[Google Nexus 5] Ervaringen en Discussie - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 117 Laatste
Acties:
  • 775.189 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:31
lekzzz schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 09:33:
[...]

Ja, het is een kneiter van een toestel, maar ik kan er niet echt aan wennen.
En tja, dan kan ik misschien een andere Tweaker vandaag nog blij maken. ;)
Ik ben dan wel benieuwd waar je niet aan kan wennen, kom je van iOS / WP8?
Ik kom van een One X, en echt op alle punten vind ik het een verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riser84
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:50
Lekzzz, je hebt DM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:12

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Ik begreep dat de Nexus 5 ook verkrijgbaar zou zijn bij de mediamarkt. Iemand enig idee of hij al werkelijk in de winkels ligt?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnoon
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-08 12:07
Tortelli schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 10:01:
Ik begreep dat de Nexus 5 ook verkrijgbaar zou zijn bij de mediamarkt. Iemand enig idee of hij al werkelijk in de winkels ligt?.
Volgens de website van de MM is hij in Hoorn nog op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
Tortelli schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 10:01:
Meer iets voor het levertijdentopic, maar ik heb hem bij mediamarkt vandaan, maar het lijkt erop dat iedere mediamarkt een witte en zwarte heeft binnengekregen als showmodel. Die zijn ondertussen overal wel op schat ik in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:12
chengbondkwok schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 21:55:
Nexus 5 sinds een uur echt goed mee kunnen spelen, en het is echt een heerlijk toestel.

Wel ben ik tegen wat probleempjes opgelopen:

Eerst geroot, toen pas het toestel aangezet, toen een update gehad, maar nu heb ik geen root meer. Opnieuw rooten moet dat verhelpen?

Verder heb ik nog een probleem met LightFlow / Whatsapp. Bij alle andere apps blijft de notifcatieled branden totdat ik het bericht lees. Maar bij Whatsapp brand het lampje 1 keer en dooft dan weer. Nog meer mensen hier last van?
De bovenstaande problemen zijn inmiddels opgelost. Voor mensen met hetzelfde probleem:

Root:
Ik heb opnieuw geroot met de tool van Chainfire en root werkt weer als een zonnetje.

Lightflow/Whatsapp:
Opmerkelijk genoeg deden alle apps het wel, maar Whatsapp niet. Dit probleem heb ik verholpen door het volgende te doen: Settings -> Security -> Notifcation access -> Light Flow aanvinken. En nu doet ook Whatsapp normaal.

Verder impressies over het toestel:
De Nexus 5 is redelijk licht, een beetje gewicht kon geen kwaad, maar de textuur/achterkant voelt heel erg goed aan. De achterkant is ook veel zwarter dan uit de eerdere gelekte foto's, waar ik het meer grijs vond. Het ziet er in ieder geval erg mooi uit.

Verder dacht ik dat de Nexus 4 al razendsnel was, maar de Nexus 5 is echt bloedsnel. Alles is zo responsief, vloeiend, snel. Ook de internetverbinding is erg snel, zowel over wifi als 3G. Binnenkort als ik in Rotterdam ben, dan zal ik 4G eens aan het werk zetten.

Het jammere is dat de appdrawer nu 4 kolommen heeft in plaats van 5. Ook de icoontjes zijn iets groter dan op de Nexus 4.

-----

Overigens zag ik laatst iets over Google+ photo's, waarbij je dezelfde aanpassingsmogelijkheden hebt als in de camera-app van Touchwiz of Sense. Mijn vraag is dan, is dit alleen mogelijk met HDR+ aan? Ik heb al een aantal artikelen gelezen, maar word daar niet heel veel wijzer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:06
offtopic:
Pfft.. Net even met Hi gebeld.. mag vrolijk 10 eu per maand extra betalen voor 4g en dan verlies ik ook nog spotify.. dikke doei! 3g haalde overigens gisteravond in de auto nog 13.5mbit 4g zou dus alleen echt een voordeel bieden voor uploaden (10 vs 1) en in drukke gebieden (omdat nog zo weinig mensen 4g hebben).

Shit.. gisteravond vergeten bootloader te unlocken dus nu weer even alles opnieuw doen. Zit echt heel erg te twijfelen tussen de stock launcher, die gewoon heel erg mooi is, en de (nog) op 4.3 gebaseerde nova. Vooral het feit dat die iconen zo groot zijn op de stock launcher vind ik jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:29

The Wizard

Moderator Mobile
chengbondkwok schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 21:55:
Nexus 5 sinds een uur echt goed mee kunnen spelen, en het is echt een heerlijk toestel.

Wel ben ik tegen wat probleempjes opgelopen:

Eerst geroot, toen pas het toestel aangezet, toen een update gehad, maar nu heb ik geen root meer. Opnieuw rooten moet dat verhelpen?

Verder heb ik nog een probleem met LightFlow / Whatsapp. Bij alle andere apps blijft de notifcatieled branden totdat ik het bericht lees. Maar bij Whatsapp brand het lampje 1 keer en dooft dan weer. Nog meer mensen hier last van?
Waarom een externe app gebruiken? De led werkt gewoon out of the box.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
The Wizard schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 10:43:
[...]

