Het xPeria toetsenbord zou ik graag er op hebben. Heb 2 jaar lang de xperia S gehad, en het is het beste toetsenbord dat ik heb gehad. 4 verschillende lay-outs, 3 verschillende skins, swipe en tekens boven letters. En in te stellen dat je een punt EN een komma naast je spatie hebt. Heerlijk toetsenbord. Voorbeeld van internet (laat niet echt alles zien, maar is een indruk):
Daarnaast wel tevreden over het toetsenbord van KitKat, maar jammer dat het zo'n donker toetsenbord is en er geen verschillende lay-outs en skins voor zijn. Heb al op XDA rondgezworven voor het xPeria toetsenbord, maar (nog) geen succes voor KitKat.
Verder heb ik nu bijna een week de LG QuickCover, en ik moet zeggen, het begint steeds meer te wennen. Dat ik hem er om heen laat zitten is al besloten, maar vooral de 'flap' is wennen met automatisme-handelingen. Meestal sla ik hem helemaal open tegen de achterkant, alleen is dit met 1 hand tot nu toe nog behoorlijk klunzig. Het scherm dat aanspringt wanneer je de flap opendoet is echt een toevoeging; voelt nieuwerwets, als je begrijpt wat ik bedoel.
Nog verder: ik ben 'overgestapt' van Dalvik naar ART runtime, en ik moet zeggen: SMOOTH!!! Alles gaat echt sneller en loopt soepeler. Facebook is ongewoon snel met openen en inladen. En het batterijverbruik is in mijn ervaring nog minder geworden. Zat eerst na een dag werken met af en toe Facebook, Whatsapp, filmpjes van de kleine downloaden en kijken en af en toe een film via torrent downloaden meestal rond de 65% op de rustige (voor de Nexus) dagen en 40% op de wat zwaardere dagen. Nu kom ik bij allebei toch wel dik 10% hoger uit na een dag. Gaat dus de goede kant op, daar bij Google.
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 12-03-2014 11:29
]