Ah. Bedankt!Barfman schreef op zondag 09 februari 2014 @ 21:16:
[...]
Je gaat naar Apps - alles - google+ en je wist de standaard waarde.
Meerdere sites zeggen eind februari, wel allemaal rond zelfde tijd gepost dus zullen wel zelfde bron hebben.NielsEngelman schreef op zondag 09 februari 2014 @ 18:10:
Ik weet niet of het al besproken is, maar komt (en wanneer) de rode nexus 5 ook in ons prachtige landje?
Ben er ook benieuwd naar, hij is er al wel in Duitsland. Ga dan waarschijnlijk mijn rode htc one vervangen voor de rode nexus 5.
waar kan ik die terug vinden?lzandman schreef op zondag 09 februari 2014 @ 22:05:
[...]
Dat riekt naar geactiveerde Accessibility features (gehandicapten features). Heb je bijv. die speciale zoom gestures aanstaan?
Wat raden jullie aan om met het opladen van de batterij te doen de eerste keer? Eerst helemaal opladen tot 100% dan telefoon aan doen en leeg laten lopen tot 0%? Om hem vervolgens weer 100% op te laden, of weer opladen bij 20%?
Volgens mij is dat laatste beter voor deze batterijen.Metalbuster schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:59:
Wat raden jullie aan om met het opladen van de batterij te doen de eerste keer? Eerst helemaal opladen tot 100% dan telefoon aan doen en leeg laten lopen tot 0%? Om hem vervolgens weer 100% op te laden, of weer opladen bij 20%?
ik ga het testen.
kan het ook met de screenprotector te maken hebben?
't kan allemaal. Ga ze 1 voor 1 uitsluiten.pitchdown schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:04:
[...]
ik ga het testen.
Een spel als Flappy Bird zal niet ineens gaan inzoomen door een protector, aangezien dat spel helemaal geen zoomfunctie heeft. Of had je het toen over een andere app?pitchdown schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:04:
[...]
Uiteraard kan een protector invloed hebben.
What's the speed of Dark?
Ben op zoek naar een multi window voir mijn N5 ,heb geen root
Zal je toch op zoek moeten in de custom rom hoek. Google vertelde me net dat Omnirom multiview kan1475paul schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:15:
Ben op zoek naar een multi window voir mijn N5 ,heb geen root
Probleem gevondenlzandman schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:11:
[...]
Een spel als Flappy Bird zal niet ineens gaan inzoomen door een protector, aangezien dat spel helemaal geen zoomfunctie heeft. Of had je het toen over een andere app?
Uiteraard kan een protector invloed hebben.
Zat idd onder toegankelijkheid onder de optie "vergrotingsgebaren".
Is het niet opvallend dat deze uit moet staan?
Hebben de flappy-bird-testers deze optie ook uit staan?
Ik heb het hier al eens gepost, maar ben nu wel benieuwd naar andere ervaringen:
Het scherm van mijn Nexus 5 krast waar je bij staat. Hij zit helemaal onder de krassen, van boven tot onder. Ik heb 1.5 jaar met een One S gelopen waar niets op te zien is, maar de Nexus was na een week al helemaal onder.
Ik wilde hem opsturen naar Coolblue, maar die rekenen €75,- kosten als ze geen fabrieksfouten ontdekken, dat is lekker
Ik ben wel benieuwd of anderen dezelfde ervaring hebben, en zo niet, of ik dan Google of LG rechtstreeks kan benaderen.
Het scherm van mijn Nexus 5 krast waar je bij staat. Hij zit helemaal onder de krassen, van boven tot onder. Ik heb 1.5 jaar met een One S gelopen waar niets op te zien is, maar de Nexus was na een week al helemaal onder.
Ik wilde hem opsturen naar Coolblue, maar die rekenen €75,- kosten als ze geen fabrieksfouten ontdekken, dat is lekker
Die van mij heeft ook 'al' twee krassen (sinds november), eentje ook best zichtbaar zelfs. Nu heb ik hem wel altijd in mijn broekzak, maar ik weet zeker dat mij Desire HD dat beter deed. Heb toevallig net twee screenprotectors gekocht.PWM schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:30:
Ik heb het hier al eens gepost, maar ben nu wel benieuwd naar andere ervaringen:
Ik wilde hem opsturen naar Coolblue, maar die rekenen €75,- kosten als ze geen fabrieksfouten ontdekken, dat is lekkerIk ben wel benieuwd of anderen dezelfde ervaring hebben, en zo niet, of ik dan Google of LG rechtstreeks kan benaderen.
Ben benieuwd wat Google/LG er van zal vinden. Het is natuurlijk erg makkelijk om het gewoon af te doen als onzorgvuldig gebruik.
Dus vorige week werkte de geroote Nexus 5 van een kennis niet meer, opgestuurd naar belsimpel en vandaag een email gekregen.
De telefoon is stuk door waterschade.
.......wow wat een grap, dus hij belde ze en gelukkig door hun fout hebben ze het mail naar de verkeerde gestuurd, de werkelijke probleem was dat zijn telefoon niet stuk is maar de USB kabel.
Valt wel onder de garantie gelukkig, hij hoeft alleen €1,33 aan administratiekosten te betalen.
De telefoon is stuk door waterschade.
.......wow wat een grap, dus hij belde ze en gelukkig door hun fout hebben ze het mail naar de verkeerde gestuurd, de werkelijke probleem was dat zijn telefoon niet stuk is maar de USB kabel.
Valt wel onder de garantie gelukkig, hij hoeft alleen €1,33 aan administratiekosten te betalen.
Wat een rare vraag. Die optie staat gewoon standaard uit op alle telefoons. Alleen als je problemen hebt met het lezen van het scherm zet je die optie aan. Ideaal voor mensen met slechte ogen.pitchdown schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:28:
[...]
Probleem gevonden
Zat idd onder toegankelijkheid onder de optie "vergrotingsgebaren".
Is het niet opvallend dat deze uit moet staan?
Hebben de flappy-bird-testers deze optie ook uit staan?
Kan me niet herinneren dat ik deze optie ooit gezien heb/laat staan aangezet heb.lzandman schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:39:
[...]
Wat een rare vraag. Die optie staat gewoon standaard uit op alle telefoons. Alleen als je problemen hebt met het lezen van het scherm zet je die optie aan. Ideaal voor mensen met slechte ogen.
Daarom lijkt het mij niet zo rare vraag.
Verwijderd
Beste mensen ik heb een vraagje. Ik heb een maand geleden een N5 gekocht bij Coolblue. Die kwam toen al met een drietal dode pixels. Omdat ik er geen last van had en ik mijn telefoon echt nodig had heb ik het maar zo gelaten. Nu deed ik vanochtend mijn telefoon aan en zie ik nog een tweetal nieuwe (dode?!) pixels. Ik heb coolblue vandaag gebeld, maar volgens hun valt dit niet onder garantie? Klopt dit? Zoja, heb ik bij LG zelf meer kans?
