[Google Nexus 5] Ervaringen en Discussie - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 87 ... 117 Laatste
Acties:
  • 775.233 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
AMD1800 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:22:
@pielle007: Ik heb precies het zelfde als jou. Ik heb ook vodafone. Volgens mij vraag je dit omdat je niet meer kan smsen. Ik kan smsjes zeker nog ontvangen, versturen doe ik ze nooit.
inderdaad sms versturen lukt niet meer. vanalles geprobeerd maar lukt gewoonweg niet.
Zal toch echt een fout zijn in lollipop. Las op tweakers iemand met een soort gelijk probleem, diende je het smsc nummer naar een hexidecimaal te veranderen via deze site http://www.twit88.com/home/utility/sms-pdu-encode-decode maar ook dat mag niet baten. Krijg ik error code terug van centrale vf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:13

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

Mizgala28 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 02:32:
[...]

De enige oplossing momenteel is factory reset.
Thx, dat heeft iid geholpen, heb nu weer een 32gb Nexus 5, top en bedankt voor de hulp.

XPeng G6SR(24) + Ratio Solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iestyn99
  • Laatst online: 05-10 17:14
pielle007 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 10:42:
[...]

Heb het zelfde probleem met vodafone. Ontvangen kan wel, versturen gaat niet.
... Net bij vodafone winkel geweest en toen kon ik 1x een sms versturen. Eenmaal thuis en het werkt niet meer. :?

(heb overigens bij 4 gsm's de code *#*#4636#*#* opgegeven en overal is de smsc standaard leeg)
Ik ben ook bij de Vodafone winkel geweest en heb een nieuwe simkaart gekregen. Hoera het werkt, dacht ik. Tot dat ik op straat kwam: Geen enkele sms komt aan! Niet opgelost dus. :(
Wel zie ik op MyVodafone dat het "buiten bundel bedrag" steeds oploopt om mysterieuze redenen.... Heeft dat er mee te maken of komt een ongeluk niet alleen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
  • Nu online
Kijk eens aub wat er staat in instellingen over de telefoon status.. Status van mobiel netwerk. Bij mij staat hier verbinding verbroken terwijl alles goed functioneert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:24
@iestyn99: Misschien door je MB's heen?

@Pielle007: Ik heb het zelfde. Ik heb zojuist iemand een sms gestuurd om mijn sms functionaliteit te testen.

[ Voor 58% gewijzigd door AMD1800 op 15-11-2014 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocodeluxe
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-07 16:50
ik kan gewoon smsen met Vodafone met de hangout app. was het eerste ook wat ik binnen kreeg na eerste keer opstarten met android L. (voor de 32gb terug te krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iestyn99
AMD1800 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:44:
@iestyn99: Misschien door je MB's heen?
Nee hoor, bij lange na niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocodeluxe
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-07 16:50
pielle007 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 12:12:
zou iemand met vodafone netwerk eens de code willen opgeven *#*#4636#*#*
selecteer: telefooninformatie
bij mij staat er onderaan:
Radio uitschakelen
Cellinfolistrate ********** (cijfers)
Inschakelen van IMS REGISTRATIE VEREIST
SMS via IMS inschakelen
LTE ram-dump inschakelen
SMSCL: leeg bij mij staat SMSC: _____ updaten vernieuwen
dns controle in-uitschkelen 0.0.0.0. not allowed
Verder hetzelfde en kan ontvangen en smsen (binnenshuis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
  • Nu online
:9
iestyn99 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:38:
[...]

Ik ben ook bij de Vodafone winkel geweest en heb een nieuwe simkaart gekregen. Hoera het werkt, dacht ik. Tot dat ik op straat kwam: Geen enkele sms komt aan! Niet opgelost dus. :(
Wel zie ik op MyVodafone dat het "buiten bundel bedrag" steeds oploopt om mysterieuze redenen.... Heeft dat er mee te maken of komt een ongeluk niet alleen...?
Dat heb ik gdv ook... Ben er nu €10 buiten de bundel en t loopt op ... Wtf?! Zit ruim binnen de bundels overigens. Niet in buitenland en geen betaal nummers gebeld.

[ Voor 7% gewijzigd door pielle007 op 15-11-2014 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-10 09:31
pielle007 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:55:
:9
[...]

Dat heb ik gdv ook... Ben er nu €10 buiten de bundel en t loopt op ... Wtf?! Zit ruim binnen de bundels overigens. Niet in buitenland en geen betaal nummers gebeld.
Hier hetzelfde probleem zit ook buiten de bundel nog maar €1.52 maar toch.....
Heb onbeperkt bellen en smsen en nog data zat even Vodafone bellen.

Op de rekening details staat sms naar buitenlandse nummers wtf!

