[Google Nexus 5] Ervaringen en Discussie - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 88 ... 117 Laatste
Acties:
  • 775.233 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

jelmervos schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:51:
Overigens nog een reden dat Prioriteit niet hetzelfde is als de oude silent mode: sommige apps houden zich er gewoon niet aan.
Wat nogal logisch is. Lollipop is pas uit voor de telefoon en nog niet alle apps zijn erop bijgewerkt.

Wat ik zelf afvraag; ik heb de ota .zip binnen van Google, maar kan ik deze met TWRP gewoon flashen of...?
EDIT: Door het SELinux gebeuren werkt dat dus niet, jammer. :(

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 16-11-2014 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Erg handige guide om alle onnodige google apps (bloatware) te verwijderen om zo meer opslagruimte vrij te maken, en het scheelt ook veel updates:

http://forum.xda-develope...s-safe-to-remove-t2622128

OP heeft de lijst geupdated met de google apps die met Android 5 Lollipop mee geïnstalleerd worden. Happy deleting! :)

Hier is de complete lijst (tot zover):

https://docs.google.com/s...5QhT4/edit#gid=1428569232

[ Voor 16% gewijzigd door Davith78 op 16-11-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Leuke lijst, ik zal er eens naar kijken. Vreemde is echter wel, dat Gallery erin staat; een app die er op mijn Nexus 9 toch echt niet op stond. Die app is ook verdwenen nadat ik vannacht de Nexus 7 (2012) van een vriendin van mij naar Lollipop heb geflashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-10 22:31
tweakfdr schreef op zondag 16 november 2014 @ 13:57:
[...]

En volgens mij heeft Ziggo hetzelfde probleem met Lollipop..kan ook geen SMS verzenden. Hopelijk komt er snel een oplossing.
Krijg jij ook error 38 bij verzenden? Dat heeft nog geen van de vodafone gebruikers gezegd, maar ik krijg het wel bij Ziggo.

Staat dan ook "Message not sent, tap to retry"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbandito
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-06 10:34
hmm, na de update naar 5.0 is mijn batterij binnen 4 uur leeg... ik heb alleen wifi, bluetooth en LTE aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iestyn99
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-10 17:14
Voor de mensen met het SMS probleem: er loopt hier op het Vodafone forum ook een discussie hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fierry
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-07 17:33
elbandito schreef op zondag 16 november 2014 @ 15:10:
hmm, na de update naar 5.0 is mijn batterij binnen 4 uur leeg... ik heb alleen wifi, bluetooth en LTE aan.
Staat GPS op high accuracy? Zo ja, probeer eens battery saving of off :)

Wifi

Settings > Advanced > Keep Wi-Fi on during sleep = "Never".

Dient Bluetooth de hele tijd aan te staan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

CptChaos schreef op zondag 16 november 2014 @ 14:26:
[...]
Wat nogal logisch is. Lollipop is pas uit voor de telefoon en nog niet alle apps zijn erop bijgewerkt.
Maar in KK (en alle Android versies daarvoor) werkte silent mode altijd perfect voor alle apps. Snap niet waarom dat nu ineens anders zou zijn.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakfdr
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Vanx schreef op zondag 16 november 2014 @ 14:57:
[...]
Krijg jij ook error 38 bij verzenden? Dat heeft nog geen van de vodafone gebruikers gezegd, maar ik krijg het wel bij Ziggo.
Ja, ik heb exact dezelfde error alls Ziggo klant.

Dit SMS foutje zal denk ik wel een dingetje gaan worden de komende periode voor de betreffende providers en Google.

[ Voor 20% gewijzigd door tweakfdr op 16-11-2014 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:14
@Vanx: Ik krijg geen error als ik een sms verstuur (Hangouts)

Het viel me wel op dat je in hangouts zelf ook nog een toegangspunt (Instellingen > SMS > namen van toegangspunten) kan selecteren. Die stond bij mij eerst op SaskTel. Geen idee waarom die daar tussen staat. Ik heb het inmiddels veranderd naar Vodafone NL, maar het heeft geen resultaat.

[ Voor 70% gewijzigd door AMD1800 op 16-11-2014 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Nu ik Lollipop heb geïnstalleerd en CWM recovery weer heb moeten flashen, merk ik dat ik geen backups meer kan maken in CWM. Hij geeft een foutmelding dat de sdcard niet gemount kan worden. Ik wil overbodige google apps deleten maar wil wel graag een een backup achter de hand hebben.

Ik heb wel kort daarvoor de telefoon geheel versleuteld, zou het daarmee te maken kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zycho42
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 09:33
@Vanx, @AMD1800: Ik krijg alleen errors op hollandsnieuwe als ik een verkeerd SMSC nummer invoer, ik krijg dan toasts met error 91, 95 of 96. Geen idee wat dat betekent, waarschijnlijk dat het SMSC nr verkeerd is ;-) In hangouts en messenger kun je delivery reports aanzetten, ik krijg dan melding dat verzenden niet is gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@zycho42: Die delivery reports heb ik ook aanstaan, maar ik krijg geen enkele melding. Maar ja, de persoon naar wie ik de smsjes stuur zegt toch echt dat hij ze niet krijgt, dus, t werkt alsnog niet. Heb je toevallig al gekeken naar de instellingen waar ik naar verwijs in de vorige post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nurdo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-11-2024
Hoe geraak ik van deze balk af in Android L?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XeD9UXll.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zycho42
@AMD1800 Wat vreemd dat jouw delivery reports geen foutmelding geven... Hollandsnieuwe heeft geen mms service, vandaar dat ik geen goed toegangspunt kan instellen in hangouts. Ik heb wel het Vodafone NL geprobeerd, zonder resultaat.