Ik heb hier ook last van...PWM schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:30:
Ruim 2 jaar met een Galaxy Nexus en daarvoor 2 jaar met een HD2 in mijn zak gelopen, en alleen een paar minieme krasjes.
3 dagen met mijn N5 en nu al een superdiepe kras van ruim 2 cm...
Ik ben in ieder geval niet onder de indruk van het glas...
Ik gebruik dit toestel nu zo'n 2 weken en ben er best tevreden over ik vroeg me alleen af:
Is het mogelijk om het toestel uit slaapstand te halen door op de volumeknop te drukken?
Oh en ik heb tot 2 keer aan toe iets vaags gehad, ik had een filmpje via de PC op de Nexus gezet in de map Movies, stukje gekeken en daarna afgesloten.
Volgende dag wil ik verder kijken, is het filmpje weg....
Weer erop gezet via PC en 2 dagen later weer exact hetzelfde
Is het mogelijk om het toestel uit slaapstand te halen door op de volumeknop te drukken?
Oh en ik heb tot 2 keer aan toe iets vaags gehad, ik had een filmpje via de PC op de Nexus gezet in de map Movies, stukje gekeken en daarna afgesloten.
Ja he, Gorilla glas 3, hoe kreeg jij dat voor elkaar zeg...Paling1 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:49:
[...]
Ik heb hier ook last van...
Ruim 2 jaar met een Galaxy Nexus en daarvoor 2 jaar met een HD2 in mijn zak gelopen, en alleen een paar minieme krasjes.
3 dagen met mijn N5 en nu al een superdiepe kras van ruim 2 cm...duidelijk voelbaar met je vinger.
Ik ben in ieder geval niet onder de indruk van het glas...
Meestal heb je garantie tot 3 dode pixels.Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:45:
Beste mensen ik heb een vraagje. Ik heb een maand geleden een N5 gekocht bij Coolblue. Die kwam toen al met een drietal dode pixels. Omdat ik er geen last van had en ik mijn telefoon echt nodig had heb ik het maar zo gelaten. Nu deed ik vanochtend mijn telefoon aan en zie ik nog een tweetal nieuwe (dode?!) pixels. Ik heb coolblue vandaag gebeld, maar volgens hun valt dit niet onder garantie? Klopt dit? Zoja, heb ik bij LG zelf meer kans?
In de VS mag je meer hebben maar ook niet oneindig.
Verwijderd
tot 3 pixels? Of vanaf 3 pixels?Mizgala28 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:00:
[...]
Ja he, Gorilla glas 3, hoe kreeg jij dat voor elkaar zeg...
[...]
Meestal heb je garantie tot 3 dode pixels.
In de VS mag je meer hebben maar ook niet oneindig.
Nou... dat Gorilla glas 3 stelt dan weinig voor, ik heb er ook al een voelbaar krasje in zitten...Mizgala28 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:00:
[...]
Ja he, Gorilla glas 3, hoe kreeg jij dat voor elkaar zeg...
En nee, ik heb m'n sleutels etc. altijd in de andere broekzak zitten...
niet zonder root en/of custom rom.Supershiva schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:59:
Ik gebruik dit toestel nu zo'n 2 weken en ben er best tevreden over ik vroeg me alleen af:
via root kan je dit toevoegen met xposed en de meesste custom roms hebben dit als extra optie onder instellingen
Ik heb een probleem met mijn contactpersonen.
Ik heb meerdere contactpersonen met hetzelfde "werk"-telefoonnummer.
Als 1 van mijn contactpersonen met dit werk-nummer belt, komt altijd dezelfde naam (contactpersoon-1) in beeld.
Ik kan niet vinden waar ik dit kan wijzigen.
Daarnaast lukt me ook niet om bv. een contactpersoon te wijzigen m.b.t. het telefoon-nummer.
iemand die hier een oplossing voor weet?
Als 1 van mijn contactpersonen met dit werk-nummer belt, komt altijd dezelfde naam (contactpersoon-1) in beeld.
Daarnaast lukt me ook niet om bv. een contactpersoon te wijzigen m.b.t. het telefoon-nummer.
Een zandkorrel is al genoeg hoor, weet je hoe scherp en hard dat kan zijn voor glas ;pservies schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:41:
[...]
Nou... dat Gorilla glas 3 stelt dan weinig voor, ik heb er ook al een voelbaar krasje in zitten...
En nee, ik heb m'n sleutels etc. altijd in de andere broekzak zitten...
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar het lijkt me nogal wiedes. Hoe kan je telefoon nou weten wie er belt als het nummer waarmee verschillende personen bellen hetzelfde is?pitchdown schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:56:
Wat bedoel je precies? Een contact kan je openen en wijzigen, inclusief alle nummers die hij heeft, maar dat bedoel je niet?pitchdown schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:56:
[ Voor 6% gewijzigd door gertvdijk op 10-02-2014 14:04 ]
Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.
hier staat een uitleg over contacten met dezelfde nummers:pitchdown schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:56:
http://android.stackexcha...ontact-for-a-phone-number
in het kort de eerste in de interne database wordt getoond.
je 2e vraag snap ik niet, je wilt bij een contact persoon een nummer wijzigen? of zoek je de optie bewerken achter de 3 menu dots rechts boven als je een contact hebt geselecteerd (vanuit pesonen, vanuit de dialer app moet je eerst je contact openen door op de kleine foto te tikken en daarna op de brede)
Heb het met jou 2e optie opgelost door de betreffende contactpersonen te wijzigen m.b.t. het werk-telefoon.Prulleman schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:06:
[...]
hier staat een uitleg over contacten met dezelfde nummers:
http://android.stackexcha...ontact-for-a-phone-number
in het kort de eerste in de interne database wordt getoond.
je 2e vraag snap ik niet, je wilt bij een contact persoon een nummer wijzigen? of zoek je de optie bewerken achter de 3 menu dots rechts boven als je een contact hebt geselecteerd (vanuit pesonen, vanuit de dialer app moet je eerst je contact openen door op de kleine foto te tikken en daarna op de brede)
Bedankt!
Als je je contactpersonen hebt gesynchroniseerd met google kun je ze ook via de pc aanpassen. Lekker makkelijk
Maar dan moet er nog steeds voldoende druk op die zandkorrel zitten... plus dat ik nou niet echt het type voor de zandbak ben.. Laat staan dat ik de afgelopen 2 maanden op een plek ben geweest met los zand...Barfman schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:04:
[...]
Een zandkorrel is al genoeg hoor, weet je hoe scherp en hard dat kan zijn voor glas ;p
M'n oude HTC Desire-S heb ik het laatste jaar zonder screenprotector gebruikt... Niks geen krassen... en die is op heel wat meer 'ongunstige' plekken geweest...
