een bekende bug of heeft het enig nut als ik dit ergens bij multibit zou reporten?
Dit is een bekende bug dus rapporteren heeft geen zin. Af en toe loopt multibit in dat opzicht gewoon 'vast' en moet je in het menu even the blockchain resetten.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:26
Ik heb besloten wat Bitcoins te gaan verkopen (inkoopprijs gemiddeld 20 euro) alleen MtGox lijkt me niet meer zo verstandig en bij bitstamp moet ik me eerst verifiëren. Voordat ik daar doorheen ben is de koers alweer omlaag vrees ik.

Is er een betrouwbare site waar je niet vooraf hoeft te verifiëren?

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 14:15

FaceDown

Storende factor.

TimDJ schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 19:49:
Ik heb besloten wat Bitcoins te gaan verkopen (inkoopprijs gemiddeld 20 euro) alleen MtGox lijkt me niet meer zo verstandig en bij bitstamp moet ik me eerst verifiëren. Voordat ik daar doorheen ben is de koers alweer omlaag vrees ik.

Is er een betrouwbare site waar je niet vooraf hoeft te verifiëren?
Bitonic.nl heb ik vanmiddag gekocht, via iDeal. Werkte makkelijk en snel. Verkopen gaat ook makkelijk volgens mij. Ze pakken wel wat meer marge dan een Exchange natuurlijk.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-08 17:10
Interessant artikel: Why the case for Bitcoin at $340 is not that crazy after all http://pandodaily.com/201...not-that-crazy-after-all/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:08
$ 1.300.000 / 4.100 Bitcoins gestolen uit online wallet: http://mashable.com/2013/11/08/bitcoin-theft-tradefortress/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Oud nieuws, is gisternacht al voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:39

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Af en toe denk ik: hé, laat ik nu verkopen, en straks tegen een lagere koers weer terugkopen. Zo ook gisteravond. Ik heb rond $300 verkocht (Mt.Gox-koers), en nu staat 'ie boven de $360 :') Maar goed dat ik er niet veel geld in heb zitten…

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:33

Tourniquet

Hiya, fellas!

Holy shit, de Chinezen zijn wakker:
http://bitcoinwisdom.com/markets/btcchina/btccny

Gaat weer hard!

Op dit moment:
BTCChina: 2272 Yuan ($373)
MtGox: $365
Bitstamp: $338

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ik had er geen 2 moeten kopen maar gelijk een stuk meer :P Ach, mocht hij droppen koop ik er nog een paar bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Pff..tis zo verleidelijk om hier zoveel geld in te pompen.
Mogelijk verlies: 100% van de inzet
Mogelijke winst: oneindig keer je inzet..
grrrrr.

Waarom wachten met kopen tot die weer dropt. Misschien dropt ie nooit meer terug naar wat het ooit was. Misschien worden bitcoins we gewoon 2500$/bitcoin waard en zijn de bubbles dan nog extremer dan we ooit gedroomd durven te hebben...

Ik moet naar bed denk ik, ben al aan het dagnachtdromen, maar hey...4 jaar geleden had ook niemand gedacht dat het 340$/bitcoin zou worden.

[ Voor 65% gewijzigd door Yellowneck op 09-11-2013 02:07 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
100% is niet per sé waar, op kraken kun je ook een stop loss en trailing stop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Avalaxy schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 02:07:
100% is niet per sé waar, op kraken kun je ook een stop loss en trailing stop zetten.
Ja ok. Allerlei automatische verkoopsystemen bij bodemprijzen daarbuiten gelaten.
Je snapt de strekking van mijn verhaal. Bitcoin heeft geen waarde. Het staat op 340$/bitcoin omdat men dat blijkbaar ervoor wil betalen. Als iedereen morgen besluit dat het 0$ wordt ben je dus in feite alles kwijt.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost18
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-01-2024
Goddomme zeg...

Nu al 4 miljard!
http://blockchain.info/nl/charts/market-cap

ik hoop stiekem wel dat de koers een flinke crash gaat maken.
Ik wil weer goedkoop kunnen inkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

joost18 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 02:15:
Goddomme zeg...

Nu al 4 miljard!

Dat is het mooie hiervan, dit is misschien wel het 'nieuwe' goedkoop..!!
Wie weet stabiliseert de koers zich dus op 500$, of 1000$ of 1500$ en zijn de bubbles dan van hele ander proporties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-07 05:21

Mentalist

[avdD]

Smuggler schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 07:32:
Leuk die nieuwe bubble, vorige keer was het:
Start ongeveer 30 en steeg naar 300 en zakte terug naar 100dollar.

deze keer van 100 naar 1000 en terugzakken naar 300? dan is dit nog het juiste moment om in te stappen. :)
Een week geleden versleten we je voor $200/BTC voor gek en nu moeten we ons dit serieus afvragen. :o

Dan te bedenken dat de enige reden dat ik op $180 niet nog een order had geplaatst was dat internetbankieren er weer eens uitlag. (hoe ironisch. bitcoin ligt er nooit uit)

Ach.. C'est la vie. :P

[ Voor 18% gewijzigd door Mentalist op 09-11-2013 02:30 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-08 23:49
Wie heeft een linkje naar die zwarte jongen zijn Youtube kanaal? Hij runde zijn eigen litecoin/bitcoin farm en had altijd erg goede informatieve filmpjes. Ik kan hem niet meer vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-08 15:08
joost18 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 02:15:
Goddomme zeg...

