[Google Nexus 5] Ervaringen en Discussie - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 117 Laatste
Acties:
  • 775.233 views

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:16
noobgrinder schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:14:
[...]

Ik heb dat hoesje, maar na een week ging de coating er al vanaf...
Ik heb dit hoesje nu al bijna 6 maanden en alleen op de hoekjes gaat de rubberlaag er af. Voor de rest ziet hij er nog picobello uit!

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:53

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Zoals ook in de topicwaarschuwing staat: Het bespreken van accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Google Nexus 5 :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• LFA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 13:40

LFA

beantherio schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:34:
Nieuwe geruchten. Deze keer dat er een Nexus 5 "2014" uit gaat komen: http://www.phonearena.com...5.0-Lion-surprise_id60420

Met de goede naam van de Nexus 5 lijkt het me geen verkeerde keuze. En die specs klinken erg goed.
Ik ben benieuwd of deze informatie echt waar is. Bij de Nexus 5 was maanden van te voren zo goed als alles al uitgelekt, en deze keer is er nog bijna niks bekend / gelekt. Ik hoop wel dat de Nexus lijn wordt doorgezet, want tot nu toe bevalt deze me meer dan prima.

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
Vaag ik krijg mijn n5 erg slecht verbonden thuis met wifi. Koppelen aan mijn chromecast gaat al helemaal niet. Alle andere apparaten in huis hebben geen problemen. Iemand een idee? Heb al de n5 een hard reset gegeven en de modem gereset maar beiden zonder positief effect. De n5 vind alle netwerken behalve die van ons thuis soms wel em soms niet.

DaveD

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Significante bug helaasn5 b drain geen idee waardoor get komt en Google blijft still. Begin foster afaik. Uiteraard stock enzo. Het is wel raak de laatste tijd eerst de periodieke seamless homescreen crash en nu een battery leak :( stock Android is toch ook niet heilig.
Wellicht een mine virus oid?

[ Voor 26% gewijzigd door eL_Jay op 11-09-2014 18:38 ]

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:24
DaveD1109 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 18:26:
Vaag ik krijg mijn n5 erg slecht verbonden thuis met wifi. Koppelen aan mijn chromecast gaat al helemaal niet. Alle andere apparaten in huis hebben geen problemen. Iemand een idee? Heb al de n5 een hard reset gegeven en de modem gereset maar beiden zonder positief effect. De n5 vind alle netwerken behalve die van ons thuis soms wel em soms niet.
zou het misschien ook andersom kunnen zitten dat je chromecast het probleem is? Laatste tijd (deze week) hebik zelf ook erg veel gezeik met mijn nexus 5 + chromecast. De chromecast zo nu en dan hard resetten is de 'oplossing'

Strava | AP | IP | AW

• DaveD1109
Webgnome schreef op donderdag 11 september 2014 @ 19:38:
[...]

zou het misschien ook andersom kunnen zitten dat je chromecast het probleem is? Laatste tijd (deze week) hebik zelf ook erg veel gezeik met mijn nexus 5 + chromecast. De chromecast zo nu en dan hard resetten is de 'oplossing'
Het is na een hoop vloeken en tieren gelukt! Vraag me alleen niet hoe! De reden dat ik de schuld bij de n5 leg komt doordat hij ook slecht met mijn wifi thuis connect terwijl hij wel alle andere netwerken ziet. Ben al teruggeweest bij de mediamarkt maar die konden mij niet verder helpen omdat hij daar wel alle netwerken vond. Het begind mij nu echt te irriteren en dat rammeltje van de powerbutton ook dus morgen weer naar de mediamarkt. Benieuwd of ze willen helpen aangezien ze gisteren mij aanboden het toestel terug te nemen tegen 10% waarde vermindering en €19,- refurbish kosten. Heb het toestel nu net 3 dagen!

DaveD

• eL_Jay
https://code.google.com/p/android/issues/detail?id=70755 wat info gevonden en waarschijnlijk een app die het veroorzaakt. Aangezien skype de enige app is die ik recent heb geïnstalleerd zal ik die eens verwijderen en het verbruik morgen monitoren.

• secretdk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-05 10:46
Als ik me locatie zooi aanzet dan heb ik vaak dat google services of google play services me batterij opvreet. Iemand een idee hoe ik dat oplos?

• DaveD1109
secretdk schreef op donderdag 11 september 2014 @ 21:32:
Als ik me locatie zooi aanzet dan heb ik vaak dat google services of google play services me batterij opvreet. Iemand een idee hoe ik dat oplos?
Locatie uitzetten??? 8)7

DaveD

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
Kudos voor deze scherpe jarige. _/-\o_

• DaveD1109
:+
Domokun schreef op donderdag 11 september 2014 @ 21:53:
[...]