Ik heb sinds een week een Nexus 5 en deze heeft regelmatig last van een trillend / schokkend beeld. Soms heel erg en soms is het er een paar uur ook niet. Het lijkt net alsof het beeld verticaal trilt en je ziet de letters / icoontjes wazig en dubbel. Meestal houdt het na een aantal seconden op of wanneer je het scherm even uit en weer aan doet.
Ik heb de telefoon al 2x gereset en ook auto helderheid uitgezet met een % van ongeveer 40%. Had dit gelezen op een Google forum.
Meerdere mensen met dit probleem? Oplossingen?
Ik ga ermee terug naar de Media Markt.
Inmiddels naar de Media Markt geweest en toestel werd zonder gemor omgeruild. Medewerker beweerde dat ze nog niet eerder een Nexus 5 met dit probleem hadden gezien.
Ik heb de telefoon al 2x gereset en ook auto helderheid uitgezet met een % van ongeveer 40%. Had dit gelezen op een Google forum.
Meerdere mensen met dit probleem? Oplossingen?
Ik ga ermee terug naar de Media Markt.
Inmiddels naar de Media Markt geweest en toestel werd zonder gemor omgeruild. Medewerker beweerde dat ze nog niet eerder een Nexus 5 met dit probleem hadden gezien.
[ Voor 12% gewijzigd door DaToolman op 12-02-2014 10:21 ]
Ik heb laats WifiSpots van Ziggo ingesteld, alleen nu is mijn vraag, telkens als ik thuis ben, maakt deze automatisch verbinding met Ziggo(WifiSpot) en niet met ZiggoXXXXXX(Thuisnetwerk). Ook als ik handmatig verbind met ZiggoXXXXXX(Thuisnetwerk) verbindt hij toch met Ziggo(WifiSpot).
Iemand die me kan helpen?
[ Voor 18% gewijzigd door Mr. Jummy op 10-02-2014 18:31 ]
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Misschien heb je iets aan deze app: https://play.google.com/s...ash.wifiprioritizer&hl=nlMr. Jummy schreef op maandag 10 februari 2014 @ 18:31:
Ik heb laats WifiSpots van Ziggo ingesteld, alleen nu is mijn vraag, telkens als ik thuis ben, maakt deze automatisch verbinding met Ziggo(WifiSpot) en niet met ZiggoXXXXXX(Thuisnetwerk). Ook als ik handmatig verbind met ZiggoXXXXXX(Thuisnetwerk) verbindt hij toch met Ziggo(WifiSpot).
Stock android kan geen prioriteit geven, custom roms vaak wel.
Meer mensen last van 'haperingen' bij het bekijken/scrollen/zoomen van/in een pdf bestand? Vind dat dat toch een stuk vloeiender zou moeten kunnen. Zowel in Office als met Adobe heb ik dit.
Verwijderd
Dus dode 3 pixels wordt als een groter probleem gezien als 5 dode pixels? Wat voor logica zit daar achter dan?
Verwijderd
Same here, alleen hapert bij mij praktisch alles van whatsapp tot chrome, van de playstore tot email etc. word er helemaal gek van. Zelfs het instellingen menu hapert licht. Het is allemaal niet heel extreem maar een apparaat met deze hardware moet veel beter kunnen...Freakster86 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 19:22:
Meer mensen last van 'haperingen' bij het bekijken/scrollen/zoomen van/in een pdf bestand? Vind dat dat toch een stuk vloeiender zou moeten kunnen. Zowel in Office als met Adobe heb ik dit.
Zijn er meer mensen die de signaal sterkte met hun oude telefoon vergeleken hebben?
Als ik mijn nexus 5 vergelijk met mn galaxy s2 dan lach ik niet. Waar mn s2 -89dBm scoort zit mn nexus 5 op -103dBm. Iets anders neerleggen en ik zie s2 -95 aangeven en mn nexus 5 -109dBm
In beide telefoons zit een simyo kaartje en dus KPN netwerk.
Ik zie ook regelmatig als ik mn telefoon uit mn zak haal dat er staat geen service. Als ik kijk naar mn accu verbruik gedurende de dag dan zie ik vaak ook meerdere rode strepen bij bereik staan.
Meer mensen hetzelfde meegemaakt?
Als ik mijn nexus 5 vergelijk met mn galaxy s2 dan lach ik niet. Waar mn s2 -89dBm scoort zit mn nexus 5 op -103dBm. Iets anders neerleggen en ik zie s2 -95 aangeven en mn nexus 5 -109dBm
Ik zie ook regelmatig als ik mn telefoon uit mn zak haal dat er staat geen service. Als ik kijk naar mn accu verbruik gedurende de dag dan zie ik vaak ook meerdere rode strepen bij bereik staan.
Thuis heb ik ook slecht bereik terwijl op mijn s2 redelijke signaal had. Nou is dit niet erg, omdat ik thuis op wifi ben. In de stad (amsterdam) heb ik meestal wel goede bereik alhoewel dit altijd 1 streepje minder is dan de persoon naast me met een galaxy s4 bijvoorbeeld..corrado20vt schreef op maandag 10 februari 2014 @ 20:28:
Zijn er meer mensen die de signaal sterkte met hun oude telefoon vergeleken hebben?
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Ja heb ik ook last van. Maar alleen binnenshuis. Ook met wifi haal ik minder dBm's dan met een S2.corrado20vt schreef op maandag 10 februari 2014 @ 20:28:
Als ik buiten ben heb ik vol bereik met Hi.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Verwijderd
Ik heb over het algemeen zeer goed bereik en ik heb het idee dat het laden van pagina's (ophalen van de pagina over 3g dus niet het renderen) ook sneller gaat in vergelijking tot mijn oude Samsung Galaxy S2. Echter heb ik in de afgelopen weken 2-3 keer gehad dat er geen bereik was voor zo'n 30 seconde. Totaal niet (dus ook geen gsm) terwijl ik toch echt alleen in grote steden kom. De telefoon gaf hiervan ook de melding dat er geen internetverbinding was toen ik een pagina probeerde te laden en ik heb dit probleem in de afgelopen 2 jaar in ieder geval in de randstad nooit gehad.
Telefoon draait op omni rom. Een ander vaag fenomeen is dat één homescreen pagina één keertje is verdwenen (zaten alleen app's op en geen widgets, telefoon heeft een PIN)
.
Hoe dan ook ben ik zeer tevreden over de telefoon. In de breedte is de telefoon maar enkele millimeters groter dan de S2 maar in de lengte flink wat, dit merk je vooral als je gewend bent de hoeken van je telefoon met slechts één hand te bereiken. De resolutie/schermkwaliteit viel mij de eerste dag direct op
. De telefoon is ook lekker snel en ik heb geen moment dat ik denk dat de telefoon langzamer is dan ik hoopte.