Nu al 4 miljard!

Ik zit ook al paar dagen de dubben wat ik zal doen. Begonnen met een enkele bitcoin om er eens mee te spelen, maandag aangeschaft en nu de waarde is explosief gestegen. Denk iedere dag dat kan zo toch niet aanhouden, kan niet gezond zijn. En toch gebeurd het iedere dag weer. Gevoelsmatig verlies ik iedere dag geld omdat ik niet direct veel meer heb gekocht, reverse psychology! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-08 20:39
En nog steeds.. Kiek hem goaaaaaaaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jace / TBL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-03-2023
Ik vind dat orderbook van Bitstamp wel een goed beeld geven (zegt m.i. meer dan alleen de huidige prijs of de koersgrafiek). Weet iemand waar je zoiets ook van andere exchanges kunt zien? Met name BTCChina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Splendid schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 08:28:
[...]

Ik zit ook al paar dagen de dubben wat ik zal doen. Begonnen met een enkele bitcoin om er eens mee te spelen, maandag aangeschaft en nu de waarde is explosief gestegen. Denk iedere dag dat kan zo toch niet aanhouden, kan niet gezond zijn. En toch gebeurd het iedere dag weer. Gevoelsmatig verlies ik iedere dag geld omdat ik niet direct veel meer heb gekocht, reverse psychology! 8)7
Ach.. Ik las jaren geleden al nieuwsberichten over bitcoin. En bij ieder bericht dacht ik "wat een onzin om daar je CPU/GPU rekenkracht aan te verspillen, het heeft geen enkele intrinsieke waarde!".

Dat was dus de tijd dat je bitcoins nog met je CPU kon minen, en ik deed het af als onzin.

Jaren later kwam het besef en de kennis pas dat ook munten als de euro en de dollar volstrekt nergens op gebaseerd zijn. Het gaat puur om vertrouwen. Maar wat voor een oliebol denk je dat ik me voel dat ik in die tijd al wist van bitcoin, maar er nooit een CPU-cyle aan besteed heb. |:( :P

[ Voor 6% gewijzigd door Mentalist op 09-11-2013 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 16:55
Jace / TBL schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 15:28:
Ik vind dat orderbook van Bitstamp wel een goed beeld geven (zegt m.i. meer dan alleen de huidige prijs of de koersgrafiek). Weet iemand waar je zoiets ook van andere exchanges kunt zien? Met name BTCChina?
Bij kraken kun je het ook zien, moet je alleen inloggen geloof ik:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/43154360/kraken.PNG

edit: ohnee hoeft geeneens: https://www.kraken.com/market

[ Voor 5% gewijzigd door Bartske op 09-11-2013 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Nu zit ik er niet zo in, maar wat moeten we hieruit opmaken?

Als ik zo kijk dan is naar mijn idee het aanbod vrij beperkt (na een paar aanbieders springt de prijs naar €2000, ofwel, bijna niemand wil er vanaf) terwijl de vraag vrij normaal doorloopt? (dus veel groter is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Ook interessant is de trend van mining afgelopen dagen

Afbeeldingslocatie: http://bitcoin.sipa.be/speed-lin.png
Een van de scenarios die potententieel rampzalig voor Bitcoin kan zijn is wanneer veel miners opgeven en hashrate tientallen procenten (bijv 30%) zakt. Daardoor kunnen confirmations gemiddeld 30 minuten duren en kan de nieuwe difficulty drie keer zo lang op zich laten wachten.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:36

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Maar de bevestigingen hebben toch te maken met de openstaande bitcoin-wallets? Of haal ik nou 2 dingen door elkaar?

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 11:28

Dennahz

Life feels like hell should.

Ook ik heb er spijt van niet eerder ingestapt te zijn in het hele Bitcoins verhaal. Jammer, want volgens mij had je in de CPU-mine tijd best wel een aantal coins kunnen minen zonder teveel moeite.

Anyway: kopen of niet kopen.... zijn er ook realtime apps die je op je desktop kunt weergeven om de koers in de gaten te houden? Zodra de koers instort wil ik er een paar gaan kopen :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

W3ird_N3rd schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 16:35:
Nu zit ik er niet zo in, maar wat moeten we hieruit opmaken?

Als ik zo kijk dan is naar mijn idee het aanbod vrij beperkt (na een paar aanbieders springt de prijs naar €2000, ofwel, bijna niemand wil er vanaf) terwijl de vraag vrij normaal doorloopt? (dus veel groter is)
Aanbod is zeer beperkt, maar ook de vraag. Cumulatief nog geen 70 bitcoins. Zeer laag volume dus die exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-08 22:42

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ik zit zelf nu in de altcoins, heb daar meer vetrouwen in. Het nu instappen in de btc markt heeft niet zo bijster veel nut. De prijs is gewoon erg hoog, en ookal wordt dat misschien meer zie ik toch een hogere winstmarge met bepaalde altcoins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-08 12:26
douweegbertje schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 16:58:
Ik zit zelf nu in de altcoins, heb daar meer vetrouwen in. Het nu instappen in de btc markt heeft niet zo bijster veel nut. De prijs is gewoon erg hoog, en ookal wordt dat misschien meer zie ik toch een hogere winstmarge met bepaalde altcoins.
Zelfde hier. MCXfee, MNC, XPM en WDC op het moment. Sell orders staan ook al, voor het geval dat BTC dropt zodat ik wat goedkope btc binnen kan harken. 400$ is gewoon te veel voor btc op het moment, het zou me niets verbazen als we over een paar dagen weer terug op 280$ zitten.