[ Voor 6% gewijzigd door ComTech op 15-11-2014 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:03
Euhm, waar is de optie om de schermorientatie te locken heen? Voorheen kon dat onder Settings > Display, maar daar is het nu verdwenen.

Bovendien is de review van Ars lovend over de nieuwe rotation lock button in de notification drawer - maar die heb ik helemaal niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-10 19:30
Thralas schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 14:17:
Euhm, waar is de optie om de schermorientatie te locken heen? Voorheen kon dat onder Settings > Display, maar daar is het nu verdwenen.

Bovendien is de review van Ars lovend over de nieuwe rotation lock button in de notification drawer - maar die heb ik helemaal niet?
2x naar onder vegen en als het goed is staat er dan Automatische schermrotatie in de 3de rij helemaal links.

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-09 14:39
Tip voor degenen die het nog niet weten: 1 keer vegen met twee vingers werkt ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dokman
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-06-2022

Dokman

PSN = dokman100

Ik heb lollipop er op gezet.
Mijn wifi staat aan. Maar ik blijf ook altijd nog de R zien van romaining klopt dit of.niet.

PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_killjoy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-08-2024
Wellicht kunnen jullie Google even informeren over de SMS issues zodat zij aan een oplossing hiervoor kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:03
Mr. Jummy schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 14:20:
2x naar onder vegen en als het goed is staat er dan Automatische schermrotatie in de 3de rij helemaal links.
Ja, dat haalde ik uit de review van Ars. Maar bij mij ontbreekt die knop daar.. :?

EDIT: Fixed.

De 'auto rotate' setting staat nu onder Accessibility ipv. Display. Eenmaal aan-en-uit togglen en ik krijg de quick switch button wel te zien. Lijkt me een bug..

[ Voor 22% gewijzigd door Thralas op 15-11-2014 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iestyn99
dj_killjoy schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 15:06:
Wellicht kunnen jullie Google even informeren over de SMS issues zodat zij aan een oplossing hiervoor kunnen werken.
Het lijkt erop dat het probleem zich alleen voordoet bij Vodafone in Nederland. Ik denk dus dat er bij Vodafone eerder een knopje omgezet moet worden. Vooral gezien er ook geld wordt afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
  • Nu online
Let op! En zie mijn eerdere posts. Je maakt onkosten icm Vodafone en SMS versturen. Het nummer waar je naar toe SMS wordt als buitenlands nummer gezien! Hierdoor heb ik vandaag onterecht meer dan €10 aan onkosten gemaakt. Ik heb dit zojuist met medewerker van vodafone besproken. Onkosten worden gelukkig gecrediteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fierry
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-07 17:33
Dokman schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 14:42:
Ik heb lollipop er op gezet.
Mijn wifi staat aan. Maar ik blijf ook altijd nog de R zien van romaining klopt dit of.niet.
Klopt, zelfde bug was ook al aanwezig in Kitkat 4.4.3 in combinatie met het Telfort/KPN-netwerk. Helaas nog niet gefixt :| je kunt wel gewoon je databundel gebruiken maar pas op in grensgebieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon de Vodafone Contacts app niet installeren omdat hij aangaf niet compatibel te zijn met het apparaat. Al mijn contacten handmatig weer terug moeten zetten. Dus het lijkt me goed mogelijk dat ze niet echt zijn voorbereid op Android 5..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-10 10:42
Fierry schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 15:32:
Klopt, zelfde bug was ook al aanwezig in Kitkat 4.4.3 in combinatie met het Telfort/KPN-netwerk. Helaas nog niet gefixt :| je kunt wel gewoon je databundel gebruiken maar pas op in grensgebieden
Stel dan een vast netwerk in. Dus niet op 'automatisch' zetten maar vast op NL KPN. En dan met dataroaming gewoon aan. Kan er niks gebeuren in grensgebieden.

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dokman

Dokman

PSN = dokman100

Ik heb met Android 5 dat mijn R altijd in beeld blijft ook al heb ik wifi verbinding

PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:29

KennyPlox

feest vierende banaan

Dokman schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 16:32:
Ik heb met Android 5 dat mijn R altijd in beeld blijft ook al heb ik wifi verbinding
Heb ik hier soms ook, dan heb ik verbinding en dan gaat de R pas na een paar seconden weg, zit nog wel op 4.4.4. Is gelukkig maar tijdelijk. Wel kom ik nooit hoger dan R als ik niet op wifi zit, ligt (bij mij) dus waarschijnlijk aan de SIM kaart?

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark-knight
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-05 13:24
The Wizard schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:02:
Ik vind hem wel sneller aanvoelen, maar heb alles wel op 0,5x staan (animaties).