Al met al, zeker de 336 euro waard (btw actie MM).
Telefoon draait op omni rom. Een ander vaag fenomeen is dat één homescreen pagina één keertje is verdwenen (zaten alleen app's op en geen widgets, telefoon heeft een PIN)
Hoe dan ook ben ik zeer tevreden over de telefoon. In de breedte is de telefoon maar enkele millimeters groter dan de S2 maar in de lengte flink wat, dit merk je vooral als je gewend bent de hoeken van je telefoon met slechts één hand te bereiken. De resolutie/schermkwaliteit viel mij de eerste dag direct op

Al met al, zeker de 336 euro waard (btw actie MM).
Ik had niet door dat je dat bedoelde. Standaard staat het in ieder geval uit. Misschien heb je het per ongeluk aangezet? Volgens mij kun je dit bij de initiële setup van de phone ook ergens instellen. Of misschien heb je het op een ander toestel ingesteld en wordt dit met je Google account meegesynct? Geen idee... :-)pitchdown schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:43:
Kan me niet herinneren dat ik deze optie ooit gezien heb/laat staan aangezet heb.
Daarom lijkt het mij niet zo rare vraag.
In ieder geval goed dat je probleem is opgelost.
Hier ook slecht bereik op WiFI. Althans, volgens het metertje. In de praktijk heb ik volgens mij wel gewoon bereik. Is ook al eerder besproken in dit topic.PM_Petrol schreef op maandag 10 februari 2014 @ 20:49:
[...]
Ja heb ik ook last van. Maar alleen binnenshuis. Ook met wifi haal ik minder dBm's dan met een S2.
Als ik buiten ben heb ik vol bereik met Hi.
Ergens in het boot menu (powerknop + volume omhoog of omlaag)Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 22:58:
Weet iemand een andere manier om je batch te zien zonder op de doos te kijken?
Ga je nergens op de telefoon vinden, want er zijn namelijk geen batches. Wat jij waarschijnlijk bedoelt is de productie datum (310k, 311k enz.) en deze staat alleen op de sticker op de doos.Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 22:58:
Weet iemand een andere manier om je batch te zien zonder op de doos te kijken?
Ik heb lang getwijfeld of ik dit zou plaatsen, maar gisteren was toch wel de druppel, dus bij deze info. Heb op mijn werk inmiddels zelf al de (persoonlijk) 20e(!) Nexus 5 ingeschreven als DOA.
Klachten die vaak voorkomen (door collega's ook al ingeschreven):
> Dode pixels
> Stof onder het scherm
> Touchscreen wat compleet niet werkt
> Losse knoppen
> Trilfunctie laat hele behuizing meetrillen
Ik denk dat alleen al bij onze winkel er meer dan 40 DOA zijn teruggenomen, (zal nog even kijken hoeveel er totaal verkocht zijn), Ik kan in ieder geval (namens mijzelf) met zekerheid zeggen dat dit in ieder geval de "slechtste" Nexus is die tot nu toe door ons verkocht werd.
Lage prijs heeft zo zijn nadelen?
/2cents
> Dode pixels
> Stof onder het scherm
> Losse knoppen
Ik denk dat alleen al bij onze winkel er meer dan 40 DOA zijn teruggenomen, (zal nog even kijken hoeveel er totaal verkocht zijn), Ik kan in ieder geval (namens mijzelf) met zekerheid zeggen dat dit in ieder geval de "slechtste" Nexus is die tot nu toe door ons verkocht werd.
/2cents
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Gisteren mijn Nillkin 9H tempered glass screenprotector erop gezet. zit er helemaal perfect op en werkt ook erg fijn.
Via ebay incl. verzenden voor €15,- in een paar dagen in huis, dus de prijs valt ook reuze mee.
Ik vind het een hele verbetering t.o.v al die plastic dingen die ik gehad heb.
Via ebay incl. verzenden voor €15,- in een paar dagen in huis, dus de prijs valt ook reuze mee.
Ik vind het een hele verbetering t.o.v al die plastic dingen die ik gehad heb.
Ik sla heb sowieso over door al die klachten en blijf voorlopig bij mijn Nexus 4.SgtStrider schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 08:13:
Ik heb lang getwijfeld of ik dit zou plaatsen, maar gisteren was toch wel de druppel, dus bij deze info. Heb op mijn werk inmiddels zelf al de (persoonlijk) 20e(!) Nexus 5 ingeschreven als DOA.
> Dode pixels
> Stof onder het scherm
> Losse knoppen
/2cents
Weet iemand een app waarmee je de gebruikte band kan zien?
Met band bedoel ik de banden van 2G/3G/4G. Met de Samsung toestellen kun je die achterhalen door *#0011#, maar in de verborgen menu's van de Nexus zit geen mogelijkheid om deze te achterhalen.
Met band bedoel ik de banden van 2G/3G/4G. Met de Samsung toestellen kun je die achterhalen door *#0011#, maar in de verborgen menu's van de Nexus zit geen mogelijkheid om deze te achterhalen.
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
was dit voornamelijk de serie van de eerste productiemaand (310) of gaan de DOA onverminderd door?SgtStrider schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 08:13:
> Dode pixels
> Stof onder het scherm
> Losse knoppen
/2cents
en wat is het percentage... 20 van de 100 verkocht is inderdaad niet al te best, maar als je er al 1000 hebt verkocht is het een ander verhaal...
Zal het straks even opzoeken.Prulleman schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:05:
en wat is het percentage... 20 van de 100 verkocht is inderdaad niet al te best, maar als je er al 1000 hebt verkocht is het een ander verhaal...
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Alle toestellen die ik heb gehad van Mediamarkt waren allemaal 401's. 3 met dode pixels, 1 met stof onder het scherm. Mijn huidige heeft een wat luider tril alarm dan de vorige, maar niet storend.weertenaar schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 08:38:
[...]
was dit voornamelijk de serie van de eerste productiemaand (310) of gaan de DOA onverminderd door?
*#*#4636#*#* of Google Play: NetworkThe Wizard schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 08:32:
Weet iemand een app waarmee je de gebruikte band kan zien?
Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.
Ik heb sinds gisteren een nieuwe Nexus 5 (401) overgenomen van een tweaker. Deze komt van Typhone (Phone House), maar ik heb niets aan het toestel kunnen ontdekken. Geen dode pixels o.i.d.J0YR1D3R schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:16:
[...]
Alle toestellen die ik heb gehad van Mediamarkt waren allemaal 401's. 3 met dode pixels, 1 met stof onder het scherm. Mijn huidige heeft een wat luider tril alarm dan de vorige, maar niet storend.
Als je googled op Nexus 5 & batch dan hebben veel mensen het over batches.cordonbleu schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 00:44:
[...]