(Jij zit zeker nu vol in worldcoin vanwege dit: http://worldcoinforum.org...s-available-november-6th/ ?)

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Biersteker schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 17:03:
[...]

Zelfde hier. MCXfee, MNC, XPM en WDC op het moment. Sell orders staan ook al, voor het geval dat BTC dropt zodat ik wat goedkope btc binnen kan harken. 400$ is gewoon te veel voor btc op het moment, het zou me niets verbazen als we over een paar dagen weer terug op 280$ zitten.

(Jij zit zeker nu vol in worldcoin vanwege dit: http://worldcoinforum.org...s-available-november-6th/ ?)
Ik heb nog niet veell omdat ik gewoon een paar dagen terug pas begonnen ben. Niet veel geïnvesteerd maar ik heb nu 1000 WDC. O.a. de link die jij geeft (gaat waarschijnlijk 20dec. live) maar verder is WDC één van de stabielste altcoins van dit moment. Zelfs met de bubble van btc was andere altcoins omlaag heeft geholpen blijft WDC zeer stabiel wat een goed teken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de beste manier om je bitcoins uit te betalen?

Dus betrouwbaar en tegen een hoge koers. Ik heb een tijdje terug gekocht bij bitonic, maar vind dat ze een behoorlijk hoge marge pakken. Kan iemand hier zijn ervaring over delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Het is wel erg ingewikkeld om als beginner ergens in te stappen. Bitcoin is dus blijkbaar niet echt heel interessant meer als beginner (al ben ik ervan overtuigd dat je er toch wel winst mee kan behalen), maar de alternatieve coins zouden interessanter zijn? Kan je deze dan nog wel minen met CPU/GPU?

Zal vanavond eens wat research doen! :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Dennahz schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 18:22:
Het is wel erg ingewikkeld om als beginner ergens in te stappen. Bitcoin is dus blijkbaar niet echt heel interessant meer als beginner (al ben ik ervan overtuigd dat je er toch wel winst mee kan behalen), maar de alternatieve coins zouden interessanter zijn? Kan je deze dan nog wel minen met CPU/GPU?

Zal vanavond eens wat research doen! :)
Je kan juist alt coins nog minen met cpu/gpu (prime = cpu, rest vooral gpu). Juist heel de rede dat bitcoin zo moeilijk is geworden EN overgenomen is door deze asic kaartjes maakt het gewoon verdomd lastig om zelf nog een bitcoin te minen. Dus als je zelf wilt minen is op dit moment alleen een altcoin het nog waard, tenzij je zwaar gaat investeren in asic kaarten. Probleem is dat deze kaarten ook weer 'evolueren' waardoor je vaak niet eens je investering er meer uit kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

douweegbertje schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 18:24:
[...]

Je kan juist alt coins nog minen met cpu/gpu (prime = cpu, rest vooral gpu). Juist heel de rede dat bitcoin zo moeilijk is geworden EN overgenomen is door deze asic kaartjes maakt het gewoon verdomd lastig om zelf nog een bitcoin te minen. Dus als je zelf wilt minen is op dit moment alleen een altcoin het nog waard, tenzij je zwaar gaat investeren in asic kaarten. Probleem is dat deze kaarten ook weer 'evolueren' waardoor je vaak niet eens je investering er meer uit kan halen.
Ja, een degelijk Asic kaartje is al behoorlijk prijzig. Tegen de tijd dat je wat coins gemined hebt, is het alweer zo moeilijk om te minen dat het kaartje het niet meer aankan.

Ik zal vanavond eens kijken wat WDC is! Alvast even de client gedownload, zodat ik alvast alle blocks kan binnenhalen en een wallet heb. Ik vertrouw die online wallets niet. Is dat niet één van de redenen dat dergelijke munten bestaan? Onafhankelijk van banken/anderen je geld beheren?

[ Voor 13% gewijzigd door Dennahz op 09-11-2013 18:51 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-08 12:26
douweegbertje schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 18:24:
[...]

Prime is ook niet heel interresant meer met CPU. (Er is kennelijk een GPU miner). Maar ik doe prime op de cpu. (heb een tijdje bitshares gedaan, maar dat was echt nutteloos, puur solo). En wissel met GPU tussen WDC en SXC. Maar dat is een beetje pool afhankelijk.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petje72
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:49
rickiii schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 16:44:
Ook interessant is de trend van mining afgelopen dagen

[afbeelding]
Een van de scenarios die potententieel rampzalig voor Bitcoin kan zijn is wanneer veel miners opgeven en hashrate tientallen procenten (bijv 30%) zakt. Daardoor kunnen confirmations gemiddeld 30 minuten duren en kan de nieuwe difficulty drie keer zo lang op zich laten wachten.
Als het minen afneemt zal de difficulty ook niet meer (zo snel) stijgen. Maar het minen gaat gewoon door als een dolle, de chinezen gaan meer minen en vanaf december komt er weer nieuwe mininghardware bij de miners terecht omdat bedrijven dan gaan leveren.

