[Google Nexus 5] Ervaringen en Discussie - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 117 Laatste
Acties:
  • 775.188 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
DennusB schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:44:
[...]

Je kan beter voor de N5 gaan. Ik heb ook een One gehad, maar de N5 voelt 10x sneller aan omdat het gewoon stock Android is!
...

Stock android kan ook op de HTC One worden gezet.
Daarnaast heeft de One een beter scherm en veel beter geluid.

Als je kan kiezen tussen One en Nexus 5, dan wint de One toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
SAWYER schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:47:
[...]

...

Stock android kan ook op de HTC One worden gezet.
Daarnaast heeft de One een beter scherm en veel beter geluid.

Als je kan kiezen tussen One en Nexus 5, dan wint de One toch wel.
Ja, dat kan. Maar dan ben je de garantie kwijt ;)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:09
Camera is erg slecht van de One.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Amaze86 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:48:
Onzin. Die is prima, vooral bij mindere lichtomstandigheden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
DennusB schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:48:
[...]

Ja, dat kan. Maar dan ben je de garantie kwijt ;)
nieuws: Garantie telefoons mag niet vervallen bij root of jailbreak

koekoek
Nee sorry, dat is niet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ja kan je wel "koekoek" zeggen, maar er staat "MAG niet vervallen", claim jij je garantie maar eens met een HTC One met Custom ROM. Lukt je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleTo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-07 10:32
Erg slecht? Probeer maar eens een foto van de Nexus 5 te maken bij low light.
Ekfad schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:42:
Ik heb een kleine vraag voor de (oud) HTC One eigenaars hier.
Momenteel beschik ik over een htc desire S, dus of ik nu kies voor deze Nexus of Htc one, een grote update zal het sowieso zijn. Ik heb vandaag wat rondgekeken en vraag mij af hoe deze nexus "voelt" en of er een groot verschil is in beeldkwaliteit. Het verschil in aankoop bedraagt momenteel 100€, merk je dat ook op deze punten?

Bedankt

Ps: wat de software betreft, ik 'pruts' graag dus dat maakt voor mij weinig uit.
Hangt er puur vanaf wat je precies belangrijk vindt. De HTC one heeft een betere camera en beter geluid, de Nexus heeft dan weer het voordeel van snelle updates. Persoonlijk zou ik toch eerder richting de HTC One neigen.
DennusB schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:50:
[...]

Ja kan je wel "koekoek" zeggen, maar er staat "MAG niet vervallen", claim jij je garantie maar eens met een HTC One met Custom ROM. Lukt je niet.
Probeer eerst maar eens je HTC One te bricken met een Custom ROM. Lukt je ook niet :9

[ Voor 14% gewijzigd door DoubleTo op 01-11-2013 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
DennusB schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:50:
[...]

Heb ik al gedaan, is mij wel gelukt.

koekoek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
SAWYER schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:52:
[...]

Heb ik al gedaan, is mij wel gelukt.

koekoek :P
Dan heb je geluk, bij te veel mensen doen ze gewoon niks als hij geroot is. Anyways : Terug ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje off topic discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:31
DennusB schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:43:
[...]

Qua CPU lijkt me dat zeer sterk ;) Een 800 is de snelste op de markt.
En toch is het zo :) Naja, de Xiaomi Mi3 heeft ook een snapdragon 800, maar dan de MSM8974AB versie terwijl de Nexus 5 de 'gewone' MSM8974 heeft (die dan wel weer op 2.3GHz is geklokt).
Afbeeldingslocatie: http://images.anandtech.com/doci/7276/142824dlphegl1znf4hda4%20copy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 23:47

Bolletje

Moderator Harde Waren
Klopt, maar dan is het de vraag of je dat gaat merken. Het verschil is minder groot dan tussen de S600 en S800 en ik heb daar wel moeite mee om het verschil te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-09 07:36
DennusB schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:48:
[...]Onzin. Die is prima, vooral bij mindere lichtomstandigheden!
DennusB schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:44:
[...]
[...]
Je kan beter voor de N5 gaan. Ik heb ook een One gehad, maar de N5 voelt 10x sneller aan omdat het gewoon stock Android is!
Bedankt, wat ik persoonlijk aangenaam vind is dat ik het gevoel krijg iets degelijk in handen te hebben. Het mag bijv vooral niet kraken als ik het vastneem. Uit jullie ervaring, is het scherm merkelijk minder dan de HTC one of slechts marginaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
* Stukfruit zit helaas nog steeds KitKats te eten, want hij heeft nu na activatie van z'n verlengingssimkaart (micro) van vorig jaar nu helemaal geen verbinding meer op beide kaartjes (micro en normaal) en het wifi-signaal is ook te zwak waardoor ik heel Android niet in kan komen.. en ook nog eens een blauwe dode pixel ;(

Zijn er ook al mensen die het hebben aangedurfd om benchmarks te doen met Dalvik vs Art? (zie artikel @ frontpage).
Uiteraard wel met eigen risico!

