jammer dat de lg g2 er niet tussenstaat,
ben wel benieuwd hoe die scoort.
welke is eigenlijk sneller lg g2 of nexus 5?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Samsung weet wanneer er benchmark software wordt gebruikt...en dus....Tmaster schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:39:
[afbeelding]
Valt een tikkie tegen ja.. Geen idee waar dat precies aan ligt. In de Note3 zit diezelfde snapdragon 800
Weet je misschien hoeveel % batterij heb je opgebruikt in dat uur? Ik neem aan met constant scherm aan enzo..themole schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:44:
Telefoon werkt heerlijk, ben nu ruim een uur aan het spelen geweest en tot nu toe zeker bevallen. Hij voelt razendsnel aan. Verder ben ik niet zo'n benchmarkn*ker.
Ik denk ongeveer 10%, maar ben niet zeker. Batterijtest ga ik later wel uitvoeren.PsycoHero schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:47:
[...]
Weet je misschien hoeveel % batterij heb je opgebruikt in dat uur? Ik neem aan met constant scherm aan enzo..
Verwijderd
Geen idee..Penetrator schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:48:
IK heb 4G nog niet aan de praat gekregen met Hi. Weet iemand hoe dit komt?
Ik heb nog geen 30% verstookt in 4.5 uur.PsycoHero schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:47:
[...]
Weet je misschien hoeveel % batterij heb je opgebruikt in dat uur? Ik neem aan met constant scherm aan enzo..
Mijn G2 haalt met stock LG ROM rond de 31.000 geloof ikAggressor schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:42:
cd /pub && more beer
[ Voor 13% gewijzigd door bertsmeerink op 01-11-2013 16:05 ]
Uit AndroidPlanet:Bolletje schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:53:
Ik heb hem binnen.
Enkele opmerkelijke punten zijn:Review van mij staat heel binnenkort online.
- De knoppen hoor je veel beter; je hoort echt een klik;
- Ondanks dat het lijkt alsof er twee speakers onderaan zitten komt er enkel uit de linker geluid;
- Het trillen is minder hard dan bij de Nexus 4, maar nog steeds goed;
Ik vermoed dat het een single speaker is, en dat een van de twee gewoon de microfoon is. (zoals bij vele telefoons)[...]Het nadeel hiervan is dat het geluid erg duidelijk van één kant komt en tijdens het gamen of bekijken van een video in landschapsmodus is het mogelijk dat je hand de twee speakertjes aan de onderkant blokkeren.[...]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat is voor mij dan wel weer een plus. Mijn note heeft de speaker aan de onderkant waardoor je als deze op bed of bijv op de stoel naast me in de auto ligt net weinig hoort.floriz87 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:03:
[...]
Uit AndroidPlanet:
[...]Het nadeel hiervan is dat het geluid erg duidelijk van één kant komt en tijdens het gamen of bekijken van een video in landschapsmodus is het mogelijk dat je hand de twee speakertjes aan de onderkant blokkeren.[...]
Volgens mij optimaliseren Samsung en LG de software om beter benchmarks te krijgen. De LG voelt gewoon erg snel aan, benchmarks zeggen eigenlijk niet zo veel meer tegenwoordig.Aggressor schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:42:
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Dat hebben zij dan inderdaad fout.floriz87 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:03:
[...]
Uit AndroidPlanet:
[...]
Ik vermoed dat het een single speaker is, en dat een van de twee gewoon de microfoon is. (zoals bij vele telefoons)
[ Voor 20% gewijzigd door iisworks op 01-11-2013 16:37 . Reden: Update ]
4G zal niet werken.oheitmeijer schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:12:
Kan het zo snel niet terugvinden, maar zou het een probleem opleveren als ik een Nexus 5 uit de USA importeer?
Ik bedoel dan voornamelijk of een USA nexus 5 op de Nederlandse Netwerken werkt.
[ Voor 5% gewijzigd door Tmaster op 01-11-2013 16:17 ]
Dat valt toch overal te lezen?MoonenJH schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:13:
Kan een N5 eigenaar zijn mening geven over het materiaal van de behuizing? Is die een beetje rubberized-achtig zodat je hem goed in één hand kunt vasthouden/bedienen zonder bang te zijn dat-ie eruit glijdt (zoals met mijn SGS4 het geval is zonder extra case, vooral op de fiets)?