Wat ik het vreemd vind is dat mensen stoppen met minen, ze schreeuwen allemaal dat de difficulty te hoog is en ze niet meer genoeg BTC binnen krijgen. Klopt dat de BTC inkomsten per dag/maand minder worden maar als voor het geld wordt mined dan krijg je toch een leuke cent binnen door de hoge koers.

voorbeeld. Ik heb 40 GHash/s hashingpower in huis, begin oktober minede ik 0,05 BTC per dag, koers was toen iets van 80 tot 100 euro = ± 5 euro per dag. Nu mine ik 0,035 BTC per dag binnen met een koers van 290 euro = ± 10 euro per dag. Dus mensen: lekker blijven minen. Als volgende week de difficulty weer stijgt en het wordt 0,025 BTC per dag bijvoorbeeld maar dan is het nog een leuke BTC/euro verhouding.

Anyway. Ik mine om BTC te verzamelen en ik kijk wel over 2 of 3 jaar wat de koers is. Als ik dan misschien euro's wil dan wissel ik ze om naar Euro maar het liefst geef ik de BTC gewoon uit aan leuke spullen of diensten. Niets mooier toch dan b.v. een zonneboiler, electrische fiets of lego r2d2 te kopen met bitcoins die ik zelf gemaakt heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Tja, je moet dan wel zoveel power in huis hebben. Ik heb bijv een vrij oude bak + een laptop met mobiel ATI (non-shared) kaartje. Denk niet dat het dan echt nut heeft, bijvoorbeeld.

Voor € 10,- per dag is het zeker wel de moeite idd. Oftewel moet ik mijn oude bak voorzien van een nette videokaart en dan gewoon lekker de GPU laten minen... energiekost is het probleem niet echt hier :)

Weet het echt niet, t'is lastig om nu een echte beslissing te nemen als leek. Je hebt zoveel sites, zoveel cijfers, zoveel meningen.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petje72
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:49
Dennahz schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 20:25:
Tja, je moet dan wel zoveel power in huis hebben. Ik heb bijv een vrij oude bak + een laptop met mobiel ATI (non-shared) kaartje. Denk niet dat het dan echt nut heeft, bijvoorbeeld.

Voor € 10,- per dag is het zeker wel de moeite idd. Oftewel moet ik mijn oude bak voorzien van een nette videokaart en dan gewoon lekker de GPU laten minen... energiekost is het probleem niet echt hier :)

Weet het echt niet, t'is lastig om nu een echte beslissing te nemen als leek. Je hebt zoveel sites, zoveel cijfers, zoveel meningen.
Ik ben vorig jaar ook begonnen als bitcoin-leek maar op internet is genoeg te vinden. Registreer je eens op bitcointalk.org en begin daar te lezen. Koop nog even niks totdat je e.e.a. goed weet hoe het werkt (ook de handel). Er is ook een Nederlands gedeelte waar aardig Nederlanders en Belgen zitten die je kunnen en willen helpen. Maar ook hier op Tweakers komt steeds meer bitcoinkennis.

Enne.. minen met een videokaart dat gaat niks meer opleveren. Nu kan voor je een aardig cent speciale mininghardware kopen dus je via USB op de computer aan sluit. De hardware doet het rekenen, op je computer draait wat software (miningprogramma en je wallet). Succes er mee !

[ Voor 11% gewijzigd door Petje72 op 09-11-2013 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-08 17:18

pposthoorn

Constructeur

Ik heb in april rond de crash wat bitcoins gekocht. En sinds dien een beetje ingelezen in de techniek er achter en zo.
Met minen heb ik nul ervaring, maar ik heb toevallig een Mac Pro staan die stof staat te vangen en ik vroeg mij af of het zin heeft om die te laten minen. En dus om uit te zoeken hoe dat moet.
Kan iemand daar iets zover zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Alleen als je gratis elektriciteit hebt in de meeste gevallen.

En alleen altcoins. En alleen op de GPU. Dus als je een slappe GPU hebt is het ook al niet de moeite.

Je Mac verkopen in V&A zal iig meer opbrengen. ;)

[edit]
En daar is de correctie.. In een kwartier van $350 naar $330 nu. Ik denk dat ik morgenochtend maar moet zien hoe dit afloopt.

[ Voor 102% gewijzigd door Mentalist op 10-11-2013 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:10

fynrd1

Fooled by Randomness

W3ird_N3rd schreef op zondag 10 november 2013 @ 00:11:

En alleen altcoins. En alleen op de GPU. Dus als je een slappe GPU hebt is het ook al niet de moeite.

[edit]
En daar is de correctie.. In een kwartier van $350 naar $330 nu. Ik denk dat ik morgenochtend maar moet zien hoe dit afloopt.
De correctie zit op 220, alles zit nu vast in een schouder kop schouder patroon, vanaf de 260 (eur) kan de tweede schouder worden opgezet.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-08 17:18

pposthoorn

Constructeur

W3ird_N3rd schreef op zondag 10 november 2013 @ 00:11:

[edit]
Het is een Mac Pro uit 2009 met 2 quad cores op 2.93GHz en een GT120 met 10Gb ram.
Ik had al gelezen dat idd alleen altcoins nog enige kans op rendement hebben. Heeft iemand enig idee wat voor opbrengsten in €/dag ik zou kunnen verwachten? (Stroomkosten niet meegerekend)
En de Mac staat al een tijdje te koop op V&A, maar ik dacht zo lang hij hier nog staat kan ik er misschien wat leuks mee doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fynrd1 schreef op zondag 10 november 2013 @ 00:28:
[...]