Bij de Nexus 4 wilde dat niet werken. Sommige apps deden het wel, andere apps deden het weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
The Wizard schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 10:43:
[...]

Bijvoorbeeld charging led, aparte kleur voor gemiste oproep/gmail/andere mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:15
floriz87 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:15:
Wat ik me nog steeds afvraag: Is de Amerikaanse versie anders dan de Europese variant? Velen beweren van wel, maar er zijn ook aanwijzingen dat het anders is. Zoals bijvoorbeeld hier:

[...]

Aan de andere kant, op google.com staat het volgende:

[...]
Iemand die het antwoord al weet op mijn eerder geposte vraag? Moet ik helaas concluderen dat engadget het mis heeft ;( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
floriz87 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 10:50:
[...]

Iemand die het antwoord al weet op mijn eerder geposte vraag? Moet ik helaas concluderen dat engadget het mis heeft ;( ?
Uit de FAQ van de topic start:
V. Werkt een Amerikaans model hier ook?
A. JA, maar 4G (LTE) werkt hier niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
floriz87 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 10:50:
[...]

Engadget heeft het mis, er is wel degelijk verschil tussen EU en US versie. US versie ondersteunt alleen 4G banden die niet in Nederland worden gebruikt (in Nederland worden de banden 3, 7 en 20 gebruikt voor 4G en die worden niet door de US versie ondersteunt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
luappul schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 10:53:
[...]

Engadget heeft het mis, er is wel degelijk verschil tussen EU en US versie. US versie ondersteunt alleen 4G banden die niet in Nederland worden gebruikt (in Nederland worden de banden 3, 7 en 20 gebruikt voor 4G en die worden niet door de US versie ondersteunt).
Dank voor de bevestiging. Heb ook nog dit artikel gevonden: http://www.androidcentral...ats-different-between-two .

Dit maakt het niet makkelijker, via Amerika bestellen, geld besparen, maar geen 4G (mijn huidige abo ondersteunt dit overigens niet eens) en mogelijke garantieproblemen, of meer uitgeven en in Nederland bestellen en geen problemen. Moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leona1981
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-10-2023

Leona1981

Bunny phone home

Trilt jullie nexus 5 ook hard bij alle aanrakingen/typen etc? Hier 2 Nexus 5 toestellen, ik een witte, mijn man een zwarte. Die van mijn man trilt als een gek en hoor je ook heel goed. Die van mij gewoon een lichte trilling en die hoor je niet van een meter afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:59
Ik heb nog niets kunnen lezen over de belkwaliteit van de Nexus 5. Best vreemd, het is tenslotte een telefoon..

Dus, voor de mensen die de Nexus 5 al in handen hebben, kunnen jullie hier iets over vertellen?
Ben jij goed verstaanbaar voor de tegenpartij, en kan jij de tegenpartij goed verstaan?
Is de ruis, zoals deze aanwezig is bij de Nexus 4, ook bij de Nexus 5 aanwezig?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themole
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-11-2023
-EvoLution- schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 11:25:
Ik heb nog niets kunnen lezen over de belkwaliteit van de Nexus 5. Best vreemd, het is tenslotte een telefoon..

Dus, voor de mensen die de Nexus 5 al in handen hebben, kunnen jullie hier iets over vertellen?
Ben jij goed verstaanbaar voor de tegenpartij, en kan jij de tegenpartij goed verstaan?
Is de ruis, zoals deze aanwezig is bij de Nexus 4, ook bij de Nexus 5 aanwezig?

Alvast bedankt!
Ik heb toevallig gisteren met mijn ouders gebeld, ik heb nog specifiek gevraagd hoe goed ik verstaanbaar was en ze konden mij prima verstaan en ik hun ook, geen last gehad van ruis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:59
themole schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 11:28:
[...]

Ik heb toevallig gisteren met mijn ouders gebeld, ik heb nog specifiek gevraagd hoe goed ik verstaanbaar was en ze konden mij prima verstaan en ik hun ook, geen last gehad van ruis.
Top, dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Net gebeld met mijn ouders, ging prima }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Na de eerste paar uur toch aar besloten dat deze Nexus 5 retour gaat. De power knop zit bij mij wel erg los (die wiebelt echt op en neer) en na een pixel test ook wat rommeltjes onder het glas aangetroffen.
Daar vind ik hem dat net te duur voor, om dat zo te laten.

Misschien een keer omruilen alhoewel ik denk dat de bouwkwaliteit van de aan/uit knop een issue zou kunnen blijven.

Jammer...ik had me er veel van voorgesteld...toch enige teleurstelling nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Bij mij zegt hij bij MX Player ook dat mijn software versie niet wordt ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
JudgeTreve schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 11:47:
Na de eerste paar uur toch aar besloten dat deze Nexus 5 retour gaat. De power knop zit bij mij wel erg los (die wiebelt echt op en neer) en na een pixel test ook wat rommeltjes onder het glas aangetroffen.
Daar vind ik hem dat net te duur voor, om dat zo te laten.

Misschien een keer omruilen alhoewel ik denk dat de bouwkwaliteit van de aan/uit knop een issue zou kunnen blijven.

