[Google Nexus 5] Ervaringen en Discussie - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 97 ... 117 Laatste
Acties:
  • 775.235 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Krypt schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:56:
Ik heb ook een piek in gebruik van mobiel data gebruik van "OS Services"; dit is echter wel tijdens de eerste 2 dagen waarop ik Lollipop heb draaien en heb hetzelfde gedrag gezien bij de vorige update.
aha...iemand met hetzelfde probleem.

Heb je daar nu nog problemen me? heeft hij nog pieken gemaakt?

Ik heb nu "Backup maken en resetten" in de Settings uitgezet. Dacht dat ie misschien een backup van men gsm "over the air" aan het uploaden was ofzo?

Heb jij dit nog aanstaan, zonder hoge pieken?

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:10

Laguna

Connaisseur

Accuduur is met Lollipop toch wel vooruit gegaan, onlangs nog 5 en een half uur schermtijd gehaald door het toestel over een periode van 12 uur veel te gebruiken (diverse apps, geen games en geen video). Zoveel schermtijd heb ik met KitKat nooit gehaald.

Alleen met de nieuwe Google Play Services 6.5, Smart Lock locatie aan, Google Fit aan en locatie op grote nauwkeurigheid, dan haal ik toch moeilijk het einde van de dag.
JudgeTreve schreef op zondag 23 november 2014 @ 11:24:
Tot nu toe twee vreemde zaken gehad...

1) de camera app kon niet meer geopend worden...reboot = fix
2) chrome remote desktop kan geen wachtwoorden onthouden...vinkje "niet meer vragen" doet niks....
Punt 1 heb ik ook 1x gehad, ongetwijfeld een bug, maar nog niet kunnen recreëren.
jelmervos schreef op woensdag 26 november 2014 @ 10:52:
[...]

Het kan zo zijn dat bij Vodafone iets net anders is dan bij de andere providers, bijvoorbeeld de lengte van het SMSC nummer:
[afbeelding]
Wel heel apart dit, elke provider heeft een 06 nummer staan wat bij mijn weten uit maximaal 10 cijfers kan bestaan en dat zie je ook terug in de tabel, behalve dus bij Vodafone die een 11 cijferig nummer hanteren?
Tazmanian79 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:07:
Heb Google Play Service 6.5. Kan nu veilige locaties invullen. Maar is het ook niet mogelijk de locatie niet te gebruiken maar aan de hand van het wifi netwerk aan te geven of het een veilige locatie is?
Als je bij Instellingen -> Locatie -> Accubesparing selecteert dan wordt je locatie bepaalt oa door WiFi, maar echt op basis van een bepaald netwerk is niet mogelijk. Misschien gevoelig voor security issues ivm spoofing?
jip_86 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:45:
Ik zie in mijn batterijgrafiek ook nog altijd Wifi aan staan. Heb de bekende dingen als dat hij wifi aan mag zetten voor locatie al uit staan, maar de balk blijft gewoon doorlopen. Dat was in 4.4 nooit zo, en nu met 5.0 wel. Heb het dus het idee dat er ergens iets illegaal zelf Wifi aanhoud :(
Heb je wel bij geavanceerde wifi-instellingen "scannen altijd beschikbaar" uitgezet? Dit was in 4.4 ook al.
Ekfad schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:31:
[...]

Ik heb de gewoonte hem smorgens op werk op te laden en dan haalde ik makkelijk de volgende middag.
Nu jammer genoeg enkel nog net voor het bed gaan.

[...]

Gewoon (mail, bellen, spelletjes, internet (wifi en 4G), enz )gebruik. Feit is dat er aan mijn gebruik niets gewijzigd is maar ik dus na de update op 40% zit van het originele verbruik.
Voor iedereen die net als Ekfad de update naar Lollipop via OTA heeft gedaan en dit soort problemen ervaart, voer eerst een factory reset uit en kijk of daarmee het probleem opgelost is.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:36
partyondude schreef op woensdag 26 november 2014 @ 23:15:
Sinds ik Lollipop via de OTA op de Nexus 5 heb gezet, werkt het bekijken van filmpjes in whatsapp niet meer. De app stopt er dan mee. Meer mensen last van?
Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iestyn99
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 10:10
Heeft iemand inmiddels iets zinnigs van Vodafone gehoord over het sms probleem? Ik had vandaag een dame aan de lijn die beweerde dat Vodafone er niks aan kan doen maar dat IK met Google contact op moet nemen!
Dit duurt te lang. Vodafone maakt zich nergens over druk lijkt het wel. Ik denk er serieus aan om mijn contract te laten ontbinden wegens niet leveren van de gekochte dienst. Bij iedere andere provider kan ik namelijk wel sms-en en dat vind ik wel belangrijk, ook voor mijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
iestyn99 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 20:58:
Heeft iemand inmiddels iets zinnigs van Vodafone gehoord over het sms probleem? Ik had vandaag een dame aan de lijn die beweerde dat Vodafone er niks aan kan doen maar dat IK met Google contact op moet nemen!
Dit duurt te lang. Vodafone maakt zich nergens over druk lijkt het wel. Ik denk er serieus aan om mijn contract te laten ontbinden wegens niet leveren van de gekochte dienst. Bij iedere andere provider kan ik namelijk wel sms-en en dat vind ik wel belangrijk, ook voor mijn werk.
Ik kan me niet herinneren dat iemand aan de telefoon bij Vodafone ooit iets zinnigs gezegd heeft..... :|
Ik weet ook niet waar dit heen moet met het sms probleem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwachten jullie dat de N5 nog veel in prijs zal zakken als de N6 begint te lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afraca
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-08 16:46

afraca

Open Source!

