De animaties zijn zo mooi en zo snel! Android L is prachtig en werkt prima

Zal de boel even snel een beetje samenvatten, so far. Heb niet veel tijd dus het is een beetje kort
Installatie was simpel met Fastboot. Binnen 2 minuten stond Android L erop. Je kan bij de installatie via je Google account je apps terugzetten en zelf aanvinken welke apps je wilt houden en welke niet. Erg handig! En snel dat tie is, ook tijdens het installeren van apps werkt het allemaal vloeiend. Animatieschaal heb ik (ondanks dat het zo mooi is) op 0,5 gezet en ik heb nog geen lag gezien. Well done Google!
Wat minder mooi is, is dat de default DPI op 480 is gezet (al is dat volgens mij normaal ook zo), waardoor alles er nogal groot uit ziet naar mijn smaak. Standaard zet ik in build.prop de LCD Density op 400, dit vind ik veel prettiger en er is meer ruimte. Echter, om dat te doen moet je root toegang hebben...

Dat is te verkrijgen op de volgende manier:
- Flastboot flash boot [bestand uit deze post
http://forum.xda-develope...=56096429&postcount=2889]
Hiermee heb je een andere boot image, waar wel geroot mee kan worden.
- Fastboot flash recovery [TWRP image]
- Download SuperSU 2.14 en zet deze op je data
- Vanuit TWRP recovery kan je deze zip flashen
Hierna heb je root. Met Root Explorer heb ik vervolgens build.prop kunnen aanpassen.
Verder is Agenda niet werkend, dit is te fixen door Google Agenda uit de Play Store te halen.
Muziekapp werkt ook niet bij mij. Gebruik Play Music uit de Play Store.
Ergste is email. Deze werkt ook niet en hier ben ik veel te lang mee aan het prutsen geweest, omdat ik ook een Exchange mailaccount wou toevoegen.
Uiteindelijk heb ik dit kunnen fixen door:
- Instellingen -> Apps -> Email en Exchange Services beide uitschakelen en disablen.
- Google Mail apk van Kitkat, Exchange Services van Kitkat downloaden en die installeren.
Zit nu dus nog met de oude mail applicatie, maar het werkt tenminste. Ook Agenda uit exchange accounts synct goed
Batterijduur tot zover is prima, hij is nu zo'n 8 uur van de lader, 1 uur schermtijd en nog 75% accu. Niet zwaar belast verder, dus ongeveer hetzelfde als wat het was.
Hoop dat ik wat vragen heb kunnen beantwoorden