De correctie zit op 220, alles zit nu vast in een schouder kop schouder patroon, vanaf de 260 (eur) kan de tweede schouder worden opgezet.
Ik heb alles verkocht op 390 usd. Lijkt nu goed uit te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:59
Hoeveel crypto currency's zijn er onderhand overigens? Volgens mij heb je enorme wildgroei.
Ik snap dan ook werkelijk niet wat de extra toegevoegde waarde in al die coins geeft..

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 14:15

FaceDown

Storende factor.

fynrd1 schreef op zondag 10 november 2013 @ 00:28:
[...]

Geklets achteraf, wat als voorspelling zelden uitkomt. Met technische analyses op de beurs is zelden iemand rijk geworden.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op zondag 10 november 2013 @ 00:43:
[...]

Geklets achteraf, wat als voorspelling zelden uitkomt. Met technische analyses op de beurs is zelden iemand rijk geworden.
Voorlopig nog vooraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

LED-Maniak schreef op zondag 10 november 2013 @ 00:43:
Hoeveel crypto currency's zijn er onderhand overigens? Volgens mij heb je enorme wildgroei.
Ik snap dan ook werkelijk niet wat de extra toegevoegde waarde in al die coins geeft..
Zelfs als met schroeven, adapters, stekkers etc

Fortunately, the charging one has been solved now that we've all standardized on mini-USB. Or is it micro-USB? Shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

FaceDown schreef op zondag 10 november 2013 @ 00:43:
[...]

Wat was de koers op 24 oktober? TA gaf mij destijds een indicatie dat de top rond de 300 zou zitten. Sommige dingen in TA hebben wel een enorme waarschijnlijkheid. Je er helemaal blind op staren is natuurlijk stom, rijk wordt je er ook zeker niet van, maar geeft wel heel erg houvast als je een strategie hebt. Ondertussen gekocht op 255, en nu net verkocht op 272 en nu afwachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ik denk eigenlijk dat deze hele trend zichzelf gewoon blijft ondersteunen. Het kan best dat iemand nu een grote berg dumpt, dat er voor zorgt dat mensen angstig worden en óók gaan verkopen, maar die lagere prijs zal er binnen enkele minuten/uren voor zorgen dat mensen massaal voor de 'lage' prijs gaan kopen; ze hebben immers gezien wat BTC kan doen en willen dolgraag ook nog instappen (vooral 'nu hij gecrashet is' zullen ze redeneren). Het gevolg van zo'n massa mensen die long gaan betekent weer dat de prijs direct weer flink zal stijgen en rond het oude niveau zal komen te zitten. Klein voorbeeldje daarvan hebben we een aantal minuten geleden nog gezien:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eunt86S.png

Die buy orders komen niet uit het niets vallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avalaxy schreef op zondag 10 november 2013 @ 01:06:
Ik denk eigenlijk dat deze hele trend zichzelf gewoon blijft ondersteunen. Het kan best dat iemand nu een grote berg dumpt, dat er voor zorgt dat mensen angstig worden en óók gaan verkopen, maar die lagere prijs zal er binnen enkele minuten/uren voor zorgen dat mensen massaal voor de 'lage' prijs gaan kopen; ze hebben immers gezien wat BTC kan doen en willen dolgraag ook nog instappen (vooral 'nu hij gecrashet is' zullen ze redeneren). Het gevolg van zo'n massa mensen die long gaan betekent weer dat de prijs direct weer flink zal stijgen en rond het oude niveau zal komen te zitten. Klein voorbeeldje daarvan hebben we een aantal minuten geleden nog gezien:

[afbeelding]

Gaat idd heel snel naar beneden en omhoog. Wat mij opviel was dat hij vrij snel richting de 400 ging, maar daar redelijk lang onder bleef hangen. Voor mijn gevoel was dat een goed punt om te verkopen. En hopen dat ik later weer voor een goede prijs kan kopen.

Het is gokken, maar heb er in ieder geval nu een mooi bedrag winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Verwijderd schreef op zondag 10 november 2013 @ 01:14:
[...]

Gaat idd heel snel naar beneden en omhoog. Wat mij opviel was dat hij vrij snel richting de 400 ging, maar daar redelijk lang onder bleef hangen. Voor mijn gevoel was dat een goed punt om te verkopen. En hopen dat ik later weer voor een goede prijs kan kopen.

Het is gokken, maar heb er in ieder geval nu een mooi bedrag winst.
Waar heb je het nou uiteindelijk verkocht? Bitonic weer of via een grotere exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

[afbeelding]

Zoiets zie je pas nadat de correctie is geweest, je kan momenteel alleen maar milestones opzetten om te kijken of de koers binnen een bepaald patroon blijft hangen. Pesoonlijk denk ik dat de stijging die we nu meemaken een stuk gezonder is dan die van verleden jaar. Ik ben daarom best benieuwd hoe de stijging zich voortzet als hij de 220 (eur) heeft geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yellowneck schreef op zondag 10 november 2013 @ 01:17:
[...]

Waar heb je het nou uiteindelijk verkocht? Bitonic weer of via een grotere exchange?
Bitonic heb ik idd gedaan. Nu hopen dat dit gewoon op mijn rekening wordt gestort.

Overigens was dit nadat ik https://bitonic.nl/over-ons had bekeken.