Kudos voor deze scherpe jarige. _/-\o_

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10 13:43
Me locatie? wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:08
Locatiebepaling. Ga naar instellingen en kijk bij 'locatie'. Daar kun je dat uitzetten, vreet het ook geen batterij meer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-10 15:40
Mijn Nexus 5 heeft sinds vanochtend ineens random reboots, soms schakelt hij gewoon uit. Iemand hier ervaring mee of een eventuele oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
eL_Jay schreef op donderdag 11 september 2014 @ 21:11:
https://code.google.com/p/android/issues/detail?id=70755 wat info gevonden en waarschijnlijk een app die het veroorzaakt. Aangezien skype de enige app is die ik recent heb geïnstalleerd zal ik die eens verwijderen en het verbruik morgen monitoren.
Verwijderen van skype lijkt het probleem opgelost te hebben

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 14:32
Sinds gisteravond in het bezit van een nexus 5 wit met Android L (tweedehands gehaald)

Toestel werkt super snel! (sneller dan 4.4.2 vind ik)

Toestel heeft alleen wat zand/stof tussen het bezel en scherm.. papiertje er tussen lukt niet echt omdat het echt goed vast zit :(

Is er een manier om dunne zandkorreltjes en of stof eruit te halen? (het is een gap van ong 0,5 mm)

• DaveD1109
Knamix schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 19:19:
Sinds gisteravond in het bezit van een nexus 5 wit met Android L (tweedehands gehaald)

Toestel werkt super snel! (sneller dan 4.4.2 vind ik)

Toestel heeft alleen wat zand/stof tussen het bezel en scherm.. papiertje er tussen lukt niet echt omdat het echt goed vast zit :(

Is er een manier om dunne zandkorreltjes en of stof eruit te halen? (het is een gap van ong 0,5 mm)
Een stuk plakband beetje in een punt/driehoek vouwen. Blijft het aan plakken.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

eL_Jay schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:29:
[...]

Verwijderen van skype lijkt het probleem opgelost te hebben
ik had hetzelfde issue. Wel raar dat Google er in 2 Android-versies nog steeds geen oplossing voorheeft. Of het is prutswerk van Skype, dat kan natuurlijk ook.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Zuaro schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:50:
Mijn Nexus 5 heeft sinds vanochtend ineens random reboots, soms schakelt hij gewoon uit. Iemand hier ervaring mee of een eventuele oplossing?
Jep, heb ik ook last van gehad. Uiteindelijk terug naar winkel voor reparatie gestuurd. Heb hem nu 3 dagen in gebruik en er geen last meer van gehad (even afkloppen). Ik weet alleen niet wat ze gedaan hebben, sorry.

Ik zag zojuist dat ik bij batterij veel meer info had dan vroeger (voor mijn gevoel). Hebben anderen alle info over 'sleutelhanger'(?) etc. ook?
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/19812163/Screenshot_2014-09-14-19-21-02.png

[ Voor 23% gewijzigd door Orian op 14-09-2014 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:43
:'( :'( Vrijdag mijn N5 verloren / laten stelen. Helemaal ruk want ik ben nu weer terug naar mijn Galaxy Nexus die echt merkbaar laaaaaaaaanggggggggzaaaaaaaaaaaaaaaaam is..

De vraag is echter, wat nu? Hij is sowieso door iemand gevonden want hij stond direct uit zodra ik er achter kwam, niet traceerbaar via ADM, balen dus. Ik zal hem niet terug krijgen, dus op zoek naar een nieuwe telefoon.. De Nexus 5 blijft wel echt een heerlijke telefoon dus twijfel nu heel erg om gewoon een nieuwe te halen.. Ben namelijk bang dat een nieuwe telefoon met android L groter wordt dan 5" en dat wil ik niet.. Lastig!

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:00
Maardiweb schreef op maandag 15 september 2014 @ 14:54:
:'( :'( Vrijdag mijn N5 verloren / laten stelen. Helemaal ruk want ik ben nu weer terug naar mijn Galaxy Nexus die echt merkbaar laaaaaaaaanggggggggzaaaaaaaaaaaaaaaaam is..

De vraag is echter, wat nu? Hij is sowieso door iemand gevonden want hij stond direct uit zodra ik er achter kwam, niet traceerbaar via ADM, balen dus. Ik zal hem niet terug krijgen, dus op zoek naar een nieuwe telefoon.. De Nexus 5 blijft wel echt een heerlijke telefoon dus twijfel nu heel erg om gewoon een nieuwe te halen.. Ben namelijk bang dat een nieuwe telefoon met android L groter wordt dan 5" en dat wil ik niet.. Lastig!
Als ik op dit moment een nieuw toestel zou moeten kopen dan zou dat vrijwel zeker weer een Nexus 5 zijn. Hij zit nog steeds in een bijzondere hoek qua prijs/prestatie-verhouding. Ik zie nog geen echt alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:13

echt balen. is er eigenlijk goede software om hem te tracken? ook als hij weer aangezet wordt?
of een custom rom met tracking ingebouwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-10 15:30

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik zou heel even wachten om te zien wat er waar is van die Nexus 5 2014 geruchten.
Las net berichten dat Android L nog deze maand wordt gereleased, dus wie weet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
:'( :'( Vrijdag mijn N5 verloren / laten stelen.
Als eerste aangifte doen en je IMEI nummer registreren.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:46
Op een geroot toestel vind ik Avast Anti-theft nog een van de betere tracking apps. Heb zelf via tasker ingesteld dat van zodra mijn nexus5 de bluetooth verbinding kwijt is met mijn Pebble, het lock-screen geactiveerd wordt.
En via Xposed kan je mijn toestel niet uitschakelen als deze op lock-screen komt. Het instellingen menu zit ook sowieso achter een extra pincode.

Een paar kleine tweaks die het voor de vinder/dief moeilijker moeten maken om mijn toestel uit te schakelen/deactiveren en die mij meer tijd geven om het toestel te traceren. Gelukkig nog nooit nodig gehad.