Jammer...ik had me er veel van voorgesteld...toch enige teleurstelling nu.
Jammer om te horen. Hoe wiebelt de aan/uit knop op en neer dan? Bij mij zit er inderdaad wat speling in, maar dat stoort mij niet. Bij de Nexus 4 was dat ook zo, en die ging ook een 8 maanden mee (omdat ik per se naar de N5 wou :+ )

Wat betreft stof onder het glas: kan je het niet omwisselen? Voor deze prijs kan je denk ik geen betere telefoon vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
De knoppen van mijn Nexy 5 zitten goed, geen problemen mee, ik vind ze zelfs veel fijner dan de Nexy 4 die ik eerst had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mijn powerknop zat er ook niet helemaal lekker in, de eerste paar keren dat ik hem wilde locken dacht hij steeds dat ik hem uit wilde zetten. De knop bleef hangen waarschijnlijk.

Toen na een paar keer is hij waarschijnlijk goed geschoten oid want nu doet hij het perfect.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
chengbondkwok schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 11:50:
[...]

Jammer om te horen. Hoe wiebelt de aan/uit knop op en neer dan? Bij mij zit er inderdaad wat speling in, maar dat stoort mij niet. Bij de Nexus 4 was dat ook zo, en die ging ook een 8 maanden mee (omdat ik per se naar de N5 wou :+ )

Wat betreft stof onder het glas: kan je het niet omwisselen? Voor deze prijs kan je denk ik geen betere telefoon vinden.
Dat je voor deze prijs geen betere kunt vinden ben ik helemaal met je eens. Hij is lightning fast en de kleuren zijn een stuk minder opgeblazen dan van de Note II (die ik er naast hou). De aan/uit knop voelt bij mij alsof het knopje (ik weet hoe het aan de binnenkant werkt) te klein is voor het gat in de behuizing.
Of andersom natuurlijk....het gat te groot...

Ik zal eens proberen er een filmpje van te maken zodat je het kunt zien. Maar hoe ik dat hier upload weet ik nog niet... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
JudgeTreve schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 11:56:
[...]

Dat je voor deze prijs geen betere kunt vinden ben ik helemaal met je eens. Hij is lightning fast en de kleuren zijn een stuk minder opgeblazen dan van de Note II (die ik er naast hou). De aan/uit knop voelt bij mij alsof het knopje (ik weet hoe het aan de binnenkant werkt) te klein is voor het gat in de behuizing.
Of andersom natuurlijk....het gat te groot...

Ik zal eens proberen er een filmpje van te maken zodat je het kunt zien. Maar hoe ik dat hier upload weet ik nog niet... ;)
Uploaden via YouTube en dan een link plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
chengbondkwok schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 11:57:
[...]

Uploaden via YouTube en dan een link plaatsen.
Okay...i will give it a try! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
De rabobank app wil niet werken hier met de Nexus 5, nog meer mensen problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:44
ja was nog iemand heb ik gelezen.

en ken iemand mij wat meer informatie geven over de accu?
elke dag opladen of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Aggressor schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:19:
ja was nog iemand heb ik gelezen.

en ken iemand mij wat meer informatie geven over de accu?
elke dag opladen of?
Bij een smartphone is elke dag opladen een must. sinds 8:30 van de lader en met 33 minuten screen-on time 91% over. In standby is hij nog zuiniger dan de Nexus 4 heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:44
oke dankjewel, want de lg g2 gaat wel 2 dagen mee hoor... ding is echt zuinig!
laatst had iemand na 7 uur standby maar 1% eraf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjoske78
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 21:49
0xrubennft schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:18:
De rabobank app wil niet werken hier met de Nexus 5, nog meer mensen problemen mee?
Zelfde probleem hier. Zal wel aan 4.4 liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
0xrubennft schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:18:
Heeft te maken met het feit dat je op Android 4.4 zit. De app is nog niet aangepast voor KitKat. (vermoedelijk herkent de app A4.4 niet als een veilige omgeving, en voor een bankapp is dat natuurlijk een no-go)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathank
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 23:56
Even een vraagje nog over de infraroodfunctie, kan deze wel of niet ook alsafstandsbediening werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:03

Laguna

Connaisseur

Erg strak toestel, al twijfel ik nog of ik 'm hou of omruil voor de witte..

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-5md_MeYwnhw/UnQW9uHiWII/AAAAAAAA1Rs/wJFDuPt44O0/w1146-h942-no/n5-dc-flats.png

[ Voor 47% gewijzigd door Laguna op 02-11-2013 12:42 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 22:33
Nathank schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:29:
Even een vraagje nog over de infraroodfunctie, kan deze wel of niet ook alsafstandsbediening werken?
Infrarood kan in het algemeen wel als afstandsbediening werken in moderne telefoons, maar de Nexus 5 beschikt niet over een IR-blaster.

[ Voor 3% gewijzigd door Xylon op 02-11-2013 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joachim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Nathank schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:29:
Er zot geen infrarood op de nexus 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZEE
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 19:46
Waar ik heel erg benieuwd naar ben is of de "voice commands" nu ook werken in het nederlands ? ....dusss werkt "OK google" commando nu ook in het nederlands ?

Iemand dit al getest ?