Edit: Ik merk nog iets vreemds bij die toegangspunten in hangouts. Als ik probeer iets te veranderen en ik sla de wijzigingen op wordt het toegangspunt uit de lijst verwijderd. Heel raar.

[ Voor 29% gewijzigd door zycho42 op 16-11-2014 16:27 . Reden: nieuwe info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-10 15:50
nurdo schreef op zondag 16 november 2014 @ 16:18:
Hoe geraak ik van deze balk af in Android L?

[afbeelding]
Settings van keyboard en dan voice input key uitzetten.

Google Keyboard Settings> Preferences> Voice Input Key

[ Voor 9% gewijzigd door Slammz op 16-11-2014 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guzanni
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-09 20:58
Ik heb sinds 5.0 regelmatig 'geen service' terwijl ik dit nooit eerder heb gehad met kitkat en zelfs niet met de developer preview..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

jelmervos schreef op zondag 16 november 2014 @ 15:31:
Maar in KK (en alle Android versies daarvoor) werkte silent mode altijd perfect voor alle apps. Snap niet waarom dat nu ineens anders zou zijn.
Veranderingen in de notification API wellicht? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb het het idee dat op m'n Nexus het volume in lollipop een stuk zachter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:36
Exocet schreef op zondag 16 november 2014 @ 17:13:
Ik heb het het idee dat op m'n Nexus het volume in lollipop een stuk zachter is.
Zelfde 'probleem' hier...

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-10 03:38
Nou, vandaag Lollipop er op gezet...maar weinig enthousiast over!
Zit bij Ziggo Mobiel, dus kan ook niet smsen, terwijl ik dit voor het werk wel nodig heb.

Daarnaast heb je nu een dubbel lock screen, heel irritant.
De notificatiebalk blijft ook onhandig, met 2 vingers naar beneden slepen toont de instellingen pas.
Waarom dan niet vanuit onder slepen de instellingen tonen en vanuit boven de meldingen.

Blijf lekker bij KitKat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy101
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:47
zycho42 schreef op zondag 16 november 2014 @ 16:21:
@AMD1800 Wat vreemd dat jouw delivery reports geen foutmelding geven... Hollandsnieuwe heeft geen mms service, vandaar dat ik geen goed toegangspunt kan instellen in hangouts. Ik heb wel het Vodafone NL geprobeerd, zonder resultaat.

Edit: Ik merk nog iets vreemds bij die toegangspunten in hangouts. Als ik probeer iets te veranderen en ik sla de wijzigingen op wordt het toegangspunt uit de lijst verwijderd. Heel raar.
Hier krijg ik ook geen foutmelding als ik ontvangst bevestiging aanzet.. Ook staat het toegangspunt in Hangouts verkeerd en exact wat jij ook merkt: bij wijzigen gooit die hem eruit..

Heb vandaag ook contact gehad met Vodafone via Facebook, die zeggen dat het inmiddels een bekend probleem is, maar niks kunnen betekenen voor de "gedupeerden". Het ligt buiten hun bereik en zijn ook niet betrokken geweest bij Android Lollipop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
nickpma schreef op zondag 16 november 2014 @ 17:38:

Daarnaast heb je nu een dubbel lock screen, heel irritant.
Ehh...?
De notificatiebalk blijft ook onhandig, met 2 vingers naar beneden slepen toont de instellingen pas.
Dit was in Kitkat ook al zo. In Lollipop is er een mogelijkheid bijgekomen: als je de balk met 1 vinger omlaag hebt gesleept en je sleept nog een keer omlaag, dan krijg je de quick toggles.

Ik vind het handig dat wifi hotspot er tegenwoordig bij staat. :)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Alex) schreef op zondag 16 november 2014 @ 17:58:

Ik vind het handig dat wifi hotspot er tegenwoordig bij staat. :)
Daar ben ik ook zeer blij mee. Gebruik het bijna dagelijks onderweg naar school.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-10 03:38
Ik maak zelf gebruik van Patroon om te ontgrendelen.
In Lollipop moet je eerst omhoog vegen, dan je Patroon invoeren en dan pas is ie unlocked.