[...]
Ik heb ook alles op 0,5 gezet. Maar ik ervaar ook zo nu en dan vertraging.
Vooral de camera app. Die is enorm traaaag met foto's nemen.
Was meer tevreden met de camera app van kitkat. :(

Heb trouwen geupdate middels sideloaden, zonder verlies van gegevens.
Zou een factory reset meer snelheid opbrengen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Dokman schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 16:32:
Ja maar data of niet, je bent volgens de telefoon gewoon aan het roamen. Het is niet zo dat je je 2G/3G niet-dataverbinding uitzet als je WiFi aanzet, want je bent dan nog gewoon bereikbaar. De telefoon denkt dat het roaming is puur omdat de Network ID van de SIM niet overeenkomt met waarop jij verbonden bent. Uitzonderingen daarvoor zitten in Android en daar ontbreekt Telfort dan blijkbaar.

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:56
Hmmm hier ook problemen met Vodafone. Kan wel SMS ontvangen maar verstuurde SMS'jes komen niet aan. Geprobeerd met Hangouts en Google Messenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:21
Verkeerde topic..

[ Voor 84% gewijzigd door Brammel op 15-11-2014 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
  • Nu online
Polster schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 16:45:
Hmmm hier ook problemen met Vodafone. Kan wel SMS ontvangen maar verstuurde SMS'jes komen niet aan. Geprobeerd met Hangouts en Google Messenger.
Ben net terug gegaan naar android 4.4.4. (via wugfresh) nu werkt eea weer zoals het hoort, smsjes komen nu wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dokman

Dokman

PSN = dokman100

gertvdijk schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 16:44:
[...]

Ja maar data of niet, je bent volgens de telefoon gewoon aan het roamen. Het is niet zo dat je je 2G/3G niet-dataverbinding uitzet als je WiFi aanzet, want je bent dan nog gewoon bereikbaar. De telefoon denkt dat het roaming is puur omdat de Network ID van de SIM niet overeenkomt met waarop jij verbonden bent. Uitzonderingen daarvoor zitten in Android en daar ontbreekt Telfort dan blijkbaar.
Maar als ik wifi heb zou de R weg moeten gaan deed hij bij 4.4.4 ook. En bij de Nexus 4 van mijn vriendin gaat de R ook weg.

Want hoop dat dit mijn geen data verkeer kost. Anders ben ik zo door mijn mbs heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-10 14:30
Net de Factory Image op de Nexus 5 gezet; het ziet er goed uit.
Handleiding http://www.pcadvisor.co.u...p-on-nexus-5-and-nexus-7/

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Dus de OTA kan nog een week of 2 duren voor je die binnenkrijgt? Irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
woekele schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 17:22:
Dus de OTA kan nog een week of 2 duren voor je die binnenkrijgt? Irritant...
Je kan het ook zelf er op zetten. https://developers.google.com/android/nexus/images

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-09 14:39
Je kan ook de OTA zip flashen ipv deze factory images. Dan moet je niet unlocken en behoud je al je gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
MatthiasDS schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 17:27:
[...]

Je kan ook de OTA zip flashen ipv deze factory images. Dan moet je niet unlocken en behoud je al je gegevens.
Klopt, had ook gekund.
Ik heb de al mijn gegevens eerst gebackupt

[ Voor 10% gewijzigd door Xfile op 15-11-2014 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:33
Zelf gisteren de OTA ge-sideload. Ziet er gaaf uit Android 5.0. Maar toch wel wat "ergenissen". Gaaf dat de tabbladen van Chrome in je geopende apps staat. Maar de optie is in chrome is weg. Ook mis ik volume 0. Maar dat heb ik hier al vaker gezien :D. En Google heeft moedwillig de: bericht van .... Uit whatsapp weg gehaald in de notificatiebalk. Alleen het whatsapp logo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
  • Nu online
Kan iemand eens kijken aub wat er staat in instellingen over de telefoon status.. Status van mobiel netwerk. Bij mij staat hier verbinding verbroken ... Wat staat er bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:56
pielle007 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 17:43:
Kan iemand eens kijken aub wat er staat in instellingen over de telefoon status.. Status van mobiel netwerk. Bij mij staat hier verbinding verbroken ... Wat staat er bij jullie?
Hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pielle007 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 17:43:
Dit heb ik ook ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-10 22:31
Ik heb het ook, maar wifi uitzetten zorgt ervoor dat er weer "connected" staat. Volgens mij alleen te maken met mobiele data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
  • Nu online
Klopt inderdaad op t moment dat je gegevens toegang aan hebt staan veranderd de status. Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pe1dnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-04 22:19
Ik heb gisteren mijn N5 ook geupdate, factory image, kon niet langer wachten op de OTA update.