Aan de andere kant, op google.com staat het volgende:Google will be releasing two models: one for North America and Europe, and a second for Asia.
2G/3G/4G LTE
North America:
GSM: 850/900/1800/1900 MHz
CDMA: Band Class: 0/1/10
WCDMA: Bands: 1/2/4/5/6/8/19
LTE: Bands: 1/2/4/5/17/19/25/26/41
Rest of World:
GSM: 850/900/1800/1900 MHz
WCDMA: Bands: 1/2/4/5/6/8
LTE: Bands: 1/3/5/7/8/20
Inderdaad, benchmarks zeggen eigenlijk heel weinig. In de praktijk merk je het verschil in snelheid tussen de Nexus 5 en bijvoorbeeld de GS4 niet eens. Dat de ene bij het openen van apps 0,01 seconde sneller is, ga je echt niet merken.themole schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:44:
Telefoon werkt heerlijk, ben nu ruim een uur aan het spelen geweest en tot nu toe zeker bevallen. Hij voelt razendsnel aan. Verder ben ik niet zo'n benchmarkn*ker.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Dat valt idd wel tegen ja, mijn Z ultra (Snapdragon 800 / 2gb) doet met CM10.2 33xxx en met de stock rom zelfs meer.Tmaster schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:39:
[afbeelding]
Valt een tikkie tegen ja.. Geen idee waar dat precies aan ligt. In de Note3 zit diezelfde snapdragon 800
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nog geen last gehad van extreme warmteontwikkeling.BillSpaarbank schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:32:
Kan iemand al iets zeggen over de warmteproductie van de Nexus 5? Ik heb de Nexus 4 ooit terug gebracht omdat deze veel te warm werd en zichzelf uitschakelde uit veiligheid voor het toestel.
Als je weet hoe een Nexus One of HTC Desire voelt, dan weet je hoe de Nexus 5 aanvoeltMoonenJH schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:13:
Kan een N5 eigenaar zijn mening geven over het materiaal van de behuizing? Is die een beetje rubberized-achtig zodat je hem goed in één hand kunt vasthouden/bedienen zonder bang te zijn dat-ie eruit glijdt (zoals met mijn SGS4 het geval is zonder extra case, vooral op de fiets)?
Dat zit wel Schnorr.
Nexus 5 foto | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Nexus 4 foto | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
[ Voor 188% gewijzigd door Bolletje op 01-11-2013 16:49 ]
SIM kaarten worden meestal geblokkeerd verstuurd/verkocht.Stukfruit schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:36:
Ik heb hem nu eindelijk afgehaald bij het postafhaalpunt na een succesvolle bestelling gisteravond, woei
Helaas zit ik nu al een kwartier te wachten op de "activate mobile data service"-pagina. Er staat bij dat het een paar minuten kan duren, maar is het normaal als het zo lang duurt?
Als sim gebruik ik een microkaartje wat me ooit is toegestuurd door Vodafone tijdens de F&F-actie. Die kon ik toen nog niet gebruiken in mijn toestel met normaal formaat, dus hij ligt hier al een jaartje te wachten. Zou het kunnen dat VF deze dan heeft geblokkeerd of moet ik nog een kwartier wachten zoals KitKat mij vertelt?
* Stukfruit neemt dan maar even een KitKat...
[...]
Als je weet hoe een Nexus One of HTC Desire voelt, dan weet je hoe de Nexus 5 aanvoelt
ツ
Nice, die foto's zien er ronduit goed uit zo op 't eerste gezicht.Bolletje schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:37:
Foto's:
Eerste rij is gewoon, tweede rij is HDR.
Nexus 5 foto [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Nexus 4 foto [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic
Ah, dankuwelRocketKoen schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:38:
[...]
SIM kaarten worden meestal geblokkeerd verstuurd/verkocht.
Bij Hi moet je iig het simkaartnummer koppelen aan je account voordat je hem kan gebruiken.
Dat zit wel Schnorr.