In KitKat kun je direct het Patroon al invoeren.
Aangezien ik dit tig keer per dag doe wordt die extra handeling op een gegeven moment wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_killjoy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-08-2024
Is de OTA uitrol al begonnen in Nederland? Of is het wederom uitgesteld door allemaal die bugs in Lollipop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iestyn99
  • Laatst online: 05-10 17:14
Voor de mensen met het SMS probleem (Iedereen met een Vodafone NL abbo neem ik aan):
Met de app "Hello SMS" (uit de Play Store) lukt het wel!
Let op: Ik weet alleen niet of de kosten nog steeds worden doorgerekend "buiten bundel" of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

dj_killjoy schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:14:
Is de OTA uitrol al begonnen in Nederland? Of is het wederom uitgesteld door allemaal die bugs in Lollipop?
Ik heb de OTA update nog niet op de telefoon zelf gezien; ik heb hem al wel gedownload om te sideloaden. Alleen die vervelende drivers krijg ik niet goed voor elkaar. Gaat dat nog een keer opgelost worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-10 16:05
CptChaos schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:21:
[...]
Ik heb de OTA update nog niet op de telefoon zelf gezien; ik heb hem al wel gedownload om te sideloaden. Alleen die vervelende drivers krijg ik niet goed voor elkaar. Gaat dat nog een keer opgelost worden?
Via de WUG-tool kun je makkelijk drivers installeren. Is mij zelfs gelukt op windows 8 64 bit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy101
iestyn99 schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:15:
Voor de mensen met het SMS probleem (Iedereen met een Vodafone NL abbo neem ik aan):
Met de app "Hello SMS" (uit de Play Store) lukt het wel!
Let op: Ik weet alleen niet of de kosten nog steeds worden doorgerekend "buiten bundel" of niet.
Hier ook maar even geprobeerd, helaas komt die alsnog niet over :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:33

Laguna

Connaisseur

K*T MTP protocol, alle foto's en video's vooraf naar m'n PC gekopieerd, alleen vergeten dat alle time stamps vervolgens worden aangepast naar de kopieer datum.. |:( resultaat alle bestanden zonder EXIF staan nu allemaal door elkaar, fijn.. :X

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Laguna schreef op zondag 16 november 2014 @ 21:48:
K*T MTP protocol, alle foto's en video's vooraf naar m'n PC gekopieerd, alleen vergeten dat alle time stamps vervolgens worden aangepast naar de kopieer datum.. |:( resultaat alle bestanden zonder EXIF staan nu allemaal door elkaar, fijn.. :X
Ook es gehad. Opgelost door de datum/tijd van bestanden aan te passen mbv exif data, is een tooltje voor. Vervolgens files via adb terug gezet zodat datum/tijd behouden blijven.

[ Voor 3% gewijzigd door jelmervos op 16-11-2014 21:58 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:33

Laguna

Connaisseur

jelmervos schreef op zondag 16 november 2014 @ 21:57:
[...]

Ook es gehad. Opgelost door de datum/tijd van bestanden aan te passen mbv exif data, is een tooltje voor. Vervolgens files via adb terug gezet zodat datum/tijd behouden blijven.
Ja je doelt op QuickPic, maar ik heb het juist over bestanden zonder EXIF.

https://code.google.com/p/android/issues/detail?id=25460

Ook allang bekend bij Google, maar zoals met wel meer dingen doet Google er niks mee.

[ Voor 16% gewijzigd door Laguna op 16-11-2014 22:20 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:49

Ktenolix

Pijlsnel

Ik heb er nu ook Lollipop op staat. Ben er erg enthousiast over. :) Er zijn nog wel een aantal dingen die nog niet helemaal lekker werken. In WhatsApp kan ik niet meer door ontvangen media scrollen. Na één keer scrollen blijft ie hangen. Verder heb ik het idee dat Chrome soms traag reageert op scrollen. Klinkt dit iemand bekend in de oren?

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Mm net spontane reboot, stond gewoon met scherm aan in de lader in de auto, ik gebruikte hem niet.
Vreemde is dat ik geen pin voor de sim hoefde in te geven na de reboot.
Ik hoop dat dit niet vaker gaat voorkomen met Android 5.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:17
Ik ben erg tevreden over Lollipop. Welkome aanpassingen. Wel heb mijn telefoon helemaal leeg gegooid.
Even lekker overnieuw beginnen. Ik had wel even heel me map gekopieerd zodat ik me foto's en dergelijke nog heb.
Jammer dat je contactfoto's en andere instellingen toch verloren gaan, maar ach dat wist ik van te voren.

Wel irritant is dat 1 game niet met Google Play Games had gesynced. Nu ben ik me voortgang kwijt.
Is het misschien mogelijk dat ik dit uit de ''backup'' kan halen eventueel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LostinFFM
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 08:56
Cavalera125 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 16:52:
[...]

Ok, dat zou jammer zijn. In de review op de frontpage las ik wel dit:

[...]

Dat lijkt dus niet te kloppen, tenzij er ergens een hidden setting is :)
Klopt wel. Onder settings, sound & notifications, in de sectie notifications zoek de optie "when device is locked". Hier kun je kiezen alles tonen of gevoelige info verbergen. Je krijgt dan wel een notificatie maar de "content" is hidden.

/edit: was al beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:58
thommy101 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 20:40:
[...]

[...]

Ik heb zelf ook problemen met het ontvangen van sms. Ook gaat mijn verbruik buiten de bundel omhoog, zonder dat ik over een limiet heen zit.