[ Voor 4% gewijzigd door Stukfruit op 01-11-2013 20:04 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Als ik in mijn lijstje kijk van APNs zie ik daar toch iets opvallends...

Bovenaan staat SaskTel.......en daaronder mijn Vodafone.....

hmhm....Canada....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:29

The Wizard

Moderator Mobile
JudgeTreve schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 20:03:
Als ik in mijn lijstje kijk van APNs zie ik daar toch iets opvallends...

Bovenaan staat SaskTel.......en daaronder mijn Vodafone.....

hmhm....Canada....?
Ik heb zelf Hi, maar bij mij staat Rabo Mobiel ertussen... Vreemd :).

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndriesLouw
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 02:45
Zojuist backup gemaakt, de Nexus geroot, en via adb restore de backup teruggezet (HoloBackup kon wel backuppen, maar om duistere redenen niet restoren). Dat gaat super, en behalve de systeeminstellingen zijn alle apps/bestanden weer terug. Begrijp wel dat die factory-reset security-technisch nodig is, maar had dan op zijn minst nog een optie gegeven om dat toch te omzeilen als je wel volledig toegang tot het toestel hebt.

Specificaties | AndriesLouw.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:28

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:33:
[...]

xiaomi mi3 heeft nog betere specs en is goedkoper ook.
Betere specs hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rnej
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-08 15:01
beetje domme vraag misschien; hoe maak je een custom ringtone? heb al wat muziek erop staan, maar ik kan for the life of me nergens een menuutje vinden waar ik 't muziekje in kan stellen als ringtone... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ben benieuwd naar de eerste "Nexus 5 vs HTC One" review. Twijfel erg over beide toestellen. De One is niet veel duurder meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Heeft iemand die "OK Google" functie al werkend gezien? Ik roep me dood tegen dat ding maar hij reageert er niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-09 07:36
JPtjeeNL schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 20:18:
Ben benieuwd naar de eerste "Nexus 5 vs HTC One" review. Twijfel erg over beide toestellen. De One is niet veel duurder meer.
Je bent niet alleen, jammer dat ik voor dinsdag moet beslissen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rnej
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-08 15:01
DennusB schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 20:27:
Heeft iemand die "OK Google" functie al werkend gezien? Ik roep me dood tegen dat ding maar hij reageert er niet op
dat niet, maar moet google now daarvoor niet geactiveerd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Iemand op YouTube zei dat je het met een Engels accent moet uitspreken? :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakman
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-06 19:15
Heb je de taal op English/US staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanHetEendje
  • Laatst online: 10-09 17:08
Dat lukte gelijk de eerste keer bij mij :>

Zei daarna How I met your mother
En toen googlede hij naar How I met your mother
En toen begon een vrouwenstem een samenvatting over de tv show te vertellen :z

En toen de functie uitgezet want ik zit op een 70mb/bel/sms abbo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marknh
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09-2024
`Ok Google` werkt voorlopig alleen nog maar als de Engelse taal ingesteld staat.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanHetEendje
  • Laatst online: 10-09 17:08
marknh schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 20:37:
`Ok Google` werkt voorlopig alleen nog maar als de Engelse taal ingesteld staat.
.
Haha ja ok daar staat mijnes op ingesteld dan zal dat het wel zijn O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Applepiez
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-08 20:00
Mij lijkt het wel een mooie telefoon. Vooral vergeleken met de telefoon die ik nu heb (Htc hd2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:48
Pff, dilemma hier, wachten tot er mooie batterij statistiekjes zijn en riskeren dat het voor een lange tijd uitverkocht is. Of het toestel nu kopen en misschien teleurgested zijn in de batterij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Laatst online: 19-09 09:36

nXXt

Carpe omnia

Tja, ik zit dat dus ook serieus te overpeinzen. Aan de andere kant, de batterijtijd kan nooit echt abominabel zijn, lijkt me. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Li1quid schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 20:59:
Pff, dilemma hier, wachten tot er mooie batterij statistiekjes zijn en riskeren dat het voor een lange tijd uitverkocht is. Of het toestel nu kopen en misschien teleurgested zijn in de batterij :/
LG geeft aan dat ze een hele ruime voorraad hebben en ze alle vraag gewoon aankunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 20:39
Ik zou nog even wachten, over een week zal er op de Frontpage wel een review staan van Arnoud of Wout, dus ik wacht nog even af! Ben wel erg geïnteresseerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Twixell schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 21:01:
Ik zou nog even wachten, over een week zal er op de Frontpage wel een review staan van Arnoud of Wout, dus ik wacht nog even af! Ben wel erg geïnteresseerd!
Ik hoop eigenlijk morgen of overmorgen al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelg90
  • Niet online
Zjoske78 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:08:
Ik heb Google Now per ongeluk uitgezet. Nu kan ik deze nergens meer activeren.
Als ik in het search scherm zit en het toetsenbord wegklik, zie ik geen menu-knop.
Iemand enig idee?
In het scherm waar je widgets toevoegd op je homescreen -> Instellingen -> Google Now