[ Voor 11% gewijzigd door RZEE op 02-11-2013 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
RZEE schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:44:
Waar ik heel erg benieuwd naar ben is of de "voice commands" nu ook werken in het nederlands ? ....dusss werkt "OK google" commando nu ook in het nederlands ?

Iemand dit al getest ?
afaik: Nee. Lees terug in dit topic, daar staat geregeld genoemd dat de language setting op engels dient te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZEE
  • Laatst online: 18-09 19:46
floriz87 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:46:
[...]

afaik: Nee. Lees terug in dit topic, daar staat geregeld genoemd dat de language setting op engels dient te staan.
....dat is toch wel behoorlijk kwalijk...hoelang moeten we hier nog op wachten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Dat kan je ook zien aan de widget, want in het Nederlands is het microfoonicoontje "hol" en staat er geen tekst (iets met "say ok google" oid) bij.

Leona1981 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 11:11:
Trilt jullie nexus 5 ook hard bij alle aanrakingen/typen etc? Hier 2 Nexus 5 toestellen, ik een witte, mijn man een zwarte. Die van mijn man trilt als een gek en hoor je ook heel goed. Die van mij gewoon een lichte trilling en die hoor je niet van een meter afstand.
Nope, die van mij (zwart) geeft ook alleen een lichte trilling die je bijna niet hoort.

Helaas is er verder nog weinig te zeggen over de batterij en hoe goed deze is, maar het valt (zoals eerder genoemd) inderdaad wel op dat hij in standby best goed z'n ding lijkt te doen qua behoud. In de handleiding staat ook iets over dat de batterij anders zou zijn en niet de normale problemen zou hebben. Hoeveel daarvan waar is zullen we over een paar weken vast wel gaan zien...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:28
RZEE schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:53:
[...]

....dat is toch wel behoorlijk kwalijk...hoelang moeten we hier nog op wachten ?
Tot de techniek wat verder is...
Ze zijn nu al heel lang bezig en het werkt nog steeds niet perfect in het Engels.
En als ze dan tevreden zijn over de techniek en andere talen gaan toevoegen, dan staat Nederlands waarschijnlijk niet hoog op het lijstje.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levee
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-09 17:03
Had er niet aan gedacht dat ik een kleinere simkaart moest aanvragen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:52
Dat meenova ding is wel handig. Kan iemand even testen of de Nexus USB OTG ondersteund zo uit de doos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:52
Wanneer kunnen we de review van Tweakers.net verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:08

Kiwi

Gadgetfreak

japie06 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:07:
Wanneer kunnen we de review van Tweakers.net verwachten?
Ik denk dat ze het toestel pas sinds gisteren hebben, dus ze moeten eerst nog even uitvoerig testen en benchmarks draaien, daarna de hele review opnemen en schrijven. Kan nog wel even duren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dubrillion schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:06:
Dat meenova ding is wel handig. Kan iemand even testen of de Nexus USB OTG ondersteund zo uit de doos?
Ik heb zo een ding op de zaak liggen.
Ooit eens het kickstarter project gesteund waardoor ik er een kreeg.

Zal maandag voor je kijken of hij werkt. Zal wel hoor. Op de Nexus7 2013 werkt hij namelijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nebur86
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-10-2023
zo balen dat ik nog 10 maanden abo heb met SGS3.

Kan em wel los kopen maar ben van mening dat als ik al iets werkend heb dat een beetje onnozel is. Volgend jaar dan maar de nexus 6 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themole
nebur86 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:20:
zo balen dat ik nog 10 maanden abo heb met SGS3.

Kan em wel los kopen maar ben van mening dat als ik al iets werkend heb dat een beetje onnozel is. Volgend jaar dan maar de nexus 6 :P
Klinkt als een verstandige keuze. :P

Mijn vorige telefoon was een sgs2 waar ik ongeveer 2 jaar en 3 4 maanden mee heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philos31
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09 21:01
TerrorKiwi schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:14:
[...]

Ik denk dat ze het toestel pas sinds gisteren hebben, dus ze moeten eerst nog even uitvoerig testen en benchmarks draaien, daarna de hele review opnemen en schrijven. Kan nog wel even duren denk ik.
Wout was gisteren volgens zn twitter de eerste van 4 accutests aan het draaien. Maar ondertussen staat er wel al een hele uitgeberide review van Bolletje online:
productreview: LG Nexus 5 16GB Zwart review door Bolletje

BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leffty09
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-05-2022
Voor de mensen die na 10 bevestigingen in het forum nog niet voldoende bewijs hebben dat er een LED notificatie op zit, hierbij bewegend bewijs :)

YouTube: Nexus 5 LED Notification Demo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Heeft rooten ook nog bepaalde consequenties/invloeden/....? :P op de Nexus 5 als je eventueel dat meenova ding zou willen gaan gebruiken.

Nexus 5 wordt mijn eerste android toestel vandaar...