Verwacht het voorlopig nog niet. Allereerst zou een nieuwe generatie wel een maand of 3 goed beschikbaar moeten zijn voor je een prijsverandering zou zien, maar bovenal omdat de N6 gewoon nog in een hogere klasse zit.

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:39
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 21:18:
Verwachten jullie dat de N5 nog veel in prijs zal zakken als de N6 begint te lopen?
Hele kleine kans op herhaling ala Nexus 4 (instabuy dus) maar ik ben voor 99% zeker van niet.

Bij Media Markt verwacht ik wel de N5 op ten duur in een aanbieding of zo.

Dat terzijde, Vodafone kan echt niks doen, dit namelijk omdat Google de software in elkaar zet, als Vodafone plots iets veranderd werkt het toch niet, het maakt het alleen erger, als het aan Vodafone lag dat zou dit probleem niet alleen bij Android 5.0 wezen maar bij alle systemen.

Oftewel Google moet het oplossen.

Dan kun je zeggen ja maar bij andere providers werkt het wel, ja maar die gebruiken blijkbaar een andere standard, dus ook hier Google heeft blijkbaar iets weggehaald of aangepast waardoor alleen 5.0 dit probleem heeft, als Vodafone alsnog diezelfde standarden zou gaan gebruiken als andere providers zou dit de boel alleen erger maken, zie het alsof een bedrijf als Google plots beslist alle data met USB stickjes te verplaatsen naar andere servers (een achterlijk maar goed voorbeeld) het is onhaalbaar omdat het te groot is.

[ Voor 27% gewijzigd door Mizgala28 op 28-11-2014 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iestyn99
Mizgala28 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 23:52:
[...]
Oftewel Google moet het oplossen.
Dat kan wel zijn, dat Google aanpassingen moet doen. Zo te zien hebben ze volop werk aan de winkel met diverse bugs ed. en die aanpassing zal er wel ooit komen.
Wat mij zo stoort is de (schijnbaar) lakse houding van Vodafone. Zij zijn duidelijk mede-verantwoordelijk voor dit probleem, want het gebeurt alleen bij hun. M.a.w. als zij sms hadden geïmplementeerd als alle andere providers, dan was het probleem niet ontstaan. Vodafone is een grote multinational met veel power en invloed maar ik zie in de bugtrack van Google nog steeds dit probleem als "small" gecategoriseerd staan. Ik verwacht van mijn dure provider dat hij zich hierover druk maakt en mij van informatie voorziet over de stand van de issue. Sms is voor mij zowel privé als in mijn werk belangrijk. Dit duurt veel te lang. En ik heb de indruk dat Vodafone achterover leunt en er helemaal niets nada aan doet want "Google moet het oplossen". Ze gokken misschien op dat tegen de tijd dat andere toestellen ook lollipop hebben, Google dit heeft opgelost. Dat is de verkeerde houding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JS3112
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-05-2023
Sinds 4 weken in bezit van dit toestel en absoluut nog geen problemen en dus geen spijt van deze aankoop. Als Vodafone klant was ik eerst van plan te wachten tot het SMS probleem opgelost was maar gisteren kon ik mij niet langer beheersen en heb de factoryimage 5.0 er op gezet met behulp van ADB.
Ik moet zeggen dat het mij 100% meegevallen is. Het eerste sms-je is nooit ontvangen (0031-6-12345678), daarna heb ik een sms-je naar 06-12345678 gestuurd en dit werd wel ontvangen. Heb nu bij alle 06 - nummers 0031 weggehaald. Het werkt prima. Wat de accu betreft ook geen probleem: ben gistermiddag om 3 uur met +/- 95 % begonnen, vannacht niet aan de lader en de stand is nu 40%, moet er wel bij zeggen dat ik het toestel niet continue in mijn handen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

JS3112 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 13:15:
Heb nu bij alle 06 - nummers 0031 weggehaald. Het werkt prima.
Geldt deze aanpassing dan ook voor nummers die je met +31 laat beginnen, vraag ik me af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iestyn99
JS3112 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 13:15:
Heb nu bij alle 06 - nummers 0031 weggehaald. Het werkt prima.
Ik heb dit ook geprobeerd maar het helpt niet bij mij. Gebruik je hangouts of en ander app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

De afgelopen paar dagen sluit mijn Nexus 5 zich spontaan af en start dan (met heel veel moeite) weer opnieuw op, nu krijg ik hem niet meer aan. Als ik hem aan de USB oplaader leg komt steeds het boot scherm met Google naar voren en gaat dan weer uit, 2 seconden later komt weer het boot scherm naar voren.

Batterij is niet het probleem, heeft het altijd goed gedaan. Ik denk ook niet dat dit aan Lollipop ligt, want die doet het al een poosje goed. Ik heb ook niets nieuws erop gezet of andere rare dingen. Krijg hem gewoon niet meer aan.