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Het niet kunnen vervangen van de batterij baart mij ook wat zorgen. De standaard-batterij van mijn huidige Galaxy Nexus is 1750mAh, daarmee red ik bij normaal gebruik het einde van de dag niet. De batterij van de N5 is 30% 'groter', maar verbruikt misschien ook wel wat meer om het toestel in de lucht te houden.

Volgens mij is er nergens meer iets geroepen over een zwaardere batterij in de 32GB-versie?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
pven schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 21:03:
Het niet kunnen vervangen van de batterij baart mij ook wat zorgen. De standaard-batterij van mijn huidige Galaxy Nexus is 1750mAh, daarmee red ik bij normaal gebruik het einde van de dag niet. De batterij van de N5 is 30% 'groter', maar verbruikt misschien ook wel wat meer om het toestel in de lucht te houden.

Volgens mij is er nergens meer iets geroepen over een zwaardere batterij in de 32GB-versie?
Ach, mijn N4 ging ook ruim een dag mee met zwaar gebruik. Ik maak me er niet zoveel zorgen over eigenlijk. En inderdaad, de 32GB versie heeft dezelfde prima accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
DennusB schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 21:02:
[...]

Ik hoop eigenlijk morgen of overmorgen al :P
Ben bang dat dat niet gaat lukken, hun review bestaat ook uit een batterij test(waarin ze testen hoeveel dagen hij mee gaat).
Dat duurt dus nog wel een kleine week denk ik(en als t mee zit langer, dat zou betekenen dat de batterij zo zuinig is dat hij niet leeg is binnen een week :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Laatst online: 19-09 09:36

nXXt

Carpe omnia

Wout is er hard mee bezig, aldus zijn reactie op Twitter. :P

Accutest loopt nu. :P

[ Voor 17% gewijzigd door nXXt op 01-11-2013 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
nXXt schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 21:08:
Wout is er hard mee bezig, aldus zijn reactie op Twitter. :P
Okee nou ik houd de frontpage goed in de gaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjoske78
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 21:49
Meer mensen die het trillen irritant vinden. Deze gaat echt super hard. Ook erg "laag".
Mijn Nexus 4 had een mooie hoge frequentie met weinig uitloop. Dit lijkt net een motor die uit moet draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-08 18:56
Yes, heb met Swiftkey mn vibrate duur al op 4 ms gezet, dat scheelt alweer. Voor de rest nog niet zoveel last van gehad.

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Ik heb hem vandaag ook maar gehaald, de zwarte versie. Kom vanaf de Xiaomi Mi2 dus ben erg benieuwd naar de Nexus 5

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:34
pven schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 21:03:

Een Galaxy Nexus stroom zuipt dat het niet om aan te zien is. De Nexus 5 zal echt wel een pak langer uithouden dan een Galaxy Nexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 11:40
Hebben jullie ook geen indicatie dat er een dataverbinding actief is? Ik zie alleen "R" bij mijn signaalindicator en moet "data roaming" aanzetten voordat hij het doet. Maar ik zie geen H+ icoontje zoals bij mijn Android 4.3 op Galaxy Note (AOSP ROM). Ik snap er helemaal niks van waarom hij denkt dat ik zit te roamen. Het maakte de setup ook onmogelijk, omdat ik "setting up mobile data connection" "this may take a few minutes" niet voorbij kwam...

Heb na activatie op WiFi handmatig de Telfort APN erin gezet en data roaming aan moeten zetten en dan heb ik spontaan data zonder dat dit wordt aangegeven in de notificatiebalk.

Best wel knullig.

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:56
Nexus 5 sinds een uur echt goed mee kunnen spelen, en het is echt een heerlijk toestel.

Wel ben ik tegen wat probleempjes opgelopen:

Eerst geroot, toen pas het toestel aangezet, toen een update gehad, maar nu heb ik geen root meer. Opnieuw rooten moet dat verhelpen?