Zo op het eerste gezicht zien de foto's er (vanaf me Nexus 4) goed uitBolletje schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:37:
Foto's:
Nexus 5 foto [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Nexus 4 foto [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Even de AP van stroom halen en dan weer aanzetten. Ik had hetzelfde daarna zag die de APDaanHetEendje schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:32:
Hallo!
Net mijn nexus uit de doos gehaald
En ik loop bij stap 1 gelijk al vast
Hij kan mijn AP niet vinden
Mijn AP zend uit op 2.4ghz 802.11n, b en g, en de telefoon ziet hem gewoon niet O_O
Heeft iemand anders een soortgelijk probleem meegemaakt? Laptops doen het wel met wifi, en na een router reboot ook nog niks
EDIT: Als ik ook op 5GHz uitzend, vind ie die wel.
Redelijk vreemd dat hij niet met mijn 2.4GHz 802.11n, b en g netwerk kan verbinden
ツ
Even wat terug scrollen. Het kan met een gratis appjethemole schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:45:
Hoe krijg je dat ledje aan het werk? Dat lukt me namelijk niet.
Ah ja, jammer dat het niet gewoon standaard zonder die app kan.Dubrillion schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:47:
[...]
Even wat terug scrollen. Het kan met een gratis appje
Dat zwart van de galaxy S2 is een eigenschap van AMOLED schermen. En die heeft de Nexus 5 helaas niet.AndriesLouw schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:43:
Nu reeds de hele middag aan het spelen, mis eigenlijk maar 2 zaken: root en het zwart-is-zwart dat mijn oude Galaxy S2 heeft.
Ook lijkt zwarte tekst op witte achtergronden wat flets, afhankelijk van de helderheidsinstelling. Vooral in de Gmail app is dit erg duidelijk.
Ziet er goed uit, vooral de kleuren van de Nexus 5 zijn net wat levendiger. Bij de Nexus 4 stonden de kleuren bekend als 'dof'.Bolletje schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:37:
Foto's:
Kan bijna nier anders joh. Het moet er wel inzitten alleen moet het nog uitgevoerd worden denk. Ze bouwen hem en o der steunen hem niet. Lijkt me niet echt logisch.themole schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:49:
[...]
Ah ja, jammer dat het niet gewoon standaard zonder die app kan.
Wie zou je dan vertrouwen, een review site als Engadget of Google die dat ding in de winkel verkooptfloriz87 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:15:
Wat ik me nog steeds afvraag: Is de Amerikaanse versie anders dan de Europese variant? Velen beweren van wel, maar er zijn ook aanwijzingen dat het anders is. Zoals bijvoorbeeld hier:
[...]
Aan de andere kant, op google.com staat het volgende:
[...]
Zo, normaal vind ik de HDR foto's die je met telefoons kunt maken maar matig, maar hier lijkt het op dit moment nog een positief effect te hebben op de nieuwe Nexus 5.Bolletje schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:37:
Foto's:
[ Voor 3% gewijzigd door Xylon op 01-11-2013 16:57 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Bolletje op 01-11-2013 16:58 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Lowizi op 02-11-2013 13:18 ]
Ik ben van mening dat bij dit soort prijzen, ook de afwerking gewoon goed ( =! perfect) moet zijn. Een losse powerknop zou niet mogen, deze wordt veelvuldig ingedrukt en lijkt mij dan snel stuk te (kunnen) gaan. Een sim-tray die niet volledig inschuift is 'lelijk' en jammer, maar kan ook betekenen dat je over een tijdje problemen zou kunnen krijgen met de registratie van je simkaart...lowizi schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:58:
Zo hij is binnen, eerste indruk is goed.
Maar toch een paar details t.a.v. de afwerking als kritische gebruiker... ik merk dat de powerbutton er vrij losjes in zit.
Verder verdwijnt de sim-tray net niet volledig in het toestel, aan de zijde van de powerbutton steekt deze nog 1mm uit.
[ Voor 13% gewijzigd door ToFast op 01-11-2013 17:05 ]
Verwijderd
Een youtube filmpje is beter. Dan weet je meteen of andere eigenaren in de wereld dit probleem ook hebben. Zou best kunnen dat LG om de vraag te voldoen minder kwaliteitscontrole heeft toegepast.nXXt schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 17:03:
Zou je toevallig een foto kunnen maken van die minpuntjes?