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:30
Heb zelf Prey in gebruik voor tracking, gelukkig nog niet nodig gehad :P Daarmee kun je ook foto's maken enzo zonder dat de user dat doorheeft.

[ Voor 58% gewijzigd door ThinkPad op 15-09-2014 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Cerberus is ook een goede app.
Heb hem compleet verborgen en als systeem app geïnstalleerd.
Overleeft dus zelfs een factory reset 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ComTech schreef op maandag 15 september 2014 @ 20:45:
Cerberus is ook een goede app.
Heb hem compleet verborgen en als systeem app geïnstalleerd.
Overleeft dus zelfs een factory reset 😀
En hoe heb je dat gedaan? Kan dat standaard met Cerberus.
Ziet er op het eerste gezicht wel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
lukadad schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:59:

En via Xposed kan je mijn toestel niet uitschakelen als deze op lock-screen komt. Het instellingen menu zit ook sowieso achter een extra pincode.
Dit vind ik wel een handige, want mijn telefoon stond natuurlijk meteen uit. Daarnaast is een beetje handige dief natuurlijk zo in het recovery menu en ben je met een factory reset al helemaal van de 'standaard' tracking af die bijvoorbeeld via de device manager gedaan wordt. Het niet kunnen uitzetten van de telefoon is dus nuttig. Daarnaast had ik vroeger altijd anti-theft apps geinstalleerd staan, maar nu natuurlijk weer niet.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Laatst online: 20:10

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

lukadad schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:59:
Ook niet hard uitschakelen door de schakelaar enkele seconden ingedrukt te houden? Als dat zo is klinkt dat wel erg interessant namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Bastiaan schreef op maandag 15 september 2014 @ 23:02:
[...]

Ook niet hard uitschakelen door de schakelaar enkele seconden ingedrukt te houden? Als dat zo is klinkt dat wel erg interessant namelijk.
Totdat je toestel is vastgelopen en je moet wachten totdat de batterij leeg is :D

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Laatst online: 20:10

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Nvm :P

[ Voor 96% gewijzigd door Bastiaan op 15-09-2014 23:48 . Reden: Goed lezen, Bastiaan, goed lezen... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

iCy schreef op maandag 15 september 2014 @ 23:42:
[...]

Totdat je toestel is vastgelopen en je moet wachten totdat de batterij leeg is :D
Of je dief probeert je batterij uit je Nexus 5 te halen 8)7

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
weertenaar schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:15:
[...]

echt balen. is er eigenlijk goede software om hem te tracken? ook als hij weer aangezet wordt?
of een custom rom met tracking ingebouwd :)
Android Apparaatbeheer, gebruik ik vanaf het begin van mijn Android loopbaan. Ook AVG Pro zitten tracking functies in, zoals het ongemerkt foto's nemen en het zien van je preciese GPS locatie. Ook kan je hem overlaten gaan, locken op afstand met een wachtwoord en bepalen welk bericht degene krijgt te zien en je kunt ook nog een je toestel compleet whipen op afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Laatst online: 09:13
ik denk dat ik ook maar eens ga rooten en dit ga installeren als L uit is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
weertenaar schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:51:
ik denk dat ik ook maar eens ga rooten en dit ga installeren als L uit is.....
Zou het ook doen, heeft eigenlijk alleen maar voordelen. Heb er echt totaal geen spijt van dat ik dit heb gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:46
Bastiaan schreef op maandag 15 september 2014 @ 23:02:
[...]

Nee, een harde reset kun je niet uitschakelen, tenzij je echt iets fysieks aanpast in je toestel (aan/uit knop er uit halen?) Bij een toestel met verwijderbare batterij is het natuurlijk nog simpeler.

In de Xposed Advanced Power Menu kun je daarbij ook een nep-uitschakel knop voorstellen.

- In het best-case scenario zit je met een domme vinder/dief die denkt dat hij je toestel uitgeschakeld heeft (terwijl het louter het scherm is) en kun je nog traceren via wifi, gps en gsm.
- In het worst-case scenario zit je met een slimmerik die direct een hard-reset uitvoert, het toestel reboot en die de volumeknop inhoudt, hierdoor in fastboot modus komt en daar je toestel uitschakelt en als laatste ook nog eens je sim-kaart er uit haalt. Traceren, no way.

- Plaatst deze er een eigen sim-kaart in, dan krijg ik direct een sms van Avast en kan ik via sms-commando's mijn toestel traceren, blokkeren, foto en/of geluid opnemen of volledig wissen.

- De slimme vinder kan dan natuurlijk ook altijd nog een ROM flashen, maar dan wist deze daarbij direct ook al mijn gegevens.

Kortom, mijn toestel kan ik misschien niet in alle omstandigheden terugvinden, maar ik ben er ook gerust in dat niemand aan mijn data in mijn toestel kan geraken.

Alleen al daarom wil ik enkel een toestel met root-toegang en de Nexus reeks is daarvoor uiterst geschikt.

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Ik heb sinds enige tijd geen symbooltje meer voor datagebruik, slechts altijd de "R" (Tele2). Meer mensen hier last van en hoe krijg ik dit terug? Wil graag weten wanneer ik een goede verbinding heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:42
Batsu schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:41:
Ik heb sinds enige tijd geen symbooltje meer voor datagebruik, slechts altijd de "R" (Tele2). Meer mensen hier last van en hoe krijg ik dit terug? Wil graag weten wanneer ik een goede verbinding heb...
Heb ook tele2 maar nog altijd 3g of H in beeld. De R alleen toen ik vorige week in Duitsland was, maar dat is logisch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:16
Maardiweb schreef op maandag 15 september 2014 @ 22:28:
[...]