Hiervoor altijd iOS gebruikt en daar wel diverse toestellen gejailbreaked maar weet niet of dat effect hetzelfde is met rooten...

iOS begint mij een beetje te vervelen en dus op zoek naar iets nieuws en de Nexus 5 looks really promising :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themole
leffty09 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:23:
Voor de mensen die na 10 bevestigingen in het forum nog niet voldoende bewijs hebben dat er een LED notificatie op zit, hierbij bewegend bewijs :)

YouTube: Nexus 5 LED Notification Demo
Het werkte op een of andere manier niet meteen bij mij. Toch heb ik na wat gepruts toch aan de praat gekregen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
falcon123 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:23:
Heeft rooten ook nog bepaalde consequenties/invloeden/....? :P op de Nexus 5 als je eventueel dat meenova ding zou willen gaan gebruiken.

Nexus 5 wordt mijn eerste android toestel vandaar...

Hiervoor altijd iOS gebruikt en daar wel diverse toestellen gejailbreaked maar weet niet of dat effect hetzelfde is met rooten...

iOS begint mij een beetje te vervelen en dus op zoek naar iets nieuws en de Nexus 5 looks really promising :) :P
Rooten heeft in 99% van de gevallen geen invloed op de functie van de rest van je toestel. Heel incidenteel zal er een app zijn die niet op gerootte apparaten werkt, maar ik ben die nog niet tegengekomen. Daarnaast kun je op bepaalde manieren ook je apparaat tijdelijk un-rooten, dus dat is dat probleem vaak ook al opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 21:52
Wat betreft de batterij: Ik zit nu 12uur en 14 minuten en heb nog 19% batterij over.
Vandaag nog niet zo veel gebruik. Gisteren uiteraard wel.. Af en toe wat spelletjes, beetje browsen..
Moet ook nog erbij zeggen dat ik gisteren het grootste gedeelte 'location' aan had staan. Hierbij wordt vaak de gps nog aangezet.. Ook dat trekt natuurlijk wat meer batterijen.
Al met al zeker niet ontevreden met de batterij performance tot nu toe.
Een normale 8:00 tot 23:00 dag gaat ie met gemak halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:01

kaanmijo

Picobello B.V.

Belsimpel heeft 'm volgens de site weer op voorraad:

http://www.belsimpel.nl/lg/lg-nexus-5-black/overzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:31
Ik denk dat de batterijduur toch grofweg wel te vergelijken valt met die van de Sony Xperia Z en die is gewoon prima in orde. Op 15 uur haal ik daar toch wel tussen de 4 en 5 uur schermtijd mee. Dus als er geen rare bugs in de Nexus 5 zitten en hij in standby geen gekke dingen doet moet hij de waarden van de Xperia Z zeker wel halen of zelfs overtreffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krotar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-06-2024
Trotse eigenaar van een Nexus 5 in België.
Zal zeker nog belsimpel.nl in de toekomst gebruiken.

Hier een benchmark van 3dmax voor de geïnteresseerden.
Afbeeldingslocatie: http://img69.imageshack.us/img69/6615/ul03.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03 10:03
De knoppen vallen me weer een beetje tegen. Ze zitten gewoon een beetje los. Dat had ik bij de N4 ook gemerkt, maar bij deze toestel gaat het zelfs verder achteruit. Jammer want ze hebben gebruik gemaakt van een degelijk bouw materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fewips
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-08 20:36

fewips

Huurautospecialist

Laguna schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:41:

[afbeelding]
Hier kun je de witte in actie zien, let ook op de witte speaker bovenaan, leuk detail!
YouTube: LG Google Nexus 5 White 16GB NL edition unboxing

Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:29

The Wizard

Moderator Mobile
floriz87 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:26:
[...]

Heeft te maken met het feit dat je op Android 4.4 zit. De app is nog niet aangepast voor KitKat. (vermoedelijk herkent de app A4.4 niet als een veilige omgeving, en voor een bankapp is dat natuurlijk een no-go)
Klopt, MX Player en de Rabobank app werken allebei (nog) niet. Ik heb hier melding van gemaakt via Twitter bij de Rabobank. MX Player is een bekende, bij 4.3 wou deze ook niet werken, duurde even voordat er een update was.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
fewips schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 14:11:
[...]

Hier kun je de witte in actie zien, let ook op de witte speaker bovenaan, leuk detail!
Oei dat vind ik persoonlijk best lelijk.

Zie ik het nou goed dat de witte glimmende zwarte randen heeft? Dat is bij mij mat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:03

Laguna

Connaisseur

fewips schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 14:11:
[...]

Die had ik reeds gezien vandaar ook m'n twijfel ;) al is die knalgele case ook een leuke toevoeging, echter in combinatie met de witte speaker is dat dan weer minder mooi.. keuzes.. nooit goed voor een weegschaal.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:01

kaanmijo

Picobello B.V.

Zijn er hier mensen overgestapt van een iPhone 5 naar dit toestel? Ik heb namelijk een iPhone en zit er erg aan te twijfelen om dit toestel te kopen en de iPhone te verkopen.. Doe ik hier goed aan of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-09 23:33
floriz87 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:03:
[...]

Uit AndroidPlanet:

[...]

Ik vermoed dat het een single speaker is, en dat een van de twee gewoon de microfoon is. (zoals bij vele telefoons)
Vroeg me al af of die van mij kapot was, ook hier alleen geluid uit de linkerkant. Kennelijk is het dus inderdaad één speaker. Beetje triest. Volume is ook iets aan de lage kant, met Nexus 4 en 5 naast elkaar en switchten schat ik 10% zachter of zo. Voordeel van N5 is wel dat je als je hem plat neer legt, je gewoon nog zelfde geluid hebt, terwijl bij N4 er dan niets van overblijft ivm speaker aan (volledig platte) achterkant.