Sympathieke jongens.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2013 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
De bubbel lijkt nu echt te barsten (10 dagen graph):

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lBYk7kw.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
En hop, hij schiet weer omhoog. Geen touw aan vast te knopen :)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Het krabbelt weer op, spannend dit! Zijn zo even heel wat bitcoins van eigenaar veranderd. Heb nog wat bijgekocht op $307, hopelijk pakt het goed uit. :P

[ Voor 25% gewijzigd door Tourniquet op 10-11-2013 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Is inderdaad geen touw aan vast te knopen, vliegt alle kanten op. Als je op bitcoinwisdom.com kijkt zie je ook echt talloze mensen die gewoon 20 bitcoins tegelijk kopen of verkopen, met het kleine volume hakt dat er meteen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Kwartiertje geleden:

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/302320042M3o0u0Y0i1T/Schermafbeelding%202013-11-10%20om%2002.09.06.png

[ Voor 9% gewijzigd door Tourniquet op 10-11-2013 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Een paar stoploss ingesteld? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Volgens mij is dat niet mogelijk bij de grote bitcoin-exchanges. Ik vraag me wel af wat voor partijen dat zijn die zo even voor tonnen kopen/verkopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik ben klaar voor vanavond :*) Ben benieuwd waar die morgen zit als ik wakker wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floesh
  • Laatst online: 17-12-2022
Is die chart van http://bitcoin.clarkmoody.com/ niet meer live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floesh
MtGox:

SEPA Withdrawals:
Due to the daily withdrawal limits imposed by our European bank, all fund transfers to SEPA accounts in Europe will take 8 weeks or more depending on the size of your withdrawal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floesh

[afbeelding]

Welke software/site voor charts/trading gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
http://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btceur en http://bitcoincharts.com/...EUR#rg2ztgSzm1g10zm2g25zv :)

Verder geen trading software, zit op Kraken waar je zaken als stop loss en dergelijken in kunt stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Avalaxy schreef op zondag 10 november 2013 @ 03:31:
http://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btceur en http://bitcoincharts.com/...EUR#rg2ztgSzm1g10zm2g25zv :)

Verder geen trading software, zit op Kraken waar je zaken als stop loss en dergelijken in kunt stellen.
Ik gebruik zelf tradingview, ontzettend mooie en complete website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Vandaag doet me toch weer even denken aan april. Bijna niet kunnen slapen en maar naar die lijntjes kijken, maar ondertussen heb ik toch wel besloten nauwelijks meer te kopen / verkopen, hoe aantrekkelijk het ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-08 15:08
Schrik mij een ongeluk toen ik net wakker werd zeg! Net een dag te vroeg bijgekocht. Nouja, nu weer rustig afwachten, ik heb vertrouwen dat hij binnen 2 dagen weer op het oude niveau terug is. Misschien zelfs al wel sneller nu veel mensen willen instappen om de lage prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

LED-Maniak schreef op zondag 10 november 2013 @ 00:43:
Omdat (sommige) alt coins proberen de problemen die bitcoin heeft op te lossen en dan als volwaardig alternatief te komen. Nu is er inderdaad semi een wildgroei van haast 40 alt coins. Echter kun je vrij makkelijk zien wat nou redelijke alt coins zijn; mcxnow.com bijv. Hier staan wat alt coins die al op een exchange staan en dus een soort van vertrouwen hebben.
Bijvoorbeeld worldcoin heeft een veeeel snellere transactie tijd dan BTC, waardoor het in feite al een verbetering is. Litecoin zien mensen als de 'silver' van de bitcoin. Nu is het gewoon zien waar bepaalde alt coins naar toe gaan. Op dit moment is het inderdaad -nog- niet zo interessant, net als bitcoin x-jaar geleden niet boeiend was. Nu hebben altcoins ook weer nadelen maar tijd zal het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost18
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-01-2024
wat dat betreft is deze wel interessant:
http://www.coinchoose.com/charts.php

LTC had een tijdje 15% dat is toch flink afgenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-08 15:21
Het domein Bitcoincharts.com lijkt te zijn gekaapt. Bij mij staat er een afbeelding van een Duitse website die niet zo boeiend is. Maar wie weet passen ze de website aan om hem te gebruiken voor phishing. Dus pas op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Splendid schreef op zondag 10 november 2013 @ 09:11:
Schrik mij een ongeluk toen ik net wakker werd zeg! Net een dag te vroeg bijgekocht. Nouja, nu weer rustig afwachten, ik heb vertrouwen dat hij binnen 2 dagen weer op het oude niveau terug is. Misschien zelfs al wel sneller nu veel mensen willen instappen om de lage prijs.
Je hebt werkelijk gisteren nog BTC gekocht...? En je schrok van de daling? No offense, maar volgens mij heb je dan geen idee waar je mee bezig bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6.R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-04 22:14
Ik heb net m'n eerste bitcoin gekocht. Uiteraard in de wetenschap dat ie nu wel eens flink kan gaan dalen. Ik wil gewoon even ervaring opdoen voordat ik er op een later tijdstip eventueel serieus in ga stappen.

Dank aan iedereen voor de nuttige informatie hier op het forum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ben benieuwd wat er gebeurt als die op de 215 komt. Misschien een speldenprik richting de 197?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

fynrd1 schreef op zondag 10 november 2013 @ 16:51:
Ben benieuwd wat er gebeurt als die op de 215 komt. Misschien een speldenprik richting de 197?
Heb je het dan over de bitstamp USD koers?