Dit vind ik wel een handige, want mijn telefoon stond natuurlijk meteen uit. Daarnaast is een beetje handige dief natuurlijk zo in het recovery menu en ben je met een factory reset al helemaal van de 'standaard' tracking af die bijvoorbeeld via de device manager gedaan wordt. Het niet kunnen uitzetten van de telefoon is dus nuttig. Daarnaast had ik vroeger altijd anti-theft apps geinstalleerd staan, maar nu natuurlijk weer niet.. ;(
Probeer dit eens http://www.trackimei.com/

System | Racing is in my Blood

• LFA
  • Laatst online: 03-07 13:40

LFA

yorroy schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:13:
[...]

Heb ook tele2 maar nog altijd 3g of H in beeld. De R alleen toen ik vorige week in Duitsland was, maar dat is logisch..
Ik heb hetzelfde. Alleen af en toe valt mijn bereik weg als ik onderweg ben, en dan staat er soms wel een R in beeld.

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-10 09:17
Ik kom van 4.1 op een Sony Xperia S af, ik loop tegen wat geks aan. Wellicht is het standaard KitKat, maar ik vind 't niet echt handig.

Stel: ik zit in een WhatsApp conversatie, en ben klaar met berichtjes sturen. Dan druk ik op terug, chat overzicht, nogmaals terug om dan naar het vorige scherm te gaan. Dat was in deze het homescreen. Echter krijg ik dan voor een flits een (willekeurige?) app uit mijn 'recent apps' stack te zien. Dat wil ik niet!

Weet iemand hoe ik dat kan uitzetten, of dit een bug is, of dat ik er maar gewoon aan moet wennen en niet zo moet miepen ;) ?

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
bartsled schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:06:
Ik kom van 4.1 op een Sony Xperia S af, ik loop tegen wat geks aan. Wellicht is het standaard KitKat, maar ik vind 't niet echt handig.

Stel: ik zit in een WhatsApp conversatie, en ben klaar met berichtjes sturen. Dan druk ik op terug, chat overzicht, nogmaals terug om dan naar het vorige scherm te gaan. Dat was in deze het homescreen. Echter krijg ik dan voor een flits een (willekeurige?) app uit mijn 'recent apps' stack te zien. Dat wil ik niet!

Weet iemand hoe ik dat kan uitzetten, of dit een bug is, of dat ik er maar gewoon aan moet wennen en niet zo moet miepen ;) ?
Is een bug. Zit er al een poosje in, though. In Android L preview nog geen last van gehad.

• Quad
  • Nu online
Het is een bug. Heb het op mijn OnePlus One met CM11s ook nog wel eens. Op de Nexus 5 is het helemaal te gek ja. :+

PVOutput☀️

• djmelvee
Ook wel eens gezien op mijn Nexus 4, in de nieuwste Nightly van CM11 geen last meer van gehad tot nu toe.

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-10 09:17
Ah een bugje dus. Nog even op L wachten dan, thanks voor de reacties! :)

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:21
Smultie schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:16:
[...]

Is een bug. Zit er al een poosje in, though. In Android L preview nog geen last van gehad.
Nope, in Android L preview heb ik er ook last van gehad.

• DaLucovic
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-09 23:39
Batsu schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:41:
Meer informatie vind je hier:

GOT topic: Probleem: Android 4.4.3 + Telfort

EDIT: Onduidelijk waarop ik reageerde.

[ Voor 58% gewijzigd door DaLucovic op 17-09-2014 12:49 ]

Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic

• Quad
  • Nu online
Dat heeft geen betrekking met de posts hierboven.

PVOutput☀️

• DaLucovic
EDIT: Andere post aangepast, deze was overbodig.

[ Voor 91% gewijzigd door DaLucovic op 17-09-2014 12:50 ]

Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic

• Quad
  • Nu online
Ah, dan even je post editen en bovenstaande quote in je post plakken, scheelt weer. :Y)

PVOutput☀️

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:42

Ik heb het sinds 4.4.3 op zowel de N5 als de N4. M.n. uit whatssapp, maar ook bij het "afsluiten" van andere apps. Vooral irritant als ie iets als maps opstart waarmee dus gewoon je gps weer aangaat :P

• Maardiweb
lukadad schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:37:
[...]

Nee, een harde reset kun je niet uitschakelen, tenzij je echt iets fysieks aanpast in je toestel (aan/uit knop er uit halen?) Bij een toestel met verwijderbare batterij is het natuurlijk nog simpeler.

In de Xposed Advanced Power Menu kun je daarbij ook een nep-uitschakel knop voorstellen.

- In het best-case scenario zit je met een domme vinder/dief die denkt dat hij je toestel uitgeschakeld heeft (terwijl het louter het scherm is) en kun je nog traceren via wifi, gps en gsm.
- In het worst-case scenario zit je met een slimmerik die direct een hard-reset uitvoert, het toestel reboot en die de volumeknop inhoudt, hierdoor in fastboot modus komt en daar je toestel uitschakelt en als laatste ook nog eens je sim-kaart er uit haalt. Traceren, no way.