Al met al "ok" maar hier hoef je de N5 dus niet voor te kopen.

Voor de rest tot nu toe wel erg goede indruk. Vooral de camera van de N5 is echt mijlenver beter dan de N4, vooral bij low-light sitaties. Dag en nacht verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krotar
kaanmijo schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 14:39:
Zijn er hier mensen overgestapt van een iPhone 5 naar dit toestel? Ik heb namelijk een iPhone en zit er erg aan te twijfelen om dit toestel te kopen en de iPhone te verkopen.. Doe ik hier goed aan of niet?
Ik ben overgestapt van een iPhone 4S

Wou al 2 maanden af van mijn iPhone maar ben blijven wachten voor de Nexus en heb hem nu 4 uur en ik heb er nog geen seconde spijt van xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 22:33
Als je het in een Android thread vraagt dan zal bijna iedereen zeggen dat je er goed aan doet. Als je het in een iOS thread vraagt dan zal bijna iedereen zeggen dat je er niet goed aan doet.

Je iPhone is nog redelijk nieuw, nog geen anderhalf jaar oud, dus qua performance zul je waarschijnlijk niet zo'n heel groot verschil merken in alledaags gebruik, gezien iOS gewoon heel erg geoptimaliseerd is voor de hardware. Het komt er eerder gewoon op neer of je eens een andere ervaring wilt. Bovendien, ik weet niet wat de huidige tweedehandsprijzen zijn voor de iPhone 5, maar waarschijnlijk kun je de Nexus 5 kopen en houd je nog wat over.

In mijn geval heb ik nog een iPhone 4, bijna drie en een half jaar oud en iOS 7 is ook gewoon helemaal niets waard op deze hardware. Ik wil simpelweg eens een nieuwe ervaring, wil er graag op vooruit gaan qua hardware en wil niet weer 700 euro uitgeven aan een telefoon.

Dus het komt er gewoon op neer of jij eens iets anders wilt en of je het risico aan durft te gaan. Want als het niet bevalt zit je toch weer met een telefoon van een paar honderd euro welke je moet zien te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Dat ligt toch helemaal aan je wensen? Android geeft je meer mogelijkheden qua instellingen, apps (als in die niet in de store staan), systeemacties (root), mogelijkheden (NFC, bestanden via bluetooth, etc) en uiterlijk (zowel met thema's als verschillende ROM's).

Gebruik je dat allemaal niet, dan blijft alleen het OS over. En android 4.x is een prima OS op zichzelf, zonder alle extra's, maar heeft verschillen met ios. Het laatste vind ik er toch iets gelikter uitzien, maar voegt voor mij niets toe (soms is het zelfs ronduit irritant), als je tenminste aan het kind-met-ADHD-en-een-etui-bruynzeel-kleurenpotloden-kleurstelling kan wennen (ik niet).

Qua hardware is de nexus 5 prima, zeker voor de prijs. Je betaalt immers bijna de helft t.o.v. een iphone (play store prijs 399,- voor 32 GB t.o.v. apple prijs 799,- 32Gb 5S, Ned prijs voor de eerste is iets hoger).
ja het is plastic, het kraakt misschien iets meer, de camera zal iets minder zijn, maar goed.

ik wist (en weet het wel, zij het dat ik nog een redelijk nieuwe nexus 4 heb)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:58
Ik zou graag de verschillen qua accuduur met de nexus 4 vergelijken.

Iemand die van een Nexus 4 naar een Nexus 5 is overgestapt en mijn vraag kan beantwoorden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 23:47
Ik heb momenteel de LG G2, krijg dinsdag ook de witte Nexus 5.

Heeft hier iemand ook de witte n5? Hoe zit het met vette vingers op de achterkant?
Ik wordt er echt knettergek van bij de G2...

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

TheCeet schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:00:
Ik zou graag de verschillen qua accuduur met de nexus 4 vergelijken.

Iemand die van een Nexus 4 naar een Nexus 5 is overgestapt en mijn vraag kan beantwoorden? :)
Gezien de tijd dat hij te koop is, gok ik dat je iets langer zult moeten wachten om hier betrouwbare en objectieve informatie over te krijgen.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fewips

fewips

Huurautospecialist

ny-hardcore schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:01:
Ik heb momenteel de LG G2, krijg dinsdag ook de witte Nexus 5.

Heeft hier iemand ook de witte n5? Hoe zit het met vette vingers op de achterkant?
Ik worD er echt knettergek van bij de G2...
Het is een mat witte achterkant, zie ook mijn unboxing.
Dus ik hoop dat het gaat meevallen met vette vingers, maar persoonlijk maak ik m'n vingers liever even schoon want anders wordt het scherm ook zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fewips

fewips

Huurautospecialist

Donstil schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 14:37:
[...]

Oei dat vind ik persoonlijk best lelijk.