Ga je nergens op de telefoon vinden, want er zijn namelijk geen batches. Wat jij waarschijnlijk bedoelt is de productie datum (310k, 311k enz.) en deze staat alleen op de sticker op de doos.
Zoals deze persoon http://ausdroid.net/2013/...ipping-to-some-customers/
Of deze http://9to5google.com/201...-improvements-to-handset/
Hoe zit het nu? Bestaan er nu wel of geen batches?
[ Voor 10% gewijzigd door Xfile op 11-02-2014 11:00 ]
Whereof one cannot speak, one must remain silent.
ik heb ook een 401, 1 minuscuul stofpuntje, geen dode pixels, geen rare trilling of blacklight bleeding, dus ik hou die van mij. Dat stofpuntje is vanaf 15cm niet meer zichtbaarDacuuu schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:58:
Mijn 401 was ook in 1 x goed. Geen dode pixels en geen rare dingen.
Overigens hebben ze bij LG wel een serieus probleem met cleanrooms of met de het productieproces als er zoveel stof IN de schermen komt.....zou ik als ik hun was toch iets aan doen.
Er zijn geen batches de productie loopt gewoon door, alleen komt er elke maand een ander getal op te staan omdat dit gekoppeld is aan de maand....waardoor er makkelijk even gekeken kan worden naar eventuele problemen en de productiemaand....en een productiemaand al snel aangezien wordt voor een batch.Xfile schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:58:
[...]
Als je googled op Nexus 5 & batch dan hebben veel mensen het over batches.
Zoals deze persoon http://ausdroid.net/2013/...ipping-to-some-customers/
Of deze http://9to5google.com/201...-improvements-to-handset/
Hoe zit het nu? Bestaan er nu wel of geen batches?
Het zou dus best kunnen dat de problemen van de eerste serie Nexus toestellen al in de eerste maand opgelost zijn, waardoor er dus een hoop toestellen met '310' als productiedatum zijn die wel goed zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door weertenaar op 11-02-2014 11:12 ]
Het is ook flink goedkoper gemaakt.weertenaar schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:02:
[...]
ik heb ook een 401, 1 minuscuul stofpuntje, geen dode pixels, geen rare trilling of blacklight bleeding, dus ik hou die van mij. Dat stofpuntje is vanaf 15cm niet meer zichtbaar
Overigens hebben ze bij LG wel een serieus probleem met cleanrooms of met de het productieproces als er zoveel stof IN de schermen komt.....zou ik als ik hun was toch iets aan doen.
Maar waarom heeft iedereen over het batches?weertenaar schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:05:
[...]
Er zijn geen batches de productie loopt gewoon door, alleen komt er elke maand een ander getal op te staan omdat dit gekoppeld is aan de maand....waardoor er makkelijk een gekeken kan worden naar eventuele problemen en de productiemaand.
Het zou dus best kunnen dat de problemen van de eerste serie Nexus toestellen al in de eerste maand opgelost zijn, waardoor er dus een hoop toestellen met '310' als productiedatum zijn die wel goed zijn.
Op deze site http://www.thenexus5.com/...nexus-5-hardware-changes/ hebben ze het ook over batchnummers.
[ Voor 9% gewijzigd door Xfile op 11-02-2014 11:20 ]
Omdat als 1 iemand het over batches heeft heel veel mensen dit overnemen en het ook batches noemen zonder de definitie van batch te weten.
Zoals weertenaar hier uitlegt zit het precies in elkaar.
Ik heb gegoogled, dan kom ik hier op uit: Wikipedia: Batchprocescordonbleu schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:22:
Omdat als 1 iemand het over batches heeft heel veel mensen dit overnemen en het ook batches noemen zonder de definitie van batch te weten.
Een batchproces is een productiewijze waarbij telkens een afgeronde partij of hoeveelheid van een product wordt gefabriceerd, een batch genaamd
Leuke discussie over of het nou wel of geen batch nummers zijn 
Uiteindelijk maakt het natuurlijk niet zoveel uit hoe mensen het noemen. Je hebt gelijk als je zegt dat het geen batchnummers zijn, maar voor de discussie over de problemen die mensen hebben met dode pixels en rammelende knoppen is het niet zo belangrijk of het nu een batch of productiemaand is natuurlijk!
Uiteindelijk maakt het natuurlijk niet zoveel uit hoe mensen het noemen. Je hebt gelijk als je zegt dat het geen batchnummers zijn, maar voor de discussie over de problemen die mensen hebben met dode pixels en rammelende knoppen is het niet zo belangrijk of het nu een batch of productiemaand is natuurlijk!
DeputyNL
Als we dan toch gaan mierenneuken: dat is het dus weldeputy schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:42:
Leuke discussie over of het nou wel of geen batch nummers zijn
Als het een batchnummer was geweest dan was het waarschijnlijker dat de verandering tussen twee batches zou worden doorgevoerd en dat de nummers dus wel betekenis hadden.
Webdeveloper, Whisky-freak, Fotograaf | DrankVinder prijsvergelijker | Het Whisky forum
Helemaal waar
We denken dan in ieder geval te weten dat 312 geen problemen meer zou hebben, maar ja, waarschijnlijk hebben ze meerdere productielijnen en fabrieken die niet tegelijkertijd veranderingen doorvoeren, dus zelfs met de productiedatum weten we nog niet zo veel ;-)
En nu stop ik er mee, anders ga ik nog mee doen aan de discussie die ik wilde stoppen ;-)
We denken dan in ieder geval te weten dat 312 geen problemen meer zou hebben, maar ja, waarschijnlijk hebben ze meerdere productielijnen en fabrieken die niet tegelijkertijd veranderingen doorvoeren, dus zelfs met de productiedatum weten we nog niet zo veel ;-)
En nu stop ik er mee, anders ga ik nog mee doen aan de discussie die ik wilde stoppen ;-)
DeputyNL
Weet iemand een app waarmee ik de apps in het menu kan herschikken? Automatisch op alfabet kan ik niet helemaal aan wennen. Een volledige launcher heb ik geen zin in.
Alvast bedankt!
Edit:
En iemand die nog en kwalitatief goede screenprotector weet? De verhalen op de vorige pagina maken me toch een beetje huiverig
Alvast bedankt!
Edit:
En iemand die nog en kwalitatief goede screenprotector weet? De verhalen op de vorige pagina maken me toch een beetje huiverig
[ Voor 27% gewijzigd door S-RS op 11-02-2014 16:05 ]
Mijn Nexus 5 wil niet meer opstarten. Heeft iemand een idee wat er mis zou kunnen zijn en wat ik kan proberen? Ik heb mijn sim-kaart er al uitgehaald, maar dat heeft geen effect. Mijn batterij kan ook niet leeg zijn. Ik weet niet of het verantwoord is om de boel open te breken?