- Plaatst deze er een eigen sim-kaart in, dan krijg ik direct een sms van Avast en kan ik via sms-commando's mijn toestel traceren, blokkeren, foto en/of geluid opnemen of volledig wissen.

- De slimme vinder kan dan natuurlijk ook altijd nog een ROM flashen, maar dan wist deze daarbij direct ook al mijn gegevens.

Kortom, mijn toestel kan ik misschien niet in alle omstandigheden terugvinden, maar ik ben er ook gerust in dat niemand aan mijn data in mijn toestel kan geraken.

Alleen al daarom wil ik enkel een toestel met root-toegang en de Nexus reeks is daarvoor uiterst geschikt.
Nice. Klinkt inderdaad erg goed. Een third-party app als cerberus, prey of avast is wel echt een must. Android apparaatbeheer heb ik geprobeerd maar die connect lang niet altijd, plus je krijgt geen melding als je telefoon weer aan gaat met een andere SIM erin.
Ik wacht de nieuwe nexus(sen??) nog even af, anders wordt het misschien wel gewoon een nieuwe N5! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-10 11:59

Bolletje

Moderator Harde Waren
Vandaag weer een hele warme broekzak; de Nexus 5 was weer in de knoop met mm-qcamera-daemon. Het komt denk ik door Snapchat.

Daarnaast is gesprekskwaliteit en het bereik met Vodafone in mijn omgeving wel slecht. Het lijkt net alsof het de laatste tijd minder is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Ik kwam er gisteren achter dat 1 van de pootjes van de X en de U op de achterkant eruit gevallen is... :(
Nu ik effe goed kijk, zie ik dat ze bijna allemaal los zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Paling1 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:27:
Ik kwam er gisteren achter dat 1 van de pootjes van de X en de U op de achterkant eruit gevallen is... :(
Nu ik effe goed kijk, zie ik dat ze bijna allemaal los zitten.
Welke pootjes bedoel je :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Bolletje schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:07:
Vandaag weer een hele warme broekzak; de Nexus 5 was weer in de knoop met mm-qcamera-daemon. Het komt denk ik door Snapchat.

Daarnaast is gesprekskwaliteit en het bereik met Vodafone in mijn omgeving wel slecht. Het lijkt net alsof het de laatste tijd minder is geworden.
Dat idee heb ik ook sinds het uitrollen van het 4g netwerk.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Die van de NEXUS letters op de achterkant van het toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 09:45
Op de een of andere manier is mn nexus net uitgevallen en kan niet meer opstarten. Hij is geroot en verder stock. Na het starten in recovery mode, probeer ik te backuppen, maar de recovery kan geen partities/ mounts vinden. Iemand enig idee wat te doen? :?
Internal storage lijkt leeg te zijn

update: heel raar, het OS was weg. Heb via een toolkit opnieuw ge unroot en nieuwe stock rom geinstalleerd. Nu doet alles het weer... :X 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door smartie89 op 19-09-2014 23:26 ]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:16
Paling1 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 18:38:
[...]

Die van de NEXUS letters op de achterkant van het toestel
Heb ik ook gehad. Nieuwe achterkant gekocht en ook die gaan alweer loszitten.

Beetje jammer.
Dit is mij nog nooit opgevallen? Net even gedaan en dat gebeurt hier niet (N5, Kitkat).
Ik heb wel de schermanimaties op 0,5x gezet.

Overigens, tip van de dag voor rooted toestellen: pas je LCD_Density aan! Ik heb 'm nu op 380 staan, 5 apps in de breedte en veel meer ruimte. Aanrader!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• tjaeuhm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-12-2023
Dubrillion schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:42:
[...]

Oeeeeeh het geluid bij opnames... ik was twee weken geleden bij een concert... SLECHT SLECHT !!! |:(
Dat mogen ze inderdaad goed verbeterd hebben zeg :o
Het geluid is abnormaal slecht inderdaad.
Mijn vorige nexus (de galaxy) kon dat wel.. dit klinkt alsof je je boxen opblaast.. je hoeft er niet eens aan te beginnen.. heel slecht.

Verwijderd

Mijn telefoon loopt de laatste tijd altijd vast wanneer ik een tiny planet wil maken. Ik krijg dan de melding "Camera gestopt" App opnieuw installeren heb ik al eens geprobeerd. Maar helaas geen resultaat.

Zijn er meer die hier last van hebben? Of weet iemand een oplossing voor dit probleem?
bvb :)

• Snuurtje
  • Laatst online: 07-10 09:42
Hier nog mensen die ik blij kan maken met een kapotte nexus5? Hij is na een motorongeluk enigzins verbogen en scherm helemaal kapot. Kan m nog wel als schijf benaderen en de camera module, batterij en vast een aantal andere componenten zijn dus nog in orde. Als ik er iemand blij mee kan maken voor de verzendkosten en een habbekrats doe even een pm. Kom zelf uit Haarlem.

EDIT: reeds weg!

[ Voor 4% gewijzigd door Snuurtje op 22-09-2014 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 15:51
Ik heb mijn nexus 5 nu al een half jaar in bezit, en nog steeds een pracht toestel.

Echter heb ik nu in 1 keer wat problemen ermee.

- De letters op de achterkant ''nexus'' laten los en vallen eraf (ik ben de S en N al kwijt..)
- Ik heb 2 haarscheuren in het frame naast de volume knoppen links en naast het simslot rechts) Dit terwijl hij nog nooit is gevallen of gestoten. Het lijkt net alsof de frame te strak erom heen zat..

