Iets normaler reageren mag ook wel zeg, daarnaast zeg je zelf "vraag en aanbod". Het aanbod van de N5 is kleiner ja maar de vraag naar de N5 ook. Dus om te zeggen dat een N5 langer zijn waarde houdt is inderdaad nogal een voorbarige conclusie.Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:48:
[...]
Ben jij echt zo stompzinnig of probeer je je alleen zo te profileren. Volgens mij het eerste. Als je nu eens wat onderzoek doet, websites opzoekt waarop je smartphones kunt aanbieden of dergelijks dan had je die afgang bespaart kunnen blijven. De Nexus telefoons zijn nu eenmaal moeilijker te verkrijgen ten opzichte van een LG G2. Loop maar een reguliere winkel binnen, bijna geen een verkoopt ze in Nederland, een simpele vraag en aanbod theorie. Wellicht te lastig voor je. Zelfs een simpele een overzicht in de pricewatch leidt tot dezelfde conclusie.
Ik wilde zelf mijn Galaxy Nexus verkopen maar ik krijg er minder voor dan andere androidtelefoons uit dezelfde tijd.
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."