Want ik vraag me af of die (nu 277) zo ver zal zakken. Ik overweeg serieus nog bij te kopen als hij op 250 komt.. Maar als ik dat al overweeg, dan sta ik daar vast niet alleen in.

Aan de andere kant, als hij de 250 aantikt dan gaan er allicht bij een aantal mensen weer de stoploss switches om en zakt het juist verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

W3ird_N3rd schreef op zondag 10 november 2013 @ 17:27:
[...]

Heb je het dan over de bitstamp USD koers?

Want ik vraag me af of die (nu 277) zo ver zal zakken. Ik overweeg serieus nog bij te kopen als hij op 250 komt.. Maar als ik dat al overweeg, dan sta ik daar vast niet alleen in.

Aan de andere kant, als hij de 250 aantikt dan gaan er allicht bij een aantal mensen weer de stoploss switches om en zakt het juist verder.
Nee mtgox euro koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Ik denk dat er relatief weinig mensen naar enige eurokoers kijken, al helemaal niet die van mt gox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

W3ird_N3rd schreef op zondag 10 november 2013 @ 17:30:
Ik denk dat er relatief weinig mensen naar enige eurokoers kijken, al helemaal niet die van mt gox.
Zou kunnen, er zit wat minder paniek in. Maar ben er aan gewend geraakt omdat dit het juiste beeld geeft over wat je in fiat gaat ontvangen. Daarnaast zitten alle koersen van mtgox in het tradingview pakket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-08 08:01

ikbenwouter

! w t R

Jace / TBL schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 15:28:
Staat allemaal ook in de TS. Je kunt het orderboek van BTC China inzien via:
http://bitcoincharts.com/markets/btcnCNY.html
http://bitcoinwisdom.com/markets/btcchina/btccny
https://bitcoinity.org/markets/btcchina/CNY

Een overzicht van andere Chinese exchanges kun je vinden op:
http://btckan.com/price

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r1pp3r
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-12-2021
Ik volg het Bitcoin en Litecoin gebeuren nu al een goed weekje, lijkt me het moment om in te stappen! Enige probleempje is dat ik nog accounts moet laten valideren en wellicht een week kwijt ben tot mijn banktransfer toekomt (bij Kraken). Iemand toevallig een betere methode om aan bitcoins te komen als Belg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:19
r1pp3r schreef op zondag 10 november 2013 @ 18:16:
Ik volg het Bitcoin en Litecoin gebeuren nu al een goed weekje, lijkt me het moment om in te stappen! Enige probleempje is dat ik nog accounts moet laten valideren en wellicht een week kwijt ben tot mijn banktransfer toekomt (bij Kraken). Iemand toevallig een betere methode om aan bitcoins te komen als Belg?
Plus500? Gaat direct met Paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je op mtgox ook je account verifieren op het moment dat je bitcoins stort en uitbetaald? Of geldt dat alleen voor storten en uitbetalen van/naar andere valuta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:49

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 10 november 2013 @ 18:23:
Moet je op mtgox ook je account verifieren op het moment dat je bitcoins stort en uitbetaald? Of geldt dat alleen voor storten en uitbetalen van/naar andere valuta?
Nope. Je moet het eerste verification-niveau hebben om BTC te kunnen laten uitbetalen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dus dat ik mtgox kan gebruiken als wallet zonder dat ik m'n passpoort etc hoef op te sturen? Dan aankopen via andere methoden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r1pp3r
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-12-2021
CedricD schreef op zondag 10 november 2013 @ 18:22:
Plus500? Gaat direct met Paypal.
Dat is inderdaad een mogelijkheid, maar is het niet zo dat de posities dan maar tijdelijk zijn en automatisch gesloten worden na een tijdje (maandje dacht ik)? Alhoewel ik snel wil instappen nu het moment goed is, wil ik het toch proberen aanzien als een investering op lange termijn.

Niettemin als ik niets beters vind, dan gebruik ik Plus500 nog eens om ervan te profiteren, ik heb daar nog een account staan normaal gezien, zoniet dan maak ik een nieuw aan, dat verloopt daar allemaal wel snel dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-08 21:40
Lol net op 280 gekocht (bitstamp) nu al 13 dollar hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:19
r1pp3r schreef op zondag 10 november 2013 @ 18:35:
[...]

Dat is inderdaad een mogelijkheid, maar is het niet zo dat de posities dan maar tijdelijk zijn en automatisch gesloten worden na een tijdje (maandje dacht ik)? Alhoewel ik snel wil instappen nu het moment goed is, wil ik het toch proberen aanzien als een investering op lange termijn.

Niettemin als ik niets beters vind, dan gebruik ik Plus500 nog eens om ervan te profiteren, ik heb daar nog een account staan normaal gezien, zoniet dan maak ik een nieuw aan, dat verloopt daar allemaal wel snel dacht ik.
Klopt:
Afbeeldingslocatie: http://imgup.nl/images/2013/11/10/btc.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 10 november 2013 @ 18:31:
Klopt het dus dat ik mtgox kan gebruiken als wallet zonder dat ik m'n passpoort etc hoef op te sturen? Dan aankopen via andere methoden.
Nee, om BTC uit Gox weg te halen moet je je ook laten verifieren. Bovendien is het een erg slecht idee om Gox als wallet te gebruiken, want ze zijn niet zo heel geweldig met het uitbetalen van BTC recentelijk (problemen met het creeeren van transacties met de juiste inputs) en je neemt een extra risico als je je coins bij een andere partij stalt (zie ook de recente Inputs.io hack).