Iemand ook ervaring hiermee? en denken jullie dat dit binnen de garantie valt? zo nee is de frame van het toestel zelf te vervangen?

[ Voor 5% gewijzigd door AlphaWierie op 21-09-2014 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
ik ben de X en deel van de u kwijt. De rest volgt vrees ik. De achterkant is wel te vervangen.

Voor bepaalde: hoe valt de L versie als daily driver mee? (welke rom maakt nix uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:21
Kenny1001 schreef op zondag 21 september 2014 @ 12:02:
ik ben de X en deel van de u kwijt. De rest volgt vrees ik. De achterkant is wel te vervangen.

Voor bepaalde: hoe valt de L versie als daily driver mee? (welke rom maakt nix uit)
Ik heb de Nexus sinds de launch en de letters zitten er nog keurig op.

L als daily driver is best goed, al verbruikt het veel mee Ram heb ik het idee. Applicaties worden vaak opnieuw opgestart en de Google Now Launcher kapt er ook wel eens mee. Verder vind ik de quick settings erg handig, en ook de notificaties op je lockscreen is een prima toevoeging. Accuduur verschilt niet veel van Android 4.4.4, soms iets beter, dan weer ietsjes minder. Ik heb nog nooit een reboot gehad, dus qua stabiliteit is het redelijk in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MattH
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04-2022

MattH

MIAUW!

De letters op de achterkant heb ik er maar uit gepulkt, nadat ik een paar stukjes kwijt was. Ziet er heel 'material design' uit ;)

Haarscheurtjes naast het simslot heb ik inderdaad ook, maar die lijken zich niet uit te breiden en hij voelt nog steeds solide.

Webdeveloper, Whisky-freak, Fotograaf | DrankVinder prijsvergelijker | Het Whisky forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 15:51
MattH schreef op zondag 21 september 2014 @ 15:04:
De letters op de achterkant heb ik er maar uit gepulkt, nadat ik een paar stukjes kwijt was. Ziet er heel 'material design' uit ;)

Haarscheurtjes naast het simslot heb ik inderdaad ook, maar die lijken zich niet uit te breiden en hij voelt nog steeds solide.
Dan heb je precies het zelfde als mij. Het voelt idd nogsteeds solide. Maar ik verkoop meestal mijn telefoon na 2 jaar, en dit is wel een waarde vermindering, aangezien hij niet meer zgan is.. daarom vind ik het jammer.

Ik heb ook alle letters eruit gepulkt. Hoe heb jij de lijmresten weggekregen? ik denk als het netjes wordt schoongemaakt dat het misschien wel mooier eruit ziet als ervoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:14

Greveldinges

Thank you, thank you very much

Ik heb een haarscheurtje van de headphone jack naar het scherm, dus alleen in de plastic bovenkant van het toestel. Hij kraakt verder niet, en hij valt niet op, dus ik heb er niet echt last van. Ik snap alleen niet hoe het scheurtje daar komt, ik gebruik altijd een hoesje en het is niet na een val gebeurd.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik heb ook last van een scheurtje. :+

Concrete floor 1, Nexus 5 0.

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/11v6yo2.jpg

Grappige is wel dat hij verder gewoon prima werkt. Scrollen gaat as normal en de touch knoppen aan de onderkant werken ook gewoon. Hele schermen zijn overrated. :D

[ Voor 3% gewijzigd door Sagaris op 21-09-2014 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:37
Duur grapje. Scherm vervangen is niet goedkoop. Maar je geeft al aan dat je scherm het nog doet dus dat scheelt.
Wat ga je ermee doen, nieuw scherm er op laten plaatsen?

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Neh, aanschafprijzen van een nieuwe vallen mijns inziens mee dus er komt al een nieuwe aan. Deze bewaar ik denk ik als backup telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:37
Ja voor €330 heb je al een nieuw toestel idd. Scherm alleen al kost rond de $100.
Backup phone altijd handig ;).

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Laatst online: 15:22
Als het voor de rest nog werkt is dit misschien wel wat http://www.phoneonderdele...ouchscreen-digitizer.html lijkt me alleen het voorste glas.Heb je voor 3 tientjes weer een mooie telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
wortelsoft schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:52:
Als het voor de rest nog werkt is dit misschien wel wat http://www.phoneonderdele...ouchscreen-digitizer.html lijkt me alleen het voorste glas.Heb je voor 3 tientjes weer een mooie telefoon
Thanks voor de link! Misschien inderdaad maar eens op een regenachtige zondag proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:26
Iemand een idee of het normaal is dat bluetooth tethering steeds uit gaat?

Ik heb dit aangezet, omdat mijn auto (v40) via die manier ook internet verbinding heeft. Echter, steeds als ik de auto heb gestart en gestopt en hij dus verbinding heeft gehad, gaat het vinkje van tethering uit.
Bluetooth laat ik altijd aan staan, maar ik zou dus ook graag zien dat dat vinkje dan ook aan blijft.

Er zijn wel apps die ervoor zorgen dat bij een reboot het gelijk weer aan staat, maar daar heb ik in dit geval weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:16
Ware het niet dat zo'n gelamineerde glasplaat alles behalve simpel is om te vervangen. Eigenlijk alleen foutloos te doen door machines. Niet voor niks kiezen de meeste reparateurs ervoor om de volledige displaymodule te vervangen (dus inclusief scherm, en daarom een stuk duurder, >100 euro).