Kan je op z'n minst verduidelijken wat je ziet en wat je probeert? Wel/geen splash screen, wel/geen foutmelding, 10s powerbutton reset al geprobeerd, oplader erin wel/niet, etc. etc.gilligan schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 16:03:
Mijn Nexus 5 wil niet meer opstarten.
[ Voor 3% gewijzigd door gertvdijk op 11-02-2014 16:15 ]
Ik heb een probleem met mijn microfoon, heb hier al eerder iets over geschreven maar nog steeds geen oplossing gevonden. Als ik video opneem is het geluid erg slecht, constant gekraak en geruis. Als ik bel is er niks aan de hand, dan klinkt alles helder. Ook als ik met een audio-recording app geluid opneem lijkt het geluid goed opgenomen te worden (het is niet geweldig, maar dat ligt volgens mij meer aan de Nexus 5 in het algemeen?).
Ik twijfel of dit een software probleem is of toch een hardware probleem (geknoei met de noise cancellation microfoon ofzo?). Ik heb weinig zin om mijn telefoon helemaal opnieuw te installeren als het niet nodig, maar natuurlijk nog minder zin om hem terug te sturen als het toch alleen maar een software probleem is.
Mijn toestel is van de eerste batch (310k serienummer). De camera software is versie 2.0.002 (037116-30), ik heb al een keer de gegevens en cache gewist, dit heeft niks uitgemaakt. Verder is mijn telefoon geroot, maar heb ik nog wel de standaard rom erop staan waarnaast ik AdAway en het Xposed framework met Gravitybox, Greenify en AppOpsXposed heb geïnstalleerd.
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik goed kan testen of het een hardware- of software probleem is, en in geval van een softwareprobleem hoe ik het kan oplossen?
Ik twijfel of dit een software probleem is of toch een hardware probleem (geknoei met de noise cancellation microfoon ofzo?). Ik heb weinig zin om mijn telefoon helemaal opnieuw te installeren als het niet nodig, maar natuurlijk nog minder zin om hem terug te sturen als het toch alleen maar een software probleem is.
Mijn toestel is van de eerste batch (310k serienummer). De camera software is versie 2.0.002 (037116-30), ik heb al een keer de gegevens en cache gewist, dit heeft niks uitgemaakt. Verder is mijn telefoon geroot, maar heb ik nog wel de standaard rom erop staan waarnaast ik AdAway en het Xposed framework met Gravitybox, Greenify en AppOpsXposed heb geïnstalleerd.
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik goed kan testen of het een hardware- of software probleem is, en in geval van een softwareprobleem hoe ik het kan oplossen?
Ikzelf heb dit probleem ook, en als ik een beetje rondspeur op internet hebben veel mensen (iedereen?) dit. Waarschijnlijk een bug die iets te maken heeft met noise cancelation.luappul schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 16:57:
Ik heb een probleem met mijn microfoon, heb hier al eerder iets over geschreven maar nog steeds geen oplossing gevonden. Als ik video opneem is het geluid erg slecht, constant gekraak en geruis. Als ik bel is er niks aan de hand, dan klinkt alles helder. Ook als ik met een audio-recording app geluid opneem lijkt het geluid goed opgenomen te worden (het is niet geweldig, maar dat ligt volgens mij meer aan de Nexus 5 in het algemeen?).
(...)
Bij mij is het alsof zachte geluiden worden 'weggedrukt' en als het geluid harder wordt, wordt het opeens goed opgepikt.
Dit filmpje laat mijn probleem zien:
http://www.youtube.com/watch?v=xMxgd_xiDWQ
Mmmm volgensmij is mijn LED kapot..
Ik heb al sinds het begin Light Flow op mijn N5 staan en die heeft het altijd goed gedaan tot een dag of 3 geleden. Het viel me op dat ineens alle notificatie ledjes waren verdwenen zonder dat ik iets had aangepast op mijn telefoon. Ik heb zojuist alle instellingen doorlopen en opnieuw ingesteld zoals aangegeven op http://www.folioflow.com/...ite/lightflow/pageId/2349 maar dat werkt niet. Trillen gaat prima, maar licht is niet te zien.
Ook met Light Manager heb ik getest maar daarmee komt niks in beeld
Wat denken jullie, overleden?
EDIT: te vroeg, nadat ik op opslaan hebt gedrukt komt er weer een bericht binnen en nu werkt het ineens weer wel...
Probleem opgelost
Ik heb al sinds het begin Light Flow op mijn N5 staan en die heeft het altijd goed gedaan tot een dag of 3 geleden. Het viel me op dat ineens alle notificatie ledjes waren verdwenen zonder dat ik iets had aangepast op mijn telefoon. Ik heb zojuist alle instellingen doorlopen en opnieuw ingesteld zoals aangegeven op http://www.folioflow.com/...ite/lightflow/pageId/2349 maar dat werkt niet. Trillen gaat prima, maar licht is niet te zien.
Ook met Light Manager heb ik getest maar daarmee komt niks in beeld
Wat denken jullie, overleden?
EDIT: te vroeg, nadat ik op opslaan hebt gedrukt komt er weer een bericht binnen en nu werkt het ineens weer wel...
[ Voor 11% gewijzigd door Sand0rf op 11-02-2014 21:19 ]
/post
Net ook eens gekeken, mijn cellstrenght is rond de -79 en wifi zit op -49. Heb ook nooit last van wegvallend signaal.corrado20vt schreef op maandag 10 februari 2014 @ 20:28:
To dare is to do
@slaapje Hier is het al vaker over gegaan binnen dit forum.
PM_Petrol schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:33:
Ik heb ook constant maar 1 streepje WiFi en een linksnelheid van 20-25Mbps.
Ik heb wat metingen gedaan met WIFI ANALYZER. Ik ben met de router van thuis verbonden, 1 verdieping lager. Hoe hoger de dBm's hoe beter het ontvangst is. Ik meet de decibelen en ik doe meerdere speedtests met beide apparaten op 2,4GHz & 5GHz.
UPC Internet 100Mb Down, 10Mb Up.
Gemeten met Google Play: Wifi Analyzer (Android) en inSSIDer (Windows 7) , ~10 minuten. Beide apparaten liggen op dezelfde tafel, dus even ver van de router.
Ontvangst met Nexus 5:
Netgear Router WNDR4000, 2.4GHz, Kanaal 13 (enige kanaal 13 in de buurt):Netgear Router WNDR4000, 5GHz, Kanaal 44 (enige kanaal 44 in de buurt):
- -83dBm tot -75dBm
- Speedtest meting: ~19,8Mbps Down, 9,2Mbps Up.
Ontvangst met Laptop (Intel Wirelesscard)
- -86dBm tot -78dBm
- Speedtest meting: ~27,8Mbps Down, 9,8Mbps Up.