Zie ik het nou goed dat de witte glimmende zwarte randen heeft? Dat is bij mij mat.
Het zijn inderdaad glimmende randen, maar daarom wel 'bijpassend' bij het scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Net Gta proberen te spelen, maar mijn vingers zitten de hele tijd voor het speakertje.. Is er trouwens nu alleen nog Chrome browser? Ik vond de oude stock browser fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fewips

fewips

Huurautospecialist

Tmaster schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:36:
Wat betreft de batterij: Ik zit nu 12uur en 14 minuten en heb nog 19% batterij over.
Vandaag nog niet zo veel gebruik. Gisteren uiteraard wel.. Af en toe wat spelletjes, beetje browsen..
Moet ook nog erbij zeggen dat ik gisteren het grootste gedeelte 'location' aan had staan. Hierbij wordt vaak de gps nog aangezet.. Ook dat trekt natuurlijk wat meer batterijen.
Al met al zeker niet ontevreden met de batterij performance tot nu toe.
Een normale 8:00 tot 23:00 dag gaat ie met gemak halen.
Vandaag van de lader gehaald en 2 uur laten liggen: 3% gedaald.

In totaal ongeveer 3.5h gebruikt daarna, scherm 1 uur en een kwartier aan met een paar youtube video's, webbrowsing, paar foto's gemaakt, wat mails met veel data (over WiFi) verstuurd, constant verbonden met Vodafone 4G, paar speedtests gedaan. Gedaald naar 68% met dus ong. 5.5 uur werktijd. (Google now en alle locatiebepaling staat aan).
Opgeladen in 40 minuten tot 100%, nu weer verder testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levee
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-09 17:03
Heeft de zwarte een matte voorkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
dangerousp schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:12:
Is er trouwens nu alleen nog Chrome browser? Ik vond de oude stock browser fijner.
Google Play: ICS Browser +

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr4000
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-12-2024
Levee schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:13:
Heeft de zwarte een matte voorkant?
Nee de voorkant is bedenkt met zo min mogelijk reflecterend maar toch glimmend gorilla glas. Alleen de achter en zijkant zijn echt mat te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjen.
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-03-2022
Helaas staat er bij mijn besteloverzicht "levering van leverancier aan Belsimpel verwacht op 04-11-2013"
Word dus nog 3 daagjes wachten, in plaats van de 24 uur die op de site staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Arjen. schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:23:
[...]

Helaas staat er bij mijn besteloverzicht "levering van leverancier aan Belsimpel verwacht op 04-11-2013"
Word dus nog 3 daagjes wachten, in plaats van de 24 uur die op de site staat.
Komt toch op hetzelfde neer? Vandaag bestellen is maandag verschepen.

Als Belsimpel de toestellen 4 nov weer krijgt verschepen ze dus ook maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
Vind het wel jammer dat ze maar een 5v 1.2A lader erbij hebben gedaan.
Bij de nexus 7/10 zit een 2ampere lader.
Dat laat toch een stukje sneller.

De vraag is natuurlijk wel hoeveel van die 2 ampere de batterij echt gaat gebruiken tijdens het laden.
Toch, ook al is het maar 1.4 of 1,5A dan heeft het al zin.
Mn telefoon zit nu op 14,5 uur en er zit nog 6% in.. Straks uitzetten en aan de 5v 2A lader hangen en kijken hoe lang die er over doet om volledig opgeladen te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakman
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-06 19:15
Tmaster schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:30:
Mn telefoon zit nu op 14,5 uur en er zit nog 6% in..
Dat zegt weinig, hoeveel tijd heeft het scherm aangestaan op welke helderheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parshift
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 12:27
Tmaster schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:30:
Vind het wel jammer dat ze maar een 5v 1.2A lader erbij hebben gedaan.
Bij de nexus 7/10 zit een 2ampere lader.
Dat laat toch een stukje sneller.
Zeker van? Op mijn Nexus 7 2013 lader staat OUTPUT: 5.2V=1.35A
Of kijk ik naar het verkeerde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
Tweakman schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:33:
[...]

Dat zegt weinig, hoeveel tijd heeft het scherm aangestaan op welke helderheid?
Ik heb in deze thread ook al een paar keer aangegeven wat ik gedaan heb en met welke instellingen.
Maar voor de volledigheid. Ik heb mn scherm brightness op ongeveer 25% staan. Ik heb sinds gisteren er alle mee gedaan wat ik normaal ook zou doen. Spelletjes, emailen, foto's maken, filmpje gemaakt. Youtube filmpjes gekeken etc.
Wel heeft gisteren de gps nog een paar uur aangestaan.
Opvallend vind ik dat als de telefoon idle is er echt nauwelijks batterijtijd verloren gaat.. Google heeft dat zeer goed voor mekaar. Ik geloof dat de telefoon cpu dan ook maar op 300mhz draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
_BZRK_ schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:36:
[...]