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Iemand tips hoe ik chromecast aan de praat krijg op de N5? (iphone 4 was plug en play, bij mij stock n5 verschijnt nergens het icoontje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
eL_Jay schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:27:
Iemand tips hoe ik chromecast aan de praat krijg op de N5? (iphone 4 was plug en play, bij mij stock n5 verschijnt nergens het icoontje)
Zit je wel op dezelfde wifi? Als je bijvoorbeeld een 2,4ghz en 5ghz band hebt, moet je wel zorgen dat je met je Nexus ook op de 2,4ghz zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Laatst online: 09-10 20:20

Zyron

BWRAAAAP

Vreemd probleem met m'n Nexus 5.

Vorige week de stockrom eraf gegooid (continu foutenrapporten, geen idee) en vervangen door Cynanogenmod 11S. Werkte soepel, ware het niet dat ik ook daarna een paar dagen foutrapporten kreeg.. en nog veel irritanter, random reboots. Wanneer de telefoon aan de lader ligt (zowel USB als AC) komt 'ie dan ook in een bootloop terecht, wanneer ik 'm dan weer ontplug boot 'ie weer gewoon. Vanmiddag gereset naar stock, maar het probleem van de random reboots (en bootloops wanneer 'ie stroom krijgt), blijft.

Iemand enig idee?

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:40
probeer eerst eens een andere adapter en kabel, als dat niet helpt, dan is er toch iets intern aan het afsterven

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehaktstaaf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:45
Nou, mijn Nexus zit ook in een bootloop. Alleen wordt dit bij mij volgens mij veroorzaakt door de power button. Had de laatste tijd al regelmatig dat hij een enkele druk registreerde als 2 of dat hij even bleef hangen en ik het afsluitmenu ervoor kreeg.
Nu kan ik er helemaal niks meer mee. Ik krijg 'Google' te zien, zo af en toe haalt hij het tot de bewegende bolletjes en schakelt dan weer uit.
Iemand nog een idee wat ik zou kunnen proberen? Vooralsnog maar weer mijn Lumia 925 uit de kast gehaald, die is tenminste betrouwbaar...

Edit:

In deze Youtube video is hetzelfde probleem te zien, waar ook over de powerbutton wordt geopperd. Ik zal morgen weer eens naar de Mediamarkt, zucht. Met mijn Nexus al 4 keer eerder geweest |:(

[ Voor 18% gewijzigd door gehaktstaaf op 22-09-2014 17:14 ]

Vrijstaande woning 1998, 212m², RD3,6. Geen na-isolatie, originele beglazing. 100m² VV, Adlar 6KW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik heb de laatste tijd ook steeds meer bugreports "released-key", naar verluidt komt dat doordat hij denkt dat ik de knoppen ingedrukt houd om een bugreport te maken.

Ik heb inderdaad ook het vermoeden dat de knoppen na verloop van tijd een beetje lam worden. De nexus 5 is aangekondigd op 31 Oktober 2013, dus als het goed is heeft iedereen nog garantie. Al is de kans wel groot dat hij precies na de garantie echt stuk gaat ;) Ik heb er zelf een van de eerste lichting (besteld op 3 November), maar verder geen problemen mee gehad, ook niet de dingen die veel voorkwamen bij het eerste model. Ze hebben later wat veranderingen doorgevoerd. Alleen de losgaande letters achterop, daar heb ik wel last van.

Helaas zitten de microswitches van de drie knoppen op het moederboard van de telefoon dus zelf vervangen gaat niet zo 1-2-3 lukken :'( Dat zijn super kleine switches en ze zitten gesoldeerd, die vervang je niet zomaar. Ik hoopte eigenlijk dat ze op een aparte flex-pcb zaten ofzo maar dat is dus niet het geval. Aan de andere kant, als het wel lukt ben je voor een euro of twee klaar :)

Het zou natuurlijk ook nog iets mechanisch kunnen zijn, maar dat voel je meestal wel, dat de knop blijft hangen.

[ Voor 35% gewijzigd door GekkePrutser op 22-09-2014 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Laatst online: 07-10 09:42
Sagaris schreef op zondag 21 september 2014 @ 17:44:

[afbeelding]

Grappige is wel dat hij verder gewoon prima werkt. Scrollen gaat as normal en de touch knoppen aan de onderkant werken ook gewoon. Hele schermen zijn overrated. :D
Ahjo, geen voorrang krijgen op de motor en met onder andere je broekzak tegen een auto knallen... :-p

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/b4iviv.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/5e71v4.jpg

Alles doet t nog, op t scherm na!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLucovic
Sagaris schreef op zondag 21 september 2014 @ 17:44:

[afbeelding]

Een glass protector heeft me daar een keer van gered, van 1,5 meter scherm-first op de grond en enkel de glass protector kapot. Ik mag denk ik wel in mijn handjes klappen met dat resultaat, maar daar koop je zo'n ding ook voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-10 15:30

Ken.

\m/.([oO]).\m/

eL_Jay schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:27:
Ik zou beginnen met het installeren van de Chromecast app ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Mijn scherm is ook kapot gegaan afgelopen week, uit m'n broekzak plat op de stenen gevallen. Touchscreen werkt verder allemaal nog perfect, buiten een paar barsten. Iemand ervaring met die touchscreen digitizer erop te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Ken. schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:49:
[...]