Ik heb de bug gemeld bij google, zou ieder die het probleem heeft dit willen starren & eventueel een berichtje achter laten.. Dan stijgt die hopelijk in prioriteit bij google :)

Linkje naar bug report

Ik ga ook maar eens net als Pielle007 contact opnemen met vodafone mbt de gemaakte kosten.
pielle007 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 15:27:
Let op! En zie mijn eerdere posts. Je maakt onkosten icm Vodafone en SMS versturen. Het nummer waar je naar toe SMS wordt als buitenlands nummer gezien! Hierdoor heb ik vandaag onterecht meer dan €10 aan onkosten gemaakt. Ik heb dit zojuist met medewerker van vodafone besproken. Onkosten worden gelukkig gecrediteerd.
Wanneer je met je provider smst en de smsjes komen niet aan, worden deze dus wel in rekening gebracht, hou hier rekening mee. Heb zaterdag heel dag proberen te smsen, na contact met de klanten service kwamen we erachter dat ik naar 06-nummers was t smsen met 111 ervoor, hierdoor was men in de veronderstelling dat het een buitenlands nummer was, dit is dus niet het geval. Door de upgrade naar lollipop gaat er dus ergens iets mis (had gewoon de factory image van google). Inmiddels ben ik weer terug gegaan naar android 4.4.4. (ook factory image van google) en is het probleem verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Laatst online: 22-09 18:59
Heeft iemand een goede tut die ik kan gebruiken? Mijn geluid doet het niet meer en ik wil weten of het aan de hardware ligt of aan de software. Ik heb geen zin om mogelijkerwijs nog 2 weken te moeten wachten op mijn OTA.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey129
  • Laatst online: 30-08 06:25
Lanithro schreef op maandag 17 november 2014 @ 08:56:
Heeft iemand een goede tut die ik kan gebruiken? Mijn geluid doet het niet meer en ik wil weten of het aan de hardware ligt of aan de software. Ik heb geen zin om mogelijkerwijs nog 2 weken te moeten wachten op mijn OTA.
Een tut voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Laatst online: 22-09 18:59
Sorry dat krijg je als je drie dingen tegelijk doet. Installeren van Lollipop.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:49

Ktenolix

Pijlsnel

Lanithro schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:10:
[...]

Sorry dat krijg je als je drie dingen tegelijk doet. Installeren van Lollipop.
Ik heb deze tut gebruikt: http://www.androidcentral...nually-upgrade-your-nexus

Tutorial voor zowel factory image als OTA sideloaden.

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Laatst online: 19:32

Barbas

Gallego!

pielle007 schreef op maandag 17 november 2014 @ 08:32:
[...]

[...]

Wanneer je met je provider smst en de smsjes komen niet aan, worden deze dus wel in rekening gebracht, hou hier rekening mee. Heb zaterdag heel dag proberen te smsen, na contact met de klanten service kwamen we erachter dat ik naar 06-nummers was t smsen met 111 ervoor, hierdoor was men in de veronderstelling dat het een buitenlands nummer was, dit is dus niet het geval. Door de upgrade naar lollipop gaat er dus ergens iets mis (had gewoon de factory image van google). Inmiddels ben ik weer terug gegaan naar android 4.4.4. (ook factory image van google) en is het probleem verholpen.
SMS problemen zijn vooralsnog alleen van toepassing icm Vodafone? Want ik zit hier op Simyo en daar komen smsjes wel aan.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-08 19:06
Lijkt het maar zo of gaat de batterij sneller leeg dan voorheen? Gistermiddag van de lader af gehaald, alleen in de auto 2 x ~15 minuten flitsmeister aangehad met scherm uit, 's avonds op de bank een uurtje liggen webbrowsen/favebooken e.d. en toen had ik nog maar 25% over.
Iemand die dat kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
Resteleiro schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:16:
[...]

SMS problemen zijn vooralsnog alleen van toepassing icm Vodafone? Want ik zit hier op Simyo en daar komen smsjes wel aan.
Geldt voor iedereen waarvan de smsjes na t versturen niet aankomen ( en je onkosten op beginnen te lopen zonder direct verklaarbare redenen )
ICM Vodafone is het probleem iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Smart Lock instellen met een vertrouwd gezicht leidt direct tot een crash bij mij. Bij een collega met een Nexus 5 op Android 5 werkt het wel gewoon prima. Herkenbaar bij iemand?

Reboot al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

striner schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:19:
Lijkt het maar zo of gaat de batterij sneller leeg dan voorheen? Gistermiddag van de lader af gehaald, alleen in de auto 2 x ~15 minuten flitsmeister aangehad met scherm uit, 's avonds op de bank een uurtje liggen webbrowsen/favebooken e.d. en toen had ik nog maar 25% over.
Iemand die dat kan bevestigen?
flitsmeister blijft bij mij wel ens gewoon ordinair hangen, misschien is dat aan de hand? Ik merk een betere accuduur in 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
aardbeix15 schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:34:
Smart Lock instellen met een vertrouwd gezicht leidt direct tot een crash bij mij. Bij een collega met een Nexus 5 op Android 5 werkt het wel gewoon prima. Herkenbaar bij iemand?