Windows gebruiken met adb en fastboot is regelmatig een drama, niet specifiek hier maar eigenlijk overal waar deze gebruikt moeten worden ontstaat een stortvloed aan problemen. Eigenlijk zouden die in een aparte thread moeten want van pagina na pagina te moeten doorbladeren hierover wordt je niet echt vrolijk.

In plaats van worstelen met Windows drivers heb ik alles gedaan met Ubuntu, ik kan dat gewoon iedereen aanraden die verstrikt raakt in de Windows driver ellende. Gewoon adb en fastboot uit de Ubuntu repository (Ubuntu 1410) en geen enkel probleem met het runnen van het shell script. Alleen wel gebruiken via sudo omdat anders adb en fastboot onvoldoende rechten hebben om het device te openen (kun je vast wel wijzigen, naar ik was lui).

Alle applicaties werden netjes terug gezet, maar bij velen moest ik wel opnieuw inloggen en instellingen wijzigen/goed zetten naar mijn smaak. De paar applicaties die ontbreken (Galerie en zo) zijn al besproken, maar er zijn ook een paar die gewoon weigeren op dit moment. Op mijn eigen N5:
  • MX Player (hoop dat dit snel gefixed wordt, is eigenlijk een deal breaker
  • Navfree (start wel, maar zie scherm vol chineese tekens en geen kaart)
  • NoRoot Firewall
  • Watchdog (eigenlijk overbodig want de limieten kun je ook in Lollipop instellen)
  • Temple run (gebruikt ik toch nooit, nog even getest maar Temple run 2 doet het wel)
Alleen die 1e is echt jammer. Navfree zal wel geupdate zijn als ik die volgend jaar in de vakantie weer wil gebruiken.

Verder als ik in het scherm met open applicaties (via het vierkant symbooltje) en het applicatie icoon "ingedrukt" houd gebeurt er helemaal niets, zoals ook bij anderen. Er zijn ook mensen die dan na 2 seconden informatie kunnen opvragen. Geen idee hoe, maar bij mij werkt het niet. Ik vind het geen punt, vanuit het applicatie menu kan ik een app ook vasthouden en dan naar de (i) slepen voor hetzelfde effect.

Batterij verbruik kan ik niet veel over zeggen omdat ik nu met het opnieuw instellen veel meer screen tijd heb verbruikt. Daarnaast leg ik hem af en toe weg op de Qi lader, dus is ook niet eerlijk voor het meten van het accu gebruikt.

Alles is gewoon soepel, nog geen problemen me haperingen zoals anderen eerder melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-10 15:50
pe1dnn schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 18:04:

Verder als ik in het scherm met open applicaties (via het vierkant symbooltje) en het applicatie icoon "ingedrukt" houd gebeurt er helemaal niets, zoals ook bij anderen. Er zijn ook mensen die dan na 2 seconden informatie kunnen opvragen. Geen idee hoe, maar bij mij werkt het niet. Ik vind het geen punt, vanuit het applicatie menu kan ik een app ook vasthouden en dan naar de (i) slepen voor hetzelfde effect.
Dat probleem had ik ook en heb ook de oplossing gevonden èn gegeven in dit topic ;)
Dit werkt alleen als je de developper mode hebt aangezet en op "on" staat. Vreemde zaak maar is helaas zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pe1dnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-04 22:19
Slammz schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 18:20:
Dat probleem had ik ook en heb ook de oplossing gevonden èn gegeven in dit topic ;)
Dit werkt alleen als je de developper mode hebt aangezet en op "on" staat. Vreemde zaak maar is helaas zo.
Dat is het probleem met al die Windows driver berichtjes, je mist dan soms echt nuttige berichten :). Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-10 12:25
Dubrillion schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 17:42:
Zelf gisteren de OTA ge-sideload. Ziet er gaaf uit Android 5.0. Maar toch wel wat "ergenissen". Gaaf dat de tabbladen van Chrome in je geopende apps staat. Maar de optie is in chrome is weg. Ook mis ik volume 0. Maar dat heb ik hier al vaker gezien :D. En Google heeft moedwillig de: bericht van .... Uit whatsapp weg gehaald in de notificatiebalk. Alleen het whatsapp logo
Dit kan je oplossen in de instellingen van Chrome. Tabbladen en apps samenvoegen heet de instelling. Ik vond dit zelf ook onoverzichtelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:21
Kremx schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 18:43:
[...]