Bij mij zit deze er gewoon helemaal in, steekt niks uit. Misschien moet je hem eens eruit halen en opnieuw terug duwenlowizi schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:58:
.... Verder verdwijnt de sim-tray net niet volledig in het toestel, aan de zijde van de powerbutton steekt deze nog 0,5 mm uit.
Jaja, het is zeikerig maar vanwege mijn beroep let ik nu eenmaal op dat soort zaken sorry
Verwijderd
Ik zie het anders..ToFast schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 17:02:
[...]
Ik ben van mening dat bij dit soort prijzen, ook de afwerking gewoon goed ( =! perfect) moet zijn. Een losse powerknop zou niet mogen, deze wordt veelvuldig ingedrukt en lijkt mij dan snel stuk te (kunnen) gaan. Een sim-tray die niet volledig inschuift is 'lelijk' en jammer, maar kan ook betekenen dat je over een tijdje problemen zou kunnen krijgen met de registratie van je simkaart...
Echter, het blijft een telefoon natuurlijk en heeft niet zoals horloges meestal de dubbelfunctie als sierraad/iets wat mooi is. (bij de htc one kan ik me dit wel voorstellen, alleen bij de echt duidelijke gaps en scheve speakergrille etc)
je eerste probleem is opgelost:AndriesLouw schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:43:
Nu reeds de hele middag aan het spelen, mis eigenlijk maar 2 zaken: root en het zwart-is-zwart dat mijn oude Galaxy S2 heeft.
Ook lijkt zwarte tekst op witte achtergronden wat flets, afhankelijk van de helderheidsinstelling. Vooral in de Gmail app is dit erg duidelijk.
Is de N5 nu al te rooten? Tof, ga ik me vanavond eens een beetje in verdiepen!Fly-guy schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 17:28:
[...]
je eerste probleem is opgelost:
http://androidnews.co.in/...ot-released-by-chainfire/
Je tweede probleem lost zichzelf op, ik moest ook wennen aan het LCD scherm van de nexus 4 komende vanaf en amoled scherm, maar zolang ik nu niet terug kijk op zo'n scherm, weet ik nu bijna niet meer beter..
Het rooten gooit hem wel weer terug naar factory settings, zal eerst eens een poging doen een backup te maken met http://omegavesko.github.io/SimpleADBBackup/Davith78 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 17:55:
[...]
Is de N5 nu al te rooten? Tof, ga ik me vanavond eens een beetje in verdiepen!
[ Voor 7% gewijzigd door Tmaster op 01-11-2013 18:00 ]
Accessoires voor de Google Nexus 5Tmaster schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 17:57:
Sorry als ik hem gemist hebt, maar is er al een accessoire topic voor de nexus 5 (search levert niet op)
[ Voor 46% gewijzigd door nXXt op 01-11-2013 17:58 ]
Bedankt voor de tip! Ik las idd al op die site dat dan alle data gewiped wordt. Misschien wacht ik toch nog even, ik begreep dat dit slechts een 'simpele' root is zonder CWM om zo dicht mogelijk bij de stock rom te blijven. Dan moet ik hem zeker straks een tweede keer rooten als ik er tzt een custom rom erop wil flashen..?AndriesLouw schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 17:56:
[...]
Het rooten gooit hem wel weer terug naar factory settings, zal eerst eens een poging doen een backup te maken met http://omegavesko.github.io/SimpleADBBackup/
Kun je dan niet gewoon een recovery installeren via Rommanager ofzo?Davith78 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:03:
[...]
Bedankt voor de tip! Ik las idd al op die site dat dan alle data gewiped wordt. Misschien wacht ik toch nog even, ik begreep dat dit slechts een 'simpele' root is zonder CWM om zo dicht mogelijk bij de stock rom te blijven. Dan moet ik hem zeker straks een tweede keer rooten als ik er tzt een custom rom erop wil flashen..?
bertsmeerink schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 17:58:
We hebben nu foto's gezien gemaakt door de Nexus 5.