Verder heb ik nog een probleem met LightFlow / Whatsapp. Bij alle andere apps blijft de notifcatieled branden totdat ik het bericht lees. Maar bij Whatsapp brand het lampje 1 keer en dooft dan weer. Nog meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjoske78
  • Laatst online: 18-09 21:49
Niekfct schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 21:37:
Yes, heb met Swiftkey mn vibrate duur al op 4 ms gezet, dat scheelt alweer. Voor de rest nog niet zoveel last van gehad.
Vooral ook bij WhatsApp berichten erg vervelend dat trillen.
Verder zijn de scherpere randen ook even wennen. Houd toch meer van dat afgeronde wat de Nexus 4 heeft.

[ Voor 15% gewijzigd door Zjoske78 op 01-11-2013 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nou na een dagje gebruik ben ik echt geweldig enthousiast. Het is echt een feest om stock android 4.4 te gebruiken, wat een snelheid. Ik had hiervoor een Z Ultra met dus ook een Snapdragon 800 en 2gb voorzien van Cm10.2 (soort stock dus), die haalt het bij lange na niet bij de snelheid van de 5, echt een wereld van verschil.

Toestel is mooi, kunstof maar toch degelijk, niet zwaar en lekker modern ontworpen.

Ik kijk vaak op het moment dat ik dat nieuwe speeltje eindelijk bezit al naar de volgende release maar dat zie ik nu niet zo 1.2.3 gebeuren. Goed tevreden dus!

Nu alleen mijn Z Ultra nog even verkopen, daar is alleen niet echt animo voor

Edit: Ooh en het scherm is echt fantastisch mooi, natuurlijk is 5" 1080p fantastisch scherp enz maar de kleuren spatten echt van het scherm.

Android 4.4 is ook een stuk vernieuwende dan ik had verwacht, uiteraard de iconen maar ook de nieuwe vorm van GoogleNow werkt enorm verfrissend.

[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 01-11-2013 22:06 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
gertvdijk schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 21:51:
Hebben jullie ook geen indicatie dat er een dataverbinding actief is? Ik zie alleen "R" bij mijn signaalindicator en moet "data roaming" aanzetten voordat hij het doet. Maar ik zie geen H+ icoontje zoals bij mijn Android 4.3 op Galaxy Note (AOSP ROM). Ik snap er helemaal niks van waarom hij denkt dat ik zit te roamen. Het maakte de setup ook onmogelijk, omdat ik "setting up mobile data connection" "this may take a few minutes" niet voorbij kwam...

Heb na activatie op WiFi handmatig de Telfort APN erin gezet en data roaming aan moeten zetten en dan heb ik spontaan data zonder dat dit wordt aangegeven in de notificatiebalk.

Best wel knullig.
Gast, dan zit je vlakbij de grens van België of Duitsland zeker. R roaming is dat je telefoon connectie heeft met een buitenlands netwerk. Dat kost geld (data en bellen, buiten je bundel buitenland..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:44
ToFast schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 22:05:
[...]

Gast, dan zit je vlakbij de grens van België of Duitsland zeker. R roaming is dat je telefoon connectie heeft met een buitenlands netwerk. Dat kost geld (data en bellen, buiten je bundel buitenland..)
Nope... Telfort "Roamt" op KPN netwerk :)
Virtuele provider, waarschijnlijk snapt de telefoon het niet helemaal.

[ Voor 8% gewijzigd door Razer op 01-11-2013 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Best wel knullig.
Als die echt R aangeeft zou ik toch voorzichtig zijn met het aanzetten van Roaming.. Voor je het weet heb je een dikke factuur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
4G bereik en vooral snelheid zijn trouwens wel beduidend beter dan de HTC One.
Zelfde lokatie haal ik met een One 20mbit. Met deze 36mbit
(Met matig bereik)
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2115g6x.png

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 01-11-2013 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zigros
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-08 14:49
chengbondkwok schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 21:55:
Nexus 5 sinds een uur echt goed mee kunnen spelen, en het is echt een heerlijk toestel.

Wel ben ik tegen wat probleempjes opgelopen:

Eerst geroot, toen pas het toestel aangezet, toen een update gehad, maar nu heb ik geen root meer. Opnieuw rooten moet dat verhelpen?

Verder heb ik nog een probleem met LightFlow / Whatsapp. Bij alle andere apps blijft de notifcatieled branden totdat ik het bericht lees. Maar bij Whatsapp brand het lampje 1 keer en dooft dan weer. Nog meer mensen hier last van?
Dit is door whatsapp zelf in te stellen :P whatsapp heeft een interne functie die de notificatie led kan aanpassen. onder settings > notifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online