Netgear Router WNDR4000, 2.4GHz, kanaal 13.Netgear Router WNDR4000, 5GHz, Kanaal 44+48.
- -67dBm tot -63dBm
- Speedtest meting: ~16Mbps Down, 7,5Mbps Up.
Conclusie is dus dat de N5 wel signaalverlies heeft in vergelijking met een laptop. Dit is vrij normaal denk ik, omdat er in de laptop nou eenmaal een sterkere Wifi ontvanger zit. Maar het gaat hier om 20dBm op de 2,4GHz band. En dat geldt ook voor de 5GHz band. Ik had hiervoor een HTC One X en had het bekende Wifi probleem, daar had ik ook altijd maar 1 streepje mee (nooit met dBm gemeten).
- -64dBm tot -56dBm
- Speedtest meting: ~26,5Mbps Down, 10,2Mbps Up.
Of het aan de N5 ligt? Ik denk het wel. Misschien toch maar contact opnemen met LG.
Als er meerdere mensen tests zouden kunnen uitvoeren kunnen we de resultaten hier een beetje met elkaar vergelijken.
Dujardinn schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:47:
Ik heb vanavond met een HTC one en mijn Nexus 5 mijn wifisignaal gemeten met Wifi-analyzer. Beide telefoons langs elkaar op tafel gelegd en een paar x gemeten. De HTC one had continue ong. 10 dBm verschil met mijn Nexus 5. De HTC had duidelijk een beter ontvangst.
PM_Petrol schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:22:
[...]
Ja ik heb ook Wifi problemen.
Met een Samsung GS2 heb ik veel beter ontvangst, heb het gemeten met Wifi Analyzer. Ik zit nu telkens op 1 streepje en rond de -70dBm ontvangst. De SGS2 heeft opdezelfde plek ruim 10dBm beter ontvangst.
Soms valt Wifi ook helemaal weg. Ik heb LG al gecontacteerd, maar die zeggen dat ik m terug moet sturen voor reparatie. Ik heb daar geen zin in want ik had hetzelfde probleem ook met mijn HTC One X. Ik vind het best zo, misschien wordt het nog verholpen met een Software update.
Het zal bij ieder model wel iets zijn.
Had een Galaxy S4 sinds November die spijtig genoeg gesneuveld is en nu sinds 2 weken een Nexus 5.
Bij de Galaxy vond ik de knoppen minder kwalitatief als de Nexus 5, ze zaten vrij los ivm de Nexus. De home knop bij de Galaxy is handig maar kroop bij mij na 2 weken al vuil onder waardoor deze begon te kraken en dit irriteerde me mateloos.
Nexus is wel een stuk sneller als de S4, echt opmerkelijk. S4 heeft dan weer de verwisselbare batterij en Microsd. De SD mis ik niet echt omdat ik in de praktijk eigenlijk vooral muziek stream (toch 5GB abo & Wifi) en voor de rest is dan de 16gb zeker genoeg.
Al bij al zeer tevreden met de Nexus en zeker voor die prijs, hopelijk blijft dit zo.
Had een Galaxy S4 sinds November die spijtig genoeg gesneuveld is en nu sinds 2 weken een Nexus 5.
Bij de Galaxy vond ik de knoppen minder kwalitatief als de Nexus 5, ze zaten vrij los ivm de Nexus. De home knop bij de Galaxy is handig maar kroop bij mij na 2 weken al vuil onder waardoor deze begon te kraken en dit irriteerde me mateloos.
Nexus is wel een stuk sneller als de S4, echt opmerkelijk. S4 heeft dan weer de verwisselbare batterij en Microsd. De SD mis ik niet echt omdat ik in de praktijk eigenlijk vooral muziek stream (toch 5GB abo & Wifi) en voor de rest is dan de 16gb zeker genoeg.
Al bij al zeer tevreden met de Nexus en zeker voor die prijs, hopelijk blijft dit zo.
Heb de Nexus 5 nu een paar weken in gebruik en eigenlijk voornamelijk positieve ervaringen.
Enige minpunt is het werken met Chrome op de N5. Heb regelmatig last van het feit dat er plotseling geen enkele respons meer komt van de browser als er op een knop van de desbetreffende site gedrukt wordt. Enige oplossing is dan Chrome sluiten, ook als recente app, en vervolgens opnieuw starten om verder te kunnen gaan waar ik gebleven was. Erg irritant en op mijn oude HTC One X had ik hier nooit last van met Chrome.
Is er iemand die dit herkend en een fix weet? Heb er namelijk nog niets over kunnen vinden.
Enige minpunt is het werken met Chrome op de N5. Heb regelmatig last van het feit dat er plotseling geen enkele respons meer komt van de browser als er op een knop van de desbetreffende site gedrukt wordt. Enige oplossing is dan Chrome sluiten, ook als recente app, en vervolgens opnieuw starten om verder te kunnen gaan waar ik gebleven was. Erg irritant en op mijn oude HTC One X had ik hier nooit last van met Chrome.
Is er iemand die dit herkend en een fix weet? Heb er namelijk nog niets over kunnen vinden.
Dit lijkt inderdaad heel erg sterk op het probleem dat ik heb, bedankt!Sh1fty schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:47:
[...]
Ikzelf heb dit probleem ook, en als ik een beetje rondspeur op internet hebben veel mensen (iedereen?) dit. Waarschijnlijk een bug die iets te maken heeft met noise cancelation.
Bij mij is het alsof zachte geluiden worden 'weggedrukt' en als het geluid harder wordt, wordt het opeens goed opgepikt.
Dit filmpje laat mijn probleem zien:
http://www.youtube.com/watch?v=xMxgd_xiDWQ
Dan wacht ik nog even met het terugsturen ervan, hopen dat het snel gefixt wordt!
Heeft er iemand last van de speaker terwijl je aan het bellen bent? Ik bedoel dan de speaker aan de bovenkant van het scherm.
Wanneer ik bel, heb ik al een paar keer gemerkt dat het lijkt alsof de ander wegvalt. Als je dan heel goed luistert, kun je de ander heel zacht horen praten. Volgens mij heeft dit niets te maken met de verbinding. Het is ook niet het hele gesprek zo, elke keer een paar seconden zacht en daarna weer normaal.
Hoop dat ik niet de enige ben.
Wanneer ik bel, heb ik al een paar keer gemerkt dat het lijkt alsof de ander wegvalt. Als je dan heel goed luistert, kun je de ander heel zacht horen praten. Volgens mij heeft dit niets te maken met de verbinding. Het is ook niet het hele gesprek zo, elke keer een paar seconden zacht en daarna weer normaal.
Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic
Ik herken je probleem, al denk ik dat het komt door de speaker vorm zelf.. Deze is rond en merk zelf dat ik mijn oor constant op 1 plek moet stil houden anders gaat ie van het rondje af en hoor je niets of nauwelijks meer..DaLucovic schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 17:13:
Heeft er iemand last van de speaker terwijl je aan het bellen bent? Ik bedoel dan de speaker aan de bovenkant van het scherm.