Ik zou beginnen met het installeren van de Chromecast app ;)
Uiteraard gedaan ;) (volgens mij kan je anders geen installatie doen).
Probleem is dus dat het chromecast icoontje nergens wordt toegevoegd waar het bij de bejaarde Iphone 4 download en play was. (zou je niet verwachten van een google flagship device waar het flagship device van de grote concurrent het out-of-the-box gewoon doet.)
Exocet schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:35:
[...]

Zit je wel op dezelfde wifi? Als je bijvoorbeeld een 2,4ghz en 5ghz band hebt, moet je wel zorgen dat je met je Nexus ook op de 2,4ghz zit.
Hebben een standaard routertje (2.4) dus dat is het probleem niet, hij maakt ook wel een initiele verbinding (daardoor heb ik hem kunnen installeren). De verbinding tussen de device lijkt echter zeer instabiel te zijn bij de N5, waardoor het in zijn geheel nix doet.

Blijft gewoon frapant want je zou van google toch enige optimalisatie mogen verwachten (weet dat apple meuk heerlijk samenwerkt)

[ Voor 39% gewijzigd door eL_Jay op 23-09-2014 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
eL_Jay schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:55:

Blijft gewoon frapant want je zou van google toch enige optimalisatie mogen verwachten (weet dat apple meuk heerlijk samenwerkt)
Zou het misschien ook aan jou(w telefoon/netwerk) kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-10 14:35
Ik zat een beetje te rommelen in SketchUp. Als ze deze telefoon nou eens maakte _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7frR8GO.png

Dubbele speakers, grote batterij onder het toetsenbord, en natuurlijk camera's enz. Maar het is even een mock-up :*)

[ Voor 37% gewijzigd door Dubrillion op 23-09-2014 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:14

The Deaken

Nexus

Zijn er meer mensen die problemen hebben met embedded youtube filmpjes?

Op fb komt er wel eens wat voorbij, daar klik je dan op dan kom je op een website met een embedded youtube. Het laden duurt lang, erg lang. Soms begint het filmpje en houdt het daarna op met de volgende melding.
Afbeeldingslocatie: http://oi58.tinypic.com/25a65ok.jpg

Soms speelt ie ook helemaal niet en krijg ik de melding meteen. Als ik dan het filmpje op zoek op youtube gaat het wel gewoon goed.

Heb het met chrome, chrome beta. In Firefox doet ie het wel goed

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLucovic
The Deaken schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:34:

Op fb komt er wel eens wat voorbij, daar klik je dan op dan kom je op een website met een embedded youtube. Het laden duurt lang, erg lang. Soms begint het filmpje en houdt het daarna op met de volgende melding.
[afbeelding]

Soms speelt ie ook helemaal niet en krijg ik de melding meteen. Als ik dan het filmpje op zoek op youtube gaat het wel gewoon goed.

Ik heb het in facebook nog niet gehad, maar in chrome en chrome beta inderdaad wel. Is iets van de laatste update denk ik, niet Nexus-gerelateerd verder. Was wel benieuwd of het vaker voor kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Laatst online: 08-10 13:18

[afbeelding]

Yes heb ik ook last van helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehaktstaaf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:45
Heb ook last van de Youtube problemen. Met name als er gelinkt wordt vanuit de AutoWeek app.
Overigens vanochtend eindelijk mijn Nexus aangekregen zonder dat hij weer uit ging en weer in een Boot-loop terecht kwam. Dus back up gemaakt, nu factory reset en terug naar de winkel met dat ding.
Volgens mij is er echt intern iets stuk, want de powerbutton voelt nog heel normaal aan.

Edit:
Ik snap d'r niks meer van. Factory reset gedaan, niks meer aan de hand. Lijkt me haast vreemd dat een softwarematig iets deze bootloop veroorzaakte. Ik zal m'n backup eens terug plaatsen, kijken wat er dan gebeurd.

[ Voor 22% gewijzigd door gehaktstaaf op 23-09-2014 15:46 ]

Vrijstaande woning 1998, 212m², RD3,6. Geen na-isolatie, originele beglazing. 100m² VV, Adlar 6KW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incolumis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-10 13:30

[afbeelding]

ja ook gehad, maar ik draaide toen Android L. nadat ik stock er op gezet had, heb ik geen problemen meer gehad.

I hide at work because good employees are hard to find.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Dubrillion schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:30:
Ik zat een beetje te rommelen in SketchUp. Als ze deze telefoon nou eens maakte _/-\o_

[afbeelding]

Dubbele speakers, grote batterij onder het toetsenbord, en natuurlijk camera's enz. Maar het is even een mock-up :*)
Zeg maar een Nokia N97?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-10 14:35
Jips daar is die op gebaseerd. Die had ik vroeger ook. Jammer dat ie traag werd en geen Android draaide
Pagina: 1 ... 76 ... 117 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post on-topic. Gebruik het algemene [Android 5.x.x OTA updates] Ervaringen & Discussie topic om te discussiëren over updaten/sideloaden/OTA's.

Dit topic is er alleen voor ervaringen en discussie met/over de Nexus 5.

Alles over rooten, custom roms & xposed kan besproken worden in[Google Nexus 5] Rooten & Custom ROM's.

Het bespreken van accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Google Nexus 5.

Levertijden mag je in Google Nexus 5 - Importeren, Levertijden en Prijzen bespreken.
Off-topic reacties worden verwijderd.