Reboot al gedaan.
Bij mij werkt de SmartLock naar behoren. Heb je een schone installatie gedaan, sideloaden of?

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

bardi-1 schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:47:
[...]

Bij mij werkt de SmartLock naar behoren. Heb je een schone installatie gedaan, sideloaden of?
sideloaden maar net ook een sideload gedaan bij een collega en die heeft er geen last van. Ik ga iig nog even mijn cache partition whipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
aardbeix15 schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:50:
[...]

sideloaden maar net ook een sideload gedaan bij een collega en die heeft er geen last van. Ik ga iig nog even mijn cache partition whipen.
Ja en anders even een goede back-up maken en vervolgens clean install doen en testen of het werkt zonder iets terug te zetten.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Of het niet werken van de Face Smart Lock komt doordat ik Apex als launcher gebruikt? maar goed die is helemaal niet actief op het lockscreen (die is stock) dus dat zou eigenlijk geen invloed moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:03
Zelf heb ik altijd veel problemen gehad met windows 8/8.1 met fastboot en adb. Deze versie van adb werkte in 1 x bij mij. Misschien hebben jullier er wat aan.

Heb wel de adb map als omgevingsvariabele moeten opgeven Configuratie scherm -> Systeem -> geavanceerde systeeminstellingen -> Omgevingsvariabelen -> en dan gaat het om de variabele path. Daar heb ik het volgende toegevoegd.
code:
1
C:\Windows\System32;C:\adb3

En dan is abd3 de map waar de adb files instaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Dacuuu op 17-11-2014 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-10 18:05
Resteleiro schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:16:
[...]

Ligt niet bij Android 5.0, maar bij Vodafone. Ik heb Vodafone, besloot m'n simkaart een in een andere telefoon op Android 2.3 te steken, maar ook daar komen ze niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
djmelvee schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:34:
[...]

Ligt niet bij Android 5.0, maar bij Vodafone. Ik heb Vodafone, besloot m'n simkaart een in een andere telefoon op Android 2.3 te steken, maar ook daar komen ze niet aan.
er is wel degelijk iets mis met android 5.0 icm Vodafone.
Downgrade je software maar eens naar android 4.4.4, dan werkt t weer namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:01
pielle007 schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:45:
[...]

Eens, dat is de reden dat ik mij alvast heb voorbereidt op een eventuele downgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
pielle007 schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:45:
[...]

Lees je mijn reactie ook? Ik zeg net dat ik al op een ander toestel met lagere Android versie heb geprobeerd en toen werkte het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Laatst online: 19:32

Barbas

Gallego!

Ik meen hier ook een post te hebben gelezen dat Vodafone de schuld neerlegt bij Android 5.0 en dat zij er verder weinig aan kunnen doen. Ze zijn ook niet betrokken geweest bij de ontwikkeling van 5.0. Kan de post f niet zo snel terugvinden.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
djmelvee schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:53:
[...]

Lees je mijn reactie ook? Ik zeg net dat ik al op een ander toestel met lagere Android versie heb geprobeerd en toen werkte het ook niet.
We zitten op een forum om mekaar te helpen toch??? Dus er wordt gelezen in een forum. Maar kun jij bevestigen door een downgrade te doen naar 4.4.4. dat je probleem is verholpen zodat we alles kunnen uitsluiten?
Heb je gebeld met provider om na te vragen of je onkosten hebt gemaakt vanaf t moment dat je op 5.0 bent overgestapt? (vraag naar je unbilled calls bij vodafone, en controleer of er 111-voor de 06nr's staat).

[ Voor 18% gewijzigd door pielle007 op 17-11-2014 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
.

[ Voor 99% gewijzigd door pielle007 op 17-11-2014 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
.

[ Voor 99% gewijzigd door pielle007 op 17-11-2014 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winDOS
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-10 12:02

winDOS

6.22

Heb nu sinds vrijdag lollipop draaien en loop nu tegen het probleem aan dat ik niet kan verbinden met wifiop het werk. Moet hier met gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Hij zegt dan connecting en gaat meteen weer naar saved. Met het gasten wifi kan ik wel verbinden maar blijft vervolgens de pagina waarik algemeen voorwaarden Miet accepteren blank.

Verder is lollipop wel heel strak en vlot.

C:\>Signature.bat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Niemand anders problemen met de Smart Lock gezichtsherkenning? Crash op 'com.google.process.gapps'

Edit:My bad, ik had 'vertrouwd gezicht' als app uitgeschakeld

[ Voor 200% gewijzigd door aardbeix15 op 17-11-2014 12:30 . Reden: My bad, ik had 'vertrouwd gezicht' als app uitgeschakeld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
pielle007 schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:59:
[...]

We zitten op een forum om mekaar te helpen toch??? Dus er wordt gelezen in een forum. Maar kun jij bevestigen door een downgrade te doen naar 4.4.4. dat je probleem is verholpen zodat we alles kunnen uitsluiten?
Ik - heb - dit - getest - op - een - lagere - Android - versie.