Dit was bij mijn GN wel anders aangezien die een lange brede speaker had..
Jammer vind ik het ook ja...
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik heb zojuist mijn Nexus 5 (Zwart) binnen gekregen, en ik laad hem nu voor het eerst op.
Ik weet dat je een batterij op het scherm kan toveren dmv de power knop aan te tikken, maar geeft hij ook aan wanneer hij helemaal klaar is met opladen dmv een ledje ofzo?
Ik weet dat je een batterij op het scherm kan toveren dmv de power knop aan te tikken, maar geeft hij ook aan wanneer hij helemaal klaar is met opladen dmv een ledje ofzo?
Niet standaard, je moet daar een app zoals Lightflow voor gebruiken, daar kun je het instellen.
Nee.Adr01 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 19:06:
Ik heb zojuist mijn Nexus 5 (Zwart) binnen gekregen, en ik laad hem nu voor het eerst op.
Hoe halen jullie deze snelheden via wifi?Ontvangst met Nexus 5:
Speedtest meting: ~19,8Mbps Down, 9,2Mbps Up.
Netgear Router WNDR4000, 5GHz, Kanaal 44 (enige kanaal 44 in de buurt):
Speedtest meting: ~27,8Mbps Down, 9,8Mbps Up.
Ik haal die bij lange na niet.
Op 2.4 Ghz haal ik down :10,76Mbps en Up 5,07Mbps
Op 5 Ghz haal ik down: 10.57Mbps en Up 6.18Mbps
En dat terwijl ik kwa signaal gewoon goed zit -55dBm
Heb een linksys E3000 router met dd-wrt met een ziggo 60Mb verbinding.
Ja dat is de kunstComTech schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 21:17:
[...]
Hoe halen jullie deze snelheden via wifi?
Ik heb geen idee, ik heb niks speciaals ingesteld. Probeer eens meerdere tests, soms heb je gewoon lage uitslagen. Ik heb wel een 100Mb verbinding, zal ook wel schelen.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Net mn nexus opgehaald bij de mediamarkt
). Way even prachtig ding is dit zeg!! Alles werkt super Snel.
Ook de camera is wat min betreft erg goed.
Zeker even aanrader!
401k batch voor de liefhebber
Ook de camera is wat min betreft erg goed.
Zeker even aanrader!
401k batch voor de liefhebber
Heb zelf een 312k. Wat is er beter aan de 401k als ik vragen mag? Heb daar niks over kunnen vinden, dus volgens mij boeit het helemaal niet.
Geen enkel probleem, op 5 GHz haal ik het max van de verbinding.ComTech schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 21:17:
[...]
Hoe halen jullie deze snelheden via wifi?

[ Voor 4% gewijzigd door The Wizard op 13-02-2014 15:25 ]
Verschil tussen 312 en 401 is niet heel groot volgens mij, verschil tussen 301 (volgens mij) en 312 wel, grotere speakersgrill etc.ukoziak schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 03:31:
Heb zelf een 312k. Wat is er beter aan de 401k als ik vragen mag? Heb daar niks over kunnen vinden, dus volgens mij boeit het helemaal niet.
401 is in januari gemaakt, 312 in december, voor de rest niksukoziak schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 03:31:
Gisteren opeens het vage probleem dat mijn Nexus 5 niet meer uit zichzelf volledig in slaapstand wou gaan. Het scherm werd wel donkerder, maar werd nooit gelocked
Handmatig werkte het nog wel. Pas na het uit/aan zetten van het toestel werkte het weer automatisch.
Verder prima telefoon. Mooi, snel, en accu gaat lang mee
Verder prima telefoon. Mooi, snel, en accu gaat lang mee
Volgens mij mag ik hier heel blij mee zijn:

Dat is inderdaad een erg mooi statistiek. Hoe hoog staat je helderheid, wat voor apps heb je gebruikt en hoe zit het met Wifi en 3G instellingen gedurende die periode?
FIFA Benelux Administrator
Persoonlijk ben ik ook erg tevreden over de accu duur. Elke dag minimaal 4,5 uur sot tot 5,5 sot maximaal. Rooted, en met Greenify een hoop gesluimerd. Helderheid staat op 10% aangezien dat voor mij fel genoeg is.
Welke apps gesluimerd met greenify?PCSO schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:54:
Persoonlijk ben ik ook erg tevreden over de accu duur. Elke dag minimaal 4,5 uur sot tot 5,5 sot maximaal. Rooted, en met Greenify een hoop gesluimerd. Helderheid staat op 10% aangezien dat voor mij fel genoeg is.
De grootste data en accu vreters.
Facebook, Twitter,Spotify , Soundcloud , Dropbox.
Whatsapp heb ik niet gesluimerd aangezien ik dan bang ben voor late ontvangst van de berichten. Ben al zo'n 3 jaar erg tevreden met greenify
Heb Greenify op de oude telefoon staan, maar heb nu uit jou rijtje alleen Dropbox geïnstalleerd. Maar greenify is een erg mooie appPCSO schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:49:
[...]
De grootste data en accu vreters.
Facebook, Twitter,Spotify , Soundcloud , Dropbox.
Whatsapp heb ik niet gesluimerd aangezien ik dan bang ben voor late ontvangst van de berichten. Ben al zo'n 3 jaar erg tevreden met greenify.
EDIT: Verwijderd, per ongeluk verkeerde topic.
[ Voor 101% gewijzigd door DaLucovic op 13-02-2014 13:24 ]
Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic
Dit topic is gesloten.
Let op:
Post on-topic. Gebruik het algemene [Android 5.x.x OTA updates] Ervaringen & Discussie topic om te discussiëren over updaten/sideloaden/OTA's.
Dit topic is er alleen voor ervaringen en discussie met/over de Nexus 5.
Alles over rooten, custom roms & xposed kan besproken worden in[Google Nexus 5] Rooten & Custom ROM's.
Het bespreken van accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Google Nexus 5.
Levertijden mag je in Google Nexus 5 - Importeren, Levertijden en Prijzen bespreken.
Off-topic reacties worden verwijderd.
Post on-topic. Gebruik het algemene [Android 5.x.x OTA updates] Ervaringen & Discussie topic om te discussiëren over updaten/sideloaden/OTA's.
Dit topic is er alleen voor ervaringen en discussie met/over de Nexus 5.
Alles over rooten, custom roms & xposed kan besproken worden in[Google Nexus 5] Rooten & Custom ROM's.
Het bespreken van accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Google Nexus 5.
Levertijden mag je in Google Nexus 5 - Importeren, Levertijden en Prijzen bespreken.
Off-topic reacties worden verwijderd.