Iemand benkend met dit probleem/oplossing?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:08
na veel gedoe om mijn contacten te syncen heb ik dit opgelost gekregen.
1 ding wat blijft opvallen is dat op mijn carkit geen foto`s van de betreffende contact toont, dit terwijl dit contact wel een foto in outlook/exchange heeft.
Iemand een idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JS3112
Sangroid schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 13:19:
[...]

Geldt deze aanpassing dan ook voor nummers die je met +31 laat beginnen, vraag ik me af?
Ja, ik heb alleen nog maar mobiele nummers met 06 in mijn bestand staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JS3112
iestyn99 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 13:23:
[...]

Ik heb dit ook geprobeerd maar het helpt niet bij mij. Gebruik je hangouts of en ander app?
Ik gebruik geen Hangouts maar "SMS Messing (AOSP)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iestyn99
Inderdaad. Als ik de app Messaging (van Softcoil) gebruik, en oplet dat het nummer met 06 begint ipv 00316, dan komt het aan en kost het niks! Geen material design maar hij doet het wel.

Dat geldt overigens voor meer Google apps van de nieuwe generatie. Erg mooi design maar er worden functies uit de oude versie weggelaten. Zo kun je bijvoorberld in de week view van de agenda niet meer de tijdschaal aanpassen zodat je in een oogopslag de hele dag ziet. En er is geen gecombineerde weergave in gmail meer. Waarom dat weggehaald is, ik zou het niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnscheepers
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-10-2023
Ik heb dus sins kort L op mijn 5 en ook op mijn 10 er is alleen 1 probleem de.... foto Sphere .... Ik kan die niet meer openen wel direkt als ik de foto heb gemaakt maar niet meer in ,, foto of google + .weet iemand daar een oplossing voor ?

Gr John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:30
Nazanir schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 15:18:
De afgelopen paar dagen sluit mijn Nexus 5 zich spontaan af en start dan (met heel veel moeite) weer opnieuw op, nu krijg ik hem niet meer aan. Als ik hem aan de USB oplaader leg komt steeds het boot scherm met Google naar voren en gaat dan weer uit, 2 seconden later komt weer het boot scherm naar voren.

Batterij is niet het probleem, heeft het altijd goed gedaan. Ik denk ook niet dat dit aan Lollipop ligt, want die doet het al een poosje goed. Ik heb ook niets nieuws erop gezet of andere rare dingen. Krijg hem gewoon niet meer aan.

Kan je wel in de bootloader komen?

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Iemand nog een idee mbt onderstaand probleem?
ThinkPadd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:04:
Waar ik echt chagrijnig van wordt bij m'n Nexus 5 is het volgende:

De dataverbinding is niet constant. Ik heb zo vaak dat ik onderweg een WhatsApp ontvang, maar dat ik hiervan pas melding krijg als ik weer ergens verbinding maak met WiFi. Ik gebruik eigenlijk altijd EDGE (E-tje in scherm) omdat 3G/HSDPA voor een beetje WhatsAppjes ontvangen prima is. Scheelt ook behoorlijk in de batterijduur.

Verder werkt m'n mobiele internet (Simyo, KPN netwerk) gewoon prima en snel, maar het lijkt wel alsof de dataverbinding na een bepaalde periode in slaap gaat, en daar niet af en toe uitkomt om te controleren of er nog meldingen zijn.

[..]
Dit had ik met 4.4.4 al, maar nu met 5.0 nog steeds. Het is echt enorm irritant :( en zou het zo graag op willen lossen.

[ Voor 14% gewijzigd door ThinkPad op 30-11-2014 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
iestyn99 schreef op zondag 30 november 2014 @ 08:41:
Inderdaad. Als ik de app Messaging (van Softcoil) gebruik, en oplet dat het nummer met 06 begint ipv 00316, dan komt het aan en kost het niks! Geen material design maar hij doet het wel.

Dat geldt overigens voor meer Google apps van de nieuwe generatie. Erg mooi design maar er worden functies uit de oude versie weggelaten. Zo kun je bijvoorberld in de week view van de agenda niet meer de tijdschaal aanpassen zodat je in een oogopslag de hele dag ziet. En er is geen gecombineerde weergave in gmail meer. Waarom dat weggehaald is, ik zou het niet weten.
Geen idee wat gecombineerde weergave in Gmail was, de huidige app bevalt wel.

De agenda app echter vind ik nu bloed irritant en onoverzichtelijk, daarom heb ik op 1 na laatste update voor material design + automatische update uit in de play store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

JS3112 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 18:57:
[...]
Ja, ik heb alleen nog maar mobiele nummers met 06 in mijn bestand staan.
Ah, bij mij staan ze allemaal beginnend met +31. Maar ik weet nog niet of ik blij ga zijn met LolliPop, als ik dit topic zo doorlees...