Kan iemand een video opname online plaatsen die de kwaliteit van het filmen weergeeft?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hmm ja daar zeg je me wat. Het is alweer zowat twee jaar geleden dat ik mijn galaxy s heb geroot en er cyanogenmod erop heb gezet, ik moet er weer even inkomen. Ergo, eerst mezelf weer goed inlezen dus voor ik ermee ga zitten prutsenBoris0711 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:05:
[...]
Kun je dan niet gewoon een recovery installeren via Rommanager ofzo?
Parkinson...bloobje schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:20:
Nogal schokkerig die videos, of ligt dat aan mij?
Valt toch wel mee?mregeling2005 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:38:
Ligt het nou aan mij of kan je in de camera helemaal niks instellen?
Je kijkt eroverheen. Klik maar op dat rondje met een bliksemschitje.mregeling2005 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:43:
Switchen naar front camera. Resolutie??? Of kijk ik er nou echt zo scheel overheen?
Een hoog bedrag voor een high-end smartphone?Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 17:06:
[...]
Een youtube filmpje is beter. Dan weet je meteen of andere eigenaren in de wereld dit probleem ook hebben. Zou best kunnen dat LG om de vraag te voldoen minder kwaliteitscontrole heeft toegepast.
En voor 399 mag het idd nagenoeg perfect zijn, Het blijft een hoog bedrag voor een smartphone.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Dat heb ik er net afgehaald, je ziet er daarna niks meer van!DaanHetEendje schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:13:
Weet iemand of je dat stikkertje aan de achterkant met IMEI nummer eraf kan halen ? Of blijft er dan een lelijke streep over?
Nette review, jammer dat je geen S4 of LG G2 hebt om te vergelijken.
Ja, in mijn omgeving heeft men vooral nog oudere / mindere toestellen. Vandaag had ik de beschikking daar niet over.Aggressor schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:16:
[...]
Nette review, jammer dat je geen S4 of LG G2 hebt om te vergelijken.
Ik heb simpelweg niet andere highend-toestellen zoals de Samsung S4, HTC One, Sony Z1 en/of de iPhone 5S tot mijn beschikking in zo’n korte termijn.
Haha.
Goed bezig!!
Daar merk ik op zich niet zo veel van, maar ik gebruik hem niet de hele tijd. Bij mij staat inderdaad scherm ook bovenaan, met 38%.DennusB schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:23:
[...]
Goed bezig!!
Ander puntje : Ik heb hem uit de doos nog niet opgeladen maar hij lijkt vrij rap door z'n batterij heen te gaan. Is dat bij meer mensen zo? Scherm staat ook bovenaan het lijstje van meest energie vretende dingen..
Verwijderd
xiaomi mi3 heeft nog betere specs en is goedkoper ook.DennusB schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:03:
[...]
Een hoog bedrag voor een high-end smartphone?![]()
Wtf..
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2013 19:35 ]
[ Voor 29% gewijzigd door The Wizard op 01-11-2013 19:36 ]
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
En is het niet zo dat je, wanneer je je accu voor de volle capaciteit wilt kunnen benutten, je het beste de accu een keer of twee achter elkaar volledig moet op- en ontladen? Tenminste, zo doe ik het meestal voor de zekerheid.Bolletje schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:31:
[...]
Daar merk ik op zich niet zo veel van, maar ik gebruik hem niet de hele tijd. Bij mij staat inderdaad scherm ook bovenaan, met 38%.
Qua CPU lijkt me dat zeer sterkVerwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:33:
[...]
xiaomi mi3 heeft nog betere specs en is goedkoper ook.
Verwijderd
Je kan beter voor de N5 gaan. Ik heb ook een One gehad, maar de N5 voelt 10x sneller aan omdat het gewoon stock Android is!Ekfad schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:42:
Ik heb een kleine vraag voor de (oud) HTC One eigenaars hier.
Momenteel beschik ik over een htc desire S, dus of ik nu kies voor deze Nexus of Htc one, een grote update zal het sowieso zijn. Ik heb vandaag wat rondgekeken en vraag mij af hoe deze nexus "voelt" en of er een groot verschil is in beeldkwaliteit. Het verschil in aankoop bedraagt momenteel 100€, merk je dat ook op deze punten?
Bedankt
Ps: wat de software betreft, ik 'pruts' graag dus dat maakt voor mij weinig uit.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq