Ik denk dat je verkeerd kijkt, je moet bij de secundaire stroom kijken, niet bij de primaireWebgnome schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 14:08:
[...]
Komt waarschijnlijk door een verkeerde lader. Als ik op de officiele oplader kijk dan staat er maximaal 0.2a en volgens mij (maar hit me if i'm wrong) is 0.2a iets anders dan 2a. Heb het zelf ook wel eens gehad bij mijn vorige asus tablet ( eerste transformer ). Was daarvan de oplader kwijt en heb eentje van DX.com laten komen.. als die er aan hing deed het touchscreen helemaal niets. Eraf halen en het werkte weer allemaal. Nooit kapot gegaan maar of het goed is?
Geaard of een ongeaard stopcontact heeft geen invloed, de adapter maakt immers geen contact met de aarde, de adapter is dubbel geïsoleerd.
Dat de touchscreen niet zo goed reageert kan verschillende oorzaken hebben. Je kunt een extra spanning in het toestel hebben waardoor het scherm een lading krijgt.
Heb je al geprobeerd om de adapter om te wisselen in het stopcontact? Soms wil het helpen...
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)