Ik hou de boot nog even af (is makkelijk, want ik krijg die OTA toch niet aangeboden, momenteel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
  • Laatst online: 14-10 15:30
Iemand enig idee of deze manier (nog) goed werkt?
http://www.youtube.com/watch?v=055-9YHR-UU
Geen ervaring met rooten(behalve Towelroot) dus een filmpje of duidelijke beschrijving is een vereiste. :)

Mocht deze werken dan ga ik aan de slag... :)

[ Voor 9% gewijzigd door Trezzahn op 30-11-2014 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 07:39
Trezzahn schreef op zondag 30 november 2014 @ 12:51:
Geen ervaring met rooten(behalve Towelroot) dus een filmpje of duidelijke beschrijving is een vereiste. :)

Wufresh nrt gebruiken. Werkt simpel en het beste.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:04
*knip. Cross posten is niet toegestaan, hou het bij 1 topic of open een nieuw topic in het Aankoopadviesforum.

[ Voor 84% gewijzigd door The Wizard op 30-11-2014 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:46

lasharor

7 december 2004

ThinkPadd schreef op zondag 30 november 2014 @ 12:05:
Iemand nog een idee mbt onderstaand probleem?

[...]

Dit had ik met 4.4.4 al, maar nu met 5.0 nog steeds. Het is echt enorm irritant :( en zou het zo graag op willen lossen.
PNF No-root gebruiken. Die verbinding met de push notificatie service van Google valt gewoon weg. Die app zorgt ervoor dat hij om de x minuten weer een verbinding opzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-10 14:08
Nazanir schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 15:18:

Dit is een probleem met je lock-knop. Veel mensen hebben hier last van (waaronder ik). Probleem is al vaker hier besproken en komt ook vaak voorbij op reddit/xda.

Wat je kan doen is je telefoon uit hoesje halen als je die hebt en met scherm op tafel leggen en met je nagel een paar keer tikken op de achterkant naast de camera ter hoogt van de lock knop. Ik heb mijn Nexus gister naar de MM gebracht ter reparatie aangezien het probleem terug blijft komen. Als je vragen hebt PM je maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
lasharor schreef op zondag 30 november 2014 @ 16:10:
[...]

PNF No-root gebruiken. Die verbinding met de push notificatie service van Google valt gewoon weg. Die app zorgt ervoor dat hij om de x minuten weer een verbinding opzet.
Is dat deze: https://play.google.com/s...ax.pushfixer.noroot&hl=nl ?

Wat voor interval is aan te raden? Of gewoon de 5 minuten die app aanraad vasthouden?
Ben wel heel benieuwd of dat het oplost, zou ik heeeeel blij mee zijn :9

[ Voor 7% gewijzigd door ThinkPad op 30-11-2014 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:46

lasharor

7 december 2004

ThinkPadd schreef op zondag 30 november 2014 @ 16:35:
[...]

Is dat deze: https://play.google.com/s...ax.pushfixer.noroot&hl=nl ?

Wat voor interval is aan te raden? Of gewoon de 5 minuten die app aanraad vasthouden?
Yes.

Ik heb hem gewoon op 5 minuten staan en krijg redelijk snel al mijn berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
skank schreef op zondag 30 november 2014 @ 16:05:
Help es kiezen mannen

Nexus 5 - Huawei P7

Nexus 5: Snelste proc (2,2) , lichtste proc, stock android, zelfs al lollipop (android 5) MAAR slechtere camera, geen uitbreiding geheugen dus maar 16 gb !!!!!

Huawei P7 : iets lagere proc 1,8 ghz, geen lollipop, iets meer bloatware MAAR mooier, iets betere batterij, uitbreidbaar en betere camera

Ik wil niet achteruit gaan tov Samsung s3

De nexus kan ik hebben voor 204 euro de huawei voor 179 euro :)
32 GB Nexus 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
lasharor schreef op zondag 30 november 2014 @ 16:40:
[...]

Yes.

Ik heb hem gewoon op 5 minuten staan en krijg redelijk snel al mijn berichten.
Ik heb hem geïnstalleerd. Ga hem voor mobiele netwerken eerst eens op 14 minuten proberen (de helft van de standaard 28 min.). Kijken hoe dat werkt. 5min is wel vrij rigoureus, en zuipt ook wel batterij als ik hier op Tweakers rondkijk. Een snellere interval kan ik altijd nog proberen als het met 14 minuten niet werkt.
WiFi laat ik gewoon op de standaard 15 minuten staan, op WiFi heb ik geen problemen.

Op de XDA forum thread van de app las ik ook nog deze tip:
A workaround for whatsapp is to swipe it away from the recent apps when your finished a chat session. In this way it's connection is dropped and you will be notified of new messages through google push notifications.

[ Voor 22% gewijzigd door ThinkPad op 30-11-2014 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
16gb , beide

ik weet dat 16 krap is , maar ik hoef er geen muziek/films op

Ik lees overal zo als negatief bij de nexus: batterijduur niet goed en lollipop niet zo denderend, vooral ook icm batterij

Keuze is moeilijk tussen die 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-10 15:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

16 GB is ook geen ramp hoor... 11GB bruikbaar en dat is voor mij meer dan genoeg, 600 nummers, paar apps en en stronthoop aan foto's.

Buiten dat, je kunt niet achteruit gaan van een SGS3, die dingen zijn echt nog trager dan stront door een trechter :9

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
raydekok schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:25:
[...]

Wufresh nrt gebruiken. Werkt simpel en het beste.
Ik draai OSX Mac..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
Nog iemand een mening? Tussen die 2 toestellen, welke kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skank schreef op zondag 30 november 2014 @ 17:24:
Nog iemand een mening? Tussen die 2 toestellen, welke kiezen?
Buiten die 2, de Honor-6 misschien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
Nee geen ander toestel, moet echt tss die 2 gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op zondag 30 november 2014 @ 16:55:
[...]
Buiten dat, je kunt niet achteruit gaan van een SGS3, die dingen zijn echt nog trager dan stront door een trechter :9
Nou niet zo overdrijven hè, ik heb net 5 dagen een Honor-6 ter vervanging van mijn S3 die ik pas 8 maandjes had.
Natuurlijk zijn de huidige foon's sneller dan de S3, die is er al bijna 3 jaar en is nog steeds te koop omdat hij nog steeds gewild is, Samsung heeft zelfs de S3 Neo in mei uitgebracht die nog steeds redelijk mee kan in het huidige geweld _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik cleanmaster (ook al op kitkat) ma merk nu bij het minste dat ik doe het ramgebruik boven de 75% gaat...is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
De commentaren ivm slechte batterij vd nexus 5 houden me wat tegen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
skank schreef op zondag 30 november 2014 @ 20:05:
De commentaren ivm slechte batterij vd nexus 5 houden me wat tegen :(
Valt mee, als je alle pracht en praal aan zet zit je op 3,5 uur OST, met Google Now uit en andere onnodige dingen haal je 4+ uur.

Op wifi, 3g gaat een uurtje of minder vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
Die google now wat is dat juist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:57
skank schreef op zondag 30 november 2014 @ 20:21:
Die google now wat is dat juist?
Kan een heel verhaal typen, maar hier staat alles: http://www.google.com/intl/nl/landing/now/

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
Lijkt me eigenlijk erg vervelend die google now lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-10 22:28
Ik heb vandaag Ziggo Mobiel nog eens gevraagd om een update wat betreft SMS'en. Ze geven aan te wachten op een update van Google. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
skank schreef op zondag 30 november 2014 @ 20:30:
Lijkt me eigenlijk erg vervelend die google now lol
Het is vooral in Amerika handig, hier heb je ook wat aan maar minder.

Dat terzijde, uit eigen ervaring heeft google now uit, mij 30 tot 40 minuten extra OST gescheeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
Dus al bij al valt die batterij mee?
Vergelijkbaar met een S3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
skank schreef op zondag 30 november 2014 @ 20:39:
Dus al bij al valt die batterij mee?
Vergelijkbaar met een S3?
Uit ervaring even goed of ietsje beter.

Zie het zo, de hardware is een flink stuk krachtiger dan bij de S3, maar net als iedere smartphone moet hij gewoon iedere avond aan de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
thx duidelijk. bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
Dan nog eens kijken voor een goeie cover.
Mijn s3 is nu gevallen en gebroken scherm als resultaat.
Ik wil de nexus dan ook deftig beschermen... maar hij mag niet te dik worden.
Suggesties?

Flip cover lijkt me niet zo handig.

Screen protector ook best zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:07
Verwijderd schreef op zondag 30 november 2014 @ 18:09:
[...]

Nou niet zo overdrijven hè, ik heb net 5 dagen een Honor-6 ter vervanging van mijn S3 die ik pas 8 maandjes had.
Natuurlijk zijn de huidige foon's sneller dan de S3, die is er al bijna 3 jaar en is nog steeds te koop omdat hij nog steeds gewild is, Samsung heeft zelfs de S3 Neo in mei uitgebracht die nog steeds redelijk mee kan in het huidige geweld _/-\o_
Heb mijn dochter een S3 Neo gegeven voor 199 euro was in ie in de aanbieding. Prima ding hoor en met een micro sd sleuf en een FM radio!!! Alleen de proc iets minder dan een Nexus 4 maar verder niks mee mis hoor.

On topic weer ;)

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
Trezzahn schreef op zondag 30 november 2014 @ 12:51:

Any1?!
Het gaat om OSX. Ik heb geen Windows tot mijn beschikking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
skank schreef op zondag 30 november 2014 @ 20:48:
Suggesties?

Ik heb een gelcover en screen protector, genoeg bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
Heb je een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skank schreef op zondag 30 november 2014 @ 20:48:
Suggesties?

Zou een nillkin H9 glassprotector nemen...die is z'n geld meer dan waard...
Cover zou ik een spigen slim armor nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
spigen neo hybrid? wel kostelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skank schreef op zondag 30 november 2014 @ 21:22:
spigen neo hybrid? wel kostelijk
Kan je ook maar persoonlijk heb ik zelf een slim armor...ook niet goedkoop maar als je telefoon stuk valt is het duurder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
Is die slim armor beter dan neo hybrid?

Waar heb jij die case gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skank schreef op zondag 30 november 2014 @ 21:32:
Is die slim armor beter dan neo hybrid?

Waar heb jij die case gehaald?
Mobilefun.com dacht ik

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2014 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
is hij beter dan de hybrid dan

Die screen protector ziet er goe uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skank schreef op zondag 30 november 2014 @ 21:39:
is hij beter dan de hybrid dan

Die screen protector ziet er goe uit
Persoonlijk vind ik dat hij minder "bulky" aanvoelt maar dat is eigen mening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
K nice, weet al wat gedaan.