Best wel knullig.
Heb ik ook bij mijn iPhone 4S en Lumia 920 gehad. Dat hoort bij Telfort ivm het roamen op het KPN netwerk. Ik had het toch ook liever anders willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
Voor de mensen die nog foto's willen, en omdat katten het altijd goed schijnen te doen op het internet >:) :
één foto met de HDR-functie aan, en één waarbij de flitser is gebruikt. Het was behoorlijk donker en de kat bewoog iets dus niet helemaal optimaal voor HDR, ik vind dat hij toch nog heel wat licht heeft weten op te vangen. Omdat het in een kleine ruimte was is de foto met flits beter gelukt, al lijkt hij wel een klein beetje geler uitgeslagen dan in het echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

luappul schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 22:19:
Voor de mensen die nog foto's willen, en omdat katten het altijd goed schijnen te doen op het internet >:) :
één foto met de HDR-functie aan, en één waarbij de flitser is gebruikt. Het was behoorlijk donker en de kat bewoog iets dus niet helemaal optimaal voor HDR, ik vind dat hij toch nog heel wat licht heeft weten op te vangen. Omdat het in een kleine ruimte was is de foto met flits beter gelukt, al lijkt hij wel een klein beetje geler uitgeslagen dan in het echt.
Foto even opnieuw maken die is totaal niet scherp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
ToFast schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 22:05:
Nee, ik zit in de randstad en ben niet op mijn achterhoofd gevallen - er staat gewoon NL KPN | NL TELFORT in beeld. En Telfort "roamt" op het KPN netwerk, maar heb dat sinds 2 jaar niet meer gezien sinds ik een nieuwe SIM heb gekregen keertje na verlengen... Dat het nu opeens terugkomt en de APN instellingen niet goed zijn is dus wel knullig wat mij betreft.

Anyway, hoe kan ik de snelle settings (die toggle buttons) herindelen? Ik wil er wat knoppen bijzetten en wat wisselen in de volgorde. Op mijn AOSP 4.3 telefoon kan ik die gewoon in de settings reorganizen, maar kan deze menu-item niet vinden in 4.4.

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
Brummetje schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 22:24:
[...]

Foto even opnieuw maken die is totaal niet scherp :P
Mijn kat ging ervandoor na de flits, was dus niet meer mogelijk :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
luappul schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 22:19:
Katten zijn tof. Ik begreep al die katten filmpjes en foto's nooit maar sinds een half jaartje heb ik twee Bengalen en begrijp ik het ineens.

Wat een geweldige beesten zijn het.

Ik zal morgen de camera even op de mijne uit proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Met de quick settings tiles, bedoel ik onderstaande instellingen in het settings menu van 4.3. Waar zijn die in KitKat? Heb me een ongeluk gezocht... Of was dit een feature van de ROM die ik eerder gebruikte? Zo ja, wat voor app kan ik gebruiken om dit alsnog te fixen? Ik vind de standaardindeling van de tiles niet fijn.

quick settings tiles

[ Voor 20% gewijzigd door gertvdijk op 01-11-2013 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:10
Zat niet in standaard Android afaik.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
gertvdijk schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 22:34:
Met de quick settings tiles, bedoel ik onderstaande instellingen in het settings menu van 4.3. Waar zijn die in KitKat? Heb me een ongeluk gezocht... Of was dit een feature van de ROM die ik eerder gebruikte? Zo ja, wat voor app kan ik gebruiken om dit alsnog te fixen? Ik vind de standaardindeling van de tiles niet fijn.

[afbeelding]
Dat zit niet standaard in 'stock Android'.
Je screenshot is van een rom die gebaseerd is op AOSP (Stock Android) met tweaks zoals het aanpassen van de tiles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremx
  • Laatst online: 20-09 18:18
Misschien is dit meer te wijten aan KitKat dan aan de Nexus 5, maar zijn er meer mensen die problemen hebben met de Rabo Bankieren App?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
edgarf28 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 22:36:
Dat zit niet standaard in 'stock Android'.
Je screenshot is van een rom die gebaseerd is op AOSP (Stock Android) met tweaks zoals het aanpassen van de tiles.
:/
Oi.

Nu kom ik nog iets tegen wat ik niet lijk te kunnen instellen: selectie van contactpersonen om weer te geven. Ik heb in Google Contacts een ~300 mensen in de groep "Archived" staan die ik nooit of zelden meer spreek en daarom niet in mijn telefoon hoeven te staan. In 4.3 zette ik die groep dan uit in de "Contacts to display" options van de "People" app. Dit lijkt verdwenen? (of ook een feature van AOSP/Cyanogenmod?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
gertvdijk schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 22:39:
[...]

:/
Oi.

Nu kom ik nog iets tegen wat ik niet lijk te kunnen instellen: selectie van contactpersonen om weer te geven. Ik heb in Google Contacts een ~300 mensen in de groep "Archived" staan die ik nooit of zelden meer spreek en daarom niet in mijn telefoon hoeven te staan. In 4.3 zette ik die groep dan uit in de "Contacts to display" options van de "People" app. Dit lijkt verdwenen? (of ook een feature van AOSP/Cyanogenmod?)
Ik zelf heb de Nexus 5 (nog) niet... Maar als het goed is kun je in de 'Personen' app de menu-toets indrukken, en dan zichtbare contacten selecteren, daarna voor Aanpassen kiezen, en Google uitklappen, hier kun je de groepen selecteren van je Google account die je wilt zien.