Nee, ik ga dus niet downgraden. Heb gisteren geupgrade. :')
aardbeix15 schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:06:
Niemand anders problemen met de Smart Lock gezichtsherkenning?
Gebruik ik eerlijk gezegd niet, wel even getest. Heb het idee dat het beter werkt dan ooit, though.

[ Voor 23% gewijzigd door djmelvee op 17-11-2014 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
djmelvee schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:07:
[...]

Ik - heb - dit - getest - op - een - lagere - Android - versie.

Nee, ik ga dus niet downgraden. Heb gisteren geupgrade. :')
Bedankt voor je hulp d:)b

Hier is trouwens een ticket aangemaakt met dezelfde issue's https://code.google.com/p...ars&groupby&sort&id=79580

[ Voor 27% gewijzigd door pielle007 op 17-11-2014 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:29
Heb mijn SMS klacht nu via een support chat ook bij Vodafone kenbaar gemaakt. Ze gaven aan het bij Google te zullen melden maar hebben dus nog geen oplossing. De buitenbundel kosten worden wel gewoon gecrediteerd.
Wel vreemd dat alleen Vodafone NL hier problemen mee lijkt te hebben. Op XDA heb ik nog niemand er over gehoord.

Edit: ook een news-submit bij Tweakers gedaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Polster op 17-11-2014 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10 13:43
Iemand een gok wanneer de 5.0 OTA in NL binnenrolt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 11:19
wvkreg schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:42:
Iemand een gok wanneer de 5.0 OTA in NL binnenrolt?
OTA wil je niet eens, van een fresh install ga je sowieso veel meer genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10 13:43
Leg eens uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 11:19
Android is onder de motorkap ontzettend veranderd, bovendien is de kans groot dat je allerlei apps op je telefoon hebt staan die (nog) niet met 5.0 onderweg kunnen. Om nog maar niet te spreken over al de junkfiles en cachefiles die op je telefoon zullen staan. Merkte bij mezelf dat mijn telefoon een stuk sneller en responsiever is geworden sinds de fresh update naar 5.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ties86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-09 19:49
Ik wacht toch graag op een 'normale' update OTA. Dit heeft vele voordelen (voor mij persoonlijk)
-Geen 'gedoe' met bootloader unlocken, flashed etc.
-Instellingen in apps blijven behouden
-Cache data en voortgang van apps blijft behouden

Daarnaast draai ik al maanden ART, dus ik verwacht dat de meeste apps prima blijven draaien onder 5.0

Op mijn Nexus 5 en 7 (2012) trouwens nog geen update ontvangen. Ik ben dus ook wel benieuwd of meer mensen al een reguliere OTA hebben ontvangen. Dat geeft mij in ieder geval een indicatie van de voortgang van de update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazmanian79
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-06 15:26
Als je wacht op de OTA en dan een factory reset doet heb je toch ook een 'fresh install' of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Tazmanian79 schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:00:
Als je wacht op de OTA en dan een factory reset doet heb je toch ook een 'fresh install' of niet?
Dat klinkt echt zo niet logisch :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Ties86 schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:57:
Ik wacht toch graag op een 'normale' update OTA. Dit heeft vele voordelen (voor mij persoonlijk)
-Geen 'gedoe' met bootloader unlocken, flashed etc.
-Instellingen in apps blijven behouden
-Cache data en voortgang van apps blijft behouden
Door te sideloaden heb je ook gewoon de voordelen van de OTA

[ Voor 28% gewijzigd door aardbeix15 op 17-11-2014 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:01
djmelvee schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:01:
[...]

Dat klinkt echt zo niet logisch :')
Is hetzelfde als gewoon een schone installatie via flashen alleen een stuk gemakkelijker.

Gewoon OTA en dan Factory reset, het effect zal dan hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-10 18:07
Mizgala28 schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:20:
[...]

Is hetzelfde als gewoon een schone installatie via flashen alleen een stuk gemakkelijker.

Gewoon OTA en dan Factory reset, het effect zal dan hetzelfde zijn.
Die vraag wilde ik net agan stellen, staat die gewoon hier al :P

Aangezien ik niet dat sideloaden gedoe wil doen, maar denk wel een schone install, is dit dus gewoon een goede optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-10 22:01
Buffalo schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:32:
[...]

Die vraag wilde ik net agan stellen, staat die gewoon hier al :P

Aangezien ik niet dat sideloaden gedoe wil doen, maar denk wel een schone install, is dit dus gewoon een goede optie.
Ja ik ook. Ben een ontzettende noob, hou het wel lekker simpel bij OTA, hoef ik m'n pc niet aan te raken.
Maar dan kan een factory reset toch wel nuttig zijn, zeker mee eens. (af en toe opschonen kan geen kwaad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
tobitronics schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:47:
[...]