Verder, raden jullie de update naar lollipop al aan? of nog even wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Niet online
Misschien kan het slowchat gehalte wat naar beneden?

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:07

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-10 15:50
Telefoon begint steeds vaker te haperen, echt behoorlijk irritant. Met kitkat nog nooit last van gehad. Af en toe als ik op de lockscreen een bericht wil openen reageert hij gewoon een aantal seconden niet. En waarna hij ineens al je getik op het scherm inhaalt. Ook bij nieuwe tab in chrome openen ff een lichte haper en volgende tabs niet meer. Alsof er een dikke delay in the cpu throttle zit, als ik die slome ervaring wenste had ik wel een ander toestel gehad. Hoop echt een oplossing gaat komen anders toch maar weer kitkat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Slammz schreef op maandag 01 december 2014 @ 00:36:
Telefoon begint steeds vaker te haperen, echt behoorlijk irritant. Met kitkat nog nooit last van gehad. Af en toe als ik op de lockscreen een bericht wil openen reageert hij gewoon een aantal seconden niet. En waarna hij ineens al je getik op het scherm inhaalt. Ook bij nieuwe tab in chrome openen ff een lichte haper en volgende tabs niet meer. Alsof er een dikke delay in the cpu throttle zit, als ik die slome ervaring wenste had ik wel een ander toestel gehad. Hoop echt een oplossing gaat komen anders toch maar weer kitkat
De reden dat ik naar kitkat terug ben gegaan.

En verder.

http://www.mobilefun.nl/4...oor-de-google-nexus-5.htm

Verzendkosten 2,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Trezzahn schreef op zondag 30 november 2014 @ 21:08:
[...]

Any1?!
Het gaat om OSX. Ik heb geen Windows tot mijn beschikking.
Ja had al eerder antwoord gegeven:Prulleman in "[Google Nexus 5] Ervaringen en Discussie - Deel 2"

http://autoroot.chainfire.eu
BASIC INSTRUCTIONS
All downloads contain .img files bootable through Fastboot.

Make sure your device is in Fastboot mode (usually you can get there by holding VolUp+VolDown+Power when the device is turned off), then run the included script for your OS. On Linux and Mac, you may have to chmod +x root-linux/mac.sh before the script does anything.

A special boot image will load, which will install (only) SuperSU, then reboot into Android.

UNLOCK BOOTLOADERS
The included scripts perform an "OEM unlock". If this fails, the root will not work. If it succeeds, and you were not previously unlocked (first time rooting ?), it will probably wipe your data !

For some device (Sony, Verizon, etc) you may need an OEM-specific tool to unlock the bootloader. Please do not forget to check and use this tool, if provided by the OEM.
Als je nog niet unlocked bent krijg je er wel een volledige wipe bij kado

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
Die ringfusion is ook mooi

Modbreak:Nu is het genoeg geweest; Je gaat in dit topic herhaaldelijk off-topic, je bediscussieerd hier accessoires terwijl we daar een "eigen" topic voor hebben. Tevens plaats je vragen waarbij je zelf met behulp van een goede zoekwebsite vrij eenvoudig zelf het antwoord kunnen verkrijgen.

Graag rekening houden met het bovenstaande!

[ Voor 87% gewijzigd door Bullet NL op 01-12-2014 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 november 2014 @ 20:02:
Ik gebruik cleanmaster (ook al op kitkat) ma merk nu bij het minste dat ik doe het ramgebruik boven de 75% gaat...is dit normaal?
Je moet eens door de instellingen lopen van cleanmaster, als je ziet wat ie allemaal extra doet naast het opruimen...
Ik gebruik nu ccleaner om af en toe op te ruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aankoopadvies staan wij niet toe in de Ervaringen en Discussie fora, we hebben hier een hele mooi plek voor in de vorm van de Mobile Aankoopadvies hoofdgroep welke je hier: Mobile Aankoopadviesforum kan vinden.

[ Voor 78% gewijzigd door Bullet NL op 01-12-2014 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je dan tenminste wel mijn reactie verplaatsen ipv te verwijderen? Nu kan ik *** weer alles opnieuw typen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-08 19:06
Afgelopen vrijdag de N5 dan toch maar eens een factory reset gegeven om te kijken of het batterijverbruik wat beter kon worden. Wel alle apps die gebackupt waren naar de Google servers weer allemaal terug erop gezet. De dag erna even een facebook/browse sessie van 20-30 minuten aaneensluitend gehad, en toen ging hij toch weer vrij hard (10-20% eraf in die tijd).
Vanochtend de gevreesde thuis-werk route weer gereden met Google Maps, waar ik voorheen in 1u20m van 100% naar 8% ging, ging hij nu in 1u15m of 1u20m van 100% naar 29%.
van 1% per uur naar ~0.9% per uur, dus nog altijd geen drastische verbetering, maar heb wel het gevoel dat dit meer het niveau is waar hij op kitkat ook op zat, dus wat dat betreft ben ik wel tevreden.
Kleine hoop dat hij zich over de komende dagen nog wat beter kalibreert en ik er nog wat meer uit kan persen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exocet schreef op maandag 01 december 2014 @ 08:23:
[...]