[ Voor 7% gewijzigd door edgarf28 op 01-11-2013 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
edgarf28 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 22:41:
Ik zelf heb de Nexus 5 (nog) niet... Maar als het goed is kun je in de 'Personen' app de menu-toets indrukken, en dan zichtbare contacten selecteren, daarna voor Aanpassen kiezen, en Google uitklappen, hier kun je de groepen selecteren van je Google account die je wilt zien.
Ah ja, de dialer is dermate omgeKat dat ik dacht dat ik in de People app zat. Damn, wat ben ik blind.
Maar dan nog, de dialer app lijkt niet te luisteren naar de settings van de People app... :| Da's dan weer jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Zit nu de hele avond te spelen op mijn nieuwe Nexus5 maar de batterij duur lijkt veel beter dan de N4.

Telefoon werkt ook soepel en snel.

Verder lijkt het heel erg een evolutie van de vorige Nexus.

Nu nog ff met led instellingen in de weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Ehm nu kan ik sms lezen in GoogleHangouts maar waar kan ik ze terugzetten vanuit een backup? Ze zijn dan allemaal leeg als ik een sms-app gebruik

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 01:04
Megupe schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 22:46:
Zit nu de hele avond te spelen op mijn nieuwe Nexus5 maar de batterij duur lijkt veel beter dan de N4.

Telefoon werkt ook soepel en snel.

Verder lijkt het heel erg een evolutie van de vorige Nexus.

Nu nog ff met led instellingen in de weer.
Dat is goed nieuws, mijn Nexus 4 had gisteren waarschijnlijk een hele goede dag, 4% over en 4,5 uur gebruik terwijl normaal dat veel minder is (4 uur max).

En vandaag weer de oude 3% over en 4 uur gebruik :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
Ik heb hem nu 4.5 uur aanstaan, waarvan 2 uur screen on. Alle apps terugzetten dus veel data verstookt en tussendoor al even een spelletje gespeeld (NFS: most wanted), scherm heeft een tijd op 100% brightness gestaan en nu al weer een tijdje op automatisch (maar wel onder een lamp).
Toen ik hem voor het eerst aanzette zat de batterij nog op ongeveer 85%, nu nog op 29%. heb dus in die 4.5 uur ongeveer 55% batterij verbruikt, wat mij alles meevalt. Hopelijk wordt de hij in de komende week ook nog iets beter, maar zoals het er nu naar uit ziet vind ik het al prima (tenminste, als hij in standby ook een beetje zuinig is, daar heeft hij de kans nog niet voor gehad :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kan ik ergens een batterij procent weergave aanzetten? Kan het niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overv
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-08 20:02
Donstil schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 23:05:
Dat is een custom ROM feature, zit zover ik weet niet in standaard Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
  • Laatst online: 03:44
Donstil schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 23:05:
Probeer xposed eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Overv schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 23:33:
[...]

Dat is een custom ROM feature, zit zover ik weet niet in standaard Android.
Ooh zonde. % erin maakt het toch wat duidelijker.
Is dat een App?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:31
Ik was helaas niet thuis vanmiddag toen de pakketbezorger langs kwam, dus voor mij duurt het nog een dagje langer helaas.

Toch ben ik alvast benieuwd naar jullie ervaringen met het ontvangst (3g/4g) van de telefoon vergeleken met andere telefoons. En hoe is het wifi ontvangst?
Dit is mijn 3e Nexus, maar mijn eerste LG dus heb niet echt een idee van hoe goed de hardware is die LG gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overv
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-08 20:02
cordonbleu schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 23:41:
Ik was helaas niet thuis vanmiddag toen de pakketbezorger langs kwam, dus voor mij duurt het nog een dagje langer helaas.
Kwam de bezorger bij jou ook veel later dan het aangegeven tijdvak?

[ Voor 31% gewijzigd door Overv op 01-11-2013 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Het valt me wel op dat de 5 wat kieskeuriger is met de QI plaat. Eerdere producten die ik had kon je er gewoon op smijten en gingen eigenlijk altijd wel laden. De 5 moet ik echt precies recht leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
cordonbleu schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 23:41:
Dit is mijn 3e Nexus, maar mijn eerste LG
dus heb niet echt een idee van hoe goed de hardware is die LG gebruikt.
Is gewoon allemaal standaard fabrikantenzooi, dus 'LG hardware' bestaat niet...
Alhoewel schermpanelen bijvoorbeeld wel, of soort RAM enzo, dat is waar, maar CPU en bende weer niet.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:23

Vis

Over de batterij... Toen ik 2 jaar geleden de Galaxy Nexus aanschafte ging mijn batterij met toentertijd Ice Cream Sandwich, ook veeeeel langer mee (en waarschijnlijk minder apps geïnstalleerd als nu) dan momenteel met mijn GN op 4.3 stock... En dat niet eens met zwaar gebruik!