Android is onder de motorkap ontzettend veranderd, bovendien is de kans groot dat je allerlei apps op je telefoon hebt staan die (nog) niet met 5.0 onderweg kunnen. Om nog maar niet te spreken over al de junkfiles en cachefiles die op je telefoon zullen staan. Merkte bij mezelf dat mijn telefoon een stuk sneller en responsiever is geworden sinds de fresh update naar 5.0.
Ik heb de OTA via een sideload erop gezet in een half uurtje en heb echt 0 last van problemen. Mijn batterij ging de eerste run 40 uur en 3 uur schermtijd mee, dat heb ik met 4.4.4 nog niet eerder gehad behalve op vakantie met alle data/wifi uit. Ik heb in de afgelopen 2 dagen 0 crashes gehad door onbekende redenen, alleen de Ziggo TV app, TomTom Europe en Mxplayer doen het niet. Voor de laatste is er een oplossing dmv een beta/alpha versie, voor Ziggo TV nog niet maar die kan ik missen.

Verder werkt alles nog soepeler dan voorheen (al zat ik al op ART) en heb ik geen last van de door jou genoemde junk of cache files. Wel ben ik het met je eens dat het geen kwaad kan om een factory reset te doen maar in tegenstelling tot "vroeger" bij mijn HTC toestellen is dat bij de Nexus 5 niet merkbaar nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

precies, door in Android alle cache van apps weg te gooien (optie onder opslag) en een wipe van de cache partition te doen bereik j ook een schone situatie op je toestel met behoud van gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
Polster schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:30:
Heb mijn SMS klacht nu via een support chat ook bij Vodafone kenbaar gemaakt. Ze gaven aan het bij Google te zullen melden maar hebben dus nog geen oplossing. De buitenbundel kosten worden wel gewoon gecrediteerd.
Wel vreemd dat alleen Vodafone NL hier problemen mee lijkt te hebben. Op XDA heb ik nog niemand er over gehoord.

Edit: ook een news-submit bij Tweakers gedaan.
Wat houdt die news submit in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:52
tobitronics schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:47:
[...]
Heb je dat dan gemeten met een OTA toestel erbij ofzo? Of eerst maar de OTA afgewacht (o wacht die is er nog niet...) en toen toch maar een hele rom geflashed :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds afgelopen vrijdag OTA Android 5.0 ge-upgrade en het werkt super. Alle apps (en ik heb er nogal wat) gaan gewoon goed. De meeste hebben ook nog eens een likje Material Design gekregen, en dat vind ik zelf heel prettig (ook al os het puur visueel/cosmetisch)

Ik heb alleen zelf nog het idee dat de accuduur nog niet echt zichtbaar gestegen is, maar daarentegen is een nieuwe OS natuurlijk reden genoeg er meer mee te gaan spelen en op onderzoek uit te gaan. Dus dat zou een reden kunnen zijn dat de batterij niet langer mee lijkt te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
pielle007 schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:16:
[...]

Wat houdt die news submit in?
De redactie tippen. Misschien plaatsen ze dan een nieuwsartikel op de frontpage. Zou kunnen helpen om meer stars in de bugtracker te krijgen en de prioriteit ook bij Vodafone te verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
Polster schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:22:
[...]

De redactie tippen. Misschien plaatsen ze dan een nieuwsartikelen op de frontpage. Zou kunnen helpen om meer stars in de bugtracker te krijgen en de prioriteit ook bij Vodafone te verhogen.
Dat zou wel top zijn, bij vodafone op de chat kunnen ze geen tickets vinden nml.
Ben oud medewerker van VF en nu moet ik hen vertellen waar ze eea naar door moeten sturen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-10 16:34
Nog steeds geen OTA update :(
Dit voegt niks toe. Graag zinvolle post posten.

[ Voor 50% gewijzigd door 13art op 18-11-2014 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-10 11:21
OTA zipfile

Instructies

There, I fixed it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

sideloaden is echt een fluitje van een cent. Ik ben compleet leek op dit gebied. Ik heb de manual van Droid-life (http://www.droid-life.com...-root-or-custom-recovery/) gevolgd en heb nu twee Nexus 5'en gedaan, met behoudt van user-data en zonder ook maar iets te rooten of te unlocken (dus ook de bootloader niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-07 15:42
Ik heb sinds eergisteren ook de 5 geinstalleerd, maar ik heb te lijden onder een gigantische battery drain. Deze nacht heb ik hem om 2u uit de lader genomen (100%) en deze ochtend rond 8u stond hij op 30%. Battery stats tonen niets noemenswaardig, maar die blijken ook niet echt te kloppen heb ik al gelezen op xda.

Nu nog eens getest, hij is een uurtje uit de lader en staat al terug op 86%. Dit terwijl ik er niets met gedaan heb. Dit lijkt mij toch echt niet normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
Nog te vroeg om te zeggen maar mijn batterij verbruik lijkt vergelijkbaar met KitKat (1-2% p/u). Als je meer dan 10% drain per uur hebt zit er echt iets mis. Alle apps nalopen op settings zoals push en synchroniseren en dit uitzetten als je het niet echt gebruikt. Bij accounts alle overbodige sync instellingen uitzetten, vooral Google heeft er een hoop. Google Now uitschakelen en je locatie instellingen checken.