Je moet eens door de instellingen lopen van cleanmaster, als je ziet wat ie allemaal extra doet naast het opruimen...
Ik gebruik nu ccleaner om af en toe op te ruimen.
ik gebruik ccleaner ook ma zie eigenlijk door het bos de bomen niet meer...is het niet allemaal een placebo effect...? die cleaner ruimt dit op en neem je direct erna de andere cleaner dan zie je dat die weer andere dingen opruimt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
Prulleman schreef op maandag 01 december 2014 @ 03:43:
[...]

Ja had al eerder antwoord gegeven:Prulleman in "[Google Nexus 5] Ervaringen en Discussie - Deel 2"

http://autoroot.chainfire.eu

[...]

Als je nog niet unlocked bent krijg je er wel een volledige wipe bij kado
O, helemaal overheen gelezen! :(
Het is inmiddels gelukt.

Had alleen moeite met:
On Linux and Mac, you may have to chmod +x root-linux/mac.sh before the script does anything.
Bedankt!

Nu dus op een geroote N5 met Lollipop. Mooi alles clean en kijken of die irritante app-redraw is verdwenen en de accuduur verbeterd is. We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Verwijderd schreef op zondag 30 november 2014 @ 20:02:
ik zeg altijd: beter je ram gebruiken dan je ram leeg laten,

aan structureel leeg ram heb je helemaal niks.

(apps die je nooit gebruikt horen geen ram te gebruiken, maar dan kan je ze het beste disabelen)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 23:09
Voor de echte knutsel Tweakers een kleine how to een 3 Ah van LG G2 in N5 te sleutelen: https://plus.google.com/u...3990793/posts/cdMJc6R8UST

bron: http://www.reddit.com/r/N...lg_g2_in_nexus_5_it_fits/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
Nou, de test NL-ALERT zojuist binnen gekregen op m'n N5 :)
Provider is Simyo (KPN netwerk).
Op maandag 1 december aanstaande rond 12.00 uur zendt de overheid een NL-Alert controlebericht uit in heel Nederland. Aan de hand van dit controlebericht kunnen mensen nagaan of zij hun mobiel goed hebben ingesteld om NL-Alert te ontvangen.
http://www.nl-alert.nl/actueel/

[ Voor 61% gewijzigd door ThinkPad op 01-12-2014 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pe1dnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-04 22:19
ThinkPadd schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:03:
Nou, de test NL-ALERT zojuist binnen gekregen op m'n N5 :)
Provider is Simyo (KPN netwerk).
Hier ook, ook Simyo. Heb echter ook een ouderwetse Nokia (niet smartphone) van het werk met KPN, die kreeg het bericht precies om 12:00.

Mijn Nexus 5 niet, dus dacht eerst dat de instellingen niet juist waren, maar bleek wel zo. Dus eerste gedachte was "test half geslaagd". Maar om 12:06 kwam het alsnog ook op de Nexus 5 binnen.

Blijkbaar krijgen mensen met een oude Nokia 6 minuten voorsprong op de Nexus 5 gebruikers om een veilig heenkomen te zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:58
Zonder de bedoeling een waterval van 'ik ook (niet)' reacties af te trappen:

Ik niet (ook Simyo). Vreemd.

EDIT: Werkt dus niet op 4G...

[ Voor 36% gewijzigd door Thralas op 01-12-2014 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:09
Vodafone zonder problemen binnengekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:27
Hier niet binnen gekregen: Vodafone, Android 4.4.4
Ik heb de instellingen voor zulke berichten allemaal aan staan.

Is er btw al een update over hoe het staat met Android 5 i.c.m. Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:26
Fleximex schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:31:
Hier niet binnen gekregen: Vodafone, Android 4.4.4
Ik heb de instellingen voor zulke berichten allemaal aan staan.

Ik heb Vodafone sim-only en heb Android 5.0 er reeds op staan. SMS probleem is nog aanwezig, voor zover ik weet is er nog geen update beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:27
Ik bedoelde eigenlijk hoe het staat met Android 5 OTA als je op het Vodafone netwerk zit.
Maar toch bedankt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10 13:43
Nog niet uit, on hold. Geen releasedatum bekend is de status :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:10
Ik kreeg hem ook precies 12.00 uur (Simyo). Had het geluid op maximaal staan, dus schrok me kapot. 8)7

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
Geen NL-alert ontvangen op N5 Lollipop met abonnement van Hi.

Via http://www.nl-alert.nl/instelhulp/google/?type=android
Instellingen gezocht en "herinnering voor meldingen" stond "uit" heb 'm nu op eenmalig ingesteld, kijken of die volgende keer wel doet.

Snap niet dat het zo vreemd allemaal moet. In de zomer ging er ook een test bericht uit, die ontving ik toen wel naar mijn weten(op hetzelfde toestel, met zelfde provider!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:17
Trezzahn schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:07:
Geen NL-alert ontvangen op N5 Lollipop met abonnement van Hi.
Met Hi heb je toch 4G-toegang? Op 4G werkt NL-Alert sowieso niet.