Ik heb zo'n vaag vermoeden dat de batterij gewoon na een aantal maanden niet meer dezelfde kracht kan geven als wanneer ie fris uit de fabriek komt...

En dit geldt voor alle smartphones IMO

[ Voor 9% gewijzigd door Vis op 02-11-2013 00:08 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:28
Vis schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 00:05:
Over de batterij... Toen ik 2 jaar geleden de Galaxy Nexus aanschafte ging mijn batterij met toentertijd Ice Cream Sandwich, ook veeeeel langer mee (en waarschijnlijk minder apps geïnstalleerd als nu) dan momenteel met mijn GN op 4.3 stock...

Ik heb zo'n vaag vermoeden dat de batterij gewoon na een aantal maanden niet meer dezelfde kracht kan geven als wanneer ie fris uit de fabriek komt...
Correct.
Li-ion batterijen verliezen op 2 manieren capaciteit.
De eerste wordt veroorzaakt door het opladen. Vooral als dit gebeurt met een hogere stroom dan de batterij normaal levert (snelladers).
De tweede wordt veroorzaakt door het opgeladen zijn van de batterij. Door het vasthouden van lading gaat de batterij langzaam achteruit. Hoe meer lading, hoe sneller hij achteruit gaat. Daarom is li-ion batterijen altijd maar een klein beetje opgeladen als je ze koopt.

Je hebt ook nog zelfontlading, dat is het effect dat zorgt dan een batterij langzaam "leegloopt" als je hem niet gebruikt. Daarom kun je een oplaadbare batterij niet helemaal leeg opslaan. Want als een "lege" batterij nog leger raakt (diepontladen) is hij kapot.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
Als ik bij de batterij statistieken kijk dan is bij mij de blauwe balk van wifi volledig gevuld terwijl ik wifi niet aan heb staan...als ik me goed herinner moet die eigenlijk leeg zijn of gaten vertonen.

Ik bedoel nu dus het rijtje Mobile network signal / WiFi / Awake / Screen On / Charging

Vreemd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
JudgeTreve schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 00:16:
Als ik bij de batterij statistieken kijk dan is bij mij de blauwe balk van wifi volledig gevuld terwijl ik wifi niet aan heb staan...als ik me goed herinner moet die eigenlijk leeg zijn of gaten vertonen.

Ik bedoel nu dus het rijtje Mobile network signal / WiFi / Awake / Screen On / Charging

Vreemd....
ja heb ik ook .. klopt niet

[ Voor 11% gewijzigd door Ruffzz op 02-11-2013 00:30 . Reden: leesfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
  • Laatst online: 03:44
Ruffzz schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 00:27:
[...]

ja heb ik ook .. klopt niet
En als je de optie altijd wifi netwerken scannen (ook als wifi uit staat) uitzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvinturbo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-09 00:35
JudgeTreve schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 00:16:

Vreemd....
Dat komt door een instelling van locatiebepaling.
Het is niet verstandig dit uit te zetten, tenzij het je batterij draint.

https://drive.google.com/...EcUt2bTQ/edit?usp=sharing

Gaat om het tweede vinkje dat dan dus aanstaat. (scannen altijd beschikbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
Dus die blauwe balk onder signaal sterkte is dan gewoon helemaal blauw zelfs als wifi niet ingeschakeld is. Door de locatie dienst...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Razer schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 22:05:
[...]

Nope... Telfort "Roamt" op KPN netwerk :)
Virtuele provider, waarschijnlijk snapt de telefoon het niet helemaal.
Klopt.. Mijn ma heeft dataverbinding uit etc. dus kan enkel WiFi en smsen/bellen maar toch een 'R' bij het icoontje. Kost geen geld verder maar Android is daar een beetje onduidelijk in.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fewips
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-08 20:36

fewips

Huurautospecialist

Donstil schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 22:09:
4G bereik en vooral snelheid zijn trouwens wel beduidend beter dan de HTC One.
Zelfde lokatie haal ik met een One 20mbit. Met deze 36mbit
(Met matig bereik)
[afbeelding]
Bij mij zijn de (Vodafone) 4G resultaten op veel plekken dubbel zo goed als met de Lumia 1020, niet eens altijd met volle ontvangst en toch geweldige snelheden, vaak 40/20 Mbit

Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:24
gertvdijk schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 22:27:
[...]