Zeker van? Op mijn Nexus 7 2013 lader staat OUTPUT: 5.2V=1.35A
Of kijk ik naar het verkeerde?
Ik heb hier de oude nexus 7 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vorda
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 19:26
Laguna schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:41:

[afbeelding]
Werkt de 4G van de NL versie gewoon goed in Belgie? Dan ga ik me er ook eentje halen. Lang getwijfeld tussen iPhone 5s en deze, maar het prijsverschil is gewoonweg te groot voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Heb hem net ontvangen en wilde hem aanzetten maar toen ging hij meteen weer uit omdat de batterij leeg is. Hij hangt nu dus aan de oplader.
Was de batterij bij jullie ook leeg toen je hem nieuw uit de doos haalde? Hij hoort toch altijd voor de helft opgeladen te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Die van mij was rond de 70% toen ik hem aanzette..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
Mortalboy[NL] schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:46:
Die van mij was rond de 70% toen ik hem aanzette..
Idem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Vreemd. Buiten dat ik nu nog langer moet wachten voordat ik ermee aan de slag kan is het gewoon raar volgens mij. Want meestal zijn li-polymer batterijen voor de helft opgeladen als je ze nieuw uit de doos haalt dacht ik. Was tenminste wel zo bij m'n Xperia Z en Nexus 7.

Is er bij mij nu wat raars aan de hand dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cordonbleu schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:54:
Vreemd. Buiten dat ik nu nog langer moet wachten voordat ik ermee aan de slag kan is het gewoon raar volgens mij. Want meestal zijn li-polymer batterijen voor de helft opgeladen als je ze nieuw uit de doos haalt dacht ik. Was tenminste wel zo bij m'n Xperia Z en Nexus 7.

Is er bij mij nu wat raars aan de hand dan?
Waarom zou er wat raars zijn? Hij is gewoon leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:28
Verwijderd schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:55:
[...]

Ze zijn altijd minimaal opgeladen. Dan slijt de batterij het minst als hij lang in het schap ligt.
Vaak is dat 30-50%
Helemaal leeg zou slecht zijn. Dan is de batterij na een paar maanden kapot (diepontladen)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Verwijderd schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:55:
[...]

Omdat li-po batterijen altijd voor de helft geladen verscheept worden volgens mij. En ik heb nog bij niemand gehoord dat ie leeg was bij het uit de doos halen.
RocketKoen schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:57:
[...]

Ze zijn altijd minimaal opgeladen. Dan slijt de batterij het minst als hij lang in het schap ligt.
Vaak is dat 30-50%
Helemaal leeg zou slecht zijn. Dan is de batterij na een paar maanden kapot (diepontladen)
Hij ging nog wel aan, maar direct daarna schakelde hij zich weer uit, dus geheel leeg is hij dan niet geweest denk ik.

[ Voor 40% gewijzigd door cordonbleu op 02-11-2013 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krotar
vorda schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:43:
[...]

Werkt de 4G van de NL versie gewoon goed in Belgie? Dan ga ik me er ook eentje halen. Lang getwijfeld tussen iPhone 5s en deze, maar het prijsverschil is gewoonweg te groot voor mij.
Ik zit bij proximus en heb hier in mijn boerengemeentje H (3.5G).

Morgen ga ik naar een stad waarvan ik weet dat zij 4G coveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themole
Die van mij was 75% ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Weet iemand toevallig een alternatief voor AOSP Browser ? Deze app is namelijk niet ondersteunt in kitkat

[ Voor 13% gewijzigd door Ruffzz op 02-11-2013 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vorda
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 19:26
Krotar schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:58:
[...]

Ik zit bij proximus en heb hier in mijn boerengemeentje H (3.5G).

Morgen ga ik naar een stad waarvan ik weet dat zij 4G coveren.
Ik kijk uit naar jouw update morgen dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
Ruffzz schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:58:
Weet iemand toevallig een alternatief voor AOSP Browser ? Deze app is namelijk niet ondersteunt in kitkat
Omdat je (nog) geen root heb? http://www.xda-developers...osp-browser-without-root/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @baddon
  • Laatst online: 03-06 23:13
Die van mij is ook totaal leeg (hoop ik). Als ik de telefoon aan zet dan zie ik alleen een batterij (die helemaal vol is) in het scherm en dan schakelt het scherm weer uit. Ik heb ook al lang ingedrukt houden van de powerknop geprobeerd maar ook dit helpt niet. Vind het een beetje raar :(

edit: de telefoon hangt aan de lader tijdens bovenstaande acties.

edit2: ik heb de telefoon aan de praat gekregen door eerst naar de bootloader te gaan (volume down + power) en toen start te kiezen. Beetje gaar maar hij werkt nu :)

[ Voor 29% gewijzigd door @baddon op 02-11-2013 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Laatst online: 20-09 22:50
Ik kan mijn Nexus 5 niet rooten. Ik krijg met geen mogelijkheid de fastboot drivers geinstalleerd op Windows 8.1 :/
Pagina: 1 ... 5 ... 117 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post on-topic. Gebruik het algemene [Android 5.x.x OTA updates] Ervaringen & Discussie topic om te discussiëren over updaten/sideloaden/OTA's.

Dit topic is er alleen voor ervaringen en discussie met/over de Nexus 5.

Alles over rooten, custom roms & xposed kan besproken worden in[Google Nexus 5] Rooten & Custom ROM's.

Het bespreken van accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Google Nexus 5.

Levertijden mag je in Google Nexus 5 - Importeren, Levertijden en Prijzen bespreken.
Off-topic reacties worden verwijderd.