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

gertvdijk schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:09:
[...]

Ja precies, wat dat betreft faalt dat hele NL-Alert behoorlijk. Het percentage gebruikers dat dit jaar is overgegaan naar 4G is aanzienlijk.

Maar ja verrassend is het natuurlijk niet daar de overheid altijd faalt met ICT projecten :')

nieuws: NL-Alert waarschijnlijk pas volgend jaar mogelijk op 4g-netwerken

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
gertvdijk schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:09:
[...]

Ja klopt..

Pffff, wat een faalsysteem. Mensen informeren via (push)berichten op zijn/haar mobiel moet dan bedacht zijn met de oog op de toekomst. Gaat de technologie mee met de toekomst(3G,4G en 5G) werkt het niet op iets wat nieuwer/beter is... Juist! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Laatst online: 10-09 08:57
Van je provider moet je het hebben...stuur via Twitter de vraag naar Voda "wat te doen nu er kosten buiten de bundel in rekening zijn gebracht" na update 5.0.......en wat zeggen ze terug?

ik citeer: je kunt een kopie van je factuur opvragen en die naar Google sturen.......

ik lig nu op de grond met buikpijn van het lachen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

JudgeTreve schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:48:
Van je provider moet je het hebben...stuur via Twitter de vraag naar Voda "wat te doen nu er kosten buiten de bundel in rekening zijn gebracht" na update 5.0.......en wat zeggen ze terug?

ik citeer: je kunt een kopie van je factuur opvragen en die naar Google sturen.......

ik lig nu op de grond met buikpijn van het lachen......
offtopic:
Gewoon melden dat je een contract hebt met hun (Vodafone) en niet met Google, oftewel prima als jullie (Vodafone) de kosten bij Google willen verhalen, maar dat is jullie (Vodafone) eigen verantwoordelijkheid niet die van mij (klant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
  • Laatst online: 17:03
Laguna schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:43:
[...]

offtopic:
Gewoon melden dat je een contract hebt met hun (Vodafone) en niet met Google, oftewel prima als jullie (Vodafone) de kosten bij Google willen verhalen, maar dat is jullie (Vodafone) eigen verantwoordelijkheid niet die van mij (klant).
Vodafone is ZOOOO laks hierin, bij de 1 crediteren ze t wel en de ander niet. op mijn vragen in het vodafone forum (fraction) wordt niet gereageerd.
http://forum.vodafone.nl/...llipop/td-p/215639/page/3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 09:44
Ik heb de NL Alert netjes ontvangen; N5, vodafone 4G, android 4.4.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:05
Hier kwam rond 10 voor half 1 vanmiddag NL alert binnen. Nexus 5 op Simyo (kpn netwerk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejramse
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 15:31
Fleximex schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:31:
Ik heb op het moment een prettige mailwisseling met het Google Support Team en wat betreft het Vodafone SMS issue op Lollipop weet men dit te melden:
I can confirm to you that our specialists are currently working on a new update which will resolve this issue. I can't predict however when this update will become available.
Er lijkt dus in ieder geval aan gewerkt te worden bij Google...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:11
Hopelijk ook aan de priority issues. Dat er geen app kan zijn die die bypast.

Ik heb op wifi only uiteraard geen noodmelding ontvangen vanmiddag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• October
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-04-2021
Slammz schreef op maandag 01 december 2014 @ 00:36:
Same here! Ik heb ook last van dit soort rare dingen, zie afbeelding. Dit had ik nooit met 4.4.4 en sinds de update alleen maar rare artifacts.

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/1z14oj5.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:09
October schreef op maandag 01 december 2014 @ 19:44:
[...]

Same here! Ik heb ook last van dit soort rare dingen, zie afbeelding. Dit had ik nooit met 4.4.4 en sinds de update alleen maar rare artifacts.

[afbeelding]
Wtf? Hier heb ik echt nog nooit last van gehad, ongeacht welke Android versie dan ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• October
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-04-2021
djmelvee schreef op maandag 01 december 2014 @ 20:08:
[...]

Wtf? Hier heb ik echt nog nooit last van gehad, ongeacht welke Android versie dan ook!
WTF inderdaad :D

Nou heb ik hele topic niet gelezen maar dit krijg ik standaard bij "Paginabeheer" FB app als ik naar appinstellingen ga.

Ook werkt de recente schermen gedoe niet bij mij. Als ik alles sluit, dan hoort er te staan "Uw recente schermen worden hier weergegeven", ik krijg nog echter schermen van Android systeem en andere schermen die ik niet heb geopend.

Is het de grafische kaart denken jullie? Of is het echt Android 5.0?
Pagina: 1 ... 97 ... 117 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post on-topic. Gebruik het algemene [Android 5.x.x OTA updates] Ervaringen & Discussie topic om te discussiëren over updaten/sideloaden/OTA's.

Dit topic is er alleen voor ervaringen en discussie met/over de Nexus 5.

Alles over rooten, custom roms & xposed kan besproken worden in[Google Nexus 5] Rooten & Custom ROM's.

Het bespreken van accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Google Nexus 5.

Levertijden mag je in Google Nexus 5 - Importeren, Levertijden en Prijzen bespreken.
Off-topic reacties worden verwijderd.