Werkt dat allemaal niet dan met BetterBatteryStats je wakelocks nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb tussen 1-2% drain per nacht, maar heb wel wifi/data uit staan dan. Maar ook met wifi aan is het slechts 2-4% maximaal. Heb ook helemaal geen wakelocks, maar dat had ik ook niet met 4.4.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:51
Ik begin me met de minuut steeds meer aan Lollipop te ergeren. De batterijduur is ronduit dramatisch, performance is bagger (alhoewel het apparaat vlak na de update wel ultrasoepel draaide) en er zitten een hoop dingen in die niet bepaald goed doordacht zijn, zoals bijvoorbeeld het hele volume gebeuren. Jammer dat de consistentie bij Google ontbreekt. Zo' n update hoort op iedere telefoon gewoon goed te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ties86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-09 19:49
X2X2X schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:16:
Ik begin me met de minuut steeds meer aan Lollipop te ergeren. De batterijduur is ronduit dramatisch, performance is bagger (alhoewel het apparaat vlak na de update wel ultrasoepel draaide) en er zitten een hoop dingen in die niet bepaald goed doordacht zijn, zoals bijvoorbeeld het hele volume gebeuren. Jammer dat de consistentie bij Google ontbreekt. Zo' n update hoort op iedere telefoon gewoon goed te werken.
Welke update draai je? En hoe heb je deze geïnstalleerd?

Ik overweeg namelijk om de OTA te sideloaden, maar als er nog kinderziektes in zitten, blijf ik nog lekker op Kitkat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
X2X2X schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:16:
Werkt hier perfect, gaat rond de 14 uur mee met 3:30 screen on tijd.. Incl. Spotify via 4G 2:30 uur achter elkaar (reizen heen en terug).

[ Voor 5% gewijzigd door crypt0rr op 17-11-2014 16:27 ]

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zycho42
pielle007 schreef op maandag 17 november 2014 @ 08:32:
[...]

[...]

Ik heb net met hollandsnieuwe aan de lijn gehangen en daar waren in elk geval geen berichten naar het buitenland bekend (ik merk ook geen gekke dingen in mijn tegoed), vanaf dat ik de laatste preview heb geinstalleerd geen verzonden berichten meer. Ik sms heel weinig dus ik blijf lekker op 5.0, maar het is wel een vervelend probleem. Er dreigt nu de situatie te ontstaan dat Vodafone naar Google wijst en Google niks doet. Een beetje extra aandacht op tweakers zou wel lekker zijn (hint hint).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy101
Ik vraag me wel af, aangezien niet iedereen problemen heeft met het verzenden van SMS bij Vodafone. Welk soort netwerk verbinding hebben jullie (2g-3g-4g)?
Zelf ondervind ik de problemen op 2 & 3g, 4g kan ik helaas niet proberen :)

Misschien kan iemand hier testen of het wel of niet werkt op 4g.. (Graag hoor ik ook van mensen die GEEN problemen hebben welk soort netwerk verbinding ze hebben :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:14

Patrick89

PSN : Gamesource

Hoe wordt de synchronisatie gedaan via bluetooth bij jullie ?
Bij mij in de auto worden contactpersonen alleen nog maar op telefoon nr gesynct (Voorheen foto & adres)

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
thommy101 schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:16:
Ik vraag me wel af, aangezien niet iedereen problemen heeft met het verzenden van SMS bij Vodafone. Welk soort netwerk verbinding hebben jullie (2g-3g-4g)?
Zelf ondervind ik de problemen op 2 & 3g, 4g kan ik helaas niet proberen :)

Misschien kan iemand hier testen of het wel of niet werkt op 4g.. (Graag hoor ik ook van mensen die GEEN problemen hebben welk soort netwerk verbinding ze hebben :) )
4G ging ook fout... Alle frequenties dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy101
pielle007 schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:44:
[...]

4G ging ook fout... Alle frequenties dus
Das nou jammer...
Ben wel blij om te zien dat tweakers hier een front post aan heeft gewijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Volgens mij ligt dat SMS probleem puur aan Hangouts icm Vodafone. Iemand anders hier op tweakers zei dat de SMS app Hello wel werkte, vandaar.

[ Voor 4% gewijzigd door AMD1800 op 17-11-2014 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Probleem met Skype hier, wanneer een inkomende oproep geaccepteerd wordt wordt het scherm zwart en gaat hij naar de pagina met contacten.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
AMD1800 schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:33:
Volgens mij ligt dat SMS probleem puur aan Hangouts icm Vodafone. Iemand anders hier op tweakers zei dat de SMS app Hello wel werkte, vandaar.
Polster en Ik ook hadden vanmiddag de post op frontpage ingediend idd.
Ligt niet aan hangout. Hebben verschillende app geprobeerd waaronder google message
Pagina: 1 ... 88 ... 117 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post on-topic. Gebruik het algemene [Android 5.x.x OTA updates] Ervaringen & Discussie topic om te discussiëren over updaten/sideloaden/OTA's.

Dit topic is er alleen voor ervaringen en discussie met/over de Nexus 5.

Alles over rooten, custom roms & xposed kan besproken worden in[Google Nexus 5] Rooten & Custom ROM's.

Het bespreken van accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Google Nexus 5.

Levertijden mag je in Google Nexus 5 - Importeren, Levertijden en Prijzen bespreken.
Off-topic reacties worden verwijderd.