Dit kan je oplossen in de instellingen van Chrome. Tabbladen en apps samenvoegen heet de instelling. Ik vond dit zelf ook onoverzichtelijk!
Kijk dit is handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammz
Is overigens de eerste melding die je krijgt als ke chrome opent, dus gewoon lezen dan heb je de oplossing al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Dokman schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 17:05:
Maar als ik wifi heb zou de R weg moeten gaan deed hij bij 4.4.4 ook. En bij de Nexus 4 van mijn vriendin gaat de R ook weg.
Ik zou bijna zeggen dat dat een bug is in Kitkat. Is toch helemaal niet logisch (volgend uit mijn eerdere geschreven redenering)?
Dokman schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 17:05:
Want hoop dat dit mijn geen data verkeer kost. Anders ben ik zo door mijn mbs heen
Kijk nog eens goed naar de instellingen van WiFi, want in Lollipop kan je tegenwoordig simultaan mobiel data en WiFi aanhebben. Zie deze Twitterdiscussie daarover: https://twitter.com/swept/status/527750000261218304

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dokman

Dokman

PSN = dokman100

gertvdijk schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 18:53:
[...]

Ik zou bijna zeggen dat dat een bug is in Kitkat. Is toch helemaal niet logisch (volgend uit mijn eerdere geschreven redenering)?

[...]

Kijk nog eens goed naar de instellingen van WiFi, want in Lollipop kan je tegenwoordig simultaan mobiel data en WiFi aanhebben. Zie deze Twitterdiscussie daarover: https://twitter.com/swept/status/527750000261218304
hoi,

ik heb lollipop er op staan en op de twitter site kom ik ook niet veel verder.
weet jij waar ik die optie kan vinden. want heb liever de 3G uit als ik Wifi heb,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04:46
Iets wat ik heb is dat je apps op je homescreen nogal makkelijk verplaatst. Ik heb al een aantal keer gehad dat een app in eens op een ander scherm terecht dat had ik niet bij kitkat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Dokman schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 19:04:
weet jij waar ik die optie kan vinden. want heb liever de 3G uit als ik Wifi heb,
Kijk in de geavanceerde WiFi instellingen. Ik heb mijn N5 nog niet voorzien van Lollipop (N7 wel, maar die heeft alleen WiFi).
Er is vast wel iemand anders in dit topic die even een screenshotje kan maken van die instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Alle applicaties werden netjes terug gezet, maar bij velen moest ik wel opnieuw inloggen en instellingen wijzigen/goed zetten naar mijn smaak. De paar applicaties die ontbreken (Galerie en zo) zijn al besproken, maar er zijn ook een paar die gewoon weigeren op dit moment. Op mijn eigen N5:
Even zoeken naar Mxplayer + Lollipop via Google en voila. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark-knight
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-05 13:24
Dark-knight schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 16:40:
[...]

Ik heb ook alles op 0,5 gezet. Maar ik ervaar ook zo nu en dan vertraging.
Vooral de camera app. Die is enorm traaaag met foto's nemen.
Was meer tevreden met de camera app van kitkat. :(

Heb trouwen geupdate middels sideloaden, zonder verlies van gegevens.
Zou een factory reset meer snelheid opbrengen ?
Factory reset dit dit. Alles veel vlotter. Helaas wel weer alles opnieuw instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 16:49
Ik vroeg mij eigenlijk af of iemand even een screenshot kan plaatsen hoe de bediening van Play Music in het vergrendelscherm uitziet, ben er namelijk benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:54

The Wizard

Moderator Mobile
Dit gebeurt alleen wanneer de WiFi verbinding geen internet verbinding heeft.
Dokman schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 19:04:
[...]

hoi,

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Mizgala28 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 20:08:
Ik vroeg mij eigenlijk af of iemand even een screenshot kan plaatsen hoe de bediening van Play Music in het vergrendelscherm uitziet, ben er namelijk benieuwd naar.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mLWbgvK.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 16:49
Hmm valt nogal tegen, wel bedankt voor pic :D

Wat mij opviel is een klein rondje met foto in de rechter bovenhoek, wat is dat en zie je dat constant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-10 09:47
Heeft iemand al de OTA update gekregen? Ik ben inmiddels wel benieuwd naar de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mizgala28 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 20:25:
[...]

Wat mij opviel is een klein rondje met foto in de rechter bovenhoek, wat is dat en zie je dat constant?
Dat is het ingelogde account/de ingelogde gebruiker op de telefoon. Je kunt meerdere gebruikers definieren binnen Android 5.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Mizgala28 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 20:25:
[...]

Dat is een plaatje wat je zelf kan toevoegen. Android 5 pakte niet automatisch mijn google profiel plaatje, ik moest het met de hand doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy101
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:48
Ik heb zelf ook problemen met het ontvangen van sms. Ook gaat mijn verbruik buiten de bundel omhoog, zonder dat ik over een limiet heen zit.