Nee, ik zit in de randstad en ben niet op mijn achterhoofd gevallen - er staat gewoon NL KPN | NL TELFORT in beeld. En Telfort "roamt" op het KPN netwerk, maar heb dat sinds 2 jaar niet meer gezien sinds ik een nieuwe SIM heb gekregen keertje na verlengen... Dat het nu opeens terugkomt en de APN instellingen niet goed zijn is dus wel knullig wat mij betreft.
Normaal moet je dat via de sim toolkit oplossen. Die app staat er wel op(instellingen -> apps), maar ik weet niet hoe ik deze kan openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 09:52
Ik ben ook erg benieuwd naar de snelheid van KPN 4G in de omgeving van Delft/het Westland. Heeft iemand hier al gegevens van? Ik heb overigens niet de 50mbit snelheid, dan was ik 65 euro in de maand kwijt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Ondersteund de Nexus 5 ook Quickcharge? Is ingebouwd in de Snapdragon soc maar sommigen modellen zoals de HTC One hebben het niet. De S4 en de LG G2 weer wel, dat wil zeggen dat hij redelijk snel is opgeladen van 0 tot 100%. Zo is mijn S4 binnen 1,5 uur 75% weer opgeladen.

Heeft de Nexus 5 dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
De Nexus 5 ondersteund trouwens wifi A/C. Wauw! Zie dit artikel: http://gigaom.com/2013/11...alik+%28GigaOM%3A+Tech%29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Ik denk dat ik de mijne vanmiddag terug ga brengen, ik kan er maar niet aan wennen. Dit vooral gericht op de camera waar ik niet heel tevreden over ben in vergelijking met m'n mi2. Daarnaast overigens wel een super display hoor. Mocht iemand hem willen hebben dan kan dat ook natuurlijk.

[ Voor 13% gewijzigd door lekzzz op 02-11-2013 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
lekzzz schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 08:40:
Ik denk dat ik de mijne terug ga brengen, ik kan er maar niet aan wennen. Dit vooral gericht op de camera waar ik niet heel tevreden over ben in vergelijking met m'n mi2. Daarnaast overigens wel een super display hoor.
De camera is gewoon best redelijk verbeterd tegenover de Nexus 4. Voor de mensen die S4 of iPhone 5 (s) kwaliteit willen die worden teleurgesteld ja. Zie hier goede vergelijking camera met andere toestellen: http://recombu.com/mobile...ra-comparison_M19696.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02:18
Een van de eerste dingen die ik deed was de windows/transition en animtor scale van 1x op 0.5x zetten.. gewoon lekker snelle animaties in plaats van het erop moeten wachten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2024
Aggressor schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 17:48:
Dit is ook wel geinig voor de mensen die 16gb te weinig vinden.

http://www.meenova.com/st/p/m3r.html
Ziet er leuk uit, misschien binnenkort toch even bestellen voor die $15 incl. verzenden.

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Weet niet of ik er iemand blij mee kan maken...
Maar bij deze:

V&A aangeboden: LG Nexus 5 16GB Zwart *VANDAAG af te halen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Het kan komen doordat ik van een oud toestel ben overgestapt, maar ik heb geen problemen met die camera hoor :) En die stabilisatie is echt heerlijk. Eindelijk minder last van trilhandjes.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskyx
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik heb af en toe dat mijn camera's zwart blijven, zelfs al een keer groen met zwarte streepjes overal. Gelukkig na een reboot doen ze het weer normaal. Batterij valt me erg mee, heb nog 28% over en 17h en 15m al aan staan. Met screen gebruik op 26%:P Eerst veel gebruikt uiteraad, maar later rustig aan gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Waarom doe je hem weg? Is hij (voor jou) niet zo goed als je had gehoopt?

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
streamnl schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 09:27:
[...]

Waarom doe je hem weg? Is hij (voor jou) niet zo goed als je had gehoopt?
Ja, het is een kneiter van een toestel, maar ik kan er niet echt aan wennen.
En tja, dan kan ik misschien een andere Tweaker vandaag nog blij maken. ;)

Pagina: 1 ... 4 ... 117 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post on-topic. Gebruik het algemene [Android 5.x.x OTA updates] Ervaringen & Discussie topic om te discussiëren over updaten/sideloaden/OTA's.

Dit topic is er alleen voor ervaringen en discussie met/over de Nexus 5.

Alles over rooten, custom roms & xposed kan besproken worden in[Google Nexus 5] Rooten & Custom ROM's.

Het bespreken van accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Google Nexus 5.

Levertijden mag je in Google Nexus 5 - Importeren, Levertijden en Prijzen bespreken.
Off-topic reacties worden verwijderd.