Er is sowieso weinig reden meer om MtGox uberhaubt te gebruiken tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepsonn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-08 14:17
Rannasha schreef op zondag 10 november 2013 @ 18:58:
[...]

Nee, om BTC uit Gox weg te halen moet je je ook laten verifieren. Bovendien is het een erg slecht idee om Gox als wallet te gebruiken, want ze zijn niet zo heel geweldig met het uitbetalen van BTC recentelijk (problemen met het creeeren van transacties met de juiste inputs) en je neemt een extra risico als je je coins bij een andere partij stalt (zie ook de recente Inputs.io hack).

Er is sowieso weinig reden meer om MtGox uberhaubt te gebruiken tegenwoordig.
Zijn ze, op die China sites na nog de grootste eigenlijk.
Als in, met de meeste transacties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

sheepsonn schreef op zondag 10 november 2013 @ 19:11:
[...]

Ja: http://bitcoincharts.com/markets/

En bitcoincharts doet het dus weer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
sheepsonn schreef op zondag 10 november 2013 @ 19:11:
[...]

MtGox en BitStamp zitten momenteel op redelijk gelijke hoogte qua marktaandeel. Maar dat van MtGox daalt terwijl BitStamp groeit.

MtGox heeft het voordeel dat in veel artikelen over Bitcoin ze nog als de #1 exchange worden genoemd, waardoor mensen en de trade-engine van MtGox is wat beter dan die van BitStamp voor snelle trades, dus daytraders met tradebots hebben een voorkeur voor MtGox.

Maar BitStamp heeft lagere fees en betaalt daadwerkelijk Euro's uit binnen een week (tegen >1 maand bij MtGox), dus voor mensen die af en toe wat kopen of verkopen en het saldo niet op in hun exchange-wallet laten staan, is BitStamp tegenwoordig de betere keus (tenzij je een Chinese bankrekening hebt, dan BTCChina).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor de info. Ik heb maar een coinbase account gemaakt, ziet er uit als een recht-toe-recht-aan wallet zonder fratsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepsonn
Ah oke, heb daar idd ook nog een accountje staan. Maar toendertijd waren er niet zoveel transacties.
Jammer dat mijn coins op mtgox staan, aangezien verplaatsen naar Bitstamp instant $30 verlies betekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Betekent

Sorry, stoorde me er aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weird, eindelijk wat coins op bitonic beschikbaar, kom ik na sms verificatie uit op blanke pagina's:

https://bitonic.nl/index

--edit: Het lag aan mijn internetbankieren; nu lukt het wel.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2013 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepsonn
Avalaxy schreef op zondag 10 november 2013 @ 20:08:
[...]

Betekent

Sorry, stoorde me er aan.
Ach je moet je ergens druk om maken, maar bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoort dit topic overigens niet bij WI oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Ben nu bezig om wat WDC 's te minen met een aantal pc's, maar in vergelijking met anderen bungel ik wel onderaan in de statistieken. Ik mine met 115 kh/s, zij met minimaal 1000 tot 11.000.

Zij zullen wel geen brakke GPU gebruiken denk ik. Toch heb ik al een aantal muntjes kunnen krijgen, wat wel leuk is natuurlijk :) Heb geen idee van de waarde verder.

Ga toch maar wat van die USB sticks kopen om Bitcoins te minen, gewoon for the fun of it. Geld heb je er met één bitcoin alweer dik uit en dat moet toch wel te doen zijn in pool.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepsonn
Dennahz schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:33:
Ben nu bezig om wat WDC 's te minen met een aantal pc's, maar in vergelijking met anderen bungel ik wel onderaan in de statistieken. Ik mine met 115 kh/s, zij met minimaal 1000 tot 11.000.

Zij zullen wel geen brakke GPU gebruiken denk ik. Toch heb ik al een aantal muntjes kunnen krijgen, wat wel leuk is natuurlijk :) Heb geen idee van de waarde verder.

Ga toch maar wat van die USB sticks kopen om Bitcoins te minen, gewoon for the fun of it. Geld heb je er met één bitcoin alweer dik uit en dat moet toch wel te doen zijn in pool.
Voor de fun kan je 't doen, maar als je er iets mee wilt verdienen zou ik het niet doen.
Hier kun je uitrekenen wat je return of investment is (ongeveer).
http://www.alloscomp.com/bitcoin/calculator

Met de huidige difficulty zal je dus een maandje of 4 moeten minen wil je die dingen terugverdiend hebben. Echter zal de difficulty nog wel verder stijgen waardoor het nog langer duurt.

Maar inderdaad, het is best leuk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Hier iemand ervaring met de exchange mcxnow.com? Ik heb er gisterenochtend een deposit gedaan van een kleine hoeveelheid bitcoins, maar deze zijn nog niet aangekomen in mijn account.

Pagina: 1 2 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we er met zijn allen voor zorgen dat dit topic schoon blijft. Geen referals naar eigen accounts of sites. Spam of vraag en aanbod hoort evenmin in een forumdraadje. Discussies over koers en handelen mogen in Cryptocurrency - handel en koers. Slowchatten niet hier maar bijv. in het Bitcoin IRC-Kanaal!

Vergeet ook vooral niet te zoeken in dit topic voordat je een vraag plaatst.
Elke pagina dezelfde vragen komt het topic niet ten goede.