Ik heb de bug gemeld bij google, zou ieder die het probleem heeft dit willen starren & eventueel een berichtje achter laten.. Dan stijgt die hopelijk in prioriteit bij google :)

Linkje naar bug report

Ik ga ook maar eens net als Pielle007 contact opnemen met vodafone mbt de gemaakte kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
thommy101 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 20:40:

Ik heb zelf ook problemen met het ontvangen van sms. Ook gaat mijn verbruik buiten de bundel omhoog, zonder dat ik over een limiet heen zit.

Ik heb de bug gemeld bij google, zou ieder die het probleem heeft dit willen starren & eventueel een berichtje achter laten.. Dan stijgt die hopelijk in prioriteit bij google :)

Linkje naar bug report

Ik ga ook maar eens net als Pielle007 contact opnemen met vodafone mbt de gemaakte kosten.
Ga ik doe.
Ik heb ook met Vodafone contact opgenomen ze hebben een case aangemaakt en gaan het uitzoeken, wordt hiervan op de hoogte gehouden (hoop ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Helaas werkt het aan en uitzetten van mobiele data niet meer via third party apps als tasker. Echt vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

thommy101 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 20:40:

Linkje naar bug report
Je issue staat nog bij de preview issues, misschien beter om hem hier neer te zetten: https://code.google.com/p/android/issues/list

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavix
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09 13:57
Weet iemand hoe je screenshot maakt in Lollipop? Power button + Volume Down lijkt bij mij niet meer te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy101
Oorspronkelijk had ik het probleem met de preview. Bedankt voor de tip, ga morgen ook een report maken bij de andere bug lijst, heb even geen computer bij de hand :)
Thanks, zou je mij ook een berichtje willen doen als je iets hoort van Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammz
Mavix schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 21:19:
Weet iemand hoe je screenshot maakt in Lollipop? Power button + Volume Down lijkt bij mij niet meer te werken.
Werkt bij mij nog wel gewoon. Wellicht weer zo'n functie die alleen werkt met developper mode aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
thommy101 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 21:22:

Thanks, zou je mij ook een berichtje willen doen als je iets hoort van Vodafone?
Uiteraard maar ik verwacht eerlijk gezegd niet dat ze snel met een oplossing komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Voor mensen die balen dat silent mode niet meer bestaat, star deze issue: https://code.google.com/p/android/issues/detail?id=79445

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammz
jelmervos schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 21:42:
Voor mensen die balen dat silent mode niet meer bestaat, star deze issue: https://code.google.com/p/android/issues/detail?id=79445
Starred, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavix
Slammz schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 21:23:
[...]

Werkt bij mij nog wel gewoon. Wellicht weer zo'n functie die alleen werkt met developper mode aan?
Ik heb developer mode ook aan staan. Op het moment dat ik Volume Down in druk gaat gewoon mijn volume omlaag in plaats van dat er een screenshot wordt genomen.
jelmervos schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 21:42:
Reactie nummer 6 lijkt het te hebben uitgevonden:
https://code.google.com/p/android/issues/detail?id=79445#c6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Inderdaad, iedereen leest er overheen. Maar wat betreft communicatie en het uitleggen van nieuwe features in Android 5 laat Google een flinke steek liggen.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-10 20:06
Je kan de beta van MX Player installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Niet helemaal toch? Mensen willen stil maar wel alarm en LED notificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavix
jelmervos schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 23:39:
[...]

Niet helemaal toch? Mensen willen stil maar wel alarm en LED notificatie.
"Alarm is altijd een prioriteitsonderbreking". Dat staat er als je naar de instellingen van de prioriteiten gaat. Dus alarm gaat in ieder geval goed via die manier. Heb het nog niet kunnen testen met de LED notificatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zycho42
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 09:33
Ik heb hetzelfde probleem. Ik zit bij hollansnieuwe, ook Vodafone netwerk dus. Zelfde SMSC ook. Als je read receipts aanzet krijg je wel bericht dat verzenden niet lukt. Ik las op XDA dat iemand het gefixt had door in hangouts de mms APN goed in te stellen, kan iemand dit verifiëren? Hollansnieuwe bied geen mms, dus ook geen mms APN...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-10 18:05
Mavix schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 22:20:
[...]

Ik heb developer mode ook aan staan. Op het moment dat ik Volume Down in druk gaat gewoon mijn volume omlaag in plaats van dat er een screenshot wordt genomen.

[...]

Reactie nummer 6 lijkt het te hebben uitgevonden:
https://code.google.com/p/android/issues/detail?id=79445#c6
code:
1
2
3
Google: I get it. 
None is true silent, and Priority is old silent (with new customization features that were not previously available). 
You just have to do a better job of introducing customers to new features; a line of text isn't sufficient.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Hier nog steeds geen lolliepop update voorbij zien komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iestyn99
zycho42 schreef op zondag 16 november 2014 @ 00:26:
Ik heb hetzelfde probleem. Ik zit bij hollansnieuwe, ook Vodafone netwerk dus. Zelfde SMSC ook. Als je read receipts aanzet krijg je wel bericht dat verzenden niet lukt. Ik las op XDA dat iemand het gefixt had door in hangouts de mms APN goed in te stellen, kan iemand dit verifiëren? Hollansnieuwe bied geen mms, dus ook geen mms APN...
Net gedaan. Helpt niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

djmelvee schreef op zondag 16 november 2014 @ 00:47:
[...]

code:
1
2
3
Google: I get it. 
None is true silent, and Priority is old silent (with new customization features that were not previously available). 
You just have to do a better job of introducing customers to new features; a line of text isn't sufficient.

Dit dus.
Nee, dit:
code:
1
Missing the option to mute everything but still get the led blink.. Android 5.0

https://code.google.com/p/android/issues/detail?id=79445#c27

En wat mij ook opvalt: gebruik je Prioriteit (wat dus de oude silent is volgens sommige), heb je een Hangouts gesprek in beeld, krijg je toch geluidjes bij binnenkomend bericht! Zo werkte dat vroeger dus niet. Ik wil alles stil.

[ Voor 25% gewijzigd door jelmervos op 16-11-2014 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:29

Vis

jelmervos schreef op zondag 16 november 2014 @ 08:30:
[...]

Nee, dit:
code:
1

En wat mij ook opvalt: gebruik je Prioriteit (wat dus de oude silent is volgens sommige), heb je een Hangouts gesprek in beeld, krijg je toch geluidjes bij binnenkomend bericht! Zo werkte dat vroeger dus niet. Ik wil alles stil.
Zit nog op 4.4.4 maar als ik het goed begrijp is er dus niet echt een goede mogelijkheid om hem op echt stil te krijgen.. Iets wat ik vaak doe bij bijvoorbeeld in de nacht of op het werk...

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Vis schreef op zondag 16 november 2014 @ 09:24:
[...]

Zit nog op 4.4.4 maar als ik het goed begrijp is er dus niet echt een goede mogelijkheid om hem op echt stil te krijgen.. Iets wat ik vaak doe bij bijvoorbeeld in de nacht of op het werk...
Hij kan wel op stil, maar dan heb je ook geen LED meer en in sommige situaties (zoals in Hangouts gesprek) is het toch niet stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:36
[...]

Nee, dit:
code:
1

Das mijn reactie haha..

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:19
Dacuuu schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 20:35:
[...]

Dat is een plaatje wat je zelf kan toevoegen. Android 5 pakte niet automatisch mijn google profiel plaatje, ik moest het met de hand doen.
Kan wel automatisch. Bij de instellingen van Google+>contacts>Keep contacts up to date.

Deze optie zorgt er voor dat je eigen Google+ profiel gesynchroniseerd wordt/blijft met je 'me' account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbandito
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-06 10:34
Heel apart, kon gisteren helemaal niets met mijn telefoon doen. Heel traag, telkens achter elkaar rebooten uit zichzelf. Uiteindelijk voor elkaar gekregen update naar 5.0 uit te voeren en nu loopt ie weer als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een week of 2 het probleem dat mijn N5 random uitvalt en opnieuw opstart. Meestal in m'n broekzak, maar soms ook als ik hem in m'n handen heb. Is dat een bekend probleem? Ik heb er nog garantie op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Laatst online: 22-09 18:59
Sinds gisteren heb ik plots geen geluid meer uit mijn speaker. Ik heb van alles al geprobeerd, maar ik krijg het geluid niet terug. Zelfs een factory reset helpt niet. Heeft iemand nog ideetjes?

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Light Flow (LED notificatie) werkt helaas nog niet met Android Lollipop, Weet iemand een andere app dat wel werkt?

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
  • Laatst online: 11-10 22:10
Wanneer mijn meldingen op prioriteit staat krijg ik bij whatsapp wel een geluidsmelding maar geen visuele. Ik zou het juist precies andersom willen.

Edit: Zelf wanneer ik bij: geluid en meldingen -> app meldingen -> whatsapp
Blokkeren aan zet hoor ik nog steeds een melding van whatsapp, maar zie ik verder niets. Huh!?

[ Voor 37% gewijzigd door Luapper op 16-11-2014 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-10 19:10

Ktenolix

Pijlsnel

Ik kon niet meer wachten op de OTA update.. Dus de OTA zip file maar aan het sideloaden nu :) Ben erg benieuwd!

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Luapper schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:37:
Wanneer mijn meldingen op prioriteit staat krijg ik bij whatsapp wel een geluidsmelding maar geen visuele. Ik zou het juist precies andersom willen.
Probeer de laatste versie van whatsapp: www.whatsapp.com/android

Overigens nog een reden dat Prioriteit niet hetzelfde is als de oude silent mode: sommige apps houden zich er gewoon niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
  • Laatst online: 11-10 22:10
Thanks, met de nieuwste WA werkt het wel :) Waarschijnlijk even wachten tot alle apps met de nieuwe regels gaan werken.
Ik vind het idee wel goed, alleen mis ik dan nog de visuele meldingen die van mij wel door mogen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLucovic
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-09 23:39
Aslanboy1905 schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:24:
Light Flow (LED notificatie) werkt helaas nog niet met Android Lollipop, Weet iemand een andere app dat wel werkt?
Light Flow werkt bij mij wel? Alleen krijg ik een irritante 'melding' dat ik gebruik maak van de Android L preview die ik niet weg krijg. De notificaties zelf werken wel goed vond ik. Ik heb overigens wel de betaalde app.

[ Voor 4% gewijzigd door DaLucovic op 16-11-2014 13:43 ]

Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
DaLucovic schreef op zondag 16 november 2014 @ 13:43:
[...]

Light Flow werkt bij mij wel? Alleen krijg ik een irritante 'melding' dat ik gebruik maak van de Android L preview die ik niet weg krijg. De notificaties zelf werken wel goed vond ik. Ik heb overigens wel de betaalde app.
Welke versie maak jij gebruik van? En heb je dan persistent notification aan of uit?

[ Voor 6% gewijzigd door Aslanboy1905 op 16-11-2014 13:53 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLucovic
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-09 23:39
Persistent notifcation staat uit, light flow wordt op de achtergrond uitgevoerd.

Ik heb versie 3.20.111(61100)

Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakfdr
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
zycho42 schreef op zondag 16 november 2014 @ 00:26:
Ik heb hetzelfde probleem. Ik zit bij hollansnieuwe, ook Vodafone netwerk dus.
En volgens mij heeft Ziggo hetzelfde probleem met Lollipop..kan ook geen SMS verzenden. Hopelijk komt er snel een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy101
tweakfdr schreef op zondag 16 november 2014 @ 13:57:
[...]

En volgens mij heeft Ziggo hetzelfde probleem met Lollipop..kan ook geen SMS verzenden. Hopelijk komt er snel een oplossing.
Volgens mij maakt Ziggo ook gebruik van het vodafone netwerk.. Dan zitten ze waarschijnlijk met exact het zelfde probleem :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:36
tweakfdr schreef op zondag 16 november 2014 @ 13:57:
[...]

Ziggo zit ook op het netwerk van Vodafone. Alle virtuele providers op het netwerk van Vodafone incl. Vodafone zelf icm. Android 5 Lollipop geven problemen met SMSen.

[ Voor 3% gewijzigd door crypt0rr op 16-11-2014 14:01 ]

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Ik heb gisteren bij wijze van test een SMS aan mezelf gestuurd en die kwam gewoon aan. Ook berichten van Vodafone voicemail komen binnen...?

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammz
"Update: With further testing, we've found that you can get 0 volume on a phone by rebooting when you've hit volume up and set it to level 1. The device comes back up with silent mode engaged like a tablet. However, you have to reboot every time. One of these two situations is a bug, but it's hard to know which one"

http://www.androidpolice....ode-but-only-from-phones/

DIT WERKT

Dus als je voor je gaat slapen dit doet heb je t voorlopig opgelost. Alles stil, geen trillen maar wel alarm

[ Voor 13% gewijzigd door Slammz op 16-11-2014 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Laatst online: 08:24
[...]

Nee, dit:
code:
1

Wat mij opvalt is dat Whatsapp zo af en toe gewoon schijt heeft aan dat ik mijn telefoon op prioriteit heb staan en gewoon geluid maakt. Echt slecht.

En ik kan ook geen smsjes versturen.
Pagina: 1 ... 87 ... 117 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post on-topic. Gebruik het algemene [Android 5.x.x OTA updates] Ervaringen & Discussie topic om te discussiëren over updaten/sideloaden/OTA's.

Dit topic is er alleen voor ervaringen en discussie met/over de Nexus 5.

Alles over rooten, custom roms & xposed kan besproken worden in[Google Nexus 5] Rooten & Custom ROM's.

Het bespreken van accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Google Nexus 5.

Levertijden mag je in Google Nexus 5 - Importeren, Levertijden en Prijzen bespreken.
Off-topic reacties worden verwijderd.